четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Вучић на обележавању 16 година од почетка НАТО агресије: Србија је научила лекцију и извукла поуке; Србија није непријатељ са онима који су нас убијали

Kоментари (170) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 24 март 2015 21:28
поп и берберин
Одавно ништа огавније, тупље и патетичније није се чуло на неком јавном скупу - од Вучићевог говора. На страну то што и само присуство Блеровог намесника и тзв министара Влада Србије, представља тешку увреду, како за жртве тако за српски народ у целини.
Препоруке:
344
3
2 уторак, 24 март 2015 21:30
Горан Јевтовић
Какво лицемерје и цинизам! Јефтини маркетинг и по ко зна које поновно убијање жртава оружане агресије.

Одржали су "церемонију" испред порушене зграде бившег Савезног Министарства одбране (зграда бившег Генералштаба ВЈ је она друга, зграда "А"), а само 30 так метара удесно је зграда под називом "Кула" у којој је садашње Министарство одбране и просторије НАТО Војна канцеларија за везу, на истом спрату где и министар одбране!
Препоруке:
375
3
3 уторак, 24 март 2015 21:42
поп и берберин
А више од свега - лицемерно!
Препоруке:
239
1
4 уторак, 24 март 2015 21:44
Umpalumpa
Истакао је да ми данас памтимо сваку бомбу, гелер и смрт, бесмисао, сирене, глас Аврама Израела, "томахавке", рушевине, мостове, авионе...

I zato je doveo onog ratnog zlikovca Blera koji je hteo da izvrši invaziju na Srbiju (u čijoj vladi je tada Vučić bio ministar)da sad komanduje srpskoj Vladi!
Препоруке:
244
1
5 уторак, 24 март 2015 21:49
Kukavicki
Kukavici govor kakav je mogao I da se ocekuje od ovog kukavca
Препоруке:
233
1
6 уторак, 24 март 2015 21:51
Дино Зоранић
Лицемерни гад и продана душа!
Препоруке:
260
2
7 уторак, 24 март 2015 21:51
Р.Р.
У говору није изговорена реч "Агресија". Тиме је све речено. Остали коментари су сувишни.
Препоруке:
278
1
8 уторак, 24 март 2015 21:52
cisto onako
U moje ime nemas pravo da oprastas zlocine NATO.
Препоруке:
285
1
9 уторак, 24 март 2015 21:52
bivsi vojnik
Nisam dobro cuo premijerov govor. ko nas ono bese bombardovao?
Препоруке:
228
1
10 уторак, 24 март 2015 21:52
Ент
Овај бивши ППВ заиста ми се гади.
Препоруке:
215
1
11 уторак, 24 март 2015 21:54
Дринко Кончаревић
Не гледам ТВ програм. Одмарам желудац. Кажу да само једна порција лицемерја, делује горе и од рака и леукемије заједно. Узалудан им је труд.
Препоруке:
213
3
12 уторак, 24 март 2015 21:54
Dragan
Onaj ko je onako smrdljivo satanizovao Srbiju, ko je ekonomski uništavao, ko je bombardovao i ko je sada pljačka je meni bio, jeste i ostaće neprijatelj , dokle god sam živ. A šta su oni tebi, i šta si ti njima sada je valjda svima jasno.
Препоруке:
227
1
13 уторак, 24 март 2015 22:02
Радован
То ти мислиш да је једини пут, јер он твојим господарима одговара, а и они се надају да им Срби нису непријатељи, али теби не верују ако им то ти кажеш. Откачиће те ко тринаесто прасе.
Препоруке:
161
1
14 уторак, 24 март 2015 22:03
Слоба је Српски херој
Вучићева агресија над народом Србије је тежа него Америчко бомбардовање Србије.
Препоруке:
219
1
15 уторак, 24 март 2015 22:08
Marks
koji clanovi diplomatskog kora i iz kojih zemalja? da li su tamo bile i diplomate iz nato zemalja? inace ogavan govor...svaki korak zapad je neprijateljski prema srbiji i mozemo mi do sutra da im saljemo poruke ljubavi i prijateljstva, ali zapad je isto sto je oduvek bio a to je skup sadista, psihopata i rasista koji na srbiju i srbe gledaju kao na niža bića...
Препоруке:
168
1
16 уторак, 24 март 2015 22:09
Рђосав
- шта, "Србија научила лекцију"?! Значи, научили нас памети? То ће рећи: бомбардовање је било оправдано? Мислим, онако, просветитељско?- Вучићу, лепо сам ти рекао да не говориш. Али ти ниси одолео. Морао си да покажеш колико си преумљен.
Препоруке:
202
2
17 уторак, 24 март 2015 22:09
zoran
Dobro vodjo, mi ne zaboravljamo....ali ko ce sve to da plati.....100 milijardi dolara je stete, mozda ti ne mrzis a i zasto bi, toni bler ti je prijatelj, to si ti rekao a ne ja...jos mi nisi promenio svest niti ces ikad!
Препоруке:
162
1
18 уторак, 24 март 2015 22:13
Вучићева издаја
је гора од НАТО агресије.
Препоруке:
193
1
19 уторак, 24 март 2015 22:15
фристајло
Овако шизофрену политику никад нико није водио.
Прво баљезгање о НАТО агресији, па слој патетике дрхтавим гласом, а на крају- ма, нема везе, ми ћемо да се правимо блесави ако дате неку кинту...
Гледам наше Телевизије...
Нико ништа о бомбардовању, сви се праве блесави, као да ништа није било!?
Панични страх од истине.
А мени се чини да ће она провалити из ове тамнице, у коју је затварају.
И биће страшно бесна, кад изађе.
А често се и свети, врло темељно...
Биће гужве, народе.
Буди спреман.
Препоруке:
210
1
20 уторак, 24 март 2015 22:17
veca vestica
Ta ljubav prema NATO i EU nije iskrena,treba da nas ponovo bombarduju.Tek tada bi ljubav,ali ona prava dosla do izrazaja.Samo ovi gejovani sa zapada to znaju,pa nas muce kao zmija zabu.Ali polako,ima vremena.
Препоруке:
135
3
21 уторак, 24 март 2015 22:17
Слободни Србин
Брзина којом овај пада у бездан пакла је већ застрашујућа. Као да се сам са собом и својим демонима утркује у што бесомучнијој трци самопоништења и самопонижења.
Мајсторе, јел то боли, или је лепо?!
Све би то била само лична драма да непоменути није инсталиран да буде НАТО слугерања и врхунска штеточина.
Препоруке:
149
1
22 уторак, 24 март 2015 22:20
Sine causa
Učenik je nadmašio učitelja! Da je ovaj čovek poznavao ikoga ko je poginuo u vreme NATO bombardovanja, ne bi govorio ovako. Ali on je tada bio daleko od onih koji su ginuli, kao što je i danas daleko od onih koji umiru od naučenih lekcija! Ovakvi su potrebni istoriji da bi ona bila ono što u stvari i jeste, nabrajanje ludosti ljudskog roda.
Препоруке:
133
1
23 уторак, 24 март 2015 22:21
јбгбгд
Ови тупави садомазохистички изливи глупости немају краја!
Препоруке:
157
1
24 уторак, 24 март 2015 22:22
Jelena
Премијер је рекао да Србија није непријатељ са онима који су нас убијали, јер је то једини могући пут.
OvakvE izjave ni idioti nE daju.Pa vucicu sram te bilo. Milica Rakic ,ili oni u vozu na Grdelickom mostu,ili oni na pijaci u Nisu,i td.cime su ti se zamerili da ovako lupetas.
Препоруке:
167
1
25 уторак, 24 март 2015 22:26
достојанство и како га изгубити
Када и на који начин, односно на основу ког документа (уговор, пројектно ангажовање и сл.) је Влада Републике Србије ангажовала консултантску кућу бившег британског премијера Тонија Блера (“Tony Blair Associates”) за помоћ у формирању стручних тимова у оквиру кабинета председника Владе?(НСПМ)
...
Да ли је то нека лекција коју помињете да сте научили?
Просветли те нас сјајем својим.
Нас смртнике неразумне.
јер:
Премијер Србије Александар Вучцих изјавио је вечерас на обележавању 16 година од почетка НАТО бомбрадовања да је Србија научила лекцију, извукла поуке и да ће наставити да се бори за нормалан и достојанствен живот грађана.
....
Нико
Препоруке:
124
1
26 уторак, 24 март 2015 22:29
gol
A ministar spoljnih poslova i potpisnik sramnog sporazuma sa zlocinackim NATO paktom "viri" iz treceg reda dok Blerov potcinjeni drzi govor na osmisljenoj predstavi na kojoj smo opet vredjani kao narod.
Препоруке:
134
2
27 уторак, 24 март 2015 22:34
Витез
Имам два питања:
Због чега четрнаестогодишњица или петнаестогодишњица од НАТО бомбардовања није обележена на адекватан начин, него ето баш шеснаестогодишњица??
Зашто је баш одабрана зграда Генералштаба а не зграда Владе Републике Србије која је истог дана бомбардована??
Препоруке:
119
2
28 уторак, 24 март 2015 22:39
Jaroslav
Znači ovako. Bes kad provali ima da beže ne helikopterima nego mlazim avionima. Na Zapad. Neće biti dovoljno mesta u tim avionima. Pitam se da li osećaju strah. Možda malo. Trebalo bi. NArod ćuti. NIje dobro. A zašto sve to. Za šaku dolara. NEma tu mnogo dubljih razloga.
Препоруке:
114
1
29 уторак, 24 март 2015 22:47
Бошко
Алксандар Вучић на обележавању 16 година од почетка НАТО агресије: Србија је научила лекцију и извукла поуке; Србија није непријатељ са онима који су нас убијалиДокле ће ова индивуда да се представља лажно као "Србија"
Препоруке:
134
1
30 уторак, 24 март 2015 22:47
Мирјана Ниш
Каква беда и срамота. Лицемерје.Коме се овај дрипац удвара, Блеру или ....Кога он представља, срамно је да помиње Милицу Ракић, сви мртви хероји и деца се преврћу у гробљима широм Србије.
Препоруке:
141
1
31 уторак, 24 март 2015 22:48
nenad
Vucic je jedini patriota. neka vas bude sramota
Препоруке:
19
150
32 уторак, 24 март 2015 22:48
Рђосав
- пишу новине да се чуло и: "Вучићу, педеру!"

- како је то измакло овом извештачу?
Препоруке:
138
1
33 уторак, 24 март 2015 22:50
Banditski brlog
Kompletno društvo na prvoj fotografiji (sem Milorada), bi se moglo nazvati društvo - JOKS. A skraćenica u prevodu znači:..bo ih onaj ko ih sastavi!
Dovoljno mi je bilo da pogledam naslov, pa da od daljeg čitanja odustanem. Jer bi morao stalno DA IMAM PRI RUCI - KESU!
Препоруке:
113
2
34 уторак, 24 март 2015 22:51
Дринко Кончаревић
Опет је изостављен број присутних грађана на овој манифестацији. Додуше, извештачи се не могу сложити о броју присутних по дану, тако да верујем, да се тек не могу ни да сложе око броја присутних по мраку, везано за мрачна дешавања.
Препоруке:
93
2
35 уторак, 24 март 2015 22:51
Србска Клетва
...
не имао од срца порода,
ни мушкога ни девојачкога!
Од руке му ништа не родило,
рујно вино ни пшеница бела!
Рђом капо док му је колена!
Препоруке:
123
1
36 уторак, 24 март 2015 22:55
zarobljena princeza
Zločinačkom bombardovanju Srbije prethodila je dobro orkestrirana kampanja.U toku koje sam slušašala najneverovatnije laži,kriminalne izmišljotine i opasne proizvoljnosti.Trebalo je zaposesti južnu pokrajnu koja se pljačkašima učinila lak plen,da bi se zauzela strateška pozicija u Ist.Ev.posebno prema Rusiji,i instalirala jedna vojna baza.Završetak te intervencije bio je 17.feb.kad je proglašena tzv.RK.Nemam više zabluda o demokratiji,slo.štampe,duhovnim i idejnim vrednostima Zapada.Oni su sile podnebesja,tvorci nasilja,perverzija i različitih zločina.Ova marionetska Vlada na čelu s najvećim izdajnikom naše dece u ISTORIJI će stati jednog dana pred Božije lice i završiti u ......I ta njegova muka u večnosti me zadovoljava.Moja porodica NIKAD neće stati iza ovog vremena laži u Srbiji,u semenu je zapisano u Srba da znaju ko su im neprijatelji.Aleksandre von Wolfensteinu,muko,tugo,očajniče gotov si druže,samo još malo i ništa više što si činio neće da važi.
Препоруке:
104
1
37 уторак, 24 март 2015 22:59
Обсервантес
Србија не води и није водила освајачке ратове и то је аксиом! Кад овај аксиом продате постпетооктобарским резоном, као политичка елита, све патетике политичких алатки падају у воду („Милица Ракић“, „Србија прашта и незаборавља“...). Кад очувате достојанство (здрав ум комплетне јединке или корпуса) и немате физичку повреду (сталност агресије на српски народ од споља поготово уочљиву у ХХ веку) онда ви постанете „Новак Ђоковић“! Кад Шешељ помене „глогов колац“ симболично и метафорично усмерен на политичку штетност против српског народа онда је то патологија. Али кад се „глогов колац“ демонстрира према српском народу (према његовој слободољувивости и родољубивости и имплантира му се кривица ) оваквим говорима "првог", "другог", "трећег"... свих од 5. октобра наовамо онда је то „авангардно национално здравље“? Учествовати у стварању и наметању болести је злочин. А кад се спроводи према читавом народу, "глоговим колцем" шта је то?
Препоруке:
82
2
38 уторак, 24 март 2015 23:06
Рајко
- Да ли је сам писао говор или му је неки ...помагао?- Зар не би за комеморацију била најбоља локација дечија болница на Дедињу коју су уништили са две прецизне ракете?
Препоруке:
98
1
39 уторак, 24 март 2015 23:11
Danilo
Vucic je odrzao odlican govor,rekao je sve sto je trebalo i sve sto je u interesu Srbije.

Tukli su nas i dosad u toku istorije,pa se s tim neprijateljima uspostavljala ekonomska saradnja,pa i ovaj NATO je neprijateljski i takav ce i ostati,ali ce se s njima nastaviti ek. saradnja u cilju spasavanja Srbije od propasti.
Oni nam daju kredite,evo danas dodje kredit iz Sv. banke,oni dolaze sa investicijama i otvaraju radna mjesta za nas narod i zasto ne prihvatiti svaku saradnju koja je u nasem interesu.

Pamticemo da su nam neprijatelji i to ne smijemo zaboraviti,ali se necemo samoizolovati kao S.Koreja,jer bi to bilo na stetu naseg naroda i drzave.

Koliko vidim,ovdasnji komentatori bi,da se pitaju,od Srbije napravili S.Koreju.

A,3 miliona Srba zivi na Zapadu,stotine hiljada radnika radi u zapadnim firmama sirom Srbije i treba li to sve bojkotovati,vratiti se kuci sa zapada i napustiti posao?

Eno se i Cuba miri sa SAD,a po balkonima u Havani se vijore americke zastave.
Препоруке:
5
157
40 уторак, 24 март 2015 23:12
Umpalumpa
Sad sam pažljivo pročitao ovo trabunjanje. Imamo posla s ludim čovekom.
Ako je bombardovanje bilo besmisleno, kakve pouke je onda iz njega izvukao Vučić? Ako ne zaboravljam žrtve, zašto je dao sve resurse vojske na upotrebu NATO paktu? Pozvao je Blera na čelo Vlade, za kakav oproštaj sada moli kad je bombardovanje u pitanu? Ako nismoneprijatelji s onima što su nas ubijali, šta smo onda.? Ako smo prijatelji, zašto to ne kaže? Kako može biti ponosna zemlja koja priznaje stranu okupaciju, generalštab svodi na kancelariju jedne NATO članice? Ako nam je dosta isterivanja, zašto ne prekine isterivanje Srba iz sopstvene zemlje, koji beže od bede i nezaposlenosti?
I zašto nigde niko ne objavi video zapis ovog skarednog govora sumanutog čoveka?
Препоруке:
112
1
41 уторак, 24 март 2015 23:13
Живојин М.
Уместо да у озбиљној расправи (целовечерњој тв емисији) компетентни стручњаци и учесници одбране, па и објективни странци који се баве овим конфликтом (верујем да има и таквих), покажу и докажу да има смисла и основа како правно, материјално и морално исправити грешку "међународне заједнице" и удружених злочиначких држава, наша влада је за лаковерне и наивне грађане Србије, све циљајући на најдубља и најплеменитија осећања нас достојних који саосећамо са жртвама већ 16 година, а посебно породице оних који су изгубили своје најмилије, организовала "игроказ" где у њихово име "дежурни глумци" треба да им саопште шта су и колико "изгубили".
Агресија на СРЈ (Србију) није била "драмска представа" већ реално рушење и убијање са катастрофалним последицама по народ и државу.
Препоруке:
83
2
42 уторак, 24 март 2015 23:17
Прави шиптарски говор
Ово је могао да говори и Рама, мада верујем да би био мање понижавајући за Србе. Ово окупаторско ... не представља Србе, само окупатора. Народ мора бар изаћи на улице да њему и целом свету то каже у лице.
Препоруке:
87
1
43 уторак, 24 март 2015 23:21
Велизар М.
"Србија данас моли, ја данас молим - опростите својој земљи, ви који сте јој дали све. Опростите ратове, погрешне одлуке, погрешне савезе које је стварала, сваку поделу, опростите због себе, због нас, јер другу земљу немамо, само Србију", рекао је Вучић.
Србија ће сваку казну прихватити и ја ћу то и сам учинити, јер немам већу дужност од борбе за сопствену земљу,
Ово је већ опасна узбуна у глави. Веома опасна.
Препоруке:
126
2
44 уторак, 24 март 2015 23:28
...
Шта ће Србима Србија!!!???Намеће се закључак да је Србима потребан само Вучићев пашалук и ништа више осим тога...И по која ТВ...
Препоруке:
77
3
45 уторак, 24 март 2015 23:31
Jaroslav
Aleksandar Vučić doživljava politiku na jedan čudan način. Prvi postulat, od koga kreće, je da su ljudi, Srbi budale. To je valjda zato što ćutimo. Tako i ovce ćute ili bekeću.
Препоруке:
89
3
46 уторак, 24 март 2015 23:31
Kostja
Hajde, ti, covece, koji se potpisujes sa'nenad' , objasni nam kako se postaje patriota! Dovodjenjem ratnog zlocinca za savetnika? Tvoj favorit 'nece da zaboravi', ali zato 'menja svest' celom narodu da su ubice, ustvaru, nasi prijatelji?!?
Jesi li ti normalno ljudsko bice?
Препоруке:
74
3
47 уторак, 24 март 2015 23:32
Peter RV
Prisustvo Dodika ovoj farsi trebalo bi da bude znacajno za one koji misle da je on moralni vodja Srpstva.
Препоруке:
61
11
48 уторак, 24 март 2015 23:47
харун ал рашид
Вучићу нови Бранковићу, нећу са тобом да тугујем и оплакујем и славим српске мученике и хероје! Иди дођавола!
Препоруке:
81
2
49 уторак, 24 март 2015 23:49
ogavni skup u mrklom mraku
Srbija trenutno ima neuporedivo veći problem sa Vučićem nego sa NATO-m ili Blerom, ON jeste moj neprijatelj jer svaka njegova reč ubija moral, dostojanstvo i zdrav razum - ENDE!
Препоруке:
71
1
50 уторак, 24 март 2015 23:50
@ Danilo
Eno se i Cuba miri sa SAD,a po balkonima u Havani se vijore americke zastave.


Za zasteve ne znam, ali to "mirenje" mi nikako nije jasno!!
Kuba se nije posvadjala sa SAD, pa da bi se mirili. Kuba se samo otarasila "demokratije" na americki nacin.
To sto suuspostavili kontakte, to je znak elemtarne kulture (sa kubanske strane), koja se uci u roditeljskom domu, koju je omasilo mnogo americkih predsednika. Trebalo im je skoro 60 godina da ukapiraju da Kubu sankcije nece slomiti. Sada pokusavaju na "finjaka", da se dozvole NVO i tome slicne nepodopstine, pa racunaju .... ali nece moci.
Kuba je bastion i epicentar Bolivarijanske Revolucije, a maerikanci (ustvari politicari i njihovi sponzori) su pola veka dockani.

Izvinjavam se sto se udaljih od teme (za povracanje), ali moradoh odgovoriti na Danilov "zakljucak".
Препоруке:
63
4
51 уторак, 24 март 2015 23:51
Umpalumpa
uči nas da smo prijatelji sa onima koji su nas ubijali, uništavali fabrike, škole, bolnice i mostove, razvalili nam infrastru,kturu bombama, najgoreg od njih je doveo da mu bude posilni i potčinio mu vladu, a ovamo histeriše na DOS-ovce jer su oni kao upropastili državu.
Препоруке:
60
2
52 уторак, 24 март 2015 23:54
slava herojima
Kukavna li je majka izdajnika!Svo poštovanje i saosećajnost sa majkama poginulih junaka 1999.Milicu Rakić da nisi više nikada stavio u usta prolupali izdajniče!
Препоруке:
83
1
53 уторак, 24 март 2015 23:56
Сињор Куеста
Vucic je odrzao odlican govor,rekao je sve sto je trebalo i sve sto je u interesu Srbije.

У ком интересу Србије је да се мири са онима који су убијали наше цивиле?

Tukli su nas i dosad u toku istorije,pa se s tim neprijateljima uspostavljala ekonomska saradnja,pa i ovaj NATO je neprijateljski i takav ce i ostati,ali ce se s njima nastaviti ek. saradnja u cilju spasavanja Srbije od propasti.

Да, али тек пошто престане окупација и притисак на вођење унутрашње политике.

Oni nam daju kredite,evo danas dodje kredit iz Sv. banke,oni dolaze sa investicijama i otvaraju radna mjesta za nas narod i zasto ne prihvatiti svaku saradnju koja je u nasem interesu.

Они нам дају зеленашке кредите којима нас претварају у дужничко робље, пошто су њихови агенти уништили домачу привреду. Инвестиције су лажне, јер свако новоотворено место плаћају наши порески обвезници.
Препоруке:
70
2
54 среда, 25 март 2015 00:00
Жика
...Србија није непријатељ са онима који су нас убијали...
Глупа изјава је још глупља што се са више позиције изговори. Србија није непријатељ са онима који су нас убијали, али све се чини да са њима буде. Ако је хтео рећи да није непријатељ онима који су нас убијали, какве то користи има? Они су и даље наши непријатељи, и сваким даном крволочнији. То су фашисти и тачка.
Препоруке:
54
2
55 среда, 25 март 2015 00:00
Vucic najavljuje da ce Srbija jos biti kaznjena zato sto je onomad bila napadnuta - i on je spreman da tu kaznu primi uime Srbije!
Србија данас моли, ја данас молим - опростите својој земљи, ви који сте јој дали све. Опростите ратове, погрешне одлуке, погрешне савезе које је стварала, сваку поделу, опростите због себе, због нас, јер другу земљу немамо, само Србију", рекао је Вучић.Србија ће сваку казну прихватити и ја ћу то и сам учинити, јер немам већу дужност од борбе за сопствену земљу, навео је премијер...Ludilo, sramota, uzas! Priseca se dana kad je Srbija napadnuta, i kaze da ce Srbija prihvatiti svaku KAZNU! Znaci, Vucicu nije dovoljna kazna ta agresija, nego on racuna i sa drugim kaznama, danas, sutra ili prekosutra! Ovaj covek opasan je po okolinu, ali i po celu drzavu! U kontinuitetu se istovaruje u zgradi Vlade, juce se licno on istovario i pred zgradom vlade (da bi imao na koga da vice), a sad se istovario pred zgradom bivseg Generalstaba! Gde je Vucic, tu je izmet garantovan! Srbija je najbednija, najtuznija zemlja na svetu, sa takvim ... i bestidnim premijerom na celu.
Препоруке:
73
2
56 среда, 25 март 2015 00:08
perkins
kazu da je jedna od najvecih tragedija normalno ljudsko bice staviti u ludnicu,eto u cemu je tragedija Srbije,jedan sociopat je SRBIJI navukao ludacku kosulju te je sa svojim trabantima zateze i priteze svakog dana jace i surovije,kakvi smo mi ljudi kada smo dopustili da nas ovakva politicka nakaza sahrani za zivota,svi koji misle da ce gaulajter pasti sa vlasti gubljenjem politickih izbora ili su naivni ili su ga potcenili,okruzen svojom politickom i tajkunskom karamilom zajedno drobe Srbiju i uspesno zatiru SRBSKO nacionalno bice
tako polako,ali sigurno idemo kao ovce putem propasti,moze gaulajter mirno da spava,jer u ovome trenutku NEMA NITKO u Srbiji da povede treci srbski,sve je pod kontrolom,one sta kupio nije i pod svoje skute stavio od imena njegovoga se trese[cast izuzecima]nije nas gaulajter upropastio nego mi sami sebe,jer sloboda nam je teska,a ropstvo lagano,zato trpi raja jer je isto ko ostala marva!!
Препоруке:
67
1
57 среда, 25 март 2015 00:19
Потребно је саставити....
државни медицински конзилијум који ће на недељном нивоу процељивати дал је овај тип довољно урачунљив да се бави јавним-државничким пословима
Препоруке:
59
1
58 среда, 25 март 2015 00:20
Danilo
@@ Danilo,
Vidim ti po slovima bez kvaka da zivis negdje na Zapadu,tebi mrskom Zapadu,pa sto se ne vratis u Srbiju,sve sa porodicom,jado,pa na Terazijama da vices kako si veliki Srbin.

Prosipas demagogiju narodu koji zivi u Srbiji i jedva sastavlja kraj sa krajem,a ti bi ih jos izolovao,da pocrkaju,sta te briga,ti si lojalan NATO drzavljanin,poslusan,radan,imas dobar standard,a Srbe u Srbiji lozis da se bune,da ratuju,sta li?
I napisi vise svoje ime Krljo jedan.
Od sada cu te zvati Krljo.

Cuba izdrzala sankcije,je li?Je si li bio na Cubi?
Ja sam vidio kako narod kupuje osnovne zivotne namirnice na kupone,plate su oko 20$-50$,jadan ne bio,meni pricas.
Narodu dodijao i komunizam i bijeda,hoce da zivi,a niko od njih ne kaze da voli SAD,samo hoce da imaju zivot dostojan covjeka sto im SAD sprecava 60 godina.

I daj jednom nesto pametno napisi.
Препоруке:
5
76
59 среда, 25 март 2015 00:22
Узгред..
гледајући их на окупу изгледају као окултистичка секта са изузећем Миле Додика.
Препоруке:
54
3
60 среда, 25 март 2015 00:29
Херцеговац
Мени ће увијек бити непријатељи они који су нас убијали,њима и њиховим пријатељима са вучићем и николићем на челу желим све најгоре.
Препоруке:
64
1
61 среда, 25 март 2015 00:31
Vucic, Blerov izaslanik, slavi i produzava agresiju na Srbiju
Pravi avav zapisava teren markirajuci SVOJU teritoriju! Nas Avav zapisava Srbiju, markirajuci je celu kao posed i teritoriju istih onih koji su je napali pre 16 godina! Vucic je danas bio izaslanik onog Milosrdnog andjela od 1999.godine! Takoreci, bio je Blerov andjeo, donosilac novih smrtonosnih vesti! Nije tu vise vazan Zapad, niti sta su oni nama tad radili. Oni rade sto je njima na korist, sada i uvek. Ovde se radi o neverovatnom ludilu coveka koji svojom voljom izmice tlo celom jednom narodu, narodu iz kojeg potice, valjda!
Препоруке:
57
1
62 среда, 25 март 2015 00:32
!!!
Лакше подносим изгубњену битку него издајничку предају.
Препоруке:
65
0
63 среда, 25 март 2015 00:33
Danilo
@ Sinjor Kuesta,
Ti od jada svoga i mrznje ne vidis da ti daju kredite da Srbija ne ode u bankrot,da vas zaposli,da vam hljeb daju.I niko te ne tjera da ih volis.
Ili hoces da se izolujes kao S.Koreja,pa zapecatis sudbinu i sebi i svojoj djeci i unucima,da zivite u bijedi i izolaciji.
Ti nesvjesno navijas protiv samog sebe i svojih nasljednika i protiv same srbije.

Bi li volio dijete poslati na Zapad da zaradjuje da ima visok standard?Bi li odbio dobro placeno radno mjesto u nekoj americkoj firmi koja radi u Srbiji?
Je li ti u zivotu svome vodis racuna o svojim interesima?Vodis.
Jesi li ikada radio s nekim koga nisi volio?Vjerovatno jesi.I jesi li dao otkaz zato sto ne volis saradjivati s nekim?Pa,nisi.
Tako i Vucic radi,samo na jednom vecem,drzavnom nivou.
Препоруке:
4
87
64 среда, 25 март 2015 00:41
@Danilo
Ваша логика аргументације је равна једног у безнађе пораженог односно једне потурице.
Препоруке:
80
3
65 среда, 25 март 2015 00:42
Зоран Ђорђевић
"Политика" је осветлала образ пуштањем оноликог броја онаквих коментара на чланак: http://www.politika.rs/rubrike/dogadjaji-dana/Obelezena-godisnjica-NATO-bombardovanja9658.sr.html
Препоруке:
38
0
66 среда, 25 март 2015 00:50
Београђанин
Значи Вучићева поука је: буди пријатељ са онима који те убијају.

До сада сам мислио да има нешто између ушију.
Препоруке:
76
1
67 среда, 25 март 2015 01:05
Сињор Куеста
Ti od jada svoga i mrznje ne vidis da ti daju kredite da Srbija ne ode u bankrot,da vas zaposli,da vam hljeb daju.Не мрзим никог. Мени ни један кредит нису дали,нити бих га узео. Запад моју државу у банкрот тера, фирмуми је већ отерао. Већ два пута сам остајао без посла. Хлеб ми не дају, не лажи. Ili hoces da se izolujes kao S.Koreja,pa zapecatis sudbinu i sebi i svojoj djeci i unucima,da zivite u bijedi i izolaciji. Северна кореја није у изолацији, али не желим да будемо као С. Кореја.Bi li volio dijete poslati na Zapad da zaradjuje da ima visok standard?Не би га тамо послао, јер тамонема шансе да добро зарађује, а висок стандард би имало тек после 20 година мукотрпног рада и давио би се у кредитима.Bi li odbio dobro placeno radno mjesto u nekoj americkoj firmi koja radi u Srbiji? Нема више таквих фирми.Једна је била, нудила, одбио сам. Не пореди ме с Вучићем.
Препоруке:
34
1
68 среда, 25 март 2015 01:07
Сињор Куеста
Вучић је био лицемер и остао је лицемер.

Косово је Србија!
!Gibraltar Español!
Препоруке:
50
1
69 среда, 25 март 2015 01:14
marlon
pomen se odaje na dnevnom svetlu, samo sluge mraka to rade ovako.
Препоруке:
38
0
70 среда, 25 март 2015 01:21
Влада Имбецила и неписмених пљачкаша
Вучићу, нису ти жандарми убили бахатог брата, па их опет судиш? Како лако опрашташ ТУЂУ смрт, а батине које је идиот заслужио ћеш да жешће наплатиш. Што се не изљубиш са жандармима који су САМО РАДИЛИ СВОЈ посао, него се светиш?! Како ћеш ти да опрашташ туђу смрт, смтр детета, сестре, брата мајке, оца? Ко си ти да опрашташ у име Србије било шта.
Препоруке:
62
0
71 среда, 25 март 2015 01:34
РАДИКАЛ
Што ниси на помену довео Блера..
Препоруке:
56
0
72 среда, 25 март 2015 01:35
Горан
А где Вам је Тони Блер ....продали сте земљу издјаници
Препоруке:
54
0
73 среда, 25 март 2015 01:42
Коле
Зар се у србском каже бити непријатељ са неким? Не каже ли се - бити непријатељ некоме? ”Непријатељ са неким” кажу Немци или Американци и Енглези.Говор је саставио Курц или Блер, овај гнусник га је само избрабоњао!
Препоруке:
50
0
74 среда, 25 март 2015 02:03
Миле
Србија је научила лекцију! Лекцију садиста да се сопствени мучитељи и убице морју волети.
Препоруке:
41
0
75 среда, 25 март 2015 03:58
@ Danilo
@ Danilo
@@ Danilo,


I daj jednom nesto pametno napisi.


Pa evo da uzvratim u Vasem maniru.

Vi niste sposobni za diskusiju, osim ako ne vodite glavnu rec. S obzirom na stil pisanja, i koristenje specificne semantike, dolazim do zakljucka da se dobro stituirani, ali da poreklo toga i nije bas cisto. To dalje logicno vodi tome da ste se u Srbiju doselili. Dalje bih mogao u Vasem stilu - uvredama i pogrdnim imenima, ali .....

Vas odani Krljo .....
Препоруке:
26
5
76 среда, 25 март 2015 03:58
Ovome sadomazohisti
poverovacemo i mi i NATO da je naucio svoju lekciju
tek kada se i sam zrtvuje potpuno i bez ostatka, a ne preko narodnih ledja.Njemu je mesto u "Lazi", njemu ili onima koji su glasali za , za, za, ma-budalu!
Препоруке:
32
0
77 среда, 25 март 2015 04:24
Ovaj nije normalan
priziva novo kaznjavanje Srbije(?!)koja ce kaze da podnese svaku zrtvu(?!).U pravu je, Srbija se vec zrtvuje trpeci njega kao "Vodju", ali kad Srbiji dojadi:"bice Turkom po Medini muka", Srbija zna i da kazni, pa moze da prodje kao njegov duhovni vodja, Musolini!
NARODE, da li ti je KONACNO jasno KO I KUDA te "vodi"?I OVO tzv.Zapad hvali a Milosevic nije valjao?Posebno je pitanje stanja svesti i ODGOVORNOSTI pred sobom i potomstvom ovakvog naroda.Svi narodi sveta se bore za nesto, samo nas ceka neko Bozje davanje, a to nam je nasledje Tita koji je "mislio za sve nas".E, zato prihvatamo nekriticki svakoga ko god SEBE PROGLASI ZA VODJU I POGOTOVO STRANCE I strane sluge!
Препоруке:
41
0
78 среда, 25 март 2015 04:45
zone zanfirone
ovom coveku nista nije sveto.
Препоруке:
45
0
79 среда, 25 март 2015 04:45
Jedino je Av aV preumio
NATO, Zapad, Rusi, Kinezi i svi ostali, pa cak i Srbi, niti su, niti ce.Av aV-e pozdravi gospodaricu Merkel, i:"Fifi, gledaj pravo,
Fifi, digni rep,
Fifi, pazi drvo,
Fifi,(ni)si slep,
Fifi, masnu pazi,
Fifi,lepo gazi....(Dragan Lukic, literatura za Osnovnu skolu).
Препоруке:
42
0
80 среда, 25 март 2015 07:30
Алекса
Вала ја сам им НЕПРИЈАТЕЉ заувек!
Препоруке:
52
0
81 среда, 25 март 2015 08:12
Vucicev govor
Sve sto je Vucic govorio, sto mu je neko napisao, zvuci dobro, a bilo bi jos bolje kada bi on tako I mislio. Da misli to sto je govorio, nikada ne bi dovukao Blera u Srbiju za savetnika. Nikada ne bi dozvolio da NATO vrslja po Srbiji kako im je drago.
Vucic laze, jer mu opada popularnost kod naroda, a jako mu je stalo da nastavi da vlada svojom, lazima stecenom KRALJEVINOM, do sammog unistenja.
Препоруке:
31
0
82 среда, 25 март 2015 08:30
Zal za Milosevicevom Srbijom
Da smo nestali kao Srbi za vreme Milosevica, nestali bi sa podignutim glavama I dostojanstvom.
Sada nestajemo kao fekalije.
Препоруке:
54
2
83 среда, 25 март 2015 09:04
Zdravko Gligic
Dr Seselj i Vuci u dve smene, na istom mestu u istom danu.
Препоруке:
21
1
84 среда, 25 март 2015 09:41
Трећепозивац
Да је овај скуп био само оргијање бахате клике на власти која крајње дрско манипулише нашом историјом, народом, државом, нашом судбином, судбином наше деце, нашом свести...! доказују само пар чињеница:
1. - ни један од херојских учесника, часних војних команданата у одбрани Србије, или било који други мученик и страдалник од зликовачке НАТО армаде, није позван на овај скуп; какав је то скуп који организује нико други до Влада, без иједног протагонисте славне одбране од милион пута јаче НАТО звери?
2. - скуп је организовала преумљена клика, са својим конвертитским меценом на челу, која је у јуну 1999. у Скупштини гласала против мира, за рат са НАТО-ом до истребљења српског народа; сада нам та клика наређује да волимо исти тај НАТО, да им се извинимо и да опростимо себи што смо се бранили од ове авети,
3. - ни један једини пут није поменута реч "агресија", иако се ради о класичном примеру таквог атака на једну независну земљу.
Препоруке:
59
0
85 среда, 25 март 2015 10:06
Рђосав
- Данило, не брукај се. Ово се не може бранити. Види се да је Вучић постао издајник из убеђења, исто као Ђинђић некада, и многи други. Има их кол`ко `оћеш. Уосталом, Србија само у издајницима не оскудева. Никад па ни сад.

- греше сви они који размишљају о "врбовању" или "уцени" као разлозима преумљења. Тип је прво преумио па је тражио контакт. Нису њега врбовали но се сам понудио.

- иначе, о Вучићу треба размишљати у прошлом времену. Отпевао је он своју песму. Него, шта ћемо ми? Кога ћемо? Све саме потрошене политике, све сами промашени људи. Да неће Богољуб да се реактивира? - глупости.

- поука: наш проблем није више Вучић (њега смо прочитали) него мањак алтернативе Вучићу.

- и пазите: опасно ће бити кад овај конвертит падне. Заиста опасно. Оставиће такав вакуум иза себе, као нико пре њега. Потпуно безначајна опозиција, потпуно безвољан народ, потпуно обрукана елита. Страшно...
Препоруке:
60
0
86 среда, 25 март 2015 10:34
trtobotima
Au, zar ni jedan minus?

Je li to nije legla plata, ili je salama uzegla, ili to samo Bljer placa za minuse rusima, a za mravojeda bas ga briga?
Препоруке:
44
0
87 среда, 25 март 2015 10:59
SuperBad
Mene je sramota.Ljudi izvinite
Препоруке:
44
0
88 среда, 25 март 2015 11:06
Бал вампира
Достојанствено по дану а не као ноћу сатанисти!
Препоруке:
45
0
89 среда, 25 март 2015 11:43
Толстојевски
Наци пир!

Ал'нека доћи ће Дан!
Препоруке:
34
0
90 среда, 25 март 2015 11:58
АНАЛИТИЧАР
Srbija prva u Evropi po stopi smrtnosti od tumoraSrbija je po smrtnosti od tumora prva u Evropi - upozoravaju stručnjaci i ukazuju na činjenicu da je to dobrim dijelom posljedica NATO bombi sa osiromašenim uranijumom. Početkom godine, Institut za javno zdravlje u Prištini podnio je izvještaj o malignim oboljenjima u 2013. i 2014. godini na području Kosova i Metohije, koji pokazuje rast broja oboljelih od malignih tumora za 57 posto. Profesor Slobodan Čikarić navodi da u razvijenim zemljama stopa novih slučajeva malignih oboljenja opada u prosjeku za 0,6 posto godišnje, dok se stopa smrtnosti smanjuje za 1,6 posto. U Srbiji je stopa "incidencije" rasla za dva odsto, a stopa mortaliteta za 2,5 posto. "Mi smo po umiranju od malignih tumora prvi u Evropi. To je jedan od pokazatelja da se u životnom miljeu stanovnika Srbije nešto posebno dešavalo", upozorava profesor Čikarić.
Препоруке:
32
0
91 среда, 25 март 2015 12:02
Ozren Doboj
O kukavno srpstvo ugaseno sta si docekalo.
Препоруке:
34
0
92 среда, 25 март 2015 12:04
Сад се зове
Ђетић је изабрао да се данас зове Ненад, па се предомислио и узео име Данило. Остала лажна имена ће користити други пут.
Препоруке:
28
0
93 среда, 25 март 2015 12:05
раја
"Србија научила лекцију и извукла поуке". То он за себе може да тврди, а та лекција коју је научио да поклања српску територију за мене не важи надам се и за много милиона Срба.
Препоруке:
29
0
94 среда, 25 март 2015 12:06
nenad
Za sve koji ne veruju, narod je prepoznao da je Vucic patriota. To se zna. On nas priblizava jednom superiornom nacinu zivota tj Zapadu.
Препоруке:
5
47
95 среда, 25 март 2015 12:21
nenad
NATO i Vucic su nasi ucitelji. Tako ja to shvatam, ne razbijam dalje glavu.
Препоруке:
4
35
96 среда, 25 март 2015 12:44
Апсурд и кукавичлук
Каже Вучић:
"Србија данас моли, ја данас молим - опростите својој земљи, ви који сте јој дали све. Опростите ратове, погрешне одлуке, погрешне савезе које је стварала, сваку поделу, опростите због себе, због нас, јер другу земљу немамо, само Србију", рекао је Вучић.
Србија ће сваку казну прихватити и ја ћу то и сам учинити, јер немам већу дужност од борбе за сопствену земљу, навео је премијер и закључио:
"Ми не вичемо, нећемо ни политички да се делимо, данас се сећамо жртава достојанствено и озбиљно".

Само овај део Вучићевог говора садржи гомилу, благо речено, неодређених порука а има и бесмислица, апсурда и извињавања агресорима, извињавања убицама Срба и Србије.
Шта је смисао „молбе“: "Србија данас моли, ја данас молим - опростите својој земљи, ви који сте јој дали све. Опростите ратове, погрешне одлуке, погрешне савезе које је стварала, сваку поделу, опростите због себе, због нас, јер другу земљу немамо, само Србију" ???
Зашто би жртве опраштале Србији којој
Препоруке:
28
1
97 среда, 25 март 2015 12:46
rodoljub
Naučiće on....
Препоруке:
14
0
98 среда, 25 март 2015 12:49
Апсурд и кукавичлук
Зашто би жртве опраштале Србији којој су дали све? Жртве могу само опроститити и опраштати ЏЕЛАТИМА, УБИЦАМА. Како је могуће да Вучић не види апсурдност ове реченице? Или рачуна да народ у својој тузи за невиним жртвама неће ни приметити ту апсурдност, која може ЛАЖНО да изгледа осећајна, што у овоме случају јесте.
И шта имаш ти да „молиш“ жртве, са којим правом, са којим моралом? Жртве могу да моле само њихови најближи ако у ужасној тузи помисле да су у нечему заказали за њихових живота, да жељу неку нису испунили.
Те жртве и читаву Србију и Српски народ треба да клечећи моле убице Срба и Србије, а не ти, Вучићу. У жељи да се допаднеш публици, ти, Вучићу, делујеш патетично и изговараш бесмислице.
Шта је хтео Вучић рећи овом реченицом (обраћајући се жртвама НАТО убица):
„Опростите ратове, погрешне одлуке, погрешне савезе које је стварала, сваку поделу, опростите због себе, због нас, јер другу земљу немамо, само Србију".
Коме жртве опраштају ратове? Коме жртве
Препоруке:
27
1
99 среда, 25 март 2015 12:50
Nenad prekodrinski
Mi smo Vucicevi, Vucic je nas
Препоруке:
2
32
100 среда, 25 март 2015 12:54
Ратко
Погледајте само данашње коментаре уз вест о претњама Вучићу од некакве Црне руке на Курировом сајту. Сви до једног су коментари СНСроботина масовно негативно бодовани од читалаца. Онда су се техноувлакачи досетили да неке коментаре блокирају, да се за њих не може негативно гласати, а неке да обрнуто преусмеравају - ви гласате негативно а он их зарачуна у гласове препоруке, па се негативни гласови масовно аутоматски претварају у позитивне. Ако је судити по одзиву,велеиздајнику и небивалом моралном тровачу нације је народ већ пресудио.
Препоруке:
23
1
101 среда, 25 март 2015 12:55
Апсурд и кукавичлук
Коме жртве опраштају одлуке, и КОЈЕ ОДЛУКЕ? То једино могу бити одлуке НАТО владајућих звери да тако, ПОД ЛАЖНИМ И ЦИНИЧНИМ ИЗГОВОРИМА, садистички нападну мали народ и малу државу стотинама пута слабију од њих. Али ти ниси смео и не смеш да кажеш да су НАТО владајуће звери кривци и злочинци. Ти, Вучићу, нећеш да знаш оно што зна већи део Планете, а председник си Владе Државе која је жртва НАТО звери.
Апсурдна је и твоја реченица, Вучићу:
„Србија ће сваку казну прихватити и ја ћу то и сам учинити“.
Србија кажњена бомбардовањем, рушењем највећим у Европи после другог светског рата, кажњена уранијумским бомбама од које су помрли многи становници и данас умиру деца и одрасли, а ти „прихваташ“ нове казне и то баш од убица, и на тај начин признајеш да је Србија крива, а њима управо то треба, да оправдају своје монструозне злочине над Србима и Србијом. Ја не знам да ли таквог погодног и послушног намесника имају колонијални господари било где на Планети?
И како
Препоруке:
25
1
102 среда, 25 март 2015 12:55
Apatinac
Bravo Danilo!
Zadnji put kad Srbi nisu shvatali svoju geostratešku poziciju u vreme kneza Pavla to su platili Jasenovcima ,Jadovnima pa i dolaskom Broza na vlast itd..
A današnja pozicija je slična kao ona marta 1941.g
Sa tom razlikom da Vučić ima većinsku podršku naroda!
Препоруке:
2
40
103 среда, 25 март 2015 12:57
Апсурд и кукавичлук
И како изгледа то да ћеш „сам учинити“ прихватање казне? Коју и какву казну ти трпиш Вучићу када је „сам прихваташ“? Не трпиш ти, Вучићу, ти си намеснички апсолутни господар Србије, АЛИ трпи народ на разне начине...
Када се упореде говори Николића и Вучића, разлика је огомна и на логичком и на моралном плану, бар у ономе што су исказали у својим говорима. (Не говорим о томе колико Николић на делима поштује оно што је изговорио).
Препоруке:
22
1
104 среда, 25 март 2015 13:09
goran
Ako pravilno shvatam (ukoliko Vučića uopšte može iko shvatiti)izvukli smo sledeću poruku: Nećemo nipošto više nikada ni sa kim ratovati, a sa onima koji su nas bombardovali ćemo ući u EU zajednicu?! Jeste da su nam rascepali teritoriju (odoše Crna Gora i Kosovo), što ćemo doveka pamtiti, ali oko toga doveka nećemo učineti ništa. Kad nam sutra otcepe Vojvodinu - zapamtićemo i to, ali ni tu ne treba ratovati. Gradićemo fabrike, pruge, bolnice... oni će nam i to, ako im se prohte, razrušiti, što ćemo sve zapamtiti, pa graditi ponovo, ali bezuslovno ostavši u EU zajednici. Šta god nam oni napravili Srbija ide dalje u budućnost, bez prošlosti. Jer napred je sve moderno, ugladjeno, a ono pozadi obiluje našim (a ne njihovim) greškama.

Znajući da Vučić sve što radi radi po nalogu Zapada jedino što me zanima je do kada će(mo) srpski narod Vučića trpeti?
Препоруке:
23
1
105 среда, 25 март 2015 13:28
Небојша
Пажљиво сам пратио говор Вучића на церемонији обележавања годишњице НАТО бомбардовања Србије.
Говор је написан патетично, говорник је дао сам себи право да говори у име погинулих жртава бомбардовања. Централни део говора је молба погинулима да опросте држави Србији!?( ваљда се Вучић поистовећује са државом Србијом, па тражи опроштај за издају српског народа). Све у свему је у црној боји, са паљењем свећа, разговорима са мртвима, види се утицај бившег гробара Николића, без имало разума, логике, а најмање родољубља и српских националних интереса.
Изгледа да је ово још једна представа за унутрашње потребе, а да је стварна прича другачија. Шта су реѕултати садашње антисрпске власти: пут беѕ алтернативе у ЕУ, приближавање НАТО пакту, окретање леђа Русији, а најгора беда и дужничко ропство српског народа.
Препоруке:
24
1
106 среда, 25 март 2015 13:46
@nenad
...nemas ti vise sta da rabijas, ona ti je odavno razbijena, pa stoga bukaznis.
Препоруке:
7
1
107 среда, 25 март 2015 13:59
Stenli Krejmer
Brod ludaka.
Препоруке:
17
0
108 среда, 25 март 2015 14:14
Влада Имбецила и неписмених пљачкаша
Nenad prekodrinski
Mi smo Vucicevi, Vucic je nas


Открио се и "nenad". Па шта има Зулфикаре? Како ханума? Знамо Зулфо да је Vucici ваш, јер НИЈЕ наш. Надамо се да ће се брзо вратити у Федерацију, где емоционално и интелектуално и припада.
Препоруке:
18
1
109 среда, 25 март 2015 14:31
Anka Krajina
@ Рђосав
- наш проблем је мањак алтернативе Вучићу.
- опасно ће бити кад овај конвертит падне.

Prva teza je tačna - manjak alternative.
Znači, još nije dogorelo do nokata.

Druga teza ne pije vodu. A evo zašto:
- ako nema jake opozicije - neće pasti
- ako padne, srušiće ga oni koji su ga postavili i postaviće novog poslušnika.

Ono šta je najopasnije to je nepopravljiva šteta, koju će ovaj napraviti dok je tu gde jeste.

Ko god da dođe posle njega trebaće mu decenije da popravi posledice ove diktature a neke od njih će ostati trajne.
Препоруке:
18
2
110 среда, 25 март 2015 14:43
Бошко
Рђосав
- и пазите: опасно ће бити кад овај конвертит падне. Заиста опасно. Оставиће такав вакуум иза себе, као нико пре њега.
Нема вакума. милошевићеви "илегалци" још од 2008 "јашу" Србијом заједно са "жутима" и напрдњацима а пре тога су мањински подржали Коштуницу.

Дачић је још 2008 године стални потпредседник владе (имао је "паузу" као председник владе) а "партијски трио снова СПС-ПС-ПУПС" без икаквих последица је преживео "пад жутих" са којима је био у коалицији и са којима су делили опљачкано али не и "казну",

Сви сада нападају Вучића "који је најгласнији" док у позадини СПС-ПС-ПУПС "илегалци" пуне џепове, и раде исто што и он.

На следећим изборима побеђују, милошевићеви социјалисти, бабаЈулина "југословенска левица" покрштена у "партију социјалиста" и наследно-династичка странка КркоБабић - ПУПС

Кад стигне бабаЈула (са црвеним цветом у коси) правимо поново Југославију са шиптарима, турцима и усташама загрљени у "уједињеном западном балкану
Препоруке:
4
11
111 среда, 25 март 2015 14:53
@Nend
A meni se sve čini da se ti za..bavaš. Drugačije objašnjenje za tvoj stav nemam. Ili je možda u pitanju bolest? Tada se sve oprašta.
Препоруке:
14
1
112 среда, 25 март 2015 15:06
Lekcija i pouke
,,Srbija je naučila lekciju i izvukla pouke''., Ova formulacija traži objašnjenje jer se na razne načine može tumačiti. Na primer: da smo bili nevaljali, pa smo (zasluženo) dobili po zadnjici i izvukli pouke.
A pouka je da više nikada nećemo biti nevaljali da ponovo ne bismo (zasluženo) dobili po zadnjici. Drugim rečima, dobili smo ono što smo zaslužili. Da li je to suština formulacije da smo ,,naučili lekciju i izvukli pouke''?
Препоруке:
15
0
113 среда, 25 март 2015 15:12
Турас
Патетична реторика једног поданика која - наравно- на ништа конкретно није усмерена :" Извукли смо лекције и борићемо се за нормалан и достојанствен живот " ...само немојте овако даље да се борите нај...смо .
Препоруке:
13
0
114 среда, 25 март 2015 15:15
АНАЛИТИЧАР
Овај спин Алистера Кемпбела , велеиздајника шиптарског Вучића и Тонија Блера да је агент НАТО-а и издајник Радомир Почуча који је планирао да у армији Новорусије ликвидира српске / руске хероје Дејана Берића и Дејана Вујића . Да Вучић сакрије свога БИА-иног НАТО-овског доушника и издајника Радомира Почучу - планирао да убије српске хероје Вујића и Берића и слао податке Пољацима и Американцима о Србима и Русима војницима Новорусије . Да би Вучић и БИА издајничка НАТО-овска сакрили да им је откривен човјек ( кртица НАТО-овска ) Почуча одмах су пустили спин антисрпски да некаква фантомскиа организација ЦРНА РУКА покушава да убије Почучу . Тиме Вучићеви медији Почучину велеиздају претварају у херојство и мучеништво . А сада као фол ЦРНА РУКА прети Вучићу , а зашто су измислили назив фантомске ЦРНЕ РУКЕ - зашто баш тај назив - па зато што Вучић ради за МИ6 а радила је и ЦРНА РУКА - Апис - веза са британском службом у Цириху , ЦРНА РУКА основана 1911-те као и Млада Босна агентура МИ6
Препоруке:
12
1
115 среда, 25 март 2015 15:45
Treba mu zabraniti
Ovome coveku treba zabraniti da u svakoj prilici navodno preuzima odgovornost za sve i svasta jer onda niko ni za sta ne odgovara! Ili je krajnje vreme da on stvarno pocne da odgovara za sve ono za sta je kao preuzeo odgovornost? kakav je to manir da premijer prilikom svakom incidenta ili skandala u drzavi lakonski izjavi da on preuzima odgovornost? Alo, bre, odgovaraj vec jednom za yve za sta si rekao da preutimas odgovornost!
Препоруке:
16
1
116 среда, 25 март 2015 15:49
Slavisa
Vucic daje glupave izjave na nivou kapoa u konc logoru. Ne ponasa se kao premijer vec kapo.
Препоруке:
16
1
117 среда, 25 март 2015 16:38
Neša (Glodur)
Са скоро 30 година искуства у медијима, маркетингу, сценском и аудио визуелном изражавању на самом почетку манифестације прозрео сам идеолошко-маркетиншко-пропагандну намеру организатора.

Почело је извођењем химне од стране дечијег(!) хора. Наставило се постављањем на бину лица у војној униформи, нимало мушког, чврстог и војничког изгледа и става већ веома феминизираног! Затим је на сцену постављено лице у униформи полицајца, такође сушта супротност од нормалне. Овај је био типично раздрљан, мрзовољан и андерталског изгледа каква нам је полиција заправо.

Сам почетак манифестације нас је представио као банду кретена и идиота. Наставило се у још горем тону када је Вучић почео да чита говор који су му ДРУГИ написали. Био је то типично британско-амерички систем обраћања ГЛУПОЈ јавности да би била још ГЛУПЉА. Одслушао сам пар реченица и, признајем, нисам имао стомак више да га слушам. Одустао сам згрожен!

Невероватно понижење за један поносан и слободарски народ!
Препоруке:
20
1
118 среда, 25 март 2015 17:04
tajson
izdajnik!
Препоруке:
13
0
119 среда, 25 март 2015 17:14
Slavomir Srpski, Ode , o, o kako kukavicluk pobedi
"Нећу о томе, јер није на нама да данас било коме судимо, доста нам је истеривања било чега", рекао је Вучић додајући да ни српска политика није била безгрешна, нити је овај рат био први у историји.

Evo dokaza kako se menja svest. Ali upravo svest Vucica nije nikada bila promenjivana, bila je oduvek ista i pod Slobom i pod Blerom: to je svest "vezi konja gde ti gazda kaze".

Nije to kako kaze najsrpskiji sin, koga voli vise od pola Srbije, nije to prvi rat u istoriji, ali kako ne rece da nije ni poslednji? Omaknulo u se, ili ce da demonstrira da je Srbija u vecnom nokautu pa nikad ratovati nece, od danas do vecnosti!

Eto naseg najsrpskijeg sina, slugarije bilo koje gazde, od Seselja, Slobe, Nikolica, go Gazunbaura i Blera, a sto ne bi i malo vise, sve do Klintona? Njegova opsesivna vizija Srbije pokazuje sve patologije koje je nosio od pionirskih marama do najboljeg studenta u istoriji, ljubeci tabane gazdama. Ali sta moze ako OVA Srbija voli slugeraj, nij on sam kriv!
Препоруке:
8
3
120 среда, 25 март 2015 17:15
Slavomir Srpski, Ode , o, o kako kukavicluk pobedi
"Нећу о томе, јер није на нама да данас било коме судимо, доста нам је истеривања било чега", рекао је Вучић додајући да ни српска политика није била безгрешна, нити је овај рат био први у историји.

Evo dokaza kako se menja svest. Ali upravo svest Vucica nije nikada bila promenjivana, bila je oduvek ista i pod Slobom i pod Blerom: to je svest "vezi konja gde ti gazda kaze".

Nije to kako kaze najsrpskiji sin, koga voli vise od pola Srbije, nije to prvi rat u istoriji, ali kako ne rece da nije ni poslednji? Omaknulo u se, ili ce da demonstrira da je Srbija u vecnom nokautu pa nikad ratovati nece, od danas do vecnosti!

Eto naseg najsrpskijeg sina, slugarije bilo koje gazde, od Seselja, Slobe, Nikolica, go Gazunbaura i Blera, a sto ne bi i malo vise, sve do Klintona? Njegova opsesivna vizija Srbije pokazuje sve patologije koje je nosio od pionirskih marama do najboljeg studenta u istoriji, ljubeci tabane gazdama. Ali sta moze ako OVA Srbija voli slugeraj, nij on sam kriv!
Препоруке:
4
3
121 среда, 25 март 2015 17:46
Slavomir Srpski
Da, ima pravo Rdjosav. Nije problem Vucic koji je vec proslost jedne sramne Srbije, i sramnih generacija onih starih od 25 do 40 godina, a sto je generacija post-titinih pionira.

Problem je sto i nemamo opoziciju niti ljudi mladjih od 40 godina koji su politicki izrasli u soju drugacijem od ove vucicevske vrste, koja "konja vze gde mu gazda kaze".

Posto smo Borisa i zute obarali da bi dobili dostojanstveniju Srbiju (jer Boris nam se smucio od izvinjavanja), nismo ocekivali da na vlast doju jos kikavicniji nemoralni tipovi. Ko je jos zdrav ostao u Srbiji i delom se pokazao na borbi protiv rezima, i da je pri tome barem par dana odlezao u zatvoru? Od ove beskrvne "opozicije" malo nade. Dakle jedino vidim da neki mladji ljudi organizuju revoluciju (ne politicku vec patriotsku), i da se u toj pravoj borbi iskale i dokazu novi lideri. Dakle treba nam proces revolucije na ulicama, i povratak na politicku borbu na terenu, i verovatno otvoreni sukob sa rezimom.
Препоруке:
5
1
122 среда, 25 март 2015 18:13
Peter RV (1)
@Danilo
Gubite se namjerno u detaljima jedne mnogo vece slike.
Kuba nije kapitulirala pred sankcijama-Obama jeste.
Na Kubi jeste da su automobili zastareli i da se neke namirnice izdaju sa kartama (sto osigurava da niko ne ostaje gladan!) ali Kuba posjeduje bezplatno zdravstveno osiguranje koja je zavist citavom svijetu -ukljucivsi USA!
Obrazovanje je isto tako bezplatno (imaju superprodukciju univerzitetski obrazovanih ljudi koje eksportuju po J.Americi)
Kubanci su vrlo veseli i prijateljski narod- i vrlo ponosni na svoju slobodu. Nijesam primijetio nikakav strah od 'rezima'.
Da, bio sam tamo sa sirom familijom, za tri nedjelje dana i uzivao u ambijansu muzike, bez sulude dreke i reklama. 'Mojito'(rum,soda,led,metvica i limun) je njihovo nacionalno pice- koje je izvanredno.
Kastrova Kuba je postala simbol za juznoAmerikace- da mala zemlja, sa hrabroscu, moze pobijedit judeo-americki imperijalizam - i to na jedva sto kilometara od njega.
Препоруке:
13
2
123 среда, 25 март 2015 18:17
Samba-Rumba
@Slavomir srpski
Kako vi to maestralno, dubokoumno,pišete da čovek kad čita prosto mu dođe neka milina,pa se zapita da li je moguće da ovakvu pamet piše neko iz zemunice?
Čudesna je ta vaša zemunica,verujem da bi se Guzen-bauer koga spominjete prenerazio kad bi došao u goste kod vas....mislim da bi prestao da se zanima za Vučića...
Препоруке:
2
3
124 среда, 25 март 2015 18:28
Peter RV
@Slavomir Srpski

Zasto i vi ne proslavljate ovaj dan kad je otpocelo vase oslobodjenje od Milosevica?
Da ste posteniji, priznali bi da Vucic govori bas onako kako vi mislite.
Davite se u vasoj hipokriziji!
Препоруке:
7
5
125 среда, 25 март 2015 18:32
Neša (Glodur)
Како оно беше?

"Није Слоба крив, ми смо говна!"

Није Вучић крив...
Препоруке:
6
0
126 среда, 25 март 2015 18:41
Небојша П
Ком после оног јуче није јасно...
Препоруке:
7
0
127 среда, 25 март 2015 18:59
Самуило простачина
Што се мене тиче, тај говор је добро и чак виспрено срочен.Не слажем се са основном тезом да смо ми мала земља и да зато морамо да трпимо.Свет у коме се живи по том принципу није праведан.Хоћу право да живим како хоћу и како могу.Ако то могу Швајцарци, можемо и ми.Зашто смо изабрали крајности ,које се не трпе.Једни хоће Милошу, други по Карађорђу.И још на смрт нарогушени једни на друге.Зар не схватамо да те крајности убијају.Морамо имати смисла да се пробијамо а не да се прилагођавамо или ратујемо.Да будемо испод жита али своји,лаже Вучић.Да палимао и жаримо бананом виче Шешељ.Можда да свога коња како ваља тимаримо и стигнемо да царске друмове оремо и да нам не могу ништа.То није пристанак.То је лукавство.Не бити активан , него радио акативан.Шиптари су више учинили примитивним подмићивањем, него ми нашим међусобним подригивањем.Знате зашто?Пола свога света су побили да би исто мислили.И кад се разликују,Велика Алабанија је заједнички циљ.Нама да комшији цркне крава.Нећемо далеко
Препоруке:
3
0
128 среда, 25 март 2015 19:06
Посматрач
"...Србија је научила лекцију и извукла поуке; Србија није непријатељ са онима који су нас убијали..."

Коју је лекцију научила Србија? Да се не противи било коме ко је јачи од ње, ма шта од ње тражили. Србија није непријатељ са онима који су нас убијали. Али, дали су они постали наши пријатељи? Или се то нама само причињава? Судећи по ономе да и даље "држе по старом" у вези са Косметом, нису се много променили.
Препоруке:
12
2
129 среда, 25 март 2015 19:28
nenad
Naucili smo lekciju i svoje mesto, kao sto pas nauci svoje mesto kad ga sutnes. PObedio nas je bolji od nas, onaj kome smo zavideli i onaj koji smo hteli da postanemo, tj Zapad.
Ne odlaze nasi mladi dzabe tamo, a niko ovamo. To smo naucili, da budemo po nizni i tako postanemo polako gradjani slobodnog sveta. To i jeste zelja nase elite vec od nastanka Srbije. Sada ce nam Vucic i dobrota i razumevanje Zapada pomoci da to i postanemo.
Препоруке:
2
13
130 среда, 25 март 2015 19:30
Slavomir Srpski, @Peter RV
Citiram "Zasto i vi ne proslavljate ovaj dan kad je otpocelo vase oslobodjenje od Milosevica?"

Evo zasto:

1. Za oslobadjanje od Milosevicevog rezima nikada ne bih trazio bobradovanje svoje zemlje,jer je to izdajnicki cin (vidi Djindjic),pa pravite razliku rodoljuba (kao Kostunica) od izdajnika kao Djindjic.

2. Mi smo se borili protiv rezima Slobe najvise kada je on bio neprikosnoveno najjaci,dakle u vremenu od 92 do 95,jer je onda on doneo najvise izdajnickih odluka za Srbe izvan danasnje Srbije. Dakle borba je bila da se on u tome spreci, i da spasi Srbe u BIH i Krajinama.

3. Varate se ako mislite da smo mi skinuli sa vlasti Slobu oktobra 2000!. Bilo bi laskavo da se time dicimo. Ne, njega su prodali bas njegovi najblizi saradnici kada su videli da je sve bitke izgubio, pa i Kosovo. Dolare iz Budimpeste mi nismo uzimali,niti bi ikad uzimali strani novac za razbijanje drzave.

4. Slobo je jedino u Kostunici video svoj sopstveni spas,kada je vec bio izdan od svojih.
Препоруке:
5
7
131 среда, 25 март 2015 19:42
Slavomir Srpski, @Samba-Rumba
Citiram "Kako vi to maestralno, dubokoumno,pišete da čovek kad čita prosto mu dođe neka milina,pa se zapita da li je moguće da ovakvu pamet piše neko iz zemunice? "

Hvala na vasem odusevljenju i nadam se da ce mi tom pomoci da napisem jos koji buduci komentar. Evo bas radi vas, sam napisao koji par ovde da mi se divite i da u tome uzivate. Moj trud je nagradjen vasom iskrenom paznjom i divljenjen. To svakako nisam ocekivao, i nemojte molim vas da to ponavljate, ne zbog vas, vec zbog mene, jer bih mogao i da postanem naobrazen i samoljubiv. Sve najbolje.
Препоруке:
2
5
132 среда, 25 март 2015 19:49
Samba-Rumba
@Slavomir srpski
Veselo,veselo nema šta, a tek šta bi rekao na to ovaj Guzen,a kad smo kod Austrijanaca i ovaj Kurc.
Svi bi oni sa vama u zemunicu, a Vučiću bi rekli "kaput"!
Препоруке:
3
2
133 среда, 25 март 2015 20:39
Danilo
@ Peter RV,Pa da,g-dine ,zivis u Americi,lojalan si gradjanin te NATO drzave,radisi,visok standard,idete na odmor,na Cubu i ne pada ti na pamet da javno izjavljujes mrznju u svojoj okolini,a kad te Amerikanci pitaju odakle si,onda kazes da si iz bivse Jugoslavije,jer su Srbi na losem glasu pa da im se ne zamjeris.Pa,,kad toliko mrzis SAD,vrati se u Srbiju i povedi sa sobom cijelu porodicu,pa svi zajedno vicite da ste Srbi i da mrzite SAD.A,sta da ti pricam o Cubi,sam si vidio tu bijedu.Onako je kod nas bilo 50-tih godina.A,sad nastavi srpskom narodu prodavati rogove za svijece.
Препоруке:
2
13
134 среда, 25 март 2015 21:03
Danilo
@ Rdjosav,

Ne bi valjalo da svi isto mislimo,bilo bi to jednoumlje.
Postujem svacije misljenje i nemam namjeru nikoga prevaspitavati i nametati mu svoje misljenje.

Mislim da Vucic,bar do sada,vodi nepogresivu politiku za Srbiju.

Opkoljeni smo neprijateljskim NATO paktom,a od Rusije pomoci nema,oni ne mogu pomoci ni sebi,to se jasno vidi u Ukrajini.

Ek. kriza pritiska cijeli svijet,a posebno male drzavice kakva je Srbija i da bi se opstalo mora se igrati na kartu saradnje sa svima,pa i sa neprijateljima,a sve u cilju ostvarivanja svojih interesa.

Zapad nas moze unistiti ek. sankcijama za cas posla,kao sto su unistili Milosevica i onu Srbiju.Dakle,treba biti mudar i spasiti narod i drzavu,Srbe na KosMetu,a samo budale prizeljkuju rat sa NATO koji seu ovom momentu,dobiti ne moze.

Vucic vodi Obrenovicevsku politiku,najbolju za ovo vrijeme.

Kome je,u ovom momentu i odnosu snaga,Karadjordjeva ratna opcija u glavi,taj ne misli dobro ni sebi,ni svojoj djeci,ni drzavi.
Препоруке:
2
13
135 среда, 25 март 2015 21:16
Apatinac
Bravo Danilo!
Препоруке:
1
11
136 среда, 25 март 2015 21:25
@Danilo
i Hitler je, svojevremeno smislio da mu niko nista ne moze pa je polomio zube.
Voditi kvinslisku poliyiku je nasramniji cin na koji se neka, a de fakto je to ova, vlada odluci.
Препоруке:
8
2
137 среда, 25 март 2015 21:25
Prolaznik
@ Danilo (@ Rdjosav,)

"Vucic vodi Obrenovicevsku politiku,najbolju za ovo vrijeme."

Danilo, knez Mlloš Obrenović, koga se ovih dana mnogi prisećaju, je živeo i radio u Srbiji pod turskom okupacijom. Srbija je danas slobodna zemlja. Mi smo, sada, izmislili nove "Marašli Ali paše". Kao Don Kihot se borimo sa "vetrenjačama". I sa ponosom govorimo o tome.
Препоруке:
12
2
138 среда, 25 март 2015 21:32
Peter RV
@Slavomir Srpski

Zemunica pocinje da utice na vase pamcenje.

"Varate se ako mislite da smo mi skinuli sa vlasti Slobu oktobra 2000!. Bilo bi laskavo da se time dicimo. Ne, njega su prodali bas njegovi najblizi saradnici kada su videli da je sve bitke izgubio, pa i Kosovo. Dolare iz Budimpeste mi nismo uzimali,niti bi ikad uzimali strani novac za razbijanje drzave"

Pa ko nas je bjesomucno ubjedjivao da je narod 'doveo' Kostunicu na izborima 5og Oktobra?
(Ko je skinuo sa vlasti Milosevica je bila CIA i Mi16 gospodine Srpski- citajte Tima Marshala. Vas Kostunica je bio samo naivna marioneta).
Milosevicevi 'najblizi' saradnici kao Kostunica i Djindjic?
'Dolare iz Budimpeste' su vam dosli u vidu troskova
za propagandu vase obojane revolucije. Nista da se ponosite- ako se nijesu nasli u vasem dzepu. Ne znate jos uvijek mehanizam 'obojenih' revolucija? Pitajte Virdjiniju Nuland!
Dali vrijedi da napomenem da je i Knez Lazar izgubio Kosovsku Bitku? Srbi ga ne psuju zbog toga.
Препоруке:
7
3
139 среда, 25 март 2015 21:35
Umpalumpa
Obrenovićevska politika Vučića?
Vučić je pogrešio očigledno u izboru partnera za Železaru. Obećao je smanjenje javog duga, a povećao ga je za preko 30%.Obećao je nova radna mesta, a najavljuje otpuštanje, povećava poreze i smanjuje plate. Obećao je raspuštanje agencija, a goji upravu.
Miloš je uvećavao Srbiju, nije je umanjivao. U njoj nije bilo dužničkog ropstva.
Obrenovići su sve vreme imali podršku Rusije, okretanje leđa Rusiji im je i došlo glave. Milan je bio kockar, probisvet i Srbiju je tajnom konvencijom stavio u vazalni odnos Austrougarskoj. Širom je otvorio vrata stranim avanturističkim bankama, dozvolio špekulacije svih vrsta, bogaćenje malog broja ljudi, birokratizaciju društva, osiromašenje i proletarizaciju seljaka, socijalnu bedu, svu onu socijalnu katastrofu koju Karađorđevići nisu mogli da reše zbog ratova, što je i dovelo do socijalne revolucije.
Nikom ovde nije do ratovanja, već do normalnog života. Kao i uvek. Istina je istina.
Препоруке:
9
2
140 среда, 25 март 2015 21:36
Рђосав
Danilo:
@ Rdjosav

Vucic vodi Obrenovicevsku politiku,najbolju za ovo vrijeme.
- мислиш на Александра Обреновића? - да, "овај" води одприлике такву политику.

- била су двојица таквих германофила-аустрофила у новијој српској историји: краљ Александар Обреновић (владао 1893-1903) и др Зоран Ђинђић (владао 2000-2003.)

- Вучић је трећи.
Препоруке:
8
1
141 среда, 25 март 2015 21:39
Danilo
@ Krljo,

E,sad imas i ime,bas fino.
Kazes da nisam sposoban za diskusiju?S kim?S tobom?,ha,ha,ha,ah

Da,dobro sam situiran i castan covjek,sa zakonom nikada,u svom zivotu,nisam imao problema,niti cu imati,ne daj Boze saobracajne nesrece iako sam pazljiv vozac.
U Srbiju se nisam doselio i ne zivim u njoj,zar nisi primjetio po slovima bez kvaka,ili je to tesko zakljuciti za tvoj nivo inteligencije.

A,zasto ti mene prvi prozivas.
Meni ne bi palo na pamet da se tebi obratim,pisi,brate,sta hoces,nije me briga.

Ti bi da pricas o Cubi,a nisi tamo nikad bio i vidim da pojma nemas o stanju na tom ostrvu.A, nije Cuba ni bila tema,nego je ja usput spomenuh,kako i oni zaokrecu ka politici sporazumijevanja sa SAD i da se prekine sa neprijateljstvima sto i Vucko pokusava napraviti u odnosima Srbije i Zapada.
Препоруке:
2
9
142 среда, 25 март 2015 21:50
Рђосав
Peter RV:
@Slavomir Srpski

Zemunica pocinje da utice na vase pamcenje.
...
Pa ko nas je bjesomucno ubjedjivao da je narod 'doveo' Kostunicu na izborima 5og Oktobra?
- ма то Славомир полако ревидира став. Изгледа да није више тако сигуран да је учествовао у "рушењу последњег комунистичког диктатора".

- у ствари, онај Антонић није више сигуран. Па се та несигурност преноси и на ниже нивое...
Препоруке:
5
0
143 среда, 25 март 2015 21:51
Рђосав
- Данило мисли на Александа Обреновића. И неочекивано је у праву...
Препоруке:
2
2
144 среда, 25 март 2015 22:02
Prolaznik
@ Рђосав

(- Данило мисли на Александа Обреновића. И неочекивано је у праву...)

Nemoj da grešiš dušu. Kralj Aleksandar Obrenović je za razliku od oca kr. Milana vodio prorusku politiku. Slao je u Petrograd radikala Nikolu Pašića.
Препоруке:
10
1
145 среда, 25 март 2015 22:06
marlon
jos jedana manipulacija decom... i to jako malom. sta rade deca kasno nocu na ovom performansu? i sto imaju kostime koji asociraju na albansku zastavu?i sta bi sa helikopterom? jel sleteo iz prvog puta ali malo dalje pa svi pustili vest, pa onda opet po direktivi uzleteo da se sutrasnji heroj sa bilborda ne bi mucio da pesaci do njega?
Препоруке:
5
1
146 среда, 25 март 2015 22:10
Umpalumpa
Ma kakva Kuba?
To je zemlja sa najkvalitetnijim sistemom zdravstvenog osiguranja i zdravstvene zaštite na svetu.
Nema bogatih, ali nema ni gladnih. Svi su stambeno obezbeđeni. Nema zaduženih koji se dave u kreditima. Imaju garantovano osmočasovno radno vreme. Nikom ne prete izvršitelji. Nema klasnih razlika. Nema reketaša. Kriminal je minimalan. Svi imaju pravo na obrazovanje i ono je besplatno, uključujući i visoko obrazovanje.
Nema interneta, nema prva da se putuje u inostranstvo, nema holivudske propagande, nema plazma televizora, mikrotalasnih pećnica, fensi mobilnih telefona i automobila, ali bez toga može da se živi solidno.
I do dan danas je sačuvala ruske baze na svojoj teritoriji. Zato SAD moraju sa njom fino.
Apsolutno je nemoguće porediti Kubu sa Srbijom.
Препоруке:
7
1
147 среда, 25 март 2015 22:14
Samba-Rumba
@Rđosav
Ipak je u pitanju loša ventilacija u zemunici,pa se u tom bunilu javi i neka misao koja liči na revidiranje stava!
Препоруке:
4
2
148 среда, 25 март 2015 22:18
Slavomir Srpski, @Peter RV
"Pa ko nas je bjesomucno ubjedjivao da je narod 'doveo' Kostunicu na izborima 5og Oktobra? "

To ne znam, pitajte se vi. Ono sto znam je da je Slobo konacno pao i kod patriotskog dela Srbije kada je potpuno napustio Kosovo, umesto da je barem ostao u delovima gde su Srbi u vecini. To se desilo 1,5 ranije od njegovog kraha. On je u aprilu 98 trazio referendum "da se ne dozvoli mesanje stranih sila u KIM", a onda posle potpunog ciscenja Kosova od terorista u julu 98 opet povukao sve u 50tak kasarni,i sto je jos gore dao NATO pravo da kontrolise nebo na KIM,i da mu dodje Wolker da pravi dokaze (a znali smo sta je radio u Hondurasu). Dakle prevario je svesrpski narod jer je pregazio referendum 98. Vec od oktobra 98 on je bio politicki mrtvac.To sto smo preuzeli odgovornost da dodjemo na vlast i tako izbegnemo gradjanski rat,to je bila duznost da se spreci vece zlo i ne dozvoli Djindjicu da nas potpuno upropasti (odbacili Ahtisarija, i novi Ustav!). Eto ako niste znali,ucite.
Препоруке:
3
3
149 среда, 25 март 2015 22:27
Slavomir Srpski, @Rdjosav
ма то Славомир полако ревидира став. Изгледа да није више тако сигуран да је учествовао у "рушењу последњег комунистичког диктатора

Stav o Slobi nisam ni za milimetar revidirao. Uvde pominjemo bombardovanje Srbije a ne rad Slobe za 12 godina njegove vladavine. Rekoh da smo najzesce se borili onda kada je Slobo bio najopasniji i odlucujuci za sudbinu Srba, dakle od 91 do 95. Nazalost, posle izdaje Srba u Krajinama i sankcija Srbima u BIH, to zlo nismo mogli vise da nadoknadimo-ostao je veleizdajnik vec onda. Nazalost, ni nas referendum aprila 98, kada smo glasali da se ne dozvoli mesanje stranih sila na KIM, on je opet pogazio5 meseci kasnije, i doveo i Walkera i NATO avione da kontrolisu KIM. Sve to j cak nezavisno da li je ili ne komunista (ja mislim da nije), vec da li je patriot. Poslednja izdaja je bila napustanje severnog dela KIM gde su Srbi bili u vecini. To nije smelo da se dopusti- i to je jos jedna njegova izdaja Srba u Srbiji ovog puta. Dzabe smo trpeli sva bombardovanja
Препоруке:
3
2
150 среда, 25 март 2015 22:51
buda
braco, stepen ogavnosti koji osecate prema ovom izrodu je mera vaseg rodoljublja, zato samo hrabro i nepokolebljivo do konacne pobede!!
Препоруке:
10
1
151 среда, 25 март 2015 22:54
Danilo
@ Prolaznik,
Srbija,nazalost,nije slobodna zemlja,ona se nalazi pod tihom okupacijom,a KosMet pod totalnom,od 05/10/2000,pa prema tome strasno lici na Srbiju iz doba Milosa Obrenovica.

@ Rdjosav,

Znam da se salis,kad govoris o Aleksandru Obrenovicu,on ni sam nije znao gdje ce,kraljica Draga Masin ga vukla ka Rusiji,a on volio francuske sireve i vino i austrijske balove.
A,Milan Obrenovic se okrenuo prema Austriji nakon Sanstefanskog sporazuma,iz marta 1878 god.
kad je Rusija presvukla Srbiju,pa je Jovan Ristic vadio situaciju na Berlinskom Kongresu isto 1878 god od 13 juna-13 jula.

Mislio sam na Milosa Obrenovica i obicno se misli na njegovu politiku kad se kaze Obrenovicevska politika.
Nije ni Karadjordjeva ratna politika bila losa,ali svaka je vazila i bila dobra za svoje vrijeme.
Karadj0ordjeva politika dizanja ustanka iz 1804 je bila sasvim ispravna,ali nije bila ispravna da se ponovo dize ustanak 1817 kad narod nije imao nikakvih kapaciteta da vodi novi rat.
Препоруке:
2
7
152 среда, 25 март 2015 23:19
Danilo
@ umpalumpa,

Ova posljednja recenica vam je dobra:"Nikom ovdje nije do ratovanja,vec do normalnog zivota..."

I to je ono na cemu insistira Vucic i o cemu ja ovdje pisem,s cim se mnogi ovdje ne slazu.

A,sto se tice Milosa Obrenovica,i on je klecao pred pasom,zvao ga poocimom,mitio zlatnicima,donio mu Karadjordjevu glavu,a sve da bi sacuvao mir i narod nakon pogroma od 1813 kada su Turci,po Bukurestanskom sporazumu,i dopustenju Rusije,bukvalno masakrirali srpski narod.

Mislim da je smijesno pricati o ekonomiji iz doba Milosa i danas Vucica.

Kralj Milan je okrenuo ledja Rusiji nakon Sanstefanskog sporazuma kada je Rusija favorizovala Bugare u odnosu na Srbe,pa se to ispravilo na Berlinskom kongresu uz pomoc evr. sila i sposobnoscu Jovana Ristica.

Tacno je sto pises o Milanu,zaista je bio raskalasan i nikakav kralj.

Sin mu Aleksandar Obren,nakon sto je ubijen,1903,je ostavio Srbiju kralju Petru I Karadjordjevicu u dugovima i neredu isto kao sto je DOS ostavio Vucicu.
Препоруке:
1
10
153 среда, 25 март 2015 23:26
Umpalumpa
Miloša obrenovića porediti sa Vučićem? Pa to je sramota.
Miloš je proširio granice Srbije, Vučić je odustao od Kosmeta.
Miloš je otvarao škole i zapoišljavao učitelje, Vučić najavljuje masovna otpuštanja u prosveti i smanjuje plate prosvetnim radnicima.
Miloš je stvorio prvi poredak socijalne zaštite u Srbiji, koji je funkcionisao do Prvog svetskog rata, Vučićeva vlast ukida naknade trudnicama.
Miloš je oslobodio zemlju turskog poreza, Vučić podiže poreske stope i uvodi akcize koje se prelivaju ka međunarodnim poveriocima putem javnog duga, po dogovoru s MMF-om.
Miloševa Srbija se privredno razvijala, nije bilo stranih monopolista i bila je evropska poljoprivredna sila u stočarstvu. Vučićeva Srbija upropaštava i poljoprivredu, u Rusiju švercuje brazilske polutke i nemačke tovljenike.
Miloševa Srbija je bila nezadužena, solventna, platežno sposobna, napredna zemlja, sve suprotno od Vučićeve Srbije.
Grehota je o Boga i sramota od ljudi porediti Miloševu i Vučićevu politiku.
Препоруке:
5
2
154 среда, 25 март 2015 23:47
Umpalumpa
Danilo, prekini da (autocenzura) sa patetikom slaganja, sve je istina što sam napisaoe živimo na planeti majmuna, nego u stvarnosti.
Vučić insistira na izvršavanju volje međunarodnih lihvara, uvodi stečajnu upravu u Srbiju,s ebe kao premijera podvodi u položaj izvršnog organa osuđenog ratnog zločinca, razara socijalnu zaštitu, povećava javni dug i poreze, reketira promet nekretnina, legalizuje reketaše!
I tebi je to normalan život?
Препоруке:
7
2
155 четвртак, 26 март 2015 00:38
Danilo
@ umpalumpa,
Kakva patetika slaganja,sta pricas,samo sam te podsjetio sta si rekao da nikome nije do ratovanja nego do normalnog zivota,a poslije sam sebi skaces u usta,jer je to sto si napisao stvarna politika Vucica,da spasi drzavu od bankrotaa,a skoro svi vi ovdje necete politiku sporazumijevanja,a ne znate sta hocete,valjda rat,je li? Sta je alternativa Vucicevom ponasanju i vodjenju drzave?
Hajde reci,kako bi ti vodio drzavu,hajde?

Sta je mogao da uradi sa zeljezarom?Da je zatvori,je li,naucnice?
Tebe nije briga za 5000 radnika zeljezare.
Neka je da crnom djavolu na upravljanje samo da radi sa profitom,a ti se s tim ne slazes,je li?

Sve sto je Milos uradio je izmolio na koljenima od Turaka,isto sto i Vucic radi sada,a sve za dobrobit Srbije i naroda.
Препоруке:
2
9
156 четвртак, 26 март 2015 00:40
Prolaznik
@ Danilo (@ Prolaznik,)

"Srbija,nazalost,nije slobodna zemlja,ona se nalazi pod tihom okupacijom,a KosMet pod totalnom,od 05/10/2000,pa prema tome strasno lici na Srbiju iz doba Milosa Obrenovica."

Kakva okupacija, bre?! Ja to nijednom nisam čuo ni od jednog čelnika vlasti od 2000. godine do danas.
To se, Danilo, samo tebi čini. Može biti da si pomešao Srbiju i BiH. Tamo već ima guvernera. Ovde, samo po neki savetnik, volonterski. E sad, kad udje NATO, stvari se unekoliko menjaju.
Препоруке:
9
2
157 четвртак, 26 март 2015 01:23
Umpalumpa
Danilo, prekini da (autocenzura)! Istrzanje reči iz konteskta i dodavanje svojih zaključaka su jeftina demagogija.
Naravn da me je briga za radnike Željezare. Ali ne po cenu da ih ja i moji sunarodnici plaćaju da već dve godine ne rade, a pimaju platu kao da rade.
Ostaj mi zdravo na planeti majmuna sa premijerom koji hoda po vodi i prijatelj je onih koji su nas ubijali. Daleko ćete dogurati.
Препоруке:
4
1
158 четвртак, 26 март 2015 02:17
Peter RV
@Danilo
Promasili potpuno.
Izasao sam vec iz vama rajske Amerike. Djeca vec promijenila drzavljanstvo- stide se od Amerike (zamislite!). Jedino sto imam amerikansko, zasad, je -zena i pasos. Zenu cu zadrzat, a pasos prodat cim nadjem kupca-koliko mi nudite?
Natrag na Kubu.
(Jedan od mojih sinova misli da se nastani tamo i da otvori neki turisticki biznes).
Kubanska 'komunisticka' vlast se pokazala daleko solidarnija prema ljudima u nesreci od- vama ljubljene 'demokratske' Amerike- ciji policajci u NjuOrlinsu pucaju na stanovnistvo (crnacko) kad ovi bjeze od hurakana prema predgradju bjelaca (Kastro je bio ponudio pomoc sa dobrovoljcima- koju je Bush 'ponosno' odbio). U Pakistanu poslije zemljotresa, 'izuzetni' Amerikanci su se pojavili samo toliko da se slikaju- Kubanci ostali mjesecima (predsj. Pakistana je dosao licno u Havanu da se zahvali Kastru). U Africi su se pokazali heroji, kubanski ljekari u borbi protiv 'Ebole'- po samom priznanju Obame.
Препоруке:
5
0
159 четвртак, 26 март 2015 10:36
Маки
...Србија ће сваку казну прихватити и ја ћу то и сам учинити...


Ево ко ће потписати предају Косова и Метохије и тиме легализовати окупацију покрајине.

Амбасадор Немачке Хајнц Вилхелм је стратешку комуникацију дефинисао као "преношење осмишљених порука кроз медије одређеним публикама ради постизања одређеног ефекта".


Увелико раде на промени наше свести и прихватања њихових циљева.
Препоруке:
4
1
160 четвртак, 26 март 2015 12:04
pedjauae
stomak mi se prevrce od av av - og balavljenja. Ne pamtim da mi je ista u (ne tako kratkom zivotu) izavalo ovakvo gadjenje.

Naucili lekciju kaze!

Tek ces ti da ucis lekciju crve bedni, nadam se samo da ce mi dobri Bog dati dovoljno vremena da dozivim to I da vidim.
Препоруке:
6
1
161 четвртак, 26 март 2015 13:04
Kurjački
Ljudi moji, na komemoraciji jedna devojčica na fotografiji u helankama kao da je na Titovom sletu.
Препоруке:
3
1
162 четвртак, 26 март 2015 14:31
Панта
@Бошко,

Заборавио си да се сви хватају у Козарачко коло. То је тако очигледно, да очигледније не може бити. Само још умно слепи људи не виде о чему се ради.

Тражи се само Хрват-усташа који ће бити прихватљив за србе.

Зато је Тито рекао да ће се СФРЈ после његове смрти распасти, али да је толико уништио Србе да се неће опоравити до 2060. године.

Невероватно је како ова моја уникатна информација постаје сваким даном све очигледнија. Само да нам још прогледају "интелектуалци". Њима је, углавном, већи део живота глава у песку.
Препоруке:
3
0
163 четвртак, 26 март 2015 15:50
atena
Za Apatinac

Nemojte ni slucajno da pokusavate da poredite Kneza Pavla i Aleksandra Vucica. Knez Pavle je za svoj narod postigao dobar sporazum vodeci racuna o dobrobiti i sigurnosti svoje nacije. Ni na kraj pameti mu nije bilo da izvrsi pomor naroda, kako to danas cini nas vlastodrzac kako bi se dopao svojim ,,novokomponovanim,, prijateljima. ,,Nasi prijatelji,, Britanci su i tada radili o glavi srpskom narodu, a ni danas ne dozvoljavaju da Srbija opstane. Tada su organizovali demonstracije i prevrat, a danas ovakve nocne sektaske manifestacije na kojima se po drugi put ,,ubijaju,, nevine zrtve krvoloka koji je danas specijalni savetnik. Vase zamene teza zaista nemaju efekta na ovom portalu jer i vi i Danilo manipulacijom faktima ovde ne mozete nikoga da impresionirate. Poseban pozdrav za jednog od nenada. Ukoliko sam ja dobro shvatila sta on radi divim se njegovoj upornosti kojom istrajava u svom specificnom metodu.
Препоруке:
2
2
164 четвртак, 26 март 2015 16:16
Apatinac
Za atena ili Atina
A kakva je razlika između "performansa" koje priredi knezu Pavlu her Hitler u Berhtesgadenu i sličnog sa Merkelovom, Blerom i ostalim krvopijama?
Ovde se komentatori uglavnom utrkuju sa onim šta bi oni želeli ,a ne kako jeste.
Bitno je sačuvati "dostojanstvo" pa makar koštalo milion Srpskih glava,naročito kad su tuđe...
Препоруке:
0
0
165 четвртак, 26 март 2015 16:34
Sima
Ja sta nego je naucila lekciju i to sa odlicnom ocenom. Glasa samo za "izdajnicke" stranke.
Препоруке:
0
0
166 четвртак, 26 март 2015 16:40
Prolaznik
@ Atena

Divnog li teksta. Malo preterujete u optužbi današnjih vlasti. Ipak, priliči vam ime grčke boginje mudrosti.
Препоруке:
5
2
167 петак, 27 март 2015 12:29
atena
Za Apatinca


Namerno pisem ime malim slovom (to je moje pravo, nadam se) Izmedju ostalog i zbog onih koji i ne znaju sta ono znaci. Spasava me od botovske kradje identiteta. Sa vama ipak, ne bih raspravljala o poredjenju sporazuma u kom se SPASAVAJU milioni srpskih i ostalih glava sa saradnjom sa DIREKTNIM UBICAMA hiljada nevinih srpskih glava. Sad bi trebalo da, ukoliko ste stvarno zainteresovani, nadjete integralnu verziju sporazuma i procitate ga. Nemate kompletnu sliku ako se oslanjate na propagandne materijale koje su nam ovde decenijama emitovali razni filmski zurnali). No, ne verujem da vas ova tema kao takva uopste zanima koliko potreba da nesto doprinesete diskusijama na portalima koje nisu na tragu onoga sto bi se vama i vodji dopalo. Samo sam kulturno pokusala da vam kazem da je ovde potrebno nesto vise napora i da vas zamolim da ne koristite vec poslovicnu zamenu teza, vec da u diskusije uneste malo tacne i isitinite argumentacije.
Препоруке:
0
0
168 петак, 27 март 2015 12:50
@ atena
Sad sam se setio. Ti si "rodjaka" kneza Pavla po ženinoj, grčkoj liniji. Kakvo razočaranje.
Препоруке:
3
0
169 петак, 27 март 2015 13:22
Apatinac
@atena
Nije mi jasno da li želite ili ne diskusiju sa mnom?
Ne treba da imate dilemu da sam dobro "naoružan" saznanjima o geostrateškoj poziciji kraljevine Jugoslavije marta 1941, kao i današnjoj poziciji Srbije.
Pozdrav
Препоруке:
0
0
170 субота, 28 март 2015 20:09
Banditski brlog
Biće, ipak, da su najpraktičniju lekciju izvukli oni koji su i stajali ispred Generalštaba 24.3.2015: današnji vlastodršci u Srbiji, koji su isti oni koji su bili u vlasti i 1999. godine. Naučili su kako treba da se prilagode da bi bili tu gde jesu i onda i sad, pričajući dijametralno suprotne priče. Sa istim žarom. Onda glumeći hrabrost, sada glumeći pokornost. Sve za parče vlasti. I večnu sramotu. To je lekcija koja im tek sledi.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер