уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Од 2012. Србија у перманентном ванредном стању, наш народ никада није био толико омаловажаван као од Вучићеве власти

Kоментари (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 12 септембар 2015 19:24
djoka
Sve sto je izgovorila Sanda Ivic Raskovic je istina. Kako se osloboditi ovog diktatora vucica, to je trebala naglasiti. Jedino resenje je stvoriti Jedinstveni narodni front za oslobodjenje Srbije od domacih izdajnika i kvislinga (SNS,SPS,DS i druge sitne partijice koje su sada opozicija). Ako Seselj sa svojom SRS odbije da udje u taj Front, to znaci da je on vec sada u koaliciji sa vucicem i nikolicem, i tako ga treba tretirati pri promovisanju Jedinstvenog narodnog fronta. Ako se na izbore ide u sitnim partijicima patriotski nastrojenih, od svrgavanja diktatora vucica nema nista. Jahace nas i narednih 4 godine, dok nas potpuno ne istrebi. Pozdrav za Sandu.
Препоруке:
183
12
2 субота, 12 септембар 2015 19:26
Милисав
Живела наша Кристина Киршнер прави борац за интересе свог народа.
Препоруке:
155
12
3 субота, 12 септембар 2015 20:14
за ђоку
Тачно тако, апсолутно тачно. То је једини пут за ослобођење наше, за ослобођење Србије.
Препоруке:
147
8
4 субота, 12 септембар 2015 20:28
Skrbic Subotica
Drago mi je sto je Dss napokon dobio ostrinu.Iskreno,pozitivno sam iznenadjen delovanjem Dss-a u poslednje vreme.Ima jos puno puno toga da se ispravlja ali samo napred.
Препоруке:
164
5
5 субота, 12 септембар 2015 20:38
srpska zora
Sanda je pokazala čvrstinu i rešenost da DSS sa nacionalnim blokom postavi kao istinsku alternativu Vučiću danas je stranka završila sa janičarima i sada kreće fajt sa nazadnimaa
Препоруке:
128
5
6 субота, 12 септембар 2015 20:45
небитан
Кратко упутство за оне који желе да спасу Србију:
1. Циљ мора да буде елиминисање НАТО/ЕУ партија из политичког живота.
2. Стратегија мора да буде проналажење новчаних извора и политичке подршке са истока.
3. Тактика мора да буде укрупњавање патриотског блока да не буде расипања гласова.
4. Први корак у релизацији горе наведеног мора бити улазак у парламент, бар до 15-20% гласова, да се спречи мењање Устава.
5. Други корак мора бити снажан "напад" на медије, тако да Срби коначно могу да чују и прочитају да су Вучић/СНС/СПС/ДС ЛОШИ, ИЗДАЈНИЦИ и ПРЕВАРАНТИ.
6. Трећи корак мора бити освајање власти и немилосрдно судско решавање питања издајника и корупције.
7. Међукорак мора бити нешто што ће амортизовати крваве и немилосрдне нападе из ЕУ и НАТО који ће сигурно уследити.
8. последњи корак у овој етапи сређивања Србије мора бити темељно "сређивање" судства, образовања и управе. Ово је минимум. Без овога Србија ће нестати.
Препоруке:
157
4
7 субота, 12 септембар 2015 20:53
boki okac
ne zelim da sirim defetizam ali vucic jeste odraz naseg naroda. sto bi se reklo prsli smo.
mislim da onaj deo sto je emigrirao je bolji deo. treba tu reci da se radi o nekoliko miliona mladih i sposobnih ljudi
Препоруке:
54
45
8 субота, 12 септембар 2015 21:26
Човек са планине
Проблеми Србије су идентификовани, слабости страке су идентификовани и редови прочишћени. Сада треба засукати рукаве и ојачати организациону инфраструктуру. Кукњава да власт не да ово или оно је у суштини похвала власти јер се то од власти и очекује (да минимизира утицај оних који другачије мисле). Од тог кукања нема вајде и треба јасно рећи да се власт понаша предвидиво и одговорно (гуши опозицију и јача своје позиције).
У тој ситуацији и опозиција (и патриотска и непатриотска) требало би да се понаша предвидиво и одговорно (слаби власт односно слаби позиције власти и јача своје позиције). Патриотска опозиција (непатритска ме не интересује) треба да предузме мере којим ће потврдити своју кредибилност а то се најлакше постиже (у првој фази) кредибилним правним активностима (кредибилне тужбе, жалбе, петиције, протести, итд.) које служе као основ за њено понашање када преузме власт. Како да верујемо некоме ко тврди да се не поштује закон о запошљавању у јавном сектору без иједне тужбе.
Препоруке:
74
1
9 субота, 12 септембар 2015 21:46
Драган
Слажем се готово у потпуности са госпођом Сандом, али ми не пада на памет да излазим на изборе, а још мање да гласам ДСС. Урушавање ове државе није почело 2008.године, већ много раније. Почело је пуштањем на слободу више од 1500 шиптарских злочинаца одмах након окончања НАТО агресије, наставило се молбом за пријем Србије у УН (као да је Србија јуче настала),киднаповањем и испоручивањем бившег председника непријатељима који су нас убијали, грљењем и љубљењем са Соланом, пристанком да СРЈ постане СЦГ, а затим и да се растури заједничка држава са Црногорцима, проглашењем независности Косова...Све ово је пратила невиђена пљачка и уништавање свега што је било државно и друштвено и све је рађено у време када је ДСС био на власти. Не могу и нећу да вам укажем поверење све док покушавате да господина Коштуницу, своју странку и себе, оперете од несумњиве одговорности за уништавање Србије као Државе. Јесте поштенији од других, али не и поштени.
Препоруке:
60
113
10 субота, 12 септембар 2015 21:59
Стручно мишљење молим...
Сви ми, грађани и њихови политички представници, морамо бити свесни личне одговорности за будућност, нас, наших потомака и наше државе, ако сопственим чином не одбијемо да предамо животе у руке креатору српског Матрикса.

Тачно тако. С тим да би Ви као уважени психијатар, чисто са професионалне стране, могли да дате и мало већи допринос разумевању лика и дела премијера.
На основу доступних јавних снимака Вучићевог деловања (кад неће добровољно на преглед) могли би да му успоставите мало стручнију дијагнозу од оне ''бициклиста''. Верујем да би то био изазов и за остале психијатре, психологе да реагују и тиме допринесу расветљавању карактера овог лика.
Ни обично домаћинство не може да води превртљив човек,распикућа,човек без кредибилитета, веродостојности а ми баш таквом препустисмо државу.
Схватам да није крив, он је једноставно такав али шта је са нама који дозволисмо да буде то што тренутно јесте, премијер???
Препоруке:
65
2
11 субота, 12 септембар 2015 22:48
Драган
Очекивао сам минусе и убеђен сам биће их још. Зашто? Зато што ти минуси доказују да сам апсолутно у праву што мислим овако како мислим. А мислим да су ова Земља и Народ у дубокој провалији. Само овде није важно шта си до јуче говорио и радио. И не само да није важно, већ је препоручљиво да потпуно окренеш плочу. Само овде се класична издаја сматра државничком мудрошћу. Само овде се злочинцима зову људи који су се борили за своју земљу и народ и само овде се главе сопствених вођа шаљу ,,паши у Стамбол,,.
Препоруке:
77
14
12 субота, 12 септембар 2015 23:16
Добро их је оквалификовала, само преблаго
Свестан је тај шта ради, а они који покушавају да правдају своју неактивност његовом наводном болешћу (па чак и пореклом) нису уопште свесни шта се Србији догађа.
Зашто не рећи да је на челу владе тежак државни непријатељ чији сваки дан резултира новом штетом по државу и народ, а да у влади и скупштини то оверава његова мафијашка организација уз сагласност и председника - ако је то истина?
Тадић, ДС и СПС (са Дачићем) и њихови лопови су исти, никакве разлике ту нема. Не зна се ко је гори, јер су сада сви ти криминалци удружени у синдикат против народа. Блато и каљуга до гуше Србије.
Препоруке:
65
2
13 субота, 12 септембар 2015 23:23
Marko Gay
@ Dragan

Dobili ste minuse zato sto niste u pravu.

Ako se zaista zalazete za ono za sta se, kao, zalazete, mozete glasati za SRS.

Izbor postoji.
Препоруке:
45
29
14 субота, 12 септембар 2015 23:39
Oliver Kromvel
Da li su spremni da preispitaju rad Viktorija grupe,imovinu,Ružice Đinđić,Vlahovića,Bubala,Tadića svih garnitura od 5 oktobra do danas,da li su spremni da se obračunaju sa sadašnjim koruptivnim političkim sistemom.Nama ne treba opozicija protiv Vučića već protiv sistema,Vučić je prolazna figura,on je fabrički podešen i sa rokom trajanja a posle njega dolazi novi Vučić.
Препоруке:
103
1
15 субота, 12 септембар 2015 23:56
Oliver Kromvel
I još nešto da dodam,Aleksandar Vučić nije ni lud ni glup,itekako dobro zna šta radi,on je ozbiljan politički opsenar sa 25 godišnjim političkim iskustvom,Šešeljeva škola,vrlo sposoban,maliciozan,prevrtljiv i bez obraza,samo neznalica ili kompletna budala može da ga podcenjuje,tog čoveka može da sruši jedino potpuno razotkrivanje njegovih političkih gluposti uz konkretno ponuđen plan oporavka sve ostalo je mlaćenje prazne slame.
Препоруке:
102
3
16 недеља, 13 септембар 2015 00:26
Бошко
Oliver Kromvel
I još nešto da dodam,Aleksandar Vučić nije ni lud ni glup,itekako dobro zna šta radi,on je ozbiljan politički opsenar sa 25 godišnjim političkim iskustvom,Šešeljeva škola,vrlo sposoban,maliciozan,prevrtljiv i bez obraza,samo neznalica ili kompletna budala može da ga podcenjuje,tog čoveka može da sruši jedino potpuno razotkrivanje njegovih političkih gluposti uz konkretno ponuđen plan oporavka sve ostalo je mlaćenje prazne slame.


Да је луд и глуп не би носио као сваки "манчуријски кандидат" "бубицу у увету" у свакој емисији лажовизије којом му диктирају инструкције шта да каже, а газде га држе под свакодневном контролом, те је постао обична "кеса за прашину" Кирбија.

Вучић је обично страшило од сламе, које кад падне у блато ни најближи сарадници неће прићи да му помогну, исто као што су издали и милошевића 2000те после издаје Косова.

Вучић је чак испод нивоа Вука Драшковића.
Препоруке:
115
12
17 недеља, 13 септембар 2015 02:01
Jos jedan "Tribalac"
Ona kaze sve sto kaze, Vucic obeca "povecanje" plata i penzija za par procenata i cik pogodite za koga ce narod? Jeftini smo da jeftiniji ne mozemo biti.
Препоруке:
61
1
18 недеља, 13 септембар 2015 02:57
GoranZemun
Izuzetno u svakom pogledu. Sanda je dokazala da je lider stranke, psihijatar i dalje, ali i analitičar, kome izvikani "analitičari", krojeni po novom Vučićevom standardu, ne bi smeli ime da pomenu, a da naklonom ne dodirnu čelom pod. Mada, oni joj vrlo retko spominju ime, što ne znači, da joj u skorije vreme neće pisati hvalospeve. Takav im karakter.
Po meni, najveća slabost opozicione strane su mediji. U eri interneta, to i ne bi trebao biti takav i toliki problem. Masa ljudi, nenaklonjenih ovom režimu, nalazi se u informacionom vakuumu. Ili će ipak, taj snažni prohtev i informacionu glad, namirivati iz medija, koji su redom upregnuti u režimski Matrix. Pri tome se troši ogromna energija, na filtriranje crvljivih informacija i odbranu od propagandne agresije. Užasno težak posao nalaženja zrna istine u tonama kukolja.
Posvetiti se stvaranju internet sajtova, koji će imati brze i prohodne kanale do vrhova opozicionih stranaka, obezbeđujući preko potrebnu dinamiku.
Препоруке:
52
1
19 недеља, 13 септембар 2015 04:38
Цмок Торонто
У Србији има појединаца и фали критична маса а и онда све зависи од окупатора..Да ли сте спремни за РЕВОЛУЦИЈУ?...Али коју...нико није против КАПИТАЛИЗМ..
Ко то може да ослободи Србију...?
Препоруке:
30
2
20 недеља, 13 септембар 2015 07:07
Istoricar
Obratite paznju kako se strane diplomate ophode prema Vucicu. Svi se smeju kad su u njegovom prisustvu. Niko od njih nije ozbiljan. Neko ko ima iskustvo sa zapadnjacima ovo moze da razume. Problem je sto Vucic ne moze da shvati sta to znaci i zasto se toliko smeju. Slicno ophodjenje sam video samo prema Jelcinu.
Препоруке:
81
2
21 недеља, 13 септембар 2015 10:38
Живела братска Русија
Бошко , Косово за време СЛОБОДАНА МИЛОШЕВИЋА није издато . Србија је потписала мировни Кумановски споразум у којем пише: " Када КФОР успостави мир на Косово тада Српска војска и милиција имају право да се врате на Косово".Значи у тај мировни Кумановски споразум нема ништа лоше да пише по Србију.Значи СЛОБОДАН МИЛОШЕВИЋ није издао нити дао нити поклонио Српску Покрајину Косово .У УН пише на папиру да Србија има Покрајину Косово и Метохија .Значи оно што пише на папиру у УН то је то .
Препоруке:
76
12
22 недеља, 13 септембар 2015 11:04
СР ЈУГОСЛАВИЈА
У потпуности се слажем са Драганом, а делимично и са О.Кромвелом. Србија је у јако тешком положају. Чини ми се да гђа Рашковић није тога добро ни свесна. Шта би она урадила да освоји власт? Ништа. Као ни Ципрас. Не кажем да не жели, али мислим да није способна за подухват екстремних промена које су потребне. Иста ствар десила нам се доласком СНС на власт коју је подржао Коштуница. Ништа и опет ништа. Само друго паковање. Вртимо се у круг са разноразним нијансама жуте. То је на неки начин и казна с обзиром да нисмо издржали тешкоће@и искушења на која смо стављени као народ. Храбро би било покушати са Шешељем. Али његов избор је нереалан у овој ситуацији. Бар док Путин до Одесе не дође.
Препоруке:
20
42
23 недеља, 13 септембар 2015 11:25
nenad
DSS ima 1% a SNS 80%. zasto se objavlju ovakva saopstenja.

narod je uz Vucica, naseg vodju na putu u EU
Препоруке:
12
86
24 недеља, 13 септембар 2015 11:27
Мићко
@СР ЈУГОСЛАВИЈА

Ништа, ништа и опет ништа. Седење код куће и зен будизам.
Препоруке:
22
3
25 недеља, 13 септембар 2015 11:39
Бошко
Драган
Урушавање ове државе није почело 2008.године, већ много раније.
И то 100 година раније када Србија није прихватила територије које су јој нуђене у Лондону, него се удржила са "браћом" словенцима и хрватима и изгубила своју државност коју ни до сада није повратила.

А једина разлика између прехтодних режима и "најбољих синова" Српског народа који су радили исто што и Вучић сада ради је што нису имали "аутодеструктивни ген" као Вучић (него су издавали и крали кријући) који отворено свима прети и хвали се да је издајник и квислинг и да ће све учинити да задовољи окупаторе и непријатеље Српског народа.
Препоруке:
42
9
26 недеља, 13 септембар 2015 11:42
Ахил
Жао ми је да је ДСС у јавним медијама скоро невидљив, уместо њега у јавности се ДС и СДС приказују као (псеудо)опозиција.
Препоруке:
48
2
27 недеља, 13 септембар 2015 11:46
ФАРАОН
Тај облик владавине, најближи је ономе што је у политичкој теорији, познато као султанизам, а у пракси имамо као пример из нашег непосредног суседства, Црне Горе, где га вишедеценијски успешно спроводи режим Мила Ђукановића


ја сам сасвим "изгорео" од ових неспособних фараона на власти, издајника, марионета,...већ од Сљобе, па надаље

Просто је невероватно да постоје такве социопатске особе.

Неколико краћих и одабраних компилација о политичкој , неспособној трулежи:
ПОЛИТИЧАРИ

http://www.edocr.com/tags-424?page=6
Препоруке:
18
7
28 недеља, 13 септембар 2015 11:48
Конобар
Дати шансу Проф.др Војиславу Шешељ...постојан политичар, постојан човек. Превртљивци - политичари су највеће зло српског народа. Афере једна другу стижу, лажи једна другу стижу док актуелна власт замајава народ којекаквим гадостима на тв-екранима...
На стазама ПЕТОГ ОКТОБРА када су затварали фабрике раднике су ладно отерали на улуцу а сада када буџет неможе да подмири армаду бирократије у државним управама - ајмо да узмемо пензионерима да подмиримо вишак у администрацији...брука. При томе челична капа над српским медијима...може, али не може довека.После избора - ови у руднике да зараде за вечеру!
Препоруке:
23
42
29 недеља, 13 септембар 2015 12:17
Djura
Neplasim se ja vas kolege jer ako sada nemam argumente ja cu ih spremiti za pristojno vreme. Ja se plasim vecine jer kad vecina shvati da je nesto progresivno onda je to davno prestalo progresivno biti.
Препоруке:
19
0
30 недеља, 13 септембар 2015 12:26
@Jos jedan "Tribalac"
"Jeftini smo da jeftiniji ne mozemo biti."

КОЈИ НАРОД ЈЕ ПО ВАМА СКУП?
Препоруке:
19
2
31 недеља, 13 септембар 2015 12:34
brzi
Stvarno imate svi ovde kratko pamčenje. Pogledajte u svoju istoriju od osnivanja naovamo kada je bila Srbija suštinko pravno uređena država sa institucijama koje vode državu? Nikada. Uvek je bila revolucionarna diktatura a to znači da su pojedinci na vlasti vladali ne po pravilima i zakonima institucije nego onako kako je njima u njihovo vreme odgovaralo. To je vaš suštinski problem, ali ne pojedinaca koji se u svoje vreme dokopaju vlasi nego naroda koji sve to dopušta.
Pravna država sa funkcionalnim institucijama znači da funkcionieri u tim institucijama samo obavljaju svoj posao po pravnoj legistraturi države i služe narodu koji jih izbrao na izborima. U revolucionarnoj diktaturi je baš obrnuto, institucije suštinsko ne postoje legistratura je sama sebi namen a na izborima odabrani diktatori imaju u rukama svu vlast.
Tragedija Srbije jeste u tome da su svi njeni političari revolucionarni diktatori kojim je jedini interes smeštanje sebe na funkciju i vladanje u svoju korist.
Препоруке:
17
8
32 недеља, 13 септембар 2015 12:51
Neša (Glodur)
Dobro, i? Hoće li DSS sa svojim liderom učiniti nešto konkretno ili sve ostaje samo na populizmu? Lako je formalno biti kuražan...
Препоруке:
21
21
33 недеља, 13 септембар 2015 12:55
@Цмок Торонто
"Да ли сте спремни за РЕВОЛУЦИЈУ?...Али коју...нико није против КАПИТАЛИЗМA... Ко то може да ослободи Србију...?"

Србија је доживела процват у време капитализма српских боја који је трајао од 1918. до 1938.године. За само 20 година (од бомбардовања је прошло 16), класа српских домаћина-капиталиста је створила српско привредно чудо и то у земљи измрцвареној ратовима од 1912. до 1918, тек изашлој из вековног турског ропства.
Та класа генијалних предузетника-патриота (Митић, Ћеловић, Каленић...) је уништена, али још увек је могуће експроприсати транзиционе капиталисте и успоставити државни капитализам. Српских боја, разуме се.
Препоруке:
26
2
34 недеља, 13 септембар 2015 13:22
гаргамел
@ brzi
који вели:
"Pravna država sa funkcionalnim institucijama znači da funkcionieri u tim institucijama samo obavljaju svoj posao po pravnoj legistraturi države i služe narodu koji jih izbrao na izborima."
То брацо мој не постоји ниђе!
Једина разлика је у томе што се у многим светским државама
партије боре за себе само својим средствима а код нас "партије"
владају уз помоћ из иностранства!
Препоруке:
22
1
35 недеља, 13 септембар 2015 13:50
@brzi
1.
„Pravna država sa funkcionalnim institucijama znači da funkcionieri u tim institucijama samo obavljaju svoj posao po pravnoj legistraturi države i služe narodu.“

То је, Брзи, дефиниција из неког приручника. Него било би добро да ви наведете земље које одговарају тој дефиницији. Ја ћу вам помоћи да сузите избор. Дакле, то није Немачка јер је неколико њених министара у последњој деценији користило своје високе положаје да се дочепају титуле доктора наука КРАЂОМ туђих дисертација. Да не говорим о њиховом председнику Кристијану Вулфу који је морао 2012. да да оставку због суђења за корупцију. То није ни Француска јер је њен бивши председник Ширак оптужен за корупцију у време кад је био градоначелник пошто је исплаћивао плате непостојећим службеницима градске владе које су ишле у његов џеп и џеп његових изабраних сарадника.
Препоруке:
15
1
36 недеља, 13 септембар 2015 13:52
@brzi
2.
О афери са становима и зараженом крвљу (због које су оптужени али се све заташкало) Фабијус, садашњи министар спољних послова и Жипе – да не говорим. То није ни САД јер ипак нисте толики шаљивџија да наводите породице Кенеди, Буш, Клинтон као пример функционера који „po pravnoj legistraturi države služe narodu“. Немојте се трудити да наводите ни нордијске земље - Данску, Шведску, Норвешку... јер ту тек има свашта. О томе би се могло написати једно две хиљаде знакова а то ипак није тема овог текста. Па, стварно, Брзи, која је то ПРАВНА држава на коју бисмо ми Срби требали да се угледамо? Тачније, на чије функционере би ови наши требали да се угледају. Колико ја видим они су то већ урадили и понашају се у складу са западњачким критеријумима видљивим из примера које сам навео.
Препоруке:
20
2
37 недеља, 13 септембар 2015 14:32
Брундало
Морам се придружити добрим освртима у смислу да све што је изгиворила госпођа изговорила је истину, а истина је једна, не могу бити две истине. Стање у земљи је још горе од ове оцене и приступа, иако је оцена добра. Замолио бих госпођу да се не враћа у прошлост, посебно прошлост ДСС-а, која је са Коштуницом на челу починила неопростиве историјске грешеке по српски народ. Све је о тим грешкама написано. Грешеке ДСС, као своједобно моћне партије, довеле су до ових садашњих владара. Погледајте само оно седморо величанствених на слици и све је јасно. Једни је излаз да 3 милона изађе на улице и сокаке са белим марамама у рукама, Гандијевски и да најури ове несрећчнике који нас одведоше у пропаст.
Ово са азаилантима је чисто лудило.
Препоруке:
25
3
38 недеља, 13 септембар 2015 16:28
sofija
Mnogi se vise i ne usude reci ovako nesto.
Sandra, hrabro, istinito, odlucno, sve besprekorno tacno.
Neka cuva BOG Sandru i sve ostale pokrete i stranke i pojedince
koji se bore protiv ovog zla sto nas je snaslo.
Препоруке:
30
3
39 недеља, 13 септембар 2015 17:00
brzi
@@brzi

Postoje zemlje sa takvim uređenjm i sustavom. Nabralji ste afere iz zapadnih zemlja ali zaboravili ste jednu činjenicu, svi akteri afera koji su vršili dužnosti državnih funkcionera su morali silom ili milom napustiti funkcije koje su vršili ako se ustanovilo da činjenice koje su došle u javnost, ponajviše putem bulevarskog tiska, važe. Bulevarski tisak je na zapadu nemilosrdan jer živi od produciranja afera ( naklada i time vezan marketinški novac),mnogeod tih afera su izmišljene radi prije spomenutih činjenica ali jedan dio je stvarnih. Ali jer na zapadu funkcioniše pravosuđe, više manje, vrlo brzo se konstatira šta je na stvari i donese presuda koja ima najviše puta samo dva zaključka; ili mora da žuti tisak plati odštetu radi povrede ugleda spomenutih pojedinaca ili je afera stvarna i u tom slučaju zna se tačno što sleduje; funkcioneri moraju da napuste funkcije i sledi kazneni proces.
Препоруке:
6
5
40 недеља, 13 септембар 2015 17:02
Poverenje
Meni ova žena uliva poverenje! Više i od Šešelja.
Препоруке:
35
7
41 недеља, 13 септембар 2015 17:32
мм
СПД - Српрки покрет Двери + ДСС - Демократска странка Србије + српски интелектуалци = минимум 7% гласова на изборима.
Препоруке:
24
2
42 недеља, 13 септембар 2015 17:49
NADA
Poštovana gospođo Rašković Ivić, Vaš ekspoze je veoma iscrpan i impresivan .Međutim meni, kao iskrenom poštovaocu DSS-a ,je pala u oči i veoma zasmetala izostavljena RUSIJA u bilo kom kontekstu . Po meni BORBA DSS-a samog protiv SNS-a bez pomoći RUSIJE bi ličila na borbu Davida sa Goliatom .To je, na žalost,unapred izgubljena bitka.
Препоруке:
18
2
43 недеља, 13 септембар 2015 18:16
Rumija
draga braco i vama i nama nema spasa bez radikalnih promjena i pristupa oslobodilackoj borbi.nikako ne mogu da shvatim stalno mlacenje slame.mi imamo u obije drzave Veleizdajnike koje postavljaju i sa kojima upravljaju strane zemlje i strani interesi!i zar se jos neko nada ili vjeruje da ih moze pobijediti na izborima:)))oni mogu biti samo smijenjeni kao Maneken koji jeste slusao ali je sve to odugovlacio.zato me interesuju samo stranke ali za sada ih ne vidim koje zagovaraju radikalnu borbu za Slobodu!takve stranke nema jer iskreno nema ni prave opozicije.
Препоруке:
11
1
44 недеља, 13 септембар 2015 18:18
@brzi
Ваш начин резоновања је прилично чест међу критичарима Србије и српског друштва. Своди се на тврдњу да свугде постоје лопуже и митароши међу политичарима, само што се у иностранству они кажњавају (уколико се крађа и корупција открију) а код нас не. Разлика између ваших и мојих схватања је у следећем.

За мене је лоповска дружина скуп људи који краду - без обзира да ли су ухваћени у крађи или не, и да ли су кажњени или не.

За вас скуп људи који краду није лоповска дружина већ је поштено друштво, уколико повремено неко од тих лопова буде ухваћен и заглави у затвору.
Препоруке:
9
1
45 недеља, 13 септембар 2015 19:09
boban
Kakva bre demokratija.Srbiji je potrebna diktatura postenih Srba patriota.Da se sve stetocine kazne sa minimalno 10 godina zatvora I da se uvede red,rad I Pravda.Cak I u Titovoj diktaturi je bilo bolje nego u ovoj vasoj demokratiji.
Препоруке:
19
3
46 недеља, 13 септембар 2015 21:01
Бели Орао
Вучић је врх леденог брега зла које нам се догађа. Онај Неверни вероватно не може да га обузда. Можете да замислите шта се нама дешава када Пајтић митингује у Нишу и неко га слуша. Индустрја уништена, сељак се бори, грађани гледају Парове и остала умирујућа да не кажем шта, родитељи нападају учитеље... Пропали смо пријатељи, ако се не пренемо, само не знам ко овом затупљеном народу може да каже било шта.
Препоруке:
15
1
47 недеља, 13 септембар 2015 21:20
seti
Ne bih poželeo nikom da živi u državi sa onima koji zamišljaju da je diktatura,pogotovo bravara bolja od demokratije.Takvi prave krvave ideološke čistke a broj pluseva mi govori da je srbija jedna od takvih zemalja.Zaista nismo zaslužili ništa bolje od ovog što nam se već desilo.
Препоруке:
9
7
48 недеља, 13 септембар 2015 21:20
Per aspera . . .
I Vucic, i oni pre njega, i oni posle njega (pa i Vi Sanda ako dodjete na kormilo),
samo krpe rupe koje je Slobodan Milosevic napravio u trupu srpskog broda.
Препоруке:
2
22
49 недеља, 13 септембар 2015 21:53
@Per aspera
Да ли можете да наведете неку од тих рупа које је Милошевић направио у српском броду?
Препоруке:
14
3
50 недеља, 13 септембар 2015 22:11
Жика
Санда је данас једини опозициони лидер који сасвим озбиљно и одговорно поставља тачну дијагнозу стања у Србији. Санда има шансу и да придобије озбиљан проценат гласачког тела, и то потпуно на другачији и здравији начин него што је то радио Коштуница, али не сме игнорисати чаланство и руководства ДСС по свим изборним јединицама. Мора да посећује градске одборе ДСС, мора развити интерактивну сарадњу са њима, мора им дати подршку гостујући и износећи свој програм на локалним ТВ станицама, мора се ослободити црногорских лобија, који забијају нож у леђа при првој понуђеној новчаници од стране других странака, мора се ослободити те гласачке масе која има само стомачну идеологију, мора окупити здраве снаге које знају да постоје четири старне света, које не интересује политички ријалити, које ће коначно почети користити српске природне и персоналне ресурсе на добробит државе, Срба и свих грађана Србије. Санда може и мора победити здравим снагама, а не куповином гласова из нехијенских насеља.
Препоруке:
11
4
51 недеља, 13 септембар 2015 22:21
Жика
@@Per aspera
довољно је погледати ко данас држи пијаце хране и уочити једну велику рупу.
Препоруке:
4
0
52 недеља, 13 септембар 2015 23:15
brzi
@@brzi
Vi verujete u revoluciju a ja u pravo. A razlika je sledeča, i suštinska, vi kada dođete u konflikt sa nekome konflikt rešavate ne pravnim ( takvim ili drugačijim fizičkim sredstvima) i na kraju zavisite od dobre volje onoga ko je tej trenutak na vlasti dok meni koji verujem u pravo dovoljno je da proverim šta o tom konfliktu koga imam kaže trenutačno važeča legistratura i ako sam uveren da sam u pravu idem sa konfliktom na sud da mi potvrdi moju tvrdnju u konfliktu. Ako u legistraturi več sam vidim da nisam u pravu potvrdim mnenje protivnika u konfliktu i izvinem mu se za zabunu.
Vaša največa nesreča jeste u tome što ste vi od osnivanja vaše države dalje revolucionarno društvo, kde pojedinci odlučuju o biti ili nebiti cele nacije. Pogledajte u svoju istoriju i prebrojite kojiko ratova ste vodili a da ni neznate za šta tačno ste ratovali i koliko vaših predaka je poginulo radi samovljnih odluka pojedinaca kojima je revolucionarni sistem omugočavao da odlučuju o vas bez vas.
Препоруке:
2
5
53 понедељак, 14 септембар 2015 00:50
@brzi
Заиста не разумем шта сте хтели да кажете са том причом о револуцији и праву. Ја сам иначе по професији судија и бавим се том професијом зато што изнад свега верујем у право и правду. Баш зато и мислим да је неко ко краде туђе научне радове лопужа, без обзира да ли је ухваћен у крађи и кажњен, или не.
А што се тиче историје и ратова, не знам шта ви имате од школе, али отворите неки уџбеник историје па погледајте историју Француске, Енглеске, Италије, Америке.... и пребројте ратове које су те земље водиле. Ниједан Француз, Енглез, Италијан , Американац ... не зна тачно колико је његових предака погинуло и оставило кости у Алжиру, Индокини, Вијетнаму, Јужној Африци ради самовољних одлука појединаца који су одлучили да воде те бесмислене ратове.Те државе су створене у ратовима а њихове историје су историје ратова.
Препоруке:
7
0
54 понедељак, 14 септембар 2015 06:58
@boki okac
Varate se sto se dijaspore tice, i tamo su Srbi podeljeni, jos uvek sam zivi svedok jer sam ziveo izvesno vreme u inostranstvu.
Pogledajte juceranje lokalne izbore koji, ipak, mogu da sluze kao mali test - 60% sa SNS!. Narod se potpuno izgubio, u bliskom siptarskom okruzenju oni glasaju one koji su predali Kosovo istim tim Siptarima! To je vec za Riplija.
Medjutim, treba se politicki boriti, ali sam i misljenja da ce SNS sam sebe pojesti, nastavi li ovako.
Kako izgleda svima, koji imaju ponesto u glavi, odgovor premijera na pitanje nesigurnog voditelja u nedavnoj emisiji 'Oko' - 'sta mislite, koliko ce se izbeglice zadrzavati u Srbiji?'...odgovor je bio, '...dva-, tri dana..(logicka pauza)..mozda i vise...mozda i 10 dana'. Meni je jasno, onima u Medvedji nikako nije!
Препоруке:
7
0
55 понедељак, 14 септембар 2015 09:14
Брундалу
Као Коштуничин гласач могу вам само једно рећи прошлост ДССа је прошлост државотворне Србије! Нема разлога, напротив, једино Коштуница има разлога да се огради од Санде, она од њега свакако нема, и то из многобројних разлога!
Препоруке:
5
7
56 понедељак, 14 септембар 2015 09:55
Nas voljeni Nole
Mi volimo Noleta, Nole voli nas
u Noltu, spotistima,
u Rusiji, Srbiji je spas.

Noletu sve cestitke, publici ocena 1.
Препоруке:
3
2
57 понедељак, 14 септембар 2015 11:23
@seti
Ne bih poželeo nikom da živi u državi sa onima koji zamišljaju da je diktatura,pogotovo bravara bolja od demokratije.Takvi prave krvave ideološke čistke a broj pluseva mi govori da je srbija jedna od takvih zemalja.Zaista nismo zaslužili ništa bolje od ovog što nam se već desilo.

Имате право. Страшније од тога је само кад НЕКО ЗАМИШЉА ДА ЖИВИ У ДЕМОКРАТИЈИ у којој бивши холивудски глумац започиње крваве ратове широм планете јер се уживео у своју улогу каубоја. Народ који замишља да је то демократија и не заслужује боље него да оставља кости од Кореје до Ирака. И тако непрекидно већ 70 година.
Препоруке:
5
2
58 понедељак, 14 септембар 2015 13:05
Peter RV
Ponovicu jos jedan put.
Partija koja je proklijala 5og Oktobra sa aktivnim ucescem NATO-sluzba i koja je odgovorna za predaju NATO-sudu, covjeka koji je predvodio otpor prema Natu - nece se nikad ubjedljivo predstavit kao patriotska.
(Sem ako se oportunizam ne izjednaci sa patriotizmom).
Bez potpunog razkida sa petim Oktobrem, DSS je osudjena da ostane patuljak!
Препоруке:
9
7
59 понедељак, 14 септембар 2015 16:14
brzi
@@brzi

Postoje samo dve vrste država; pravne ili revolucionarne. Za pravne države značilno je da je život u tim državama uređen funkcionalnom legistraturom koju izvode institucije države. Za revolucionarnu državu je značilno da legistrature skoro nema ili je ta nefunkcionalna, institucije ne postoje ili postoje sam de jure a ne i de facto. Navešču it na primeru. Vaša država je tipična revoljuconarna država, od osnivanja naovamo o vama odlučuje jedna čovek koji se u svoje vreme nađe na vrhu političke piramide, legistratura vam je nefunkcionalna a institucije više manje postoje samo de jure. Da je to istina najbolji dokaz je vlast na lokalnom nivoju koja je radi nefunkcionalne legistrature ( novac za funkcioniranje lokalnih vlasti zavisi od državnih vlasti, da bi država bila pravna u legistrturi bila bi propisana takozvana glavarina; toliko po glavi stanovnika i koliko stanovnika toliko novca, koji se koristi za život i razvoj na lokalnoj razini.
Препоруке:
3
3
60 понедељак, 14 септембар 2015 18:13
Reddy
@Бели ораоKo visoko leti nisko pada! Kada sam vam pisao šta su .... tada ste me razapinjali na krst a sada se i vi pitate šta je sa ovim narodom. Ja se, naprotiv, pitam šta je sa takvima kakvi ste vi i vaš ideološki kružok.
Препоруке:
7
7
61 понедељак, 14 септембар 2015 18:52
@brzi
Добро, Брзи. Видим да сте стручњак за Уставно право.
Све најбоље вам желим - где год да сте.
Препоруке:
3
1
62 уторак, 15 септембар 2015 14:31
луди скретничар
#за судију#

Брзи је негде у Приштини или Загребу, па покушава на основу објективних слабости наше државе, развити теорију како ми државу и не заслужујемо. Никакву. То је стара фора. Ништа ново.
Препоруке:
4
2
63 среда, 16 септембар 2015 12:54
...
Брзи је негде у Приштини или Загребу,...

Грешиш. Такви су у Београду. Лично знам најмање десет особа у Београду с таквим ставовима. Не би Срби трпели окупацију да им такав такт не дају такви "београџани". Они данас владају Београдом и "Србијом" (територија с непознатом државном границом).
Препоруке:
3
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер