Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

“Samostalni DSS” kao deo Vučićeve predizborne strategije

Komentari (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 12 avgust 2015 22:30
Marko
Kao neko ko je u rukovodstvu DSS, mogu da posvedocim da je svaka rec iz teksta tacna i zasnovana. Vazno je i dodati da je od grupe od 20 ljudi koji su trazili smenu Sande i rukovodstva stranke pola njih preslo u SNS, kada su doziveli fijasko na Glavnom odboru kada je poltiika stranke odbranjena. Neki su u samostalnom DSS sto je predvorje naprednjaka
Preporuke:
144
13
2 sreda, 12 avgust 2015 22:40
zoran
Po meni DSS-u se nista bolje nije dogodilo nego od kada su poceli da je napustaju ljudi poput bakareca i mladenovica...ukoliko se skroz procisti od ovih sitnih dusa imaju velike sanse da postanu jedan dan vodeca stranka a Sanda postane premijer ove napacene Srbije...iskreno ako pogledate mozda sanda i nije najace sto ima srbija, ali trenutno kako stvari stoje mi boljeg kandidata nemamo, mozda je ona uvod u nesto bolje i perspektivnije, da neko pocne da misli glavom i da ovaj polupismeni vladajuci mulj konacno gurnu po strani! U taj mulj spadaju bakarec i mladenovic sa svojim samostalcima.
Preporuke:
140
10
3 sreda, 12 avgust 2015 22:42
Mićko
Bravo, Pivašu!
Preporuke:
97
9
4 sreda, 12 avgust 2015 22:43
Dr
Bakarec je bio jedan od onih "građanskih dss-ovaca" koji je prezirao samu ideju koalicije sa radikalima, a sada sedi kod Đuke i predstavlja se kao višedecenijski borac protiv žutih, s kojima je godinama delio vlast u Beogradu i Starom Gradu. Na šta sve nije čovek spreman zbog šake vlasti...
Preporuke:
135
8
5 sreda, 12 avgust 2015 22:44
Srđan
Samostalci - Vučićevi padobranci
Preporuke:
120
6
6 sreda, 12 avgust 2015 23:36
ZR
Odličan tekst, čim se po DSS udara svim sredstvima, to je dobar znak da Sanda i ceo patriotski blok rade dobre stvari i da to jedan značajan deo građana vidi i ceni.
Preporuke:
117
10
7 sreda, 12 avgust 2015 23:50
Raka
potpisujem sve gore navedeno, DSS je sigurno ozbiljna potencijalna pretnja rezimu zajedno sa dverima i intelektualcima.
Preporuke:
98
11
8 četvrtak, 13 avgust 2015 00:16
Relja
SNS je od danas u ozbiljno sunovratu, a da nisu n isvesni. Prisao im je Milenko Jovanov. Cuvena velicina iz Kikinde, nekadasnji dobar momak Voje Kostunice. Covek sa privatnim pravnim fakultetom, totalno ideoloski podoban za neideolosku stranku kao sto je SNS, i na kraju jedan OGROMAN dobitak za DSS sto se pre nekoliko meseci resila ovog.... coveka.
Preporuke:
73
5
9 četvrtak, 13 avgust 2015 00:56
urke
Odlican tekst, analiza za desektu!
Preporuke:
60
3
10 četvrtak, 13 avgust 2015 02:08
Bolje ikad nego nikad
Odlazak "neobaveštenog" napokon je otkrio kakve je oko sebe okupljao.
Preporuke:
62
5
11 četvrtak, 13 avgust 2015 04:30
Mladi DŽedaj
Odličan članak, hvala autoru. U moru ludila i propagande kojom smo zasuti, nije zgoreg podsećati na činjenice i ukazivati na logičke nedoslednosti. Sudeći po delima do sada,Sanda je nešto najbolje što je moglo da se dovodi patriotskoj opoziciji, zato je DSS i na nišanu vlasti. Ispašće da je odlazak svih ovih ljudi od Koštunice preko Popovića do Kovačevića (da ne spominjemo Mladenovićeve) bio neophodan da bi došla sveža krv i da bi se odustalo od starih jalovih ideja(ko se još seća političke neutralnosti???) i zmija udarila pravo u glavu. Ruku na srce, DSS sada je mnogo interesantniji glasačima nego u vreme Koštunice.
Preporuke:
61
7
12 četvrtak, 13 avgust 2015 06:31
Imati svoje JA, čak i u politici
Jadni li su oni koje u Evropu vode Nikolić, Vučić, Gašić, Babić, .... Sve i da sam bio evrozaljubljenik njihovim dolaskom na vlast i zalaganjem za evropski put postao bih evroskeptik.
Preporuke:
65
3
13 četvrtak, 13 avgust 2015 07:15
Aleksa
Jasno i istinito.
Hteo bih samo da dodam da nema suštinske razlike između SNS i DS.
Obe grupacije su oruđe mreže postkomunističkih antisrpskih jugoslovena (suštinski hrvatizujućih) u Beogradu i njihovih stranih protektora u ambasadama i dalje.
Razumljivo je da kritika sa nacionalnog stanovišta u vreme vlasti SNS treba da bude usmerena na njih, ali nimalo manju pažnju treba posvećivati DS-u.
Ono šta je trenutno na površini lako se promeni, kad odradi svoj deo posla, a tad će stvarna moć u Srbiji vratiti DS, s tim da je barijera između SNS i DS smanjena i sve manje će biti važno ko je na "vlasti" a na površinu će se pojavljivati konture sistema koji uvlači u sebe Srbiju.
Sa tog stanovišta razumljivo je da je pojedincima nevažna ideologija a računa se samo osiguranje koje ide iz udela u vlasti.
Treba da budemo svesni, da udaranje u SNS (i DS) nije udaranje u centar okupacije u Srbiji, to je borba sa paravanom, neophodna, ali koja ne narušava ovdašnju strukturu koja oblikuje Srbiju prema sebi.
Preporuke:
44
3
14 četvrtak, 13 avgust 2015 07:21
Bojana
Gledala sam Bakareca kod Djuke na You tube. Zaista sam bila sokirana sta je pricao, jer On je stvarno vazio za nekako pravog DSS-ovca. Zao mi je sto je Pivaš zaboravio da kaze da je Bakarec jos ubek clan nadzornog odbora preduzeca "Parobrod" i da od tog istog DS-a dobija 30.000 dinara mesecno kao clan koji 2 puta godisnje dodje na sastanak. Zasto se nije odrekao tog novca jer je to "zuti" novac. To mi je jedino zao sto gospodin Pivaš nije naveo u tekstu. Druga stvar, novog predsednika Beogradskog DSS-a u istoj emisiji nazivaju "zutim" biznismenom iako je on bio na vlasti upravo sa SNS-om. Za tog momka znam licno da je bio i sa DS-om i SNS-om ali da ga i jedni i drugi hvale kao postenog coveka koji je vredan. Pritom upravo "samostalci" traze njegovu smenu i smenjuju ga. Bakarecom sam razocarana jer mi je uvek bio nekako kontraverzan ali ipak nacionalno opredeljen do koske. Mozda je na kraju i dobro sve ovo za neke buduce stvari, jer ako nemas coveka koji je pouzdan, dzaba sve.
Preporuke:
58
6
15 četvrtak, 13 avgust 2015 07:46
Ilja
Šta sve danas nije samostalno. Samostalni sindikat u zemlji koja nema radnike, samostalni analitičari koji na računaru drže sliku premijera, samostalne penzije koje vam neko samostalno smanjuje, samostalna vlast koja na sednice vlade zove strane ambasadore, samostalna spoljna politika sa dozvolom briselskih komesara... i kao šlag na tortu ''Samostalni DSS'' koji je u samom svom nazivu paradoksalan.Ako je nešto samostalno zašto se u svom nazivu vezuje za nešto od čega se odvojilo. Možda zbog toga što bez ovoga DSS niko ne bi znao šta je to. Ovakvi tekstovi ''tome'' upravo skidaju i poslednju krpicu-TANGE koje su ga bar malo pokrivale.
Preporuke:
45
4
16 četvrtak, 13 avgust 2015 08:25
milan
Sanda, okreni se Krajišnicima

Krajišnici, njih najmanje 250.000 protjeranih od početka devedesetih iz Zapadne Slavojije i hravstkih gradova, zatim u „Bljesku“ i „Oluji“ 1995, ali i dva puta toliki broj koji su stigli u Srbiju u planskim kolonizacijama poslije Prvog i Drugog svjetskog rata, kao i njihovi potomci, trebalo bi da postanu važan izborni adut. Od tolikog broja potencijalnijh glasača u Sandi, ma u kojoj partiji ona bila, najmanjje dvije trećine vide inkarnaciju njenog oca, krajiškog „ Ćaće“, akademika Jovana Raškovića. Jovanu Raškoviću su svašta namještali, od saobraćajki do „fonograma“, ali poslije dvije i po decenije od sudbonosnih događaja oko raspada SFRJ, svako ko imalo vidi uvjerio se da je ostao među rijetkima, čovjek od političkog integriteta. Nagazio je „na bananu“ kad je odlučio da se oproba na izborima u Srbiji. Ostanimo kod Raškovićeve stranke u Srbiji - ni prije ni kasnije to nije bilo ni u jednom drugom slučaju, jer su stranke okupirali aparatčici.
Preporuke:
44
7
17 četvrtak, 13 avgust 2015 08:33
Hrizostom
A kad se samo setim koliko smo ovde i na NS polemisali svojevremno sa Bakarcem... koliko nas je ubeđivao u svoje neprikosnovene svetonazore. Muhahaha!

Ovaj Andrija je ionako ličio na ljigavca sve vreme.

Ajde-de za DSS, okrpiće se nekako dajBože, ali rasturi SNS i difuzno rasute Dverce. Mada, i dosad su bili samo skup pojedinaca dobrih za kolaicionisanje (čast izuzecima).
Preporuke:
28
6
18 četvrtak, 13 avgust 2015 08:37
milan
nastavak Sanda, okreni se Krajišnicima
... Sanda ako se, najzad, okrene Krajišnicima, što znači kad prestane da se bavi talogom koji su u političkom životu Srbije i bivše SRJ ostavili Koštunica, neki mladenovići i bakareci, ima priliku da postane izuzetno važan politički faktor. Možda i presuđujući.
Krajišnici, posebno oni koji su pravo glasa stekli od 2000. godine uzaludno su trošili svoje glasove. Na prethodnim izborima često za radikale, nešto manje za SPS i „demokratsku opciju“ a na ovim posljednjim izborima uglavnom za SNS koji im je obećao kule i gradove („na Vodi“). Oni već na prvim budućim izborima imaju šansu da, najzad, preuzmu odgovornost za rješavanje svojih problema, koji su najvećma locirani u Zagrebu. Može li se iko za to boriti bolje od onih kojima je to najvažnije, a može li Zagreb i politički „purgeraj“ poznavati bilo ko bolje od Sande Rašković-Ivić?
Preporuke:
30
6
19 četvrtak, 13 avgust 2015 08:49
Radoš
Prošle su godine bavljenja politikom, ili političarenja, a nikakve vidljive vajde od toga. Materijalne. Pa sad daj šta daš.Po svaku cijenu. Koju određuje Vučić.
Preporuke:
24
4
20 četvrtak, 13 avgust 2015 08:58
Aleksa
za "milan".
privlačenje Srba iz Krajine i gradova je zaista realna i poželjna opcija za novi DSS, ali to da se njihovi problemi mogu rešavati u Zagrebu ili sa Zagrebom je sasvim pogrešno.
Problemi Srba iz bivše SR Hrvatske, kao i svih drugih Srba su pre svega u Beogradu i tek kad se Beograd reši, može da se razmišlja u delovanju na okruženje.
Nit se mogu obećavati nerealne stvari, nit se može rasipati snaga na nešto šta nije centralni problem Srba.
Što se Srba kao naroda i Hrvatske tiče, to su pojave koje se isključuju, zar to još nije jasno?
Prvo konsolidacija u Beogradu uz vezanje za Rusiju, a hrvatsko će pitanje doći u svoje vreme na red.
Preporuke:
24
4
21 četvrtak, 13 avgust 2015 09:24
Al.M.Popović
Politička ideja, organizacija stranke i propaganda - to su tri stvar koje su neophodne da bi se postigao uspeh u bavljenju politikom (tri legalne potrebne stvari, o zakulisnim i nečasnim činjenjima ne bih!). DSS je uvek imao sam jednu od ove tri - političku ideju. Nikada DSS nije uspeo da napravi dobru organizacionu strukturu; oni koji su bili za to zaduženi u stranci, borili su se uglavnom za sopstveno pozicioniranje u hijerarhiji stranke (i retko su napuštali centralu stranke da im neko ne preotme mesto!) Propagiranje sopstvne politike i političkih ideja još je gore činjeno. Od Koštunice pa na dalje, govori se slabo razumljivim jezikom, dosadnim i zamornim, koje običan, i čak dobronameran, svet teško hoće da sluša, još manje želi da se potrudi da razume i usvoji te stavove.
Da li će g-đa Rašković-Ivić uspeti, zavisi od toga koliko će se oni koji joj (iskreno) pomažu potruditi u organizaciji i propagandi ideja stranke. Postoji veliki potencijal u biračkom telu, zato čizme na noge pa u Srbiju!
Preporuke:
22
1
22 četvrtak, 13 avgust 2015 10:09
za aleksa
Bitno je postati istinski a ne kaktus parlamentarni činilac u Beogradu. Tu se, valjda, slažemo. Beograd mora početi da traži rješavanje problema Srba u okruženju, u što spadaju i statusni, imovinski i ostali problemi Srba u Hrvatskoj i protjeranih iz Hrvatske. Njih je stvorio Zagreb, uz podršku onih koji su priznali Hrvatsku prije nego je rješila ta pitanja. To vaše Rusija, i ovo, i ono, samo su fraze u dnevno političke svrhe. Ruski ambasador u Zagrebu izvjesni Kerestedžijanc je bio gore za krajiške Srbe od predstavnika drugih velikih sile u lažnim pregovorima oko Ze 4. Istina je nije Putin Jeljcin (nije votka rakija), ali Rusija je Krajišnicima, posebno onima od početka 20. vijeka do danas, uvijek Rusija.
Preporuke:
13
2
23 četvrtak, 13 avgust 2015 10:23
u centar
Odličan članak i dobro raskrinkana pozicija tzv. "samostalaca" iz DSS, a to bi moglo da se primeni i na razne trećesrbijance, SNP-ovce i slične.
PS. Molim komentatore da se drže teme, a ne da uvek raspredaju o svojim fiks-idejama,bez obzira na temu i sadržaj teksta.
Preporuke:
27
3
24 četvrtak, 13 avgust 2015 10:49
milan
Odgovor promašaju "u centar"

Ne znam ko se udaljio od teme i koje su to fiks-ideje u ovim komentarima.
Suština je, gospodine "u centar": Sanda Rašković Ivić smeta SNS-u i ostalim strankama u vlasti, ali i šešeljevcima, do mjere da u odnosu prema njoj i ostatku DSS ispoljavaju toliko žuči da je to neprimjereno. Posebno je to čudno kada se uzme u obzir da je ona žena. Sanda je, istina, dobrovoljno ušla u politički mulj, ali i tu bi krokodili kojih je prepuna naša bara, trebalo da imaju mjeru. Da se ne lažemo, smeta im samo to što bi ona mogla da povuče ogroman broj glasova Krajišnika koji su dosad uzalud trošili svoje, teško ostvareno biračko pravo u SRJ odnosno u Republici Srbiji. Okrenu li se sandi Rašković-Ivić (njima je DSS sada samo fikus), a neko je proračunao da hoće, eto belaja i za vladajuće i lažnu opoziciju.
Preporuke:
28
1
25 četvrtak, 13 avgust 2015 10:55
Skrbic Subotica
Tekst je odlican i tacan.
Dss je lutao poslednjih godinu dana,na mnoge vazne stranacke fnkcije stavio pogresne ljude koji se vise rukovode licnim interesima nego stranackim.
Veoma mi je drago sto je otkriveno pravo lice nekih funkcionera Dss-a iz Pokrajnskom odbora(Jovanov,Miletic,Miljanic,Zezelj...)
Preporuke:
28
3
26 četvrtak, 13 avgust 2015 11:56
Umpalumpa
Do pre godinu dana su za sve što ne valja u DSS bili krivi Koštunica i Nikitović. Oni su sami otišli i DSS je uspešno ušao u gradsku vlast Beograda i Novog Sada sa SNS u koaliciji.
Sada su za sve krivi Mladenović, Bakarec i beogradski odbornici stranke, pošto se nova predsednica posle pola godoine setila da treba raskinuti kolaboraciju sa SNS u Beogradu (ne i Novom Sadu, tu joj koalicija sa SNS još ne smeta). Pošto sami nisu hteli da odu ni iz gradske vlasti Beograda ni iz DSS, izbrisani su iz DSS.
Ko će za pola godine - godinu biti kriv? Verovatno Borko Ilić, ako se predsednica doseti da je i on u kaoliciji sa SNS.
Želim DSS-u puno sreće i pod hitno da se politički opismeni.
Preporuke:
6
31
27 četvrtak, 13 avgust 2015 12:16
Umpalumpa
Milane, uz dužno poštovanje Krajjišnika, Sanda pokušava da okupi srpske intelektualce i patriotske stranke da bi formirala patriotski blok. Ne pokšava da okupi Krajišnike na sijelo. Sam taj pokušaj je težak i već skoro godinu dana ne uspeva i DSS se na tom putu osipa. Za to vreme su Dveri postale stranka kao sve ostale stranke i samim tim se već javljaju prvi unutrašnji sukobi. Predviđam da će Dverima Glišići biti krivi za sve. Pa i onako je Vladan bio član DSS. Patriotski front se raspao pre nego što se sastao. Trećih nema, a "inelektualci" stoje zblanuti okolo i ne veruju svojim očima oko čega treba da se okupe.
Ipak sam optimista, iako je to nemoguće.
Preporuke:
17
5
28 četvrtak, 13 avgust 2015 12:35
Umpalumpa
Samo za urednike komentara, da se malo opuste i nasmeju na svom napornom poslu:
https://www.youtube.com/user/KrajiskaVEVO/videos
Preporuke:
3
5
29 četvrtak, 13 avgust 2015 12:53
Hogar Strašni
Ode još jedan vazduplohovac!
Preporuke:
22
1
30 četvrtak, 13 avgust 2015 12:55
milan
umpalumpa sijelo
Nije svako okupljanje Krajišnika poѕiv na sijelo. Krajišnici imaju šta da kažu ne samo na sijelu. Rašković-Ivić ih ne treba da okuplja, ona treba da pridobije njihove glasove. Ne uspije li, profitiraće opet neko drugi. A ti drugi ih decenijama varaju i toga trebaju da budu svjesni. Nije Tesla nikad bio na prelu a bio je, jel te, Krajišnik.
Preporuke:
18
3
31 četvrtak, 13 avgust 2015 13:30
Skrbic Subotica
@umpalumpa
Ima istine u tome sto pises ali Beograd je ipak nesto posebno.
Kako je meni poznato,smenu Sande inicirali su(ustvari glavno uporiste)beogradski i pokrajnski odbor Dss-a a bas oni su i najvise lobirali da Sanda bude izabrana.Verovatno su mislili da ce Sanda biti njihova marioneta i da ce zapravo oni voditi stranku.
Stvari u stranci se moraju preseci.Dss mora izaci iz svih lokalnih koalicija sa SNS(pa i u NS)i time jasno poslati poruku narodu Srbije.
Drago mi je sto Sanda Raskovic smogla snage"da udari sakom o sto" i sto je pocela javno i jasno da kritikuje aktuelnu vlast.
Nekada je lepo imati benefite vlasti ali ako je cena propadanje Srbije...
Preporuke:
27
2
32 četvrtak, 13 avgust 2015 13:30
Dr Pedja
Sanda lepo izgleda a i pametna je; Sanda ne dozvoli tima koji bi "prodali veru za veceru" da te pokolebaju. Mi cemo te na tom putu slediti do Istine.
Preporuke:
30
3
33 četvrtak, 13 avgust 2015 13:44
Dorijan Grej
Žalosno je u šta se pretvorio DSS, nekada to je bila monarhistička i antikomunistička stranka, na liniji srpskog rodoljublja pre 45. a koje danas predsravljaju retki pojedinci poput Vuka Draškovića i Milana St Protića. Danas to je stecište mržnje prema Evropi, Americi i demokratiji. I prema susednim narodima. Mislio sam da će ta politika biti napuštena kad ode Koštunica, kad ono ona samo radikalizovana. Naš otac Sveti Sava plače na nebu kad nas vidi.
Preporuke:
1
55
34 četvrtak, 13 avgust 2015 14:05
Umpalumpa
Milane, u pravu si u vezi podla. Ima ko deli Krajišnike i sada. Samo da ne odu u patriotski blok.
Preporuke:
11
1
35 četvrtak, 13 avgust 2015 15:34
za Umpalumpa:
Dss je prvo usao u vlast u Beogradu i ostalim gradovima pa se tek posle par meseci Sanda kandidovala i pobedila na stranackim izborima. Dakle Sanda je zatekla takvo stanje.
Preporuke:
24
0
36 četvrtak, 13 avgust 2015 16:17
Aleksa
Polako sa ocenama, nije dovoljno da se nešto zamisli i odmah ostvari.
Koštuničin DSS nije bio zamišljen i nikad nije delovao kao stranka koja vidi sebe izvan "Evrope". U njene temelje nije bio ugrađen "ruski smer" -
to je bilo nezamislivo za Koštunicu, za njegovu nacionalnu, građansku i evropsku orijentaciju.
Ta stranka se ispraznila, nije imala ništa da ponudi građanima Srbije i bilo je sasvim u redu da se Koštunica povuče.
To šta se sada događa, to je preuzimanje forme i naziva koji je prepoznatljiv, ali sa promenom sadržaja u smislu da to postaje stranka koja svoje delovanje suštinski veže za Rusiju.
Različiti su ljudi bili oko Koštunice, različiti su ostali posle njegovog odlaska i ako neko sebe ne vidi u tom ruskom kontekstu sa vremenom će da napusti stranku, što pre to bolje.
Koštunica zaslužuje poštovanje za promenu koja je sada u toku.
Preporuke:
11
8
37 četvrtak, 13 avgust 2015 19:40
nenad
narod ce sigurno glasati za Vucica, barem 80% gradjana je za politiku SNS-a jer nas priblizava Zapadu. Vucic ima ledja, Ameriak je iza njega. Prvi put nas zapad istinski voli.
Budimo gradjani sveta!
Preporuke:
2
25
38 četvrtak, 13 avgust 2015 19:46
Dorijan Grej
Ovima koji su mi nalupali minuse bih da postavim par pitanja. Kakav srpski patriotizam želite? Ko treba da nam budu uzori Dobrica Ćosić, Pol Pot, Staljin, Kim Džong...? Zar sve sami šampioni u teroru?? Ja sam ipak za nešto poput Svetog Save, kralja Petra, kneza Mihajla...
Preporuke:
1
26
39 četvrtak, 13 avgust 2015 20:25
Sanda je kakva-takva šansa
Za skretanje DSS sa evrofrankoanglokursa zaslužan je Aleksandar Nikitović. On je Koštunicu okrenuo ka Rusiji, o kojoj on, duhovno odrastao na političkom liberalizmu Engleske i Francuske (revolucionarne Francuske!), da prostite, nije imao pojma. I narod mu nije verovao da je rusofil. S punim pravom. Njegovo okretanje k Rusiji, makar u prvo vreme, nije bilo uistinu njegovo, pa zato nije ni izgledalo uverljivo. A samostalni DSS je ostatak ostataka te zbunjene i neobaveštene ekipe salonskih nacionalista a la predratni "Srpski klub". Zaista deluje smehotresno da se rusofilska stranka zaklinje u terazijskog Engleza Slobodana Jovanovića! Problem DSS je nedovoljna ideološka profilisanost, bez obzira što je ta stranka IDEOLOŠKI NAJJASNIJE određena na srpskoj političkoj sceni. Ali to samo govori o prirodi naše političke scene.
Preporuke:
13
8
40 petak, 14 avgust 2015 07:55
Sremac
Tekst koji dotiče samu srž problema. Svaka vam čast.
Preporuke:
10
5
41 petak, 14 avgust 2015 08:00
Aleksa
O tome se radi.
Stranku određuje pre svega idejni horizont vrha, ne radi se samo o političkom oruđu, već ima i određeni "identitet". Ne pože se stranka kretati tamo gde vrh ne vidi dobro. (javlja se Radoje...).
Koštunica je probao, takav kakav je i koliko je umeo, da u njegovnom idejnom i "identitetskom" srpskom-zapadnom okviru nađe način za afirmaciju nacionalnih interesa. Pokazalo se da je to zabluda i da asimilatori nasilni ili nenasilni ne vide Srbiju takvu i tamo gde su je ljudi poput Koštunice umeštali.
Srbi imaju problem sa identitetom, došlo se do toga da je uslov opstanka prihvatanje svojeg izvornog identiteta, ne raspolućenog, kakav se gradio još od vremena nalaženja se sa obe strane tursko-autrijske granice. (Ta niko ne traži da se Srbi "čiste" kako od nemačkih, tako i od turskih uticaja).
I da se razumemo, mi se nismo nikad nalazili u ruskom svatu, ali to ne znači da nam sada i u budućnosti negde drugde može biti mesto.
Strpljenja, rada, vere i preživeće ovaj narod.
Preporuke:
6
3
42 petak, 14 avgust 2015 08:09
Vojkan
"gospoda" nisu svesna koliko su Sandi podigli rejting. Otkrivanjem svojih prljavih namera, dotakli su dno. Nemoralni, beskrupolozni, cinicni smutljivci, lencuge koje godinima parazitiraju na ledjima DSS. Hvala Bogu sto u DSS-u necu vise gledati njihova sramotna lica. Dss ovim ciscem ima sansu da bude prava cestita jedina politicka opcija koja Vucicu moze da pomuti konce. Sve ovo je Vuckova igra u kojoj su se pomenute ovcice zablejale, al Vuk ih uvek na kraju price pojede bez aperitiva.
Preporuke:
14
3
43 petak, 14 avgust 2015 15:15
nemanja@Umpalumpa
Apsolutno je vase pravo na odredjeni stav,ali je nedopustivo da iznosite neke neistine u cilju argumentacije i odbrane tih vasih stavova.Nisu Kostunica i Nikitovic bili krivi za sve,nego su oni bili deo vodece ekipe koja je srozala DSS do ispod cenzusa.Kostunica kao pravi gospdin je podneo ostavku,a ljudi poput Nikitovica i ostalih sivih eminencija su hteli da sve ostane isto i sve po starom u stilu sve je isto samo njega(kostunice)nema.Pa onda se posavlja pitanje sto je i sam Kostunica podnosio ostavku kad je u DSS sve bilo bajno i sjajno,a rezultat zadnjih izbora zadovoljavajuci.Sto se tice vlasti u Novom Sadu,a i u celoj Srbiji ona je formirana 2012 godine posle majskih izbora.Znaci kada je na celu DSS bio Kostunica.Ono sto je istina da je tad DSS sa Kostunicom odbio poziv Djilasa da budu vlast u Beogradu sa obrazlozenjem da je Beograd malo vise od lokalnog nivoa.Danas se ljudi pozivaju na Kostunicu,a to zaboravljaju da kazu,to im neodgovara.Danas je vlast sa Malijem samo lokal.
Preporuke:
3
0
44 petak, 14 avgust 2015 15:16
nemanja@Umpalumpa
Inace sto se tice samog ulaska u vlast sa SNS u Beogradu to je uradjeno u martu 2012,nekoliko meseci pre nego sto je Sanda pobedila na izborima.Opet su to uradili ljudi koji su bili najblizi Kostunici postujuci tad odluku gradskog odbora DSS.Iskreno tad iz te pozicije i meni je to izgledalo skroz ok.Ali danas godinu i po dana posle vlasti Aleksandra Vucica vlast u mesnoj zajednici sa njima mi je apsolutno neprihvatljiva.

Smeta i te kako verujte mi,jer je jasno ko je i sta je Borko Ilic ali prosto Novi Sad je ipak manji grad sa manjim brojem stanovnika i ostavlja se samostalnost u odlucivanju,a na kraju krajeva izbori ce za Novi Sad za nekoliko meseci.

Sto se tice Beograda,lepo sam vas podsetio ,nemojte da pokusavate jeftinim fazonima da provucete kako je za vreme Sande nastala ta koalcija.Jer nije tacno,ona je nastala u martu 2014,a Sanda postala predsednik DSS u oktobru.I odma je zauzela ostar stav oko toga i najavila preispitivanje.Predsednistvo DSS ima pravo i nadleznost
Preporuke:
8
0
45 petak, 14 avgust 2015 15:20
nemanja@Umpalumpa
da preispituje lokalne vlasti i donosi odluke o mogucem ulasku i izlasku.Gradski odbor DSS i neki odbornici su negirali tu odluku predsednistva i zeleci da zastite svoje fotelje i naklonost Maloga napravili taj Samostalni DSS.Neki su otisli korak dalje i usli direktno u SNS,kao Milenko Jovanov.Uce i ovi da se razumemo,samo jos ima vremena jer izbori u Beogradu ce tek na prolece 2018 godina.I vi kazete oni su zato izbrisani,ne nego ce svako raditi sta mu se hoce i vladace anarhija i to zarad cega,licnih i oportunistickih interesa nesvrsenih studenata?Ma da kako da ne,vodite ih svojoj kuci kad su vam tako dobri.

Ko kaze da je Bakarac i Mladenovic krivi za bilo sta u DSS?Pa oni su ti mali nebitni ljudi koji se bave DSS jer je tako gazda koji im je dao funkcije rekao da rade.Oni na svojim profilima se bave Sandom.A DSS se bavi ovom drzavom i ovom stetnom vlascu,a propalim studentima sa praznim indeksima se sigurno nece baviti i trositi svoje vreme.
Preporuke:
3
0
46 petak, 14 avgust 2015 15:21
nemanja@Umpalumpa
Na vasu zalost Patriotski front se nije raspao,ne znam kako cete na oci vasem predsedniku OO SNS posto vasim piskarenjem ovde i vasom molitovom to niste uspeli da uradite.On postoji i postojace.I kako stoje stvari uspece da predje cenzus i uce u parlament.Naravno to je mala pobeda sa jedne strane,ali kad se uvidi da danas ni jedan predstavnik nacionalne i drzavotvorne opozicije ne sedi u njemu to je jako veliki uspeh.

Sto se tice Bakarec,to je postalo smesno.To je covek koji je pred izbore u Beogradu pisao tekstove protiv Beograda na vodi,a danas sa onima koji su odusvljeni njime pravi samostalce i podrzava SNS.I na sve to izbacuju Sandu posto javno kritikuje Beograda na vodi kao delo programa DSS.

E to je nedopustivo da DSS uzima demagoske i populisticke programe SNS i stoji na braniku odbrane Beograda H20 najboljeg primera manipulacije Aleksandra Vucica.
Preporuke:
4
0
47 petak, 14 avgust 2015 15:39
nemanja@dorijan grej
Sta reci i da li opste odgovoriti coveku koji smatra da Vuk Draskovic i Milan ST.Protic primer srpskog patriotizma i nacionalizma u stilu ziveo NATO imperijalizam i svi smo mi vojnici Baraka Obame.

DSS je bila i ostala antikomunisticka stranka i kriticar tog vremena.Zadnja stvar koju je DSS ostro pohvalio i stao u odbranu je rehabilitacija Dragoljuba Draze Mihailovica.Takodje DSS je uvek postovao monarhizam i kraljevsku porodicu i mnogi clanovi te porodice podrzavaju DSS kao Vladimir Karadjordjevic. Na drugoj strani postoje i ovi koji podrzavaju Vucica radi nasledstva,a nisu sposobni srpski jezik da nauce.

Koliko vi ne razumete stvari najbolji je dokaz da ocekujte da neko bude demokrata i monarhista.To nije moguce ,jer demokratija zahteva da svaka funckija bude izborna,kontrolisana i smenjiva.To u monarhiji nije moguce,jer se ne moze birati kralj i ne moze smeniti.
Preporuke:
6
0
48 petak, 14 avgust 2015 15:40
nemanja@dorijan grej
Znaci DSS nikad nije bila komnisticka niti ce ikad biti,ali nikad nije ni trazila da monarhija bude vracena iako je svesna cinjenica da je ona Srbiji i Srbima uzeta od strane komunistickog rezima.Ali posto u svetu ne postoji zemlja u kojoj je monarhija vracena posle ukidanje,vrlo verovatno da se to nikad nece desiti ni u Srbiji.Sam Kostunica je u knjizi pred izbore 2012 na pitanje da li je za monarhiju odgovorio da to sad nije sustinsko bitno pitanje i da nije najvaznija stvar na svetu.

Po cemu to DSS mrzi Evropu i Ameriku?DSS samo kritikuje i bori se protiv imperijalizma od strane tih zemalja i protiv onoga u sta se EU pretvorila.A pretvorila se u obicnu marionetu SAD i nista vise.I to ne uvidja samo jedan mali DSS,to uvidja ogroman broj naroda upravo u toj evropi.Pa jel i oni sami sebe mrze?Jel 10 miliona francuza koji podrzavju Marin la Pen takodje mrze Evropu i sami sebe?DSS ne prihvata demokratiju na nacin koji namece SAD I EU,i da takvu ,,demokratiju,, prezire.
Preporuke:
6
0
49 petak, 14 avgust 2015 16:34
Dorijan Grej
@Nemanja

Da, DSS je podržao rehabilitaciju Draže, ali kakvog? Ne onog istorijskog koji se borio za Srbiju na Zapadu uz Evropu i Ameriku već onog izmišljenog iz filmova Bulajića. Jadni čiča se okreće u grobu kad vidi da je njegova slika danas ikona mržnje koju nose ljutite falange obožavalaca Miloševića i mrzitelja demokratije, Evrope i Amerike.

Monarhija nije suprotna demokratiji već je rođena u njoj, u VELIKOJ BRITANIJI.
Preporuke:
0
10
50 petak, 14 avgust 2015 17:41
nemanja@Dorijan Grej
Apsolutno nepoznavanje lika i dela Dragoljuba Draze Mihailovica,sto je i logicno kad se na Vucicevicevim i Sarapinim emisijama gde je Vuk gost ucite o njemu.Pa da vam ja malo objasnim ko je i ste ja Draza i za sta se borio.Draza se borio za Srbiju,a ne Evropu.

Draza je bio Srbin i bio je vojnik zemlje koje su Nemci,Italijani,Madjari i Bugari napali 6 aprila i za par dana okupirali.Ovo niti su azijske zemlje,niti su africki narodi.Ovo su sve drzave te iste Evrope za koju se Draza po vama i Vuku Draskovicu borio.On se borio protiv njih.Godinu dana pred rat Draza je pricao protiv Hitlera i zbog toga ga je Nedic poslao mesec dana u zatvor.Drugo i najbitnije Draza nije bio politicar,meni je jasno da nekome ko podrzava Vuka Draskovica nije jasno kako to da neko ima neko zanimanje, a da ga politika i benificije od iste ne interesuju.Ali to je bilo tako, Draza je bio vojnik,veran svome kralju i otadzbini.
Preporuke:
8
0
51 petak, 14 avgust 2015 17:43
nemanja@Dorijan Grej
I kao takvog politika ga nije interesovala.Sam dokaz za to je da je odmah posle prvog svetskog rata Draza osudjen na 15 dana zatvora jer je branio svog druga koji je velico boljsevicku revoluciju.Naravno daleko od toga da je Draza ne daj boze bio komunista,ali je to dokaz da Drazu politika nije intersovala.U Drazinom stabu su bili i sovjetski agenti.E sad vidim dotakli ste se Engleske koja je nesporno jedna od retkih koja je stvarno bila deo te antifasiticke evrope i to niko ne negira.Ali ta Engleska radi svojih licnih interea je podrzala komunizam u Srbiji i pustila Drazu niz vodu.I mozete vi Draskovicevci da tubite na glavi ,ali ne mozete da negirate cinjenicu da je ta Evropa predvodjena engleskom blagoslovila komunisticku Srbiju, a sve protivnike toga posla u smrt.Ukljucuji i samog Drazu.

Inace ona je to uradila prvenstveno zato sto Draza nije bio poltron i marioneta kojem je Cercil mogao nesto da naredi.Kad je Cercil poslao poruku da se cetnici ne bore dovoljno protiv Nemaca,
Preporuke:
6
0
52 petak, 14 avgust 2015 17:46
nemanja@Dorijan Grej
Draza mu je tad odgovorio da ne prihvata racunicu gde za jednog Nemaca gine sto Srba dok na drugoj strani u Francuskoj pet puta manje Francuza za jednog Nemca.Zato su ga pustili niz vodu i podrzali komuniste.Jer Draza nije bio spreman da trguje zivotima svojih Srba,jer se Draza borio za Srbiju.

E takvog Drazu podrzva vecinska Srbija i podrzava ga i DSS.Tog navodnog Drazu NATO-ovca podrzavaju samo placenici koji su se odkreli svega,pa bi bilo i previse da se odreknu i Draze iako bi najradije to uradili radi bratstva i jedinstva svih jugoslovenskih naroda.

Da nema Nemaca,Englezi bi bili najgori narod na svetu-D.Mihailovic
Decu od rodjenja treba nuciti da nevole Engleze.N.Pasic

Demokratija nije nastala u Britaniji,nego mnogo ranije su njeni poceci.Na drugoj strani kako se moze pricati o demokratiji i Englezima?Onim istim Englezima koji su do samo pre pola veka imali svoje kolonije i ekspalatisali narode sirom sveta?Pa to je robovlastnistvo i svaka uvreda za demokratiju.
Preporuke:
7
0
53 petak, 14 avgust 2015 17:47
nemanja@Dorijan Grej
Demokratija je vladavina naroda koji biraju,kontrolisu i smenjuju sve funkcije u drzavi.A ne vladavina jedne dinastije.Kad narod jednu funkciju na direktan ili idirektan nacin ne moze da utice,tu vise nema price o demokratiji.

Naravno ja se slazem da modene parlamentarne demokraatije potput Danske funkcionisu kako treba i da jesu dobar primer.Ali u teoriji suludo je pricati o demokratiji i vladarima koje niko ne bira.

I na kraju demokratija kao politicki sistem je nastala kao posledica monarhistickih diktatura,kakva je u krajnjem slucaju bila i Kraljevina Jugoslavija.
Preporuke:
4
0
54 petak, 14 avgust 2015 18:31
Dorijan Grej
Nemanja, šta to pričaš? Pa Pašić je umro puno pre Drugof svetskog rata i uopšte nije to rekao za Engleze kao ni Draža. Tita je na vlast dovela crvena soldatetska kada su 44. njihovi tenkovi sa istoka ušli u Srbiju. Vidi se da si učio istoriju komunističku čim našu kraljevinu vidiš kao tiraniju i diktaturu. Tako govoriše oni, a bogami i neki drugi koji su na kapama nosili slovo "U". Da je Draža pobedio mi bi davno bili u zajednici uređenih zemalja u EU i NATO.
Preporuke:
1
7
55 petak, 14 avgust 2015 20:57
Molder
Eno i na Blicu patriotskim snagama odbrojavaju poslednje dane. Znači frka. Izgleda da će izbori u decembru, a DSS i Dveri zajedno prolaze cenzus. Ne bi svaki dan izbacivali takve tekstove da nije tako.
Preporuke:
6
0
56 petak, 14 avgust 2015 21:02
Nemanja@Dorijan Gaj
A gde sam ja napisao da Pasic nije umro pre drugog svetskog rata,pa da postoji potreba da vi mene ispravljate?Ne razumem,znam ja kad je Pasic umro kao sto znam i da je ovo rekao.Na taj njegov citat se pozivao sad pre malo i Arnaulic kad je bio revolitran ponasenjem i mrznjom Engleza prema Novaku Djokovicu za vreme Vimbldona.Naravno,znam i da je bio veliki rusofil.Sve ja to znam.Zasto sam citirao Pasica,pa iz razloga jer ste se vi pozivali na period pre II svetskog rata i tu predratnu Jugoslaviju.Pa posto je Pasic jedan od najvecih i najuticanijh politicara iz tog perioda,reko da vidite kakav je bio njegov stav o Englezima.Sto se tice Draze i njegovog citata,pa necu opste da vas ubedjujem meni je dovoljno to sto vi sest dana da razmisljate ni sami sebe nece ubediti u nista drugo nego u cinjenicu da je Cercil zabio noz Drazi i nista vise.Kazete komunisti pobedili jer su dosli Rusi,da naravno to je tacno apsolutno.Ali zaboravljate jedan mali detalj godinu dana pre, kad
Preporuke:
3
0
57 petak, 14 avgust 2015 21:11
Nemanja@Dorijan Gaj
su se Cercil,Stljin i Ruzvelt sastali oni su podelili svet.Pa kako onda dodjosmo do toga da ti nasi divni prijatelji sa zapad dozvolise da njihovi prijatelji Srbi ostanu pod komunistickom cizmom?

Naravno da je kraljevina Jugoslavija bila diktatorska,kao i sve ostale monarhije.Ali kako ja to da objasnim coveku koji stavlja znak jednakosti izmedju vladavine narod i vladavine jednog coveka i smatra to istim?Tesko,necu se ni upustati.Hocu samo da vas pitam jel zabranjivnje politickih partija i rada skupstine i negiranje izborne volje gradjana Jugoslavije u stvari vrhunac demokratije,a ne u narodu poznat kao sestojanuarska diktatura?

Moj stav o monarhiji i dinastiji je pozitivan,jer ga smatram delom srpske tradicije za koju se vezuju mnoge srpske pobede i uspesi.Ali izvinte molim vas,ja sigurno necu da branim neodbranjivo i da sve one stvri koje su se desavale u monarhiji nazivam medom i mlekom,i da ne gledam kriticki na ono sto nije valjalo i da zmurima na oba oka.
Preporuke:
4
0
58 petak, 14 avgust 2015 21:13
Nemanja@Dorijan Gaj
Sto se tice vaseg stava da bi bili u EU I NATO,to su rekla kazala price.Obicne hipoteze i nista vise.Sta bi bilo kad bi bilo.Ko zna sta bi se desilo,da su se saveznici iskrcali ovde,a ne na Siciliju.Ko zna kako bi tekao rat i sta bi se desilo posle oslobodjenja ovih delova.To su pretpostavke,i prosto ozbiljni ljudi ne mogu tako razmisljati.Da li bi za srpski narod bilo bolje da se kralj vratio,a ova zemlja ostala monarhija tri naroda pa sigurno da da .Ali ostalo su samo nagadjanja.
Preporuke:
3
0
59 petak, 14 avgust 2015 21:45
Kod Mire Markovic u Moskvi
U memorandumu Stoktona i Bejlija pisalo je da je stanje u Srbiji takvo da je pitanje trenutka kad će Srpska radikalna stranka, u koaliciji sa Demokratskom strankom Srbije i Novom Srbijom, Jedinstvenom Srbijom i Partijom udruženih penzionera Srbije, formirati i skupštinu i vladu, te da su:
"...Posle opsežnih konsultacija u kojima su učestvovali Havijer Solana, visoki predstavnik za spoljnu politiku i bezbednost EU, Oli Ren, komesar za proširenje Evropske unije, Kondoliza Rajs, američki državni sekretar, i Jap de Hop Shefer, sekretar NATO pakta, doneli sledeće zaključke:
1. Ne sme se dopustiti stvaranje navedene koalicije jer bi bili ugroženi strateški geopolitički ciljevi NATO alijanse i ekonomski interesi Evropske unije, a Srbija bi se udaljila od evroatlantskih integracija.
Preporuke:
6
1
60 petak, 14 avgust 2015 21:46
Kod Mire Markovic u Moskvi 2
Ukoliko bi Srbija dobila ovakvu vlast, država bi krenula putem samoizolacije, jer radikali, kao najveća stranka u Skupštini, nikada neće dopustiti članstvo u NATO paktu ali ni u Evropskoj uniji.
3. Da bi se sprečio retrogradni put Srbije, predlaže se koalicija pod imenom "Za evropsku Srbiju", koja će biti sastavljena od Demokratske stranke kao dominantne, stranke G17, Srpskog pokreta obnove, manjinskih stranaka Bošnjaka i Mađara, liberala Vojvodine sa koalicijom sastavljenom od Socijalističke partije Srbije, Jedinstvene Srbije i Partije udruženih penzionera Srbije.
Preporuke:
5
2
61 petak, 14 avgust 2015 21:47
whatever
Donošenje rezolucije o pomirenju između Demokratske stranke i Socijalističke partije Srbije, stvoriće uslove da se izvrši korenita rehabilitacija politike Slobodana Miloševića.
f. Socijalističkoj partiji Srbije pružiće se mogućnost da izraste u modernu partiju sa definisanim političkim i socijalnim programom.
"Budući da su konsultacije sa zainteresovanim liderima bile u toku, i kako je postignut visok stepen saglasnosti, predlažemo da se razmatranje predloga po svim navedenim tačkama, uz opširno pisano obrazloženje, nastavi 24. maja u istom ambijentu i uz prisustvo istih zvaničnika
Preporuke:
4
1
62 subota, 15 avgust 2015 00:58
Dorijan Grej
Nemanja, kada je to Pašić rekao i gde, nije dovoljno da napišeš nešto tek tako. On je to eventualno mogao da kaže u vreme dok je bio mladi levičar zanesenjak, kasnije kada je bio premijer on je bio saveznik te Engleske naročito u vreme Jugoslavije. Znate li vi ko je odlikovao Dražu posthumno? Da nisu možda Berija i Kim Il Sung? Pa nisu oni nego De Gol i Truman! Draža bi se zgrozio da vide da oni koji ga imaju na ustima obožavaju Kastra, Asada i slične. Pa zar ne vidite da je zbog takvog "rodoljublja" oličenog u Miloševiću Srbija krenula u ratove koje je vodila kriminalno i na sramotu svoje vojne tradicije? Naš narod proteran sa Kosova i Krajine? Oni počinili zločine nad nama i ne odgovaraju za to! Jel treba da dođemo do beogradskog pašaluka da bi se osvestili i videli gde nas antizapadna politika vodi? Ja Rusiju volim ali prava Rusija je umrla 1917. nakon toga je sovjetija koja je antiruska, stalo se 90ih ali ponovo se (neo)komunizmu vratilo sa Putinom.
Preporuke:
0
5
63 subota, 15 avgust 2015 13:51
nemanja@dorijan grej
Nije sporno reci cu,odnosno napisacu.Ja sam bio uveren da neko ko sebi daje za pravo da prica o Pasicu i predratnoj Jugoslaviji da ovakve stvari zna.Ovaj citat nije iz levicarskih dana mladog Pasica,nego je nastao u vreme Solunskog fronta.A zasto je on to rekao,da li je postojala razloga e to vec procitajte knjigu akademika Zivojinovica-Nevoljni ratnici,velike sile i Solunski front.Knjiga je nastala na osnovu arhiva iz Londona,gde se apsolutno dokazuje da su nam Englezi uvek bili neprijatelji i radili protiv nas cak kada smo bili navodno na istoj strani.Pasic jeste od socijliste i protivnika monarhije dosao do zagovornika monarhije i dinastije Karadjordjevic to je tacno,ali je Pasic za svo to vreme kao i kralj Petar i regent Aleksandar ostao rusofil.Naravno da znam kao i vi ko je odlikovao Drazu i sta je to sporno,znaci vama je sad ordenje mrtvom coveku bitnije od toga da su nasi zapadni prijtelji Jugoslaviju prepustili komunistickoj sferi.
Preporuke:
2
0
64 subota, 15 avgust 2015 13:53
nemanja@dorijan grej
Nisam primetio da neko ko velica Kastra velica i Drazu,ako ste mozda aludirali na ministra Julina,ovaj Vulina.Nisam primetio da u njegovim levicarskim stavovima i divljenjima Titu i Kastru ima mesta i za Drazu.Ali ono sto sam primetio da svi oni koji su bili protivnici fasizma i velicaju Drazu kao prvog gerlica,imaju duboki naklon prema svim onima koji su napadani od NATO imperijalizma i pokusaja nametanja navodnih demokratija koje se oslikavaju u otimacini njihovih resursa.Oni koji su okupirali Irak,Avganistan,Libiju isto kao Nemci Evropu sigurno zasluzuju svaku osudu,a oni koji se protive tome svaku pohvalu.Otuda svakom postovacu Draze i slobodarske Srbije su dragi i Sirijski narod koji podrzava Asada kao i Kubanci koji podrzavaju Kastra.

Ja sam iskeno mislio da simpatizera i clanova SPO ima samo u upravnim odborima nekih javnih preduzeca i nigde vise,ali sam izgleda pogresio ima ih i na ovakvim mestima.Nije Srbija povela nikakve ratove nego se Srpski narod branio svuda tamo gde
Preporuke:
3
0
65 subota, 15 avgust 2015 13:56
nemanja@dorijan grej
ga nazalost vise nema.A nema ga zato su nasi prijatelji Evropljani milosrdnim bombardovanjem i naoruzavanjem Hrvata,Bosnjaka,Albanaca i Slovenaca proterali sa vekovnih ognjista.I sad nesporno da smo nekad bili u nekim ratovima zajedno sa tom Francuskom i Amerikom na istoj strani,ali je takodje cinjenica da su njihovi bombarderi dosli ovamo kao Nemacki 1945 i izvrsili agresiju.I sad je bitno sta je bilo pre 70 godina,ali nije bitno sto su nas unistili pre samo dve decenije,ma kako da ne,to cemo da zaboravimo.Milicu Rakic na nosi u svojoj porodicnoj kuci Srpski narod nikad ne sme zaboraviti agresorskim zapadnim prijateljima.

Ja vidim gde je nas dovela proevropska poltika,do plata od 20 000 dinara.Gde najveci profit imaju autobuske stanice koje prevoze nase mlade i skolovane put Evrope jer ovde nema prosperiteta posle 15 godina neoliberalne mantre i unistavanje nase privrede.

Putin nije komunista,nego ruski nacionalista koji pokusava da ozivi mocnu Rusiju o kojoj vi pricate.
Preporuke:
3
1
66 subota, 15 avgust 2015 14:09
Posmatrac
Samostalni ljigavci, beda ljudska.Cudi me ovoliko prostora za ovakve ljude.
Preporuke:
4
0
67 subota, 15 avgust 2015 16:35
ZEMUNAC
PRVO TREBA udruzeno smeniti OVU nestrucnu VLADU pod kontrolom MMF i SAD!To je glavni cilj.Sve snage KOJE SU PROTIV treba udruziti da ih se oslobodimo!Inace nam NEMA SPASA!DOLA MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
4
0
68 subota, 15 avgust 2015 21:06
Aleksi ako admin dozvoli po peti put
Koštunica se borio protiv titovog ustava za koji su rusi još 1974 tvrdili da je pisan u Američkoj ambasadi.
Šešelj je u Sarajevu tada kao komunistički aparatčik doktorirao.
Putinu je pisao Koštunica a i Nikitovića i Popovića je birao Koštunica a ne oni njega.
Preporuke:
6
0
69 nedelja, 16 avgust 2015 00:25
Dorijan Grej
Nemanja, sama te istorija demantuje, Pašić jeste bio rusofil ali i frankofil i anglofil kao i ceo srpski narod tada. Bio je njihov saveznik i to nije rekao. Draža je nastavak tog duha samo je tada bilo teže da se bude rusofil jer nije bilo Rusije a oni koji je držaše doneše komunizam svojim tenkovima, a ne Čerčil i Amerikanci kojima partizani srušiše i poneki avion. Crveni su bili moćni i Čerčil nije mogao da im se suprotstavi, zato smo dobili Tita. KPJ je i pre rata bila pod kontrolom SSSR.

Shvati sinko da su na početku 20. veka 1912. i 1918. menjale granice na Balkanu. Oba puta u korist Srbije! I oba puta uz podršku Amerike, Britanije i Francuske! Šta se to promenilo? Šta je dovelo do toga da 20. vek završimo pod njihovim bombama?! Mi smo se promenili i to na gore! Možeš li da zamisliš srpsku vojsku u Prvom svetskom ratu da negde u svom pobedničkom putu od Kajmakčalana do Alpa poruši neki grad kao što je JNA 91. Vukovar? Ja ne mogu!
Preporuke:
1
3
70 nedelja, 16 avgust 2015 00:40
Dorijan Grej
Znaš li ti da je početkom ovog veka Krleža pisao ekavicom jer se divio Srbiji? Da je Nemac Vajfert prešao na pravoslavlje i postao Srbin? To govori kakav smo onda bili narod! A danas, nakon trovanja svim oblicima mržnje tokom komunizma i nakon zločina koji su iz te mržnje proizašli svi beže od nas i čak ni u Crnoj Gori, nekada srpskoj Sparti, neće da budu Srbi! Kako? Dokle? Koliko ćemo još da padamo i kao lek za bolest da predlažemo otrov koji nas je u stanje bolesti odveo?

Tamo gde su komunistički mrzitelji branili Srbe tamo Srba više nema! Sarajevo, Priština i Knin su prazni i tamo nas više nema!
Preporuke:
3
3
71 nedelja, 16 avgust 2015 01:15
Aleksa
Koštunica se borio protiv titovog ustava za koji su rusi još 1974 tvrdili da je pisan u Američkoj ambasadi.
AKO SE BORIO PROTIV USTAVA,
SIGURNO TO NIJE BILO ZATO ŠTO SU NjIME BILI POVREĐENI INTERESI SSSR.
Šešelj je u Sarajevu tada kao komunistički aparatčik doktorirao.
LjUDI ČIJI JE AGRESIVAN NASTUP IZRAŽENIJI OD NjIHOVIH POGLEDA SE PRETVARAJU I ŠTETNI SU ZA OPŠTE DOBRO.
Putinu je pisao Koštunica a i Nikitovića i Popovića je birao Koštunica a ne oni njega.
KOŠTUNICA JE PREMA SVOJEM INTELEKTUALNOM PROFILU ČOVEK ZAPADA,A NE ISTOKA.TO NIJE NIŠTA LOŠE,ALI U USLOVIMA U KOJIMA SMO, NE MOŽEMO DOPUSTITI LUKSUZ NEOPREDELjENOSTI ILI RASPOLUĆENOSTI IDENTITETA.DOVOLjNO SMO SKUPILI ISTORIJSKOG ISKUSTVA DA ZNAMO SVOJ PUT.
SVE RELACIJE IMAJU DVE STRANE.
DA LI NEKO BIRA STRANKU ZBOG VOĐE ILI ZBOG POSTAVLjENIH CILjEVA?
ZAŠTO IZDIŽETE KOŠTUNICU I POKUŠAVATE NA SILU DA GA OVIJETE U RUSKU ZASTAVU?
ZAR NIJE VAŽNIJE POSTIZANjE DOBROG CILjA ZA NAROD I GRAĐANE OD POTREBE VOĐENIH ZA AUTORITETOM?
Preporuke:
1
6
72 nedelja, 16 avgust 2015 19:59
nemanja@dorijan grej
Sad preterujete.Mislim vama je Pasic bio sve i mama i tata,i pre podne muske,a posledpone zensko i na kraju i rusofil i anglofil i sve.Pa dajte malo ozbiljnosti ako je neko monarhista,on ne moze malo biti i republikanac.Ukoliko je neko demokrata ,ne moze on biti i komunista.Ako je Pasic bio rusofil,sto je nespornaa cinjenica,nije on odjednom mogao biti i frankofil.Sami ste sebe diskreditovali svake dalje polemike,jednom drzavniku ste sve prepisali nema sta nise jos recite i da je navijao za Zvezdu,ali i za Partizan i naravno i za OFK.Sve je on bio.Mislim smejurija.Naravno da je to rekao,mislim ja vise necu da se ponavljam.Sad jedna takva knjiga sa jednom takvom gradjom koja je raskrinkala navodna saveznistva licemernih Engleza i pokazala su jedino Rusi sa nama bili saveznici od pocetka,uz nesporan znacaj Francuske.Pa nije sporno da su Crveni bili mocni,nego je sustina da je taj Cercil zabio noz u ledja Drzi.Na pitnje poslanika da li je svestan da podrzava komuniste,on je postavio
Preporuke:
3
0
73 nedelja, 16 avgust 2015 20:00
nemanja@dorijan grej
pitanje poslaniku gde on planira da zivi posle rata?Kad je poslanik reka pa u Britaniji naravno,Cercil mu je rekao da ce crnog djavola podrzati da Englezima bude dobro.E to je sustina,to je prica svih prica,kakva saveznista kakvi bakrac kakve prazne price vi nama ovde prosipate o ne znam kome.Postoje samo interesi i nista vise.Bila je Komunistcka Partija i u Italiji,bili su i i Engleskoj i Francuskoj pa je svejedno te sve zemlje pale pod uticajem i sferu delovanja zapadnih saveznika.

Svhatam ja sinko da je srpsska vojska dosla do Skadra,a da je morala da se povuce jer ti zapadni saveznici nisu hteli tako veliki Srbiju,to sinko ja shvatam i to ja znam.Da su nase pobede bile vece,ali da su ih nasi dragi saveznici pretnjom nama skracivali granice i teritorije.Sta je sporno u rusenju Vukovara?Znaci nije tema sto su neki separatisti napali kasarnu u Vukovaru i pokusali da je zauzmu,nego je sporno sto je legitimna vosjska te drzave njih napala i nazalost posledica je uruseni grad.
Preporuke:
3
0
74 nedelja, 16 avgust 2015 20:01
nemanja@dorijan grej
Cak ni haski tribunal nikome nije za to sudio,je je to potpuno normalna stvar.Sudio je za ono sto nije normalno i sto je zlocin za ratne zarobljenike koji su pobijeni u Ovacari.

Jasno mi je gde ova prica sa Krlzemo i Fajfertom ide,to je prica Vuka Draskovica kaku su nam svi bili prijatelji ali eto mi smmo se ogresili pa ne mogu ociam da nas vide.A da ja vas pitam jel smo mi ili Hrvati klali za austrougare 1914 u Macvi?Jel je srpski narod 1941 godine napravio NDH za Hrvate i cinio im sta je Pavelic cinio Srbima,ili su Hrvti napravili taj monstrum od NDH koji je zaklo i lisio zivote milion Srba?Vi meni pricate o Vukovaru i zgradam koje su srusene?Ma kako da ne,briga me za zgrade ko za lanjski sneg,dajte da pricamo o Srbima kojim su zaklani sirom NDH.To je tema,a ne zgrade.

Nisu komunisti branili Srbe,nego su hratski povampareni nacionalizam napadao i proterivao Srbe.
Preporuke:
2
0
75 ponedeljak, 17 avgust 2015 11:56
Dorijan Grej
Nemanja, znam ja dobro kakvo je stanje u Hrvatskoj bilo. Pa Vuk je svom romanu Nož vrlo detaljno opisao ustaški genocid nad Srbima u vreme kada se o njemu ćutalo. Tada je bio progonjen zbog "velikosrpskog nacionalizma" od istih onih koji su ga kasnije optuživali da je izdajnik. Kada je osnovan SPO njegov program je bio ekstremni srpski nacionalizam koji je bio reakcija na antisrpsku i antijugoslovensku histeriju u Hrvatskoj. Međutim, Vuk se ubrzo osvestio i shvatio da na ljutu ranu ne ide ljuta trava i da samo demokratska i prozapadna Srbije može da zaštiti svoj narod u Hrvatskoj. Nažalost, tadašnja vlast je bila na suprotnom stanovištu i srpske saveznike iz svetskih ratova pretvorila u neprijatelje a srpske pobede u zločine i poraze.

I mene je na početku poneo tvrdo nacionalistički talas te sam kao dobrovoljac 92. otišao u Višegrad. Međutim, kada sam video kako se naši vojnici ponašaju odmah sam se pokajao.
Preporuke:
1
4
76 ponedeljak, 17 avgust 2015 13:38
Nemanja@Dorijan grej
Samo jos jedna stvar i da stavimo tacku na ovu polemiku.Biti pacifista i mirotvorac je normalna stvar i ja sam to verujte mi,a svakom ko nije nek svoje sinove salje u ratove,a tudje nek pusti da zive normalni zivot.Ali biti pacifista u ratu u kom se gine i gde ekstremni nacionlizmi napadaju tvoj narod i tebe samog,to je potpuno licemerje i laz.Znaci ti mene nozom,ja tebe hlebom,samo sto necu stici ja tebe hlebom jer si ti mene zaklo.

E to je Vuk Draskovic bio.Dok je situacija bila napeta ali bez krvi on je pricao o srpskom nacionalizmu i odsecenim muslimanskim rukama koje budu nosile turske barjake.Kad su ti ,,Turci,, poceli da kolju on je mirotvorac,ma nemoj mi reci,nije onda bilo vremena za prazne price nego puska u ruke i da se brani svoj narod.Nikva prosvecena zapadna Srbija Vuka Draskovica nije mogla spasti Srbe od povampirenog ustaskog noza.
Preporuke:
5
0
77 utorak, 25 avgust 2015 22:34
...
Aleksa,

pisanje velikim slovima u elektronskoj komunikaciji, isto je kao i da vičete na sagovornika. Dakle, nepristojno.

Vika je takođe i znak nedostatka argumenata!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner