Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Republika Srpska bira između slobode i neslobode - treba nam državnik, a ne agenti koji kleče po ambasadama

Komentari (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 05 oktobar 2014 11:01
ipak, Mile
Ima sigurno mnogo zamerki na Dodika, ali mislim da u ovom trenutku nema alternativu zbog statusa i opstanka RS. Ovi iz opozicije mi previše liče na SNS, a Tadić na Vučića. Uostalom, u Putin ga je podržao.
Preporuke:
227
44
2 nedelja, 05 oktobar 2014 11:03
NEBOJŠA STRUGAR - BAR
Ne volim demokratiju, a pogotovo socijaldemokratiju, ali da imam pravo glasa u Republici Srpskoj glasao bih Milorada Dodika i njegovu partiju. Upravo iz razloga, koje je ovdje naveo možda najznačajniji Srbin ovoga vremena Emir Kusturica.
Milorad Dodik i Viktor Orban su jedina dva političara koji nacionalne i državne interese stavljaju iznad svega i zbog kojih odbijaju ponižavajuće naloge koji stižu iz Vašingtona. A takve naloge bespogovorno slušaju i Angela Merkel i Kameron i Oland, predstavnici najznačajnijih država Evrope.
Preporuke:
207
49
3 nedelja, 05 oktobar 2014 11:04
micky
E Kusto, svaka ti se pozlatila.
Preporuke:
208
48
4 nedelja, 05 oktobar 2014 11:09
slažem se
Kada se sve sabere i oduzme, ipak Dodik i Željka. A za vladu, eventualno, velika koalicija.
Preporuke:
133
45
5 nedelja, 05 oktobar 2014 11:21
Srbin Srbinović
Tačno veliki Kusturica opisa stanje u Srpskoj, BiH, i prikaza politiku Zapada (kojim komanduje USA). Samo da se ovi tačni opisu predoče narodu, da bismo se suprostavili talambasima organizovanih laži proturanih najviše preko BN kanala. O TV BN ja sam u više navrata dao slične konstatacije, pa mi se posebno dopada Kusturičina tvrdnja:
"agenti koji po ambasadama kleče na riži slušajući naredbe, pa ih grlato nazivaju idejama međunarodne zajednice, onda preko BN mokračnog kanala pišaju po nama! Ne dajte im da dođu na vlast"


TV BN je davno postala ruglo pojavnosti, da ne kažem više i dublje, a u ovom izbornom periodu BN doživljava DELIRIJUM OD RUGLA, BN JE U METASTAZI ODVRATNOSTI.

Moja stranka je Srpski narod, i glasam za Dodika!
Preporuke:
186
43
6 nedelja, 05 oktobar 2014 11:34
Glasanje
Ovo je u stvari glasanje za Dodika ili za Izetbegovića. Opredelite se, gradjani RS.
Preporuke:
181
40
7 nedelja, 05 oktobar 2014 11:42
sofi
Svaka mu je da je mojom zovem. Ne radi se o simpatijama za Dodika. Problem je u tome što se ne sme dozvoliti da udvarači Zapadu nadvladaju. Mi ovdašnje satrape moramo da trpimo, a oni su imali šanse da na našem primeru vide šta znači muka pogrešne odluke. Zato Dodik, pa i Emir to kaže.
Preporuke:
144
39
8 nedelja, 05 oktobar 2014 11:46
Brod,Republika Srpska
Emire BRATE . Nije i ne može biti slučajno da SRBI dobiše takvog BRATA . Boga ima nije nepoznato ovo je samo još jedna potvrda toga . Hvala VELIKI ČOVEČE za sve što činiš za ovaj ne baš zahvalan narod prema svojim velikanima . Ipak vrline kod SRBA nadvlađuju mane . ŽIV BIO STO GODINA , što reče jedan srpski starina !
Pozdrav iz Broda , REPUBLIKA SRPSKA , kako bi bilo divno ugostiti Emira u našoj Posavini gde nije baš često pa još sa Matijom B.
Preporuke:
155
38
9 nedelja, 05 oktobar 2014 11:46
Dragoslavić
Kada ne bih znao za koga da glasam, ja bih pitao poštenog,pametnog čoveka za savet.
Hvala Kusturice, nadam se da će glasači biti pametni.
Preporuke:
149
38
10 nedelja, 05 oktobar 2014 11:48
Đura Pletikosić
`Republika Srpska bira između slobode i neslobode - treba nam državnik, a ne agenti koji kleče po ambasadama`

Hvala g.dinu Kusturici na izraženoj slobodi o slobodi.Na žalost moju i srpskog naroda veoma je malo takvih intelektualaca u nas.
Preporuke:
141
37
11 nedelja, 05 oktobar 2014 11:55
M. Kojić
Ovakav panegirik jednog umjetnika je neviđen i u ovoj našoj kaljuzi.Ej moj Kusturica...
Preporuke:
42
130
12 nedelja, 05 oktobar 2014 12:03
Forever Jang
Kakav govor! Ima li koga da neće da glasa za Dodika? Da li je moguće da će Srbi u Srpskoj zaboraviti hiljade palih za slobodu samo u poslednjem ratu 90-ih? Da li je moguće da će zaboraviti Kozaru 1941, ustaše i Kurta Valdhajma? Ne, u to ne mogu da verujem. Isuviše je veliki ulog da bi onaj mo uzme olovku i glasa, smeo baš toliko da rizikuje.

Srbi, u pamet se: Izetbegovićeva Bosna, ili Dodikova Srpska!
Preporuke:
152
34
13 nedelja, 05 oktobar 2014 12:07
micky
@Brod,Republika Srbska
Tacno tako junace. Emir Kusturica je najlepsi poklon Srbskom narodu. Da nama njega BOG pozivi. Malo je ljudi kojima je jasno koliko je Kusta uradio za pravoslavne Srbe. Svaka mu se pozlatila. I njemu a i tebi.
Preporuke:
117
19
14 nedelja, 05 oktobar 2014 12:08
Srbin
Sramotno je koliko je nisko umjetnk pao. Tekst je običan pamflet. Žalosno je što je Emir ovu reklamu pisao ne zbog uvjerenja nego grdnih miliona poreskih obveznika Republike Srpske koje mu je darovao onaj koga reklamira. Najžalosnije od svega jeste saznanje u kakvo je jednoumlje zastranio nekada cijenjen časopis. Sreća je što će vas izborni rezultati uskoro demantovati. Cenzoru: ne morate ovaj tekst objaviti, kao što niste i neke kritičnije ranije.
Preporuke:
44
179
15 nedelja, 05 oktobar 2014 12:09
Bojan, Priština
Svaka ti se Kusto pozlatila, samo još da taj bunt i istinoljublje ne ostaviš u R Srpskoj , nego da ga sa sobom poneseš i natrag u Srbiju pa da tako i ovde držiš slovo... Imamo mi ovde mnogo većih tajnih agenata koji kleče po ambasadama, ali ti njih ne kritikuješ nego sa njima druguješ, podižeš i otvaraš Andrić grad i gle sramote proslavljaš Vidovdan sa njima koji Vidovdan osramotiše najviše....
Preporuke:
48
62
16 nedelja, 05 oktobar 2014 12:14
NEMANjA VIDIĆ
Putovao sam iz Beograda u Srpsku na sve dosadašnje izbore i glasao za SDS. Pišem po raznim sajtovima da ću sada glasati za onoga protiv koga su SAD - za Dodika.I pored toga što sam učesnik rata i što danas Republike Srpske ne bi ni bilo da se pitalo Dodika.I pored toga što znam kako je došao na vlast.I pored toga što ima mnogo toga da se popravlja u upravljanju Srpskom.
Prepoznao sam karakter sadašnjeg SDS-a po ćirilici. Dok je u njoj rođena Srpska, danas je niko iz SDS-a ne pominje.Naprotiv, Bosić je na internetu svoje ime ispisivao na ćirilici , a u zagradi i latinicom.To sam javno napao i više nema latinice. Dobojem i Bijeljinom upravlja SDS, pa su ti gradovi potpuno pohrvaćeni hrvatskom latinicom.Bosićev izborni slogan je DA ŽIVIMO NORMALNO. Isto kao u vreme DOS-a u Srbiji - pun stomak ispred nacionalnog pitanja. Ponavljam svedočenje vladike Jefrema kako ga je važan stranac uveravao da se Srbi ne trebaju plašiti unitarizacije jer imaju svoj kinski zid - ćirilicu. Bosić je srušio zid.
Preporuke:
131
39
17 nedelja, 05 oktobar 2014 12:21
zauvek branilac
Poštovani gospodine Emir Kusturica u pravu ste (mi smo sigurno daleki rođaci, porodica moga oca je porijeklom iz Istočne Hercegovine kao i vi), srpski narod treba da glasa za svoje a ne za velikomuslimanskog fašistu Bakira Izetbegovića!
Preporuke:
111
50
18 nedelja, 05 oktobar 2014 12:32
Marija
Jao vidi i SDS ima svoje botove što lupaju minuse!Da nisu to slučajno oni isti koji se razgoropade čim se kaže nešto negativno o njihovom Velikom Vođi ili paradi srama?
Preporuke:
99
54
19 nedelja, 05 oktobar 2014 12:35
LAZAR DRUGI
@Nemanja Vidić

Prestrogi ste kada osuđujete političare u Srpskoj zboga nerazumevanja značaja ćirilice.Srpska se ugleda na Srbiju, a u njoj je ćirilica zadnja rupa na svirali.Zahvaljujući najviše DSS-u ona je zaštićena Ustavom na pravi način.Jedino su se ta stranka i DVERI javno zalagali za ćirilicu i za saradnju sa Rusijom, pa videsmo kako su prošli na izborima.
Preporuke:
82
7
20 nedelja, 05 oktobar 2014 12:40
sigurno
Kusta
Treba da poživiš da bi režirao film " Posljednji Srbin" koji će sigurno biti gledaniji od "Posljednjeg Mohikanca"
a mogao bi i Oskara da dobiješ.
Preporuke:
11
85
21 nedelja, 05 oktobar 2014 12:52
Očevidac
U kakvog se poltrona pretvorio ovaj čovjek.
Krajem 70-tih i početkom 80 -tih godina često je sjedio u kafani Šetalište u Sarajevu i uzori su mu bili momci koji su išli na Zapad i tamo otimali i krali od kapitalista.
Te pare su donosili u "Jugu" i tu trošili.
Danas su mu uzori oni koji pljačkaju I mrcvare sopstveni narod.
Čovjek je postao dno dna.
Preporuke:
26
151
22 nedelja, 05 oktobar 2014 12:53
thinking maize
Primetio bih da su SNS BOTOVI prilično AKTIVNI u HEJTOVANjU na ovaj ISTINITI Emirov tekst!? U PRINCIPU ne volim političare, ali OVI IZBORI u Srpskoj NISU SAMO STVAR politike i ekonomije, oni su stvar OPSTANKA Srba i to ne samo u Srpskoj, već i UOPŠTE!? Ako Vi braćo preko Drine dobijete VAŠEG Vučića, stvarno smo ga "UGASILI"!? Ovom ovde je posle "peder-bala" počela već polako da se LjULjA "kruna", pa Vi IZDRŽITE i IZABERITE Mileta, da bismo i mi SMOGLI SNAGE, POĆERALI i DALI PO ZASLUZI NOVOM "LAŽNOM CARU Šćepanu Malom"!?
Preporuke:
117
10
23 nedelja, 05 oktobar 2014 13:47
Jovan Trebinje
Bravo Emire!!!
Svaka ti je na mjestu,ovi sto im USAID snima spotove nema sanse da pobjede.Sto se tice BN-a ono je srpska sramota.
Preporuke:
95
15
24 nedelja, 05 oktobar 2014 14:36
Hiperborejac
Mile srecno...
Preporuke:
67
12
25 nedelja, 05 oktobar 2014 14:46
Mićo Kojić
Živim između Banja Luke i Dervente, u rodnom selu Velika Sočanica koje je imalo 37 palih boraca u borbi za stvaranje R. Srpske. (Ako se ko nađe na Mrakovici neka pogleda koliko je imena mojih komšija i drugova moga Oca uklesano na onaj spomenik Krajišnicima, ostali izginuli u lokalnim odredima nisu ni prebrojani, kao ni oni skončali u Jasenovcu i kojekude...)

U ovom ratu nisam nosio pušku ali sam (vjerovatno) imao nekih zasluga jer sam nosilac Medalje zasluga za narod.

Dobro znam šta se ovdje događalo i posmatram šta se sada radi: Foliranti se predstavljaju kao branioci Srpske a njeni Tvorci kao izdajnici...Da se, kada je bilo stani-pani nešta pitalo Dodika, Srbi iz Srpske bi doživjeli sudbinu onih nesretnika iz Kninske Krajine...

Neće proći!
Preporuke:
34
80
26 nedelja, 05 oktobar 2014 14:55
NSPM Web
@Srbin

Kao što možete da vidite, objavili smo Vaš komentar, iako ste nas bez pravog razloga prozvali, jer praktično ispada da smo mi krivi što je Kusturica rekao to što je rekao, a mi valjda (po Vama) ne bismo smeli to da prenesemo, jer se to nekome lično ne sviđa.

Što se samih komentara tiče, mi ćemo nastaviti da se držimo naše uređivačke politike, koja zabranjuje pisanje nepristojnih reči, generalizujućih stavova i lična vređanja.

Hvala na razumevanju.
Preporuke:
91
8
27 nedelja, 05 oktobar 2014 15:44
miko
Naravno ni 2000. nam nisu trebali oni kojim klece pred ambasadama ali je tada i Dodik bio na strani DOS, u Laktasima je uradjena (sa stranim ambasadama)generalna proba svrgavanja Milosevica i porobljavanja Srbije. Naravno da je Dodik sada najbolje resenje za Srpsku, ali sudbina je htela da , bar na trenutke,iskusi besane noci, kao Milosevic 2000., da oseti kako je to kad Zapad satanizuje i radi o glavi. Ne bi bilo lose da u nekoj crkvi Milosevicu zapali svecu.
Preporuke:
59
7
28 nedelja, 05 oktobar 2014 16:19
Kusto, gde je Vučić u toj priči?
Je li ona izvršitelj naredbi iz ambasada? Samo pitam.
Preporuke:
29
5
29 nedelja, 05 oktobar 2014 16:21
Aksa
@ Mićo Kojić

Gospodine Mićo, devetesetih godina bi možda i bilo tako, kako ste Vi napisali! Hvla Bogu, nije i stvorena je Republika Srpska!

Sada nisu devedesete godine, ljudi i događaji su se izmenili, bar kada smo mi Srbi u pitanju. Kod muslimana, Hrvata, Amerikanaca i EU je sve ostalo isto oni i dalje hoće da unište srpski narod.

Zato nemojmo nasedati na te priče! Pa Nikolić i Vučić (a i Ognjen Tadić) su gudili o granici Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica, a sada potpisaše Briselske sporazume! Odrekoše se kuma u haškom kazamatu, pa sada i Tači dobar! I SDS je nakada bio patriotska stranka, bio pa nije! Oni su se odrekli drugog haškog sužnja Dr Radovana Karadžića! Njima je sada Alijin sin pobratim!

ČUVAJMO I SAČUVAJMO REPUBLIKU SRPSKU-JEDINU SRPSKU POBEDU U 20 VEKU!
Preporuke:
76
9
30 nedelja, 05 oktobar 2014 16:48
mizerija
Da je ovo napisao Nole koji nema nikakvog interesa verovao bi, ali potpisnik je čovek koji je direktno naslonjen na budjet uz blagoslov Miletov... Meni je ovo više nego licemerno
Preporuke:
19
74
31 nedelja, 05 oktobar 2014 17:06
Konobar
Braćo Srbi, klasajte za Mila...''LAŽNOM ŠĆEPANU MALOM U SRBIJI JE ODZVONILO''. Neće ga ni policija braniti kada narod krene.
Preporuke:
63
4
32 nedelja, 05 oktobar 2014 18:13
Mladen Teslić
Mićo Kojić

"Dobro znam šta se ovdje događalo i posmatram šta se sada radi: Foliranti se predstavljaju kao branioci Srpske a njeni Tvorci kao izdajnici...Da se, kada je bilo stani-pani nešta pitalo Dodika, Srbi iz Srpske bi doživjeli sudbinu onih nesretnika iz Kninske Krajine...
Neće proći!"

Čovjek je sve objasnio.

NSPM, razočarali ste me, vi bi bar trebali da znate ko je Mirolad Dodik. Ko je bio u Beogradu u ratu, a ko je branio Srpsku. Vi bi trebali da znate trenutno stanje u RS i da ga tako predstavite, a ne da vam Kusturica koji je digao milione od poreskih obveznika RS vrši uređivačku politiku.
Preporuke:
31
65
33 nedelja, 05 oktobar 2014 18:58
Nebojsa
Dovoljno je pogledati ko su protivkandidati i ko je tzv.opozicija pa shvatiti koliko je Kusturica u pravu.Tadicu je ovo treci put da se kandiduje za predsjednika RS,prakticno bez biografije,o Ivanicu dovoljno govore djela dok je bio premijer i ministar inostranih poslova u vijecu ministara BIH,ili sta reci o Bosicu,koji je predsjednik najvece opozicine stranke,i koji se ne kandiduje ni za jedno mjesto.O Tadicevim soferima i tjelohraniteljima,koji su takodje kandidati,ne treba ni trositi rijeci.
Zato samo jednostavno treba zakljuciti da je Kusturica u pravu od prve do zadnje rijeci.
Preporuke:
55
17
34 nedelja, 05 oktobar 2014 19:31
Cmok Toronto
Iako onako narodskim Kusta reče, ne znam koliko ljudi mogu da to shvate.Republika Srpska je važna za opstanak Srbije koja je od lažne revolucije nastavila sa lažima i postala lažna tvorevina bez jasne definicije.
Na žalost bez novog srpskog petog oktobra neće nam se pisati dobro.Smena generacija tugo traje.Putin,Dodik,Kusta,Dveri,NSPN,možda Siniša Kovačević....možda Sandra i to je to..--Moramo da ozbiljno radimo za spas Srbije..Hvala NSPM za Kustin tekst..da se angažovao..za mene je dobra vest...a kod nas pametni muče..dokle bre.
Preporuke:
41
19
35 nedelja, 05 oktobar 2014 19:53
Vlado
Zasto nisi Emire spomenuo nas 5 oktobar
Preporuke:
24
1
36 nedelja, 05 oktobar 2014 20:01
naravno
Dobro je da Kusturica kaze svoje misljenje i iznese argumente, pametni ljudi u Srbiji odavno cute,ili ih ne interesuje drzava ili su zabavljeni svojim uskogrudim interesima.Podrska Putina nesto znaci, i to Srbi trebaju da imaju u vidu u Srpskoj, Putinu Dodik nije platio marketing ljudi, u pitanju je opstanak Srpske i srpskog naroda.
Preporuke:
43
16
37 nedelja, 05 oktobar 2014 20:57
Goran
@mizerija.

E, mizerija, koja si ti mizerija.
Ali ako ti to shvatis?
Preporuke:
28
5
38 nedelja, 05 oktobar 2014 20:58
NEMANjA VIDIĆ
Gospodinu Pivašu,

Svaka Vam čast za tekst.I za komentar da ovaj SDS nema ništa zajedničko sa Radovanom Karadžićem. Pogledajte moj komentar na govor Kusturice, u kome sam napisao da ću glasati za onoga protiv koga je Amerika (ona koja proizvodi ratove ).Mene muči nešto drugo - da li će posle Radovana Karadžića iko drugi pomenuti ćirilicu. Ako ne političari, ono makar novinari.Na njoj je pao i Dodik, za kojeg ću ipak glasati.Njemu opraštam jer je bio u jugoslovenskoj starnci Ante Markovića. Zar Vi mislite da se može opstati narod a da se ne zna koji su njegovi nacionalni simboli ? I još da kao takav može imati svoju državu !
Preporuke:
46
5
39 nedelja, 05 oktobar 2014 21:00
011
„ Ne treba ovde pametovati , nego se ugledati na komentar Nemanje Vidića, koji napisa da će glasati za onoga protiv koga su SAD ! On Kusturicu nije ni pomenuo, verovatno zato što zna da Kusturica ima svoj lični interes zbog koga istupa na način koji ne priliči tako uglednom umetniku.
Vidić se trudi da pitanje pisma drži otvorenim, kako bi se trgli Srbi, pa je više puta na sajtovima navodio ono svedočenje vladike Jefrema o ćirilici kao kineskom zidu , koja čuva identitet Srba od utapanje u bosanstvo. Ali je reakcija Srba na njegovo opominjanje veoma jadna, gotovo nikakva. Pa čemu se može nadati narod čiji školovani deo ne zna ono što znaju stranci – da je ćirilica jedino srpsko pismo i kao takva temeljni srpski nacionalni simbol.“
Preporuke:
27
4
40 nedelja, 05 oktobar 2014 21:57
Kupujmo domaće 14
Emir Kusturica je strastven režiser, majstor svog zanata, bez premca među đacima praške škole. Zato, svi drugi do koljena mu nisu.Ali, u drugim zanatima, Emir je dokazao da mu ne ide, da drugima nije ni do koljena. U politici još nije dobio prolaznu ocjenu. Neće je dobiti ni sada.
Preporuke:
16
44
41 nedelja, 05 oktobar 2014 23:40
Mićo Kojić
Javljam se poslednji put na ovu temu ne radi polemičara što bi se borili za srpstvo do poslednje kapi TUĐE krvi, a smjestili su se u Beogradu poput Gulivera riječi i Liliputanca djela koga nam preporučuju kao spasioca, nego radi nekoliko, nadam se neobaviještenih koji i ne znaju da je na listi kandidata državotvorne Srpske demokratske stranke kćerka Radovana Karadžića uz podršku četvorice bivših legalno biranih predsjednika, uključujući i samog dr Karadžića.
Preporuke:
10
26
42 ponedeljak, 06 oktobar 2014 00:11
Kupujmo domaće 14
+Mićo Kojić

Poštovani prijatelju Kojiću.

Ovo je dokaz naše nezrele politike, našeg hibridnog i crvenog patriotizma, naše zaboravnosti i nepoštovanja znanja i hrabrosti.
Samo takvi mogu pričati o SDS, nekada, kako to oni kažu,i sasvim drugačijem sada, a gdje je na izbornoj listi kćerka doktora Radovana Karadžića, osnivača SDS. Sad su oni patriote i vođe, a SDS ono što su oni tada bili. Pa zar nam je takva politika potrebna?
Preporuke:
3
20
43 ponedeljak, 06 oktobar 2014 00:48
Turas
Obraćam se onim komentatorima koji zbog jednog drveta ne vide celu šumu .Srbija i srbstvo je u pitanju i to vam zameram , vama koji se sećate Dodikovih "greha", Političar ima liniju koju ne mora da sledi kada je u pitanju karijera .Ona je i pozativna i negativna .Ali državnik čini sve , bez obzira na žrtvu , da održi liniju koja je jedinstvena ; Očuvanje svoje zemlje i naroda . Dodik je sigurno grešio kako kažu ovde neki "čistunci". Ali pitam , da li su oni bezgrešni ? Isus Hrist je rekao kada je nevernicu trebalo kamenovati;Onaj koji nije grešan neka baci kamen " Niko od nas nije bez greha ,ali zato smo Srbi da opraštamo. U tome je naša i naše Crkve veličina . Dodik je danas , hteli mi to ili ne , stub Srbstva i iza njega moramo svi da stanemo .
Preporuke:
29
2
44 ponedeljak, 06 oktobar 2014 03:10
Iskander
Srbi,glasajmo za onoga sto ga V.V.Putin svako malo ugosti i nekidan mu licne cestitke cestita za srecu u uspeh na izborima i licno.

Sto se tice Kuste,svevisnji nek' nam ga pozivi i dobro mu zdravlje da ga sluzi A mi Srbi budimo srecni sto imamo takvoga retkoga tj.ponajboljega medj nama.

Kusto legendo HVALA za sve.
Preporuke:
33
2
45 ponedeljak, 06 oktobar 2014 07:07
NEMANjA VIDIĆ
Čitao sam intervju Bosića "Dnevnom avazu" u kojem on kaže da je današnji SDS načinio otklon u odnosu na onaj ratn
Preporuke:
25
2
46 ponedeljak, 06 oktobar 2014 07:20
NEMANjA VIDIĆ
"Smestio" sam se u Beogradu, gde sam stigao iz Osijeka 1991.g. sa onim što je moglo stati u PVC kese. Da sam poneo nešto u torbi znalo bi se da sam Srbin pa ne bih nigde stigao. Zajedno sa suprugom sam iz Beograda otišao na derventsko ratište. Imam malu firmu čije je tržište u Srbiji pa sam zato ovde. Ipak sam kum crkve u svom selu Kalenderovci sa 10.000 KM. Radim i danas iako sam u penziji, jer od nje ne može da živi inženjer pronalazač sa primenjenim patentima.
Preporuke:
26
0
47 ponedeljak, 06 oktobar 2014 09:23
SR JUGOSLAVIJA
Samo bih rekao da se u potunosti slažem sa komentarom Bojana iz Prištine. Odličan komentar.
Preporuke:
15
0
48 ponedeljak, 06 oktobar 2014 09:38
Beograđanin
To u stvari oni govore o sebi opisuju kako bi oni krali


Moram da kažem da je tokom 90-tih ovo isto bilo karakteristično za tadašnju opoziciju. Nisu oni upirali prstom u krađe, stvarne ili izmišljenje, Miloševićevih ljudi, već su bili ljubomornsi što i sami ne kradu. Da nije bilo upravo tako, zar bi Srbija danas bila ovako do bola pokradena?
Preporuke:
19
0
49 ponedeljak, 06 oktobar 2014 11:22
srđan conić
VELIKI EMIR KUSTURICA
Preporuke:
27
1
50 ponedeljak, 06 oktobar 2014 12:36
Dragoljub
Srbi u Srpskoj, vi imate Dodika i imate za koga da glasate. Mi u Srbiji nemamo takvog. Boga molimo da se u Srbiji pojavi neko kao Dodik. Da ne ljubi skute srboubicama nego da voli Srbiju i da čuva srpske nacionalne interese. Kada je Angela Merkel bila u Beogradu sa njom je bio i predstavnik folksdojčera kojima je oduzeta imovina posle rata. Uredno su popisali imovinu i traže od Srbije 32,5 milijarde eura kao odštetu. Da li će se roditi SRBIN koji će reći da za uništenu biblioteku 1941 u Beogradu Nemci nama duguju 6032,5 milijarde eura pa kad nam budu isplaćivali neka odbiju ovih svojih 32,5. Pa 12035,5 za Šumarice, pa 10035,2 za Mačvu u Velikom ratu, pa 50035,5 za 100 za jednoga,....
Eh valjda će u Srbiji doći vlast koja će biti prosrpska, u kojoj strani ambasadori mogu dati intervju na TV samo dada dođu i kada odlaze iz Srbije a ne da nam sastavljaju vladu.
Bogu se molim da se i u Srbiji pojavi Dodik.
Preporuke:
37
2
51 ponedeljak, 06 oktobar 2014 14:15
Spiridon
Svaka cast Emire za ono sto cinite za svoj narod (a tom narodu, hteli ne hteli, pripadaju i nesretni Bakir i jos mu nesretniji babo). Vama Mile i Zeljka, zelim pobedu na izborima (a onda da se malo manje krade).
Preporuke:
28
3
52 ponedeljak, 06 oktobar 2014 20:11
bosna
vi ne razumijete da na izborima pobijedi taman i putin lično, vi ostajete samo entitet u BiH. 1992. nismo dozvolili odvajanja kada ste imali svo moguće oružje a kamoli sad. iskreno se nadam da će mile proglasiti nezavisnost pa da završimo sa zločinačkom torevinom za sva vremena. ali, nažalost nemate m...
Preporuke:
1
36
53 utorak, 07 oktobar 2014 08:51
Boško
bosna
vi ne razumijete da na izborima pobijedi taman i putin lično, vi ostajete samo entitet u BiH. 1992. nismo dozvolili odvajanja


Klasični mentalitet neonacističkih osvajača amerike, neonacističke nemačke evropske unije i turaka.

Svi "imaju prava" samo Srbi "imaju pravo" da budu robovi.

I posle mi zameraju što tvrdim da "bošnjaci" ili "muslimani" nisu nikakva nova nacija nego stara u novim dresovima.
Preporuke:
16
0
54 utorak, 07 oktobar 2014 15:14
TOPOLj
Nedavno je Abdulah Sidran poželio uspjeh Ognjenu Tadiću na predstojećim izborima.Ovo je sjajna preporuka da Ognjen Tadić bude sahranjen na ovim izborima.Sidran je ovim gestom učinio medveđu uslugu i Tadiću i kompletnoj opoziciji.Inače,opozicija u RS ima pileći mozak(baš kao i mediji u federaciji)pa ne razumije šta se krije iza njihovih gostovanja na OBN televiziji kao što pileći mozak ima i bijeljinska televizija koja je prihvatila tutorstvo zapadnih ambasada.Kada je opozicija počela sa đavolom tikve saditi tada je Milorad Dodik dobio izbore.12.10.2014 biće samo formalnost.A što se tiče komentara pod nikom bosna,poručujem sledeće:prezime predsjednika Putina izgovara se sa najvećim poštovanjem i piše se velikim slovom.Ako predsjednik Putin odluči da RS bude nezavisna ona će biti nezavisna i to joj neće trebati referendum.Zadnja će biti njegova bez obzira šta misle u Sarajvu(namjerno ovako pišem).Ne treba se šaliti sa predsjednikom Putinom i Rusijom.Baliluk je za Sarajvo ne za ovaj sajt.
Preporuke:
14
2
55 utorak, 07 oktobar 2014 18:54
Iskusan BL
Ne mogu da verujem kako sluđuju srpski narod. Čovjek koji je promenio veru preko noći pokušava da unese nemir i podelu među Srbe pa pljuje sve koji neće da daju glas njegovom ortaku Dodiku. Ortaku koji je sa njim podelio narodne milione dok narod gladuje.

Ako je takav patriota što ne vrati pola milionskog vlasništva Andrićgrada izgrađenog narodnim a ne njegovim parama. Pa gde to ima da narod plaća izgradnju a ovaj uzme u svoje vlasništvo. Vrhunac cinizma je živeti na grbači naroda i istovremeno raditi na podeli i sluđivanju istog.

Kako možete da pljujete SDS koji je u krvi napravio i odbranio RS dok su Kusta i Dodik bili na sigurnom čekajući da vide ko će pobediti. Kako vas nije sramota svih onih poginulih očeva, sinova i braće koji su ostali osakaćeni i primaju bednu naknadu

Za Dodika znamo da ga je zapad doveo na vlast, sudeći prema delima sasvim je moguće da ćemo to saznati za novovaskrslog Kusturicu.

Moja poruka je, ne sluđujte više i ne delite srpski narod
Preporuke:
5
17
56 utorak, 07 oktobar 2014 19:29
Bojan Gradiška
Mladen Teslić,
Mićo K.
Kupujmo domaće
Dragi prijatelji,navedite mi samo jednog poslanika iz SDS-a ili bilo koje druge stranke iz Parlamenta RS iz 1991-1995.,koji je ratovao.Svi su bili u debeloj ladovini,prodavali naftu preko Centreksa,izvozili krompir i goveda "mrskim" Hrvatima.Svoje su sklonili na sigurno,a vi samo po Dodiku.
Ja sam bio u ratu od prvog dana,a nikad nisam bio u tim vašim strankama(SDS;SNSD).A glasaću za Dodika,jer su nas svi stranci šikanirali i sprovodili strogoću nad nama,a on je to zaustavio.Pa od 1995-05 nisi smio reći da si Srbin,on je to zaustavio.Daleko od toga da je Dodik cvjećka,ali šta nude ovi drugi?Kakav je predizborni program,"moramo srušiti Dodika"?Šta je njihiva opcija u ekonomiji,kulturi,sportu,obrazovanju,..?Nema je.Kasnili su penzionerima po 8 penzija i isplaćivali je nepotpune.Plata ni 100 evra.Prodali 800 firmi za 28 miliona maraka,svojim ljudima.Danas su svima na budžetu redovne.Nisu nešto,ali redovne.Kad SDS pokaže program oporavka,onda + njima
Preporuke:
11
4
57 sreda, 08 oktobar 2014 05:23
Slaven
Neka nam putokaz za glasanje budu oni koji nas mrze. Nas Srbe i Republiku Srpsku. Koga oni olajavaju su SIGURNO bolja opcija !
A Profesor je kralj ! Neka priča, neka navija, neka radi šta hoće. Dosta su pametni ćutali !
Preporuke:
8
1
58 sreda, 08 oktobar 2014 11:45
RADA
BRAĆO SRBI GLASAJTE ZA ONOGA PROTIV KOGA JE ZAPAD, A NE ZA ONOGA KOGA PODRŽAVA ZAPAD.
Preporuke:
8
0
59 sreda, 08 oktobar 2014 15:35
ANALITIČAR
@ RADA

Gospođo draga , u pravu ste . Za Predsednika Dodika lobiraju srpski Radikali iz Srbije ( Boris Aleksić , Mirčić ), Pokret Srpske Dveri , Emir Kusturica , Predsednik Putin , Fond Strateške Kulture , srpska Desnica
Za SDS lobiraju srbomrzac Abdulah Sidran , Šaćir Filandra , po federalnom Sarajevu za njih lobiraju svi odreda , ne mogu očima Bošnjaci da Dodika vide jer je ugasio fundamentalistu Silajdžića a Radončić na pitanje novinara ko je Vas Fahrudine smjenio odgovorio Milorad Dodik , gospodin Dodik . Nema više pretnji RS-u kao za vrijeme dok su nas vodili Bukejlović , Čavić i Ivanić . To je davno prošlo vrijeme . Pretekli smo Federaciju po prosječnoj plati . Vlada RS svom narodu pomogla sa 5 000 KM nakon poplava , šta je sluga Hašima Tačija Vučić dao srpskom narodu nakon poplava ? Dodik je " kriv " jer niko ne ubija Mauzere , Kneževiće , Koljeviće . Dodik je " kriv " jer ga je podržao Pravoslavac Putin i ruski Patrijarh odlikovao . SDS nije ni sjena Karadžićevog SDS-a
Preporuke:
6
1
60 sreda, 08 oktobar 2014 15:52
ANALITIČAR
Šta je SDS uradio za pronalazak nestalih mučenika Srba sarajevskih , NIŠTA . NIŠTA . NIŠTA

Nisu smjeli da odu do Dobrovoljačke ulice . Da naprave Krst na Zlatištu ni da pomisle . Kada je ekipa SNSD-a Predsednik Dodik , Slavko Jovičić Slavuj , Staša Košarac , Branislav Dukić pokrenula priču onda se pridružio i SDS stidljivo . Hvala SDS-u jer je podržavao SNSD u Sarajevu . Iskreno hvala jer smo Srbi svi ali SDS nema prava da preko malograđanske američke BN TV laže Srbe . Ko u Rusiji poštuje Ognjena Tadića ili Mladena Bosića . Niko . Da li su podržali kao Dodik Putina oko Krima. Nisu . Da li ih je odlikovao ruski Patrijarh kao Dodika - nije . Da li oni ili Dodik dovodi Južni Tok . Njih podržava najveći neprijatelj Srba britanska služba MI6 i američke naci službe . Koga oni lažu . Čime je Šarović " zaslužio " skidanje sa crne liste Zapada . Glasanjem da Kosmet ide Tačiju . Nećete Srbe lagati !
Preporuke:
4
0
61 sreda, 08 oktobar 2014 16:30
Nešo
Razmislite, Putin je podržao Dodika što znači da automatski nije podržao sve one Srbe koji će da glasaju za opoziciju. Da li i Putin dijeli Srbe na 'ispravne' i 'neispravne' ovisno koji su njegovi ciljevi.
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner