субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Зашто не треба продавати Телеком

Kоментари (106) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 08 јануар 2015 01:33
...
Па, зашто га онда продајемо? Зато што то одавно тражи ММФ и прижељкују неке моћне земље на челу са Немачком (није тајна да је „Дојче телеком“ најзаинтересованији купац). А и зато што неспособна власт не зна како без новца од те продаје да састави и политички преживи следећу и наредну годину. А пред та два „разлога“ сви овде наведени и ненаведени аргументи падају у воду. Ако то није својеврстан злочин, економско (само)убиство и велеиздаја, ја заиста не знам шта је.

То је суштина. Нажалост.
Препоруке:
157
3
2 четвртак, 08 јануар 2015 01:36
veca vestica
Ne prodaje se TELEKOM tako sto neko smatra da ga treba prodati.Nalog za prodaju je STIGAO,samo ovi nasi to treba da zavrse.Plus je i cena u NALOGU uracunata.Ovaj narod je definitivno u dubokom kanalu.
Препоруке:
150
2
3 четвртак, 08 јануар 2015 02:07
Мићко
Шта ћемо да урадимо да то спречимо? Какву идеју и спремност свако од нас има? Лепо би било кад би коментари ишли у том смеру. Да не буде само "браво, Ђорђе, мајсторе". Наравно да је браво, то се подразумева. Него, шта ћемо да радимо? Ако се ишта може?
Препоруке:
128
0
4 четвртак, 08 јануар 2015 02:22
Бошко
Телеком откако је постао "профитабилан" је:

- откупио удео од Италијана
- откупио удео од Грка
- купио Телеком Републике Српске
- купио Телеком ЦрнеГоре
- купио ЈАТову зграду у Булевару Уметности

Како је Телеком постао "профитабилан" и ко му је то "дозволио"

Од увођења броадбанд интернета и мобилне телефоније Телеком као монополиста бездушно пљачка грађане Србије за услуге.
Од почетне 20 пута веће цене интернета од набавне сада су спали "само" на 5-10 пута већу цену од набавне.

Наравно ова пљачка грађана Србије је легална јер власт убира 18-20 процената опљачканог.

Власти је свеједно ко ће да пљачка грађане Србије све док они убирају својих 20 процената опљачканог а ако продају Телеком још ће да добију масне провизије.

Јадна Србијо...
Препоруке:
62
38
5 четвртак, 08 јануар 2015 02:35
у мету
Прави текст у право време. Један је Ђорђе.
Препоруке:
89
9
6 четвртак, 08 јануар 2015 02:38
Неиспрани Мозак
Као и увек, потпуно се слажем са Вама Г. Вукадиновићу, да је продаја "Телекома" економски потпуно неодржива. Такође се слажем да је видљиви разлог продаје неспособна власт, потреба да се "окрпи" буџет и "жеље" ММФ-а и "Дојче телекома". Пропустили сте једино да приметите "ситницу" која је и изнад неспособне владе и изнад "жеља" "купаца", а тиче се, поред осталог и безбедности земље, коју сте само узгред поменули:
ОВОМ ЗЕМЉОМ НЕ УПРАВЉА НИ ОВА НИ ПРЕТХОДНЕ ВЛАДЕ,
већ оне беспоговорно извршавају НАРЕЂЕЊА која добијају од страних "саветника" !!!
Да нисам параноичан и "теоретичар завере", можете и Ви (мада сам сигуран да већ јесте), а и било ко други, да прочитате вест која се КРИЈЕ од јавности тако што у најчитанијим медијима, или уопште није објављена, или је "упакована у целофан" па и као таква пуштена у етар свега пар сати са РИГОРОЗНО цензурисаним коментарима, на:
http://fakti.org/serbian-point/okolo-gladac/sindikat-policije-reforma-mup-poverena-je-britancu-dr-amadeu-votkinsu
Препоруке:
68
3
7 четвртак, 08 јануар 2015 02:46
Jad i beda
- Па, зашто га онда продајемо? Зато што то одавно тражи ММФ и прижељкују неке моћне земље на челу са Немачком
Ово је горка истина и један од конкретних доказа окупације у којој се Србија налази од 2000те године. Треба организовати протесте од стране патриотске опозиције против продаје Телекома.
Препоруке:
91
0
8 четвртак, 08 јануар 2015 02:53
небитан
Текст је као и увек, одличан и у суштини говори све што бих и ја рекао, само једна мала сугестија: бесмислено је поредити вучићеве изјаве из времена пре него што је узјахао Србију са његовим садашњим потезима, јер већ постоји сасвим довољно информација да је вучић у то време увелико обрађиван у енглеској или немачкој тајној служби, тако да су све његове изјаве дате пре 2012 имале искључиву сврху да од гласача сакрију његову основну намену - да уништи Србију путем рушења њене економије и њених институција.
Препоруке:
67
3
9 четвртак, 08 јануар 2015 03:07
цмок Торонто
Лепо написано чуђење да не би рекли да ИХ нисмо на време упозорили.
Ако је за утеху..постоје и глуви телефони.
Препоруке:
52
0
10 четвртак, 08 јануар 2015 05:58
Zoran
Kada se zaduzis do pucanja, onda se prodaje i ono sto ti treba i sto ti koristi i to za male pare.
Препоруке:
49
0
11 четвртак, 08 јануар 2015 07:44
драгослав павков
Поред свих аргумената које је аутор навео - Телеком мора бити продат.
Јер, није се убитачни тандем Тома-Вучи тек тако једног јутра пробудио и уз кафу смислио да направи СНС, коначно преузме власт у земљи и уведе нас у ЕУ. Њима су за тако нешто биле потребне паре, а паре су могли да добију само на једном месту: Код оних који након куповине политичког утицаја, намеравају да купе и нешто реално, неки Телеком на пример. Дакле, продаја Телекома која сенајављује је испуњење обавезе коју су лидери СНС преузели у замену за подршку при преузимању властио.

Други апсект приче кога се аутор само овлаш дотакао је заправо и важнији од корупције коју сам поменуо:Само међу оваквим народом, режими попут напрдњачкој могу да функционишу!Само овде је "нормално" да продавачице на киосцима или касирке по провинцији издржавају породице са двестотинак евра месечно, али је "криминално" када се војним пензионерима пензије са 70 000рсд смање на 63 000. и то је само један пример. наставак
Препоруке:
49
13
12 четвртак, 08 јануар 2015 07:57
драгослав павков 2
Е па видите, хронични недостатак солидарности је нешто јако добро познато нашим политичарима и то је фактор на кога они рачунају кад планирају мућке попут продаје Телекома.
Ако затварање фабрика и урнисање привреде није сметало пензионерима све док се њихове цркавице исплаћују колико-толико редовно - зашто би данас пензионерске бриге дотицале било кога ко није на истом казану?!
Ако ником није сметало поклањање НИСа Газпрому - зашто би било коме сметала продаја Телекома Немцима? Зар НИС није продат да би пензионери наставили да примају пензије а остале буџетлије плате? Шта просечног Србијанца брига да ли ће телефонски рачун плаћати Швабама или домаћим уваљеним срећковићима? Зашто би неки дугогодишњи технолошки вишак сутра изашао на улицу да штити радно место монтера (инжењера, правника,економисте...) кога је баш болела стражњица када су њега терали на биро? Значи - фали нам солидарност. Али тога не може бити на Титанику који тоне, а путници се туку за сто ближи оркестру...
Препоруке:
38
46
13 четвртак, 08 јануар 2015 09:02
синиша
Поред одредница "велеиздаја" и "економси злочин" свакако треба додати и суманутост као основне карактеристике садашњеих власти оличених у лику Вучића и Николића.
Препоруке:
67
1
14 четвртак, 08 јануар 2015 09:37
Milenko
Ako se već ne može sprečiti ovaj suludi naum ološ elite,onda je obaveza svih opozicionih i patriotskih snaga da nedvosmisleno saopšte da će ,ne ako nego kad osvoje vlast ,PONIŠTITI tu a i sve ostale privatizacije javnih i infrastrukturnih preduzeća od posebnog značaja za Srbiju.
Da Dojčetelekom ne kaže da nisu znali!
Препоруке:
58
1
15 четвртак, 08 јануар 2015 09:59
Phantom of freedom
Pre nego što dođoše na vlast, ovi satrapi (Toma i Vučić), žestoko se protiviše najavljivanoj prodaji telekoma (od strane žutih).
Očigledno da bi oni imali šta da prodaju kad zagusti.
Više je nego jasno, da im je zagustilo (samo to još naprednjačka rulja od naroda ne može da shvati).
Doćiće na prodaju i druge stvari.
Kada se proda dostojanstvo, sve posle toga ide lako.

STOP ISPIRANJU MOZGOVA.
STOP ZAGLUPLJIVANJU NARODA.
STOP MEDIJSKOJ BLOKADI.

BORBA DO POBEDE.
BORBA ZA BOLJU BUDUĆNOST SVIH GRAĐANA.

ŽIVELA SLOBODNA SRBIJA.
Препоруке:
58
2
16 четвртак, 08 јануар 2015 10:30
Бојан, Приштина
Ма треба да продају и Телеком и ЕПС, па нек се ова држава и овакво друштво сруше већ једном и све нека се распадне и у исти понор повуче и ову олош елиту и овај заглупели нараштај.

Па на тим рушевинама или да из темеља почнемо правити нову дражву и ново друштво - дијаметрално супротне од овога шта нас снађе од 5 окт. 2000.
Или пак да трајно постанемо на овом простору као курди, јер из оваквог односа прама својој држави - државу и не заслужујемо.
Препоруке:
60
3
17 четвртак, 08 јануар 2015 11:41
Дринко Кончаревић
Продати телеком како то каже синиша, је економски злочин који је утолико тежи, већи, страшнији јер није први злочин. Злочини, они најјаснији направљени су петог октобра. Фирме које су позитивно пословале су "запушене". (Замислите да Вам неко запуши све отворе на телу, укључиво поре и потом каже живите. Нормално да не можете). У таквим условима, фирме су проглашене за непрофитабилне. Тако нап. једна пољопривредна фима на северу Србије је продата за 20 милона динара иако је на рачуну тог тренутка имала око 100 милиона плус роба. Стечани управници су прича за себе. хектаре и хектаре земље су уписали као своју некретнину и ником ништа. Сва та богатства стечена у самуправљању договором међу политичарима су покрадена уз благослов "еу казамата2 који је поручио: приватизујте, начин није битан. Зато се код нас чист економски криминал не гони па је продаја "Телекома" по налогу споља потпуно поштена работа. Како решити овај проблем ако вам је "критична маса" паметних људи у инсотранству?
Препоруке:
45
1
18 четвртак, 08 јануар 2015 11:58
Stanić Milan
Stanić M.- Dragoslav Pavkov

Dosta dugo pratim Vaše komentare na ovom sajtu.Ne interesuju me razlozi sa kojima uporno,bez argumenata,površno i nekritično branite aktuelnu vlast.Mislite, da će prodaja "Telekoma"spasiti Srbiju od ekonomske propasti?Neće.Jer u tome nije bit,nego u voluntarističkim potezima vlasti koji su slepo i nekritički odredili cilj- EU i ništa više.Zašto?Problem je u uzročno -posledičnoj vezi njihove vlasti koja direktno korespondira sa ispunjavanjem preuzetih obaveza od zapadnog kapitala projeciranog kroz Svetsku banku i MMF.Šta ne pomenuste stotinu i kusur agencija koje egzistiraju na državnom nivou,a niko ne zna njihovu stvarnu funkciju.Ali, za to vam smetaju vojni penzioneri koju su završavali škole i fakultete u rangu većine penzionera sa visokom stručnom spremom,s napomenom, da se desetine puta seljakali iz mesta u mesto,godinama živeli odvojeni od porodice i u konačnom u pola bivše zemlje ostali bez imovine i stanova.
Препоруке:
41
6
19 четвртак, 08 јануар 2015 12:31
Сињор Куеста
Вучић се за све непопуларне мере правда драњем на жуте који су нас упропастили. Као, морамо сад ово, јер су нас они одвели у безизлазну ситуацију. Народ је гласао за његову партију јер је обећао да ће нас извући из пропасти. То је обећавао и даље обећава. Па ако није у ситуацији да нас извуче, зар мора он да буде ликвидациони управник Србије?
Препоруке:
28
1
20 четвртак, 08 јануар 2015 12:36
апис
И ја сам две иљадите десете, писао о већ договореној продаји Телекома са Швабама. Условни договор се догодио у фебруару на франкфуртском аеродрому, у тајности, са високом српском делегацијом (међу којима су били и агенти БИА) и директорима немачког Дојче телекома. Тада смо сви заједно успели да спречимо Тадићеву жутокраку олигархију, у пљачкању народне имовине. Да не понављам уважену проф. Смиљанић и сјајну Ђорђеву анализу, да не постоји економски разлог , а камо ли неки други, да се продаје Телеком. Но, шта се МОРА урадити са том компанијом? Телеком је данас у стагнацији за главним Теленор и ВИП конкурентима . Зашто? Не зато, што има на грбачи фиксну телефонију, већ зато што не улаже у нове технологије. Не улаже, јер финансијама у Телекому не располаже менаџмент, већ СНС-барабе. Тај систем отимачине, тј. наређеног делења добити, ће им се ускоро обити о главу. МОРА се хитно прекинути са отимачином и пустити менаџмет да слободно ради.
Препоруке:
46
1
21 четвртак, 08 јануар 2015 12:40
Jaroslav
@Milenko Koliko vredi reč opozicije? Vučić je obećao da će čim dođe na vlast uhapsiti Dinkića a sad ga je postavio za savetnika.
Препоруке:
31
1
22 четвртак, 08 јануар 2015 12:48
Lola
Mene zanima šta će NSPM, DSS i Dveri da urade povodom ove katastrofalne odluke vlade.
Препоруке:
39
2
23 четвртак, 08 јануар 2015 13:20
boban
Sta je aktuelni ministar za telekomunikacije po struci?
Lekar.Pa valjda lekar zna sta je dobro za Srbiju.
Препоруке:
35
0
24 четвртак, 08 јануар 2015 13:25
s.p.Lajković
Postoji samo jedno rešenje, a videli smo 2003 kako to izgleda mada sada ne bi toliko ljudi bilo u koloni-to potpisujem!
Препоруке:
29
0
25 четвртак, 08 јануар 2015 13:39
Чедин пасторак
Ово је само један чин у приватизацијама које трају од 2000 хиљадите.Можда већи али највећи није.Мора се све увезати.Ко стоји иза свих пропдаја а нарочито иза продаја пекара Словецима.Не само пекара али пекара као симболима нестанка нашег умећа,вида наше спутаности, наше предаје.Купио онај с вампирским презименом,Драљкулић пекареЗадужио се кажу код међународних банака.Остао дужан и сад почео да пропдаје да би враћао дуг.Да ли је он несњпособан а Совенци способни?Или је он намештен да би дошли други.Ми смо у менгелама и те менгеле треба отворено показати.Ко их отвара и ко од нас прави неспособњаковиће и мамлазе.Имамо прваке света у говорништву, у математици у ко зна чему све, а у трансакцијама, продајама и производњама смо пачавре.Морамо да се опасуљимо.Није битан само Вучић него сви ми.Зашто не знамо и не умемо.Како да се очанторимо.Коме сучку да ударимо.ЕУ?
Препоруке:
29
0
26 четвртак, 08 јануар 2015 13:51
Ginter Zibert
Kako pravilno primeti g-din Pavkov, postoje izvesne obaveze današnjih vlastodržaca.Te obaveze očigledno dolaze na naplatu.Potpuno je jasna argumentacija, da nema nikakve ekonomske opravdanosti da se Telekom proda.Takođe je najavljeno da će pare ići za otplatu kredita, a obećanja da će se plasirati u nove investicije su zaboravljena.Teren za opoziciju idealan,ali gde je OPOZICIJA???
P.S. Stanić Milan, vi konstantno dokazujete da ste slabo pismeni.Redovno pišete "dali",zatim jedete slova:"dosta moji(?h) kolega","slika nemački(?h) gaulajtera" itd.O Croatizmima da se ne govori.Kažete da ste oficir u penziji.Dakle školovali ste se na vojnoj akademiji.Sistem obrazovanja vojne akademije i život u JNA(gde se zvanično govorilo srpskom ekavicom),te penzionerski dani u Srbiji, nisu uspeli da pobede "sistem obrazovanja" koji se pohađa prilikom čuvanja ovaca i koza negde na zapadu bivše SFRJ.Takođe, stalno "mašite" temu bar za "dva broja".
Verovatno ste u JNA bili zaduženi za POIV.
Препоруке:
8
19
27 четвртак, 08 јануар 2015 13:56
Чедин пасторак 2
Је ли ЕУ иза свега?Или Амери,триолатерала, МММФ?Где кад с ким.Сада је основно како?Ако Вучић ако слуша њих а прича бајке, ако утврдимо да ништа неће да уради,то се мора јасно рећи и показати:где је кад и на који начин земљу ухватио за гушу и којом је вештином дави?Волео бих да није тако.Волео бих да нешто опипљиво учини.Али где је и како увезан?Сме ли он уопште нешто да уради?Видим навија да желерзару дамо Амариканцима.Као да нас једном нису наснклали.Све то мора да јасно да се види и чује, да народу уђе у уши.Не зато што мрзимо Вучића , него зато што је то истина.Доказана.Мора да буде доказана.Али шта онда?
Кога довести, Како начинити партију целе нације.Овако можемо да се гневимо до неба ацони да раде што су наумили.Морамо да нађемо излаз и да тај излаз буде заразно тачан.По мени мора да постоји један поштен и комплетно опредељен, снажан човек.Кадар да води .Ван ЕУ свакакао али тачно да зна куда.И да кренемо.Овако се расипамио и ништа.Тресла се гора.Ко је тај?Има ли га?Или тропа
Препоруке:
17
1
28 четвртак, 08 јануар 2015 13:56
Не клепећи нанулама@Dragoslav Pavkov
Правити комапарације НИС и Телекома , вршити егализацију стања у НИСу и Телекому може само неко злонамеран или " необавештен". НИС је био практично руина , технолошки портфолио српских рафинерија је био на нивоу педесетих година двадесетог века, правио губитке у пословању , служио је за алиментирање потреба фукара из политичког естаблишмента Војводине и њихових београдских сатрапа.НИС сада послује профитабилно , инвестирано је већ 2 милијарде евра , што значи да су акционари постали богатији( и држава као акционар), НИС пуни буџет државе ц 13,5 %, Ваше констатације о једнакости те две компаније, апсолутно немају логике,Телеком послује профитабилно , постигли су лепе резултате у пословању, укрупњавањем властитог капитала, може наравно боље, ако их СНС остави на миру, да менаџмент Телекома ради професионално.Иначе , продаја Телекома је " бечарска економија" , "поједи и попи што је тата оставио"...
Препоруке:
37
5
29 четвртак, 08 јануар 2015 14:00
Lavica
Zakljucak: sto pre skloniti sa vlasti ove koji rasprodase teritorije i imovinu Srbiju zbog sopstvenopg kukavicluka i nesposobnosti da neprijateljskim tudjinima kazu - DOSTA!
Препоруке:
28
2
30 четвртак, 08 јануар 2015 14:20
с.п.Лајковић
Не могу да верујем да још нико из БИА или полиције или војске још није изашао са инсајдерском информацијом за кога ради Авав? Ако не ради за стране интересе и службе онда је још поразније да нам је на челу државе глупак и будала, њега се нећемо решити никад или све док не уништи комплетну државу Србију!
Препоруке:
26
0
31 четвртак, 08 јануар 2015 14:39
синиша @ Jaroslav
Динкић је овлаштени представник ММФ-а за Србију и као такав је био сива еминенција шеф над шефовима у свим владама. Пре пар дана Вучић рече " ...ММФ је гарант...". Ако је ММФ његов гаран, односно гарант његове власти онда му је и Динкић нека врста шефа. То што је Вучић претио Динкићу да ће га ухапсити, а сада га је узео за саветника, односно Динкић је једина власт у Србији изнад Вучића, веровали или не, мислим од Срба, не рачунам амбасадоре, значи да је Вучић легао на руду и да је постао Динкићево кученце.
Препоруке:
27
0
32 четвртак, 08 јануар 2015 14:45
драгослав павков@Не клепећи нанулама
Клањам се пред Вашим познавањем детаља из портфолија НИСа и Телекома, и предлажем да колќо сутра (ако не идете на славу) поведете велике народне протесте против продаје овог другог. Верујем да ће Вам се међу првима придружити господин Станић и онај други војни пензионер што је коначно схватио да са будалама не треба дискутовати на "ти ћеш ми рећи" начин, па је напустио (и ово) бојиште.

Наравно да је криминално то што је паре из НИСа исисавала "војвођанска" бирократија; за србијански народ много је боље када их исисава Газпром и Србији плаћа колики - толики порез... Само, зашто (ако је то толико добро) и Телеком не бисмо продали Швабама који ће нам онда поштено уплаћивати порезе који значе стабилне пензије и друга буџетска давања? Ако је НИС технолошки био на нивоу "педесетих" како тврдите, на којем нивоу је Телеком када се зна да се у нове технологије годинама (намерно?) не улаже? Уосталом, срећно Вам било у окупљању истомишљеника, само - мало вас је, и нисте уверљиви :(
Препоруке:
6
32
33 четвртак, 08 јануар 2015 15:35
Бабунски
Телеком Македоније је продат Дојче Телекому, односно ћерки фирми мађарском Матаву 1998. За 600 милиона марака. То је био "успех деценије". Цене услуга фиксне телефоније после приватизације Мађари су повећали 6 пута и тако одрали претплатнике који су узгред раније прикључак за фиксни телефон плаћали 1000 нем марака и за то приликом приватизације добили шипак. Премијер Георгијевски је мазнуо провизију од 50 милиона марака, које сада на миру троши. Следећи премијер Бучковски и његова камарила узели су 2004 "скромних" 20 милиона евра како би и даље омогућили (тада ребрендираном као Т-хоме и Т-мобиле) монополски положај на тржишту. Мађарски и немачки директори су отели милионе евра за фиктивне консултантске услуге и пунили своје џепове немилице. Све су то платили сиромашни македонски грађани кроз прескупе комуникацијске услуге. Драги пријатељи из Србије, отприлике вас ово чека, ако вам Немци приватизују телеком.
Препоруке:
43
0
34 четвртак, 08 јануар 2015 15:53
фристајло
Па, зашто га онда продајемо? Зато што то одавно тражи ММФ и прижељкују неке моћне земље на челу са Немачком
Такво је наређење.
НАТО на тај начин контролише становништво окупираних територија, има увид и олакшану контролу над протоком политичких ставова који се народу допадну. Класична обавештајна технологија- прислушкивање и хаковање рачунара.
То више и није нека новост, они се чак и хвале тим.
Ми смо интересна зона Немачке, и зато они "морају" да преузму контролу над телекомуникацијама у Србији.
Осим профита, који се ту подели оперативцима- то је кључни разлог, и Ђорђе може да овде подастре и допис од Бога- неће вредети. То је задатак који нема алтернативу, и који има да се испуни.
Коме се то не свиђа- нека чека изборе- па нека опет гласа- само нека се промени...
Препоруке:
28
0
35 четвртак, 08 јануар 2015 15:54
Žalosna sova
Uzalud piše gospodin Vukadinović kada je nama pokojni predsednik Milošević jasno, glasno rekao posle 5 oktobra 2000 na TV da ćemo sve rasprodati pa biti jevtina radna snaga strancima u svojoj rođenoj zemlji.Rasprodaja je počela sa našim Zokijem i Koštunicom u "transparentnoj prtivatizaciji".Ovo je samo finale dogovora Tome i Ace na doručku sa Štefanom File u kantini za službenike u Briselu. Sreća naša da Rusi imaju spremnih 10.000 tenkova iza Urala, a mi imamo spremne posade iz "mračnih devedesetih" koji su kadri vojevati, i na strašnom mjestu postojati. Zeman dođe, valja vojevati - srpska se truba s' Kosova čuje, Srbina svakog da obraduje ! Nas dva brata oba ratujemo, ne plač majko kao poginemo! Za krst časni i slobodu zlatnu! Davaj Pravoslavni !
Препоруке:
38
2
36 четвртак, 08 јануар 2015 15:56
Бабунски
Пошто је Дојче Телеком изашао на америчкој берзи са својим акцијама, амерички истражни органи су добили правни основ за тужбу против Т због корупције у телекомима Македоније и Црне Горе. Суд је узео доказе из Македоније док се случај Црне Горе изузет и препушен црногорским властима. Које нису учиниле ништа пошто је тамо посредник приликом подмићивања била адвокатица, сестра Мила Ђукановића, Ана Коларевић. Немци су споразумно платили америчким властима и њиховом тужиоцу 100 милиона долара како би ствар прошла без затворских казни. У Македонији нико није гоњен је су и садашња и бивша власт, и из македонских и из шиптарских партија узимали паре.
Препоруке:
32
0
37 четвртак, 08 јануар 2015 16:12
Станић Милан 2
Станић М.- gosp. Ginter Zibert

Обзиром да се у неколико наврата обарате на мене лично(а не на моје ставове) ред је да Вам у пар цртица одговорим.
1.Више пута сам написао у својој"биографији"да сам сељачки син.То сте добро приметили, с тим,да је у време мог дечаштва било забрањено држање коза,али крава и коња није.
2.У ЈНА званична коресподенција се обављала на српско - хрватском, односно хрватско-српском језику.Само су непосредне команде узете из српске екавице ради традиције и јасноће команде.
3.У првом српском речнику Вука Стефановића _ Караџића на стр.464 који је садржавао укупно 26.270 речи изоставлјена су слова ф и х,ради тога што је Вук применио Аделунгов принцип("пиши као што говориш,а читај што је написано").Предложак за свој речник нашао је у источнохерцеговачком и крајишком наречју.
4. Слова се gospon filolog Ginter "не једу",него се изостављају.
5.Да знате(што не знате) Вук је 1861.проглашен за почасног грађанина града Загреба.(наст)
Препоруке:
19
4
38 четвртак, 08 јануар 2015 16:24
Станић Милан 3
То,из разлога,што је поставио основне принципе новоштокавског говора.
5.Што се тиче "једења"слова ја ћу то и даље чинити не водећи много рачуна о чистунцима као што сте Ви.Употребићу(по потреби) и Кроатизме,али ћу се трудити да више не пишем заједно да ли.
Ви сте у великој предности у односу на остале паметне људе:"Увек сте задовољни самим собом."(будалу сам изоставио намерно)
Поздрав,
Препоруке:
19
2
39 четвртак, 08 јануар 2015 16:51
Сињор Куеста
Драгослав Павков:
Само, зашто (ако је то толико добро) и Телеком не бисмо продали Швабама који ће нам онда поштено уплаћивати порезе који значе стабилне пензије и друга буџетска давања?

"Швабама"? Нису ли то исти они Немци који су у прошлом веку три пута извршили агресију на Србију? Нису ли то они који под окупацијом у 21. веку држе нашу царску престоницу? Нису ли то они који су први признали, финансирали и политички подржавали независну државу Хрватску? Нису ли то они који су наоружали шлеперима пуним стрељачког и противоклопног наоружања Туђманову паравојску 1991. године, да би та иста паравојска кренула у освајање српских села и градова у Хрватској, а потом и у БиХ?
И сад се Драгослав Павков позива на њихово поштење. Хвала господине Павкков, ваша очајна мржња према стамбено и пензионо обезбеђеним војним лицима нама није попила памет.
Препоруке:
28
2
40 четвртак, 08 јануар 2015 17:13
Ginter Zibert
@Stanić Milan
Ja vas ne poznajem,kao ni vi mene.Ovde se svi obraćamo samo onom što ovde napišemo.Niko nikog ne poznaje, pa zbog toga nema nikakvog ličnog "obaranja".Da vas poznajem(a na ovom sajtu nisam prisutan da bih sklapao poznanstva),naša komunikacija bi bila svakako drugačija.
-Kao što se sećate ,vi ste prvi komentarisali moj komentar.
-Da su moji navodi u vezi vaše pismemosti tačni ,i vi sami potvrđujete.
-Ništa ne rekoste, zašto stalno "mašite" temu?
-Jeste li bili "specijalista" za POIV?
-Novo pitanje za vas:Šta mislite o "naobrazbi" prosečnog pripadnika lovačkog udruženja u Sloveniji,i kakvog je kvaliteta u poređenju sa vašom "naobrazbom"?
Препоруке:
7
14
41 четвртак, 08 јануар 2015 17:13
Slavomir Srpski, Razlozi pro-kontra
Problem je da je Srbija isuvise zaduzena kreditima, i dolazi na nivo od 80% godisnjeg bruto prihoda. Jead deo tih krdita su uzeti pod vrlo nepovolinim kreditima sa visokim kamatama, u to vreme, a sada nepodnosljivo skupi. Posto MMF nece da daje nove kredite ukoliko se ne igra po njihovoj muzici (zahtevaju snizenje zaduzenosti drzave i privatizaciju), a nemamo drugih da nam daju kredite za budzet, onda ostaje jedino prodavanje porodicnog srebra.

Dakle, TO je najveci razlog za prodaju DELA akcija u Telekomu, pa je bitno zahtevati da ipak vecinski deo ostane u drzavnoj imovini!

Drugi razlog prodaje manjinskog dela akcija je baziran i na tome da Telekom nema akcionare koji mogu da DALJE ulazu u tehnologiju, pa za par godina mogu da budu potpuno obsoletni! A ne mogu ulagati jer dobijen novac moraju davati akcionaru-drzavi radi popunjavanja budzeta.

Tek na trecem mestu stoji da od prodaje drzava moze deo novca da upotrebi za ulaganje u povecanje proizvodnje Srbije za izvoz.
Препоруке:
6
7
42 четвртак, 08 јануар 2015 17:17
Новосађанка
Ништа се ови не питају!
Они само треба да поштују договоре склопљене и потписане још 5. октобра, што су радили сви властодршци инсталисани после тог кобног дана.
У Новом Саду се већ одавно зна да су на реду градске топлане, које ће "купити" Немци. Пре коју годину су мењали и нове подстанице (у мојој згради, на пример), као претприпрему за отуђење.
И градски водовод одлази у немачке руке. Или је већ отишао?
У мом крају Немци подижу фабрику воде. Пиће је ко буде имао да плати.
А Словенци покуповали српске пекаре:
http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Slovenci-pokupovali-srpske-pekare.sr.html

Да човек умре од јада...
Препоруке:
18
1
43 четвртак, 08 јануар 2015 17:20
lito
Ne znam zašto ljudi javna preduzeća u Srbiji gledaju kao socijalnu katergoriju? Ma nema veze što je 6,000 radnika u EPS-u višak ma pustite ih da ne rade ništa i nek dobijaju 60,000 dinara imaće država korist od njihovih poreza. To si giganti,to mora da melje 24-7 i da posluje pozitivno,kao i svako tržišno orijentisano preduzeće. I kod Broza je bila skoro puna zaposlenost,i te fabrike su brojale na hiljade zaposlenih gde je 60% bio višak i na kraju sve je to propalo. Telekom ne treba prodavati,ali ostale gubitaše da,tu mislim na EPS. Kad sam sanzao plate u EMS gde je glavnik Alekov kum zaboli te glava. To je jedna privilegovana kasta koja mora rasformira.
Препоруке:
9
2
44 четвртак, 08 јануар 2015 17:24
lito
Da li je neko razmislio gde ide ta dobit od Telekoma? Ide u agencije,odbore,poslanike,KK CZT kod Čovića,na ambasade. U suštini narod tu dobit ne vidi. To ode na subvencije stranih firmi,održavanje Železare,finansiranje propalih firmi u restrukturiranju. Mali procenat ljudi na svojoj koži oseti to.
Препоруке:
13
0
45 четвртак, 08 јануар 2015 17:27
dr chabor
ovakav, slican tekst ,je svojevremeno sastavio covek koji je pretio samospaljivanjem ako se proda telekom a sada taj tesko bolesni covek , ekonomski genije i mesija isti prodaje i to proglasava uspehom .Ima samo dve mogucnosti ili mu je zdravlje poremeceno pa je potrebna izolovanost ili ima neku korist.A ako je oboje Srbiji generalno ni kozne gace nece vise pomoci.
Препоруке:
16
0
46 четвртак, 08 јануар 2015 17:30
Telekom prodaju smrtni neprijatelji i krvnici Srbije
Da je sto pre dokrajce. Ne mogu od ostrascenosti vise mirno da cekaju da li kada ce sama nestati, jer u to nisu sasvim sigurni.

Da je u ovoj razbojnickoj druzini (od 2000te, pa i ranije) postojao jedan jedini covek koji nije bio lopuza ili oportunist pod njihovom komandom, Telekom bi odavno imajuci mrezu I instalacije zamenio ili paralelno sproveo I UVODIO:

OPTICKU MREZU U DUZINOM SVOJIH KANALA I VREDEO BI HILJADU PUTA VISE

I tada mu ne bi mogao niko nista, pogotovu ne ovi lesinari iz inostranstva koji pune djepove posrednicima I vlastodrscima.

TI ISTI (JEDNI, DRUGI I TRECI) SU GA I OZNACILI ZA ODSTREL I ZAUSTAVILI U RAZVOJU DA BI GA UNISTILI I OD TAKO SROZANOG UKRALI OGROMNU FIKSNU I STRATESKU INFRASTRUKTURU I KONTROLU KOMUNIKACIJA SVIH NAS ZA DJABE, IDEALNU ZA DIGITALIZACIJU I OPTIKU STO BI SVAKA NORMALNA DRZAVA ODAVNO POCELA.

Ovako ce to uraditi Amerikanci ili Nemci koji to u svojim zemljama nikad ne bi dozvolili jer je to ZILA KUVAVICA SLOBODNOG NARODA!
Препоруке:
19
0
47 четвртак, 08 јануар 2015 17:31
Хау јес ноу
Некада ме неки коментатори чије сам некада коментаре радо читао баш изненађују својим недостатком мере и заслепљеношћу статвова. Изгледа да све мора бити или црно или бело.
Наравно да је криминално то што је паре из НИСа исисавала "војвођанска" бирократија

Чему служе наводници? Нека врста ироније? Ја је уопште нусам разумио.
за србијански народ

Ово би јелте требало да допуни горње наводнике.
много је боље када их исисава Газпром и Србији плаћа колики - толики порез

Ма да Газпром баш исисава (вероватно јер то ”војвођанери”, Пајтић, Блиц и Вечерње новости пишу)
Само, зашто (ако је то толико добро)

Врло злонамерно тумачење написаног јер се пореде не јабуке и крушке него бабе (ондашњи НИС) и златне коке (данашњи Телеком) по мноштво основа. Ако ко којим случајем сумња у то нека приложи листу сличности па ћу ја одговорити са листом разлика као и коментаром на ту листу сличноти.
Препоруке:
18
1
48 четвртак, 08 јануар 2015 17:41
Нимбус
Погодите ко је ово писао пре четири године на исту тему, оштро се противећи продаји ("ЧИЈИ ЈЕ НАШ ТЕЛЕКОМ?"):

ЉУДИ ИЛИ ПРЕЖИВАРИ
За продају су Јуриј Бајец, човек који је био економски гуру свих Милошевићевих подвала („зајам за препород Србије" на пример), Мирко Цветковић (директор Агенције за приватизацију из времена када су се дешавале највеће мућке) и њима блиски људи, попут председника државе, који се засад прави Тоша, али ће нам у свом стилу за пар месеци (када постане очигледна штета која ће настати продајом Телекома) упутити једно извињење уз грозну претњу свима који су посегли у државни буджет да би се лично окористили. Једино што ћемо моћи да га окачимо мачку о реп...

За разлику од људи, стока ситног зуба гледа да обрсти шта може да дохвати, да то што је прождрла прежива једно кратко време - а онда почиње да блеји и мекеће на сав глас, тј. да прозива газду јер се о њој не брине на прави начин.

Питање јесмо ли људи или преживари...
Препоруке:
14
2
49 четвртак, 08 јануар 2015 17:42
Хау јес ноу 2
... и Телеком не бисмо продали Швабама који ће нам онда поштено уплаћивати порезе

Очекивати ”поштено” уплаћивање пореза у окупираној држави и то од стране окупатора није више ни навино него врло злонамерно тумачење. Да не говорим о финансијским шемама на који начин матична фирма ће да извлачи добит (а оставља губитке), па онда периодизација итд. Остатак је Смиљанић јако добро описала још приликом прошлог покушаја продаје па кога интересује нека чита.
који значе стабилне пензије

Чак и да остану велики приходи од пореза не постоји никаква корелација са ”стабилним пензијама” јер би по истој логици и данас биле стабилне, мада ми можда имамо различито тумачење речи ”стабилан”.
Ако је НИС технолошки био на нивоу "педесетих"

Ово је вероватно било претеривање, али погони НИС-а су рецимо били тешко оштећени бомбардовањем, технологија је заиста била стара (не бих се усудио тврдити на којем нивоу) и неопходне су биле скоре велике инвестиције.
Препоруке:
19
0
50 четвртак, 08 јануар 2015 18:00
Хау јес ноу 3
на којем нивоу је Телеком када се зна да се у нове технологије годинама (намерно?) не улаже

Ово је погрешно на два нивоа:
1. Павков коментарише нешто што уопште није тврђено од стране НКН (Не клепећи нанулама). Надам се да је то само пропуст, а не имплицирање да је нешто тврђено да би се онда изводили (злонамерни) закључци
2. Телекомницакције су ми професија и њима се бавим већ 25 година од студирања преко рада поред осталог на развоју 3G, а до некле пратим и ситуацију у Телекому па на основу тога се усуђеујем да устврдим да је технологија у Телекому на високом нивоу. Не може да се пореди са најнапреднијима, али бих исто тако могао навести гомилу примера о огромном трошковима које су телеком компнаније на западу имале при увођењу 3G телефоније (рецимо огромне цене лиценци које су се испоставиле као у суштини бачене паре па на даље) тако да рано усвајање најнапредније технологије уопште не море бити позитивно. Радо ћу ући у дискусију, ако неко устврди другачије.
Препоруке:
14
0
51 четвртак, 08 јануар 2015 18:02
драгослав павков @ Сињор Куеста
"Швабама?!"
Нису ли то они исти у чије куће су насељене десетине хиљада бораца из Осме офанзиве? Они код којих су генерације победника из два рата зарадили пензије, саградили куће, одшколовали децу којој ни у лудилу не пада на памет да се преселе овде? Они који су целом свету исплатили репарације из два изгубљена рата, па опет постали једна од водећих светских сила, али сила која је из својих трагичних грешака извзукла поуку па више не ратује већ купује... И коначно, јесу ли то они који данас чувају "српски царски Призрен", јер да нема њих - Шиптари би се већ потрудили да на њему не остане ни камен на камену. Они исти Шиптари са којима сте Ви и Вама слични у духу братства/једниства певали Роке мандољине и Шоту, али све док није постало прекасно - нисте приметили да сте пропустили Српска се труба с Косова чује.
Немци су нација од које се треба чувати у рату али од које треба учити у миру. А Ви слободно поклањајте своју пензију, не браним;оно у чему смо сувласници - јок.
Препоруке:
5
19
52 четвртак, 08 јануар 2015 18:15
Хау јес ноу (крај)
Са једног на друго:

Мислим да би патриотска опозиција јавно требала изаћи са следећим ставом (обавезујућом одлуком):
1. Упозорити све евентуалне купце да ће било какву одлуку о продају Телекома сматрати незаконитом и да ће их сматрати одговориним за све евентуалне последице продаје.
2. Да ће им прво бити по доласку на власт да успостве специјалну истражну групу у оквиру полиције и тужилаштва која ће добити задатак да истражи све детаље и учеснике у продаји и било какве нађене неправилности ће бити довољне да кривично гоне све учеснике плус могућност поништења уговора без накнаде и са евентуалном одштетом.
3. У било којем случају теликом ће бити проглашен граном од националног значаја и на основу тога Телеком бити експроприран (ако буде продат).

Слична објава у вези рецимо Београда на води и продаје земље странцима. Ако то не учине све декларације о враћању државе, привреде, села ... ће бити мртво слово на папиру. Вукадиновић као потписник би требало да инсистира на горњем.
Препоруке:
19
0
53 четвртак, 08 јануар 2015 18:19
Станић Милан 4
Станић М.-Heer Ginter
"Omen est nomen!"Пошто сте са озбиљне,прешли на Зоо теме,одговорићу Вам једном Сенекином досјетком:"Велик и племенит је онај који попут велике звери равнодушно и мирно слуша лајање мали(х) паса."
Препоруке:
5
2
54 четвртак, 08 јануар 2015 18:22
драгослав павков @ Хау јес ноу 3
2. Телекомницакције су ми професија и њима се бавим већ 25 година

Фрагмент из текста који сам управо написао вама у част
Као прво, режим ће оне са тридесетак година стажа послати у пензију по истом моделу по којим су послани и победници над НАТО пактом: Релативно висок степен стручности и редовне уплате у фонд ПИО обезбеђују за наше услове солидне цркавице. Ако им се као алтернатива понуди извесна судбина „технолошког вишка“ – већина ће прихватити и све ће се од среће ногама ударати у смежурана дупета.
кога у целости можете прочитати знате већ где, ако не знате - питајте Нимбуса.

И друго, Ви сте у овом случају заинтересована страна а ја коментатор који се пита шта се то у односу на време од пре десетак година толико епохално променило, па би сад сви отпуштени металци, дрвопрерађивачи, грађевинци, итд требало да скоче на ноге лагане и одбране Телеком да би Ви и колеге безбрижно наставили да зарађујете? Где сте Ви били када су њих отпуштали?
Препоруке:
4
15
55 четвртак, 08 јануар 2015 18:33
Ginter Zibert
@Хау јес ноу
Dakle vi ste inženjer.Konačno neko pametan sa pokrićem.Nažalost u Srbiji o skoro svim stvarima odlučuju ljudi koji su završili pravni, ekonomski fakultet,političke nauke,organizacione, menadžment idr.To je možda veći problem i od ekonomske okupacije kojom smo izloženi dugi niz godina.
Što se tiče nekritičkog i imperativnog srljanja u "nove tehnologije", to najčešće zastupaju
tehničke neznalice ili oni koji imaju materijalni interes, a najčešće oboje.
Svako dobro
Препоруке:
10
3
56 четвртак, 08 јануар 2015 18:37
boban
Бабунски @@ U pravu ste.
U Makedoniji I Crnoj Gori su dali oko 15 miliona Dolara raznim "posrednicima".Znaci u Srbiji se radi o najmanje 30 miliona Dolara za "posrednike".

Amerikanci su ih pritisli I pristali su da plate 95 miliona Dolara da bi izbegli sankcije Amerike.
"Reuters) - German phone company Deutsche Telekom AG and a Hungarian unit will pay more than $95 million to settle U.S. criminal and civil probes into the bribery of government officials in Macedonia and Montenegro"
Препоруке:
11
0
57 четвртак, 08 јануар 2015 18:38
Не клепећи нанулама@Dragoslav Pavkov
Ви сте заиста маштовити , препоручујете мене за лидера коме ће се клањати, ја своју децу васпитавам да се никоме не клањају , јер ја то никада нисам радио, нити ћу се тако понашати , Вашу животну матрицу предложите својим у непосредном окружењу..., све ово нема везе са темом , ја нисам homo novus!
Господин са коментаром испред мог, дао Вам је објашњење у вези НИС, ја ћу само додати , са квалитетом горива из старог НИС од 2015 ни једно возило из Србије не би могло ући у ЕУ због загађивања животне средине, НИС не би могао извозити своје деривате у ЕУ итд.
Држава Србија није имала новац да инвестира у НИС , дакле чекала се тотална девастација амортизованих рафинерија , само за пречистаче у Панчево и замену технолгија инвестирано је песто милиона долара.
Телеком је заиста монополиста, којег треба трансформисати , поставити независни професионални менаџмент , држава да уводи антимоноплске мере а приватизација никако.
Препоруке:
10
0
58 четвртак, 08 јануар 2015 18:41
Хау јес ноу
Ви сте у овом случају заинтересована страна

Пишеш на памет (као и кад коментаришеш друге) па онда на основу тога изводиш, хајде да их тако благо назовем, промашене закључке.
Никакве везе немам са Телекомом Србије и тих 25 година рада са телекомуникацијама немају никакве везе са Србијом.
кога у целости можете прочитати знате већ где, ако не знате - питајте Нимбуса

Стварно појма немам о чему пишеш и не видим уопште разлог да је нешто питам Нимбуса и зашто га ти уопште уводиш у ову дискусију.
шта се то у односу на време од пре десетак година толико епохално променило

Осим што је злонамерно то је и изузетно малодушно.
Да ја сад наводим какав сам (негативан) став имао о свим другим лошим стварима не води ничему осим разводњавању дискуије тзв. троловању.
Ако и ништа нисам урадио нисам аутистичан па да временом не могу да променим мишљење, нешто ново научим и схватим ствари које ми некада нису биле јасне или о којима ништа нисам знао.
Препоруке:
16
0
59 четвртак, 08 јануар 2015 18:46
@Нимбус
Лaкo je нaћи дa je тo писao "гeниje" oвдaшњи, Дрaгoслaв Пaвкoв, кojи сличним тeкстoвимa упoрнo пeрe свojу ДOС-oвску биoгрaфиjу, мислeћи дa сви пaтимo oд Aлцхajмeрa и дa смo сисaли ћoшaк oд млeкaрe.Вeрoвaтнo je тo и вaш aлтeр-eгo.
Препоруке:
16
3
60 четвртак, 08 јануар 2015 18:48
boban
"Зашто не треба продавати Телеком "
Zato sto se ne prodaje uspesna porodicna pekara, koja generacijama izdrzava I drzi na okupu porodicu.
Prodas pekaru,potrosis pare I sta onda?
Kud koji mili moji.
Ne zaboravimo da kupac dolazi da povrati sve sto je ulozio I da zaradi jos mnogo vise.Sve ce to narod u Srbiji da plati.Tu nema proizvodnje za izvoz.
Препоруке:
16
0
61 четвртак, 08 јануар 2015 19:02
Ćorava posla
Zalud je slepom pisati, gluvom govoriti, a ponajviše zločinca mudro savetovati.
Препоруке:
12
0
62 четвртак, 08 јануар 2015 19:03
фристајло
И, као и обично- почиње међусобно препуцавање оних, који иначе подржавају текстове Ђ. Вукадиновића и НСПМ, опозицију, али- не и један другог...
Ево зашто ће Телеком бити продат. Због овога, што сам навео.
Тако су нам отишле и пиваре, и цементаре, и све друго, што је профитабилно, или би могло бити; имамо одличне предиспозицијије за колонијалну управу, какву смо добили- нисмо у стању да се сложимо око неког минимума политичких циљева, ни дисциплину да се тога и држимо.
Зато сам скептичан по питању неког скоријег побољшања стања у земљи, јер- до њега не може доћи, док се овде не укине демократија, или иста не научи- а и за једно, и за друго- тренутни опис прилика је- мрка капа.
Ето, онолика стрка око адвкатског штрајка, нада да ће они уздрмати режим; а шта се догодило?
Па, то да се најкорумпиранија бранша у држави исцењкала са тим режимом, и да ће се све наставити по старом...
Црно нам се пише.
Препоруке:
16
1
63 четвртак, 08 јануар 2015 19:04
драгослав павков @ Хау јес ноу
Телекомницакције су ми професија и њима се бавим већ 25 година од студирања преко рада поред осталог на развоју 3G, а до некле пратим и ситуацију у Телекому па на основу тога се усуђеујем да устврдим да је технологија у Телекому на високом нивоу.

Аха, 3G си вероватно развијао у Теленору или ВИПу а за Телеком си сентиментално-патријотски везан па му "до некле пратим и ситуацију".
Ако сам на интернету нешто научио - научио сам да је саговорника најлакше поклопити са "...су ми професија и њима се бавим већ 25 година " а онда се потписати неким "ником" довољно дебилним да се тврдња не може "изгуглати". Бит мог коментарисања није да ли је техника која се користи у Телекому стара или модерна, већ ЗАШТО ТВОЈЕ РАДНО МЕСТО ЗА МЕНЕ ТРЕБА ДА БУДЕ ВАЖНИЈЕ ОД МОГ? Ако не можеш да схватиш овако просто питање и на њега даш сувисао одговор шта се уопште качиш овде?! Пре четири године смо Телеком сачували у државном власништву. Ко од тога има користи - грађани или захвални напрдњаци?
Препоруке:
5
19
64 четвртак, 08 јануар 2015 19:09
драгослав павков@Нимбус
Хихихи Бато, овај безимени те провалио :) Ти си мој Мр. Хајд
Препоруке:
4
11
65 четвртак, 08 јануар 2015 19:14
Сињор Куеста
!?!?
Каква "осма офанзива", какво "братство и јединство"? Какви "моји Шиптари"? Какво немачко чување Призрена? Каква "моја пензија"? Какво "наше сувласништво"? Каква шота и рока мандољина? О чему ти причаш? Које су репарације Немци исплатили? Нама нису. Грцима нису. О чему причаш.
Павков, ти ћеш човече полудети од мржње. Свађаш се са свима, само седиш кући уз компјутер и просипаш отров по сваком коментатору који ти се учини несагласан с твојим мишљењем. Па какав те проблем мучи који није задесио све нас? Зар мислиш да нико осим тебе нема проблема? зар мислиш да си попио сву памет овог света, да си господар сваког знања и да је твоје мишљење једино исправно? Ово што ти радиш месецима на овом сајту је застрашујуће. Страх ме је, пре свега за тебе. Јеси ли гладан, жедан, имаш ли кров над главом, топлу собу? Да, имаш, јер имаш комјутер и струју и интернет, а имаш и времена. Уништиш смисао сваке расправе о тексту где се појавиш. Поштуј бар аутора текста Дај дозови се. Је ли и теби Божић?
Препоруке:
13
2
66 четвртак, 08 јануар 2015 19:47
Бабунски
@ boban

Поента је у оме да смо и ми мислили да смо изабрали власт која је ту да на најбољи могући начин заступа наше интересе, а да су Немци један културан и поштен свет. Испало је да су наши изабрани представници на најбруталнији начин отели огроман комад новца за себе без и трунке морала и гриже савести. Тако ће и премијер Вучић, који свако мало плаче на РТС како му је тешко и колико напорно ради да препороди и да наду Србији, исто тако отети велики новац из продаје Телекома. А Немци сматрају да закон важи за Немачку, али не и за Балкан. И паре које ће дати испод стола формалном продавцу премијеру, наплатити кроз рачуне претплатницима. Сурова стварност која се одвија иза паравана од магле лепих речи и обећања, уствари гомиле гнусних лажи. Није битно ништа друго, ни техничко стање телекома, ни удео акција у Српској, ни беѕбедност комуникација, само НОВАЦ.
Препоруке:
13
0
67 четвртак, 08 јануар 2015 19:50
Рђосав
Бојан, Приштина:
Ма треба да продају и Телеком и ЕПС, па нек се ова држава и овакво друштво сруше већ једном и све нека се распадне и у исти понор повуче и ову олош елиту и овај заглупели нараштај.
- сагласан. Продавај, Вучко, кој ти шта може.

- дакле: није питање треба ли да га продава, но је питање - има ли право на то? Одговор: има!

- где су били ови опоненти кад је Коштуница бацао друштвену својину у "мутну Марицу" и због тог идеолошки заслепљеног антикомунистичког каприца решио да мења "Слобин Устав" под окупацијом?!

- а сада, дакле, пошто Влада има право да продава - она ће продаде. Просто и једноставно. Легално и легитимно.

- хисторијска поука: да ли сада схватате зашто Комунисти нису `тели да бране Краљевину у Априлском рату? Нормално понашање. Ево, овакву Србију ни ја не би` више бранио. Двапут сам се одазивао, више - јок. И сину ћу оставим аманет да ову курвинску земљу не брани, но да бега преко Океан.

- ова земља дезертере тура за функционере.
Препоруке:
11
13
68 четвртак, 08 јануар 2015 19:52
Хау јес ноу
Аха, 3G си вероватно развијао у Теленору или ВИПу

Кад ме већ вучеш за језик и мешаш се у оно о чему појма немаш господине неуки:
- Техонологију не (углавном) развијају провајдери него развојне компаније (постоје изузеци да сад не улазим у детаље), а конкретно реч је о Ericsson-у
- Теленор и ВИП су компаније регистроване у Србији (на њих очигледно мислиш) па ако си имало писмен и читаш што је написано ваљда знаш шта значи када неко устврди да професионално никакве везе нема са Србијом
патријотски

Е баш си ми сад одговорио! Користиш терминологију антисрба да би бранио неки квази србски став. Заборавио си и да напишеш ”ј” великим словом. Какав би то тек аперкат од аргумента постао. Видим ја да са таквим интелектуалним дивовима није достојно дискутовати. Ја ти нисам ни до чланака.
Ако сам на интернету нешто научио

Очигледно је да си мало шта паметно на интернету ниси научио иначе се не би мешао у ствари о којима буквално ништане знаш.
Препоруке:
12
1
69 четвртак, 08 јануар 2015 19:54
хм
Неки коментатори као да се труде да разводне и развуку причу на спредне теме. ОВО је тема, одлична анализа и само је питање шта ћемо учинити поводом тога.
Препоруке:
9
0
70 четвртак, 08 јануар 2015 20:04
Миљан
О проблему продаје Телекома сам написао текст на сајту макроекономија.орг, и тврдим да без обзира на све слабости Телеком мора остати српски... Тај ресурс ни једна суверена држава не препишта странцима... Кога интересује можемо дискутовати о томе. Већ више година држава, рател и остали раде на уништавању Телекома и још му нису дошли главе, ови изгледа да хоће...
Препоруке:
17
0
71 четвртак, 08 јануар 2015 20:05
драгослав павков @ Сињор Куеста, наставак
Како мислите и да ли уопште мислите да браните Телеком без учешћа што ширег фронта, грађана са најразличитијим политичким фаворитима, али сложних око тога да не треба продавати ресурсе од националног значаја? Наравно да тебе не занима никакав Телеком, ти текст Ђорђа Вукадиновића користиш да се осетиш важним јер се слажете по већини питања. А онда ћеш искључити компјутер и прешалтати се на ТВ програм,задовољан јер си подржао једног правог патриоту (србског) и раскринкао једног србског издајника. А ујутро у нове победе...

Не секирај се ти за мој Божић, био је јуче, хвала на питању. Данас по плану нервирам турбо-Србе а сутра идем на свечаре па се извињавам ако будете ускраћени за моје мудрости. Него, како би ти бранио Телеком?
Препоруке:
6
11
72 четвртак, 08 јануар 2015 20:08
Хау јес ноу (наставак)
Видиш године те ништа нису научиле, бар на интернету, чак ни да (про)цениш да 25 година искуства у струци нешто вреде. Надам се да се у приватно животу доносиш одлуке на основу здравијих ставова/размишљања.
а онда се потписати неким "ником" довољно дебилним да се тврдња не може "изгуглати"

Немам намеру да ти се правдам зашто не пишем под личним именом. Лични избор. А хвала ти за чашћење ”дебилизмом”. Видим интернет те бар нешто научио.
Бит мог коментарисања није да ли је техника која се користи у Телекому стара или модерна већ ЗАШТО ТВОЈЕ РАДНО МЕСТО ЗА МЕНЕ ТРЕБА ДА БУДЕ ВАЖНИЈЕ ОД МОГ

Док сам био дета отац ми је говорио (да ли је то његово или је он то од неког другог чуо, не знам) да је можда пас интелигентнији од човека, али коко не зна да говори то не можемо знати. Тако је и са тобом, можда нешто мислиш, али ја дискутујем са оним шта пишеш. Кад успеш средити хаос који ти изгледа влада у глави и то напишеш може се и о томе дискутовати. До тада ...
Препоруке:
10
0
73 четвртак, 08 јануар 2015 20:19
Хау јес ноу (наставак 2)
научио сам да је саговорника најлакше поклопити са

Прочитај још једном или онолико пута колико ти је довољно да схватиш шта сам раније написао о томе да ћу са било ким ко жели ући у детаље дискутовати о Телекому (и НИС-у) па ако имаш шта паметно о томе додати прави листу па да укрстимо копља.
Да се вратим на:
АШТО ТВОЈЕ РАДНО МЕСТО ЗА МЕНЕ ТРЕБА ДА БУДЕ ВАЖНИЈЕ ОД МОГ

Па јесте са таквим ставом ту је Србија и дошла где јесте. То је један и од разлога зашто СНС има толико гласача јер многи желе да се свете свима који низу заједно са њима пропа(да)ли. На страну то да су вероватно умишљени да су лично заслужили позиције због своје жртве мада ни по којем основу (осим те жртве) на одговорају позицији коју су партијски добили, од портира па да барона Минхаузена.
И да, нек комшији цркне крава или бар да му кућа изгори па да се мало огрејемо.
Препоруке:
9
1
74 четвртак, 08 јануар 2015 20:27
Чедин пасторак г.ХМу
Наравно.Питање је шта учинити?Онај ко би слушао нас који се око овог Вукадиновићевог текста тако жустро свађамо,не би умео да се одлучи.Сто бабица,Сто шамлица, свака обара ону другу.Онде где нема равнотеже нема ни одлуке.Ма шта да учинимо погрешићемо.Истина више је оних који не дају да се Телеком прода.Али шта даље?С ким даље?Вртимо се око теме ко пиле у кучинама.Мислим да је Фиштајло рекао да треба укинути демократију.Да али како.Да бисмо укинули демократију потребан је неко кадар да овај Гордијев чвор неслоге пресече.Прекине сва наша наклапања и то тако да му кажемо и то сви од реда велико хвала.Спасао нас је беде.Урадио оно што нисмо видели а било је најбоље и даје највеће могуће резултате.
Ми таквога немамо.Неки се заваравају Шешељом.Тај јесте кадар да среди Хаг.Србију он неће да уреди никад.Није умео да очува странку,што би очувао Србију.Ту је наш чвор.Кад би овај Вучић кренуо негде и био успешан?Али да ли је он тај формат?Замућује уместо да бистри.Одлука мора да блиста
Препоруке:
11
1
75 четвртак, 08 јануар 2015 20:36
Хау јес ноу (крај)
Пре четири године смо Телеком сачували у државном власништву. Ко од тога има користи - грађани или захвални напрдњаци?

Као што написах видиш све само као црно или бело.
Нео паметан (и чувен мада се ја не сећам ко је тачно био) је рекао, парафразирам, да мораш поставити паметно питање да би добио паметан одговор. Можда је био и мој наставник у школи (волио сам постављати питања, која нису увек била превише паметна). На факултету је било и да ако извалиш глупост (рецимо скраћивање једне нуле) даје 0, у најгорем случају обарање без обзира на остале задатке.

Сви аргументи који су наведени зашто Телеком не треба продавати важе и за те 4 године па ако сабереш 2 и 2 имаћеш одговор на твоје питање.
То да се неко окористи (сада СНС, раније СПС, ДС ...) је системски проблем и важи за било коју област. Јел треба сад сви да дигну руке седну и наричу како свет није праведан.

Са овим завршавам дискусију (или монологе) осим ако не кренеш правити поменуту листу.
Препоруке:
8
3
76 четвртак, 08 јануар 2015 21:29
Нимбус
Од хамлетовских дилема "Чији је наш Телеком?" и "јесмо ли људи или стока ситног зуба", током једног олимпијског циклуса размишљања дошли смо до прагматичне спознаје да, ако се већ дајемо, најбоље да се дамо богатоме. Тако смо решили другу хамлетовску дилему од ономад.

Могли би се запитати чије је то наше мишљење? Али, јелте, причи никад краја...
Препоруке:
4
6
77 четвртак, 08 јануар 2015 22:00
Jasna@Dragoslav Pavkov
Opet bravo!!!
Препоруке:
4
15
78 четвртак, 08 јануар 2015 23:12
Petar B.
Cenim g. Vukadinovica ali u ovom slucaju gresi sa zakljuccima. Nije glavni razlog skoro sigurne prodaje Telekom-a to sto ce se neko okoristiti (MMF, Vucic, SNS ili DT) vec u finansijskim problemima u kojima se Srbija nalazi. Trenutni budzetski deficit mora biti popunjen pre nego sto MMF i strane banke odobre nove kredite, a ova vlast je ogranicenih intelektualnih sposobnosti i mora da prodaje "srebrninu" jer za bolje planove ne zna. Iskreno, ni prosle vlasti nisu bile puno sposobnije, a s obzirom na stanje u zemlji, ne iskljucujem da ce se na kraju neko i okoristiti svim ovim.

Gledano ekonomski, Telekom ne bi trebalo prodavati. Nazalost, gruba je cinjenica da je Srbija prakticno u bankrotu. Ukoliko ne uspe tender u Smederevu (a moje iskustvo govori da se o uspesnom tenderu nikad ne hvali unapred), vlast ce imati malo manevarskog prostora i morace da posegne za najlaksom polugom, pa ce Telekom skoro sigurno otici!
Препоруке:
6
12
79 четвртак, 08 јануар 2015 23:41
Jasna@Dragoslav Pavkov
Bas mi je drago da ima trezvenih ljudi koji su posle 4 godine shvatili kako Vucic vodi ispravnu politiku i kako zeli dobro Srbiji pa zato ima nameru prodati Telekom. Niko nije sposoban kao on pa (primeri su Beograd na vodi i JAT) mu zato treba dati poverenje da izabere pravog kupca.
Od prodaje pare treba odvojiti za razvoj zelezare u Smederevu kako bi se pokrili gubici i zelezara mogla predati sposobnim Amerikancima da je vode (nece je inace hteti zbog dugova). Drugi dio para treba da pokrije DOSS gubitke Jata da se ne bi ljutili nasi arapski prijatelji jer ce nam trebati kad budemo bude doslo vreme da prodavajemo vojvodjansku zemlju (pa kad im padne na pamet separatizam shvatice da nemaju sta da separiraju haha).
Ono para sto pretekne podelicemo lokalnim samoupravama gde je SNS na vlasti da nagradimo lojalnost i pokazemo drugima kako je ispravna nasa politika i kako ne zaboravljamo svoje.

Hvala na podrski!!!
Препоруке:
5
12
80 четвртак, 08 јануар 2015 23:52
Хау јес ноу
mora da prodaje "srebrninu"

Скроз погрешно поређење. Исправно поређење би било како је власт огрезли сеоски наркоман из сиромашне сељачке породице са нешто земље, стоке и воћњака па онда тај наркоман убеђује родитеље, који од те земље једва састављају крај са крајем, како је чуо да ће цена дроге ускоро порасти па је најбоље да све продају локалном лихвару из чаршије и за све паре купе дрогу јер ће добро зарадити. Родитељи у сваком случају могу изнајмити и наставити обрађивати земљу за лихвара, а и плаћати му кирију да станују у кући.
gruba je cinjenica da je Srbija prakticno u bankrotu

И? Основни услов да се презадужена особа/породица почне економски опорављати је да оде у банкрот. Лоше ће живети, али ће почети стварати услове за бољи живот своје деце (ако га они не дочекају).
Водећи познати економисти сматрају да је банкрот право решење за презадужене државе и многи примери у историји то доказују.
Препоруке:
10
1
81 петак, 09 јануар 2015 00:59
Neša (Glodur)
Odlično je Đorđe podsetio na izjavu Vučića iz 2010. godine koju samo četiri godine kasnije demantuje i time sam sebi skače i u usta i u stomak. Uzgred, Vučić je povodom prodaje Telekoma pre neki dan izjavio:

"Од продаје Телекома пола ћемо дати да вратимо део оних кредита који су нам најлошији, а пола ћемо дати у директне инвестиције."

Da se naslutiti "genijalno" rešenje. Pola Telekoma prokrčmiće se na stare kredite MMF i Svetske banke a pola na uzimanje novih kredita i za potrebe drugih "ulaganja" isključivo u korist "naših stranih prijatelja".

Ukoliko zaposleni u Telekomu ne budu branili svoje interese uz podršku stručne i obične javnosti, naum Vučićeve vlade biće sproveden u delo očas posla. Na potezu su oni koji stvar mogu da spreče. Da li će?
Препоруке:
13
0
82 петак, 09 јануар 2015 08:39
Косовац
Једно кратко запажање господина Вукадиновића о вредности Телекома у безбедносном смислу има тежину. Опште је познато да су мобилне комуникације подложне прислушкивању и ометању и од стране приучених људи, а камоли професионалаца. Стога је чување комуникационе инфраструктуре од стратешке и националне важности за безбедност земље, не само због тога што је фиксни телефон неколико пута теже прислушкивати већ и због тога што те ресурсе користе безбедносне службе државе и армија. У ванредним ситуацијама или недајбоже рату, то долази до највишег изражаја. Такође, сва ова дигитализација свега и свачега доноси опасност јер иако је пожељна, не треба у потпуности уништити аналогне системе већ их очувати и потпуно је тачно да кад нема нормалног напона струје и оптичког сигнала и мобилног итд да "немож то без кабла". У ванредним ситуацијама битна је веза, а "ало пожега" систем је неприкосновен у тим ситуацијама. Поготово у ери електронског ратовања и средстава за напад на електронске комуникације.
Препоруке:
12
0
83 петак, 09 јануар 2015 11:22
Сељак Беземљаш1
Противници продаје Телекома имају право а заговорници продаје власт.И већину.
Да се разумемо.Та већина није само парламентарна.
Она је историјска.
Та већина фпрмирала се од 1945.
Ментално,интелектуално и морално.
Или од 1949 када су стизале америчке паре за одржавање режима.
Или 1971 када смо добили политичку и финансијску подршку да би између осталог мало заборавили геноцид у НДХ.
Од 1971 нема више бесплатно, већ кредит.
То мало компликује ствари али се нашло решење.
Инострани кредити иду у производњу.Праве се фабрике.
На први поглед.На други поглед,дају се динарски кредити на које су камате испод нивоа инфлације.Значајно.
Од 1970-1990 граде се куће, викендице,заима се.
Исисавају се средства иностраних кредита преко "динарских кредита"Минуси остају у радним организацијама и банкама.Становништво које је масовно из села прешло у град, тачније предграђе, убеђено је да живи у "најнапреднијем" од свих друштава и да смо ми једини и први нашли "систем"
да у сваком погледу....
Препоруке:
12
0
84 петак, 09 јануар 2015 11:54
Gledač
Rđoslav je u pravu. Ne može da se izlazi na izbore i bira a da se posle kuka zbog posledica ako se znalo šta će biti. Iskreno, nisam baš zabrinut zbog prodaje. Znam da sam pošteno platio uvođenje fiksne linije u kuću u kojoj živim a da danas posle dosta godina plaćam fiksnu naknadu na to od oko 500 din a za ništa. Kad im zafalilo para uveli su to kao i ostala JP preduzeća takse na merno mesto ili sl. sa drugim imenom ali istim ciljem. Ako za takve treba da se plašim i borim neću. Dosta više da se borim za nekog ko mi to vraća tako što me sve više dere koristeći monopol na žicu koja nije njihova već svih nas. Ako će ostati ovakav Telekom nek ide kako odluči politika. Da će biti bolje neće ali ni gore nego ako ovako ostane. Ti koji kukaju zaboravljaju da se on kao i ostala JP tovi na mestima gde ne teba a mršavi kadrovski gde treba da jača. Kad ste čuli za štrajk u Telekomu jer se povećava broj zaposlenih koji nisu potrebni. Nikad. Teraj i smisli kako da namaknemo koliko fali od raje.
Препоруке:
4
9
85 петак, 09 јануар 2015 13:50
Палмав Еприна
Да је мајмун ушао у тенак, имали би и неке шансе. Проблем је што је у тенак ушао лудак. Да ли вреди говорити да се крава која доноси нето приход не продаје? Две гузице су се извукле из Хага, али су заложиле целу Србију. Уз то, како примитивни менталитет такве врсте полуљуди налаже да није доста што су спасили робије, него је време да се омасте дебелим евро и доларским рачунима напуњеним коруптивним радњама. Ако неко некада буде питао за дефини9цију неморала и шта је то заправо гад, треба му одговорити: Вучићи и Николићи, два шиптара.
Препоруке:
12
1
86 петак, 09 јануар 2015 14:24
Драгославић
Кад се крене у пропаст продаје се породично сребро. Кад се прода сво породично сребро онда се краде да би имало шта да се прода. Логика ситних кокошара, џепарошка логика, логика јајара, увелико је овладала нашом политичком сценом.
Зашто народ ћути?
Зато што народ и сам живи у складу са том логиком; има се искуства: 500 година под Турцима и 50 под комунистима.
Револуцију није очекивати.
Препоруке:
7
0
87 петак, 09 јануар 2015 15:01
ja onako
Svi na proteste!Dosta je rasprodaje Srbije!Reci ne ucenama MMF,EU!
Препоруке:
9
0
88 петак, 09 јануар 2015 15:01
Sutjeska i Neretva
Druže što je drug TITO gradijo ovi sade daju ŠVABI na pinjur.brate moj mili jope prijeki sud i da ŠESTA LIČKA izdajnike pošalje đe im je mjesto.jel ko more i zamisliti šta se ođe radi sa narodnom imovinom sa pemzijama.a kaće radnik na JADRANSKO MORE na odmor.ne neg ŠVABO da kupi sve
Препоруке:
10
1
89 петак, 09 јануар 2015 16:00
Slavomir Srpski
И сину ћу оставим аманет да ову курвинску земљу не брани, но да бега преко Океан.

Mogli bi i ranije, a pre svega Vi, da date praktican primer svome sinu. Zasto li ga samo mucite cekanjem i sopstvenim strahom da ucinite taj korak. A oslobodili bi i nas vase puzece veleizdaje svega sto je srpsko. Zbog takvih su ovi sada na vlasti, a najverovatnije ni ne izlazite na izbore da stvari menjate, sa takvima mi kao drzava i propadamo, pa je dobro da to sami priznajte i izjavljujete.
Препоруке:
8
8
90 петак, 09 јануар 2015 16:29
kaca
Prodati drzavni resurs od velike vaznosti za bezbednost zemlje tudjoj drzavnoj firmi da bi "bolje upravljala " ,to moze SAMO U vazalnoj SRBIJI i to mogu da urade samo ljudi koji misle tudjom glavom ali ne i o dugorocnim interesima svoje zemlje.
"Boljitak" sazdan na prodaji porodicnog srebra i zlata nikome nikad nije doneo dobro,naprotiv OPORAVKA I BOLJITKA NEMA, SAMO JOS VECE SIROMASTVO I BEDA !
Vostani Serbije davno si zaspala !
Препоруке:
9
0
91 петак, 09 јануар 2015 16:30
Сељак Беземљаш2
Динарске кредите са каматом испод нивоа инфлације по систему пола пије пола Шарцу даје добијаће и радне организације. Тако ће настајати и фантомски гиганти,на око стварни а економски одрживи на поклон кредиту.
Та врста кредита је у ствари порез на успешније и моћно средство изједначавања на све нижем економском и интелектуалном и стручном нивоу.
Створиће се скоро савршено, некомпетентно друштво.
НИКО ПАМЕТАН НИКО ГЛУП
Скоро ни једна фабрика са новом опремом неће моћи да враћа девизне кредите.Једна од, биће Смедеревска железара.(Душко Радовић ће за њу рећи "Србија ће све дати за Смедеревску жељезару па Србија неће имати ништа али ће имати жељезару" неспретно цитирам по сећању. У сваком случају и сунце ће једном да се угаси остаће овде само жељезара и авној)
Неизбежан банкрот државе десиће се 1982.
Биће угрожене неке основне тековине цивилизације (рестрикције електричне енергије, гориво за аутомобиле,набавка потрошних добара)
Привреда ће се тетурати још неко време.
Препоруке:
8
0
92 петак, 09 јануар 2015 16:37
Slavomir Srpski
A sada u tehnicki deo: Telekom mora da se podeli na dva dela: jedan da drzi infrastrukturu mreze i to bi bio neodvojivi deo drzavne svojine koji je neophodan i sa strane sigurnosti drzave.

Drugi deo bi bio komercijalni koji pruza usluge servisa klijentima i placa "kiriju" za koriscenje mreze i infrastrukture. Na taj nacin moze da se razvije pluralitet komercijalnih kompanija koje bi u konkurentnim uslovima nudile svoj servis, a svaka bi placala "kiriju" za koriscenje infrastruktue mreze.

U tom slucaju prodaja moze da se obavi samo komercijalnog dela kompanije a nikako i drzavnog vlasnistva nad mrezom i infrastrukturama. To pravilo vazi za vecinu demokratija u Evropi, pa ne znam zasto bismo samo mi bili svetske budale pa da prodamo infrastrukturu od koje zavisi drzavna sigurnost.
Dakle prvi korak pre prodaje mora biti podela Telekoma u dve nezavisne kompanije.
Препоруке:
10
3
93 петак, 09 јануар 2015 18:31
Petar B. @ hau jes no
Ne bih se bas slozio da bankrot predstavlja tako lako ili dobro resenje. Personalni bankrot je nekada dobra stvar jer priprema osobu za novi pocetak, ali to se obicno bira, onda kada ta osoba nema sta vise da izgubi. U slucaju bankrota drzave, itekako postoji sta da se izgubi! Ukinuo bi se izvor novih kredita (koji su hteli mi to da priznamo ili ne, potrebni za puko prezivljavanje) a to bi automatski vodilo ili opstim merama stednje, ukljucujuci masovna otpustanja i nemogucnosti isplate plata i penzija (mnogo vecim i gorim nego sada), ili ka mogucoj hiperinflaciji i ponavljanju 1993-e.

Bankrot nije resenje ali cak i u ovoj situaciji postoje bolja resenja nego sto ih ova vlast cini!
Препоруке:
5
1
94 петак, 09 јануар 2015 19:18
Сељак Беземљаш3
Банкрот 1982.г. је заташкан између осталог и тако што нам је ММФ дао кредит од две милијарде долара. До тада највећи крадит у историји ММФ.
Слом СССРа водиће слому наше лаке индустрије која је била заснована, купи на западу текстил или кожу, профирцај то и продај СССРу.(Било је ту и сложенијих производа,по лиценци са запада, нпр багери за површински коп угља)
Од тада смо ми стварно земља радника.Ми смо подизвођачи за сложене послове шивења пантолона, да не речем гаћа, и других сличних и сложених производа.
Уз привреду рушило се и оно што су звали надградња.

Отприлике и на брзину ово је оквир у коме је стварана и створена историјска већина окренута потрошњи,окренута ономе ко држи касу,а неспособна да организује производњу.

Та историјска већина је осамдесетих изашла из периода који можемо назвати:
ВРЕМЕ СПОРТА И РАЗОНОДЕ или САХРАНИТИ СА ПОЧАСТИМА
и ушла у период ПРОНАЋИ КРИВЦА А ОНДА ЈЕ У ЖИВОТУ СВЕ ЛАКО.
Препоруке:
7
4
95 петак, 09 јануар 2015 19:53
Боб
Никад ми није било јасно каква је разлика између стоке крупних и стоке ситних зуба? И што је још важније, може ли се то, као у басни, некако применити на људе и политику.
Препоруке:
6
0
96 петак, 09 јануар 2015 19:59
Сељак Беземљаш4
Тражећи кривца, а држећи се самообмана,неки за кривца прогласише, балван у Книну,и деведесете.
Други криве октобар 2000.г.
Без обзира на појединачне жеље и напоре, и брбљивост, од 2000.г траје перверзна реконструкција седамдесетих.
Цео "напредак" заснован је на задуживању,не само државе већ и грађана и фирми.(узгред већина џипова, купљена је као инвестиција фирме уз одбитак пдв)
Инвестирање у привреду преко Развојне банке Војводине,Агро банке, Универзал банке, разних националних развојних фондова завршило се банкротом као и седамдесетих.Уложени динар није се враћао као динар и десет него као 0,8,или 0.
СНС је пуни континуитет са ДОСом.
Само је мање пара. Па је прича прилагођена том недостатку.
Уз историјску већину, (углавном факултетски образовану)запристају наше занатлије. Они су најплаћенији слој код нас.Често и повремено раде у иностранству.Или за оне који раде у иностранству.Адаптирали су се на услове несолидне државе. Сматрају да је ово добро.
Препоруке:
7
1
97 петак, 09 јануар 2015 20:03
Jasna@DOSSovcu koji se lazno predstavlja pod mojim imenom
Zutac ocigledno te nisu ucili da onaj ko krade taj i laze !
Препоруке:
8
1
98 петак, 09 јануар 2015 22:42
Jasna@Jasna@DOSSovcu koji se lazno predstavlja pod mojim imenom
Ja sam tvoj alter ego koji trbuhozbori ono sto ti stvarno mislis.
Препоруке:
2
2
99 петак, 09 јануар 2015 22:52
Jasna@Jasna@DOSSovcu koji se lazno predstavlja pod mojim imenom
... a posto najbolji medju nama voljeni i prepametni Vucic (nikada) ne laze on normalno ni ne krade (alter ego ovde ironise).
Препоруке:
3
3
100 субота, 10 јануар 2015 12:34
Jasna@Zutacu
Zutacima iz DOSSa ne vredi govoriti navikli ste da lazete i kradete!
Препоруке:
5
5
101 субота, 10 јануар 2015 12:35
Jasna@Zutacu iz DOSSa
Vucic je za vas tata mata.Pocistio vas za sva vremena, zato ga i mrzite!
Препоруке:
5
7
102 недеља, 11 јануар 2015 10:31
Žarko
Slavomir je predložio dobro rešenje!
Slična situacija kao sa EMS-om i EPS-om. Prenosna mreža se ne može privatizovati i kontrola prenosa je u rukama Države. Takođe je moguće, ako kapaciteti prenosa to omoguće, dodavati nove licence. Zašto se toga nisu setili oni koji su plaćeni da štite Državni interes?
Препоруке:
3
0
103 недеља, 11 јануар 2015 10:37
Žarko
I zaboravih pa da dodam:
Ako neko kupi infrastrukturu on posataje monopolista. Zbog slične situacije obustavljen je Južni tok. Hoćemo li u slučaju prodaje kompletne komunikacione infrastrukture doći pod udar nekog EU propisa vezanog za antimonopol?
Препоруке:
2
0
104 недеља, 11 јануар 2015 14:28
Žarko
I zaboravih pa da dodam:
Ako neko kupi infrastrukturu on posataje monopolista. Zbog slične situacije obustavljen je Južni tok. Hoćemo li u slučaju prodaje kompletne komunikacione infrastrukture doći pod udar nekog EU propisa vezanog za antimonopol?
Препоруке:
2
0
105 петак, 16 јануар 2015 11:11
т.
"Ако то није својеврстан злочин, економско (само)убиство и велеиздаја, ја заиста не знам шта је."Лепо речено, и пре свега (као и остатак текста) сурово тачно!
Препоруке:
1
0
106 субота, 17 јануар 2015 18:20
Tурас
Најаче бирачко тело су пензионери .ПУПС напротив једва да пређе ценсус . Значи пензионери (по моту - живео газда на чија се кола возимо)гласају за владајућу странку . Неко је помињао страх . Вучко на задњем заседању ГО СНС је провлачио страх кроз упозорења онима који нападају оне који "успешно" опорављају економију и привреду Србије(а то су пулени - медиокритети СНС) . Знајући да се формирана удружена опозиција добија на популарности (јер све теже се живи) Вучко почиње да прети кроз јучерашња упозорења .Што значи"лепа" се наслућује будућност Србије .Господа у опозицији ДСС ,Двери удружени интелектуалци Србије , требају да бивају активнији . Виже ангажовања по унутрашњости Србије . Отварати очи народу на разним трибинама и подружницама радника . Обелодањивати преваре , лажне тендере и трансакције , унапред планиране (прим. Железара )продаје . Телеком одлази и то би морали да спречимо у супротном за пар година ће да нам бане немац у кућу и упутиће нам сина, брата на присилни рад .
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер