Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da li se Đurković ogrešio o radikale, ili zašto Šešelj manje napada Vučića nego Nikolića

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 10 avgust 2015 10:44
zoran
Nezanemarljivom broju birača veću pažnju će privući vicevi o Nikoliću, nego kritički osvrt na rad Vlade, aranžmane sa MMF-om, kapitulantsku spoljnu politiku i sve ono što u srpskoj politici zadnje tri godine oličava Aleksandar Vučić


Dakle Seselju je interesantniji nikolic zbog viceva nego vucic zbog (ne)dela. Kako posle ovoga neko, bilo ko, moze seselja da uzme za nista drugo nego galamdziju koji galami bez cilja. Vidite, nikolic i vucic su dosli iz SRS kao najbolji kadar seselja i sta smo dobili? SRS je zlo koje treba da ide u istoriju, nece sa njima niko pametan, pogotovo ne Rusi, sta ce rusi sa njima, o cemu da picaju sa seseljem, vericom, natasom i ostalima...pa 95% SNS-a su bivsi radikali, da li je moguce da neko uopste i razmislja o radikalima kao bilo koju opciju vlasti. Seselju je prvo zasmetala Sanda Raskovic, zasto, pa to je danas jedini oziljni protivnik vucicu, zato i smeta seselju! Zapamtite, koga god je SRS-a branila, njih vise nema!
Preporuke:
88
38
2 ponedeljak, 10 avgust 2015 10:51
Dr
Šešelj više ne "napada Vučića manje nego Nikolića", već Vučića hvali na sav glas kako je "dobar, vredan, radan, pošten i nekorumpiran", dakle pretvorio se u najobičniju Vučićevu dvorusku ludu i režimskog slugu, prema tome, smešno je Šešelja uzimati ozbiljno kao "opozicionara".

DSS i Patriotski blok su trenutno jedina patriotska opozicija Vučićevom kvislinškom i kriminalnom režimu.
Preporuke:
95
37
3 ponedeljak, 10 avgust 2015 11:00
...
Đurkovića vrlo rado čitam i uvelike se slažem sa njegovim stavovima. A radikale niko ne može oprati oni su se pre svega iznedrivši ovu dvojicu i gajeći ih i učeći dvadeset godina ogrešili o Srbiju i svoje glasače u krajnjoj liniji, kojima nikad nisam pripadao, uvek su mi bili krajnje sumnjivi, pre svega Šešelj.
Preporuke:
77
29
4 ponedeljak, 10 avgust 2015 11:07
Jos jedan "Tribalac"
Autor brani neodbranjivo.
Preporuke:
68
22
5 ponedeljak, 10 avgust 2015 11:08
realno
Vrlo dobar i kulturan tekst g. Milojevića. Ali je to ipak branjenje neodbranjivog. Nema razumnog objašnjenja za Šešeljevo ponašanje od povratka iz Haga, pogotovo za ovo praktično šlihtanje Vučiću. U stvari, ima objašnjenja, ali nije baš povoljno za "vojvodu".
Preporuke:
78
23
6 ponedeljak, 10 avgust 2015 11:13
odbrana neodbranjivog ili kuku srbiji
nije nikolic centar vlasti u srbiji nego vucic...zasto je doslo do raskola 2008 godine ako sada mogu zajedno,konacno zasto seselj bio u americkom zatvoru 12 g a sada ne napada glavnog americkog eksponenta ...mislim da nikakve smisljene politike tu nema...nazalost misa u pravu i sto se tice dss i dveri, kuku srbiji sa ovakvom opozicijom a vs mi zao kao coveka
Preporuke:
58
20
7 ponedeljak, 10 avgust 2015 11:28
nebitan
Postoji možda i jedan banalan razlog zašto šešelj ne napada mnogo vučića. Šešelj zna da od vučićeve servilnosti prema američkim zločincima zavisi da li će šešelja vratiti u haški konclogor, i da se to ne bi desilo, možda je šešelj pristao na "detant" sa vučićem. Ako bi to bilo u pitanju, zaista ga ne bih mnogo krivio jer nijedan narod, a naročito ne ovaj današnji Srpski narod, nije vredan da zbog njega sedite u zatvoru dve decenije. Dakle, sa ljudske strane ga razumem, a sa političke strane ionako nikad nisam glasao za SRS već za malo produhovljenije patriotske stranke.
Preporuke:
60
15
8 ponedeljak, 10 avgust 2015 11:49
Bojan, Pristina
Nisam citao tekst gospodina Djurkovica,po ovome sto sam o tekstu procitao apsolutno sam sa njim saglasan.
Seselj je apsoluto razocarenje, nego ne bih o njemu govorio ni dobro ni lose jer je covek tesko bolestan, ali u svakom slucaju sve i da ozdravi ako Bog da, on sigurno ide u politicku penziju.
Ostala opozicija, Dveri, Sanda i ostali - jos vece razocarenje, pasivni, bezlicni, neenergicni, plasljivi, bez ideje i vizije.
Oni bi nesto hteli a da ni sami pojma nemaju kako. bez obzira na kvalitete koje pojedinacno poseduju.

Evo juce je npr. stavljen katanac na fabriku IMT, gde su oni da iskoriste priliku da blokiraju fabriku kojoj drzava nece vise da da ni najmanju potporu, iako su za ovu poljoprivrednu zemlju strateski bitni - dok istovremeno upumpavaju stotine miliona evra privatnom italijanskom Fiat-u??
Preporuke:
59
24
9 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:13
Dr.454
Odličan tekst, bez ikakve ostrašćenosti, svaka čast autoru.
Preporuke:
28
37
10 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:21
Boris212
Odličan presek stanja, tekst pun argumenata protiv te glupave teze da se Šešelj nagodio sa Vučićem, koja služi da bi se okrnjio rejting Šešelju, što je uzaludan posao.
Preporuke:
25
45
11 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:31
Borisu 212
Ja tu tezu odavno pročitah u TAbloidu.
Izguglajte, jasno piše da je Šešelj dobio od Vučića 3 mil Evra čim je sleteo...
Preporuke:
34
22
12 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:33
...
Jedan od tekstova na ovu temu iz Tabloida, a Tabloid još niko nije optužio da je američki

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=310&cl=01

ili od SRI ili Dveri
Preporuke:
21
6
13 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:35
DRu 454
Vi ne čitate Tabloid?


"Prepoznao sam njegove nastupe, nedela i ciljeve, zahvaljujući činjenici da sam dugo poznavao Vojislava Šešelja, koji je odgovoran za odrastanje velikog zločinca Aleksandra Vučića.

Skoro sam siguran da je Vučić potpuna kopija nama nepoznatog Vojislava Šešelja.

Šešelj je dolaskom u Srbiju doneo svoje prezime koje je u ovoj državi bilo nepoznato. Ništa ga, dakle, nije vezivalo za Srbiju, ni poreklo, ni vera, ni ideologija..."

Dakle nije Đurković sam
Preporuke:
31
22
14 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:36
Neobavešteni radikal
Šešelj je, u nastojanju da se dokaže, da ostvari svoje ciljeve i interese, bio spreman na sve. Da se, s nepodnošljivom lakoćom oslobađa ličnih, porodičnih, prijateljskih i stranačkih veza, da stvara i raskida saveze. Bio je u koaliciji sa socijalistima, Mirjanu Marković je nazivao crvenom vešticom, a Slobodana Miloševića najvećim kriminalcem, da bi, potom, po nalogu Službe državne bezbednosti, nakon što bi primio apanažu, odmah, na sva usta, hvalio porodicu Milošević!
Aleksandar Vučić je duže od dve decenije nastojao, iz petnih žila, da liči na Šešelja, i njegovog naslednika. Njemu se i u zatvoru udvarao i padao na kolena, cinkario je i Tomu Nikolića, a po Šešeljevom nalogu, pregovarao je sa Koštunicinom partijom i vladom oko novca, da podrži i ne usporava donošenje zakona. Koliko novca, toliko i muzike.
Brkić
Preporuke:
34
18
15 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:37
Kopi end pejst
Vučić preti, ucenjuje, podmeće, i oholo se odnosi prema saradnicima, isto kao i Šešelj. On je, po meri svog života, birao i saradnike i ministre.
Isto, kao i Šešelj, Vučić može da deluje samo ako ga neko navija, ili ako nekom služi. U ovom slučaju, on grozničavo traži odgovornog za njegova zlodela. Koristeći se Ružicom Đinđić, Vučić simulira da iza njegovih zločina stoji nemačka vlada, i da on protiv te sile ne može. A da to sve čini, za naše dobro.
Njegov kraj vrlo blizu.
Preporuke:
44
10
16 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:54
sokrat
Ave Cesar morituri te saluntat.

P.S. V.S.
Preporuke:
15
1
17 ponedeljak, 10 avgust 2015 12:56
Boris212
Pa da li neki ozbiljan čovek može da se poziva na ono što je objavljeno u listu kao što je Tabloid?
Preporuke:
22
22
18 ponedeljak, 10 avgust 2015 13:24
Anta
Šešelj je hrabro i pošteno odležao 12 godina... a gde su tih 12 godina bili ovi vajni kritičari Šešelja, šta su oni radili tih 12 godina... bili ambasadori u Rimu, direktori biblioteke u Ljigu...Uostalom, Vučić je pobedio dok je Šešelj bio u Hagu...svi ti koji zameraju Šešelju su imali fore 12 godina da naprave stranke i povedu Srbiju gde misle da treba...
Preporuke:
40
16
19 ponedeljak, 10 avgust 2015 13:26
srpska sarma, a može i pasulj
Na stranu autorove PRETPOSTAVKE o Šešeljevoj MOTIVACIJI za prevashodne napade na RELATIVNO MANjU štetočinu Tomu Nikolića, ali ovakva ZAVRŠNA KONTRATEZA Đurkoviću "... lideri drugih pronacionalnih stranaka govore gotovo isključivo u pojmovima neutralnosti..." jednostavno NIJE TAČNA! Od dolaska SRI na čelo DSS-a NAPUŠTENA je Koštuničina ZALUDNA politika neutralnosti, "Dveri" su ODUVEK bile za saradnju sa Rusijom, Nenad Popović i njegova Srpska narodna partija su IZRAZITO za saradnju sa Rusijom, a i blok oko prof. Komazeca i dr Dragana Petrovića je usmeren u tom pravcu!? Jednom rečju, među ostalim pronacionalnim strankama nema ni "N" od neutralnosti, tako da stvarno ne razumem ovu PROMAŠENU autorovu primedbu!? Sad, dal je u pravu Đurković sa njegovom IZRIČNOM TEZOM o Šešeljevom fingiranju opozicije ili autor koji ostavlja MOGUĆNOST neke Šešeljeve VEŠTE IGRE, to neznam, ali znam da spram Šešelja uvek valja zauzeti stav OPREZA!? Suviše je IZRAŽENA njegova TEŽNjA za SOLIRANjEM da bi mu se verovalo na reč!?
Preporuke:
45
9
20 ponedeljak, 10 avgust 2015 13:33
za nebitnog
tacno,ne vraca se seselju u hag, razocaran u narod, bolestan,i bez para kao i sa strankom koju predvodi vjerica, to alek pokvareno koristi...ali zato za seselja bi bilo bolje da se ne blamira skrecuci paznju sa tih cinjenica i da ode u politicku penziju...glavnu sansu je propustio kada se vratio,posle napravio ocigledan truli kompromis, pracen nesposobnim poltronima, ovo je zalosna agonija nekada velike nacionalne ikone kojoj su se svi divili u hagu
Preporuke:
36
13
21 ponedeljak, 10 avgust 2015 13:34
Mister H
Članak me nije ubedio, slažem se sa Đurkovićem.
Iz ovog ili onog razloga (objektivno opravdanog ili ne), ništa korisno od radikala nismo videli od Šešeljevog povratka, svidelo se to nekome ili ne.
Preporuke:
44
16
22 ponedeljak, 10 avgust 2015 14:28
Nenad Pivaš
@srpska sarma

U principu se slažem sa vašim komentarom s tim što mislim da Nenad Popović ne treba da se pominje u tom kontekstu. On je vrlo evidentno Vučićev čovek, jer se o njemu ne oglašava, a kada ga i pomene po pravilu ga brani. Ostale poruku su mu, čak i kada se čovek slaže sa njim, toliko bledunjave i odišu opštim stvarima i tehno-menadžerskom fraѕeologijom. Kada ih čovek pročita a ne pogleda ime mogao bi lako pomisliti da ih je napisao Mlađan Dinkić ili Saša Radulović. Šešeljeve aktivnosti od kako se vratio mi se u mnogome ne sviđaju, ali ipak misli da ga ne treba otpisati, naročito na duži rok.
Preporuke:
40
0
23 ponedeljak, 10 avgust 2015 15:08
Umpalumpa
Neisitnu govori svako ko kaže da Šešelj ne napada Vučića. Gledao sam sve njegove nastupe i svaki put napada i Šešeljai Tomu. Toma je predsednik države, pa ga napada više.
Voli svet da traži dlaku u jajetu svakome ko može da reši njegov problem. Setite se samo - najviše se zameralo Miloševiću, pa Koštunici, pa Tadiću. Što su se ovi više borili za interese Srba, Srbi su im sve više tražili dlaku u jajetu. A naravno, to podržavaju strani faktori u medijima.
Preporuke:
14
21
24 ponedeljak, 10 avgust 2015 15:32
O radikale je nemoguće ogrešiti se
Kao ni od njihove pokvarenjačke elite, SNS. Ostavili su (i nastavili) svu trulež, korupciju i pljačku DOS-, DS itd.

Biće kasno (već jeste za KiM, RS i sve više sirotinje) kada svi koji su naseli na SNS laži i pokvarenjačko prenemaganje shvate da su oni smrtni neprijatelji običnog čoveka, da rade samo za kapitaliste i zapad i da ih ništa drugo sem korupcije i lične koristi apsolutno ne interesuje.

Jasno, nastaviće bljuju laži i dalje preko svojih mafija medija, a osigurava ih direktnom prisustvo stranih vlasti i agenture u vrhu države.

O čemu sve ove zamlate uopšte naklapaju i mi idioti čitamo?!
Preporuke:
24
6
25 ponedeljak, 10 avgust 2015 15:37
@Umpalumpa
"Neisitnu govori svako ko kaže da ŠEŠELJ ne napada Vučića. Gledao sam sve njegove nastupe i svaki put NAPADA I ŠEŠELJA i Tomu."

Pretpostavljam da se radi o lapsusu.
Preporuke:
21
5
26 ponedeljak, 10 avgust 2015 15:58
anta
Đurković, šta je Đurković radio poslednjih 12 godina, kakvu je on to žrtvu podneo, čime se istakao da uopšte njegovo mišljenje može da bude relevantno... stručni savetnik u institutu društvenih nauka...
Preporuke:
19
22
27 ponedeljak, 10 avgust 2015 16:14
@Anta
Miša Đurković radi u Institutu za evropske studije (to je bivši Institut za radnički pokret!!!) a ne u Institutu društvenih nauka.
Ima zvanje višeg naučnog saradnika što je u naučnim institutima zvanje ekvivalentno vanrednom profesoru na fakultetima.
Preporuke:
22
6
28 ponedeljak, 10 avgust 2015 16:41
Umpalumpa
Napravio sam lapsus, hvala komentatoru koji me je ispravio.

Napada Šešelj i Tomu i Vučića. Ne napada ih jednako, daleko više i krvnički napada Tomu, ali napada i Vučića. Nekoliko puta je priznao da je Vučić vredan i sposoban i uvek je to govorio u smislu političke manipulacije koju vrši Vučić. Čak je jednom rekao da je "Vučić velemajstor medijske manipulacije".
Po povratku iz Haga, Šešelj je izjavljivao da bi sarađivao sa obojicom, ako bi napustili politički kurs prema EU. To su , čini mi se, svi zaboravili.

Međutim, ne može se nikako reći da Šešelj ne napada Vučića.
Preporuke:
23
7
29 ponedeljak, 10 avgust 2015 16:43
nemanja@anta
Uz svo postovanje za tih 12 godina u hagu,a mislim da mu to nenegiraju i njegovi ideoloski protivnici,ne mogu da prihvatim tezu sto duze u Haskom tribunalu to vise glasova.Prepostavljam da Seselja za presednika jer je bio u hagu,za prvog vojnika Srbije Ojdanica jer boze mili i on je bio u hagu.Znaci sve ostale stranke nek se raspadnu glasacemo samo za one sto su bili u Hagu.Sta oni imaju mane,ma ko te pita oni su bili u hagu.Evo idem i ja u hag 12 godina,izdrzacu nekako,ali kad se vratim ocu ministarsko mesto jer ja Nemanja sam bio u hagu.Poseban sam i specijaln po tome sto sam bio u hagu.Sta jos u zivotu znam da radim,ma nista,ali bio sam u hagu.Apsolutno je jasno da ste glasac Radikala,i to je uredu,ali nemojte vi koji ste sa crvenim vojvodom pravili koalcije sa Slobom i Mirom da nama pricate da je neko imo neku sansu da nesto uradi.Imali ste i vi radikali,pa sta ste nam uradili,vodili iz nacionalnog i socijalnog poraza u poraz.
Preporuke:
14
12
30 ponedeljak, 10 avgust 2015 16:59
Istina
je a to zna ceo grad da je covek dobio veiki novac.Treba porodicu obezbediti.Prosto I jednostavno.Sve druge price su za malu decu.
Preporuke:
15
15
31 ponedeljak, 10 avgust 2015 17:03
nemanja@umpalumpa
Ajde da se ne lazemo,nisu Tadic i Milosevic na mestu predsednika bili samo engleske kraljice nego mnogo vise.Poznato je da su jedan i drugi bili jake licnosti i prvi ljudi svojih stranaka i da nije mogao ni jedan jedini ministar da donese odluku da oni ne kazu sad moze.Mislim smesno je opste davati paznju jednom Mirku Cvetkovicu i tamo nekom Marjanovicu iz Knina obicnim statistima u reziji ove dvojice.Na drugoj strani ko ozbiljan moze da kaze danas kako je eto Toma alfa i omega ovog rezima,pa taj Toma je pusten niz vodu samo cekamo da ispliva negde na Crnom moru i da njegova poltiicka karijera ode u totalni zaborav.Verovatno cemo ga se secati samo po tomo sto smo imali tamo nekog predsednika koji ni engleski nije bio u stanju da nauci.Znaci svako ko kaze da je Vucic nebitan,a Toma glavni taj sebe diskredituje svake dalje polemike.Tacno je da Seselj napada Nikolica zato sto je slabiji i zato sto mu je jasno da njegove pristalice pre moze da vrebuje za sebe,nego Peru Lukovica i ostale.
Preporuke:
14
7
32 ponedeljak, 10 avgust 2015 17:05
nemanja@umpalumpa
Sto se tice napada ,pa i sam Seselj je rekao za NSPM da on napada vise Nikolica nego Vucica jer Nikolica mrzi a Vucic je bas vredan i pametan,da cak nije hteo ni stan od 100 kvadrata nego ga je on naterao da uzme.Ok ako je tako drago mi je,ali msilim smesno da posle svega toga neko i dalje tvrdi kako istim intezitetom napada Nikolica i Vucica.To sto vi pokusavate da budete veci papa od pape,izvolite ,ali nejde vam,svima je jasno da ovo sa Seseljom i njegovim opozicionarstvom je postao obican cirkus sa predstavama paljenja zastva Hrvatske i viceva o Tomi i Dragici.To nije ozbiljna politika,to nije ozbiljna alternativa.To je putujuci cirkus,i njegovo nesporno srppstvo i nacionalizam ne mogu ga vise uciniti ozbiljnim politickim faktorom.
Preporuke:
19
11
33 ponedeljak, 10 avgust 2015 17:11
Jovan Anastasijević
Slažem se Đurkovićem o Šešelju – mada mislim da je bio i blag. Mislim da je utešno to što se i većina komentatora slaže sa Đurkovićem, a ne sa M.Milojevićem. Posebno je zanimljivo porediti ove sadašnje komentare čitalaca NSPM o Šešelju, sa onima od pre godinu-dve i dalje . To je ogromna razlika – oni su najzad uvideli sav Šešeljev štetočinski rad tokom poslednjih dveju decenija, i to je istinski napredak. Još samo da oni koji (skoro) ništa ne čitaju – Šešeljeve poslednje tvrdoglave pristalice to shvate, i Šešelj će biti stavljen u kategoriju koja mu pripada (uz kumove mu Draškovića, Nikolića i ostalih): provokatori i zlodusi čiji je zadatak diskreditacija srpskog nacionalizma, u čemu na žalost odlično uspevaju.
Preporuke:
20
17
34 ponedeljak, 10 avgust 2015 17:27
marko
Pa Šešelj je u nekim stavovima konkretniji od DSS-Dveri. Savez sa Rusijom nije u planu Sandi i Dveerima?! SRS je mnogo tvrđa desnica. Šešelj je zbog Srbije proveo dugo godina u zatvoru, dok neke salonske patriote ne deluju nigde.Na kraju, verujem da će i SRS i DSS-Dveri preći cenzus.
Preporuke:
20
15
35 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:04
Umpalumpa
Nazahvalno je odgovarati komentatorom koji sabira dva sagovornika u jednog. Ne želim da budem ni papa ni veći od pape, Vama prepuštam tu čast, pošto ste je pomenuli kao Vaš parametar.
Da se ne lažemo, Šešelj napada obojicu, a i papu. Da se ne lažemo, Šešelj iz sve snage napada Tomu, Vučića nešto manje. Da se ne lažemo, može biti Šešelj tvorac političkog cirkusa, ali (da se ne lažemo) Srbiju su dvojica njegovih odmetnutih najblilžih saradnika pretvorili u politički cirkus.
Pošto Vam smeta putujući politički cirkus - e pa dragi gospodine, krajnje opasan putujući izbeglički cirkus nam defiluje od Kumanova do Subotice kroz zemlju, a sve njegove učesnike EU hoće da strpa u gigantski gulag baš na prostoru Srbije. Taj gulag će biti odlučujući politički faktor srpske bliske budućnosti.
Nemio mi je Šešelj, ali je traženje dlake u jajetu notorna glupost. I na vlasti su nam sve bolji i bolji, zar ne?
Preporuke:
15
5
36 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:13
Agent
U eventualnim podelama u SNS-u Nikolićevu struju najverovatnije čine oni glasači i stranačko članstvo koje je promenom dresa malo ili nimalo promenilo politička gledišta. Možda Šešelj računa da diskvalifikacijom Nikolića u javnosti može lakše da privuče ove glasače natrag u radikalski tabor. Na fanatične evropreobraćenike i stranački aktiv ličnim interesima povezan za opstanak Vučićevog režima radikali ne mogu da računaju.

Mislim da je ovo vrlo ispravno i važno.
Preporuke:
16
2
37 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:14
Goran Stanković
Gdine Milojeviću,
u danima obeležavanja godišnjice stradanja i progona Srba iz Hrvatske, kada Srbija, na svim nivoima, dostojanstveno i danom žalosti, obeležava taj dan, u Beogradu se pali zastava. Zašto? Već sutradan međudržavna diplomatska komunikacija i, Srbiji najveći, jedini, minus baš ta zastava. I uzgred, nije im se svideo i govor predsednika. Uzgred, paljenje bilo čije zastave, bilo gde, pokušajte da nađete bilo kakav smisao. Biću Vam zahvalan.
Preporuke:
9
18
38 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:21
Umpalumpa
Da rezimiram, da nikog ne boli glava. Sasvim se slažem s zaključkom NSPM-ovog autora:


Beskrajno sitničavo rasipanje snage na međusobne i unutarstranačke sukobe sigurno neće doprineti da se u Srbiji profiliše respektabilna opoziciona politika.


Većina komentara na ovaj članak pokazuje da je autor ne samo u pravu, već je dala i elemente za političku prognozu da do stvaranja respektabilne opozicione politike u Srbiji skoro doći neće.

A komentatori se utrkuju u traženju krivca.
Preporuke:
12
9
39 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:23
Molder
Pored svega, Šešelj je samo čovek. Izmučen dugogodišnjom robijom i bolešću. Ne bi oni njega pustili da je predstavljao opasnost po Vučićev režim, već mislim da on više predstavlja opasnost po patriotski blok. Zbog svojih tvrdih stavova SRS i Šešelj nisu spremni na kompromis i samim tim slabe ostale patriotske snage za nekoliko procenata koje mogu da budu presudne na prvim sledećim izborima. DDS i Dveri dobro stoje za sada. Kada bi se sutra održali izbori, prešli bi cenzus, što je jako bitno. A bili bi još jači da im se pridruži i SRS, što se neće desiti nažalost.
Preporuke:
11
11
40 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:34
nemanja@Umpalumpa
Kada neki sagovornik pocinje argumentaciju babama i zabama i svim ostalim samo ne sustinom,onda se postavlja pitanje da li on zasluzuje odgovor i komentar.Nisam ja dvojici sagovornika odgovorao u jednom postu,nego sam jedan post namenio jednom komentatoru izvesnom Anati, a druga dva posta sam namenio vama.Tako da ta vasa tvrdnja da sam se obraco dvojici sagovornika odjednom nije tacna.Tvrdnja da ste veci papa od pape bazirao sam na tome da branite Seselja od necega sto je i on sam pre koji dan priznao,a to je da vise napada Nikolica jer ga mrzi.A usput je u istom intervju rekao kako eto Vucic ima lose ministre,i taj stan sam ga ja naterao da uzme inace on je posten nebi ga ni uzeo.Ali posto sam ja uzeo sebi bazen sa morskom vodom u sred Batajnice(i nemojte meni koji zivi par kilometara od mesta stanovanja Seselja pricate kako taj bazen ne postoji)zasto moj generalni sekratar u sred bombardovanja nebi sebi uzeo jedan malecni 100 kvadratni stancic.
Preporuke:
8
6
41 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:35
nemanja@Umpalumpa
Nesporno je da su pomenuta dvojica koje Seselj napada nekog vise ,a nekog manje napravili od Srbije sta su napravili.Tu se slazemo,tu nema diskusije.Ali bas zato je i zanimljiva ta sposobnost Seselja da svakog drugog diskredituje naziva stranim placenikom,agentom i curkama a on je u svojoj stranci imo 90% prevrtaca,karijerista i stranih agenata.Znaci Seselj je apsolutno izgubio pravo da on nekog diskredituje i naziva placenikom na osnovu njegovih informacija,jer je on u svojoj stranci 20 godina imo takve sa svim tim atributima.A ko nije u stanju da u svojoj stranci medju svojim saradnicima nadje korov ,taj nije u stanju da proceni ni ko je Vucicev covek,a ko strani agent.

Da smeta mi jer misli da steti prvenstveno srpskoj evroskepticnoj politickoj sceni,jer kad pocnes da pricas o pravim argumentima za neulazak u EU,svi skacu joj Seselj rat,cirkus.Potpuno je diskreditovo i omalovazio tu ideju,toliko da vise u nju ne veruju ni njegove vojvode i saborci sa granice Karlovac-Knin-Ogulin.
Preporuke:
12
8
42 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:36
nemanja@Umpalumpa
E to mi smeta,jer dok u evropi raste opravdani evroskepticizam nas se oslikava u tome da jedna partija napad drugu,da Seselj od svih argumenata pali zastave drugih drzava i naziva protivnike curkama.E to mi jako smeta,sto kao posledica u nasem parlamentu sedi 100% evropejaca iako je jasno da barem trecina gradjana protiv ulska Srbije u Eu.
Preporuke:
10
11
43 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:40
djoka
Drzanje Seselja pred haskim kazamatom je bilo dostojanstveno i srpski, sto niko i ne porice. Dolaskom iz Hag, Seselj se promenio za 180 stepeni u negativnom smislu. Imao je Seselj medijskih nastupa, secam se samo kod onog Marica, sav se kao izgubio, kao da nije onaj Seselj iz Hag. A, da je hteo, tu bi mogao da razbije svu izdajnicku gamad SNS na celu sa tomu i vucica. Nije hteo, zastitio je vucica, ponesto vise galamio na kuma tomu, samo on zna iz kojih razloga. Zadnja izjava Seselja za vucicev "Informer" prelazi sve ukuse jednog iskusnog patriote, kakav je bio (ili je samo glumio) Seselj. Zamislite, on ne da napada vucica, vec ga jos i HVALI, kako je "POSTEN", a njegovo postenje ce jednog dana zacuditi ceo srpski narod, koliko je izneo evrica iz zemlje i stavio na svoj konto u inostranim bankama. I na kraju sav taj BOJKOT i POTCENJIVACKI NASTUP prema Sandi i Dverima, ukazuje da Seselj ima sasvim drugi cilj, a to je UDRUZIVANJE sa vucicem i nastavak unistavanja zemlje i srpski narod.
Preporuke:
18
13
44 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:46
Umpalumpa
Nemanja, rezimirao sam svoje komentarisanje ovog teksta.
Piscu članka svaka čast i hvala za trud.

Vsё rebяta!
Preporuke:
9
2
45 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:50
srpska sarma, a može i pasulj@ Nenad Pivaš
Gosn Pivaš, moj zaključak SVE OBJAŠNjAVA: "Suviše je IZRAŽENA njegova TEŽNjA za SOLIRANjEM da bi mu se verovalo na reč!?" Zato, DELA od Šešelja tražimo, DELA SABORNOSTI (u smislu OKUPLjANjA nacionalne opozicije!), a ne "vadikalska" "zvona& praporce" a la SPALjIVANjE hrvatske zastave!? Dalje, nešto ne videh da je spaljivana šiptarska zastava posle Raminog DRONA!? (Obaška što takvo spaljivanje nikakvog dobra našem ugroženom narodu na Kosovu ne bi donelo!?) Još jedno uzgred, KAKO ćemo posle Šešelja moći da BRANIMO PRISTUP Republjik Kosova UNESCO-u!? I još nešto, SKORO NIGDE, sem na facebook-u nećete naći da su srpski četnici koji RATUJU u Novorusiji bili SPREČENI da za Petrovdan budu na hramovnoj slavi u našoj NAJSTARIJOJ neprekidno aktivnoj crkvi svetih Petra i Pavla (poznata kao Petrova crkva) kraj Novog Pazara!? Ali ćete zato pored Šešelja naći na nebulozna "saopštenja" Sulje Ugljanina o "genocidnosti" NEROĐENIH Srba, protiv kojih Šešelj nije izrekao ni reč! Prema tome, valja biti OPREZAN spram Šešelja!
Preporuke:
11
9
46 ponedeljak, 10 avgust 2015 19:09
Deprimirani srpski rodoljub
Vrlo naivan tekst i uopste percepcija Seseljevog politickog angazmana.Seselja je odavno asporbovao Vucicev sistem.Videcete.Davno je on potrosio kredibilitet koji je stekao borbom u Hagu.Nemojte posle da bude kuknjava, zaboga sta se to desilo.
Preporuke:
19
15
47 ponedeljak, 10 avgust 2015 20:03
Slabo procenjuje ljude a hoće da vodi državu!
Šešeljeva je ozbiljna mana što slabo procenjuje ljude. Za pravnika to ne bi bila neka mana, ali za političara i to osnivača i lidera stranke to je ozbiljna mana. Kada ozbiljan političar bira najbliže saradnike onda mora biti svestran inače će mu se u stranci naći podmukli neprijatelji, karijeristi, a neke će opasnim previdom izabrati ne samo za kumove nego i za najbliže saradnike tipa A. V., T.N. i sličnih koji ćemu prvom prilikom zabiti nož u leđa, uništiti mu stranku i političku karijeru. Nisam član ni jedne stranke i nemam nameru da budem, ali sam upoznao dosta članova raznih stranaka pa i SRS-e i čudio sam se čudu da li je rukovodstvo SRS-e imalo uvida pri prijemu istih u članstvo. Pored Srba karijerista, i ko zna sve kojih sklonosti, među njima je bio i po priličan broj ne Srba, drugih nacija i nacionalnosti, koji su svi odreda prešli u novoosnovanu SNS-u.
Preporuke:
19
9
48 ponedeljak, 10 avgust 2015 20:04
Slabo procenjuje ljude a hoće da vodi državu!-nastavak
Za mene očekivano! Odlično je naše, ne samo političare, opisao vrsni poznavalac našeg mentaliteta A. Rajs i tu se nema šta dodati i oduzeti. Šešelj je sam pao! Najveći je krivac što se SRS našla tu gde je! Takvi političari nikako nisu sposobni da predvode narod, niti državu. Tu nema iluzije! Još su gori otpadnici od bilo koje stranke, da ne kažem vere! Tako je pokazalo dosadašnje iskustvo.
Preporuke:
19
10
49 ponedeljak, 10 avgust 2015 22:02
Aleksa
Šešelj nema ništa dobro da ponudi Srbiji.
Srbiji je mesto uz Rusiju.
Pogledi koje predstavlja Šešelj su suprotni vrednostima sveta kojemu težimo.
Šta prvo pomislite kad pomislite o Šešelju?
Ja pomislim o galami i agresivnom nastupu,
o nacionalističkoj retorici koja je u praksi toliko udaljena od stvarnosti da ništa dobro ne može da donese - Karlobag,Karlovac...
Šešelj i njegove dve pratilje su predugo jeli iz istog lonca da bi njihove veze naprasno popucale,ma šta Šešelj govorio.
Ako hoćete to da vidite u Srbiji su na vlasti radikali,
ljudi koji se nikad nisu mogli pohvaliti političkom kulturom,a intelektualno i moralno teško da bilo kome mogu da služe za uzor.
Uostalom, oni su uvek bili nesamostalni i upravljani od strane pozicije, a sada srpskih neprijatelja kako u Beogradu tako i izvan Srbije.
Zar neko nedostaje SNS-u osim davnog poglavice?
Baš nemamo pametnijih stvari nego da se zamajavamo privatnim odnosima između njih trojice?
Njihovo delovanje rasipa snagu naroda.
Štetočine.
Preporuke:
17
9
50 ponedeljak, 10 avgust 2015 22:36
boban
"Vucic posten , radan,vredan,skroman..." hvali ga Seselj.
Ranije ti je bio Vucic navodno I veran, pa te je opako prevario.Kako onda znas da te nije I za sve ostalo prevario ?
Preporuke:
17
5
51 ponedeljak, 10 avgust 2015 23:06
Seljak Bezemljaš
Nije to toliko do lidera.
Na našoj tankoj i plitkoj osnovi teško je podizati vertikale.
Građansko i nacionalno su neodvojivo vezani.
Građanin je čovek koji gradi nacionalnu državu.
Ništa ni manje ni više.
Odelo,život u gradu i tako to,nevažno je za pojam građanina.To su maniri.Lepo je kada su "lepi" ali je to samo dekoracija.
Iz toga sledi da su i Karađorđe i Miloš i mnogi posle njih bili građani.
Prodor donjih slojeva u Francuskoj 1789.g. stvorio je građanina.
Prodor donjih slojeva u Srbiji 1944.g. stvorio je malograđane.
Slaba osnova za nacionalne stranke.
Krećući se prema malograđaninu naši internacionalisti uspeli su da rasture večnu misao da "nema nacionalnog oslobođenja bez Rusije".
Ono devedesetih izlazilo je iz kolektivnog nesvesnog.
Samo uzgred.Nemačka,i ne samo ona, ima nacionalne stranke.Stepen ostvarenosti nacionalnog, čini ih slabo prepoznatljivim a metode "nadnacionalnim".
Preporuke:
14
3
52 utorak, 11 avgust 2015 00:04
Oliver Kromvel
Vojislav Šešelj je doveden u Srbiju i napravljena mu je stranka koja je imala prevashodan zadatak da amortizuje nezadovoljstvo protiv režima i kanališe nacionalno orjentisane birače.1991 je po naredbi režima regrutovao dobrovoljce,naravno nikakvi šešeljevi dobrovoljci nisu postojali svi ti ljudi su završavali na bubanj potoku gde su išli direktno pod komandu JNA,praktično Šešelj je imao zadatak da popunjava redove JNA.1993 je posebno simptomatična,naime usred katastrofalne inflacije i krize Vojislav Šešelj odlučuje da podrži vladu Nikole Šainovića,slučajno naravno da ne to mu je bio zadatat.1995 i pad RSK,Šešelj se kobajagi baš tada našao u zatvoru u Gnjilanu,mislim da su ga tamo smestili više da ga politički sačuvaju nego što je stvarno robijao,uostalom slabo se on bunio posle pada RSK.1997 i čuveni predsednički izbori koje je prodao za lovu i u zamenu za ulazak u vladu Mirka Marijanovića iako je najstrašnije pljuvao po SPS-u pre toga.
Preporuke:
15
8
53 utorak, 11 avgust 2015 00:12
Oliver Kromvel
Hronologija događaja se nastavlja,1999 cirkus sa izlaženjem pa ulaženjem u vladu,opet fingirano da bi se politički sačuvao.2000,Šešelj priznaje izbore i praktično zabija nož u leđa Miloševiću iako nikada do kraja nisu utvrđeni pravi rezultati glasanja,time je sebi kupio privremenu amnestiju i odložio ono što će se samo par meseci kasnije desiti Miloševiću.2003 odlazak u Hag,neki to smatraju junačkim i patriotskim činom ja na to gledam mnogo praktičnije Šešelj nije bio nikakav junak jednostavno nije imao kud,mogao je da bira da ga gepekuju i pred kamerama u gaćama deportuju u Hag ili da sam ode,uz to očigledno je imao od svojih nadređenih iz DB-a informacije da se Đinđiću sprema svilen gajtan,pa mu je postojalo jasno da u tom slučaju u slučaju likvidacije Đinđića i njemu se sprema hapšenje,optužba za to ubistvo a možda i svilen gajtan u zatvoru.2004-2008,period konstantnog dila sa DOS-ovim vladama,ni prstom predsednik najače stranke nije mrdnuo protiv pljačkanja Srbije.
Preporuke:
13
6
54 utorak, 11 avgust 2015 00:21
Oliver Kromvel
Period od 2001 pa do 2007 će ostati upamćen kao period kada je odrađen lavovski deo posla u pljačkanju Srbije,ekonomske ubice,Dinkić,Labus,Tomica,Vlahović i tuštma i tma sličnih likova su preoravali Srbiju nameštali tendere,terali u stečaj,Jocićeva policija mlatila seljake u Mačvi,Dinkić gasio banke,za to vreme u skupštini uredno sedi od 77 do 81 podgojeni radikalski poslanik osim političkog cirkusa,pljuvanja,polivanja vodom, nismo videli ništa,ni jedan miting,ni jedan skup protiv pljačkanja Srbije,jedno veliko ništa.I danas Šešelj opet radi po zadatku,poslan je ciljana kako bi razbio patriotsku opoziciju i glumio opoziciju Vučiću,on to odlično radi 25 godina je političko strašilo,u dilu sa Vučićem ruši svog kuma i saradnika Nikolića ili barem jednog od kumova imao ih je on puno što samo po sebi govori o njemu.Šešeljo manija mora da se prekine,mora da se sruši taj mit,ta lažna slika o čoveku koji je naneo više štete patriotskoj ideji nego bilo koji drugi režim u poslednjih 25 godina.
Preporuke:
13
7
55 utorak, 11 avgust 2015 00:30
Oliver Kromvel
Vojislav Šešelj je od politike napravio biznis,SRS je porodična manufaktura koju je Šešelj održavao vešto manipulišući ljudima i njihovim emocijama.Patriotizam u svom čistom obliku je jedna od najuzvišenijih emocija u rangu ljubavi prema sopstvenom detetu,on je time manipulisao,dugo godina gro njegovog glasačkom tela su činili nesretnici prognani iz RSK i Bosne kojima je on manipulisao perfidno.Za to vreme se okruživao najprimitivnijim ljudskim materijalom,poltronima,ulizicama,ništa mu nije bilo sveto,menjao je saveznike,kumove,žene po sopstvenom nahođenju vešto to zaodenuvši u političko ruho uz stalni oprez da ne prekorači određene granice i ne ugrozi svoje nadređene.I dans to radi,oterao je 14 ljudi iz glavnog odbora samo zato što su hteli koaliciju sa DSS i Dveri to se ne uklapa u njegove planove.Vreme je da nacionalno orjentisani glasački korpus stavi tačku na ovog čoveka i pošalje ga u političku penziju za naše opšte dobro.
Preporuke:
18
7
56 utorak, 11 avgust 2015 17:01
Djindjic
Dragi komentatori, trebalo vam je samo 30 godina da izvalite "gospodina" Šešelja.
Svaka čast
Preporuke:
9
3
57 utorak, 11 avgust 2015 18:53
Turas
U ocenjivanju Šešelja nije značajno "ukupan lik i delo"Što je neosporno da zavređuje pažnju . Međutim , ocenjivati današnje političko delovanje Vojino je postalo sporadično. Šešelj očito izbegava , da analitički se osvrne na Vučićev "rad". Zašto ? Ne postoji tu strah , Jer Voja nije čovek koga je lako zaplašiti . U pitanju je nešto gore !? Vreme će pokazati šta je to .
Preporuke:
5
3
58 četvrtak, 13 avgust 2015 02:34
Bob
...različite glasine o vrlo neobičnom dvoboju Šešelja i Milutinovića na predsedničkim izborima.

Pre toga, duel sa Lilićem. Tada me je jedan političar direktno napravio idiotom i više mi neće pasti na pamet da ikad glasam za Šešelja i radikale jer su propalice. Što su uostalom i kasnije dokazali, naprednjaci su radikalska sublimacija.
Preporuke:
2
1
59 četvrtak, 13 avgust 2015 13:54
ak
@Aleksa
Moglo bivam se poverovati na rec kada bi svi oni ostali koji nisu Seselj mogli pohvaliti politickom kulturom,intelektualnoscu i moralnoscu.Ima ih dosta gorih od Seselja,aon je ipak barem iskreni patriota.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner