четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Земљом владају међународни центри моћи и регионална мафија - после Вучића Србија ће бити олупина

Kоментари (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 24 мај 2015 11:42
Станић Милан
После ове исцрпне анализе једне политичке личности која је продукт друштвени односа у Србији тешко је рећи нешто паметно у смислу допуне наше стравичне стварности.
Проф. Антонић у својој експликацији враћа се у натраг до Милошевића,анализирајући време,место и услове у коме се налази Србија фактички од 1945.па на овамо.Политички конгломерат кога имамо у поратном периоду Брозовим маневрима(а да се томе озбиљно не супроставља србијанска номенклатура),сталним изменама Устава СФРЈ трауматизовала је до те мере Србију да је у њој била потпуно разбијена национална кохезија, која је сво време јачала у другим републикама и АП.Посебно оптерећење за Србију је "калемљење" АП као конститутивног елемента федерације,што је Милошевић доцкан хтео изменити.То је учинио на трапав и лош начин, што је продубило још више друштвени јаз у Србији.Политика издаје покренута 5.октобра биће (бојим се) фатална за читав српски род,а не само за Србију.Нема нам спаса- ал' се можда извучемо.
Препоруке:
171
14
2 недеља, 24 мај 2015 11:49
Норуега
Поштовани професоре, не могу се развијати друштвене институције у окупираној земљи. Не пита се Вучић у Србији за све, него Кирби. Када то сви схватимо, можда и од институција и од Србије буде нешто. Срећно!
Препоруке:
199
11
3 недеља, 24 мај 2015 12:39
немачка
Браво Антонићу, исецирао си нас ин виво! Некако ми се увек чини да је у Србији све замрло, али онда неко бљесне!
Препоруке:
162
5
4 недеља, 24 мај 2015 12:44
Oliver Kromvel
Brilijatna procena situacije,voleo bih da gospodin Antonić napiše jedan tekst bolje reći stručnu analizu vezanu za stanje svesti prosečnog srpskog birača,mislim da je to jako vazno,niko se time nije ozbiljno bavio do sada.Nama inače treba resrbizacija,nova sveza politička krv,moral i odgovornost u politici,samo je tako moguće postaviti alternativu ovom rezimu.
Препоруке:
133
3
5 недеља, 24 мај 2015 12:46
Jasna Simonovic
Noruega, tačno...verovatno nije bilo teško "okupirati" kad su neznalice uzele primat...
Ipak mislim da ne treba da žalimo...(ko nije "spoznao" institucije (državne, sudske, profesionalne, vladine i nevladine) skupo bi ih i dalje plaćao!)...
Mnogo je bolje naučiti globalni brending i naći svoje...Olupina i te kako može dobro da dodje...
Препоруке:
8
67
6 недеља, 24 мај 2015 12:48
Kурсула
Из изврсне професорове анализе издвојио бих кључне дескрипције садашње власти:
...Режим почива на личној власти која се легитимише агресивним, неуротичним и ошамућујућим маркетингом...На ову власт утичу два центра – својим новцем, медијима и људима. Један су, симболички речено, амбасаде САД и ЕУ, укључујући и амбасаде Немачке и Британије. Други центар је скривен и односи се на оно што бих назвао „регионалном мафијом"...

Нажалост, консеквенца овакве неуротичне владавине биће:
Када једног дана напредњаци оду са власти, Србија ће изгледати као олупина

Ко преживи, увериће се!
Препоруке:
129
0
7 недеља, 24 мај 2015 12:59
Oliver Kromvel
Норуега@,mislim da grešite baš suprotno u društvu koje je generalno olupina u kojem ništa ne funkcioniše kako je to Antonić dobro primetio jedina nada je da umornom,apatičnom narodu na granici pucanja ponudite svežu krv,demokratsko društvo i razvoj institucija od nule,opet ponavljam opšta resrbizacija društva.Alternativa tome je ulica,revolucija,možda čak i građanski rat,šta bi smo time dobili novi ešalon gologuzana i lunpenproletera koji kada bi se dočepali vlasti bi nastavili tamo gde su njihovi pro zapadni predhodnici stali,imali bi smo ponovo krizne štabove,opet neke nove samo tzv patriotske Đinđiće a Srbija bi nestala jel ne bi imala snage da izdrži još jedan takav krug pakla.Ljudi poput,Dragana Petrovića,Dejana Mirovića,Marine Raguž,Branka Pavlovića,Mila Lompara i mnogi drugi mlađi ljudi treba da dobiju šansu,ljudi koji su patriote ali neukaljanih biografija.Nema mesta improvizacija mora se krenuti od nule uz sagledavanje realnog stanja u društvu.
Препоруке:
62
13
8 недеља, 24 мај 2015 13:07
Bice sto biti ne moze
Ne samo da ce biti olupina, vec ce Srbijom upravljati neki desetorazredni Incko!
Препоруке:
97
1
9 недеља, 24 мај 2015 13:13
Дарко
Анализа је на нивоу на који нас је навикао проф. Антонић. Утисак нарочито наглашен када се чита по овако тмурном и кишовитом дану.
Препоруке:
88
2
10 недеља, 24 мај 2015 13:25
Grgur
Srbija se permanentno krčmi na jedan veoma suptilan način. Sve pod parolom da će, već koliko sutra, građanima Srbije biti bolje, a to sutra, doći će "malo sutra". Vođa k'o vođa, mora da smišlja raznorazne priče kako bi što duže ostao tu gde jeste, a suštinski gledano, on se, u stvari, više ni za šta i ne pita. Veći su autoriteti lideri nevladinih organizacija. MMF nam daje novac pod kamatu i faktički, on nam određuje šta treba da radimo u sopstvenoj zemlji. Čemu onda služi vlada? Da slepo sprovode u delo koncepciju međunarodnih centara moći. Zato su nam svi izbori tako reći besmisleni. Da li se nazire kraj svemu ovome? Da! Kraj je u tome da se uspostavi apsolutna kontrola nad ovom zemljom u kojoj Srbi neće imati nikakvu moć. Ovome treba dodati da su i predhodne vlade radile po istom modelu. To je ta priča.
Препоруке:
102
1
11 недеља, 24 мај 2015 13:31
Ујка Васа
Ако су званичне структуре у Вашингтону и Бриселу биле против власти 1990, зар то не значи да је та власт била заиста - а не лажно - национално опредељена?
Препоруке:
90
10
12 недеља, 24 мај 2015 14:28
slaganje i laganje
Potpuno se slažem sa konstatacijom u naslovu, u glavnom tekstu Antonić iznosi svoje mišljenje koje manje-više koincidira sa političkom teorijom i praksom u poslednjih 30-tak godina.
Srpska politička istorija pamti da državne i nacionalne institucije nikada nisu pokazivale veći stepen uspeha do motiva vlastodržaca da sve počinje i završava sa njima!
To što je upliv međunarodnih i kriminalnih centara moći uvek bio izražen, a često i presudan je posledica, pre svega, institucionalne korumpiranosti koja je opet posledica vladavine mediokriteta koja je opet posledica kadriranja najnekvalitetnije sorte ljudskih hibrida - domaćeg ološa, na društveno-političkoj sceni!
Препоруке:
39
1
13 недеља, 24 мај 2015 14:31
Saša
Srbijom vlada međunarodna mafija u sprezi sa domaćom.
Препоруке:
81
1
14 недеља, 24 мај 2015 14:34
Брундало
Неко написа да се овој анализи нема шта додати. Донекле бих се сагласио, односно сагласан сам са свим изнетим чињеницама,оне су непобитне, оне су жалосна истина,а истин је само једна, не могу бити две истине. Професор је најавио шта ће се десити, како ће се овај режим урушити,те да ће се морати почети "аб ово" или "аб ово ускве ад мала".Е, ту не видим снаге или снагу која би почела од јајета или од јајета па све до јабука. Елита у Србији је давно уништена, зато и није чудо да је Србија Домановићево мртво море, тако да и када се јави неки таласчић, брзо га пртетворе у мртво море. Људи су по свом устројству егости (его, ид его и супер его), а посебно када морају да спашавају породицу од глади. Онда се средства не бирају. Зна то Империја, зна то Кирби и сви Кирбији од 2000. године. Претворили су Србију у најмизернију земљау на свету, а Србе су понизили, опањкали, преварили, прогласили геносцидним, убицама итд.Овој анализи не достаје чињеница да ће од Србије само остати Београдски пашалук.
Препоруке:
49
0
15 недеља, 24 мај 2015 14:40
!!!
Srbijom znaci upravlja psihopata sa ekipom batinasa i udvorica.Sjajan tekst i naravno odlicna analiza sa jasnom slikom sta Srbiju ocekuje.Samo se od sebe namece pitanje sta ce intelektualci koji vrede uraditi po tom pitanju?I jos jedno mnogo teze pitanje,ZASTO NAROD NE PREDUZIMA NISTA!?Namece se odgovor sam od sebe:Pa zato sto mu sve to ne smeta...Fakat.
Препоруке:
77
2
16 недеља, 24 мај 2015 14:45
фристајло
Oliver Kromvel
Alternativa tome je ulica,revolucija,možda čak i građanski rat,šta bi smo time dobili novi ešalon gologuzana i lunpenproletera koji kada bi se dočepali vlasti bi nastavili tamo gde su njihovi pro zapadni predhodnici stali

Не нужно.
Не наседајте на ту псеудоелитистичку подвалу о рушилачком нагону сиромашних. Тако се пацификује народ, застрашивањем о хаосу и терору левице; суштина је да се одржи постојеће стање страхом од преиспитивања друштвеног поретка.
Зато сте и добили те минусе на коментар.
Алтернатива је да те слојеве води група људи коју сте набројали у даљем делу коментара, и тако једно моћно "тело" добије "мозак".
А на томе се ради, о томе се не прича...
Препоруке:
67
8
17 недеља, 24 мај 2015 14:46
Дејан
Ресрбизација? Да.
Али... на латиници!? За име света...
Оно што изговарамо и оно што пишемо, а онда и како то чинимо, па ето слике наше колективне свести.
Препоруке:
40
11
18 недеља, 24 мај 2015 14:56
Kleont
Наравно да постоји проблем и око идеја и око личности које би биле њихови носиоци и око присутности у медијима... Али, имајући у виду наше искуство из деведесетих и искуство 5. октобра, није немогуће да се у друштву које се прогресивно урушава врло брзо формира једна јака друштвена и политичка алтернатива садашњем режиму.



Jedini je problem sto je tada nisamo formirali mi. Ako gazda nije za promenu promene nece biti.
Препоруке:
33
2
19 недеља, 24 мај 2015 15:06
неко
текст је истина, описује реалност; оваква ситуација је већ виђена у 19 веку међу америчким индијанцима; концепт је исти а методологија различита; нарочито је тачно што има застрашивања;
Препоруке:
41
2
20 недеља, 24 мај 2015 15:15
Драган
Земљом владају међународни центри моћи и регионална мафија - после Вучића Србија ће бити олупина


Са Србијом се дешава тачно оно што је Милошевић пре 15 година, 2 октобра у његовом говору и прорекао да ће се десити. До у детаљ тачно и прецизно. Само тада, многе умне, мудре и паметне главе то нису тако виделе. Мада није требало пуно памети да се то види, требао је само добар стратешки осећај.

А да ли је могуће нешто ту изменити!? У оваквим околностима - не! Промена ће се у Србији десити онда када дође до конкретне промене снага на глобалном нивоу и поновном "дељењу карата". Ту може да нас западну боље карте, ако будемо правилно одиграли на Русију. А то се неће десити без рата, и то оног врућег, не овог хладног и економског, већ војног и врућег. Контам негде око 2020-2022.

А будући да су људи у Србији у значајном броју 5 октобра одиграли јако глуп потез, бескрајно глуп, - боље се није могло ни очекивати, а тако глупав потез и не заслужује боље.
Препоруке:
85
11
21 недеља, 24 мај 2015 15:20
Драган
Србија је земља најава. Уз Београд на води, реконструкцију владе, највеће плате и пензије икад, бољи живот колико крајем године, стигло се и до промјене Устава.


Јесте приметили да се тај дух (злодух) пренео и на Евровизију. Бомбасте изјаве типа "Ко? Шта? Ми!? Ма прво место сигурно, ми смо најбољи, чак и ако не совојимо прво место ми смо опет први, неба бољих од нас, најбољи смо, маме ми!"

Наравно, у реалном животу, нешто сасвим друго.
Препоруке:
55
3
22 недеља, 24 мај 2015 15:36
Милисав Бачинац
Са много тога у интервјуу се не слажем. Оно што ми највише боде очи је да Антонић током целог текста Вучића представља као политичку фигуру и креатора политике !? А сви ми добро знамо да је Вучић пројекат и марионета, као и Тадић, неспособан да сагледа даље од своје болесне сујете и да је баш као такав одабран да нас сатире. Ко прати збивања у земљама где Бриселија и Вашингтерна отворено чинодејствују нпр украјина или Македонија, зна о чему говорим и какав је гротескан пајац наш главни јунак !
Препоруке:
88
4
23 недеља, 24 мај 2015 15:36
gordana
Njemu je vodja bio Seselj, pa Toma a sad je EU i SAD.Dakle, nije on nikakav vodja ali ga svakako treba najuriti
Препоруке:
79
2
24 недеља, 24 мај 2015 15:38
Zemunac
AHTOR je sasvim u pravu.Da zaustavimo i smenimo gdina Vucica nije lako jer reprezentujwe INTERESE zapada,No bez njega,sve bi se raspalo kao kugla od sapunice, ili bi SA ZAPADA mozda ubacili gdina Miskovica da nam vlada nas Potrosenko!Treba gdina Vucica zaustaviti po svaku cenu,a RAZLOG je da spasimo ono malo sto je preostalo pre rasprodaje oranica i predaje TELEKOMA u ruke stranaca!ZAR u Srbiji bas SVI u vojsci i policiji zele ovakvu rasprodaju Srbije?ZAR jedan covek moze zaista da nas SVE kontrolise U INTERESU STRANACA?
Препоруке:
53
1
25 недеља, 24 мај 2015 15:39
SRS i LDP
su jedine dve stranke jasnih opredeljenja.SRS bi za jedan dan resio problem EU, prekidom pregovora.LDP bi za jedan dan resio problem Kosova, priznanjem.Pa ipak, ove dve stranke su izvan parlamenta, jer su glasaci odbili da odlucuju i opredelili se da nastave da se samoobmanjuju politikama(dobar primer je SRS,kod kojeg cepanjem nije doslo do cepanja glasaca, vec su gotovo svi presli u SNS), prvo "I EU i Kosovo", a zatim "I EU i Kosovo i Rusija"(samo cekam da vidim sta je sledece "I EU i Kosovo i Rusija i...").Ta sklonost ka somoobmanjivanju i izbegavanju (slobode)odlucivanja je stvarana u vreme titoizma, u kojem je sloboda trampljena da materijalnu zbrinutost(sto je stvaralo pokvarenost i gramzivost u narodu, npr kod dodele stanova, neki bi zavrsili bez icega, a drugi bi dobili stan, a onda i nasledili kucu, pa smo imali akciju "Imas kucu, vrati stan", dakle klasno raslojavanje medju samim proleterijatom, a sve kao posledica odbijanja slobode, koju zamenjuje materijalna sigurnost...
Препоруке:
35
7
26 недеља, 24 мај 2015 15:39
boki okac
ukratko srbija je pukla ko tikva. a vucko ce vladati jos barem 5 godina
Препоруке:
28
6
27 недеља, 24 мај 2015 15:46
ДРАГАНешковић
Тачно, али, увек има једно али, кад би се којим случају народ уједини, удружио и самоорганизовао, онда ма овакве констатације неби више губили време нити енергију на ччитању. Да завршим причу, бучна мањина контролише, управља и експопатише тиху већину. позз. ДРАГАНешковић
Препоруке:
30
1
28 недеља, 24 мај 2015 15:58
Шешељевац
Највећи Милошевићев пропуст је што је био сувише велики демократа и што је поштовао правила у тренутку када су их сви око нас безочно кршили. Хрватска и БиХ су кршећи постојеће Уставе претвориле Србе у националну мањину, Шиптари су дигли оружану побуну у једној међународно признатој држави а међународна заједница је све то благонаклоно гледала и финансирала.

Државотворност и демократија се најчешће искључују (осим ако је у питању Луксембург, Швајцарска или нека слична држава-перионица новца).
Путин је у ситуацији која је много мање драматична од оне у којој се налазила Србија 90-их, забранио рад НВО финансираних из иностранства уколико представљају претњу за безбедност Русије. Где би нам крај био да је Милошевић смогао снаге да најури све оне НВО. Нажалост, то је само један од његових бројних демократских гафова.
Препоруке:
58
16
29 недеља, 24 мај 2015 16:02
Causa Spectandum
Када је реч о формирању опозиције Вучићевом режиму, ту би, по мом мишљењу, требало кренути од почетка.


Ja ne znam zasto svi uporno izbegavaju da koriste prave reci, niti zasto isgraju dzentlmenski sa secikesama?

POCETAK!!? Pocetak, postovani Profesore?
Da ipak krenemo od kraja, odnosno olupine od drzave kako ste to sjanono naveli. I AV, i njegovi sledbenici ce da ostanu do samoga kraja, jer u svojoj ne svesti, u tom lcinom mentalnom zatvoru oni jednostavno ne vide preko zida. On veruje u svoju istinu i ne vido obrise olupine koju "gradi". Oni na nizem stepenu "kontemplacije" jednostavno vuku sebi dok mogu - koriste guzvu za svoj sitan car. Sve to vdi kraju - teskom. Nakon kraja, a pre pocetka bice veoma gusto i krvavo. To nece moci spreciti niti jedan institucionalni proces, jer tako nesto, ili ne postoji, ili je nejako. Stihija ce stihijom biti unistena, a posle toga nece biti ni malo bolje. Reakciju nece imati ko da urati u sistem. Mrka kapa.
Препоруке:
20
2
30 недеља, 24 мај 2015 16:04
SRS i LDP
...koja zavisi uvek od nekog drugog,"iznad", u titoizmu od drzave tj. komunisticke nomeklature, a danas od EU(ekonomski razlog se navodi kao ubedljivo najveci razlog za ulazak u EU, ali dovoljan da se izda sve) i ,opet,partijskih nomenklatura, koje moraju biti podrzane od EU da bi bile u vlasti).Kada se odreknete slobode, onda iskljucujete sebe iz istorije(kao sto su robovi ucestvovali u istoriji samo kada su dizali pobune), pa se istorija podvaja na istoriju za narod, po kojoj se SFRJ raspala 1991 "zbog politicara" i istoriju oligarhije(partije)u kojoj se sukobi i raspad odvijaju svo vreme.Posledica te trampe, sloboda(i istorija) za materijalnu zbrinutost, jeste nemoc da se shvati koliku stetu je titoisticko blagostanje napravilo i SFRJ, a kamoli Srbiji i ponavljanje istog obrasca, sloboda(i istorija)u zamenu za bolji zivot(dece) u EU.Izdresirani titoizmom, ljudi u Srbiji neprestano biraju privid, izbegavajuci da donose odluke, prebacujuci krivicu na politicare.Korupcija...
Препоруке:
16
8
31 недеља, 24 мај 2015 16:11
bog dano vic
nas udvoricko cinkaroski mentalitet donosi rezultat i...BOLJI I VISI ODOSE BOLJIMA I VISIMA A VI KAKVi STE DOBRO VAS I JA ZAPADOH NJEGOS
Препоруке:
30
2
32 недеља, 24 мај 2015 16:18
SRS i LDP
...na koju se svi zale, je laksa od slobode odlucivanja, jer je sloboda uvek vezana za rizik i samozrtvovanje, a korupcija ovde ima toliko dugu tradiciju, da je postala predvidljiva i kao takva pruza sigurnost(znas koliko treba da platis saobracajcu,lekaru,profesoru,clanu komisije i sta za to dobijas)koju sloboda ne moze da pruzi.Kada sloboda pruza sigurnost, to se zove Zakon, a u bezakonju, sigurnost ima oblik mafijaske "zastite" koju pruza neko "iznad",a koju treba platiti.Lakse je platiti, nego sebe i druge ograniciti Zakonom.Zakon je jedina sloboda i najvece dostignuce jednog naroda.
Препоруке:
22
2
33 недеља, 24 мај 2015 16:30
Neša (Glodur)
@Драган: "будући да су људи у Србији у значајном броју 5 октобра одиграли јако глуп потез, бескрајно глуп, - боље се није могло ни очекивати, а тако глупав потез и не заслужује боље"

Управо је предводник тог бескрајно глупог потеза био Коштуница. Зар је морао да свој народ наводи на бескрајно глуп потез? Зашто је то чинио? Из којих разлога? Имају ли и он и ДСС заслуге за последице тог бескрајно глупог потеза? За време његове владавине највише тога је отето, продато и уништено. А сад тако идеолошки острашћени без осећаја признања реалности удрите по минусевима.
Препоруке:
48
23
34 недеља, 24 мај 2015 16:32
Србољуб
"Грађани могу да ми верују а и не морају да ми верују. Моја је жеља да се у моја упозорења не увере касно,да се не увере тек онда када буде тешко да се исправе грешке које су грађани у својој наивности, површности или заблуди сами учинили. Па ће се те грешке тешко отклањати, а неке можда неће моћи никада да се отклоне."

https://www.youtube.com/watch?v=9rc7yo7TrRo
Препоруке:
38
9
35 недеља, 24 мај 2015 16:39
SZŽ
Bravo Antoniću sve si rekao.
Препоруке:
29
6
36 недеља, 24 мај 2015 17:16
Радгост
Чланак је углавном непристрасно рашчлањивање,сагледавање околности постојећег друштвеног поретка у Србији.Ништа заједница,правда,расподели итд;боље без непријатности.Да се не остане без чланства у "суперслоју"(из класе робова).
Јер,праведна заједница која има свест о скупним добрима уопште не оставља могућност постојања робовласника!Што се противи начелима Књиге.
Е ту склоност Срба за заједништво,помиње Јиречек у "Историји Срба"наводећи:Да је у појединим српским земљама на Балкану,пре много векова(можда пре Књиге), сваке осме године вршена прерасподела плодне земље(сасвим исправно:како да будеш власник земље коју ниси направио?а коју је Бог створио).На овај начин Јиречек стручно,научно потказује Србе власницима(или једном власнику) Земље;да нису подобни односно да су против НСП!
Читава "светска заједница" ономад беше послала на Србе бомбе,ракете јер су упражњавали поделу,наизменично; посао па принудни одмор.
Препоруке:
15
1
37 недеља, 24 мај 2015 17:20
френи и зуи
@Ујка Васа

Перфектно запажање!
Препоруке:
16
3
38 недеља, 24 мај 2015 18:16
Има ли неко да исплете нов џемпер?
Србији може бити боље тек кад се, уместо политичких аналитичара, Вучићевом личношћу и делом почну бавити психолози, психијатри... А што се тиче СНС као странке? С обзиром на тај бућкуриш програма преузотог од разноразних странки личе ми на џемпер искрпљен од поцепаних старих чарапа. Нема ту правог џемпера а остадосмо и боси па нам сад и ноге мрзну.
Остаје нам нада да ће нам Санда која је већ кренула исплести неки нов и удобан. Ако буде материјала.
Препоруке:
28
4
39 недеља, 24 мај 2015 18:47
Хорор
Када једног дана напредњаци оду са власти, Србија ће изгледати као олупина

Анархија и криминализоване групе хараће Србијом. Уништили су војску, полиција је сведена на ниво криминала.
Препоруке:
35
1
40 недеља, 24 мај 2015 19:02
Др
Професоре Антонићу, у Вашим чланцима дијагнозе друштвених процеса су одличне, али оно што недостаје су РЕШЕЊА, као и анализа могућности (средства, време, организација) да се та решења спроведу у пракси. У овом чланку недостаје предлог решења шта радити после периода напредне пљачке Србије. Како направити функционалне институције које ће казнити вођу и све око вође? Још бих да додам овима што се кају за учешће у државном удару 05. октобара: Народ на улуцама није срушио Милошевића, него су га низ воду пустили генерали у војсци (Павковић) као и српске службе безбедности. Да то они нису урадили, био је детаљано припремљен грађански рат у коме би било на десетине хиљада мртвих, а Србија би изгледала као данас Ирак или Либија.
Препоруке:
28
13
41 недеља, 24 мај 2015 19:41
неко
@Др

У ствари, чини ми се да је тај грађански рат онда, октобра 2000., већ започео, а то је било предочено тадашњим српским службама безбедности и војсци. Тада су одлучили да га скрену у обојену револуцију. Народ на улицама био је, по мени, довољно адекватно усмерен да дође до грађанског рата. Како знам ? Више пута сам гледао како су се организовали, у Београду. Ви сте се међутим, признајем, до сада највише приближили истини. Ово што сам рекао сматрам да је довољно субјективно, тако да без одговарајуће документације није могуће бити прецизан, те одредити стваран след догађаја.
Препоруке:
15
3
42 недеља, 24 мај 2015 19:42
A sećate se onog DOS spota
Srbija je tamo gde su srpski rad...naprednjaci... Pa kamile i pustinja. Uz ove arape to postade realnost.
Препоруке:
14
2
43 недеља, 24 мај 2015 20:12
trn
Neša (Glodur)
@Драган: "будући да су људи у Србији у значајном броју 5 октобра одиграли јако глуп потез, бескрајно глуп, - боље се није могло ни очекивати, а тако глупав потез и не заслужује боље"

Управо је предводник тог бескрајно глупог потеза био Коштуница. Зар је морао да свој народ наводи на бескрајно глуп потез? Зашто је то чинио? Из којих разлога? Имају ли и он и ДСС заслуге за последице тог бескрајно глупог потеза? За време његове владавине највише тога је отето, продато и уништено. А сад тако идеолошки острашћени без осећаја признања реалности удрите по минусевима.

Gospodine Neso,
Pre nego sto pocnete da optuzujete pojedince (Kostunicu) pogledajte cinjenice: Kostunica je bio izabran da vodi na listi, bio je Predsednik sa veoma ogranicenim ovlascenjima. Glavni akter svih zbivanja u tom vremenu je bio Djindjic, ali zbog necega, sto ja ne razumem, vi ga svi velicate a on je bio taj koji je sve orkestrirao. Cinjenice Gdine Neso, cinjenice!!!
Препоруке:
36
16
44 недеља, 24 мај 2015 20:15
"Sistemski" korektno
A kako ce to konkretno izgledati kada se "demokratski" okrpi olupina Srbije?
U kapitalizmu vlada manjina, a promene sistema nisu dozvoljene, znaci nema demokratije. To je velika podvala vladajuce klase, klase kapitala.
Препоруке:
21
3
45 недеља, 24 мај 2015 20:25
Nule nas vode do nule - i tu cemo ostati!
U svom pesimistickom, a zapravo realistickom pogledu Antonic ipak zadrzava notu optimizma - kad kaze da cemo posle pada ove vlasti i Uzurpatora morati da startujemo od nule! Necemo, gospodine Antonicu! Buducnost Srbije je da ostane ZAKOVANA NA NULI! Kao jedan Haiti u americkom dvoristu, ali i neke znacajnije drzave, kojima Gazda nikad ne dozvoljava da pridignu glavu! Zato je glavna zadaca Uzurpatora da u Srbiji onemoguci bilo kakvu obnovu institucija - napokon, sta ce ti institucije kad imas americkog ambasadora! Pritom ne zelim kazati da je neko drugi glavni krivac za takvo jezivo propadanje! Gotovo 30 godina politicari izludjuju srpski narod - prvo Milosevic, pa Djindjic-Tadic - ne i Kostunica, on je jedini igrao po demokratskim pravilima, zato je i eliminisan - a Vucic je samo kruna tog procesa! Razlike su u istorijskom trenutku, i u nastupu vladara: Milosevic je voleo da kaze "A sad SVI na posao!", dok je Vuciceva poza prividno suprotna: "Sta me zajebavate, pustite ME da radim!"
Препоруке:
21
4
46 недеља, 24 мај 2015 22:14
све је релативно
Брундало
"Неко написа да се овој анализи нема шта додати. Донекле бих се сагласио, односно сагласан сам са свим изнетим чињеницама,оне су непобитне, оне су жалосна истина,а истин је само једна, не могу бити две истине.."
..
Моје је становиште,да постоји више истина о већини ствари.
Ваша је"истина"да постоји једна истина.
То су већ две ствари,две истине.
Саберите ваше и моје схватање истине(један плус један јесте два).
поздрав,нико
Препоруке:
4
23
47 недеља, 24 мај 2015 22:16
неко
Поздрав Мирославу Бачинцу.
Препоруке:
5
0
48 недеља, 24 мај 2015 22:20
Цврчак
Г.Антонић је оптимиста. После њих неће остати уништена земља, већ ћемо остати без земље уопште. Полак тонемо и не види се дно...
Препоруке:
32
2
49 недеља, 24 мај 2015 22:36
Обсервантес
@Др, погрешно. Да квота беснила на улицама 5. октобра није постојала (бројност залудних и неодговорних, дакле идиота ) ништа се не би десило, никакав грађански рат. Разумем вашу потребу да се самоаболизирате од те улице. Угуши више ова ДСС самоаболиција и рационализација патриотизма.
Препоруке:
24
16
50 недеља, 24 мај 2015 23:32
Цвико
Неко је на страницама НСПМ-а, давно написао, да грађани не размишљају свој главом већ са својим телевизором. Кад ће бити боље? Имамо две могућности. Прва је да грађани почну да мисле својом главом а друга је да промене канал кад не могу власт.
Препоруке:
28
1
51 понедељак, 25 мај 2015 00:36
Cassius clay
Sve se zna,ali pitanje je dokle ovako?-ljudi su hipnotisani,mas-media koja je pre 20-tak godina uveliko sluzila kao vid oruzja-nazalost je uzela prim at.Dakle globalizam imperijalizam uveliko pokazuje svoje manire,nadam se I verujem da postoji nesto ili neka sila u "ljudima" koja ce se nekako izazvana probuditi I spasiti ljudski rod I vrednosti koje ce svojim kredibilitetom podporiti opstanak na ovoj planeti.
Препоруке:
8
0
52 понедељак, 25 мај 2015 04:52
Pera Petrovic
A Akademija nauka gde je ona sad?Krckaju polako penzijice odnosno ono sto je od njih ostalo i u misijoj su rupi.Sramota jedna.
Препоруке:
16
1
53 понедељак, 25 мај 2015 08:01
Vucic - srpski Mesaja
Slusajuci Vucica na B92, (izdrzao sam 10 min), nista novo, nista inspirativno covek nije rekao.
Predstavljajuci sebe, kao zrtvu, kao dobrovoljca da bude "razapaet". svesno I podmuklo "razapinje" srpski narod I Srbiju. SNS-ovci su definitvno SEKTA, koja bez pogovora sledi, obozava I stavlja na piedestal svog vodju. Vucic, polako ali sigurno stvara od cele Srbije jednu sektu, gde ce svi, za rad njega, da idu u licnu propast.
Za to su krivi, ne samo Vucic I SNS, vec I medije koji mu pruzaju priliku I da to postigne.
Srpske medije, zajedno sa Vucicem, zbog kukavicluka I straha, ucestvuju aktivno u unistavanju Srbije.
Препоруке:
36
0
54 понедељак, 25 мај 2015 08:56
Reddy
Među najveće krivce za ovakvu situaciju trebalo bi, svakako, svrstati i mnoge vajne komentatore ovde. Hipnotisani nacionalističkim ambijentom uporno poturaju sasvim nesvrsishodna i smisla lišena rešenja bez ikakve alternative. Srbija je postala u međuvremenu prolterska nacija i njen jedini spas je u regeneraciji ideje socijalizma. bez takvog pristupa nikuda i nigde se ne može stići. Sve sami slepi putevi. Ako neko i dalje insistira na takvim solucijama a da se tome nema šta ozbiljnije suprotstaviti sudbina je sasvim crna. A izgleda da je tako. Onda, bar, ostavimo kuću otvorenu svakakvim glupostima i budalaštinama.
Препоруке:
20
18
55 понедељак, 25 мај 2015 09:11
синиша
Свака демократија у Србији је неприхватљива за Запад. Демократија би подразумевала и присуство проруских професора на универзитету и креирање економске политике макар и у десетом делу од стране руских финансијских центара, затим утицај у култури, привреди употреби писма итд. За Запад је неприхватљив никаав утицај Русије у Србији, изузев онога који они контролишу. Зато је за лидера Србије потребан човек који ће сваки заметак демократије, сваки заметак било каквог плурализма у старту затрети.

Зато Запад тражи за лидера некога ко ће по својој структури личности бити потпуни слуга, према онима који су га инаугурисали, а то је запад, и потпуну бескрупулозну искључивост кад су у питању поданици, односно ми Срби као робље.

Такав је био Тито, а сада је такав Вучић.

Они траже једног човека и један телефон који решава све. Такве понуде је имао и Ђинђић и Коштуница и Милошевић и Тадић. Али нису били апсолутни господари. Нису ишли до краја.

Само Вучић иде до краја. КАО Тито и Мило.
Препоруке:
25
6
56 понедељак, 25 мај 2015 10:04
Анонимус
Добра анализа али оно што се и у њој види је да ми каснимо за западом. То се види на примеру политичког маркетинга. А да од тог запада нећемо имати никакву корист и данас се потврђује на примеру аминовања шиптарских терористичких акција.

Са друге стране, јесте ужасавајућа разградња институција. Не за нас, већ за нашу децу. Да ли је могуће да у Србији не постоји критична (интелектуална) маса која то може да заустави? Да се супротстави СНС корисним идиотима, на чијој су страни само деструктивни интереси запада и физичка бројност.
Препоруке:
16
1
57 понедељак, 25 мај 2015 11:52
синиша @ Reddy
Смисао Вучићеве управе, и смисао зашто су њега и то баш њега поставили на власт је потпуно исти као и смисао кад су Тита поставили на власт. Смисао и за Вучића и за Тита је био у тое да се онемогући икаква демократија и плурализам у Србији.

За време Тита то је била социјалистичка реторика, а сада је нека реформаторска. Нема ту никаквих реформи као што није било никаквог социјализма за време Тита. Иако ја мислим да социјализам јесте опција, али до социјализма демокраатским путем, а не пречицама.

Анегдота за вас.

За време Тита ухапсе неког Херцеговца што се залагао за социјалну правду. ад су га пустили питају га комшије како му је било код Тите у затвору. " А како. Проспу воду по цементу, по поду и онда се ја смрзавам усред љета на мокром цементу".

После тога, кога год питају " А јесили ти за социјалну правду", у Херцеговини је увек исти одговор " Кога ћеш ти на ладну цементу? Мене?".
Препоруке:
6
9
58 понедељак, 25 мај 2015 13:43
stefan.borota@gmail.com
ПРОЛЕТЕРКА
Jош зa време Броза и непрестаног српског брозовлука Србија је постала олупина. После криминалног двојца Vhuçi-Dhaçi биће тако зарђана да ни гњурци више неће хтети да је извлаче на површину. Не исплати се. [,]
Препоруке:
7
5
59 понедељак, 25 мај 2015 14:39
Dražin štab
@Reddy

Vi tvrdite da je jedini pravi put socijalizam?
A šta na to kažu Englezi?
Препоруке:
10
7
60 понедељак, 25 мај 2015 14:59
Reddy
@Dražin štab

Ironija i sarkazam pa i cinizam vam neće baš ništa pomoći. Uostalom zar se i savremeni četnici ne hvale svojim navodnim levičarstvom. Utoliko, valjda, računaju i sa tim šta London kaže. Slušali su Engleze sve tamo do onog nesrećnog Dražinog ispada u Gornjem Lipovu a onda im presede i svadba te kola krenuše niza stranu. Valjda bi trebalo da im je tada svanulo te da su shvatili s kim imaju posla. Kad ono jok! Sad opet teraju kola niza stranu. Valjda, posle srpskog čekaju da ih Veliki Vladimir rehabilituje, šta li!?!?!?
Препоруке:
9
6
61 понедељак, 25 мај 2015 15:07
Reddy
@Dražin štab

Jadni moji srbijanski četnici, pa vas na čisto pometoše. Eto, Englezi vam ne daju mira ni u Španiji, naročito u Madridu i Barseloni. Kako je krenulo bolje se posakrivajte u mišje rupe ili, makar, ko Draža, započnite vaša šumska snalaženja, sve uz božju pomoć kakvog jataka, možda ruskog, možda kineskog. Ajoj, na kakve se vi staze i bogaze dadoste, pustinjaci jadni i bedni. Najbolje je da osnujete kakav hrišćanski red siromaha i bednika. Tako bi/ste izbegli sve nevolje ovoga sveta. A za onaj, ni tamo vam neće biti lako, veliki grešnici!.
Препоруке:
8
13
62 понедељак, 25 мај 2015 15:24
Dražin štab
@Reedy

Pa i Tito je čekao i dočekao Engleze!
I Tito je slušao Engleze!I radio BBC!
Na to niste gadljivi?
Препоруке:
8
9
63 понедељак, 25 мај 2015 15:38
синиша @ Reddy
Нисте добро обавештени госин друже. Ево вам неке податке који ће вас као антифашисту сигурно обрадовати. Кад сте већ код Шпаније и Мадрида.
Де Гол је јавио Дражиним момцима да је Анте Павелић у Мадриду и Србин, четник га је нанишанио пиштољем и погодио. Међутим као за инат није га погодио у главу него у стомак. Каже Павелићев судија и пресудитељ да је хтео да цркне како ће га промашити. Али уследио је обрт. Месец дана се Павелић борио за живот и коначно је скапао никад се није опоравио, а јес' се намучио, боље него да га је погодио у главу.

Ето видите, ем га штитио Папа, ен га штиотио онај ваш, знаш ти који, али му четник пресудио.

Има понекад правде и Бога.
Препоруке:
15
4
64 понедељак, 25 мај 2015 15:39
Reddy
@Dražin štab

Tito je radio baš kao i Draža! Samo Dražu su Englezi namamili pa pustili niz vodu dok je kod Tita bilo obrnuto. Nego, ljubitelji zaludne gerile, šta će/mo sa Madridom i Barselonom? Englezi ponovo nadiru a Draži, kao i obično, ponestalo ideja gde, sa kim i protiv koga da ratuje. A uz put pogubio i svoje verne saradnike. E, moj Dražo, s kim si ti dohvatio da ratuješ, pardon, planduješ.....ko će se tebi smilovati?
Препоруке:
8
10
65 понедељак, 25 мај 2015 16:03
синиша @ Reddy
Добродошао госин друже. направили сте најважнији корак ка истини.

Схватили сте и признали.

НИЈЕ НАРОД ДОВЕО ТИТА НЕГО СТРАНЦИ.

Није Туито дошао на власт због борбе и заслуга, због способности и знања него су се тако нагодили двојица психопата Стаљин и Черчил да свога друга психопату доведу на власт у Југопславији.

Драго ми је да сте свесни тога и да су сви свесни тога.


Сада можемо причати и о филозофији и о социјалној правди и о левичарима и десничарима. Сада кад Тито није критеријум истине него обични психопата-марионета кога је неко ко не воли нашп народ и ко није волео нашу државу ставио да поквари све што се могло покварити.

Схватили сте ТИТО ЈЕ КРАЉ ШТЕТОЧИНА. На сву срећу био. Можда би Дража био гори, али није имао прилику. Због тога он одлази у вечност као праведник, а Тито као штеточина.
Препоруке:
14
6
66 понедељак, 25 мај 2015 16:13
избор
уколико парламентарна и ванпарламентарна опозиција не желе добро србији,нека иду на вучићеве изборе.уколико се не организују и траже политичке и медијске слободе,биће узалуд...приче око еу,или не ,само су губљење времена.ова власт нас води у амбис.
Препоруке:
1
0
67 понедељак, 25 мај 2015 16:23
Dražin štab
@Reddy

Da vam verujemo? Dražu su pustili niz vodu Englezi,a Tito je uradio suprotno, kažete vi.
Na osnovu tog da se zaključiti ,da kad je Tito pustio Engleze niz vodu, raspala se Velika Britanija, a SFRJ i dan danas stoji na svojim(Titovim) nogama(sic.)
Препоруке:
8
7
68 понедељак, 25 мај 2015 17:12
Socijalizam i (Brozovo) antisrpstvo su sasvim razlicite stvari
To se namerno poistovecuje i gurnuti smo u ovu polu fasizoidnu anarhiju. U svakom slucaju sleduje nam sirovi, kolonijalni kapitalizam, prakticno degradacija drustva u duznickom ropstvu van EU (kao utesne nagrade), gde smo ukinuli sve odbrane drustva bez mogucnosti da bar ravnopravno ucestvujemo u primarnoj emisiji evra.
Nije to kuvanje zabe za bogati kapitalizam, u kome i sami kolonijalisti imaju probleme, to je jednostavno prisilna korupcija, haos i beda u produzenim sankcijama dok svako spolja ne uzme sta mu dopadne na toj teritoriji neizvesne sudbine.
Mogli bi se tome suprotstaviti da je nam ostalo sredstava za proizvodnju i sloznog politicko-ekonomskog (sistemskog) razmisljanja, makar u nekom pola-pola sistemu i uz pomoc sa strane, zato su nam obe te poluge prvo razorili korupcijom.
Prilicno bezizlazno sada kad smo sve unistili uz koruptivnu elitu i diktaruru izdajnika od 2000te.
Sad se batrgamo u tom blatu.
Препоруке:
11
1
69 понедељак, 25 мај 2015 17:26
D-ex
Sve što je izrečeno u ovoj kolmuni apsolutno stoji.Možda je trebalo sa više analitike predstaviti psihološko-politički profil,kao i razmišljanje prosečnog Srbina,i ukazati na evidentnu degradaciju naroda.Svakako je trebalo posvetiti i pažnju Srpskoj intelektualnoj eliti koja je kao noj zabila glavu u pesak,pa ili aplaudira velikom vođi podržavajući sve njegove političke i druge izopačenosti,ili čuva sopstveni onaj deo tela na kome se sedi.
Препоруке:
5
0
70 понедељак, 25 мај 2015 19:00
Не клепећи нанулама
Лајт-радикална камарила је претворила Србију у септичку јаму.Они мисле да су дезавуисали наше интелектуалце, нашу традицију, дух народа, верујем да су успели са квази интелектуалцима , људским конвертитима , предаторима , јер да није истинске друштвене елите , не би се појавио ни овај текст, наздравље г-дине Антонић, многи људи Вас поштују а зашто не речи , диве се и виде наду.
Препоруке:
11
3
71 понедељак, 25 мај 2015 21:06
Ђорђе Делић
Александар Вучић ће владати још минимум 10 година, будите објективни. До тада ће нам се дешавати ствари које сада не можемо ни да сањамо. Нема ко да сруши Александра Великог на изборима
Препоруке:
11
11
72 понедељак, 25 мај 2015 21:17
Боба
Да узмемо да је дијагноза тачна. Да ли то значи да наде за пацијента тј. народ и државу нема јер су се изгледа и преостали поштени интелектуалци помирили са тим да само гледају како 'будале кладе ваљају'???
Бојим се и све да није тако мало њих схвата да у систему који је наметнут боље и не може да буде и да промена једино може да дође потпуно ван њега. Да ли је народу потребно да скапа од глади да би то схватио видећемо.
Препоруке:
11
2
73 понедељак, 25 мај 2015 23:04
Tehnologija logora
Nisam bas siguran oko masa, oni koji su antisrpsku diktaturu Broza i socijalizam zamenili antisrpskom diktaturom mafije i kapitalizmom dobro znaju tehniku kontrolisanog haosa - oni su knjigu i pisali.
Препоруке:
8
0
74 уторак, 26 мај 2015 00:00
goran01
Srbija je i pre Vučića bila zemlja bez jakih institucija. Ne vidim neku promenu nagore, jer od pređašnjih korumpiranih ove reformisane bar na oko deluju bolje-uhapsili su Miskovica i Kosmajca i to je neki uspeh jer oni pre to nisu ucinili. Otkrili su ubicu Ćuruvije i jos ponesto. Mislim da je to napredak. Treba se pomiriti sa tim da smo mi jedna mala i siromasna zemlja bez prirodnih resursa potrebnih za industrijsku proizvodnju a nedovoljno obrazovani kao nacija da bi smo prodavali usluge umesto gotovih proizvoda. Cak ovde i da dođe najpametniji ekonomista na svetu nista bolje od sadasnje guvernerke ne bi mogao da ucini jer ovo fakticko stanje zemlje se samo radom i godinama stvaranja moze promeniti. Ni Austrija ni Nemacka se nisu izgradile za 10tak godina, bile su potrebne decenije a obe zemlje su bile ratom devastirane bas kao i Srbija. Dobijale su kredite posle rata bas kao i Srbija ali su ih pametno utrosili za razliku od Srbije.Pustite ih da rade svoj posao to im je najveca kazna!
Препоруке:
3
9
75 уторак, 26 мај 2015 00:34
ak
@Drazin stab
U potpunosti ste u pravu.Tek kada najrazvijenije zemlje uvedu socijalizam,tada mozemo mi poceti da razmisljamo o tome.Do tada cemo se razvijati onako kako je to vec par vekova obicaj na zapadu-putem "surovog" kapitalizma.
Препоруке:
3
9
76 уторак, 26 мај 2015 09:31
"elita"
u pravu ste, zemljom vlada 'danas', 'filip švarm,žarković,luković,teofil pančić,olja bećković,aida ćorović, b92, kompletna kulturna i obrazovna elita...'.nema diskontinuiteta.i to od početka 90tih a sve od onih nasilno useljenih salonskih stanova i vila po beogradu'45. naravno,iza njih su ekskadroni koje vi nazivate mafija, kriminal,pljačka,otimačina,osiromašenje na svim nivoima kao rezultat ideološke, mentalne, kulturne, političke korupcije...na svim nivoima i u skoro svakom čoveku koji je iole uspeo da se probije u srpskom društvu.ovo što se sada dešava, ovaj kontinuitet, u imenima ljudi, na privatnim 'singidunum-perišić-lepše je sa kulturom'-univerzitetima je cinični šamar i degradacija, usporavanje, zaglupljivanje, degeneracija i popuštanje mediokritetima i ljubimcima medija.vučić je toliko vešt da je,poznajući dobro srpski podanički mentalitet,korumpirao one koji su se, sada vidimo,lažno i sve vreme, predstavljali kao misaona avangarada društva.
Препоруке:
13
2
77 уторак, 26 мај 2015 21:57
Микеле
Поштована господо, неће нико од вас (нас) спасити Србију. Нас, који данас живимо. Скоро да сам сигуран. Спас Србије је само у новом рађању. Ми смо своје испуцали. Догађаји који су маркирали наше животе су прошли. Сву снагу треба да усмеримо на наше потомство.
Препоруке:
6
0
78 среда, 27 мај 2015 07:13
Чивијаш
"Истовремено, с највећим бесом се елиминише сваки покушај рационалне, критичке анализе тих наступа и обећања, попут ауторке „Утиска недеље" или установе заштитника грађана – то су елементи агресивног и репресивног."
То каже Проф.Антонић Швраму за "ВРЕМЕ".
А Шврам на почетку вели да ће "после Вучића од Србије остати само олупина".
Нисам сигуран да је ово озбиљна,темељна експертиза онога што нам се догађа.Тај еккономски савет који подржава или чак у некој мери инспирише Вучића, не мисли тако.Је ли "Утисак недље" у коме нико није могао да истера ниједну мисао а да га Оља не стави на тоболац својих пресних,и све разуђенијих запитаности,прекидајући саговорника , ма ко то био, самозаљубљена у свој цинизам,изнад овог савета по стручности.
Да ли је овај заштитник грађана било кога заштитио или напада власт зато што је од некога плаћен да то чини.
Наравно власт има слабости али није она та која је земљу довела до олупине.Она је олушпину наследила.Ако ништа не уради, биће најгора.Бар
Препоруке:
3
2
79 среда, 27 мај 2015 08:28
Дурлански
Један од најсажетијих и најинспиративнијих интервјуа које сам икада прочитао. Србија заиста јесте аутентична европска Северна Кореја само по укусу Брисела и Вашингтона. Не брините се људи, неће ово још дуго потрајати. Остаје питање - шта после? Верујем и надам се да ћемо коначно, као народ, проћи на испиту зрелости. Како - не знам, али верујем.
Препоруке:
2
3
80 среда, 27 мај 2015 14:05
Драган
Вучић је "наследио" снажу, уређену државу, и ево за свега три године довео је до пропасти. До Вучића, све је у Србији функционисало беспрекорно, и ето шта се направи за кратко време.
Господине Антонићу, ваша анализа би била врхунска да није у њој толико мржње, овако ....
Препоруке:
3
3
81 среда, 27 мај 2015 16:11
DRazaLegenda
@"Морамо, дакле, да се припремимо за једну уништену земљу, као и на то да ћемо у великом делу нашег политичког, друштвеног и економског система морати да стартујемо од нуле. Јер, када разорите институције и један нормативни систем – правила функционисања јавности, медија, међуљудских односа у државној управи, култури и тако даље – све што остаје јесу моћ, арбитрарност и насиље" -!????
APSOLUTNO TACNO !!! Jedino je problem g-dine Antonicu sto ste i VI ,zajedno sa masom polu-kvazi-intelektualaca ,ucestvovali u tim "ulicnim" radovima 2000.g kada je i otvorena "Pandorina kutija" - IZDAJA !!! -umesto da ste poslusali Slobin govor od 02.oktobra 2000.g u kojem Vam (Nam) je sve najavljeno !!!
Prema tome lahko je prosipati naknadnu pamet iz pozicije Fakultetskog profesora (POlitickih nauka)sa 5-6 casova nedeljno i poneki "referat" za 120-150 hiljada din.-dok NAROD GLADUJE !!! Dajte VI RESENJA Profesore !!???-Naravno TO NIJE lahko !!!
Препоруке:
4
1
82 среда, 27 мај 2015 19:30
Tурас
Све је тачно изанализирао и закључио господин Антонић осим на крају где се наводи могућа група људи који чине алтернативну опозицију Вучићу , стварајући концензус око националног интереса , супростављајући се данашњој упропашћивачкој власти . Све је то лепо -али немогуће .
Данас је господине Антонићу неизводљиво . Некада давно ми Срби смо то решавали "преко ноћи" .Таквих "структура" нема више . Остали смо "убоги и сами ,листак јада којим ветар... влада "
Препоруке:
1
1
83 петак, 29 мај 2015 01:25
Сељак
Ко нема бар мало земље биће му веома тешко. Предлажем успостављање удружења"Моба" (нешто слично као бивша Задруга). Ко је раположен нека се јави. Молим Вас без сувишних плусева.

Коментар није ироничан. БеограЏани, браћете кожу на шиљак кад наступи глад. А када све ово прође опет ћете да пљујете по земљорадницима. Додуше, на селу заиста не цветају "цвећке", већ намазани трговци.

Тако нам је, како нам је.
Препоруке:
2
0
84 петак, 29 мај 2015 01:29
Сељак 2
Заправо је све тако и почело. Углавном, ко није хтео да ради побегао је у Круг двојке да мути, вара и краде. Већина.
Препоруке:
4
0
85 петак, 29 мај 2015 01:30
Сељак 3
Ови што су остали на селу. Е па они су остали исти. Корен онога што живи у граду.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер