Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Najskuplja srpska reč“ košta dva centa mesečno, pošto li su tek one jeftinije?

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 28 jun 2015 00:26
Bojan, Pristina
Mi vec nismo ono sto smo bili.
Pogledajmo sta rade Grci, pogledajmo kako se bore za svoje Madjari pod Orbanom, pogledajmo HRT dali svakog dana Ambasador neke zapadne zemlje komentarise njihovu unutrasnju politiku, kao kod nas ?

Tesko je priznati ali mi smo postali nacija poltrona, kukavica i bezkicmenjaka, predmet nezamislivih ponizenja a sve cesce i sprdnje.

Naposletku sve se placa, ovaj nas ambivalentan odnos prema zemlji skupo cemo da platimo mozda cak i krvlju nazalost.
Platicemo odricanje od Kosmeta novim teritorijama, platicemo to sto ljubomorno nismo cuvali privredu i industriju jos nezamislivijom bedom.
Preporuke:
77
2
2 nedelja, 28 jun 2015 08:05
srpska posla
suva istina .
Preporuke:
53
1
3 nedelja, 28 jun 2015 08:37
Albanceros
Spremte se spremte...da ustav promente
Preporuke:
8
38
4 nedelja, 28 jun 2015 09:10
Ernan Kortes
Ima li gorih ljudi od miloševićevaca!
Ima li kraja njihovoj nenarodnoj antisrpskoj politici!
Preporuke:
19
23
5 nedelja, 28 jun 2015 09:15
Deprimirani srpski rodoljub
Slazem se sa zemljakom Djikicem.Proci se referendum o novom ustavu odnosno o odricanju od KiM i to glatko.Kao sto su se Srbi odricali rubnih delova srpstva dakle RSK, delova RS, u perspektivi i cele RS verovatno, zatim Crne Gore i sada kroz promenu ustava i KiM, zarad svetle buducnosti ostatka drzave i naroda koji nece da bude talac i da trpi zbog tih ljudi odozdo tj sa KiM, kao da se jelte radi o urodjenicima sa Papue Nove Gvineje a ne sunarodnicima, tako ce red jednoga dana neizbezno doci i na Rasku oblast, na Pcinjski okrug, pa ce Vlasi na istoku Srbije da se sete da su zapravo Rumuni, a Rumuni iako prema Srbima uvek dobri i korektni reci ce : "Pa vec, kada ovi Srbi daju svima, kao raspomamljena i uspaljena devojka onu stvar svima, pa hajde i mi da im cepnemo neki deo".Bugari ce kibicovati na Dimitrovgrad i Bosilegrad a Srbi nece dozvoliti da te dve vukojebine od opstinice budu kamen spoticanja za ostatak Srbadije na putu ka EUldoradu, i tako dalje i tome slicno...
Preporuke:
51
3
6 nedelja, 28 jun 2015 11:27
marko miljanov
bravo profo
Preporuke:
25
1
7 nedelja, 28 jun 2015 12:44
Zoran Živković
Kostreš- Nemoj da uzimaš u pogana usta najvećeg srpskog državnika 20. veka, Slobodana Miloševića!
Pogana usta pogano zbore, na Vidovdan se vidi ko je vera , a ko nevera!!!
Preporuke:
17
11
8 nedelja, 28 jun 2015 13:09
Baša Mrkalj
Odlično pisanije!
Preporuke:
20
1
9 nedelja, 28 jun 2015 15:48
građani i građanke,i ono u šta se trpa nešto između
I još nešto će probati,kao što je probao Tadić i ds,a to je da Srbija nije više nacionalna država,što će reći država Srba i ostalih...
Već građanska država,nešto za šta će im kao primer poslužiti montenegro,u kojoj se Srbi i srpski jezik zatiru.
A građanin,kako to ponosno zvuči!?
Pa još građanin sveta.
Ili malograđanin,kao pola srpske vlade i simpatizera sns-a.
niko
Preporuke:
22
1
10 nedelja, 28 jun 2015 16:06
Ćirilo
To krupno se krije iza krupnih reči o „teškim odlukama“, kao da „krupnoća i teškoća odluke“ garantuju uspeh i dobrobit. Krupne i teške odluke mogu biti I dobre, ali i ne moraju i po pravilu nisu. U ovom slučaju, uopšte se ne radi o „krupnoj odluci“, već o iznuđenoj odluci, a iznuđene odluke su po pravilu loše. To najbolje znaju šahisti, kada ih protivnici vijaju po tabli sve do neizbežnog šah-mata.

Krupna odluka je bila izvršiti veleizdaju. Sve otalo je lako.
Odličan tekst. Svaka čast.
Preporuke:
21
1
11 nedelja, 28 jun 2015 16:09
Vladimir Nedeljković
Đikić je jedan od retkih autora koji liniju svoje krtičke misli nije promenio ni za milimetar bez obzira na to kome se obraća i koga kritikuje. Na žalost, još jedan surovo istinit članak.
Preporuke:
15
1
12 nedelja, 28 jun 2015 21:16
fristajlo
Pitanje za NSPM Veb...
Dva puta šaljem komentar, oba puta pokaže mi se da je primljen, a ne izlazi; zanima me- da li ste ga dobili, pa ga Vi ne puštate, ili je ono što već neko vreme sumnjam- presretanje?
Unapred hvala na odgovoru...
Preporuke:
7
1
13 nedelja, 28 jun 2015 21:38
NSPM Web
@fristajlo

Nismo dobili nikakav komentar od Vas duže vreme, tako da nije do nas.
Preporuke:
7
1
14 nedelja, 28 jun 2015 22:34
unger
Narod je za ovakvu vlast glasao pa ce i za sve drugo......
Narod je za OVO glasao.
Jedino nije jasno cemu li se uopste nada kad je ovako.....
Preporuke:
6
1
15 nedelja, 28 jun 2015 22:41
Vladimir NS
@Ernan Kortes
Ima li gorih ljudi od miloševićevaca!

Čoveče, počinješ da ličiš na Jasnu*.
Milošević je imao svoje grehe ali daleko manje od OVOGA pa i od tvog Koštunice.
Bar da je OVAJ i trunku miloševićevac nego je "koštuničar na kub" i "čedista na n-ti".
Preporuke:
6
6
16 nedelja, 28 jun 2015 22:44
fristajlo
NSPM Web
@fristajlo

Nismo dobili nikakav komentar od Vas duže vreme, tako da nije do nas.

Hvala!
Izgleda da ste čitaniji nego što svi mislimo.Ovo, sa "nestajanjem" upisa događa mi se već duže vreme.
Obavestite i ostale komentatore o toj "tehnici", neko nas posmatra...
Pozdrav, i hvala, još jednom.
Preporuke:
5
1
17 nedelja, 28 jun 2015 23:25
kolega kolezi
fristajlo
Pitanje za NSPM Veb...
..
Dobrodošli u klub omiljenih čitalaca-presretača.
Niko
Preporuke:
0
5
18 nedelja, 28 jun 2015 23:55
DrazaLegenda
Apsolutno TACAN tekst !!! Jedino :
NAJVECA IZDAJA je uradjena 5-tog OKTOBRA !!! Ovo sto se desava od onda do danas je logican SLED projektovanih stvari od LOSEG do NAJGOREG !!! Pa da odgovorim na autorovu anketu :

b) Najmalodušniji narod na svetu;
i
g) Najgluplji narod na svetu

I OVO je logicna posledica 15-to godisnjeg ZOMBIRANJA medija i DOSmanlija ,placenih NVO i raznih Baba i Zaba ...
Preporuke:
6
2
19 ponedeljak, 29 jun 2015 00:10
Observantes
G. Đikić autentični. Praznik za čitanje poštenja i rodoljublja. Nema greške ni u zapeti. Bogatstvo NSPM-a i naše. Metohija i Kosovo je naša borba. Nećete mi zameriti na samoponavljanju: Metohija i Kosovo je srpska univerzalna samostalna mašina, oformljen srpski kosmički organizam. Samostalni! Odnos prema tom kosmosu ne određuje njegovu sudbinu (srpsko pripadanje!) ali određuje onu pojedinačnu, dnevnu srpsku: porodičnu, seosku, gradsku, društvenu, onu u dijaspori. Drugim rečima, Metohija i Kosovo neočekuju borbu Srba za svoje posle 1999 ali očekuju neodricanje. Ne zbog ostavljenog (Metohije i Kosova) nego zbog odricanja od sebe. Vinograd u Mušutištu (Dušanovog vinovoda sliv) koje su mi popasale šiptarske biolice i krave brani i obnoviće matrica večitog života Metohije i Kosova, te svemirske mašine. Gledajte da joj se nezamerite! Budite s njom na biološkoj i duhovnoj "Wi- Fi" vezi. Metohija i Kosovo to očekuju, ne zbog nje nego zbog vas!
Preporuke:
11
4
20 ponedeljak, 29 jun 2015 00:28
Observantes
@Vladimir NS, nema potrebe da vređate Jasnu! Ovaj ustaški potomak (Pavelićev, @Hernán Cortés ) ne bira mesto vreme ni povod da sipa otrov. Pošto je bolestan samo u dva pravca može da evoluira: da se samoubije ili da postane terorista. Za prvo nema šanse. Drugo je verovatnije!
Preporuke:
7
5
21 ponedeljak, 29 jun 2015 01:02
Observantes
Dijagnoza u centar!
Preporuke:
3
5
22 ponedeljak, 29 jun 2015 08:06
Radović
Šta god bila istina, a za mene je ovaj tekst apsolutna,naš narod nije spreman nizbogčega da se odrekne inostrane pomoći, koji mu omogućuje da živi a ne radi..Prvo su to bile "donacije" pa "jeftini krediti", a sada veće daj šta daš....
Potpisali smo da prodajemo sopstvenu dušu, a ne najskuplju reč...za nas KIM i jeste samo reč, sviđalo nam se to ili ne...
Kad je već reč o referendumima, treba napraviti jedan o tome koliko bi Srba koji su "interno raseljeni sa KIM", prihvatili da se vrate dole, da trpe i čekaju bolje dane..ili koliko bi ih poslalo decu da ratuju za isto...Ja sa velikim žaljenjem moram da kažem da znam da ih je malo, jako malo...
Dok se Beograd ne raseli ѕa milion ljudi, a sela ne nasele istima, nema nama sreće....
A što se tiče vlasti, nikada nije narod imao ni bolju ni goru vlast od sebe...
Preporuke:
4
2
23 ponedeljak, 29 jun 2015 08:42
Ćirilo
@Radović
Ja u mnogome mogu sa Vama da se složim, ali Vam fali malo analitike. Prvo, ja ne znam ni jednog Srbina kome je omogućeno da se vrati u svoju kuću da to nije učinio. Problem je što država nije sistematski radila na povratku tih ljudi. Drugo, rađeni su više puta spiskovi za povratak: Čović, Hakerup, Koštunica... i gotovo svi su se izjasnili za povratak. Zašto država to nije iskoristila i insistirala na povratku, ja mogu samo da nagađam.
Vaša teza da neće da šalju decu u rat je takođe delimično tačna. Zašto bi oni lali svoju decu, koja već 16 godina pate (jer život izbeglice je patnja, ma šta krug dvojke o tome mislio), a da svi drugi mirno uživaju u "jeftinim kreditima". To je unapred izgubljena bitka, i niko ne šalje decu u unapred izgubljene bitke.
Vi pribegavate tezi da je narod kriv. To je mnogo lakše reći nego Vučić je kriv. Ili Tadić je kriv. Ili MIlošević je kriv. To je kukavičko sakrivanje iza teze o kolektivnoj krivici. Za briselsku izdaju VUČIĆ JE KRIV.
Preporuke:
9
0
24 ponedeljak, 29 jun 2015 09:47
zoran
poslanik /prosecno/ po zvanicnim podacima kosta 50.000 godisnje. strucne sluzbe, putovanja, aparat i sl. ako smanjimo za 100 poslanika, to je usteda od 5 mil. godisnje. to je jedan novi helikopter kupljen svake godine koji spasava zivote, gasi pozare, prevozi vojsku i policiju, zaradjuje... glasam za to.
Preporuke:
1
11
25 ponedeljak, 29 jun 2015 10:23
Sovrlić
Zorane, manite se Vi patetike i helikoptera, i smanjite troškove na putovanja, aparate, savetnike i sl. 2000 mesečno je sasvim dovoljno za džabalebaroše, da biste to još i uvećavali.
Uzgred, i helikoptere treba koristiti racionalno a ne za promocije političara.
Preporuke:
9
1
26 ponedeljak, 29 jun 2015 22:26
SZŽ
U gomili tekstova ovakvog tipa gde se iznosi suva istina da je na vlasti IZDAJNIČKA GARNITURA SRBA koja ne vidi dalje od sopstvenog novčanika ne postoji osim te ISTINE ništa drugo kao nekakav SAVET ILI PREDLOG - ŠTA ČINITI i UČINITI?
Da se više NE lažemo. izbori nisu nikakvo rešenje jer sa stanjem današnjih medija i ovakvom garniturom lažova i priglupih opsenara a znamo da su najgluplji trikovi i lagarije i u svetu uvek kod prostog naroda lako prolazili, možemo na novim izborima opet očekivati pobedu iste "napredne bagre".

Šta to znači? To znači da mi Srbi po prvi put u svojoj istoriji zavisimo od toga da li će se medju nama pojaviti neki "heroj" ili "ludak" u zavisnosti kako ga ko od nas vidi koji će na sebe da preuzme ulogu pravednika i prekine kontinuitet kolektivne izdaje kojom se Srbija uputila. Tužna je to sudbina za sve nas ali je u ovom trenutku i jedina a na sreću po izdajnike - slabo ostvariva.
Preporuke:
5
0
27 četvrtak, 02 jul 2015 09:17
Neisprani Mozak
Da... promena Ustava će biti pečat na dobrovoljni odlazak Srba u ropstvo !!!
Preporuke:
2
0
28 četvrtak, 02 jul 2015 09:27
Neisprani Mozak
Da... promena Ustava će biti pečat na dobrovoljni odlazak Srba u ropstvo !!!
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner