среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Заштита граница је наша највиша уставна обавеза

Kоментари (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 04 октобар 2015 22:32
Драган, Катун
Слажем се да је мигрантска криза изузетно опасна по нас, и да актуелна власт изузетно неодговорно приступа и овом проблему.
Препоруке:
28
2
2 недеља, 04 октобар 2015 22:37
Градимир
Све земље, а посебно чланице Европске уније (ЕУ), штите своје границе, јер то виде као највиши национални и државни интерес. Зашто нико не пита зашто „мигрантска траса“ не иде у континуитету територијом ЕУ: од Грчке, преко Бугарске, Румуније, ка Мађарској и даље? Грчка и Бугарска су своје зидове према Турској почеле да граде много пре ове кризе, Софија је извела и војску на границе према Грчкој и Македонији; верујете ли да Будимпешта своје баријере на граници с нашом земљом гради самостално, без договора са Берлином…?


Па не иду кроз ове државе јер им не дају. Бране своје. А шта ми? Глумимо неке хумане људе, а прикривамо да нисмо способни да заштитимо границе
Препоруке:
30
1
3 недеља, 04 октобар 2015 22:40
Ostojic
Ustavna obaveza jeste, ali ajde mi navedi broj stranka koje postuju Ustav?
Skoro ni jedna
Препоруке:
27
0
4 недеља, 04 октобар 2015 22:41
Форевер Јанг
Ал се нешшто размилели ДСС-овци овде. Овај портал ће се ускоро звати ДССПМ, још само да се огласи Санда.
Препоруке:
15
31
5 недеља, 04 октобар 2015 22:58
НСПМ Web
@Форевер Јанг

Ненад Поповић већ дуже време није у ДСС-у, а ми смо се већ одавно навикли да нас сви, или скоро сви, одреда сврставају у овај или онај кош.

Заправо, када бисмо скупили све коментаре који нас сврставају у ове или оне, мислимо да би се све партије и тајне службе нашле на том списку.

Ипак, више бисмо волели када би се јавно мњење, посебно појединци из његовог патриотски или родољубиво настројеног дела, мало уозбиљили и схватили да је потребно саслушати сваког ко има нешто да каже са "те стране ограде".
Препоруке:
32
6
6 недеља, 04 октобар 2015 23:00
Mateja
Jako dobar tekst gde je jako dobro napisano...Slažem se da pravimo prihvatne centre kako nam niko nebi zamerio ali i da time ugrožavamo svoj narod gde je ludost to raditi...Moramo doga da se rešimo i da počnemo da gledamo šta je najbolje za nas same jer to je jedan od koraka za uspešnu i moćnu državu...Previše je opasno ne obraćati pažnju na ovoliki broj migranata....
Препоруке:
23
0
7 недеља, 04 октобар 2015 23:01
Хрвати
Ал не воли Поповић Хрвате :) Тако јееее
Препоруке:
19
1
8 недеља, 04 октобар 2015 23:02
Драгославић
О каквој уставној обавези прича овај човек?
Уатав је суспендован када је власт на челу са вучићем, Николићем и Дачићем извршила државни удар потписивањем бриселских споразума тј. предајом Косова и Метохије. Ми Устав немамо, Уставни суд џаба плаћамо. Ако господин није досад приметио молим вас да му неко саопшти да ми живимо у диктатури једног човека.
Препоруке:
22
0
9 недеља, 04 октобар 2015 23:06
Petar
Zar je moguće da neko misli kako je u redu biti human i na ovaj način pomagati tom narodu.. Debelo greši ali naravno nama će se to tek kasnije obiti od glavu jer je žalosno na taj način zenemariti svoj narod koji ima previše svojih problema..Mi moramo da gledamo naše interese i da na sve moguće načine pokušamo da sami sebi pomognemo jer osim brackog naroda niko nam drugi neće pomoći....Čestitam pojedincima koji nas odavno upozoravaju na ovako nešto i koji se ne stide da kažu šta misle naglas......
Препоруке:
13
0
10 недеља, 04 октобар 2015 23:16
Срба
Власт мора одмах да реагује на ово јер се тиче нашег народа и нас самих, морамо да се заштитимо са зидом јер непостоји могућност другачије.Стиже нам огроман број људи а све им је затворено и биће им све теже да прођу самим тим ће морат негде да остану а то је код нас наравно...Ми имало много проблема као што је слаба запосленост, отпуштања на сваком кораку и ти што остану имају мизарне плате, огроман одлив младог становништва јер овде немају где да се запосле, изумирање села и умало да заборавим и највеће међу њима отимање наших манастира од стране албанаца па заиста и на све то још и мигранти па заиста много је... Браво за текс бар се види да је некоме стало до народа који је давно забораљен.....
Препоруке:
16
0
11 недеља, 04 октобар 2015 23:36
Жути
Само руси могу нама да помогну. А изгледа је једини Поповић који може да га доведе код нас.
Препоруке:
19
1
12 недеља, 04 октобар 2015 23:37
Лепи
Па мала и средња предузећа и одржавају ову државу у животу. А држава им не узвраћа ни мало, барем неке бенефиције.
Препоруке:
9
0
13 понедељак, 05 октобар 2015 00:19
nsss.rs
Ми смо криви јер смо у прошлости имали неодговорне политичаре који су допустили да Хрватска у Србији има све, а да Србија у Хрватској нема ништа.

А ко су то- "МИ"?
Да сте питали народ, сви ви који сте се изређали после 5-ог октобра 2000-те на овој или оној функцији, у Владама, Председништвима, Одборима за ово или оно- свакако не би тражио да се тако ради.
Упирите прстом у појединце, а не у "све нас". Присетите се- те године, 2000-те, многи од нас нису били за ту Вашу "промену"; Ви, који сте их увели- преслишајте се мељу собом- ко је крив.
Јер- свако, ко је онда гласао за Милошевића- сигурно нема ништа са овим што се догађа данас, у "демократији".
Прво да чујем "извини, народе- упрскали смо"; тек после тога можете да причате овакве приче и дајете предлоге- како даље.
То се зове- кредибилитет.
Оно, на чему се заснива ауторитет и компетентност за дељење савета...
Препоруке:
17
0
14 понедељак, 05 октобар 2015 05:00
Marko Gay
@ nsss.rs

Srpski narod u celini, a ne samo pojedinci, snosi odgovornost za razvoj dogadjaja. Zato sto je sve vreme od 5. oktobra 2000-e u politickoj ponudi imao stranku koja nije bila za 5. oktobar i sve vreme se zalagala za ponistenje "tekovina" te zapadne revolucije.

Ta stranka se zove Srpska radikalna stranka i srpski narod joj nikad na izborima nije poklonio dovoljno poverenje da moze da vlada. Na poslednjim izborima, Srbi su svojim glasovima tu stranku isterali cak i iz parlamenta. :)

Prema tome, ne znam kako se moze reci da to nije bila odluka naroda.
Препоруке:
8
4
15 понедељак, 05 октобар 2015 09:09
Бошко
Заштита граница је наша највиша уставна обавезаКоје "границе" и које "државе и устава".

Одрекли смо се свих Срба са друге стране Дрине, у Јужној Србији и на Косову, и није нас било брига за протерених 685 хиљада Срба, јер "Србија није у рату" и поштујемо "титове границе" а сада се појавио страх да ће заувек нестати кукавички ген распрострањен у Страдији.

"јунаци" по Србији би тукли и затварали жене и децу из Сирије али им није пало на памет да помогну својим сународницима који су убијани и протеривани задњих 75 година и дан данас.

"патриота" у Страдији после доброг јела купљеног у хрватским трговинским или "европским" ланцима запали хрватску цигару

и "србује" по интернету

А како би било "јуначине" да ослободимо Косово, Јужну Србију, Србе у Босни и повратимо територије отете од усташа.

Три године јашу напрдњачко-комунистички примитивци "јунаке" као обичну марву, а ви само ћутите и "пасете"
Препоруке:
6
0
16 понедељак, 05 октобар 2015 10:12
Velja Nešović
Kako se izboriti sa proizvodima iz EU koje naša vlada forsira. Iz vlade ne planiraju razvoj srpske proizvodnje jer ne ulažu koliko bi trebalo, već planiraju rast uvoza iz EU. A o zapostavljanju mogućnosti izvoza u Rusiju da i ne govorimo. Teško nama s njima.
Препоруке:
5
0
17 понедељак, 05 октобар 2015 10:20
Препород Русије
Питање за све оне који оспоравају Путина - шта је то што је лоше Путин урадио за Русију ако имамо у виду какву је Јељцин оставио? То је био посустали џин који не само да је био слаб изнутра него се Русија није питала ни у једној озбиљнијој организацији (Тако су и нас бомбардовали западни "пријатељи", што каже Вучић, упркос руском противљењу. Путин је разлог економског, политичког, војног и сваког другог успона Русије. Било би паметно бити најближи пријатељ Русије и учити на њиховом искуству. Јер однос снага у свету се мења, с Руси долазе све јачи...
Препоруке:
8
0
18 понедељак, 05 октобар 2015 10:23
Иван Урошевић
Једноставно је, српски политичари су поткупљени да раде за Хрватске интересе, а изнад свега интересе ЕУ. Не треба нарочито бити паметан да ово схватите. До одласка ове гарнитуре неће ни бити напретка.
Препоруке:
7
0
19 понедељак, 05 октобар 2015 11:21
Betelgeuse
Пустите овог Заувек Младог крају. Мени је потпуно нејасно како неко може бити на страни пропасти властите земље, какав је у овом случају Форевер Јанг. Такође, потпуно ми је нејасно како се може бити уз ову или ону опцију која жртвује државу, дакле у суштини жртвује СВЕ и то цело излаже ризику нестанка. Што се мене тиче а надам се и огромне већине патриота, не постоји политичка опција која је датост, већ подржавам САМО ОНЕ КОЈИ раде у корист Србије и српског народа. Бити веран опцијама деценијама, а оне мењају своје програме како ветар дува, је дефиниција лудила. Једино што би требало да је вечно је Србија, а ко ће се за такву Србију борити, и како се та партија зове, је небитно. Србија ИЗНАД свега! У овом тренутку је то САМО ДСС и патриоте окупљене око НСПМ, првенствено мислим на ЂВ и СА, а ако и они закажу... Дакле, не могу бити социјалиста, комуниста, десничар или левичар заувек, већ само дотле док се било која од тих опција БОРИ за Србију!
Препоруке:
4
0
20 понедељак, 05 октобар 2015 11:22
са исппаше, Катун
за бошка

Пре неккоолико година, овде, нееко написа да је бгд.непријатељски град, сматрао сам, а исто сматрам и данас да је у праву.
Намма замераш,исто чиниш.
Баш је добра ова ооттава.
Миитровдан ће скоро,
Препоруке:
1
0
21 понедељак, 05 октобар 2015 11:24
Цвико
Док је било ЈНА, граница се доста добро чувала, мада не увек успешно. Сетимо се усташког упада ... Данас је "пети октобар". Управо су "петооктобарци" донели одлуку о укидању граничних јединица Војске Југославије односно Србије. Тврдили су, да ће граница бити боље обезбеђена ако тај посао обављају граничне полицијске јединице. Сада видимо резултат од тога. Истини за вољу, слабљење граница почело је још у СФРЈ... Системстски су разаране службе безбедности... Када је ам. амбасадор, упозориио групу официра ЈНА, да не хапсе политичаре 1991 г., они су схватили да имају кртицу у својим редовима... И да не ширим тему, Америка је крива за све, па и за миграције. "Петооктобарци" су били и остали пета колона америчке политике код нас. Да ствар буде гора и садашњи званичници кажу да су нам Амери пријатељи. Пријатељство је стечено бомбардовањем. Да ли смо пријатељи ако нисмо у могућности да им узвратимо истом мером, како би учврстили то пријатељство?
Препоруке:
4
0
22 понедељак, 05 октобар 2015 11:31
Betelgeuse
Бошко, ти си несрећан човек, али на страну то, већ и измишљаш. Пошто очигледно ЛАЖЕШ, А ДОКАЗ ЈЕ ОВО ИСПОД, да ти објасним:

"јунаци" по Србији би тукли и затварали жене и децу из Сирије али им није пало на памет да помогну својим сународницима који су убијани и протеривани задњих 75 година и дан данас.


Не би "јунаци" по Србији ни тукли ни затварали Сиријце, одакле ти то уопште, из којих кошмарних снова си то извукао, већ "јунаци" би да ЗАШТИТЕ СРБИЈУ од исламизације! Да, да се лепо "избеглице" врате одакле су дошли, да се Србија ОГРАДИ! Важнија је ДУГОРОЧНА политика која се бори за очување сопственог идентитета, него шта типови као Бошко мисле. Да не би после било - "е да смо знали", "где нам је памет била","ово исто као 1918." Доста је тога Бошко, Србија СЕ ОДБРАНИТИ МОРА, а ако си против, бујрум, ниси ни први ни последњи!
Препоруке:
6
0
23 понедељак, 05 октобар 2015 11:51
Lovre
Šta sad hoće taj Popović?!

Kakva ograda?

Prvo nemoguće je podići ogradu prema Makedoniji jer nije to teren ko Vojvodina.
Drugo šta bi se time postiglo uopće?

Srbija ima belu kugu a smetaju joj izbeglice, sramota!

To su ljudi iz starih civiliziranih područja.
Oni mogu puno doprineti razvoju ekonomije u Srbiji.

Namesto da ih se pridobije da ostanu u Srbiji ekstremista Popović smišlja kako da ih zagradi žicom.

Što se tiče Kosova to je izgubljena stvar što se pre pomirite s tim to bolje.
Препоруке:
0
11
24 понедељак, 05 октобар 2015 11:57
Miroslav
Treba da radimo na tome da se srpski izvoz poveća, kako u zemlje EU tako i u Rusiju. Mora da postoji i kancelarija za saradnju sa Rusijom na državnom nivou. Moramo da se razvijamo, da istražimo rusko tržište i pojačamo proizvodnju onoga što njima manjka.
Препоруке:
4
0
25 понедељак, 05 октобар 2015 12:03
Ilija Pavić
Mala preduzeća za razliku od velikih posluju u plusu i sve obaveze plaćaju na vreme. Kad bi država stimulisala to samozapošljavanje i zapošljavanje manjeg broja radnika bila bi itekako na dobitku. Umesto što velikim firmama oprašta dugove i daje basnoslovne olakšice i subvencije.
Препоруке:
5
0
26 понедељак, 05 октобар 2015 12:07
Milena Stojković
Mi po svaku cenu želimo u EU, a ona se raspada po svim šavovima. I umesto da prvo ojačamo svoju ekonomiju, mi mislimo da ćemo ulaskom u EU rešiti sve svoje probleme. E pa ne ide to tako. I što pre to shvatimo, svima će nam biti bolje! Najbolja nam je pozicija nepristupanja toj zajednici, ali aktivna saradnja sa ovim zemljama.
Препоруке:
5
0
27 понедељак, 05 октобар 2015 14:48
boban
Ovako govori ozbiljan drzavnik,koji se dokazao I u privatnom biznisu.Nije filozof bez radnog iskustva .Pitanje je samo imaju li Srbi mozga I postenja da ga prepoznaju?
Препоруке:
4
0
28 понедељак, 05 октобар 2015 14:50
@Lovre
Lovre, pa i u Hrvatskoj je bela kuga, i kod vas izbeglice mogu doprineti privrednom razvoju. Pa zašto ih ne prihvatite nego dižete urnebesnu buku protiv Srbije koja ih navodno knališe prema vama.
Препоруке:
5
0
29 понедељак, 05 октобар 2015 15:03
Бошко
Betelgeuse
Србија СЕ ОДБРАНИТИ МОРА


Класичан коментар човек испраног мозга "да је Србија" тамо где он живи у границама титове "авнојевске" Србије минус издато Косово од Милошевића.

Својим "коментаром" само потврђујеш да сам у праву.

Одрекао си се свих Срба да би сачувао свој станчић опљачкан у милошевићевој "приватизацији"
Препоруке:
2
0
30 понедељак, 05 октобар 2015 15:07
Vladimir
Odbrana i očuvanje zemlje je najvažnija stavka u ustavu, a mi je ne poštujemo. Treba da se zapitamo koliko smo se izgubili kao nacija.
Препоруке:
3
0
31 понедељак, 05 октобар 2015 15:30
Veljko
Kada bi se smo malo više Srba opametilo i shvatilo ovu koliko je ovo ozbiljna situacija i da smo došli do toga da sve više stanovništva gubi nacionalni identitet i da ne primećuje u šta nam se država pretvorila.
Препоруке:
3
0
32 понедељак, 05 октобар 2015 15:33
Od kada?
Granice i zashtita Srbstva vam nisu padale napamet od 1918.
Nemate shta shtititi danas.
Hrvatska, Balije i Arnauti ce vas prihvatiti ako ste srecni, u protivnom Bulgari i Rumuni.
Препоруке:
1
3
33 понедељак, 05 октобар 2015 16:57
Nemanja
Šta vredi Popoviću kada nema ko da čuje ovo jer je narodu ispran mozak i ne razmišlja svojom glavom. Sve su nam uzeli i mi se ništa ne pitamo. Da je sreće da neko ima snage da pokrene ovaj narod.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер