Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Polemika o prodaji "Telekoma" – odgovor Mijatu Lakićeviću

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 03 avgust 2015 23:36
Siniša Stanojević
Gospodine Lakićeviću, sve ste rekli kad kažete da nije bitno što 11.000 ljudi prima platu, pa šta je za vas bitno, da ljudi rade ili da vlasnik ostvaruje veliki profit i nosi ga na svoj devizni račun... Drugo, pored ovih 11000 ljudi još najmanje 20.000 će izgubiti posao, a to su dobavljači Telekoma, jer će stranac da kupuje opremu od svojih...Ali vas i za to baš briga...Sledeće, cene će biti uvećane kad stranac dođe, to je sasvim sigurno...i za to vas baš briga...Dalje, od Telekoma zarađuju i druga JP, npr Pošta Srbije dobija od Telekoma za zakup prostora oko 3.5 milijardi, ako Telekom prodamo PS će biti u velkom minusu...i to vas ne zanima...Dalje, stranci nas uslovljavaju da sve njima prodamo, a to ide preko MMF. Dalje, Telekom od 2016 g nema kredite, otplaćeni su i imaće čistu dobit...Telekom ubedljivo najviše investira, mnogo, mnogo više od Telenora, i vi to znate, ali vam ne odgovara da kežete. Prema tome, sve su ovo činjenice i ozbiljni argumenti da Telekom ne treba prodati.
Preporuke:
97
2
2 ponedeljak, 03 avgust 2015 23:44
idi dok si mlad
Posebno je zanimljiv, međutim, onaj deo gde se tvrdi da bi "budućnost elektrotehničkih i elektronskih fakulteta u Srbiji i Republici Srpskoj prodajom ’Telekoma Srbija’ bila dovedena u pitanje". Zašto, opet se ni u pola rečenice ne objašnjava.
Zato što naši stručnjaci ne bi imali gde da se zaposle kad "Telekom" okupiraju stanci?

Pa zar i to treba da se objašnjava :)

Planiranje i razvoj će očigledno biti nepotrebni, koristiće se resursi matične kuće. Kao i kooperanti.

vi koji ostajete ostavite svaku nadu
Preporuke:
62
0
3 utorak, 04 avgust 2015 01:10
mare
Srbi niste se bunili kad su Rusi otpustili 5000 ljudi, a što na Nis-ovim pumpapa rade mladi srpski robovi za kikiriki, a rudna renta?
Preporuke:
17
60
4 utorak, 04 avgust 2015 07:02
Reddy
Ovaj novinar i dalje živi i piše pod opsenom neoliberalnog modela. Rekao bih čak da u neku ruku piše i sa prikrivenim osvetničkim žarom prema onima koji su mu u starom socijalističkom sistemu onemogućili "prirodnu karijeru". Takvi su najtvrdokorniji i najdogmatičniji. Nesreća je još i u tome što on "iskreno" veruje u blagodeti takvog modela pa insistira na promašenoj tezi o svemogućem tržištu. To pokazuje da on u visokoj meri ne razume ono o čemu piše. Jednostranost, dogmatičnost i nagluvost za alternativu, drukčije i suprotno mišljenje, to su bazične crte ovakvog novinarstva. Nije čudo da se u njegovom uredništvu/Novi magazin/ nalaze i takvi novinari kao Jelka Jovanović, urednica rubrike za društvo, Miša Brkić, za ekonomiju a kao saradnik Vladimir Gligorov, sin poznatijeg Kire. Društvo koje nesmanjenom žestinom isijava neoliberalnu dogmu. Pitanje je samo za čiji interes i po koju cenu?
Preporuke:
60
0
5 utorak, 04 avgust 2015 08:55
Goran Stanković
Pitanje za Lakićevića :
Imate porodicu,društveni život, politički i kulturni, van vašeg stana. Na to van polako i sigurno utiče globalizacija ( razne reforme i zakoni da bi bili in, je li tako)? Ako SMO VEĆ SAMI NESPOSOBNI da vodimo Srbiju i radimo u SRBIJI, dajte vi, na mikro planu, uvedite BILO kog stranaca da vam vodi domaćinstvo, porodicu i u krajnjem vas. Onda se oglasite i verovaću vam, Pa kako je ova Srbija živela tolike godine? Pa ko je STVORIO onoliko bogatstvo?
Preporuke:
56
0
6 utorak, 04 avgust 2015 09:13
Gledač
Nisam za to da se Telekom mora prodati ali ovi brojevi bez obzira što se prebacuje "stara" metoda kod poređenja nisu baš tako jako dobri. Sama veličina privlači ali kad se uporedi vidi se da ili će se Telekom ipak sam promeniti ili će dafinitivno nastaviti da pravi mali prihod vlasniku i da služi kao socijalna ustanova za određenu klasu u Srbiji. I to dobro plaćena socijala. Ovako mi svi koji nismo zaposleni u Telekomu imamo praktično utehu da računi nisu veliki koliki bi bili da je privatno i tu dobit obilno isplaćujemo zaposlenima. Ne govorim o svima ali kada se pogleda trošak za zarade i uporedi sa ostalim on je velik. Da li i koliko Telekom ima sredstava za razvoj i na koji način mi ne vidimo sa strane. Ako se ostvaruje toliki profit nije red da se toliko troši na zarade a da svi zajedno kao država plaćamo garancije za kredite. Ne kažem da uvek tako ide ali jeste bilo i toga u prošlom periodu. Samo kao primer. Ne moramo prodati ali se mora tamo zategnuti čak i kad je država vlasnik
Preporuke:
10
27
7 utorak, 04 avgust 2015 10:22
titoisti = mondijalisti
Šta drugo očekivati od vojvođanerskog Montenegrina pelcovanog titoizmom?
Preporuke:
51
3
8 utorak, 04 avgust 2015 11:02
Srbin
Mijat Lakićević kaže (piše):
"Šta bi se drugo moglo očekivati od "129 doktora nauka, uključujući i 24 akademika, 60 profesora univerziteta, 23 magistra nauka i mastera, 57 inženjera, ekonomista, pravnika, advokata i novinara". Pismo može da napiše i "400 studenata". Jer, pomenuta oksidacija nije tek puka metafora."

Ovako može da piše samo onaj ko ne zna kako se postaje profesor univerziteta, a kako tek akademik (sa koliko naučnih radova u posebno značajnim časopisima, sa koliko novih naučnih rezultata), samo onaj ko stoji pred ogledalom i uživa u svojoj narcisoidnosti najlepšeg i najpametnijeg... Njegova rečenica o "oksidaciji i metafori" u istom pasusu samo dokazuje BUDALASTU narcidnoidnost i još budalastiju pamet.
Preporuke:
53
2
9 utorak, 04 avgust 2015 11:05
Ad hominem odgovor
Interesantno kako glupavo rezonuje pristalica prodaje Telekoma: to što su oni koji su otišli iz zemlje iz bezbroj razloga potpisali neku peticiju ne čini njihovo mišljenje manje kredibilnim. Mnogi ptpisnici peticije su odavde i među njima neki od vodećih eksperata za telekomunikacije. To što jugoslovenska/srpska privreda nije mogla da apsorbuje sve stručnjake koje je obrazovni sistem stvorio naročito u kriznim i tranzicionim vremenima nije nikakvo čudo. Baš zahvaljujući nekolicini preduzeća kao što su Telekom neki su i ostali. Interesantno je da ne nudi nikakve konkretne razloge zašto bi kompaniju trebalo prodati - šta to specijalno dobro i revolucionarno mogu da donesu stranci kompaniji koja godišnje prihoduje stotine miliona dolara na relativno malom tržištu? Mogu da smanje broj zaposlenih, smanje primanja onima koji su već zaposleni i da povećaju cene. Ali to nije neki revolucionaran učinak. Takođe mogu da iznesu znatan deo prihoda ka centralama što se u regionu i radi.
Preporuke:
38
0
10 utorak, 04 avgust 2015 11:13
srpska sarma, a može i pasulj@ Reddy
Druže "Reddy", pogledajte KO je za "Privredni pregled", tada POVLAŠTENI EKONOMSKI ČASOPIS u SFRJotu (nije ga bilo u slobodnoj prodaji, dobijao se SAMO POŠTOM, "na ruke"!), tamo negde od 1970-tih, pa tokom 1980-tih i 1990-tih PISAO, a Boga mi i UREĐIVAO isti!? Videćete da je pomenuti SAD neoliberalni "krstaš" Lakićević TAD OBAVEŠTAVAO i SAVETOVAO naše TADA SOCIJALISTIČKE DIREKTORE, da urade ovo što su DOSAD uradili!? Verujte, ima VRLO ZANIMLjIVIH stvarčica!? Zaključke izvedite sami, nije red da vam seirim a conto "mangupa u vašim redovima", niti da vređam vašu neospornu inteligenciju!? Svako dobro u ličnom životu.
Preporuke:
32
4
11 utorak, 04 avgust 2015 11:16
srpska sarma, a može i pasulj@ Srbin
Gospodine, Mijat Lakićević NIJE budalast, on je ZLONAMERAN i ZLOĆUDAN "čovek"! Zaključke izvedite sami! Svako dobro.
Preporuke:
49
7
12 utorak, 04 avgust 2015 11:45
Posmatrač
Lakićević, očigledno kao Đelićev savetnik za prodaju ove kompanije piše ovakve gluposti...
Verujem da je Autor ovog teksta, Danijela Ružičić, ovom gospodinu samo bacila ''kosku''. Već duže vreme čitam tekstove Danijele Ružičić i znam da ima još tekstova na temu Telekoma i mnogih drugih, tako da je ovaj tekst samo mala proba.
Preporuke:
30
0
13 utorak, 04 avgust 2015 11:56
Ratko Chávezić y Ortega
Ne priznajem odluke ove vlade.
Ne priznajem nijednu privatizaciju.
Lobisti, inspiratori i realizatori pljačkaških privatizacija moraju biti kažnjeni. Drastično.
Preporuke:
31
0
14 utorak, 04 avgust 2015 12:17
Daya
Lakićević je angažovan na RT Vojvodine, sasvim u skladu sa perfidnom,antisrpskom politikom koju dotična kuća godinama sprovodi
Preporuke:
35
1
15 utorak, 04 avgust 2015 12:30
Reddy
@srpska sarma a može i pasulj

Ne brinite, poznajem ih ko zlu paru. Mislim na one iz Privrednog pregleda. Sve do skorašnjeg Dušana Jugovića, Jinkerove, Barjaktarevićke, Radovića Sekulićke, Simićke, Dragutinovića, ranije Vere Šoti. No, bilo je i časnih, recimo Kiće, Lidije, Delića...
Preporuke:
20
0
16 utorak, 04 avgust 2015 12:54
Milosav
Svugde se preskaču investicije. Koliko je koja firma imala investicije u prethodnom periodu?
Takođe se svesno zaobilazi interes Srbije. Šta je interes Srbije, da ima firmu sa 150 miliona evra dobiti kojima se mogu vraćati krediti ili nebitno koliko dobiti "stranog investitora"? Da li je interes Srbije da ima 9000 zaposlenih sa ne malim primanjima ili 1000 zaposlenih?
Onda logika "Telekom propada" jer vlast vrši partijsko zapošljavanje i traži se od te iste vlade da proda Telekom!!!
Gde je uporedna analiza, kako su procvetali oni koji su prodali svoj Telekom? Recimo Hrvatska.
Normalno je da će "strani investitor" sve uraditi da dobije šta želi. To svakako podrazumeva propagandu kroz "projekte", članke, nastupe... Normalno da ti "projekti" neće ulaziti u suštinu, oni svesno predstavljaju Telekom kao mobilnog operatera i imaju propagandni karakter.
Prodajom Telekoma ispunjavamo oba uslova za ulazak u EU. I nemamo ništa i zaduženi smo "do guše".
Preporuke:
31
2
17 utorak, 04 avgust 2015 12:56
srpska sarma a može i pasulj@ Reddy
E, paaa..., to Vam je to!?
Preporuke:
12
5
18 utorak, 04 avgust 2015 15:19
Srbin crnac, ateista
zavisna preduzeća ''Telekoma'' su:

1. ''Telekomunikacije Republike Srpske'',

2. Mtel d.o.o, Podgorica, Crna Gora

3. Telus, a.d., Beograd, Srbija

4. Fibernet d.o.o, Podgorica, Crna Gora

5. TS:net bv., Amsterdam, Holandija

6. HD-win d.o.o, Beograd, Srbija

7. DIMEDIA GROUPS'', Ženeva, Švajcarska

8. ''Dunav banka'', a.d., Beograd, Srbija

Očevidno šta je u pitanju: Srbija mora imati što manji privredni uticaj u regionu kako bi imala i manji politički uticaj, treba oduzeti tržište i perspektive napretka u modernim tehnologijama. Ko vrši pritisak da se proda Telekom? "Nekoliko američkih kompanija je zainteresovano za kupovinu Telekoma".
Preporuke:
21
0
19 utorak, 04 avgust 2015 15:45
Boško
Srbin crnac, ateista
Ko vrši pritisak da se proda Telekom? "Nekoliko američkih kompanija je zainteresovano za kupovinu Telekoma".


A ko je "vršio pritisak" na miloševića da proda Telekom 90tih?

Grčke banke na Kipru "željne" opljačkanog novca iz Srbije?

Istorija se ponavlja. "sposobni" milošević sa miloševićevcima i šešeljovcima proda Telekom.

Koštunica otkupi Telekom od grka i italijana, pokupuje pola regiona i bude najuren kao "nesposoban"

Sada "sposobni" miloševićevci zajedno sa četnicima-gibaničarima (šešeljovcima) prodaju Telekom

Iste konvertitske partije iz 90tih prodaju isto akcionarsko društvo

Stvarno treba imati koeficijenat inteligencije ispod apsolutne nule i ne videti "o čemu se radi"
Preporuke:
20
7
20 utorak, 04 avgust 2015 23:32
fristajlo
Lakićević je iz Nlic-ove "ergele novinarstva".
To sve objašnjava, nema mesta čuđenju.
Čovek radi za platu...
Preporuke:
11
1
21 utorak, 04 avgust 2015 23:32
Čedomir Sića
Bravo "Reddy". sve ste rekli personalizovanjem bratije koja piše u "Novom magazinu", a kad doda "srpska sarma a ..." Privredni pregled i članstvo u RTV, kao genezu ovog nam novinarskog genija, sve je rečeno. "O tempora, o mores".
Preporuke:
9
0
22 sreda, 05 avgust 2015 15:06
Bojan
Svi ste potpuno pomašili temu! Zašto podržavate privatne interese pojedinaca, pa čak iako su profesori ili akademici! Svako od njih je na neki intzereesni način povezan sa Telekomom - kroz zapošljeno dete ili rođaka, kroz ”projekte” ili analize i studije, kroz razne odbore i komisije itd.!

Zar ne vidite da Vas opet koriste? Zašto se ne zapitate gde us svi dotični bili kada su se mnogo bolje firme prodavale, kao npr. DIN, DIV ili NIS!? Što tada nisu digli glas? Znate li koliko vremena, rada i ulaganja treba da napraviš rafineriju ili fabriku duvana? Znate li koliko se ljudi uključe u takve poslove - mnogo mnogo više od bilo kog Telekoma!

Shvatite da sa 5-10 MEUR možete isti, ako ne i bolji Telekom Srbije da napravite ... cene svih vrsta tehnike, pa i ove, padaju stalno ... pogledajte samo SBB i Orion koji su napravljeni na nacionalne provajdere za 10-ak MUSD a Orion za manje od 2 MEUR!

Telekom treba prodati ... ili nacionalizovati sve dobro što je već prodato!
Preporuke:
2
14
23 sreda, 05 avgust 2015 19:30
Mda
@Bojan
Ne treba da se bojimo za budućnost dok je nama 'nebojša' na vlasti i 'bojana' koji ih pridržavaju. Po njihovoj logici kad sve već rasprodaju neka daju i ovo što je ostalo. Takvi ne shvataju da će im uzeti i kuće i stanove i posao a na kraju će im pokazati put pod noge kao što se desilo na Kosovu a dešava se sad u ostatku Srbije gde Vučić nema nikakav problem da prima izbeglice iz Azije i da pravi uslove da svi Srbi odu.
Neko nije gubio vreme kad je proklinjao slepce po Srbiji nažalost pogotovo one 'intelektualne' bez mozga i očiju.
Preporuke:
8
2
24 četvrtak, 06 avgust 2015 11:23
Bojan
@mda
Ne mogu da razumem Vaš nivo mržnje! Ne mogu ga opravdati Vašom bojaznošću za budućnost Srbije ali mogu ako ste sa Telekomom bilo kako povezani! Ne podržavam ovu vlast ali Vi to niste u stanju da vidite.
Bio sam dovoljno jasan po pitanju moje logike bez da me se 'prevodi'. U problemu smo kada dođemo u stanje da se prevodi srpski na srpski i kad nivo mržnje ne dozvoli razmenu mišljenja.
Moja logika je upravo suprotna rasprodaji! Bunio sam se za svaku nelogičnu prodaju u Srbiji, od DIN-a do NIS-a! Možda ste i Vi, nisam obratio pažnju ...
Moju kuću i moj posao neće niko uzeti jer sam ih sam pošteno stvorio - nisam ukrao i niko mi ih nije dao! Takođe, niko mi neće pokazati put pod noge jer ja svoj put biram sam i znam ga na duže staze!
A ko je 'prokleo intelektualne slepce po Srbiji ... one bez mozga i očiju', bolje pitajte lika koga vidite u ogledalu!
Dakle, za sve đake koji slabije prate ... ponavljam ... Telekom treba prodati, ili nacionalizovati već prodano!
Preporuke:
5
0
25 četvrtak, 06 avgust 2015 11:32
Betelgeuse
Do pre neki dan nisam "poznavao" ni jednog bivšeg ili sadašnjeg političara koji je rekao nešto konkretno, predstavio neki plan, ne samo pojedinačni a kamoli sveobuhvatni koji se tiče celog društva. Srećom, "naleteh" na Sašu Radulovića, o kome sam inače, a samo zato što je bio u vladi Klovna, mislio sve kao što mislim SNS sekti, a to je najgore. Srećom, postoje još ljudi zbog kojih se nada ne gasi. Da li je Srbija uopšte u stanju, a mislim pre svega na mentalni sklop, da prepozna ko joj želi dobro, sumnjam. Što se mene tiče, nema dileme. Dokaz, onaj najprizemniji, je da je pomenuti Saša Radulović, mogao hladno da ostane u toj vladi krimosa, uzme nekoliko desetina miliona evra i onda nestane u vidu lastinog repa, obezbeđujući sve buduće potomke. Ipak nije! U Srbiji, zamislite! Podrška Saši Raduloviću i njegovom "Dosta je bilo" pokretu. Biće i finansijska, koliko mogućnosti budu dopustile. Za "neverne", pogledajte na jutjubu.
Preporuke:
4
2
26 četvrtak, 06 avgust 2015 11:43
Betelgeuse
Zašto ne pišem o Telekomu, već o Klovnu a nasuprot Njemu, pametnim, vrednim, obrazovanim ljudima, dokazanim mnogo puta, kao što je Saša Radulović? Zato što se ovde daje legitimitet krimosima iz SNS vlade, samim tim što se raspravlja o prodaji zlatne koke Telekoma Srbije! Nije reč samo o Telekomu, nažalost, reč je da potpuni diletanti i amateri, a pri tom pohlepni, zli, bahati...NAJGORI, vladaju Srbijom! Vreme je da to prestane! Vreme je za ljude kojima nije EVRO I DOLAR na pameti, već koji ne žele da vide afričku Srbiju u srcu Evrope! Vreme je za one koji se stide nivoa do kojeg je doterana Srbija! Za one koji odlično znaju da je Danska moguća u Srbiji! Naravno, ukoliko NEMA korupcije, burazerske ekonomije, "gde sam tu ja" i sličnih šibicarenja! Voleo bih kada bi se Sanda i Dveri na sve načine pridružili "Dosta je bilo" i konačno Srbiju počeli da izvlače iz afričkog mraka.
Preporuke:
5
0
27 četvrtak, 06 avgust 2015 11:46
srpska sarma, a može i pasulj@ Bojan
Da vas pitam Bojane, ZAŠTO vam OVO SMETA: "Zašto podržavate privatne interese pojedinaca"!? Zar nisu bukvalno SVI OBLIGACIONI ODNOSI ZASNOVANI na USAGLAŠAVANjU PRIVATNIH VOLjA i PRIVATNIH INTERESA POJEDINACA, a da li NEKI od tih PARTIKULARNIH INTERESA dosežu do NIVOA JAVNE KORISTI, to odlučuje BROJ LjUDI u NEKOM DRUŠTVU koji će se OKORISTITI sprovođenjem tih PARTIKULARNIH interesa!? Naime, pitanje "Telekoma" kao JAVNOG PREDUZEĆA, tj. DRŽAVNOG PREDUZEĆA koje EKSPLOATIŠE JAVNI RESURS (komunikacioni saobraćaj to jeste!), nije samo stvar zaposlenih u njemu, niti stvar države koja NAMEĆE menadžment te kompanije, niti stvar PARTIJSKIH LjUDI koji se da NE ZNAJU ZANAT potreban za rad u toj kompaniji IPAK u njoj ZAPOŠLjAVAJU, već stvar PRE SVEGA PRUŽANjA KVALITETNIH TELEFONSKIH i DRUGIH KOMUNIKACIONIH USLUGA korisnicima tih usluga po PRIHVATLjIVOJ CENI!? Pod 2, Vi stvar postavljate ILI-ILI, tj. ILI ĆEMO VRATITI DRUŠTVENU SVOJINU ili ćemo SVE RASPRODATI!? No, takva LAŽNA "logika" govori SAMO o Vama!?
Preporuke:
3
4
28 četvrtak, 06 avgust 2015 12:31
Betelgeuse
Možda će vam biti recimo smešno sledeće što ćete pročitati, ali ako imate primedbe, neka "papir otrpi". Recimo, šta znači olakšati narodu život? Evo šta se dešava kada u Danskoj kupim automobil (osim najvećih poreza na svetu, 180 posto): nov automobil ide tek nakon 4 (četiri) godine na obavezan tehnički pregled, a nakon toga svake 2 (dve). Malo lakše stanovništvu koji mora da poseduje automobil, ako se uporedi sa Srbijom? Ili, "overavanje" zdavstvenih knjižica. To naravno ne postoji ni u Danskoj ni igde na svetu, onom kome težimo, jer nema elementarne logike. Ako sam obuhvaćen JEDNOM, rođenjem, zdravstvenom negom, onda nema smisla da to neprestano nečim potvrđujem, dokazujem. Zar samo ova dva primera, a da imam vremena, bilo bi ih na hiljade, ne bi olakšali, makar malo, život u Srbiji. I da, nisam naivan, uvođenje reda u ove dve oblasti, odnelo bi toliko rođačkih i burazerskih (kriminal) radnih mesta. A vreme za koje se ovo može primeniti...pa recimo pola sata, ne duže.
Preporuke:
4
0
29 četvrtak, 06 avgust 2015 12:41
Bojan
@srpska sarma ... pasulj@ Bojan
Naravno, razmišljati je najteže! Najbolje je podleći uopštavanju i lepljenju etiketa! Nemam ja nikakvih problema u vezi privatnih interesa niti mešam sarmu sa pasuljem! Ja sam privatnik koji godinama radi upravo u industriji telekomunikacija i IT-a! Nikad nisam sarađivao sa Telekomom, osim što sam kupovao njihove usluge kad mi odgovara. I upravo to me čini nezavisnim u odnosu na Telekom, i upravo to mi daje veću mogućnost rasuđivanja nego Vama! Naime, iako niste nigde naveli, po reakciji deluje da ste ”nekako u priči”! Hajde da nam Vi kažete kako je to normalno da privatna lica povezana sa Telekomom i u sukobu interesa mogu normalno da rasuđuju u vezi ove privatizacije!? Hajde da nam objasnite da su radnici NIS-a i DIN-a mogli normalno da rasuđuju takođe ... O Telekomu, kako on posluje, koje tehnologije kupuje, bira i koristi, koga zapošljava, ko su mu klijenti itd. znam mnogo više od Vas iako nikada nisam imao veze sa njima! Stoga, ako hoćete raspravu, DAJTE!
Preporuke:
2
2
30 četvrtak, 06 avgust 2015 13:11
Betelgeuse
Za Sinišu Stanojevića:

Slažem se sa smislom komentara koji ste napisali ali ne i sa ovim delom:
Dalje, stranci nas uslovljavaju da sve njima prodamo, a to ide preko MMF.


To nije istina, kao što nije istina da je taj isti MMF ikada od Srbije tražio smanjenje plata i penzija, kao i povećanje cena, struje na primer! Vlasti tako dobro spinuju, a srpska javnost je ili naivna, ili glupa, ili oboje, pa guta kao šaran sve što im profesionalni lažovi serviraju! Niko nikoga ne uslovljava, već to "naši" lopovi i prevaranti tako predstave! Ne treba strancima više Telekom, nego što treba "NAŠIM" lopovima ugradnja u masne dilove! Usput, popune budžet i produže svoj ostanak na vlasti, što naravno donosi još mnogo miliona u džepove! Zauzvrat nude "reforme", koje niko ne može ni videti ni osetiti! Dok se glupaci koji gladni glasaju za njih dosete, odoše i voz i fijaker, a banda će uživati negde daleko! DOSTA JE BILO!
Preporuke:
2
2
31 četvrtak, 06 avgust 2015 13:51
Ljubiša
Nisam stručnjak za telekomunikacije a ponešto znam o ekonomiji. Jedini razlog prodaje se navodi da privatne firme bolje posluju (VIP je dokaz da nije tako)! Osim toga, ako nemamo kvalitetne ljude za menadžment Telekoma odakle nam ljudi za premijera, ministre.... O Mijatu neću da pišem, i nekako da se čita šta misli ali kad progovori to je tako teško, nepovezano....
Preporuke:
3
0
32 četvrtak, 06 avgust 2015 13:57
srpska sarma, a može i pasulj@ Bojan
Biolog sam ovdašnji, a što se tiče "Telekoma" imam mobilni PRIVATNI telefon "prikačen" na 064 mrežu koji PLAĆAM DOPUNOM, SVE OSTALO, uključujući SLUŽBENI mobilni ("Telenor")& kablovsku TV sa internetom (SBB) NEMA NIKAKVE VEZE sa tom telekomunikacionom kućom u vlasništvu SRPSKE države!? Toliko o mom "sukobu interesa"!? Drugo, da ste me PAŽLjIVIJE ČITALI videli bi da je SRŽ PROBLEMA u OTETOJ SRPSKOJ DRŽAVI, koju je PARTOKRATIJA (a ne zaposleni u "Telekomu", koji imaju I partikularne interese!) OTELA od njenih građana i državotvornog naroda!? Sad, što U SUŠTINI DAJETE za PRAVO ONIMA koji su OTELI tu NAŠU DRŽAVU, to ipak govori o VAMA!? Kao što govori o Vama i to što gledate na NAŠU DRŽAVU samo iz ugla Vaše STRUKE!? Uzgred, niste jedini koji gleda SAMO na njegovu "bašticu", NE KAPIRAJUĆI da će PREKO TIH KOJI su mu OTELI DRŽAVU, veliki da mu OTMU i tu njegovu "bašticu"!? Samo se vi "molite" "bogu" Molohu, "bogu" "slobodnog tržišta"& POHLEPE da vas NEKAKO ZAOBIĐE!? NEĆE vas ZAOBIĆI! ODRAĆE Vas!
Preporuke:
1
3
33 četvrtak, 06 avgust 2015 14:30
Bojan
@srpska sarma ... pasulj@ Bojan
Vi izgleda , ono što se kaže, ”čitate što želite videti”! Gde sam ”dao za pravo onima koji otimaju”? Čime, kojim rečima? Možda što se nisam saglasio sa Vama! I upravo i ne gledam iz ugla moje struke već iz ugla života! Inače, postoje dve osnovne vrste sukoba interesa - direktni i indirektni. Prvi Vam je jasan ali drugi čisto sumnjam. Npr., svako ko živi u Beogradu ima "indirektan sukob interesa" u vezi Telekoma, nezavisno od toga čije usluge koristi jer se sve Telekomove pare potroše u BGu - promocije, nabavke, investicije, zaposleni itd. Oni van BGa vide ”fragmente delića od mrvica”! Ajd sad, da li Vam je normalno da u jednoj BG zgradi imate 100-ak direktora Telekoma a da svuda po Srbiji ”koordinatori” upravljaju u lokalu, nekad i sa po 200-ak ljudi! Efikasnije poslovanje - SIC - otpustite 1000 ljudi u BGu i biće još bolje (ovo je ironija, naglašavam zbog Vas). Sad, ako niste iz BGa ... žalosno što ne vidite kako cela Srbija osim BGa UMIRE!
Preporuke:
5
1
34 četvrtak, 06 avgust 2015 15:25
srpska sarma, a može i pasulj@ Bojan
Živim u Beogradu, iz unutrašnjosti sam, a i poslom (radim u poljoprivrednom institutu) sam vezan sa provincijom, tako da mi je jasno šta se dešava, ali očigledno nije Vama, jer na stvari gledate SAMO CRNO-BELO!? Jer, šta je nego CRNO-BELA "optika", ako NE REAGUJETE na poj pomen POMENEM PARTOKRATIJE u koju je spadao i Vaš kolega Nenad inženjer Bogdanović (za koga ZNAMO KAKO je "šamarao" prvo "Pupin", a onda i Beograd, a time POSREDNO i ostatak Srbije!) a i udovica mu (isto ETF inženjerka!), KOJA JE PREKO PARTIJSKE VEZE ULETELA za šeficu u predstavništvo H&P za dvije tisuće jevra "platicu", tamo negde 2009-2010!? Znam za te šeme& dileme PARTOKRATIJE i kad je PRETHODNI put "trebao" da bude prodavan "Telekom" za BoTina vakta, da ne bude kako PLjUJEM samo po ovim SMR.......!? Sve ja to znam, ali očigledno je da vi NE ZNATE da se "zbog kila mesa" NIKAD "ne kolje vo"!? No, šta ćete, nekome je OMILjENA PESMA "Ajde Jano KUĆU da PRODAMO"... Zbogom.
Preporuke:
3
4
35 četvrtak, 06 avgust 2015 16:06
Bojan
@srpska sarma ... pasulj@ Bojan
Znači, loš Nenad i njegova žena, kao i mnogi drugi, pa onda loš i Bojan! Kao što nema potrebe za etiketiranjem! Ja ništa ne gledam crno belo i kad bih se Ja pitao, bez obzira na sve nedostatke Vaše i moje BG elite, Ja bih sve nacionalizovao! Nema potrebe za tim uopštavanjem, pogotovo što se Ja sa Vama u većini stvari slažem!
Ja Vam samo želim reći ... pa opet ponavljam ... i onda može biti i sa moje strane ”zbogom” ... ili prodati Telekom ... jer ćete mnogo lakše napraviti novi Telekom nego rafineriju ili bilo koju proizvodnu fabriku; jer nijedan telekom ne prodaje proizvod nego uslugu u vidu magle u smislu da Vam dozvoljava da nešto imate ili nemate (Internet npr., koji uzgred budi rečeno može vrlo brzo postati jedno od najnoviji ljudskih parav po UN-u - i ko će ga onda naplaćivati) ... ili nacionalizujte kvalitetne stvari koje smo prodali!
To nije ništa crno belo već samo EKONOMIJA!
Preporuke:
3
1
36 petak, 07 avgust 2015 07:43
srpska sarma, a može i pasulj@ Bojan, JOPET i ZA KRAJ!
Imate na internetu gde je OBJAŠNjENO ZAŠTO su se 1990-tih Amerikanci "NAKLATILI" na nas!? Pored čuvenog razgovora Zlobe Miloševića sa tadanjim američkim državnim sekretarom Vorenom Kristoferom& PRAZNIM papirom stoji i beleška ZAŠTO su nas Ameri BOMBARDOVALI, UVELI SANKCIJE, onoliko ZAPLjUVALI oko Srebrenice, a pri tom OTĆUTALI "Oluju"!? Samo zato što je Zloba Milošević raspisao Zajam za privredni preporod Srbije koji je BAR DELOM ULOŽIO u privredu i ZATO što NIJE ŽELEO baš sve da rasproda!? Naši u suštini LOKALNI sukobi sa Hrvatima i inima su ih se manje ticali, a i naše rusofilstvo TADA ih nije ženiralo!? ODLUKA Slobodana Miloševića da krene u DEMONTAŽU društvene svojine i KONTROLISANU privatizaciju je bila IZNUĐENA, iako nedovoljna!? A NAČIN na koji je on to EVOLUTIVNO sproveo je majstorski, mada su mali ljudi tada patili. Međutim, Ameri su tražili SVE! Dalje, ako bi SADA pri PROMENjENIM OKOLNOSTIMA krenula RE-NACIONALIZACIJA, došlo bi do GRAĐANSKOG RATA i SPOLjNjE INTERVENCIJE! Želite to?
Preporuke:
1
2
37 petak, 07 avgust 2015 15:34
Reddy
@srpska sarma a može i pasulj

"ODLUKA Slobodana Miloševića da krene u DEMONTAŽU društvene svojine i KONTROLISANU privatizaciju je bila IZNUĐENA, iako nedovoljna!? A NAČIN na koji je on to EVOLUTIVNO sproveo je majstorski, mada su mali ljudi tada patili. Međutim, Ameri su tražili SVE! Dalje, ako bi SADA pri PROMENjENIM OKOLNOSTIMA krenula RE-NACIONALIZACIJA, došlo bi do GRAĐANSKOG RATA i SPOLjNjE INTERVENCIJE! Želite to?" Obzirom na našu nekadanju polemiku zaista je zanimljivo da sada iznosite ovakve ocene!?!?!? Za mene su oni zaprepašćujući. Ne ulazim u motive svega toga ali se nadam da to nije aktuelni spor sa Bojanom. No, sa poslednjim zaključkom ste, izvesno, preterali. /Neo/liberalizam više nije u zaletu kao ni frensis Fukujama a i Jeljcin na vlasti. Konačno, Kina je sve više crvena a i Rusija se baš nije pretrgla da skine zvezde sa Kremlja. Građanski rat!?!?!? A između koga??? Šačice bogatuna i mase osiromašenih i nezadovoljnih!?!?!?
Preporuke:
5
0
38 petak, 07 avgust 2015 15:43
Reddy
@srpska sarma a može i pasulj

Spoljna intervencija!?!?!? Mislite da se u međuvremenu baš ništa nije promenilo pa i da Amerika nema baš malo pameti. Intervencija u Srbiji bi bila jednaka intervenciji na Balkanu a ovaj se nalazi u Evropi i u neposrednom susedstvu Grčke!!! A mislim da to ni Nemačkoj kao i Francuskoj u ovom trenutku baš mnogo ne bi prijalo. Mnogo pre bi intervenisali u Ukrajini pa nisu, makar još uvek. Mislite da bi s aSrbijom to bilo mnogo bezbolnije? Ne upuštaju se oni vipše tako lako u slične poduhvate pa, makar, i iz unutrašnjepolitičkih razloga koji nisu tako beznačajni. Naravno iz regionalnih ali i ovih navedenih razloga Kubi se postepeno skida embargo. Mislite da to rade slučajno i iz samarićanskih razloga? Mislio sam da ste u međuvremenu neke stvari shvatili ili makar izoštrili svoju dioptriju. Sada pomalo sumnjam u sve to što ponekada nagoveštavate.
Preporuke:
5
0
39 petak, 07 avgust 2015 16:25
Bojan
@srpska ... pasulj@Bojan
Stvarno ste otišli daleko ... Mislio sam da je reč o Telekomu!
Elem, On da je hteo, mogao je da svim stanovnicima svoje zemlje realno da akcije svih preduzeća jer su oni, na ovaj ili onaj način, učestvovali u svakom od njih! Građani bi kasnije to čuvali, ili prodavali ili ... Šta god,m njihovo je pravo!
Ali nije! Hteo je da par njegovih i On sam kupe sve, i to još sa ”našim parama” iz zajma za preporod! U vezi Amera, slažem se delom sa Vama, u smislu ”da je On hteo da deli sa njima, ili još bolje - da im da - bolelo bi uvo Amere i za Hrvatsku i za Bosnu i ...”. Još gore po nas, On nije znao da vidi raspored karata u Svetu jer da se sve desilo pomereno nekoliko godina kasnije, sve bi bilo drugačije!
Moram napomenuti da ni Njega ni Njih ne odobravam ... ni trunčicu ... ni u snovima ... čisto naglašavam da ne bi pogrešno shvatili ...

@Reddy
... slažem se kompletno sa Vama ... Hvala na uključenju ... Ja nisam nov ali nisam znao da se toliko dobro poznajete ...
Preporuke:
5
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner