четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Дража као - још једна - шарена лажа

Kоментари (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 26 мај 2015 12:07
три четвртине
Извините,а када је Он рехабилитован?
Не правно,него идеолошки.
На изборима,од четвртине.
Препоруке:
21
22
2 уторак, 26 мај 2015 12:19
marko
AV će vladati sigurno još 10 godina. I dalje mu je rejting 50%, a sve ostale stranke zajedno ne mogu mu ništa. Jedina je opcija da se svi zajedno udruže ali to je nemoguće. Ohrabruje skok DSS-Dveri i SRS i to je sve, ali mora da se navikneno da će Alek još dugo, dugo vladati.
Препоруке:
14
45
3 уторак, 26 мај 2015 12:27
JVuO
Nikada salonski desničari neće shvatiti da je ključ pada Vučića u Nikoliću. Vučić, Vučić, pa Vučić - i onako svi njegovi glasači i da se razočaraju neće glasati za vas, već za DS, LDP, SPO ... Vučić je novorođeni Đinđić za njih. Ako se sruši Nikolić, ruši se fasada naprednjačkog režima koja je navodno proruska, narodna i nacionalna i ostaje ogoljena LDP suština koju Vučić, ma kako da je dobar manipulator domaćim javnim mnjenjem, kod Rusa neće uspeti da sakrije. Nikolić, koliko god da je trenutno marginalan u sopstvenoj stranci, jedini SNSu daje legitimitet u Moskvi. Bez podrške Moskve i blokade Putina ovaj režim pada za tri meseca.
Препоруке:
55
3
4 уторак, 26 мај 2015 12:53
PP
@ Marko,

Diskutabilan je taj rejting od 50%. Prvo, to je Stratedžik marketing i rejting je navodno za SNS a ne za Vučića. Sa druge strane objavljen je upravo i drugi deo "istraživanja" iste kuće koje govori da što se tiče popularnosti samih političara Vučić stoji na 30%. Ako se izuzme suluda pomisao da Nikolić vuče 20% poverenja, onda vidimo da ove cifre nikako ne piju vodu jer partija kakva je SNS koja se bazira isključivo na kultu ličnosti i gde ideologija ne igra nikakvu ulogu, ne može biti popularnija od lidera koji je predstavlja.

Najbolji pokazatelj stvarnog stanja je intervju Premijera na B92, gde je on prvi put javno priznao "veliki pad podrške EU integracijama" i nagli porast desnice. Takođe, danas se pojavila i vest da razmišlja o vanrednim izborima.

Sama činjenica da Vučić razmišlja o izborima govori da je procenio da mora da preseče ovaj rast anti SNS raspoloženje oružjem kojim najbolje barata - predizbornom kampanjom u medijima.
Препоруке:
49
3
5 уторак, 26 мај 2015 12:54
Цвико
Једно, готово хипотетичко питање. У овим условима, (а ко зна какви би били да смо после рата остали Краљевина,)да ли би Дража био сагласан да се "отпише" Косово и Метохија, Срце Србије, из састава Србије? Како аутор каже, Он, извршава налоге Запада и истовремено "рехабилитацијом" "љуби срце" народа. Да ли би и Дража то радио? Људи, они нам растурају државу а ми расправљамо о стварима пре 70 година. Они нам растурају државу данас, сутра ће завршити а ми ће мо и даље расправљати ко је крив за ово или оно. Зашто кроз расправе бежимо од стварности? Јел неко живи од прошлости? Не живе ни пензионери, јер им пензије на разне начине умањују а све изгледа поштено. Зар смо слепци и поред здравог вида? Да ли се задовољавамо са оним што видимо а не запажамо? Докле празне приче? Тргнимо се, окренимо се садашњости.
Препоруке:
40
2
6 уторак, 26 мај 2015 13:26
Зоран Ђорђевић
На суду је јасно речено да се утврђује само то да ли је Дража Михајловић имао правично суђење, а не и да ли је био колаборант и ратни злочинац.
Мени његова рехабилитација личи само на афирмацију антикомунизма, ништа више.
Препоруке:
31
8
7 уторак, 26 мај 2015 13:46
коска
Ама, људи, није ово текст о Дражи и да ли је он херој, жртва, издајник или нешто четвто. Ово је текст о томе како власт, то јест Вучић, вешто спинује и манипулише свиме, па и овом Дражином судском рехабилитацијом. Немојмо опет о четницима и партизанима. Баш то он и хоће. Само да се не бавимо њиме, издајом Косова и распродајом Србије.
Препоруке:
47
9
8 уторак, 26 мај 2015 14:39
Lorka
Nijednog trenutka se nije smelo posumnjati u svedočenja sa suđenja Draži Mihajloviću niti bi to bilo opravdano. Ljudi su saopštili ono što su čuli i videli. U to se ne može sumnjati po prirodi stvari. Da li je to bilo za osudu neka svako proceni koga to interesuje.
Препоруке:
11
27
9 уторак, 26 мај 2015 16:19
Брундало
Ово је озбиљан текст, можда најозбиљнији и најбољи од свих доасада написаних након одлуке суда. Коска је у праву, ово није текст о Дражи, ово је текст о Вођиним манипулацијама са унесрећеним српским народом, односно унесрећеним поделама које датирају још од Немањића. Вођа се ипак мало преиграо, јер су му и ову српску несрећу натоварили владари из сенке, само да би Србију скратили, не само за Космет, већ и за Војводину, Рашку област и ко зна шта још хоће да отму од Србије. Ако би сада били избори, Вођа би изгубио, јер је још огроман број гласача против рехабиолитације Драже, зато свакодневно обећава повећање пензија. Све је ово лудило, односно у србији влда лудуило, политичка култура је катастрофална. Још једном честитке за овај текст.
Препоруке:
23
4
10 уторак, 26 мај 2015 16:43
александар
Добар, добар текст.
Препоруке:
16
6
11 уторак, 26 мај 2015 16:47
Фундаментално - некад и сад
1.
Подела на четнике и партизане је била подела на национални и анационални покрет отпора. Данашња подела на оне који се противе западним притисцима и на оне који их прихватају и испуњавају, је само други облик те исте поделе. А то значи ФУНДАМЕНТАЛНЕ ПОДЕЛЕ СРБА НА СУВЕРЕНИСТЕ И ИНТЕРНАЦИОНАЛЦЕ. При том су комунисти били интернационалци чија централа се налазила у Москви а еврофили су интернационалци чија централа се налази у Бриселу. Али суштина је иста. И једни и други су само испоставе центара који се налазе ван Србије, и једни и други служе (тј. служили су) интересима тих центара а на штету интереса Србије.
Препоруке:
23
6
12 уторак, 26 мај 2015 16:48
Фундаментално - некад и сад
2.
Расправа о Дражиној рехабилитацији се заглибила у море појединачних случајева - шта је радио партизан Мика тог и тог дана у селу том и том, а шта четник Пера неког другог дана у неком другом селу. Али поступци појединаца, било да се ради о четницима или о партизанима, не могу објаснити фундаменталне разлике између два покрета. А то је да су четници имали искључиво војни циљ – борбу против окупатора, а да су партизани имали идеолошки циљ - увести социјализам/комунизам у Србији. И као што је данас циљ еврофила да Србија буде „напредна и демократска“ (читај колонија Брисела) макар била без Срба, тако је циљ партизана био да Србија буде „напредна и комунистичка“ (читај колонија Москве), макар била без Срба. И зато еврофиле није брига што Србија постаје демографска, економска, еколошка пустош после њихових „прогресивних реформи“, као што партизане није било брига што су Немци убијали 100 Срба за једног Немца после њихових „храбрих“ диверзантских акција.
Препоруке:
24
5
13 уторак, 26 мај 2015 17:46
Петер РВ
Ненад Пиваш погађа право у мету.
Анализа Вучићеве патриотске компензације за његове мрачне Бриселске махинације око предаје Косова- је перфектна. Друга ствар је наравно, дали ће народ ту превару прозоријет - на вријеме.
У исту стратегију спада ова фарса око Шешеља.
Тражи се његов повратак у Хаг да би се дала прилика Вучићу за додатну егзибицију патриотизма- са његовим одбијањем да га врати натраг! Постоји ли већи доказ Вучићевог патриотизма , за бивше присталице Шешеља?
( свако зна да га он не може повратит- али је потребан још један патриотски спектакл за српске патриотске крелце)
Послије тога биће много лакше мијењат устав и опростит се од Косова!
Идеја је, да Срби -потпуно анестезирани-неће ни осјетит ампутацију Косова.
Препоруке:
21
7
14 уторак, 26 мај 2015 18:17
Jos jedan "Tribalac"
Tekst je veoma dobar i svakako istinit. Boris Tadic je imao slican egzibicionizam sa iskopavanjem tobozeg Drazinog groba iz istih pobuda kao sto ih ima i Vucic. Ono sto zelim da uradim je da se ne slozim sa komentatorom iza o cetnicima i partizanima kao eksponentima nacionalnog i anacionalnog otpora. U stvari slazem se da su partizani bili anacionalni ali ne uspevam da uvidim da su cetnici bili "nacionalni", vec "anglofilni" pokret otpora. Imajuci u vidu surovo postupanje engleske prema Srbiji od sticanja nezavisnosti pa do danas "anglofilni" pokret otpora ne moze nikako biti nacionalni. Danas je karakter ravnogorskih i monarhistickih pokreta razoblicen kao nikad u istoriji pocev od tobozeg "prestolonaslednika" koji istupa kao podanik engleske krune pa do kojekakvih SPO-ovaca, radikala i slicno koji su efikasno transformisani u stubove atlantskog i anglofilnog poretka u Srbiji. Bilo kakav buduci opozicioni rad mora jasno da prepozna da su cetnicki i partizanski pok - antisrpski.
Препоруке:
16
5
15 уторак, 26 мај 2015 18:21
Будућност
Дражу на страну, окренимо се будућности... За 70 год.(ако нас буде)неће бити тог суда који ће моћи рехабилитовати овај народ који је дозволио да га ''ујарме'' овакви манипулатори и лажови којима тренутно пола Србије указује поверење.
Хммм... Можда једина шанса да нас рехабилитују је да нас прогласе воловима по оној ''волови јарам трпе...''.
Препоруке:
14
3
16 уторак, 26 мај 2015 18:50
Ђорђе Ивковић
ЈВуО је била оно што јесте - Војска Краљевине Југославије. Као таква, она је бранила четири фундаменална принципа - апсолутни патриотизам, антинацизам, антибољшевиза и антиаустроугаризма.

Партизани нису бранили ниједан од тих принципа. По потреби, они су били примењени бољшевици и солидни партнери нацистима и најбољи службеници Енглеза, али понајвише потуљени аустроугари; дакле, патриоте никако.

Погледајте садашњу власт - партизанска слика и прилика.
Препоруке:
23
16
17 уторак, 26 мај 2015 20:08
@ Још један „Трибалац“
Свака суверена држава се у својој спољној политици ослања на савезничке, пријатељске, или историјски блиске државе. У том погледу не постоје изузеци. И Америка као суперсила је приморана да се ослања на В. Британију - дакле да буде по вашој терминологији „англофил“ - да би преко Енглеза остваривала своје интересе у Европи.

Сасвим је друга ствар кад нека земља постане испостава идеологије и интереса неке стране силе и кад води унутрашњу и спољну политику која практично значи укидање суверенитета те државе јер се она фактички УТАПА у организацију на чијем челу се налази та страна сила. При том је сасвим свеједно да ли се та организација зове „светска социјалистичка заједница“ или „европска породица народа“.
Препоруке:
7
3
18 уторак, 26 мај 2015 20:08
Nenad Pivaš
@Đorđe Ivković

Antikomunistička borba nakon 45. a posebno nakon ponovnog uvođenja višestranačja, je podmetnuto kukavičje jaje u ime koga su Srbi srljali u propast. U to ime podržavan je SPO i kasnije puč 5. oktobra. Vi još uvek ne shvatate da posle odlaska Milana Stojadinovića 1939. u Beogradu nije bilo boljeg čoveka na vlasti od Miloševića, čijim padom je Srbija prestala biti država. Njegov pad je propast taman koliko i dolazak Tita na vlast. Vi se i dalje dičite time što ste ga rušili, umesto da se pokajete i odnesete venac na grob palog vožda u Požarevac, a kao recept za vaskrs Srbije predlažete nam monarhiju i krunisanje onog "prestolonaslednika" koji ne zna srpski i koji pozdravlja hapšenje đenerala Mladića (možda je i on za vas "komunjara").
Препоруке:
23
26
19 уторак, 26 мај 2015 20:12
@ Још један „Трибалац“
2.
Четници су били НАЦИОНАЛНИ покрет отпора јер њихово ослањање на Енглезе (што је била грешка, али то је друга прича) није имало за циљ да Србија постане чланица Комонвелта.

Партизани су били АНАЦИОНАЛАН покрет отпора јер је њихов циљ био да се у Србији уведе социјализам и земља постане део „светске социјалистичке заједнице“ која је и званично била организована у складу са доктрином ОГРАНИЧЕНОГ СУВЕРЕНИТЕТА (баш као данас Европска унија).

Доказ да су партизани били анационалан покрет подређен страној централи, је управо чињеница да су почели са диверзантским акцијама не када је нападнута Југославија што би било нормално да су били националан покрет отпора, већ када је нападнут СССР – страна централа чијим интересима су служили.
Препоруке:
9
5
20 уторак, 26 мај 2015 20:34
@Ненад Пиваш
Милошевић нема баш никакве везе са галеријом комунистичких лидера који су систематски уништавали Србију од 1941. године па све до 8 седнице. Та седница је управо камен међаш између патриота и интернационалаца унутар социјалистичке партије.Милошевић је у суштини био државник изнад партијских, секташких, идеолошких подела. Можда ће то некоме звучати претерано, али он се може упоредити са де Голом, државником кога би смешно било трпати било у левицу или у десницу.

С друге стране назови престолонаследник Александар нема баш никакве везе са равногорцима- војницима и ратницима - који су покушавали да у складу са четничком традицијом одбране земљу од Немаца (али и од усташа) као што су то увек чинили кроз историју ратујући за слободу Србије против Турака, Бугара, Аустријанаца.
Препоруке:
14
9
21 уторак, 26 мај 2015 20:47
Обсервантес
Не бих се сложио с аутором поводом овог текста. Рехабилитација Драже је битна као „рехабилитација процеса против Драже“ који је (процес) био Брозов преки суд. Ако је ова рехабилитација у служби маркетинга дневне политике, питам а шта то данас није? Таква су правила политичке игре коју је установио ДОС и 5. октобар (брозовчићи који су "стрељали Милошевића" у Хагу са све оним балонима радости на Калемегдану и недозвољавањем да се сахрани на регуларном гробљу – ДОС секта и црномагијски ритуал)! Него не могу ове ДСС патриоте да доведем до увида, коме и чему су припадали 5. октобра и у чему су учествовали да би нам данашња реалност била оваква. Оваква, понижавајућа у којој Тачи држи говор у Савету безбедности а Дража не може усред Србије? Или замислите Шешеља за говорницом УН? Шта, то је незамисливо? Па у томе и јесте поремећај! Бандит Тачи у УН а Шешељ с мета и туморима мучењем у смрт!
Препоруке:
20
7
22 уторак, 26 мај 2015 21:00
Nenad Pivaš
@@

Apsolutno se slažem sa vama i za Miloševića i za tkz. "prestolonaslednika" i za četnike.
Препоруке:
12
7
23 уторак, 26 мај 2015 21:03
Обсервантес
Поздрављам аутора коментара
@Ненад Пиваш уторак, 26 мај 2015 20:34
То је суштина српске приче и подвале која је брозовским алатима уваљена Србима деведесетих у виду ДОС!
Препоруке:
15
6
24 уторак, 26 мај 2015 21:08
Ђорђе Ивковић
Г. Пиваш,
О да, отишао бих у посету на нека места, али бих понео пар глогових кочева.

Не хвалим се нарочито Петим октобром.

Јесу ли грешни они који су се до Петог октобра борили против људи "после чије владавине од Србије остати олупина" (Антонић)? Па чији су ови из садашњег режима? Не ја, Ви се морате догворити са собом, на чијој сте страни?
Ако пак погледате породичну анамнезу тих који од Србије праве не чак ни олупину, већ Гоби пустињу у Еврпи, ако погледате методе власти којим се служе, ако загледате коме су покорни, јасно је да су у питању партизанска деца. Као што јесу. Ако још боље погледате, корени су у аустроугарским региментама.
Кад погледате ко чини подупироћи НВО сектор, слика је потпуна.
И? Где сте Ви у тој анамнези?
Нисте само Ви у питању. Застрашујуће је што је израсла читава једна нова генерација мутаната из старог генотипа.
Препоруке:
19
14
25 уторак, 26 мај 2015 22:11
Обсервантес
Мислим да НСПМ треба да млађим генерацијама приближи 8. седницу као битни судбински догађај за српски народ, да би нове генерације схватиле зашто је сипан уранијум на српски народ и српску земљу. 8. седницом српски народ се дистанцирао од брозовске антисрпске политике (проусташке и прошиптарске). Милошевић је најзад Србима отворио очи, Броза је отерао од Срба. Тачка!...
Препоруке:
18
9
26 уторак, 26 мај 2015 22:15
Обсервантес
... 5. октобар је реанимација „Брозовог леша“ и директна манифестација негације 8. Седнице пучем од стране „лажне демократске и политичке елите“. Све могу да обрадим интелектуално и емотивно али да лажна дисидентска елита , Михиз, Бећковић и касније Ћосић... уз бројну „културну елиту“ (глумци, књижевници ...) подржавају 5. октобарски пуч је било немогуће рационално обрадити. Милошевић није ангажовао брозовске „дисиденте“ који су пропутовали цео свет као „дисиденти“ и имали соцреалистичке привилигије добро ситуираних за време Броза. И они су му се осветили. Њих је Броз поштовао, Милошевић није! У мржњи према Милошевићу , за рад губитка својих „дисидентских“ и космополитских привилегија упропастили су српски народ својим "пијаним уличарскин" политичким деловањем!Параелита, брозовска предводила је улицу "с Брозом у срцу" против Срба!
Препоруке:
20
9
27 среда, 27 мај 2015 00:20
Обсервантес
Ауторитет струке, јавне, из домена културе и науке није нужно и политички ауторитет а камоли продржавнички потенцијал. То што је неко академик, професор, лекар, судија, добитник ове или оне награде и носилац било какве титуле (лауреат чега (?)) у времену нестајања српског народа) негарантује правоверну родољубну претпоставку. У овом свету све је корупција. Борба против корупције је зато паперје у причи корумпираних политичара. Нонсенс, признаћете. Више корумпиран лови мање корумпираног ради демонстрације силе и договора када буду заменили улоге у извршној власти. Којом селекцијом је неко стигао на примарну политичку функцију (изборима у условвима окупације)? Оно што мене разачарава је питање родољубног рефлекса. Чим је рефлекс он независи од нивоа школованости и памети. Непостоји „рационални патриотизам“ (ДСС нека се нељути на мене. Коштуница, посебно. Поверовао је наивно истим жбировима који су га у време Броза отерали с факултета и ставили га начело 5. октобра).
Препоруке:
12
7
28 среда, 27 мај 2015 11:06
Jos jedan "Tribalac"
Svaka cast Djordju Ivkovicu!
Препоруке:
9
11
29 среда, 27 мај 2015 16:19
@Обсервантес
Да је историја (као и живот) пуна невероватних обрта и парадокса, сведочи и чињеница да је брозовштину, покопану на Осмој седници, октобарским пучем реанимирао нико други до антиброзовац Војислав Коштуница. Да није било њега који је својим учешћем свему давао патриотски имиџ, 5. октобар се не би десио - бар не тада. Истина, Србија је била одређена да буде држава-жртва и до "5. октобра" би највероватније ипак дошло у неком другом месецу, неке друге године.То је као са Мосадеком. После четвртог или петог покушаја,и четвртог или петог сценарија, ипак су га смакли удруженим снагама ЦИА,МИ6,кооперативни генерали. А национализовати иранску нафтну индустрију- дотле под контролом Британаца - је ипак много мањи "грех" него бити први политичар антиглобалиста.
Препоруке:
11
4
30 среда, 27 мај 2015 16:29
Boki
Evo, da i ja dam svoj doprinos teorijama kako i zašto...

Meni se, recimo, čini da je ova priča pokrenuta sada, između ostalog, i sa razlogom da bi se nama Srbima moglo reći: "Eto, i vi veličate svoje fašiste i saradnike Nacista. Nemate prava da Hrvatima spočitavate njihove Ustaše i Ukraincima njihove Banderovce kad ste i vi isti..."

Sve što AV radi, kao i njegovi prethodnici, je u službi degradacije ovog naroda i dokazivanja da je genocidan. Da je uvek istoriski bio genocidan i da ga kao takvog treba mrzeti, uništavati i menjati. Slažem se da je to i marketinga radi, ali smatram i da ima i mnogo dublji motiv dokazivanja kako smo prljavi kao i ostali i kako ne možemo sebe smatrati ispravnima u odnosu na ostale Naciste u okolini - Hrvate, Šiptare, Bošnjake, Bugare, Mađare...
Препоруке:
4
7
31 среда, 27 мај 2015 16:34
Boki
Evo, da i ja dam svoj doprinos teorijama kako i zašto... 

Meni se, recimo, čini da je ova priča pokrenuta sada, između ostalog, i sa razlogom da bi se nama Srbima moglo reći: "Eto, i vi veličate svoje fašiste i saradnike Nacista. Nemate prava da Hrvatima spočitavate njihove Ustaše i Ukraincima njihove Banderovce kad ste i vi isti..." 

Sve što AV radi, kao i njegovi prethodnici, je u službi degradacije ovog naroda i dokazivanja da je genocidan. Da je uvek istoriski bio genocidan i da ga kao takvog treba mrzeti, uništavati i menjati. Slažem se da je to i marketinga radi, ali smatram i da ima i mnogo dublji motiv dokazivanja kako smo prljavi kao i ostali i kako ne možemo sebe smatrati ispravnima u odnosu na ostale Naciste u okolini - Hrvate, Šiptare, Bošnjake, Bugare, Mađare...
Препоруке:
3
7
32 среда, 27 мај 2015 20:07
Обсервантес
@Обсервантес, среда, 27 мај 2015 16:19
Тачно сте написали! Србија је била мета и то није могло да се избегне. Али 5. октобар (или неки други „месец“) Срби нису смели себи да дозволе. Срби су тада добровољно пристали на окупацију, прихватили су кривицу за то што су бомбардовани?! Шта би било, футуристички, да су Срби бранили Милошевића по сваку цену? Било би враћање у 19 век! Али зар данас Србија није враћена у тај век са спасоносним 5. октобром! Све је добровољно распродала и изгубила је невиност. Ментало померање нације произвело је стопу криминала која Србима није иманентна. Лажна и наметнута самокривица под притиском и извињавањем ДОСа произвела је стопу самоубистава и насиља у породици до неслућених размера. Сва енергија коју један народ треба да употеби у одбрани себе усмерена је у самодеструкцију (против себе).
Препоруке:
6
4
33 среда, 27 мај 2015 20:17
Обсервантес
... С идејом одбране себе нема суицида јер нема кривице. Има погибије али оне алтруистичне и херојске а не јајарске („Србин самоубица или Србин криминалац“?). Може те спољна сила вратити у 19 век али је битно да ли је то због идеје самодбране (Милошевић) или је то то под фирмом проституције (5. октобар). У првом случају трпи се за идеју слободе, у другом хаотично и обезглављено судбину стављаш у руке окупатору који нема позитивну већ емоцију садисте без краја у садистичком постављању нових бизарних услова (под фирмом "демократизације или ЕУ пута") и даље декапитације нације. У оба случаја си онај који трпи и који је губитник. Али је битно рећи да губитник с идејом одбране има наду и неје деструктиван. Губитник без идеје је пристао на поводац као пас.
Препоруке:
7
3
34 недеља, 31 мај 2015 08:22
Nikola Milosev
Ova autorova teza svakako nije bez osnova. Ali nisam bas siguran da SNS ima mozgove koji tako pronicljivo razmisljaju.
Препоруке:
0
0
35 петак, 05 јун 2015 23:55
Zvonimir Bgd
S obzirom na opravdan utisak autora da je poslednja u nizu rehabilitacija samo koska za narod kako bi se odvukla paznja od galopirajuceg propadanja drzave i naroda, ova mi se njegova recenica ucinila sustinskom:

Они који ипак морају да се љуте на некога имају прилику, ту су им разне НВО које грме против рехабилитације.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер