петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Отворено писмо државном врху поводом потписивања „Споразума о индивидуалном акционом плану сарадње Србије и НАТО“

Kоментари (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 30 март 2015 23:59
бојим се да хоће
Подсећамо Вас да је овај облик сарадње између Републике Србије и НАТО предвиђен злогласним законом који је маја прошле године усвојио амерички Конгрес од називом „Акт о превенцији руске агресије“. Тим законом је председник САД Барак Обама задужен да „у року од годину дана“ обезбеди „интеракцију између армија САД“ са оружаним снагама источноевропских земаља које нису чланице НАТО, међу њима и Србијом.



Никад у НАТО!
Препоруке:
141
0
2 уторак, 31 март 2015 00:56
Ујка Васа
Текст је сјајан, само до колико људи ће он да допре?
Препоруке:
106
0
3 уторак, 31 март 2015 01:02
Anka Krajina
"Ako se istorija ne ponavlja u potpunosti, ljudske se gluposti ponavljaju s dodacima."(M. Lalić)
Čini se da su martovski potpisi sudbonosni za ovaj narod.
Sumnjam da će ovo pismo biti dovoljno da izbriše sramni potpis.
Ali je bar usamljeni glas razuma da ih podseti da Srbija nije njihova prćija. Pa i to je nešto.
Препоруке:
83
1
4 уторак, 31 март 2015 01:27
Predrag
Svaka cast.
Pravo u srce, jer su im mozak popile natovske vrane.
Svim izdajnicima i njihovim slugama cemo suditi jednog dana kada budemo oslobodjeni. A taj dan je blizu.
Препоруке:
94
0
5 уторак, 31 март 2015 03:31
Теофил Од Византије
Увек сам истицао важност овладавања вештином пасивног отпора, према оваквој издајничко-компрдорској власти која безмало једну деценију сатире нашу Отаџбину.Нажалост,српским олош-елитама није било до тога,а Српске патриоте који схватају тежину ситуације,стварали су се и сарађивали спорије него што је ствар ишла бестрага.Мислим да смо потрошили ресурсе пасивног отпора,а време нас је прегазило!
У сваком случају,нека врста сукоба иде према нама,и све мање верујем да то можемо да избегнемо.Назире се да је грађански рат последња етапа растакања Србије,испланирана међу нашим непријатељима. Шта ако га не спречимо? Треба ли бежати и рећи да смо урадили све што смо могли?
Не, браћо и сестре! Бићемо изгледа приморани да кренемо у сусрет наметнутој судбини!
Кад будемо причали деци о њиховим храбрим прецима, да не склањамо поглед,јер их нисмо достојни. Зато,наставимо тамо где су наши преци стали, не дозволивши да нам трулеж запада промени начин живота.„Нека Бог буде судија између нас и њих!“
Препоруке:
65
1
6 уторак, 31 март 2015 06:24
гаврило
ништа , само речи два три човјека, без конкретне акције показују праву менталну застрањеност нас грађана Србије!потпуно смо пукли када такве индивидуе као Вучић,Драшковић,Дачић... могу да нас мијесе и да од нас праве будале и идиоте.како да ослободимо окупиране територије када не можемо да се ослободимо домаћих изрода?како?реториком?ништа се драги моји из ДСС и ДВЕРИ реториком не може само акција којом ће издајничка политичка елита бити угрожена!ту сам и да сам учествујем у требљењу пацова и ваши!нема више повратка, догорело је ноката.АКЦИЈА или нас неће бити!
Препоруке:
67
0
7 уторак, 31 март 2015 06:28
Србин Србиновић
Потписујем текст.
Под руководством америчких садистичких звери, НАТО је постао најзлочиначкија терористичка организација, можда у читавој историји људског рода.
Препоруке:
74
0
8 уторак, 31 март 2015 06:50
Gordana
Konacno, osmeli se i prosapta nasa opozicija nesto u vezi NATO saveza ove jadne i bedne vlade koja donosi ovako katastrofalne odluke u ime celog naroda.
Jeste informativna blokada, ali stampajte letke i delite narodu kao za vreme sveke okupacije.Snalazite se vec nekako i budite narod iz besvesti.
Препоруке:
76
0
9 уторак, 31 март 2015 07:18
нико
Да ли ћемо немо посматрати одржавање скупа "парламентарне скупштине нато"од данас до 2.Априла?
Или ћемо показати своје неслагање,згроженост злоупотребом скпштине Србије за промоцију и показивање силе и дрскости ове институције и њихових уцењених бескичмених "домаћина"?
Србија овиме доживљава највећу увреду и срамоту.
Препоруке:
70
0
10 уторак, 31 март 2015 07:59
ludilo
kasnite ,mogli ste lepo organizovati demonstracije i puc 27.marta pa da se istorija ponavlja ;)
Препоруке:
13
41
11 уторак, 31 март 2015 08:26
луди скретничар
#Лудило#

И Димитрије Љотић би се сложио са Вама....
Препоруке:
36
9
12 уторак, 31 март 2015 09:23
Б.С.
Добро, лепе речи, леп почетак. А каква ће вам бити конкретн аакција?
Препоруке:
47
1
13 уторак, 31 март 2015 09:29
аца
Текст добар, сем што је на крају, из реченице "...свака политичка реакција..." требало избацити реч "политичка". Њом су непотребно разводнили, ублажили и у великој мери обесмислили цео документ. Не треба унапред ограничавати опције пред којима народ стоји.
Препоруке:
38
2
14 уторак, 31 март 2015 09:53
ТомаС
Мени читава ова узбуна од јуче око Шешеља мирише на маскирање и скретање пажње са овог споразума са НАТО бандом и његову предстојећу ратификацију у Скупштини. Ми наводно заоштравамо односе са Западом да би прикрили овај издајнички и противуставни чин. Можда је Влади у томе помогао ових дана и велики манипулатор Блееер.
Препоруке:
60
0
15 уторак, 31 март 2015 09:57
Не у НАТО
Двери, ДСС,

Ово је добар текст, а сада - акција! Одмах, већ до поденева!
Пултови испред Скупштине, потписивање петиције "НЕ У НАТО", дељење грађанима копије отвореног писма, притисак на РТС за гостовање и отварање ове теме на јавном сервису.
Људи, време цури, време је за акцију!
Препоруке:
66
1
16 уторак, 31 март 2015 10:32
О. џокеј
Помишљам да је чак и страшна хеликоптерска несрећа приређена управо сада, како јавност у шоку не би обратила пажњу на овај ужасан потез власти.
Препоруке:
38
0
17 уторак, 31 март 2015 10:38
Бошко
Све је то лепо и демократски али...

Није Карађорђе писао дахијама у Београд, нити је "демонстрирао" по "београду на води", него је урадио оно што је морало да се уради.

Једино се бојим да је остало исувише мало Срба у Србији и оних који желе добро Србији

јер се за задњих 70 година претворила у легло љигаваца, сецикеса, црноберзијанаца и профитера, којима је најлакше да пљачкају Србију одричући се Српства у корист, антисрпских комуњара, милошевићевих социјалиста, ђинђићевих проевропљана, те садашњих Вучићевих Николићевих и Дачићевих проевропљана.


Ако је одзив на мобилизацију 1991 године био само 7 процентата то је значило да је још тада у Србији са женама, старцима и нејачи било једва милион припадника Српског народа.

Сада их има још мање...зато пожурите да не буде касно...
Препоруке:
41
5
18 уторак, 31 март 2015 10:43
Турас
Писмо је одоцнило . Слажем се са "ТомаС" ,о исценирању "бриге"око Шешеља ,служи у замаскирању уласка у НАТО и окретање од (против) Русије . Што би многи народи у свету се постидели ! По логици наше "дичне" владе , треба сада Руси да нас бомбардују , да пристанемо на исти уговор као са потписаним ИПАП натоваца .Значи - "стока разуме само мотку"? Жалосмо али истинито .Сутра ако има правде и будете издајнике осудили - брениће се да нису другачије могли да "заштите" свој народ !?
Препоруке:
40
0
19 уторак, 31 март 2015 10:53
Pavle
Zakon o referendumu:
"Akt o raspisivanju republičkog referenduma donosi Narodna skupština na predlog najmanje pedeset narodnih poslanika, Vlade ili najmanje 100.000 birača."

Dakle, stranke, pokreti, članstvo na ulice, plakati, pa štandovi, potpisi, ide proleće, lepo vreme. Nema više priče i saopštenja koja se ne vide nigde. 100.000 potpisa nije mnogo.
Препоруке:
48
1
20 уторак, 31 март 2015 11:10
NADA
Nije na nama ,čitaocima ovog portala, vašim istomišljenicima da vam dajemo savete šta vam je činiti . Sigurna sam da vi to savršeno dobro znate i bez nas ,kao što se iskreno nadam da osim pisanih saopštenja o stavovima svojih stranaka imate i druge planove .Jasno je nama da vam mediska blokada ne daje skoro nikakvu mogucnost da se češće i više čujete ali sa malo više truda mislim da se može naći malo više prostora za vaš glas ,ideje i stavove .
Ono što bi u ovom odsudnom tenutku za ovu zemlju bilo od presudne važnosti je prevazilaženje stranačkih interesa i okupljanje SVIH stranaka sličnih programa i ideja samo sa jednim jedinim ciljem :SPAS SRBIJE IZ KANDŽI NATA I PONIŽAVAJUĆIH UCENA EVROPSKE UNIJE !!! Znam da nisam ništa novo kazala ,ali verujte da ste nam vi jedini tračak nade da će se nešto promeniti . Ako se vi ne udružite i ne preduzmete neke akcije osim pisanja saopštenja i tekstova , NAMA NEMA SPASA !!!!!!
Препоруке:
35
0
21 уторак, 31 март 2015 11:15
Neša (Glodur)
Сада знате зашто је недавно отпочело емитовање "ријалити" програма Парови. Да народ не би знао шта му се дешава. Ускоро креће и "Фарма". Дакле, биће још лоших ствари по Србију.
Препоруке:
36
0
22 уторак, 31 март 2015 11:28
Diogen
Nato u blato. Ni po koju cenu u savez sa zločincima. Srpsku zemlju i srpsko nebo nesmemo kontaminirati Nato fekalijama. Jednom smo rekli ne recimo opet Neeeeeeeeee. A ako neko misli da nek se seti kletve cara Lazara.
Препоруке:
25
0
23 уторак, 31 март 2015 11:46
страст
ово је трла баба лан да је прође дан...само Акција у којој нема стајања!
Препоруке:
25
6
24 уторак, 31 март 2015 12:59
Za pocetak otpora
Za pocetak otpora - dovoljno. Svaka vam cast na tekstu, za koji verujem da bi ga potpisao najveci broj nasih gradjana.
Препоруке:
21
1
25 уторак, 31 март 2015 13:34
Jos jedan "Tribalac"
Podanici gospoje sa sesirom iz Bakingemske palate i cetnicke vojvode Draskovic i Seselj nisu bili nazocni.
Препоруке:
16
1
26 уторак, 31 март 2015 14:04
Jovan T.
Није лоше саопштење.
Препоруке:
15
1
27 уторак, 31 март 2015 14:05
Легиа Семлин
Немојмо бити смешни. Све што нам се догађа је сасвим оправдано. Једина реч којом се то може описати је шизофренија. Већински смо "за Русију", "никад у НАТО", "никад не признати Косово" - а са друге стране, свега пар странака се јасно залаже за та три принципа, и на изборима добијају смешно мали број гласова. Најмање 3000 породица (од 1999.) има јасне, сасвим приватне разлоге да на помен НАТО пакта добије порив да некога мотком умлати - то је барем 10 хиљада људи. И они седе кући. И нека седе - и ми са њима; само не треба овде на сајту, преко интернета да трубимо о јунаштву, части и слободи. То су неке давне речи које су изгубиле сваки смисао. Србија иде ка НАТО пакту и ЕУ, а против Русије - то је очигледно. Против тога не протестују они који имају икакве снаге - и нема потребе да се више замајавамо. Признаћемо Косово, ући ћемо у НАТО, помоћи ћемо у уништењу Српске. Нема у нама снаге - очеви чије су синове донели раскомадане, данас гледају "парове" - па уживајте у програму, земљаци!
Препоруке:
30
1
28 уторак, 31 март 2015 15:17
Svetislav
Nemate ekstremnu omladinu u vasim redovima, zato vas niko ni ne slusa! Nemate mac u rukama, a pero nema nikakvu moc.
Препоруке:
17
2
29 уторак, 31 март 2015 15:27
Oliver Kromvel
Легиа Семлин- ne delim vaš pesimizam i mislim da je neosnovan no moram da priznam da ima dosta argumentovane istine u vašem komentaru,pogotovo u prvom delu vezanom za stranke,izbore i glasanje,mi kao da smo narod oboleo od šizofrenije ili mozda licemerja ili jednostavno ne mislimo svojom glavom.
Препоруке:
17
0
30 уторак, 31 март 2015 15:36
Slavomir Srpski, Analize, analogije i sto sta drugo
Bilo bi dobro da neko ko ima prave informacije objavi doslovan tkst "sporazuma o...Srbije i NATO". Tek da znamo tacno o cemu se tu radi, obzirom da smo vojno neutralni ali da smo u Pratnerstvu za mire u kome je i Rusija.

Situacija koliko vidim ima analogiju sa onim sto je Hitler hteo pre pocetka napada na Rusiju: garanciju Jugoslavije uz neke manje zahteve kao omogucavanje prolaska trupa preko Jugoslavije, kao sto to izgleda trazi i NATO.

I onda i danas su nase vlade potpisale taj sporazum, po kome se nije predvidjalo bilo kako aktivno ucestvovanje nasih vojnih trupa. Za nas je i onda i danas to bila bolja opzija, obzirom da smo onda bili vojno nesposobni za otpor i vec okruzeni Nemackim mehanizovanim divizijama i na jugu Bugarske, kojima bi nam bilo spreceno povlacenje u Grcku! Ali gospodo, takva situacija je i danas, pogotovo sto Naci-NATO trupe imamo i u kuci na KIM, a POTPUNO smo opkoljeni NATO drzavama i bez ikakve PVO zastite!
Препоруке:
9
6
31 уторак, 31 март 2015 15:45
Slavomir Srpski, Pogledi iz zemunice
,Ono sto se negativno desilo marta 41, je da su engleske sluzbe onda proizvele drzavni udar, i skinuli vladu Cvetkpovic-Macek i time ponistile sporazum sa za nas najgorim scenarijima: potpuno urusavanje Kraljevine i kapitulacija sa Nemackim trupama u Beogradu, stvaranjem NDH naci-ustaske drzave do Drine i pogromom Srba prekodrinskih, kao i oduzimanje Kosova iz Srbije i juznog dela Srbije datog Bugarima.

Jos gore od svega toga je da smo pali pod cizmu Staljinovog-Broz komunizma,i da je taj Broz onda preko Avnoja razdelio Srbe u vise drzavica, izmisljanjem novih nacija kao Makedonije i Bosnjaka,koji su uglavnom srpskog etnickog porekla. Dakle ubio je i Srbiju i Srbe,i doveo vecinu Albanaca na Kosovo.

Da li opet treba da ponovimo gresku? Ne znam. Cak ne znam da li ce sada Rusi kao onda Englezi da izvrse drzavni udar i skinu ovu vladu? Sve mi lici da nece, pa cemo izbeci 27 mart 41. Nikada ne u NATO,ali moze da se ispostavi da je ovaj sporazum manje zlo. Jer Rusije,nazalost, nema!
Препоруке:
8
8
32 уторак, 31 март 2015 15:59
Slavomir Srpski, Zapisi iz zemunice
Rusija je ostavila Balkan zapadnim partnerima vec tokom 2002,kada su strateski odlucili da povuku sve svoje kontingente iz Balkana, pa cak i one gde su na sebe preuzeli direktnu odgovornost zastite Srba (posle pritiska Cernomidin-Ahtisati na Slobu da potpise r1244 o POPTUNOM povlacenju vojske sa KIM),a onda i to izigrali avgusta 2003 i tako dopustili pravljenje Pristina-NATO drzave.

Na zapadu nas vide kao njihov domen interesa, posto smo duboko opkoljeni u NATO bloku,cije granice sada idu od Baltika preko Kijeva na Crno More, Tursku i Gruziju. Najvise sto mozemo je da budemo kao Norveska,izvan NATO ali ne i protiv NATO-dakle sa nekim oblikom "sporazum" o nenapadanju kao ovaj,uz uslov da ne budemo opstrukcija NATO trupama za prolaz.

Rusija ne znam kako nas vidja,ali nije nam dala ono sto je minimalno: raketno-nuklearni kisobran kao garanciju da nas NATO ne sme ponovo bombardovati bez ulaska Rusije u (nuklearni) rat! Rusija treba da pozuri dok smo jos neutralni!
Препоруке:
12
3
33 уторак, 31 март 2015 16:14
Slavomir Srpski, Zapisi iz zemunice: koje alternative?
Dakle, ponovih vise puta: jedino ponuda Rusije da nas zastiti svojim nuklearnim stitom, bi nam dala garanciju stabilne neutralnosti-ni protiv NATO ni protiv Rusije. Jasno je da u dubokoj pozadini u potpunom okruzenju NATO, mi ne mozemo da izvrsimo agresiju na bilo koju susednu drzavu, cak da smo i u vojnom savezu sa Rusijom, jer nemamo vojni potencijal za to, niti bi NATO dopustila instaliranje ovde ruskih raketnih i nuklearnih sistema (kao sto nije dopustila Kubi).
Bez takvog potencijala mi ne mozemo ratovati, osim da se NATO izivljava avionima i raketma nad nama a da mi opet gledamo rusenje gradova negde iz zemunica po planinama.

Ako Rusija ne ponudi takav kisobran, kao objektivnu garanciju da nas niko ne sme napasti, jedini izlaz koji vidim je vojne neutralnosti, kao i mogucnost da u takvoj neutralnosti i sa Rusijom potpisemo slican "individualni akcioni plan", i tako pojacamo nasu vojnu neutralnost i neucestvovanje u vojnim sukobima.
Препоруке:
11
3
34 уторак, 31 март 2015 16:30
Легиа Семлин
Истина мора бити речена, крстио је неко глупошћу, песимизмом или реалношћу - ми идемо ка НАТО савезу, а он је направљен да би војно поразио Русе, како год се њихова држава звала (Русија, СССР, ЗНД). Покушајмо да се отргнемо из НАТО загрљаја - имаћемо Мајдан у Београду за пола сата; да победимо на таквом Мајдану не можемо; имамо пету колону на власти, непријатељски настројене мањине, сирот народ и мржњу Запада. Рат? Ко да ратује и за кога? За општу крађу? За смањење пензије мојој мајци, е да би пара било за (јуче ДС, данас СНС, сутра ко зна чије) ботове? Знате ли зашто нема опозиције, зашто НИ ЈЕДАН Вучићев памфлет није поцепан? Нема ко то да плати из иностранства! Народ који је смислио "наранџасту револуцију" не ради бесплатно. Ми бесплатно радимо само против сопствене државе, не туђе. Да се вратим слеп са Косова, а сутра да га неко уз "томовачу" призна, док Србљи седе кући? Или да Руси ратују, док ја пијуцкам кафицу у Страхињића бана или шаљем поздраве из Будимпеште? Не бива, браћо.
Препоруке:
17
2
35 уторак, 31 март 2015 16:49
Легиа Семлин
Зашто призивамо Русе?Шта бисмо ми са њиховим оружјем?Они да нас бране, док ми њих издајемо?Нису ти Руси дебили,то је народ храбар и паметан;ми њима овакви не требамо."Она" странка добије изборе на (макар) неутралности,на непризнавању Косова,на ојачавању српске економије,а онда за месец дана потпуно обрне причу и (далеко горе) дела,од Космета па надаље-и ми НИШТА.Реч једна да се чула,па да разумем - али није!И она шака јада од национално освешћених политичара је гледала само како да се ували на министарска или амбасадорска места (једино Коштуници скидам капу).Па јел то цена Србије?!Е онда нек' је носи ко више плати.Ја сам учио и радио поштено,и ратовао кад је требало-и сад треба још да гледам да ми се деца пате годинама, да би неки опскурни ликови (керамичар води војску!!!) трубили о држави, возећи најновије "мечке" док им деца студирају на Западу? Нећу. Кад ме будете звали за шта год треба, ту сам. До тада, бесмислено тртљање преко интернета ме више видети неће. Свима поздрав.
Препоруке:
18
2
36 уторак, 31 март 2015 17:00
Руске тајне службе
За Славомир српски
Директива 007-мунрејкер
Ваши захтеви за "нуклеарним кишобраном" се код нас помно прате.Инструкције за вас се налазе у композицији Атомског Склоништа "Жути кишобран"!Како та композиција каже Ви поседујете особине манипулације!Обзиром на то а уз чинјеницу да се већ налазите на истуреном командном месту(ИКМ)"земуница-заход",вама се дају овлаштења да управљате "нуклеарним кишобраном" у зони одговорности Србије!

Ова директива је строго пов! По њеном пријему исту искористити за мотање джоинта, те попушити!

Привет
Препоруке:
4
10
37 уторак, 31 март 2015 17:13
Slavomir Srpski, @Legia Semlin
Зашто призивамо Русе?Шта бисмо ми са њиховим оружјем?Они да нас бране, док ми њих издајемо?Нису ти Руси дебили,то је народ храбар и паметан;ми њима овакви не требамо."

Mislim da idete iz krajnosti u krajnost, sto znaci zanemarenje racionalne pameti! Zasto da Ruse ne prizivamo? Onu su nam potrebni da odrzimo barem neutralnost, ako ne mogu da nam oruzje donesu. A ne bi mogli kada su vec u 2002 odlucili da se iz balkana izvuku (onda su jos mogli, jer su imali i svoje trupe ovde, a postojala je i veca drzava SCG sa izlazom na Jadransko more odakle su mogli dovoziti ono sto nam je trebalo. Sada Srbija nema ni izlaz na more a C.Gora hoce u NATO.

Stoga Rusija ne moze ovde da instalira svoje raketne sisteme, sto i ne trazimo: trazimo samo njen nuklearni kisobran, kao garanciju da nas NATO vise nece bombardovati.

Ako je vasa teza da Rusiji ne trebamo, a Rusija se tako i ponasa, onda moramo ovako kako radi vlada da odbranimo barem neki oblik neutralnosti. Rusija oze, ako hoce.
Препоруке:
6
8
38 уторак, 31 март 2015 17:16
MP 1
Ovo je dobar i vazan korak. Potpisujem.
Препоруке:
10
0
39 уторак, 31 март 2015 17:22
Slavomir Srpski, @Legija Semlin
Potpuno je pogresno zastupati tezu da je Srbija odgovorna za opadanje snage Rusije na Balkanu. Naprotiv, mi smo jos jedini preostali deo koji jos nije dozvolio potpun pad pod NATO.

Rusija je izgubila mnogo vece bitke, pre svega u Bugarskoj, a sada i u C.Gori. To jeste u dve zemlje gde je mnogo vise ulozila negoli u Srbiju. Ruski pad u ove dve drzave je porazan, i za nas, jer nas odvaja od veze sa Rusijom, bilo preko Crnog bilo Jadranskog mora! Poraz Rusije o ove dve drzave nas je doveo u sah-mat poziciju prema NATO, i potpunoj vojnoj izolaciji. I Kuba stoji bolje od nas danas.

Kriviti sada nas, kada smo potpuno u NATO izolaciji i sa NATO trupama u KIM (krivica Rusije sto nas je tamo potpuno ostavila bez svojih kontigenata i zastite) je suludo, a pogotovo ako to dolazi (nezvanicno) iz Rusije. Jer nismo mi njih napustili vec oni nas, a sada kada su im NATO trupe u Donbasu opet neko zeli da mi budemo zrtveni jarac (sto smo bili 90tih). Sada sve zavisi samo od Rusije, i stoga poziv!
Препоруке:
13
5
40 уторак, 31 март 2015 17:37
Slavomir Srpski, Savremena istorija ruskog povlacenja
Delovanje Rusije od 2000 do 2012 u odnosu na prostor Balkana su tragicno porazni. I sto je najgore i sama Rusija je doprinela da se njen uticaj ovde svede na nulu, recimo vec rano 2001 u Kremlju se vodila debata da u novoj Putinovoj strategiji privlacenja partnera iz Evrope, Balkan mora da bude ostavljen evropskim partnerima, da se vise Rusija ne konfrontira u njihovom dvoristu Balkana. Otud odluka da se trupe mirovnjaka povuku i time ostavi prostor za NATO.

Cak i onda kada je Rusija videla da je Bugarska napusta i prelazu u NATO, nije se ozbiljnije bavila da odbrani svoj pristup barem preko C.Gore. C.Gora je sada drugi najveci neuspeh ruske diplomatije, pogotovo sto je C.Gora stari osvedoceni istorijski prijatelj Rusije.

Direktno i sada indirektno Rusija nas je postavila u nemogucu poziciju, sah-mat poziciju prema NATO. I kada bi hteli vise ovde oruzje ne bi mogli uvesti, jer smo potpuno izolovani. Stoga jedino preostalo je "atomski kisobran i za Srbiju", bez prevozenja oruzja
Препоруке:
7
5
41 уторак, 31 март 2015 19:01
фристајло
Покушате ли да Србију, први пут у њеној историји, сврстате на страну злочина, свака политичка реакција противника тог потеза против Вас биће и легитимна и оправдана. То је тачка са које нема повратка.

Сагласан.
Играју се ватром.
Заборавили су 27. март 1941.
НАТО иде истим стазама као и Трећи Рајх, на истом су задатку. Сваки покушај прикључења Србије фашистичким фалангама противан је елементарним српским интересима, и потпуно сам сигуран да им то неће проћи некажњено.
Боље да оду у затвор, сигурније је...
Препоруке:
12
0
42 уторак, 31 март 2015 19:53
S.Z.Ž.
NEKA NAROČITO OBRATE PAŽNJU NA POSLEDNJU REČENICU,. Da ne bude posle, nismo znali braćo, nismo loše mislili I TAKO BLIŽE I DALJE. Više nema braćo ili sestre jer postajete otvoreni neprijatelji - kao najgori Kvislinzi srpskog naroda !
Препоруке:
9
0
43 уторак, 31 март 2015 20:02
S.Z.Ž.
Ne sećam se da je iko iz vlasti koja je potpisala ovaj izdajnički sporazum kao i onaj briselski izašao i javno rekao pred novinarima i javnošću: PRISILILI SU NAS I ZAPRETILI NAM BOMBARDOVANJEM, UBISTVIMA, SLOMOM EKONOMIJE, SANKCIJAMA, UVODJENJEM VIZA ili nečim sličnim pa da bude opravdano to njihovo udvoričko ponašanje. Čak ni tada to ne bi bilo legitimno ali bi se moglo razumeti možda čak i prihvatiti. Ipak ovo pre liči na pristajanje na svako poniženje i servilnost prema neprijatelju a da taj neprijatelj to i ne očekuje već je i sam šokiran a samim tim i nepoverljiv. Sada će tek zapad da počne sa ucenjivanjem i drilom da vidi dokle to može da ide i sam ne verujući da je to moguće. To će da samo da dovede do implozije unutar srpskog naroda i srpske države umesto da otvoreno u startu stavimo na znanje da nas ne zanima rasprodaja i unovčavanje bratstva i prijateljstva sa Rusijom i sa našom istorijom i da mogu da nas prihvate ili ne samo onakvima kakvi smo.
Препоруке:
9
0
44 уторак, 31 март 2015 20:22
brzi
@Legia Semlin

Kako ste večinsko za Rusiju i protiv Natoa a na izborima svi zajedno dobijate manje od 10% i niko ne prelazi cenzusa da bi ušao u skupštinu. Za početak se ujedinite barem onoliko da čete proči izborni cenzus da čete biti barem shvačeni kao realna politička opcija što sada niste jer ste vanparlamentarna politička grupa sa uticajem u društvu kakvog ima neki sportski savez neolimiskog sporta a onda sledi sve ostalo. Kuča se gradi od temleja ne od krova.
Препоруке:
3
4
45 уторак, 31 март 2015 21:11
ДРаган
...свака политичка реакција противника тог потеза против Вас биће и легитимна и оправдана.

Не само политичка, него и свака друга, не искључујући ни оружани устанак.
Препоруке:
8
0
46 уторак, 31 март 2015 21:35
neznalica
@Dragan

sjajno!!
tako ćete pomoći NATO-u da porobi Srbiju...

Stvorene su oko ovog sporayuma teza i antiteza...onda će teza i antiteza da se pobiju (ne mora puno, da se to medijski naduvati), a NATO će, po tom istom sporazumu, upasti da štiti demokratiju... pošto mu kad skupština usvoji ovaj plan više ne treba dozvola saveta bezbednosti za tako nešto.

Nešto mi se čini da nema poliičke stranke ni pokreta u Srbiji čiji ključni ljudi nisu na platnom spisku zapada...

a ne shvataju da sile iza NATO-a ne žele da Srbi i Srbija postoje u bilo kom obliku! n


Umesto da se pridružim pozivima na građanski rat, ja apelujem na poslanike i članove stranaka vladajuće koalicije da shvate da se prihvatanjem ovog plana igraju opstankom zemlje i da ne veruju slepo svom rukovodstvu, nego da pokrenu pitanje zašto se ovaj trojanski konj od plana pruhvata.

Ko prihvati ovaj plan, izdao je za sva vremena Srbe i Srbiju. Jer posle tog plana Srba i Srbije neće biti!!!
Препоруке:
8
0
47 уторак, 31 март 2015 21:57
Slavomir Srpski, O Ruskim TV u Srbiji (1)
- Код нас не постоји дилема и не поставља се као ултимативно питање да ли Србија иде у Европску унију или у остале облике економских интеграција, попут евро-азијске уније. Никада нисмо имали такву идеју, нити је нама Русија то икада тражила - подвукао је Дачић.

Ovo su doslovne i zvanicne izjave Ministra IP Srbije, pa ako to nije tacno, onda bi odmah morao da dodje ispravla iz Ruske ambasade. Ali ta opovrga vidim nije stigla, sto znaci da je tacno: Rusija cak nije ni trazila od Srbija, za razliku od EU i NATO, da se pridruzi u EA-uniju! To mnogo govori gospodo.

Ne moze se od naroda bez realne nade u alternativu, traziti da gine. Za sta? Bez jake alternativne strategija, iza koje stoje jaki strani podsticaj i pomoc, tesko je onda stvarati jaku Opoziciju. Jer ako zelimo da na novim izborima skinemo Vucica i damo vise od 50% glasova Srije opoziciji (ne onoj DS+LDP), onda ta opozicija mora da izadje pred narod ne sa nebulozama, vec sa necim sto nam je realno moguce i ponudjeno.
Препоруке:
9
3
48 уторак, 31 март 2015 22:38
neznalica
ne postoji pozicija i opozicija...nikad nisu ni postojale... postoje političke partije i pokreti u koje su se infiltrirale i ključna mesta zauzele ličnosti iz tajnih društava kao i vrbovani špijuni... oni guraju i biraju jedni druge, a kormpiraju ostale sitnim uslugama na račun poreskih obveznika...i kao međusobno se sukobljavaju...to je rijaliti šou kojim zamajavaju običan narod i svoje članstvo..

zato je ključno da svako ko voli Srbiju i želi da Srbi opstanu kao narod, a član je neke stranke, pokrene u svojoj stranci inicijativu za borbu protiv ovog trojanskog konja od plana koji vodi potpunom nestanku Srba i Srbije.....

jer u svakoj stranci mnogo je više onih običnih članova koji iako donekle korumpirani još uvek vole svoju zemlju i neće dati političarima da je poklone armijama susednih država....

sad je trenutak da dignete svoj glas i smenite plaćenike i izdajnike...više vas je...prepoznaćete izdajnike po tome što će ili braniti plan ili oružanu borbu protiv njega..
Препоруке:
6
0
49 среда, 01 април 2015 09:26
сер јошка
"Никад у НАТО!"
да ли је Србија сукцесор бивше Југославије?
када је Анкарски споразум (о заједничкој одбрани са Турском и Грчком) стављен ван снаге?

информишите се бар елемнтарно ви што "нећете у НАТО"
ми смо у НАТО пакту од 1951.
с малом паузом са бруталним подсећањем на наше уговорне обавезе 1999.
Препоруке:
2
5
50 среда, 01 април 2015 09:32
сер јошка
"Нису ти Руси дебили,то је народ храбар и паметан;ми њима овакви не требамо"
не требате вала ни нама Србима, сјашите већ једном ... и престаните да вређате мој народ .. штете што је дискусија виртуелна тако би ти радо прилепио шамарчину, па зови Русе да те бране
Препоруке:
6
1
51 среда, 01 април 2015 22:40
Легиа Семлин
"сер јошка "Нису ти Руси дебили,то је народ храбар и паметан;ми њима овакви не требамо"не требате вала ни нама Србима, сјашите већ једном ... и престаните да вређате мој народ .. штете што је дискусија виртуелна тако би ти радо прилепио шамарчину, па зови Русе да те бране"
Није ми баш требао овакав коментар у ово доба (претходни текст који сам прочитао је о овој несрећној мајци која протестује испред Скупштине због НАТО пакта који јој је 1999. убио сина и није ми баш добро), али нека - сам сам читао, сад нека трпим.
Који то "ми" вређамо "твој" народ? Нема потребе да ти другачије доказујем да сам Србин, него овако - остави овде број телефона или мејл, или нека ми НСПМ одобри да ја оставим моје податке, па да се нађемо - да видим коме ћеш, јуначино интернетска, да прилепиш шамарчину. Претражи мало моје коментаре на овом сајту, па да се онда нађемо. Поведи и ову двојицу која су ти препоручила коментар.
Препоруке:
0
3
52 среда, 01 април 2015 23:37
amater
treba videti da li je taj sporazum u koliziji sa ustavom, i sa zakonima ove zemlje....


verovatno jeste jer koliko vidim suštinski narušava neutralnost i suverenitet zemlje...

drugim rečima ustavni sud bi morao da se oglasi po ovom pitanju i ukaže vladi da u skladu sa važećim ustavom, zakonima i skupštinskim deklaracijama ne može da potpiše takav sporazum
Препоруке:
4
0
53 субота, 04 април 2015 00:06
Петер РВ
@Pavle
Ваш предлог је једини који може да да континуитет овој иницијативи!
Прикупимо сто хиљада потписа за референдум ,ширењем летака . Кад се једампут успостави да нас има сто хиљада који прихватају садржину овога писма, јавне демонстрације ће се појавит саме по себи.
Препоруке:
1
0
54 субота, 04 април 2015 21:36
Турас
" СЛАВОМИР СРБСКИ" Овде се са вама потпуно слажем ,иако видим доста минуса на ваше коментаре . Србија у ова времена када се на њу врши притисак и споља и изнутра . Када нема тако рећи опозиције - није добила ни речи подршке -да не говоримо о неким конкретнијим поступцима из Русије . Можда сте у сличним коментарима (Г. Јевтовића )приметили да сам слично реаговао. Јер сада смо немоћни да сами без помоћи Русије учинимо било шта у побољшању ситуације не само у нашем региону - већ и шире
Такође сматрам да Русија то познавајући ,пушта нас "низ воду" .Ако је тако онда сте потпуно у праву . То онда упућује да је тако "договорено" (?) У том случају Србија не само да не може , већ мора да избегава конфликт са непријатељима .Нема смисла да вековима као глупаци служимо као топовска храна .Носпорно да је Руски народ братски народ и остаће увек . Али политика данашње Русије је још увек нејасна ,неодређена.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер