Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Medijski „pluralizam“ u obožavanju Vučića

Komentari (73) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 26 avgust 2014 14:38
he, he
Odlično ih je raskrinkao. Svako piše ono što odgovara njegovoj čitalačkoj grupi, a zajedničko im je što i jedni i drugi veličaju AV-a, samo jedni sa "evropske", a drugi sa "patriotske" pozicije.
Preporuke:
132
3
2 utorak, 26 avgust 2014 14:47
Vladimir
Jedno veliko BRAVO za tekst.
Preporuke:
123
2
3 utorak, 26 avgust 2014 14:52
thinking maize ili o BUDUĆEM NOVOM POČETKU SRPSKOG "novinstva"!?
A onda kad Srbija bude bila u NULTOJ GODINI (parafraza naslova poznatog filma "Nemačka, nulte godine") i kada SVE BUDE BILO ZAPOČETO IZNOVA, onda, onda će KAO I U SVIM NORMALNIM ZEMLjAMA, kao i što se radilo u Srbiji NEKADA, "pečenje" novinarskog ZANATA da bude ZAPOČINjANO od mesta KOLPORTERA! Nema ništa FPN, ništa FON, filosofija, pravo, "Megatreš", daleko bilo! Burazeru i sele, ako oš u novinare, PRVO na ULICU da PRODAJEŠ NOVINE, a ONDA, kad tako ISPLATIŠ TVOJ STUDENTSKI KREDIT, onda ćeš da ideš da ZAMENIŠ Vladu Krivokuću i da nas IZVEŠTAVAŠ pošto lukac, beli, onaj drugi i praza, pa pošto kupus, šangarepa, a Boga mi i KOMPIR! Posle toga ideš da izveštavaš sa derbija TREĆE BEJOGRADSKE LIGE i da begaš zajedno sa sudijom kroz rodne kukuruze Velikog Mokrog Luka& Male Moštanice, Begaljica& Petrovčić obaška! Eeee, onda BLIZU TVOJE 40-te, TEK ONDA VIDIŠ ŠTA je KANCELARIJA, ali tek malo ujutro, dok ti daju zadatak da intervjuišeš novog predsednika SO Novi Beograd, inače KANDIDATA GRUPE GRAĐANA!
Preporuke:
74
9
4 utorak, 26 avgust 2014 15:00
nenad
zasto da ne obozavamo Vucica. Prvi politicar posle 1804. koji je stvarno ucinio nesto za nas. Ja ga obozavam, kad sam deprimiran gledam njegovu sliku. On ima snagu za buducnost.
Preporuke:
14
152
5 utorak, 26 avgust 2014 15:17
SuperBad
@nenad
I od njegove se price mleko brze ukiseli?
Preporuke:
128
2
6 utorak, 26 avgust 2014 15:23
racel
Ovaj sto se sada podpisuje kao Nenad, to je isti sto se ovde predstavljao kao marko gej.Ne lajkujte ga, on je cinik i provokator.
Preporuke:
72
4
7 utorak, 26 avgust 2014 15:29
Veljko D
@nenad
"kad sam deprimiran gledam njegovu sliku"
Sve vise verujem da je ovaj Nenad neki šaljivdžija koji nas "pali" na ovom sajtu. Mozda je isto kao i mi protivnik Vučića, ali vidi da od ove naše borbe ima slabe vajde, pa hajde da se barem malo šalim.
Preporuke:
81
2
8 utorak, 26 avgust 2014 15:51
...
Svaka čast. Najbolje je ono za Informer i Vučićevića. Ovakvi tekstovi predstavljaju svetlo u našoj medijskoj tami.
Preporuke:
59
3
9 utorak, 26 avgust 2014 16:44
Jasna
A kad su to mediji u Srbiji druacije izvestavali?
Pa za vreme DOSovaca je bilo jos i gore.Bio samo onaj Nacional koji je raskrinkavao DOSovske afere ,al su ga brze bolje ugasili.Jos je najvise kritickih tekstova i novina bilo za vreme Milosevica ,ali ga Djindjic, Kostunica i ostala DOS bulumenta proglasise diktatorom.
Preporuke:
43
49
10 utorak, 26 avgust 2014 17:04
Rđosav
- Vučić je malo dete u odnosu na Đinđića i Koštunicu.
Preporuke:
17
96
11 utorak, 26 avgust 2014 17:50
Dragoslavić
Pričajte sa ljudima oko sebe, skrenite im pažnju, pokažite i dokažite im. Ja sam svima oko sebe govorio zašto treba glasati za Dveri. Pričajte, kad već nismo naoružani koristimo reč
Sveti Pavle je koristio Božiju reč kao mač a veru kao štit i srušio je Rimsko carstvo.
Preporuke:
37
17
12 utorak, 26 avgust 2014 18:03
Forever Jang
Zato pokretanje makar štampanog nedeljnika mora biti primarni zadatak patriotskog bloka ukoliko želimo da se naša reč čuje. Bez toga ...

Našu medijsku scenu okupirao je zapad koji uništava Srbiju i Srbe. Mene odavno zanima šta po tom pitanju radi Rusija? Promena medijske scene se ne može uraditi iznutra. Mora da postoji neko moćan, jer moćni poseduju medije. Rusija mi po tom pitanju deluje dosta indiferentna. Možda će zvučati grubo, ali kao da nas je prepustila zapadnim obaveštajnim službama. Zašto nam Rusija ne pomogne da otvorimo jedan TV kanal? Jedne novine? Ne mora više, samo po jedne. Rusima AV AV ne sme da kaže NjET, ako ga pritisnu. Ovako i Rusija indirektno učestvuje u njegovojh promociji.
Preporuke:
52
3
13 utorak, 26 avgust 2014 18:03
Boško
Dragoslavić Pričajte sa ljudima oko sebe, skrenite im pažnju, pokažite i dokažite im.Da li ti znaš da je najveća "uvreda" za čoveka da mu kažeš da ne misliš isto kao on. Vučić za svoje pristalice ima najniže slojeve neobrazovanih, nepismenih, koji uz partijsko profitersku "ekipu" koja preleće iz jedne u drugu partiju na vlasti čine "temelj" narodnjačke podvale.Najupečatljivije ispitivanje javnog mnjenja mi je bilo iz Miloševićevog "vremena" kada su pitali nepismenog Roma šta on misli: "Šta ima veze što na znam da čitam i pišem" "Samo mi pokaži gde sa zaokružim Milošović.Uticaj dvogodišnje svakodnevne serije "Vučićeve bajke" je ostavio takve posledice na psihu nepismenih, neobrazovanih i narodnjačkih partijskih profitera da su oni postali "ljudi sa kojima se ne može razgovarati" (c) Don Vito Corleone
Preporuke:
40
6
14 utorak, 26 avgust 2014 18:24
sima
tri puta je bilo bolje stanje za vreme kako neki kazu dos-a.Samo ne znam kog dosa,jer je sps vec 6 godian na vlasti.A bogami i sns evo vec druga godina kako ovu zemlju cini boljom.Ova jasna je dokaze ostrascnosti prema dosu.Pa jedan nacional koji se starno jeste bavio dosom tj.djinjicem svrstava u nase novine.NACIONAL SU HRVATSKE NOVINE I DAN DANAS POSTOJE!!
Preporuke:
30
6
15 utorak, 26 avgust 2014 19:46
Jasna@Sima
Nije to taj "Nacional",kako mozes da pricas o necijoj ostrascenosti kada si za vreme DOSa ili bio mnogo mali,ili si ga prespavao?
Preporuke:
9
28
16 utorak, 26 avgust 2014 20:28
Observantes
Manufaktura vladavine, i to ona najprimitivnija, uz pomoć „medijske štake“ je smisao sada već dvodecenijskog političkog vođenja Srbije. I to g. Pivaš do detalja definiše. Što reče g. Đikić, nama je cilj put. Mi u stvari putujemo. Mi smo bre svi turisti. U čemu je turistički štos ( što je izum političara u Srbiji) : ti putuješ a stalno si u mestu. Pa „carevo novo odelo“ je za ovo novoevolutivno smrzavanje svesti već u kamenom dobu. Znači, kad te stranac pita šta si? Ti kažeš „večiti turista“! Razumeće, da si Srbin. Ako se uz to i nasmeje nezamerite mu. Biće da je iskren čovek na prvu loptu. A priznaćete i to je danas prava retkost.
Preporuke:
31
1
17 utorak, 26 avgust 2014 21:27
Aleksandar Vučić je dobio plebisticitarnu podršku na izborima...
Neki ga mogu i ne voljeti,neki se ne slažu sa njegovom politikom, neki ovo, neki ono, ali činjenica je da Aleksandar Vučić dobio apsolutnu podršku naroda na demokratski, legalnim i legitimnim izborima i da uživa legitimnu podršku naroda.Znači autor se može i ne slagati sa politikom Aleksandra Vučića, ali mora sam sebi priznati da je Aleksandar Vučić izabran od naroda, da je dobio plebisticitarnu podršku za ono što radi i to na demokratskim izborima.Znači većina je ZA ono što Aleksandar Vučić politički radi?!
Preporuke:
10
58
18 utorak, 26 avgust 2014 21:27
sima@jasna
totalno je nebitno gde sam ja bio tad i koliko sam imo godina.Sustina je sadasnjos i vasa sadasnja ostrascenost koju pokazajute u sovjim komentarima.Covek napise tekst i ukaze na probleme ove vlasti.Vi pricate o djindjicu,ali kolumbo taj covek je ubijene pre 10 godina.O kostunici?ko to bese?onaj sto danas ima 75 godina i zapad ga je odavno politicki ubio?koga to interesueje vise? danas su na vlasti losi momci koji sprovode vama mrski neoliberalni koncept.Ali to nije nista binto,samo da nisu zuti.A bice zuti opet na vlasti,zapamtite sta sam rekao.
Preporuke:
24
12
19 utorak, 26 avgust 2014 21:52
Zbog čega smatram Aleksandra Vučića dobrim političarom
Zbog čega smatram Aleksandra Vučića dobrim političarom, i zbog čega se slažem sa njegovom politikom koju vodi?
Zato što vodi politiku mira, stabilizacije,politiku neostrašćenosti,politiku koja isključuje ratne opcije, politiku koja je za slogu,saradnju,integracije na regionalnom,evropskom i svjetskom nivou.Politika Aleksnadra Vučića je politika koja mi se najviše sviđa, jer u toj politici vidim veliku šansu za politički savez, političku integraciju,saradnju i najbolje političke i ljudske odnose na relaciji Bosna i Hercegovina (cijela BiH ne samo Republika Srpska) sa Republikom Srbijom.To je ta politika koja je i moja politka i poltičko opredjeljenje.Ne seperatizam samo Republike Srpske prema Srbiji,već približavanje i saradnja cijele BiH i Srbije.Zato Mile Dodik nije moj favorit,jer vuče prema Srbiji samo Republiku Srpsku a ja bih saradnju cijele BiH sa Srbijom,politički savez i integracije sa svim narodima u BiH,ne samo Srbima, naročito i muslimanima .
Preporuke:
3
78
20 utorak, 26 avgust 2014 22:27
Jasna@Sima
Ja cu da pisem o cemu god i o kome god hocu(dokle god mi to bude dozvoljeno ovde),valjda cu tebe da pitam za dozvolu?
A ti ako ti se ne svidja moje pisanje slobodno ga preskoci ok!
Kad ti budes cenzor ili vodio negde uredjivacku politiku onda ces moci da odredjujes sta ce ko da pise i o kome ,ili ces moci da zabranjujes i seces makazama ono sto ti nije po volji,a ovako mozes samo da biras izmedju citanja i preskakanja,a ako vec komentarises neciji komentar onda se potrudi da baratas cinjenicama,a ne dezinformacijama.Po tvojim komentarima zakljucujem( da si mlad i nezreo, a vec nadobudni DSSovac)te ih ne citam ,ne interesuju me,sem kad mi se licno obracas i iznosis netacne cinjenice.
Preporuke:
7
34
21 utorak, 26 avgust 2014 23:14
thinking maize
SLABO i MLAKO! "Dragi naši" "nazadnjački" BOTOVI, ako hoćete da vidite ŠTA JE POSVEĆENOST VOĐI, ugledajte se na "Slobiste" (zapazih "Don Corosia" i "Jasnu" sa ili bez*)!? Vođa im je više od 11 mrtav, a oni ga brane! Ako se i ne slažem sa njima, to MORA da SE POŠTUJE! A Vi, "dragi naši" "nazadnjaci", sve samo po "filosofiji" "u se, na se i poda se"!? Nego ŠTA ĆE Vaš Vučko, ako dođe do onog "nesta para", NESTA i BOTOVA!?
Preporuke:
36
9
22 utorak, 26 avgust 2014 23:44
Bez cenzure ka dijalogu protiv monologa jednoumlja
Jasna
Ja cu da pisem o cemu god i o kome god hocu(dokle god mi to bude dozvoljeno ovde),valjda cu tebe da pitam za dozvolu?
A ti ako ti se ne svidja moje pisanje slobodno ga preskoci ok!
Kad ti budes cenzor ili vodio negde uredjivacku politiku onda ces moci da odredjujes sta ce ko da pise i o kome ,ili ces moci da zabranjujes i seces makazama ono sto ti nije po volji,a ovako mozes samo da biras izmedju citanja i preskakanja


Jasna podržavam tvoje pravo na slobodu mišljenja, kao protivnik jednoumlja i cenzure.Cenzuru vrše samo oni koji se boje argumentovanog dijaloga (ne računam u cenzuru komentare koji su stvarno vulgarni,psovački i tome slično).Komentari sa različitim mišljenjem su prihvatljivi i stvaraju dijalošku atmosferu, cenzura kada se dopušta samo jedna tip komentara (konretno oni protiv Vučića) čine svaki sajt dosadnim i ljudi takve sajtove izbjegaju.Od istomišljenika nemaš šta naučiti u jednoumlju.-
Preporuke:
7
23
23 utorak, 26 avgust 2014 23:47
Vođa će uvijek biti
thinking maize
SLABO i MLAKO! "Dragi naši" "nazadnjački" BOTOVI, ako hoćete da vidite ŠTA JE POSVEĆENOST VOĐI, ugledajte se na "Slobiste" (zapazih "Don Corosia" i "Jasnu" sa ili bez*)!? Vođa im je više od 11 mrtav, a oni ga brane! Ako se i ne slažem sa njima, to MORA da SE POŠTUJE! A Vi, "dragi naši" "nazadnjaci", sve samo po "filosofiji" "u se, na se i poda se"!? Nego ŠTA ĆE Vaš Vučko, ako dođe do onog "nesta para", NESTA i BOTOVA!?


Uvijek se nađe novi vođa koji će se slaviti, ukoliko jedan ode, dođe drugi.
Preporuke:
17
1
24 utorak, 26 avgust 2014 23:59
Teme koje očekuju Aleksandra Vučića u Berlinu
Teme koje očekuju Vučića:

1 Ekonomska saradnja
2 Izgradnja regionalnog projekta brze pruge
3 Izbori u BiH i otklon od Milorada Dodika
4 Stanje dijaloga između Beograda i Prištine

Profesor Fakulteta političkih nauka Predrag Simić ocenjuje da Srbiju, pored ovih, u Berlinu očekuje i tema o izborima u BiH i zahtev za otklon od predsednika Republike Srpske Milorada Dodika.

- Glavna tema biće izbori u BiH, i udaljavanje od Milorada Dodika kao simbola protivnika zapadne politike u BiH. To se da naslutiti i na osnovu izjava naših zvaničnika da se Srbija neće mešati u izbore u BiH. Ekonomska saradnje s Rusijom biće pomenuta načelno i retorički, ali neće biti dodatnih pritisaka - smatra Simić.

Izvor:

http://www.rtvbn.com/315990/Otklon-od-Dodika
Preporuke:
11
10
25 sreda, 27 avgust 2014 00:01
frajla
Tako je Jasna, opleti, potkaci, navali ...I POKAZI PRAVO LICE !!!
Preporuke:
19
2
26 sreda, 27 avgust 2014 01:02
sima@jasna
Kao sto vi zakljucujet da sam ja mlad i nezreo ,ja zaljucujem da ste vi ostrascei.Ja vase citam,sa zadovoljstvom.Jer su uglavnom vuku na osobu koju ima tu opsesiju uvek za nekim vodjom.Znaci vi ce te da zakljucujete da sam ja mlad i nezreo,sto nije tacno al je manje bitno.A ja cu da vas preskacem,da vam nista ne kazem.Ma gde vi zivite u 95?kako da ne,ima da kazem sta ja ocu,Isto pravo koje vi sebi uzimate da mene tumacite ,i ja cu vas da tumacim.
Preporuke:
25
4
27 sreda, 27 avgust 2014 06:52
Boško
Teme koje očekuju Aleksandra Vučića u Berlinu
Teme koje očekuju Vučića:

2 Izgradnja regionalnog projekta brze pruge


Vučić i Đukanović moraju pod hitno da osposobe brzu prugu za još bržu isporuku po "tajnom ugovoru" Vučića i Đukanovića sa BinZajedom.

Da se ne bi opet desilo da BinZajed dolazi da "interveniše" kao kad su radnici blokirali prugu kod Priboja.

Vučićev "tajni ugovor" je toliko "tajan" da se ni jedan novinar ne usuđuje da napiše komentar i moguće katastrofalne efekte tog "tajnog ugovora" za Srbiju.

Svn novinari su se povukli u mišije rupe.
Preporuke:
29
0
28 sreda, 27 avgust 2014 08:04
Veliki Staljin
U poslednjem periodu komunizma u SFRJ unutar SKJ je postojala struja koja se protivila uvođenju višestranačja i kao alternativu tome nudila jednopartijski pluralizam. Pluralizam u politici podrazumeva postojanje različitih stavova i mišljenja. Danas je Srbija na dobrom putu da se u njoj uspostavi pluralizam obožavanja Vučića. On je za sve i za svaku priliku i treba da ga vole i podržavaju svi..........ta struja su bili milosevic,delovi srbske UDBE i jedno krilo generala JNA sa time da je milosevic na kraju pristao na visestranacije,a kamo srece da nije.visestrancki pluralizam i demokratija su obicne fraze i izmisljotine i odlicno vidimo da su sve stranke i sve te demokrate pod kontrolom jednog istog centra.zapadu vise odgovara kada nema jkog pojedinca koji radi u interes naroda vec kada ima raznorznih potkupljivih politicara,raznih opcija koje ce smutnju i pomentnju da unose.sa svima oni mogu da prave kompromis sem sa komunistickim partijama,uglavnom traze da se kom partije zabrane
Preporuke:
18
6
29 sreda, 27 avgust 2014 08:13
Veliki Staljin
i nije SNS dobio 50 odsto na izborima vec 50 posto od polovineizaslih sto mu dodje podrska oko 25 posto glasackog tela.znamo da recimo 20 tak posto nikada ne izlazi na izbore sto mu dodje da SNS ima podrsku oko 30 do 35 posto glasackog tela,a ako zamo da su za SNS ciji je koaliconi partner bio Ljajic glasali skoro svi muslimani u Raskoj,zatim skoro svi Vlasi i istocnoj Srbiji i dosta pripadnika ostalih manjina onda dolazimo do toga da SNS ima podrsku ne vise od 20 do 25 posto zaludjenih Srba...Dakle sns je obican naduvani mehurod sapunice koji nema siroku narodnu podrsku,daleko je recimo od podrske koju je Milosevic imao od 1988 do 2000 te cak...Takodje to glasanje nacionalnih manjina jeuvek glasanje suprotno srbskim naconalnim interesima.Da li ce doci da kada ce Srbi daodluce sa ovom zemljom sta ce biti,a ne manjine.Ne moze manjina da ima prece interese i da odlucuje naustrb vecine...Manjine su i 2000 te za kostunicu glasale skoro sve,a onda za djindjica,tadica 2008 god,vucica sada
Preporuke:
33
3
30 sreda, 27 avgust 2014 09:50
Neša
Mediji u Srbiji su pod kontrolom sadašnje vlasti iz SAMO JEDNOG razloga: onemogućavanje objavljivanja informacija koje bi ugrozile ustoličenost stranačkog kadra na postojećim položajima. Zbog toga će svim domaćim ali i stranim medijima koji nisu na strani najjače vladajuće stranke vremenom biti sve teže. Cilj je zaposesti što više funkcija i što više privilegija. Sve što je na tom putu predstavlja pretnju i smetnju, pa čak i SAD i EU.
Preporuke:
21
1
31 sreda, 27 avgust 2014 10:47
nenad
Sidjite u narod, razgovarajte. SVI su za Vucica, videcete...
Preporuke:
3
24
32 sreda, 27 avgust 2014 10:48
Naše ime
Ne dirajte Jasnu, otpala joj zvezdica, pa je zato ljuta. Inače, da se svet ruši i za to bi joj bio kriv Koštunica i DSS. Malo neverovatno da i dalje kritikuje partiju koja nije prešla cenzus, a sve ostalo je "posledica delovanja" jadnog DSS-a. Jasna je "pritajena" obožavateljka Sirove Nazadnjačke Sekte, pa joj nije zameriti. To u današnje vreme mogu samo retko neinteligentni.
Preporuke:
31
3
33 sreda, 27 avgust 2014 11:18
Beograđanin
To je zato što 'meka okupacija' podrazumeva tvrdi pritisak na sve potencijalne oponente.
Preporuke:
15
0
34 sreda, 27 avgust 2014 11:36
Sinisa Bogdanovic
@racel - "nenad" nije isto sto i "Marko Gay" - ovaj drugi samo koristi tezak sarkazam da nas otrezni i prikaze pravu situaciju (predstavlja se kao "njihov" ali uvek pise u "straight-forward manner-u" sta rade nacisti i kako razmisljaju). Ovaj prvi je samo botina (mslio sam da se prvo i on zeza, ali ipak je ozbiljan). Naravno "nenad-ovi" komentari su za neke druge sajtove, ovde to ne prolazi...
Preporuke:
17
1
35 sreda, 27 avgust 2014 11:47
Mićunović
Malo kasnim sa komentarom, da bih vas naveo na pravu prirodu Vučića. Vučića vuku za nos svi, a njemu se sviđa. Vučić je uveo sankcije na poljoprivrednu proizvodnju u Srbiji. Totalnu. Srbiji poljoprivreda i prehrana uopšte nije potrebna. Sve ima Evropska Unija, koja zabranjuje rast proizvodnje: - žitarica, stočnog fonda, vinogradarstva, voćarstva. EU naređuje da VLADA odn da ON kao vladar ne sme da podržava mere za povećanje poljoprivredne proizvodnje, da zemlju proda Šeicima i Folksdojčerima, da uvede njihovu silnu mehanizaciju, da istrebi seljaka i sve koji žive od svog rada. Blizu je 100% nezaposlenost u Srbiji, ne računajući okupacionu upravu (Vladu i Skupštinu, lokalne samouprave) koje finansira MMF i Evropska unija na naš račun (da se ne setimo)Braćo srbi, opametite se. Vaši komentari, koliko god kritikovali medije i Vučića su toliko naivni i meku, dahoću da zaplačem.Vostani na noge Srbijo. Sloboda Srbiji. Smrt fašizmu i svim protagonistima zabrane u Srbiji. Sloboda narodu"
Preporuke:
15
1
36 sreda, 27 avgust 2014 12:06
Stefan Stojanović
Haha, super tekst, baš sam se lepo zabavio ovim sarkastičnim prikazom naše medijske slike.

A što se izbora tiče, pa nema od toga ništa: da se dobiju izbori potrebne su pare. A stranke finansiraju ili domaći tajkuni, ili EU/NATO/SAD. A i da se sprovedu neke reforme, i za to su potrebne pare. I ko će te pare da da? Sad daje EU/MMF/SAD, jer im to koristi. A kad bi te reforme bile usmerene protiv njih?

Plus smo sa svih strana okruženi NATO i zemljama EU. Mi nezavisnu politiku ne možemo da vodimo ni da hoćemo. Nas može da spase jedino neki veliki katakliszmični događaj, tipa svetskog rata, gde bi se uspostavili neki novi odnosi, a o promeni iznutra nema ni govora.
Preporuke:
4
9
37 sreda, 27 avgust 2014 12:13
...---...
Čitalaštvu a i Pivašu preporučjem Geopolitiku pre svega a onda nešto manje i Pečat, naravno da je nedovoljno ali uz NSPM i FAKTE ima šta da se pročita i posledično spozna.
Preporuke:
19
5
38 sreda, 27 avgust 2014 12:47
Little Big Serb
Ne uobrazavajte da cete nekom politickom akcijom, osnivanjem neke partije, nekog pokreta, izborno ukloniti ove hulje sa vlasti !
Ne postoji politicka alternativa, nece dozvoliti osnivanje politicke alternative.
Ukoliko cak neki pokret na izborima ponudi novu orijentaciju, novu viziju za ovu zemlju bice pregazen unapred mediski i finansiski pripremljenim ishdom koji ce izaci iz urni. U datom, krajnjem slucaju, ukoliko je potrebno, ce vrlo lako laziati rezultat.
Njihovo uklanjanje, a narocito uklanjanje kiklopa Vucica je jedino moguce fizickim onemogucavanjem njihovog daljeg delovanja .)
Ceterum censeo Cyclops Lupus esse delendam
Preporuke:
10
0
39 sreda, 27 avgust 2014 13:08
alekove lažne medijske "patriote" su najgore štetočine
Za gornjeg komentatora. Kakav "Pečat", da li ste vi normalni? Pa to su najgori, to jest, najperfidniji Alekovi promoteri, stvoreni da zaglupljuju i zavode manje obrazovanu patriotsku publiku, koja ne prati internet. Takve lažne patriote su gore i opasnije od otvorenih izdajnika. Geopolitika je ok, ali nikada ništa nisu direktno rekli protiv Vučića i naprednjaka.
Preporuke:
5
11
40 sreda, 27 avgust 2014 13:10
Nenad Pivaš
@...---...

Geopolitika je kvalitetna i dobro je što postoji, međutim oni se bave pre svega svetskim pitanjima. No svakako je dobro što makar ne daju podršku Vučiću. Bilo bi dobro kada bi izlazila više od jednom mesečno. Sadašnji Pečat smatram štetnim, izveštavaju patriotski kada je u pitanju geopolitika i srpska istorija a na dnevnopolitičkom planu podržavaju Vučića. Nikola Vrzić i Dragomir Anđelković pišu u skoro svakom broju i veliki su vučićevci, kao i glavni urednik Vučelić. Patriotizam koji na se protivi EU i Americi na globalnom nivou dok podržava njihove eksponente u Srbiji je bedan i nedosledan.

Za NSPM i Fakte se slažem, no ljudi koji ne koriste internet ne mogu videti šta pišemo.
Preporuke:
14
16
41 sreda, 27 avgust 2014 13:13
Svaka čast pojedinim komentatorima
koji se još nisu umorili u raskrinkavanju osobe pod pseudonimom Jasna! Njeni komentari stvarno ne mogu da prođu elementarni zdravorazumski test ili test istine.Ko o čemu ... o poštenju,tako i SNSovcima ostaje da sami sebe lažu
Preporuke:
18
2
42 sreda, 27 avgust 2014 13:16
Turas
Slažem se da Pivaš pravo ocenjuje demagoško stanje na Balkanu .Pogođen je ceo Balkan i ubrzano se radi na potpuno razvodnjavanje svega što je nacionalno u Srbiji . Neke postavke ne odgovaraju ;Kosmopoliti - intelektualci Intelektualci treba da su pod navodnicima .Kosmopoliti su danas "izumrla rasa" .To su priče "srbskog mediskog prostora" On znamo kome pripada i tu se slažem sa Pivašom Sva TV studija i "slobodna" štampa je vlasništvo stranaca kao i vlada Srbije to sav narod zna ,ali je već oguglao Važno je gosp. Pivaš da ima - leba i igara (tv pink npr.) Ovom narodu nažalost - što predlažete - ne pomažu patriotski mediji . Drugo , bili bi u startu sasečeni .Da vam ne navodim primere . Pomaže glad i katastrofe .Žalosno ali istinito .Srbin ne ratuje sa punim stomakom .Ta vremena "Za kralja i otadžbinu" nepovratno su prošla . Moglo bi za samosvesne Srbe da bude "Za Krst Časni i Slobodu Zlatnu "
Preporuke:
11
1
43 sreda, 27 avgust 2014 13:27
Stefan Stojanović
Uostalom, ko se ne slaže sa mnom neka pogleda malo na kartu Evrope, i videće da Srbija ne deli granicu s Rusijom, da se svugde oko nje nalaze zemlje NATO, i da nema izlaz na more. E da, nema ni nuklearno oružje, izvore nafte i gasa. Ali ima zato propalu ekonomiju. Zašto je to tako, to je već druga priča. Ali činjenice su takve.

Nama ostaje da se odupiremo koliko možemo, da ne priznajemo nikakvo nezavisno Kosovo, da razvlačimo sve koliko god možemo, i da čekamo svoj trenutak - kataklizmu svetskih razmera. Poslednja takva kataklizma je bila pad Berlinskog zida (raspad SSSR, Jugoslovenski ratovi) - tu nismo dobro prošli.
Preporuke:
1
6
44 sreda, 27 avgust 2014 15:13
IGOR VIDOVIĆ
Ne trebaju 'nama'!? ideološki sučeljeni mediji,naručeni,kupljeni,angažovani,naročito takvi nisu potrebni običnom gradjaninu.Demokratski život zahteva glas javnosti,budno oko na društvene teme i probleme,profesionalizam.To što su glavne političke tribine postali b92,Danas,dal' Peščanik,radio 021,je dobro ili nije.Daleko od toga da kod njih nema ideologije i interesa.Treba biti zanimljiv i kulturan u odbrani vrednosti,a demokratija i pravna država,kao i ekonomija su prioritet.Nspm mi deluje kao ostatak Miloševićevog RTSa,na kome povremeno gostuju Antonić,Tanasić?!~!..
Preporuke:
1
8
45 sreda, 27 avgust 2014 16:08
AV-AV-AV po CEO DAN
Gospodo novinari sami ste krivi, nemate petlju. Setimo se okupiranog Iraka, cizmom i bombama pregazene zemlje a na konferenciji za stampu G W Bush je gadjan cipelom ceo svet je video, snimak obisao planetu.

Sa ovakvim publicitetom da li ga kritikujete ili mu duvate pod rep AV-AV-AV je na naslovnoj strani svaki dan, samo se njegova cuje.......

Stampajte neke od komentara bolji su od vasih uvodnih pera editora I clanaka bez pogresne misli.
Preporuke:
11
1
46 sreda, 27 avgust 2014 17:55
aca faca
pre 25 godina,većina u srbiji je obožavala slobu...da li se to dešava i dana?bez namere da vređam bilo koju stranku ,mislim da je za srbiju kao pravnu državu(tome i težimo'?),veoma loše što nema u medijima sa nacionalnom frekvencijom kritičkog mišljenja.to je znak,da smo ponovo na početku propadanja.menjaće ustav,daće resurse tajkunima i multinacionalnim kompanijama,za šaku dolara...a,šta će biti sa decom i omladinom?kakvu budućnost mogu da očekuju u srbiji?
Preporuke:
8
0
47 sreda, 27 avgust 2014 18:24
miki
nenad
Sidjite u narod, razgovarajte. SVI su za Vucica, videcete...

Reče dobro pokojni dr Rašković, psihijatar: "Srbi su lud narod."
Preporuke:
3
3
48 sreda, 27 avgust 2014 19:11
...---...
Poštovani gdine Pivašu, lepo što ste se udostojili odgovora na moj komentar. Iako se sa vama ne slažem ni povodom Vašeg prethodnog članka, tako se ni ovaj put ne mogu nikako složiti sa Vašom tvrdnjom da Nikola Vrzić podržava Vučića.Što se Geopolitike tiče, opet mislim da niste u pravu, naime Geopolitika je jedini nedeljnik u Srbiji koji ima dva dodatka jedan se odnosi na život Srba na KiM drugi nosi naziv Rusija i Srbija (specijalno izdanje Rosijske gazete u najnovijem broju). Takođe, možda se Vama lično ne sviđa izbor sa domaće političke scene no za mene su vrlo vredni sagovornici kao što su Miša Đurković, prof Čavoški i niz osvedočenih rodoljuba. Ovaj broj koji upravo čitam posvećen je Generaciji srpskih heroja iz 1914, zatim je tu hvale vredna knjiga i intervju sa Sašom Markovićem, Protojerejem Korićanac, Dušan Bataković (koga verujem ne odobravate, ja naprotiv)...
Preporuke:
25
4
49 sreda, 27 avgust 2014 19:49
Nepodnošljiva lakoća postojanja
Neki komentator opljunu po Pečatu, nisam ljubitelj ali činjenica je da nagrade Pečata idu u prave ruke od prof dr Mileta Lompara pa nadalje, valjalo bi malo manje biti radikalan u ovakvoj proceni ko direktno po nečijem ukusu a ko indirektno ne podržava sadašnju vladu a naročito bi bilo korisno čitati Vučelićeve uvodnike pre nego što se ovakve kvalifikacije izriču.

Nema gadljivosti što bi rekao Čanak, zapušite nos, ko je Vučića dobro je došao, nezavisno od pozicija da li je levo ili desno ili centar, jer tako su i oni što ostadoše kući jer im ni jedni nisu odgovarali saučesnici današnjeg stanja i izbora najgorih u istoriji.
Preporuke:
18
2
50 sreda, 27 avgust 2014 19:50
hm
Nemojmo da se foliramo. Vučelić, Vrzić i Pečat, kao i Informer, Standard i Vidovdan su sve Vučićevi kvazipatriotski manekeni, čiji je zadatak da sluđuju i pacifikuju ono malo preostale patriotske javnosti. O ostalom može da se priča. A i ovde su, vidim, krenuli, prikriveno da se javljaju alekovi botovi, samo ne smeju otvoreno da ih ne bi ismejali, već ovako na mala vrata.
Preporuke:
6
16
51 sreda, 27 avgust 2014 19:53
Bob
@Veliki Staljin

Tebe za precednika! Pravi si prosvećeni apsolutista. Mogao bi da nas naučiš malo latinicu, da nas prosvetiš apsolutno.
Preporuke:
6
6
52 sreda, 27 avgust 2014 19:59
Nepodnošljiva lakoća postojanja ispravka
Htedoh reći
svako ko je PROTIV Vučića dobro je došao
izvinjavam se na nepreciznosti da ne pomislite da je reč o nekom SNS botu
Preporuke:
18
1
53 sreda, 27 avgust 2014 20:03
hm bot?
ko sem onaj koji se žešće folira može da stavi u istu ravan Informer i Pečat, prvi se ne skida sa tv pinka a Vučelića jedino i to retko možete videti u Pitanjima i odgovorima...to je manir službi da pomešaju babe i žabe i tako ukaljaju onoga koji im je cilj stavljajući ga u isti koš sa neistomišljenicima, toliko o botovima i isključivostima namesto objedinjavanju svih koji nisu za ovu sumornu stvarnost i još mračniju budućnost sa ovima slobinim,šešeljevim i JULovcima
Preporuke:
18
5
54 sreda, 27 avgust 2014 20:59
za "bot" i ostale skrivene vučićoide
Pa, gde vi živite i šta gledate? Čanak je sada sa Vučićem, Pastor takođe. Naravno da je Pečat Vučićev 100 odsto, to je očigledno, poneki tekst protiv Dačića, Tome, Hrvata i GMO tu ništa ne menja. Navedite mi JEDAN jedini tekst protiv Vučića u Pečatu. Vučela se ne skida sa Pinka i od Vučićevića. Možete mi lupati minuse koliko hoćete, ali i vi znate da je tako. Zato ste se ovako i uskomešali.
Preporuke:
10
10
55 sreda, 27 avgust 2014 21:08
sokrat
A kakve veze ima Vučić sa izvozom u Rusiju?

Ako sam privatnik i svoj proizvod mogu prodati Rusima Vlada i Vučić će mi zabraniti?

Može, ali ima da mi nadoknade svu štetu.
Preporuke:
2
4
56 sreda, 27 avgust 2014 21:22
Ivan Aleksić
Prosto ne mogu da verujem da i posle ove dve godine ima ljudi koji veruju da Pečat i Standard služe nekoj patriotskoj priči,iako su u svakoj prilici razvodnjavali priču u korist Vučića,kao što uostalom i ovde sada rade SNS botovi(koji su se istina,malo utišali u poslednje vreme).

Slažem se,međutim,da Informer nije u istoj ravni sa Pečatom i Standardom, jer su ova dva potonja mnogo gora, budući da govore ono što svi mi mislimo, ali samo o temama koje se ni najmanje ne tiču Vučića i SNS,na taj način spinuju svest.Ako negde i spomenu AV-a i SNS, onda ih pravdaju i brane.

Nije ni slučajno što je na ovaj tekst počelo da se lepi toliko SNS botića, jer njih zaboli kada neko udari po voljenom AV-u,pa krenu u ovo razvodnjavanje,koje se pokazalo kao izuzetno efikasno(čuveni primer je Jasna*,kojoj ne smete ni da spomenete Vučića,a da vas ne svrsta u DOS ili naprednjacima omiljene "žute").

"Pečatovska" logika-ako si iskreni patriota protiv SNS-a, onda si sigurno za DS.Pa ko poveruje...
Preporuke:
7
6
57 sreda, 27 avgust 2014 22:47
Ivan Aleksić
Da ne dužim previše, smisao delovanja EU ispostava u Srbiji odavno više nije delovanje po tzv. "građanistima" (koji su se masovno okupljali oko DS-a, LDP-a i tog kružoka tzv. "beogradskih ustaša", odnosno potomaka crvene buržuazije, oličenog u gomili NVO za ljudska i manjinska prava.

A ne, (E)U-misija je smislila nešto mnogo bolje (jer što bi bili na nestabilnih 50-50 % u biračkom telu, kad mogu da budu 90% naprema šta god ostane) - pacifikaciju patriotskog krila srpskog javnog mnjenja time što će ih ubediti i zaludeti da rade u nekoj "ilegali", ali će izvršavati isto što bi i ovi prvi pomenuti.

Pravac razmišljanja prosečnog čoveka zato ide u ovom pravcu:

Prvo iskreni patriota ("ne volim EU/ne volim AV")>
čitalac Pečata ("ne volim EU"/"ali AV nije tako loš")>
čitalac Informera ("ne volim EU"/"ali AV je super")>
čitalac Danasa ("EU je ok"/"ali AV je loš")>
čitalac Blica ("EU je ekstra"/"AV je katastrofa")>
čitalac "Peščanika ("EU je fantastična"/"AV je potpuna katastrofa")
Preporuke:
10
1
58 sreda, 27 avgust 2014 22:49
Ivan Aleksić
To je tako osmišljeno da čim uđete u tu mašinu vi automatski postajete deo EU ispostava, čak i ako mislite da nije tako, jer, ILI podržavate AV-a (koji radi sve što mu oni kažu), ILI podržavate EU (pa ste zadovoljni što ih AV sluša).

To vam je takozvana win-win situacija za evrofanatike.
Preporuke:
8
2
59 sreda, 27 avgust 2014 22:57
Sava Savanovic
Ko prati ovaj sajt zna ko je Alek i u kakvoj se situaciji i okupaciji nalazi ova drzava.
Preporuke:
5
0
60 sreda, 27 avgust 2014 22:59
...
Ivanu Aleksiću

znate šta je JOŠ vin vin situacija?

kada Jasna i SNS botovi i kvazi rodoljubiva ekipa iz Dveri i žuti pljuju Koštunicu, tada se jedino Montgomeri i amerikanci mogu radovati jer misija im je uspela

rodoljubi misle isto o njemu kao i Peščanik, Luković i Srbljanovićka, Čeda i Šešelj i Vučić i Nikolić i Tadić

imati takve neprijatelje ja pak mislim, krajnje je časno!
Može i tako, zar ne?
Preporuke:
15
2
61 sreda, 27 avgust 2014 23:15
Rđo
Svi oni zajedno od petog oktobra su malo dete za Vučića iz devedesetih po kontroli medija, tada voleo a sada realizovao.
Preporuke:
14
5
62 sreda, 27 avgust 2014 23:36
Nenad Pivaš
@...---...

Geopolitici se nema šta zameriti, sadržaj im je kvalitetan. Ja samo kažem da se dnevnopolitičkom scenom u Srbiji ne bave. Ali ipak vredi ceniti što makar ne podržavaju Vučića.

Pečat ima kvalitetan sadržaj o svetskim temama, srpskoj istoriji i srpskoj kulturi. Pored Đurkovića i Čavoškog pomenuo bih i Vladimira Dimitrijevića koga isto cenim. Ali kad dođe dnevna politika tada postaju vučićevci.

"Vašom tvrdnjom da Nikola Vrzić podržava Vučića"

Evo vam Vrzića:

http://www.pecat.co.rs/2014/07/trenutak-istine-srpske-neutralnosti/

A prošle godine kada je Vučić prvo kao odbio Briselski sporazum pa posle dve nedelje ga prihvatio svima je bilo jasno o kakvoj se igri radi. No Vrziću nije, on je tada slavio Vučićevo "Ne".

http://www.nspm.rs/hronika/nikola-vrzic-covek-koji-je-rekao-ne.html
Preporuke:
8
12
63 sreda, 27 avgust 2014 23:47
Nenad Pivaš
@...---...

"naročito bi bilo korisno čitati Vučelićeve uvodnike pre nego što se ovakve kvalifikacije izriču"

Evo slažem se sa vama. Vredi ih čitati. Kad piše o istoriji i Ukrajini tu može napisati pametno. Kad piše o dnevnoj politici jasno se vidi da podržava Vučića. Evo vam Vučelićevog uvodnika:

http://www.pecat.co.rs/2014/08/dobra-drzava-dobar-vlasnik/

A tu je i veliki intervju sa Vulinom gde ovaj brani zakon o radu.

http://www.pecat.co.rs/2014/08/aleksandar-vulin-socijalizam-je-bio-bolji/

@hm, bot?

Nisu ista ravan. Pečat je namenjen preumljenju onih intelektualnijih ali se u njemu ipak ima šta pročitati. Koristan je ako ste dobro svesni šta u njemu valja a šta ne. Prvih par stranica je najbolje preskočiti jer one teraju vodu na Vučićevu vodenicu. Informer je drugo, on je namenjen savremenom lumpenproleterijatu.
Preporuke:
10
13
64 četvrtak, 28 avgust 2014 00:06
...---...
I mišljah da Vam je misija nemoguća, ovo nije argument i sami ste svesni.
Preporuke:
9
6
65 četvrtak, 28 avgust 2014 00:18
...---...
Moj dalji nastavak dijaloga sa Vama je zato što cenim Vaš napor da potvrdite svoje tvrdnje. Međutim, i pored najbolje volje iz drastično skraćenog i jednog i drugog članka na koji se pozivate ne da se zaključiti da su Vaše kvalifikacije tačne.
Preporuke:
8
8
66 četvrtak, 28 avgust 2014 00:25
...---...
ps. U neravnopravnoj smo situaciji, razumljivo Vi ste autor, no postavih i ja par linkova sa Vučelinog dešavanja sve sa Duletom Savićem, Vasilijem Krestićem, Bećkovićem, prof Milom Lomparom, vladikama, ambasadorom Konuzinom, ali admin ne pušta a vredi odgledati dodelu nagrada Pečat Vremena, Vučelin govor je dobar ali prof Mila Lompara o Duhu Samoporicanja još bolji, iskreno ne spadam u njegove podržavaoce nikad ne glasah ni za radikale ni za socijaliste no njegovom gostovanju u "Pitanjima i odgovorima" Olivere Miletović nemah šta prigovoriti i ne nađoh ništa sporno što bi potvrdilo Vašu tezu.
Preporuke:
8
7
67 četvrtak, 28 avgust 2014 07:37
raja
Što ga više novine i TV hvale meni je sve odvratniji.
Preporuke:
7
1
68 četvrtak, 28 avgust 2014 09:00
za trotačke i crtice
Poštovani, naprotiv. Vi niste u pravu i zamenjujete teze, a verovatno se, pošto očito niste neobrazovani, samo pravite nevešti
Preporuke:
5
9
69 četvrtak, 28 avgust 2014 09:11
ps.
I ne vidim zašto odjednom minusi autoru kada Vam je sve lepo, odmereno i argumentovano odgovorio
Preporuke:
7
8
70 četvrtak, 28 avgust 2014 15:12
...---...
odgovor
alekove lažne medijske "patriote" su najgore štetočine


Da normalan sam iako ne mislim isto kao i Vi, dopustićete i to je moguće.
Preporuke:
7
6
71 utorak, 02 septembar 2014 09:14
...---....
Minusi zato sto su oni jedino sredstvo koje preostaje
Preporuke:
1
1
72 utorak, 02 septembar 2014 09:17
generalno
Je smesno da radikali iz kojih je vucic potekao i gde je dvadeset godina bio izigravaju politicke komesare i cenzore i procenitelje medijske scene
Treba da se izvine za vucica za pocetak da bi imali ikakav legitimitet
Preporuke:
1
1
73 utorak, 02 septembar 2014 09:18
generalno
Je smesno da radikali iz kojih je vucic potekao i gde je dvadeset godina bio izigravaju politicke komesare i cenzore i procenitelje medijske scene
Treba da se izvine za vucica za pocetak da bi imali ikakav legitimitet
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner