уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Живот са силеџијом

Kоментари (138) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 24 април 2015 11:31
ПОТОП
У задњих неколико дана нема неког ког познајем а да није очајан на беспарицу и безнађе. Чак и они који колико толико пристојно зарађују дотерани су до дувара.
Знам људе који су у СНС-у и они су више него љути. Смањење плата, крађа пензија повећање харачког пореза, хране и осталог и њих погађа.

Вучић и полтронизам већ је појео изнутра своју супстанцу. Људи су били приморани да изигравају дворске луде пред скуоштином. Многи су приморани да дођу да се диве ПОТОПУ који ће задесити Београд, јер би остали без посла и неких привилегија.
Комунални полицајац има већу основицу за плату него полицајац, наставник, медицинска сестра.
Препоруке:
410
31
2 петак, 24 април 2015 11:38
Вођа Џонг Вуч Алек
о наш вољени вођо, ти си наше сунце што нас греје, води нас оним путем за који мислиш да је најбољи и сви ћемо те слепо пратити, о наш вољени вођо
Препоруке:
275
35
3 петак, 24 април 2015 11:45
Gordana
U nedostatku bilo kakvih relevantnih argumenata jedino arogantnim zastrasivanje je moguce zapusiti usta svakom razumnom pitanju i trazenju objasnjenja. Naslusasmo se svkodnevno nevidjenih lupetanja koje jadni i bedni novinari (cast veoma retkim izuzetcima)propracuju salvama velicanja "mudrosti" velikog vodje.O njegovom okruzenju mi se gadi i da razmisljam.
Jedino pitanje je dokle ce mo da izdrzimo i sta od svih katastrofalnih poteza ce biti moguce popraviti kad se , konacno, nadje neko pametan i odgovoran da povede ovu zemlju i naciju.
Препоруке:
278
27
4 петак, 24 април 2015 11:49
filbo
Potpuno tacno g-ne Antonicu..ovakva analiza vlasti i predsednika Vlade se jedino moze naci na ovom sajtu,ostali su nasilno "sterilizani" od takvog kritickog pisanja ili idu linijom manjeg otpora, ili dodvoranja tako da osim idolopoklonstva i obozavanja lika i dela AV u "Informeru" i "Kuriru" sve drugo je "mrtvo more"..
Препоруке:
266
22
5 петак, 24 април 2015 11:57
!
Tako je to kada das Majmunu otkoceni Kalasnjikov sa punim okvirom!
Препоруке:
277
2
6 петак, 24 април 2015 11:57
...
Врло ценим Антонићеве текстове, но мислим да око Саше Јанковића није у праву.
Да је реч о правној држави човек са таквим теретом као што је Саша Јанковић никада не би могао да обавља функцију за коју се сада зубима држи.
Поента је у томе да ако неко није прљав нема ни простора за уцену а то отвара простор да ваљано и храбро ради свој посао. Код Јанковића је управо све супротно.
Отуда су Вучић и Јанковић на идентичном задатку а никако супротстављени, биће само да се Јанковић мало преиграо, па му је указано где му је место, све ће то лећи и ништа од свега овога неће бити и то ће бити врхунски доказ да ово није никада била нити ће бити правна држава где ће породица Гојковић икада добити одговор на питања како је њихов син скончао!
Препоруке:
114
145
7 петак, 24 април 2015 12:01
Бране
А.Вучић, уствари, незна да ради посао који обавља...а има ВЛАСТ. Најгора могућа комбинација!

НЕЗНАЊЕ ПОСЛА КОЈИ СЕ ОБАВЉА (ДИЉЕМ СРБИЈЕ) ДОЛАЗИ НАМ ГЛАВЕ!Вучић води изборну кампању и испуњава жеље ЕУ - бирократије од момента када је преузео место ПРЕДСЕДНИКА ВЛАДЕ.Доказ је видљив на сваком кораку у Србији. Народ је у беди и свакодневном слуђивању од стране МЕДИЈА ...а ЕУ хвали ли хвали ВОЂУ!

Од окорелог националисте - догурао до оног који довршава АВНОЈ.

Шта чинити?
Препоруке:
242
3
8 петак, 24 април 2015 12:17
Дринко Кончаревић
И на све ово треба додати резултате истраживања, тамо неких такозваних агенција за испитивање јавног мнења, која говоре да има преко 60% подршке. Узмимо да је то истина. Какви су тих 60% људи? Паметни? Разборити? Или не виде прст пред носом? Имао сам прилике да разговарам са члановима некадашње СРС. (Ово сада је нешто друго). На питање шта мисле о некој активности, одговарали су ми: "он је обећао". Па како то изгледа, димензија, опет исти одговор: "он је обећао". Даље не вреди разговарати. Исти су као и они из демократских странака, које знамо по изреци "Зоран је имао визију". Каква је визија, шта садржи, колика је? Просто, одговор никад нисам добио. Оно што је најжалосније, овакви људи имају право гласа, без обзира на пол, старост, образовање, политичко знање и искуство, способност вредновања итд. По њему, спремају се и нове генерације оваквих. За разлику од њега, нећу коментарисати изјаве малолетника али сам их примио на знање. Децо, учите али да би радили. Немојте ко претходни
Препоруке:
187
9
9 петак, 24 април 2015 12:18
bravo antoniću
surovi prikaz naše stvarnosti
Препоруке:
196
2
10 петак, 24 април 2015 12:36
Бошко
У Србији, као заједничкој кући, изгледа да живимо са некаквим газдом-силеџијом који воли јавно да застрашује, чак да понижава.


Не бих ја рекао да је реч о "газди-силеџији" него о сасвим супротној ствари.

Опште позната чињеница је да мушкарац може да буде исфрустриран и да се понаша "силеџијски" из три разлога
- или је низак
- или је ћелав
- или је "она трећа ствар"

"силеџија од сламе" је плакао "као девојчица" кад је добио два пендрека по леђима https://youtu.be/eXAuyS6In3c?t=40s

"силеџија од сламе" је мушкарац у "кризи средњих година" који се истреса јавно због фрустрације које има у свом приватном животу (што би код САДиста већ био разлог за impeachment)

Зато се "силеџија од сламе" и штити са "питбуловима" и тражи свакодневне "провере јавног мњења" јер добро зна да је најобичније

страшило од сламе

које пада после првог "шамара"
Препоруке:
203
8
11 петак, 24 април 2015 12:43
mirko
Antonićev tekst je na moju, a verujem i većine mislećih ljudi, potpuno tačan.
Kako će se u budućnosti odvijati ova Vučićeva igra ne znam, bojim se da Antonić nije dobro prognozirao, i da će ovo potrajati prilično dugo.
Kao što i on kaže opozicija je slaba, nema ni jakih ličnosti, oko kojih bi se mogla okupiti, a unutar SNS prevlažuju poltroni, unutrašnja opozicija je uglavnom oko Nikolića, ali nemaju ni hrabrosti, ni volje da mu se suprostave, nego se zadovoljavaju nekakvim smešnim kritikama Vučićevog okruženja.
Voleo bih da grešim, ali bojim se da sam u pravu.
Препоруке:
123
2
12 петак, 24 април 2015 12:48
Амир Чамџић
Србима је својствено да воле "чврсту руку", па ето добили су је, "руку која се зна стиснути чврсто у песницу , па и у шамар" и томе слично, а зна и помиловати кад треба.Значи ипак добро је да је српски менталитет добио оно што му треба, онако како српски менталитет и воли, јаког политичара који зна да "стисне песницу и да удари у сто", који ће бити "газда" и увести реда, да се зна "ко коси а ко воду носи".Сад некоме није по вољи, али брате већина је рекла да воли таквог владара, а то су показали и показују избори на којима народ даје плебистицитарну подршку таквом владару "чврсте руке", који зна да нареди и чија се наредба мора извршити.Владар који не зна ударити шаком о сто и наредити је ко "отац без ауторитета који запушта сбвоју дјецу".Вучић је владар ауторитета и народ га таквог воли јер га плебистицитарно бира и даје му свој глас, за његов облик владавине.
Препоруке:
43
160
13 петак, 24 април 2015 12:49
Уш`о мајмун у тенак...
биће катастрофа!
Препоруке:
160
1
14 петак, 24 април 2015 12:49
gluvarenje
Neotesani primitivac koji hvata na buku traži apsolutnu tišinu za ostvarenje svojih suludih namera, njegov se učinak meri u decibelima glasno izgovorenih laži nad ambisom koji se zove Srbija - razarački eho se širi do ušiju nevoljnika ali je narodna nagluvost poprimila epidemijske razmere!
Predlažem sunarodnicima da ne zatvaraju uši i da se neprave gluvi jer od njegovog bašibozluka stradaju vitalni organi ove nacije i države!
Препоруке:
157
2
15 петак, 24 април 2015 12:53
Хвала
Антонићу на СМЕЛОСТИ да назове ....... коректним именом.
Србство и Србија имају шансу!
Препоруке:
159
3
16 петак, 24 април 2015 13:04
Malisa
Tri godine cekam da neko iznese bojazan od pojave malih Vucica. Bilo bi dobro da neki analiticari zadju po javnim ustanovama i naprave ankete o ovoj pojavi. Kakve su se krvopije ispilele za ove tri godine nije za verovati. A pri tom totalno nepotvrdjeni u svojoj struci. Zadjite po zdravstvenim i obrazovnim ustanovama pa cete se uveriti.
Препоруке:
149
0
17 петак, 24 април 2015 13:05
Dragan
Tekovine petooktobarske revolucije i DOSmanlijskg prevrata.
Препоруке:
105
17
18 петак, 24 април 2015 13:05
Коректна дијагноза
а решење јасно чак и мени иако нисам прошо близу факултета ђе школују будуће онкологе.
Препоруке:
72
1
19 петак, 24 април 2015 13:09
cisto onako
U slucaju Vucic trebalo bi da se izjasni struka - psihijatrijska struka.
Препоруке:
160
1
20 петак, 24 април 2015 13:12
Спиридон
Александар Вучић је особа са озбиљном и несумњивом психопатологијом што буквално вришти из сваког његовог наступа или интервјуа у новинама. Ја, ја, ја, па опет мало за промену ја, хвалите ме уста моја, сажаљевајте ме и дивите ми се а све то у страху од моје абнормалне величине о народе мој. Ништа горе од јањичара конвертита који није при томе најчистији у глави. Нека нам је господ Бог у помоћи са тим љигавцем из кога избија она непатворена властољубива злоба.
Препоруке:
190
3
21 петак, 24 април 2015 13:16
љубомир јарић
Нисам психијатар ал знам да пси највише лају и показују агресивност када су несигурни, уплашени и осећају се угрожено. Реже кад им неко прилази док глођу кост. Моментално се изврћу на леђа кад им приђе јачи пас. И престраве се кад газда покаже мотку.

Зашто сам ово написао ? Немам појма. Као да није везано за тему.
Препоруке:
170
3
22 петак, 24 април 2015 13:22
Milos Stankovic
Sjajan tekst! Antonic prognozira pad rezima i mislim da je u pravu. Ono sto se meni cini je da Zapad ceka da Vucic prizna Kosovo i formalno, a onda ce da u njemu otkrije tiranina. Tada na vlast ponovo dolaze zuti ili neki njihov derivat u cilju tzv. demokratizacije drustva. Vazno je da nova vlast nastavi politiku ove i prethodne vlasti - u svakom trenutku se moraju bezuslovno ispunjavati zahtevi koji stizu iz Vasingtona ili Brisela.
Препоруке:
134
3
23 петак, 24 април 2015 13:23
Eh!
Poštovanog profesora bi trebalo prošetati po Srbiji kako bi imao priliku da vidi šta je od nje ostalo nakon mirnog, smirenog i staloženog Bokija, Voje, Mirka Cvetkovića itd. Poštovani profesor, jedinu relaciju koju poznaje, je ona od Banovog brda pa do Kalemegdana. I nešto malo ulica u centru Beograda. Puste gradove on ne vidi, prazne autobuske stanice on ne vidi,milion nezaposlenih (ih šta ga za to briga),zgažene ljude kao opuške on ne vidi, itd. Jel to Vučić došao i u roku od par meseci sve razorio, ili su to pak uradili oni, prethodno navedeni, ''smireni'' Boki, Voja i Mirko? Mirko beše toliko smiren i staložen,ali bogami otpusti on 200.000 radnika.

By the way, ovu siledžijsku prirodu A. Vučića ja ne vidim.
Препоруке:
19
218
24 петак, 24 април 2015 13:28
boban
Meni je odavno bilo ocigledno da siledjija ima dijagnozu.U to sumnje nema.
Sto se tice "zrtvi" po ministarstvima I ostalim drzavnim kancelarijama ,ja mislim da dobijaju sta zasluzuju.
Ko normalan moze da zali drzavne sluzbenike, koji su vecinom nezasluzeno dobili posao I koji koriste svaku priliku da se izivljavaju nad gradjanima?
Препоруке:
110
4
25 петак, 24 април 2015 13:33
Београђанин
Комплименти Слободану за две ствари: 1) личну храброст, 2) мирну, прецизну, хладну и тачну оцену карактера нашег неславног премијера.
Препоруке:
150
3
26 петак, 24 април 2015 13:37
Калдрмаш
Бољи опис личности председника владе нисам прочитао. Сада вас знам двојицу који имају смелости да јавно објаве своју оцену садасње власти и вође. Очигледно да нисмо знали са каквим стрнџовима ћемо имати посла. Надам се да ће младост Србије имати снаге да се супротстави силеџијама на власти и нека им је са срећом.
Препоруке:
110
2
27 петак, 24 април 2015 13:38
Др
Последња слика објашњава цео текст проф. Антонића, а посебно на тој слици треба обратити пажњу на ДОМАЛНОГ и његов изглед.
Препоруке:
98
2
28 петак, 24 април 2015 13:40
Циле
Дијагноза је сваким даном све очигледнија.
Хвала господине Антонићу што сте овим чланком артикулисали размишљања огромне већине нормалних у овој Србији.
Препоруке:
98
2
29 петак, 24 април 2015 13:40
@Eh!
Da prijatelju, u pravu si manje-više za anamnezu bolesti u zadnjih 25 godina ALI upravo taj-tvoj Vučić daje za pravo bivšim terminatorima neminovnost "reformskog kursa", on ne dovodi u pitanje njihove tekovine nego samo "način i metode realizacije", a njegove se metode kao nešto razlikuju od dosmanlijskih?!
Sve je to isto, govori tiho i nosi psa sa sobom ili urlaj iz sve snage sa svilenom maramicom u džepu - ono što nam se dogodilo možemo da menjamo samo sada, prošlost smo falsifikovali a budućnosti nemamo, živimo sada i ovde ali bez njegovih fazona!
Препоруке:
69
2
30 петак, 24 април 2015 13:44
ПАКА
Када се посленицима јавне речи каже у лице да је боб боб, а поп поп, они добију наступ беса. Пишу трактате, анализе, критике, размишљања "на тему".. Па да ли би било боље да је досије о "заштитнику" остао сакривен, скрајнут, заборављен у фиоци, гурнут под тепих? И г. Мићуновић, као и аутор, по том питању имају недељиво мишљење. Има ли у досијеу жртве, његових најближих, њихових патњи, бесаних ноћи, недоумице која прогања и спречава миран, нормалан сан? Или постоји само право на напад, на питања, на сумње и критику. Ваљда и онај који пита мора имати обавезу да одговори.
Препоруке:
18
54
31 петак, 24 април 2015 13:49
Неко из масе
Сложио бих се са Амиром. Вучић је отелотворење појма вође (како то доживљава већина) и зато има толику подршку. Из истог разлога наш народ воли Путина...волео је Милошевића итд. И зато ће, на моје лично згражавање, да влада наредних 7 - 10 година. Патриотска опозиција бауља и не супротсавља се ни програмом нити деловањем. Жалопојке како је Вучић овакав или онакав не могу да промене ствари. Потребно је бити борбен и нудити нешто боље, нешти другачије, бити креативан. Једноставно патриотска опозиција, којој сам близак, не може изградити свој политички идентитет унижавањем противника - потребно је да пружи наду, да пружи идеју, да покаже пут. Нажалост, за сада тако нешто не постоји. Зато Вучић може да настави да се бахати а ми само да коментаришемо и да се на томе све заврши.
Препоруке:
55
51
32 петак, 24 април 2015 13:52
Спиридон
@ Eh!

Е мој пријатељу твоја дијагноза је сасвим проста, или си слеп код очију или се правиш такав а све за онај чувени ботовски сендвич и сокић. Трећег нема јер је немогуће не видети искомплексираног силеџију и манипулатора у лику и делу Александра Вучића
Препоруке:
84
6
33 петак, 24 април 2015 13:56
Београђанин (Вођа Џонг Вуч Алек даде ми инсприацију)
О наш вођо наше сунце сјајно,
нас озебле које стално греје,
ти си јунак, ти си биће бајно
и кад је киша и кад снег веје.

Мада нема хлеба, посла ни правде
ми се ипак кунемо у тебе,
питајућ се шта нам судба даде
кад нас тако непрестано воли.
Препоруке:
63
3
34 петак, 24 април 2015 13:59
Деда Миле
Очигледно је да не постоји правило да политичари који су кандидати за дрђавне функције оду претходно на прегеде како би се утврдило њихово здравствено стање - физичко и ментално. И њсада се чудимо нарцисоидности садашњег премијера. А нарцисоидност је болест позната у психијатрији.
Препоруке:
69
1
35 петак, 24 април 2015 13:59
Јездимир
И раније је, у 19. и 20. веку, у Србији постојао режим личне власти


Нису сви режими личне власти у Србији и Југославији по свом квалитету и кванитету исти. Ако се тражи најгори модел личне власти у историји овог простора, изузевши иностране владе, онда је то свакако режим Јосипа Броза Тита за чијег вакта су људи убијани и затварани у стотинама хиљада а имовина им била опљачкана.

Сваки потоњи режим је градио свој модел по узору на тај а разлика је у могућности да одговори по квалитету и кванитету. Стога не може овај бити лош, а онај који је узор овом добар.
Препоруке:
25
45
36 петак, 24 април 2015 14:02
Eh!
@@Eh!

Ne mogu da verujem da beogradsko dete, uvaženi profesor Antonić, koji je imao prilike, a ima je i sada, da zna više od nas običnih ljudi, tvrdi da u Srbiji postoji lična vlast A. Vučića. Na stranu to što tu ličnost kvalifikuje kao siledžijsku, uspostavljanje lične vlasti u Srbiji nije moguće.To Antonić zna, ili bi trebalo da zna bolje od nas svih.

Ali, dobro, nema veze. Dobra strana ovog teksta je u tome što će on ulepšati dan Žutima. Prema tome, Žuti radujte se i lajkujte.
Препоруке:
11
129
37 петак, 24 април 2015 14:03
boban
Da je Vucic sredio Srbiju kao Lukasenko Belorusiju ,nikome ne bi smetalo sto voli da bude diktator.Nazalost Vucic je samo jos jedan na celu Srbije koji je potpuno nesposoban,nekvalifikovan,neiskusan.Od 2000 do danas o sudbini Srbije odlucuju potpuno nekvalifikovani ljudi.Ljudi koji nemaju ni dan realnog radnog iskustva .
Djindjic je bio filozof koji nikada nije imao stalni posao.Bio je toliki vizionar da je psihologu poverio ministarstvo vojske,Cumetu je dao ugovor da popravlja I pravi puteve,Janjusevicu da bude savetnik za bezbednost, Dinkicu poverio mesto guvernera NB.Dinkic nikada nije radio u banci ili privredi.Nije radio cak ni na salteru u banci ili pekari ili trafici.Vizionar je ocenio da je Dinkic kvalifikovan da bude prvi bankar drzave.Tada sam sebi rekao da Srbija nema sanse I tako je I ispalo.
To sto je Djindjic zapoceo u dlaku su nastavili svi posle njega.Ortoped je radio posao rudarskog inzinjera,danas lekar vodi turizam I trgovinu.
Lista gluposti je beskonacna.
Препоруке:
124
3
38 петак, 24 април 2015 14:23
Neša (Glodur) 1
Slobodan Jovanović je napisao o poluintelektualcu:

„Uzimajući ga u njegovom najpotpunijem i najizrazitijem vidu, poluintelektualac je čovek koji je uredno, pa možda, čak, i s vrlo dobrim uspehom svršio školu, ali u pogledu kulturnog obrazovanja i moralnog vaspitanja nije stekao skoro ništa.

Bilo usled njegove urođene nesposobnosti ili zbog mana školskog sistema, nije dobio podstreka za duhovno samorazvijanje. On uopšte duhovne vriednosti ne razume i ne ceni. Sve ceni prema tome, koliko šta doprinosi uspehu u životu, a uspeh uzima u „čaršijskom” smislu, dakle sasvim materijalistički. S ostalim duhovnim vrednostima odbacuje i moralnu disciplinu, ali ne sasvim, jer prekršaji te discipline povlače krivičnu odgovornost. Ipak i u moralnom, kao i u kulturnom pogledu, on je u osnovi ostao primitivac. Neomekšan kulturom, a sa olabavljenom moralnom kočnicom ima sirove snage napretek. Školska diploma, kao ulaznica...

(NASTAVAK SLEDI)
Препоруке:
81
2
39 петак, 24 април 2015 14:24
фристајло
Вучић покушава немогуће. Почео је да схвата да се његов план изјаловио, а по природи је прек, нервозан и прилично бахат. Ово су нормалне, очекиване реакције у таквој ситуацији.
Није то ништа, што се није могло очекивати. Везао је своју политичку судбину уз лажу која тоне, "мртвачким" чвором, и сад схвата да ће, заједно са њом- на дно. Ко не би био осоран и нервозан?
Друго питање мене мучи: шта следи?
После њега- ову уништену земљу треба неко да води. С' ким, чиме да је подигне?
Ја не видим такву опцију. Уз дужно поштовање према патриотској коалицији, са све Вукадиновићем и осталима, којима не негирам добре намере- одговорно тврдим- ту нема ни програма, ни кадра да се направи неки помак, највише зато, што би били жестоко саботирани- што од овог режима, што од "жутих",а запад, да и не помињем.
Овде само неке радикалне опције могу да заведу ред; "вучић", са правим планом.
Љута, строга диктатура, која не слуша никог...
Демократија је мртва.
Препоруке:
55
13
40 петак, 24 април 2015 14:24
Neša (Glodur) 3
„Ko je lud, da se odvaja od punog čanka?!”

Njemu je izgledalo nepojmljivo da se čovek ne koristi ministarskim položajem, kao što bi bilo nepojmljivo da čovek kraj punog čanka ostane gladan.

Politička ambicija jednog poluintelektualca zapravo i nije politička. Ona se sastoji samo u tome, da se čovek kroz politiku obogati i da na visokim položajima progospoduje. On ne zna ni za kakve više i opštije ciljeve. Tek kad poluintelektualac izbije na vrhunac političkog uspjeha, vidi se kako je on moralno zakržljao. Pored poluintelektualca koji je uspeo, postoji i poluintelektualac koji nije uspeo.

Već pravi intelektualac, nezaposlen ili zapostavljen, gotov je opozicionar. Poluintelektualac u takvom položaju tim je opasniji, što ne zna ni za kakve moralne obzire koji bi njegovo ogorčenje ublažavali. To nije bilo slučajno da su mnogi ozlojeđeni poluintelektualci otišli u komuniste.

(NASTAVAK SLEDI)
Препоруке:
55
3
41 петак, 24 април 2015 14:25
Neša (Glodur) 4
Poluintelektualac je bolesna društvena pojava, koja je obelodanila dve stvari:

1. Da je kulturni obrazac potrebna dopuna nacionalnog i političkog obrasca, što se naročito oseća onda kada uticaj ta dva obrasca prestane da slabi;

2. Da škola koja se ograničava na davanje znanja, bez uporednog vaspitavanja karaktera, nije u stanju da spreči pojavu takvog društvenog tipa kao što je poluintelektualac.”
Препоруке:
57
1
42 петак, 24 април 2015 14:41
S.Z.Ž
Istovremeno je sa ovakvima i najlakše. Treba mu u lice direktno reći, (na konferenciji za štampu) da je : GLUPERDA, NESPOSOBNI IDIOT, BUDALA, KRETEN, DA UNNIŠTAVA SRBIJU I DA JE VELEIZDAJNIK....a onda čekati reakciju. Ako je iole "normalna" osoba on će tad psihički pući i biće to njegov kraj. Ako je prepreden i lukav on će takodje reagovati ali daleko grublje i perverznije - što će na kraju biti opet njegov kraj jer će izazvati kontra reakciju ili u policiji ili vojsci. Najgore je ono što se dešava sada a to je kukavičluk, ćutanje, lepo vaspitanje i izigravanje nekakve kulture i finoće u komunikaciji sa idiotom zato što je kontraproduktivno.
Ne zaboravite KLIN SE KLINOM IZBIJA!
Препоруке:
79
3
43 петак, 24 април 2015 14:55
marlon
bahati sizofrenik koji uopste nije verbalni siledzija jer da jeste, ulazio bi u verbalni argumentovani fajt kada su mu mnogi bacali javno rukavicu u lice. ispod lose maske verbalnog grubijana je jedan iskompleksiran slabic i razmazeni nitkov koji blage veze nema sa drzavnim poslom koji mu je poveren, vec radi samo ono sto mu je u glavu utuvio njegov politicki tata a to je samo i jedino lov u mutnom. zato ga tata i stiti jer je on olicenje onoga sta bi radio da ima vlast...donekle mu se i divi, koliko stariji moze da se divi mladjem. kad to shvatite i shvatite pozoriste koje se svesno pravi od parlamentarizma gde svako ima svoju unapred naucenu rolu, razumecete da u ovoj zemlji ne postoji momentalno politicar koji radi za dobrobit zajednice. to sto je pomenuti gdin koji je igrom slucaja i odlukom velikih sila zbog svoje patologije namerno gurnut u prvi plan da demonstrira bahatom i primitivnom demagogijom loseg makijavelija, svodi srpski narod na gomilu nesposobnih i pokvarenih idiota.
Препоруке:
74
7
44 петак, 24 април 2015 15:22
правник
Управо је у току измена кривичног ѕаконика Србије уз, између осталог, уношење прогањања као кривичног дела, те се тако свима нама пружа сјајна шанса да овог Великог Силеџију тужимо и пошаљемо на трогодишњи одмор иза решетака.

А што се тиче Саше Јанковића, препоручујем свима да се упознају са садржајем отвореног писма породице убијеног Гојковића. Да је некада све урађено како треба и по закону, данас не би било материјала за таблоиде.
Препоруке:
47
10
45 петак, 24 април 2015 15:28
Covek bez radnog staza
Neko ko je bio upravnik sportske hale samo dve godine I ne moze biti drugojaciji. Sa kime je on radio? Sa kim je imao kontakte? Bio je "mali od palube" kod Seselja.
To mu je svo zivotno iskustvo. Inteligenciju I smisao za manipulaciju mu ne mozemo odreci pod uslovom da neko vestiji ne stoji iza svega toga a on samo obavlja prljaviji deo.
Препоруке:
71
2
46 петак, 24 април 2015 15:32
Veritas Triumphus
@Amir Camdzic

Uz svo postovanje ali mislim da ovaj put gresis...AV glumi sve, on je u stvari velika kukavica, to se i pokazalo 5 oktobta...da ne govorim sta je tad radio i kako se uplasio...sva njegova vika je u stvari njegova slabost, covek bez ideje i bez okruzenja, pitas se zasto, pa pogledaj mu kadrove, Nebojsa Stefanovic sa plagijatom vodi policiju, Gaso keramicar vodi vojsku, videsmo sta se desilo kad keramicar komanduje, maja gojkovic, do sada je promnila sijaset partija, selakovic, bez dana radnog staza ministar pravde, marko djuric, megatrendovac, vulin, da ne govorim molim te jos o njemu, goran vesic, neko ce njegov dosije da izbaci jedan dan, sinisa mali, obican naduvenko...da ne nabrajam, pa naravno da im je AV autoritet, a ako se uzme da ubrzano unistava i rasparcava zemlju to je tek katastrofa...ne zaboravi, kukavica je uvek kukavica, samo dranjem i vikanjem na druge leci sebe od sopstvenih gresaka koji ce ovaj narod skupo kostati..meni se licno on gadi!
Препоруке:
81
3
47 петак, 24 април 2015 15:33
komentar
Leva,leva,leva...tko to tamo desnom stupa?
Препоруке:
38
4
48 петак, 24 април 2015 15:40
S.Z.Ž
A da bi shvatili otkud i kako Vučić, pogledajte na YOU TUBE završnu reč Milorada Ulemeka Legije. Ako izdržite svih 179 min. shvatićete šta se u Srbiji desilo posle 2000 i šta nam se sad dešava. Neće vam biti ni malo lakše ali ćete bar znati šta se dešava.






https://www.youtube.com/watch?v=RWIySFS4AWA
Препоруке:
30
2
49 петак, 24 април 2015 15:42
Radonja Kolarić
Gleda čovek redovno "Sulju" na TV-u, pa rešio da ga oponaša. Još samo da "Zoka" promeni ime u Hurem i ima da živimo ko u seriji...
Препоруке:
45
1
50 петак, 24 април 2015 16:10
синиша
Тачно тако, прави је дрекавац. А може и урликавац.
Препоруке:
57
2
51 петак, 24 април 2015 17:15
!
Cви људи су створени једнаки њихово неотуђиво право на живот, слободу и тежња ка срећи. Да би та права остварили, људи стварају државе и организују праведну власт. Ако је та власт штетна, онда могу да је замене, укину и установе нову државу“.
Препоруке:
34
2
52 петак, 24 април 2015 17:46
цмок Торонто
И шта сада?
Препоруке:
22
2
53 петак, 24 април 2015 17:47
СВАРОГ
АНАЛНИ тип човека: према надређенима-псећа оданост,према подређенима-садистичко иживљавање.
Препоруке:
73
1
54 петак, 24 април 2015 17:51
Саша
Није сасвим тако. Ствара се систем у коме ће појединац моћи да диктира што је њему из вана диктирано. Вучић разрађује технику, али у било ком тренутнку може бити смењен, и биће када се потроши или када се нађе млада нада. До скоро смо мислили да је Динкић незаменљив, и овај диктатор ће бити замењен. Нема он неограничену власт, него је обичан намесник кога су обучили да се бреца. Систем ће трајати све док не почнемо да се брецамо узбрдо на оне изнад нас заједничким снагама, и то не само на Вучића него на све који лажу, краду и упропашћавају земљу.
Препоруке:
44
1
55 петак, 24 април 2015 18:16
pantelija
Vučić samo radi ono šta ume, a to je da laže i ugoni strah u kosti potčinjenim.
Tragedija je u tome što je na vrhu piramide, pa je cela država žrtva njegove fobije.
Srbiju su mnoga zla snalazila, ali ovo je jedno od većih. On je matador Srbije. On će nas dokrajčiti.

U duši on je slabić i poltron. Prema moćnima od sebe, manji je od makova zrna.
Šta mislite kako se ponaša prema svom šefu Kirbiju?
Bez sumnje, izvršiće svako njegovo naređenje, ma koliko to koštalo srpski narod.
Препоруке:
55
2
56 петак, 24 април 2015 18:17
Висарион
Пустите ви ту причу.Демократија у којој свака вашка бива обашка за нас је луксуз.И то да је против демократије Вучић, слабо видите.Напротив онај који се свађа губи снагу на споредном колосеку.Дај боже да нешто уради.То имати 15о странака је знак шизоидности нације.Ми смо исцепкани на фронцле тим партијама.Ни у једној партији нема јединста .Ми не умемо да стварамо заједничке и неприкосновене циљеве.Чак и кад нам све около прети,Што више зла на нас, ми смо све издељенији.Погледајте Хрвате или Шиптаре.Све разлике су парада.Сви о основном мисле као један.
Да је Вучић диктатор и да ради своје послове на силу и вади ову земљу из блата,ја бих то подржао.Ви не морате.Аксиом демократије је у нешим,приликама којешта.Тако никуд нећемо стићи.Овде треба бежати оа ЕУ.Узети ствар у своје руке.Тачно израчунати колико нам треба времена да незапослене вратимо у пољопривреду, где кад и какао начинити фарме на пландиштима, на неузореним њивама па да опстанемо.Ми морамо постати сами паша и сами субаша.
Препоруке:
16
21
57 петак, 24 април 2015 18:19
Srbobananija
Ko ume da prati i čita skrivene znakove prvi će otkriti vesnike njegovog pada, znakovi će doći od ambasadora ili od namesnika špijunske europske bulumente koja je sve samo ne malobrojna u Srbiji.
Prate oni njegova nedela i on njihove reakcije, a to što se kobajagi nama obraća je čista fatamorgana, misli on već sada na svoju penziju i europsko uhlebljenje jer će ovde uskoro toliko biti omrznut da će morati diplomatskom poštom da ga šalju u Saudijsku Arabiju ili Emirate, iako je najbolji posao odradio za Engleze, instalirao obaveštajnu infrastrukturu tako moćno da se prosto saplićemo na kore od banana u državi Srbobananiji!
Препоруке:
51
3
58 петак, 24 април 2015 18:22
Има и горих...
... Од АВ,и то поприлично, почевши од оних сервилних из окружења премијера,разноразних интересџија,кукавица који ћуте на све ово о чему Антонић и Ђорђе пишу па до оних који о премијеру не мисле као Антонић и већина коментатора овде!
И не може нам бити боље док у не ''отворите очи'' онима у свом окружењу(било да је родбина у питању, комшије, пријатељи или колеге на послу) који још увек не виде за кога су гласали и кога подржавају. Ништа не чинећи по том питању практично постејете саучесници оваквог премијера!
Препоруке:
36
1
59 петак, 24 април 2015 18:56
Jasna Simonovic
Logičan sled...sa miliona malih ličnih na jednog velikog ličnog...
Препоруке:
16
2
60 петак, 24 април 2015 19:07
@Eh!
Gospodine Eh, samo mi odgovorite na jednostavno pitanje:
Koliko godina AV vlada, jednu ili tri godine?
Препоруке:
32
2
61 петак, 24 април 2015 19:13
Arnie
Зашто већина од коментатора ствари посматра црно-бело.Не видим у тексту проф. Антонића ништа лично.Он је био (као и ја )и против жутих, зато што су то заслужили.Ови Вучићеви се показују још горима и ја ту не видим (али заиста) баш ништа лично. Подржавам текст и сматрам да нас Вучић води дилетантски,са гомилом неспособних и нестручних кадрова. Све се (опет) своди на је ли наш или њихов. Запамтите..ја сам рецимо само СВОЈ, а напредњаци, жути и социјалисти ми се подједнако гаде.Желим неке друге, ако је могуће НОРМАЛНЕ. Тражим ли превише?
Препоруке:
55
4
62 петак, 24 април 2015 20:25
stefan.borota@gmail.com
VHUÇI &c.
Premier Србије неодољиво подсећа на још једног жвалавца познатог под надимком Миша Психо. Разликују се само у једној ситници. Провокатор Миша је у Грузију пристигао из USA а нашег су – на нашу срамоту – заврбовали у нашем дворишту.

Као некад Миша за Грузију тако сада Vhuçi представља опасност за Србију. Али, с једном битном разликом када је реч је о политичком окружењу обе државице. Наиме, србождерско суседство Србије је кудикамо опакије од окружења Грузије.

У сваком случају, Србији се добро не пише. Утолико пре са оваквим Premier-ом. Јер, одавно је Србија склона бркању пријатеља и непријатеља и што је најважније – родољуба и издајника. Довољно је упоредити српска реаговања на смрт Стаљина и Броза.

Посланици, председник скупштине, Premier Vhuçi, Dhaçi, Thaçi… Обрни, окрени, своди се на исто.
Препоруке:
41
4
63 петак, 24 април 2015 20:39
GoranZemun
Gospodine Antoniću moje čestitke na iskazanoj hrabrosti. Ovo je prava hrabrost, za razliku od vašeg jednog "kolege", koga sam spomenuo ovde u komentarima na NSPM-u, a koji me nakon toga neprekidno uznemirava pozivima bez identifikacije. Lako je njemu da se drči, jer iza njega stoji Vučić.
Препоруке:
31
4
64 петак, 24 април 2015 20:42
Млади Џедај
Јесте и силеџија и кукавица - каква комбинација!
Препоруке:
37
1
65 петак, 24 април 2015 20:47
Јутутунац
"Силеџијство и ароганција"то није тип владања.То је тип понашања.То је бурна реакција на демократију у којој свако може да га опаучи,да му стане на жуљ.Чак и полиција.Ко му је оптужио сина на ономе сплаву?Ко му је био брата на оној паради?Ко га је кривио за смрт детета?Ко му је говорио де је педер.Што год покуша да уради неко неда.Он не застрашује, он се виком и свађом брани.То није силеџијство, то је реакција на увреде, на непоштовање, на ниподаштавање.Шта је један председник владе ако не сме сина да заштити?Тачно је да он још није показао шта зна да уради.Али је тачно да му ми и не дамо да било шта уради.Ако он не начини Београд на води , он је изгубио све битке.Чак и ту свађалачку.Неко рече свађа односи енергију.Можда то што се брани свађалаћчки ствара отпор према њему.Али , ма шта било, он није човек који мисли зло овом народу,Пазите и Милош је у своје време био "покварен"али је остаио као неко ко је нешто урадио.Пашић је био "слепи вођа".Сада је коловођа.А овај?Дајмо му прилик
Препоруке:
5
54
66 петак, 24 април 2015 20:47
Јован Т.
Антонић је 1987. прешао улицу ван пешачког прелаза и за то није платио казну! Можда сутра осване такав наслов у новинама... не верујем да ће му ископати нешто озбиљније, али вероватно се досије темељно пречешљава! :)
Препоруке:
53
2
67 петак, 24 април 2015 20:52
bog dano vic
njemu treba pomoci treba ga leciti njega treba vaspitati jadnicak nije mu lako a bogami i svi mi ima da nadrljamo ispravljajuci njegove ludorije...
Препоруке:
28
0
68 петак, 24 април 2015 20:56
Peter RV
Ne razumijem iznenadjenje zbog siledzijskog ponasanja ovog covjeka, kad je on (licno, i sa Nikolicem) vec proglasio da mu je model drzavljanstva Srbija pod knezom Milosem.
Pokusava covjek da imitira 'mudrog knjaza'- surov prema podcinjenima a na koljena pred sultanom.
Neki Srbi to sasvim prirodno prihvataju.
Препоруке:
39
6
69 петак, 24 април 2015 21:10
Marfilnik
Da znate da ponekad uhvatim sebe u razmišljanju šta bih nekada i pročitao ,neku normalnu misao ,normalan članak..-da nije Slobodana Antonića i uopšte ovog sajta.To mi onako baš daje neku čudnu volju i veru da ipak nije gotovo sa Srbijom,da imamo ljudi koji nisu potkupljivi,korumpirani i koji se ne boje da kažu šta misle a da je to suprotno od ove vlasti.Preživeli smo i Broza ( ja sam "59-o godište )i Miloševića i demokrate ,ali ovo sada ,ovakvo jednoumlje nikada nije bilo.Ovo je katastrofa.I upravo je Antonić do tančina objasnio šta nam se dešava.Ja moram opet kroz lični primer : proveo sam sve vreme pod nato bombardovanjem, bio sam ovde u Beogradu i onda sam posle toga iziritiran vlašću Miloševića napustio zemlju.Od tada pa do poslednje 2 godine sam živeo u inostranstvu i ovo što nam se sada dešava sa ovom vlašću je prosto neizdrživo ,normalan um to ne može da podnese.A NE MOŽETE DA SE ISKLJUČITE.Izgleda da ću opet morati da idem , a imam 56 godina,i verovatno je to nepovratna karta !
Препоруке:
32
2
70 петак, 24 април 2015 21:11
Не клепећи нанулама
Комплетна његова комуникација је нивоа уличара, срамно за Србију.
Препоруке:
44
1
71 петак, 24 април 2015 21:36
Ујка Васа @Амир Чамџић
1.
Било би коректно изнети аргументе за следеће тврдње:

Тврдња бр.1: Срби воле чврсту руку и зато бирају јаког политичара који зна да "стисне песницу и да удари у сто";

Тврдња бр. 2: Срби не подносе чврсту руку. Сваки од њих мисли да може да буде шеф или директор. Своје политичаре презиру а краљеве и председнике или свргавају у побунама и пучевима или их убијају. Тако се понашају у мирна времена. О устанцима и бунама за време окупације, турске или немачке - сувишно је причати.
Препоруке:
17
4
72 петак, 24 април 2015 21:43
Ујка Васа @ Амир Чамџић
2.
Питање бр.1: Који народ воли политичара меке руке?
Да ли западноевропски народи воле политичаре као што су били Херман Ромпуј, номинални председник ЕУ који пише хаику поезију (и служи за вицеве већини Европљана) и баронеса Ештон, номинално бр. 2 у хијерархији ЕУ коју нико није питао ни за шта?

Питање бр 2: Да ли су Французи слични Србима кад су бирали де Гола? Да ли су Енглези слични Србима кад су бирали Черчила? Да ли су Турци слични Србима кад су трпели султане (рецимо Селима Суровог) који су немилосрдно убијали браћу, рођаке, саплеменике?

Без аргумената тврдње број 1. и број 2. су бесмислене. (Узгред, Немце, најбројнији европски народ и њихов избор Хитлера ћу изоставити).
Препоруке:
19
5
73 петак, 24 април 2015 22:26
Душан грешни
Слободане, ФАНТАСТИЧНО!
Препоруке:
28
3
74 петак, 24 април 2015 22:49
Трећепозивац
Јутутунац, води га својој кући кад ти је тако добар! И не враћај га никад!
Препоруке:
32
3
75 петак, 24 април 2015 23:13
Starac MIlija
@Fristajlo

Pesimizam koji iskazujete je naravno osnovan. U Srbiji je politička, ali i ekonomska scena zatvorena. Tu nema mogućnosti da slobodno ulazite i nudite nešto. Kad bi Srbija bila pijaca, sve tezge bi bile pod kontrolom i ko nije po volji onih koji daju tezge u najam ne bi mogao uopšte da zakupi tezgu, pa prema tome ne može ni da nudi. Dobro smišljen sistem koji nema ništa od demokratije, - i na štetu naroda i države.
Препоруке:
24
1
76 петак, 24 април 2015 23:30
Dragan Ilic
Gospodine Antonic pravilno zakljucuje da je vlast gospodina Vucica suvise "licna". Meni se pak cini da je ona pre svega marionetska i jeftino neubedljiva u svemu sto cini, ili pokusava da ucini. Gospodin Vucic, i svi njegovi politicki projekti - a narocito onaj na vodi - zavrsice kao i lav iz cuvene pesme Duska Radovica: zarice i palice "narogusen i ljut sav", gutace oblake i tramvaje, ici na tri noge, slusati na tri uha, gledati na tri oka, nece znati ni za kakvu milost, i ponesto jos. Sve dok ga kolonijalni Brana, jednog dana, gumom ne izbrise kao da nikad nije ni postojao, kao da nikad nicemu nije ni sluzio. Ako nista drugo, onda je bar to izvesno.
Препоруке:
29
1
77 петак, 24 април 2015 23:47
Јутутунац Трећепозивцу
Да ли сте слушали човека кад образлаже неку своју идеју?Јесте ли га слушали кад коментарише привредне прилике или фирме у Србији?Јесте ли чули како је у скупштини бранио Београд на води?Да ли неко мисли да то није елоквентно.Понекак,као оно пред НАТО рушевином, бравурозно говорење.Пазите тај човек све чињенице има у глави.Он има памћење које није свакодневно.Све има у глави.Просто све.И ми нисмо у стању да и ту страну његове личности видимо.Не треба ми у кући.Бољи је ту где га је народ поставио.Све ми се чини да ми не умемо да схватимо формат човека који влада.И то не народ, него ми који те способности немамо.Ми му завидимо и тражимо слабе тачке.Ово је то што Антонић говори.То је трећепозивно новинарство.Новинарство освете.Зашто побогу?Знам, може човек да промаши и ништа не уради.Али има квалитете и то несвакидашње.А ви удрите колико хоћете.То је тако.Демократија.Право које он , кажу , укида.Што више то чини, све више буја.И волео бих да успе иако то ми овде не заслужујемо.
Препоруке:
6
51
78 субота, 25 април 2015 00:57
небитан
Лично мислим да не треба трошити снагу на описивање одвратног карактера тог сумњивог лица које тренутно влада Србијом. Треба само сакупљати материјалне доказе о његовом злочиначком удруживању са страним агентурама и амбасадама на задатку растурања територијалног интегритета Србије, њеног уставног поретка, економске снаге и одбрамбене емоћи.
Препоруке:
41
2
79 субота, 25 април 2015 01:34
GAZIMESTAN
Taman da je sva vlast u ovoj zemlji olicena u jednom coveku,koji se uzdize nad ostalima svojim intelektom,moralom,hrabroscu,ili makar samo jednom od nabrojanih vrlina,tu diktaturu narod ne bi dugo mogao da trpi.A,zamislite kako to izgleda kada ovakva nemoralna,iskompleksirana,intelektualno suplja nistarija hoce da izigrava Luja IV.Profesor Antonic ga je ogolio do citoplazme.DOZOVIMO SE PAMETI,POD HITNO,BRACO,SRBI!!!
Препоруке:
34
2
80 субота, 25 април 2015 02:02
@Neko iz mase
Vucic je tip narodnog vodje samo kada se gleda u ogledalu.Pominjati Milosevica i Putina u ovom kontekstu je, skrnaviti njihova imena.Srbi se vezuju za istinske vodje,skloni smo tome.Ali, Vucic je komicna figura, da bismo ga doziveli kao vodju,mada je,nazalost,u prilici da nas dokusuri kao narod.Dakle,vodja nam nikad bio nije,a najveci izrod i neprijatelj ikada, svakako jeste,mada, cak ni tu neslavnu titulu da ponese,nije dostojan,kakva je beda.
Препоруке:
31
2
81 субота, 25 април 2015 02:20
Oliver Kromvel
Gospodin Antonić ne bi smeo nikako da potceni sklonost srpskog naroda ka totalitarnim ličnostima i to se vidi kroz istoriju.Poslednjih praktično 70 godina je na snazi sistem u kome onaj koji poseduje agresiju i silu dominira s tim što je poslednjih 20 godina ta metastaza mišljenja zahvatila sve segmente i sve slojeve društva,sila,sklonost ka kriminalu,korupciji i nasilju su postali matrica po kojoj društvo u Srbiji ali i na čitavom Balkanu funkcioniše.Vučić ako ćemo pošteno samo koristi metode i alate koje su svi njegovi predhodnici sa manje ili više uspeha koristili.Problem sadašnjeg premijera je to što on nema ni kapacitet,ni dovoljno znanja i sposobnosti da upotrebljava te nasilničke metode on se ponaša poput fudbalskog huligana takav mu je rezon i ma koliko mlatio i obarao svoje protivnike u jednom momentu će pasti i završiće najstrašnije iscipelan i pretučen to je sudbina svakog huligana.Vučićevo ponašanje je delom i posledica straha i nepoverenja u sopstvene kadrove.
Препоруке:
27
4
82 субота, 25 април 2015 02:29
Oliver Kromvel
Aleksandar Vučić je politički huligan,patetičan,plitkoumni politikant i demagog ali nije budala on je jako dobro svestan svog položaja,on odlično zna kojim metodama je došao na vlast i ko je to sve organizovao i isfinansirao isto tako je u potpunosti svestan da je ma koliko moćan u principu potrošna roba i zbog toga živi u konstantnoj paranoji koja prouzrukuje bahatost,siledžijsko ponašanje i uopšte gledano prezir prema ne samo prema sebi podređenim činovnicima i stranačkim vojnicima već čitavom narodu u celini.Svaki politikant uz to konvertit koji mora da plaća lojalnost sebi podređenih je sklon agresiji ako se na to doda sado-mazohistička crta našeg naroda eto vam Todora Živkova,Čaučeska ili Drakule u najavi,mi Srbi smo generalno narod za posmatranje to što smo mi istrpeli poslednjih 15 godina bi u bilo kojoj zemlji u kojoj postoji kakva takva politička svest prouzrukovalo barem 2 građanska rata,ja se bojim da je Vučić alter ego jednog većeg dela našeg naroda.
Препоруке:
36
8
83 субота, 25 април 2015 07:45
Бојан
Сумњиво лице у најмању руку. Текст је на месту.
Препоруке:
21
1
84 субота, 25 април 2015 08:12
sokrat
A vama još nije jasno da je on dobio apsolutnu većinu na izborima.
Препоруке:
13
9
85 субота, 25 април 2015 08:21
Vodja
"Bolje je imati armiju magaraca sa lavom kao vodjom, no armiju lavova sa magarcem kao vodjom"-
U kojoj varijanti se Srbi prepoznaju?.
Препоруке:
24
0
86 субота, 25 април 2015 09:59
Strah u kostima
Ne samo zandarmerija. vojska I novinari (bar oni retki koji kritikuju Vucica), vec I obican narod uopsteno. zastrasen je Vucicem. Kada telefonom razgovarate sa prijateljima o politici Vucica, prvo sto kazu: - necemo telefonom, o tome cemo kada se vidimo-. Sta vam to govori?. Vratio se Tito.
Препоруке:
28
1
87 субота, 25 април 2015 10:53
НЕМАЊА ВИДИЋ
Србији недостају патриотски опредељни доследни људи, какав је проф. др Слободан Антонић. Не постоји ниједан други универзитетски професор који се као он јавно определио за ћирилицу. Он чини нешто конкретно , уместо да јалово академише.
Препоруке:
24
3
88 субота, 25 април 2015 11:19
Лампедуза
Па оћемол' команданта или нећемо?
Мислите да је Тадић био бољи?
Препоруке:
9
20
89 субота, 25 април 2015 11:22
Бане Палилулац
Ништа боље не илуструје олхократски режим који је у Срвији успоставио Александар Вучић од цитата који следи:
,,Како се усуђујете ви кметови да нас происпитујете док уживамо?! Шта вас брига да ли из буџета или не, ви ионако немате динара за државну касу, зато што сте бедни. Ви сте закржљали и вашу љубомору и комплексе лечите преко ових патриЈотских сајтова. ХАХА јадници. Ако хоћете да чујете ево вам. Боли нас уво за вашу гладну децу и за вашу правду! Јел се патриотизам једе, да ли можда плаћа рачуне. НЕ? Е па онда шта се јављате. Ако нам можете нешто, ви урадите. 'Ајд да вас видимо. Брига мачке шта мишеви о њима причају. Ово је ново доба, либерално доба, где опстају само најсналажљиви. Ми смо то и СНС странка нам је омогућила да покажемо шта умемо. Живео Вучић. Доле са великосрпским национализмом и фашизмом.”

Ове речи је недавно написала Јелена Маринковић, шеф кабинета министра културе Републике Србије на једној од социјалних мрежа
Препоруке:
33
3
90 субота, 25 април 2015 11:33
Живорад
@Бане Палилулац

Ако је ово истина што сте написали ( а увек све примам са резервом)онда је дотична
екстремно неписмена и неначитана жена. А и немојмо доносити закључке о свима на основу тога. И у једној фамилији се људи разликују међу собом.

Није лоше да ово пошаљете Вучићу, Мејлом или некако другачије како можете.
Препоруке:
15
1
91 субота, 25 април 2015 11:45
Aндро Лутак
Шта аутор има против Маостичке Револуције?!!
Живела Револуција!
Доле десница и народни непријатељи Вучић и Николић!!
Препоруке:
9
17
92 субота, 25 април 2015 12:12
...
@Амир Чамџић

Тачна апсолутно тачна дефиниција!!!...Свиђало се то некоме или не.

Па АВ и камарила није пао са Марса...Бирао га народ,и опет ће.
Препоруке:
7
7
93 субота, 25 април 2015 12:25
Сава
Изгледа је митрополит Амфилохије био у праву, чак су му и речи биле пророчке када је пре две године на Тргу, на протесту поводом Бриселског споразума, изговорио "За покој душе Владе и Скупштине",пошто изгледа имамо само Вучића.... Било би занимљиво да Влади и скупштини макар одржи у мају двогодишњи помен-парастос!
Препоруке:
10
3
94 субота, 25 април 2015 12:33
tv pink
i dok ovo citam na tv pink ide propagandni film o uspesnosti ovog lika, treba tu tv pod hitno ugasiti
Препоруке:
22
0
95 субота, 25 април 2015 12:43
Алекса
Баш тако духовно и физичко силовање народа.
А стална латентна претња - кроз њега проговара неко паметнији и перфиднији.
То шта се догађа у Србији је спрдња и изрежирана представа иза које се цере какви сороши и погана братија.
Западни окупатори су издигли и организовали шљам, од блата направили вођу и секташи силују Србе у здрав мозак.
Садашњи силеџија је само тај који материјализује мисао о силовању и уништавању српског народа, која је од неког времена константа на различитим нивоима у хијерархији власти на Западу.
тадић је са његовима одрадио свој део посла и сад чека нову прилику. Запад га је само тренутно склонио.
вучић је најобичнији капо, који ће бедно да заврши, све са својим увлакачима итд, итд...
Српске земље ће се недуго наћи под окриљем Руског света,
а кучићи и мачићи... и да не мисле да су се извукли динкићи и тадићи - у кафезима, како су и заслужили неисцрним и прегалачким радом на затирању српства.
Препоруке:
14
0
96 субота, 25 април 2015 12:47
Живорад
Пример ове Јелене Маринковић показује колико је тај мобинг заиста потребан.
Препоруке:
11
2
97 субота, 25 април 2015 14:05
Vlada smrada i glupaka
Za "Eh" i njemu slične jadne SNS sendvič i 10 kg brašna botove:

Jado, kritika poludelog režima na ovim stranicama ne dolazi od "žutih", već od onih koji će i vas SNSovce a i Žute, smestiti iza rešetaka. Tek toliko da nemaš dileme oko toga. I tvoji i žuti su izdajnici, oči gladne, viđeno u Srbiji more puta.

Izvinjavam se što ovo pišem latinicom, nemam uslova trenutno za ćirilicu.
Препоруке:
13
1
98 субота, 25 април 2015 14:40
Драгославић
Сваки Цезар има свога Брута!
Иначе, мени премијер делује болестан - шизофрен.
Можда је његово понашање вапај за помоћ.
Препоруке:
15
1
99 субота, 25 април 2015 15:11
Dr Vesko Savic - DIJAGNOZA
Dijagnoza je MEGALOMANSKA PARANOJA.
Zavrbovan je u Londonu kao osoba sa, kako se u psihijatrijskom zargonu kaze, FLEKAVOM BIOGRAFIJOM.
E sad dokle cemo mi izdrzati ili trpeti, to je pitanje?
Препоруке:
18
1
100 субота, 25 април 2015 16:41
Конобар
Газда 'АВ-а плаћа уз фактор ''ФЛЕКАВА БИОГРАФИЈА''или по српском ''ЗУЋКАСТА БИОГРАФИЈА''

Од окорелог националисте - ДОВРШАВА АВНОЈ! ГАЗДА ЗНА КАКО ТО ТРЕБА!

Газда зна шта ради - АВ. мисли и убеђује (слуђује) народ да он нешто ради?

ГОТОВИ СУ!
Препоруке:
15
1
101 субота, 25 април 2015 17:07
Висарион
Читам све ово поново.Замените Вучића са Хитлером и нећете готово ништа погрешити.
Препоруке:
11
5
102 субота, 25 април 2015 17:23
Чивијаш
"Готови су" виче КОНОБАР.Зашто сви.Зар није довољно да буде готов само "СИЛЕЏИЈА".Шта су они поред њега.Али "готов је" већ било кад је Милошевић морао да даје шило за огњило.Али свеједно.Ко место њих.Пајтић?Нишлија са свиленим комјпањоном из скупштине и његовим "Г-ђо Председниче, гос.народни посланици" и сви редом до портира и пандура.или можда Тадић берач бостана од кад постоји,Коштуницу да не помињем.Човек схватио с ким има посла.Најбоље са Шешељом.Тај има идеје.Сместа стижемо у Карловац , Карлобаг и Вировитицу,учио у Шилеровој о корама од банане.Или можда овога што се играо пиштољима па сад плаћа онима који су му трагове затравили.Кога господо поротници?Ајде да доведемо Грабар Китаревићку,или Раму ДронаТито је овдед владаотзако дуго зато што је био странац.Наше не подносимо.Знамо их ко злу пару.Нек комшији цркне крава.А немаштина.И у породицама свако вуче на другу страну.Убија отац сина, син оца.Кога?Па још демократија.Лудаци имају реч?Ајде господо КОГА за Бога једнога?
Препоруке:
8
3
103 субота, 25 април 2015 17:30
...
@...
Није га бирао народ, реч је о четвртини оних који су могли да гласају, и надамо се да неће опет, или да ће следећи пут изаћи сви они апстиненти.
Препоруке:
16
0
104 субота, 25 април 2015 18:11
Висарион ономе@
Ту четвртину сам ја овде кад су били избори овде израчунао.Али господине то је увек тако.Броје се само они који излазе.Шта би било кад би било је шило за огњило.Уосталом анкете и сада показују да је народ уз њега.Можда лажу а можда не лажу?Али народ на неки начин постоји.Овде га скидамо као силеџију.И то Проф.др.Антонић тврди.Написао сам текст који је администратор осакатио.Објавио само прву реченицу.Побунио сам се а други администратор то очито грешком објавио.У том тексту говорим о многим другим омашкама писца текста али враг однео шалу.Не дају да кажеш.И то овде.Шта очекивати од Вучића?Нигде ми овакви нећемо да стигнемо је мој крајњи закључак.Ми смо рогови у врећи.Ту леба нема
Препоруке:
13
2
105 субота, 25 април 2015 18:12
Ујка Васа за Три тачкице
Ма потпуно сте у праву, Три тачкице. АВ и камарила нису пали с Марса. Него проблем је што 500 милиона Европљана бира сличне камариле да њима владају. А о томе шта се дешава ван Европе и кога све по Азији и другим континентима бирају грађани за председнике – о томе боље да не говоримо. Коме то може да се свиђа? Никоме. Коме може да се свиђа то што је у Турској од августа 2014. тужилаштво покренуло 80 судских поступака због увреде Ердогана. А међу онима којима се суди налазе се и 18-годишњаци. Замислите. Али шта да се ради. Тај председник није пао с Марса. Грађани су га изабрали на слободним изборима па сад нека им хапси децу.
И пошто је то тако у целом свету -што је, разуме се, поражавајуће за демократију, није ми јасно зашто неко тврди да је то тако САМО У СРБИЈИ.
Препоруке:
9
1
106 субота, 25 април 2015 21:53
soja
Hvala Slobodane na istini.Kad listam kanale na svakom je Vučić uplašila sam se ako otvorim prazan frižider da će se i tamo pojaviti,zato ga nikad ne otvaram,šta ću da doživljavam traume kad je i onako prazan.Dali ste primetili njegov izraz lica kad mu neko od novinara postavi nezgodno pitanje.Na konferenciji za štampu ja nikad nisam videla nijednog novinara već samo Vučića,Sebi kažem opusti se uz tvoju omiljenu seriju pritisnem kanal kad ono opet umišljeni gospodar naših života. Idem ulicom pogledam plakate a ono opet Vučić.LJudi dali ja to ludim kad svagde vidim njega Vučića.
Препоруке:
7
1
107 недеља, 26 април 2015 00:06
Милодан
Преко сваке воље и тешка срца морам да признам да је Слободан Антонић потпуно у праву.
Зашто тако?
У својим коментаторским "наступима" све време нападам Вучића и, наравно, нисам једини. Много нас је. Али га нападамо са различитих позиција, како је то кажем, са позиција Пешчаник-а или позиција НСПМ, два строжера око којих се (уз сличне портале, наравно) окупљају противници Александра Вучића.
Због тога ме нема, или врло ретко има, овде.
Поздрав свима!
Препоруке:
5
2
108 недеља, 26 април 2015 00:35
Zoran Simic
Pa realno dok A. Vucic nije postao PPV (izvinite na skracivanju), u njegovoj biografiji je pisalo "omogucio je nocno kupanje na bazenu (SC) Tasmajdan..". Kakav skok u karijeri i kakva prodaja magle.
Препоруке:
13
0
109 недеља, 26 април 2015 06:00
Србин црнац, атеиста
Aндро Лутак
Шта аутор има против Маостичке Револуције?!!
Живела Револуција!
Доле десница и народни непријатељи Вучић и Николић!!

"Патриотско једноумље" пост-титоистичке Србије је догма данашњих идеологизованих патриота и квази-интелигенције која доказује своје српство стигматизовањем марксизма и "комунизма". С једне стране индиго образац једноумља, с друге интелектуална леност (не говорим против г.Антонића, напротив). Маоистичка револуција тј реформе су рађене с најбољим намерама; методама можда лошијим или бољим али те реформе су биле претходница данашњег економског препорода Кине, што показује да је њихова револуција била националног карактера, усмерена према независности и развоју. За настанак 'социјализма кинеских боја' морало се десити претеривање у доктринарном марксизму Мао Це Тунга (Mao је био и националиста и комуниста). Србији је потребан такав анти-империјални социјализам и "комунизам" као опција свиђало се то нама или не. Антитеза САД и Вучића, не Маа.
Препоруке:
4
0
110 недеља, 26 април 2015 08:31
siledzijstvo i ubistva
Ovaj siledzija nije sam, on iza sebe ima medijsko/propagandnu masineriju TV Pink.
A zasto, pa da se prikrije, naravno, Mitrovicevo siledzijstvo. A onda stradaju Sasa Jankovic i neduzni gradjani. I stoga, ugasimo TV Pink i smanjimo manevarski prostor siledzijstva.

"Ustanovljeno je da je u njenoj krvi pronađen kokain, koji je, prema nekim navodima, dobijala od Željka Mitrovića, ali MUP takve informacije ne interesuju. Podsetimo da je i sam Mitrović bio primoran da MUP-u prizna da je bio u bliskoj ljubavnoj aferi sa Bodrožićevom."
Препоруке:
6
5
111 недеља, 26 април 2015 09:12
Jasna@Milodan
Lepo je videti "Pescanike" i salonske "PatriJote" da se ponovo tapsu,razumeju i pozdravljaju .Nismo dugo cekali...
Препоруке:
7
11
112 недеља, 26 април 2015 10:39
Mare
Sasvim dobar tekst, ali kao i mnogi tekstovi koji kritikuju ponašanje premijera, i ovaj pada na istom ispitu. Na samom kraju, želi se uputiti dobronameran, ali sasvim naivan savet Vučiću da se dozove pameti. Verovatno nema potrebe objašnjavati naivnost ovakvog gesta, posebno imajući u vidu da se kroz čitav tekst provlači sasvim tačan stav da isti ima potpuno patološki odnos prema vlasti, pa tako i sa najmanjom kritikom na njegov račun ili račun saradnika koje je izabrao. Neće se on dozvati pameti, a na nama je da i ovom kancelaru kažemo NE!
Препоруке:
7
0
113 недеља, 26 април 2015 10:57
За Висариона
"Нигде ми овакви нећемо да стигнемо је мој крајњи закључак."

Нигде ми нећемо да стигнемо јер нигде - ни у Европи, ни у САД, ни у Канади - не може да се чује та реченица "нигде ми овакви нећемо да стигнемо". Нико, нигде и никада изван Србије неће изговорити ту реченицу, укључујући ту и оне из разних западноевропских и америчких картон-ситија.
А што се тиче крајњег закључка - мој је да са Вучићем можемо да стигнемо само до неког картон- ситија у Великој Албанији.
Препоруке:
11
1
114 недеља, 26 април 2015 11:45
Eh!
Jasna, dobro ste shvatili poentu. DZZ, Peščanik i naravno stožer žutih-DS.

Čudi me profesore Antoniću da vas juče na skupu Pajtić nije spominjao kao svog uzora. U prvom redu na mitingu bejahu naravno montenegrin Mićunović i dva ultraautonomaša. Šta nam to govori? Kuda vodi kritika Vučića i njegovo rušenje? U separaciju Vojvodine, zar ne?
Препоруке:
5
16
115 недеља, 26 април 2015 13:33
Milan Živanović, Rača kragujevačka
Svako ovakav, kako gospodin Antonić opisa Vučića, koji se svojim silejdžijskim nastupom odnosi prema drugima, je veliki slbić kao čovek, koji svojom osionošću, bahatošću i željom za strahopoštovanje, sakriva tu svoju slabost. Čini sve to kako bi stvorio utisak jake ličnosti koja mora, iznad svega, biti nedodirljiva za bilo šta, pa i kritiku.
Препоруке:
10
1
116 недеља, 26 април 2015 20:13
ЛАЗАР ДРУГИ
@ Милан Живановић

Добро оно написа Немања Видић о јавном опредељењу проф. Антонића за ћирилицу. А ти, ти на другу страну! Па чему служи професоров труд ако ни он није ауторитет за вас латиничаре.
Препоруке:
2
3
117 недеља, 26 април 2015 22:39
@Jasna @Milodan
"Lepo je videti "Pescanike" i salonske "PatriJote" da se ponovo tapsu,razumeju i pozdravljaju .Nismo dugo cekali..."

Страшно је видети и "Пешчанике" и "Салонске патријоте".
Још страшније је видети оне који се идентификују као "ми, који нисмо дуго чекали". Ти су најгори шљам овог народа. Они помињању "Пешчаник" и "Салонске патријоте" ИСКЉУЧИВО ЗАТО да би скренули пажњу са издајничке политике коју води један психопата уз подршку тог шљама.
Узгред, то је политика за коју се годинама залагао "Пешчаник" па Јаснин коментар (који је вероватно замишљен да буде ироничан), само одражава голу истину. А то је да су "ми, који нисмо дуго чекали" и они са "Пешчаника" - ЈЕДНИ ИСТИ.
Препоруке:
9
1
118 понедељак, 27 април 2015 09:31
Vuk
Takvim bezrazloznim brecanjem i agresivnoscu uvek se pokusava prikriti nesposobnost,nekompetentnost i nepostenje.
Препоруке:
10
1
119 понедељак, 27 април 2015 18:23
Jasna@nepotpisanom
Ne nego to znaci da ste vi iz NacionalSalona i ovi iz Pescanika uvek bili i ostali ,samo dve strane jedne iste medalje.
Препоруке:
7
5
120 понедељак, 27 април 2015 19:49
Bace
Prvo pitanje: Kako mogu naruciti NSPM? Drugo: izvinjenje i vama gospodine Antolicu i gospodinu DJ. Vukadinovicu, za moj pogresan sud o Vama. Vi pomazete Srbiji i njenim gradjanima a A. Vucic ih vrijedja i potcjenjuje.Cesdtitam na hrabrosti, koja ce Vas sigurno kostati.
Препоруке:
6
2
121 понедељак, 27 април 2015 21:51
@Јасна
Пошто сам ја непотписан ви не знате, и не можете знати одакле сам ја. Дакле, по обичају лупате без везе, тек да се огласите. Али,такав вам је посао. Шта да се ради.
Један СНС инсајдер је детаљно описао и ставио на свој сајт како функционишу ти ваши интернет-пропагандни тимови. Човек је дао имена по општинама и нико од наведених се још није огласио да то демантује.
Ви сте за данас испунили норму па нема потребе да настављате полемику са мном. Али ако је у питању неко унапређење или бонус, онда ћете морати.
Препоруке:
6
0
122 уторак, 28 април 2015 00:45
Милодан @Jasna
Нисте читали пажљиво или нисте разумели.
Пре Вучићевог доласка на власт 2012. године био сам овде, на НСПМ, редован коментатор и полемичар. Колико сам био успешан друга је ствар.
Елем, доласком Вучића на власт схватио сам да ми овде није место, јер ако нападам Вучића помиислио би неко, далеко било, да подржавам НСПМ. Са друге стране, ако бих подржавао Вучића, пу пу да не чује зло, онда би испало да сам НСПМ-овац.
Схвативши своју позицију у свему овоме, једним пристојним "опроштајним" коментаром ставио сам свима до знања да мени овде више нема места.
Од тада, а има већ три године оставио сам овде, на НСПМ, 2 (словима ДВА) коментара, и овај који сада пишем.
У међувремену сам неколико пута банован на Е-новинама, о5 због Вучића. Сада сам на Пореклу, постављам порекло становништва (преко 600 насеља), заузврат су ми урадили ДНК из кога се види да сам СРБИН по рођењу а не по занимању, што никада и нисам био.
О томе се ради.
Препоруке:
0
4
123 уторак, 28 април 2015 02:38
Jasminka Holclajtner
Ovo je slučaj za ozbiljno prevaspitavanje jer on ima energiju i ambiciju ali za sada sve što je uradio je protivno interesima naroda i države. On ne pokazuje ni trunku empatije prema narodu, ponaša se kao razredni sterešina koji deli ukore. Totalna nezrelost, emocionalna naroličito jer ko se dere, sebe ne čuje. On vapi za pohvalama, da ga cene, tapšu, vole i državu doživljaa kao dedovinu ili poručuje "eto šta mi možete, ja sam sada tu i radim šta hoću".Zreo državnik ne pominje roditelje, braću, on je na nivou deteta u dvorištu "utata,ne dam ti loptu".
Препоруке:
6
0
124 уторак, 28 април 2015 03:04
@Милодан
1.
Шта је по пореклу а шта по занимању неко ко Шиптарима поклони 15% српске територије а НАТО пакту дозволи да буде бесплатан корисник ЧИТАВЕ српске територије? Шта је по пореклу а шта по занимању неко чији главни политички циљ је да промени свест Срба? Шта је по пореклу а шта по занимању неко ко у очекивању да Срби престану да мисле и осећају као Срби - продаје српске оранице Арапима, српску прехрамбену индустрију Хрватима, српску пекарску индустрију Словенцима, српску фармацеутску индустрију Немцима?
Не знам шта ви мислите о томе. По мени није важно шта је нека особа ни по пореклу ни по занимању. Имам пријатеље Бошњаке и Хрвате веома скромног образовања. То нам не смета да се међусобно уважавамо и будемо пријатељи. Једино што је важно то је шта је нека особа по поступцима.
Препоруке:
6
0
125 уторак, 28 април 2015 03:08
@Милодан
2.
Процењујући по том (једином људски прихватљивом критеријуму), и чак остављајући по страни политику према Косову,
- предати у руке читаву прехрамбену индустрију српског народа инспираторима и реализаторима Јасеновца и Јадовна;
- омогућити онима који су пуцали у леђа српских регрута да сутра, ако им се ћефне, одлуче да више не продају хлеб Србима у Србији; који чекају да сви који су поштено радили у словеначким фирмама помру да би онда донели одлуку да им исплате зарађене пензије;
- омогућити онима који су у два страшна рата као агресори десетковали српски народ да сутра, ако им се ћефне, одлуче да више не желе да продају лекове Србима у Србији -
све то, значи по мени, бити ПСИХОПАТА И ВЕЛЕИЗДАЈНИК. Независно од порекла и занимања.
Препоруке:
6
0
126 уторак, 28 април 2015 17:45
@nepotpisanom
Istina boli,zar ne!?
Препоруке:
0
1
127 уторак, 28 април 2015 22:03
Милодан @nepotpisanom
Немам ни жеље ни воље да овде полемишем. О посебно да браним Александра Вучића од коментатора, који Албанце зове погрдним именом.
Препоруке:
0
1
128 среда, 29 април 2015 06:09
@Милодан
ШИПТАР је словенизован облик албанског етнонима Shqiptar (Šćiptar), којим Албанци САМИ СЕБЕ НАЗИВАЈУ. Према томе, ШИПТАРИ НИЈЕ, И НЕ МОЖЕ БИТИ ПОГРДАН НАЗИВ.

А што се тиче полемике, ни ја немам ни најмању жељу да полемишем са необразованим лицемерима.
Препоруке:
5
0
129 среда, 29 април 2015 12:36
Милодан @nepotpisanom
ШИПТАР је словенизован облик албанског етнонима Shqiptar (Šćiptar), којим Албанци САМИ СЕБЕ НАЗИВАЈУ. Према томе, ШИПТАРИ НИЈЕ, И НЕ МОЖЕ БИТИ ПОГРДАН НАЗИВ.


Omer Karabeg: Događa li se da u javnom govoru u Srbiji Albance zovu Šiptarima?

Saša Ilić: To je karakteristično za tabloidne medije kao što su Kurir i Infomer, kao i za neke emisije koje vode novinari bliski tabloidima.

Jeton Neziraj: Kao što Srbi za nas imaju reč Šiptar, tako i mi na Kosovu za Srbe koristimo pogrdni naziv Škije, ali moram da priznam da to retko viđam u novinama i na televiziji.


Немојте, молима Вас, да учите оца како се праве деца.
И још нешто:
Вређење и омаловажавање су аргументи у недостатку аргумената.

Свако добро!
Препоруке:
1
4
130 среда, 29 април 2015 13:49
@Милодан
Према енциклопедијама „Сами Албанци себе називају Шћиптар (алб. Shqiptar), од речи шћип (алб. Shqip) или шћипри (алб. Shqip‘ri), што би значило крш или брдо, јер су они живели углавном на брдима и кршевима, па су себе називали брђанима. Савремени аутори додали су и тумачење по којем Шћиптари значи синови орлова, а Шћиприја земља орлова, јер је shqipe односно shqiponjë албанска реч за орла.“

Разуме се, ваше је право да Омеру Карабегу, Саши Илићу и Незирају верујете више него енциклопедијама. Узгред, гајим најдубљи могући презир према народу (без обзира како се тај народ називао) чији припадници скрнаве туђа гробља, туђе манастире и туђе богомоље.

И ја вама желим свако добро.
Препоруке:
6
1
131 среда, 29 април 2015 19:58
sale
slazem se sa jednim komentatorom, ne bi se ovaj tako drao da nema siledzijske medije koji mu pruzaju punu podrsku
zato se zalazem da kad ih skinemo sa vlasti ugasimo i propagandnu masineriju tv pink ili im bar oduzmemo nacionalnu frekvenciju
Препоруке:
6
0
132 среда, 29 април 2015 20:02
Милодан @nepotpisanom
Према енциклопедијама „Сами Албанци себе називају Шћиптар (алб. Shqiptar), од речи шћип (алб. Shqip) или шћипри (алб. Shqip‘ri), што би значило крш или брдо, јер су они живели углавном на брдима и кршевима.


Ово ми је познато пре него што је Милован Дрецун једно педесет пута "објаснио" у медијима.
Постоји ту нека друга ствар.
Након демонстрација у новембру 1968. године постојала је препорука тадашњих власти да се не користи тај термин, јер је увредљив за Албанце.

Узгред, гајим најдубљи могући презир према народу (без обзира како се тај народ називао) чији припадници скрнаве туђа гробља, туђе манастире и туђе богомоље.


Ово је за Вас врло ОПАСНА изјава, уколико (као ја) сматратзе ово озбиљним разговорима.
Доводите себе у ситуацију да презирете сопствени народ. Злочине не чине народи, већ појединци и групе одметнути од свог народа.
Пример: Срушене џамије у Бања Луци, где није било ратних дејстава.
Поздрав!
Препоруке:
1
3
133 четвртак, 30 април 2015 03:31
@Милодан
1.
Наша полемика излази из оквира Антонићевог текста па ћу покушати да вам одговорим укратко.

Ви поредите неупоредиво јер чињенице извлачите из контекста. До рушења џамије у Бања Луци је дошло у контексту рата КОЈИ НИСУ ИЗАЗВАЛИ СРБИ већ муслимани и Хрвати тиме што су Србе, као конститутиван народ - кршећи Уставе -претворили у националну мањину - и у Хрватској и у БиХ. Потпуно је ирелевантно то што у самој Бања Луци није било ратних дејстава као што је ирелевантно то што у самом Дрездену није било ратних дејстава, па је савезничка авијација ипак сравнила са земљом тај немачки град-музеј јер су Немци били ти који су започели рат.
Препоруке:
2
0
134 четвртак, 30 април 2015 03:33
@Милодан
2.
Контекст рушења српских светиња на Косову је сасвим различит. Шиптари, или ако хоћете Албанци, су дигли оружану побуну у једној међународно признатој држави да би као национална мањина на територији те државе, противно међународном праву, основали своју државу. Дакле, Албанци не само да су ИЗАЗВАЛИ РАТНЕ СУКОБЕ већ су током тих ратних дејстава уништили стотине српских светилишта. Заиста не видим како се онда може поредити, или чак изједначити, рушење џамије у Бања Луци са рушењем српских манастира и цркава на Косову.

Да закључим. Поносан сам на свој народ јер никада током своје историје није починио злочин против мира, тј. никада није изазвао ниједан рат. Нажалост, други су му наметали ратове А САМИМ ТИМ И ПОСТУПКЕ КОЈЕ РАТОВИ ПОДРАЗУМЕВАЈУ.
Препоруке:
3
0
135 четвртак, 30 април 2015 12:42
Милодан @nepotpisanom
Могао бих са Вама летњи дан до подне, али није, како рекосте, ни време ни место.
Што би рекли политичари "слажемо се да се не слажемо".
Уздравље!
Препоруке:
1
0
136 четвртак, 30 април 2015 14:28
@Милодан
Све најбоље.
Препоруке:
1
0
137 недеља, 03 мај 2015 00:42
goran01
Kakvog premijera zaslužuje zemlja kao što je Srbija???Zemlja sa nasleđenim korumpiranim institucijama,preglomaznim birokratskim aparatom, unistenom privredom i osiromasenim gradjanima???Možda nekog top menadžera kao što je Đinđić predlagao svojevremeno da na ministre i drzavne delatnike tako treba gledati ali ih i tako treba plaćati???Pitanje je da li bi pristali ti TOP menadžeri da rade kod nas i za nas za platu koju imaju sadasnji ministri.Slažem se da sadasnji neki ministri ne vrede ni pola plate koju sada primaju.Mislim da je pravo pitanje suocavanja sa surovom realnoscu da smo mi jedna mala i nerazvijena zemlja koja je podlozna uticajima vodećih zemalja zapada i tu se naša priča o neutralnosti završava-ne možeš biti slobodan ukoliko nisi u stanju da odbraniš svoje interese a mi to odavno nismo počev od Kosova pa preko pljačkaške privatizacije koja je dirigovana preko stranih ambasadora pa su hrvatski biznismeni stvorili regionalna carstva na naš račun.
Препоруке:
0
0
138 недеља, 03 мај 2015 00:54
goran01
Kakvog premijera zaslužuje zemlja kao što je Srbija???Zemlja sa nasleđenim korumpiranim institucijama,preglomaznim birokratskim aparatom, unistenom privredom i osiromasenim gradjanima???Možda nekog top menadžera kao što je Đinđić predlagao svojevremeno da na ministre i drzavne delatnike tako treba gledati ali ih i tako treba plaćati???Pitanje je da li bi pristali ti TOP menadžeri da rade kod nas i za nas za platu koju imaju sadasnji ministri.Slažem se da sadasnji neki ministri ne vrede ni pola plate koju sada primaju.Mislim da je pravo pitanje suocavanja sa surovom realnoscu da smo mi jedna mala i nerazvijena zemlja koja je podlozna uticajima vodećih zemalja zapada i tu se naša priča o neutralnosti završava-ne možeš biti slobodan ukoliko nisi u stanju da odbraniš svoje interese a mi to odavno nismo počev od Kosova pa preko pljačkaške privatizacije koja je dirigovana preko stranih ambasadora pa su hrvatski biznismeni stvorili regionalna carstva na naš račun.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер