петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Лукава прорачунатост или недоследност Војислава Шешеља?

Kоментари (116) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 16 децембар 2014 23:49
реално
Добра анализа г. Бакареца. Имао сам много симпатија за Шешељеву борбу у Хагу, али и сам сам се питао како је могуће да Вучић долази у обзир за сарадњу, ако се, тобоже, "окрене Русији" а Санда која се окренула Русији је неприхватљиво зло. Није то добро.
Препоруке:
191
91
2 уторак, 16 децембар 2014 23:53
хм
Шеки изгледа као да је био замрзнут у времену и сада одједном пребачен у друго време, зато делује као слон у стакларској радњи. У сваком случају, ово са Вучићем му није требало, чак и ако је нека тактика у питању. А о увредама на рачун госпође Санде Рашковић да и не говоримо. Треба објединити све нормалне патриотске снаге.
Препоруке:
163
70
3 среда, 17 децембар 2014 00:22
Обсервантес
Бакарец, кад будеш схватио да се жртвом квалификујеш онда ти ни тетовације по кожи уз песништво неће помоћи (због чега си својевремено био медијски хит твој максимум!). Потом, кажеш да је СРИ проврени патриота па Шешељ неће да то, ваљда, гратификује? Декларативно, сви су овде патриоте, па и до амбасадорских места. А још жалосније је то што се уз такве родољубље девалвира и промовише у апсурд. Тај апсурд је дело злочина против наде у боље сутра једног малтретираног народа. Бакарец прича о недоследности и манипулацији академика Шешеља. Шешељ манипулатор, него шта! Шта очекујете да буде, као ви „поштени“! Дечаче, неузимај Шешеља више никад у уста зато што ћеш тим, сваким следећим узимањем изгледати све ружније пред својим огледалом. Зашто тај мазохизам и пораз унапред? Бакарец касни бар у три димензије за Шешељем и „онако мислећи“ дао је себи за право да анализира. Седи доле. Без оцене. Нула је превише!
Препоруке:
130
150
4 среда, 17 децембар 2014 00:29
ККС
Чудан ли је овај српки менталитет. Србин Србину је вук.Кроз целу историју свађе, убиства, братоубилачки ратови, ко је бољи,а ко гори, ко је глупљи, а ко паметнији, ко је већи војвода, а ко мањи, данас, "где си брале",а сутра, нож у леђа, а онда долази онај проклети деперсивни оптимизам.И сада аутор, бивша велика нада српске политике, уз кукумачење,не пропушта да пљуцне по Шешељу, а хтео би и да га убеди да је ДСС, с дамом на челу, коју су прогласили српском Мари ле Пен, једина патриотска опција.Зашто би се неко љутио ако поновим оно што понављам равно 11 година да ће и ДС и СРС бити прошлост када им није дозволио онај српски менталит да се уједине након избора 2003 године у децембру месецу.Ако аутор каже да се Шешељ уплашио од већег угледа ДСС, односно да је ДСС конкуренција СРС,поигравајући се и са процентима, зар се није Коштинуца уплашио да направи коалицију са СРС (два пута је имао ту могућноат) када је након наведених избора СРС освојила више 70 мандата. СРС и ДСС су прошлост.
Препоруке:
45
86
5 среда, 17 децембар 2014 00:30
Billy the Kid
Лукава прорачунатост или ponuda Nebojše BAKARCA?
Sanda за нас није ни партнер ни сарадник у будућој власти ма колика да је та власт али је иѕвесно да смо већ сада са довољно гласова у Парламенту.
Ни стари Јован, њен поштовани отац, није био добар политички избор за Србе у тадашњој Хрватској, много је боље било да су академикци Рашковић и Ћосић послушали савет академика Гојка Николиша пре распада Југославије но што му нису дали да доврши своје обраћање Крајишницима. А горка истина је да су погрешили.
Психијатри нису заполитику. То је ваљда јасно.
DSS није признао да је преварио Србију и да је био пучистичка прозападна странка раније омиљена с обе стране Атлантика. Па нисмо шенули!
За СРС то се никада не може рећи.
Наравно, своје грешке морамо да јасно уочавамо и брзо исправљамо. Можемо ли? Да видимо! Нисам за сарадњу са DSS. Кривица им је километарска. Када видим трагове авиона на небу који дуго трају, којима нас Нато трује, сетим се Драшковића и Коштунице.
Препоруке:
94
83
6 среда, 17 децембар 2014 00:38
Драган
Читава екипа из ДССа, нанели су нам огромну штету у сваком погледу. Кад су изгубили подршку газда са запада, окренули се против. Све њих у заборав. Шешељ има мана, али они немају никакво морално право да било шта коментаришу о њему.
Препоруке:
117
79
7 среда, 17 децембар 2014 00:43
veca vestica
Mediji pokusavaju na sve moguce nacine da "ozive" mrtvaca zvanog DSS,ali to vise nije moguce.Kako to dokazati novinarima koji pisu kojekakve nebuloze,a usput daju SANDI nesto sto ona nije.Mislim da DSS na sledecim izborima nece preci cenzus,pa da sam PUTIN dodje na celo DSS-a.Ta stranka je unistila samu sebe.
Препоруке:
90
70
8 среда, 17 децембар 2014 00:45
цмок Торонто
Месец дана пре избора Председнице распале партије,сви Вучићеви медији су писали о Дами са *чистом* биографијом...и то је за мене довољно да нисам за Даму...Аутор више оговара него што аргументима говори..
Ако је за утеху...нико ама баш нико не говори о промоцији књиге ТРЕЋИ МЕТАК политичка позадина убиства..Сви заједно смо веома мали и малодишни..
Бирам речи јер ми је стало до морала у кометарисању трачева.
Препоруке:
84
50
9 среда, 17 децембар 2014 00:55
фристајло
У овом тексту се јасно види рак-рана наше политичке сцене и проблем "кадра", који се том политиком бави; свако у туђем оку види трун, а своје брвно ни не осећа...
Шешељ прорачунат и недоследан?
Јесте, као и сви. Али, свакако не више него ДСС... Није ли то Ваша странка, господине Бакарец?
Ко је правио Владе са "жутима", са Динкићем, Лабусом, Дачићем?
Ко је "испалио" Николића 2008. за место председника Скупштине, слагао и преварио?
Пустите се тога, већ једном. Како вам свима више није јасно да вас народ све листом, мање или више- презире, због свих брљотина, које сте ама-баш-сви правили?
Каква је то инерција, којој сте сви подлегли, у којој сви своју цену држите тако што срозавате туђу?
Свако слово овог текста је доказ да вас све треба истерати из политике, безо обзира на то ко је издајник, ко глуп, ко лукав а ко добар.
Резултати вас "кољу", господине Бакарец.
Па, таман и да Вам ореол над главом сија.
А не сија...
Препоруке:
108
46
10 среда, 17 децембар 2014 01:19
Gradska vlast
Ovi iz ''novog'' DSS misle da su mnogo lukavi, pustili ovog Bakareca da napada jednog srpskog mucenika Seselja koji 12 godina nije bio u Srbiji... Izadjite iz gradske vlasti gospodo iz DSS pa delite moralne lekcije...
Препоруке:
97
66
11 среда, 17 децембар 2014 01:29
Бошко
Међутим, господин Шешељ себе приказује као анђела небеског. Да ли је господин Шешељ небески анђео? Није.

Шешељ је изгубио сваки кредибилитет када је направио коалицију са Милошевићем дајући лажни кредибилитет властима у Србији да су "патриотске" а на крају издали су Србе на целом Балкану.
У деветом минуту снимка (9:01), господин Шешељ за господина Вучића каже: "али, у политичким говорима он је знао да буде још екстремнији од мене".

"манчуријски кандидат" је радио оно што му је "посао" да прикаже Србе као геноцидне а највеће достигнуће му је када је претио са скупшитнске говорнице неколико дана пред Сребрницу да ће "они" "за сваког Србина убити 100 муслимана".

Ова изјава је екстремнија од свега заједно што је Шешељ заједно налупао, али чињеница да Вучић никада није прозван од
- Наташе Кандић, Соње Бисерко, жена у црном
- трибунала у Хагу
- српских босанскихх и хрватских тужилаца за ратне злочине

"манчуријски кандидат" је заштићена зверка.
Препоруке:
99
14
12 среда, 17 децембар 2014 01:33
Драгославић
Хвала Бакарецу. Надам се да ће Шешељ о овоме озбиљно да размисли па да крене са патриотским блоком фронтално на актуелну власт.
Препоруке:
70
28
13 среда, 17 децембар 2014 02:03
Oliver Kromvel
Šešelj je politički spam,cela njegova karijera političara je obilovala nedoslednostima,prostaklukom i manipulacijom.Nema tu nikakve taktike kako neki veruju on se nudi Vučiću i ta saradnje bi možda u nekom momentu i jednom i drugom odgovarala,Šešelj je najstrašnije pljuvao po Miloševiću pa mu nije smetalo da proda predsedničke izbore i za nagradu uđe 1998 u vladu i to tek kao zamena za Vuka i njegov SPO koji su bili prvi pik.Meni je sasvim jasno šta ovaj čovek radi,vrlo je promišljen,hladnokrvan i proračunat u svojim nastupima.Šešelj je otvorio sve moguće frontove sada je na to bio prinuđen za to postoje sasvim racionalni razlozi,obnova SRS teče sporo stranka ne napreduje,Šešelj nije izazvao klizište u Vučićevoj stranci,jesu radikali malo porasli ali njihov domet je 5% do 7% plafon,zbog toga Šešelj sada ide žestoko.

SNS-Vojislav Šešelj tu igra jasnu igru,Nikolić je glavna meta to i Vučiću odgovara ima i on svoje ambicije u pogledu rušenja Nikolića ali tu postoji još jedan faktor.
Препоруке:
75
43
14 среда, 17 децембар 2014 02:10
Oliver Kromvel
Različit odnos prema Tomi i Aleku ipak ima dublje korene koji nisu samo političke već na neki način i lične prirode da nekažem emotivne.Toma Nikolić je u SRS došao kao već formirana ličnost,zreo čovek i predsednik neke male NRS i praktično se ujedinio sa Šešeljom politički,njega Šešelj nije stvorio on ga je samo oblikovao i politički uzdigao,iako u potpuno podređenom položaju Toma je ipak uživao neke privilegije za razliku od ostalih,na kraju krajeva Šešelj ga je uzeo za kuma a kasnije i za zamenika predsednika stranke ali ga je uvek držao u podređenom položaju,to je na kraju puklo što se i očekivalo.Sa druge strane Vučić je Vojino političko čedo on ga je praktično stvorio i podigao iz političkih pelena,sigurno je u dubini duše ponosan na njega jel je uspeo sve što ovaj nije probio je mnoge političke barijere i procente,uzeo je vlast a zadržao je i dalje Šešeljeve manire i retoriku u svakom pogledu to je ta škola,Šešelj i dalje veruje da može da politički dominira nad njim.
Препоруке:
59
27
15 среда, 17 децембар 2014 02:19
Oliver Kromvel
DSS-mislim da je ovde Šešeljeva igra malo dublja i proračunatija,nema to veze ni sa Rusijom ni sa SRI kao osobom ili njenim izjavama.Ja lično mislim da Šešelj idalje igra na kartu Koštunice,treba biti pošten pa reći da se Koštunica nije povukao on je samo izveo politički manevar gurnuvši ispred sebe Aligruduća jel ipak bilo je nadrealno da i dalje vodi stranku kada ona zadnjih 10 godina konstantno nazaduje.Šešelj mu pruža logističku podršku i spreman je još žešće da udari na SRI čija pozicija uopšte nije ružičasta i u mnogo zavisi od Mladenovića i Beogrdskog odbora koji je najvitalniji deo stranke.Koštunica je najavljivao državotvorni pokret međutim taktički se ućutao ja lično mislim da će pokušati na sve moguće načine da povrate kontrolu nad DSS-om i u tome će im pomoći Koštunicin trgovac Šešelj.

SPS-oni imaju zbog čega da se brinu,stranka im ipak opada lagano ali opada,Šešelj ima adut Miloševićevu podršku i to će kada dođe do kampanje obilato koristiti,može da povuče deo glasača.
Препоруке:
42
25
16 среда, 17 децембар 2014 02:19
Jos jedan "Tribalac"
kad se Seselj vratio rekao sam sledece: Za Sandu sumnjam sta je, ali za Seselja sam siguran sta jeste.
Препоруке:
38
11
17 среда, 17 децембар 2014 02:22
Djuka
Seselj proracunato radi, a ovo sto pise Bakarec je zalopojka. Seselj zeli da obnovi politicku snagu stranke i postane najmocniji covek u zemlji. Da bi to uspeo potrebno mu je prisustvo u sredstvima masovnog informisanja, medjutim vlada medijski mrak. Taj mrak treba probiti. Dveri su uspele da dodju do dve predizborne emisije na RTSu pritiscima i mitinzima ispred te kuce. Seselj je dobio odredjeno vreme tako sto je igrao na hrvatsku mrznju I nije pogresio iako su se trudili da ga sto vise eskiviraju. Napadajuci Tomu, opet se delom probio. Da je napadao Vucica niko ne bi preneo. Sad igra na Vucicevu sujetu.Sto se odnosa prema DSS tice, Seselju odgovora da nestane kao direktan konkurent I radi na tome, jer ima snage. DSS bi danas bio slabiji od 3% i da nije bilo rascepa I da su svi ostali.
Препоруке:
42
25
18 среда, 17 децембар 2014 02:28
Oliver Kromvel
Dačić ima zbog čega da bude nervozan,koalicioni partneri su mu kao vrbov klin pouzdani trpi atake Šešelja koji može da mu odvuče deo tvrdog jezgra što bi za njega bilo fatalno.Njegov veći problem je Vučić,poput Šešelja on je veliko zlopamtilo i nije Dačiću oprostio poniženje koje mu je ovaj priredio kada mu je iznudio premijersko mesto van svake logike,Vučić je progutao kuvanu žabu ali će vratiti Dačiću sa kamatom a deo te igre je i Šešelj,to što ga do sada zbog banane i koferčeta nije uhapsio je samo zato što Vučiću treba politička forma,kobojagi koalicija neželi da se sav teret prelomi preko njegovih leđa,Dačić je korisni idijot.

DVERI-Šešelju su oni genralno nepoznanica,sa njima igra toplo hladno iako nema on nikakvu ozbiljnu nameru da sanjima sarađuje,jednostavno je procenio da su ipak respektabian politički faktor,da to glasačko telo nije njegovo i da nemože da ga napada i da mu više odgovara neko krhko primirje dok malo ne prouči situaciju bolje i spremi novu taktiku.
Препоруке:
40
8
19 среда, 17 децембар 2014 02:40
GoranZemun
Posle početne euforije, nakon Šešeljevog izlaska iz aviona i "strahovitih" najava i očekivanja, može se reći samo "cvrc". I to jedno malecko "cvrc".
Razjareni Šešelj ne riče, već prede pred Vučićem. Napadi na Tomu su mu samo performans, da bi donekle sačuvao karakter svog bezobrazno-cirkuzantskog nastupa, po kome je poznat i brendiran. Naravno, on želi Tomino mesto, do Vučića.
Srećom po nas, ozbiljne patriote, taj balon se ubrzano ispumpava i uskoro će se jasno pokazati, da je opreznost Sande, po pitanju Šešelja, bila i više nego opravdana. Prepoznaje se, što je Bakarec naopisao, da Šešelj, Tom i Vučić pripadaju istom rodu i familiji političkih životinja i da njihovim ekosistemom vladaju samo razularene "vrednosti".
Zato, molio bih, sve vas, radikale i vaše radikale radikala, odnosno naprednjake, da prestanete da glumatate antagonizam, koji se u napadima na Sandu, jasno očitava kao jedinstvo. Žena se i ne trudi, a raskrinkava vas.
Препоруке:
59
37
20 среда, 17 децембар 2014 03:00
Djuka
2.

Jedini ko je ocuvao dobar deo snage su Dveri, iako je sigurno I njih oslabio povratak Seselja. Sanda je daleko slabiji igrac od Seselja, dok bi Dveri pruzile daleko veci otpor I manje slabih tacaka imaju nego DSS koji vuce repove iz proslosti. Uz to Dveri odmeravaju svaku rec prema SRSu I ostavljaju karte otvorenim dok ih je Sanda bocnula prvom prilikom I dala povod Seselju koji je jedva cekao. Vodeci ljudi Dveri su vise puta naglasili da nisu ugovorili koaliciju sa DSS, vec samo saradnju po odredjenim pitanjima, I da zele saradnji I sa radikalima sto je vrlo mudro. Zasto bi rizikovali sa slabasnim DSSom kad sa SRSom mogu do 10%, naravno ako se zadovolje njihovi interesi. U politici vlada pragmatizam. Bakarec moralise, I to lazno.  Seselj ako govori nedosledno to ne znaci da ne radi u interesu Srbije. Moralu nema mesta u politici. Ako neki vladar na nemoralan nacin otera zapadne okupatore I vrati Kosovo, neko bi mu zamerao? Politika koja se gnusa pragmatizma je opasna po naciju.
Препоруке:
27
37
21 среда, 17 децембар 2014 03:19
Миле Бре
@ Реално
А шта мислите кад ће се то г. Вучић "окренути Русији"? А вероватно је и Вама јасно да ће и сам г. Вучић бити слабији без г. Николића и других пришипетљи? Теорија да се г. премијер штеди, је привидна. Кад "сазри" отпашће.
Г. Шешељ је доказао, доводећи и свој живот у питање, да је привржен Србији и народу. Показао се успешан и у том озлоглашеном Хагу. После Хага, успео је да узбурка и обрука и Хрватску и европске институције па и шире. ВЕЛИКИ ПОЛИТИЧАР, који смишљено иде против окупатора и непријатеља Србије.
Препоруке:
46
24
22 среда, 17 децембар 2014 03:34
Za i protiv
Da samo kratko opisem sadasnjost i hipoteticku, blisku buducnost.
Apsolutno ne postoji niti jedan jedini politicki faktor u Srbiji koji ima imalo subjektiviteta, ili jos i bolje - kontinualnosti u stavovima i delovanjima. Pitanje je samo ko se vise isprostituisao i na koji nacin. Gradacija ide od sofisticiranog laganja i izjava koje vredjaju elemntarnu inteligneciju maloborjnih gradjana (koji su u tragovima i lako prebrojivi), dok besprekorno se uklapa u profil barem njih 50 %. Ova strategija, cini se ispravno, tretira gradjane teskim glupanima! Druga krajnost je ovo sto gospodin Seselj demonstira - manje ili vise, istinito doduse, insistiranje na prljavom vesu oponenata. Ovde se ne cilja na budjenje pravde, vec na potpirivanje najosnovnihih nagona, a kranji cilj je osvojiti sto vise na dza-bu!Ova strategija racuna na uspavanog divljaka u coveku.
Ostatak, koji se nalazi izmedju ovih krajnosti dace podrsku onoj opciji za koju proceni da ce im vise doneti. Njima, ne gradjanima.
Препоруке:
17
8
23 среда, 17 децембар 2014 04:29
NEMANJA-RADIKALIMA
Licno sam pri stavu da ove podele unutar slabog evrosketpicnog bloka i napadi nisu dobrodosli,i ne treba trositi snagu i opterecivati se prosloscu.Ali ste ga vala preterali fest,i iznosite takve budalastine i dizete Seselja u nebesa kao da je svetac,e pa nece moci da jedan svetac gaji dvoju djavola.

@Обсервантес
Deklerativno da,ali je valjda svakom na svetu danas postalo jasno da ici u Eu i pricati da si patriota prosto nejde.Moza je islo pre par godina,mozda smo i tad ziveli u zabludi.Ali posle svega sto vidimo da se desava,stvar je jasna.Voleti svoju zemlju i biti patriota i nacionalista,a svesno preneti nadleznost svoej drzave na neku uniju i slusati glas Evropskih birokrata a ne svog naroda prosto nejde zajedno.Za mene su sve stranke koje su protiv EU i evroskepticne patriotske.To ne znaci da ja smatram da je SRS savrsen,uf daleko bilo imo bi da pricam do sutra.Ali patriotizam SRS ne dovodim u pitanje ni malo.Ma nemoj Seselj je od Boga dobio dozvolu da etiketira koga oce,
Препоруке:
27
7
24 среда, 17 децембар 2014 04:30
nemanja
a njega ne sme niko.Prosla su vremene zakona iz kunjihe srs i sps i ace vucica.Ima da kaze ko sta hoce i kako hoce.Za razliku od Seselja koji se ponasa kao da je dosao iz kafane,neki ljudi u svojim komentarima ipak biraju reci i ponasaju se.Sto se ne moze reci za Seselja.@KKSDSS i SRS nisu bile na istom putu 2003 godine.Licno pre seseljovog dolaska,nikad nisam ni procito ni pomisli da jedan DSS-dosmanijlsiki kako ste ga vi srpski socijalisticki radikali tada zvali i SRS opste pricali o zajednickoj vlasti.Ali ajde da verujem Seselju,ali napominjem SRS I DSS su tad bile na razlicitim stranam.I sad kad su bile na razlicitim trebale su da se ujedine,danas kada nema posebnih razloga grebete nogama i rukama da se to ne desi.Logika?Nista a?drugi put?Sto se tice te 2008 DSS I SRS su vece bili dogovorili i za vlast u beogradu,i poceli su pregovori za vladu.I onda je sps izdo,i sad je i za to kriv Kostunica.Ma kako da ne,za sve je kriv.
Препоруке:
31
12
25 среда, 17 децембар 2014 04:33
nemanja
@bili
Kad je taj DSS tako los,zasto vam je bio dobar 2008 godine kad ste sa njim hteli da pravite i vladu i vlast u beogradu.Cak ste kao vecinski partner hteli kostunici da date premijersko mesto 2007 godine?Znaci losi dosmanijsli dss,a gle cuda vojvoda izadje iz zatvora i kaze da je i 2003.2007 i 2008 nudio tom izadjniku Kostunici saradnju ?pa vi srpski radikali definitivno volite izadjnike.Izadjnike gajite ko pelcere pa ih lansirate na mesto predsednika drzave,i sa izadjniciam ocete da pravite vlast.

@dragan
a kako SRS ima moralno pravo?70% clanstva vam je danas evrofanitcnije od LDP-ovaca?99% bivsih saboraca na zajednickom projektu velike srbije,danas pozrtvono radi na projetku velike albanije.I vi nekom pricae o moralnom pravu,vi koji ste iznedrili najvece izdajnike u zadnjih 20 godina i vi koji ste saradjivali sa izadjnickom i komunistickom badnitom kako ste mu tepali Slobodanom Milosevice?
Препоруке:
36
13
26 среда, 17 децембар 2014 04:34
nemanja
@veca vestica
Kako forsiraju?Jel tako sto koalcije dveri-dss-srpski intelektualci nije objavljena ni u kuriru,informeru ni na jednoj televiziji sa nacionalnom frekvencijom?jel tako,ili mozda imate neki drugi pokazatelj?prosvetlite me molim vas,gorim od zelje.

@cmok toronto
a mesec dana posle dolaska Seselja svi zapadni mediji (blic se utrkavac)pisu o Seselju?znaci zapadni i vucicevi mediji pricaju o Seselju,Seslje je patriota ti isti mediji pisu o Sandi ona je izadjnik.Vau,da nisam ovu logiku ukapiro ne znam kako bi dalje ziveo.Iz minute u minutu je blic izvestvao o doceku seselju,bio sam na doceku i sve to sto je blic propratio ni sam nisam primetio.

@gradsska vlast i opstina Titel,Bajina Basta i svuda gde je interes da srpski radikali i njihovi pobratimi prave vlats.

Zasto nick vam ne glasi ovako,mnogo je prikladivljiji?
Препоруке:
29
10
27 среда, 17 децембар 2014 08:16
Ovo je iskren tekst
A nadam se da je i onaj Šešeljev intervju bio iskren kada su ga dosta pitali o Rusiji i Južnom toku. Ovde je ipak reč o borbi za biračko telo. Eno već se piše da se Nenad Popović nudi Vučiću. A Šešelj njega ističe u odnosu na Sandu kao što i Aligrudića ističe.A i sam se preporučuje Vučiću.Voja se još nije probudio iz haškog sna.Sanda i njeni su najpatriotskiji i najrusofilskiji deo DSS.No Šešelj cilja opet na primitivce i neobrazovane zbog masovnosti,dok je DSS još uvek salonski. A Rusija u defanzivi. Ne valja! Ne znam kako će se dogovoriti. Ali ako se ne dogovore ništa od cenzusa. Sada je jasnije zašto Voja voli da maše praznim pištoljem po studiju ili da proziva Hrvate, a Sanda više tipuje na ustav i neutralnost. Sa Švabama i Amerima to ništa ne pomaže...
Препоруке:
33
7
28 среда, 17 децембар 2014 10:47
гаврило
Неко ође лијепо написа да је србин Србину ВУК!И то је то косовско проклетство које нас прати кроз цијелу историју.Нису ни стари грци боље писали о нашим прецима:само се свађају и пију!Тако је и шешељ продук свих наших наталожених гена:на једној страни геније на другој невероватно одвратан и сујетан до крајности!У политици мора бити све онако како он каже али зато и пролази баш тако какав је!Има ту свега као босански лонац, само нема заједничке и ујединитељске памети, нема саборности.Када би тога било не би ми ни имали што сада имамо:Николића и Вучића који су засјели на трону издајства без било какве опозиције а ти остаци остатака какви су боље и да их нема!Мислим да у србском Роду више није проблем ни Алек,ни Војвода,ни мртав Ђинђић:проблем је сам србски Народ који је изгубио своју вертикалну нит, изгубио и док је изнова пронађе можда ће и сам нестати!Зато није чудо да у србској Спарти столује мафијаш над мафијашима у србској Атини сиједе сепаратисти а у Београду најгори од најгорих...
Препоруке:
28
2
29 среда, 17 децембар 2014 10:53
anta
Још једна прича из обимног романа под називом Девета рупа на свирали и добровољни одлазак у Хаг
Препоруке:
14
25
30 среда, 17 децембар 2014 10:56
добро се држао у Хагу
Геније деструкције, али барем има петљу.
Препоруке:
30
6
31 среда, 17 децембар 2014 11:26
Sutjeska i Neretva
Jedino ŠEŠELJ odje je pošten.on se u tom hagu držo kej svi komunisti pred kraljevim žandarima prije rata a što jer je ispravan u duši i za socijalnu pravdu.svi ostali su protivu radnika.jedino što ne valjamu je one kokarde i bradurine.a ovi BAKAREC se istetoviro i on da vodi partiju koj i SANDRA.samo ŠEŠELJ more protiv ovije imperijalista i njijevi domaći slugu
Препоруке:
19
28
32 среда, 17 децембар 2014 11:33
Ruzica Vujovic
Ako je gospodinu Bakarecu stvarno stalo do patriotskog bloka morao bi pomenuti i ne manje katastrofalne pogresne procene i greske DSS koje su dovele do potpunog marginalizovanja patriotskih, anti-EU stranaka.

Takodje, DSS nije iskoristio Seseljev povratak da jasno i glasno osudi Haski tribunal kao instituciju koja sudi srpskom narodu i istoriji, kao i monstruozni skandal sa drzanjem jednog Srbina preko deset godina u istraznom zatvoru. Zasto to nisu ucinili, zasto nisu pozvali svoje clanove da pozdrave srpskog mucenika, pa bio on i politicki protivnik?

Ovaj svadjalacki i "ja pa ja" ton DSS se ne razlikuje mnogo od takvog istog tona gospodina Seselja, s tim sto se za Seselja moze imati izvesno razumevanje, buduci da je vise od 10 godina bio izlozen torturi.

Mislim da trenutno Dveri daju mnogo bolji primer kako se radi na formiranju patriotskog bloka.
Препоруке:
19
25
33 среда, 17 децембар 2014 11:47
СР ЈУГОСЛАВИЈА
По патриотизму се са Шешељем мало ко може мерити. О петооктобарским пучистима да не причамо...
Препоруке:
42
19
34 среда, 17 децембар 2014 11:48
Sceptical Woman
Размишљам нешто...Хаг га ослободи оптужбе, он се излечи, прилагоди своје ставове и идеје новом времену и околностима, и ми га изаберемо за новог председника Србије.
Препоруке:
18
10
35 среда, 17 децембар 2014 11:58
Sutjeska i Neretva
Druže ŠEŠELJ brate i prijatelju odbaci te kokarde i dražinovce privati se radničke pravice i podrži penzijonere i sva JUGA će stati iza te.ovi svi ostali ko mutaviduvaju utu nacijonalističku tikvu i zato druže nema radničkije plata i pemzija.samo se buržuji bogate.podrži brate da se omladina zapošljava u našijem fabrikama ane da se tetovira
Препоруке:
14
20
36 среда, 17 децембар 2014 12:13
Драгослав Симић
Шешељ је човек од задатка.Чији је уистину играч многи већ знају,осталима ће требати време као и многима који чак и данас мисле да је Тито највећи син.ВШ да жели могао би Вучића да растави на фронцле.Али Вучић је био главни Благајник СРСа,тако да је историја СРС/СНСа, је и историја изнуда,превара,продаја и разбијања.Вучић је упућен у све Шешељеве токове "испод жита" и Шешељ ће свим својим умећем радити на растурању било каквог патриотског окупљања.ВШ иако је политичар,њега власт не занима(два пута уновчио победе преко "благајника").Њега искључиво занима да он буде једини аутентични представник српства,како би истинско СРПСКО СТАНОВИШТЕ остало пусто и шешељевски облаћено.У сваком случају Шешељу желим здравље и дуг живот,као што и сваком српском родољубу желим да са српског становишта сагледа Шешељев учинак за државотворност народа.
Препоруке:
33
18
37 среда, 17 децембар 2014 12:20
Грегор Самса
Небојша, не буди суманнут...:)
Препоруке:
12
15
38 среда, 17 децембар 2014 12:22
Ђука
@Sceptical Woman..... То је могао да уради и да не иде у Хаг и имао би подршку САД-а, попут вашег милог ДСС-а. Издајом би пљунио на године личне жртве и одрицања које не може да понуди човек без чврсте воље и уверења. Које су личне жртве поднели ваши лидери? Док су они распродавали земљу, слали генерале у Хаг, шетали се по свету и управљали фондовима, Шешељ је седео у затвору. И коме треба да верујем?
Препоруке:
27
11
39 среда, 17 децембар 2014 12:34
Sutjeska i Neretva
Druže DRAGOSLAVE a što tebi smeta TITO.pa jel se omladina za vrijeme TITE tetovirala. jes ti služio JNA jel se smjelo tamo javno tetovirati.a ŠEŠELJ je druže ispravan.a ovi BAKAREC i SANDRA bi da se omladina tetovira i da neradi ništa a dje je plata a dje staž to druže BAKARACA ni brige nije
Препоруке:
9
23
40 среда, 17 децембар 2014 12:47
marlon
rece cecin sin preneki dan na proslavi punoletstva kada mu je alkohol odvezao jezik, da je arkan ziv i zdrav... mozda uskoro dobijemo i neke nove informacije o slobi pa cemo na sceni imati istu ekipu koje su bile americki izvrsni producenti sa slicnim likovima iz hrvatske i bosne za proces rasturanja bivse sfrj pod radnim naslovom: zivela srbija....
Препоруке:
7
18
41 среда, 17 децембар 2014 12:54
Драгослав Симић
Друже "сутјеска и неретва".Када вам је то уведен интернет у кустуричином подруму?.
Препоруке:
23
4
42 среда, 17 децембар 2014 13:03
Sceptical Woman
@Djuka

Ne znam odakle Vama ideja da je meni DSS mio? Nisam član DSS, nikakve veze nemam s DSS.
Препоруке:
14
1
43 среда, 17 децембар 2014 13:03
Форевер Јанг
Радикали су последњи који некоме могу држати лекције о издаји и велеиздаји. Из њихових редова су се излегли издајници "капиталци".
Препоруке:
25
20
44 среда, 17 децембар 2014 13:25
Агент
Ако се ав ав помиње као издајник, највећи медијски манипулатор и лажов у смислу предизборних обећања који држи лопове у Влади јел то напад или похвала. Ако се најавњује консолидација странке и протести на пролеће који треба да оборе Владу и доведу до превремених избора да ли је то напад на вучића? Г. Бакарец да ли сте пажљиво погледали све што је г.Шешељ изјавио од кад је дошао у Србију и да ли сте све то добро упоредили, анализирали и оценили?
Препоруке:
20
6
45 среда, 17 децембар 2014 13:32
Агент - бесмислице г. Бакареца
Кад говоримо о таквим изјавама, г. Шешељ такође превиђа да га најновија изјава о Зорану Ђинђићу сврстава раме уз раме са колегом, војводом Николићем, који је познат по нехуманим изјавама о Ђинђићу и Ћурувији.

А што да жали ђинђића? Ђинђића може да жали породица или неко ко је имао личан однос са покојником. За мене је ђинђић човек који је усред бомбардовања док су нас звери засипале осиромашеним уранијумом и касетним бомбам, убијали нашу децу и уништавали нам земљу седео и разговарао са нато главешинама.
Препоруке:
31
6
46 среда, 17 децембар 2014 13:36
Агент - бесмислице г. Бакареца
Кад већ говоримо о величини у политици, није наодмет подсетити да је на изборима 2012. године, ДСС освојила 7% гласова, СРС- 4,6% а Двери 4,3%. На изборима 2014. године ДСС је освојила 4,2% гласова, Двери -3,58% а СРС- 2% гласова.

Резултати избора су промењиви, некад си на врху некад на дну али је борба непрестана. Гледајући резултате избора од почетка вишестраначја у Србији 90'тих наовамо дсс је политички патуљак у односу на срс.
Препоруке:
21
10
47 среда, 17 децембар 2014 13:40
Агент
Прво да подсетим да су Двери и ДСС 18. новембра формирали патриотски блок.

Ајте мало погледајте званична сапштења двери и изјаве челника па поразмислите да ли сте се добро изразили. Потписан је споразум о пет тачака око којих се двери и дсс слажу. Потписани споразум се сматра као нешто што је зачетак патриотског блока али не и дефинитивна ствар око којег нема даљег разговора.
Препоруке:
20
8
48 среда, 17 децембар 2014 13:44
"Opozcija" da je svaka vlast poželi?!
Uvijek sam pisao da "takvu opoziciju" svaka vlast treba da poželi kakva je "opozicija" u Srbiji.Svađaliće, pljuvači,ko rogovi u vreći, misle da samo oni imaju poamet, da samo oni imaju političke strategije, viđenja, da imaju saveznike a da su drugi bez vizizije, bez pameti i znanja o bilo čemu i na kraju imaju rezultat da ispadaju najgore budale u svakom pogledu, uvijek kratkih rukava i nogavica i nikada vlast.Uvijek sam to pisao, uvijek i opet se potvrđuje da sam u pravu.Sa takvom "opozicijom" Aleksandar Vučić će vladati još najmanje 20 godina pa i više.Pa neka vlada onaj ko zna, ko ne zna, neka se laje.
Препоруке:
10
7
49 среда, 17 децембар 2014 13:45
as
Odlican tekst, do detalja precizan i konkretan
Seselj je ocigledno izgubio kompas, posebno sto nudi Vucicu saradnju ako se okrene Rusiji a pljuje DSS koji je vec za Rusiju.
Препоруке:
20
18
50 среда, 17 децембар 2014 13:53
Агент
Знамо и да је СРС била екстремна не само у политичким говорима, него и у политичком деловању.

А дсс и досманлије нису?
Препоруке:
17
9
51 среда, 17 децембар 2014 13:55
дете
Углавном тачно, осим оног делића да Николић и Шешељ сличе. Баш напротив, Вучић и Шешељ су врло слични, тј. Вучић и својом физиономијом и ставом подсећа на Шешеља и то је оно што се Шешељу допада. Ипак је он само човек и његовој сујети одговара да верује да је изнедрио једно "enfant terrible" што Вучић суштински није. Он је један стармали глумац. Шешељу Двери сметају јер сва тројица заједно немају у себи ни зрно духовности, а оно што човек нема, а схвата да људи цене, зна да засмета. И да нажуља.Као што зилоти жуљају један део СПЦ. Што се тиче Санде, ту је мушка сујета прорадила, као и код другог Воје који утече главом без обзира. Ових дана је актуелан албум са сличицама фудбалера. Какав би посао направио неко ко би пустио у продају албум са сличицама политичара у Србији. Једини проблем би био у коју екипу да смести неке од њих. Лично бих са таквим сличкама радо играла тапке.
Препоруке:
20
8
52 среда, 17 децембар 2014 13:57
Sutjeska i Neretva
Druže DRAGOSLAVE ja živim na trećem spratu u stanu koji mi je TITO omogućijo da zaradim sa mojije deset prsta, a ti i tvoje bradonje nemerete ni podrum obezbjediti omladini nego samo tetoviranje i nacijonalizam a tu vam pomažu i ovi popovi kao i imperijalisti i domaća buržoazija
Препоруке:
12
20
53 среда, 17 децембар 2014 14:06
sjajan je mr seselj
covek je preziveo sve jade i uzase haga i preziveo
veliko postovanje
Sta radi srbija
prvo do ovih izobra je imala vise od 50 partija i sve su to mafiice
onda sada je samo jedna
a koja je to partija
nekakva van parlamentarna pa onda ne samo da je usla nego osvojila vecinu i sada vodi zamlju sa para meta super mega omega pravom
i sustina je
navac je odnesen a teret je prebacen na sve te u penzii i ko jos radi za saku dinara ili nizasta
pricom ekonomija nema veze sa politikom su
sve pare iznete i krediti pokradeni
i dalje se pricaju bajke
sta kazu kinezi
u kini je bezplatno skolovanje
menadzment firmi je u vecini priivatan
i zdravstveno osiguranje je besplatno
saobracaj i industrije u velikom usponu
i sada je N1
srbi to su ljudi neljudi
pozdrav za kineze i mr seselja
xinnien kuailie he shangdan kuaile 2015
Препоруке:
9
11
54 среда, 17 децембар 2014 14:07
Агент - бесмислице г. Бакареца
Међутим, господин Шешељ себе приказује као анђела небеског. Да ли је господин Шешељ небески анђео?

А где и кад је он себе тако узвисио? Да не претерујете малко г. Бакарец? г. Шешељ је водио надчовечанску борбу 12 година против вишеструко јачег противника и победио. Он има црно на бело да је интелигентан, истрајан, неуморан, борбен, образован, бескомпромисан борац за СрБску националну идеју.... свега тога је г.Шешељ свестан, зашто би глумио лажну скромност? Шта од овога има гђа Рашковић - Ивић? Да ли она има све ове одлике, ако поседује све ове одлике да ли их поседује у истој као г.Шешељ, да ли има црно на бело доказ за то? Можда вас и цео дсс и саму гђу Рашковић - Ивић жуља чињеница да ако би се бирао лидер патриотског блока онда по свим одликама то место припада г. Шешељу? Али је онда сујета на вашој страни, јер бољем од себе нећете да признате вођство??? Ако је тако онда нисте борац за националну идеју већ политикант личног интереса???
Препоруке:
24
7
55 среда, 17 децембар 2014 15:14
Neša
Sve dok političari budu želeli da žive od politike (NERADA) otimaće se za fotelje (NERADNIČKA RADNA MESTA) i za te potrebe upotrebljavati i zloupotrebljavati sva raspoloživa oružja jer "cilj ne bira sredstvo". U svim Srbijama i Jugoslavijama u proteklom veku uvek se najbolje živelo upravo od politike tj. nerada. Vremenom fotelja (neradničkih radnih mesta) sve je manje, novca takođe, pa je logično da je borba žustrija, bezobzirnija, bahatija, prizemnija, odvratnija, ljigavija... To je posledica našeg geostrateškog položaja - svima smo zanimljivi kao plen zbog prirodnih resursa i kvalitetnih ljudi (njegovog nepolitičarskog dela) do kojih mogu doći samo porobljavanjem, vojnim, ekonomskim ili drugačijim, a za šta su neophodni insajderi. Upravo ti poltroni spremni su na sve zarad dobrih mesta u debeloj ladovini gde se bogovski živi od nerada. Njima su bitne samo njihove guzice za koje se bore preko grbače naivnog radnog naroda koji rmbači za mizeriju "dobrog" života.
Препоруке:
14
0
56 среда, 17 децембар 2014 15:15
Србин
Бакарец је дао добру анализу Шешељевих говора по повратку из НАЦИФАШИСТИЧКОГ АНТИСРПСКОГ КАЗАМАТА,осим дела који се односи на Шешељев однос према Ђинђићу.
Зоран Ђинђић је учествовао у спремању "основане оптужнице" против Шешеља да би ХАШКИМ ЏЕЛАТИМА изјавио: "Ево вам га и НЕ ВРАЋАТЕ ГА ВИШЕ" где је Шешељ провео 12 (дванаест) година под перфидном и "софистицираном" тортуром УСА ЕУ нацифашиста и зликоваца. Зато би сваки други исказ Шешељев о Ђинђићу био лицемеран и лицемерно срачунат.
Оставите то да је Шешељ "добровољно" отишао у Хаг. А који избор је, У ОНОМ ВРЕМЕНУ И ОНИМ УСЛОВИМА, имао КАДА ЈЕ ХАГ ПОСЛАО ЗАХТЕВ ЗА ЊЕГОВО ХАПШЕЊЕ И ИМАО "ОПТУЖНИЦУ"?
Па Ђинђићева власт изручи ХЕРОЈА С.Милошевића, и поред народне одбране, па би се тада тако десило и Шешељу. Данас је клима у народу другачија: НАРОД је сит ЕВРОПЕЈСКИХ ПРЕВАРА од европских битанги и "наших" битанги и јајара.
Препоруке:
20
2
57 среда, 17 децембар 2014 15:22
МЈ
Заборавили сте да кажете да је Шешељ рекао да четници кољу усташе зарђалим кашикама за ципеле, као и да је пиштољем претио таксистима и студентима. А и на суђењу у Хагу је псовао у директном преносу.
Све у свему, свако ко је: млад, леп, образован, толерантан и васпитан у грађанско-демократско-православном духу неће на изборима да гласа за СРС ни за Шешеља.
Ја нисам, па хоћу.
Препоруке:
10
19
58 среда, 17 децембар 2014 15:36
legitimno-poželjno
Da nacrtamo Bakarcu u čemu je kvaka:
SRI je bila (verovatno i ostala) velika DOS-ovka, Vučić nema niti je imao veze sa DOS-om - jeste sa dosovcima što ga je i odvelo u izdaju, a Nikolić je nevažan - efemerna pojava, kolateralna šteta Tadićevog sunovrata, izdajnik bez trunke integriteta!
Znači, zamandaljena su i vrata i prozori prema bivšim prvacima i prvakinjama DOS-a - apsolutno legitimno-poželjno!
Препоруке:
12
16
59 среда, 17 децембар 2014 15:42
...
"Koštunica mora da ostane predsednik DSS. Bez njega na čelu DSS ne vodim sebe u stranci“, izjavio je za Danas Nebojša Bakarec, član Predsedništva i Izvršnog odbora DSS.
Danas, 19. 3. 2014.

Bez suvišnih reči.
Препоруке:
21
5
60 среда, 17 децембар 2014 15:54
Slavomir Srpski, pogled iz zemunice
Stavio sam lonac na vatru i dodao drva da jac plamti i sada se vracam dnevniku: danas,17.12.2014, citam i divim se slepcima: biju se DSS i SRS ko ce biti veci Rus. Jednima je i Vucic dobar ako nabije kozacku subaru na glavu, a drugima nije zbog karaktera. Eto nevolje, pa kada nemamo cime da merimo, hajde da merimo po mri Rusije: doci ce kazaci da nas oslobode pa je bolje biti najveci Rus u Srbiji.

Elem, dok cistim lulu promisljam da prave racun bez krcmara- Rusija se povukla pred jacim i Balkan je sam, lizu rane sa Tusrcima pa nam kazu: upravite pogled na Bosfor ako cete cevke gasovodne! Jerbo nemaju pare, rublja pala, recesija na pomolu! Uh, koliko sve drugacije od situacije pre Socija i bacenih para na igrice, da im se i zapad (za)divi! Moze, i mi da se divimo, ali rubalja nema, Rusije nema ovde, a mi moramo gledati u Tursku na bosforu! Elem ipak ostaje nam Kina: glasacu za stranku koja zeli u savez sa Kinom! Nazdravlje!
Препоруке:
5
13
61 среда, 17 децембар 2014 16:07
nit ovo nit ono
Čudan je taj Nebojša Bakarac, bez nekih naročitih ambicija u svojoj stranci, bez želje da se izdigne nekim značajnim doprinosom, bez preuzimanja dodatne odgovornosti da postigne nešto više i bolje ALI zato sve zna o drugima, drugim strankama, nelojalnoj konkurenciji, anđelima i demonima među onima sa kojima bi da (ne)sarađuje!
Ništa konstruktivno nije izjavio, napisao i kao takav - patriotski luk nit će jesti nit mirisati!
Препоруке:
18
12
62 среда, 17 децембар 2014 16:10
Никола
Шешељ анђео небески? Ко је то тврдио? Таква конструкција се први пут појављује у овом тексту, с тим да Небојша Бакарец покушава другима да је стави у уста.Даље, Шешељ објашњава како су они 15 година могли бити у СРС и шта се касније десило, на то се Бакарец не осврће него извлачи неке своје закључке који се не базирају ни на чему...Даље, постоји велика разлика измећу "екстремисте" (поготово када се мисли на негативан контекст, што не мора увек бити) и "екстремног говора", а овде постоји признање једино о томе да је Вучић био екстремнији.Ако се ја, на пример, залажем да се силовање кажњава казном затвора до 2 године, а неко други буде од мене екстремнији и тражи за исто делу казну до 5 година затвора, то не значи ни да је он екстремиста, а поготово не ја.То је једноставна логика, али шта то занима господина Бакареца који унапред већ зна какав текст жели да напише без обзира на чињенице.
Препоруке:
19
5
63 среда, 17 децембар 2014 16:11
Jovan T.
Овај текст служи само да замути воду и унесе додатну неслогу. Веома лош потез господина Бакареца.
Препоруке:
19
13
64 среда, 17 децембар 2014 16:37
sasa 076
Šeki je ono sto je oduvek bio cirkutant omiljeni opozicionar koji je debelo naplatio svoje sebovanje, zato sad za Vučka radi prljav posao i blati Sandu
Препоруке:
16
18
65 среда, 17 децембар 2014 16:37
Miroslav
Pratio sam suđenje (snimke) Šešelju i ostajao budan do tri ujutro, a poslije u sedam na posao. Bilo mi je veoma drago kada je došao u Srbiju. Međutim moram da priznam da se potpuno slažem sa analizom Nebojše Bakareca, jer sam i ja sebi, nezavisno od njega, postavljao slična pitanja. Sigurno nemam intelektualnu snagu dr. Vojislava Šešelja, ali znam da posjedujem dobar nivo logičkog rasuđivanja i da sam moralna ličnost. Davno sam naučio da inteligencija i moral nisu isto.
Препоруке:
16
19
66 среда, 17 децембар 2014 17:47
Marko
Slažem se u potpunosti sa Srbinom.Čemu to zgražavanje nad,kao nehumanom,Šešeljevom izjavom da se radovao Đinđićevoj smrti.A je li bio human Đinđićev poziv NATO-u da nastavi bombardovanje Srbije i time ubijanje srpske dece i građana,rušenje svega onoga što su generacije u Srbiji stvarale.Je li bila humana poruka Kurvi del ponte"vodite ga i ne vraćajte više"Humana je i poruka "kom je do poštenja nek ide u crkvu,a ne u politiku".Humano je bilo i izručenje Miloševića na Vidovdan.Humano je bilo i slavlje i baloni u Beogradu kad su ubijenog Miloševića dopremili iz Haga.Tad se nije oglasio g.Bakarec jer su to bili njegovi iz DOS-a.Šešelj je kao i uvek samo bez dlake na jeziku,iskren i zna reći "popu pop,a bobu bob"
Препоруке:
15
2
67 среда, 17 децембар 2014 17:57
@Miroslav - nit ovo nit ono
Pa ako vam je stalo do morala a vi idite u crkvu reče jednom omiljeni političar sadašnje samozvane prve dame patrijotskog bloka.
Ironija sudbine ili sudbina ironije je da DOS-ovci opet kolo vode, mute vodu - nema tu ni morala, ni inteligencije, a Šešelj će ući u legendu kao trn u oku i Kurti i Murti!
Препоруке:
15
6
68 среда, 17 децембар 2014 18:24
Рђосав
... сујетан је, и увредио га је њен став спрам његове нехумане изјаве "да је и даље поносан на то што се радовао убиству Ђинђића". А госпођа Рашковић Ивић је том приликом одговорила на питање новинара агенције Бета: "Господина Шешеља, изјаве попут оне да се радује што је Зоран Ђинђић убијен не квалификују за сарадњу са ДСС".
- и ја сам се много обрадовао кад су рокнули Ђикија, и никад нисам ревидирао став. А сматрам се великим хуманистом. И алтруистом. Шта ћемо сад?

- друго, однос према Ђинђићу и - с друге стране - Милошевићу - јесте лакмус-папир за идентификацију "другосрбијанаца". Овим се и Бакарец (очекивано) приказује као припадник "Демократског Блока" (другосрбијанци) - уосталом, ДСС је два пута - у џа или бу ситуацији - одлучио да припада Другој Србији. Конечно.

- и треће, ДСС треба да нестане, дефинитивно. И - фала Господу Богу (чуј мене атеисту!) нестаће.

- и последње: за Шекија више не гласам, због његовог инаџијског и затуцаног антикомунизма.
Препоруке:
15
15
69 среда, 17 децембар 2014 18:26
Peter RV
@Агент - бесмислице г. Бакареца
Odlican komentar!
Bakarec ,ocigledno, pokusava da se vrati u DSS kao 'eminans grize' i da dovuce natrag Kostunicu. Dvije neoborive cinjenice, ne prave nikakvi utisak na njega.
Prva- da je Seselj dokazao da je uzorni patriota srpski i da njegove mane su blijede prema njegovom zrtvovanju za dostojanstvo i ponos Srpstva. Kad Seselj kaze da je protiv EU i za savez sa Rusijom, ima li neko ko moze da mu ne povjeruje?
Deuga cinjenica jeste, da SRI treba jos da dokaze gdje stoji u svemu ovome. Jedna je stvar napisat u programu da je njen DSS 'euroskeptican' i da zeli da se'okrene' prema Rusiji- a sasvim druga stvar je djelovat u tom smislu.
Dok je ovo Seselju neobavezno, Sanda bi morala da se 'kompromituje' u nekoj slici sa Putinom, da bi bila ubjedljivija. Zasto to ne uradi, bas sad kad je Putin napadnut sa svih strana? Sto ceka? odobrenje neke ambasade?
Ovako, padace uvijek sumnja na nju da zeli da sjedi na dvije stolice, kao i njen predhodnik.
Препоруке:
19
8
70 среда, 17 децембар 2014 19:27
Miljan Damjanovic
...Bakarec, resio da stavi na papir par recenica... Oni koji smatraju da je u Srebrenici izvrsen genocid daju sebi pravo da komentarisu POBEDNIKA (Seselja)!
Препоруке:
20
3
71 среда, 17 децембар 2014 19:31
MP 1
podrzavam generalno DSS, ali ta saradnja sa Rusijom ...Do sada RUsi su kod nas podrzavali razne negativce, podzemlje,
evo i Ivicu Dacica sto je skandalozno, mislim da njihova uloga u srpskoj stvarnosti u poslednjih 25 godina NIJE bila uvek dobronamerna. Zato mislim da je Kostunica (usprkos sporosti, neobavestenosti) imao pravo sto je zagovarao politicku NEutralnost, samo NEutralnost odbija i Ruse i Anglosaksonce a obe ove struje imaju dosta uticaja na stvarnost u Srbiji pa je zato ova ideja ozbiljno potisnuta. Mislim da saradnja sa Rusijom treba da bude umerena.

MIslim da je Seselj i NEdorecen i lukav;

Zalazem se da se preko javnosti izbori promena u zakonu o dobrotvornim fondovima gde se mora znati ko finansira dbrt. fondove. Posebno u slucaju D. NIkolic. Ovaj fond ima mnogo zloupotreba i treba ga zatvoriti. Sem toga Nikolic stalno ulazi u konflikt interesa. On kao predsednik NE moze da bude i lobista za privatni fond svoje zene. Cist konflikt interesa i vrlo losa poruka.
Препоруке:
12
6
72 среда, 17 децембар 2014 20:24
Jasna
DSS je uveo Srbiju u okupaciju zajedno sa njihovim zutim partnerima Djindjicem,Cedom ,Cankom,Dinkicem...sa kojima su potom sproveli pljackasku privatizaciju i slomili kicmu Srbiji.
Jos imaju obraza da se jave!
Препоруке:
18
18
73 среда, 17 децембар 2014 21:32
Летећа главоразбијајућа четничка цокула
Шешељ је политичка крнтија, израубована олупина коју треба откотрљати на сабиралиште секундарних сировина, тамо претворити у фурду и расходовати.
Духовни отац највећих политичких конвертита у историји Србије! Слаба је вајда што их се одрекао. Сад се понаша ко "жалостан отац немогуће деце".
Он мора у манастир, да окајава своје грехе.
Јер грех је неизмеран: сваки српски дом у којем се појави или спомене накот који је изашао из његовог "шињела", опогањен је и оскрнављен. У сваки такав дом по изласку сотоне треба позвати свештеника и освештати га.
Велики део тог проклетства припада Шешељу.
Нека му Бог подари здравље! И далеко му лепа кућа.
Препоруке:
19
24
74 среда, 17 децембар 2014 21:42
MP 1
Ako se neko generalno slaze sa DSS-om ne znaci da podrzava pljackasku privatizaciju! Nisam njihov port parol niti clan, imaju svoje greske i za to treba da su politicki odgovorni.

Pljackanje Srbije je pocelo sa Milosevicem i njegovim ljudima. Nije bilo kraja njihovoj bahatosti, haranju mafije Srbijom devedesetih. Posle 2000e sada vec jasno moze da se prepozna ko je za sta odgovoran, samo kada bi mediji bili iskreni.

Ni sam Seselj nema problema sa tipovima kao sto je Miskovic i slicni; Nije se zapitao kako su stekli imovinu; Izgleda Radikali ne pitaju za poreklo imovine sem kod onih koji im nisu po volji (trenutno) Vrlo je to prevrtljivo i NEkonzistentno;
Na prozivke sta je ko uradio treba da odgovore oni koji su uzimali ucesca u pljacki, primanju mita, i slicnim mesetarenjima.
@ jasna, vi kao da ste dezurni "napadac" na sve neistomisljenike; Steta sto tako usko vidite i pisete;
Препоруке:
12
10
75 среда, 17 децембар 2014 22:38
Анонимус
Схватили смо - аутор велића ДСС. Али, ако Србију треба ДСС да вади, онда нека пропадне одмах.
Препоруке:
14
13
76 среда, 17 децембар 2014 23:00
Посматрач
Мени се чини да је СПС Ивице Дачића својим "заокретом" 2008. годинe доста утицао на оснивање СНС - кад могу Они што не би могли и Ми.
Препоруке:
7
2
77 среда, 17 децембар 2014 23:03
Billy the Kid
kome gosn Nemanji

1 Član sam OO SRS mestu sa tri slova.
2 Po ubeđenju komunista. Uostalom Šešelju je predato odlikovanje Zjuganova... Komunisti visoko cene angažovanost V.Š. protiv doskorašnjeg W.O. V.Š. ima doprinos da se pokojni W.O. usmrdi i demontira.
Levičare širom sveta ne zanima njegova četnička parada već hrabar sukob sa zapadom.
3 Sada o T.N. sa kojim sam doveden u uzročnoposledičnu vezu
Ranije, davno, ovacije T.N. i A.V. na njihovom skupu u S.C. propratio sam tako što sam otsedeo dok su se dizali ćetnici i masa zapomagalo kroz himnu. To nije moja himna! Tada nisam bio u SRS. Pomenute sam prozreo pre svih u SRS i prezirem ih više od Voje Šljive.
4 Opet se pitam hoćemo li uspeti u reformisanju. Naši OK! Obraz NO!
5 Jasno kažem da je DSS politički pirat a puč 5.10. terorizam a zaprašivanja NATOa po nama uz dozvolu Voje Šljive GENOCID.
Ko mi uzvrati neka počne od kraja. Čik!
Препоруке:
6
3
78 среда, 17 децембар 2014 23:14
Обсервантес
@NEMANJA-RADIKALIMA, ти си једно педесет димензија испод теме коју коменатришеш. Јес бре, нејде, нејде. Него ми није јасно какo такви као ти успевају у животу. Наместили вам антисрпски хумус па сте органолептички истог мириса. Укус ме неинтересује. А ви то једете. И певате ли певате. Певај бре. Да те обавестим , нисам радикал, нисам милошевићевац. Ја сам Србин. То што су Милошевић и Шешељ део мог координатног система није моја жеља. Понуда је уникатна и бритко омеђена захваљујући монополу двојице набројаних за једно и најважније, теби који то не можеш да спознаш. Већина чипованих и линеарних који мисле да "мисле". Е њима си близак. Џаба ти даљи, сваки следећи покушај да постанеш супротно! Лимит. Овим рептилима од Срба поручујем да увек могу бити као они, предмет, намештај. Проблем је у томе што они не могу бити ја. И то боли све оне који су се одбили од зида који се зове "Обсервантес"!
Препоруке:
8
9
79 среда, 17 децембар 2014 23:19
@leteca cetnicka cokula
Izgleda da je tebe ta leteca cokula pogodila direktno u glavu!
Препоруке:
7
3
80 четвртак, 18 децембар 2014 02:24
Турас
Не могу да не поменем значајан утисак који оставља Бакарчев коментар . Да ли је важније Шешељева лична преокупација бившим сарадницима (Вучко , Тома)или стварање патриотског Фронта у Србији ,јер морамо признати да је у Србији "тесно" за преживљавање .Чуди ме да О.Кромвел наседа на лукави Бакарчев коментар ,убацивање раздора са лепо упакованим флоскулирањем :г. Шешељ , г. Вучић . Што морам признати одаје малициозност са финим маниром .
Господо коментатори предност у свим политичким кретањима у Србији има стварање патриотског блока . Изнад ситних мешетарења и "мудрих"анализа ; зашто Шешељ чини ово а не оно, и да ли је СРИ прелетач или патриота...Зар није то драга браћо Срби мало отужно ? Зар није Србија - питам ВАС СВЕ коментаторе на НСПМ - заслужила да се САМО ЊОЈ посветимо !? Поздрављам "Фристајла" , "Обсервантеса"...Све оне који су разумели Бакарчев коментар како сам га споменуо. Јер он је такав и то је жалосно . Другачије се не може тумачити .
Препоруке:
11
6
81 четвртак, 18 децембар 2014 05:04
Novosadjanin
Kako neko iz DSS-a moze da kritikuje politicku proslost Seselja? Sta je DSS iznedrio sa Djindjicem, Labusom, Dinkicem, Draskovicem, Ilicem? Setili se Rusije davne 2009. godine. Bravo
Препоруке:
13
8
82 четвртак, 18 децембар 2014 09:11
blekdzek
SRS je bez Seselja nula od stranke, od vrha stranke, dole da ne pricamo. DSS je za njih univerzitet.

DSS ima grehe iz proslosti ali ovi sto tvrde da nista nisu uradili za srpske interese i da su izdajnici su jasno i glasno: djubrad i uskostranacki sljam! odgovorno stojim iza toga. Ne radi se tu o strankama i pojedincima, vec o principu da treba priznati i podrzati svakog ko makar nesto uradi za ovu drzavu jer to je primer buducim generacijama, politicarima i sl.
Препоруке:
9
18
83 четвртак, 18 децембар 2014 23:31
фристајло
Турас

Господо коментатори предност у свим политичким кретањима у Србији има стварање патриотског блока . Изнад ситних мешетарења и "мудрих"анализа

Очито је да смо- мањина.
Рекох неколико пута до сад- није нама догорело...
Многи овде учествују само са једним разлогом- да лече поврељену сујету, ко зна кад, где и од кога. Није њима до Србије, у којој су сви једнаки; они хоће да се питају; чим није тако- неће никако.
То је наш проблем број 1- не постоји свест о томе у коликој смо опасности, многи се још увек надају неком чуду- да ће се провући сами за себе.
Не постоји осећај припадности и солидарности. И даље се цепамо "на атоме", и на сваку назнаку да ће бар две фракције да се опамете- гомила гракће о издаји, колаборацији са Вучићем, манама и сумњама...
Српска посла.
Рајсово проклетство нас стиже...
Препоруке:
4
3
84 петак, 19 децембар 2014 02:42
nemanja@billy
Ne znam sta ste hteli da kazete time da su vam strane cetnicke pesme i da ste levicar.Ali,ono sto je bitno je sledece.Ja nevodim u pitanje ni SRS ni Voju Seselja.Bio sam i na mitingu,redovno pratim rad SRS.Delim misljenej da T.Nikolic i Seselj jedini mogu oslabiti SNS I Aleksandra Vucica.I naravno navijam za to.Nego dovoim u pitanje presudjivanje Seselja o patrotizmu.On sebi daje moralno pravo da deli lekcije ko je patriota a ko ne,ne kazem da ne sme daleko od toga.ALi izlgeeda da mu to lose ide pocevsi od svojih najblizih pa preko Milosevica i Kostunice.Kad je odlazio u hag svi znamo sta je govorio za DSS.Sad kad se vratio ljudi koji su tad vodili dss u ozbiljni ljudi sa kojima se moze pricati,a danasnji DSS vucicevo maslo.Vucic ako pridje rusiji je pozeljan,a sanda koja vec uveliko zagovara poziciju prema rusiji je los partner.Sto se tice DOS-a,i Dodik je bio antiratno rasplozen,dosao na vlast zbog EU a ne zboga glasova a naroda,a danas je na pravoj strani?
Препоруке:
2
3
85 петак, 19 децембар 2014 02:51
Nemanja@Обсервантес
Vi i ja nismo zajedno cuvali ovce ispod Durmitora,neke kulture bi mogli uneti i obracati se meni kao i ja vama sa Vi.
Kazete odbili od zida zvani Observantes.Da bi neko kao ja odbio i povukao od takvog zida potrebno je da taj neko me razijbe argumentima,ili barem jednom dobrom polemikom.Nit vise recenica,nit ste manje rekli to kod mene ne pali.Sebi dajate za pravo da dalite etikete ko je pravi Srbin,a ko je Srbin sa limitom.A da li ste ikad sebe preispitali?Pocnite od sebe,pa nekome drugom koga nikad niste videli dajte psiholosko-intelektualni profil.

Ali nemojte da mi ovde drobimo,odgovorite vi meni kratko i jasno na postavljeno pitanje.Zasto je DSS-dosmanijsli izadjici u prosloj deceniji tri puta bili pozeljni partneri,a danas nisu?Ako je Sanda Vuciceva,pa zato,ja vas podsecam na siroku lepezu uvreda i etiketa od nesposnobnoog do izadjnika koje je Seselj tada rekao za Kostunicu.Pa ipak vama danas nije problem da kazete da biste bili sa njim u vlasti 2008 samo da je on hteo.
Препоруке:
4
5
86 петак, 19 децембар 2014 11:05
Драган Марковић
Пажљиво сам прочитао и текст г-дина Бакареца и већину коментара.Ја ћу отворено рећи да сам се радовао његовом повратку очекивао од г-дина Шешеља да у складу с годинама покаже макар мало "државничке" мудрости. Овако, нема велике разлике између њега и Николића или Вучића. Сви су екстремни у неком погледу. Не трпе критику или друго мишљење. Са друге стране погледајмо истини у очи. СРС је био власт(додуше краће директно, ДСС такође. СНС води Србију у распад. За време чије власти се боље живело? Дајмо шансу г-ђи Санди Рашковић-Ивић. Верујем да је то нова шанса(ако не и последња) за ову Србију.
Препоруке:
3
7
87 петак, 19 децембар 2014 11:46
@Vladan Markovic
Ma sta nam naprica!
Препоруке:
6
0
88 петак, 19 децембар 2014 13:49
atena
Gospodin Bakarec, uostalom kao i cela Srbija, cini mise, zaboravlja nekoliko vaznih stvari. Politicki (socijalno pitanje) program patriotskih stranaka je toliko razlicit da je nemoguce naci najmanji zajednicki sadrzilac. DSS gaji surovo kapitalisticki, a SRS socijalisticko popularisticki pristup ekonomiji. Glasaci i simpatizeri SRSa su niz svetlosnih godina udaljeni od profila koji DSS kao stranka, a njeni rukovodioci narocito uopste razumeju. To su toliko udaljeni svetovi da ih je nemoguce i shvatatiti, a kamoli pribliziti. G.Seselj se obraca (a jedino njima i moze) pristalicama SNSa koji do uhlebljenja jos nisu dosli i koji, ukoliko nisu visoko plasirani na listi cekanja za neku beneficiju, mogu da se vrate u okrilje SRS-a. Samo ta primitivna Srbija moze biti ciljna grupa strategije koju sada Seselj sprovodi, te drugom estremu, odnarodjenom i kvazi elitistickom DSSu ne moze ni koristiti ni stetiti. A DSS kako vidim, jos uvek ne razume profil glasaca u Srbiji.
Препоруке:
6
4
89 петак, 19 децембар 2014 13:59
Umpalumpa
DSS-ovci uporno traže šansu za Sandu. Međutim, nismo videli ništa novo i kreativno ni od nje ni od DSS-a od kako je Koštunica njih napustio. Bakarec se poziva na "doslednost". Ni reči o koaliciji DSS i SNS u Beogradu, iako svi znaju da je to razlog Koštuničinog odlaska. Ni reči o tome da je Vučićevo uslovljavanje opstanka ove koalicije izborom Sande prelomilo da upravo Sanda bude izabrana za predsednicu DSS. Iz koalicije sa SNS u N. Sadu, "dosledni" Sandinisti nisu izašli. U Mionici su u predizbornoj koaliciji sa SNS. Najzad, gde je ono najavljivano Sandino obilaženje mesnih odbora? Umesto toga, jedan Sandin odlazak na Kosmet, a potom priznanje da 50 odbora ne postoji. Napustio ih još jedan odbor u Vojvodini, a oni saopštavaju "nije baš ceo odbor". Šešelj svakodnevno obiđe nekoliko svojih mesnih odbora, bolestan od raka, s opstrukcijom pluća i pod temperaturom od 39 stepeni. Sanda izdaje saopštenja preko interneta. Svuda gde mogu, DSS-ovci su ušli u koaliciju sa SNS-om.
Препоруке:
8
2
90 петак, 19 децембар 2014 14:42
Shone
Иако је овај текст готово апсолутно тачан (у смислу истинитости података и теза), и иако у својој суштини он и није нападачки већ има тежњу за помирењем и сарадњом, ипак се плашим да ће објављивање оваквог текста бити контрапродуктивно по обе стране.

Једноставно, од момента Шешељевог повратка па у наредних пар недеља били смо сведоци скоро па свакодневних напада на СРИ и то у далеко већој мери, и форми, него на власт што је апсурдно. Наравно, било је и понеких одговора са друге стране али ипак мањег интензитета. И то је трајало све до оног саопштења покрајинског одбора ДСС-а у коме се апелује на трезвеност и саборност. Сетимо се само речи, парафразирам, "ако ми овде на КиМ једни друге доживљавамо као браћу и саборце није у реду да ви из Београда терате другачије". И након тог саопштења страсти су се смириле. Нити је Шешељ прозивао ДСС, нити обрнуто. Плашим се да ће се сада поново отворити нови талас међусобних удара.

А ко профитира од свега тога? Искључиво Ав Ав и његови.
Препоруке:
4
6
91 петак, 19 децембар 2014 15:02
Umpalumpa
Evo, DSS-ovci su upravo podneli "lukavo proračunatom" i "nedoslednom" Šešelju svoj proglas o Republici Srpskoj. I on je potpisao, uz Radetu i Krasića.
Препоруке:
5
1
92 петак, 19 децембар 2014 19:09
...
U Osijeku su Srbi danas osudjeni na ukupno 138 godina zatvora
, Ivanovicu i Risticu i Srbima na KiM se sudi za takodje izmisljene zlocine kao rezultat Vucicevog Briselskog sporazuma, dakle lov na Srbe nesmanjeno traje decenijama a mi nasedamo na spin i skretanje paznje na manje vazne stvari, dok Srbija nikad zaduzenija, nikad besposlenija
Препоруке:
4
1
93 петак, 19 децембар 2014 21:47
Боб
Госн Бакарец.

Срам те било.
(Срам било и радикале, али знамо одавно да та скупина људи има мањак мозга на располагању.)

И шта сад ми да радимо тату господине? Ај кажи, патриотски геније, шта да се ради, ми што чекамо да се ви сви уједините, да се нешто уради од ове бедне земље?
Препоруке:
4
5
94 петак, 19 децембар 2014 22:36
nemanja@Umpalumpa
istih tih kolacija.Kolicija u Beogradu je napravljena u junu mesecu ove godine,a Sanda je na celo DSS dosla pre par meseci.Znaci nije problem kako Seselj moze sa SNS-ovcima cestitim i posetenim da bude na vlasti u Titelu i Bajin Basti ,ali je problem sto DSS to radi.Ma nemojte kazti,sto bi rekli moji sremci.Smesno i toliko izlazani vise argumenti,da meni nije jasno kako vam kao papagajima ne dosadi da ponavljate.

A sad malo o obilsku odbora.Vojislav Seselj sigurno nije obisao ni jedan mesni odbor,mislim to ja jako neozbiljno da predsedik jedne stranke obilaze mesne odbore.To vas diskredituje svake dalje polemike,znaci da niste bili u stanju da propratite sta je Seselj sve obisao.Ali ja cu vam reci.Seselj je obisao gradske i opstinske odbore u Sabcu,Novom Sadu,Leskovcu,Zrenjaninu,Kikindi,Kovacici,Loznici,Somboru.Drzao je tribinu u Indjiju i Mladenovcu.To je obisao za ovih mesec dana i stvarno mu svaka cast,i neka ja navijam da razbije SNS.
Препоруке:
0
3
95 петак, 19 децембар 2014 22:37
Nemanja@Umpalumpa2
Svko vidi ono sto zeli da vidi.Najkreativnije sto sam zeleo da vidim od DSS posle debakla na zadnjim izborima,jeste da se srpska evroskepticna politicka scena ujedini.Niz intelektulanih gromada koji su stali ispred DSS-Dveri mi je dovoljan dokaz da ta grupa oce i moze da menja srbiju i da jeste alternativa.Sta je kreativno kod seselja,sto vas provincijlace zabavlja svojim monolozima gde politicare u srbiji nazvia idiotima i curkama?Sto ne znam koje reci hvale da iznes na racun Vucica,to je jako kreativno nema sta.

Vi iznosite jednu staru podskocicu koja je vec postala i dosadna,neka smo se na nju smejali neka bili zabrinuti a danas je toliko prevazidjena da prosto morate raditi na necemu drugome.Sanda i ljudi oko sande nisu naprvili koalciju u Beogradu,napravili su je ljudi oko Aligrudica.Oni su podrzali Nikolica,oni su napravili kolacije sirom srbije.I sad ti koji su pravili koalcije su ispli neki glavni sinonim za razbijanje istih.A Sanda koja nije ucestvovala u njima je branilac
Препоруке:
1
5
96 петак, 19 децембар 2014 22:37
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice Sande ona je obisla je Kosovoske odbore,Novi Sad,Sabac,Sid,Vlasotnice,Vranje,Kragujevac,Sremska Mitrovica,Uzice,Pozegu,Bajinu Bastu,Nova Varos,Priboj,Prijepolje i Kraljevo.Prisustvoala je tribinama na Novom Beogradu i Novom sadu koja je organizovana povodom prisajedinjenja Vojvodiene Srbijji.I ko je ise obisao opstinskih i gradskih odbora,da vas cujem?Jel vas nije sramota da pricate i iznosite neistine koje ne znate?Ili se vodite onim,ja moram nesto kazti,pa makar to bilo nesto bezveze.

Inace DSS nije samo Sanda kao sto je Seselj SRS.Milica Raadovic,Andreja Mladenovic I Milenko Jovanovc takodje drze tribine i obilaze opstinske i gradske odobre.Evo pre par dana je Milneko obisao opstinski u Indjiji.A da radikali nesto obidju bez Seselja,pa pre bi se zemlja otvorila.

PS.Komentari su zamenjeni ovaj sto je prvi na redu treba da bude drugi.
Препоруке:
0
5
97 субота, 20 децембар 2014 14:42
Umpalumpa
@Nemanja
Nisam političar, pa možđete da tolerišete kad se neprecizno izrazim. Nisam političar, ali sam birač. Međutim, sva naša rasprava je u ofsajdu.
Glavni problem je sledeća činjenica:
Gde god je DSS-u bilu moguće, danas je u koaliciji sa SNS-om.
A ovo, Nemanja, ne možete da opovrgneta.
Препоруке:
3
1
98 субота, 20 децембар 2014 15:33
nemanja@Umpalumpa
Nikada se necu ni truditi da opovrgnem nemoguce.To je apsolutno tacno.Cak sta vise,tamo gde DSS nije trebo SNS-u(kao npr.Beograd) on se tu nalazi.Ali te odluke su iskljucivo odluke lokalnih odbora.Znate vi ste do 2012 godine imali uglavnom svuda na lokalu vlast DS-SPS pa cak je i DSS bi u mnogim mestima.Naravano rezultati su bili katastrofa,i 2012 na lokalnim izborim narod je trazio promene i DS je dobio mnogo manje glasova i sta je DSS mogo da uradi da dozvoli opet da da bude u kaolicijama sa DS I SPS?U mom mestu je DSS usao sa JS I SNS na vlast,ali vrlo brzo je napustio tu vlast i danas su vlast SNS,JS I SPS.Ali i SRS se nalazi svuda na vlast gde moze sa SNS-om,e sad sto je SRS na izborim 2012 dozieveo fijasko pa ih nema skoro nigde to je neka druga stvar.Ali u nekim opstinama je vlas i sa DS I SNS-om.Ali sve to ne mozete korisiti kaoa argument da DSS nije opozicija SNS-u,oni su njima idoloska opozicija.Vi znate za koga je Dacic glasao na predsednikim izborima 2012,a znate za koga
Препоруке:
0
3
99 субота, 20 децембар 2014 15:34
nemanja@
je Kostunica.I gle cuda Kostunica i DSS nisu usli u vlast sa SNS-om,a SPS je i jos je dobio premijera.Iako je DSS zasluzan za pobedu Nikolica,i kasnijim razvojom dogadjaja na politickoj sceni.I sad se pokusava iz petnih zila pokazati kako DSS interesuju samo gradske i opstinske funkcije,a taj isti DSS je galantno odbio svaku promenu ideoloskih razlika sa SNS i ulaza u vlast na centralnom nivou.

Osporavanje necijeg opoziconarstva sao zato sto je na lokalnom nivou sa nekim na vlasti je jako neozbiljno.To cak ni Seselj ne zamera i ne pravi na tom pricu,on iznosi nebuloze bez ikakvih dokaza da je Sandu postavio Vucic.Ali da zamera DSS sto je na vlasti u lokalnu sa SNS,to ne radi.A kako i da radi,kad u jedno pet opstina su i oni sami sa njima na vlasti.
Препоруке:
2
3
100 субота, 20 децембар 2014 15:44
Umpalumpa
Da rezimiramo:
DSS (iz doba Koštunice) zaslužan za dolazak Tomislava Nikolića na vlast.
DSS (nakon odlaska Koštunice) ušao je u postizborne koalicije sa SNS-om gde god je mogao (mislim da je u NS u koaliciji sa SNS još u doba kad je Koštunica bio na vlasti).
Sanda je uoči pobede na izborima u DSS obećala punu autonomiju lokalnim odborima kad su koalicije u pitanju i rekla da je DSS "ideološka opozicija" SNS režimu.
Nedavno je DSS u Mionici ušla u predizbornu koaliciju sa SNS.
Šta je to "ideološka opozicija", ako je svuda gde je u realnosti moguće ostvarena politička koalicija?
Meni to liči na: krademo zajedno, ali mi imamo ideju da nije u redu što vi kradete tamo gde mi ne možemo sa vama.
Препоруке:
3
1
101 субота, 20 децембар 2014 16:38
Umpalumpa
Da rezimiramo i o SRS.
SRS se tokom trajanja Tadićevog režima utrkivao sa SNS da napravi lokalne koalicije sa DS.
Šešelj se već preporučuje za koaliciju sa SNS. Na lokalu, kao i DSS pravi koalicije sa SNS. Za republičku vlast ima samo jedan uslov SNS - da odustanu od EU.
Isto kao DSS i SRS bi saradnju sa Rusijom. Naravno, ni reči da li bi Rusi išta više ozbiljno radili sa Srbijom, a kamo li da li je Rusija išta u stanju ozbiljno da uradi na Balkanu.
Šešelj vređa predsednicu DSS, Bakarec mu uzvrati pišući da je nedosledan i proračunat, ali DSS Šešelja pripusti da potpiše zajedničko saopštenje o zaštiti R. Srpske. I Šešelj se odazove.
Oh da, za razliko od "ideološke opozicije", Šešelj zastupa "ideologiju srpskog nacionalizma".
Sve sami ideolozi, blago nama.
Препоруке:
3
1
102 субота, 20 децембар 2014 20:06
nemanja@Umpalumpa
Koliko je stvarno Kostunica i DSS zasluzni sto je Tomislav Nikolic dosao na vlast,to je vrlo diskutabilno.Ali jedno je sigurno Kostunica je svoje glasace i clanove pozvao da glasaju za Nikolica.Nikolic je u prvom krugu dobio oko 980 000 glasova,a u drugom krugu je dobio 1 500 000.I sigurno je da u tih skoro 600 000 glasova koje je dobio u drugom krugu ima glasaca i clanova DSS koje je Kostunica.Licno ja nisam glasao za Nikolic,nisam izaso u drugom krugu.A zasto nisam iako sma smatrao da je Tadic loc,jeste sto su pre drugi krug vec bila dogovorena identicna vlada kao sto smo je imali od 2008-2012 godine.I nisam opste zeleo da ucestvujem u tom jednom haosu,bio sam razcoaran sto je ovaj narod i posle teske 4 godine opet birao Tadica i Dacica da nam kroje sudbinu i vode drzavu.I bilo mi je drago sto je Nikolic pobedio,ali da sam bio nessto preterano srecan nisam.Ali su dve stvari vrlo bitne.Prva narod je zasluzan sto je Nikolic izabran,iako bi se slozio sa Seseljom da narod nije glaso za
Препоруке:
1
1
103 субота, 20 децембар 2014 20:11
nemanja@Umpalumpa
vec protiv tadica.I druga stvar najbitnija jeste da sve odluke koje su bile pre par godina morate gledati iskljucivo iz uslova i prilika koje su tad bile aktuelni.Svi vi koji zamerate Kostunci da je podrzo Nikolica,da li vi po automatizmu mislite da je u drugom krugu Tadic treba da bude pobdnik?Da li i milsite da te 2012 godine iz tih uslova i prilika Tadic bas onako po meri, i da zasluzuje da bude predsednik drazave jos jedan mandat?J

Nisu postizobrne koalciije pravljena na lokalu posle odlaska Kostunice.Lose ste obavesteni.Lokalni izbori su u srbiji bili 2012 godine,i sve te koalcije pa i ova u mom mestu su pravljena za vreme Kostunicinog DSS.Kostunica je otisao posle izbora u martu 2014,a vec tad su sve te koalcije bile dve godine na vlasti.I izbori u Beogradu su bili 2012,i SPS I DS su napravili vlast iako je DSS pozvan u tu vlast,on je odbio to jer sa DS nije imo sta da radi u toj vlasti posle 4 godine katastrofe koju je Djilas proizveo.E sad ovi novi izbori 2014 u Beogradu,
Препоруке:
1
2
104 субота, 20 децембар 2014 20:13
nemanja@Umpalumpa
tada je DSS usao da udje u vlast sa SNS-om iaA ko im nije bio potrban.Price kako DSS ne moze bez vlasti u Beogradu i da im je to sve,a 2012 su je odbili.Pa vidite da mogu,kao sto mogli i godinam pre.Jedina partijakoja je dva puta izlazila iz vlasti je DSS.Nema druga politicke partije,ima SNS koji je raspustio vladu kad je znao da je najaci i da ce moci sam da vlada.Tako da DSS moze svasta da se zameri ali vlast samo po sebi prosto ne moze,praksad je demantovala i pokazala.

Sanda je najavila vecu autonomiju ali u skladu sa postojecim STATUTOM.Po postojecme statutu lokalni odbori imaju pravo da samostalno odlucuju sa kim ce uredjuju pitanje nosenja smeca,gradnje parkica i izbora dobavaljaca za kancelarijski pribor.Lokalna politika i pitanje deponija se mora odvojiti od centralne.Necu se u ni u Beogradu ni u Arilju odlucivati ekonomska politika kojom nas SNS unistava,niti da li ce Srbija izdati Kosovo radi evrope i da li ce uci u NATO.A na drugoj strani dosta dobrih stvari se moze urad
Препоруке:
1
2
105 субота, 20 децембар 2014 20:17
nemanja@Umpalumpa
Kao sto je npr.u Novom Sadu zapoceta cirilizacija Novog Sada.Cirlicne table su stavljene svuda,pa caki na gradske autobuse iako se digla velika buka oko toga.Neka javna preduzeca jako dobro posluju gde su kadrovi iz DSS-a.U beogradu je takodje kulturna scena pocela da gaji srpski identite,a ne izlozbe siptarskih zlocinaca.Videli ste i u SIDU bilo je ovde na NSPM vest da je DSS zabranio neke gej manifestacije kao i prikazivanje navodnih zlocina nad hratima iz Srema.Zasto negde gde nesto mozete dobro urdati,sklanjati se LDP I LSV koji jedva cekaju da budu ne samo na vlati u Beogradu nego svuda sirom srbije sa SNS-om ida odrzavaju sve ovo sto se DSS bori protiv toga.A na centralnom nivou DSS je evroskepticna stranka i tacka.I to je bila i 2008 kad nije usla u vlast sa DS-om,to je bila i 2012 kad nije usla u vlast sa SNS-om i to je i danas.

Isto sto mislim i za DSS na lokalnom niovu to isto mislim i za SRS,to je prosto tako i to je oduvek tako bilo.
Препоруке:
1
1
106 субота, 20 децембар 2014 20:18
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice Rusa,oni ce ise uraditi kad ovde nebude prozapadna vlast koja srbiju vodi u EU I NATO.A to izvinite nisu krivci ni DSS,ni SRS nego narodd koji glasa za ove partije.Ako je 2012 glaso protiv Tadica,pa da razumemo.Pa ako se 2014 i upeco na Vucicevo postenje.Ali koje je objasnjneje da posle ovoliko stete i bez ikakave perspektive A.Vucic i dan danas ima podrsku naroda merenu milionima?Ne moze se od Rusa ocekivati nista,ako niste nista spremni da date.Pitajte Beloruse kako saradjuju sa Rusijom,koliko izvoze i kakve kredite i koliko jefitno dobijaju gas.Ali u rusiji je na vlasti proruska politika koja vodi brigu o svojim gradjanima,a ne poslusnici kao u srbiji.

Prvo Bakarec je u DSS samo obican clan,a Seselj je predsendik SRS.Nije isto,on od Sande nije dobio nikakve uvrede.Drugo nedoslednost i proracunost sa ovolikom argumentima(pa makar bili i netacni)nisu isto kao kad Seselj kaze Sanda je curka i ona je Vuciceva.To su ipak dve razlicte stvari.
Препоруке:
1
3
107 субота, 20 децембар 2014 20:22
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice ideoloija,tesko nama sa onima koji je nemaju i sa kojima ne znas nikad na cemu si.Sa ldp makar znas na cemu si na neoliberalnom konceptu i podanckoj politici prema EU.Ali sa strankom koja ima toliku podrsku a koja nema program,koja nema ideologiju kao sto je SNS e to je vec veliki problem i nikad ne znate na cemu ste.Pa od 10 milijardi evra koje ce ne znam ko doneti pred izbore,dodjosmo do aranzmana sa MMF koji nam servira uslove kao sto su smanjenje penzija i plata.

SRS ima ideologiju srpskog nacionalizma,DSS ima svoja osnovna nacale demorkatska i nacionalna stranka.ALi ono sto imaju zajednicko je sve popularnija politika u evropi a to je evroskepticizam.I to im je zajednicko,i oko toga bi trebali da saradjuju,ako ne saradnja(koja je seselja pre izbora uvek bila strana)onda makar nenapadanje i vredjanje unutar ovog evroskepticnog bloka.

svako dobro.
Препоруке:
1
2
108 субота, 20 децембар 2014 20:57
Umpalumpa
Nemanja,
Sve jedno je svakom glasaču pa i meni što će "ideologija" Dveri, DSS, SRS ili nekog trećeg biti antievropska, proruska i patriotska. To nije ideološko pitanje, to je pitanje zdravog razuma. Nijanse su u pitanju i "ideologija"pomenutih stranaka je odlična. Međutim, ona nije ostvariva ni sa cenzusom, a ni sa 30% glasova. Ona je ostvariva s podrškom policije, vojske, udbe i snažne domaće privrede. Međutim, ima tu nešto mnogo gore. Patriotska ideologija postaje šarena laža za lokalne partijske kadrove. Mi glasamo za patriotsku "ideologiju" s podrškom intelektualaca, a rezultat uvek bude isti - u vlast opština i gradova sa SNS ili DS uđu lokalni funkcioneri Dveri, DSS i SRS, pa se svi zajedno na našoj grbači zapošljavaju, haraju javnim preduzećima i upravnim odborima, podižu takse i zadužuju sve nas. I još gore - ti isti lokalni funkcioneri patriotskih stranaka se privatno, naročito u društvu koalicionih partnera ismevaju svojoj ideologiji. To traje godinama i sve je gore.
Препоруке:
3
0
109 субота, 20 децембар 2014 21:45
nemanja@Umpalumpa
slazem se ja sa vama oko pitanje ideologija,ne mislim ni ja da je presudno ali je bitno jeste.Slazem se i oko zdravog razuma,samo mi se cini da u narodu Nikole Tesle i Mihajla Pupina jako malo tog zdravog pravog i ispravnog razuma ima.Cak bi se usudiio da dam diijagnozu ovom narodu,a to da je vecinski narod ravnodusan i da je pri stavu da se izborima nista ne moze promeniti.A to su oni 50% koji opstene izlaze,ili onih 70% koji npr.u zemunu na lokalnim izborima nisu izasli.Naravno tu je jedan veliki deo ljudi koji glasa i clan ja partija radi samog licnog interesa,nije im ni zameriti kad vidite kakvo je stanje doslo use i u svoje kljuse.Ali da zdravog ispravnog razuma nema ili ga ima jako malo.A kako pored jeftine zabave a la pink,tabloidnog obracuna sa svakim ko misli druacije,unistavnja normalnih tradicionalnih vrednosti moze i imati.Nije ostvariva sa cenzusom slazem se,ali je ostvariva sa vecinskom podrskom od 50% koja danas izgleda nedostizna.Ali ako izgubimo veru,izgubili smo sve.
Препоруке:
1
2
110 субота, 20 децембар 2014 21:46
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice vojske i policije i njihove jacine,ona ce biit jaka koliko bude jaka drzava.A sa ovima sto su dnas na vlasti a koje narod svesno bira ,nama nema ni drzave niti ovih poluga koje vi pominjate.Inace sve te poluge se vode onim ko me placa tome pevam muziku.Ako su na vlasti SNS-ovci oni ce raditi sta oni kazu,nazalost ali to je tako.Videli samo kakavu je besmilsenu odluku doneo Ustavi sud povodm briselskog sporazuma.Sto se tice lokala ja sam vam rekao,i stojim iza toga pitanje rada javnog preduzeca na nivou opstine ili grada treba odvojiti od pitanja kuda ide ovaj brod zvana Srbija.Sklanjanje tih ljudi i bezanej od odgovornosti i samim kolacija sa SNS I DS-om bi bilo jos gore nego kad ulaze u te vlasti.

Vi ste sve lepo napisali,ne bi ja mogao vas nicim da demantujem.Ali postalvja se pitanje sta raditi,a da to ima bilo kakvu mogucnost da se desi.Revolucija bez krvi,ili sa krvi iskreno nije moguca.
Препоруке:
1
1
111 субота, 20 децембар 2014 22:49
Umpalumpa
i stojim iza toga pitanje rada javnog preduzeca na nivou opstine ili grada treba odvojiti od pitanja kuda ide ovaj brod zvana Srbija.

Nemanja,
nikako nije moguće odvojiti ova dva pitanja. Jer kad glasam za patriotsku stranku čiji kapetan i njegovi prvi oficiri znaju kuda treba da vodi ovaj brod, praktična posledica toga bude da oni ne budu na kormilu, ali u moju kuću uđe nekoliko stranačkih pijanih gusara sa patriotskog broda u društvu sa gusarima s izdajničkog broda i sjajno me opljačkaju. Nisam izgubio veru. A i da je revolucija moguća, ona je još veće zlo, to smo imali prilike da vidimo. Hajde, šta vi predlažete da radimo? Da optužujemo Šešelja za bahatost? Da optužujemo Sandu da je ćurka? Da opet optužujemo Šešelja da je proračunat i nedosledan? Koštunicu da optužujemo da je sujetan i "cinculira"? Ili kao Dveri da sve optužimo da su "isti", a onda se nudimo "istima" za koaliciju ili "konstruktivnu opoziciju"?
Препоруке:
3
0
112 субота, 20 децембар 2014 23:11
Umpalumpa
I stranke patriota i izdajnika imaju isti problem. Svi, baš svi, isto i jednako legalizuju istu pljačku na lokalu kroz javne nabavke, službena putovanja, dnevnice, lokalne takse. Kod izdajnika je to još jednostavnije - i stranački vrh se na republičkom nivou isto ponaša. Ko nam garantuje da sadašnje patriote neće biti iste, kad dođu do republičkog nivoa vlasti? Pa Vučić i Toma su bili najveće patriote. Nema te pljačke protiv koje Vučić nije grmeo dok nije došao na vlast. Mahao je robijaškim odelom Dinkiću pred nosom. Sad je ozakonio notare i privatne izvršitelje da pljačkaju narod direktno. A Šešelj? Sećam se njegove rečenice kad je ušao u republičku Vladu - "dok nisam ušao u Vladu nisam znao koliko je Mirko Marjanović pošten čovek". A šta je sve o njegovoj korupciji pričao pre toga. Ni Sanda se nije odrekla konzulske plate radi stranačke doslednosti. Dverjani su od Kolubare primili 30.000 evra i to nisu demantovali nikad.
Препоруке:
4
0
113 субота, 20 децембар 2014 23:36
СтанкоВ
@Рђосав

"- и ја сам се много обрадовао кад су рокнули Ђикија, и никад нисам ревидирао став. А сматрам се великим хуманистом. И алтруистом. Шта ћемо сад?"

Ми нећемо ништа, а Ти се сматрај и даље, мада би неки речник помова добро дошао...

„друго, однос према Ђинђићу и - с друге стране - Милошевићу - јесте лакмус-папир за идентификацију "другосрбијанаца".

Ржосаве, нешто Ти логика салабо иде: кад си бре гласао за Шешеља? Јел онда када је био против Милошевића? Шта ти каже лакмус? Или - ко и за речник - преврћеш како кад затреба?
Препоруке:
5
2
114 недеља, 21 децембар 2014 18:07
nemanja@Umpalumpa
Nemogu ja vama nista reci ,i da vas opovrgnem jer ste vi u sustinu sve u pravu.Vi kazete kako niste izgubli nadu,ali ste definitivno izgubili nadu da mozete ista promeniti u ovakvom sistemu koji kod nas danas postoji.Licno i ja sam izgubio da se ne lazemo,ali opete smatram da ako srbija napravi kljucni zaokret u pogledu svoje spoljnopoliticke orijentacije moci lakse da se ispeglaju i sve te nepravilnosti na dole ka lokalu i opstinama.Ali ako vi to ne smtrate,onda se postavlja sustinsko pitanje sta vi dalje mislite da radite i sta je resenje?Znate kritika je dobra,ona je deletvorna,ali od obicnog demagoga(a to sigurno niste)ce vas razlikovati ako predlozite sta dalje.Ja cak postujem kad neko kaze revolucija,pa i krv ako treba samo da se ocisti ova zemlja.Ali kritika sama po sebi,i razocarnje i ravnodusnost,a nigde resenja i smernica kako sta raditi je stvarno problem.
Препоруке:
1
0
115 недеља, 21 децембар 2014 20:28
Umpalumpa
Nemanja,
Nije ovo sistem. Sistem ima pravila koja su poznata i ta pravila se poštuju. Nepoštovanje pravila je banda, kriminal, pljačka. Revolucija je zamena kriminala drugim kriminalom. Rešenja ima. To je pravna država. Pravo daje smernice (Ustav, zakoni, uredbe). Sistem mogu da vaspostave i brane oni koji su to dužni i koji su plaćeni za to. A to su: Pravosuđe, policija, vojska, državna bezbednost, privreda, Skupština i Vlada.
Препоруке:
1
0
116 уторак, 30 децембар 2014 22:06
Uliks
Gospodin Šešelj je priznao srpske zločine u Srebrenici, Prijedoru "kao tamnu stranu" srpske istorije čime je napravio veliki korak ka istini!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер