четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Хрватска тражи међународну арбитражу за границу са Србијом на Дунаву

Kоментари (73) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 11 март 2015 11:35
Др
Толико о "хероју Милошевићу". Не само да није успео да задржи Барању, Вуковар и источну Славонију, него чак ни ову границу на Дунаву није успео да утврди у својој површности, па сад Хрвати траже још. Кад смо им већ толко дали, зашто се не би халавили за још?
Препоруке:
54
105
2 среда, 11 март 2015 11:37
Игор
Србија би на ово морала да тражи Барању и Илок, које су Броз и Ђилас нелегално издвојили из Србије и припојили Хрватској.
Препоруке:
179
15
3 среда, 11 март 2015 11:39
добиће!
Обратити пажњу на бермудски троугао Батина,Драж и Змајевац.
Е сад Хрвати траже Батину.
Препоруке:
81
15
4 среда, 11 март 2015 11:49
Дринко Кончаревић
Не може Хрватска да тражи имовину друге државе, тим пре што Хрватска у то време није постојала као држава.Ако ће мо се позивати на историју онда можемо отворити питање западне границе Душанове Србије. Па да видимо ко ће шта добити.
Препоруке:
138
27
5 среда, 11 март 2015 11:55
Београђанин
Ми смо опредељени за гајење добросуседских односа и решавање свих нерешених тема, и такву добру вољу очекујемо и од комшија


Ова изјава је нереална, јер Хрватска очигледно нема такве добре воље - напротив, Загреб у свему затеже јер је у далеко повољнијој политичкој позицији. Стога није битан Дачићев принцип, него одговор на питање: а шта ако ту добру вољу Загреб не покаже? што је врло реално...

Иначе, Вучић пре неки дан изјави како је усвојио стратегију 'неодговарања на провокације'. Лепо звучи, али испиод овога се крије још једна лаж, наиме та да нам је Брисел забранио да на било који начин коментарошемо све увредљивије и безобразније хрватске и шиптарске изјаве, са све дроновима... дакле, наша политика пристаје на то да су јој руке свезане.

Стога нисам оптимиста ни у питању дунавске границе.

п.с. Позивање Загреба на аутроугарски катастар је смешно, као кад би се ми позивали на Византијско власнишво целе Далмације...а и Барања је српска, господо.
Препоруке:
108
28
6 среда, 11 март 2015 11:58
!!!
Чисто онако рационално, да није можда јефтиније границу обезбеђивати овако каква је сада у средини Дунава него свакомало прелазити реку? Лично мислим да са Србија са Хрватском на Купи граничи а не на Дунаву.
Препоруке:
94
31
7 среда, 11 март 2015 12:02
Посматрач
1) Пошто је истерала Србе из Хрватске, у овоме кораку Хрватска тражи од Србије, делове Бачке и Срема, у следећем ће тражити целу Бачку и цео Срем, а у следећем ће тражити Београд и Мачву. Хрватска усташка похлепа против Срба нема граница.
2) Ако „арбитражу“ буду водили Америчко-европски делиоци „правде“, онда ће одлука бити против Србије као и све њихове „арбитраже“ до сада. Они су непогрешиво против Срба.
Препоруке:
116
42
8 среда, 11 март 2015 12:10
Чедин пасторак
С Хрватима нема нити ће бити мира ни у гробу.Само да једни друге истребимо.Дај боже да ти који успеју будемо ми.Али какви смо, слаба вајда
Препоруке:
67
27
9 среда, 11 март 2015 12:15
@Др Београђанин
Слоба је заиста предао барању, то је истина. Али ју је предао под директном америчком претњом да ће сравнити Београд са земљом.

Лично сматрам да је то у том тренутку био блеф на који је Слоба непотребно и наивно насео.
Препоруке:
70
11
10 среда, 11 март 2015 12:19
jorg
predlog je zanimljiv buduci da je u habzburskoj monarhiji baranja bila sastavni deo vojvodine. razmisliti ozbiljno o inicijativi gospodje pusic...
Препоруке:
81
4
11 среда, 11 март 2015 13:18
zoran
ma dacemo im to, ne radi njih i eu, to cemo im dati RADI BUDUCNOSTI NASE DECE...dali smo kosovo tj 15% teritorije siptarima, sto ne i hrvatima, jos kad immo ovako jake pregovarace, ako treba i celu backu, samo da ne sede nasi na neudobne stolice i male prostorije.
Препоруке:
65
4
12 среда, 11 март 2015 13:51
Др@Београђанин
Па сравнили су га са земљом 4 године касније, тако да, чак и да није био блеф, Милошевић није смео толико уступака да чини Западу, Муслиманим и Хрватима, практично дао им је све што су тражили, и чак и неке ствари које му нису тражили (Српско Сарајево нпр, за које нико није предвиђао да постане чисто муслиманско после рата).
Препоруке:
52
8
13 среда, 11 март 2015 13:56
бс
Ми њима средину Дунава, они нама средину Купе...........
Препоруке:
48
1
14 среда, 11 март 2015 14:12
Мићуновић
Србијо, не обраћај се ни једној међународној судској организацији са запада. Никада ништа и корист Србије неће донети, упамтите - никада. Може да им се деси да буду неодређени, дволични, нејасни - Хрватска ће добити све што затражи. Зато - војску на границе. Узели су Барању која никада није била Хрватска. Узеће и Сријем до Земуна који је био у саставу историјске Хрватске (НДХ). Ништа се није променило. Свет је подељен на исти начин, Нијемци су остали Нијемци, а Хрвати - Хрвати. Понављам, војску на границе, 1000 војника на Косово и Метохију. Срушити Владу, вратити Милошевића и његове који су му одани.
Дачића на Теразије, уместо Милошевића, по тадашњем предлогу еуропејца Чанка.
Препоруке:
65
5
15 среда, 11 март 2015 14:14
Хм
Када је поклањао Туђману Источну Славонију и Барању, Милошевић је могао да се сети барем да потпише споразум о разграничењу и утврди границу на дунаву и да тражи мали део општине Илок са мостом, како не би велики део Срема био физички одвојен од Бачке, што сада јесте.
Препоруке:
51
5
16 среда, 11 март 2015 14:15
nenad
slazem se sa Zoranom, treba dati, jer to je za nasu decu, za buducu Srbiju. Vucic ce sigirno dati jer je on borac za nasu buducnost
Препоруке:
17
42
17 среда, 11 март 2015 14:20
mare
Kad se povučeš iz RSK kao kukavica i prepustiš teritoriju na izvolte,kad se kilaviš u Vukovaru sa celom JNA, kad neprijatelj namiriše kukavičluk ništa dobro te ne čeka.
Препоруке:
59
5
18 среда, 11 март 2015 14:21
...
I onako se sve mlado odselilo za Beograd i Novi sad, znaju to krvati...
Препоруке:
39
5
19 среда, 11 март 2015 14:31
драгослав павков
Слоба је заиста предао барању, то је истина. Али ју је предао под директном америчком претњом да ће сравнити Београд са земљом.


Не дајте Београд људи, ако Бога знате! Само да нам Београд остане недирнут, а Београђани у нирвани... Каква Бачка, каква Барања, какви бакрачи... Мој наклон покојном Слоби, "ала је оправио - свака му част!".
Препоруке:
45
8
20 среда, 11 март 2015 14:31
Anka Krajina
Poruka je jasna: pokloniti Vojvodinu ili od EU nema ništa!
Bude i ovaj dvojac još koji dan "pregovarao" po regionu i šire, od Srbije neće ostati ni kamen na kamenu.
Препоруке:
67
1
21 среда, 11 март 2015 14:52
Манда
Видим да је неко спомињао Барању и Вуковар. Пре свега Барању је предао Милован Ђилас по истом принципу као и Хрушчов Крим. Никада Барања није била под Хрватском, а чак је Барања скупа са Бачком и Банатом се ујединила са Србијом! Дакле директно се ујединила са Србијом, то уједињење није ишло преко Загреба. Још једна ствар која ме као Новосађанина узнемирава. По истом принципу, Ђилас је хтео и Срем до Београда дати Хрватима. Међутим, народни херој из Срема генерал Марко Перичин је само тада одлучно војнички рекао да ако треба Срем ће поново ратовати, али Срем у Хрватску неће ићи. Да је којим случајем та Ђиласова намера реализована, данас би ми из Новог Сада гледали како се тробојка са шаховницом вијори са Петроварадинске тврђаве и морали би носити пасош на граници код Дугиног моста. И помисао на то је страшна. Закључак овога јесте да се на ту арбитражу не иде јер су велике шансе да суд буде под притиском, а не би ме чудило да Дачић ипак то учини јер ми већ одавно нисмо држава...
Препоруке:
69
4
22 среда, 11 март 2015 15:14
unger
I TREBA.
sve za rad evropskih vrednosti i buducnosti.
Препоруке:
18
7
23 среда, 11 март 2015 15:18
Др@Mare
Све си лепо написао, једино што је Тито хтео Срем да поклони Хрватима, и наредио је сремским партизанима да се потчине НОВ Хрватске.

Такође, када је Тито гледао првобитан предлог Ђиласове комисије за разграничење, написао је поред "Зашто хрватски град Вуковар, у Србију?", па га је овај апаратчик касније дао Хрватској.

Илок је последњи припојен хрватској, на неком фантомском референдуму, то се доста скрива, јер је и по Ђиласовој комисији Илок припадао Србији.
Препоруке:
39
1
24 среда, 11 март 2015 15:29
Чавез
Ако смо им аплаудирали док је био тенис меч да не би кочили наш пут у ЕУ даћемо им све што траже и без арбитраже.
Препоруке:
40
3
25 среда, 11 март 2015 15:43
Дуле
АВНОЈ-евске границе су свакако нелегитимне.
Препоруке:
38
2
26 среда, 11 март 2015 15:47
Најпаметније
и најкорисније да затражите припајање Усташистану.
Доказали сте од 1918 до данас да нисте државотворни народ, а већ шЊима тренирате за борбу против мајке Русије.
Препоруке:
29
1
27 среда, 11 март 2015 15:56
Раде А.
Никада! Не може и није у реду.
Хвала и пријатно.
Препоруке:
22
1
28 среда, 11 март 2015 15:59
Anka Krajina
@ Манда
Potpisujem do zadnjeg slova!
а не би ме чудило да Дачић ипак то учини јер ми већ одавно нисмо држава...

E toga se treba bojati. Taj je na sve spreman.
Препоруке:
25
2
29 среда, 11 март 2015 16:09
Nislija
To je samo 100 km 2.Kad je beg bio cicija.Kad je otišlo tele KiM 11.000 km 2.Neka ide i uze.
Precizno teritorije KiM je 12.3 posto ukupne ter. Nije 15 posto.
Препоруке:
29
1
30 среда, 11 март 2015 16:16
Арбитар
Хрвати су много "паметни" и као увек покварени, због чега је са њима тешко постићи било какав одржив споразум. Када им је то одговарало, 1992. године у оквиру Бадинтер-ове комисије, биле су им добре АВНОЈ-евске границе, којим су добили много више него што им припада, а сада би да се позивају и на Аустроугарске карте. Чудна нека логика, али она, нажалост, може и проћи јер их штити велики брат.
Препоруке:
39
2
31 среда, 11 март 2015 16:19
Žile
ovde se radio o plovnom putu po Dunavu.
oni bi da je to samo njihovo
i kriju se iza navedenih zahteva

Šokačka posla
Препоруке:
44
2
32 среда, 11 март 2015 16:20
полу бот
Колеге коментатори,
имали смо једну карактеристичну црту ботова,не воле Русе и Русију,
ево и друге:воле Хрвате.
Полако се слаже профил просечног (анти)српског бота.
Препоруке:
44
3
33 среда, 11 март 2015 16:23
NJujork
Ovo je vrlo jednostavno, Srbija ce da trazi sve revizije sporazuma i da vrati Hrvatsku na granice pre 1918e.
Ono sto ste bili u Monarhiji, sada u novoj EU treba da ponovo budete.

Niste Hrvati postovali kralja Aleksandra koji Vam je spasio cast, poubijale su Vase UStashe oko milion Srba bez kazne, niz je tu otvorenih pitanja ..

Ma samo trazite. Glasam da se UN pokrene rasprava o grancama Hrvatske ali pre 1918e.
Препоруке:
37
3
34 среда, 11 март 2015 16:45
KSK
Cekate braco, ne budite tako sigurni da ih stiti veliki brat; Mnogo je nezgodono jer smo ulozili mnogo zalbi i sada se ovi misle u DC-iju;

Imamo niz zalbi na Hrvate; A imate i sudski proces pred sudom u Chicagu. Polako. Nama je veci problem vlada u Bgd-u koja po nalozima Davenporta radi ovo sto radi.
Препоруке:
28
3
35 среда, 11 март 2015 16:58
Gangula
Dobice, al po nosu!
Препоруке:
13
2
36 среда, 11 март 2015 17:06
Udri i nedaj srpsku zemlju
Zemlju treba braniti svim sredstvima, a što znači ako krenu na srpsku zemlju pucaj, ko šta ima, ako nema ima nož, sjekiru, vile, ma šta prvo dohvatiš u ruke, udri i ne daj na svoje.
Препоруке:
21
3
37 среда, 11 март 2015 17:13
Drina i Zemun
Pisao sam da je hrvatska nacionalna politika konstantna, Hrvatska sa granicama na Drini i Zemunu.Vdite da se primiću,malo po malo.
Препоруке:
22
3
38 среда, 11 март 2015 17:41
МР
А ја предлажем да се направи зид између Србије и Хрватске и да то буде граница.
Препоруке:
17
4
39 среда, 11 март 2015 17:52
Глупивоје@Чавез
"Чавез
Ако смо им аплаудирали док је био тенис меч да не би кочили наш пут у ЕУ даћемо им све што траже и без арбитраже."


Па смо их налупали 5:0.
Јели било боље да смо им звиждали па изгубили са истим резултатом?
Препоруке:
16
5
40 среда, 11 март 2015 17:54
Miro
Poštovani Srbi ne treba da se ljutite, mi smo samo od vas preuzeli doktrinu, proširi se dokle možeš. Vojvodina je slijedeće oko čega ćemo se 'ćerati' jer ona nikada nije bila vaša.

Vi i dandanas insistirate na RS koju ste 'dobili' ratom a ne u miru. Nije li to najbolji pokazatelj kako se to radi.
Препоруке:
8
30
41 среда, 11 март 2015 18:14
Турас
Није Слоба дао ништа добровољно што овде неки паметњаковићи (који су имали проблема на часовима историје)набрајају . Морали би да знају да Аустроугарска није била у "коалицији" са рватским коњушарима када трућају... Да су ово административне границе НЕПРИЗНАТЕ ТИТОВЕ ЈУГЕ .Питаћете зашто непризнате !? . Зато што су после смрти диктатора који је зацртао черчиловске границе - зацртао паметњаковићи и растурање Југослсвије ,које је уследило падом Берлинског зида (планирано).КО од вас може да докаже да није тако ? Зар је Крлежа лагао ? Зар Игор Мандић лаже? Зар треба овде неки Павков и остали аутошовинисти да нам говоре за чије бабе здравље су наши гинули у два светска рата ? Они Милошевића који је НЕВИН и од ИЗДАЈНИКА предат Хагу овде блате и подсмевају се - те будале да ми продају м... за бубреге . Зар ви незнате како се Срби од таквих ослобађају ? Како се у свету (осим Србије)називају они који пљују по свом председнику и земљи ? Жалосно је да се овакви могу оглашавати .
Препоруке:
16
7
42 среда, 11 март 2015 18:18
Глупивоје @Миро
5:0.
Препоруке:
18
4
43 среда, 11 март 2015 18:20
zoran
@Miro

Apsolutno si u pravu, sad vam je sansa dok su ovi na vlasti da dobijete sve sta hocete, ali sve je do vas, samo treba da trazite, da ste pametni kao sto niste trazili bi ste i backu i srem, ali vas je veca sramota da trazite nego nas da vam damo....dakle, vi odlucujete, ako od ovih sad ne uzmete sta god zelite nikad vise necete, ovakvu sansu niste nikad imali niti cete je imati...pazi, kosovo su ovi dali ni trepnuli nisu, sta vi jos cekate meni uopste nije jasno!

taktika treba da vam bude vrlo prosta (na to se ni retardi ne bi upalili ali ovi hoce garantovano) samo im zapretite ulaskom u evropsku uniju (gde u svakom slucaju nikad necemo uci) sva vrata ce vam biti otvorena bez ispaljenog metka i bez ikakvih problema....siptari dobise kosovo, arapi beograd...a vi cekajte koliko hocete, nemojte da vam to uzmu madjari, onda ce biti kasno. ;)
Препоруке:
14
3
44 среда, 11 март 2015 18:45
Miro
@Zorane hvala na iskrenom savjetu. Hoćeš li da radiš na nas ;)

Ali ipak mislim da se granice određuju po staroj definiciji 'granice države su teritorij koji je država u stanju da obrani'. Tako da po tom pitanju biće vjerojatno još 'pomeranja' na Balkanu.
Препоруке:
4
12
45 среда, 11 март 2015 19:18
Slavomir Srpski
Posto je Hrvatska postala drzava, clanica UN maja 1992, odmah posle Slobinog urusavanja SFRJ pravljenjem Zabljacke SRJ 27 aprila 1992, ta Hrvatska nikada nije bila u ratu sa SRJ niti je SRJ od nje otela bilo kakve teritorije. Naprotiv, Slobo im je dao i zapadnu Krajinu, ali sto je jos gore i istocnu sa Baranjom i Vukovarom! Nije jasno sta je bila SRJ po Zabljackom Ustavu (da li je u sebi nosila i Baranju ili ne).

Dakle Hrvatska nema nikakvu pravnu podlogu da bilo sta trazi, osim da vrsi politicku ucenu evrofanaticima u BGD. A ako su ti evrofanatici voljni da daju i KIM i druge delove Srbije, mozda ce dati i ove podunavske ledine? Verovatno, jer evrofanatizam je postao umesto inata najjace srpsko oruzje.
Препоруке:
13
6
46 среда, 11 март 2015 19:20
Splićo
@Dr

Poštovani gospodine,

nisu nama Srbi dali niti jedan milimetar kvadratni teritorija. To biste trebali znati kad se već kitite titulom dr.
Препоруке:
5
17
47 среда, 11 март 2015 19:22
Splićo
@Igor

Ispričavam se na znatiželji, ali kako Srbi mogu tražiti Ilok, kada je do 1918. sve do Zemuna bilo u sastavu Trojedne kraljevine Hrvatske, Dalmacije i Slavonije?
Препоруке:
6
22
48 среда, 11 март 2015 19:31
nikola
ako i ovo izgubimo to će biti težak udarac na srpsku državnost i nećemo se oporaviti od toga nikad
Препоруке:
8
2
49 среда, 11 март 2015 19:38
mile
Daće im ovi kompradori šta god budu hteli,a hrvati pohlepno bezobrazni,da im se da uzeli bi do Bugarske.Očigledno imamo komšiluk kakav ni dušmanu ne bih poželeo.Ko ne zna da brani teritoriju,nema budućnosti.Ako je dogovoreno da je Dunav granica,onda je to granica i tačka,to je i prirodnije nego ispravljanje krivih Drina i Dunava.Dokle neko može da se ponižava za prazna obećanja i prazan paket što je ta odvratna eu.
Препоруке:
11
2
50 среда, 11 март 2015 20:00
Ucjene počinju
Veoma lijepo ministrice Pusić, dočim ste Baranjicu ne'ako zaboravili? I ona bi mogla postati dio povijesne pogodbe među Srbima dvije vjere, ne? Gospodin će Vučić dakako dati svoj doprinos, šaljući nenadano izvješće građanima Sjeverne Srbije da su se našli onkraj granice, u EU, prije ostalih sunarodnjaka svojih. Tamo gdje nema narodnjaka. I bizantskog mraka. Tako će otpočeti oslobođenje Vojvodine. Sve se to čini za dobro Srbije.

Nadam se da sam poštivao maspokovsko-tuđmanovsku zapovijed arhaičnosti i na taj način udovoljio čitateljima s druge strane Dunava - ako ih uopće bude.
Препоруке:
9
2
51 среда, 11 март 2015 20:05
Splićo
@Slavomir Srpski

Samo jedan ispravak. Hrvatska je postala samostalna država u svibnju/maju 1991., odnosno listopadu/oktobru iste godine, kada je istekao tromjesečni moratorij na proglašenje osamostaljenja. To je jasno rekao sudac tijekom izricanja presude pred Međunarodnim sudom u veljači/februaru 2015.
Препоруке:
3
13
52 среда, 11 март 2015 20:11
Dobra volja, komšija
Da bi gospodin Dačić uopšte imao dobru volju, koju naravno NEMA, mora se odreći TURSKE reči komšija i za promenu govoriti SUSED. Obratite pažnju: ako se uvek govori o "dobrosusedskim", a ne "dobrokomšijskim" odnosima, šta će nam uopšte komšija, komšiluk i komša. O kusuru, jorganu, jastuku i ostalom, bolje ništa i ne govoriti. Pusto tursko. Petvekovne borbe plod.

Dobra volja naših SUSJEDA je već neko drugo, znatno komplikovanije pitanje.
Препоруке:
10
2
53 среда, 11 март 2015 21:02
Danilo
Ma,ovo je rvacko naprdivanje,hoce da se misli kako su oni nesto vazni,a ustvari,niko ih ni za sta ne pita.

Rijeke mijenjaju tokove i prave nove granice,a medjunarodno pravo kaze da granica ide sredinom rijeke.
I to je sva mudrost.

Ako Rvati to ne priznaju neka prvo vrate zemlju R.Srpskoj,izmedju Srpske i Rvacke Kostajnice,na rijeci Uni,koja je promijenila tok na nasu srpsku stetu.Srpska zemlja ostala u Rvackoj.

Medjutim,Rvati o tome nece ni da razgovaraju,Dodik ih uslovljava sa dva mala otoka kod Neuma preko kojih treba ici Peljeski most,ali sve su to samo prazne price.

Granice su se mijenjale i mijenjace se od ratnog do ratnog slucaja i velikog geopolitickog poremecaja i nikada nece biti konacnih granica,to je ziva stvar.
Kao sto se ni seljaci nece nikada prestati parniciti oko granic asvojih njiva i imanja,hocu reci,mrginja.
Препоруке:
10
1
54 среда, 11 март 2015 21:29
Манда
@Др

Видим твој коментар садржински одговара мом, односно делује као одговор на мој коментар, а написао си да си послао Марету. Углавном, нисам знао за те неке детаље који су се односили на Ђиласа поводом питања Срема, Илока и Вуковара. Свакако је штета нанесена.....
Препоруке:
5
2
55 среда, 11 март 2015 21:37
Грунтовчани
беше нека серија? Ма каква граница то њихова, иди бегај
Препоруке:
2
0
56 среда, 11 март 2015 21:41
Манда
@

Anka Krajina

Рекао бих још нешто, а везано је за последњу реченицу коју сте означили. Да ли сте цењени коментатори приметили како Дачић прича о што бољим добросуседским односима? Тако су и он и остала свита причали када су предавали КиМ, односно уочи потписивања Бриселског споразума. Причали су како треба ићи напред, како треба сарађивати са Шиптарима, а истима поклонише 15 % територије и то највредније. Је ли то значи да добросуседски односи се одржавају уступањем територија свакоме?Пошто АВ, Дачић и остали раде све што им Кирби и Давенпорт нареде, не би ме чудило да ако Хрватима буде удовољено са овим захтевом, не дође као следећи захтев Хрватска до Земуна. И онда би поново кренула прича о добросуседским односима, о гледању у будућност, заборављању прошлости итд.
Препоруке:
11
2
57 среда, 11 март 2015 21:50
Vratiti ih na granice pre 1918e
Svi znamo da je Croatia pre 1918e bila samo oko Zagreba do Zagorja i do Karlovca; Dalmacija je bila Italijanska i deo je drzala monarhija.

Stoga vratiti Hrvatsku na granice pre 1918e je jedino ispravno resenje. O tome je Hrvatima govorio njihov istoricar Jakovina.

Vise necemo Hrvatima popustiti ni milimetar.
Препоруке:
15
1
58 среда, 11 март 2015 22:25
Splićo
@Vratiti ih na granice pre 1918e

Bilo bi lijepo da se u komentarima držimo teme. Ovdje raspravljamo o politici, a ne o bajkama. Zahvaljujem na razumijevanju.
Препоруке:
2
14
59 среда, 11 март 2015 22:48
Gigo
Ako ovo dobro razumem radi se o dve greške: božijoj i ljudskoj. Prvo treba ispraviti ljudsku i vratiti Baranju i ceo Srem Srbiji, a onda videti šta je to Dunav učinio pa ispraviti i tu božiju grešku (ako uopšte čovek treba to da radi).
Препоруке:
11
0
60 среда, 11 март 2015 22:48
Petrov
Si si, Drzimo se teme vrlo usko. Hrvatska treba da se vrati na granice pre 1918e to je jedino pravo i ispravno resenje.
Препоруке:
14
1
61 среда, 11 март 2015 22:49
ural1
Tako I trba Srbiji sa ovakvom idiotskom vladom, I ne samo ove, nego I sve prethodne od 5 Oktobra naovamo.Cim je Vucic jos popularan, zakljucak, kakva vlast, takav I narod.Sad, na NARODU je da nagje istinske I spodobne politicare kako bi se spravio sa svim izazovima.Prvendtveno da se zblizi sa njenim najvecim prijsteljima poput Rusije I da kaze zbogom EU.Bez ovoga nece ni BG pasaluk ostati.
Препоруке:
8
1
62 среда, 11 март 2015 22:51
Gigo
Ko je taj iz Srbije što predlaže ove granice ucrtane na ovoj mapi?
Препоруке:
8
1
63 четвртак, 12 март 2015 00:09
Anka Krajina
@ Gigo
Ko je taj iz Srbije što predlaže ove granice...

Biće da je neki Đilasov potomak. Sviko čovek da poklanja tuđe.
Препоруке:
9
1
64 четвртак, 12 март 2015 00:25
Нико
@Анка Крајина
Неће бити Ђиласов потомак,јер сам читајући један интервју са њим(потомком)закључио да је велики српски патриота,чак позитиван српски националиста и врхунски интлектуалац.
Деца не бирају своје родитеље.
Сви смо ми нечија деца.
И ма колико необично било,ма колико немали утицај на своје родитеље,Нико од нас не би мењао свој живот са неким другим.
Препоруке:
2
1
65 четвртак, 12 март 2015 01:02
Anka Krajina
@ Нико

Nisam mislila na Aleksu već na političkog potomka. A takvih je sijaset.
Препоруке:
5
3
66 четвртак, 12 март 2015 01:06
Istoricar
Pa Vucic i kompanija poklonili su celu pokrajinu Kosovo. Naravno, dace oni sve sto Hrvati traze jer u suprotnom vec bi se neki politicar izjasnio o ovom problemu. Kako vidim, niko se u Srbiji ne izjasnjava povodom ovog arogantnog hrvatskog stava. Takodje, primecujem da je Vucic, u poslednje vreme, dosta arogantan prema Rusima. Pa nece njega da pogode eventualno neke ruske sankcije i gubitak trzista i privilegija u toj zemlji. Pogodice obicne ljude, ljude na Kosovu i u biducnosti ljude koji ce ziveti na teritoriji Hrvatske. On licno nista nece izgubiti, samo ce dobiti na popularnosti u zapadnim zemljama. Pitanje koje se postavlja - kako da je u Srbiji ekonomska situacija sve gora i gora a mi toliko volimo zapad i tezimo EU. Sta je to Srbija dobila igrajuci na kartu Zapada?
Препоруке:
2
0
67 четвртак, 12 март 2015 02:52
катана
(Про)Даће ова власт и соптсвену родбину само да би ушла у ЕУ (у којој наводно границе не играју улогу!), а Хрватска и не крије да ће условљавати улазак Србије. Ако је ова власт већ предала Косово, што би овај зехтев Хрватске био проблем, кад се ради све на "добрисуседским односима" (наравно, на штету Срба и Србије)!
Препоруке:
2
1
68 четвртак, 12 март 2015 08:10
Dušan
U sastav Kraljevine Srbije je 1919 ušla VOjvodina koju su čionili Srem, Banat, BAčka i Baranja. Granica sa Hrvatskom nije DUnav nego Draava. Zaašto niko od naših političara nije pokrenuo to pitanje, pošto se Hrvati vade na katastar Ausrougarske Monarhije. PO tom katastru od pre sto godina Hrvatska nije ni postojala.
Препоруке:
6
0
69 четвртак, 12 март 2015 08:47
Splićo
@Petrov

Prijedlog Vam je krajnje neobičan, čak autodestruktivan. Da se Hrvatska vrati na granice prije 1918. Srbija opet ne bi dobila ni milimetra, a hrvatska bi granica bila na ulazu u Beograd. Promislite prije nego što počnete komentirat.
Препоруке:
2
6
70 четвртак, 12 март 2015 10:57
@Др Београђанин
Јесте, лично им је нажалост дао део Сарајева који су Срби држали и одржали од почетка до краја рата, укључивши и последњу здружену х-м-америчко-француску офанзиву.

Поред овога, Барању са Западним Сремом, а зауставио је и оставио недовршену офанзиву ВРС на Игман у лео 1993, операција која је имала значај одлучујуће битке у рату. Нажалост, гушио је смислене и обећавајуће војне операције јер није разумевао нити признавао логику ратних догађаја, који имајусвој властити, унутрашњи императив. Зато је управо смешно што га називају ратним хушкачем. Он је био ратни гасилац.
Препоруке:
0
2
71 четвртак, 12 март 2015 11:05
@Splićo
Da se Hrvatska vrati na granice prije 1918.

Ti si toliko Splićo koliko sam ja jupiterijanac. Po vama, zagrebačkim kompleksašima, još malo pa će ispasti da je Austrougarska bila deo Hrvatske a ne obrnuto. Aj, biži ća, vrati se u školu i neka ti daju neku knjigu, pročitaj koje su države bile pravni naslednici Austrougarske.
Препоруке:
5
0
72 четвртак, 12 март 2015 11:43
SuperBad
Putin je rekao da komunisticke granice ne vaze.Hrvati vratite Baranju
Препоруке:
10
0
73 петак, 13 март 2015 22:25
Zdravko Gligic
ЗВАНИЧНА СРБИЈА: ТРОЈАНСКА КОБИЛА
https://www.youtube.com/watch?v=tPXaTGV_uO0
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер