петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Тројка за Грчку или зашто Вучић мрзи Ципраса

Kоментари (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 09 јул 2015 19:19
.....
Ако сте се питали зашто Вучић тако интензивно мрзи Ципраса и непрекидно жели његову пропаст, одговор је управо у томе што Ципрас Србима показује како би требало да изгледа српски лидер. Он је све оно што Вучић није, не сме, и не жели да буде.




немам шта да додам
Препоруке:
206
5
2 четвртак, 09 јул 2015 19:37
nenad
Snaga Sirize je u viseslojnosti.Taman se dogovoris ili mislis da si dovoljno ismanipulisao ,kad iz grma iskoci Lafazanis.Bice ovo mec do zadnje sekunde.
Препоруке:
134
5
3 четвртак, 09 јул 2015 19:38
sjajno
Savrsen tekst
Препоруке:
151
5
4 четвртак, 09 јул 2015 20:07
Vera Nastasovic
Bravo gospodine Pavlovicu! Mislim da vi mozete da budete srpski Cipras, samo ako zelite. Sve preduslove ispunjavate, jos samo da budete i zaintetesovani. Za sledbenike ne sumnjam da bi ih bilo iznenadjujuce mnogo.
Препоруке:
118
10
5 четвртак, 09 јул 2015 20:08
Душан Ковачев
Грчка је показала да је једини пут директна конфронтација са Тројком. И да у томе има итекако маневарског пртостора за веште политчке потезе.

Ципрас се са "Тројком" сукобио на демократском терену, тамо где се "Тројка" не може ефикасно супротставити. Употребио је инструмент непосредне демократије - референдум. Непосредно пре референдума, зеленаши су Грцима ограничили стопу износа којег могу подићи. Касно, Грци су свој новац благовремено пребацили у сламарице (за разлику од Срба). Осим тога, Грци имају сасвим другачији однос према свом власништву и приватној иницијативи. Прављење будала од Грка пред затвореним банкама и банкоматима је разјарило Грке и осветило се поборницима опције "да".
Препоруке:
130
1
6 четвртак, 09 јул 2015 20:30
Del Potro
Текст ѕа десетку по мојим скромним мерилима, буни ме само на коју то Србиѕу мисли г.Павловић.
Препоруке:
78
4
7 четвртак, 09 јул 2015 20:41
Ruslan
Pocinje majdan u Atini. Okupljaju se EU placenici koje placa Merkel i gazda joj Obmana!
Препоруке:
71
2
8 четвртак, 09 јул 2015 20:43
lepotan
Vucic ga mrzi zato sto Ciprasa voli skoro ceo srpski narod dok Vucica ne voli niko. Vucica moze da voli samo njegova majka i Babic u sta nisam sigurna da ga Babic sutra ne bi napustio da dobije bezobraznu ponudu. Vucic je izdaica svoga naroda, bezveznjak, podrepas. Cipras, mozda, srlja ali sa narodom jer drgugacije se ne moze, Vucic pusta narod da srlja u propast, a njemu se moze. A i Cipras je mnogo lepsi od Vucica po osmehu, pokretima i po onom sto govori.
Препоруке:
132
3
9 четвртак, 09 јул 2015 21:21
српска сарма, а може и пасуљ@ Del Potro
Мисли на Борка Стефановића, на "жутаће", потенцијално и на тим око Вука Јеремића!? Био је Павловић са њима и ЗНА их КАО "ЗЛУ ПАРУ"!? На време се повукао!? Довољно да му признамо ОБЈЕКТИВНОСТ!?
Препоруке:
102
5
10 четвртак, 09 јул 2015 21:50
marfilnik
Odličan tekst,nema šta,zaista sve je dobro izanalizirano i što je najvažnije -realno i objektivno.I sam sam bio u čudu kako su naši mediji ispratili taj dan referenduma u Grčkoj,svi ali zaista svi su se utrkivali ko će više i jače kritikovati Ciprasa.Bila je specijalna emisija na B92 i koliko god se voditeljka trudila da svojim pitanjima koliko toliko navede goste na objektivnost ( jer ipak 61%-39% je velika razlika )ne,-svi su kritikovali rezultat referenduma,Ciprasa,i uopšte se ponašali kao neki svemogući znalci a u stvari ne vide da se dešava nešto po prvi put-jedan narod je rekao NE zelenašima i zato im treba čestitati na hrabrosti.Pri tome ja uopšte nisam neki obožavalac grka,čak je moja deviza ona stara naša izreka "ne daj Bože da nas rusi brane i grci hrane".Ali,evo oni i dan danas ne priznaše Kosovo ,rusi u UN staviše veto na rezoluciju tako se stvari menjaju izgleda.Odličan je Pavlović,redovno ga čitam i tako nekako umirujem sebe.Mi ...srbi : izgleda da smo se umorili...
Препоруке:
71
2
11 четвртак, 09 јул 2015 21:52
Драган
Тројка за Грчку или зашто Вучић мрзи Ципраса


Зато што је Ципрас све оно шђто би Вучић желео да буде, а не може.
Препоруке:
78
3
12 четвртак, 09 јул 2015 22:06
Vesna
Fascinantno,savrseno, hrabro.Ovaj tekst kao da skida cini sa omadjijanog,sludjenog , unezverenog i dezorijentisanog srpskog naroda.Bravo,gospodine Pavlovicu!
Препоруке:
68
2
13 четвртак, 09 јул 2015 22:10
Marfilnik
Moram da nastavim: kada kažem da smo se mi srbi umorili tu mislim na period od 1989 god.i pojave Miloševića do današnjih dana,pogledajte kroz šta smo sve prošli i sada je došao Vučić da nas dokusuri da prodjemo bukvalno kao kurdi jer inače nas ima po celom svetu.Srbija se masovno napušta.Ostalo mi je još malo optimizma u liku Dodika i ipak mislim neki procenat kod Tome Nikolića.I zato mi je svaki članak kao ovaj Pavlovićev kao melem na ranu,jer to pokazuje da ovde još ima ljudi koji misle svojom glavom i vide stvari onakve kakve jesu.A medijska scena Srbije je više nego tužna ...evo jednog primera : listom se govori da je Merkelova došla u DVODNEVNU posetu Srbiji a ona provela nekih 14,15h,i to posle Prištine a pre Sarajeva.Pa,mora negde da prenoći,neće valjda u avionu ali naši mediji od toga napraviše ISTORIJSKU posetu.Kažu,zadnji put kada je bila otišla je ljutita,pa normalno jer Tadić nije hteo da prizna Kosovo ( pri tome mislim da su nas demokrate najviše unakazile ).Vučić je gori
Препоруке:
57
2
14 четвртак, 09 јул 2015 22:19
Благојевић Предраг Пале,Романија
..Kada je Varukasis postao ministar, na pitanje novinara da li se boji odgovorio je: „Da se ne bojim, bio bih opasan"..

Алек се не боји.
Препоруке:
64
2
15 четвртак, 09 јул 2015 22:23
Благојевић Предраг Пале,Романија
..Upton Sinclair: „Teško je navesti čovjeka da razumije nešto kad njegov posao zavisi od toga da to ne razumije..

Народног посланика Бабића још теже.
Препоруке:
56
2
16 четвртак, 09 јул 2015 22:59
Causa Sprectandum
@ Благојевић Предраг Пале,Романија
Алек се не боји


Jednom nas je, jedan oficir upitao - imali neko da se ne boji. Istupise njih nekolicina i bivase prekomandovani u strogu pozadinu.

Lepo je sto se neko ne boji, ali je ruzno da zbog toga neko drugi nastrada.

Mala doza straha je veoma pozeljna, jer vodi racionalnijim resenjima. Takav strah uvek ide pod ruku sa intelignecijom.

AV-v strah je nadnaravan, eksponsnicjalan i naj - kao sto je i on u svamu naj. Taj strah nije blagorodan, ne budi sumnju u samome sebi, ne trazi izlaz u racionalnosti, vec odmah duboko uranja u paniku, koja se u AV-ovom slucaju uzdize na patoloski nivu. On se budi i leze sa strahom. Egomanijakalna crta njegove ne dozrele licnosti ga tera da ulazi u sobe ispunjene preprekama koje mu strah ulivaju, a kompnezacija je u iskonstruisanoj "ljubavi" prema njemu, kroz pazljvo odabranu armiju clakoliznih sledbenika minorne inteligencije i nistavnog morala.
Препоруке:
43
2
17 четвртак, 09 јул 2015 23:21
Bojan, Pristina
Nama Srbima je velika prepreka na putu za slobodu taj antagonizam prema levici - a sve po inerciji jer se ona vezuje za Broza i njegovo nasledje, kao verovatno najveceg srpskog krvnika i njegove Titoiste koji bi da nije postpetoktobaraca bili najvece izdajice iz redova srpskog naroda.

Takodje je interesantna stvar da i oni koji cene Sloboana Milosevica cene ga kao borca koji je devedesetih godina stao na put planovima zapada zanas narod a koji se danas intenzivno ostvaruju. I vide ga prvenstveno kao nacionalistu a ne kao levicara branu tajkunizaciji i krupnom kapitalu, kompradorima...

I kao da sve to nije dovoljno vec 15 god. levica je u Srbiji olicena u Dacicu, Vulinu cak i DS zeli da se identifikuje kao leva partija, sto sve jedna nakazna karikatura od jedne velike ideje uredjenija drustvenih odnosa na mnogo pravednijim i humanijim osnovama.
Препоруке:
47
2
18 четвртак, 09 јул 2015 23:26
bravo za tekst
sanjam i nadam se da će se pojaviti srpski cipras i povesti nas i našu srbiju napred,narod je apatičan jer nemate kome da verujete,ovi na vlasti i svi predhodni su prevarili narod posle izbora.kako ih je samo sns prešla,kada bi se pojavio cipras vučić ne bi bio na vlasti ni 24h.izato narod ćuti kako lažovu da verujete,pritiskaju narod,onse grčiali narodna poslovica kaže"pritisnuto jače više skače"samo će se desiti eksplozija.a to je vrlo blizu,narod bedno i jadno živi i gladan je
Препоруке:
33
1
19 четвртак, 09 јул 2015 23:43
Bojan, Pristina
2
U ovoj vrsti okupacije, nema slobode dok se iz naroda ne pojave neki ljudi kao Cipras i Varufakis, ljudi sa idealima, ljudi koji preziru krupan kapital, koji preziru sto je Tadic rekao-nepristojno bogate ljude.

Setimo se Biblijske price o Lazaru i Bogatasu - Bogatas je do pakla stigao iako u principu nista lose nije ucinio, samo je bio samoziv i ziveo je za materijalno. Njegovo ime ciljano nije poznato da bi se naglasilo da ni Bogu nisu mili bogatasi.

U ovakvim politickim sistemima, velika finasijska moc skoncentrisana u uskim krugovima pojedinaca neminovno dovodi do uticaja na pojedince koji imaju veliku politicku moc kao nosioci vlasti, i onda neminovno dolazi do trgovine :
Politicari trguju drustvenim zajednickim interesima i prodaju ih uskim krugovima finasijskih mocnika i interesnim grupama.
Sto je klasicni organizovani kriminal i drzava vise nije drzava jednakih gradjana nego nesto sasvim drugo...
Препоруке:
31
0
20 четвртак, 09 јул 2015 23:44
uh!
Он је све оно што Вучић није, не сме, и не жели да буде. Вучић хоће да ужива у спровођењу захтева ММФ, НАТО и Брисела погрешно мислећи да је ово 1989.година, а не година истека рока трајања Тројке. Вучић стално навија за банкаре против народа. Да зло буде непобедиво. Само у том окружењу је он нешто. Не много, али јесте нешто. Поред Ципраса Вучић је ништа.


ohoho...kakva samarcina nabedjenom vodji...fenomenalno receno....nemam sta da dodam osim da mi je ovim tekstom ulepsan dan!
Препоруке:
52
1
21 петак, 10 јул 2015 00:10
DrazaLegenda
BRILJANTAN TEKST !!!!Kao i uvek od g-dina B.Pavlovica ,jednog od najinteligentnijih ,najstrucnijih i NAJMORALNIJIH SRba danas !!!Covek je bio na "ulici" 5-tog oktobra (naoruzan) 2000.g ,ali je posle JAVNO priznao da je bio u ZABLUDI -za razliku od drugih DOSmanlija koji se i dan danas kriju i presvlace kao zmije!!!
Препоруке:
21
2
22 петак, 10 јул 2015 00:20
Dragana
Po komentarima bih rekla da se Srbija osvestila i da je narod shvatio veleizdajničku ulogu Vučića i njegovih marioneta.Medjutim, to je samo jedan mali deo naroda, šta ćemo sa onom većinom koja ne ide na internet, koja ima samo RTS1 i Pink i slepo sluša šta Gospodar Vučić laže i ne shvataju da je sve jedna velika farsa i obmana.Taj deo naroda je veoma dragocen, ali do njega je teško doći. Prodane duše i tzv. demokrate koje su se "dale" za šaku dolara ili izvitoperenih ideala su u manjini i oni ne predstavljaju opasnost za dobijanje vlasti. KO onda? Gde je naša Siriza? Gde je naš Cipras? U NSPM ima puno pametnih ljudi, Djordje Vukadinovic je genijalac, čitajuci tekstove vidim da ima minimum 20 izuzetno pametnih ljudi, nadam se da im se može verovati, neka izađu sa jedinstvenom idejom, podržaćemo ih svako kako može. Samo da se ovo trenutno zlo, zvano Vučić iskoreni. U suprotnom biće optužen za veleizdaju sopstvenog naroda! A šta će biti sa narodom...
Препоруке:
21
1
23 петак, 10 јул 2015 00:35
Могуће само у Србији
Поред Ципраса Вучић је ништа.
Па и поред сваког нормалног човека он је НИШТА. Који би то нормалан човек променио за 180 степени своја схватања, све оно у шта се до јуче клео и упркос томе тражио да му се и даље верује. И пошто је Србија по много чему изузетак имамо тај парадокс да такав лик уместо да заврши у некој установи води земљу.
Ах, заборавих Црну Гору и Мила, и по томе се види да смо браћа.
Препоруке:
27
1
24 петак, 10 јул 2015 00:53
Causa Sprectandum
@ Bojan, Pristina
Nama Srbima je velika prepreka na putu za slobodu taj antagonizam prema levici - a sve po inerciji jer se ona vezuje za Broza i njegovo nasledje,


Sjajno primeceno!!

Nakon americke revolucije, predsednici su izgledali bas kao i bivsi britanski gospodari.

Evropska, francosko-marksisticka revolucija je samo zamenila "burzuja" za "proletera" na vlasti. Otimacina je glavna stavka programa, uz posledicno uzdizanje lumpenproleterijata, kao opasne potketegorije radnicka klese, na vlast.

Na Kubi i ostalim bratsim Latinoamerickim Drzavama su izvedene Revolucije Bolivarijanskog tipa, koje ne zamenjuju obllike vlasnistva i vladavine, vec vaspostavljaju Pravdu, koja je prirodno stanje, od Boga dano, iako su deklarativno ateisti. Da li? U tim levicarskim zmeljama imamo ogroman broj vernika koji uporno glasaju za sveje "ateisticke" lidere, pa se mora postaviti pitanje - da li su svi latinoamerikanci jedna gomola ludjaka i mazohista??
Препоруке:
12
0
25 петак, 10 јул 2015 01:46
Drago - Ja
Da sjajan tekst,međutim autor je ispustio samo jedan važan detalj, vezan za politički profil Ciprasa.
On, da bi konačno pobedio neoliberalne bankstere, morao bi pre toga počistiti i pohapsiti njihove partnere u samoj Grčkoj, iste one koje i u Srbiji nazivaju partnerima i plaćenicima tih belosvetskih finansijskih mogula.Ako to ne uradi ostaće upamćen u istoriji samo kao petao koji je rano prokurikao a da nije nagazio domaće koke.Cipras nebi nikako smeo da prihvati eventualnu "novu pomoć" od bankstera, jer bi to bio zajam za kupovinu vremena i da se uz pomoć prethodnih partnera, ( koji su Grčku i doveli u ovo stanje, identično srpskom) konsoliduju u neminovno lošem ekonomskom oporavku koji mora nastupiti posle Ciprasovog "oxi" i pošalu ga na istorijsku deponiju kao šarlatana i kukavicu.
Ciprase, prvo počisti u svom dvorištu, i pobeda je neminovna.
Препоруке:
17
2
26 петак, 10 јул 2015 02:42
фристајло
И сувише оптимистично посматрате ствари, Павловићу...
Јесте Ципрас покренуо нешто, "иновирао" политички наступ поштењем и искреношћу; но, против себе и Грчке има страховито јаку осовину- банкстере, ЕУ и НАТО- који се финансирају тим пљачкама, које спроводе над народима света.
Мислити да је ово што је до сад урадио довољно да уздрма ту коалицију- по мало је неозбиљно; 50 година они тероришу без мало целу планету.
Рано је за било какво радовање; империја зла тек смишља како ће да узврати ударац.
Је ни не сумњам да се осмишљавају сценарији; грађански рат, изолација, напади из Турске или Албаније, провоцирање са признавањем Македоније, спонзорисање "Златне зоре" и сваке опозиције која је спремна да нападне Сиризу и Ципраса...
Грци су у веома, веома опасној игри. Не помажемо им ако их "ложимо" да су победили.
Питање је- да ли уопште и "воде"...
Паметније би било да их упозоримо на то- како се запад обрачунава са неким, кога види као непријатеља; бар ту можемо да помогнемо...
Препоруке:
30
4
27 петак, 10 јул 2015 07:27
Зоран Туцаковић
Ципрас је учинио јавним, све оно што је уобичајено закулисно и тајно. Све те преговоре на којима се банкари договарају са националним представницима како да опљачкају грађане и како да заједнички прикажу делове споразума и у којим роковима, на такав начин да грађани не схвате да је то пљачка. Предлог поверилаца је у интегралном тексту свуда био доступан сваком грађанину.


Ципрас је показао зашто се Грчка сматра колевком праве демократије. Доступност предлога поверилаца у интегралном тексту обесмишљава напоре злоумника да прикажу како је референдумско питање нејасно. Данашње банкарство фашистичког предзнака је пљачкашко и усмерено ка поробљавању народа и држава, и у томе следи исту линију од свог настанка, односно слома Византије. Прави устанак јесте против таквог лихварског банкарства, и он мора да уследи што пре, зарад спаса управо европских држава.
Препоруке:
13
0
28 петак, 10 јул 2015 08:55
Gledač
Ni grčki narod a ni svi koji kritikuju (uključujući tu i mene) našu vlast realno nisu spremni za sudar i "rat" sa Trojkom. Ili bar nije većina i malo idealista bi bilo ostavljeno da izgine slavno već u poznatoj tradiciji i jednih i drugih a onda bi neko popustio i naravno proglasio pobedu u porazu. Trojku te ne bi interesovalo jer te lokalne zabave i samolaganja njima ništa ne znače jer su dobili rat na terenu i sve, čak i više, nego što su tražili na početku. Kreditori su se kockali i previše su davali ali realno i iskreno i mi smo znali da previše srljamo početkom ovog veka i da su promene prevelike i prebrze. Tako isto i Grčka krajem prošlog i sa nama početkom ovog. Prelako se zaduživalo bez plana kako da sistem ostane stabilan pa čak i po cenu da promene budu sporije i što je važno skromnije. Sad niko ne želi nazad jer su rezerve već potrošene a imao pa nemao je stara kletva koje se svi plaše i tako i makar lažno nastavljamo poznato.
Препоруке:
7
0
29 петак, 10 јул 2015 09:56
nenad
Vucic je pravi srpski lider.
Narod stoji iza njegove politike.
Vucic razume svoj narod i narod njega.

Zar nije najveca potvrda mojih reci to sto nema nezadovoljstva
Препоруке:
7
29
30 петак, 10 јул 2015 09:56
Витез
@ Фристајло

Анализа господина Павловића је сјајна и свеобухватна, рекао бих суштинска. Можда је и идеалистичка али без вере у оно што радимо или презентујемо свакако нећемо имати успеха!
По мени је и Ваш коментар тачан и добронамеран јер сви знамо нашта су креатори овог и оваквог света спремни.
Дефинитивно је сигурно да се отварају нови историјски (миленијумски)процеси чији расплет на крају ретко ко може са сигурношћу да прогнозира. Оно што је сигурно то је да нико од нас "нови свет" није видео. Оно што је за мене суштина је да се одиграва сукоб између добра и зла или ако хоћете између људи и киборга! Не би смели (ми људи)да престанемо да будемо људи и да напустимо основне људске вредности! Дакле требамо бити на страни Доброг, како год то неко схватио.
Подсетио би на скорашњи Стиглицов интервју у коме износи суштину. А суштина је Солидарност и Давање. Само тако је могуће свет спасти од апокалиптичког сценарија!Не бих се изјашњавао да ли сам оптимиста или песимиста по том питању!
Препоруке:
16
4
31 петак, 10 јул 2015 10:04
nn
Cipras se dogovorio sa kreditorima.A zna se sta to znaci.Toliko o tome.
Препоруке:
5
8
32 петак, 10 јул 2015 10:08
Jasna
Pa mi smo imali svog Ciprasa,ali je B.Pavlovic bio protiv njega.
Препоруке:
12
19
33 петак, 10 јул 2015 10:10
Jasna
Nikakvog razloga nema Vucic da mrzi Ciprasa,jer su obojica za EU.Da je Cipras protiv EU vec bi iz nje izasao i presao na drahmu,osim toga vec se dogovorio sa kreditorima.
Препоруке:
7
24
34 петак, 10 јул 2015 10:14
Ивана Петровић, Атина
Изузетан текст, господине Павловићу.
Надамо се да је ово Όχι почетак буђења и политичког освешћивања народа.
Од Ципраса се очекују отресити одговори и нагли потези. Међутим, то се неће догодити. Маневрисаће све док му се створе услови да се обрачуна пре свега са домаћим тајкунима. Са Цакалотосом, као умјереним министром, и Варуфакисом као идејним творцем из сјенке, можете бити свједоци како изгледа грчка дипломатска школа. Када помислите, ето готово је, биће нових изненађења. Све док се и остатак Европе пробуди, ако се пробуди.
Поздрав!
Препоруке:
11
1
35 петак, 10 јул 2015 10:24
Primorac
Vučić ima sve razloge da mrzi Ciprasa jer on ima sve što ovaj nema: hrabrost, poštenje, istinoljubivost, pravdoljubivost, vjeru, viziju, pa čak i prijatnu vanjštinu, tj. fizički izgled!
Препоруке:
12
3
36 петак, 10 јул 2015 10:26
nenad
Lafazanis nije potpisao kao no Kamenos.Lafazanis zbog levih,Kamenos zbog vojske i pdv-a na ostrvima.Jos se igra i sve zavisi od odpisa duga.
Препоруке:
7
1
37 петак, 10 јул 2015 10:53
Bojan, Pristina
@Causa Sprectandum

Slazem se u potpunosti sa vama. Ja nisam za gasenje privatne inicijative i progon privatnog kapitala - osim u vlasnistvu nad prirodnim monopolima i nacionalnim resursima. Sve sto bi zabranili, samo bi od toga stvorili famu. Ja sam samo za drustveno regulisanje privatnog kapitala.
On je kao "ludo dete" o kojem se morate starati jer osim zelje i opterecenosti za profitom, ono nista drugo ne razmislja. Zato je uvek rdjav gospodar ali se od njega moze napraviti, na opstu korist, dobar sluga.
Regulisanje, podrazumeva maksimalno porezivanje onog dela profita koji bi privatni delatnik usmerio na licno razvratno bogacenje.
I maksimalni otpis poreza za sredstva koja bi usmerio u nove i cistije tehnologije, podelu dobiti sa radnicima do gornje grane zarade u toj privrednoj grani itd.
Препоруке:
3
1
38 петак, 10 јул 2015 11:10
Bojan, Pristina
@ Fristajlo

Zaista Fristajlo, ovo deluje kao da su dva coveka krenula na celu armiju.
Ali sav taj galimatijas je neko morao da zagrebe-da zabode prvi asov. I to je vec dovoljan razlog za radovanje.

I ja sam razmisljao o svim tim opasnostima koje vrebaju Grke, i jos uvek se pitam koji ce poznati instrument protiv njih Imperija zla da iskoristi ? Izolacija, satanizacija, Albanci u Epiru, unutrasnja destabilizacija finasijski udari ?

Ali nadu mi daje to sto mi se cini da Cipras to odlicno razume, i zato ide oprezno malim koracima i zna sta je oruzije kojim se taj rod najbolje izgoni :

Iznosenjem svega javosti na videlo, da li su te milijarde stvarne, gde su zavrsile, koje su stvarne namere za preuzimanjem nacionalnih resursa i sve to smireno bez krupnih reci.
I zato druga strana vec gubi zivce i burno reaguje
Препоруке:
10
2
39 петак, 10 јул 2015 11:25
Bojan, Pristina
@ Fristajlo

I zato mi se cini da je Cipras svestan da ce ovo biti duga i teska borba i da ima strpljenja za to. I da je posebno opasno to sto su petao koji prvi oglasava zoru.

Mislim da ce traziti pravo da stavi memorandum na otplatu dugova.
da ce najveci deo dugova prihvatiti ali da ce njihovo vracanje ici drugacijim tempom, koji ne znaci smrt za privredu jer usisava sva sredstva koja bi se trebala uloziti u njen razvoj.
Zato su im oni i pumpali kredite preko nivoa solventnosti isto kao sto i nama sada rade, jer nama takodje ogromni deo bruto proizvoda vec sada ide za otplatu kredita(kojima smo finasirali potrosnju a ne proizvodnju i izvoz) tako da ne da nam ne ostaje za nova ulaganja nego nemamo ni raspale fasadeda popravimo, i to je ono zivo blato i koje nas oni ciljano guraju.

No Grci nisu beznadezni, ako se ne varam, oni samo od Turizma godisnje imaju 50 milijardi
Препоруке:
7
5
40 петак, 10 јул 2015 11:48
brzi
Današnji odgađaji ( prihvačanje svi uslova kreditora sa strane grčke vlasti; Sirize) pokazuju da je avtor ovog teksta samo i jedino politički agitator i ništa drugo.
U Srbiji nije kriv Vučić što je na vlasti nego narod koji ga izglasao na izborima, i to sa absolutnom večinom. Po avtoru trebalo bi u Srbiji menjati narod da bi se dogodio preokret. A to dokazuje samo činjenicu da je avtor školovana komunjara jer samo komunjare imaju ovako sulude ideje o menjanju naroda.
Препоруке:
6
19
41 петак, 10 јул 2015 13:18
Агент за Бојан Приштина
Nama Srbima je velika prepreka na putu za slobodu taj antagonizam prema levici - a sve po inerciji jer se ona vezuje za Broza i njegovo nasledje,

Нисам приметио да се ико од декларисаних левичара јавно оградио од тог наслеђа нити да је осудио "највећег крвника" и његове помоћнике који и дан данас имају улице и споменике по Србији. Нико од левичара није спреман да разговара о догађајима пред Други Св. рат нити да критички претресе тзв званичну историју која још малтене стоји онако записана онако како су "другови и другарице" рекли. Нико од левичара ни да гукне да да каже да је комунистичка владавина била дубоко антисрпска и да неће да има ништа са тим. Извините ако сам вас погрешно разумео али вас молим, немојте да кривите само народ за тај антагонизам кад са друге стране ништа није понуђено.
Препоруке:
1
4
42 петак, 10 јул 2015 13:29
Шоми
Ни Ципрас се не залаже за излазак Грчке из НАТО-а, еврозоне и ЕУ, тј. Запада.
Препоруке:
5
1
43 петак, 10 јул 2015 15:34
Jasna
Pavlovic se malo zatrcao sa ovim tekstom ,dogadjaji su ga vec demantovali,ali malo demagogije uvek dobro dodje.
Препоруке:
9
9
44 петак, 10 јул 2015 15:38
Jasna
A komentatori po starom...Ovde velicaju Ciprasa(jer je upotrebljen kao sredstvo protiv njihovog pol.protivnika(Cipras lep,pametan ,hrabar ,neustrasiv,ne pristaje na ucene...za razliku od njihovog protivnika),,a na drugoj temi ,isti ti kude Ciprasa(zbog dogovora sa kreditorima).
Smejurija.
Препоруке:
7
10
45 петак, 10 јул 2015 16:11
сер јошка
Jasna
просветлите нас - ko je naš Cipras po vama?
да није Вулин?
зашто се затрчао Павловић? Због начина како извештавају корпоративни медији Блиц и Катимерини а ви слепо верујете њиховом спиновању?

па сам највећи (и једини с донекле смисленим аргументима) апологет неолиберализма у нас, Глигоров, је објаснио и "офирао" их: " Zašto su privatni dugovi, potraživanja banaka pre svega, u velikoj meri otpisani 2012? Zato što se cenilo da je rizik od sistemske finansijske krize manji, a da se bankrotstvo Grčke može izbeći značajnim produženjem roka otplate uz veoma nisku kamatnu stopu na, sada, uglavnom suverene i multilateralne dugove. Sada se ceni da su sistemski rizici veoma mali, a da je manji trošak ako Grčka bankrotira i napusti evropsku monetarnu uniju"
Препоруке:
2
5
46 петак, 10 јул 2015 16:17
сер јошка
јасна и остали сеиристичари (који сеире над пропашћу Сиризе, која је само у њиховој од корпорација теледиригованој глави)

како то да Ципрас опет ради баш оно што нервира Троику..
па најлакше би било да одмах изађе из еврозоне и скине сву одговорност са Троике.

овако - ако Троика одбије, што не сме јер им је генијано наместио да не смеју да учине оно што им је интерес и што су планирали (види Глигорова и немачке званичнике раније) - добро је, ако прихвати, опет је добро - за Грчку и човечанство... јерт се први ЈАВНИ преговори, на којим стално терају Троику на чистину, настављају
Препоруке:
4
7
47 петак, 10 јул 2015 16:57
Peter RV
Pavlovic bi trebao da se stavi na celu istinske 'Srbize', bas zbog ovoga:
"Ако сте се питали зашто Вучић тако интензивно мрзи Ципраса и непрекидно жели његову пропаст, одговор је управо у томе што Ципрас Србима показује како би требало да изгледа српски лидер. Он је све оно што Вучић није, не сме, и не жели да буде. Вучић хоће да ужива у спровођењу захтева ММФ, НАТО и Брисела погрешно мислећи да је ово 1989.година, а не година истека рока трајања Тројке. Вучић стално навија за банкаре против народа. Да зло буде непобедиво. Само у том окружењу је он нешто. Не много, али јесте нешто. Поред Ципраса Вучић је ништа"
Ako analiziramo rezultat referenduma, nacicemo da su Komunisti isli protiv njega, dok su Zlatna Zora i ostali 'fasisti' glasali odusevljeno za OXI, protiv Pasoka i Nove Demokratije koji su se stavili u sluzbu americkog imperijalizma.
Grcki narod je razumjeo, da kad dodje do njegovog interesa, 'ljevica i desnica' ne postoje!
Ovo treba da bude lekcija Srbima.
Препоруке:
7
0
48 петак, 10 јул 2015 17:04
Jasna@ser Joska
Ma da kako da ne.
Nisam ja seiristicar nego surovi realista ,za razliku od vas petooktobaraca,sa bujnom mastom.
Kada smo mi Srbi imali svog Ciprasa nije vam valjao,borili ste se protiv njega ,a sada kad ga nema nigde na vidiku mastate o njemu(eno vam ga cak i onaj vas nekadasnji zuti koalicioni partner , dao masti na volju) .
Pa kako tu pojavu nazvati???
Smejurija i nista drugo.
Препоруке:
4
12
49 петак, 10 јул 2015 17:08
Ненад Пиваш
@Peter RV

Са вашим закључком се делимично слажем, подела на левицу и десницу свакако није основна подела данас. Но погрешили сте гледе грчких стаљиниста, они су гласали за ОХI, али су напали Ципрасу зато што су сматрали да је питање нејасно срочено и да оставља простора за договор за кредиторима.
Препоруке:
2
1
50 петак, 10 јул 2015 17:09
Fatos
Dzaba iscimase grcke penzose pred bankomatima.
Препоруке:
5
2
51 петак, 10 јул 2015 17:22
Jasna@ser Joska
Ocigledno ne pratis moje komentare,jer da pratis znao bi ko je po mom misljenju bio srpski Cipras(ali pravi),ne kao ovaj grcki.Pa ja o tome pisem ovde godinama.Ali proso voz.

Najsmesnije u svemu tome je da sada vecina onih koji su na ovaj ili onaj nacin ucestvovali skidanju srpskog Ciprasa,sada mastaju o nekom novom ,a mi koji nismo u tome ucestvovali, pomirili smo se sa sudbinom.
E sto ti je ironija sudbine.I to nije seirenje, samo realnost.
Samo sto vi petooktobarci vise volite bajke ,nego realnost.Tako ste i 5.oktobra poverovali u bajku. A sve vam je srpski Cipras lepo objasnio u svom poslednjem obracanju naciji.
Препоруке:
5
10
52 петак, 10 јул 2015 18:44
Peter RV
@Ненад Пиваш
Imam druksu informaciju o stavu komunista.
Proglasili su neutralnost za referendum pod izgovorom da je pitanje 'nejasno'.
Inace, komunisticka partija u Spaniji, je protivna pokretu kao Podemos- koji vrlo blizak Sirizi.
Olinjali komunisti, postali zatvorena sekta, pate od neizlecive nostalgije za njihovim teorijama kolhoza. (Pozdrav)
Препоруке:
6
1
53 петак, 10 јул 2015 18:56
свакакав ли свет овде залази
srpski Cipras(ali pravi),ne kao ovaj grcki.

Ето сазнадосмо да грчки Ципрас није прави. Толико о резоновању и перцепцији стварности.
Препоруке:
5
2
54 петак, 10 јул 2015 20:35
Bojan, Pristina
Agent

Razumem Vas u potpunosti. Danas to vise nije aktuelno, a levica prakticno i ne postoji - kao sto ne postoji desnica, sve su to samo sluzbenici okupatora, njihovo je da samo da vezu konja gde im gazda kaze i da ne opterecuju badava svoje vijuge tim krupnim temama.

Devedesetih pak, Slobodan nije dozvolio podvlacenje racuna sa komunistima, titoistima i ostalima koji su radili na stetu Srba jer bi to narod koji je bio duboko podeljen u tim godinama uvelo cak iu gradjanski rat, posebno ako znamo kako su Vuk i Seselj agresivno istupali a povremeno i divljali.

Na kraju bas ti Titoisti i lazni disidenti(i jihova deca) su presvukli dresove i preko noci postali osnova gradjansko-demokratske elite.
U istu klonu su se svrstali i (lazni) Vukovi cetnici. Sto je tek pokazalo koliko bi bilo besmisleno zbog njih narod okretati jedne na druge
Препоруке:
4
0
55 петак, 10 јул 2015 20:49
драго_ца
@Фристајло

50 година они тероришу без мало целу планету



50???
Време је да почнете да читате и мало старије изворе. Изненадиће те се.


@brzi

Današnji odgađaji ( prihvačanje svi uslova kreditora



Госн брзи, остао сам без посла и треба ми препорука. Обећавам да ћу да коментаришем исто као и ви. Чак ћу да мешам ч и ћ.
Evo i na latinicu prelazim ovog trenutka.
Препоруке:
2
2
56 петак, 10 јул 2015 23:41
Radjen Prpic
Dozvolite da dodam:

1. Cetvrtak vece - grcka leva vlada podnosi poveriocima molbu za novi packet kredita
u kome pristaje na nepovoljne uslove kojima je referendum prethodno rekao "Ne".
Dakle zaokret.

2. Sa poveriocima je tesko ako ne I ne moguce pregovarati an ravnoj nozi ili diktirati uslove, posebno ako ti goli opstanak of istih tin poverioca zavisi.

Ne bin da kvarim, ali odavde izgleda kao da je Ciprasov blef procitan pa je I on sam od sopstvenog blefiranja odustao.
Препоруке:
7
3
57 петак, 10 јул 2015 23:54
Jasna@Svakakv svet ovde dolazi
Cipras je postalo ime za pobunu,pravu ,a ne laznu,na to sam mislila,nespretno sam se izrazila,ali bice da tebe nesto drugo zulja u mojim komentarima ...Da i slazem se da bas svakakav svet ovde dolazi...
Препоруке:
6
1
58 субота, 11 јул 2015 00:12
Aleksej
Grcka se nasla u problemu, jer je od strane sopstvene elite, i bankara, uterana u pogresnu valutu. I to je to. Prosto. Dug 2007god bio 100% gdp-a. Sada je 180%.
Nikakvim, ama bas nikakvim merama stednje se nece, niti postoji primer da je iko ikad to uspeo, izvuci iz krize i problema. Cipras je morao da odmah prestane da pregovara sa Trojkom, da izjavi da ce platiti 50% duga, ne vise, i da vraca drahmu, i to na nivou iz 1998god. Sve depozite su vec trebali da prebace elektronski u drahmu. Ovako, mrcvarenje ce se samo nastaviti. Ostavka Varufakisa je takodje greska,on se razume u ekonomiju mnogo vise od W.Scheuble-a, koji sa istom blage veze nema.
A Vucic, pa on ne sme da pisne ni za nekakav dron, a kamoli da se usprotivi Trojci, pa oni su ga i postavili. Nakon njega ostace pustos. I sto je najgore, u svest gradjana Srbije je uslo pogubno saznanje da ovi sa zapada mogu svakoga da kupe,
dojucerasnje patriote. Tako ispada. To je ono najgore.
Препоруке:
4
1
59 субота, 11 јул 2015 07:34
драго_ца
@Radjen Prpic
ako ti goli opstanak of istih tin poverioca zavis
i

Каже се "поверилаца" госн Прпић а не "повериоца".
Препоруке:
3
1
60 субота, 11 јул 2015 10:51
:(
"И чврсто иду у следеће три четвртине које ће наравно бити тешке, али се тим неће распасти. А биће и још тројки. "

Eh, bože, bože... koliko bih volio da je ovo istinito.
Препоруке:
6
0
61 субота, 11 јул 2015 23:46
eurofakis
za mene je junacina i mozak cele operacije, sto bi se reklo, bio i ostao varufakis, mada i cipras postaje sve interesantniji igrac.
Препоруке:
7
0
62 понедељак, 13 јул 2015 13:48
сер јошка
Pa kako tu pojavu nazvati??? (називати Милошевића, банкарског чиновнилка инсталираног на чело државе по повратку из САД грчким Ципрасом)
Smejurija i nista drugo.
Препоруке:
0
4
63 четвртак, 16 јул 2015 13:59
Peter RV
Zadnja vijest: Vucic ne mrzi Ciprasa nego ga obozava.
Препоруке:
5
0
64 уторак, 21 јул 2015 12:13
мићо
Сви смо добили наду те недељне вечери и ко је могао помислити да је могућ преврат после само неколико дана,мада М Миленковић тврди да је то предвидео и чак рекао.То је победа зла и тамо где се нико није надао.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер