петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Како заштитити српску пољопривреду?

Kоментари (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 09 април 2015 15:22
Medalja
SSP dakle ipak predvidja mehanizme zastite domace proizvodnje, bar u ovakvim ekstremnim situacijama, sto ce reci da nije posve poguban, iako los po nas jeste. Ono sto je pogubno je nasa indolentnost, nerazumevanje situacije i sumnjivo lose vreme reakcije. Nama zaista ne trebaju neprijatelji.
Препоруке:
21
0
2 четвртак, 09 април 2015 15:26
Kasno Marko...
Jer kod nas u Ustavu stoji da moramo da reagujemo sa zakasnjenjem i kada je prica vec zavrsena? Kako su iz EU ekspresno reagovali na situaciju sa sankcijama Rusiji, odmah napravili plan b, i vec uveliko ga sprovode? A mi kao jelen kad gleda u farove?
Препоруке:
20
0
3 четвртак, 09 април 2015 15:26
Ристовић
"Србија, дакле, и по ССП-у има право на мере којима ће заштитити домаће произвођаче од нелојалне конкуренције, који своју робу на српско тржиште пласирају по дампинг ценама, нижим од произвођачких. А управо је у томе и суштина проблема. Са пет до десет пута већим субвенцијама од оних које добијају произвођачи из Србије, малопродајне цене млека из ЕУ ниже су од произвођачких цена у Србији. Без додатне заштите, српски произвођачи немају никакву будућност."

Управо тако. Држава мора да помогне својим пољопривредницима.
Препоруке:
17
0
4 четвртак, 09 април 2015 15:31
Rizik
Sa ovom kupovinom poljoprivrednog zemljista od 2017-e jednostavno ne treba rizikovati. Vidi se da je na delu unistavanje seljaka, i time obezvredjivanje imovine. Za dve godine zemljiste ce ici u bescenje. Necemo prodati nego pokloniti. Ocekujem puno kupaca sa nasih juznih granica. Mozda nam se celokupna sudbina resi te 2017-e godine.
Препоруке:
17
0
5 четвртак, 09 април 2015 15:36
Diskrepanca
Jos jedan primer gde se jasno vidi da je nasim politicarim prica o znacaju poljoprivrede sluzila samo za zamazavanje ociju, najcesce pred izbore. Sve poteze koje su povukli isli su direktno na stetu poljoprivrednika. Tolika nesposobnost prosto ne moze biti slucajna!
Препоруке:
18
0
6 четвртак, 09 април 2015 16:04
фристајло
Демагог.
Био министар у владама које су доносиле ССП, а сад удара у таламбасе против тога.
Ја њему једну реч не верујем...
Препоруке:
13
19
7 четвртак, 09 април 2015 16:06
Danka
Sve zemlje pomazu svoju poljoprivredu, samo nasa ne. A oni savetuju ove nase da dignu ruke od poljoprivrede da bi nam oni prodavali svoje
Препоруке:
16
0
8 четвртак, 09 април 2015 16:20
Миксер
Па наравно да ће да нас претрпају кад нас прво уништава тај ССП, немамо никаква ограничења колико може да уђе код нас њихових производа, а плус они имају подршку државе и шаљу нам јефтинију робу.
Текст је добар и требало би да већ једном схватимо да треба радимо за себе, за своју земљу а не за тамо некога, или једноставно да будемо само потрошачи и овце.
Препоруке:
16
0
9 четвртак, 09 април 2015 16:25
Zagor
Analiza je odlicna.
Apsolutno nista ne radimo da zastitimo sebe, samo radimo za zapad koji nas unistava.
Препоруке:
17
0
10 четвртак, 09 април 2015 16:33
Дринко Кончаревић
Сви проблеми које имамо у нашој привреди, су ништа спрам оног што нам долази. Његово величанство "Монсато" са америчким правним нормама. Прошле или претпрошле године, Амери су нам поклонили неку технику, која ће нам обезбедити ефикасније правосуђе ???. Сада ми је јасно и зашто. После "технике" долазе правне норме. По тим нормама "Монсато" је власник земље и ваздуха. У близини његовог семена не може бити нпр. неко домаће, српско семе односно сорта. Хрвати су већ окусили ова правила. Због "европских стандарда" више се не могу гајити аутохтоне сорте. Казаћете, њихова ствар али то и нас чека. Европска унија отворила је врата ГМО храни. Синхронизовано са тим амери изјављују да су заинтересовани за агробизнис звани ГМО. Како се власт понаша остаћемо ми и без пољопривреде, дакле без описаних проблема, ако је то за утеху, онда је све у реду. А дали ће стварно бити у реду? Хм???
Препоруке:
15
0
11 четвртак, 09 април 2015 16:41
Срђан
Заштити ти је него како. Лепо да се искористе те клаузуле у ССП. Па нек продају своје у друге земље у тим количинама.
А држава да помогне нашим сељацима, пољоприведницима па да покушамо да направимо неку равнотежу.
Препоруке:
11
0
12 четвртак, 09 април 2015 18:41
Јован
Па мени стварно није јасно шта ми то радимо.

"Једна од последица пуне примене ССП-а је смањења просечне стопе царинске заштите за пољопривредне производе са више од 20 одсто, колико је била 2008, када је започета постепена либерализација, на свега око два одсто. Додатни проблем је што су, за разлику од Србије, све друге земље у процесу придруживања ЕУ тежиле да им се моменат пуне царинске либерализације поклопи са формалним пријемом у ЕУ. Србија је то већ урадила иако из Брисела стижу јасне поруке да проширења ЕУ неће бити пре 2020, а није сигурно да ће га бити ни после тога. Ни шта ће се од Србије заузврат тражити."
Препоруке:
8
0
13 четвртак, 09 април 2015 18:44
Slika
Kad gledas ovu nasu vlast na TV mislis sve je bajno, proizvodimo, izvozimo, jedva nas cekaju tamo na zapadu i onda procitas jedan ovakav tekst gde se jasno vidi o cemu se tu zapravo radi.
Neverovatno je koliko mi radimo protiv sebe, tj. oni koje smo izabrali.
Препоруке:
9
0
14 четвртак, 09 април 2015 18:49
Пета брзина
"Млекари из ЕУ су очито већ у ниском старту, спремни да убаце у „пету брзину“, уверени да ће додатне количине млека и млечних производа наћи купце по „разумним ценама“

Па лако је њима да убаце у пету брзину када им држава помаже. А шта са овим нашим пољопривредницима? Ко њима помаже?
Ко се труди да им обезбеди услове да повећају прозиводњу па да извозе у Русију, с обзиром на простор који ту постоји због санкција итд...
Препоруке:
10
0
15 четвртак, 09 април 2015 19:41
фристајло
Интересантна ми је ова "омерта" коментатора на Поповићев текст...
Сви су, као, заборавили ко је он и шта је био у време Коштунице, и подржавају текст само зато што је критички усмерен против актуелне Владе.
Ја покупих лепих минуса, само зато што се и ја нисам напљувао у здруженој вежби "УА, Вучић!?"
Е, зато смо овако и пропали. Не видимо брвно у свом оку, забављени труњем...
На умивање, народе...
Препоруке:
11
12
16 четвртак, 09 април 2015 20:54
Radovan Petrović
Višegodišnje zanemarivanje poljoprivrede i poljoprivrednika sada će dostići svoju kulminaciju i sada će ih država sama naterati da propadnu, kada mleko iz EU bude jeftinije od našeg domaćeg mleka. I šta ćemo time da dobijemo? Samo to da će svaki peti čovek da ostane bez posla.
Препоруке:
7
0
17 четвртак, 09 април 2015 20:58
Pera Perić
Suludo je na šta smo sve spremni samo da bi nas primili u EU. Uništavamo svoje, samo da bismo drugima bili po volji. Nije mi jasno zašto konstantno idemo na štetu nama samima? Sad ćemo, evo da uništimo svoju poljoprivredu, samo da bismo bili dobar kandidat.
Препоруке:
5
0
18 четвртак, 09 април 2015 20:59
Ivana
Vlade zemalja EU podržavaju poljoprivrednike, daju im subvencije, olakšavaju im. A naša radi sve suprotno. Pa mogli smo i neki primer te podrške da prekopiramo, a ne samo negativne stvari!
Препоруке:
4
0
19 четвртак, 09 април 2015 21:04
Малешевић
"Уместо да заштити посусталу домаћу пољопривреду, која је контролом цена и на разне друге начине деценијама коришћена као саставни део социјалне политике, за очување социјалног мира, овдашњи произвођачи су много брже него што је то смело да се дозволи препуштени на милост и немилост много снажније конкуренције из ЕУ."

Уместо да гледамо своје интересе нама су пречи интереси неких других земаља!
Пустимо конкуренцију да сатре наше пољопривреднике и убије нашу производњу да после узмемо кредите за опоравак!
Препоруке:
4
0
20 четвртак, 09 април 2015 21:06
Mikica
Nezaposlenost nam je veća nego ikada, ali ćemo ipak da uništimo poljoprivrednike, kako bi, povrh ovih što nigde ne rade, još i svaki peti čovek ostao bez posla. Poljoprivrednici se bave proizvodnjom hrane, ne znam da li vlada to shvata. Ne znam da li razumeju da ako ih sad uništi, a zemlje Eu odjednom odluče da više ne izvoze hranu u Srbiju, da smo mi onda osuđeni na propast. Samo treba malo uključiti mozak!
Препоруке:
5
0
21 четвртак, 09 април 2015 21:09
Mladen
Treba iskoristiti svaki način da se, ako ne spreči, a ono smanji uvoz proizvoda iz EU. Moramo jednom malo da gledamo sami sebe. Uraditi što i mlekari iz BiH i RS, ili vratiti carine na njihove proizvode.
Препоруке:
6
0
22 четвртак, 09 април 2015 21:14
Капор
@фристајло

Ако прочитате пажљиво текст приметићете да текст се већином тиче критике ССП-а и индиректно се критикује улазак у Европску унију!
Наравно, анализа сугерише влади предлог мера за излаз из већ настале ситуације у погледу подизања производње у пољопривреди и очувања наших произвођача.
Текст би се могао и декларисати и као експертска оцена а не навијачка изјава како га ви тумачите.

А приметих и да ваш коментар уопште није усмерен ка тексту већ ка личном анимозитету према аутору текста! Тако да минуси нису џаба!
Препоруке:
5
7
23 четвртак, 09 април 2015 21:19
Весели
Србија има право да заштити своје произвођаче!
Има а неће! Ми би да дигнемо привреду очекујући да нам неко трећи помогне! Морамо сами себи помоћи тј. поштовати на првом месту себе а после друге!
Препоруке:
6
0
24 четвртак, 09 април 2015 21:37
EU Srbin
Nemojte zaboraviti da Srbija danas preživljava upravo zahvaljujući donacijama EU.
A kad to imate u vidu onda probajte objektivno kritikovati politiku trenutne vlade. Lako je bacati se kamenjem, teško je uraditi nešto konkretno. Možda ova analiza nije tako loša ali je pozicionirana na AntiEU stavovima i samim tim nije realna!
Препоруке:
4
13
25 четвртак, 09 април 2015 21:45
фристајло
Капор
@фристајло
А приметих и да ваш коментар уопште није усмерен ка тексту већ ка личном анимозитету према аутору текста! Тако да минуси нису џаба!

Приметили сте оно што сте желели.
Свако, ко ма и површно прати коментаре на овом сајту, могао је "мали милион пута" да сазна моје ставове по питањима које текст обрађује. У осталом- ствар је здраве памети стати иза порука овог текста.
Мој "анимозитет" према аутору заснива се на лицемерју истог, које је више него очигледно, а преко којег сви прелазите; па, он је учествовао у Владама које су тај ССП донеле, а сад се прави веверица...
Штетност идеја овог режима је евидентна. ССП је у функцији сатирања наше привреде, па и пољопривреде. То је више него јасно.
Али, није јасно како сви "заборављате" шта је Поповић био, и шта је и данас.
Зар се поверење заслужује пљувањем по режиму због очите брљотине?
Тако је и овај режим и добио прилику.
Резултат видимо.
Ваљда...
Препоруке:
8
4
26 четвртак, 09 април 2015 22:08
Coa
Ozbiljan tekst. Ali dzaba kad su ovi resili da nas pretvore u potrosace EU.
Препоруке:
4
1
27 четвртак, 09 април 2015 22:12
Marela
Iskreno Popovic pocinje sve vise da me interesuje. Samo je pitanje koliko ce moci da okupi ljudi. Od ostatka opozicije nema nista
Препоруке:
4
4
28 четвртак, 09 април 2015 22:14
Ranka
U tekstu je objasnjeno mnogo toga. Narod mora da zaustavi ovo ubijanje poljoprivrede vec na sledecim izborima.
Препоруке:
4
0
29 четвртак, 09 април 2015 22:17
Zoki
Ma prekinuti sve pregovore sa EU i zastiti svoje proizvodjace. Okrenuti se Rusiji i izvoziti tamo.
Препоруке:
5
0
30 четвртак, 09 април 2015 22:35
Aleksa
Moramo da se posvetimo poljoprivredi da je poguramo i srbija ce procvetati.
Препоруке:
5
0
31 четвртак, 09 април 2015 22:36
Joakim
Srpski seljak je uvek bio tu za drzavu i kad treba da se radi i kad se ratuje, a gde je drzava kad njemu treba samo malo?
Препоруке:
2
0
32 четвртак, 09 април 2015 22:40
Marjan
Srbija samo udara po dzepu poljoprivrednike koji posteno rade i zaradjuju svoje parce hleba. Nikad nije bilo ovako u nasoj poljoprivredi uvek je drzava bila tu sa subvencijma i donacijama. A sad nas je eu ukanalijo sa svoji zakonima i zabranam.
Препоруке:
2
0
33 четвртак, 09 април 2015 22:45
Sreta šteta
Mi treba da ispadnemo pametni i da poguramo nasu siromasnu poljoprivredu i da se okrenemo ka moskvi, i da njima prodamo sve sto srpski seljak napravi od prsute pa do mleka. Rusima ce biti drago a nama ce poljoprivreda ojacti. Ne mozemo mi da jurimo za nekim glupostima kao sto je nafta kad je nemamo, treba iskoristiti ono sto imamo a imamo odlicne uslove za poljoprivredu.
Препоруке:
4
0
34 четвртак, 09 април 2015 22:47
Неуро
Па та иста ЕУ нам наноси највећу штету уцењујући нас и намећући нам услове погодне за пробој њихових производа на штету наших произвођача.. Црна нам је та Европа!
Препоруке:
3
0
35 четвртак, 09 април 2015 22:49
nemanja-fristajlo
Apsolutno netacno.Da li ciljno,ili greskom ko da je bitno,ali vi ste izneli netacnu informaciju.Nikad Nenad Popovic nije bio minsitar u svom zivotu,sto po automatizmu znaci da ako nikad nije bio ministar nije bio ni ministar u vladi koja je usvajala SSP.

Ako ste hteli da kazete da je bio clan DSS,koji je navodno podrzavao ovo,to jeste tacno.Bio je clan DSS ,ali nikad DSS nije ovo usvojio,nego je uvek bio protiv toga.

Vlada Vojislava Kostnice je pocela pregovore oko sporazuma o stabiliaciji i pridruzivanju i dala Djelicu pravo da pregovora.Djelic je to i uradio i u novembru 2007 je to parafirao.Nadam se da smo dovoljno ozbiljni i ne zlonamerni da znamo dve stvari.Da paraf znaci samo kraj pregovora,a da medju.sporazum kao sto je SSP ne moze biti validan i obavezujuci dok to ne potvrdi i ratifikuje narodna skupstina rep srbije vecinom glasova.Sta se desilo kasnije ,desilo se nezavisno kosovo i raspustanje vlade.Djelic je vrlo kvarno sebi dao za pravo da potpise taj sporazuem,tvrdeci
Препоруке:
5
4
36 четвртак, 09 април 2015 22:52
nemanja-fristajlo
kako mu je vlada dala mandat za to.Sto naravno nije tacno.Em je ta vlada bila samo tehnicka i bila je u ostavci,samim tim i on minstar u ostavci.A na drugoj strani on nikad nije dobio ni od Kostunice ni od Vlade pravo da potpise nesto nego samo da pregovara.

Posle izbora i pobede Borista Tadica i DS-a,skupstina je negde u jesen ratifikovala taj sporazum.DSS je glasao protiv,i bio zestok kriticar od tad do danas tog sporazuma.E to je jedina istina.
Препоруке:
4
4
37 петак, 10 април 2015 00:29
veca vestica
Na isti nacin kao i MINEL.?
Препоруке:
3
1
38 петак, 10 април 2015 09:26
реално
Реално, ово је врло добар текст и предлози, независно од тога што му је аутор помало "шарен".
Препоруке:
4
0
39 петак, 10 април 2015 09:31
Vuk
Pomogla bi drzava svojim poljoprivrednicima kad bi Drzava postojala.
Drzava ne postoji vec samo postoji AV sa svojim Čaušima kojim je uvek i najvaznije pitanje
A gde sam ja u toj prici?
Prava drzava bi odavna suspendovala SSP i izisla iz EUropskih integracija koje sve korak po korak vode nestajanju srpske drzave i unistavanju srpskog naroda.
Ali to bi trebali uraditi Drzavnici a u Srbiji su na vlasti kolonijalni upravnici.
Препоруке:
3
0
40 петак, 10 април 2015 10:35
Milenko
EU se trudi da probije svoje trziste gde god moze, da svojim subvencijama licne proizvodnje napravi proizvode konkurentnima za tudja trzista, tako udje u njih, i ako domacin ne stiti svoje trziste, ono polako postaje sve osim domaceg, a tako ubija i privredu i celu zemlju... Mi smo negde na sredini puta, i ako se nesto nepromeni, brzo cemo stici do kraja istog, a onda....
Препоруке:
2
0
41 петак, 10 април 2015 11:03
Драган, Катун
за Фристајла

Што се чудиш за негативне гласове, погледај никове коментатора, Ти си бар овде домаћи.

Раде људи, озбиљно.

Текст је коректан, али кад је потписан ССП Ненад је био подпредседник парламента, и партијски високо поициониран.
Часније је поднети оставку но олако направити компромис.
Поздрав.
Препоруке:
5
1
42 петак, 10 април 2015 11:52
Stanko
Umesto da brinu svoj interes i svoju privredu, Srbija dozvoljava da njome "vlada" EU. Na duzi rok, svakako je pametnije okrenuti se sopstvenoj privredi i pomoci srpskom seljaku. Tudja nas zemlja nece bezuslovno hraniti!
Препоруке:
3
0
43 петак, 10 април 2015 11:57
Ivanica
Kako ne vidite da nam EU "pomaze" ali samo u svom interesu. Zele da nam pomognu da bolje zivimo, tako sto ce nam davati novac, tako sto ce nam davati robu po nizoj ceni, onda mi kupujemo tu "jeftiniju" robu, nasa poljoprivreda a i privreda umiru polako jer niko ne zeli da proizvodi ako ne moze da proda. Kada nam uniste privredu, dici ce cene na nivo koji oni placaju(a pritom, znamo svi, imaju bar 5 puta vece plate) i onda ti za hleb treba 200 dinara, a ne 40(ovo je cist primer). Srpskih seljaka i srpske privrede nece biti, i kad to vlast shvati, trebace bar 5-10 godina da se sve vrati u normalu(da se opet sve uzgaja, cuva, radi...). I gde to vodi? Vodi unistenju Srbije i srpske privrede! Ocigledno, treba zasitit poljoprivredu i ekonomiju Srbije!
Препоруке:
4
0
44 петак, 10 април 2015 12:01
Nemanja-dragan katun
Verovatno se vodite logikom sto puta cu da ponovim neku laz i ona ce 101 put postati istina.

Taj sporazum kad je potpisan u aprilu vlada Vojislava Kostunice je vec mesec dana bila u ostavci,a saziv parlamenta konstituisan 2007 godine raspusten.Djelic je na svoju ruku to potpisao,bez ikakve saglanosti vlade.Pozivao se na to da mu je vlada dala mandat za to,ali ta vlada mu je dala mandata samo da pregovara,a ne da nesto potpise.

Sto se tice vlade i saziva parlamenta koji je to ratifikovo,kakve veze ima DSS i Popovic sa tim?Da u to vreme je on bio potrepedsedik skupstine,ali nije on i njegova stranka glasali za to u skupstni.Ako se vodite tom logikkom sto ne pozovete sve one iz Radikala koji su tad isto sedeli u skupstini kad je ratifikovan taj sporazum.Mislim besmisleno da ne moze vise biti ,sad neko ko je glasao protiv i kritikovo nesto mora da napusti parlamenta zato sto je vecina izabrana od naroda i dobila podrsku od istog naroda da to uradi,glasala za taj SSP.
Препоруке:
2
4
45 петак, 10 април 2015 12:02
Gledač
Gadno je stanje samo se nadam da se u ovo razume više nego u kredite indeksirane u švajcarcima. To je propagirao onomad ali se ne brinem ja da on nema da plati nego za neke koje znam a slušali su njega tada ministra.
Препоруке:
2
1
46 петак, 10 април 2015 12:11
Island
I kada procitam ovaj tekst, savrseno mi je jasno zbog cega je Island odustao od EU! Logicno, nije zeleo da im ribarstvo propadne zbog uslova koje im daje EU, a u cilju da jace i mocnije i uticajnije zemlje EU profitiraju na ustap manjih. Hocemo li sad u EU?
Препоруке:
4
0
47 петак, 10 април 2015 12:27
migoljenje
pretpostavljam da bi mnoge stvari mogle da se reše pronalaženjem rupa u sporazumu... ajde na licu mesta da izmaštam par ideja u tom pravcu...


npr. pada mi na pamamet da bi zabrana nekih konzervansa i aditiva ( ionako su svi listom loši za zdravlje) omogućila sprečavanje uvoza mnogih proizvoda prehrambene industrije...bez uvoza nema uništenja domaće proizvodnje, ni daljeg zaduživanja...

ili npr. ograničenje da se zabrani korporacijama i kompanijam da kupuju zemlju a da individualni kupac poljoprivredne zemlje ima prebivalište ne dalje od 30 km od mesta gde kupuje zemlju...mogu i stranci da kupe, ako ce da se dosele i da žive na toj zemlji


problem je što se političari ne bave svojim poslom - da štite interes svoje zemlje...

problem je što je narod ispranog mozga da je kul i in da kupuje strano, i ne shvata da cela privreda a ne samo poljoprivreda propada a zemlja mora da se zadužuje upravo kao indirektna posledica sveopšteg uvoza svega i svačega...
Препоруке:
3
0
48 петак, 10 април 2015 13:46
Драган, Катун
За немања

ти си данас дежурни у бази.
То да ли говорим истину или не, је по теби.
За разлику од тебе моја једина опција је Србија, не надничим код никог.
Колико видим и ви сте још један чопор курјака.
Идеолошли шишмиши, још једна у низу подвала овом напаћеном народу.
Ал ваљда не можете да будете гори од ових и претходника им.
Од мене ништа лично, већ принципијелно, у сваком случају желим вам ако уопште више било избора у Србији, бар преко цензуса.
Ви или ови, овој земљи је баш све једно.
Препоруке:
5
1
49 петак, 10 април 2015 15:23
Боб
@EU Srbin

Значи, ако је нешто против ЕУ, самим тим није тачно. У праву си, поштујем такав став, то је врло интелигентно.
Али ипак си нешто превидео. Може се десити да ЕУ није у праву, и то онда кад УСА тако каже. Поштуј господара како треба, буди корпоративни роб до краја.
Препоруке:
4
0
50 петак, 10 април 2015 15:31
nemanja-dragan katun
Dezuran kao i ti ,ista nam je sudbina danas.
Istina po meni,ne nebi ja sebi dozvolio da tumacim istinu ja samo vas hvatam u svesnim pokusajima da lazete i na osnovu toga donosite stavove.Nije problem u vasim stavovima,recite vi ste Popovicu izadjnik ,ali onda barem iznsite tacne tvrdnje za to.

Rekli ste sledece.
Da je Popovic bio potpredsednik skupstine kad je potpisano to.Prva neistina,kad je Djelic u aprilu potpsiao to skupstine opste nije bila,bila je u ostavci i raspustena je kao i vlada V.Kostunice.
Rekli ste bio je visoko pozicioniran u svojoj stranci,da to je tacno ali kake to veze ima sa SPS?Pa i Seselj je pozicioniran u SRS pa ne moze neko traziti njegovu glavu u politickom smislu zato.
Kazete casno je da podnese ostavku ,a ne da pravi kompromise.Kakve kompromise ?Jer on mozda glasao za SSP ,jer ga je privhatio i hvalio,pa nije.I kakve je onda kompromiso pravio,apsolutno nikakve.

Sto se tice vase logike i ona vam ja jaca strana,kazete trebo je da podnese ostavku.
Препоруке:
0
6
51 петак, 10 април 2015 15:32
nemanja-dragan katun
Znaci po vama kda god opozicija ne moze nesto da spreci,kao sto je ovde bio slucaj sa SSP ili 2013 godine sa Briselskim sporazumom ona treba da podnese ostavku i da napusti parlament.Pa cemu onda izbori,cemu skupstina ako ce opozicija svaki put u nedostatku dovogljnog broja glasova da kaze e znate sta mi napustamo jer ne mozemo da vas sprecimo.

DSS je i kod Briselskog sporazuma i kod STATUTA vojvodine preglasana i naglasana nazalost.Ali je podnela incijative ustavnom sudu za preispitivanje ustavnosti istih.Kod statuta je 2/3 odredbi suspendovano,i to jedna pobeda prava a i DSS.

Sad vi u nedostatku argumenata pricate mi kako sam ja bot,a vi velika srbenda koja nadnici za tu istu propalu srbiju.

Sto se tice mog politickog opredeljenja,da bilo je tad za DSS ne krijem ja to,ali iz cistog ubedjenja ne za posao i parce hleba u to budite sigurni.Danas moje opredeljnje nije ni za DSS ni za stranku Nenada Popovica.Tako da ne morate mi pozeleti nikakav cenzus.
Препоруке:
3
3
52 петак, 10 април 2015 22:39
Patriota
Vazno je da se trziste samoregulise i da u uslovima zdrave konkurencije najbolji proizvodi dodju do potrosaca.

Prema tome, ako su EU proizvodi najbolji i najkonkurentniji, jeftiniji od domacih, onda trzisna logika nalaze da se oni kupuju.

Ne mogu da prihvatim argument da treba kupovati proizvode domace proizvodnje samo zato sto su domaci. Dokle vise taj sovinizam? Dok normalan svet gleda da kupi sto bolji, jeftiniji i kvalitetniji proizvod, mi ovde prebiramo sta je srpski proizvod a sta strani...
Препоруке:
2
5
53 субота, 11 април 2015 00:00
EU Srbin
Боб
@EU Srbin

Значи, ако је нешто против ЕУ, самим тим није тачно. У праву си, поштујем такав став, то је врло интелигентно.
Али ипак си нешто превидео. Може се десити да ЕУ није у праву, и то онда кад УСА тако каже. Поштуј господара како треба, буди корпоративни роб до краја.


Uopšte to nisam rekao i ti podvaljuješ kao i ovi iz patriJotskog blokčeta.

Stvar je u vašem patriJotskom licemerju.
Vi nećete da vidite ništa šta je EU dobro uradila za Srbiju i što i dalje radi a vidite samo ono što smeta vašoj patriJotskoj percepciji.
Vama je važniji jedan izlapeli general koji je završio u Hagu nego ceo narod i tu je razlika između vašeg i mog patriotizma.

Šta vi sem gusala možete ponuditi narodu?

Ne dao bog da vi dođete na vlast, i ovo malo naroda će otići u pečalbu.
Препоруке:
1
1
54 субота, 11 април 2015 10:21
Sandra
Jel to isti Nenad Popovic koji je unistio domacu , vrlo uspesnu firmu, Minel? Minel kupljen 2005. Od 2008. proizvodnja drasticno opada, sve se rasprodaje a potpisani ugovori otkazuju. A njegov odogovor na sve to je bio "Da Minel deli sudbinu privrede u Republici Srbiji". On prica o zastiti poljoprivrede...? Srbija - zemlja apsurda.

Mi, narod, treba da pocnemo da verujemo onim ljudima koji imaju uspeh iza sebe, pri tom ne samo uspeh za svoj licni dzep nego i za zajednicu,drzavu.
Препоруке:
6
0
55 недеља, 12 април 2015 11:51
namcor
Nisam veliki ekonomista. Ali, nekom zdravom logikom, dolazim do prilicno jednostavnog prvog koraka u zastiti domacih poljoprivrednika. Jednostavno. Uvesti takse (drugo ime za carinu) na sve uvozne proizvode i to tacno po onoj stopi koliko iznose subvencije i „pomoc“ drzave u zemljama porekla. I taj novac uloziti u navodnjavanje i unapredjenje domace poloprivrede. Time bi se, bar do neke mere, stvorio ravnopravniji polozaj domacih (nesubvencionisanih) i uvoznih (subvencionisanih) proizvoda. Ali, nasi „genijalci“ u vlasti nisu tu gde jesu da bi stitili domacu privredu (za sta su izabrani i u obavezi) vec da „otvore“ trziste belosvetskim neoliberalnim azdajama. Da Srbiju, poljoprivrednu zemlju pretvore u kupca poljoprivrednih proizvoda.
Препоруке:
1
0
56 четвртак, 16 април 2015 16:05
mizzi
@sandra

dobra ideja; volim da iskazem samo tacnije: vazni su uspesni ljudi koji od svog postenog rada zive (zato je djokovic jedan od primera); medjutim, kada su preuspesni, uglavnom ne interesuje ih politika; znaci, postoji neki prag neophodne uspesnosti;
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер