Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Otvoreno pismo državnom vrhu povodom potpisivanja „Sporazuma o individualnom akcionom planu saradnje Srbije i NATO“

Komentari (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 30 mart 2015 23:59
bojim se da hoće
Podsećamo Vas da je ovaj oblik saradnje između Republike Srbije i NATO predviđen zloglasnim zakonom koji je maja prošle godine usvojio američki Kongres od nazivom „Akt o prevenciji ruske agresije“. Tim zakonom je predsednik SAD Barak Obama zadužen da „u roku od godinu dana“ obezbedi „interakciju između armija SAD“ sa oružanim snagama istočnoevropskih zemalja koje nisu članice NATO, među njima i Srbijom.



Nikad u NATO!
Preporuke:
141
0
2 utorak, 31 mart 2015 00:56
Ujka Vasa
Tekst je sjajan, samo do koliko ljudi će on da dopre?
Preporuke:
106
0
3 utorak, 31 mart 2015 01:02
Anka Krajina
"Ako se istorija ne ponavlja u potpunosti, ljudske se gluposti ponavljaju s dodacima."(M. Lalić)
Čini se da su martovski potpisi sudbonosni za ovaj narod.
Sumnjam da će ovo pismo biti dovoljno da izbriše sramni potpis.
Ali je bar usamljeni glas razuma da ih podseti da Srbija nije njihova prćija. Pa i to je nešto.
Preporuke:
83
1
4 utorak, 31 mart 2015 01:27
Predrag
Svaka cast.
Pravo u srce, jer su im mozak popile natovske vrane.
Svim izdajnicima i njihovim slugama cemo suditi jednog dana kada budemo oslobodjeni. A taj dan je blizu.
Preporuke:
94
0
5 utorak, 31 mart 2015 03:31
Teofil Od Vizantije
Uvek sam isticao važnost ovladavanja veštinom pasivnog otpora, prema ovakvoj izdajničko-komprdorskoj vlasti koja bezmalo jednu deceniju satire našu Otadžbinu.Nažalost,srpskim ološ-elitama nije bilo do toga,a Srpske patriote koji shvataju težinu situacije,stvarali su se i sarađivali sporije nego što je stvar išla bestraga.Mislim da smo potrošili resurse pasivnog otpora,a vreme nas je pregazilo!
U svakom slučaju,neka vrsta sukoba ide prema nama,i sve manje verujem da to možemo da izbegnemo.Nazire se da je građanski rat poslednja etapa rastakanja Srbije,isplanirana među našim neprijateljima. Šta ako ga ne sprečimo? Treba li bežati i reći da smo uradili sve što smo mogli?
Ne, braćo i sestre! Bićemo izgleda primorani da krenemo u susret nametnutoj sudbini!
Kad budemo pričali deci o njihovim hrabrim precima, da ne sklanjamo pogled,jer ih nismo dostojni. Zato,nastavimo tamo gde su naši preci stali, ne dozvolivši da nam trulež zapada promeni način života.„Neka Bog bude sudija između nas i njih!“
Preporuke:
65
1
6 utorak, 31 mart 2015 06:24
gavrilo
ništa , samo reči dva tri čovjeka, bez konkretne akcije pokazuju pravu mentalnu zastranjenost nas građana Srbije!potpuno smo pukli kada takve individue kao Vučić,Drašković,Dačić... mogu da nas mijese i da od nas prave budale i idiote.kako da oslobodimo okupirane teritorije kada ne možemo da se oslobodimo domaćih izroda?kako?retorikom?ništa se dragi moji iz DSS i DVERI retorikom ne može samo akcija kojom će izdajnička politička elita biti ugrožena!tu sam i da sam učestvujem u trebljenju pacova i vaši!nema više povratka, dogorelo je nokata.AKCIJA ili nas neće biti!
Preporuke:
67
0
7 utorak, 31 mart 2015 06:28
Srbin Srbinović
Potpisujem tekst.
Pod rukovodstvom američkih sadističkih zveri, NATO je postao najzločinačkija teroristička organizacija, možda u čitavoj istoriji ljudskog roda.
Preporuke:
74
0
8 utorak, 31 mart 2015 06:50
Gordana
Konacno, osmeli se i prosapta nasa opozicija nesto u vezi NATO saveza ove jadne i bedne vlade koja donosi ovako katastrofalne odluke u ime celog naroda.
Jeste informativna blokada, ali stampajte letke i delite narodu kao za vreme sveke okupacije.Snalazite se vec nekako i budite narod iz besvesti.
Preporuke:
76
0
9 utorak, 31 mart 2015 07:18
niko
Da li ćemo nemo posmatrati održavanje skupa "parlamentarne skupštine nato"od danas do 2.Aprila?
Ili ćemo pokazati svoje neslaganje,zgroženost zloupotrebom skpštine Srbije za promociju i pokazivanje sile i drskosti ove institucije i njihovih ucenjenih beskičmenih "domaćina"?
Srbija ovime doživljava najveću uvredu i sramotu.
Preporuke:
70
0
10 utorak, 31 mart 2015 07:59
ludilo
kasnite ,mogli ste lepo organizovati demonstracije i puc 27.marta pa da se istorija ponavlja ;)
Preporuke:
13
41
11 utorak, 31 mart 2015 08:26
ludi skretničar
#Ludilo#

I Dimitrije Ljotić bi se složio sa Vama....
Preporuke:
36
9
12 utorak, 31 mart 2015 09:23
B.S.
Dobro, lepe reči, lep početak. A kakva će vam biti konkretn aakcija?
Preporuke:
47
1
13 utorak, 31 mart 2015 09:29
aca
Tekst dobar, sem što je na kraju, iz rečenice "...svaka politička reakcija..." trebalo izbaciti reč "politička". Njom su nepotrebno razvodnili, ublažili i u velikoj meri obesmislili ceo dokument. Ne treba unapred ograničavati opcije pred kojima narod stoji.
Preporuke:
38
2
14 utorak, 31 mart 2015 09:53
TomaS
Meni čitava ova uzbuna od juče oko Šešelja miriše na maskiranje i skretanje pažnje sa ovog sporazuma sa NATO bandom i njegovu predstojeću ratifikaciju u Skupštini. Mi navodno zaoštravamo odnose sa Zapadom da bi prikrili ovaj izdajnički i protivustavni čin. Možda je Vladi u tome pomogao ovih dana i veliki manipulator Bleeer.
Preporuke:
60
0
15 utorak, 31 mart 2015 09:57
Ne u NATO
Dveri, DSS,

Ovo je dobar tekst, a sada - akcija! Odmah, već do podeneva!
Pultovi ispred Skupštine, potpisivanje peticije "NE U NATO", deljenje građanima kopije otvorenog pisma, pritisak na RTS za gostovanje i otvaranje ove teme na javnom servisu.
Ljudi, vreme curi, vreme je za akciju!
Preporuke:
66
1
16 utorak, 31 mart 2015 10:32
O. džokej
Pomišljam da je čak i strašna helikopterska nesreća priređena upravo sada, kako javnost u šoku ne bi obratila pažnju na ovaj užasan potez vlasti.
Preporuke:
38
0
17 utorak, 31 mart 2015 10:38
Boško
Sve je to lepo i demokratski ali...

Nije Karađorđe pisao dahijama u Beograd, niti je "demonstrirao" po "beogradu na vodi", nego je uradio ono što je moralo da se uradi.

Jedino se bojim da je ostalo isuviše malo Srba u Srbiji i onih koji žele dobro Srbiji

jer se za zadnjih 70 godina pretvorila u leglo ljigavaca, secikesa, crnoberzijanaca i profitera, kojima je najlakše da pljačkaju Srbiju odričući se Srpstva u korist, antisrpskih komunjara, miloševićevih socijalista, đinđićevih proevropljana, te sadašnjih Vučićevih Nikolićevih i Dačićevih proevropljana.


Ako je odziv na mobilizaciju 1991 godine bio samo 7 procentata to je značilo da je još tada u Srbiji sa ženama, starcima i nejači bilo jedva milion pripadnika Srpskog naroda.

Sada ih ima još manje...zato požurite da ne bude kasno...
Preporuke:
41
5
18 utorak, 31 mart 2015 10:43
Turas
Pismo je odocnilo . Slažem se sa "TomaS" ,o isceniranju "brige"oko Šešelja ,služi u zamaskiranju ulaska u NATO i okretanje od (protiv) Rusije . Što bi mnogi narodi u svetu se postideli ! Po logici naše "dične" vlade , treba sada Rusi da nas bombarduju , da pristanemo na isti ugovor kao sa potpisanim IPAP natovaca .Znači - "stoka razume samo motku"? Žalosmo ali istinito .Sutra ako ima pravde i budete izdajnike osudili - breniće se da nisu drugačije mogli da "zaštite" svoj narod !?
Preporuke:
40
0
19 utorak, 31 mart 2015 10:53
Pavle
Zakon o referendumu:
"Akt o raspisivanju republičkog referenduma donosi Narodna skupština na predlog najmanje pedeset narodnih poslanika, Vlade ili najmanje 100.000 birača."

Dakle, stranke, pokreti, članstvo na ulice, plakati, pa štandovi, potpisi, ide proleće, lepo vreme. Nema više priče i saopštenja koja se ne vide nigde. 100.000 potpisa nije mnogo.
Preporuke:
48
1
20 utorak, 31 mart 2015 11:10
NADA
Nije na nama ,čitaocima ovog portala, vašim istomišljenicima da vam dajemo savete šta vam je činiti . Sigurna sam da vi to savršeno dobro znate i bez nas ,kao što se iskreno nadam da osim pisanih saopštenja o stavovima svojih stranaka imate i druge planove .Jasno je nama da vam mediska blokada ne daje skoro nikakvu mogucnost da se češće i više čujete ali sa malo više truda mislim da se može naći malo više prostora za vaš glas ,ideje i stavove .
Ono što bi u ovom odsudnom tenutku za ovu zemlju bilo od presudne važnosti je prevazilaženje stranačkih interesa i okupljanje SVIH stranaka sličnih programa i ideja samo sa jednim jedinim ciljem :SPAS SRBIJE IZ KANDŽI NATA I PONIŽAVAJUĆIH UCENA EVROPSKE UNIJE !!! Znam da nisam ništa novo kazala ,ali verujte da ste nam vi jedini tračak nade da će se nešto promeniti . Ako se vi ne udružite i ne preduzmete neke akcije osim pisanja saopštenja i tekstova , NAMA NEMA SPASA !!!!!!
Preporuke:
35
0
21 utorak, 31 mart 2015 11:15
Neša (Glodur)
Sada znate zašto je nedavno otpočelo emitovanje "rijaliti" programa Parovi. Da narod ne bi znao šta mu se dešava. Uskoro kreće i "Farma". Dakle, biće još loših stvari po Srbiju.
Preporuke:
36
0
22 utorak, 31 mart 2015 11:28
Diogen
Nato u blato. Ni po koju cenu u savez sa zločincima. Srpsku zemlju i srpsko nebo nesmemo kontaminirati Nato fekalijama. Jednom smo rekli ne recimo opet Neeeeeeeeee. A ako neko misli da nek se seti kletve cara Lazara.
Preporuke:
25
0
23 utorak, 31 mart 2015 11:46
strast
ovo je trla baba lan da je prođe dan...samo Akcija u kojoj nema stajanja!
Preporuke:
25
6
24 utorak, 31 mart 2015 12:59
Za pocetak otpora
Za pocetak otpora - dovoljno. Svaka vam cast na tekstu, za koji verujem da bi ga potpisao najveci broj nasih gradjana.
Preporuke:
21
1
25 utorak, 31 mart 2015 13:34
Jos jedan "Tribalac"
Podanici gospoje sa sesirom iz Bakingemske palate i cetnicke vojvode Draskovic i Seselj nisu bili nazocni.
Preporuke:
16
1
26 utorak, 31 mart 2015 14:04
Jovan T.
Nije loše saopštenje.
Preporuke:
15
1
27 utorak, 31 mart 2015 14:05
Legia Semlin
Nemojmo biti smešni. Sve što nam se događa je sasvim opravdano. Jedina reč kojom se to može opisati je šizofrenija. Većinski smo "za Rusiju", "nikad u NATO", "nikad ne priznati Kosovo" - a sa druge strane, svega par stranaka se jasno zalaže za ta tri principa, i na izborima dobijaju smešno mali broj glasova. Najmanje 3000 porodica (od 1999.) ima jasne, sasvim privatne razloge da na pomen NATO pakta dobije poriv da nekoga motkom umlati - to je barem 10 hiljada ljudi. I oni sede kući. I neka sede - i mi sa njima; samo ne treba ovde na sajtu, preko interneta da trubimo o junaštvu, časti i slobodi. To su neke davne reči koje su izgubile svaki smisao. Srbija ide ka NATO paktu i EU, a protiv Rusije - to je očigledno. Protiv toga ne protestuju oni koji imaju ikakve snage - i nema potrebe da se više zamajavamo. Priznaćemo Kosovo, ući ćemo u NATO, pomoći ćemo u uništenju Srpske. Nema u nama snage - očevi čije su sinove doneli raskomadane, danas gledaju "parove" - pa uživajte u programu, zemljaci!
Preporuke:
30
1
28 utorak, 31 mart 2015 15:17
Svetislav
Nemate ekstremnu omladinu u vasim redovima, zato vas niko ni ne slusa! Nemate mac u rukama, a pero nema nikakvu moc.
Preporuke:
17
2
29 utorak, 31 mart 2015 15:27
Oliver Kromvel
Legia Semlin- ne delim vaš pesimizam i mislim da je neosnovan no moram da priznam da ima dosta argumentovane istine u vašem komentaru,pogotovo u prvom delu vezanom za stranke,izbore i glasanje,mi kao da smo narod oboleo od šizofrenije ili mozda licemerja ili jednostavno ne mislimo svojom glavom.
Preporuke:
17
0
30 utorak, 31 mart 2015 15:36
Slavomir Srpski, Analize, analogije i sto sta drugo
Bilo bi dobro da neko ko ima prave informacije objavi doslovan tkst "sporazuma o...Srbije i NATO". Tek da znamo tacno o cemu se tu radi, obzirom da smo vojno neutralni ali da smo u Pratnerstvu za mire u kome je i Rusija.

Situacija koliko vidim ima analogiju sa onim sto je Hitler hteo pre pocetka napada na Rusiju: garanciju Jugoslavije uz neke manje zahteve kao omogucavanje prolaska trupa preko Jugoslavije, kao sto to izgleda trazi i NATO.

I onda i danas su nase vlade potpisale taj sporazum, po kome se nije predvidjalo bilo kako aktivno ucestvovanje nasih vojnih trupa. Za nas je i onda i danas to bila bolja opzija, obzirom da smo onda bili vojno nesposobni za otpor i vec okruzeni Nemackim mehanizovanim divizijama i na jugu Bugarske, kojima bi nam bilo spreceno povlacenje u Grcku! Ali gospodo, takva situacija je i danas, pogotovo sto Naci-NATO trupe imamo i u kuci na KIM, a POTPUNO smo opkoljeni NATO drzavama i bez ikakve PVO zastite!
Preporuke:
9
6
31 utorak, 31 mart 2015 15:45
Slavomir Srpski, Pogledi iz zemunice
,Ono sto se negativno desilo marta 41, je da su engleske sluzbe onda proizvele drzavni udar, i skinuli vladu Cvetkpovic-Macek i time ponistile sporazum sa za nas najgorim scenarijima: potpuno urusavanje Kraljevine i kapitulacija sa Nemackim trupama u Beogradu, stvaranjem NDH naci-ustaske drzave do Drine i pogromom Srba prekodrinskih, kao i oduzimanje Kosova iz Srbije i juznog dela Srbije datog Bugarima.

Jos gore od svega toga je da smo pali pod cizmu Staljinovog-Broz komunizma,i da je taj Broz onda preko Avnoja razdelio Srbe u vise drzavica, izmisljanjem novih nacija kao Makedonije i Bosnjaka,koji su uglavnom srpskog etnickog porekla. Dakle ubio je i Srbiju i Srbe,i doveo vecinu Albanaca na Kosovo.

Da li opet treba da ponovimo gresku? Ne znam. Cak ne znam da li ce sada Rusi kao onda Englezi da izvrse drzavni udar i skinu ovu vladu? Sve mi lici da nece, pa cemo izbeci 27 mart 41. Nikada ne u NATO,ali moze da se ispostavi da je ovaj sporazum manje zlo. Jer Rusije,nazalost, nema!
Preporuke:
8
8
32 utorak, 31 mart 2015 15:59
Slavomir Srpski, Zapisi iz zemunice
Rusija je ostavila Balkan zapadnim partnerima vec tokom 2002,kada su strateski odlucili da povuku sve svoje kontingente iz Balkana, pa cak i one gde su na sebe preuzeli direktnu odgovornost zastite Srba (posle pritiska Cernomidin-Ahtisati na Slobu da potpise r1244 o POPTUNOM povlacenju vojske sa KIM),a onda i to izigrali avgusta 2003 i tako dopustili pravljenje Pristina-NATO drzave.

Na zapadu nas vide kao njihov domen interesa, posto smo duboko opkoljeni u NATO bloku,cije granice sada idu od Baltika preko Kijeva na Crno More, Tursku i Gruziju. Najvise sto mozemo je da budemo kao Norveska,izvan NATO ali ne i protiv NATO-dakle sa nekim oblikom "sporazum" o nenapadanju kao ovaj,uz uslov da ne budemo opstrukcija NATO trupama za prolaz.

Rusija ne znam kako nas vidja,ali nije nam dala ono sto je minimalno: raketno-nuklearni kisobran kao garanciju da nas NATO ne sme ponovo bombardovati bez ulaska Rusije u (nuklearni) rat! Rusija treba da pozuri dok smo jos neutralni!
Preporuke:
12
3
33 utorak, 31 mart 2015 16:14
Slavomir Srpski, Zapisi iz zemunice: koje alternative?
Dakle, ponovih vise puta: jedino ponuda Rusije da nas zastiti svojim nuklearnim stitom, bi nam dala garanciju stabilne neutralnosti-ni protiv NATO ni protiv Rusije. Jasno je da u dubokoj pozadini u potpunom okruzenju NATO, mi ne mozemo da izvrsimo agresiju na bilo koju susednu drzavu, cak da smo i u vojnom savezu sa Rusijom, jer nemamo vojni potencijal za to, niti bi NATO dopustila instaliranje ovde ruskih raketnih i nuklearnih sistema (kao sto nije dopustila Kubi).
Bez takvog potencijala mi ne mozemo ratovati, osim da se NATO izivljava avionima i raketma nad nama a da mi opet gledamo rusenje gradova negde iz zemunica po planinama.

Ako Rusija ne ponudi takav kisobran, kao objektivnu garanciju da nas niko ne sme napasti, jedini izlaz koji vidim je vojne neutralnosti, kao i mogucnost da u takvoj neutralnosti i sa Rusijom potpisemo slican "individualni akcioni plan", i tako pojacamo nasu vojnu neutralnost i neucestvovanje u vojnim sukobima.
Preporuke:
11
3
34 utorak, 31 mart 2015 16:30
Legia Semlin
Istina mora biti rečena, krstio je neko glupošću, pesimizmom ili realnošću - mi idemo ka NATO savezu, a on je napravljen da bi vojno porazio Ruse, kako god se njihova država zvala (Rusija, SSSR, ZND). Pokušajmo da se otrgnemo iz NATO zagrljaja - imaćemo Majdan u Beogradu za pola sata; da pobedimo na takvom Majdanu ne možemo; imamo petu kolonu na vlasti, neprijateljski nastrojene manjine, sirot narod i mržnju Zapada. Rat? Ko da ratuje i za koga? Za opštu krađu? Za smanjenje penzije mojoj majci, e da bi para bilo za (juče DS, danas SNS, sutra ko zna čije) botove? Znate li zašto nema opozicije, zašto NI JEDAN Vučićev pamflet nije pocepan? Nema ko to da plati iz inostranstva! Narod koji je smislio "narandžastu revoluciju" ne radi besplatno. Mi besplatno radimo samo protiv sopstvene države, ne tuđe. Da se vratim slep sa Kosova, a sutra da ga neko uz "tomovaču" prizna, dok Srblji sede kući? Ili da Rusi ratuju, dok ja pijuckam kaficu u Strahinjića bana ili šaljem pozdrave iz Budimpešte? Ne biva, braćo.
Preporuke:
17
2
35 utorak, 31 mart 2015 16:49
Legia Semlin
Zašto prizivamo Ruse?Šta bismo mi sa njihovim oružjem?Oni da nas brane, dok mi njih izdajemo?Nisu ti Rusi debili,to je narod hrabar i pametan;mi njima ovakvi ne trebamo."Ona" stranka dobije izbore na (makar) neutralnosti,na nepriznavanju Kosova,na ojačavanju srpske ekonomije,a onda za mesec dana potpuno obrne priču i (daleko gore) dela,od Kosmeta pa nadalje-i mi NIŠTA.Reč jedna da se čula,pa da razumem - ali nije!I ona šaka jada od nacionalno osvešćenih političara je gledala samo kako da se uvali na ministarska ili ambasadorska mesta (jedino Koštunici skidam kapu).Pa jel to cena Srbije?!E onda nek' je nosi ko više plati.Ja sam učio i radio pošteno,i ratovao kad je trebalo-i sad treba još da gledam da mi se deca pate godinama, da bi neki opskurni likovi (keramičar vodi vojsku!!!) trubili o državi, vozeći najnovije "mečke" dok im deca studiraju na Zapadu? Neću. Kad me budete zvali za šta god treba, tu sam. Do tada, besmisleno trtljanje preko interneta me više videti neće. Svima pozdrav.
Preporuke:
18
2
36 utorak, 31 mart 2015 17:00
Ruske tajne službe
Za Slavomir srpski
Direktiva 007-munrejker
Vaši zahtevi za "nuklearnim kišobranom" se kod nas pomno prate.Instrukcije za vas se nalaze u kompoziciji Atomskog Skloništa "Žuti kišobran"!Kako ta kompozicija kaže Vi posedujete osobine manipulacije!Obzirom na to a uz činjenicu da se već nalazite na isturenom komandnom mestu(IKM)"zemunica-zahod",vama se daju ovlaštenja da upravljate "nuklearnim kišobranom" u zoni odgovornosti Srbije!

Ova direktiva je strogo pov! Po njenom prijemu istu iskoristiti za motanje džointa, te popušiti!

Privet
Preporuke:
4
10
37 utorak, 31 mart 2015 17:13
Slavomir Srpski, @Legia Semlin
Zašto prizivamo Ruse?Šta bismo mi sa njihovim oružjem?Oni da nas brane, dok mi njih izdajemo?Nisu ti Rusi debili,to je narod hrabar i pametan;mi njima ovakvi ne trebamo."

Mislim da idete iz krajnosti u krajnost, sto znaci zanemarenje racionalne pameti! Zasto da Ruse ne prizivamo? Onu su nam potrebni da odrzimo barem neutralnost, ako ne mogu da nam oruzje donesu. A ne bi mogli kada su vec u 2002 odlucili da se iz balkana izvuku (onda su jos mogli, jer su imali i svoje trupe ovde, a postojala je i veca drzava SCG sa izlazom na Jadransko more odakle su mogli dovoziti ono sto nam je trebalo. Sada Srbija nema ni izlaz na more a C.Gora hoce u NATO.

Stoga Rusija ne moze ovde da instalira svoje raketne sisteme, sto i ne trazimo: trazimo samo njen nuklearni kisobran, kao garanciju da nas NATO vise nece bombardovati.

Ako je vasa teza da Rusiji ne trebamo, a Rusija se tako i ponasa, onda moramo ovako kako radi vlada da odbranimo barem neki oblik neutralnosti. Rusija oze, ako hoce.
Preporuke:
6
8
38 utorak, 31 mart 2015 17:16
MP 1
Ovo je dobar i vazan korak. Potpisujem.
Preporuke:
10
0
39 utorak, 31 mart 2015 17:22
Slavomir Srpski, @Legija Semlin
Potpuno je pogresno zastupati tezu da je Srbija odgovorna za opadanje snage Rusije na Balkanu. Naprotiv, mi smo jos jedini preostali deo koji jos nije dozvolio potpun pad pod NATO.

Rusija je izgubila mnogo vece bitke, pre svega u Bugarskoj, a sada i u C.Gori. To jeste u dve zemlje gde je mnogo vise ulozila negoli u Srbiju. Ruski pad u ove dve drzave je porazan, i za nas, jer nas odvaja od veze sa Rusijom, bilo preko Crnog bilo Jadranskog mora! Poraz Rusije o ove dve drzave nas je doveo u sah-mat poziciju prema NATO, i potpunoj vojnoj izolaciji. I Kuba stoji bolje od nas danas.

Kriviti sada nas, kada smo potpuno u NATO izolaciji i sa NATO trupama u KIM (krivica Rusije sto nas je tamo potpuno ostavila bez svojih kontigenata i zastite) je suludo, a pogotovo ako to dolazi (nezvanicno) iz Rusije. Jer nismo mi njih napustili vec oni nas, a sada kada su im NATO trupe u Donbasu opet neko zeli da mi budemo zrtveni jarac (sto smo bili 90tih). Sada sve zavisi samo od Rusije, i stoga poziv!
Preporuke:
13
5
40 utorak, 31 mart 2015 17:37
Slavomir Srpski, Savremena istorija ruskog povlacenja
Delovanje Rusije od 2000 do 2012 u odnosu na prostor Balkana su tragicno porazni. I sto je najgore i sama Rusija je doprinela da se njen uticaj ovde svede na nulu, recimo vec rano 2001 u Kremlju se vodila debata da u novoj Putinovoj strategiji privlacenja partnera iz Evrope, Balkan mora da bude ostavljen evropskim partnerima, da se vise Rusija ne konfrontira u njihovom dvoristu Balkana. Otud odluka da se trupe mirovnjaka povuku i time ostavi prostor za NATO.

Cak i onda kada je Rusija videla da je Bugarska napusta i prelazu u NATO, nije se ozbiljnije bavila da odbrani svoj pristup barem preko C.Gore. C.Gora je sada drugi najveci neuspeh ruske diplomatije, pogotovo sto je C.Gora stari osvedoceni istorijski prijatelj Rusije.

Direktno i sada indirektno Rusija nas je postavila u nemogucu poziciju, sah-mat poziciju prema NATO. I kada bi hteli vise ovde oruzje ne bi mogli uvesti, jer smo potpuno izolovani. Stoga jedino preostalo je "atomski kisobran i za Srbiju", bez prevozenja oruzja
Preporuke:
7
5
41 utorak, 31 mart 2015 19:01
fristajlo
Pokušate li da Srbiju, prvi put u njenoj istoriji, svrstate na stranu zločina, svaka politička reakcija protivnika tog poteza protiv Vas biće i legitimna i opravdana. To je tačka sa koje nema povratka.

Saglasan.
Igraju se vatrom.
Zaboravili su 27. mart 1941.
NATO ide istim stazama kao i Treći Rajh, na istom su zadatku. Svaki pokušaj priključenja Srbije fašističkim falangama protivan je elementarnim srpskim interesima, i potpuno sam siguran da im to neće proći nekažnjeno.
Bolje da odu u zatvor, sigurnije je...
Preporuke:
12
0
42 utorak, 31 mart 2015 19:53
S.Z.Ž.
NEKA NAROČITO OBRATE PAŽNJU NA POSLEDNJU REČENICU,. Da ne bude posle, nismo znali braćo, nismo loše mislili I TAKO BLIŽE I DALJE. Više nema braćo ili sestre jer postajete otvoreni neprijatelji - kao najgori Kvislinzi srpskog naroda !
Preporuke:
9
0
43 utorak, 31 mart 2015 20:02
S.Z.Ž.
Ne sećam se da je iko iz vlasti koja je potpisala ovaj izdajnički sporazum kao i onaj briselski izašao i javno rekao pred novinarima i javnošću: PRISILILI SU NAS I ZAPRETILI NAM BOMBARDOVANJEM, UBISTVIMA, SLOMOM EKONOMIJE, SANKCIJAMA, UVODJENJEM VIZA ili nečim sličnim pa da bude opravdano to njihovo udvoričko ponašanje. Čak ni tada to ne bi bilo legitimno ali bi se moglo razumeti možda čak i prihvatiti. Ipak ovo pre liči na pristajanje na svako poniženje i servilnost prema neprijatelju a da taj neprijatelj to i ne očekuje već je i sam šokiran a samim tim i nepoverljiv. Sada će tek zapad da počne sa ucenjivanjem i drilom da vidi dokle to može da ide i sam ne verujući da je to moguće. To će da samo da dovede do implozije unutar srpskog naroda i srpske države umesto da otvoreno u startu stavimo na znanje da nas ne zanima rasprodaja i unovčavanje bratstva i prijateljstva sa Rusijom i sa našom istorijom i da mogu da nas prihvate ili ne samo onakvima kakvi smo.
Preporuke:
9
0
44 utorak, 31 mart 2015 20:22
brzi
@Legia Semlin

Kako ste večinsko za Rusiju i protiv Natoa a na izborima svi zajedno dobijate manje od 10% i niko ne prelazi cenzusa da bi ušao u skupštinu. Za početak se ujedinite barem onoliko da čete proči izborni cenzus da čete biti barem shvačeni kao realna politička opcija što sada niste jer ste vanparlamentarna politička grupa sa uticajem u društvu kakvog ima neki sportski savez neolimiskog sporta a onda sledi sve ostalo. Kuča se gradi od temleja ne od krova.
Preporuke:
3
4
45 utorak, 31 mart 2015 21:11
DRagan
...svaka politička reakcija protivnika tog poteza protiv Vas biće i legitimna i opravdana.

Ne samo politička, nego i svaka druga, ne isključujući ni oružani ustanak.
Preporuke:
8
0
46 utorak, 31 mart 2015 21:35
neznalica
@Dragan

sjajno!!
tako ćete pomoći NATO-u da porobi Srbiju...

Stvorene su oko ovog sporayuma teza i antiteza...onda će teza i antiteza da se pobiju (ne mora puno, da se to medijski naduvati), a NATO će, po tom istom sporazumu, upasti da štiti demokratiju... pošto mu kad skupština usvoji ovaj plan više ne treba dozvola saveta bezbednosti za tako nešto.

Nešto mi se čini da nema poliičke stranke ni pokreta u Srbiji čiji ključni ljudi nisu na platnom spisku zapada...

a ne shvataju da sile iza NATO-a ne žele da Srbi i Srbija postoje u bilo kom obliku! n


Umesto da se pridružim pozivima na građanski rat, ja apelujem na poslanike i članove stranaka vladajuće koalicije da shvate da se prihvatanjem ovog plana igraju opstankom zemlje i da ne veruju slepo svom rukovodstvu, nego da pokrenu pitanje zašto se ovaj trojanski konj od plana pruhvata.

Ko prihvati ovaj plan, izdao je za sva vremena Srbe i Srbiju. Jer posle tog plana Srba i Srbije neće biti!!!
Preporuke:
8
0
47 utorak, 31 mart 2015 21:57
Slavomir Srpski, O Ruskim TV u Srbiji (1)
- Kod nas ne postoji dilema i ne postavlja se kao ultimativno pitanje da li Srbija ide u Evropsku uniju ili u ostale oblike ekonomskih integracija, poput evro-azijske unije. Nikada nismo imali takvu ideju, niti je nama Rusija to ikada tražila - podvukao je Dačić.

Ovo su doslovne i zvanicne izjave Ministra IP Srbije, pa ako to nije tacno, onda bi odmah morao da dodje ispravla iz Ruske ambasade. Ali ta opovrga vidim nije stigla, sto znaci da je tacno: Rusija cak nije ni trazila od Srbija, za razliku od EU i NATO, da se pridruzi u EA-uniju! To mnogo govori gospodo.

Ne moze se od naroda bez realne nade u alternativu, traziti da gine. Za sta? Bez jake alternativne strategija, iza koje stoje jaki strani podsticaj i pomoc, tesko je onda stvarati jaku Opoziciju. Jer ako zelimo da na novim izborima skinemo Vucica i damo vise od 50% glasova Srije opoziciji (ne onoj DS+LDP), onda ta opozicija mora da izadje pred narod ne sa nebulozama, vec sa necim sto nam je realno moguce i ponudjeno.
Preporuke:
9
3
48 utorak, 31 mart 2015 22:38
neznalica
ne postoji pozicija i opozicija...nikad nisu ni postojale... postoje političke partije i pokreti u koje su se infiltrirale i ključna mesta zauzele ličnosti iz tajnih društava kao i vrbovani špijuni... oni guraju i biraju jedni druge, a kormpiraju ostale sitnim uslugama na račun poreskih obveznika...i kao međusobno se sukobljavaju...to je rijaliti šou kojim zamajavaju običan narod i svoje članstvo..

zato je ključno da svako ko voli Srbiju i želi da Srbi opstanu kao narod, a član je neke stranke, pokrene u svojoj stranci inicijativu za borbu protiv ovog trojanskog konja od plana koji vodi potpunom nestanku Srba i Srbije.....

jer u svakoj stranci mnogo je više onih običnih članova koji iako donekle korumpirani još uvek vole svoju zemlju i neće dati političarima da je poklone armijama susednih država....

sad je trenutak da dignete svoj glas i smenite plaćenike i izdajnike...više vas je...prepoznaćete izdajnike po tome što će ili braniti plan ili oružanu borbu protiv njega..
Preporuke:
6
0
49 sreda, 01 april 2015 09:26
ser joška
"Nikad u NATO!"
da li je Srbija sukcesor bivše Jugoslavije?
kada je Ankarski sporazum (o zajedničkoj odbrani sa Turskom i Grčkom) stavljen van snage?

informišite se bar elemntarno vi što "nećete u NATO"
mi smo u NATO paktu od 1951.
s malom pauzom sa brutalnim podsećanjem na naše ugovorne obaveze 1999.
Preporuke:
2
5
50 sreda, 01 april 2015 09:32
ser joška
"Nisu ti Rusi debili,to je narod hrabar i pametan;mi njima ovakvi ne trebamo"
ne trebate vala ni nama Srbima, sjašite već jednom ... i prestanite da vređate moj narod .. štete što je diskusija virtuelna tako bi ti rado prilepio šamarčinu, pa zovi Ruse da te brane
Preporuke:
6
1
51 sreda, 01 april 2015 22:40
Legia Semlin
"ser joška "Nisu ti Rusi debili,to je narod hrabar i pametan;mi njima ovakvi ne trebamo"ne trebate vala ni nama Srbima, sjašite već jednom ... i prestanite da vređate moj narod .. štete što je diskusija virtuelna tako bi ti rado prilepio šamarčinu, pa zovi Ruse da te brane"
Nije mi baš trebao ovakav komentar u ovo doba (prethodni tekst koji sam pročitao je o ovoj nesrećnoj majci koja protestuje ispred Skupštine zbog NATO pakta koji joj je 1999. ubio sina i nije mi baš dobro), ali neka - sam sam čitao, sad neka trpim.
Koji to "mi" vređamo "tvoj" narod? Nema potrebe da ti drugačije dokazujem da sam Srbin, nego ovako - ostavi ovde broj telefona ili mejl, ili neka mi NSPM odobri da ja ostavim moje podatke, pa da se nađemo - da vidim kome ćeš, junačino internetska, da prilepiš šamarčinu. Pretraži malo moje komentare na ovom sajtu, pa da se onda nađemo. Povedi i ovu dvojicu koja su ti preporučila komentar.
Preporuke:
0
3
52 sreda, 01 april 2015 23:37
amater
treba videti da li je taj sporazum u koliziji sa ustavom, i sa zakonima ove zemlje....


verovatno jeste jer koliko vidim suštinski narušava neutralnost i suverenitet zemlje...

drugim rečima ustavni sud bi morao da se oglasi po ovom pitanju i ukaže vladi da u skladu sa važećim ustavom, zakonima i skupštinskim deklaracijama ne može da potpiše takav sporazum
Preporuke:
4
0
53 subota, 04 april 2015 00:06
Peter RV
@Pavle
Vaš predlog je jedini koji može da da kontinuitet ovoj inicijativi!
Prikupimo sto hiljada potpisa za referendum ,širenjem letaka . Kad se jedamput uspostavi da nas ima sto hiljada koji prihvataju sadržinu ovoga pisma, javne demonstracije će se pojavit same po sebi.
Preporuke:
1
0
54 subota, 04 april 2015 21:36
Turas
" SLAVOMIR SRBSKI" Ovde se sa vama potpuno slažem ,iako vidim dosta minusa na vaše komentare . Srbija u ova vremena kada se na nju vrši pritisak i spolja i iznutra . Kada nema tako reći opozicije - nije dobila ni reči podrške -da ne govorimo o nekim konkretnijim postupcima iz Rusije . Možda ste u sličnim komentarima (G. Jevtovića )primetili da sam slično reagovao. Jer sada smo nemoćni da sami bez pomoći Rusije učinimo bilo šta u poboljšanju situacije ne samo u našem regionu - već i šire
Takođe smatram da Rusija to poznavajući ,pušta nas "niz vodu" .Ako je tako onda ste potpuno u pravu . To onda upućuje da je tako "dogovoreno" (?) U tom slučaju Srbija ne samo da ne može , već mora da izbegava konflikt sa neprijateljima .Nema smisla da vekovima kao glupaci služimo kao topovska hrana .Nosporno da je Ruski narod bratski narod i ostaće uvek . Ali politika današnje Rusije je još uvek nejasna ,neodređena.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner