субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Са друге стране барикаде

Kоментари (106) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 18 април 2015 15:59
Мићко
И ово је као дијалог? Као глувом шапутати и слепом намигивати.
Препоруке:
148
4
2 субота, 18 април 2015 16:06
рпска сарма, а може и пасуљ
Значи И ДАЉЕ остаје Ми и... Они!? Па, добро, нека буде што бити не може!? Остало знате, све уосталом стоји у... "Горском вијенцу"!? Како за БИВШЕ "наше", тако и за БИВШЕ "подстанаре"!? Да, баш "подстанаре", а не суседе!? Јер, сусед ти НЕ ПАЛИ ИМОВИНУ, НЕ ЛОМИ ВОЋКЕ, НЕ ТРУЈЕ ВОДУ, НЕ УБИЈА СТОКУ и НЕ РАЊАВА& СИЛУЈЕ ЧЕЉАД!? Сусед је ОНАЈ до Бога или ако није, ... онда је ЗВЕР!? Према томе, НЕКА БУДЕ ШТО БИТИ НЕ МОЖЕ!
Препоруке:
143
3
3 субота, 18 април 2015 16:08
slobodan
Ostaje da jedino ratom rešimo sve probleme.
Препоруке:
159
7
4 субота, 18 април 2015 16:17
стање ствари
Добар преглед стања. Господин Антонић покушава да стрпљиво и мирно аргументише, а његов саговорник једнострано лупа о "геноциду", убиствима и прогонима. И обратите пажњу, отворено говори о нама као "пораженом непријатељу".
Препоруке:
168
4
5 субота, 18 април 2015 16:34
Обсервантес
Антонић води дијалог са собом а саговорник монолог с обојицом. Антонић , колоквијално опипава „анатомију за север“ (мада ни то неодобравам, ту „анатомију“, јер Метохија и Косово је, цела, света српска земља) а саговорник на све начине игнорише терористичку шиптарску суштину. Саговорник природним и заслуженим сматра непостојање Срба јер „још од Турака су они то заслужили“ а „ још кад ми је баба испричала“ онда је то апсолутно тако. Е, Антонићу с ким (може и КиМ) сте Ви и Срби нашли да водите дијалог! Шиптар није схватио да на сиву масу можеш да гледаш одоздо и одозго. Проблем код Шиптара је што је њихов поглед увек одоздо. (П.С. Идеја левице се рађа из горњих слојева сиве масе великог мозга. То је онај слој који први изумире старењем. Зато је саговорнику „баба“ неприкосновени ауторитет и аргумент!).
Препоруке:
120
3
6 субота, 18 април 2015 16:38
Дринко Кончаревић
@ Slobodan,
Не треба рат. Довољно је да се макну Амери из базе "Бондстил". Одмах за њима трче и Албанци. Када ће то бити? Не знам. неки параметри говоре да ће се у самој Америци десити ствари због којих ће Америка у великој мери да промени политику према Истоку.Живи били па доживели.
Препоруке:
128
4
7 субота, 18 април 2015 17:00
гаврило
ево сада читам неке повеље цара Душана које је давао номадским шиптарским планинским племенима да могу да сиђу и гдје да напасају своја стада...од овог Љепаја чујем да је из околине Ниша, можда ако је као и многи промјенио Народ и вјеру.Свашта би могли да чујемо и од наших до јуче Црногораца но то је дуга прича!Са шиптарима се не треба уопште уваљивати у никакве приче јер то је потпуно депласирано!и треба чекати промјену на глобалном плану!
Препоруке:
132
5
8 субота, 18 април 2015 17:05
ANA
Ovaj Albanac otvoreno preti i sta ce biti sa Srbijom kao I onaj nemacki pokojni ambassador Mas koji je valjda u Utisku nedelje, nekom sagovorniku rekao DA JE Kosovo gotova stvar a ovaj je rekao PA KAD JE TAKO ZASTO NAM TRAZITE DA PRIZNAMO? Na to je ovaj rekao PA AKO NE PRIZNATE UZECEMO VAM VOJVODINU, SANDZAK ... tO je bilo pre par godina I bila sam sokirana drskoscu I bezobrazlukom. Uskoro je otisao a posle I umro. Znaci svi razgovori sa |Siptarima se vode na taj nacin.. MI SA JAKIMA IMAMO DOGOVOR I IMA SVE DA PRIHVATITE I DA PEVATE INACE... E zasto se mi ne vezemo uz one druge jake to je pitanje...
Препоруке:
111
2
9 субота, 18 април 2015 17:19
Освајачке хорде на локалу
Ово би требало да читају они из "друге Србије", да виде своје и право лице својих наредбодаваца.
Препоруке:
102
2
10 субота, 18 април 2015 17:28
...
Шиптарска неписмена посла.Како то они фино тумаче историју по принципу "шта је бака рекла баки"...А друге писане трагове не спомињу наравно,хехе.

Елем,господин Антонић са оваквима баш и нема пуно тога да дискутује.Не вреди.

Јер ко је живео са шиптарима и поред шиптара зна да оваква врста дискусије са њима не вреди.Па то су чак и американци cхватили.

То је народ без историје,традиције,културе...народ којем је у генима само крађа и бандитизам,ма какву им државу американци и немци покушавали направити.

То ће се кад тад на Балкану решавати и то баш по моделу "домино ефекта".(Србија,Грчка,Македонија),који овај паметњаковић прижељкује.Јер,дојадили су свима ама баш свима на Балкану...Злопутпотребили су гостопримство.
Препоруке:
112
3
11 субота, 18 април 2015 17:30
Veritas Triumhus
Ви се залажете да се албански интелектуалци залажу “да и Срби нешто добију” у овој причи. Схватам идеју! Ал' - не дамо ништа! Зашто давати?


pa to samo glupi srbi davaju, niko normalan neda svoju teritoriju...eto, sa tim se slazem...sad da se vratimo na 40000 silovanih albanki...to je vec za verovali ili ne da covek moze ovakvu glupost da kaze...sledece je kidnapovanje, kidnapovali su se ljudi i pre rata, to ljepaja dobro zna, ali nista da kaze o zutoj kuci i jos mnogim zlocinima albanaca...e moj Antonicu, ja sam dole rodjen, zalosno je, ali albance odrzava samo mrznja prema srbima, nikada nece stati da mrze i da unistavaju Srbe, dokle god postoji LDP, SNS i DS sa njihovim idejama, albanci ce biti blize nisu....njima je cilj da uzmu pola srbije i uopste ne sumnjam u to da ce uspeti, mi smo jednostavno narod koji nestaje a uz to imamo teske nepismenjakovice i nesposobnjakovice...ta masa SNS i DS npismenjakovica ce nas glave kostati!
Препоруке:
95
2
12 субота, 18 април 2015 18:07
komentar
Cijenjeni Gos.Antonicu!

Cemu uopce dijalog sa osobama poput biserko ili ljepaja? Iz iskustva znam(figurativno)da kad su u pitanju hijene tu Vam nista ne pomaze!!!
Препоруке:
91
1
13 субота, 18 април 2015 18:28
Arčibald Rajs
Sa albanskim narko-dilerima i teroristima nema dijaloga, oni koji su pobili na hiljade Srba, vadili živim Srbima organe, popalili na stotine crkava ne poznaju jezik dijaloga već jezik sile. Kada im drugari preko Atlantika budu jednog dana spakovali kofere onda će postati mnogo mekši, ali tada će doći račun za sve zločine na naplatu. Do tada da parafraziram pozdrav raseljenih Jevreja koji su skoro dva milenijuma imali pozdrav ''dogodine u Jerusalimu'', moj pozdrav je ''dogodine u Prizrenu''.
Препоруке:
88
2
14 субота, 18 април 2015 18:42
Dragan
Činjenica je da su Albanci pod vlašću Srbije imali autonomiju i beskrajno šira prava nego danas Srbi imaju na od zapada okupiranom Kosovu. Srbi kada su bili u vlasti su dali Albancima autonoman život u zajednici sa Srbima. Šiptari to ne daju Srbima kada su oni u prividnoj vlasti (ta vlast na Kosovu je zapravo NATO vlast), čak da je vlast šiptarska bila bi puno gora (pokazalo se 24 marta) nego li je vlast okupatora NATO pakta.

Problemi o kojima Fadilj govori su nastali onda kada su šiptari uznastojali da otmu Srbima srpsku teritoriju samo za sebe a Srbima - ništa.

O događajima posle NATO bombardovanja Fadil se pravda: "Да ли смо ми имали снаге све то контролисати? Ја мислим да нисмо." Al on misli da su Srbi imali snage kontrolisati događaje nakon pokušaja šiptara da im otmu deo teritorije. Znači šiptari nisu mogli kontrolisati svoje zlo, i stoga nisu krivi a Srbi su morali moći kontrolisati svoje zlo inače su krivi.
Препоруке:
60
2
15 субота, 18 април 2015 18:50
ludilo
ovakav dijalog je vec vidjen jos od hrvata,njihovi intelektualci nauce pesmicu od glavnog PR-a i onda ko o cemu baba o ustipcima, nije vredno trositi vreme na to.
Препоруке:
77
4
16 субота, 18 април 2015 18:52
Dragan
Događaji na Kosovu koji su se desili nakon NATO bombardovanja pokazuju i dokazuju da je Milošević bio potpuno u pravu u nastojanju da policijskom i vojnom silom pokuša oda odbrani srpski narod, srpsku teritoriju i srpsku državu.

A to što je u toj pometnji rata bilo zločina naravno treba osuditi, ali u svakom ratu je bilo zločina! Nađite neki rat bez zločina! I ovaj rat na Kosovu po tom pitanju nije nikakav izuzetak. Zločine su nažalost činili svi. Pogledaj samo koliko zločna čini američka vojska svuda po svetu, i to ne u ratu već u okupaciji. A oni Srbi koji su činili zločine učinili su i najveću kontra-uslugu svom narodu i državi. Rat ako baš ne može da se izbegne mora da se vodi po viteškim principima. Ne sme se činiti nikakvo zlo, nikakav zločin. Ubiti ili biti ubijen u viteškoj borbi je slavan čin, a činiti zločin i mučiti ili ponižavati sputanog je odlika bednika. Al danas je malo vitezova i viteškog duha, većinom kurvarluk, a žale se na druge...
Препоруке:
67
4
17 субота, 18 април 2015 18:59
ludilo
uostalom 40000 silovanih zena, za tri meseca rata , pa ko je onda ratovao ,koliko bataljona silovatelja treba imati plus logistika plus ... mislim stvarno ako je to intelektualac ja sam vanzemaljac.
Препоруке:
95
3
18 субота, 18 април 2015 19:02
Stanić Milan
Treba biti strpljiv i čekati 2."poluvreme.

"Mi, koji smo bili zaduženi za teritorijalni integritet zemlje u proteklom periodu, na ovaj ili onaj način, očito nismo izvršili zadatak.Srpski narod koji je bio tvorac Jugoslavije,tu zemlju trebao je braniti još u Sloveniji po ceni najveće žrtve. Kad se došlo do KiM bilo je suviše kasno.
Političari koji dođoše posle 5. oktobra otvoreno su "prodavali"suverenitet zemlje - deo,po deo, radi neki fantomski integracija u EU i ličnog probitka i koristi, u čemu su prednjačili čelnici DS-a,SPS-a i SNS-a.
Otišlo se predaleko.Bez veliki lomova nećemo biti u mogućnoti povratiti suverenitet i integritet Srbije.Pre 15 dana na RTRS-u gostuje Francuz,poslenik javne reči."U Evropi ne postoji tužnije mesto nego na Kosovu, gde srpski narod živi u enklavama,obespravljen,siromašan, zaboravljen..."Treba li šta još reći?
Препоруке:
69
3
19 субота, 18 април 2015 19:13
рибар
Пошто се овде води дебата о шитарском осећају правде написаћу о њој причу мог деде и бабе . По завршетку априлског рата 1941. кад се југословенска војска повлачила мој деда је био у чети која се повлачила преко Косова и Метохије . Остали су без хране њих 15 . Наишли на шиптара и понудили му новац за хлеб. Шиптар је реко нећу паре оћу пушку. Дали су му пушку али су кришом извадили ударну иглу . Пошто су кренули погледају према шиптару а он нишани и кликће да их упуца ал није успео . А моју бабу су за време рата протерали шипгари из Вучитрна као дете успела је да се спасе бежећи на магаренцету . Прихватило их је једно село у околини Прокупља и помогло . Имам само рећи једно на све ово ДОГОДИНЕ У ПРИЗРЕНУ!
Препоруке:
87
2
20 субота, 18 април 2015 19:28
Обсервантес
Интересантна је пропагандна шиптарска систематичност што није одлика затуцаности која је у основи шиптарског балистичког тероризма. Одлика шиптаризма није креација већ деструкција. ШИПТАРИ СУ УСТАШКА ВОЈСКА на терену Србије. Уз МОНТЕНЕГРИНСКУ ВОЈСКУ се, дрогом као оружјем, преплављује Србија. Брутална проституција која се рекламира на националним телевизијама, примером, преко женске сорте, врши се убацивање црва дефинитивног располућивања међу Србе, по полу. Мушки су неспособни да бране Косово а жене вам се проституишу с Арапима и Османијем (и сл. на јахтама, у Дубаиу...) за паре...
Препоруке:
64
2
21 субота, 18 април 2015 19:31
Обсервантес
... Или Хасан Дудић, може оправдано да бије пред камерама, за пример, кад хоће (ногама, рукама...). Жене проститутке, Српкиње, издржавају мушке Србе кукавице и јајаре! Усташки рукопис је у томе очигледан. И не зато што је тактички надмоћан него зато што је ватикански тутор свесадржајан и одржава ланац антирпске команде. Све агресивно против српског народа у основи је из усташког репертоара. Ни усташе нису креативне али у ланцу антисрпства, задовољни и нимало уморни, без коштања (чак уз огромну зараду), посредују прошитарски јер Срби су кукавице а жене су им проститутке!
Препоруке:
50
3
22 субота, 18 април 2015 19:43
DEL POTRO
Sad razumem zasto ono jedno Srpce preostalo u Prizrenu ne sme ni u dvoriste da izadje.Jer ovaj je valjda neki siptarski intelektualac.Mozes misliti kakvi su oni sto nisu intelektualci.
Препоруке:
84
1
23 субота, 18 април 2015 19:45
Banditski brlog
..."Али, са слободом се не да преговарати"!...

U YU državi g. LJepaja imali ste vi i slobodu i veća prava nego Srbi. Ali vam to nije bilo dovoljno: hteli ste Kosovo bez Srba i to ste uz pomoć zapadnih sila i dobili.Ali nećete za dugo. Kao što je vaša prababa pričala vašoj babi, tako ću ja mojim unucima a oni svojim, pričati ko ste vi i šta ste.
1941. g. listom ste prišli okupatorima tj. Nemcima i Italijanima. I možete zahvaliti J. Brozu što nista 45.-te proterani isto onako kao folksdojčeri iz Vojvodine.
Препоруке:
64
3
24 субота, 18 април 2015 19:49
Dragan
Glavni problem Srbije u proteklim ratovima je nepravednost i neobjektivnost zapada - nametanje laži kao istine. I to nije prosta čista laž, ona je ona žilava laž koja je pomešana sa malo istine.

Iako je Srbija branila svoj narod i jedina bila za očuvanje zajedničke države zapadu nije odgovaro "saveznik Rusije" pa su svalili gomilu laži na Srbiju.

Te laži, budući prefidne se sastoje u tome da se zataškavaju zločini nad Srbima a ističu zločini Srba. Tako izgleda kao da su Srbi krivi a nesrbi žrtve; dok je na nivou naroda i države istina obrnuta. Srbi su najviše i kao narod i kao država izgubili u tim ratovima i oni su tu najveće žrtve i taj rat protiv Srba još nije prestao. Objektivni podaci govore jedno a zapadna propaganda obrnuto od toga.

Glavni krivci za taj inženjering su britonsi i germani (Amerika, Britanija i Nemačka i Austrija pre svih). Srbja je tu izgubila propagandni rat gde je zapadna laž (nadam se privremeno) pobedila objektivnu istinu na terenu.
Препоруке:
48
1
25 субота, 18 април 2015 20:05
činjenica
sve će ovdašnji komentatori probaviti samo ne realnost
Srpska istorijska nacionalna frustracija je da izigravaju veliki evropski narod, a za takvo nešto nemaju dovoljno biološke supstance, tako da sve liči na situaciju kada impotentan muškarac hoće da siluje ženu - muči sebe a i nju. Da Srba ima kao poljaka, francuza, talijana itd. pa naravno da bi ostali u manjini tražili svoja manjinska prava i kraj priče. Već sada u jugoistočnoj evropi srbi nisu najbrojniji narod (zbrojite slobodno). I svakako, srbi su devedesetih imali 'viagru' - JNA. 'Viagre' više nema!
PS
Znam sad će ovi heroji komentara opet da tvrde da niko osim srbina ne zna repetirati pušku i slične gluposti. Ako im je lakše neka tako misle i dalje.
Препоруке:
18
67
26 субота, 18 април 2015 20:14
фристајло
Да мало "џарнем" Антонића: шта сте тражили- то сте и добили!
Шалу на страну- било је за очекивати овакав одговор на Антонићева питања. Не само због "монолитности" албанског промишљања о теми, већ зато што свако искакање из те матрице ставља мету на чело неког ко би рекао другачије; то се већ догађало, то знамо...
А што се тиче-
Необична ми је та традиционална особина српских левичара да се великодушно – „интернационалистички“ – одричу територија где живе Срби;

-то је зато што то вуку као навику из времена "црвеног диктата" из Коминтерне, која је се "гађала" туђим националним територијама крајње неодговорно. Како се то завршило- сви знамо; ето, и Крим је једно од таквих жаришта.
Бити левичар је ствар политичког модела, који заступате; то никако не искључује националну припадност и патриотизам. Чак га, у светлу последњих деценија и искустава у вези с тим- чини обавезним.
Класно и национално се допуњују и чине корпус обавезних права радничке класе.
Препоруке:
46
4
27 субота, 18 април 2015 20:28
"Срби су кукавице а жене су им проститутке!"
Још није тако, али то јесте оно што нам намећу господари прљавог новац са запада, његове овдашње власти и њихови цинични заступници и провокатори на "реал" медијима.
Препоруке:
48
0
28 субота, 18 април 2015 20:36
miko
Adolf Hiler je područje severno od reke Ibar, po okupaciji, priključio Nedićevoj Srbiji, a danas se Angela Merkel upinje svim silama da to područje nazove izmišljotinom „severno Kosovo“ i pripoji ga na silu stvorenoj državi Kosovo. Leposavić, Lešak i Zvečan, opštine severno od reke Ibar, nikada nisu pripadale KiM sve dok ih Petar Stambolić, pedesetih godina prošlog veka nije protivustavno (jer je unutrašnje uređenje Srbije bilo definisano u Ustavu NR Srbije) oteo od centralne Srbije i priključio AP Kosovo i Metohija. Zapadu, naravno, nisu smetale odluke diktatorskog i nedemokratskog komunističkog režima ako su bile na štetu Srbije i srpskog naroda. Šta više, vidimo da su mu dobro došle...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/04/15/jesmo-li-idioti-ili-samo-licimo/
Препоруке:
47
1
29 субота, 18 април 2015 20:36
Dragan
činjenica


Činjenica je da su oko Srbije celu deceniju obigravale sve najveće sile zapada ne bi li je nekako savladale i obuzdale, a bila je izolovana i sama! i nisu uspeli u tome dok se među srbima nije našao kritičan broj korisnih budala 5 oktobra. Ni sankcije, ni satanizacija, ni bombardovanje 18 ekonomski najrazvijenijih zemalja zapada, nisu doneli pobedu zapadu nit su savladali malu Srbijicu, već je to učinila naivnost i pohlepa dela stanovništva koji su poverovali da im je neprijatelj vaći prijatelj od domaćeg branioca! To je ono što je Srbiju dovelo u ovo stanje - vlastita naivnost i pohlepa.

A NATOu služi na čast ono bombardovanje od 78 dana naroda koji je samo branio svoj dom i državu, i to praktično bez objektivnih tehničkih sredstava za odbranu od takvog neprijatelja. To je zapravo bio masakr i iživljavanje.

Nećemo im to zaboraviti. Neke će oni zaluditi, al neke nas - neće. Prvom prilikom RUSIJA!
Препоруке:
49
4
30 субота, 18 април 2015 20:42
@cinjenica
Ti sigurno imas puno iskustva sa problemima impotentnog muskarca :D Verovatno si zbog toga toliko nadrndan i Srbi su ti krivi za sve.Kupi africku sljivu i sjasi ;)
Препоруке:
60
6
31 субота, 18 април 2015 20:45
Dragan
Činjenica je da afrička šljiva - ne pada!
Препоруке:
18
5
32 субота, 18 април 2015 20:46
Обсервантес
@činjenica, Биолошка супстанца се данас решава с две ракете. Срби су последњи бранили антибиолошки принцип: „чије овце томе и ливада“ (ватиканскоусташки с индукцијом Шиптара). Последња шанса цивилизације била је српска жртва за добро планете. Срби не кукају. То што нам псују мајку, што силују један народ је био последњи цивилизацијски испит и ваша последња шанса. Шанса за инертне једноћелијске организме. И сами да останете појешће вас већи црв. Шанса планете су Срби. Да поновим, СРБИ! Планетарни катанац је у Срба. Молите Бога да Срба буде! Јер, Срби кад се моле за себе, моле се, уствари, за вас.
Препоруке:
50
3
33 субота, 18 април 2015 20:51
Бојан, Приштина
Прва лекција коју би требали знати који нису из средина где се живи са Албанцима :
Свака разумна расправа, поштен и искрен приступ - цивилизован однос ЈЕ ПОТУНО БЕСМИСЛЕН.

У Топлицу и јужну Србију су дошли на турским димискијама и ханџарима - српском пушком смо их истерали.Нажалост ми у старој Србији нисмо имали среће да нас Обреновићи ослободе, и реше проблем арнаутлука, ко се сада сећа да су у Ужицу Турци и Муслимани били 95%, у Шапцу 80%, да је Чачак турска реч итд.

Исти је случај са Косметом и Поморијем - звучиће брутално, али или ћемо их најурити српским оружјем или ћемо их дочекати поново код Прокупља и Блаца, врло брзо. Ипак је све то наша исконска земља.
Препоруке:
71
2
34 субота, 18 април 2015 20:57
Обсервантес
@DEL POTRO, дуго ти је требало!
Препоруке:
18
1
35 субота, 18 април 2015 20:59
Posmatrac
Pozdravljam NSPM što je objavila ovaj dijalog. G. Antonić je dosta umeren, hrabar i civilizovan, a njegov sagovornik dosta oštar. Ali treba da cujemo jedni druge. Razočaran sam komentarima, jer su potpuno jednostrani. Daleko smo još od mirnog suživota.
Препоруке:
10
60
36 субота, 18 април 2015 21:00
Бојан, Приштина
Мико

И не само то, Хитлер нам је оставио и области око Вучитрна и Подујева.
Што је доказ да су ови неонацисти много гори од њихових претходника.
Препоруке:
55
1
37 субота, 18 април 2015 21:30
bob.e.lee
Kratak komentar, na latinici, da ako neko čita sa "druge strane barikade", može da mi objasni: 84-5 sam bio u jna na KiM, na aerodromu. Moja porodica se leta '85 vraćala sa odmora u Grčkoj i hteli su da me posete.
Na pitanje gde je aerodrom, niko im nije odgovorio a to se sve dešavalo par godina pre Miloševića.
Препоруке:
35
3
38 субота, 18 април 2015 21:51
синиша
Господин из Албаније истиче свој најачи аргумент, а то је да му је баба причала шта је њој причала њена баба. А то је да су они живели у неком селу, селу Љепоја, код Ниша. Дакле село Љепоја, што се види по иену је албанско село, јар је тако рекла баба, по казивању њене бабе.

Рецимо да је баба скроз у праву, да јесу живели у селу код Ниша и да се село звало Љепоја и да су их одатле истерали Срби.

Међутим и ја сам имао бабу и мене јемоја баба нешто учиила на пример да сам ја Србуин, а да су и други људи људи и да треба да будем прво човек, па тек онда Србин. Али Љепоју, право албанско име, његова баба није учила да треба да буде прво човек, па тек онда све друго, зато вероватно јије Србин. Кад је Албанац што се зове Љепоја.

Углавном, историјска дискусија почива на позивању на истроријске документе и споменике, а не на исказе бабе. Бабини искатзу су релевантни за васпитање.

Где пише у ком историјском извору да је то село било албанско, а где пише да Косово није српско.
Препоруке:
50
2
39 субота, 18 април 2015 21:54
Na Gazimestanu
Dijalog s ovima,samo preko nisana.
Препоруке:
67
1
40 субота, 18 април 2015 23:22
фристајло
Posmatrac
Razočaran sam komentarima, jer su potpuno jednostrani. Daleko smo još od mirnog suživota.

Разочаран сам Вашим разочарањем, јер је потпуно неосновано и необјективно.
Причате о једностраности, и суживоту (хрватски израз?), а заборављате ко је из тога једнострано иступио?!
У СФРЈ је то функционисало, а онда је албанска страна одлучила да то више не жели, и деценијама саботирала сваку интеграцију у државна устројства, која су се изређала.
Албанци су извршили класичну сецесију, насилну, и уз пресудну помоћ страног фактора, а иоле поштеним сагледавањем садашњег тренутка уочава се да преостали Срби живе у класичном гету, лишени најосновнијих људских права.
Дакле- о чему Ви то?
Препоруке:
52
3
41 субота, 18 април 2015 23:38
Срби су протерали шиптаре из ниша и околине!?
Слажем се: Доказано је да су војници, паравојска и полицајци 'успели' силовати 30-40 хиљада албанских жена, те тако условити на стотине породичних драма! Можда ће неки правдољубац инсистирати да их није било 30-40 000 него само 20.000!
..
Са киме сте то ви Антонићу разговарали?
Са професорком са фду или албанским интелектуалцем?
Са било ким да јесте,онај ко изговори овакву флагрантну неистину,дезавуише себе за било какав наставак дијалога.
Препоруке:
60
1
42 недеља, 19 април 2015 00:29
ПАКА
Глас са друге стране барикаде одговара Антонићу: "нашао си коме ћеш да се жалиш, па ја сам клозет папир".
И заиста, све што се чуло са друге стране барикаде може да се смести једино у клозет папир. И приче које је његовој баби причала њена баба коју су, како глас њихове савести рече, силовали 30 до 40.000 пута. И протерали их, и куће попалили које још нису стигле ни да саграде, и богомоље порушили и надгробне споменике поломили, и шуму посекли,и ...ни децу им нису давали да рађају, више од осам по глави, и дечијим додатком са којим су једва везивали крај с крајем, а Тито кум био сваком једанаестом...
И знам да се говорник са оне стране барикаде не обраћа нама, са ове стзране, него тамошњој деци да би и она својој деци ималла да причају шта им је баба њихове бабе говорила о Србима којих, срећом, више нема.
Препоруке:
37
0
43 недеља, 19 април 2015 02:16
au mile
Рушитељи српских гробаља, насилници, разбојници, убице, силоватељи, касапи, лажљивци, бандити. Талог. Без иједног јединог признатог научника, уметника, човека , било кога. Јединствени у мржњи према свим другима, са једном идејом, како прогнати и отерати све што није Албанско. Грабећи комад по комад земљишта, туђег земљишта, бесомучно рађајући децу која ће бити нарко дилери и убице да би се још више рађали, са само једним циљем, да демографски потуку староседеоце и да се шире. То је једина њихова идеја и идеологија. Нема левице, нема деснице, нема демократа, социјалиста, плурализма, било чега. Нема ничег. Само идеја о Великој Албанији, етнички чистој. И тај талог данас подржава најјача сила света и "демократски" западни свет.
30-40.000 силованих Албанки. Лаж.
13.000 убијених "цивила". Лаж.
Неприпремљени бандити и силом мобилисани необучени сељаци никако нису цивили. Добро оспособљена војска их је таманила као муве. Чак и на Кошари где су имали НАТО ваздушну подршку су изгубили.
Препоруке:
44
0
44 недеља, 19 април 2015 06:37
Nije kriv internacionalizam već kosmopolitizam
Rusi nemaju drugi izbor do internacionalizma.To ne znači predaju teritorije. Glavni samodestruktivni potencijal Srbije je baš bio i ostao revanšizam i friziranje istorije. Pobednik je u pravu!!!! Monarhija je poražena. Četnički nacionalizam je poražen. Komunjarski socijalizam je poražen!... Ne treba se vrteti u krug. Idemo dalje. Učimo od SAD i EU ali ne potcenimo ni SSSR, YU, EEZ...Srbi probudite se, nešto se dešava. Pa nas zavitlavaju razgovorima sa Šiptarima. Pa gde je demokratija u Srbiji? Kada ste bili u nekoj emisiji?
Препоруке:
8
10
45 недеља, 19 април 2015 07:48
ел србињо
Антонић тражи аутономију за северни део, а овај би да узме све до Ниша.бесмислено је водити дијалог са шиптарима.
Препоруке:
35
0
46 недеља, 19 април 2015 10:08
leki
Dok Srbi ne uklone kosti Dimitrija Tucovića sa Slavije i ne obale ono Meštrovićevo čudo na Kalemegdanu koje se zove Pobednik, neće biti mira na ovim prostorima. Tucović je pre sto godina otvoreno optuživao državu Srbiju i njenu vojsku za genocid nad šiptarima, oslobadjanje Stare Srbije nazivao imperijalističkim osvajanjima srpske buržoazije, i umesto da vo vjeki vjekov u srpskim udžbenicima bude obeležen kao izdajnik, o njemu se pišu laži, a komunističke vlasti su mu kosti sa lazarevačkog vojničkog groblja 1949. prenele na Slaviju, da ga svakog dana mimohode stotine hiljada ljudi. A Pobednik je šiptar, go, samo sa kečetom na glavi, što se jasno vidi na fotografijama izbliza.
Препоруке:
34
3
47 недеља, 19 април 2015 10:22
Neša (Glodur)
Колико се може водити "дијалог" са представником народа за кога каже да су Албанци а не Шиптари. Па, и сами Шиптари не признају да су Албанци. Исти је случај са Циганима који не признају наметнути назив Роми. Сам став о називу сопственог народа је полазна основа за све даље што може да заступа и говори "угледни косовски политички аналитичар" како га медији представљају.

Ево неких његових ставова које оштро заступа: Бошњаци и Албанци су европски народи, Санџак и Прешевска долина требају бити аутономије, Прешевску долину видим као будућу аутономију, за нас Европа нема алтернативе, на Балкану данас постоје само две разлике: европска или антиевропска оријентација...

Дијалога, дакле, у овом тренутку може бити само са званичном Србијом али не и са Србима.
Препоруке:
24
1
48 недеља, 19 април 2015 10:22
Станић Милан
Станић М. - Обсервантес

Исчитао сам Ваше прилоге на задану тему.Могу рећи да су врло интересантни и да суштински објашњавају шиптарску експанзинистичку политику.Лично, прочитао сам доста релевантне литературе везано за српско - шиптарске односе.За разлику од српске политике која се "ломи" и мења зависно од идеолошке државне матрице,шиптарска политика,кад је у питању национални интерес има историјски континуитет.Карактеристика шиптарског деловања кроз историју је прагматичност.Албански првак Пашко Васа - ефендија ће рећи," да је једина религија Албанаца - Албанија и да у том смислу треба фокусирати укупне националне и духовне снаге.После оснивања Призренске лиге 1878 тзв. "Албанска лига" је била продужена рука турске дипломатије на Балкану јер није била задовољна закључцима Сан Стефанског мира и Берлинског конгреса.Шиптарски пројекат В. Албаније није плод Е. Раме већ албански национални програм који је стар 120 г.Ако погледате документе Призренске и Пећке лиге(наст)
Препоруке:
25
0
49 недеља, 19 април 2015 10:34
Станић Милан 2
(наст)
Косовског комитета из 1918.Бујанске конференције КПЈ-Покрајинског комитета за КиМ 1944."Качанички устав из 1992."и коначно проглашена независност 2008. уз асистенцију НАТО алијансе.
Микронационализми ,који се јављају после распада СФРЈ,постали су јако оружје САД.Зато Џ.Бејкер каже:" Активирати Косово кад год треба издејствовати уступке од Београда."
КиМ област спадају у тзв. "критични простор" на Блакану затварајући троугао:Скопје - Софија,Софија - Кралјево и Кралјево - Приштина Скопје.Раније сам писао да је давно пре званичног распада СФРЈ НАТО алијанса узимала КиМ као "велику стратегијску плочу"за извођење оперативно - стратегијског десанта у планираној агресији са радикалним циљем. Велики српски научник Јован Цвијић констатује:" Ко држи Косово, тај не влада само само са простором Србије него и централном балканском облашћу.
Ерго. Оно,на што не могу дати одговор је аутодеструкција нације и поред јасно кристалног сазнања.
Препоруке:
34
0
50 недеља, 19 април 2015 10:53
SuperBad
Rat je tek poceo
Препоруке:
38
0
51 недеља, 19 април 2015 11:06
su
Šiptari su samo orudje u rukama Vatikana.
Препоруке:
32
2
52 недеља, 19 април 2015 11:43
Поштовалац НСПМ
Још само нисмо прочитали да је кнез Лазар био Албанац да су се Шиптари и пре Римљана купали у кади и сличне глупости. Албанци не би и ни постојали да им Срби нису то омогућили, они су вазда били нечији вазали Турски, Немачки, Енглески или НАТО то је свеједно. Наива и примитивизам елите једног народа говори доста и о том народу, али о народу се не сме судити на основу лоше елите, ово пишем из потребе да пробудим ону праву вредносно и морално, не посрнулу елиту Српску. Када је реч о овом Албанском мудрацу, може се изрећи она наша народна, ''рани куче да те боље уједе''. Живела Србија.
Препоруке:
35
1
53 недеља, 19 април 2015 11:52
Турас
Чудим се али донекле и разумем С. Антонића . Господине Антонићу постоји у нашем народу изрека ; Узалуд се баца пред свињу бисерје " Черчилов политички мото је био :"Са џетлменима , џентлменски са ганстерима ганстерски "Овај Шиптар је прво необразован ,не познаје ближу историју балканских народа(студирао је у Приштини) , да би реално могао да процени ко су они а ко су Срби на Балкану .Није ни чудо . Успон су доживели у Брозовом времену .НАТО окупација , данас доноси њима "државност"на бајонетима ( уз помоћ издајника на власти )и овај верује у будућност шиптара на Космету. Лупета о плурализму и завршава са катарзом (али у медицинском смислу). Јер о моралу разговарати са шиптарским "интелектуалцима"је као што у почетку наведох - бацање бисера пред свиње .
Препоруке:
35
0
54 недеља, 19 април 2015 15:21
Darko
Moram podsetiti komentatore što ovde penušaju o Albancima, da niko nikada nije pobio ili na drugi način demantovao navode (ili bar meni nije poznato) D. Tucovića o srpskim zločinima 1912. god.
Препоруке:
9
38
55 недеља, 19 април 2015 15:25
Бранко
Недорастао саговорник из Приштине...
Препоруке:
29
0
56 недеља, 19 април 2015 16:53
miko
...Naravno da civilizovane zemlje ne ponašaju kao Britanci koji su 1998-99 rame uz rame sa šiptarskim teroristima uzaludno pokušavali da preko Košara okupiraju Kosovo i Metohiju. Zajedno sa još 17 zemalja Britanija je mimo bilo kakvog prava – dakle kriminalno, bombardovala Srbiju 78 dana i noći, ubijala, rušila i zasipala uranijumom, jedina sa Amerikom ostala do kraja u toj zločinačkoj akciji i uprkos svoj sili i obesti vojnički nije mogla da okupira Srbiju i morala je da prihvati okončanje rata Kumanovskim sporazumom i Rezolucijom 1244 koju je i sama izglasala i garantovala...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/02/08/prave-se-ludi/
Препоруке:
24
0
57 недеља, 19 април 2015 17:06
Деда Миле
Добро је што сте објавили одговор оног Шиптара који је просто луд од мржње и Србе не може да смисли. Нека се види с ким имамо посла, а они који стално причају о помирењу нека покушају да схвате да је то немогуће.
Препоруке:
28
0
58 недеља, 19 април 2015 17:07
Деда Миле
Добро је што сте објавили одговор оног Шиптара који је просто луд од мржње и Србе не може да смисли. Нека се види с ким имамо посла, а они који стално причају о помирењу нека покушају да схвате да је то немогуће.
Препоруке:
13
0
59 недеља, 19 април 2015 17:08
Дринко Кончаревић
@Бранко,
Да би дорастао, нека прочита интервју са Професором Игором Панарином у данашњој "Правди". Кад сам написао коментар на коментар Слободана, нисам знао за овај интервју.
Препоруке:
10
0
60 недеља, 19 април 2015 17:11
Banditski brlog
@Darko

niko nikada nije pobio ili na drugi način demantovao navode (ili bar meni nije poznato) D. Tucovića o srpskim zločinima 1912. god.


Uzmimo da je ovo tačno. Ali zaboravljaš vekovni teror nad Srbima koji su vršili šiptari a sve pod patronatom turske vlasti. Pročitaj o tome knjigu "Ruski Konzul" od V.Draškovića.
Препоруке:
21
2
61 недеља, 19 април 2015 17:21
Saša
Uzvišeno je vjerovati u dijalog ...

Ali ko god pročita ovo ne može a da ne dodje do zaključka da ima situacija kada je dijalog nemoguć .

Ovo što jedna strana ni ne pokušava da udje u dijalog ili kompromis je odličan primjer da se ne treba zaludjivati da je dijalog moguć i obavezan .

Izmedju Srba i Albanaca je jasna situacija samo to Srbi već 100 godina neće da vide .

Vjerovatno zbog toga što stalno očekuju dijalog .

A još gore je i kada postoji dijalog sa nekim ko je neiskren .

Nema tu nekog dijaloga i kompromisa ... na žalost ali je tako .

Koliko ko silom uzme , sam ili uz tudju pomoć , toliko ima prava .

Može se pričati samo o prekograničnoj saradnji .

Granice su trenutno na štetu Srba .

Zna se kako su tu postavljene i ne treba gajiti iluzije da se bilo kako drugačije mogu promijeniti .

A dijalog ...

U konkretnoj situaciji samo zamajavanje ...
Препоруке:
18
1
62 недеља, 19 април 2015 17:28
S.Z.Ž
Ovo je još jedan dokaz da sa Šiptarima nema razgovora potkrepljenog argumentima i sa relevantnom osobom intelektualnog tipa iz jednostavnog razloga, što kod njih, šiptara i nema intelektualaca već samo propagandnih botova.
Eto, sad ispada da su Srbi proterali šiptare sa cele teritorije Srbije još pre dvesta godina ali nije jasno što su se zaustavili sa proterivanjem baš na Kosovu, mogli su naši preci još malo da se iscimaju, i proteraju šiptare sve do Albanije ako ne, i da ih podave sve u Jadranu.

A i nešto se ne slaže broj stanovnika Kosova sa beojem ubijenih jer bi po toj logici, da smo ih toliko ubijali njih sad bilo deset puta manje a njih ima deset puta više...izgleda, Laže šiptar pa ne trepće...
Препоруке:
24
1
63 недеља, 19 април 2015 18:21
Посматрач
Покушао сам да пажљиво разумем оба писца у овом чланку. Антонић свом колеги у Приштини предлаже нешто логично, да се Србима на северу Космета да оно што Албанци на Космету имају у Србији. Његов колега Лепаја пак говори о злочинима Срба над Албанским цивилима. При томе воли да преувеличава ствари говорећи о више десетина хиљада силованих жена Албанки, десетину хиљада убијених углавном цивила, о протераним Албанцима из Нишког краја и јужнијих делова Србије после 1912. године и др. Зашто не каже како су почели сукоби на Косову и Метохији. Зашто су Албанци основали илегалну скупштину покрајине поред постојеће? Рећи ће да нису хтели да прихвате Устав из 1989. године када је положај покрајине враћен у нормалу. Зар не зна да је покрајина по старом уставу била "старија" од Републике Србије што је мимо памети. Тај Устав је 1974. год. донет под притиском западних република у СФРЈ са намером да се у будућности разбије Србија. Ко је оснивао наоружане групе који су отимали и убијали цивиле?
Препоруке:
25
1
64 недеља, 19 април 2015 18:24
Slavomir Srpski
Prica je vrlo jednostavna: Dosla je NATO i prisvojila Kosovo, koje je sada samo formalno protektorat UN, a bukvalno vanteritorijalna baza NATO. To je NATO uspela ne pobedom, vec strahom Slobe od blefa-pretnji Ahtisarija i laznom obecanju Cernomidina da ce oni svojim vojnim trupama tamo garantovati prava prostalim Srbima.

Elem, Rusi su zbog strategije osjanja "partnera" Nemacke pre svega, jednostrano povukli svoje trupe i pregazili data obecanja, pa je tek onda NATO sebi zazidao drzavu. Pristina je tu vazna koliko kap vode u reci, pa zvati ove nazovi-intelektualce je besmisleno. Dok je tamo NATO, kao nekada Turci, ovi albanski intelektualci ce se osecati nepovredivim. A istorija uci drugacije, pa ce opet neke nove generacije Albanaca tamo platiti za NATO ambicije. Turska je bila 5 vekova imperija na Kosovu, a NATO mislim da ipak NECE. Oteto-prokleto!
Препоруке:
21
2
65 недеља, 19 април 2015 18:32
Аутошовинизам и аутофашизам
Пре било каквог рата треба победити Другосбијанце, ту издајничку змију која нам живи у кући, забранити аутошовинизам и аутофашизам једном за свагда!
Препоруке:
28
3
66 недеља, 19 април 2015 18:38
Посматрач - (2)
То је рађено са намером да се изазове реакција државе, која мора да заштити своје грађане. Зашто су Албанци одбјали више од 12 позива за разговоре са делегацијом из републике Србије у Приштини? Вероватно зато што су са својим менторима из западне Европе и САД-а већ направили план за ескалацију сукоба. Ти ментори, уместо да објективно оцене стање и догађаје, нападају власт републике да користи прекомерну силу. Та сила је била сразмерна узроку који је изазвао. За то време се припремају за претњу Србији оружаном интервенцијом ако не повуче снаге са Космета. Шта значи повлачење снага, ако не предају покрајине нелегалним наоружаним терористима. Иако је Србија делом изашла у сусрет захтевима, нађени су разлози да се изврши оружана агрсија на државу. Иако су после агресије настали егзодуси свих цивила, и Срба и Албанаца, уз помоћ медија, РТВ и новина, приказано је само исељавање Албанаца уз драматичне слике са граница. Злочини НАТО авијације су прикривани а приказивани српски злочини.
Препоруке:
18
1
67 недеља, 19 април 2015 18:49
Darko
Banditski brlog
Uzmimo da je ovo tačno. Ali zaboravljaš vekovni teror nad Srbima koji su vršili šiptari a sve pod patronatom turske vlasti. Pročitaj o tome knjigu "Ruski Konzul" od V.Draškovića.

Hvala na preporuci, knjigu sam pročitao. Teror nad srpskim stanovništvom uopšte nije sporan, ali, ako je tačno to što je Tucović pisao o srpskim zločinima (a voleo bih da je to izmišljotina) onda to ipak donekle menja stvari u poimanju odnosa između Srba i Albanaca.
Препоруке:
7
4
68 недеља, 19 април 2015 19:10
Светислав Костић, сарајевски Србин
Кукавице србијанско колаболатерске, директно одговорне да од Сребије остало само једно мало "с". нека вас је срам. Прекодринским Србима таква политикантска бламажа не би никада могла да се догоди. Поћевши од турског окупатота у Србији, када се србијански Срби одијевали од главе до пете као турски окупатор, док у БиХ турски окупатор и потурчени олош, данашњи "бошњаци", живјели са турчинама у босанским касабама, а већина Српкиња и Срба држали се својих села у које једва да крочио турски опанак, какав данашњи Срби у Србији и дандас носе, сем такозваних "лита".

И да се не варамо, србијански Срби вазда су сарађивали са својим окупатором, што, на крају крајева и дан нас чине. поћевши од политикантских хоштаплера, формата Вучића, издајице свих издајица. Дачића који сто вјера промијенио. Даље да не набрајам
Препоруке:
8
19
69 недеља, 19 април 2015 19:16
Посматрач - (3)
Бројна разарања и колективног убијања цивила у покрету су приказивана као ненамерна, успутна штета. Под претњом великог разарања Србије прихваћен је мировни споразум под неповољним условима за СРЈ. Косово и Метохију су морале да напусте оружане снаге државе а на њихово место су дошле снаге НАТО пакта као фактички окупатори. То је за Албанце био знак да треба да остваре своје давно зацртане циљева - да што више Срба и неАлбанаца протерају са Космета. Иако су окупатори требали да обезбеде мир свим грађанима, то је обезбеђено само Албанцима. Други грађани, Срби и остали су били готово онемогућени да се крећу а да не ризикују отмицу или убијање од стране многих терористичких група које њихови "ослободиоци" назваше борцима за слободу. Настало је масовно исељавање Срба и других неАлбанаца. Напуштали су своје куће, имања, станове и радна места. Колико је окупатор обезбеђивао мир, показује погром који је организовано изведен марта 2004. године на целом Космету.
Препоруке:
12
1
70 недеља, 19 април 2015 19:17
Косово и Метохија су Србија
,,Иштите најпре Царство Божије и правду Његову и све ће вам се дати.''Прва ствар што код овог отвореног албанског шовинисте упада у очи је најпре његова лаж, а затим и глупост. Читавши Лепајин текст, прво што видим је лудачки и квази тријумфализам, али и уверење да је Запад желео да, тобоже, заштити ,,јадне'' Албанце на Косову и Метохији, од српског ,,терора и геноцида''. Сваком помнијем изучаваоцу историје Косова 20. века, би било јасно о каквом се геноциду над Албанцима ради, када је биланс живота на крају 20. и почетку 21. века, јасан- Албанаца је преко 95% на Косову и Метохији, иако је само непуних 100 година пре тога односна КиМ био такав да је Срба било нешто више него Албанаца. Следећа ствар која је јасна као дан да је НАТО извршио геноцид не само над Србима, него и над ,,победницима'' Албанцима. Довољно је видети епидемију канцера, па ће нам све бити јасно. НАТО нас јесте војно, али пре свега, дипломатски-пропагандно, надјачао, али проћи ће и њихово (,,Жари, пали удбински...
Препоруке:
8
1
71 недеља, 19 април 2015 19:36
Нео
Необична ми је та традиционална особина српских левичара да се великодушно – „интернационалистички“ – одричу територија где живе Срби.
Поштовани господине Антонићу, у великој мери се слажем са Вашом констатацијом, али Комунистички Покрет Србије ( Комунистичка Партија Србије ) Косово и Метохију сматра неотуђивим делом Србије и ни под каквим условима никада неће признати отимање Покрајине. Ако се било када било каква "српска" власт под било којим изговором одлучи на тако нешто, за нас чланове КПС-а таква одлука је потпуно ништавна. КиМ ћемо вратити кад-тад у уставно-правни поредак Републике Србије на било који начин.
Препоруке:
14
2
72 недеља, 19 април 2015 19:40
Посматрач - (4)
Они који су запосели територију државе Србије у покрајини Косову и Метохији су били немоћни, или нису хтели, да зауставе побеснеле групе у њиховим злим намерама. Тада је уништено доста кућа и верских објеката и убијено или протерано доста преосталог становништва. Тзв. КФОР није преузео одговорност за те злочине што је Албанце још више учврстило у уверењу да је дошло време за остваривање етнички чистог Космета. Каснији догађаји, проглашење независности, преузимање власти од Унмика и Еулекса показују крајње намере сепаратиста да се потпуно одвоје од државе Србије, која ипак има Резолуцију 1244 СБ УН као довољну за борбу за очување покрајине у оквире матичне државе. Албанци, сада у својој еуфорији, треба да знају да Косово и Метохија неће никад бити само њихова држава. Нека не мисле да ће, плански великим наталитетом, заузимати туђу територију. Ако већ хоће проширење ето им пријатеља у Европи па нека се тамо насељавају. То су и њихове амбиције да Европа буде - Велика Албанија.
Препоруке:
17
1
73 недеља, 19 април 2015 19:44
Косово и Метохија су Србија
,,...доћ' ће ред и на твоју кулу!'' Уосталом, где су сад све оне силе које су тлачиле српски народ, нестале су. Нажалост, њихове идеје живе и опет нападају на наш народ, али проћи ће то све. Наредна ставка, која код мене изазива сумњу, је бројка од 13 хиљада цивила, коју упорно понављају, исти они, који шире лажи о Сребреници, Сарајеву, Крајини итд.- дакле Запад, њихови другосрбијански јуришници и шиптарски послушници. То је дакле лаж, и то лаж, која је Гебелсовски произведена! Оно што мене занима јесу хладњаче! Да је то све са хладњачама истина, а не само медијска манипулација Запада, преко Досманлија и оваквих квазиинтелектуалаца, Милошевић би био осуђен месец дана након почетка суђења, а не убијен, ко зна како! Јер су Досовци, тиме махали и претили и њему и Шешељу, али је проф. др Шешељ то бриљантно све побио и доказао да су ти лешеви накнадно довожени са Косова под патронатом западних дипломата. А зна се поуздано да је ОВК, убијала сваког нелојалног Албанца, па је сигурно...
Препоруке:
7
3
74 недеља, 19 април 2015 19:51
Banditski brlog
@ Аутошовинизам и аутофашизам

Пре било каквог рата треба победити Другосбијанце, ту издајничку змију која нам живи у кући, забранити аутошовинизам и аутофашизам једном за свагда![

Čemu toliki odijum prema Drugosrbijancima čoveče. Pa oni NISU glasali za izdajničku trojku Dačić - Vučić- Nikolić.
Jedini greh Drugosrbijanaca su oni prokleti "beli" izborni listići, koji su pripomogli da se ova trojka dočepa vlasti i da nam danas radi to što radi!
Препоруке:
7
3
75 недеља, 19 април 2015 19:57
Косово и Метохија су Србија
...па не чуди, да су те хладњаче коришћене да би се трагови злочина ОВК уклонили и подметнули Србима. Наравно, било је злочина и са српске стране и то нико не сме да спори, али су често жртве, које су убројане у цивилне, биле или укључене у ОВК, па касније лажно приказиване цивилима(сетимо се Рачка) или биле живи штит УЧК терористима (1 од примера- Јашари)! Затим, лажи о толиким силовањима су већ опробане у БиХ, но и данас, након 20 година, нису се одржале, сем, код појединих болесних умова, па ће тако бити и са овим подметачинама. Силовања је било, али је њихов број знатно мањи и нису вршена комадно, за разлику од УЧК. Лажи о силовањима су као лажи италијанске ,,Републике'' да Срби протерују 5 милиона Шиптара са Косова или да имају логор од 100000 људи на стадиону у Приштини. Преци су истеривани,јер су били највећи крвници међу Османлијама, па су бежали главом без обзира бојећи се освете.
Са примитивцима и шовинистима, као и са рушитељима гробаља се не може преговарати!КиМ је српско!
Препоруке:
12
2
76 недеља, 19 април 2015 20:06
Peter RV
Nije mi jasno zasto Antonic gubi vrijeme razgovarajuci sa ovim primitivcima !
Препоруке:
19
1
77 недеља, 19 април 2015 20:56
Зоран Ракић
Светислав Костић
На основу твојих коментара, ја бих бих пре помислио да си ти неки Мехмед или Анте, а не Светислав. Пре него што наставиш да вређаш нас Србе из Србије, прво објасни зашто ви западно од Дрине нисте у Другом св. рату ослободили Јасеновац и остале логоре, уместо што сте следили Јосипа Броза, зашто сте нам истог довели 1944. и зашто сте га подржавали свих година после рата (ви изван Србије сте много више владали Србијом, него ми одавде)? Мрзети делове свог народа није нормално и због таквих као ти и постоје поделе у нашем народу.
Извињавам се што се мој коментар не односи непосредно на тему текста, али је вређање Срба источно од Дрине, од стране поменуте особе, заиста претерано.
Препоруке:
18
1
78 недеља, 19 април 2015 21:00
Prolaznik
@ Светислав Костић, сарајевски Србин

Da nije bilo I i II srpskog ustanka u Srbiji, Omer paše Latasa, Austrougarske Aneksije BiH, Balkanskih i I Velikog rata vi biste bili i dalje turska (Rumelijska) ili austrougarska provincija. A da vam S. Milošević u Dejtonu nije uokvirio državu RS imali bi mudžahedine kao komšije da pijete tursku kahvu ili čaj.
Препоруке:
21
2
79 недеља, 19 април 2015 21:14
Manjina
Svi mogu biti manjina osim nas srba ? Mi smo nebeski narod i ono što mi hoćemo ostali moraju prihvatiti.
Препоруке:
5
14
80 недеља, 19 април 2015 22:00
Београђанин
Да, Слободане, уживају као да је победа била њихова, а не америчка (мада је питање колико је победа била тада, а колико октобра 2000. године).

И не питају се ко је прави газда у ономе што мисле да је њихова кућа. Овде је примерено цитирати ону стару изреку: 'Друмови ће пожелети Турака, али Турака више бити неће'.
Препоруке:
15
0
81 недеља, 19 април 2015 22:34
covek iz loznice
sa druge strane barikade je.....NEPRIJATELJ!SVAKI,BUKVALNO SVAKI SIPTAR JE NEPRIJATELJ!I TO...BEZ IZUZETKA!isto tako,mogu slobodno da kazem...s druge strane barikade u BIH,..su neprijatelji!o hrvatskoj,gde je taj ..S DRUGE STRANE NEPRIJATELJ,URADIO S MOJIM NARODOM,TO STO JE URADIO,A TO JE,CAK I GORE NO STO JE URADIO ANTE PAVELIC!CIFRE,BROJKE GOVORE!KO TO U SRBIJI(mislim od SRBA)NE VIDI,SLOBODNO MOGU DA KAZEM...TU NEMA NI I OD INTERNACIONALIZMA,DEMOKRATIJE,TAJ KOJI U SRBIJI KAZE DRUGACIJE,TAJ BI PRODAO RODJENU MATER,PORODICU,FAMILIJU,ZA NOVAC!O TAKVIM NECU DA TROSIM NI RECI NI VREME!
Препоруке:
10
0
82 недеља, 19 април 2015 22:59
Stojan
Ako im ovako zbore intelektualci, sta ocekivati od ostalih.Glavni istorijski izvori za njih su secanja njihovih baba.Pa, i nama su dede i babe pricale o proslosti,ali ne bajke.Isuvise je mali period od dvestotinak godina,a da ne bismo znali ko je ziveo oko Nisa, Prokuplja...Toliko jadno,neutemeljeno,da nije vredno komentara,ali ovolika doza gluposti iritira,pa ne mozes da odcutis.Drugo, pored ostalih budalastina, neistina,ili bolje receno,gnusnih lazi,pominje i 30000-40000 silovanih siptarskih zena,a, kao posledicu toga(vidi nesrazmere),na stotine porodicnih drama.Jednom recju,jedna teska inferiornost,proizisla iz kompleksa poludivljih plemena,koja,uz pomoc mocnog SATANE hoce da izigrava drzavotvorni narod.
Препоруке:
12
1
83 недеља, 19 април 2015 23:23
Обсервантес
Биолошки шиптарски рецепт (тактички јак али који не може далеко да добаци, дакле државотворно) је за антисрпске стратеге био јединствена шанса да се искористи за тероризам, сада већ вековни, који исцрпљује и дестабилизује било коју, било какву и било колику српску државу. Трајност и сталност српског не - мира је наслов стратешког антисрпског концепта! Тај концепт су већ дефинисале генерације српских историографа и нису ексклузивитет садашњег тренутка. Тај концепт је данас само видљив са свом својом антисрпском бруталношћу.
Препоруке:
15
1
84 понедељак, 20 април 2015 05:16
Миле
Догодине у Призрену?А што не ове године?
Препоруке:
7
2
85 понедељак, 20 април 2015 08:45
kosta
Jos jednom imamo dokaz kako zavrsava pokusaj ljudskog razgovora sa Albancima. Dok im Amerikanci glume starijeg brata koji im odobrava svaki postupak, a prethodno nahuskava na svaki korak, dobro je da Srbe na Kosovu i dalje ne tretiraju kao magacin rezervnih organa. Nema dijaloga sa njima. Ne zaludjujte se. To je kao kad bi pomirivali mungosa i zmiju.
Препоруке:
11
1
86 понедељак, 20 април 2015 10:02
Хади Хајдари
Сматрам да Антонић није погрешио што се упустио у овај разговор.Тиме је дефинитивно испровоцирао шиптара да каже оно што мисли.Он у ствари ништа и не мисли него понавља пропагандне стереотипе које примењују и БХ муслимани.Турска која је много нестабилнија него што то изгледа додатни је фактор слабости шиптара.Иако изхледа да Турска гради неки неоосманизам она се у ствари још није ни распала,шиптари и БХ муслимани су остаци Турске и политички турци који због тога не могу да се формирају као нације.Шиптари заборављају и то да Бондстил није шоптарска него америчка база и да су шиптари у ствари политичко ништа исто као и БХ муслимани.Према томе они се хране илузијама и живе од илузија желећи да е формирају као нација, дубински свесни да то нису, на основу паразитирања над Србима али то не могу јер например нису Словени.Мислим да нама СРбима треба мало више оптимизма и да ће ствари доћи на своје место.Увек се појави неки Сталјин или Путин или Милошевић који поремети планове западних крвника
Препоруке:
16
1
87 понедељак, 20 април 2015 10:57
Vuk
Mislim da je ovde Gospodin Antonic pogresio u odabiru formata dijaloga.
Препоруке:
6
1
88 понедељак, 20 април 2015 10:57
Дуле
војнa победa НАТО над Србима из 1999


Оно што би Шиптарима требало наглашавати је да нису само Срби побеђени те 1999. године него сви грађани те несрећне СРЈ зато што је рат НАТО-а против СРЈ технички био и нуклеаран а нуклеарне бомбе су преко 90% бачене на Косово и Метохију. Невероватно како се крије и заташкава овај податак а јавност се чуди огромним повећањем броја оболелих од рака.
Препоруке:
15
0
89 понедељак, 20 април 2015 15:28
Живорад
@Светислав Костић, сарајевски Србин

И да се не варамо, србијански Срби вазда су сарађивали са својим окупатором, што, на крају крајева и дан нас чине. поћевши од политикантских хоштаплера, формата Вучића, издајице свих издајица. Дачића који сто вјера промијенио.

СРБИ ИЗ СРБИЈЕ СУ ТОЛИКО САРАЂИВАЛИ ДА СУ ПРОТЕРАЛИ СВЕ ЊИХОВО ИЗ СРБИЈЕ, А ВИ СТЕ СЕ ТОЛИКО БУНИЛИ ДА ИХ И ДАН ДАНАС ИНМА И ТО ВИШЕ ОД ВАС.
КОЈЕ НЕЛОГИЧНОСТ, ЦРНИ ЦРЊАНИНЕ, КАО ДА СИ РЕКО 2 И 2 СУ 6
Препоруке:
8
0
90 понедељак, 20 април 2015 16:29
само
Куће и читава села су претворена у пепео, ненаоружано и недужно становништво је масовно масакрирано, невероватни акти насиља, пљачке и суровости сваке врсте — то су средства која је примењивала и још увек примењује српско-црногорска војска, у циљу потпуног преиначења етничког карактера области насељених искључиво Албанцима.

Извештај међународне комисије 1912
Препоруке:
3
7
91 понедељак, 20 април 2015 16:31
pera
@Светислав Костић, сарајевски Србин

Sarajevski Srbin, a ne bivsi sarajevski Srbin?
Препоруке:
7
0
92 понедељак, 20 април 2015 17:22
@ CAMO
Imali su Srbi priliku da se uvere koliko su pouzdani izveštaji medjunarodnih komisija, a taj iz 1912.je prethodio planiranom progonu Srba sa Kosova i Metohije. Najveća katolička katedrala na Balkanu sagradjena u Prištini posle bombardovanja 1999. jasno govori ko je odgovoran za vekovni egzodus Srba i ko je stavio šapu na našu zemlju.
Препоруке:
4
1
93 понедељак, 20 април 2015 18:10
Prolaznik
@ само

Dali ste se možda zapitali kako su ti Albanci stigli u središnje delove Srbije? Zar ih nisu dovodile i naseljavale turske okupacione vlasti da im budu sluge, jer u buntovne Srbe, naravno, nisu imali poverenja? Kada su Turci tokom Balkanskih ratova isterani sa srpske zemlje, sigurno nisu ostavljane turske sluge: čobani, konjušari, ratari, baštovani i sl. Pošto ih je turski okupator dovodio u srpske krajeve počev od naseljavanja na Kosovu i Metohiji pa do, kako se tvrdi, čak do Niša, razumljivo je da oslobodioci svoje zemlje nisu smeli da ostave te Albance (Shqiptare) koji su, uz zaštitu gospodara, i sami predstavljali (niže) gospodare za srpsku raju.
Препоруке:
6
0
94 понедељак, 20 април 2015 19:26
само
Слажем се и да су Албанци чинили злочине над Србима за време Турске- нарочито за Великих сеоба. Али и Срби над Албанцима( оставите се тога- све је пропаганда, све одричемо, Ватикан, завера итд...ако тврде и Турци за Јермене и Хрвати за Србе у Јасеновцу). Е, ако је тако, онда се морамо одрећи улоге пасивне жртве којој је учињена неправда. Нема једне жртве у односима Срба и Албанаца. Е, ако ћемо тако, онда будимо поштени и прихватимо морални релативизам попут оног примитивног човека кога питају: Шта је лоше? Лоше кад мој комшија убије, закоље и поједе моју краву. А шта је добро? Добро кад ја поједем, убијем и закољем његову краву.
Препоруке:
2
6
95 понедељак, 20 април 2015 19:47
...
Није национализам слепо обожавање сопствене нације, већ и познавање њених мана. А нисмо ни ми цвећке.
Злочини четника и партизана једних над другима често нису заостајали за немачким. Благи Италијани често су се згражавали над дивљаштвима за које смо способни( и сетите се, Ратко Младић говорио је како су њега и мајку Италијани спасили од сигурне смрти, када су их четници затворили у шталу и хтели да их запале)
Mnogi nasi ljudi nose u sebi nasledjen kompleks odmetnika i stradalnika, covek akome je ucinjeno krivo, koga progone na pravdi Boga zli neprijatelji pravde i postenja. On se svidja sebi u toj ulozi i spreman je zaista da se zrvtvuje za nju, i odrice se mnogo mnogo cega( Ivo Andric)
Препоруке:
1
1
96 понедељак, 20 април 2015 22:12
фристајло
само
Шта је лоше? Лоше кад мој комшија убије, закоље и поједе моју краву. А шта је добро? Добро кад ја поједем, убијем и закољем његову краву.

Аха...
Заборавили сте да наведете и аспект краве; то би тек било објективно, мада би онда отишли у хиндуистички приступ...
Нема овде много философије.
Постоје историјски потврђена факта, докази и сведочења. Спекулације, које фабрикују неки споља из очигледног интереса, којим "покривају" своје назаконито мешање у унутрашње послове суверених држава не могу се узимати у обзир, па говорити о "објективном" приступу.
Србија никад није била у милости запада; никад.
Где су, онда, били ти "докази" до сад?
Осим у главама спин-доктора, наравно...
Препоруке:
2
1
97 понедељак, 20 април 2015 23:06
!!!
Побијено је отприлике 13 хиљада цивила


То је лаж, Хјумен рајтс вотч говори од 1.500 до 2.000
албански жртва што цивила што УЧК бандита а мислим да и међусобне обрачуне ту убројавају. Изгледа "колега" удесетостручио број као и обично. О броју силованих жена фамозних 40.000 о томе и да не говорим, можда би се требала студија изводљивости направити. Али најбитније у његовом одговору је да се невиди ни трунка спремност за помирљив разговор него само цинички презир и мржња. Све више сам уверенији да је албанцима место у Албанији а не у Србији поготово кад незнају да цене гостопримство.
Препоруке:
1
0
98 понедељак, 20 април 2015 23:55
Prolaznik
@ ...
"Mnogi nasi ljudi nose u sebi nasledjen kompleks odmetnika i stradalnika, coveka kome je ucinjeno krivo, koga progone na pravdi Boga zli neprijatelji pravde i postenja. On se svidja sebi u toj ulozi i spreman je zaista da se zrtvuje za nju, i odrice se mnogo cega (Ivo Andric)"

Ivo Andrić je to lepo zapazio i opisao. Samo što to nije samo kompleks, nego su ga okolnosti u životu nagnali na takvo ponašanje. Možda bi se mogao nazvati i urodjenim refleksom. Zar dogadjaji u bližoj i daljoj istoriji ovih prostora, Balkana, nisu takvi? Često smo bili stradalnici i, silom prilika, odmetnici. Sad, da li smo se uživeli u takve uloge, pitanje je za raspravu. Zar je Stari Vujadin otišao u hajduke da bi se dokazivao, ili su ga na to naterali turski zulumi? On je prvo bio stradalnik, pa onda odmetnik. Nisam siguran da je uživao u nekoj od tih uloga, ali, čini mi se da bi radije bio odmetnik. Danas je prisutna ta doktrina da Srbi i drugi narodi izmišljaju neprijatelje. Ali, oni su stvarni.
Препоруке:
5
0
99 уторак, 21 април 2015 10:37
Пречанин
@српска сарма, а може и пасуљ
Према томе, НЕКА БУДЕ ШТО БИТИ НЕ МОЖЕ!"

Ми смо сувише често били жртве неопрезно изречених бесмислица које су буквално схваћене и инертно понављане, тако да су се населиле у архетип српског националног бића, заједно са лажним митовима, одакле показују своје каустично дејство, у кризним ситуацијама. Опасно је такве небулозе говорити народу који већ има проблема са уважавањем реалности и објективним процењивањем односа снага. Потомци аутора бесмислице признали су Тачија, живе од шверца и прогоне Србе и српски језик. Од нас осталих очекује се да следимо болесне (болесникове) покличе. Веома је опасно кад исти организам нападну tbc и lues.
Са балијама се разговара језиком балистике. То је оно што МОЖЕ.
Препоруке:
6
1
100 уторак, 21 април 2015 11:34
Турас
- ПРОЛАЗНИЧЕ- " Danas je prisutna ta doktrina da Srbi i drugi narodi izmišljaju neprijatelje. Ali, oni su stvarni " Будите прецизни - србске власти - субаше , сарађују са непријатељима , а они су стварни непријатељи СВОГ народа . Други народи не раде то тако интезивно као наши поданици .
Препоруке:
6
1
101 уторак, 21 април 2015 14:05
сер јошка
борба илирских бикова а газде уживају и кладе се ..
пиринејски бар на кориди понекад неког набоду, али наши никада ..
док илири остану говеда тако ће да пролазе, кад се уљуде и удруже, биће (опет) нешто од нас
важи за све од Црног до белог и јадранског мора
Препоруке:
0
1
102 уторак, 21 април 2015 15:10
Prolaznik
@ сер јошка

Jeste, ali na Balkanu ne žive samo "potomci" Ilira. Tu su živeli i žive Sloveni. A po istoričaru J. Deretiću, Srbi, kao najstariji narod u Evropi. Što se tiče svojatanja Ilira od strane današnjih Albanaca, i to je za diskusiju. Ima istoričara koji za postojbinu Albanaca pominju današnju Čečeniju. Po mentalitetu jednih i drugih ima osnova za takvu tvrdnju.
Препоруке:
7
0
103 среда, 22 април 2015 01:18
nemanja srbin precanin-svetislavu kosticu
A odakle si ti Srbine iz Sarajeva dosao u Sarajevo?Bacile su te rode u centar Sarajeva?
Moj cukuncukun,tvoj cukuncukun i cukuncukun Srbijanca negde duvali u istu pistaljku na Kosovo ili Zabljaku pa put pod noge ovaj u centralnu Srbiju ,a moj i tvoj u Bosnu.I sad smo ja i ti nadmocni i prejaki u svakom smislu ,a ovaj Srbijanac los i nikakav.Pa kako od istog pretka na istom zabljaku ili na istom Srpsko kosovu,dodjosmo do potomaka koji valjaju i potomaka koji su nikakvi?

Sta Morava utice na kvalitet coveka negativno,a bosanske sume i krs na Dinari prosveti coveka da postane sinonim junastva i ljudstva?
Препоруке:
4
0
104 среда, 22 април 2015 09:38
Шумадинац
@ nemanja srbin precanin-svetislavu kosticu

Узалуд се трудиш са овим тзв. "Србином из Сарајева". Он је генетски модификован толико да му је све око његове Босне одвратно и јадно. Окупатори НАТО са својим гувернерима су, за ових 20 година владавине, успели да својим средствима направе праве зомбије од неких људи слабих карактера. Само можемо да их жалимо. Надајмо се да неће озбиљно да оштете древни српски ген.
Препоруке:
7
0
105 среда, 22 април 2015 13:10
сер јошка
Prolaznik

баш си погодио суштину
Препоруке:
3
0
106 среда, 22 април 2015 14:59
Боб
Село код Ниша.
Јавља ми се, да ће једног дана постојати села и презимена Митровица, Призрен, Приштина и слична, негде у источној Анадолији, тамо код границе са Ираком. Такође, Скадар, Драч, Тирана...
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер