Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nedostatak znanja, ili zašto akademik Kostić treba da podnese ostavku

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 26 oktobar 2015 11:28
Milic
Sve tacno 100% !I za mnoge neuke-poucno.
Preporuke:
68
6
2 ponedeljak, 26 oktobar 2015 11:40
Prečanin
političke posledice mora i da snosi. Neće to njemu narušiti ni akademski, ni doktorski, ni ljudski ponos i dostojanstvo."

Sebi neće narušiti, sigurno, ali nama i državi Srbiji jeste. Odličan članak!
Preporuke:
67
4
3 ponedeljak, 26 oktobar 2015 11:52
koba
Uslov da bi neko podnio ostavku je da ima obraz.

Na brdovitom Balkanu to je iznimna retkost.
Preporuke:
75
4
4 ponedeljak, 26 oktobar 2015 12:06
O kojoj
"pravnoj" državi može biti govora posle paljenja Skupštine, kidnapovanja Predsednika, Heroja, Patriota i njihove prodaje smrtnim neprijatenjima?

Koja "pravna" država ima policijske snage prezrenog okupatora i generale istog da KOMANDUJU saradnicima okupirane Srbije?

Da li to znači da su Dimitrjeve sluge Adolfove bili takođe "legitimni"?
Preporuke:
51
7
5 ponedeljak, 26 oktobar 2015 12:18
Bojan, Priština
Ma ne vredi ozbiljno rasplinjavati ovu temu. CIA nam je ceo sistem premrežila ovakvim tipovima - zašto neko misli da bi jedna SANU bila izuzetak?

Hajdinovo ćutanje svih ovih godina je jednako ovoj Kostićevoj izjavi, a on je ćutao samo zato jer jedino što bi imao da kaže bi bilo isto ovo.
Preporuke:
67
4
6 ponedeljak, 26 oktobar 2015 12:27
aleksandar
Ako ništa, a vidimo da časti i pameti nema, Kostić bi morao da podnese ostavku iz razloga što se Sonja Biserko između ostalog, na njegovu izjavu pozvala u svom "helsinškom pismu" upućenom Unesku, u cilju podrške "kosovi" da postane članica ove organizacije.
Dakle, samo ta činjenica bi, za časnog čoveka bila dovoljna da razume kakvu je apslutno ničim izazvanu budalaštinu počinio (a niko ga zaista nije bio prutom po ušima da se pravi "pametan" i priča o temama van medicine), i da podnese ostavku na mesto predsednika jedne nacionalne institucije.
Koga Biserko citira u korist podrške albanskim nacionalnim ciljevima, taj zaista nema šta da traži na čelu SANU.
Zabrinjava ćutanje ostalih akademika.
Preporuke:
82
1
7 ponedeljak, 26 oktobar 2015 12:49
Opanak
Uvek je u Srbiji svaki seljak hteo voditi državnu politiku i po cenu da ubijemo vođu. Ni sada nije drugačije, opanak nam ne gine još dugo.
Preporuke:
17
29
8 ponedeljak, 26 oktobar 2015 13:35
Turas
Gospodin Pavlović je u svemu u pravu ...sem na kraju gde se pominje opstajanje akademskog i ljudskog ugleda!? Tako po meni gospodine Pavloviću i opstaju defetisti , zapadni podanici pa i izdajnici ove zemlje jer računaju na opsstajanje svoga položaja i ugleda . Zato ako već nema moralne odgovornosti za ovakve izjave i dela , neosporno treba biti krivične kao u zemljama zapadne evrope , ka kojima (paradoksalno)ovakve "veličine" teže .
Preporuke:
41
1
9 ponedeljak, 26 oktobar 2015 13:39
Cviko
Ne mešajmo diplomu sa vaspitanjem. To su dva sveta, jedan nalik drugom, pa zavarava. Stara jevrejska izreka kaže: "nema tog čoveka koji se ne može kupiti". Samo je pitanje cene". Neke ubiju jer nisu hteli ponuđenu cenu. Neko se proda za flašu piva, kesicu začina (izbori) a neko za mnogo više. I ubistvo je cena. Da li će kod Kostića prevladati vaspitanje, pa postupiti prema otadžbini, kao pravi patriota i podneti ostavku, videćemo. Ostavka je sasvim solidna cena za grešku koju je počinio a možda će nam je objasniti u nekim memoarima. za mene on je prošlost u sadašnjosti.
Preporuke:
45
2
10 ponedeljak, 26 oktobar 2015 13:39
Srbin Srbinović
Kostić je jad i beda Srpske inteligencije u Srbiji.

"Bojan, Priština
Ma ne vredi ozbiljno rasplinjavati ovu temu. CIA nam je ceo sistem premrežila ovakvim tipovima - zašto neko misli da bi jedna SANU bila izuzetak?"


Istina je da je CIA prekrila Srbiju, i da su svi na vlast dovedeni silom Amerike da upravljaju okupiranim i obespravljenim narodom, sa ciljem "mirnog" uništavanja i Srba i Srbije. Amerika je takve uslove stvorila bombardovanjem i sankcijama. Znaju AMERIČKI RAZBOJNICI da beda, bolest, siromaštvo ubijaju narod a da to ne izaziva pažnju i reakciju sveta kao što izaziva bombardovanje.
Srbija ne može sama opstati.
Nama, Srbima je JEDINO REŠENjE da budemo deo Rusije, u okviru koje ćemo sve svoje sačuvati i imati zaštitu za sva vremena.
AKO OSTANEMO SAMI, AMERIKA NEĆE PREKIDATI OKUPACIJU DO POTPUNOG UNIŠTENjA. CILj USA EU NATO ZAPADA JE UNIŠTENjE SRBA I SRBIJE, I BRISANjE SRPSKOG IMENA IZ POSTOJANjA U ISTORIJI.
Preporuke:
44
4
11 ponedeljak, 26 oktobar 2015 13:49
Little Big Serb
Posle ove izjave rasplamsala se diskusija,ali na sitno, malogradjanski kao za lose mere na vaganju robe, kao da se optuzuje trgovac da zakida na meri ili da prodaje strane a ne peskire domace proizvodnje. I skocise ''intelektualci" u odbanu slobode povracanja gadosti. Slazem se da svakome treba dati pravo da iskaze svoje misljenje. To zakon stiti. Ali isti taj zakon zabranjuje izjave koje potsticu rasnu mrznju, pedofiju, propagiraju drogu. A kako stoji stvar sa pozivom na veleizdaju ? A OVA IZJAVA TO JESTE ! Mi smo drzava, onakva kakva jeste u ovom trenutku ali USTAV zabranjuje i kaznjava ( strogo ) veleizdaju. Onda ovu bitangu treba tuziti za propagiranje veleizdaje. Svejedno sto nece biti osudjen. Vazno je ukazati na to i da se cuje i vidi i u inostransrvu. Neka organizacija bi morala da podnese tu tuzbu . Od samih carsiskoh raspravica nema nista. TUZITI GA ! Bez obzira na ishod a zatim nastaviti pred sudom za ljudsa prava.
Preporuke:
42
0
12 ponedeljak, 26 oktobar 2015 13:54
Nedostatak znanja ili...
Nepovezane misli, protivrečne tvrdnje, konfuznost izjava i tekstova akademika Vladimira Kostića, ukazuju da je problem mnogo, mnogo ozbiljniji i da prevazilazi njegov položaj u Akademiji.
Preporuke:
38
2
13 ponedeljak, 26 oktobar 2015 14:24
Svetislav Kostić
("Nasuprot, postoji mnogo primera u istoriji razvoja država i društvenih zajednica koji navode na zaključak da Srbija. )

Iako sam gornji pasus doslovno kopirao, jer je riječ o suština problema, a ta suština je aktuelna garnitura na vlasti na čelu sa Vučićem, od Brisela i kategorične Merkelove satjeran u mišju rupu, iz koje nezna kako se izvući, a prenebregava da Merkelova i njeni njemački politički lakaji ne posjeduju ni formalna niti konkretna ovlašćenja da Vučića i njegove domaće srpske satrape skinu sa vlasti.

Jer, kako se zna vlast je itekako slatka posebno u slučaju Vučića, koji ne propušta ni jednu priliku da se sa njegovom vlašću javno naslađuje, Fakat koji graniči sa pojmom korupcije jer tim činom Vučić eksponira svoje lične negatiuvne osobine, koje Vučić i ne pokušava da prikrije, već na protiv.
Preporuke:
23
0
14 ponedeljak, 26 oktobar 2015 15:36
Svetislav Kostić
za Aleksandra! u povodu ćutanja ostalih akademika. jer svi akademzi do jednog ćute, ostaje samo povratak na izreku izreku da "vrana vrani oči ne vadi"! I uz to da nekadašnja SANU, visoka institucija Srbije nije dostojna njenog imena i u društvenom pogledu bez ugleda, "zahvaljujući" političkom i društvenom analfabetu V. Kostiću.
Preporuke:
25
0
15 ponedeljak, 26 oktobar 2015 15:43
el srbinjo
koji navode na zaključak da Srbija, u današnjim okolnostima, ne treba da prizna Kosovo..

ne treba da ga prizna ni u kakvim okolnostima.
Preporuke:
29
0
16 ponedeljak, 26 oktobar 2015 15:59
Trećepozivac
Mislim da se i dalje samo zamajavamo. Kostić neće povući svoje reči, neće odustati od veleizdajničkog predloga da se Srbija odrekne Kosova i neće podneti ostavku. Makar i ne bio ubeđen u ono što je rekao, on to ne sme učiniti jer se to ne uklapa u Gazdin projekat promene svesti narodu i on to neće dozvoliti.
Slažem se sa predlogom da Kostića, i svakog ko slično izjavi treba tužiti. Za kršenje Ustava i za veleizdaju. Sudove bi trebalo zatrpati stotinama i hiljadama tužbi. Jer nemamo drugog mehanizma borbe protiv uzurpatora koji otvoreno, bez straha, ne samo da govore već i rade o glavi svojoj sopstvenoj državi i svom sopstvenom narodu. Pa bar će nekad, neko, negde biti osuđen. A onda... možda i krene.
Ali, avaj, ako neko i pokuša da ga tuži, za očekivati je da se javi Vučić i drekne: Ne dam Kostića!
Jasno je da iza Kostića stoji Vučić sa njegovim naprdnjačkim sirovinama i ljigavcima koji su prodali - ne samo dušu i veru, već i oca i majku za mrvice ispod stola svojih gazda.
Preporuke:
28
1
17 ponedeljak, 26 oktobar 2015 16:05
Dejan Mihailović
Autor članka i dalje računa na članstvo u EU i time se diskredituje. Čak govori o nekom "labavom" članstvu što je pogotovo smešno.
Pročitao sam izjavu akademika Kostića ali se više ne sećam detalja. Čini mi se da je ona hrabra i na svom mestu. Kristalno je jasno da je Kosovo izgubljeno, makar privremeno, i da mi uzalud gubimo vreme i energiju na tom problemu. Naši prioriteti su popravljanje nataliteta i oporavak privrede. Šta će nam teritorije kada nemamo ljudi da ih naseljavaju?
Uostalom, Kosovo je stotinama godina predstavljalo inspiraciju za patriotizam cele nacije. Kada smo ga konačno dobili shvatili smo da realnost i svakodnevica i nisu baš tako sjajne. Možda je bolje da Kosovo opet postane ideja vodilja ali onako teoretski.
Preporuke:
8
30
18 ponedeljak, 26 oktobar 2015 16:59
aleksandar
Za gospodina Mihajlovića.
Ne znam u čemu vidite "hrabrost" u Kostićevoj defetističkoj izjavi.
Danas ni malo nije "hrabro" reći da Srbija treba da odustane od Kosova i Metohije.
Upravo obrnuto od toga, takvim izjavama nas javno i otvoreno zasipaju svakog dana, što naši zapadni prijatelji, što jedan veliki deo "intelektualne, kulturne i političke elite" u Srbiji.
Gde je tu hrabrost? Pre se radi o kukavičluku i pristajanju na porobljavanje,u ovom slučaju duhovno i intelektualno.
Izreći reči koje su u skladu sa namerama najveće svetske sile i njenih saveznika da Srbi sami pristanu na "konačno rešenje" koje su nam namenili, zaista ni po jednom kriterijumu ne može biti ocenjeno kao hrabar gest.
Daleko je hrabrije danas suprotstavljati se tome.
Hrabar je i uzvišen recimo Peter Handke, istinski slobodan čovek, koji po cenu oduzimanja nagrada i neigranja predstava po zapadnim velikim centrima ne pristaje na glupost prihvatanja zapadne propagande o Srbima.
To se zove hrabrost.
Preporuke:
28
2
19 ponedeljak, 26 oktobar 2015 17:03
Svetislav Kostić
Dejane! Kosovo i Metohija su "izgubljeni", samo ako to hoće Vučić, a može se poći od čvrste pretpostavke da je za Vučića već ionako prekasno, da se predomisli jer je prošle 2014 g. u Briselu potpisao, da je Kosvo otpisao i otpisano od Srbije i parafirano njegovim potpisom. Vučić bi još uvijek mogao da razmisli kako da spasi obraz, i podigne pola Srbije na noge, tako da Brisel i njegova favoritkinja Merkel otpusti Vučića od potpisa u Briselu

Pa neka vjeruje ko hoće, ja mu nisam nikada vjerovaozato mrzio iznad duše.
Preporuke:
17
1
20 ponedeljak, 26 oktobar 2015 17:34
???
Da li se on može tužiti zbog pozivanje na rušenje ustavnog poredka Srbije? Kao kad bi rekao netreba nam demokratija, nego treba mo da fašizam uspostavimo.
Preporuke:
13
3
21 utorak, 27 oktobar 2015 13:24
Jug Kovačević
Obrisali ste moj komentar posle toliko dana?
Učinili ste mi čast!
Preporuke:
4
0
22 utorak, 27 oktobar 2015 15:12
Ko me gurnu
Znate za onu pričicu "ko me gurnu". Po hladnom danu, šetali vojnici visokom morskom obalom, kad odjednom čovek, neplivač, u moru, zapomaže za pomoć. Niko se ne usuđuje da skoči, međutim iznenadajedan se s obale našao u moru, bori se s talasima, vuče nevoljnika,ali ga spašava i izvlači ga na obalu. Svi viču "bravo, bravo, junak", a spasilac se okreće, gleda okupljene i kaže kao za sebe: ko me gurnu majku mu njegovu?
Mislim da i akademik Kostić sada u sebi kaže, ko me gurnu.
Mada, zna on ko ga ju gurnuo.
Preporuke:
2
0
23 sreda, 28 oktobar 2015 00:53
Zdravko
Kosmet nije izgubljen ni poslije 500 godina turske okupacije i neviđena zuluma. Strpljenja braćo, čekamo svoju Veliku 1912. godinu! Svi ovi gmizavci će otpuzati u crnu tamu totalnog zaborava i sramote, posvetiće se oni koji ponovo vrate Kosmet kući! Treba vjerovati i nadati se!
Preporuke:
3
1
24 sreda, 28 oktobar 2015 19:14
Bob
Turci su bili 500 godina, ali ovi američani su mnogo gluplji, neće ni 50. Samo polako i strpljivo, i što je najvažnije: sledeći put bez jugoslavaca, komunjaraca, levičaraca i ostale bagre, samo i jedino Srbi.
Preporuke:
6
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner