Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Uvrtanje mozga, ili ludilu nema kraja

Komentari (89) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 08 novembar 2014 22:58
perkins
Kratko,ali jasno!,bravo!!!


Ludilu nema kraja. Samo, da li njega proizvode baš „stranci“ i „tajkuni“? Zašto bi Zapad rušio Vučića, kada podatnije vlade u Srbiji nije bilo u poslednjih sto godina? Zašto bi ga rušili tajkuni, ako su svi i dalje bogati, srećni i na slobodi?

Njegov lični bilten "Informer", ogledalo njegovog pomračenog uma, svakog dana na naslovnim stranama "otkriva" nove zavere protiv njega, "označava" grupe i pojedince koji hoće da ga "sruše" i najavljuje hapšenja i suđenja kojih neće biti, jer su svi vodeći tajkuni finansijeri njegovog režima i njega lično.Srbija nije duševna bolnica, ali je av skoro pretvorio u jednu takvu ustanovu, da mu služi i bude po meri njegovom megalomanskom ludilu. To mora stati, ili će Srbija ubrzano nestati.
Nikola Vlahović
Preporuke:
298
3
2 subota, 08 novembar 2014 23:05
miko
...U Srbiji 1.8 miliona ljudi živi ispod granice bede. Srbija je najsiromašnija zemlja u Evropi, sa nivoom cena osnovnih prizvoda za 18.5% viših od prosečnih cena u zemaljama u okruženju. Golim okom je vidljivo njeno dnevno propadanje. Sasvim je sigurno da će posle „mera štednje“ broj bednih značajno preći 2 miliona, dok će se dobar deo gradjana naći tek iznad te granice ustanovljene od strane UN.Siromašenjem pojedinaca i bahaćenjem države koja rasipa na sve strane, može se doći samo u znatno teži položaj jer iscrpljeno stanovništvo neće imati snage da krene napred čak i ako se desi čudo da „za dve godine Srbija postigne najveći rast u Evropi“. Drugim rečima „mere“ će doneti sasvim suprotne rezultate od onih koji se proklamuju.....
Preporuke:
237
2
3 subota, 08 novembar 2014 23:08
mirko
nisu oni olos-elita, oni su konc-logor elita; nemaju gde;
Preporuke:
205
4
4 subota, 08 novembar 2014 23:18
Opravdano pitanje
Ko je bio uzor Paviću da napravi lik Šojića?
Preporuke:
219
1
5 subota, 08 novembar 2014 23:19
Drinko Končarević
Kraj jedne priče iz "Knjige mudrosti" kaže: "Car je go". Ne pomaže mu ni to što neki njegovi viču "živeo car (makar bio i go)". Kad običan čovek ovo čuje i vidi, preostaje mu da se okrene ali tu imamo problem. Gde pogledati kad je sve ista farba, isti oblik, isto stanje, isto ....
Preporuke:
185
2
6 subota, 08 novembar 2014 23:19
Jelena
Šteta što je izraz „ološ-elita“ potrošen na prethodnu, „žutu“ postavu. Time se izgubila mogućnost tačnijeg imenovanja fenomena s kojim se susrećemo.
Gospodine Antonicu,cestitke za tekst.Fenomen sa kojim smo suoceni izgubio je samo elita a na olosu je zasnovan.
Preporuke:
197
3
7 subota, 08 novembar 2014 23:20
MILOVAN RS
Sve zavisi koliko je Seselj bolestan i hoce li imati snage da ovo naprednjacko smece, koje je on proizveo u nekakve politicare, pomete sa scene - jer, imali li ljepse pravde od toga, da ih on posalje na deponiju izdajnika i olosa, kakav odavno nije hodao ovom zemljom !!!
Daj Boze da i to vidimo, sto prije, pa poslije sta nam Bog da !!!
Preporuke:
212
9
8 subota, 08 novembar 2014 23:35
Milan
Mislim da je od svega najbitnije da se nakon njihovog svrgnuća ne zaboravi na sudske procese protiv svih koji su kršili Ustav i počinili veleizdaju potpisivanjem Briselske kapitulacije. Da ne spominjem brojna krivična djela iz oblasti privrednog kriminala.
Ako se to propusti, onda će svaka sljedeća garnitura na vlasti znati da mođe da radi šta hoće jer konsekvenci nema.
A ovaj trenutni SNS i nije ništa druga nego jedna razbojnička družina koju na okupu drži samo mogućnost da pljačkaju državu i narod. A takve grupe objedinjene provizornim interesima, a ne ideologijom se raspadaju dok nestane mogućnosti da se krade.
Preporuke:
162
2
9 subota, 08 novembar 2014 23:44
Zdravko
Kako izgleda "Judin poljubac" smo imali priliku da danas vidimo. Javno a prenijeli su ga svi regionalni mediji. A. Vučić želi vojvodi, doktoru Vojislavu Šešelju brz oporavak na slobodi. Stvaro, čovjek treba imati stomak pa da ne povrati na ovoliko licemjerje. Hipokrizija koja se cijedi sa TV ekrana. Užas koji dolazi sa uglađenim likom, koji tihim, anđeoskim glasom, sav uslužan i umilan saopštava, gotovo šapatom ovu jezivu rečenicu. Ono želi NjEMU brz oporavak. Mrva na stolu Velikog patriote. Vjetar poslije obilnog graha. Smrad paljevine istine. Juda u obrnutom ogledalu. I mi okrenuti naglavačke.
Preporuke:
180
4
10 nedelja, 09 novembar 2014 00:17
tragična komendija
pokušaj državnog udara na premijera Vučića“,


Hahahaha, baš su smešni i jadni! Pokušaj državnog udara je pokušaj udara na državu, kako može da bude
državni
udar na - Vučića? Vučić je država, šta li?
Toliko su providni.
Preporuke:
182
2
11 nedelja, 09 novembar 2014 00:17
Grgur
Poštovani gospodine Antoniću,
Drago mi je da se, u principu, oko mnogo čega slažemo. Ipak, sa Vama se ne bi aložio samo oko jedne stvari. Pored ovakvog nivoa nacionalne svesti, sve će u Srbiji proći. Raznorazni cirkusi i pozorišta, permanentno toplo-hladno, sve je to
deo unapred osmišljene koncepcije sa ciljem da se napravi totalna konfuzija, kako bi široke narodne mase bile lišene sposobnosti da realno procenjuju situaciju oko sebe. To gledamo i slušamo decenijama. Samo su se akteri menjali. Sve je ostalo isto. Očigledno je, da se ide u smeru totalnog uništenja zemlje Srbije. Dakle, nema nikakve dileme da iza svega ovoga stoje nečije jasne namere. Šta će se dalje odvijati, odnosno, šta piše u scenariju, nije teško naslutiti.
Preporuke:
112
3
12 nedelja, 09 novembar 2014 00:18
Naslov je... naslov
Sa dve reči: UVRTANjE MOZGA, Antonić opisa stanje pod ovom vlašću, posebno u poslednje vreme, tako da je tekst prosto dopuna naslovu.
Nego, kada je već reč o uvrtanju mozga (narodu), što je, priznajem izum, otkriće, onda se treba pozabaviti time otkuda im potreba da uvrću, pa mi pade misao da su, možda, oni rasli sa uvrtanjem njihovih mozgova tako da ne umeju i ne mogu drugačije da žive, a prihvatili se posla za koji nemaju nikakvih kvaliteta. Da imaju, zar bi ovoliko lagali narod, zar bi ovoliko radili jedno a govorili suprotno, misleći da narod ne vidi šta su uradili i šta rade.
Njihovo političko i "državno" delovanje svelo se na to da negiraju ono što rade, uporno nas talambasima ubeđuju da nisu onakvi kakvi jesu i da su onakvi kakvi nisu.
Preporuke:
126
1
13 nedelja, 09 novembar 2014 00:44
sokrat
Teško će se sa ovima izaći na kraj, zato što su se okupili s konca i konopca, a mnogi i sa dna kace.
Preporuke:
116
5
14 nedelja, 09 novembar 2014 00:56
R
Najveci je problem kako da ovakvi vrhunski tekstovi dodju do sluha i mozga sireg auditorijuma citalaca i gledalaca od ovog portala !
Sve dok AV ima vlast nad informacijama koje se emituju u mozak ovog naroda slaba vajda od ovakvih tekstova , narod uglavnom ne cita ,on slusa i gleda .
Ljudi poput Antonica su poslednji krici razuma i ne vidim horizontu puno ljudi koji nisu potroseni i kompromitovani a da su ljudi kojima se moze poveriti buducnost ove zemlje .
Znam da ce razum nadvladati samo to treba docekati !
Preporuke:
126
1
15 nedelja, 09 novembar 2014 01:09
fristajlo
Ponekad mi nije baš jasno- zašto Antonić i Vukadinović uopšte troše vreme i energiju na ovaj režim? Pre neki dan, na pijaci čujem razgovor dve žene, koje prodaju jaja, i koje rekože za ovu vlast da je samo- nesposobna. I, to je dovoljno.Ni stranka im ne funkcioniše kako bi trebalo, a oni da vode državu!?Zaglupljen i vaspitno i obrazovno zapušten narod je na prethodnim izborima ovima dao vlast; no, ne zato što su bolji od drugih, već jedino i samo zato- što još nisu bili vlast, i postojala je teoretska mogućnost da neće biti gori od svih, koji su se izređali od oktobra 2000-te. Veoma brzo, pokazali su da su u suštini- isti: možda i nenamerno, ali- rezultati su poražavajući. Sklon sam da poverujem da su prethodne Vlade namerno brljale, a ovi- iz puke, komične nesposobnosti (dok ne vidim dokaze da to rade namerno).Ovi će da ljuljnu sa treskom. Poraziće ih iole ozbiljan autsajder.Mrak je najcrnji pred zoru...
Preporuke:
105
6
16 nedelja, 09 novembar 2014 01:55
marlon
stvar nazvana pravim imenom.
Preporuke:
77
1
17 nedelja, 09 novembar 2014 02:30
Deprimirani srpski rodoljub
Bravo profesore Antonicu.
Preporuke:
77
2
18 nedelja, 09 novembar 2014 06:29
s.p.Lajković
Ipak je bio odgovarajući izraz za vladavinu DS - "ološ elita" jer i jeste to bilo istinito opisivanje situacije sa takvom ekipom. Nisu oni bili glupi ali ološ jesu, ipak ovi sad nisu nužno ološ, mada ima i takvih ali su najpre - glupaci - Elita glupaka...

Inače - bravo za definiciju i seciranje stanja!
Preporuke:
69
2
19 nedelja, 09 novembar 2014 08:46
Jasna Simonovic
Kad udaraš nekome po džepu (naročito kad je ili prepun ili skoro prazan) sve što moižeš očekivati je "udar"...
A "uvrtanje mozga" može da bude i dobro ako nešto, barem iz nečijeg, iscuri pametno....Onda stvarno ludilu ne treba nikada da bude kraja..jer može da bude REAL FUN...
Preporuke:
6
32
20 nedelja, 09 novembar 2014 08:56
Sinisa Bogdanovic
Profesorski!!! Svaka cast!
Preporuke:
57
4
21 nedelja, 09 novembar 2014 09:49
mr Andrej Aleksandrov
Ovim tekstom prof.dr Slobodan Antonić,potvrdjuje da je srpski analitičar br.1.Nažalost.za nas obične gradjane Profesor je u pravu....
Preporuke:
76
3
22 nedelja, 09 novembar 2014 10:16
Anta
Srbija mora da bude ekonomski suverena država, pa se finansije i ekonomija prepuste u ruke Dinkiću i Đeliću,vode se pregovori o pridruživanju EU pa se posle kad se izgubi vlast postane evroskeptik.. ... i da ne nabrajam, ta logika, po kojoj se jedno priča a potom radi drugo jer ne može drugačije je postala politički standard.. no taj i takav politički standard je razarajući za društvo, i što se duže primenjuje to društvo zapada u sve gore i gore probleme... U epohi Kočtunice je takva standard nasstajao i razvijao se... u epohi SNS doživljava svoj puni zamah...
Preporuke:
32
3
23 nedelja, 09 novembar 2014 11:59
Lobotomirani glasač
Šta će biti, biće! Da li ima šanse da se povrati zdrav razum ovog naroda? Izgleda da je uključivanje na transfuziju iz tabloida i samocenzurisanih i pritisnutih elektronskih medija neizlečiva vrsta zavisnosti. Šta reče Ministar Vulin? A na to premijer nije imao ni ali ni da. Da se isključimo sa trnsfuzije je jedina šansa onaj kružić na glasačkom listiću. Ponesite naočari!
Preporuke:
37
2
24 nedelja, 09 novembar 2014 12:16
cmok Toronto
Vlast i svi oko nje su jedan primitivan rialiti šou.Da li se narod zabavlja ne znam, nisam radio Novembarsku anketu.Analitičari,tumači stanja svesti treba da dobiju beneficirani radni staž,makar za poslednjih 14 godina i besplatnu sahranu.
Preporuke:
30
2
25 nedelja, 09 novembar 2014 12:20
Vera Nastasović
Odlično kao i uvek. Posle ove garniture mora da se sprovede lustracija i SVIMA koji su učestvovali u uništavanju Srbije doživotno zabrani bavljanje politikom. Ukoliko to ne uradimo, opet će isti preletači da nastave svoj razorni posao.
Preporuke:
42
4
26 nedelja, 09 novembar 2014 12:24
Neša
Teror koji sprovodi režim i dalje će biti sprovodljiv jer se protiv svih protivnika i onih koji to nisu ali koje režim u svojoj fobičnoj svesti prepoznaje kao takve sprovodi čistka. Gašenjem medija, emisija, novinara i autora, guđenjem drugačije misli, pretnjama hapšenjem, objavljivanjem tekstova koji za cilj imaju uteravanje straha u kosti i držanja "pod kontrolom" onima koji smetaju ili bi mogli da smetaju. Zapad na to okreće glavu jer sve što režim radi, radi u njihovom interesu. Svetla tačka u svemu je protest advokata do ispunjenja svih uslova. To njihovo jedinstvo treba da bude uzor svima koji žele dobro za sebe i sve oko sebe. Nažalost, razlog za trenutnu snagu režima nije on sam, jer realno njega čini neobrazovani, netalentovani i nesposobni ološ, nego razjedinjenost svih ostalih delova društva. SVI bi trebali da se priključimo protestu advokata jer jedan od ZAJEDNIČKIH uslova protesta sasvim opravdano može da bude već postavljeni uslov ostavka ministra nakaradne pravde.
Preporuke:
34
0
27 nedelja, 09 novembar 2014 12:38
Jasna@Fristajlo
Naravno Fristajlo ,to je svakom jasno.
Jasno je kao dan da je narod glasao za Vucica samo zato sto on i njegovi nikad nisu bili na vlasti,pa samim tim nisu se ni pokazali,a petoktobarci su se potrosili u sopstvenoj bahatosti ,alavosti , korupciji i nesposobnosti.
Ne bih rekla da su DS ovci (i pre njihDSSovci)namerno brljali. Nista sposobniji nisu bili ni zutaci ,samo su glumatali i pozirali u onim svojim skupim odelima i skupocenim satovima.Zasenjivali prostotu i glumili eksperte.Vucicevici bar deluju skromnije ako nista drugo.Seti se samo reforme pravosudja,pa ni takvu stvar nisu bili kadri da izvedu kako treba ,a kamoli nesto ozbiljnije da urade, kao sto je vodjenje ekonomije.Da ne spominjem one silne milijarde koje su zavrsile na egz.ostrvima ...Naravno da je to moralo da se zaustavi!
Za to je glasao narod,e sad sto druge (ozbiljnije) opcije osim Vuciceve nije bilo,za to nije kriv narod!
Preporuke:
15
47
28 nedelja, 09 novembar 2014 12:43
Arčibald Rajs
Sjajan tekst! Posle evrofanatične svetine koja nas je plašila najezdom klerofašista i povratka u 90-te došla je još evrofanatičnija rulja koja nastavlja širenje straha i paranoje gore nego njihovi prethodnici. Samo još polusvet iz Informera, Kurira i sa e-novina može da veliča Vučića i brani neodbranjivo.
Preporuke:
51
1
29 nedelja, 09 novembar 2014 12:52
Jasna@Vera Nastovic
"Lustracija i da se svima koji su ucestvovali u unistavanju Sbije trajno zabrani bavljenje politikom".
Dobar predlog,ali ko bi se onda bavio politikom?
Niko ne bi preostao ,buduci da su se apsolutno svi oni koji se danas bave politikom vec oprobali i ucestvovali u vrsenju vlasti ,a u cijim rezultatima danas "uzivamo".
Preporuke:
20
8
30 nedelja, 09 novembar 2014 12:57
Dragoslavić
Bravo! Bolji opis naše vlasti od „ološ-elita“ dosad nisam video.
Preporuke:
39
3
31 nedelja, 09 novembar 2014 13:18
Vladan Nenadić
@ Jasna@Fristajlo

Naravno Fristajlo ,to je svakom jasno.
Jasno je kao dan da je narod glasao za Vucica samo zato sto on i njegovi nikad nisu bili na vlasti,pa samim tim nisu se ni pokazali,a petoktobarci su se potrosili u sopstvenoj bahatosti ,alavosti , korupciji i nesposobnosti.


Vučić nikada nije bio na vlasti !?

Vi izgleda patite od amnezije...
Preporuke:
49
6
32 nedelja, 09 novembar 2014 13:25
Betelgeuse
Zaista, gospodo Antoniću i Vukadinoviću, zar mislite da ne bi u najmanju ruku bili makar malo bolji političari od svih garnitura u Srbiji od završetka postojanja SFRJ? Sa vašim znanjem, rodoljubljem i poštenjem, Srbija bi procvetala. Ja ne vidim (videćemo hoće li Sanda da rekonstruiše i povrati u život DSS) trenutno u Srbiji uglednije ljude od vas! Lepo je analizirati, ali zar ne bi bilo bolje da to radite onog dana kada Srbija postane normalna država vođena od normalnih političara. Sada je biti ili ne biti. Da imam takav ugled kao vi (Antonić i Vukadinović), ne bih se ni trenutka dvoumio.
Preporuke:
38
2
33 nedelja, 09 novembar 2014 13:47
boban
" ludilu nema kraja"
Srbende da li ste bili na doceku premijera Srbije I Francuske u Obrenovcu?Da li ste mahali zastavicama?
"
"OVOGA VIŠE NEMA NI U SEVERNOJ KOREJI: U OBRENOVCU IZVELI DECU IZ VRTIĆA DA POZDRAVE VUČIĆA!

Tekst objavio Naš Glasnik | 08/11/2014 | 1 "
Preporuke:
49
1
34 nedelja, 09 novembar 2014 14:24
Milos Stankovic
Ne treba biti nikakav strucnjak da bi se videlo da je srpski premijer jako cudan covek sa verovatno izrazenim psihickim smetnjama (problem samokontrole, vecita sumnjicavost, mrzovolja, pateticnost i dr.). Oni koji su ga postavili na mesto na kojem je vec dve i po godine to znaju bolje od nas i oni ce to iskoristiti kada ga budu rusili, a kada ce se to desiti zavisi od njihove procene. S. Antonic misli da se to vreme blizi, ali ja nekako nisam siguran. Sve u svemu, sada se treba fokusirati na Vucicevu zamenu - Imperiji je jedino stalo da onaj ko bude zamenio Vucica sprovodi istu politiku kao i on. Odlaskom od Zapada prokazenog Kostunice se i ono malo opozicije ludilu slabi, razvodnjava i otupljuje. Treba prosto shvatiti da puka personalna promena na vrhu ne znaci da ce doci i do promene politike - to nije bilo narocito tesko shvatiti ni 2012., pa opet, niko nije izasao sa tim u javnost.
Preporuke:
38
2
35 nedelja, 09 novembar 2014 14:29
Stanić Milan
Profesorski kroki na aktualnu situaciju u Srbiji, sa v.dobrim prilozima gospode:mike i Milana. Dolazak Vučićeve garniture na vlast je tipični obrazac stranog intervencionizma putem tzv."izbornog procesa" u kome su od strani vlada unapred eksponirani favoriti,sa jasnim zadacima od: jasne legislative koja će omogućiti putem tzv. "privatizacije" isisavanja esencije kapitala, razgradnju socijalne države,urnisanje veliki sistema da ne budu konkurencija inostranom kapitalu,ali i brisanje vliki radnički aglomeracija koji mogu biti revolucionarni fitilj.
Posebna priča je tzv."tranzicija"(PRELAZ)kao široko prihvaćen termin koji je u suštini najprije ideološki obojen,jednosmeran(ka modelu neoliberalnog kapitalizma)iverzibilan i ideološki totalitaran koji pod plaštem pluralne demokratije stvara jednopartijski monizam i kult vođe.Radi toga su radnonoseće snage u Srbiji upale u beznađe i mire se sa porazom.
Dali su moguće promene na balkanskim prostorima pozivom da se ta i ta vlada ili njen lider...
Preporuke:
28
3
36 nedelja, 09 novembar 2014 14:30
fristajlo
Jasna
Ne bih rekla da su DS ovci (i pre njihDSSovci)namerno brljali.

Za DS tvrdim- namerno su brljali. Vrh te stranke je prepun agenata stranih službi.
Za druge- ne znam.
Seti se samo reforme pravosudja

Pa- ne bih rekao da ovima ide išta bolje. Selaković je prvo trebao da pohapsi sudije i advokate koji su "prodavali" pravdu, ali- on je prvo krenuo sa notarima, po naređenju spolja.
Da ne spominjem one silne milijarde koje su zavrsile na egz.ostrvima ...Naravno da je to moralo da se zaustavi!

Zašto Vučić i društvo to nisu raskrinkali? Narod za to zna, a oni ne?
Za to je glasao narod,e sad sto druge (ozbiljnije) opcije osim Vuciceve nije bilo,za to nije kriv narod!

Tačno.
Sve vreme pokušavam da na to ukažem patriotski orijentisanima, ali- oni su zaneti svojim ideološkim razlikama i "različcima" i zadrto nastavljaju svoje šuplje mantre o levici i desnici, četnicima i partizanima, SAD i Rusiji...
Mora sve ponovo.
Preporuke:
31
9
37 nedelja, 09 novembar 2014 14:33
Zoran Đorđević
...pa je čak i ritualno svaljivanje krivice na prethodnike sve neuverljivije.
Ovo ne razumem. Zar Vučić u predizbornoj kampanji nije govorio da će oni to isto, pribižavanje EU, samo brže i efikasnije?
Preporuke:
26
0
38 nedelja, 09 novembar 2014 14:35
Jasna@Nenadic
Kakva amnezija???
Bio je samo deo Miloseviceve vlasti
Ocigledno ne znate da pravite razliku izmedju glavnokomandujucih i srafcica.
Nikada nije pre bio glavnokomandujuci,kao sto su to bili njegovi oponenti Kostunica i Tadic, na to sam mislila.I samo zbog toga je i dobio sansu ,naravno i zbog toga sto je promenio politiku,tj presao na isti kurs kao i njegovi protivnici iz nekadasnjeg DOSa(DS,DSS i ostali).
Preporuke:
23
7
39 nedelja, 09 novembar 2014 14:40
Arnie
Problem je što i moja porodica i ja zajedno plovimo ka huku vodopada sa prevarenom publikom. Oni naravno ne čuju huk od oglašavanja Informera, Kurira,Alo-a i sličnih , ali vodopad se zbog toga udaljiti neće.Mediokriteti koji vode državu bi mi bili simpatični da nisu opasne štetočine.A najviše uživaju u tapšanju po ramenima ovih zapadnih prevaranata. Sve što zapad pohvaljuje kod nas, moramo koliko sutradan izmeniti.Putin je video da je sve oko njegovog dolaska bila farsa..to se nije dalo sakriti,izrazi lica pokazuju da mu među ovim izdajnicima uopšte nije bilo prijatno.Koga li ćemo sledećeg pokušati da preverimo..izuzev ove jadne publike, koja ne čuje huk vodopada.
Preporuke:
44
3
40 nedelja, 09 novembar 2014 14:49
Sanja
Šta bi sa onim: APEL - Zaustavimo dalje propadanje Srbije!

... ništa, jedno veliko ništa, samo piskaranje, a od piskaranja se neće ovaj narod najesti leba...


"Neki kažu da je pero jače od mača. Možda jeste. Ipak, reč bez mača nema autoriteta."
Preporuke:
26
3
41 nedelja, 09 novembar 2014 14:50
Stanić Milan 2
(nast)
urazumi?U uslovima gde radnik nije politički organizovan nisu moguće nikakve revolucionarne promene jer je radnik uvek predstavljao revolucionarni supstrat koji je u prošlosti radikalnim ili palijativnim merama menjao društveni odnos u svoju korist.
Nešto o Vučićevoj demokratiji.
Model demokratije,posebno pluralne možermo preuzeti od drugi u čemu se On svojski trudi,ali ne možemo preneti neke civilizacijske norme i društveno-ekonomske odnose razvijenih zemalja(Skandinavije,primer).To "naturščici" u politici ne mogu shvatiti,jer balkanska demokratija ima svoje "urođene mane," koja se danas pretežno bavi tribalnom svesti,naciom i zakasnela je bar 100 godina za civilizovanim demokratijama.Drugo. Demokratija je uređeno društvo i ona nije moguća u materijalnoj nemaštini i duhovnom siromaštvu gde je religija supstituirala čitav duhovni prostor.Kami,ostaje nedostižan:"Bogu se obraćamo samo onda kada hoćemo da postignemo nešto nemoguće.Za nešto moguće dovoljni su ljudi."Gde su?
Preporuke:
18
2
42 nedelja, 09 novembar 2014 14:59
N.
A šta ste i uz kog ste bili 5. oktobra?
Šta ste mislili kad ste onu bulumentu dovodili na vlast?
Dobar vam bio Đinđić, Vesna, Čeda, Korać, Zoran Živković, Tadić i ostale gromade pameti, rodoljublja i poštenja?
Ko god je imao zrno pameti, znao je u šta će nas uvaliti.
Plačite sad, ali nas nemojte ponovo obmanjivati!
Preporuke:
27
26
43 nedelja, 09 novembar 2014 15:02
Jasna*@Fristajlo
Nisam mislila da su ovi ista sposobniji od zutaca, samo mislim da ni Zutaci nisu bili nista sposobniji ,vec su imali bolji marketing, bolje su glumatali strucnost i pozirali.
A da su mnogi od njih i vrbovani Agenti to se slazem,kao i u ostalom sto si rekao.
Preporuke:
30
6
44 nedelja, 09 novembar 2014 16:18
...***...
Vrh te stranke je prepun agenata stranih službi.


A, kao, vrh SNS nije? Pa tu stranku su formirale strane obaveštajne službe, to je svakome ko ima trunke informacija i pameti jasno. Jedino nije Jasni i sličnim njoj.

Koliko juče je izašao najsvežiji dokaz. Laza, genije, pokupio tajne iz Poreske uprave i prodao ih Amerima. A, usput je savetnik najpoštenijeg, najpametnijeg, najboljeg mogućeg Velikog Patrijote, pomagača vojvode, imitatora druga Tite-jezuite, borca "sam protiv svih", spasioca iz vatre, vode i kosmičkih kataklizmi...

Lako je stranim obaveštajnim službama dok su Srbi lud narod, pa im odrede slepce da ih vode.
Preporuke:
38
2
45 nedelja, 09 novembar 2014 16:21
Drinko Končarević
Ima li razlike između Srbina i Crnogorca? Ima. Crnogorcu u CG "prelamaju" a Srbinu u Srbiji uvrću mozak. Jadan mozak, svi ga napadaju.
Preporuke:
35
1
46 nedelja, 09 novembar 2014 17:23
Na sceni ....
Gospodine Antonicu,

meni se cini da je danasnja politicka vrhuska ustvari smrtonosna kombinacija poluinteletualaca, onako doslovce kako to lepo opisuje Slobodan Jovanovic i prizemnog sibicarskog lokal-mentaliteta, koji ne vidi dalje od tabli Jagodine.
Preporuke:
31
4
47 nedelja, 09 novembar 2014 17:29
apis
Pokvarena prostota i prljavo krasti, moglo bi se nazvati ovo što danas vlada Srbijom, moj profesore.
Preporuke:
24
2
48 nedelja, 09 novembar 2014 17:34
mirko
zato patimo od odliva istih
Preporuke:
15
0
49 nedelja, 09 novembar 2014 17:48
Slavomir Srpski, Tacka, zarez, tackica..
Da li slucajno ili ne, tek stavovi Antonica se potpuno podudaraju sa mojim, i vec sam te stavove vise puta predocio ovde.

U stvari, zbrka sada nastaje jer su sva obecanja i supermenska desavanja Vucica pred kamerama potrosena, a ekonomija srlja, plate i penzije se smanjuju, dinar opada a cene mdju najvisim cak i u drzavama okruzenja!! Amaterizam, patoloski mesijanizam Vucica po kojem je sam sebi dovoljan i niko mu ne treba (niti moze) da "spasava Srbiju" je toliko duboko u ocima cak i onih koji uporno to ne zele da vide (ili su za to placeni), da jednostavno iz patetizma Vucic prelazi u pijetatizam bolesnog fanatika. Narod to vec duboko oseca, pocinje da skupo placa gresku davanja vlasti onima koji ne po meritetu vec po mesijnskom ubecenju nekompetentnih vode Srbiju u Brisel i propast i to sv upornije koliko se vidi da je to sve veca propast. A mi mirisemo vazduh i mermo vetrove, jer do buna ce doci ODAVDE, iz prevarene Srbije, a ne iz stranih ambasada.
Preporuke:
19
3
50 nedelja, 09 novembar 2014 19:31
nemanja-jasna
ali iz pristojnosti i demokratinosti odnosno prava svakog da glasa za koga oce,necu da se upustam u to.Kazete potroseni kadrovi,ja bi najvie voleo da Sinisa Mali i Kori udovicki budu potroseni,ali vidim da rade sve se pusi.

Jedno ste u pravu,nista nije slucajno i nisa se ne desaa slucajno.To se slazemo.

Nisam modni strucnajk i poznavala skupih satova kao vi,ali mogu da se usudim da kazem da onaj mali Jovicic student Vise poslonve skole u beogradu poznate po tome sto je ne zavrsi samo neko ko ne prodje pored nje,i te kako lepo ,doterano izgleda.Ne branite ih,nema potrebe,isti su ko i svi.

A ovo je vrhunac ,pa barem izgledaju skromnije.To sto vi propadate,sto nemate posao sto je drzava otisla u cabar pa sta ima veze SNS izgleda skromno i to je po Jasni dovoljno da im damo pravo i monopol na unistavanje ovog napacenog naroda.Zivela jasna i njen skromni,napaceni vozd.
Preporuke:
10
5
51 nedelja, 09 novembar 2014 19:40
Nemanja-jasna
moram vas malo i braniti.Da u pravu ste ,srs je bio samo jedan sraf glavno komandujucih.Ali ja citiro cedu jovanovica,naravno da se razumemo ceda i ja smo dva razlicita sveta ali ovo mu je bilo pametno kad je rekao.Ne napadaj ja vas dacicu sto ste vi unistavli srbiju 90-ih ,ja vas napadam jer vi danas to cinite.Tako bi se moglo reci i za SNS,to sto su oni bili dve godien partner SPS vlasti to je manje bitno.Bitne su ove dve godine gde su oni glavnokomandujuci kako vi kazete.

Ono sto niste u pravu to je za davanje glavnih uloga i Tadicu i Kostunicu.Kostunica nije bio sam u vladi,kostunica je imo manjinsku vladu u kojoj je on imo par ministar i premijiera.Odluke se u vladi donose vecinom glasova ,dss ni u prvoj ni u drugoj nij imo vecinu glasaova.Isto vazi i za DS za vreme Mirka Cvetkovica.I te kako je SPS imo uticaja,i te kako je imo ministara.Danas je on niko i nista,sa dva ministra kojih nigde i nema.
Preporuke:
12
6
52 nedelja, 09 novembar 2014 19:49
sladoje gorkić
Gospodina Antonića bi više trebalo da zabrinu piplmetri jer RTS, Pink, B92 i ostala medijska pomagala za našeg poluinvalidski svesnog i slobomislećeg posmatrača društveno-političkih zbivanja AV i dalje čini nadljudske napore da slepi pogledaju a gladni održe liniju nametnutu MMF-potpomognutom dijetom - odmah svega manje za 10 posto, svega više u mesecu linburgu jedne od sledećih godina ali svakako pre ulaska u EU-tanaziju!
Preporuke:
13
1
53 nedelja, 09 novembar 2014 19:54
siniša @ Jasna
Jasna, ne budimo sitničavi i zlopamtila. Sada, danas je najvažnije da mi smenimo Včića. To je uslov svih uslova da se desi nešto pozitivno jer je Vučić oličenje svega negativniog. Potrebno je da mi njega smenimo, bolje danas nego sutra i da dovedemo nekoga ko će biti patriota, nekoga ko će biti pošten čovek.

Šta je bilo da je bilo, ko je vladao vladao je, ali gore vlasti od ove Vučićeve nije bilo. Neće on samo smanjiti penzije za 10% i plate za 10%. Po svoj prilici i plate i penzije će biti ukinute, odnosno od njih se neće moći živeti. A onda će nam reći da je to "investicija". "Investicija" je njemu sramotna pljačka i ukidanje stečenih prava.

Jasna, samo se na vas čeka. Samo vi da dignete glas protiv Vučićeve tiranije i možemo se nadati da ćemo nešto spasiti. Hajde Jasna, okreni mu leđa, nije ni za šta.
Preporuke:
20
6
54 nedelja, 09 novembar 2014 22:07
Jasna@Sinisa
I sta onda kada mu se okrenu ledja???
Nisam sitnicava uopste ,nego samo postavljam logicna pitanja.
Tako su jedva cekali i Milosevicu da vide ledja ,a ja sam i onda postavljala isto pitanje,i sta onda???Naravno cutali su(ste )kao i sada.
Na drugoj temi napisala sam kad cu poceti da verujem novom (starom) DSSu,a parole i spiskove lepih zelja moze svako da napise!
Preporuke:
8
20
55 nedelja, 09 novembar 2014 23:04
Jasna@Nemanja
Pa dobro Nemanja,je li ga neko bio po usima da ide u vladu sa Tadicem ,gde ce biti preglasan i neshvacen.Sta je trazio tamo? Tipicna DSSovska odbrana.Nije kriv bio preglasan.A zasto je uopste bio u vladi sa zutacima nema veze.Takva odbrana Kostunice samo kod dece i vas zagrizenih DSSovaca jos prolazi.
Sada vam se pruza jedinstvena prilika da raksrstite sa vasom neslavnom prosloscu,da se JAVNO ogradite od te i takve politike koju je vodio Kostunica zajedno sa zutima,ako zelite da budete ozbiljno shvaceni,umesto sto istrajavate na tome da branite neodbranjivo s jedne strane, a ocrnjujete sve politicke protivnike pocev od Milosevica do ovih danasnjih ,s druge.
Sve dotle dok se tako budete ponasali jasno je da se radi samo o sminkanju udavace koju niko nece.
Preporuke:
9
16
56 nedelja, 09 novembar 2014 23:16
Rđosav
Jasna*@Fristajlo:
Nisam mislila da su ovi ista sposobniji od zutaca, samo mislim da ni Zutaci nisu bili nista sposobniji ,vec su imali bolji marketing, bolje su glumatali strucnost i pozirali.
- odlično, Jasna. Žutaći su zamalo uspeli da stvore famu da samo oni - mladi, lepi, obrazovani, govore jezike (?) - svetski ljudi, bre! - samo oni i niko više mogu da vode državu! A ne neki tamo krezubi, prljavi i zli radikali ili socijalisti.

- kolosalna je zasluga Vučića i Nikolića što su od tih blefera preoteli vlast, i pokazali - jašta su nego pokazali! - da Država itekako može da funkcioniše i sa njima. Prljavim, zlim, krezubim, glupavim ... - dopunite spisak.

- dakle: uloga Vučića u srpskoj politici ostaće pozitivna. Ako ni zbog čega - a ono zbog ovoga. Zbog razbijanja ekskluzivnosti DOS-a (sa sve DSS-om) na državnu upravu. Zbog rasturanja zamišljene šeme beskonačnog smenjivanja nekakvih Tadića i nekakvih Koštunica na vlasti. I da niko treći ne može da prismrdi.

- e pa može!
Preporuke:
9
20
57 nedelja, 09 novembar 2014 23:21
...
Genijalno je koliko je Tadić bio nesposoban i ekipa pa su ih ovi pobedili.
Jedina zasluga za dolazak Vučića i ekipe iz devedesetih je lopovluk i neznanje i zlo žutih.
Glasanje je bilo protiv žutih a ne za Vučića, ko to još nije razumeo, ni neće.
Preporuke:
20
0
58 nedelja, 09 novembar 2014 23:35
Jasna*@Rdjosav
Tako je Rdjosave ,uvek gadjas pravo u centar i nepogresivo poentiras:)
Ako ni zbog cega drugog ,moje odredjene simpatije prema Vucicu i Vucicevcima gajim samo zato sto su tako primitivni i neobrazovani uspeli da razbiju zutacko DSSovsku ekskluzivnost da se smenjuju do besvesti kao jedini "sposobni" da upravljaju zemljom(od gazde u pozeljnom kursu) onako uparadjeni i nalickani,stvarajuci iluziju da su jedini oni odabrani i bogom dani za tu misiju!
Ma uzivam u tome sto su nalickane dubokih dzepova krezubi oduvali s vlasti,i to tako da se nikad vise ne oporave .
Preporuke:
10
14
59 nedelja, 09 novembar 2014 23:42
GOGA
A GDE SU MU TI SILNI "PRIJATELjI" SA ZAPADA I ISTOKA DA POMOGNU I SAČUVAJU I ZAŠTITE!
Preporuke:
10
0
60 nedelja, 09 novembar 2014 23:44
Rđosav
Jasna@Nemanja:
...je li ga neko bio po usima da ide u vladu sa Tadicem ,gde ce biti preglasan i neshvacen.Sta je trazio tamo?
- zaboga, Jasna, kakvo je to pitanje? Pa Vi ste zaboravili? Pa oni su oduvek bili deo Demokratskog Bloka, što će reći: kad god je bilo stani-pani pravila se "vlada demokratskog bloka" (DS-DSS) e da bi se sprečio "povratak u devedesete" i slične kataklizme.

- nije valjda da ste zaboravili? Trebalo je spašavati Demokratiju, zaboga! A V.K. je bio šampion demokratije. I legalizma. I neutralizma. A i državotvoran je bio, nije da nije. Stvorio je Nezavisnu Srbiju, malo li je? Jes` da je nismo želeli, tako nezavisnu, al` smo je dobili. Njegovom zaslugom (uz sasluženje Solane, da ne zaboravimo i njega dobronamernog...)
Preporuke:
17
11
61 ponedeljak, 10 novembar 2014 00:23
@Jasna(*) + Rđosav
Neoliberalno-komunjarski botovi su savladali veštinu poznatu kao circle jerking. Tapš, tapš ...
Preporuke:
8
12
62 ponedeljak, 10 novembar 2014 00:32
fristajlo
...
Genijalno je koliko je Tadić bio nesposoban i ekipa pa su ih ovi pobedili.

Genijalno su lagali; ali su vrlo "sposobno" radili za interes zapada, na štetu srpskih. Oni su bili profesionalni izdajnici, sakriveni iza svojih "političkih uverenja".


Glasanje je bilo protiv žutih a ne za Vučića, ko to još nije razumeo, ni neće.

Ovo je tačno.
Preporuke:
17
4
63 ponedeljak, 10 novembar 2014 00:50
Trećepozivac
Ne slažem se sa zaključkom iznetim u poslednjem pasusu!
Nema čekanja skrštenih ruku!
Ako ništa drugo, treba ih makar gađati pokvarenim jajima. Ili napujdati na njih gomile pasa lutalica.
Preporuke:
15
5
64 ponedeljak, 10 novembar 2014 01:50
Miga
Dragi Antoniću, hvala. Mi ćemo po ovima, ipak, demokratskim sredstvima, ne želimo da se s njima rvemo u septičkoj jami u koju nas mame.
Preporuke:
6
1
65 ponedeljak, 10 novembar 2014 02:00
Observantes
Velika je greška onih koji produkuju afere novinskim ili drugim medijskim naslovima što misle da neko to i dalje prati. A ako prati to čini bez aktivne obrade informacije, a ako je „obrade“ onda je to najčešće samo afektivni prasak. Ja prvi novine nečitam. Srbi to više neprate. Što da "kupuju" trulu robu. Čak se ismevaju tome. Ovo što Antonić navodi kao reference za motiv pisanja teksta, u Srbiji više nikoga neinteresuje. Naravno, Antonić polazi odozdo pa na prema naviše. Ta verzija komunikacije nacije s vladaocima odavno nepostoji. Sve ankete su lažne kada je glasačko telo u pitanju zato što naciju više neinteresuju rezultati , niti ovakvi niti onakvi. Na bilo koje pitanje, pa i anketno nepostoji odgovor koji će u masi odgovora biti statistički značajan. Iskren odgovor u Srbiji nepostoji (očekivano, posle dvodecenijskog takvoga)...
Preporuke:
9
1
66 ponedeljak, 10 novembar 2014 02:04
Observantes
... Da postoji , životni rezultati nacije bili bi drugačiji. Ako je negde statistika umrla, kao nauka i naučni metod , onda je to u Srbiji. Mogu da zamislim mamlaze iz novina koji misle da rade značajan posao u novinarstvu time što misle da kreiraju realnost lažnim statistikama, „gebels propagandnim postulatima“ i u službi onog koji plaća. Nije sve novac, ima nešto i u životu. Postoji život bez novca ali novac bez života je nepostojeći.
Preporuke:
11
0
67 ponedeljak, 10 novembar 2014 02:20
Linux
Novi sam čitalac ovog sajta i nije mi jasno jedno, pa bih molio da mi neko od starijih čitalaca objasni:Šta se podrazumeva pod patriotizmom koji se ovdje često pominje? Patriotizam se valjda podrazumeva kod svakog normalnog građanina. Za kakvu konkretnu državnu politiku se zalažu urednici ovog sajta? Ulazak u EU, ulazak u Evroazijsku uniju, političku neutralnost ili nešto četvrto? Molim razjašnjenje.
Preporuke:
7
10
68 ponedeljak, 10 novembar 2014 09:00
Beograđanin
Odličan članak. Dodao bih samo to da premijer pokazuje znake prave paranoje. Primera takvih vladara u istoriji je i previše.
Preporuke:
11
2
69 ponedeljak, 10 novembar 2014 10:23
nenad
vi iz ruga dvojke, samo se vi protiv Vucica. A narod je uz njega, duboko, ljudski. Vidite i na Kosovu ga srpski narod icekuje kao Boga. On je najbolje sto je Srbija iznedrila u poslednjih 200 godina. U dansnjim okolnostima teze je njemu nego Karadjordju onda. Ali on poseduje i lukavstvo Milosa Obrenovica, zeznuce i Ruse i Svabe.
Preporuke:
2
18
70 ponedeljak, 10 novembar 2014 10:41
Odbrana i poslednji dani
Šteta što je izraz „ološ-elita“ potrošen na prethodnu, „žutu“ postavu. Time se izgubila mogućnost tačnijeg imenovanja fenomena s kojim se susrećemo.

Po meni, ključna konstatacija u tekstu. Sav smo vokabular potrošili na predhodne, žute jahače Srbije, tako da za ove napredne, crne jahače nemamo više reči. Ostali smo bez teksta, pa oni sad mirno mogu da dokrajče Srbiju. Dokrajčili bi je verovatno i da imamo šta da kažemo, ali barem Vučić ne bi bio onako samodopadljiv. Jezik mu neće doći glave, ali je sasvim moguće da mu glave dođu socijalne neprilike, kao što reče Antonić.
Preporuke:
11
1
71 ponedeljak, 10 novembar 2014 14:22
nemanja-linux
posto si novi da ti prijasnim.Tako bi trebalo da bude,ali tako nije.Ajde samo logicno razmisljaj,patria na latinskom drzava.Sto znaci patriotizam u prvi plan stavlja drzavu,ljubav prema njoj.I sad ti meni objasni kako 2 000 000 srba a to su oni koji su glasali za proevropske snage,a njigovi predstavnici za briselski sporazum vole svoju drzavu?volis drzavu,a ukidas srpsku drzavu na severu kosova.Ako smo do sad imali nedoumice sta znaci izdaja,sta znaci kad neko nije patriota mislim da nas je briselski sporazume sve uverio u te pojmove.Volis drzavu,boris se za nju,ne volis je ti je ukidas briselskim sporazumom ti nisi patriota.
Preporuke:
12
2
72 ponedeljak, 10 novembar 2014 14:44
Stanić Milan 3
Stanić M.- Linux

Postavili ste dobro pitanje - ne sa naslova da Vam odgovorim,nego činjenice da JE NSPM časopis za političku teoriju...o čemu posetioci sajta malo vode računa,a sukus (trenutno) njihovog interesovanja je"srpska digitalna revolucija"(ili kako smenuti g. Vučića a njega instalirala NATO alijansa -moš' misliti).Pojam patriotizma tokom istorije menja svoje značenje uporedo s promenama u optštim društvenim odnosima.Korene te reči vežu se za Grčkipolis -svremena shvatanja, patriotizam shvaćaju kao znak pripadnosti određenoj etničkoj celini,,naciji ili državi.Sam izraz patriot nastaje za vreme Francuske revolucije 1789. - označuje hrabra čoveka,slobodara,građanina koji se ističe u borbi za revolucionarna načela(Sloboda- Ravnopravnost - Brastvo).Samo značenje termina je ambivalentno i klasno je determinisan.Još u antici se javlja kao sinonim kozmopolitizam načela:"UBI BENE,IBI PATRIA".(Domovina je tamo,gde mi je dobro)(nast)
Preporuke:
3
4
73 ponedeljak, 10 novembar 2014 14:56
Stanić Milan 4
Stanić M. - Linux

Nastavljajući dalje misao na temu patriotizma u najkraćem da objasnimo njegovu klasnu suštinu.Patriotizam radnika i široki narodni masa je oportun buržoaskom shvaćanju patriotizma,jer se zloupotrebljava nacija i nacionalni interesi koji korenspondiraju sa politikom krupnog kapitala,a koji opet nacionalne interese fetišizira do stvaranja nacionalšovinizma,često koristeći kao dopunsko "punjenje" religiju, da bi se u praksi prešli nacionalni okviri i isto poslužilo za porobljavanje drugi narodi, čega je u istoriji puno primera.To je svojevremeno ponukalo Marksa da"lansira" parolu proleterskog internacionalizma:"Radnici nemaju domovine"(dali baš?)
Preporuke:
5
7
74 ponedeljak, 10 novembar 2014 14:57
NSPM Web
@Stanić Milan

Izvinjavamo se što ćemo se na ovakav način uključiti u raspravu, ali ipak treba praviti određenu razliku između NSPM časopisa i NSPM sajta, jer prvi uistinu i jeste časopis za političku teoriju, dok je sajt NSPM-a definitivno glasilo, odnosno medij, koji može da okuplja ljude različitih političkih ili ideoloških pogleda.
Preporuke:
15
4
75 ponedeljak, 10 novembar 2014 15:32
Gale
Zoran Babić je po više puta prodavao ista grobna mesta u Vrnjačkoj Banji i višak novca stavljao u svoj džep, eto ko su današnje vedete vladajuće većine.
Preporuke:
11
1
76 ponedeljak, 10 novembar 2014 16:04
Slavomir, od antickog do modernog patriote
Pojam "Partia" je mnogo stariji od bilo kakvog socijalno-politickog organizovanja, dakle mnogo stariji i od kapitalizma i od komunizma. On u korenu znaci dom, porodicu, bratstvo i sire jedintvo na osnovu kulture, jezika i tradicija. Kada danas govorimu u rbiji o "patriotizmu", koren svih podela je kakav je nas odnos prema svom domu, korenu kulture, tradicija i vekovne istorije po kojoj smo se opredeljivali kao Srbi, kao narod. A to je svakako Kosovo gde je stub naseg prepoznavanja kao kulture,tradicije,umetnosti i drzavnosti. Biti Srbin nije moguce bez Kosova.

U stvari najveci otpor koji imam prema bivsm Tadicevom i danas Vucicevom rezimu je bas taj odnos koji oni kao vlada imaju prema Kosovu, nasoj riznici i nasem identitetu. Kada govorim o izdaji tu najvise vidim odnos koji imaju prema Kosovu, dakle prema onim korenima u kojima se prepoznajem kao pojedinac i deo jednog naroda, i koga se ni po koju cenu ne bih odrekao, sve dok imam moralne snage da stitim sopstveni identitet.
Preporuke:
9
5
77 ponedeljak, 10 novembar 2014 20:15
Reddy
@Slavomir srpski

Slavomire, lupetaš bez tačke i zapete, pišeš o stvarima i fenomenima od pre par milenijuma kao da se u ljudskoj istoriji u međuvremenu ništa nije desilo. Izađi malo iz te staze i osvrni se oko sebe. Reflektori su davno pogašeni, miting je završen. Čoveče, saberi se! Napolju se zbivaju mnogo značajnije stvari a ti Srbija pa Srbija.
Preporuke:
5
18
78 utorak, 11 novembar 2014 01:03
Odin
Čim sam davno video reklamu "Ne budi majmun, čitaj Informer!", sve mi je bilo jasno oko toga kakvu vrstu prostačke, agresivne medijske kampanje će biti prisutne u budućnosti.

Evo predloga za novo nazivanje današnje elite, "prostačka elita".
Preporuke:
8
0
79 utorak, 11 novembar 2014 04:08
@Jasna*@Rdjosav nedelja 22:35
Kažete da su DSi DSS-ovci uparađeni i nalickani, a Vučićevci, krezubi, primitivni i neobrazovani, i vi baš zato navijate za njih. Tome se nema šta prigovoriti. To je prirodan ljudski refleks. Ali problem je što ovde nema krezubih. Svi imaju sjajno sređene vilice a i svi su sredili diplome. Nećete valjda da kažete da su naša Maja Gojković, Zoki Mihajlović, Prva dama , krezube. Pa žene su prave modne ikone skoro kao Kejt Midlton. Prva dama je stala na crtu čak i Mišel Obami. A i muški deo Vučićevaca ne zaostaje. Pogledajte njihove satove, cipele, odela, i razume se – diplome. U stvari diplome baš i ne možete da pogledate ali nije ni važno. A tek kako su sredili svoje stanove/kuće. Evo našem predsedniku je na porodičnom imanju u Bajčetini napravljen heliodrom kao engleskoj kraljici u Balmoralu.
Zato lepo recite sa navijate za njih zato što su pametni, obrazovani, doterani i – humani. (Uz to i skromni pa nikako neće da kažu odakle im pare za tu humanost).
Preporuke:
9
2
80 utorak, 11 novembar 2014 10:47
Pokrenimo stvari
NSPM unosi slobodan autorski pristup viđenja u društvenu stvarnost. Time se ukazuje na određene probleme,što je pokušaj rešavanja. IZ TIH RAZLOGA smatram da je svaka pojedinačna aktivnost u tom smislu dobrodošla i ZATO PREDLAŽEM pokretanje peticije da se Veranu Matiću oduzme nagrada osvajanja slobode. Podsetiću on je tu nagradu dobio od MTV krajem 90-tih godina kada se zalagao za slobodni pristup u novinarstvu. Šta je nakon toga nastalo od B 92 čiji je on i danas akcionar svima je poznato. Idolopoklonički odnos prema vlasti,ono što vlastima ne ide uz dlaku kratak prilog bez obrazlaganja suštine.Bulevar od jutra do mraka.U suštini gušenje kritike i analize.
Preporuke:
3
0
81 utorak, 11 novembar 2014 11:11
Jasna@@Jasna@Rdjosav
Ne treba sve bukvalno da shvatite.
Preporuke:
5
1
82 utorak, 11 novembar 2014 13:44
@Jasna
Ne, ništa ne shvatam bukvalno.Problem je što su i jedni i drugi bezvredne ništarije, primitivni, neznalice, gramzivi diletanti, i što je najgore – i jedni i drugi potpuno ravnodušni prema sudbini prosečnog građanina ove zemlje. Treba biti moralna nakaza pa se onako bezočno šećkati u cipelama koje vrede koliko četiri plate jedne prodavačice u „Maksiju“. Vi uporno navijate za jednu ekipu nakaza, tačnije, radujete se što su smakli prethodne nakaze. Da budem iskren, meni to nije jasno. Nakaze su nakaze, a kakve dresove nose potpuno je svejedno.
Preporuke:
8
5
83 utorak, 11 novembar 2014 17:51
Jasna@@Jasna
Pa ponuda je takva kakva je i tunema pomoci.Nekad samo nijanse odredjuju izbor!
Sad kako kome, a meni je jedna od nijansi npr.sto vise verujem strankama koje nisu ucestvovale u 5.oktobru ,nego onima koje jesu.
Preporuke:
5
3
84 utorak, 11 novembar 2014 18:03
atena
Slazem se sa Antonicem. Cak se slazem i sa ljudima koji smatraju da je prethodna garnitura izgubila izbore sa razlogom. Jedino mi se cini da ljudima nije sasvim jasno da sablon ukazivanja na unutrasnje i spoljnje neprijatelje ima svoju svrhu, da je vrlo opasan i da nas uvodi u vec vidjena vremena kad su Marsalovi neprijatelji stradali na svaku dojavu o kritickoj reci. Tako se i sada stvara atmosfera u kojoj ce i razgovor na pijaci biti opasan i okarakterisan kao izdajnicki i samim tim, legitimno kaznjiv. I samo kriticko razmisljanje moze uskoro postati teroristicki akt uz najstroze sankcije vlasti. Uz atmosferu straha i slike ,,svi su protiv Njega,, koja se emituje iz svih medija, veliki broj tome sklonih Srba, ce uskoro kidisati na sve zivo u odbrani svog Vodje. Ja se iskreno receno plasim da ce mnoge ,,pojesti mrak,,i ,,stici ruka zastitnica,, najveceg sina nasih naroda i narodnosti. U toj i takvoj atmosferi sve je moguce, ali tesko da moze biti dobro.
Preporuke:
3
1
85 utorak, 11 novembar 2014 18:20
@Jasna
Da, to je način na koji mnogi razmišljaju.
Pitam se kada bi u mestu ili u opštini u kojoj živite, za predsednika opštine, ili za direktora škole, ili za direktora doma zdravlja ili za bilo koje odgovorno mesto, bila predložena dva kandidata - jedan notorni pedofil i jedan notorni masovni ubica, za koga biste vi glasali? Da li biste rekli - pa ponuda je takva kakva je, odlučuju nijanse, ja sam glasala za pedofila (ili ja sam glasala za masovnog ubicu)?
Uveren sam da ne biste glasali ni za jednog ni za drugog. Zašto onda kada su u pitanju izbori koji nam svima određuju život ljudi daju svoj glas nedostojnim osobama sa obrazloženjem "pa,izbor je takav kakav je" - to mi nikada neće biti jasno.
Preporuke:
4
0
86 utorak, 11 novembar 2014 19:21
Jasna@@Jasna
Zato sto pomislis ako se ne opredelis pobedice jos gori.
Preporuke:
2
3
87 utorak, 11 novembar 2014 23:22
Turas
Antonić me podstaknu na jednu pomisao da ovo "uvrtranje mozga" može da ima posledice ili izvesne refleksije na RS .Obzirom na izbore i pojavu prevrtača ka SDA (i kako Tadić prista na stvaranje SNS)koji pokušavaju da devastiraju Dejtonski sporazum , postižu se ne samo političke već i one "naše srbske" izdaje .Tako hteli mi to ili ne realnost među srbima ma Balkanu postaje mračna
Preporuke:
4
0
88 sreda, 12 novembar 2014 01:40
@Jasna
Pošto smo skrenuli sa teme evo za kraj.
Meni se čini da je jedini (miran) način da zlo ne dođe na vlast da građani organizovano i u velikom broju odbiju da glasaju za "manje zlo". Ukratko, bojkot izbora na kojima nema pravog izbora.
Preporuke:
4
1
89 četvrtak, 13 novembar 2014 21:38
Bokelj
Gospodine Antonić, Vaše ime zaista govori najviše i najljepše o Vama. Nema ništa lepše nego kad neko zna da kaže i napiše ono što drugi misli. A Vi to radite u naše ime na najljepši mogući način i zbog toga Vam neizmerna hvala.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner