уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ноле – једна (не)спортска прича

Kоментари (105) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 20 јул 2015 11:59
тако
Да. Тачно. Свака част Новаку. И не само на спортским победама, него и на томе што је допринео демаскирању овог светског лицемерја.
Препоруке:
223
2
2 понедељак, 20 јул 2015 12:03
Ђура
Излази на терен противнику који је претходно елиминисао љубимца британке публике, Мареја. Логично је да у таквим случајевима онај ко је елиминисао љубимца публике има против себе ту исту публику. Логика у мржњи не вреди.

Баш тако. Уместо да навијају против оног ко им је избацио Мареја, они сви, али буквално сви навијају против Ђоковића.
Препоруке:
195
3
3 понедељак, 20 јул 2015 12:04
AНА
Браво за аутора текста!
СВАКА ЧАСТ!
А за Ђоковића, шта рећи сем да су све речи мале да му се честита. Ипак он је заслужио све те речи и много, много више!
Препоруке:
185
4
4 понедељак, 20 јул 2015 12:17
Saša
Politika je umješnost detektovanja neprijatelja .

Mi , zvanično , nemamo neprijatelja pa shodno tome nemamo ni politiku .

Mi o ničemu nemamo stav osim što imamo stav da svako može da nam radi što god mu se prohtije a mi mu unaprijed saopštavamo da nećemo da se ljutimo ... i da će mo da se mirimo .

Ovo je putanja propasti i nestajanja .

U ovome se neko ko nešto uradi i stvori ne uklapa .

Štrči i bode u oči .

Ruši plan igre bolje reći igranke .
Препоруке:
136
1
5 понедељак, 20 јул 2015 12:18
једно мишљење
Новак,највећи Србин свих времена.
нико
Препоруке:
74
29
6 понедељак, 20 јул 2015 12:19
Љ.Ш.
О Нолетовом успеху, писали смо два дана.
О медаљама са математичке олимпијаде једва да нас је неко обавестио. Али о старлетама, пардон "салонским" проститкума, пишемо месецима.
Не треабају нама спољни непријатељи, ми смо сами себи највећи непријатељ.
Препоруке:
199
4
7 понедељак, 20 јул 2015 12:29
Форевер Јанг
Мало је она флоскула "свака част" испрофанисана, али озбиљно: свака част за аутора!
Препоруке:
113
2
8 понедељак, 20 јул 2015 12:47
marko miljanov
bravo profo
Препоруке:
99
2
9 понедељак, 20 јул 2015 12:50
Око
Писало се два дана и као да сте незадовољни. Не знам колико мислите да би требало да се пише о Ђоковићевој победи на Вимблдону. Пет дана, недељу дана, месец дана, годину? Треба ли можда направити споменик томе у част?

Знате, Новаку свака част, навијам за њега и увек ми је драго када победи, али ни много важније теме не добијају ни та два дана медијске пажње колико је добила његова победа на Вимблдону.
Препоруке:
61
58
10 понедељак, 20 јул 2015 12:58
Bojan, Pristina
Nije bez razloga Pasic rekao da: Svaka srpska Majka treba od malih nogu da uci svoje dete da mrzi engleze.

A Draza u slicnom duhu: Englezi su obicni trgovci ljudskim mesom i da nema Nemaca, Englezi bi bili najgori narod na svetu.

Sto se Ducija tice, njega izuzetno uvazavam, i sve sto govori on je u principu u pravu. Ali nazalost ima ostrascenosti u njemu pa je zato na primeru Djokovica strenuo u iskljucivost koja je potpuno besmislena.
Препоруке:
143
7
11 понедељак, 20 јул 2015 13:02
LOL
Kosarka je srpski sport broj jedan. Svaka cast Noletu nezavisno od toga.
Препоруке:
33
7
12 понедељак, 20 јул 2015 13:02
Београђанин
Добар коментар, ироничан, истинит, али и који показује да је спорт, нажалост, неодвојив од политике и бизниса.

И Нолету свака част, момак је за пример, увек гледам мечеве и навијам за њега, радујем се његовим победама. Али то све не значи ни да Дуци није управу.
Препоруке:
66
5
13 понедељак, 20 јул 2015 13:07
Ћирило
@Око
Отворите око мало више. У овом тексту, колико ја разумем, најмање се ради о Новаку и лоптању. Много ту има садржаја.
Препоруке:
61
2
14 понедељак, 20 јул 2015 13:13
ДУЦИ ЈЕ ПОТПУНО У ПРАВУ!
Ђоковић, Федерер, Надал... су кловнови капитализма, који узимају милионе по турниру, а паре држе у Монаку. Једном раднику је потребно неколико десетина, па и стотина година свакодневног рада да заради оно што они узму за један једини турнир!
Они су забављачи народа, народа који је нашао ''одличан'' изговор да се не бори за опстанак и слободу.
Док се Србија радује новим Ђоковићевим милионима, јахтама, вилама... Србија се распродаје и пропада. Радници немају од чега да прехране породице, фабрике које су деценијама изграђиване распродају се и предају страним државним компанијама или домаћим тајкунским битангама. Све то, док се страна и домаћа тајкунска мафија богати на грбачи народа. Космет се предаје Шиптарима, а народу је важнија Ђоковићев милион или два! Такав народ не може и неће да брани ништа што је свето!
Отрезни се, Србијо!
Време је!
Препоруке:
99
78
15 понедељак, 20 јул 2015 13:14
Цвико
Ноле има једну ману, овде на Балкану. Наши спортски мешетари не могу да га "продају", као што то раде са спортистима других спортских дисциплина. Зато што не могу да се огребу од њега, они га не воле. А не воле ни математичаре иако и они освајају златне медаље. Ни ту за њих нема леба. Интересантно је да наши људи који постижу успехе, исте постижу у иностранству. Код куће, јок. Да би успели наши људи "пале" у иностранство. Питао сам се зашто је то тако јер, мењали смо друштвена уређења и опет исто. Недавно пијући јутарњу кафу схватио сам зашто. После последњег гутљаја кафе, погледао сам у шољу. Талог. У комшијиној експресо кафи нема ни талога. То је наша будућност. И ово је једна врло кратка имогућа прича.
Препоруке:
66
4
16 понедељак, 20 јул 2015 13:44
@Дуци је у праву
А јел би Вама и Дуцију било лакше да тих милион или два (а ја у животу нисам зарадио ни близу толико а верујем ни Ви, за Дуција не знам) зарађује умеСто Новака неки КРАСНИЋИ? А што се пореза тиче, не заборавите, прошле године је Ноле дао Обреновцу 500.000 евра, а ми смо своје СМС доприносе дали МАРКУ Благојевићу. Је ли Марко платио порез? Није. А јел знамо ми где су наше паре које смо дали Марку? НЕ ЗНАМО.
Препоруке:
129
15
17 понедељак, 20 јул 2015 13:50
Неважан
Цитираћу један коментар из тог текста, иако знам да ће ме многи напасти.
"Sto se profesionalnog sporta tice cini mi se da je Duci jednom prilikom lepo primetio da kada bi se zabranila reklama i reklamiranje raznih brendova u sportu, sport bi vrlo brzo prestao da postoji. Gotovo preko noci. Pa eto i taj Djokovic je pre par godina, u jeku najvece krize sebi kupio jahtu od 5 000 000 €. Da je zaista human kakvim zeli da se predstavi mogao se odreci tog „luksuza“ koji vec danas ne vredi ni 1/5 ulozenog novca i sagraditi 10 petospratnica sa po 20 stanova. Mogao je tih 200 stanova da razdeli besplatno najugrozenijim ljudima u ovoj zemlji. Ali on radije dodje i udeli donaciju nekom vrticu od 5000€ i tom sićom kupi mase…sićom koju njegova jahta proguta (javno se „zalio“ kako mu jahta trosi 300l dizela za sat vremena krstarenja) za nekoliko sati voznje."
Препоруке:
43
100
18 понедељак, 20 јул 2015 13:52
Deprimirani srpski rodoljub
Bravo profo zemljace.Svako dobro i srdacan pozdrav.
Препоруке:
39
2
19 понедељак, 20 јул 2015 14:08
@Неважан
Цитираћу један коментар из тог текста, иако знам да ће ме многи напасти.

Из ког текста?
Препоруке:
28
3
20 понедељак, 20 јул 2015 14:26
Снежана
Не заборавите: Ноле је новац зарадио сам, уз помоћ и подршку своје породице.Како ће да га троши, лично је његова ствар. Чињеница је да стално некога и нешто донира. Последњи пут је помогао одлазак спортиста са сметњама у развоју, на олимпијске игре.
Не разумем људе који себи дају за право да расподељују туђи новац, зарађен уз огромна лична и породична одрицања.
Препоруке:
101
9
21 понедељак, 20 јул 2015 14:40
Посматрач
Што је више клевета и лажи, Ноле (Ђоковић) нам је милији и дражи! А шта су то дали својој земљи нови богаташи који то постадоше "транзицијом" друштвених предузећа у приватна за 1 евро?
Препоруке:
87
5
22 понедељак, 20 јул 2015 14:47
небитан
Коме се гади запад, има једноставан избор, да окрене леђа западу и потражи лепши и људскији пријем у слободном и хуманијем свету. На жалост, Србима који су тешко озрачени англофилним културним обрасцима и знају само за запад, ово би у овом тренутку звучало као пут на Марс, али временом ће све више људи схватати да је запад само једно острвце на свету, све усамљеније у својој нехуманости, гадости и дволичности.
Препоруке:
72
2
23 понедељак, 20 јул 2015 14:49
Bojan, Pristina
@

Ima istine u tome sto govorite.
To sto Novak radi je zaista krupna stvar, i niko ne moze izmeriti taj odnos stete i koristi koje sa njom idu.

Prvo treba imati u vidi - da je sve sto je Novak postigao, postigao samo zahvaljujuci svom licnom i angazovanju svoje porodice, po tom osnovu drzavi nije nista duzan i price o ne placanju poreza uopste ne stoje, jer prihode ostvaruje iskljucivo na strani. Dobar deo svog bogatsva trosi/ulaze ovde tako da je svaka kritika po tome neumesna.

Sa jedne strane ljudi zaista jesu hipnotisani njegovim pobedama i sa jedne strane stvarno nacionalne neuspehe na svim poljima kompenzuju njegovim pobedama al covek nema nista s tim jer on samo radi svoj posao. Sa druge strane pak, njegove pobede i podizu moral i nacionalni samo ponos sto neprijatelj takodje pokusava da nam unisti.
Препоруке:
65
2
24 понедељак, 20 јул 2015 14:57
Неважан
@Неважан
Из текста Дуција Симоновића о (професионалном) спорту као великом злу савременог света, злу које је у служби много већег зла.
Погледајте: https://ljubodragsimonovic.wordpress.com/2014/09/01/ljubodrag-simonovic-krvave-pare-novaka-djokovica/
Препоручујем и свима овима који су (како сам и претпоставио) потрчали да ударају минусе.
Препоруке:
29
20
25 понедељак, 20 јул 2015 15:02
Bojan, Pristina
@
Naravno, moderni zapadni svet se sve vise udaljava od hriscanskih izvora i juri ka repaganizaciji. Tako da ponovo imamo arene, gladijatore, masu plebsa kome samo treba dati hleba i igara. Srecom mi jos nismo kao zapad gde ljudi vriste i gube se kada se pojave idoli iz tog sou-biz zabavljackog sveta.

Ali i mi smo uhvaceni u zamku cim je prosecnog Srbina vise briga sta je izjavio Zmaj od Sipova nego gde nestaje Kosovo, privreda, oranice, koliko seljaka kosta SSP itd.

Tako da gledano u tom sirem kontekstu Djokovic uopste nema tu krivicu koju mu Duci spocitava. Cak je u mnogo cemu dobar primer mladima-kao fino vaspitan mladi covek od skoro i poridican koga nikad slava nije udarila u glavu da se bahanalise izvodi cirkuse i skandale.

Naravno bilo bi bolje da se kao heroji predstavi mladi hirurg koji operise po desetine sati nedeljno, mladi poljoprivrednik koji neda da mu opusti imanje, mladi matematicar, mladi rudar-ali bas zato se vodi specijalni rat, da toga nema
Препоруке:
39
3
26 понедељак, 20 јул 2015 15:19
Србин црнац, атеиста
Коментари су трајали два дана... па до коментара Дуција Симоновића који се шири друштвеним мрежама, а у коме се Ноле представља експонентом крупног наднационалног капитала, играчем лихварске интернационале...,

Тај човек је одлично шутирао за два поена, што га аутоматски чини врхунским аналитичарем односа транснационалног капитала и спортских кретања. Тако је то у Срба.

Мене грубост, неодмереност и арогантна генерализација у таквим оценама увек изнова подсети колико смо недовршен, неваспитан, (у смислу простоте) примитиван, нетактичан... народ који не уме да посматра свет из неког угла који није управо његов. Нисмо ми једини на свету који смо такви нити смо најгори, али се у таквом понашању највише исказује изражена особина Срба, а то је его/егоцентризам једног простог/једноставног народа. Код нас се деца не васпитавају да би постали комплетне личности и одговорни људи, васпитавају се да би им хранио его и сујете да би би касније лакше контролисао и манипулисао.
Препоруке:
17
27
27 понедељак, 20 јул 2015 15:27
Србин црнац, атеиста
Што се тиче глупости о Ђоковићу не треба заборавити бисер који је дошао с неког јеретичког фундаменталистичког сајта под насловом "У којег Бога верује Новак Ђоковић". Кажем јеретици јер су православне цркве осудиле мешање религије и нације/државе као јерес. Спин тих ултрасрБских генијалаца је: Ђоковић је ишао на часове јоге или нечег сличног, тамо је било речи о неким будистичким принципима итд, тиме се Ђоковић преобратио у будисту и престао бити православац, и ко зна какве сатанистичке ствари је урадио поред тога. Значи Новаче ниси само играчка транснационалног капитала, већ си и издајник православног џихада.
Препоруке:
20
34
28 понедељак, 20 јул 2015 15:27
Saša
Samo da podsjetim ljude da je nekada postojala podjela na amaterski i profesionalni sport.

Ta podjela je počela da puca kada je umirao komunizam.

Sam profesionalni sport i sve što se dešava oko njega smatram prevarom i promišljenim zlom za zamajavanje širokih narodnih masa.

U onom famoznom protokolu koji svi tvrde da nikada nije napisan to jest da se ne zna ko ga je napisao spoiminju stadione od 100 000 kada nešto slično u Evropi nije postojalo niti je ko razmišljao o tome.

Enormne cifre koje se spominju i vrte nisu po meni čak ni zbog reklama nego zbog hipnotizovanja masa sistem uliva novac u sport, njega taj novac i inače ne košta samo ga štampa.

A što se tiče Novaka i bilo kojeg našeg sportiste...

Ovdje kod nas se svako sam probijao i osim pomoći porodice malo je dobio druge podrške stoga kada u svijetu kakav već jeste uzmu neki novac neka im je sa srećom .

Zlo su ovi naši savezi i klubovi preko kojih političari izvlače novac i regrutuju kriminalce.
Препоруке:
40
1
29 понедељак, 20 јул 2015 15:34
Мда
Ђоковић јесте део система који је дубоко манипулаторски и неправедан, међутим није га он смислио и оптуживати га је као кад гладијатора у Риму оптужујете за организацију тих игара. Проблем је што се и код нас спорт формира према овом римском обрасцу хлеба и игара где је све више игара а све мање хлеба. Нама треба много више аматерског спорта ради здравља деце и људи као што нам треба више привреде која нешто производи а не само забаву за масе што је заједничка одлика спорта и политике данас.
Тек када будемо имали смислену политику и политичаре имаћемо смислен спорт. Овако Ђоковић је наш гладијатор у њиховој арени и он сам не може много да промени. Нама је ипак дао задовољство победе Давида над Голијатима и хвала му. Можда ће једног дана да схвати бесмисленост опонашања доконог животног стила 'џет сета' али то је његов лични изазов. Наш је да препознамо и добре и лоше стране данашњег спорта укажемо деци на то и усмеравамо их да се њиме баве ради свог здравља а не идолатрије или пара.
Препоруке:
46
3
30 понедељак, 20 јул 2015 15:42
@@Неважан
Ја сам Вам дао плус. Међутим није Новак крив зато што је врхунски спортиста (и то најбољи на свету), као што је и Дуци био. Не заборавите да је Дуци играо кошарку у репрезентацији направљеној од Титових крвавих руку, и зарад популаризације Титовог режима у вету, па му то нико не спочитава, већ га сви величају као великог кошаркаша. Знате ли икога ко је рекао да је Дуци служио крвавог диктатора? Ја не знам.
Препоруке:
57
7
31 понедељак, 20 јул 2015 16:07
@ДУЦИ ЈЕ ПОТПУНО У ПРАВУ
Те се паре ионако врте по турнирима. Па када Ноле једну награду 700.000 долара дадне сиротињи, то је лоше?
Боље ти је, када Дивац који је зарадио много више него Ноле, дигне руку а глупи и дебилни народ шаље СМСове и Дивац испада хуман?
Да ли је икада Дивац дао један једини свој динар?
Јесте, али можда у жуту касу. И некоме још...

Друго, иза Марија је стала држава УК, имао сву помоћ, па ипак званично живи на Флориди.
А шта је Србија уложила у Новака? Ништа.
Дакле: Играју у Мелбурну - Аустралији Србин и Шкот, награду даје корејска фирма КИА, и онда тај Србин треба те паре да дадне Србији? Вучићу? Његовом брату, да отвори фирму, када је већ нема него је неко отвара са његовом чином картом? Николићу? Да помогне виле његових синова и њега?
Препоруке:
72
3
32 понедељак, 20 јул 2015 16:08
Stanić Milan
Neki su komentari (pre) ružni!Tačno.Treba reći istinu,tenis spada u kategoriju"buržoaskih sportova"gde se valja gomila novca.Ali, isto tako - njemu ni jedna pobeda na turnirima nije poklonjena,koliko je miliona puta udario onu žutu lopticu, treninzi koji traju od 8 - 10č;a da ne spomenemo najvećeg ambasadora srpskog naroda u celini,koji nacionalni ponos još uvek drži iznad površine vode.I ne samo ON, nego i pusta srpska mladost koja izgara na terenu dajući poslednji atom snage i srce svojoj domovini.
Neka Duci okrene drugu stranu medalje.Gde Miškovikći,Beke,Kostići i ini tajkuni koji danas imaju milijarde zaradiše toliki novac? Sigurno,ne radom,nego spekulativnim poslovima u doba divlje privatizacije pozajmicama od države, da bi državnim novcem i transakcijama obrnuli kapital,glavnicu ostavili sebi,isterali radnike iz fabrika i preduzeća otimajući im ono,što im je ipak u nasleđe ostavio taj "ružni " socijalizam.
Препоруке:
42
4
33 понедељак, 20 јул 2015 16:15
Del Potro
Moj gospodine,,nevazan''[predpostavljam da o sebi mislis kao vaznom] da je Nole izgradio tih 200 stanova pa i ceo Bg na vodi,zaboravili bi ga brzo cak i mrzeli.Procitaj kako je zavrsio vojvoda Petar Bojovic heroj pet ratova ili major Gavrilovic cije reci jos uvek po inerciji citiramo.Nadam se da ce Nole, ako je vec pokorio medijsku harangu na zapadu umeti sa dostojanstvom da predje i preko srpske zlobe.
Препоруке:
51
4
34 понедељак, 20 јул 2015 16:30
дуга прича ал` скратићу
Ко је читао причу или гледао филм "Ролербол" (Rollerball), Џуисонову верзију из седамдесетих, тај није изненађен. А није ништа ново прочитао ни у тексту Д. Симоновића. Да неко не би постављао незгодна питања, зачас се направи "римејк" који уништи суштину.
Ипак, Ђоковићу се заиста нема шта замерати. Јахта је у том послу део опреме скоро као и рекет. А посао је као и сваки други - снађи се, труди се и заради.
Препоруке:
35
4
35 понедељак, 20 јул 2015 16:33
Неважан
@једно мишљење
Новак,највећи Србин свих времена.
Оставимо тенис по страни и Новакове успехе, да видимо какви су његови критеријуми за поједине ствари, где се у ствари види профил особе. Свима је познато да од ове године поред једног мезимца пса, Ђоковић је набавио још једног, а ни више ни мање, наденуо му је име Тесла?!
Ово је скинуто са Новаковог Ју Тјубе профила, погледајте како се Новак игра са Теслом…
https://www.youtube.com/watch?v=XSwWLRfxfj8
@ Del Potro
Зар је важно шта ја мислим о себи? И какве везе сад овде имају војвода Петар Бојовић и мајор Гавриловић? А „српску злобу“ овде виде сви они који не желе да се о њиховим идолима (било којим, овде је сада реч о Н.Ђ.) објективно разговара.
А да, за промену, ја Вама поставим једно питање: шта је Н.Ђ. тражио у Фекетићу, у надалеко чувеном Монти Пајтон скечу једног нашег исто тако великог лика, о коме ботови не дозвољавају озбиљан разговор?
Препоруке:
19
18
36 понедељак, 20 јул 2015 16:45
Форевер Јанг
А да, за промену, ја Вама поставим једно питање: шта је Н.Ђ. тражио у Фекетићу,

Ишао је да покупи пријатеља који је из Будимпеште путовао његовим родитељима у посету, и остао завејан. А зар бисте Ви оставили свог пријатеља на цедилу?
Препоруке:
23
7
37 понедељак, 20 јул 2015 17:02
Неважан
@Форевер Јанг
Ви то озбиљно? Или сте и Ви из Монтија Пајтона?
Препоруке:
15
9
38 понедељак, 20 јул 2015 17:23
Istok
Povodom odnosa publike na Wimbldonu prema Novaku i reakcije srpskih medija povodom toga ostavio sam komentar na jednom drugom sajtu:

Uvek sam pomalo razocaran kada vidim burne reakcije povodom nekog teksta /izjave sa Zapada o Noletu. Sad kao mene boli sto njega/nas tamo ne obozavaju ili ekstaza ako ga/nas pohvale. Neverovatna zelja Srba da ih Zapad voli i prihvati, pa makar i kroz Noleta. Bogati komsija sa Zapada da nam da bonu i potapse po glavi. Bas me briga sto nas ne vole, ne volimo ni mi njih. Sad ja da se nerviram jer nas ne vole Britanci i Ameri, bas sam se iznenadio, a tako fin svet. Ma ko ih... šiša. Ja bih se iznervirao kad bi Nole dobio istu "podrsku" publike u nekim drugim zamljama. Sto da se ljutim i nerviram ako publika navija protiv Noleta kada igra, fudbalskim zargonom receno, na gostujucem terenu pred protivnickim navijacima. Izbacite iz glave to "A sta na Zapadu kazu, jel su nas pohvalili?".
Препоруке:
40
0
39 понедељак, 20 јул 2015 17:23
Форевер Јанг
Врло озбиљно. За разлику од Вас. Није ваљда да мислите да Новакова каријера зависи од Вучића. Па ви сте квалификовани бот. А сигурно мање зависи него Дуцијева од Тита и Јова Капичића, чији се син а Дуцијев колега пре неки дан одрекао српског држављанства, зарад монтенегринског.
Препоруке:
35
3
40 понедељак, 20 јул 2015 17:23
Srpaki "novinari"
Moze na prste (jedne ruke) da se izbroje pravi, hrabri I nekorumprani novinari u Srbiji. Zato o uspesima Noleta, kao I drugih uspeha Srba, pisu vrlo oskudno, po ugledu na stampe Zapada, a I po naredjenju Zapadnih prijatelja Vucica.
Vucic, koji svojom narcisoidnom licnoscu, ne moze da podnese da je neko veci, bolji I da se o nekom vise prica I havali no njemu I samo njemu. I on ima udela u svemu tome. Da li je jos neko primetio, da od kako je on dosao na vlast, vise opozicija I kriticari sistema, vise nemaju pristup ni u jednoj telev. emisiji.
Sada moramo da slusamo I gledamo, Kandicku, Lihtovu, D. Janica i jos koje kakve mrzitelje Srba I srpstva.
A naravno ON je non stop na ekranima, sa koga neprkidno "pljuje" srpski narod.
Препоруке:
33
0
41 понедељак, 20 јул 2015 17:26
Slika
Napraviš Srebrenicu ubiješ 8000 ljudi i kažeš nije to genocid,ubiješ svog premijera,vodiš ratove protiv svih oko sebe,držiš Sarajevo godinama u totalnoj blokadi i onda se još pitaš odakle tako loša slika i meni.
Препоруке:
0
86
42 понедељак, 20 јул 2015 17:40
Бошко
Slika
Napraviš Srebrenicu ubiješ 8000 ljudi i kažeš nije to genocid,ubiješ svog premijera,vodiš ratove protiv svih oko sebe,držiš Sarajevo godinama u totalnoj blokadi i onda se još pitaš odakle tako loša slika i meni.


Ајде не лупетај. Свако ко је имао прилике још 50-60тих а нарочито после "несврстаних" (брозове и америчке преваре да се прикупе земље које неће са западним неонацистима, да се не би повезале са СССР, па је зарад приступања исламских земаља фаворизова муслимане и шиптаре у Југославији) када је ЈугоСтрадија "била најцењенија земља на свету" (што је била лажна пропаганда комунистичке власти)

зна врло добро да смо били и остали за њих "прљави" Југоси...
Препоруке:
37
3
43 понедељак, 20 јул 2015 17:50
Јутутунац
Лепо јен веровати у Нолете.Још је лепше славити његове победе.Човек из народа коме многи мисле или спремају зло на свим фронтовима у томе види праведну компензацију.Око нас пљуште златне мадаље на све стране.Постајемо сила у спорту.Тамо где нам не могу ништа.Нема више ножа који је срспску тенисерку зауставио у Немачкој.Може Ангела да нам одређује стандард,да нам кроји косовску капу, да нам варди премијера како хоће,али нама оставите спортисте,оставите Нолета ван свега тога прљавога у свету да негде нешто чисто доживимо.Знамо све те приче о спорту као игри да се забораве неправде света, да се капиласистзи оставе на миру у својим крађама и прекрађама друштвеног добра.Све је то тако,али брљати по Нолету,заустављати тај дах злата
и ината у спорту је греота,Лепо је радовати се моћи наше крви да стане пред свет или да Марко оре царске друмове,сада за велике паре.Нек плате кад хоће да млате.И шта ту има човек који се мучи као Христаос да их све баци на колена и баца их.А ми уживамо.Бар ту
Препоруке:
33
3
44 понедељак, 20 јул 2015 18:26
sokrat
@ Slika

Srebrenica nije genocid jer ne postoji mikro genocid, genocid se sprovodi nad određenim etničkim, vjerskim, nacionalnim, rasnim.... grupama, na području cele države.

Premijera su ubili njegovi.

A od dugogodišnje blokade Sarajeva u istom su ostali samo muslimani dok su Hrvati i Srbi odblokirano isterani.
Препоруке:
47
1
45 понедељак, 20 јул 2015 20:20
Око @Ћирило
Реаговао сам на оно што ми је запало за око, а да пишем рецензије чланака немам времена.

С освртом на лондонску публику не могу да се не сложим. Штавише, мислим да је Краљево током Дејвис купа дао прави пример како публика треба да се понаша, не само тениска, него спортска уопште.
Препоруке:
8
7
46 понедељак, 20 јул 2015 20:43
Не клепећи нанулама
Новак је српски херој , уједињени лузери страни и домаћи умиру од муке због Новаковог бриљантног успеха, ја их зовем јадници, јадници су и они са ББЦ као и ови " наши" а тек комшије,домаћи бедници желе да завирују у Новаков џеп, то је најзадња људска беда.Очекујем да се појави поштанска марка са ликом најуспешнијег српског спортисте свих времена.Слава Новаку Ђоковићу!
Препоруке:
33
2
47 понедељак, 20 јул 2015 21:21
Milon
je sedam puta pobedio na olimpijskim igrama i jos desetine puta na delfskim,nemejskim...pa ipak jedini "sportista" starog veka koji nam je i danas poznat je Spartak i to ne po pobedama, vec zato sto se borio za slobodu, za ono iznad svake pobede i uspeha, za ono iznad njega samog.Covek nije talenat i rad, vec razlog, ono za sta sve to i koliko je razlog iznad coveka, toliko je covek veci.Novakove pobede su njegove licne pobede na kojima mi lecimo nase poraze, ali one su samo njegove i nemaju nikakav visi smisao.Filantropija je privilegija imucnih i kao takva nikada nija bila moguca za umetnike,naucnike ,filozofe.Humanost pojedinca je samo znak nehumanosti drustva.
Препоруке:
18
4
48 понедељак, 20 јул 2015 22:05
Tomislav Milanović
Novak Đoković nije samo vrhunski sportista. On je najbolji sportista svih vremena koga je zemlja Srbija ikada imala. I ne samo to! Nole je izrastao u ličnost takvog formata da je postao srpski ponos i van sporta. Ja u Novaku Đokoviću, posle završetka teniske karijere, vidim čoveka koji bi bio spreman i sposoban da stane na čelo države Srbije. Naravno, potrebno bi bilo da i on to poželi. Učinio bi nam veliku čast. Zar bi smo imali boljeg, sposobnijeg i poštenijeg od njega? Ovu zemlju treba da vodi neko ko se već dokazao u svojoj profesionalnoj karijeri, a Nole je upravo ta ličnost. Neka bog da da što duže poživi i donese nam još mnogo trofeja. Pametni ljudi znaju ko je Novak. A ovi drugi i ne moraju.
Препоруке:
18
2
49 понедељак, 20 јул 2015 22:11
@MIlon
Novakove pobede su njegove licne pobede na kojima mi lecimo nase poraze, ali one su samo njegove i ..bla, bla..
Leči ti svoje komplekse bez projekcija na N. Đokovića, npr. cela Lozana je dočekala pobednika Devis kupa Federera i Vavrinku, sve države slave svoje sportske heroje a kopleksaši svoje poraze !
Препоруке:
21
6
50 понедељак, 20 јул 2015 22:24
Žika ch
Nole je zaradio jahtu.Naši tajkuni i političari su pokrali državu za preko 100 milijardi.Sve su rasprodali.Voze jahte,ugrađuju ...silikone imaju vile i kuće,stanove po celom svetu.Šta su oni donirali narodu od tih silnih krađenih para?
Препоруке:
25
1
51 понедељак, 20 јул 2015 22:36
Nole maestro
Svaka cast Noletu !
Ali i autoru koji je napisao ovako lep tekst
Препоруке:
17
1
52 понедељак, 20 јул 2015 22:51
Tomislav Milanović
Biti najbolji na planeti u bilo čemu, a pogotovu u jednom tako prestižnom sportu kao što je tenis, nije ni malo jednostavna stvar. Iza tog uspeha stoji krvav rad i mnogo samodricanja. Mnogi ljudi nisu ni svesni toga. Oni misle da je to, samo izađeš i pobediš. E, pa gospodo draga, hajdete vi, samo izađite i osvojite Australiju, Vinbldon, US open...
Dalje, ceni li neko to što je Novak Đoković i veliki humanista. Koliko je samo pomoći dao Srbiji. Izvinite gospodo, nije on ničiji ortak, osim, sa svojom suprugom Jelenom. Država Srbija nije ni dinar uložila u njega. Sve je sam stekao.
Препоруке:
21
1
53 уторак, 21 јул 2015 00:41
perkins
samo se na balkanu,a u SRBIJI pogotovo uspeh se NE OPRASTA,citam komentatore koji broje Novakove pare,kritiziraju promasene investicije,neplacanje poreza,gospodo vi svoje pare investirajte gde hocete,placajte porez parazitima na vlasti koji bi u drugoj drzavi prema svojim mogucnostima bili socijalni slucaj,nije li onaj ministar povratnik bez prebite pare sa zapada dosao na tetkin kauc,posle vozanja volova koji placaju porez postao MILIONER,jel NOVAK sa grane pao da mu nase bitange uzimaju milione u svoj DzEP,nije NOVAK kriv sta je tenis uz golf NAJACI sport na svetu,kada PLJUCANJE u DALJ bude svetski sport SRBI ce bez konkurencije biti VEKOVIMA svetski sampioni
DUCI je veliki kosarkas i intektualac,ON dobro zna kako radi masina sporta,bio je deo nje kao velika zvezda,ALI uz svoj OGROMAN kapacitet i vrhunski rad nije izvukao MILIONE kao mnogi drugi sa MALIM kapacitetima,o temi Novak iz Ducija govori vrhunski intektualac ALI sa tonom ljubomore,JER USPEH se NE OPRASTA kada se para nema
Препоруке:
20
4
54 уторак, 21 јул 2015 00:50
@@Milon
Mozda sve drzave slave svoje sportske heroje(ili nobelovce, dok mi moramo da se otimamo oko jedinog sa okolnim narodima), ali neke drzave su SAD i Kanada, a neke su SFRJ i SSSR.Kanadski hokejasi su bili ogledalo svoje drzave, sovjetski hokejasi su skrivali pravo lice svoje drzave, americki kosarkasi su ogledalo svoje drzave, jugoslovenski su skrivali pravo lice svoje.Da imam komplekse u odnosu na Novaka, imam.Ja se, budala, bacih na obrazovanje i ucenje stranih jezika(tri ziva i dva mrtva), umesto da sam se, kada mi je trener rekao "ili kosarka ili skola", bacio na loptanje...bla,bla
Препоруке:
5
14
55 уторак, 21 јул 2015 02:06
Обсервантес
Одличан г. Ђикић (заборавили сте и пакост о томе "како лоше плеше са Сереном", ревијално, што је још једна потврда недостатка самоконтроле и бујице мржње). Новак је рођени дипломата, победник, надчовек овог времена (зато што је он почео од - 1000 у односу на вршњаке у свету и овде). Шта је спорно? Што Новак игра по њиховим, антихуманим правилима побеђује их а неопростиво је то што је тај надчовек Србин...
Препоруке:
19
5
56 уторак, 21 јул 2015 02:12
Обсервантес
... Хеј, у спорту који је ствар краљевског престижа! Пази, они гаје траву да би је "надраса" газила и играла тенис? Јер то апартхејд рефлекс из Ј. Африке ? Док Андерсон вежба на трави и води 2:0 против Новака дотле сви црнци заливају траву? Новак добија сваки тениски меч кад год хоће и губи га кад он то хоће. И то их нервира. Новак је део ненаметљиве али надмоћне правде. Реинкарнација је јунака, хуманисте, спартанца али изненађујуће ментално здравог човека са свим својим страховима али и херојствима. Полиглота, велемајстор у послу, вицмен, ослобођен, надмоћан, остварен, "шепртља кад треба". Новак је Србин! Кад Мурињо каже да је врхунски тенис ментално изнад сваког елитног фудбала онда је то довољно. Шта фашисте боли? Србин и тениски владар истовремено као два различита агрегатна стања? И то траје! Па кад још заливају траву за Новака. Непроцењиви дијагнозни факат!Новак им све време поручује: Нек цркну душмани, ја и даље волим цео свет!
Препоруке:
23
5
57 уторак, 21 јул 2015 05:20
Zoran
Zar nije cilj u zivotu da se bude najbolji u onome sto se radi i od cega se zivi? Zar nije bilo dobro biti najbolji ucenik,najbolji zanatlija, najbolji sportista i u vreme dok je Duci igrao kosarku? Novak je najbolji teniser na svetu i to donosi ne samo prestiz i slavu nego i ogroman novac kojim on obezbedjuje veoma kvalitetan zivot za njega i njegovu porodicu. Zar treba da se vrati u Srbiju gde ce mu neki idiot ukrasti kola (Nikola Grbic)neka banda kidnapiovati dete ( Boba Zivojinovic) ili njega (Miskovic) pa da njima dodeli koji milion evra da nebi ubili njegovo dete ili njega, ili da non stop i on i porodica budu okruzeni naoruzanim obezbedjenjem gde god da mrdnu? Daj mi ribu pa cu imati da jedem jedan dan; nauci me da pecam i imacu dovoljno ribe da prehranim porodicu do kraja zivota; NIje li bolje to sto je Novak ulozio u teniske terene i zaposlio ljude cije porodice zive od njihovog rada nego da je izgradio staniove za 200 siromaha? A onih sledecih 200 da ne dobije nista
Препоруке:
15
3
58 уторак, 21 јул 2015 05:32
Zoran, II
i onih 200, 2000 i 20,000 narednih jadnika takodje da ne dobiju nista? Koliko bi novca bilo dovoljno po Duciju da Novak poklanja da bi on (Duci) bio zadovoljan? Tos to je situacija u Srbiji takva kakva je nije ni zasluga ni krivica Novaka Djokovica; prst treba uperiti u neku drugu stranu, ne na njega.
Ispada da je sramota biti najbolji teniser na svetu i biti placen onoliko koliko taj uspeh sam po sebi donosi. Zar je bolje da 3.8 miliona dolara sa Wimbledona dobije Federer ili Nadal? Njima niko u njihovim zemljama nebi zamerio zbog toga, zato sto su uspeh u onome sto su odabrali da rade u zivotu zaradili ogromnim trudom, vanserijskim talentom i uz malo srece. Srbiji trebaju radna mesta i plate od kojih ce zaposleni moci da hrane porodice i obezbede im pristojan zivot a to se ne moze postici milostinjom i to nije u domenu Novakovih mogucnosti.
I jos samo jedno pitanje za Ducija:zasto je napustio svoje drugove iz tima Jugoslavije na olimpijadi u Minhenu pre kraja takmicenja?
Препоруке:
15
4
59 уторак, 21 јул 2015 08:54
@slika
Napraviš Srebrenicu ubiješ 8000 [/quote
Значи,први си прешао зу магичну границу.
Наиме,сви знамо да је у Ср. биле џихадлије,скупљених с коца и конопца.А Сребреничца наводно демилитаризована.
Упали и поклали 3260 цивила У Кравици,Жепи итд.
Кукавице Морион и Холанђани нису знали шта ће с њима.Хајте ви Срби борите се с њима.
И,дођу Срби,склоне жене и децу,и крену да чисте те придошлице и псе рата.
И после,од тих неколико стотина,сваке године број расте. Али не џихадлија, него однекуд-цивила.
И сада ево није ни 7000 него 8000.
Ти "слико" да се кладимо да је и твоје име тамо негде уписано а крцкаш социјалу негде на западу.
*
Шта каже Холанђанин
http://srbinaokup.info/?p=63384
*
Шта каже Мекензи
http://www.telegraf.rs/vesti/politika/1661338-muslimanski-vojnici-su-palili-sela-i-ubijali-svoje-a-ne-ratko-mladic-i-srbi-kanadski-general-otkriva-istinu-o-srebrenici
Препоруке:
11
1
60 уторак, 21 јул 2015 11:15
Бошко
Текст савршен, а НАШ НОЛЕ као млад човек непоновљиви пример високе културе, морала и узор над узорима свима и младим и старим, најбољи БРЕНД СРБИЈЕ најчаснији дипломата Србије. Народ треба да буде поносан што има тако изузетан пример моралности и оданости све најлепше и најбоље у животу њему и његовој породици морамо увек и за увек сви ми желети.
Препоруке:
9
4
61 уторак, 21 јул 2015 12:46
АНАЛИТИЧАР
Невјероватно колико су успјели господари спорта а то су невиђени разбојници и криминалци као Блатер или Терзић или убице и фашисти као Самаранч - лично убио 3 000 шпанских левичара у грађанском рату или Фашиста Кубертен . Људи који су успјели да легализују стероиде , марихуану ( Вилијамс из Црвене Звезде ) то да гимнастичарке у Румунији остају кепеци у расту и не могу да имају бебе и ви то сматрате нормалним . Нормално вам је изгледа то што је просјечан фудбалер Њемачке на Мундијалу у Мексику 1986-те примио 7 000 инекција да би швабе били прваци свијета . Нормално вам је што је навијачка група ДЕЛИЈЕ СЕВЕР прије пар дана у ваздух дигла ауто Јелиниовића Јелкета , што су Данко Лазовић и Саша Илић у град излазили док нису отишли из Партизана преко у аутима Шиптара и Кума . Спорт је уточиште мафијаша , разбојника , криминалаца који држе људе пред екранима да не мисле од чега се живи . Ви цијените дјелатност која вређа ум да за кладионице швабе туку Бразил 7 -1 у сред Бразила
Препоруке:
9
4
62 уторак, 21 јул 2015 13:22
АНАЛИТИЧАР
Дуци Симоновић је најбоље објаснио суштину спорта да су масони и фашисти као Кубертен или Самаранч кроз спорт постигли главни циљ Новог светског поретка ГЛОБАЛИЗАЦИЈУ и корпоративне фирме које се рекламирају на стадионима master card , adidas , sony и то гледа читав свијет а тенис је спорт масонерије . На Ролан Гаросу BNP PARIBAS француска банка као и ROLEX . На УС Опену наравно CHASE BANK , наравно да неће рекламирати Црвени Крст Америке . Кошаркашима Црвене Звезде на мајицама главни спонзор усташког ХДЗ-а АГРОКОР тј IDEA , Ивице Тодорића главног тајкуна ХДЗ . Шта рећи , дјецу од 17 година наговарају тренери да гањају хендикепе . Реалу на мајицама BWIN кладионица . Таммичења репрезентација гдје би требало да се игра за државе кладионица реклама BWIN . Одбојка дно дна Иран туче Бразила у Бразилу 3 - 0 . И неко се на то пали , три утакмице Евролиге у пет минута се у кошарци завршавају са три икса . Разбојници банда криминалци који нису ни Срби ни Хрвати ни Шкоти него криминалци
Препоруке:
5
7
63 уторак, 21 јул 2015 13:30
АНАЛИТИЧАР
Унук Броза је причао како се у СФРЈ одређивао шампион у фудбалу . Нађу се комунистичке главешине на неком лову на дивљач у Осијеку на примјер и онда кажу ове године гурамо ОФК Београд а догодине Хајдук па мало Звезду па мало да се не наљуте муслимани Жељу догодине . Бијело Дугме у рокенролу пројекат државне безбедности СФРЈ да се омладина држи на окупу . Цијели хипи пројекат , растурање халуциногених дрога као ЛСД је био пројекат умртвљивања омладине ЦИА . Па Џим Морисон из Дорса који се убио је син америчког маринца , отац га је дао америчкој држави на тацни да на њему испитују ЛСД и остало , знамо како је Морисон завршио . Све су то пројекти , атлетика , чуј човјек трчи 100 метара за девет секунди . Боже само очувај и саклони . Омладина нека учи школу , спорт схватити класично , шетња трчање , мало фудбал испред зграде са друговима а професионални спорт уточиште за хуље . Миљанић ухапшен са торбом пуном пара . Мамић , ватерполисти Хрватске пустили Бразил , забава за доконе
Препоруке:
7
8
64 уторак, 21 јул 2015 13:30
Pol Korektan
Ono što je tekstopisac hteo da 'izrazi' je da je izostao doček na ''terasi'' za Noleta?
Ili pak nešto drugo?
(...)
Ali mu je nedostajalo prigodnih izraza na srpskom?
Препоруке:
2
3
65 уторак, 21 јул 2015 13:43
АНАЛИТИЧАР
Година 1999-те НАТО ПАКТ баца бомбе по српским градовима а Срби се по ноћи буде да гледају Дивца и Стојаковића и НБА, а на мајицама Дивца и Пеђе америчка застава, застава државе која управо у том моменту убија Србе . Какве то везе има са животом . Што спортисти Србије јачи то Србија мања , јаднија , биједнија , менаџери чим напуне 19 их ко стоку продају . Да ли ће Србија сачувати Космет или вратити РСК ако Партизан или Звезда узму Евролигу . Неће наравно . Да ли ћу ја имати више дјеце ако Пауновић узме злато , да ли ће Србија престати да изумире годишње 35 000 људи . Какав спорт , подвучеш црту , буљиш у екран , време ти пролази , навијаш виртуелно на нешто утичеш . Ливерпул држи 500 кладионица на острву , најмоћнији кладионичарски тим планете а наши глупи коментатори жале Ливерпул што није шампион 25 година а не знају да је Ливерпулу титула када кући намјести меч јер га паре интересују а не титула . Играју Реал Бајерн , оба тима спонзор иста кладионица бвин , има ли те Боже
Препоруке:
10
6
66 уторак, 21 јул 2015 13:43
Форевер Јанг
@Аналитичар
А и ви, осећам куцате коментаре на Делловом компјутеру, што вес сврстава у масоне.
Ма какве везе има успех дечка од 20 година са масонеријама и лихварима.
Препоруке:
9
2
67 уторак, 21 јул 2015 13:47
@analitičar i slični njemu
Све је то тако. Масони, корпорације...
И шта је ту лоше ако у том намештеном свету дође неки непослушни Србин и мало им помрси рачуне. И заради неке паре од којих помогне некој сиротињи.
Реци ми да ли масони држе Вучића на власти и Марка Благојевића и како то он напрасно постаде главни за расподелу помоћи?
Остави Новака на миру и позабави се Цесидом и сличним.
Препоруке:
13
3
68 уторак, 21 јул 2015 13:52
Pol Korektan
@nevažan
''Prvo treba moći pa onda hteti.''
Dakle - ''...treba znati da bi se izvodili zaključci.''
Duci je u privatnom životu sasvim dobro situiran čovek koji u trenucima kada mu se nešto ne sviđa zna da bude agresivan i nasilan /obavestiti se o štrajku u Matematičkoj Gimanziji i Ducijevom ''roditeljskom'' ponašanju prema štrajkačima/profesorima koji su hteli veće plate/.
Duci nije dorastao za zadatke koje sam sebi spravlja, poput Save Miloševiđa fudbalera, ili vaterpoliste Šapića koji žele da deluju obrazovano ali im to nikako ne polazi za rukom. Dakle, logoreja po provincijskim TV stanicama i net. platformama ne ''čini čoveka pametnim''. Prof. Krestić može da bude pametan i u Pol. Zabavniku ali Duci i nabrojana ekipa ne mogu nigde. Toliko o recepciji problema glede Ducija. Obavestite se pre nego što se identifikujete sa Ducijevim idejama. Uostalom, on više ne igra košarku. Danas svako može i hoće i lako doktorira tako da i njegovo ''dr.'' ima ''retku spec. težinu''.
Препоруке:
6
4
69 уторак, 21 јул 2015 13:53
АНАЛИТИЧАР
Посебан аспект спорта - њихов најјачи успјех масона и фашиста који контролишу МОК , ФИФУ , ФИБУ . Оно што је на пољу војске НАТО нацистички , на пољу економије ЕУ то су Евролига и Лига Шампиона на пољу фудбала и кошарке . Ми Срби кажемо нећемо у НАТО је ли тако а дио смо Евролиге и Лиге Шампиона које држе потпуно исти људи као и НАТО , глобалне газде Запада . Када је фудбал узела екипа са Истока Европе од 1992-ге - никада - тотална концентрација моћи код католика и масонерије . Шеф масона Келер у Београду недавно казао а француски је масон ЕУ је језуитска творевина . Партизан , Звезда требају том и таквом Западу као Икебана привид равноправности а сву моћ , све титуле узима Запад , католици и масонерија ВАСП , а " биједницима " са Истока мрвице . Као и положај Бугара и Румуна у НАТО-у , да дају топовско месо за напад на Русију и да не постављају питања , имаш да будеш роб . Спорт се гади сваком човјеку који мисли дубински , спорт као аматерски у реду али професионални дно дна
Препоруке:
7
5
70 уторак, 21 јул 2015 14:06
АНАЛИТИЧАР
Људи имају право да мисле шта хоће , ја сам демократа , Ђоковића волим и цијеним али спорт кога он игра контролишу зликовци и разбојници који су изазвали на стотине ратова .
Препоруке:
6
7
71 уторак, 21 јул 2015 15:24
Форевер Јанг
@Аналитичар
Хоћете рећи да Бил Гејтс не припада тој групацији која контролише свет? Морам Вас разочарати. Бил Гејтс се налази у самом врху владалаца света. Па ипак своје коментаре не шаљете ПТТ-ом, него електронски, користећи Мајкрософове производе. ПА по чему се Ви разликјујете од Новака који игра у Адидас опреми? По томе што је Новак успешан, наступа јавно, а Ви као и ја, под псеудонимом.
Препоруке:
15
4
72 уторак, 21 јул 2015 15:44
АНАЛИТИЧАР
Српство бисте за почетак могли бранити тиме што ћете промјенити ник . Као друга ствар не можете промјенити чињеницу чији је спорт тенис . Да није случајно српски , словенски , зашто га зову бијели спорт . Кога тј који слој друштва он представља . Или да нам кажете зашто се игра до 6 боље питање имајући у виду шта симболише број 6 или на примјер ко је масонерија одн. које боље казати битанге он представља . Или да вас питам ако читате ко је амерички вахаби ислам - одговорите ми а то вам је тест да ли разумијете политику - зашто постоји у дивљачким државама као што су Катар , Сауди и УАЕ а све три су продужена рука Америке и НАТО-а зашто постоји АТП Доха или АТП Катар а зашто на примјер на " туру " не постоји АТП Дамаск или АТП Техеран . Шта мислите ко је на већем цивилизацијском нивоу мудри Иран стара цивилизација или амерички кољачи из УАЕ , Катара , Сауди Арабије - када вам то буде јасно биће вам јасно све ко контролише тенис
Препоруке:
7
6
73 уторак, 21 јул 2015 15:57
Форевер Јанг
@Aналитичар
Види се да не пратите одбрану српства, јер човек чију сам песму узео за ник, управо на суду у ПАризу врло успешно брани српство од усташа и њихових оптужби. Име му је Роберт ЦИмерман, алиас Боб Дилан. Не чудим се што то не знате. НАши медији се тиме не баве, па треба дубље чепркати да би се човек информисао. Дакле Ви мислите да је Новак зликовац, а ја тако не мислим.
Препоруке:
4
3
74 уторак, 21 јул 2015 16:14
АНАЛИТИЧАР
Бил Гејтс није у врху владалаца свијета , он је богат али није OLD MONEY , старе фамилије које контролишу свијет . Гејтс је скоројевић , он контролише процесе , његов слој само донекле . А стварни господари су они чија се моћ протеже стотинама година уназад . У праву сте да је компјутерска технологија важна али ако мени спочитавате зашто као Србин користим Мајкрософт колико ја знам Србин Тесла и то из моје Лике је пуно важнија личност за ову цивилизацију од Гејтса или Цукенберга . Поента моје приче је да је спорт оруђе да се масе држе под контролом . Кубертен и Самаранч су били чланови нацистичке партије , један од браће коментатора има за Дуција ружне ријечи . Колико ја знам а Партизановац сам иначе Дуци ( звездаш ) је отишао из репрезентације јер није хтио да повуче изјаву да су Порториканци били дрогирани . Вама то не смета колико видим . Сваки меч разбојника Душана Дуде Ивковића је за дисквалификацију . Пету годину заредом Евролигу не узима фаворит по квоти , спонзор BWIN !
Препоруке:
4
3
75 уторак, 21 јул 2015 16:26
АНАЛИТИЧАР
@ FOREVER JANG

Свака Вам част ако сте због Дилана узели тај надимак и извињавам Вам се . Увијек у животу сам спреман да се извинем ако случајно и без лоше намјере погрешим . Ђоковић није зликовац него вредни момак , интелигентна особа која је побједила и здравствене проблеме а ја имам од малих ногу као и он дисајне проблеме. Волим Новака а спорт тенис није лош и лијеп је . Нисам ја говорио о Новаку , говорио сам о завјеси и ко сједи иза ње . Све што знам о политици а разумијем је одлично и многе непријатеље српства сам раскринкао приватно и путем друштвених мрежа . Шта хоћу да кажем - слушајте Дуција - док Шпанија има незапосленост младих људи 50 % Реал даје једном Роналду ударачу лопте 94 мил. усд. То је светогрђе , колико има хирург или инжињер у Мадриду плату. Веома је наивно мислити да Новак брани српство. Човјече он је неважан тотално и није ни за милиметар учинио да нас Запад воли , Запад нас мрзи, мама ми је била У Женеви , спомињу само Федерера , као да Новак не постоји
Препоруке:
7
3
76 уторак, 21 јул 2015 16:40
АНАЛИТИЧАР
Момак који је о симболици Лондона 2012. писао убили га као и Робина Кука када је казао да НАТО стоји иза ал каиде. Све је политика . Какав спорт . Оне године када су рушили Лукашенка масони НАТО гурали Азаренку - година 2011. Брат српски Лукашенко Луки на срећу није пао . Када ОРАНЖ РЕВОЛУЦИЈА није прошла одједном пада Азаренка , одједном сви је млате, а када је требало срушити Лукашенка имала 50 победа заредом . Срамни идиоти који заглушљују нас Словене . Карпов патриота Русије , Каспаров срамни слуга . Дивац експонент американизације Србије . Све је политика . Звезда у баскету на мајицама фирма ХДЗ-а ИДЕА
Препоруке:
9
1
77 уторак, 21 јул 2015 16:59
АНАЛИТИЧАР
Лондон центар масонерије - је ли тако . Да ли сте читали Света Русија против Хазарије ? Коме се клањају масони - великом архитекти универзума тј . сатани . Која је парола масона ОРДО АБ ЦХАО , поредак из хаоса . Што би казала главни саветник армије Русије Татјана Грачова Православље има поредак ( Москва трећи Христов Рим ) а Лондон има масонски АНТИПОРЕДАК . Москва је троугао гдје је шпиц на врху - поредак БОГ а Лондон масонерија је АНТИПОРЕДАК . Е сада када смо дефинисали то јасно нам је зашто руски бродови добијају имена светаца а зашто НАТО има руно црномагијски симбол или зашто се тенис игра до 6 ( број зла ) а не рецимо до 7 ( божански број ) . Па нам је јасно да је оснивач британске службе МИ6 John Dee био сатаниста и окултиста или зашто је отац сатанизма Алистер Кроули радио као сарадник и агент МИ6 . Хари Потер којим трују српску дечицу голи британски сатанизам , врачеви , вјештице . Москва Православље Хипербореја . Лондон НАТО Америка Атлантида зло Картагина
Препоруке:
4
2
78 уторак, 21 јул 2015 17:18
АНАЛИТИЧАР
Олимпијада - зашто носе бакљу која свјетли ? Како се сатана тј луцифер каже на грчком - лучоноша , онај који доноси " свјетло " . Свјетло наравно под наводним знацима . Спорт контролише масонерија - тајни редови који држе под контролом Америку , Британију , Аустралију , Нови Зеланд . Кип Слободе у Њу Јорку - тип држи бакљу - какво светло исијава та бакља - поклон француске масонерије Њу Јорку . Пали анђео . Зашто Њу Јорк зову Велика Јабука - шта Јабука симболише у Библији . Еденски врт . Њу Јорк такође зову велика блудница . Ништа позитивно нама Србима масонерија не може дати . У Србији постоји секта ОТО , црномагијска , инспектори МУП-а Србије су муку мучили да омладину ишчупају из тог зла . Ништа необично не би било да ОТО није кабала црна магија коју практикује цели Холивуд ( Мадона нпр ) . Све је политика , има 1 одсто и спорта , покоји гол , покоји кош
Препоруке:
7
2
79 уторак, 21 јул 2015 17:56
Форевер Јанг
@Аналитичар
Ама ја се све са Вама слажем. Не кажем да иза великих пара не стоје зли људи и њихове компаније. То је јасно као дан. На крају крајева читао ам много тога и о историјатима тих фирми (БАСФ-Циклон"Б" и сл.). Али за име Бога, какве везе има дечко који популаризује своју земљу, на ЦНН-у прича како је као клинац био у подруму због НАТО бомби, и који је на крају крајева сам успео што заиста милиони сањају. Нико се не сети да се запита откуд МИшковићу паре? Беку? Пецонију? Тодорићу? Ђелићу? Вучићу на крају крајева. А сви завиде Ђоковићу, за кога се зна одакле му паре.
Препоруке:
12
1
80 уторак, 21 јул 2015 18:02
АНАЛИТИЧАР
Пријатељу не завидим ја Новаку на зарађеним новцима . Нека је жив и здрав и он и његова породица . Поздрав
Препоруке:
8
0
81 уторак, 21 јул 2015 19:50
Reddy
Nole je točkić u mehanizmu svetskog kapitala. To ne umanjuje njegov ljudski lik. E, sada, da li je on toga svestan ili ne duga je storija. Ovde je bitna njegova objektivna pozicija. A ona upućuje na ono prvobitno napisano. Dakle, Nole kao objektivna činjenica sasvime je nešto drugo od njegovog ljudskog lika. To malo njih razume.
Препоруке:
7
5
82 уторак, 21 јул 2015 20:37
zvezdan
I onda na kraju teksta glavni promasaj

Upravo je ISUS na vrhu hrama rekao GOSPODARU OVOG SVETA SOTONI da samo Bogu sluyi i njemu se jedino klanjaj...dakle ISUS NIJE ZANEKAO da je Sotona dobio oblast ovoga sveta ALI NAS JE ISUS NA KRSTU OTKUPIO ZA ZIVOT VECNI, dakle biti na vrhu sveta moze i te kako lako biti INTRO za najtezhi pad, zato neka se NOLE boji za svoju vechnu dushu a i mi skupa saq njim...jer je shirok put u propast...

Shta che ti da ceo svet osvojih a da svoju dushu izgubish...Zato nole tako visoko postavljen mora utoliko snazhnije da svedochi OTVORENO I NEUVIJENO HRISTA koga upravo ta gospoda tako strasno i strashno MRZI jer im svojim svetlom osvetljava GREH koji ih je ovladao....
Препоруке:
0
5
83 уторак, 21 јул 2015 20:45
Ћирило
ХА, ха! Звездане какве везе па сад има Исус са прогоном Србије преко спортских терена? Е баш ме насмејасте (и то латиницом).
Препоруке:
3
1
84 уторак, 21 јул 2015 22:27
АНАЛИТИЧАР
Да је све веза политике и спорта односно да је спорт само ДИМНА ЗАВЕСА за остваривање најпрљавијих политичких циљева је Украјина 2014. Рат Запад против Русије и трећи светски рат који се води( Сирија , Јемен , Ирак , Новорусија , Египат , Либија итд. ). Гдје је одржано фудбалско првенство 2012. Пољска + Украјина. Подвлачим Пољска + Украјина. А онда исплива да су навијачи Укро клубова ударне песнице Наци батаљона Националне Гарде и Сектора. И исплива да су на полигонима Пољске , Литваније , Естоније , Летоније специјалци НАТО-а обучавали управо Укро навијаче за Мајдан . Да ли треба казати која навијачка група је радила за Бориса Тадића а глумила најсрпскију групу * група која је одрадила Ђенову да покрије издају Косова и долазак баш то вече Хилери Клинтон у Београд. Француска рат навијача Париза као навијача домицилних Француза и Олимпик Марсеја ( арапи придошлице муслимана ). А сада у следећем посту ћу покушати да освјетлим аспект Маргарет Тачер и " борбе против хулиганизма "
Препоруке:
5
0
85 уторак, 21 јул 2015 23:08
АНАЛИТИЧАР
Данашњи енглески фудбал диктирају кладионице и интерес Владе и корпорација . Некада су понос Енглеске били њени навијачи, онда долази Реганизација и Тачеризација - неолиберализам * власт 1 % над 99 % а том поретку наравно да смета радничка класа па исту протјерују са стадиона . Неке од најјачих навијачких група су биле са радничких докова као фирма Вест Хем . Долази Маргарет Тачер , уводи драконске казне под фирмом да се спречи неки нови Хејсел . Протјерује радничку дјецу са стадиона а стадионе претвара у фенси мјеста за јапије . Нема више чувеног хука енглеских навијача . Панк културу побуне и социјалног бунта у енглеској музици замјењују поп музичари изашли из калупа корпорација и фашистичке владе . Немају радници више права као некада . Зато Енглеска нема Јана Раша нити ће икада имати навијачке фирме као Челзи , Милвол , Вест Хем искрене фанатике свога клуба . Сада су ту хиндуси , жути , пакији , јапији . Њима не требају нормални радници , њима треба профит , зомбији им требају
Препоруке:
3
0
86 уторак, 21 јул 2015 23:51
@ Reddy
Ako neko zna da iskomplikuje stvari, onda je Reddy bez premca. "Nole je točkić u mehanizmu svetskog kapitala." Možda i prvi točkić do Rotšilda? Novak Djoković je jedan odličan teniser, teniser svetskog glasa. On je toliko dobro savladao tenisersku veštinu da pobedjuje sve ostale vodeće svetske tenisere. On nije "kriv" što je taj sport vrednovan tako visoko i da su nagrade tako velike. Razume se da je visina nagrade i te kako jaka stimulacija za nastupanje na vrhunskim takmičenjima. Pored nagrade, tu je i ponos, postati prvak sveta. Taj ponos je još više izražen, jer pripada poštenom i ponosnom srpskom narodu. Zato Novače Djokoviću, srećno u nove pobede!
Препоруке:
9
2
87 среда, 22 јул 2015 00:05
АНАЛИТИЧАР
А паралелно са протјеривањем радничке класе са стадиона као ОПОЗИЦИЈЕ мејнстрим корумпираном политичком систему протјерује се панк као музика побуне- у СФРЈ социјалмо ангажована група је била загребачка АЗРА која је критички приступала корумпираном Брозовом систему а у Енглеској огроман број панк бендова . Све навијаче Тачер криминализује , прави им робијашке картотеке, протјерује их што даље од стадиона па није било више ни навијачких туча па највјернији навијачи да би избјегли терор полиције почињу да долазе на стадионе без навијачких обиљежја у такозваном КЕЖУЕЛ стилу али са временом их полиција препознаје јер су носили УМБРО или LONSDALE гардеробу а евентуалне туче заказују ван стадиона . Стадиони постају храмови прања пара, утакмице се намјештају, нема хука навијача , долази јапи култура на стадионе - представници постисторијског друштва Френсиса Фукујаме . Уништава се домаћа енглеска нација , а проводи имигрантска политика MELTING POT-a . СМРТ МОДЕРНОМ СПОРТУ И ФУДБАЛУ
Препоруке:
6
0
88 среда, 22 јул 2015 00:45
Посматрач
@ АНАЛИТИЧАР

Намучили сте се пишући оволико коментара о спорту и завери политичара, верских секташа и масона против обичног "света" који воли спортске игре. Слажем се са вама да је тако како сте навели. Али шта предлажете као мере заштите и одбране од свих тих скривених радњи око спорта? Велика већина обичног "света" воли спорт и ужива на стадионима и испред ТВ екрана. Пре ће реке почети да теку узводно него што ће људи одустати од те забаве. Једино, можда у Северној Кореји могу да предузму неке радикалне мере и забране спортске активности. У другим земљама света, препуним демократије, могу само да сањају о таквим забранама. Другим речима, све ово написано о злоупотреби спорта, може да остане само као тужна чињеница, против које за сада нема одбране. Поздрав.
Препоруке:
5
0
89 среда, 22 јул 2015 07:16
sefke
pa,koliko to ima komentara da moj ne mozete da procitate i da ga objavite.KO GA SAM VREDJAO,ili je sramota ne postovati premijera ili sramota letovati u hrvatskoj.
Препоруке:
0
0
90 среда, 22 јул 2015 07:32
@analitičar i slični njemu
одосте у ширину.
-Која је то фирма Вест Хем? То је део источног Лондона.
-По вама је панк неки позитивни бунт?Панк је најцрњи продукт тог система,тотално рушење свега нормалног.

Тачно је да фудбалом диригују берзе и кладионице.Чак се дешавало да нестане струје на стадиону,такав квар да не може да се поправи.Испоставило се да се неко негде на Далеком исток кладио не неки резултат.А ако се утакмица прекине због више силе после 75 минута,не игра се поново него се региструје тим резултатом.

Када су се први пут закачили Фергусон и Бекам,овај каснио на тренинг,дете му болесно.Алекс му рекао:Овај тим на берзи данас вреди толико милиона, ако сутра вреди мање, никога не занима моје или твоје дете.
Када је пре 10-ак година Рој Кин добио плату 50.000 недељно, сви гракнули: Фудбал је пропао,како ће други да играју? Данас се добија 8 пута више и сви ћуте. Нормална ствар.
*
Него, сетимо са како је Руслана победила на Евровизији када је требало подржати Јушченка.
Препоруке:
7
0
91 среда, 22 јул 2015 10:56
Nije kasno za komentar
Једна од карактерних црта савремених Срба је завист. Поред тога има и опсесија (Симоновић), није добро да је све унисоно, али да неко може да пљује по светском бр. 1 је слично оном што су пуцали на Мона Лизу. Немоћ се претвара у агресију према бољима. То што га светски плаћени блате је део те попќултуре и по оном "За добрим коњем се диже прашина" на то се не треба освртати. То што се ботови из региона каче на сајтове са глупостима је такође "кисело грожђе", али да се наши просечњаци оглашавају као мериторни је више него поражавајуђе за њих саме. Оно што треба читати су мишљења Пилића, арменулића и Обрадовића.Чак је смирени џентлмен, Арменулић, дозволио себи да каже да је требало слушати Пашића кад су Енглези у питању.Лично и породично искуство са њима је у складу са тим мишљење, јер се њихови прсти виде у свим кључним догађајима двадесетог и двадесет првог века у Србији. Нека нас, бре, оставе већ на миру, далеко им лепа кућа!
Препоруке:
5
2
92 среда, 22 јул 2015 11:09
Небојша Прпић
Некада су фудбал играли сиромашни а гледали богати.
Па се окренуло.
Када је Бенелукс био домаћин ЕП 2006 године, Белгијанци спакују пун авион Енглеза који су правили русвај и пошаљу назад. Онда у УК критикују министра полиције зашто није хулиганима узео пасоше. И човек јавно каже: Узели смо пасоше. Али, у овој групи није било хулигана. Нико није имао ни најмању мрљу. Него је било 30-ак адвоката, неколико баристера(адвокати овлашћени за наступање пред вишим судовима), рачуновођа, менаџера, маркетинг гуруа.
Све висока класа или бар виша средња класа.
О чему се ради?
Ти су послови стресни, а човек на том положају не може да оде у паб да лудује. Ни на стадионе у свом месту. Зато отишли ван да се испразне.

То је то наличје данашњег спорта.

Други облик пражњења су ријалити. Значи, празниш се, псујеш мајку неком играчу или неком морбиду у ријалитију и испразниш се, а прави кривац за твоје стање остаје заклоњен.
Препоруке:
7
0
93 среда, 22 јул 2015 11:13
Небојша Прпић
Код нас хапсили навијаче који су претили некој „новинарки“ бранкици. (Наводници нису случајност.) Да не буде забуне: противник сам сваког насиљаи сваке претње.
Међутим, шта се све узвикује на стадиону, чак и мирни људи вичу „Сломи га!“
Сећате се Мундијала 98-е када Симеоне навуче Бекама да добије црвени картон. И енглески навијачи,бесни,вичу Бекаму „Убићемо ти Бруклина“.
И он им покаже прст.
Био под истрагом ФА, умало није и грађански гоњен. Рекли му лепо: Господине, ви се бавите једним друштвеним послом,који подразумева и реакцију масе, за коју се не може појединачно одговарати. Та маса зна да изађе ван контроле и ви то знате и морате то да отрпите. За то сте максимално плаћени.
Преведено на српски: Добро си плаћен да будеш као боксерска крушка на којој ће сиромашна фрустрирана маса да празни свој гнев. Да е би ударила на кривце, владаре...

И тако, у УК, претиш једном Бекаму и ником ништа. Али, шта је он наспрам бранкице...
Препоруке:
6
0
94 среда, 22 јул 2015 11:20
Небојша Прпић
Сетимо се недавног фрустрираног, морбидног и болесног енглеског новинара, који, када већ није могао да спречи Нолета да победи, написао како лоше плеше и он и Серена. Па шта? Је ли то плесно првенство? Наравно, смета му и Серена.
*
Такође, сетимо се да лудак који је повредио Монику, није кажњен. Али зато, неки месец касније, осуђена на затвор нека панк група која се спрдала са Штефи Граф и њеним носом.
Треба ли коменгар?
*
А да је све отишло у... говори и овај пример, невезан за тенис: Лани је било на свим насловницама да је неки члан жирија за неку од ових аудиција, извређао једну учесницу зато што је дебела. Значи, важнија му њена линија, минић и сл него глас.
Па је ли тај морбид помисли на шта је личио Павароти? Каква је Монсерат? Да ли упореди глас Бојане С., са гласом змијоликих силиконских "певаљки"?

И, замислите, није реаговала ни једна НВО, нити друга заштитиница жена. А да ју је питао да ли мужу испегла кошуљу, разапеле би га.
Препоруке:
9
0
95 среда, 22 јул 2015 12:18
Tурас
БРАВО АЛЕКСАНДРЕ и поштовање свих оних који на овај свет гледају искреним - не интересним очима .
Ђоковићу нико не може да одузме оно што поседује сваки велики човек ; Веру у сабе и љубав према свом народу.
Препоруке:
7
1
96 среда, 22 јул 2015 13:14
Небојша Прпић
Сетимо се и Троицког, који није био допингован, па је ипак добио годину дана забране. Одбио да да крв тог дана него наредног, а евентуални допинг се не чисти из крви за 24 сата.
А Чилић јест био допингован,па добио само пола године.
У Шпаније ухапсили главног доктора за спорт,али запалили сву његову документацију.Ваљда да не би враћали медаље фудаблера,кошаркаша,Надала.
*
Него,занимљиво да су на истој страни атеиста Дуци и неки зилоти који Нолету свашта замерају и Четојевића,и аутосугестију,и јогу.
Лично, православац сам. еђутим,замислите, изађе Ноле преподнобни скрушено на терен.И одмах уради 3 велике метаније у знак извињења Федереру што ће га победити. а ишамара себе,да буде покоран,понизан и нипошто поносит, Ни поносит у смислу достојанствен а камоли горд,јер то је врховна јерес.
Веровање у себе? То је тек грех.Све је у Бпжијим рукама. Само, Свевишњи ипак има преча посла по овом свемирском хаосу, него да он врати ритерн. Зато то препушта Нолету.
Препоруке:
7
3
97 среда, 22 јул 2015 17:08
iz NJujorka
i MOnika Seles je imala americki pasos; Sem toga ona i sama vise seb smtra Madjaricom, a stare drzave vise nema.

NIje ovde problem Biticija nego ko koga ima u saci ..Vucko mora da igra kako sviraju njegove gazde pa je tu i slucaj Bitici, a tog istog Vucka su izabrale gazde a ne narod !
Препоруке:
3
1
98 среда, 22 јул 2015 17:35
Вучићу
i MOnika Seles je imala americki pasos; Sem toga ona i sama vise seb smtra Madjaricom,

Значи нема везе што је избодоше. Е па свака част!
Препоруке:
6
0
99 четвртак, 23 јул 2015 07:14
Сашко Пашко
лондонске госпође у сопственој кожи три броја већој,

Оригинално! Свака част.
Препоруке:
5
0
100 четвртак, 23 јул 2015 12:12
@Nije kasno za komentar
Чак је смирени џентлмен, Арменулић, дозволио себи да каже да је требало слушати Пашића кад су Енглези у питању


Мислим да је Арменулић мало побркао лончиће и да Пашић није мрзео Енглезе. Напротив. Мрзео је Сре, као и краљ петар.
Иначе, Пашић се није тако презивао, него његов очух, за кога се удала његова мајка, бугарског порекла, а и отац му је био Бугарин.
Погледајте мало енциклопедије.
Брат му је био у вигарској обеваштајној служни.
Бугарски извори редовно наводе да је Пашић био Бугарин и са очеве и са мајчине стране, јер наводно му је мајка била Бугарка из Видина, а отац Бугарин из Габрова. Тек је мајчином преудајом за г.Пашића мали Никола био усвојен и добио своје садашње презиме. Тиме се објашњавају и његове родбинске везе и избеглиштво у Бугарску у једном периоду (1883—1889). Постоје и извори који наводе Пашићево цинцарско[8] порекло из Рогачева у Македонији или Москопоља у Албанији.
Препоруке:
3
2
101 четвртак, 23 јул 2015 13:49
Аромун
Пашић није Бугарин. Пашић јесте Цинцарин. Из места Москопоље у данашњој Албанији, које је било највећи град на Балкану у 18.в. након Цариграда. Град са поплочаним улицама, са десетинама манастира и цркава. Са преко 10 библиотека. Тај град је спалио до темеља Али-ПАша Тепелена, кога Албанци величају, и намеравају његово име да искористе у својатању дела Епира у грчкој, како би заокружили Велику Албанију.
Цинцари су расељени широм Балкана. Има их у Албанији, Грчкој, Србији, Бугарској, МАкедонији...
НАјвише су се очували у месту Крушево у МАкедонији, одакле су почињале буне против Турака много пута. Рига од Фере је можда и најбунтовнији.Иначе су Цинцари познати по томе што су помагали држВЕ у којима су живели.
Један од знаменитијих Цинцара је био и прерано преминули певач Тоше Пројески (право цинцарско име Тодор Проја).
У Србији осим ПАшића, познати су на пример ЛАзар ПАчу (најбољи министар финансија икад), Ташко НАчић, Никола Којо, Стерија, НУшић, Пупин, Капетан МИша....
Препоруке:
5
0
102 четвртак, 23 јул 2015 15:40
@Аромун
Да додам недавно преминулог Николу Цинцар Поповића, књижевника. Али ко још у Србији зна за књижевнике.
Али да додам адвокате Филе и каратисте Јорге.
У сваком случају, несрпство не сматрам хендикепом нити тако гледам људе.
Али, југословенство и дивљање сина по БГ су тешке мрље.

Међутим, ни то да је био Цинцар није сигурно, можда ипак Бугарин.
Не написасте какву му је функцију брат имао у Бугарској.
Препоруке:
4
0
103 субота, 25 јул 2015 03:35
Иван
Новак Ђоковић је прича која превазилази оквире спорта и дневне политике. Он је заправо антрополошки појам. Али немају само странци проблем с њим, имамо га и ми. Чак се и Дуци Симоновић жестоко обрукао сводећи га на капитализам или шта већ.

Новак је шампион. Колико год неко причао да је он само спортиста који лупа по лоптици, он је неко ко је дефакто најбољи на читавом свету у ономе што ради. Од милијарди и милијарди људи, Новак Ђоковић из Србије је тај! Велика реткост је постати тако доминантан, и то у делатности која је тренутно медијски сјајно покривена. Глумци, певачи, писци, научници, политичари, бизнисмени, спортисти из колективних спортова, они из медијски неатрактивних индивидуалних спортова - нико од њих не може да се сматра проверено најбољим, уз све њих може да се стави нека ограда, њихова супериорност није тако лако проверљива.

И то и најпримитивнији човек интуитивно наслућује. Због тога је Новак опасан злотворима што су зајашили свет. Он их открива као лакмус.
Препоруке:
3
3
104 недеља, 26 јул 2015 23:56
Gigantski patuljak
Neki od komentatora su se raspisali i proširili temu. Ne smatram to greškom i promašajem, naprotiv. To potvrđuje do koje mere su lik i delo Novaka Đokovića grandiozni. Oko njega mora da se diže prašina, na njemu se oprobavaju svi duhovi, stavovi, uverenja, strahovi, zablude, nade i emocije. Novak je toliko duboko kvalitetan čovek da ne ostavlja skoro nikoga ravnodušnim, oko njega se ljudi vrednosno diferenciraju. Sport današnjice je pun nesolidnosti, manipulacija i mahinacija, tako da je figura poput Novakove jenostavno krupan izuzetak da ne kažem "greška". Sistem još uvek ne zna kako da reaguje, imam utisak da se više on prilagođava Novaku nego obrnuto, sve to prećutno. Naravno, doćiće momenat kada će Novak u potpunosti "zasmetati". Nadam se da će i to taj divni mladi čovek predvideti (osetiti) i da će se na vreme povući iz tog prljavog grotla kojem je već dao ukus normalnosti. A normalnost je ludilu nepodnošljiva. Ja vatreno navijam za Novaka - da se bezbolno izvuče, na vreme.
Препоруке:
3
1
105 субота, 01 август 2015 12:46
Gordana
Procitala sam samo nekoliko komentara i zgadilo mi se. Kako vas bre nije sramota?! Svi bi znali bolje da raspodeljujete Novakov novac jelda?!
Sutra da se organizuje neka dobrotvorna akcije, ne za skupljanje para - nedj boze tu se nebi iscedilo ko ni kap iz suve drenovine, nego da se nesto uradi, uredi, pocisti, pomogne,... gde bi trebala samo malo angazovanja i , i onak, predugog i neosmisljenog vremena, svi ti kritizeri nebi ni pomislili da se pomere iz fotelje. Nazalos, mnogo nam se srozao moral!Mnog smo se izopacili!
Kad mozemo BILO STA , ALI ZAISTA
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер