Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Solidarišem se sa žrtvama, ali ne i sa zemljom koja je učestvovala u bombardovanju Srbije i koja je priznala Kosovo

Komentari (170) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 15 novembar 2015 16:40
Cviko
Solidarnost danas, je zamka kojom političari pokušavaju da nam se predstave kao dobre duše. Većeg zla u svetu od njih nema. Skupljeg zla od njih nema. Koliko je nevinih (a možda to nisu) ljudi na razne načine izgubilo živote zbog politike? Koliko su njihovi savremenici bili solidarni sa njima i šta je i koliko je ta solidarnost doprinela opštem napretku čovečanstva? Nemam odgovora. Mislim da odgovor na ova pitanja ne postoji. Postoje samo nečiji interesi i političari, katalizatori tih interesa.
Preporuke:
310
3
2 nedelja, 15 novembar 2015 16:44
patriota
Bravo!
Preporuke:
463
5
3 nedelja, 15 novembar 2015 17:02
Glas Razuma!
Ovo je glas razuma iz uglavnom mrtve i nerazumne Srbije
Preporuke:
447
3
4 nedelja, 15 novembar 2015 17:09
Stanić Milan
Pre svega pošten i iskren osvrt g- đe Radojke na aktuelni događaj u Francuskjoj.Terorizam je akt nasilja pojedinaca, organizpovani grupa i države koja se preduzimlje prvensteno iz politički razloga radi zastrašivanja,bespoštednog slamanja otpora,nametanje straha,panike, defetizma od strane politički motivisani izvršilaca.

NATO alijansa od svog formiranja baca bombe svuda po svetu zavisno od procene,a desi se da eksplodiraju u Njujorku,Londonu,Madridu,sada - u Parizu.Ričard Falk američki analitičar kaže:"...SAD više ne ograničava,kao za vreme hladnog rata brige o eventualnim sovjetski i kineskim odgovorima koje bi mogle proizvesti eskalaciju nasilja,a koja bi mogla lako završiti nuklearnim ratom.Danas ne postoji zemlja,čak ni grupa zemalja,koje poseduju volju da zaustave SAD. Ovo je duboko uznemirujuća okolnost za druge,nezdrava okolnost za nas same,posebno kad se ima u vidu arogantan stav američke Vlade koja ne haje za mišljenje Sveta o politici SAD..."Sve je rečeno.
Preporuke:
265
1
5 nedelja, 15 novembar 2015 17:10
Slavomir Srpski, sve se vidi sve se zna ko se kome dopada
Jasan stav, jasna poruka. Nema se sta dodati ni oduzeti.

Jadna smo mi kolonija pod Vucicevom vlascu: ovo skidanje zastave na pola je istih licemernih jevropskih vrednosti koje se gaje u katolicko-protestanskim jevropskim drzavama. Zar gospodjo niste znali da je propustajuci horde izbeglica Vucic javno rekao da ce te licemerne jevropske vrednosti braniti i protiv same jevrope. Veci je on jevropljanin i od Francuza: naucio je da vodu nosi gde gazda kaze: placucu nad Francuzima smatra da ce dobiti koji poen za ulazak u jevropski klub. A kakav poen bi dobio da place nad Libancima u Bejrutu? Nikakav. A da place nas ruskom decom ubijenu nad Sinajom: pa ni to ne donosi jevropske bodove.

Srbija je dana u rukama Vucica. Kako to da ste zaboravili giospodjo. Mi nismo suverena drzxava, pa je ovakav potez te ne-drzave Srbije ocekivan.
Preporuke:
257
0
6 nedelja, 15 novembar 2015 17:13
Slavko
HRABRO!
Preporuke:
261
1
7 nedelja, 15 novembar 2015 17:15
Miloš Bogićević
Nije mi u opšte žao, niti sam solidaran sa žrtvama.Baš iz razloga, koje ste vi lepo naveli.
Preporuke:
188
15
8 nedelja, 15 novembar 2015 17:17
Pravila za rat-evolucija ne priznaje
Kada CIA napravi OVK onda je to makijevalizam?! Oduvek su veliki diktirali pravila sukoba po kojima oni sigurno pobeđuju. Od '89. Amerika je ta pravila toliko "društveno i finansijski sofisticirala" (NVO, propaganda,niske strasti i marketing, ljudska prava, investicije, donacije, krediti, humanitarne intervencije...) da su se i drugi veliki potpuno izgubili i počeli da gube po pravilima koje nameće neprijatelj. Država se danas napada preko osnovnih ćelija i stubova društva u sadejstvu sa raketama i avionima (hibridni rat).Ako slon nagazi zmiju otrovnicu ona će ga ugristi ili bar pokušati ma koliko je velik ili ima debelu kožu...(mali narodi). Ako bivo neodlučno krene na lava ili grupu on nema nikakve šanse, jer postaje iznureniji i slabiji i čopor ga mic po mic zakolje. To je psihologija jake žrtve. (velike države). Zapad je čopor predatora. Zna se šta od njih očekivati. Ali žaliti hijenu koju je ujela kobra, nema nikakvog smisla!
Preporuke:
219
0
9 nedelja, 15 novembar 2015 17:22
xxx
Bravo
Preporuke:
196
0
10 nedelja, 15 novembar 2015 18:00
Knežević Milan
Nije problem što Vučić istrčava sa saučešćima, zgražavanjem i suzicama kojima zaliva francusku nesreću; to je danas "diplomatija", to su nametnuti maniri međunarodnih odnosa. Licemerno i lažljivo, ali- nije on uveo ta pravila, i malo je nekorektno to mu zamerati.
No, sa ona tri dana žalosti- to je već preterivanje; zaneo se, preigrao.
Meni više smeta što se medijski "pumpa" ta priča o solidarnosti. svi znamo i vidimo koji mediji to forsiraju, a nije daleko od pameti i zašto to rade.
A najviše prezira zaslužuju oni koji pale sveće ispred francuske ambasade. Ta pomodna histerija je nešto što može izazvati i neke muslimanske radikale da i ovde, u Srbiji, pokušaju nešto slično. Te osobe treba tretirati kao opasne, jer izazivaju stvaranje slike da je Srbima preča jedna Francuska, nego Sirija, Libija, Irak; to, niti jeste, niti može biti.
Svaki Srbin koji ne vidi ko je tu sa više krivice- gubi pravo da se smatra Srbinom.
Bar što se mene tiče.
Preporuke:
206
2
11 nedelja, 15 novembar 2015 18:06
Sami
Vi svesno zaboravljate sta ste radili narodu u Kosovu.
Kratak historiat:
1. Kad ste ukupirali Kosovo vi ste uzimali najbolju zemlju od Albanaca i dali srbskim dolesenicima besplatno
2. Sa Turcima ste ugovorili deportaciju 300000 Albanaca.
3. Konstantan pritisak za iseljivanje.
4. Pod rezimom Milosevica ste pokusali da ocistite Albance .
5. Konstatno ste nas ugnjetavali i ubili.

Zbog gore navedenog vi ste izgubili Kosovo
Nema te sile koja moze staviti Kosovo pod judirikciji Srbije. Ako se pokusava to ce biti totalni rat izmedju srbskog i albanskog naroda, onda oba naroda idemo u propast.
Dobro razmislite sta zelite.
Preporuke:
8
433
12 nedelja, 15 novembar 2015 18:07
Srbinović
"Ja nisam solidarna sa francuskom državom i ni sa jednom zapadnom državom koja je učestvovala u bombardovanju Srbije, ni sa jednom državom koja je priznala Kosovo, ni sa jednom državom, koja je glasala (i koja će glasati) da Kosovo bude primljeno u UNESKO.
Ja nisam vaspitana tako da budem solidarna sa neprijateljima moje Otadžbine, mojih predak i mojih potomaka! Tu vrstu solidarnosti ostavljam našim političarima, koji nas samoubilački vode u zagrljaj naših neprijatelja, a među njima i Francuske!"

Mnogo nas je sa ovakvom svešću u Srbiji, ali smo potisnuti, nama mediji nisu dostupni, Srbija je okupirana, mi smo okupirani i obespravljeni. U ime nas i misle, i govore, i odlučuju, i vladaju okupatorski namesnici, a da nas NIŠTA ne pitaju.
Ali sam siguran, da bi posle samo ŠEST MESECI objašnjavanja i prikazivanja istina narodu, putem istinski-objektivne televizije, broj građana U Srbiji, koji bi na ovaj način ispoljavali svoju svest, BIO APSOLUTNA VEĆINA.
Preporuke:
219
2
13 nedelja, 15 novembar 2015 18:13
DVD
Etiam si omnes, ego non.
Preporuke:
61
1
14 nedelja, 15 novembar 2015 18:16
...
Ma Vučić je neviđeni ''performer'', na ruske žrtve se samo pravio Englez.
Preporuke:
197
2
15 nedelja, 15 novembar 2015 18:24
Biljana Nikolić
Potpisujem!
Preporuke:
172
1
16 nedelja, 15 novembar 2015 18:36
djoka
Kada je zlocinacka teroristicka organizacija NATO bombardovala Srbiju i ubijala neduzne gradjane,medju njima i veliki broj dece i zena,zapadni mediji (medju njima i francuski)su bili nemi, cak su bacene bombe nad Srbijom nazvali "Milosrdni andjeo", terajuci segu sa zrtvama monstruma. Kada su vadjeni unutrasnji organi nad otetim zivim srbima od strane UCK i tu su cutali. U oblast Donjecka u grad Krasnoarmejsku, pronadjeno je 286 ubijenih i izmasakriranih tela devojaka od strane ukrajinskog fasistickog bataljona "Dnjepara-1" koji je boravio u tom gradu. Ti isti zapadni mediji cute, ni rec,ni slovo o tome. Zasto,pa zato sto su zrtve u Srbiji i u Donjecku pravoslavne veropispovesti, njih te zrtve ne interesuju niti su bitne. Mada i ove zrtve u Pariz su najverovatnije delo CIA. Teroristi deluju tamo gde ih americka CIA i MI5 usmeri.
Preporuke:
166
0
17 nedelja, 15 novembar 2015 18:45
Srbinović
"Sami
Vi svesno zaboravljate sta ste radili narodu u Kosovu.
Kratak historiat: "


MNOGO TI JE KRATAK "HISTORIAT".

Pokušaj saznati "historiat" PRE TURSKE OKUPACIJE SRBIJE.
Koliko je bilo Šiptara na Kosovu i Metohiji pre Turaka, i kome je zemlja pripadala, ko su bili vlasnici, kako je ta zemlja OTETA i data Šiptarima?
Preporuke:
272
0
18 nedelja, 15 novembar 2015 19:03
Kibo
Svaka cast!
Preporuke:
134
0
19 nedelja, 15 novembar 2015 19:03
Vladimir NS
@Sami
Aj' ne se*i.
Nemoj ovde nama da prosipaš "istinu".
Preporuke:
165
3
20 nedelja, 15 novembar 2015 19:04
cmok Toronto
Najzad neko objavio ..
Preporuke:
148
1
21 nedelja, 15 novembar 2015 19:09
Deda Mića, penzioner
Puno, puno pozdrava mojoj sestri po veri i mišljenju Radojki Tmušić Stepanov. Bog je blagoslovio i živela stotinu godina.
Preporuke:
167
1
22 nedelja, 15 novembar 2015 19:14
dr
Nekako mi je baš poznato ime Sami. Ko li to beše?
Preporuke:
140
1
23 nedelja, 15 novembar 2015 19:31
BRAVO...KONACNO NEKO DA SE JAVI!!!
DA SE RAZUMEMO: žao mi je svake nevine žrtve, da ponovim SVAKE NEVINE ŽRTVE! - ali ovoliko ulizivanje i prenemaganje naše države, kada su francuske žrtve u pitanju, prevazilazi svaku meru dobrog ukusa, izaziva gađenje.


Svuda sam napisao sta mislim o Francuskoj i o njenim zlocinima u zadnjih 15 god....mnogo se osilila i bez obzira na sve, i dalje mislim da duguje Srbiji i Libiji izvinjenje i placanje ratne odstete....bez saglasnosti saveta bezbenosti ujedinjenih nacija Francuska je sa NATO-OTAN divljacki rusila i ubijala po Srbiji podrzavjuci UCK teroriste...DA, PODRZAVALA JE TERORISTE!!!....koja je razlika izmedju te Francuske i terorista od pre neki dan koji su napali Francusku? Mislim da nema razlike ali zajednicko im je divljastvo i varvarizam, a za tako nesto akteri treba da odgovaraju pred licem pravde!
Preporuke:
165
0
24 nedelja, 15 novembar 2015 19:54
Čiča Dača
@Dr
Sami je, koliko me sećanje drži, onaj što je nekontrolisano napustio Kališ, ali ga je počivši Vuk Bojović vratio u njegove odaje, ne dozvolivši mu da napravi nikakvu štetu. Bilo je to neke 1977., 1978. godine.
Preporuke:
113
2
25 nedelja, 15 novembar 2015 19:54
Mirko Grbić, Banjaluka
Moj doprinos ovim činjenicama je ovaj: svi moji fb "prijatelji" koji su fotografiju obojili bojama francuske zastave izbrisani su !
Preporuke:
148
2
26 nedelja, 15 novembar 2015 20:02
Knežević Milan
Sami

1. Kad ste ukupirali Kosovo vi ste uzimali najbolju zemlju od Albanaca i dali srbskim dolesenicima besplatno

Okupirali?
Prelistaj istoriju ponovo.
Da nije car Lazar bio Albanac?
2. Sa Turcima ste ugovorili deportaciju 300000 Albanaca.

Pa, otkud vi na Kosmetu, kad ste "deportovani" u Tursku?
3. Konstantan pritisak za iseljivanje.

E- ovo ti je već duhovito, svaka čast...
Osim što je bezobrazno.
4. Pod rezimom Milosevica ste pokusali da ocistite Albance .

Da disciplinujemo i nateramo da počnu da se ponašaju kao građani Srbije.
Sad će to da vas nauče Amerikanci, na teži i skuplji način.
5. Konstatno ste nas ugnjetavali i ubili.

Bilo je takvih slučajeva, nije sporno.
Samo- daje li vama to pravo da radite ovo što ste uradili?
*
Ne ulazite u polemike za koje nemate ni sposobnosti ni argumente. Vi ste Albanac, i normalno je da ste na strani svog naroda, ali- veoma loše branite stav.
Preporuke:
179
2
27 nedelja, 15 novembar 2015 20:08
Kursula
Bravo, bravo, bravo, potpisujem svaku napisanu reču.

Umišljeni vođa se ovim potezom samo ulizuje svojim zapadnim gazdama.

Već je postalo odvratno koliko je servilan.
Preporuke:
139
3
28 nedelja, 15 novembar 2015 20:25
Umpalumpa
Rizikujući da postanem dosadan, podsetiću da je za sve krivo francusko penemaganje s postmodernističkom filozofijom. Srpski rečeno, pesnički, najbolje je navesti stihove "Tri ratna havera":

Za svu tu vašu zajebanciju
jednog dana ćete platiti ceh!


A znamo kako je prošla naplata tog ceha u Jugoslaviji.
Preporuke:
87
0
29 nedelja, 15 novembar 2015 20:36
Kvante
Bilo im lepo dok su Srbi ubijani od strane šiptarskih terorista. Sami su posejali seme zla podržavajući islamiste u Libiji.
Preporuke:
123
0
30 nedelja, 15 novembar 2015 20:37
GorD
Bravo !
Preporuke:
97
0
31 nedelja, 15 novembar 2015 20:49
Peter RV
Bravo gdjo Tmusic-Stepanov !
Odavno Srbi ne pokazuju toliko kurazi da kazu istinsko osjecanje.
Bravo isto tako na objavljivanje slike pokolja na libijskoj plazi od strane terorista- sa zastavama drzava koje ih podrzavaju (Nadajmo se da NSPM nece stradat zbog ovoga.)
Preporuke:
110
0
32 nedelja, 15 novembar 2015 20:53
Beli Orao
Samo dan pre terorističkih napada na Pariz, Islamska država preuzela je odgovornost za dvostruki bombaški napad u Bejrutu u četvrtak u kojem je poginulo 43 ljudi, a više od 200 ranjeno.
Reuters
Preporuke:
100
1
33 nedelja, 15 novembar 2015 20:57
@Sami
Ma polako oko tog gubljenja Kosova.
Sve cemo raspraviti u kuci, demokratksi naravno; cim mentori odu...
Preporuke:
142
2
34 nedelja, 15 novembar 2015 21:06
Beli Orao
""Sami.
Tvoj komentar dolikuje imenu. Nemoj da se praviš Šiptar. Ti si pokatoličeni Srbin, a oni su najgori od Srba.
Preporuke:
120
2
35 nedelja, 15 novembar 2015 21:15
Rade Uzelac
BRAVO!!!
Preporuke:
89
3
36 nedelja, 15 novembar 2015 21:31
.!.
Sami
Ako se pokusava to ce biti totalni rat izmedju srbskog i albanskog naroda, onda oba naroda idemo u propast.
Dobro razmislite sta zelite.

Mi verujemo u Boga i Njegovo nebesko carstvo tako da ne može biti reči o propasti. Propast može da bude samo za onog ko veruje da ga gore čekaju device kad uvidi u kakvu glupost je verovao i nadao joj se.
Preporuke:
85
2
37 nedelja, 15 novembar 2015 22:28
teletabis
Gospođo Radojka, moj prvi komentar je bio kao Vaš stav koji ste tako lepo obrazložili. Usput sam rekao da mogu komentatori da me nazivaju kako hoće ali ja imam stav: nevina žrtva terorizma je nevina žrtva.

Moje osećanje za ove žrtve u Parizu su iste kao i za one u avionu koji je ksplodirao nad Sinaje, kao i one u Bejrutu u tržnom centru, kao one u Instambulu ili Iraku ili Siriji, Libiji,...

Žretve terora su iste - obični ljudi.

I stvarno čemu sad ovaj cirkus u Srbiji? Zašto nema knjige žalosti za narod Livije, Sirije, Iraka, Libana, Turske ... Zar su te nevine žrtve manje vredne pomena od ovih u Francuskoj?

Gde nam je duša bre? Sčim ćemo izaći pred Boga?
Preporuke:
111
3
38 nedelja, 15 novembar 2015 22:49
?????
Odličan tekst, svaka čast autorki, vrh vrhova, s poštovanjem.
Preporuke:
93
1
39 nedelja, 15 novembar 2015 22:50
Čavka Dragutin
Kad hoće, hoće - da li se neko seća šta je bilo pre dva dana!? Ovi su jedva dočekali tako krupan događaj da prave šou da bi zatrpali fijasko koji su doživeli saopštavajući narodu dostignuća njihove reforme i ruganje narodu u lice udeljujući mu milostinju. Što se tiče Francuza, meni je žao što ne mogu s njima da se solidarišem u bolu iz razloga koji je sjajno gospođa ispisala, za nauk i kao dokaz da vlast ne interesuje šta narod misli već....
Preporuke:
83
1
40 nedelja, 15 novembar 2015 22:55
...
Pišući o Francuskoj neophodno je prisetiti se De Gola i njegovog odnosa prema Titu, koji je bio svakako za respekt! i to je Francuska zar ne? Major Binel koji je odrobijao dve godine pošto je prethodno ražalovan jer je Srbiji izdao tajne planove NATOa je takođe Francuska, zar ne? Žak Ogar koji je bio u francuskim trupama na Kosovu i Metohiji i koji je digao svoj glas u novinama neposredno pred glasanje UNESCO o Kosovu je takođe Francuska, ali ona neporobljena ona što je od Francuske ostalo.
Nije vam gospođo Francuska kriva za bombardovanje Srbije, kriva je SAD i UK i nacisti pardon Nemci, pa to valjda svako zna! sem autorke, biće!
Preporuke:
20
95
41 nedelja, 15 novembar 2015 22:57
Amir
Ovaj tekst je ispunjen iskrenim ljudskim poštenjem, svaka čast na tekstu, a autorki poštovanje.
Preporuke:
92
3
42 nedelja, 15 novembar 2015 23:05
Mirko KV
Sjajan tekst! Svako normalan ce da zali za nevinim zrtvama. Ali kada je u pitanju Francuska, ne mogu a da se ne setim velikih francuskih srbomrzaca: Bernara Anrija Levija, Bernara Kusnera, Nikolasa Sarkozija...
Osim toga nikad u Francuskoj javnosti nije pokazivana empatija za nasa stradanja 90-ih u kojima je veliku ulogu imala i Francuska. Setite se 1999. i pokrivanja crnim plastom Spomenik zahvalnosti Francuskoj na Kalemegdanu.
Ah da! Samiju samo mogu reci da ce ovoga puta biti dovoljno da se pojavi jedan srpski oklopni bataljon u Zvecanu i krenuce stampedo preko Prokletija,zato sto znamo koliko ste hrabri i zato sto ovoga puta nece biti NATO avijacije!
Preporuke:
88
3
43 nedelja, 15 novembar 2015 23:16
Tanja Paunović
Hvala gospođo Radojka ceo dan srpski narod vapi za ovom istinom, rekli ste suštinu i Vaša ličnost će biti zapisana zlatnim slovima.
Što se tiče samija, amerikanci su vam pokazali šta će se desiti sa tzv tvorevinom, jer da su hteli napiberčili bi tvorevini još tri glasa za članstvo u unesko. Međutim, tretiraju vas kao samije i bliži se trenutak srpskog trijunfa. Kosovo i Metohija je srce Srbije.
Preporuke:
83
3
44 nedelja, 15 novembar 2015 23:19
Dragan
Da me ne bi pogrešno razumeli moram odmah na početku jasno i glasno da kažem da ne podržavam nikakav i ničiji terorizam i nasilje. Što se tiče haosa u Parizu nisam solidaran sa državom Francuskom niti mi je žao ,,nevinih,, žrtava.Što se tiče Francuske, ali i većine drugih zapadnih zemalja, solidarnost prosto nije moguća, jer su te zemlje vekovima nanosile i nanose toliko zla ostatku sveta (naravno, najviše me boli ono što su činili i čine mojoj zemlji i narodu) da to teško i svevišnji može da razume i oprosti. Što se tiče francuskog, ali i većine ostalih zapadih naroda(a posebno Amerikanaca, Engleza i Nemaca)pitanje je da li je uopšte moguće žaliti te ljude? Zar to nisu isti ljudi koji su vekovima podržavali i podržavaju sve zločine svojih vlada po čitavom svetu, isti ljudi koji su obilato koristili sve pljačke svojih vlada po čitavom svetu, isti ljudi koji su aplaudirali kada su njihovi avioni bacali kasetne bombe na naše bolnice i škole i sejali po srbiji uranijum?
Preporuke:
81
3
45 nedelja, 15 novembar 2015 23:23
TOPOLj
Dok su lažni migranti pored ostalih država prolazili i Srbijom dvije rečenice posebno su mi se urezale u sjećanje:"Budimo ljudi" i "Pomozimo ljudima u nevolji".Nesrećnim Parižanima među kojima ima i Srba osvetila se naivnost.Među tim "migrantima"(u ogromnom procentu)nalazili su se teroristi.Sve me to podsjetilo na one mučne scene iz Potočara kada su srpski izabrani predstavnici odlazili da se poklanjaju dželatima i ološu koji su ubijali Srbe.Dok su teroristi mirno špartali evropskim kolonijalnim upravama,u tom prolazu(zapravo krvavom pohodu)dobijali su napojnice.Dokle je degradirala psiha ljudi u tim nesrećnim kolonijalnim upravama najbolje ilustruje podatak koliko su teroristi dobili pokrivača,hrane,vode i svega ostalog što prati čovjeka u nevolji.Ponavljam,čovjeka u nevolji.Ali kakve veze ima čovjek u nevolji sa teroristima?Ahmed Almuhamed,to je jedan od "ljudi u nevolji" nad kojim su se balkanske ovce sažalile i ponudile mu sve što treba ne shvatajući da nesvijesno učestvuju u zločinu.
Preporuke:
68
13
46 nedelja, 15 novembar 2015 23:39
Ogavno i muchno
je bilo gledati gradjane Moskve kako odaju poshtu pale svece, polazhu ruzhe itd. zhrtvama bombardovanja u Parizu.
France 24 PARADIRA/ponavlja snimke potroshenka i jacenjuka a NIJEDNOG snimka iz Moskve.
Tek predveche se javi "reporter" i on "prevodi" shta se deshavalo bez video priloga.
Danas Sputnik na glavnoj strani ima onaj znak solidarnosti sa kulom.
Shta je sa njima, ebdo se pre par dana RUGAO i VREDJAO ruske zhrtve a oni im se danas ulizuju ko da su Vuchic i Dachic?
Preporuke:
69
6
47 nedelja, 15 novembar 2015 23:47
Dasnka
Hvala Vam ! Napisali ste ono sto mislim . Ja znam da su nevini prestraseni brinuli za svoju porodicu jer znam kako sam ja brinula s'proleca '99. A brinula sam jer su nas ti isti Francuzi bombardovali . Sram ih bilo . Nikada nam oni nisu bili prijatelji . Ako su na Krfu u brodove prvo ukrcavali osudjenike a ne nase ranjenike ... Toliko necovestva ...
Preporuke:
59
1
48 nedelja, 15 novembar 2015 23:48
TOPOLj
Drugi dio...Ahmed Almuhamed,terorista koji se raznio eksplozivom u Parizu dobio je svu potrebnu pažnju.Oni koji su se sažalili nad njegovom "teškom sudbinom"ništa manje nisu krivi od njegovog društva za parišku tragediju.A ovo pišem jer imam jak alibi.Devetog novembra ove godine navršilo se 26 godina od pada berlinskog zida.U tih 26.g pod pokroviteljstvom SAD,Izraela i VB u prvom redu,desili su se strašni zločini.Ljudi od struke na to su upozoravali.Nažalost,sve je pripisano teoriji zavjere.Teorija zavjere bila je sveopšte prisutna i u jeku takozvane migrantske krize.Od evroatlanskih fanatika i njihovih medija nije se do riječi moglo doći.I evo u šta se sve pretvorilo.Upozorovano je ko su ti lažni migranti.Sve je bilo džabe.Nikada ne bih poželio biti u koži tih sa plitkom pameti.Sve su američko,izraelsko,britanske tajne službe perfektno osmislile.Poznaju izuzetno ovdašnji mentalni sklop.Nahraniš i napiješ "jadnika u nevolji" a on u znak zahvalnosti učestvuje u ubistvu preko 150 ljudi.Užasno.Fuj.
Preporuke:
63
4
49 ponedeljak, 16 novembar 2015 00:06
Cviko
@TOPOLj,
Podsećam Vas da su podršku u Beogradu "ljudima u nevolji", pružile devojke volonterke iz Sjedinjenih Američkih Država. Ovo pomaganje, dobilo je veliki publicitet u našim medijima. Zašto? Da bi se naše stanovništvo podsticalo na pružanje pomoći? Da li su one bile samo volonterke ili još nešto? Kako su "ljudi u nevolji" ocenili pružanje ove pomoći? Da li su već zaboravili tu pomoć? Ima toga još, ali polako...
Preporuke:
58
1
50 ponedeljak, 16 novembar 2015 00:24
Dragan
Bravo, svaka na mestu.
Za očekivati je to što radi ekipa EGZITa. Stvorili su ih ti sa zapada 2000te.
A nije malo ni u rusiji što trče do francuske ambasade da plaču i polože cveće. Pogledajte samo u njihovim medijima. Utisak je da ih i država u tome podržava
Preporuke:
57
4
51 ponedeljak, 16 novembar 2015 00:33
Peter Van Buren napisao je svoje viđenje uzroka napada u Parizu.
Prestanite raditi ono što radite posljednjih 14 godina. Ne uspijeva. Ne postoji ništa što nagovještava da će ikada uspjeti.
Whack-a-mole (igra u kojoj se čekićem udaraju figure koje nasumično izranjaju iz rupa op.p.) je igra a ne plan.
Ostavite Bliski Istok na miru.
Prestanite stvarati propale države.
Prestanite umanjivati naše slobode kod kuće na osnovu laži.
Prestanite obespravljivati muslimane koji žive sa nama.
Pokušajte da razumijete da je rat, onakav kakav jeste, protiv niza ideja – religije, antizapadni, antiimperijalistički – i ne možete bombardovati ideju. Slanje zapadnih vojnika na tlo Bliskog Istoka i zapadnih aviona iznad glave dodatno potpiruje vatru.
Osveta ne uništava ideju niti to može uraditi.
Počnite sa ovim stvarima i vidite, čak i ako nećete potrošiti 14 godina, da li će se stvari popraviti. Osim što će broj mrtvih rasti još više, ne mogu zamisliti da možemo uraditi bilo šta gore.
http://wemeantwell.com/blog/2015/11/14/paris-you-dont-want-to-read-this/
Preporuke:
52
1
52 ponedeljak, 16 novembar 2015 01:48
Ujka Vasa za Tri tačke
„Pišući o Francuskoj neophodno je prisetiti se de Gola i odnosa prema Titu, i majora Binela i Žaka Ogara....nije nam dakle kriva Francuska za bombardovanje.“

Pišući o Drugom svetskom ratu neophodno je setiti se Erih Marije Remarka, i Vili Branta i Tomasa Mana ... nije nam dakle kriva Nemačka za Drugi svetski rat.

Pišući o „Oluji“ neophodno je setiti se Igora Mandića, i mojih domaćina iz Makarske gde sam nekada letovao (verujte mi divni ljudi), i onih drugih sa Hvara gde sam isto nekada letovao (i oni su divni ljudi, verujte mi)... nije nam dakle kriva Hrvatska za „Oluju“.

Pišući o bilo čemu čovek treba malo da razmisli pod uslovom da ima čime.
Preporuke:
40
45
53 ponedeljak, 16 novembar 2015 01:54
Observantes
G. Stepanov maestralno meri. Gde je ključni poremećaj? "Braća Bitići"? Ovde se i dan danas vrši hajka protiv onih koji su branili Srbiju (zakletvom, strukom, rodoljubljem) od terorista. Teroristi su imali američki pasoš! Neke teroriste u Parizu ubila su francuske službe bezbednosti i policije. Treba im suditi zbog toga jer "braću Bitići" niko ne sme da dira. Da je Miloševiću dozvoljeno da Evropu odbrani od terorizma danas ovako ne bi bilo u Parizu. Metohija i Kosovo su srpski i to Pariz još uvek ne zna. Jedini način da to sazna bile su poslednje terorističke akcije. Dakle, oni koji su zabranili da država Srbija državnu vlast nad celokupnom svojom teritorijom (pre svega Metohijom i Kosovom) saučesnici su terorističkog neofašističkog principa u Parizu!
Preporuke:
81
1
54 ponedeljak, 16 novembar 2015 02:56
Jednostrani i lažljivi HBO dokumentarac "Diplomat"
Kad smo kod ove teme čudi me da se niko iz naših vlasti nije javio povodom perfidnih laži u ovom najnovijem HBO dugometražnom filmu (1 sat i 45 minuta) koji se na kablu obrće za ceo svet.
Tu se pojavljuje većina aktera NATO agresije na Srbe, prividno kao sećanje na Holbruka, ali u suštini još jedna providna bujica propagande, laži i blaćenja u opravdavanju NATO zločina nad Srbima.
Svaka normalna država bi zbog ovoga zabranila i HBO i kompanije koje ga plasiraju u Srbiji, samo naše vlasti ćute kao poslednje ....
Ćutimo, a posle krivimo sve druge (i one mlade po svetu koji mišljenje o "zlim Srbima" formiraju na bazi ovakvih "dokumentaraca") za izvrtanje istorije i svrstavanje na stranu naših neprijatelja.
Preporuke:
62
0
55 ponedeljak, 16 novembar 2015 03:21
Zoran
Sto se mi vise dodvoravamo zapadu oni se vise trude da nas ponize. Cesto se pitam da li to nasi politicari shvataju i kad ce njima biti dosta ovog ponizavanje. Gde je cena njihovoj moci koju dobijaju od svetskih mocnika. sto se tice Francuske ako nismo shavatili da ova francuska nema nista sa onom francuskom koja nam je pomagala u prvom svetskom ratu onda mi imamo problem.
Preporuke:
48
0
56 ponedeljak, 16 novembar 2015 03:22
Zoran
Ne solidarisem se ni sa zrtvama. Oni su ili glasali ili precutno podrzali tu svoju vlast.
Preporuke:
38
5
57 ponedeljak, 16 novembar 2015 04:33
Solidaran
Solidarišem se sa našim i svetskim žrtvama "neoliberalnog" pljačkaškog kapitalizma, kulturne kontaminacije nazvane mondijalizam, globalne akumulacije svih vitalnih resursa, preumljavanja rodoljubive i nacionalne svesti i oružanog terorizma Zapada podjednako kao i njime inspirisanog islamskog fundamentalizma.
Preporuke:
45
0
58 ponedeljak, 16 novembar 2015 08:44
teletabis opet
Moram da se opet oglasim zbog komentatora koji naivno upadaju u klopku zapadnih medija.

Zamislite teroristu koji ide da se raznese i uredno nosi sa sobom dokumanta. Pedantan čovek, da se zna ko se razneo i valjda javi njegovima. I niko ne postavi sebi pitanje: kako to do sada ni jedan terorista nije imao dokumenta a ovaj ih nosio sa sobom???

Zatim jedno mnogo važnije pitanje: zašto bi izbeglice, koje uzgred i beže od terorista svih vrsta, koje su stigle na odredište i treba da započnu novi život u toj zemlji prave ovakav teroristički napad??? Šta sami žele da stvore klimu da ih sve deportuju nazad??? Složićete se to baš nema mnogo zdravog razuma.

Zašto se o ovom dokumentu nekog izbeglice naglašava da je prošao kroz Srbiju? Zar on nije prošao Tursku, Grčku, Srbiju, Hrvatsku, Madžarsku ili Sloveniju, Austriju i došao do Francuske? Da li se kopita zašto se izdvaja i apostrofira Srbija?? Kakav cilj ima to???

Nemojmo da grešimo dušu i sve sad svalimo na izbeglice.
Preporuke:
50
4
59 ponedeljak, 16 novembar 2015 08:58
Gordana
Svaka vam cas gospodjo Radojka! Svaka rec vam se pozlatila. Jedino ste zaboravili Palestinu i cinicno visedecenisko slepilo celog sveta na golgotu tog naroda.
Cuh danas na RT da je neki novinar u Figarou prosle nedelje napisao da su za pobijene djake prvake u Beslamu krive ruske jedinice bezbednosti i zgrozih se.Eto, i to je Francuska!
Preporuke:
54
1
60 ponedeljak, 16 novembar 2015 09:19
mixo
Slazem se sa clankom. Ne pada mi na pamet se solidarisem sa drzavom ciji su me avioni bombardovali i cija je spoljna politika na svaki nacin podrzavala terorizam u mojoj zemlji.
Zanimljivo kako se medju komentatorima uvijek nadje neki zaludjeni siptar sa urnebesno smijesnim "lekcijama iz istorije". Ko li njima prica ove gluposti...?
Preporuke:
52
0
61 ponedeljak, 16 novembar 2015 09:22
Igor
Slažem se, ali mislim da građani Srbije ne solidarišu se sa Francuskom zbog civilnih žrtava, nego samo da bi pokazali da će uraditi sve kako bi ih jednog dana EU nazivala evropljanima a ne balkancima.
Preporuke:
38
0
62 ponedeljak, 16 novembar 2015 09:37
pedjauae
Gospodji Radojki hvala na ovom tekstu, delim u potpunosti sve izneto.

U medjuvremenu jedva cekam sledeci broj carli ebdoa. Ogavstine koje su stampali po tragediji ruskog putnickog aviona su toliko odvratne da reci ne mogu da ih opisu. Nek sad drljaju po 'artiji svoje dvoriste.
Preporuke:
53
0
63 ponedeljak, 16 novembar 2015 09:41
Leo
Svaka Vam Čast,... svaka Vam je na mestu !!! Divim se Vašoj otvorenosti, poštovana gospođo Radojka.
Izneli ste golu istinu,koju niko ne sme ili neće da iznese tako kristalno jasno,a uz svo poštovanje žrtava al svih žrtava,celog nam sveta.
Ja sam ponosan i počašćen,sto imam takvu sugrađanku i imate moje poštovanje.
Preporuke:
50
0
64 ponedeljak, 16 novembar 2015 09:42
Pera
... Kakve veze ima šta je De Gol pomagao Titu, je li Tito Srbin? Ja koliko znam nije Tito Srbin al je bio komadant i to vrhovni vojske koja nikad nije napadala ni Jasenovac, ni Gradišku ni mnoga druga stratišta Srba. Izgovor da je močvarno zemljište. Dunav je forsiran i kod Vukovara i na Batini a mnogo je širi i dublji od Save a i Srem nema Dunava pa se sve moglo laganije i okolo kere pa preko Drave koja je gle čuda isto manja od Dunava. Kod nekih mozak koristi za prenošenje tuđih stavova a kod nekih za razmišljanje. Što se tiče osuđenog oficira-pa francuzi su ga smatrali izdajnikom i osudili a nisu protestvovali a to govori o njima a ne o tom časnom čoveku jer jedna lasta ne čini proleće.EVO ME OPET-aj mi objasnite kakve su to izbeglice koje se tuku u svkom kampu između sebe a na svakoj granici gde država u koju ulaze pokušava zavesti redi i provesti organizovani prihvat istih. Odkud u redovima izbeglih toliko agresivnosti? Sećate li se izbeglica iz krajine?
Preporuke:
43
4
65 ponedeljak, 16 novembar 2015 09:55
Pera
NASTAVAK
da li znate neki primer koji kazuje o tučama tih izbeglica što između sebe što sa vojskom i policijom Srbije. Ako znate navedite ja znam samo za uplakanu sirotinju koja nije znala šta je snašlo a u većini slučajeva nije znala ni gde su im drugi članovi porodice. I još nešta šta bode oči- ta sirotinja iz krajine je komentare davala na Srpskom a izbeglice iz Azije i Afrike svi daju izjave na Engleskom. Pa gde svi naučiše Engleski u tim nerazvijenim krajevima i što bi narod rekao Bogu iza nogu. A sad da se vratimo na knjigu žalosti-ko hoće da potpiše nek potpiše ja neću jer se sećam da je za vreme ratova devedesetih u Banja luci umrlo 20 beba jer nisu plemeniti Francuzi i njihovi saveznici dozvolili dopremanje kisika potrebnog za te bebe. Gde su ti plemeniti Francuzi tada bili sa knjigama Žalosti i protestima. Svako ko mal razmišlja može da se seti takvih primera iz prošlosti. Ja navodim ovaj jer nema ni mesta ni potrebe da vas sve podsećam na humanost naših zapadnih prijatelja.
Preporuke:
42
1
66 ponedeljak, 16 novembar 2015 10:21
SNS = DS
Puna podrška autorki za ovaj tekst. Žao mi je svake žrtve, ali Francuska za mene NIJE prijateljska zemlja.
Preporuke:
63
0
67 ponedeljak, 16 novembar 2015 10:32
Boško
Pera
Odkud u redovima izbeglih toliko agresivnosti? Sećate li se izbeglica iz krajine?
I još nešta šta bode oči- ta sirotinja iz krajine je komentare davala na Srpskom a izbeglice iz Azije i Afrike svi daju izjave na Engleskom. Pa gde svi naučiše Engleski u tim nerazvijenim krajevima i što bi narod rekao Bogu iza nogu.
1. izbeglice iz Krajine su "sprovedene" i zabranjen im je ulazak u "beograd na vodi"
2. davali su izjave na Srpskom srpskim medijima
3. "svi" znaju engleski je obično podmetanje jer naravno da novinar izabere onog koji zna engleski jer je neobrazovan da zna jeѕike migranata
4. engleski je najagresivnije forsiran u celom svetu i još ga nisu naučili samo oni koji još uvek sriču čitajući ćirilicu sa tv ekrana.
5. izbeglice su iz različitih država i različitih vera i nisu svi "muslimani" kao što se podmeće

Pogledaj sebe. Nećeš da platiš da ti podese kompjuter da pišeš ćirilicom ili je ne znaš, a prigovaraš drugima na znanju a "ne živoš bogu iza nogu".
Preporuke:
29
14
68 ponedeljak, 16 novembar 2015 11:46
TOPLIČANIN POTOČIĆ
To je to. Šta drugo da se kaže?
Preporuke:
36
0
69 ponedeljak, 16 novembar 2015 11:53
Jaroslav
Svaka čast. I me ni je postalo odvratno to ulagivanje Francuskoj, kao da pre neki dan nije oboren ruski avion, zatim onaj masakr u Turskoj na protestu Kurda, pa brojni teroristički napadi u Bejrutu, Siriji, IRaku i sve te žrtve su za našu vladu bezvredne. Jedan francuski život po zastupljenosti u medijima, vredi oko 10000 Iračkih po mojoj proceni. Niko nie palio sveće za Ruse. Sramota. Hvala na odličnom tekstu
Preporuke:
49
0
70 ponedeljak, 16 novembar 2015 12:36
ČE
Ja neznam što mi žalimo te Francuze ni oni nisu žalili nas kada su nas njihovi avijoni bombardovali.A što se tiče napada kako naš narod voli da kaže što posiješ to i požanješ.Oni su napravili tu lošu kašu pa gospodo zapadnjaci izvolite pa je kusajte.
Preporuke:
40
0
71 ponedeljak, 16 novembar 2015 14:03
KOMUNISTA
BRAVO!!!
Preporuke:
37
0
72 ponedeljak, 16 novembar 2015 15:29
Poštovalac NSPM
Biće istina što velite, nema se tu šta dodati ali treba biti mudar i videti šta nama u svemu ovome valja činiti. Vlast nam je tuđa i još možemo nadati krvavom piru la i kod nas, kada Ameri svojim vernim saveznicima pakuju ovakve pozdrave. Zle sile o čemu sam i ranije komentarisao ne poštuju ni sopstveni narod i ne biraju sredstva da ga opredele u njihovim zlim namerama. Znate ponovo će se njih 22-ica dogovoriti o hrabrom potezu da junački uništi ili pobije u Srbiji sve Srpsko. AV će tu samo da pripomogne sa njegovim vernim sledbenicima. Živela Srbija.
Preporuke:
28
0
73 ponedeljak, 16 novembar 2015 15:32
GagiP
Sami, dobro treba razmisliti da li se (iz ugla Arnauta)bez mentora želi u sukob sa Srbima. Inače, ovom tekstu se nema šta dodati.
Preporuke:
25
1
74 ponedeljak, 16 novembar 2015 16:02
Bajaga
Svaka je "Njegoševa". Niti šta dodati niti oduzeti. Končno da se objavi šta većina naroda misli u ovoj zemlji. Bravo Profesorice!
Preporuke:
40
0
75 ponedeljak, 16 novembar 2015 17:20
Bob
Ja ću biti solidaran sa Francuskom kad ih neko bombarduje, okupira deo teritorije i na kraju proba da im ukrade, recimo, muzeje, crkve odavno nemaju. Nije loše da neko otera jedno 10-ak miliona Francuza u izbeglištvo... e baš bih voleo da budem solidaran!
Preporuke:
42
0
76 ponedeljak, 16 novembar 2015 18:17
Ivo
Hvala Bogu i Tesli i Vama gospođo Tmušić Stepanov te danas imamo internet ovakav necenzurisan da možemo nešto pametno da pročitamo.
Preporuke:
37
0
77 ponedeljak, 16 novembar 2015 18:38
marlon
misljenje svakog razumnog srbina koji postuje svoju drzavu ma kakva danas bila,njenu istoriju i tradiciju i koji je operisan od ljigavog zapadnog licemerja patoloske ljubavi spram muslimana, dve osobine koje se poslednjih nekoliko godina pokusavaju ovom narodu usaditi u svest na bilo koji poznati i nepoznati nacin.... samo jedna osoba u srbiji simbolise svo zlo koje je snaslo ovaj narod i koja svojom patologijom bolesne i pohlepne vlasti gura narod u najdublji bunar stiteci iskljucivo svoju poziciju podguzne u ovom slucaju danas, trikolorne muve... u svakom zlu ima i neko zrnce dobra, bas kao u ovom slucaju.
Preporuke:
21
0
78 ponedeljak, 16 novembar 2015 19:32
Ljubiša
A evo i reakcije iz tamnog vilajeta na ovaj tekst:

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/24887/sokantna_reakcija_iz_srbije_pod_francuskom_zastavom_su_leteli_avioni_i_ubijali_nase_ljude.html

Za "Slobodnu Bosnu" ovo je "šokantna reakcija".
Za pisce ovakvih tekstova nema većeg komplimenta nego kada te napadaju sluge okupatora!

Čestitam!
Preporuke:
42
1
79 ponedeljak, 16 novembar 2015 20:31
Rajko Saramandic
Absolutno se slazem sa autorkom. Prijatelje treba zaliti, neprijatelje ignorisati. Spomenik zahvalnosti Francuskoj izmesti u Ambasadu. Ljigavi Francuzi.
Preporuke:
35
1
80 ponedeljak, 16 novembar 2015 20:53
Stražar
Baš me interesuje šta je to šokiralo ''Slobodnu Bosnu''.
Šta u ovom tekstu ima šokantno?
... Jedino, ako je istina za njih - šok...
... Ako je tako, neće im biti ni malo lako u godinama koje slede.
Istina je najjače oružje.
Ponekad se teže probija do sunčeve svetlosti, ali kad tad svetlo istine, obasja one koji su je znali, a opeče one koji je nisu videli, ili nisu hteli da je vide.
Preporuke:
31
0
81 ponedeljak, 16 novembar 2015 21:20
Falsifikat
@Sami

Zemlja nije uzimana od Albanaca/Arnauta, već od TURAKA. Albanci NISU BILI VLASNICI ZEMLJE. A ko misli da je zločin oteti oteto, tj. uzeti natrag ono što ti je oduzeo TURČIN, s njim verovatno ne može biti razgovora. Interesantno je kako muslimani (ne znam da li ste Srbin ili neki došljak) u smutnim vremenima počinju da oponašaju Hrvate u govoru. To je jadno. NIJEDAN BOSANSKI MUSLIMAN NE IZGOVARA "HISTORIJA" BEZ LINGVISTIČKOG TRENINGA. Kad ga probudiš iz sna, on kaže "ISTORIJA(T)".

Problem je u SRPSKIM KOMUNISTIMA, zaključno s Miloševićem, koji nisu vratili zemlju na Kosovu i u Metohiji CRKVI (90 posto zemlje). Baš da vidim kako bi Arbanasi pravili državu na PRIVATNOM POSEDU. Teško. Samo samoupravni socijalizam je tim migrantima iz Albanije omogućio da dobiju "državu" na tacni.
Preporuke:
41
2
82 ponedeljak, 16 novembar 2015 21:35
Visarion
Žena je u pravu-Žao mi je što se i Putin pustio u avanturu da ratuje na Američkom indijanskom razbojištu u Siriji.Žao mi je što ne spominjemo sve ono što su nam Francuzi učinili i kako su nas sve nazivali a mi to ne vidimo niti sa svim ovim povezujemo.Treba odalamiti ovaj svet ali sumnjam da nam to nešto pomaže.Sukob kao osnova ove i svake ljudske civilizacije,sukob kao životinjsko atavističko naše ponašanje, kome nauka služi danas kao i uvek samo sa sve tragičnijim posledicama doći će nam glave.Zar sve ovo što činimo i gde sve stižemo na kraju krajeva nije uzaludno.Razum samo pomaže da sukob postane sve stravičniji vid trajanja.I to niko ne vidi, niti se iko bori za kraj sukoba među ljudima.Političari amateri,koji vode poslove pvog sveta uništiće ceo ovaj dunjaluk na kraju krajev i dokazati vaseljeni da je razum bio greška
Preporuke:
7
21
83 ponedeljak, 16 novembar 2015 21:43
Branislav
Svaka cast! Nema se sta dodati
Preporuke:
26
0
84 ponedeljak, 16 novembar 2015 21:53
Pera
za Boškića
Hvala na poduci zašto je tako kako je sa izbeglicama-a vidim da su Vas moja pitanja naterala da se potrudite da mi na sve odgovorite-ali da bi neko imao na šta odgovarati neko mora postaviti dobra pitanja a taj ko postavlja dobra pitanja je upoznat sa materijom jer pitanja nemaju smisla ( ono je izmišljotina da nema glupih pitanja). E sad dohvatili ste se svega o čem sam pisao samo niste beba žrtava u Banja Luci. Zašto? Inače sad ima 80 komentara na zadanu temu a 46 na ćirilici a ostalo na latinici-šta ćemo sa onih 34-proglasiti izdajnicima, gledati im u novčanik. Reći da neznaju ćirilicu a čitaju komentare na ćirilici-vrlo bistar zaključak. U moje vreme se Ćiorilica više koristila u Jugi nego na post Jugoslovenskim prostorima(TV Titograd, TV Skopje...) a onda su došle demokrate poput tebe i nigde je više nema. I znanja radi ja sam dođoš u ove krajeve posle ratova devedesetih i znam mnogo više od vas o dočeku bratskog naroda. Iz kog ste grada-koje pismo prevladava u vašem
Preporuke:
13
4
85 ponedeljak, 16 novembar 2015 22:00
Pera
NASTAVAK
gradu, na privrednim objektima, na sredstvima javnog prevoza i uopšte u svim segmentima. Da bi mene promenili kasno je al nije kasno da se potrudiš da promenite svoju okolinu u kojoj živite. I još da nam objasnite ko to podvaljuje da su većina izbeglica i mahom sve izbeglice islamske veroispovesti. Evo recimo o svemu se piše i o terorizmu i žrtvama u terorističkom napadu pa kad se već sve deli zašto nema podataka koliko je bilo žrtava islamske veroispovesti.
Preporuke:
11
5
86 ponedeljak, 16 novembar 2015 22:01
Fontele
Rizikujući da ovde budem žestoko kritikovan, podsećam profesorku Stepanov da je zahvaljujući majoru Binelu spaseno mnogo srpskih života,pukovnik Ogar je isto tako sa svojim vojnicima predano radio na zaštiti srpskih života i svetinja. Arno Gujon je pravi Francuz, koji je celo svoje biće stavio u Funkciju očuvanja srpsko-francuskih veza.Takvih ljudi ima još, sasvim sigurno!

Politika francuskih vlada je nešto drugo, a zna se da je Francuska ionako platila skupu cenu zbog svoje golističke politike "jedne Evrope od La Manša do Urala"!


Dakle, treba gledati stvari dalje od emocija koje su u stanju da poremete percepciju. Uzgred, ruska i srpska zastava direktno su inspirisane trikolorom.
Preporuke:
24
5
87 ponedeljak, 16 novembar 2015 22:35
Vlada Kanada
Svaka Vam čast, gospođo. Skidam Vam kapu i klanjam Vam se do zemlje. Primite moje najiskrenije divljenje i poštovanje za Vaše hrabre i otrežnjujuće reči. Samo da ih ostali srbi čuju i razumeju.
Preporuke:
35
2
88 ponedeljak, 16 novembar 2015 22:52
Stražar
@ Fontele

Nemojte biti nekorektni prema autorki teksta. Bolje bi bilo da ste pažljivije pročitali tekst.
Da ste to uradili, onda biste pročitali :
''Ja nisam solidarna sa Francuskom! Meni je žao tragično izginulih ljudi, a sa francuskom državom i njenom politikom ni malo nisam solidarna, oni su u ovom političkom razdoblju – naši direktni neprijatelji.
Autor teksta ne izaziva netrpeljivost, nego samo spominje aktuelni politički momenat i naziva ga pravim imenom. Nije reč u tekstu o istoriji, nego o sadašnjem stanju.
Vaš komentar je zamena teza, a to vrlo često može da bude i opasno.
Preporuke:
40
4
89 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:07
Zoran
Meni dete odraslo u Americi. I kazem mu za Vucica kako prica da su nam zapadnjaci prijatelji, a u isto vreme nas bombardovali i uzimaju delove drzave. Naravno, ono se cudi i krsti. A dovoljno je da kaze: Ljudi, mi nemamo ku(ako stvarno nema kud) pa moramo nesto da radimo kako poni narede. ne mili s eni meni, ali eto. Ili bar da cuti i da radi. Ali covek je kompletno u autu, kaze prijatelji. Dalkeo bilo. Da bar kaze interes, ali ni to. Daleko bilo.
Preporuke:
16
1
90 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:13
Banditski brlog
Svo to prenemaganje, dodvoravanje Francuskoj i sav taj cirkus oko toga diktira Veliki manipulator, a njegove ulizice se utrkuju ko će više da se dodvori njemu.
U jednom dnevnom listu poslao je svoj autorski tekst gde ide čak dotle da je počeo da citira Muhameda. "Zaustavite mržnju…“ uzvikuje ratni huškač iz devedesetih, a zaboravio je kada je propagirao mržnju između Srba i muslimana sa onom čuvenom parolom : "sto za jednoga"...
@Sami.Njegoš je govorio Turcima:
"Krv je ljudska rana naopaka/na nos vam je počela skakatI"
Nije tačno da je najbolja zemlja oduzimana od šiptara i poklanjana doseljenicima. Moj deda je dobio državnu šumu šikaru , i svojim rukama i trnokopom iskrčio i pretvorio u oranice. Da biste vi 99.-te uz pomoć zapadnih zlikovaca došli na gotovo i sve uzeli. Ali nemoj da se zavavaš: ubrzo će vam to sve na nos iskočiti. Sve ćete vratiti i to - sa kamatom!
Preporuke:
29
1
91 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:15
Milos
Slazem se sa vecinom stavova autorke, ali mislim da pravi gresku - ne moze se Francuska, jedna od najmocnijih zemalja sveta, jedan od stubova evropske civilizacije reducirati na klovnove poput Sarkozija i Olanda, sa pratecim olosem poput BH Levija. Srbija treba da srpljivo radi na pridobijanju dela francuske elite, koji je tih, ali koji nista manje ne voli americku dominaciju od nas, najvecih zrtava te dominacije. Tu pre svega mislim na patriotske intelektualce, umetnike, oficire i dr. I ja mislim da je obasjavanje Palate Alabanije i Skupstine Srbije bojama francuske trobojke preterano.
Preporuke:
16
8
92 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:19
"Panter"
Lucidno i hrabro. Moje poštovanje.
Preporuke:
24
2
93 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:23
Nickfit
Zna se ko je ulizica br.1 i od koga sve ovo potiče. Od čoveka kome je omiljena pesma
https://www.youtube.com/watch?v=oyTSq84FpM0
Preporuke:
11
0
94 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:37
Mirjana Niš
Nemam reči.
Gospođo Stepanov - moj duboki naklon.
Dugo nisam pročitala ovako kratak, jasan, precizan, human, demokratski tj ljudski osvrt na trenutnu situaciju u Srbiji.
Evropske vlade, Evropske Unije, Komisije i srpske Lucprde tipa Miščević, Joksimoović - to je privremeni skup lažnih elita, koje ne poznaju nikog, ne razlikuju narode niti ih interesuju. Ni svoj sopstveni. Zaseli na jasle i žvaću!
Srbi su naivni ko ovčice.
Malo sena i gubi se pamet.
Nažalost, imamo Vladu, Skupštivui državnu administraciju kojoj Evropejci, NATO i silnici ovog sveta, podmetnu malo sena u skupštinske jasle - i postanu evropska jagnjad - za klanje srpske države i naroda. Za malo vazelina dižu ruke i noge.
Proći će i njihovo, dići će se narod na ustanak kao Ksarađorće, Miloš, vojvoda Sinđelić.
Neka nas Bog i ljudsko dostojanstvo izbavi od elita iz "francuske# i "Srbije".
Pa da svet živi kako Bog zapoveda!
Preporuke:
26
1
95 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:42
ja
A sta bi sa karikaturom Sarlo Ebdoa u vezi ovog napada na Francusku?
Presusio im cinizam kad su njihove zadnjice u pitanju.
Preporuke:
28
1
96 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:45
za Slavomira i ostale ...
Kad smo vec kod ulizistva ima jedna lepa slika Kostunice i Solane...
Preporuke:
13
6
97 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:53
Jelena
POTPISUJEM!
Preporuke:
24
0
98 ponedeljak, 16 novembar 2015 23:59
ANA
@ Milos
Ja ne vidim da je autorka reducirala Francusku na nekakve klovnove. Sami intelektualci i nisu tema teksta.
Ne bih rekla da je autorka toliko neobaveštena i što se tiče civilizacije i moći Francuske kao države.
Ona je samo jednostavno i jasno navela da je ta DRŽAVA (a ne patriotski intelektualci) bombardovala Srbiju i priznala Kosovo, i glasala da Kosovo postane član UNESKO.
Ne sećam se nešto da su patriotski intelektualci Francuske uspeli da nagovore, ili nateraju francuske klovnove da Francuska ne bombaarduje Srbiju, da ne prizna Kosovo, da ne glasa za Kosovo u UNESKO!
To što Francuskom upravljaju klovnovi ne opravdava Francusku od njihovih postupaka prema Srbiji.
Preporuke:
36
1
99 utorak, 17 novembar 2015 00:25
Gojko
Misli većine nas.
Ovo nije patetično, iskreno je i otvoreno.
Nedostaje nam samo akcija.
Preporuke:
26
0
100 utorak, 17 novembar 2015 00:26
Na desetine Srba je ranjeno u Parizu
Srpski zet žrtva masakra u Parizu
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/606749/Srpski-zet-zrtva-masakra-u-Parizu
Preporuke:
9
3
101 utorak, 17 novembar 2015 00:37
ilija
Koje su budale ti zapadnjaci,oni misle da je islamska država neka teritorija ili nešto što je moguće bombardovati kao SRJ.To je otpor očajnika kojima baš nisu sve daske u glavi i neće opadati nego samo rasti ne budu li zapadnjaci gledali svoja posla nego kao dosad izvozili skupu demokratiju za jeftinu naftu.
Preporuke:
20
1
102 utorak, 17 novembar 2015 01:10
Srboljub
Potpisujem.
Hvala.
Preporuke:
15
0
103 utorak, 17 novembar 2015 01:12
Drug TITO
@ Fontele
Poštovani ispravljam Vas.
Ruska zastava je stvarana prema holandskoj zastavi. Ruski car Petar Veliki je 1697 pod lažnim imenom (oficir Petar Mihajlov) radio u luci Saardam u brodogradilištu. Pa u Amsterdamu, kasnije u Londonu.
Veliki car Petar Veliki! Mornarica, pešadija, artiljerija, školstvo. Sve je reformisao na do tada nezapamćan način, protivnike od Sakndinavije i Baltika do Turske pobeđivao je redom. Ruska torbojka je slična holandskoj, sa drugačijim rasporedom boja. Holandska i hrvatska su slučajno identične ako prekrojimo šahovnicu. Po ruskoj kombinaciji boja i drugi slovenski narodi imaju svoje zastave.
Uzgred, i zastava Bojana Pajtića i države Palau su iste.
O tekstu
Naravno ne negiram istorijsku ulogu Francuske i Pariza.
Prva buržoaska i prva socijalistička revolucija!
Ni doprinos Francuske nauci i umetnosti.
Imamo naravno mnogo iskrenih prijatelja Parižana, ali se ne čuju, skrajnuti su.
Vlast Francuske zaslužuje ponajpre prezir svojih građana!!!
Preporuke:
22
1
104 utorak, 17 novembar 2015 01:51
Branislav
Živimo u vremenu laži, hipokrizije i šibicarenja. Vrlo je verovatno da je sve jedna velika režija. Kako je moguće da se na sedam lokacija skoro u istoj sekundi u istom gradu dešavaju ovako drastični napadi terorista koji su francuski državljani?Da je samo jedna akcija presečena na vreme, verovatno bi se izbegle i druge tragedije.U utrobama država koje se ponose svojom prošlošću i demokratijom nešto je trulo. Možda će evropski narodi progledati i sprečiti duhovni sunovrat i biološko propadanje delova sveta kojima donose nesreću.U svakom slučaju, Rusija predvodi one koji se bore za opstanak čovečanstva, pa će im možda pomoći da dođu sebi.Sve je u igri, a neizvesnost je velika.
Preporuke:
14
0
105 utorak, 17 novembar 2015 02:36
@ Sami
E, Sami, zaboravljaš neke važne stvari. Vi treba da jednom zauvek utuvite u glave da ste na Kosovo i Metohiju došli u vreme turske okupacije posle Kosovske bitke. Ulizavali ste se sa Turcima pa su vas dovodili da im sluzite. Kada su posle Balkanskih ratova, Turci otišli u Malu Aziju, trebali ste i vi sa njima, kao verne sluge i ulizice. Umesto toga ostali ste na Kosmetu podržavani od neprijatelja Srbije. Uvek ste tražili saveznike protiv nas Srba. I koristili situacije kada smo bili u ratovima sa nadmoćnijim od nas. Tako ste i 90-tih godina prošlog veka našli saveznike u našim neprijateljima. I onda ste privremeno zauzeli Kosmet. Zapamtite - Kosovo i Metohija je silom jačega oduzeta od Srbije. Drugom većom silom će biti vraćena Srbiji. Za vas je bolje da se ne sukobljavate sa nama. To što ste, uključivanjem Zapada, doneli nesreću na ove prostore, je dovoljno od vas. Sada pustite da se stvari dovedu na svoje mesto. Ako nameravate da i dalje živite pored nas.
Preporuke:
21
1
106 utorak, 17 novembar 2015 05:29
Gabrijel
Klonirani Racak , Markale, Srebrenoca , sa jednim jedinim ciljem :PRIPREMA JAVNOG MNJENJA ZA KOPNENE TRUPE.
Non-stop CNN i ostali mediji (u funkciji NATO "VLASNIKA" ,onih koji su i vlasnici FED-REZERVI , ECBanke...) upravo zagovaraju NEOPHODNOST slanja kopnenih trupa (pomoci kojih ce likvidirati Asada i potpuno okupirati Siriju). Ne zaboravite , Golanska Visoravan je oteta od Sirije i niko ne govori o tome. Plan je da se Sirija SPOJI sa Golanskom Visoravni. Za sada . Potom IDU DALJE...
Preporuke:
14
0
107 utorak, 17 novembar 2015 09:15
Beric Momir
Svaka cast gospođo .Podrzavam vas komentar .Zalim sve zrtve ali taj narod mora upitati svoje politicare kakvu vanjsku politiku vode.
Preporuke:
10
1
108 utorak, 17 novembar 2015 09:24
Trećepozivac
Od prve do poslednje reči podržavam tekst gospođe Stepanov.
Francuska vlast, decenijama, (kao i većina zemalja divljačkog zapada) vodi divljačku politiku koju opštom halabukom i talambasima prekriva plaštom tobožnje demokratije, ljudskih prava, slobode, lepote...
Šta sad treba očekivati?
Ubeđen sam da će doći do eskalacije divljačkog bombardovanja svega i svačega što je na tlu one teritorije koju su zapadnjački monstrumi odredili kao svoj "nacionalni interes", makar to bilo sa dijametralno suprotne strane globusa.
Ko će tu stradati i kako?
Samo "islamistički teroristi", njihovi vojni resursi, vojna infrastruktura. Ponekad će doći i do "kolateralne štete".
Tako će nam neprekidno, iz sata u sat, sa svih nacionalnih TV objašnjavati "komunjarsko-konstantinovićevsko-građanistički ološ" (pozajmljen citat).
Jer, EU nema alternativu! Sa Srbima ili bez njih! (Da li se iko seća manijaka koji je ovo javno izrekao i javno zastupao?)
Preporuke:
10
2
109 utorak, 17 novembar 2015 09:40
Denis
Bravo ,hvala velika Gospodjo,ovako misli vecina srpskog naroda koji ima dar prepoznavanja,za razliku od nosioca vlasti koji su se izgubili,u podanistvu, obmanama,novcu,i ludilu odrzanja politickog ludila.Jadna Srbija!!!
Pogledajte nebo nad Beogradom jutros!Vredno rade "Prijatelji" iz Evrope jer nas "postuju".
Preporuke:
11
2
110 utorak, 17 novembar 2015 09:41
Trotočkasti Ujka Vasi
Opšte je poznato da je glavni i jedini pokretač ultimativno bombardovanja Srbije i Crne Gore bio SAD, UK i Nemačka! Francuska i Italija su u svemu tome kao zemlje u potčinjenom položaju bile marginalne. Kao takve pokušavale su mnogo da nam ublaže i svoju savest operu. Za ove tri SAD UK i Nemačku savest ne postoji.
Otuda moja intervencija.
A vaše konstrukte o Oluji više govore o vašem ograničenju nego o mom.
Čitajte majora Binela ako niste ili Ogara još jednom linkovi pa ćete videti da je francuska vlada podjednako ne francuska kao i srpska, recimo. A De Golu nikada ne treba zaboraviti zahvalnost što Tita nikada nije prihvatio! Kao i ono da je Evropa bez Rusije nekompletna. Imaju Rusi dovoljno pameti da se postave kako treba prema ovome.
Da je bilo u SAD ili UK ili Nemačkoj, razumeo bi sve vaše sentimente i komentare, ovako je slučajno ili ne? to u Francuskoj!
Dopustili ste sebi da najružnije izađe iz vas a to nije dobro samo po vas! Inače imate sjajne radikal komentare
Preporuke:
12
1
111 utorak, 17 novembar 2015 10:28
Milos
@ Ana

Niposto ne opravdavam francusku drzavu za ono sto nam je cinila i sto nam cini. Samo kazem da treba da radimo na pridobijanju podrske te zemlje, koja ce jednom shvatiti (a sada je verovatno najbolja prilika za to u poslednjih 25 godina) da ne moze igrati kolo na sopstvenoj sahrani.
Preporuke:
4
5
112 utorak, 17 novembar 2015 10:33
biljana
Svaka cast! U potpunosti osećam sve što je gospođa napisala.
Preporuke:
11
1
113 utorak, 17 novembar 2015 11:09
ANALITIČAR
Divan tekst gospođe Radojke . Sa jedne strane joj je kao humanoj osobi žao stradalih ljudi a sa druge strane poziva na odgovornost vlasti Francuske koje su u zadnjih 25 godina radile jako loše stvari prema nama Srbima i svim Jugoslovenima . Takođe su u pravu naše patriote koji kažu da nikada srpski narod ne smije zaboraviti Pjer Anri Binela francuskog oficira koji je srpskoj vojnoobaveštajnoj službi dao kompletne mape napada na Srbe 1999-te , tu je veliku stvar udario naš rodoljub Jugoslav Dominik Petrušić , zatim vojnoobaveštajna služba legendarni General Jovan Milanović koji je svojim kanalima izvukao kompletne planove NATO-a iz Brisela gdje će tući po Srbima , mape , lokacije , planove NATO-a . Veliko hvala generalu Pjer Mari Galoa velikom prijatelju Srba koji je Slobu Miloševića savjetovao da može ratovati sa NATO-om samo ako ima sistem S300 ili nuklearnu bombu i nudio se da u Rusiji nabavi Srbima najmoćnija oružja , tada je nažalost u Kremlju bio Predsednik Jeltsin a ne Putin
Preporuke:
10
4
114 utorak, 17 novembar 2015 11:17
ANALITIČAR
- Nastavak 2 -

Da završim misao o divnom patriotskom tesktu gospođe Radojke o Francuzima . Tu treba dodati da Aleksandar Vučić još jednom dokazuje da je njegova naklonost Rusiji LAŽNA jer nakon tragedije Rusa na Sinaju u Egiptu a poginulo je čak preko 220 osoba nije obojio ni jednu zgradu u Bgd bojama ruske zastave ali jeste obojio po Beogradu objekte u bojama francuske zastave nakon tragedije u Parizu.

E sada ja ne bih bio ja kada bih prihvatio zvaničnu verziju događaja. Čitao sam informacije nezavisnih izvora koji kažu da je PARIZ čista NATO provokacija u sklopu operacije GLADIO. Evo dokaza, u francuskom listu PARIS MATCH još 12-og Oktobra 2015-te su najavili velike terorističke napade na Francusku, ko može najaviti terorističke napade sa SIGURNOŠĆU ako ih sam ne planira, pritom su kazali da Francuska nije sposobna da ih spreči. Država koja je velika vojna i policijska sila u TOP 5 najjačih država sveta sama najavljuje da nije spremna da spreči napad
Preporuke:
13
3
115 utorak, 17 novembar 2015 11:28
Gladio
Odlična napomena kada je reč o Gladio operaciji. Uostalom brzo ćemo se uveriti, ako bude na izvorištu Gladio operacija onda to nije ta operacija. Ali spreman sam da se kladim da neće biti tamo, kao što ni Francuska nije slučajno izabrana, posle pada Sarkozija, američki zagrljaj i pretnje Francuskoj dobijaju na ubrzanju a Oland je ionako mekušac!
Preporuke:
19
0
116 utorak, 17 novembar 2015 11:31
Moja solidarnost
je uz srpkinju u Parizu http://www.alo.rs/deco-zapalite-svece-za-nasu-ljilju/18870
i ostalih 13 Srba koje su manijaci pokosili.
Preporuke:
14
0
117 utorak, 17 novembar 2015 11:54
Jovana
https://pbs.twimg.com/media/CT41kOGWwAAbV5C.jpg
Preporuke:
4
0
118 utorak, 17 novembar 2015 12:10
vlado
borimo se protiv kratke pameti
Preporuke:
8
0
119 utorak, 17 novembar 2015 14:15
Nikad u NATO i EU
Sad se svi u Srbiji pomamiše da šire zastave Francuske

Ne slažem se sa ovim "svi", ostalo je u redu.
Preporuke:
10
0
120 utorak, 17 novembar 2015 14:42
Ujka Vasa za Tri tačke
Moj komentar je izazvan čestom pojavom da se o istorijskim događajima sudi na osnovu pojedinačnih slučajeva. Međutim, suštinu jedne istorijske pojave određuje samo ono što je DOMINANTNO. Pojedinačno se javlja kao izuzetak koji ne menja- NITI MOŽE DA PROMENI - tu suštinu i njen način ispoljavanja.
Nisu svi Nemci militaristi, ali je Nemačka ipak započela Prvi a zatim i Drugi svetski rat; ni svi Hrvati nisu skloni "finalnom rešenju" za Srbe u Hrvatskoj, ali se u Hrvatskoj ipak desio Jasenovac a zatim i "Oluja"; ni svi Francuzi nisu bili za bombardovanje Srbije ali je Francuska ipak učestvovala u NATO agresiji i sada nastavlja da vodi prošiptarsku dakle antisrpsku politiku.

Ljudski je tražiti pozitivno i u negativnim pojavama. Ali to nije realno. Činjenica da pojedinci u Francuskoj gaje prijateljska osećanja prema Srbima ne menja prirodu francuske politike prema Srbiji. Ti pojedinci su - kao i "Lađa Francuska" i de Gol - izuzetak. Suština je politika (neo)kolonijalne sile.Sa tim se treba pomiriti.
Preporuke:
9
6
121 utorak, 17 novembar 2015 14:50
Tri tačke za Ujka Vasu
Naša razlika proizilazi iz mog otpora generalizaciji i insistiranja na ličnoj odgovornosti a vaša ide u korist srpskih neprijatelja jer mi smo upravo žrtve te generalizacije.

Zašto bi se sa time pomirili, kako na kraju komentara kažete?

Pa upravo je poenta u tome da to ne činimo.

Zato je valjda i Putin dao (jedini, jer nigde drugde nije dobila) Marin le Pen kredit od par miliona Evra.

Dakle, ide se na jačanje drugačije mislećih ljudi i njihovu saradnju, pa tako i sa ne tako malobrojnim Francuzima koji su uzgred obojica navedenih daleko od anonimusa!

To je bila poenta moje intervencije, da ne grešimo i generalizujemo.

A što se Austrijanaca tiče, njihovu dušu i našu spasava Handke. Ima takvih ljudi još od Švajcarske do Italije
Preporuke:
15
1
122 utorak, 17 novembar 2015 15:50
Paralela
Bez komentara o solidarnosti u odsustvu empatije sa srbskim neprijateljima
http://www.nspm.rs/hronika/navijaci-bih-prekinuli-minut-cutanja-za-zrtve-napada-u-parizu.html
Preporuke:
8
0
123 sreda, 18 novembar 2015 02:14
Realan
Ne mogu zaboraviti dan u maju 1999,oko oko podneva,u mom gradu,u mojoj ulici su padale kasetne bombe,tada je poginula i jedna trudnica. Niko nije žalio poginule civile u Srbiji,niti je nosio srpsku zastavu u znak solidarnosti... A za ove naše nazovi političare,što prodaju veru za večeru,što sami za sebe kažu da vode "mudru" politiku i priželjkuju Srbiju u NATO paktu,želim da kažem da pogledaju istoriju i vide kako su prolazile izdajice srpskog naroda.
Preporuke:
12
2
124 sreda, 18 novembar 2015 13:38
I ne treba zaboraviti
ni major Binel (Francuz) isto misli da ne smemo zaboraviti svoju prošlost

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/reportaze/aktuelno.293.html:426095-Pismo-majora-Binela-Srbi-ne-smeju-da-zaborave-proslost

ili ne smemo zaboraviti i ovo što je rekao isti taj Francuz

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:452880-Pjer-Anri-Binel-Srbija-mi-je-druga-otadzbina

Meni svakako nisu muslimani koji su po Bosni odrubljivali glave Srbima a na Kosovu vadili organe neko sa kim ću da se solidarišem kada su Francuzi žrtve!!!!!
Preporuke:
8
1
125 sreda, 18 novembar 2015 13:41
Ni ovo ne treba zaboraviti, uoči glasanja Francuske u UNESCOu
objavile Francuske novine

http://www.in4s.net/index.php/zan-ogar-prijem-kosova-amnestirao-bi-ovk/

ali vrh je njegov intervju na franc o tome da je Evropa umrla u Prištini, deo prenosi Danas

http://www.danas.rs/danasrs/kultura/evropa_je_skoncala_u_pristini.11.html?news_id=291781


Otuda moja solidarnost i sa 14 Srba u teškom stanju i ostalim nevinim žrtvama u Francuskoj!
Otuda odsustvo razumevanja za muslimanske degenerike i kukavice religiozne fundamentaliste, koji su od Kosova do Francuske posejali smrt nevinim hriscanima!
Preporuke:
7
1
126 sreda, 18 novembar 2015 13:52
Mladi Francuz na ponos svih
Ajde nadjite Amerikanca, Nemca ili Engleza koji to što Binel, Arno i Gujom pišu i rade i uradili su za Srbiju????

http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/531673/Za-decu-20-tona-garderobe


Ko je od vas odneo toliko garderobe ili kročio uopšte na Kosovo i Metohiju kao što on čini???

Otuda zahvalnost, otuda bol i saosećanje sa žrtvama francuskim narodom i srbskim žrtvama u Parizu a odsustvo razumevanja za njihovu kao i našu vlast a ogromna osuda muslimanskih kukavica koje su glave Srbima u BiH i na Kosovu i Metohiji činili zverstva nad Srbima!!!

Otuda moje posledično odsustvo empatije ako se sve ovo odigra na teritorijama u prvom pasosu navedenih zemalja a nece! i to je jasno zašto baš Francuka!
Preporuke:
7
1
127 sreda, 18 novembar 2015 14:24
@ (Mladi Francuz na ponos svih)
"Ajde nadjite Amerikanca, Nemca ili Engleza koji to što Binel, Arno i Gujom pišu i rade i uradili su za Srbiju????"

A da to nije još jedan od razloga što su militantni "muslimani" izabrali Francusku za terorističke napade? Suština dogadjaja nije u tome što mislimo da jeste. Toliko je skrivena da ne možemo ni da je zamislimo.
Preporuke:
8
1
128 sreda, 18 novembar 2015 16:30
Mladi Francuz na ponos svih
Upravo to hoću da kažem sve vreme.
Kako vreme odmiče eto i u Kopenhagenu se eto ništa nije dogodilo a i neće jer su blizu autora ovih napada, ni u Švedskoj ni u Nemačkoj, samo u Francuskoj drugi dan zaredom...
Preporuke:
7
1
129 sreda, 18 novembar 2015 18:26
ANA
@Realan

Ni ja ne mogu da zaboravim ni jedan jedini dan bombardovanja, a posebno pamtim dan kada su u našem mestu sahranjivali mladića od 19 godina, sina jedinca u oca i majke. Poginuo je kada je bombardovana bolnica ''Dragiša Mišović'' u Beogradu. U toku sahrane su ponovo padale bombe, i sada ja treba da se podsećam kako su pojedini francuski intelektualci i po koji oficir uz nas.
Takvo razmišljanje prepuštam intelektualnim mlitavcima, a realan i svestan čovek pamti ko nas je bombardovao.
Preporuke:
6
3
130 sreda, 18 novembar 2015 18:40
Stražar
@Ni ovo ne treba zaboraviti, uoči glasanja Francuske u UNESCOu

Šta je pisalo u novinama u Francuskoj i šta je ko rekao u Francuskoj OVDE NIJE BITNO!!!
Bitno je kako je, to jest za koga je Francuska glasala u UNESKO.
Hteli vi to priznati, ili ne - to je neprijateljski čin prema Srbiji i to na državnom nivou. Čin koji je po nas mogao da ima katastrofalne posledice!
Koliko se sećam autorka je jasno naglasila da joj je žao svake nevine žrtve.
Vi razvodnjavate suštinu. Ovaj osvrt gospođe Stepanov nije ni primarno, ni uopšte okrenut protiv Francuske, nego je glasno negodovanje protiv selektivne ''ožalošćenosti'' našeg državnog vrha, protiv njegovog licemerja. To prosto ne može biti predmet rasprave jer je u tekstu rečeno sve.
Preporuke:
5
5
131 sreda, 18 novembar 2015 19:08
Au
@Mladi Francuz na ponos svih

Naravno da je plemenitost pojedinaca u Francuskoj svakako vredna pomena, ali ne treba tako negirati da u državama koje ste naveli nema plemenitih pojedinaca. Ima.
Međutim ni jedni ni drugi se ne uklapaju u temu teksta povodom kog se vi javljate kao komentator. Ovde je reč kako o udvoričkoj srpskoj vlasti, njenoj neukusnoj selekciji žrtava tako i o agresivnoj francuskoj državi.
Preporuke:
4
5
132 sreda, 18 novembar 2015 20:52
Odgovor Au
Svakako disproporcionalan odgovor Vučića povodom ruske i francuske tragedije je evidentan.

Ali za to nam Francuska nije kriva!

Da bismo shvatili koliko je Vučić poguban po Srbe nije nam potrebna Francuska, dovoljno je samo da odemo do administrativnog prelaza sa KiM ili pročitamo Briselski sporazum.
Preporuke:
8
1
133 sreda, 18 novembar 2015 20:55
Nedoslednost komentatora
Ako ste branili Jankovića koji je u Vučićevoj vladi, zar zaista mislite da i dalje imate pravo da Vučića zbog Francuza napadate? vajni radikalni komentatori.

Svi smo mi Gojković, Dada Vujasinović, sudija koga Dunav proguta a danas ministar pravde istim rečima preti da će je Dunav odneti, nimalo za odbranu, Dolovčevoj!

Uostalom, radikali na ovom sajtu, gde ste bili da ga sprečite ovih dvadeset godina*! Nečista savest biće pa da udarite po Francuzima onako junački kad već svi pređoste kod Vučića, pa onako indirektno.
Preporuke:
5
1
134 sreda, 18 novembar 2015 21:00
DŽaba se jedite
Nisu Francuzi kako gospodža zbori na kraju neprijatelji ni naših predaka a ni naši, otuda čitajte Binela i Ogara, a neće ako ih uopšte i bude od arapa, biti ni naših potomaka. U tome je autorka duboko u krivu.

Naši neprijatelji su SAD, UK i Germani.
Preporuke:
5
2
135 sreda, 18 novembar 2015 21:41
Au
@ DŽaba se jedite

Nisu Francuzi kako gospodža zbori na kraju neprijatelji ni naših predaka a ni naši, otuda čitajte Binela i Ogara, a neće ako ih uopšte i bude od arapa, biti ni naših potomaka. U tome je autorka duboko u krivu.

?????????

Kako se netrpeljivost kad tad ipak iskaže, makar kroz jedno jedino slovo.
Toliko o ozbiljnosti komentatora.
Preporuke:
1
6
136 sreda, 18 novembar 2015 22:15
Zašto Pariz a ne Moskva?
Niko od komentatora se to nije upitao. Izgleda da to nikome nije čudno.
Tijeri Mejsan (Thierry Meyssan), autor bestselera „Velika laž“ o napadu na kule 11. septembra, izneo je svoj stav o tome u tekstu „La République française prise en otage“ koji se može naći i na Internetu www.voltairenet.org/article189275.html. Ko ne zna francuski može da klikne na „prevedi ovu stranicu“. Prevodi su generalno loši ali se može ipak shvatiti suština onoga što je autor hteo da kaže. A suština je da se radi o osveti nelojalnom savezniku. Da, baš tako. A saveznici su - prema T.M.– francuska država i Daesh. Daesh je poslednji naziv za ISIS, ISIL, ID, Kalifat ili kako se već nazivala ta tvorevinu. Daesh je skraćenica od ad-dawla al-islamiya fil-Iraq wa ash-Sham, što na arapskom znači „Islamska država u Iraku i na Levantu“.
U tekstu se navodi da je 13.11 ujutro u Parizu izvršena generalna proba spremnosti službe urgentne medicine kojoj su prisustvovali ministar odbrane i ministar unutrašnjih poslova.
Preporuke:
6
1
137 sreda, 18 novembar 2015 23:28
DŽaba se jedite
Upravo sam čitao taj članak! Respekt!
Preporuke:
5
0
138 četvrtak, 19 novembar 2015 06:47
Stojan Stojanovic
Bravo! Svaka cast! Konacno da neki Srbin ima kicmu. A da jos dodamo i kome su prodavali oruzje za vreme kukavickih bombardovanja Iraka... Koliko su zemalja drzali u tihom ropstvu po Africi i svetu decenijama i muzli, muzli... Jos jedan mali dodatak: ako samo malo zagrebemo u proslost, i umesto flastera potrazimo stvarni, inicijalni uzrok rane, postace nam jasnije ko su ti tzv. teroristi. Nekada smo ih zvali, osvetnici, hajduci, partizani, pokret otpora itd. - mnogo prikladnijim imenima! Ali, "teroristi" je ne tako davno, lukavo smisljeno i to od strane najvecih terorista sveta, kako bi se izbegla pitanja "zasto vas napadaju" i "sta ste im vi prvi i bez provokacije uradili?". Da, u svakom pojedinacnom slucaju cete lako videti grupe hrabrih i duboko resenih pojedinaca da zrtvuju svoje zivote zadajuci makar i znatno manje udarce tim ogromnim teroristima, neuporedivo vece snage, kao jedini nacin da se makar kako suprotstave. Zar stotine hiljada tona bombi, raketa, cak i A-bombi nisu teror?
Preporuke:
3
2
139 četvrtak, 19 novembar 2015 12:44
Ivan
Bravo !!!

Licemerstvo i hipokrizija političara opravdava teror najjačih država nad slabima, a oni ne smeju da se brane ???
Preporuke:
2
3
140 četvrtak, 19 novembar 2015 13:33
Profesionalizam
Neko pomenu da je autorka profesor, čega ne znam niti je lično znam, no svakako pozdravljam hrabrost da se upusti na ovu temu i svoja razmišljanja izloži sudu javnosti.
No, iskreno videćete da autorka o ovoj temi malo zna da bi donosila sudove i da bi svoje sudove izlagala javnosti.
Pročitajte u današnjoj Politici prilog na temu
Zašto Milošević nije želeo Miteranovo prijateljstvo
Aleksandra Apostolovskog
koji je baziran na razgovoru sa najboljim znalcem srpsko-francuskih odnosa Dr Batakovićem.
On podseća i na zvona Opatije u San Deniju posle Kosovske bitke, podseća na to da je spoljnopolitički deo francuske skupštine odbio priznanje Kosova i Metohije dok je to Sarkozi -američki čovek učinio, podsća na to da niko 70godina iz Srbije nije položio u Marselju venac na mesto Aleksandrove pogibije dok su francuzi to radili sve ove godine jer je zajedno sa njim stradao i njihov ministar, podseća na Širakovo spasavanje mostova...
Preporuke:
7
4
141 četvrtak, 19 novembar 2015 13:36
Profesionalizam 2
Najfrapantnije saznanje je da je Fransoa Miteran ponudio Miloševiću zaštitu kakvu je Hrvatska imala od Nemačke i rekao mu da je njegov telefon 24 časa otvoren za njega.
Ovaj to nikada nije uradio!
Komunisti su čudo i njihova deca kao autori ili komentatori na NSPMu.
Isključivost koju autorka uz nepoznavanje činjenica generalizacijama iskazuje je ipak ispod nivoa NSPMa iako pokušaj kao što rekoh cenim.
Preporuke:
7
3
142 četvrtak, 19 novembar 2015 17:13
La Marten
O srbskoj istoriji nije dovoljno govoriti, već je potrebno pevati!
Preporuke:
8
1
143 četvrtak, 19 novembar 2015 18:11
Au
Gospodo, koji govorite o neprofesionalizmu autora teksta, niste baš korektni komentatori. Pročitajte još jednom tekst.
Nije reč u njenom tekstu o istoriji odnosa Srbije i Francuske, nego o servilnom i udvoričkom ponašanju srpske vlasti koja se neprimereno ponaša kada su žrtve terora u pitanju.
Francuska je pomenuta u svetlu njene aktuelne politike prema Srbiji. Zar je to sporno? Da li nam je Francuska danas naklonjena? Je li glasala protiv našeg Svetog nasleđa na Kosovu i Metohiji? Jeste! Da nije francuska država možda promenila svoj stav prema Srbiji i njenom Kosmetu? Nije! Zar to danas treba da se zaboravi?
Tekst gospođe Stepanov, koliko sam ja razumeo nije ni istorijska ni politička studija, nego kratak osvrt na aktuelne događaje u Srbiji.
Tekst u ''Politici'' koji je sigurno korektan, kada su istorijski fakti u pitanju, i koji je i pisan sa tog aspekta, ne može biti povod da autora ovog osvrta prozivate da je neznalica i da je neprofesionalan.
Preporuke:
5
5
144 petak, 20 novembar 2015 03:57
Mrky
Cestitam Gospodji na ovako lepom komentaru u vezi Francuske. Ja sam nosio crnu traku na mojoj levoj strain 3 meseca u sred Amerike u znak zaloisti bombardovanja mog srbskog naroda. Mnogi sume pitali zasto? A kad sam im rekao zasto bili su saglasni sa monom. Danas se cudim na postupcima srbske vlasti I docek za Sotenberga koji mu je priredjen od strane vlasti koja se solidarise sa NATO u pridruzivanju za MIR? - Koji to mir NATO zastupa? Verovatno ISIS. Vlast srbska nema hrabrosti, to su kukavice koje se dodvoravaju nasim donedavno teroroistima. Volim sto je presdnik Vucic rekao: "Volimo Francusku isto toliko koliko I Francuska voli Srbiju" ja tumacim to na svoj nacin. Vladimir Putin nebi trebao Srbiji da da pomoci ni pola dinara. Srbija nije oznacila dan zalosti zbog stradalih putnika Ruskog aviona koji su duplo vise stradali nego Francuzi a za Francusku su skoro I kloozete po Srbiji ofarbali u tri boje plavo belo o crveno.
Preporuke:
3
2
145 petak, 20 novembar 2015 07:07
Ujka Vasa @ Profesionalizam
1.
Rečenica iz teksta Apostolovskog na koju se pozivate glasi:
“... Bataković naglašava da je poslednji pokušaj obnavljanja prijateljstva sa francuske strane bila ponuda srbofilski nastrojenog predsednika Fransoa Miterana da pomogne Srbiji na način na koji je kancelar Helmut Kol pomogao Hrvatskoj. Milošević se, međutim, naljutio zbog Badenterove komisije i nikad mu se nije javio iako mu je Miteran rekao da je telefon otvoren 24 časa.“

Bataković i Apostolovski su izostavili bitne činjenice koje dovode čitaoca u zabludu. Te činjenice su sledeće:
Rober Badenter je bio čovek od najvećeg Miteranovog poverenja.
Preporuke:
4
0
146 petak, 20 novembar 2015 07:17
Ujka Vasa @ Profesionalizam
2.
Slepo verujući u francusko-srpsko prijateljstvo i u Miteranovo srbofilstvo, Milošević prihvata – što nije bio dužan – da se u okviru EU (a ne UN) formira komisija na čelu sa Badenterom koja će sa stanovišta međunarodnog prava razmotriti zahteve republika. Badenter formira komisiju koja donosi odluku da su administrativne granice u Jugoslaviji zapravo državne granice čime su potvrđeni svi teritorijalni zahtevi Hrvatske podržane od Helmuta Kola i istovremeno stavljena tačka na bilo kakvu mogućnost srpske strane da izbori neko drugo rešenje.
Imajući u vidu bliskost Badentera i Miterana, jasno je da Badenter nije mogao doneti takvu odluku bez saglasnosti čitavog političkog vrha Francuske i Miterana lično.
Posle te odluke koja je bila definitivna, Miteran nudi da pomogne Srbiji na način na koji je Kol pomogao Hrvatskoj (?????) rekavši da je njegov telefon otvoren za Miloševića 24 časa.
Milošević mu se nikada više nije javio. Ne bi ni Sveti Sava da je bio na Miloševićevom mestu.
Preporuke:
4
3
147 petak, 20 novembar 2015 07:30
Boško Ljuština
Hvala svima onima koji misle na ovaj način. Ima nas još koji pravilno shvataju svet ma kako prevrtljiv i lažan bio. Ogroman broj pravih intelektualaca je napustilo Srbijicu. Ono nešto dobrodušnih Srba što je ostalo nema pravog vođu, bori se za goli život i nema vremena za razmišljanje. Naš narod veruje u dobro i zato lako oprašta. Istorija je pokazala da Srpskom narodu treba jedan Putin, Staljin ili Miloš, neka imaju ali da vole svoj narod pre svega. Ne treba nam niko ko gleda, prima i miluje strance a ne pomaže svojom bližnjima. Iz svih ovih razloga svesrdno pozdravljam napisani tekst jer Srbi su i dalje u vrhu sa brojem žrtava i prvom i u drugom i ovom specijalnom trećem svetskom ratu. Nisu samo Srbi ti koji ne primećuju da je rat u punom jeku, Treći i Svetski.
Preporuke:
2
2
148 petak, 20 novembar 2015 10:54
Profesionalizam Ujka Vasi
Pozdravljam vaše više nego vredno pojašnjenje oko Badenterove komisije.

Ne bih da sudim a kamoli da odem toliko daleko kao i Vi i ustvrdim da bi Sveti Sava uradio isto što i Milošević, naime,ne bi se obratio za pomoć i savezništvo sa Francuskom.

Sa druge strane, skloni ste da u funkciji drvenog advokata autorke komentatorima stavljate na dušu i nešto što oni nisu i rekli, stoga, sem pozdrava vaše intervencije ne bih da ulazim u dalju polemiku sa vama.

Mislim da vam nedostaje benevolentnost za nedostatak čega upravo druge optužujete povodom autorkinog teksta.
Preporuke:
6
1
149 petak, 20 novembar 2015 11:00
Ujka Vasi
Jel vi to nekoga branite tako što toga što branite jedino Vi nazivate - neprofesionalnim i neznalicom?!

Naime, jedino ste vi tako okarakterisali autorku?! Pa onda je kao branite?! Jel to neki radikalski rukopis, šta li kod Vas?

Ne do Bog da ikoga tako branite! kao ni radikali što porodiše ovog danas što je gori da gori biti ne može!
Preporuke:
6
2
150 petak, 20 novembar 2015 13:43
mila w.
Pre niki dan voditeljka jednog priloga na RTS-u, pocela je emisiju divljenjem za francuze koji su pevali "marseljezu".

I Srbi su stajali na mostovima 1999. i pevali, ali niko ih nije cuo.
Preporuke:
2
2
151 petak, 20 novembar 2015 14:10
Ujka Vasa
1.

@Profesionalizam, 20. novembar 9:54
@Nepotpisan , 20. novembar 10:00

Niti sam koga branio niti sam koga napadao, niti koga optužujem, niti sa kim polemišem. Kao što sam jasno napisao moja namera je bila DA DOPUNIM TEKST Apostolovski-Bataković činjenicama. Komentar sam naslovio na „Profesionalizam“ isključivo zato što se u komentaru pod tim nikom nalazi citat teksta na koji se pozivam i koji sam dopunio.
Ne znam da li je komentare od 9:54 i 10:00 napisala ista osoba ali moram da skrenem pažnju na dve neistine iz tih komentara.
Prvo, autorku teksta nigde nisam pomenuo a jaš manje nazvao „neprofesionalnom neznalicom“. Želim jasno da kažem da o gospođi Stepanov imam izuzetno visoko mišljenje i da smatram da je ovaj njen tekst sjajan.
Preporuke:
3
4
152 petak, 20 novembar 2015 14:12
Ujka Vasa
2.

Drugo, netačno je da sam „ustvrdio“ kako se ni Sveti Sava kao ni Milošević „ne bi obratio za pomoć i savezništvo sa Francuskom.“ Napisao sam da mu ne bi telefonirao posle odluke Badenterove komisije – a to je nešto sasvim drugo.
Naime, upravo verujući Miteranu i savezništvu sa Francuskom, Milošević je odlučio da Miteranov prijatelj Badenter formira komisiju pri EU koja će doneti mišljenje o sporu Srbija/Hrvatska sa stanovišta međunarodnog prava. Normalno je inače bilo da se ta komisija formira pri UN.
Na zaprepašćenje Miloševića ali i mnogih međunarodnih pravnih eksperata, Badenterova komisija je potvrdila stav Nemačke čime je Srbija bila definitivno onemogućena da se izbori za neko drukčije rešenje.
Preporuke:
3
4
153 petak, 20 novembar 2015 14:41
Ujka Vasa
3.
Dakle Miteranov blizak prijatelj donosi rešenje koje je nepovoljno za Srbiju i koje se više ne može menjati. Posle toga Miteran nudi Miloševiću da mu pomogne – kako? Istovremeno je spreman da sa njim telefonski razgovara.O čemu? O čemu da razgovara posle odluke svog najboljeg prijatelja koja je katastrofalna za Srbiju i koja se više ne može promeniti?
Preporuke:
3
3
154 petak, 20 novembar 2015 18:59
Ujka Vasi
Ajde pročitajte vaš komentar u kome optužujete komentatora za neizrečeno da je nazvao autora neznalicom, ni jedan komentator to nije rekao, sem vas. Može biti da nisam pažljivo čitao.

Inače, ozbiljan državnik se ipak raspita ko je Badenter bar ima službu koja to zna, doduše na čelu njegove je bio Lengli čovek koga je ista organizacija oslobodila Haga, zar ne? to sebi Sveti Sava svakako ne bi dozvolio, priznaćete? da se poslužim vašim poređenjima.

Nije Miteran kriv što neko nije za državnika, pre nego što se osloni na prijatelja od prijatelja, razumećete ipak nisu to trice, to su Srbi i srbska sudba i zemlja! predaju se informacije i traži se drugi čovek ako Badenter nije doba

A ono o poređenju Miloševića i Svetog Save, takođe pročitajte u sopstvenim komentarima.

Uostalom lepo je na svojim komentarima osetiti ZLURADUinterpretaciju koju priređujete drugim komentatorima. To je bila jedna od poenti.
Preporuke:
4
2
155 petak, 20 novembar 2015 19:16
Alchajmer
Ajde da se malo podsetimo kako su Francuzi, Grci i ostali protestvovali protiv bombardovanja Srbije

http://slobodnimediji.com/srbija/dodaci/saznajemo/1889-luumos
Preporuke:
4
1
156 petak, 20 novembar 2015 19:18
Ili ovo
http://www.telegraf.rs/vesti/1858340-mnogi-ovo-sad-zaboravljaju-evo-kako-su-francuzi-99-branili-srbe-od-bombadovanja-foto

ili ovo

http://www.telegraf.rs/vesti/politika/1858013-evo-zasto-su-srbi-i-francuzi-zauvek-bili-i-ostali-prava-braca-foto
Preporuke:
4
1
157 petak, 20 novembar 2015 19:57
'Alo!
@Alchajmer
@Ili ovo


Kakve veze to ima sa današnjicom i sa tekstom?
Niko ne poriče da se to dogodilo. Mi nismo zaboravili, ali Francuzi jesu, pa nas bombardovali, priznali Kosovo, glasali za Kosovo u UNESKO!!!
A tek Kušner i Žuta kuća ...
Dosta više sa odbranom one Francuske koje više nema.
Preporuke:
1
3
158 petak, 20 novembar 2015 20:45
Alo u
Nema ni te Francuske ni negdasnje Srbije ali ce ih biti.
Ovi napadi na Francusku nisu slucajni. Putinova pomoctj kredit NF u isto je pomoc nekoj drugoj Francuskoj od druge Rusije. D akle moramo se boriti da se drugacije snage ojacaju.
Preporuke:
5
0
159 petak, 20 novembar 2015 22:01
'Alo!
@ Alo u

U pravu ste!
Moramo se boriti da vratimo lice Srbiji.
Na Francuzima je da se bore za sebe.
Rusija će uvek podržati takve procese. I koliko se vidi -- već podržava!
Preporuke:
3
0
160 petak, 20 novembar 2015 23:02
Bob
Ne branite Francuze. Kao što su sve Srbe smatrali za zločince, zato što je (navodno) Miloševićev režim bio genocidan, eto, ja sad kažem: svi Francuzi su odgovorni za bombardovanje, kreteni i pokvarenjaci koji pomažu šiptarima i uništavaju pravoslavlje. To je to. Nekoliko pojedinaca ništa ne znači, sve dok:

Francuska ne postane slobodna država i povuče priznanje republjike. Do tada, to su samo blentavi frenčmeni... pudljice.
Preporuke:
3
2
161 subota, 21 novembar 2015 07:48
Ujka Vasa za Nepotpisanog
1.
Red bi bio da navedete datum komentara kada sam autorku teksta nazvao neznalicom. A pošto to ne možete jer takav komentar ne postoji, onda biste mogli bar da prestanete da ponavljate tu neistinu.

Drugo, pre bombardovanja 1999. u Srbiji je bilo opšte prihvaćeno mišljenje - i među građanima i među političarima - da je Francuska prijateljska zemlja a Miteran srbofil. I zaista, sve do 1999. Francuska nije nijednim svojim gestim na međunarodnoj sceni nagovestila da bi u nekoj situaciji mogla biti protiv Srbije. Imajući to u vidu, Milošević se obratio Miteranu koji je imenovao Badentera za predsednika Komisije. Badenter je bio pravnik koji se bavio ustavnim pitanjima i Miteranov intimni prijatelj ali to je u očima svakog Srbina mogla da bude samo garancija njegove objektivnosti i dobre volje prema Srbima. Dakle, tom izboru se nije moglo ništa prigovoriti.
Preporuke:
2
2
162 subota, 21 novembar 2015 07:50
Ujka Vasa za Nepotpisanog
2.
Međutim, niko nije mogao da zna da se početkom 90-ih godina odlučivalo i o sudbini Evropske ekonomske zajednice. Nemačka je ucenjivala da neće prihvatiti produbljivanje evropskih integracija, stvaranje Evropske unije i prelazak na evro ukoliko se ne „udovolji demokratskim težnjama Slovenije i Hrvatske“. Francuska je podlegla tim ucenama a rezultat je nalaz Badenterove komisije. Milošević to sve nije mogao da zna jer tek danas, kada je Evropska unija na nizbrdici i kada mnogi smatraju da je prelazak na evro bio greška, izlaze na videlo detalji o tim za Evropu dramatičnim godinama i zatvorenim sastancima šefova država i vlada EU.
Preporuke:
2
2
163 subota, 21 novembar 2015 07:56
Ujka Vasa za Nepotpisanog
3.
Konačno, ko se državnički poneo u celoj toj priči? Milošević je bio naivan i lakoveran, Miteran je bio slabić jer je podlegao ucenama Nemačke, a Helmut Kol je - reklo bi se - jedini državnički branio interese Nemačke. Ipak, postoji jedno „ali“. Ispostavilo se da je i on lakoveran i naivan pa je jednu anonimnu hemičarku iz Istočne Nemačke doveo da bude ministarka za omladinu i ženska pitanja u njegovoj vladi. Nije ni sanjao da će ga ta anonimna osoba prilično neslavno oterati sa mesta kancelara ujedinitelja.

A sad, Nepotpisani, pozdravljam se sa vama. Iskreno vam želim sve najbolje – do neke manje žustre polemike.
Preporuke:
2
2
164 subota, 21 novembar 2015 15:51
Ujka Vasi
Polemika sa vama što se mene tiče svakako nije bila žustra, samo jalova.
Sagovornik koji ne uvažava argumente drugoga i nije sagovornik.
Ostajte zdravo!
Preporuke:
2
2
165 subota, 21 novembar 2015 15:53
Ujka Vasi
Da ne bude nepotpisani neka bude Ujka Đole kad vam je baš stalo do potpisa poput vašeg valjda?!
Preporuke:
2
2
166 subota, 21 novembar 2015 23:22
Ujka Vasa@ Ujka Đole
1.
Kažete da sagovornik koji ne uvažava argumente drugoga nije sagovornik. Tačno. A još manje je sagovornik osoba koja svoju izmišljotinu proglašava za argument i na toj laži razvija „poentu“ u polemici. A to je upravo vaš slučaj.

Citiram vas: „Ajde pročitajte vaš komentar u kome optužujete komentatora za neizrečeno da je nazvao autora neznalicom, ni jedan komentator to nije rekao, sem vas. Može biti da nisam pažljivo čitao.“ „Uostalom lepo je na svojim komentarima osetiti ZLURADU interpretaciju koju priređujete drugim komentatorima. To je bila jedna od poenti.“ (20.novembar 17:59).

Vrlo je jednostavno proveriti mojih nekoliko komentara i utvrditi da ja apsolutno nikoga nisam optužio da je autora nazvao neznalicom a još manje da sam ja to učinio. Ali vi insistirate na toj laži, od nje pravite „jednu od poenti“ i još zamišljate da neko treba vaše izmišljotine da tretira kao argumente.
Preporuke:
3
0
167 subota, 21 novembar 2015 23:25
Ujka Vasa @ Ujka Đole
2.
Što se tiče potpisa, to je pravilo na ovakvim sajtovima da bi komentatori mogli da komuniciraju. Inače meni nije stalo ni da vi pišete, ni da se potpisujete ni da taj potpis bude poput mog.
Preporuke:
3
0
168 ponedeljak, 23 novembar 2015 14:53
slavica
bravo
Preporuke:
2
0
169 utorak, 24 novembar 2015 17:17
Pavle
Svaka cast !
Da je vise ovakvih javnih komentara, mozda bi se minorno promenila svest gradjana Srbije.
Kontrolori medija - vladajuca stranka, ispira nam mozgove sa ulaskom u Evropu, koja se raspada a nas ponizavaju ucenama....
Preporuke:
2
0
170 četvrtak, 26 novembar 2015 14:51
NADA
Ovom tekstu Se ,apsolutno, nema potrebe da doda ili oduzme i jedna rečenica ,rec ili slovo !!!!SVE JE TU ,NA PRAVOM MESTU; tu gde treba da bude.Apsolutno se slazem sa Vama : sa svakom Vašom rečenicom ,reči i slovom!Sigurna sam da se mnogi slažu ali ĆUTE .....Sigurna sam da će za sve njih ,koji sada "MUDRO"ćute doći dan kada će morati da odgovore na suvisla i KONKRETNA pitanja svoje dece i unuka. Žao mi je što neću biti TU da čujem šta će odgovoriti na pitanje:KAKO STE SMELI DA ĆUTITE KADA SE SVE OKO VAS RUŠILO PROPADALO I NA SVE STRANE GINULI NEDUŽNI??!!!
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner