Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Otvoreno pismo generalnom sekretaru NATO - vratili ste nam "srpsko nebo", a kad ćete vratiti srpsko Kosovo?

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 22 novembar 2015 13:35
Živela bratska Rusija
Bravo,bravo na ovom pismu.
"Ne napadaju Srbiju zbog Miloševića već Miloševića zbog Srbije".
NATO nije okupirao samo Srbiju već je okupirao i Libiju,Irak,pola Sirije,Avganistan,Ukrajinu i još mnoge druge države sveta.Rat na NATO je biznis.Američka demokratija nikom nije dobro donela.
Preporuke:
82
5
2 nedelja, 22 novembar 2015 13:40
EurekA
Da preporučim tekst i pozdravi sve kući.
Preporuke:
69
4
3 nedelja, 22 novembar 2015 13:44
ZAPAZANJE...
Svaka cast. Korektno, konkretno i jasno u svakom pogledu.
Da li ce to nesto koristiti? Nece sigurno i sve ce se nastaviti po starom a objasnjenje ce se davati politickim frazama.
Ipak verujemo da Srbija ima dovoljno snage i mudrosti da prebrodimo sva iskusenja i zamke koje su nam pripremljene...
Izdrzi Srbijo !!!
Preporuke:
54
3
4 nedelja, 22 novembar 2015 13:47
Albanopolis
e vala ako je ovo politika onda je svakako reč o buzdovanskoj politici! kukumavčenje, moljakanje, intimizacija, "hrišćanstvo", "pravda", srpska "patnja"... e pa vidite, dok mislite da je patnja samo srpska jer ste vi konstitutivni i da možete zato da uzrokujete mnogo veću patnju "nekonstituitivnima", Istorija vam je pokazala da ste balkanski trubodragačevci, nikakav faktor, prašina... ne može NATO da vam vrati "srpsko" Kosovo jer je ono sada slobodno od državnog terorizma srbije. "srpsko" Kosovo može da potražite samo na "srpskom" nebu, tamo je vaša istinska srbija... a koliko ja znam nebo dele svi ljudi ovoga sveta, samo kod vas ima sumanutih metafora, mitova koje niko ne razume kao i vaše slavljenje ratnih zločinaca i genocidlija tipa mladić i slični! pozdrav!
Preporuke:
9
92
5 nedelja, 22 novembar 2015 16:12
Sima
Tekst je odlican. NATO je najveca teroristicka organizacija u sluzbi americkog imperijalizma i kolonijalizma. Studenti su trebalo da bojkotuju dolazak ovog sluzbenika Vasingtona A ovaj Siptar bi trebalo da zna da su na Kosovo i Mefohij dosli uz pomoc raznih okupatora Sbije pa tako i NATO terorista.Bice oni njihova najbola kolonijalna pesadija.A od svega sto su sagradili na Kosovu i Metohiji to je klinika za ubijanje Srba i prodaju njihovih organa. E to bi trebalo UNICEFda im prizna kao neku ''kulturnu vrednost''.
Preporuke:
49
0
6 nedelja, 22 novembar 2015 16:26
Srbin
„Vazdušna kampanja koju je NATO pokrenuo 1999. nikad nije bila protiv građana Srbije, već za zaustavljanje nedopustivih akcija Miloševićeve vlade koje je osudila međunarodna zajednica“, reče ti. Reče i da je vaš (NATO) cilj bio da se spreči gubitak nevinih života, ali da znaš da je do toga i ovako došlo...
"Pa i ja sam bio protiv tog režima. Ali sam bio još više protiv tvoje agresije."

Pismo bih ocenio srednjom ocenom. Trebalo je istaći dodtne bitna obeležja odnosa USA NATO alijanse prema Srbima, a ne pravdati se da je skoro NATO imao pravo da proganja i ubija S.Miloševića, legitimnog predsednika u najteže vreme po Srbe i Srbiju, što su na kraju i uradili u Hagu.NIJE NATO IMAO PRAVO!
USA NATO je bombardovao Srbe u RSK još 1994. i podržavao ubijanja Srba ko god i kad god da je to činio. Milošević je branio Srbe u NAJTEŽIM uslovima sankcija i agresije na Srbe. Vidite li koliko PUTIN I VELIKA RUSIJA IMAJU PROBLEMA OD NATO ZAPADA, A MALA SRBIJA...
Preporuke:
46
3
7 nedelja, 22 novembar 2015 16:37
@Albanopolis
Uz tvoj tekst nisi morao da prilažeš svoju fotografiju. Ona se nalazi na svakoj govedjoj supi.
Preporuke:
55
6
8 nedelja, 22 novembar 2015 16:46
Konobar
Ko je Srbin i srpskoga roda da pamti ZLIKOVCE...od Solane pa redom.Ako ih slučajno sretne - pravo u čelenku!
Preporuke:
47
4
9 nedelja, 22 novembar 2015 16:50
mixo
Lijepo ste napisali i hvala Vam. Posto doticni predstavnik ove mocne teroristicke organizacije najvjerovatnije nece procitati Vase otvoreno pismo (zbog vec pomenutog skromnog znanja srpskog jezika), pismo je ipak manje vise upuceno nama Srbima i ponekom siptaru koji je smisao svog postojanja pronasao u komentarisanju na nasim sajtovima. Ipak, i ovaj zasluzuje postovanje jer je pripadnik etnicke grupe koja sigurno nebi docekivala neprijatelja na ovakav nacin a da se ne nadje bar jedan u masi koji ce nesto da uzvikne. Pazite, nije bilo nikakvog protesta? Ja ovdje ne pricam o nekakvom nasilnom incidentu, naprotiv! Bar uzvik, zvizduk, majica sa natpisom, slike zrtava, nista?
Posto rekoste da zelite da kazete popu pop a bobu bob, bilo bi lijepo i da pogacu i so a i aplauz u FPN nazovete pravim imenom a ne nekakvom nasom tradicionalnom dobrodoslicom cak i kada Vam je tekst prozet ironijom.
Preporuke:
28
2
10 nedelja, 22 novembar 2015 18:10
Cviko
Realno, sve što je mogao Stolteberg, jeste plaćanje ratne odnosno napadačke štete odnosno odštete. To nije učinio. Nema opravdanja za bombardovanje. Odšteta ne može da vrati sve poginule u život, sve invalide u normalu ali bar simbolički, nekih 700 milijardi odštete bi moglo da malo popravi odnos. Ni to NATO neće, već nam ponovo zabada prst u oko. Vraćanje srpskog neba je još jedno zamlaćivanje. Ruski avioni lete oko Srbije i NATO-u treba još jedno idealno mesto za radar. To je Kopaonik. Podaci tog radara idu u Brisel odnosno NATO. Mi od toga nemamo koristi. Prema tome nebo nije vraćeno.
Preporuke:
37
2
11 nedelja, 22 novembar 2015 18:18
Jelena
Svaka cast, istinito,posteno,jasno.Potpisujem!
Preporuke:
24
3
12 nedelja, 22 novembar 2015 18:35
@cviko kuki
kakav radar, kakav kopaonik, daj me podseti o cemu se radi.Da nije taj bednik dosao sa nekom nebulozom da im damo kopaonik?
Preporuke:
27
4
13 nedelja, 22 novembar 2015 18:42
Trećepozivac
Za "pismo" dajem keca ko vrata. I to sa postoljem.
Ovako se "deca ne prave".
Bez obzira što ovo pismo taj osioni pajac neće ni pročitati, niti će do njega doći makar u tragovima. Ali kad smrtno ozbiljne stvari i događaje dovedete u istu ravan sa banalnostima tipa "burek mek ko vunica", kad se sa smrtno ozbiljnim stvarima počnete bljutavo šegačiti poput M. Marića u "Ćirilici", onda je to zaista odvratno i otužno.
Preporuke:
20
7
14 nedelja, 22 novembar 2015 19:17
cmok Toronto
Hrabro je pisati šefu Alijanse ali tu pored Vas..u Klubu Književnika sede...Koštunica,Tadić,Vuk..i ostali domaći..(ne znam kako da ih nazovem)..
i nikome ništa.Sve dok je tako Alijansa će nas bombardovati...a od 2000-te to radi iznutra..
Onda dok su bombe padale bili smo hrabri i ponosni a sada ...sami znate...Pisanje pisama i komentara je najveće uzvišenje.Čast izuzecima.
Imate izbor...ili glupe bombe ili tumor debelog creva..ne daj Bože prostate ili kože.Tužno i žalosno.
Preporuke:
18
5
15 nedelja, 22 novembar 2015 20:08
...
Niti mogu da im zaboravim a jos manje mogu da im oprostim! Aleksanda Vucic je drugo, on je u njihovoj sluzbi tako da njega ovo uopste ne dotice. A to njegovo hladnokrvno ismejavanje srbije sa budalom koja presedava nato paktom koja peva na nacionalnoj televiziji "ringe, ringe jaja, dosao cika paja" to je posebna prica. Nas premije mu je dodelio aplauz dok je lik recitovao tu van svake pameti recitaciju, zar da predstavnik zlocinacko teroristicke organizacije nato-otan recituje na mesto zlocina "ringe, ringe jaja, dosao cika paja"....to nije recitacija glupa srbijo, to je pljuvanje zrtvama nato-otan pakta, pljuvanje po srbiji i srpkom narodu!
Preporuke:
27
2
16 nedelja, 22 novembar 2015 20:41
El_Komandante
Dokle vise to "oprastamo, ali ne zaboravljamo" ... Koja je poenta toga? Hriscanin treba biti na licnom nivou, na nacionalnom se ne zaboravlja, ali ni ne prasta. Krvnicima ovog naroda drzava Srbija mora uvek da se sveti, kad god se za to ukaze trenutak. Da sad imamo drzavu i tajnu sluzbu koja bi recimo bila kadra da se sa našim neprijateljima nosi kao Izrael sa odbeglim nacistima.
Preporuke:
28
0
17 nedelja, 22 novembar 2015 20:58
Svetislav Kostić
Zločinca Stoltenberga ne treba štediti nego popljuvati, kao i Vučića koji sa jednim ratnim zločincem šuruje. Ali, eto i to je Srbija, zemlja kukavica i zaljubljenika u domaće teroriste i izdajice upravo te iste Srbije koja nikada od postganka nije nije bjednija bila kao ova današnja.
Preporuke:
31
1
18 ponedeljak, 23 novembar 2015 11:52
Bosanac
Vučiću, ne misli da smo ovce!
Proglasi okupaciju Kosova i Metohije - odmah! Putin je u vrhuncu svoje vladavine i dominacije! Kad ćeš ako nećeš sada! Ne slažem se sa briselskim sporazumom, šiptari se kao bune - neredi u Prištini pa skupština suzavac, ej to njima odgovara da bi ih natjerali pa oni kao bili prinuđeni...Briselski sporazum je podvala Srpskom narodu jer gubimo elemente državnosti na području pokrajine! Nema pregovora sa teroristima, Vučiću!
Preporuke:
18
0
19 ponedeljak, 23 novembar 2015 17:46
miko
...naoružavanje Hrvata, otimanje Kosova, neprihvatanje krivice, šta više permanentno optuživanje žrtve da je zločinac, ruganje žrtvama nebuloznom Stoltenbergovom izjavom saučešća, angažovanje raznih ISAC fondova, Draškovića, Jovanovića, Šormaza,…, samo su još više Srbima ogadili NATO pakt, tako da se nametanje NATO namera u Srbiji ( a i Crnoj Gori) sasvim sigurno ne može završiti drugačije nego kako se završilo svuda gde su protiv volje naroda, kulturnih, verskih i istorijskih veza učinili nasilje nad stvarnošću...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/11/21/ide-maca-oko-tebe/
Preporuke:
8
0
20 ponedeljak, 23 novembar 2015 19:01
Dragan
„Vazdušna kampanja koju je NATO pokrenuo 1999. nikad nije bila protiv građana Srbije, već za zaustavljanje nedopustivih akcija Miloševićeve vlade koje je osudila međunarodna zajednica“ Ovo je izjavio Stoltenberg pred Vučićem koji je bio član upravo te vlade i od Vučića dobio aplauz, a pri dolasku i so i hleba? Pitam se dali je u tom čoveku uopšte ostalo nečega ljudskog? Makar trun dostojanstva i samopoštovanja (o poštovanju svog Naroda je glupo i govoriti)? A što se tiče NATO-a, tu je stvar jasna.I ako zaboravimo emocije i budemo strogo praktični, nama NATO treba kao lanjski sneg.Nas su uvek napadale samo i isključivo(sadašnje) NATO zemlje, a i u buduće nam samo od njih i njihovih trenutnih satelita (a budućih članova)preti opasnost.Da li bi nas NATO zaštitio, ako bi bili njihovi članovi, u slučaju da nas napadnu recimo Amerikanci, ili možda Nemci, ili Turci, možda Šiptari, ili možda Hrvati,Bugari? Oni bi drage volje, ali sve su to NATO zemlje. NAMA TREBA ZAŠTITA OD NATO.
Preporuke:
11
0
21 utorak, 24 novembar 2015 08:43
Sa kakvim pravom?
Ne zelim da niko oprasta u moje ime.
Nazalost Srbi, ne samo da lako oprastaju, vec jos lakse zaboravljaju. Sramota je sto su ti studenti uopste prisustvolali tom ponizenju Srbije. Od Vucica se moglo ocekivati da napravi circus od doceka, I da po ko zna koji put, ponizi I omalovazi srpski narod.
Na nama ljudima nije da oprastamo, to je posao SVEVISNJE SUDA I onog sto sve gleda odozgo.
Preporuke:
5
1
22 sreda, 25 novembar 2015 01:23
Meki Ekim
Za Albanopolisa i njemu slicnima postoji samo jedno efikasno resenje, a ono je vec poznato svima onima koji su okusili specijalitete siptarskih koljaca na Kosovu i njihovih NATO kuvara. Dace Bog pa ce se i to uskoro resiti. A sto se tice reklame, treba mi tvoja slika za kesicu volovske supe bez repa.
Preporuke:
2
1
23 sreda, 25 novembar 2015 18:17
zna se ko oprasta, ja ne
za razliku od autora ja nit oprastam nit zaboravljam!
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner