петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Цена једнe хајке или о малигној злоупотреби институција

Kоментари (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 03 мај 2015 23:53
Србин из Баната
Браво Ђорђе!!! У сред среде! Молим све добронамерне читаоце НСПМ да обрате пажњу на последњи део текста где стоји да ће Велики Вођа сваки свој патриотски испад морати вишеструко компензовати својим господарима. А као потврђени хистерик, даваће им и оно што му не траже.
Препоруке:
226
16
2 понедељак, 04 мај 2015 00:23
Војислав
Желео бих да се захвалим Ђорђу Вукадиновићу зато што представља један од ретких гласова разума у све већем лудилу које нас засипа из медија.

Доста људи је овај пут насело на причу, с коментарима типа "јесте да га нападају, али мора то да се испита", чак и Љиљана Смајловић данас у Политици.

Наравно да треба све испитати, али овде се уопште не ради о томе, већ о дегутантној злоупотреби медија. Уосталом у тексту је све лепо речено.
Препоруке:
196
15
3 понедељак, 04 мај 2015 00:51
људи моји
Текст је апсолутни врх објективности и разумне анализе у Ђорђевом стилу. Али мене ипак с ногу обарају ове ненадмашне насловнице Информера. А још више помисао да та провидна пропаганда пролази код доброг дела гласача.
Препоруке:
135
10
4 понедељак, 04 мај 2015 01:20
Горан Јевтовић
Браво Ђорђе!

Овај текст је школски пример храбрости и достојанства.
Одушевљен сам и тешко је било шта додати. Заиста, темељније не може да се напише и да им се лупи прави (и оправдани) шамар.
Текст за анале српске борбе, свака част!

Успут, мислим да им је овај медијиски линч, харанга, и невиђена срамота, као и најбруталнија и изузетно нечасна злоупотреба полиције, каква није виђена још од 19. века на овим просторима (и сам сам томе изложен, и тек ћу, јер тек отварам своје "досијее", а они одлично знају шта то значи!), прошло код, рецимо, половине оправдано заблуделих Срба, али да она друга половина врло јасно (и убрзано) схвата шта нам се дешава. И кува.

Ћути и кува. Из хиљаду и једног разлога. И ћутаће још неко време, али, сигуран сам, да се ближи дан када ће створити критична маса. Оних сто и више хиљада који ће им се окупити пред прозорима државних зграда, на једно недељу дана (и ноћи). И на раскрсницама, трговима...

И крај. Нема предаје, тек је кренула борба.
Препоруке:
168
23
5 понедељак, 04 мај 2015 03:21
Zloupotreba privatnosti
Zbunio me tekst gdje Smajlovic, narocito kraj ..dotle svi moramo biti Gojkovici. Sta to moramo? Ispravnije bi bilo: trebao bi da budemo. To bi znacilo da smo shvatili da se u nasoj drzavi radi tako neprofesionalno da se uvek ostavlja prostor za sumnju, a onda se taj prostor ubaci u masineriju I proizvodi zlo ili kako je g. Vukadinovic to zlo narasta u maligni tumor.

Kako god, ova hajka je kod mislecih ljudi osudjena. Pitanje je koliko takvih ljudi ima u Srbiji?!
Препоруке:
85
11
6 понедељак, 04 мај 2015 05:06
...
Ljiljana Smajlović postala poltron. A mi je branili kada su nju smenjivali i napadali. Koliko sam samo puta Tadića kritikovao zbog nje. Ovo je klasičan Stros-Kan sindrom. Ovo je gore od NKVD ili Gestapoa jer je tobož demokratija.
Препоруке:
86
12
7 понедељак, 04 мај 2015 06:50
Vera Nastasovic
U zadnjoj rečenici je poenta teksta....samo šta uraditi i KO???? Ima li u Srbiji uopšte snage i ljudi koji bi mogli da promene ovu katastrofu od vlasti i vlastodršca?
Препоруке:
88
6
8 понедељак, 04 мај 2015 08:10
Jelena
Kao i uvek svaka cast za tekst.g.Vukadinovicu.No, kada je vucic i njegova vlast u pitanju koga jos iznenadjuje podlost,bahatost,siledzijstvo i lazljivost.Pa ne zaboravimo kako je postupio sa Seseljem,sta god o njemu drugi mislili,vucica je stvorio,kum mu je i bio covek u zatvoru a ovaj noz u ledje,pa otimanje penzija i plata,pa bler,pa briselski sporazum i predaja Kosova ,pa zaduzivanje bez mere pa mnogo toga loseg a nista dobro i drzavotvorno.Rezime utvrdili smo cinjenice i dalje koje mere mozemoi primeniti prema tim siledzijama i lazovima koje Zapad gura kao otrov rbiji.
Препоруке:
68
7
9 понедељак, 04 мај 2015 08:48
Бошко
И шта мислите, колико ће се њих после овога што је снашло Јанковића усудити да јавно и гласно критикује Вучића? (Мада ни до сада у том погледу није баш била велика гужва и навала.)



Наравно да ће свако (због свог личног ћара или стараха) размислити да ли да "критикује" Вучића.

Али Вучића је тешко и конструктивно критиковати.

Вучић је ноторни лажов и преварант, тако да таквоме не вреди говорити или га "критиковати"...
Препоруке:
88
4
10 понедељак, 04 мај 2015 08:51
гаврило
Ђорђе, нема ко више да се буни!То и јесте циљ сваке никоговићке власти која у себи има најчистије Велеиздајство!Александар Вучић, Томислав Николић и цијела СНС су ништа друго него ГОЛИ ИЗДАЈНИЦИ!У свим државама, нормалним државама, такви људи би били осуђени на смрт или доживотно затворени, али Србија није држава, Србија је колонија Кирбија и његових газда и не постоје избори који ће смијенити Александра Вучића исто као што и не постоје избори који могу смијенити Дон Мила Ђукановића док они апортирају на сваку заповијест САД!Постоји само онај огањ у појединцу који не може да контролише никакав Тајна служба ЦИА или ФБИ или МИ6, то је онај огањ када се појединац у име Народа жртвује као што се жртвовао Гаврило Принцип.Да ли ће се тај огањ у некоме разбуктати или не је хипотетичко питање, ја бих типовао да још дуго неће!
Препоруке:
81
4
11 понедељак, 04 мај 2015 08:55
пролазник
Пишем вам из ваше будућности,тј. из данашње црње и горе.Овако је дпс режим кренуо на своје противнике 1997. а прије неколико година прешли су на напредну фазу-почели су јавно да убијају(видјети под Саша Пејановић).Тако браћо у памет се,нисте далеко од тога
Препоруке:
95
2
12 понедељак, 04 мај 2015 09:35
Хришћанин
Господин Ђорђе је један од ретких Срба који су се усудили да у брк скрешу Вођи сурову истину...да је квислинг и вођа криминалне групе! Млади Вођа је добио праву шамарчину од чика Ђорђа. Служба се сигурно труди да и Ђорђу пронађе неко злодело, али сам сигуран да им то неће успети. Пробаће да га застраше или су већ пробали, али Ђорђе је већ небројано пута доказао да се не плаши и да има храбрости да се супротстави криминалној организацији на власти. Мој скромни допринос ширењу истине се огледа у томе да штампам текстове са сајта НСПМ и делим их родбини, комшијама и пријатељима (надам се да редакција НСПМ неће замерити на овој мојој „пиратерији“). Већина наравно позитивно реагује и нажалост ово им је једини начин да прочитају нешто што верно осликава садашњицу у Србији јер многи немају приступ интернету или нису вични у руковању рачунаром. Као што рече уважени пуковник Јевтовић, веома брзо ће се створити критична маса и одлучујућа битка за ослобођење Србије од квислиншке банде ће почети.
Препоруке:
85
4
13 понедељак, 04 мај 2015 09:51
nenad
Sasa Jankovic nije vazan. Vucic je sem toga zastiti Jankovica od medijskog linca.
A da li neko pita kako je Vucicu koji izgara, koji se sjoro razboleo, tesko razboleo od rada. A on rad i za sve nas. Budite umereniji u komentarima, nemojet protiv naseg dobrocinitelja, hranitelja i spasitelja.
Препоруке:
21
64
14 понедељак, 04 мај 2015 09:54
o
Ne bi me čudilo posle ovog teksta da osvanu naslovnice "Đorđe ubica", "Đorđe lopov"... Teško je neke stvari priznati samome sebi, ali sada treba hladne glave ići na okupljanje opozicije protiv izdajničkog režima, ne samo one patriotske, već cele iole demokratske i ljudske kako bi se smenio ovaj režim. A u toj borbi polako javnosti nametati patriotske stavove, objašnjavati izdaju... Nema druge, ovako nećemo daleko doći
Препоруке:
52
4
15 понедељак, 04 мај 2015 10:05
Bane
Svaka čast, Djordje
Препоруке:
49
3
16 понедељак, 04 мај 2015 10:16
Milosav
Вероватно сте ово писали пре појаве колумне г-ђе Љиљане Смајловић иначе би сте знали да морате угурати несрећну породицу Гојковић у причу која са због њих не прича. Видели би сте тамо и дивне коментаре, типа "Sram me je kad pročitam komentare koji, bez jednog jedinog argumenta, napadaju gospođu Smajlović" а завршавају се са "...ali sudeći po puštenim komentarima, ne očekujem da će moj komentar videti svetlost dana." И гле, виде. Са друге стране, можда је и боље што не видосте, ко зна колико би Вам још простора требало.
Препоруке:
33
1
17 понедељак, 04 мај 2015 10:19
pogled sa strane
1.Ako etika predlaze(moze i ovako i onako)onda moral nalaze da G.Jankovic podnese ostavku dok se, prosto kazano,stvari ne rasciste.U drzavama koje su djecje bolesti demokratije preboljele-poput Austrije koja ima tri jankovica-to bi se vec desilo.

2.Vucic je radikalni izdajnik,bio on sa Seseljem ili Nikolicem,ne ,figurativno receno zbog Bozona Jankovica vec zbog zato sto se za nase,,bolje,,ne bori sa nama vec na strani nasih neprijatelja.

Pozdrav i svako dobro!!!
Препоруке:
24
13
18 понедељак, 04 мај 2015 10:44
фристајло
Као један од оних које Ђорђе позива на преиспитивање спорног односа према Јанковићу (и Бећковићевој)- покушаћу да прецизније објасним свој став.

Наиме- моје уздржавање од подршке Јанковићу и Бећковићевој је ствар простог реципроцитета.

1. Потпуно сам уверен- не би они ни прстом мрднули, да рецимо Ни, Ђорђе, доћете под удар овог режима; о мојој маленкости, да и не говорим.
И, зашто бих се ја сад држао принципа, који не обавезује и другу страну? Да бих осетио моралну супериорност?
Ја је и без тога осећам.

2. По мојим вредносним табелама- ни једна страна у овом медијско-политичком сукобу не прелази доњи минимум личног и политичког интегритета, да бих у том окршају заузео неки став. Просто- не желим да се "прљам".

Уколико то резултира тиме да, на неком "крају" не буде никог, да и мене брани, као што цитат са почетка текста поручује- прихватам.
Ствар критеријума.

А и нисам "демократа".

Не верујем у причу о једнакости.

Само у једнакост у пракси.
Препоруке:
72
36
19 понедељак, 04 мај 2015 10:46
Causa Spectandum
или је напросто реч о спонтаним и неконтролисаним испадима хистерије и неурачунљивости.


Sve je bolje i bolje. Napokn se rukavice sve vise skidaju, a stvari se nazivaju pravim imenima.
Tvrdim da doticni ne bi prosao ni najobicniji intervju za posao, jer je dosao u stanje u kome svaki amater, sa zencem zdravod razuma, lako moze prepoznati patolosku stanje.

Trebao bi neku u Skupstini, ili neko van nje - recimo ovi iz Dveri koji misle da su sposobni za reforme - da pokrene pitanje premijerove zdravstvene sposobnosti da obavlja funkciju.
To je sasvim legalno i, po zakonu, mora biti sprovedeno.
Препоруке:
50
4
20 понедељак, 04 мај 2015 11:04
Никола
И Вучић и Јанковић праве штету Србији.
Вућић издајом Космета, Јанковић лобирањем да хомосексуалци могу усвајати децу.

Тако да је у овом обрачуну најбоље да обојица буду што више "рањени".
Препоруке:
71
21
21 понедељак, 04 мај 2015 11:40
Bane
Primetio sam da Vučićevi botovi,kad god im fali argumenata za dalju "debatu",pokušavaju da relativizuju temu:"ma svi su oni isti"-ali stvar je u tome da SNP tj. AV kreira naše sudbine.
Препоруке:
44
2
22 понедељак, 04 мај 2015 11:42
Цвико
Текст говори да не треба да се везујемо за личности, већ за добра дела ако их има. Дела морају бити основа за наше усложњавање или да у живот и даље идемо сами. А где човек, кад је сам, може да стигне? Да ли је самоћа бежање од јаке стварности која је таква како је осећамо, у основи тешка, болна и штетна?
Препоруке:
23
0
23 понедељак, 04 мај 2015 11:46
Sinisa B.
Sustinu je da ni na jednu funkciju u drzavi ne moze doci neko ko nema "mrlje" u biografiji. E sada, idemo jos malo "analitike" - cim se ovo desilo i bilo zataskano (u stanu na NBG-u) znaci da su roditelji doticnog bili u sprezi sa "onom" vlascu (ko je najvise naseljavan na NBG-u a pri tome imao i dozvolu da nosi oruzje).
Ali sustina je recena u PS-u, sada se ocekuje jos jedno "razumevanje realnosti" sa nase strane, a po svemu sudeci to ce biti taj Park Mira (kojeg li ironicnog naziva).
Препоруке:
21
1
24 понедељак, 04 мај 2015 11:54
Ђорђе Вукадиновић
Драги "фристајло", врло је могуће да сте у праву у својој тачци 1. али се не ради о томе да ли би и ко мене или Вас бранио да је ствар обрнута. А не ради се ни о томе да ли Вам/нам/ми је близак или симпатичан овај или онај јавни актер - зато сам и помињао себе, Антонића, или Јевтовића - Већ о јасном принципу и више него очигледној аутократској тенденцији и дифамацији сваког потенцијалног противника или критичара. Уосталом, молим Вас, прочитајте текст још једном - а нарочито онај П.С. на самом крају.
Препоруке:
95
21
25 понедељак, 04 мај 2015 12:52
Boki
Molim dobronamerne komentatore da koji su spomenuli Politiku i njene autore (Lj. Smajlović, Apostolovski) da ponovo razmotre svoju tezu o "nasedanju" u slučaju uzurpatori Republike vs zaštitnik građana.

Po mom dubokom uverenju, ne radi se o nasedanju već o novinarsko-političkom reketu koji se uzurpatorima ima dati kako bi se nastavilo egzistirati na dosadašnjem mestu.

U daljem prevodu: možeš da budeš i dobar novinar u Politici. I poneekad da kritikuješ vlast, pomalo. Ali, da bi nastavio tu gde jesi (gde drugde?) moraš da potpišeš nekoliko tekstova koje ćemo da ti pošaljemo sa vremena na vreme, kad nam baš bude bitno. U suprotnom si slobodan da nađeš novi posao.

Ovo bi bilo moje objašnjenje za sramne tekstove Lj. Smajlović, A. Apostolovskog i još nekih na istoj liniji.
Препоруке:
38
4
26 понедељак, 04 мај 2015 12:59
поента
ПС. И на крају, шта мислите, којом ценом, то јест, којим новим уступком ће бити плаћена, односно морати да буде компензована ова тупава и контрапродуктивна хајка на Јанковића? Јер увек је до сада тако било. Када се Вучић разгалами, било директно, било преко својих „трбухозбораца“, када крене да „патриотише“ и/или медијски неукусно развлачи неког амбасадора или амбасадорског миљеника, после то мора да полиже и вишеструко компензује. Јер ипак добро зна ко га је довео ту где јесте и под каквим условима.
Препоруке:
36
0
27 понедељак, 04 мај 2015 13:55
djordje delic
Свако ко спомене име контраверзног бизнисмена Андреја Вучића умреће у најстрашнијим мукама
Препоруке:
43
2
28 понедељак, 04 мај 2015 14:00
gile
G.Vukadinoviću tekst je ok.Samo dve bitne stvari fale!Gde je u celoj stvari porodica Gojković.Da li su njihova pitanja plod mašte "hajkača".I odakle barut na ruci g.Jankovića.Uzgred dozvola za pištolj neodoljivo vuče na antidatiranje!
Препоруке:
15
41
29 понедељак, 04 мај 2015 14:43
namcor
Gospodin (sa velikim G) Vukadinovic je, opet, sjajno analizirao ovo sto se dogadja. On, i izvesna gospodja/gospodjica Lela na Telepromteru (kao odgovor citaoca, preporucujem!)(http://www.teleprompter.rs/gojkovici-bez-zastite-ljiljana-smajlovic-svojom-kolumnom-o-sasi-jankovicu-i-gojkovicima-uznemirima-internet.html) su toliko dobro objasnili, cak i najnepoverljivijim ovaj brutalni mehanizam lazi i medijskih manipulacija. Gospodo, prodaju nam "demokratiju" sa svim sastojcima prisutnim i u zapadnom svetu: laz, prevara, medijska manipulacija i prazne parole i obecanja. Uostalom, i demokratija je krajnje diskutabilan poredak (u izvornom obliku, a kamoli ova nazovi-demokratija). Iz osnovnog razloga: U svim drustvima i uvek bilo je vise neobrazovanih od obrazovanih. I ako uspesno izmanipulises siromasne i neobrazovane - ti si na vlasti. U komunizmu smo imali diktaturu proletarijata. U ovom sada (sto ne znam, kako bih nazvao) imamo diktatutru izmanipulisanih!
Препоруке:
21
4
30 понедељак, 04 мај 2015 14:56
Да је правде...
И да има ''Бога'' изнад Вучића, тужилаштво би морало да испита на који су начин информације ''процуриле'' до таблоида ако су биле у полицијским или судским фиокама(нису биле online па да се добију на click. Или су биле у Ацовој фиоци(обзиром на функцију коју је обављао у време реизбора Јанковића) и само се чекао повољан тренутак(наравно у интересу Ацином, не Србије)да се објаве, и то прво таблоидно па онда званично, селективно како то само ''доктор'' уме. Уз очито задовољство на лицу дотичног ''др'' што уноси недоумице у јавност. Да је правде, оставка би била једино решење, не само мин. полиције већ претходно и министара из афере хеликоптер. И наравно оставка премијера који стоји иза таквих министара али видимо да овде нема правде и да се такви морају најурити са положаја. Само како? Е ту би нам(као и Србији) од користи били Ђорђе, Санда и многи други прави др. који су ућуткани од ових лажних али толико ''напредних'' да им ништа свето није!
Препоруке:
14
4
31 понедељак, 04 мај 2015 15:14
namcor
Boki, obzirom da licno poznajem Gospodina Apolostolovskog (isli smo u isto odelenje u gimnaziji), jedino objasnjnje je to sto si ti napisao. Znam da je vrlo jaskog licnog misljenja. Ali, egzistencija je egzistencija. Vidim da Mira Bobic-Mojsilovic jos drzi kurs (ona nije bila u mom odelenju, ali u susednom). I iako, ovde, poznat po tome sto ne mogu da smislim ovu (vele)izdajnicku vlast, zaista bi se zapitao kako bih reagovao kada bih imao porodicu i decu u Srbiji, a bio tako pokvareno ucenjen. Ne znam. Sada mislim da bih odoleo. Ali, nikad se ne zna. Ipak je ovo vreme ciste borbe za opstanak i egzistenciju.
Препоруке:
22
4
32 понедељак, 04 мај 2015 15:20
синиша
Не ради се о томе какав је Јанковић, шта ме брига за Јанковића. Сигуран сам да не ваља чим су га "жути" довели на власт, а СНС му продужио мандат. Ради се о томе како се употребљавају полицијски досијеи и информације у разрачунавању са неким ко је на тренутак подсетио да може да буде противник. Ја сам схватио да је то суштина.То се односи и на ранију праксу, али и на будућу.
Препоруке:
35
6
33 понедељак, 04 мај 2015 17:42
Диоген
Институција заштитника грађана је једно, кадровско решење је друго. Ово кадровско решење је имало веома много дела којима је заслужило да се на њега не троше речи. Углавном су се коментатори ухватили за случај Андреја Вучића, али се ја сећам другог случаја - прогањања војске око трагедије са хеликоптером. Ако могу да критикујем медијски спектакл власти, због кога су тражили да пилот слеће на Сурчин, исто тако могу да критикујем "надградњу" Јанковића и екипе из другосрбијанског табора који су, као по команди устали да га бране са неким амбасадама. У једном тренутку, прерасло је у кампању која је директно усмерена на рушење институције војске (а не појединих кадровских решења). И то баш у тренутку када представници српске војске треба да иду на Параду победе у Москву. Занимљиве случајности - дрон на утакмици, напад на караулу, напад на полицијску станицу, најава доласка Тачија у Београд, отказ мотора... Закључак је можда ок, али мислим да Јанковића има ко други да брани, преко Атлантика.
Препоруке:
10
10
34 понедељак, 04 мај 2015 17:44
Честитке Фристајлу
под један зато што су му пустили коментар
и под два што је аргументован
Свака част!
Препоруке:
33
10
35 понедељак, 04 мај 2015 19:10
фристајло
Ђорђе Вукадиновић
о јасном принципу и више него очигледној аутократској тенденцији и дифамацији сваког потенцијалног противника или критичара.

О принципу и ја говорим, само- мало другачијем: заснованом да минимуму поштовања које имам или немам према нечијем понашању на политичком плану.
Дозволићете да се ја држим свог, иако поштујем и Ваш, иако мислим да ће остати без позитивног ефекта, јер је бацање "бисера пред свиње". Само ће га злоупотребити, као и увек до сада.
Без увреде на било кога.


Уосталом, молим Вас, прочитајте текст још једном - а нарочито онај П.С. на самом крају.

Прочитао.
Схватам на шта циљате.
Међутим- ми сви са овог сајта, и аутори и коментатори- иступисмо зубе објашњавајући, упозоравајући, "цртајући"- годинама.
Резултат?
Све је горе.
Опет ће они урадити то што су намерили.
Нема приче на коју се осврћу; то је та безочна, себична политика са којом смо суочени.
наставак...
Препоруке:
30
7
36 понедељак, 04 мај 2015 19:12
nemanja@pogled sa strane
Sta tu ima da se ispituje,ta je stvar resena jos pre 20 godina.Tad su nadlezni organi rekli da je to bio samoubistvo i sta sad zbog Vucica i njegovih megadensa kojima se malo drma fotelja mora nesto da se ispita.Nista nema da se ispituje,oni koji su ispitivali ispitali su kad je trebalo i stvar je jasna.
Препоруке:
12
16
37 понедељак, 04 мај 2015 19:21
фристајло
...нећемо ми заштитити Космет тиме што ћемо подржати Јанковића против Владе, или обрнуто; они су иста фирма. Сукоб- глумљен или истинит- завршиће се свакако неком новом обманом, уступком западу, новим "болним реформама"; то траје, ево- 15 година.
Моје лично мишљење је да учешћем у оваквим медијским препуцавањима треба да се држимо по страни, и не дозволимо да нас "увуку" у своју расправу. Ту нема никаквог политичког "профита" за националну струју, а само се даје "демократски" легитимитет једној сумњивој фарси.
Нека своје "прљаве гаће" перу сами. Сами су их и у.......
Поздрав, и поштовање.
Слажемо се ми сасвим довољно; не би било нормално да се баш у свему слажемо.
Препоруке:
33
9
38 понедељак, 04 мај 2015 19:21
апис
"... Али није потпуна истина и, штавише, такав резон крије у себи једну ружну, опортунистичку и „пилатовску“ конотацију."

Пилат је био ћесарски намесник у Јерусалиму и представник паганског света. Колико је он презирао Јевреје, толико су и они њега. У почетку он се није хтео мешати у суђење Христу:"Узмите га ви и по закону својему судите му". (Јов.18, 31).Тако је рекао тужитељима Христовим.Потом је стао на страну Христову, и после извесног саслушања објавио Јеврејима:"Ја никакве кривице не налазим на њему" (18, 38). Најзад устрашен од претње:"Ако овога пустиш ниси пријатљ ћесару", Пилат, пресуди да буде као што они ишту (Јов.19,12; Лк.23,24) и нареди да Христа шибају и разапну. Злочин Пилатов се састоји у томе што је могао, а није хтео заштитити праведника. Слабодушност и страх је навело Пилата на овај злочин. Слабодушност у одбрани правде, и страх за свој положај и за милост ћесареву.
Мислим да је ово Ђ.В. хтео да каже.
Препоруке:
15
5
39 понедељак, 04 мај 2015 19:46
namcor
Mislim da su mnogi ovde gadjali metu, ali promasili. Niko (a pogotovu ne ja, a rekao bih, ni Gospodin Vukadinovic) nismo ustali u "odbranu lika i dela" zastitnika gradjana (pa ma kako se on zvao). Niti branim funkciju "zastitnika gradjana" (jer, nije ta pozicija smisljena da zaista brani gradjane, vec kojekakve "ugrozene vrste" kada god se osete ugrozenim ili im to padne na pamet). Radi se o jednoj, ogavnoj, orkestriranoj kampanji aktuelne vlasti i njenih medijskih "produzenih ruku". I stao bih na stranu svakog ko je cilj takve kampanje (pa makar sutra to bio i glavom i bradom Veliki Vodja). O (ne)delima doticnog bi mogli da diskutujemo u skladu sa zakonima. Ovde se, pre svega, radi o LICNOM OBRACUNU Velikog Vodje sa nekim ko mu je stao na zulj. I onaj ko skrece temu sa te cinjenice ili nije razumeo stvarno znacenje, ili je ne daj Boze, bot...
Препоруке:
18
11
40 понедељак, 04 мај 2015 21:08
Арчибалд Рајс
Ово није ништа ново, на исти начин су Бранкица Станковић и Б92 вршили линч над Коштуницом сугеришући без иједног ваљаног доказа да је он одговоран за убиство Ђинђића, метод је исти само је мета друга. Тада нигде није било Јанковића да заштити грађанина ове земље, зато га сад и не жалим. Узгред, газде су и Вучку и Јанковићу исте, после ове мале епизоде вратиће се обојица својим редовним задацима.
Препоруке:
25
3
41 понедељак, 04 мај 2015 21:10
Спиридон
@ ...

Ђорђе Вукадиновић не да ништа није промашио у својој анализи већ је погодио у саму срж целе ове папазјаније. Зато смо, између осталог, и ту где јесмо зато што у свему шта год да се деси под један видимо некакав тајни план а под два апсолутно свему увек нађемо неку ману и разлог зашто против нечега не треба устати и дићи свој глас. Тако атомизованој и на ко зна колико делова расцепканој опозиционој популацији, којој је максимум удруживања пет истомишљеника а максимум акције лајковање по интернету се савршено лако и без много напора влада. Иначе чуди ме како нико није приметио да управо напредњачка медијска машинерија потпомогнута квазипатриотским аналитичарима стално потенцира ту причу како има запад намешта мајдан, кога ће да одраде жути и ликови као што је Јанковић. За шта је Јанковић политички и да ли би он штитио некога на патриотској страни је бесмислено расправљати, јер се овде ради о власти и медијском линчу који она врши над онима који јој се супротставе!?
Препоруке:
18
10
42 понедељак, 04 мај 2015 21:53
нико
Фриостајло
Ту нема места калкулисању.Можда је одраз васпитања,можда хришћанског духа у коме сви одрастамо,
можда ствар природе сваког од нас.
Али,по правди и људскости,треба узети у заштиту онога који је нападнут,и то тако покварено,из ниских побуда,да стварно треба бити камен,не осетити се прозваним да се реагује.
Чак и када како ви кажете,знате да постоји могућност да грешите.
Радите по осећају,поступајте људски и спавајте мирно,за разлику од многих,овде поменутих.
Препоруке:
14
10
43 понедељак, 04 мај 2015 22:37
фристајло
нико
Фриостајло
Ту нема места калкулисању.

Ја сам ту слаб, па то и не радим...

можда ствар природе сваког од нас.

Ствар искуства.
Али,по правди и људскости,треба узети у заштиту онога који је нападнут,и то тако покварено,из ниских побуда,да стварно треба бити камен,не осетити се прозваним да се реагује.

Реаговао сам- сматрам обе стране недовољно добрим, да би их подржао.
Чак и када како ви кажете,знате да постоји могућност да грешите.

Рекох- прихватам последице, ако грешим.
Но, да ли прихватају други, ако ја не грешим?
Радите по осећају,поступајте људски и спавајте мирно,за разлику од многих,овде поменутих.

Лоше спавам само ако прекасно вечерам...
Поздрав.
Препоруке:
23
5
44 понедељак, 04 мај 2015 23:06
Causa Spectandum
@ Горан Јевтовић
(и сам сам томе изложен, и тек ћу, јер тек отварам своје "досијее", а они одлично знају шта то значи!)


Pratim Vas radi i tekstove, gotovo stoprocentno se slazem sa Vasim stavovima, a sto se rata(ova) tice, potvrdjujem da govorite cistu istinu, cak mozda i malo ulepsanu.

Medjutim nije mi namera o tome pisati.

Verujem, ustvari znam da Vas imaju na "piku", a sledece sta sledi jeste Vasa diskreditacija. Licno jedva cekam da vidim da li ce se ici klasinim blacenjem, ili ce biti nesto mastovitiji. Ovo saznanje, kojega ste i Vi svesni, valja iskuristiti kao stratesku prednost, jer demantovanje kasnije ne pije vode, sto mi svi veoma dobro znamo.
Препоруке:
15
5
45 понедељак, 04 мај 2015 23:21
Voja
Slazem se sa Arcibaldom Rajsom da je i Kostunica, kao i Sasa Jankovic bio pod slicnom paljbom od strane b92. Mislim da najvazniju stvar retko ko primecuje, a to je da treba OTVORITI dokumentaciju UDBE i drugih policijskih sluzbi. Javnosti treba da budu dostupne informacije o svima, jer ko nam garantuje da o predsedniku vlade npr, ili nekom ministru, sudiji, generalu itd, nema tajnih dokumenata koji se mogu koristiti kao sredstvo ucene. Nasa drzava ce biti jaca ako znamo da nikakva BIA ni CIA ne mogu da ucenjuju ljude na vaznim polozajima. Kada sam poceo rehabilitaciju svog dede, video sam da BIA tj UDBA izbegava da posalje sudu dokumente koje SUD TRAZI. Dakle, u Srbiji cak ni sud ne moze da dodje do policijskog dosijea. Slicno je bilo i sa rehabilitacijom Milana Nedica tj Arhiv Srbije nije dostavio dokumentaciju sudu pod izgovorom da je dosije veliki pa nemaju mogucnosti da ga kopiraju. Ovo je pisalo na naslovnoj strani lista Politika.
Препоруке:
16
2
46 понедељак, 04 мај 2015 23:24
Обсервантес
Ова афера је приказ српског деструктивног друштвено политичког космоса. Овде је замка имати сегментни приступ и поглед. Принцип који апострофира Вукадиновић је легитиман и указује на прљаве алате политичке безкомпромисне борбе али који нису само ексклузивитет СНС-а. Таква правиле игре су већ одавно овде установљена а зацементирана су ДОС владавином. Предмет рада свих странака јесте персонална интрига и борба, животињско царство у коме најниже анималне побуде у човеку организују страначку хијерархију и политичку позицију. С друге стране породица Гојковић нема одговоре на питања која поставља две деценије и која је, уместо да најзад добије задовљење, вешто и очекивано изманипулисана у свом болу. Алтернатива Вучићу не може бити бивши ДОС који се сада представља опозицијом и петицијом брани свој кадар (Јанковића или Бећковићку као "новинарског ДОС војника").
Препоруке:
16
4
47 понедељак, 04 мај 2015 23:50
Milosav
Дан по обавјави појави колумне г-ђе Љиљане Смајловић стиже нова вест:

Хроника
„Политици” није место на оптуженичкој клупи

Правни саветник председника Србије Оливер Антић, у писму које је стигло у редакцију, одустао од тужбе против нашег листа и главне уреднице

Интересантно.
Препоруке:
14
2
48 понедељак, 04 мај 2015 23:51
Umpalumpa
Али шта год да је у питању – лоше је у сваком је случају. И уколико се веома брзо ништа не предузме биће још и горе.


Đorđe, i sami ste već izjavili da ubrzano iščezava supstanca raumne kritičke svesti i da su ostali "samo poslednji mohikanci" u koje ste ubrojali i sebe. Ko će bilo šta da preduzme? Ja se nadao, posle onih silnih (autocenzura) po vojsci da će nešto preduzeti vojska, pa ništa. Onaj (autocenzura) je pre dve godine lepio mercedesov znak na Ikarbusobe autobuse, a pre neki dan nam daje "nadu" da će doći neki jako bogati Švaba u Srbiju da nas sve zaposli kod njega, da budemo Švabini svinjari. Predsednik nam proricao Kineze na Moravi, premijer (autocenzura) o "kratkoj i slatkoj rekonstrukciji", opozicija napravi neki polumiting na kome govore dva i po bilmeza, a posle se spuste na Sava malu na čelu s patkom. I to je, kao, alternativa režimu.
Đorđe, valjda Vi znate - je li ostao iko normalan među političarima, bar neko ko ima dve i po sive ćelije mozga?
Препоруке:
14
2
49 уторак, 05 мај 2015 02:06
GoranZemun
Tako je g.Vukadinoviću. U pitanju je odbrana principa. Princip je, uopšte, postao tražena lovina u Vučićevoj Srbiji, a razloge za to priprosti mozgovi ne mogu razumeti. Po njima je princip bezvredna stvar. Princip se ne jede i ne pije. Vučić podučen u ambasadama, ipak razume, da je princip opasan. Princip u Srbina, može i da puca i da ruši carstva. Saša Janković je u svemu ovome, skoro pa nebitan lik.
Препоруке:
12
2
50 уторак, 05 мај 2015 08:05
ivan seljak
šefe, koji ti e vrag. apsolutni sam protivnik ove vlasti i smaram je grobarom srbije isrpskog naroda, ali i pored toga nisam spreman podržti drugu stranu isvrstati se među one koji je podržavaju. meni su principi važniji od trenutnog političkog stava pojedinih političkih grupa.
Препоруке:
15
3
51 уторак, 05 мај 2015 08:43
луди скретничар
Кампања против Јанковића није ништа ново, нити до сада невиђено у овој земљи. Само су извођачи други, па више харангу не врши "углађени" Б92 ИНСАЈДЕР, већ "крезуби" ИНФОРМЕР. Разлике нема. Шта више, ово су потпуно бенигни напади на некаквог квази-заштитника хомића (углавном). Б92 је преко харанге на Коштуницу, генерале и хашке оптуженике, ударао директно на срж државних и националних интереса....и нажалост успео. Бриселски споразум живи, Вучић не жури у Москву, крезуби шеици су пријатељи, ма да не набрајам.

Уосталом, ако не верујете , сачекајте да истекне рок трајања СНС екипи, да газде поново оседлају Бранкицу & co., па ћете видети шта је права харанга, медијски линч и сл. Видећете да је ово ИНФОРМЕРОВО обична "пљуца".

Брига ме за Јанковића и Вучића!
Препоруке:
21
4
52 уторак, 05 мај 2015 09:28
Гиле
За "скретничара", "ивана сељака" и сличне. Или сте наивни, или се само правите блесави. Зар не видите шта је у питању. Имамо на делу тоталну издају, плус још помахнуталог диктатора на челу, који каља и гуши сваки траг отпора и критике на свој рачун, а ви причате приче о томе какав је Јанковић, или Бећковићка, и о томе да су "сви" исти. Е, па нису, ово двоје су барем храбри, имају м... и неко лично достојанство, а то није мала ствар у овако разваљеној земљи и народу. И, мада се не слажем са њиховим уверењима, свакако су особе за више поштовања од ђуке-бизона и д.ј.информера и остале снс дружине.
Препоруке:
14
13
53 уторак, 05 мај 2015 14:12
сер јошка
слажем се са вукадиновићем да се треба држати начела ..., без обзира дал нам се неко свиђа или не.Па у том правцу бих замолио рецимо Јефтовића чије експерско знање и инсјадерске информације веома ценим да нам опише природу односа заштитника грађана и особе оптужене за убиство Аркана, која је била присутна и током спорног самоубиства.Да ли је нормално да право ниоткуда се на одговорној дужности појави особа о којој јавност не зна ништа и нико му не проверава биографију? Нико га чак ни не пита.Ово питам начелно, без обзира што у конкртетном случају навијам за Јанковића контра Вучића и његових крезубих варијанти Бећковићке.Сви мудро ћуте и праве се блесави на тај детаљ у ком је врагкако се бирају људи на неизборне функције?
Препоруке:
10
2
54 среда, 06 мај 2015 01:53
Slobodan 53
Mlad čovek je umro.Možda je ubijen.Možda nije.Možda je nešto drugo.Možda.Nemamo konačnu istinu o tome.Jel to argument u političkoj borbi ? Očigledno jeste.I očigledno govori o nama.I očigledno govori da su promene radi promena do promena veoma važne.Zamislite, da Vučić nije došao na vlast...ako možete, realno, zamislite šta bi bilo sa Srbijom pod DOS-om...strah me je i da pomislim.Porodica mladog, nepoznatog čoveka ima ista prava kao i....pa da ne nabrajam sad, znate svi.Razlika je jedino u moralu, poštenju.Na kraju, da Vi kažem: Srbija ide jedinim, mogućim putem...Nadam se, da će uskoro da napravi i jedan zaokret.Pozdrav od ostatka ostatka poštenog građana Srbije.
Препоруке:
5
5
55 среда, 06 мај 2015 03:07
Kasno
Ostar clanak, ali je trbealo da bude napisan pre nego sto su ovi uzjahali.
Препоруке:
3
3
56 среда, 06 мај 2015 08:19
Милосав
Прича траје. Гледајући "тешка реч" где зајапурени водитељ(?) има госте који имају право или да се сложе са њим или да ћуте, нешто ми се само наметнуло. Више пута је поновљено "јесте ли Ви за обнову поступка". Не седе ли негде неки "нови сведоци", није ли све спремно да се неки стари сведок "присети" нечега...? Тражи се само начин да се поново покрене све. Независни истражитељи из Немачке у светлу односа "Дојче телеком - наш Телеком"?
Нова кампања, покренута од Љ. Смајловић, преко познатих медија, до министра Гашића, који већ има резултате те истраге, уноси немир.
Препоруке:
4
2
57 среда, 06 мај 2015 08:57
Поштовалац НСПМ
Прилог на почетку текста је суштина нашег стања. Анализа у даљем тексту је само доказ стадијума нашег трагичног стања и говори да нам је време истекло. Ђаво је дошао и по оне који се ни у шта нису мешали, при том не мислим на Јанковића, Вучића и остале компрадоре, већ о нама који се ништа о својој судбини нисмо питали, али за нас јако битно рећи и запитати се колико смо овом злу пружали отпор. Ако се сами не потрудимо да из овог кала изађемо тешко да ће нам било ко пружити руку, и помоћи нам. Писао сам и раније о овом једином могућем решењу али зло је притисло огромном силом користећи наш сопствени државни апарат да би нас укротили и онемогућили да живимо слободно и у сопственој држави. Иницијацију и нај већи терет морају поднети они који су и позвани да покрену ресуверенизацију а то је права интелектуална елита. За то је потребна мудрост храброст непоколебљивост одлучност честитост патриотизам и огромна снага, као и пријатељи који ће се већ наћи и притећи у помоћ. Живела Србија.
Препоруке:
8
0
58 среда, 06 мај 2015 09:28
Сељак Беземљаш1
За почетак једна сличица из педесетих.
Општи захтев за модернизацијом утрапио Михаилу виљушку у руке. И он лепо набоде парче меса, па га руком скида са виљушке и ставља у уста.И сви задовољни.Имамо виљушку то јест институцију, служимо се њоме.Модерни смо.

Све наше институције(и остале агенције)пате од синдрома "виљушке деда Михаила".
Па онда није ни важно ко је на њиховом челу.Јер све постоји, онако реда ради.

Човек из чијег се на дохват остављеног пиштоља убио пријатељ не би смео да обавља никакав јавни посао. Ни посао полицајца.

И шта сам ја када то кажем.

Велика гадост нашег политичког живота је у томе што вам не дозвољавају никакву принципијелност.
Све је у функцији примитивне борбе за власт.
Може се бити само за или против.

Увек је тога било али се тај механизам усавршава 70 година.Тако долазимо до почетка текста господина Вукадиновића.
наставак
Препоруке:
8
2
59 среда, 06 мај 2015 09:50
Сељак Беземљаш2
Све је то лепо, дошли по једне, па по друге....
Избегава се једна тугаљива тема. Како смо ми потрошили наш антифашизам.
Антифашисти су били сви који су 27.марта 1941. рекли
"боље гроб, него роб"
И шта би.Све присвоји једна партија.И настаде једно страшно клеветање.Придружише се сви.За ситне мале користи.Из нужде, јер је власт била моћна. Седамдесетих смо имали 17 врста народних непријатеља.
Механизми прејаке власти, механизми клеветања,су остали. Увек се у свему друштво ослања на наслеђе.То му је темељ.
Да је нормално не би господин Јанковић ни предложен ни за једну јавну функцију.
Како ствари стоје, чак и мимо воље заштитника (и овог и будућих) та функција може само да служи примитивној борби за власт.
Узгред на власт од 9 новембра 1944 до данас на власт дођу они који буду кооперативнији у односу на страни фактор.А народу се понуди неки "џабалук" који касније кошта много.
наставак
наставак
Препоруке:
8
2
60 среда, 06 мај 2015 09:57
Сељак Беземљаш3
За власт ово није много важно.
Ово је само показна вежба. (и Мишковић је показна пежба) Показна вежба сужи за проверу снаге.Да ли је моћна. Да ли контролише институције.Па се гледа ко се и како одазвао.Тај начин владања није измислио Вучић.То чак произилази из структуре нашег друштва.
Препоруке:
10
1
61 среда, 06 мај 2015 12:24
Турас
Ђорђе је у праву али што се крајњег закључка тиче ...биће још горе .Што се обудсмана тиче то је балкански стереотип . Можемо га звати и Кандићка или бисерка . Он је од Газде постављен (као и наш вучић)и све му дође , што народ каже - ако више по том мешаш све више смрди .
Ђорђе је у праву у глобалу , што се тиче да се једно (можда мање)зло употреби против већег зла .Али то не може да буде правило ни у случају Бећковић ,нити убудуће
Томе јаднику је наређено да ради ово што ради , а сви знамо и зашто . Иначе , и даље би вирео из мишије рупе зване синекура .
Препоруке:
11
2
62 среда, 06 мај 2015 18:19
Mihajlo Priština
Jedan je 1994 radio u BETI a drugi u SRS. I tada i sada im je gazda isti i trasirao im je put. Po mom mišljenju ne bi trebalo zauzimati stranu bilo kog u ovom sukobu, jer ni jedan od nji8h ne brani interese Srba.
To pogotovo nema smisla činiti posle ambasadora K. jer izgleda kao da se njemu daje podrška, što ne verujem da je cilj autora a ni komentatora koji daju podršku autoru.
Препоруке:
8
2
63 петак, 08 мај 2015 15:58
Milovan S Nikolić Sombor
Issuviše velika hajka ,a oni još ne ubijaju.Imati novinare kao što je tamo neki
Vučićević ili politikante kao što su ministri SNS i poslanici tipa Babić ništa
ne može da iznenadi realnog čoveka posebno ako pamti zadnjih 25 godina.
Mi Vojvodjani se sgražamo pre svega nekulturi ovih kabadahija koji su čak
i nedostižnog tajkuna Mitrovića .
Препоруке:
1
3
64 понедељак, 11 мај 2015 00:26
Milovan S Nikolić Sombor
Vukadinoviću svaka čast ti stvarno,imašpetlju koja se može nazvati stav i zdrav.
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер