среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вучићеви квазипатриотски залуђивачи

Kоментари (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 02 август 2014 15:30
Аутономију не треба укидати
Аутор је написао: Следеће што би могла и што би требало да уради је да укине аутономију АП Војводине. Установљена од стране људи који у најмању руку нису били добронамерни према Србима она нема никакав разлог за постојањем, њеним укидањем, не само што би нестало згодне тврђаве за потенцијални сепаратизам већ би дошло и до велике уштеде, до чега је влади наводно веома стало, јер неби било финансирања гломазне и непотребне управе.


Не би ваљало, јер би радикализовало и међународно интернационализовало питање Мађара.

Покушало се са укидањем аутономије Косова и Метохије и било је само горе!
Препоруке:
17
98
2 субота, 02 август 2014 15:44
Војводина и Република Српска
Аутор је навео:Следеће што би могла и што би требало да уради је да укине аутономију АП Војводине. Установљена од стране људи који у најмању руку нису били добронамерни према Србима она нема никакав разлог за постојањем, њеним укидањем, не само што би нестало згодне тврђаве за потенцијални сепаратизам већ би дошло и до велике уштеде, до чега је влади наводно веома стало, јер неби било финансирања гломазне и непотребне управе


То би била катастрофална политичка грешка, нешто слично ко кад би неко покушао да укине аутономију Републике Српске и да је потпуно централизује према Сарајеву!
Препоруке:
10
98
3 субота, 02 август 2014 16:02
Кредити и финансијска зависност од Запада!
Аутор је написао: Да је Вучић заиста национално одговоран, као што тврде они крипто-аналитичари којима је стало да му по сваку цену очувају патриотски ореол, он би уз овакву подршку у парламенту све ово могао да уради. То чак не би могло изазвати никакве санкције и бомбардовања као што се догодило 90-их. Све што би могло да га задеси је да му престану стизати похвале од људи којих су ових деценија своју каријеру и афирмацију стекли тако што су учествовали у сатанизацији Срба. Била би ту и понека осуда Савета Европе, намрштен Јелко Кацин, и то је то. Неке веће акције могу довести и до већих сукоба са великим силама, који може имати неизвестан исход, за ово наведено, што би нам јако пуно значило је потребна само чврста одлука.


Очигледно банализујете зависност Србије од инистраних кредитора са Запада?Све ти то било тако да се не живи од посуђеног новца,који долази са Запада?
Препоруке:
7
88
4 субота, 02 август 2014 16:09
Ко су актери сукоба?
Аутор је написао:Неке веће акције могу довести и до већих сукоба са великим силама, који може имати неизвестан исход, за ово наведено, што би нам јако пуно значило је потребна само чврста одлука.

Аутор није навео које су то велике силе које би ратовале за Србију?Које су то силе, можда Русија,Кина?Ко?
Много је осјетљивије и ближе Русији питање Руса у Украјини па нема директног рата на релацији Русија и Запад!Да ли ће га бити?Зашто Русија не штити директно Русе у Украјини?Кина?Зашто би Кина ратовала а готово сва јој је економија директно везана за Запад?Ко би ратовао?
Препоруке:
8
82
5 субота, 02 август 2014 16:15
Mister X
Situaciju ne treba podceniti. Sve i da je ovaj narod sto je nekad bio ( a nije, svest je ovde odavno poremecena i promenjena ) poduhvat ni malo ne bi bio lak. Mi smo duboko okupirano druztvo, u svakom segmentu, oni nas drze u saci, i jedino bi neki nagli geopolitiki poremecaj mogao relativno brzo da promeni stvari. Ovako, ne treba se zavaravati, vecina zeli upravo Vucica, i ono sto on radi. Budjenje ce, naravno, biti bolno, i plasim se, prekasno.
Препоруке:
43
6
6 субота, 02 август 2014 16:20
Жеље и сиромаштво су у колизији
Аутор је написао:Шта би дакле могла да уради једна национално одговорна влада која би у парламенту имала онакву већину какву тренутно има Вучић? Могла би пре свега да одустане од евроинтеграција, поред тога што Србија нема разлога да тражи чланство у организији која јој је геополитички ненаклоњена могли би извући поуку и из негативног искуства земаља источне Европе којима чланство у ЕУ није донело користи, а са којима имамо много више сличности него са развијеним западним економијама. Такође, уз то следи и окретање оним државама које су нам наклоњене, пре свега Русији, али и покушај успостављања добрих односа са Бугарском и Румунијом, и то такође спада у наш регион, али се некако обично заборавља.

Опет банализовање економске и финансијске зависности од кредита који су дошли са Запада!
Земље источне Европе не показују жељу за изласком из ЕУ?
Отвори Румунима и Бугарима могућност зараде у Србији барем као што сада зарађују на Западу,можда те послушају?
Препоруке:
4
76
7 субота, 02 август 2014 16:36
Жеље и сиромаштво су у колизији
Аутор је написао:...а са којима имамо много више сличности него са развијеним западним економијама.


Можда опште сиромаштво и финансијска и свака друга зависност од Запада?Како не можеш разумјети да те брат,орац,мајка и најближа фамилија не воле ако немаш новац?Па зашто мислиш да те воли румун и Бугарин који сада ради на бауштелу у Њемачкој и зарађује мјесечно неких 2000 евра мејсечно?Таквих је пријатељу на стотине хиљада само у Њемачкој а на Западу милиони?Да им сада неко каже нема више пасоша ЕУ направили би револуцију у Румунији и Бугарској против тога.
Препоруке:
4
62
8 субота, 02 август 2014 16:37
Цмок Торонто
Други пре мене, су уништавали Србију због пара а ја ћу из задовољства.(Вучић).
Посдећа на случај..*.Дете само ти ради свој посао*.
Ако је за утеху...Стварно ћемо постати Небеска Србија.
Препоруке:
66
0
9 субота, 02 август 2014 17:07
thinking maize
Раде СНС-ботови ПУНОМ ПАРОМ! Једно ми још није јасно дал их плаћају по сатници или по "коментару" и колико "дају" за "објективне коментаре" (као у овом "оповргавању" аутора Пиваша), колико за "хвалоспеве Вођи", а колико за "пљувачину противника"!? Даље, јел се добија неки "бонус" за СЕРИЈЕ "коментара" и дал је битна ДУЖИНА "коментара"!? И најважније, дал се ВИШЕ ПЛАЋАЈУ "професионални" СНС-ботови или повремени "хонорарци" ко Bojan Todorović!?
Препоруке:
98
4
10 субота, 02 август 2014 17:09
Већа штета од користи!
Све ово што је аутор написао, да исти покуша да спроведе у дјело би нанијело много више политичке и друге штете него користи, па у вези с тим треба да буде захвалан богу што није власт и нема ефективну моћ да се упусти и такве авантуре, па је у сваком случају само у позицији да критикује бољег политичара и државника него што је он (Александра Вучића).Треба да признате сами себи да је бољи државник и политичар!
Препоруке:
2
82
11 субота, 02 август 2014 17:25
Зашто би неко одговорио?
thinking maize
Раде СНС-ботови ПУНОМ ПАРОМ! Једно ми још није јасно дал их плаћају по сатници или по "коментару" и колико "дају" за "објективне коментаре" (као у овом "оповргавању" аутора Пиваша), колико за "хвалоспеве Вођи", а колико за "пљувачину противника"!? Даље, јел се добија неки "бонус" за СЕРИЈЕ "коментара" и дал је битна ДУЖИНА "коментара"!? И најважније, дал се ВИШЕ ПЛАЋАЈУ "професионални" СНС-ботови или повремени "хонорарци" ко Bojan Todorović!?


Шта мислиш?Зашто би ти неко на то питање одговорио?Можда те занима зарада на тај начин?
Препоруке:
3
74
12 субота, 02 август 2014 17:30
Питање за једномуље?
thinking maize


Јеси ли ти можда нечији бот?За чији интерес ти коментарише?Ко тебе плаће?наравно,не требаш одговорити?Зашто би?
Препоруке:
3
77
13 субота, 02 август 2014 17:30
Dr.Rade Pajovic,Florida
Veoma se precenjuje clanstvo u EU.Postoje clanice drugog ili cak treceg razreda!Jednakosti tu nema niti je moze biti.Zatim polozaj miliona ljudi bez stalnog ugovora o radu je tezak, lisen socijalne sigurnosti,neizvestan.Svaki aspect zivota je regulisan strogim propisima koje sprovode jos stroziji cinovnici!Nikome ne odgovaraju,svemocni su!Treba da se razmisli I saceka razvoj dogadjaja kao npr.dali ce ta nadnacionalna integracija da opstane?Pogotovu zato sto smo mi tamo vec bili:dva puta!
Препоруке:
54
2
14 субота, 02 август 2014 17:36
sokrat
@Veća šteta od koristi

Autoru izgleda nije jasno da je ovaj dobio apsolutnu većinu iz jednostavnog razloga što su mu dali glasove.
Препоруке:
22
3
15 субота, 02 август 2014 17:43
Aleks
Ovo je mozda i najnaivniji clanak koji sam u svom zivotu procitao. Da li to autor nama indirektno predlaze da zaratimo sa zapadom+muslimanima jer samo tako mozemo neke ustupke da ostvarimo?
Plus teza da su novosti i politika proevropski orijentisani, a istina je da su novosti jedini proruski medij u Srbiji i da je Politika (za koju pise i Vukadinovic) jako sarenolika, tj. da moze da pise i Lazanski i Natasa Kandic.
I ljudi treba da prestanu da pisu da je SNS bot svako ko se ne slozi sa nekim predlogom. Postaje malo iritirajuce.
Препоруке:
6
69
16 субота, 02 август 2014 18:03
Drago
Vucic je antikomunista, pa njegov kvazi-patriotizam nije nista cudno.
Antikomunisit su poznate kvazi-patriote. To se vidi od ratova 90-ih na ovamo.
Jugoslaviju su rasturili iz ciste zlobe i zavisti prema komunizmu, sve pod izgovorom slobode i patriotizma.
Posle su zapoceli ratove iz istog tog kvazi-patriotizma samo da bi isli da opljackaju tudje.
Posle dosli Kostuniva, pa Dveri itd.
Kvazi-patriotizam je jedna od glava antikomunisticke(kriptofasisticke) azdaje.
Препоруке:
7
52
17 субота, 02 август 2014 18:06
s.p.Lajković
Da je Vojvodina kao Kosovo tj. da u Vojvodini živi 70 posto Madjara davno bi se ona otcepila ali je "problem" za zapad što u Vojvodini ima 70 posto Srba a Madjara ima nekoliko desetina hiljada. Zato i nije problem da se uradi ono o čemu gospodin piše. Sve ostalo stoji 100 posto. Takodje ne postoji više opasnost od bombardovanja obzirom da je na vlasti u Rusiji ozbiljnija ekipa nego 1999 a ne postoji ni opasnost od Ukrainskog scenarija obzirom da u Srbiji nije bilo nikad fašizma. Da vas podsetim da se ovde i pored podele na četnike i partizane uvek vodila polemika o tome ko se više suprotstavljao fašizmu i Nemcima nego li o tome da je iko ovde bio otvoreni fašista koji je ratovao i ubijao ove druge iz mržnje i zadovoljstva što je u Ukrajini slučaj !
Možda u krajnjem slučaju Srbiji opet uvedu sankcije ali to neće biti isto kao ranije zato što bi nas uinat EU Rusi zatrpali parama...ili bi nam bar pomogli oko rušenja tih sankcija. U svakom slučaju sve je bolje od ove pat pozicije!
Препоруке:
54
1
18 субота, 02 август 2014 18:08
panta reić
Velika je greška usmeravati pažnju i kritiku na njegove kolateralne saradnike i/ili zaluđivače sa sve fanovima i publikom a ne napadati njega lično, najličnije kao nekoga ko otvoreno prkosi normalnom, tradicionalnom, srpskom čoveku i to na način da ponizi i vređa dostignuća prethodnih i mogućnosti budućih samosvesnijih generacija. Takvi kao on nailaze plodno tlo u nemoći i nemogućnosti da mu se bar jedna organizovana grupa otvoreno suprotstavi, verujem da kad se takvo što pojavi da će početi da splašnjava njegov naduvani balon arogancije i prkosa, DAKLE ne tražimo ko je kvazi a ko stvarni patriota već načnimo tu kvazi-kriptičnu ličnost koja predstavlja sve ono što mi nismo inače ćemo postati ono što on želi da budemo - publika koja plače ili se smeje, njemu svejedno!
Препоруке:
22
3
19 субота, 02 август 2014 18:23
Grgur
Realno gledano, u Srbiji pošten čovek ne bi mogao da se bavi politikom. Tu je dovoljno navesti samo jedan razlog. Taj nikako nije u stanju da zadovolji interese srpskog naroda i stranih moćnika. I onda, normalno, svako od njih, kada dođe na vlast, glumi patriotu, samo da bi što duže ostao tu gde jeste. Nema veze što Srbija propada. Uostalom, ko je odgovarao za bilo šta? Niko! A ono što su, na primer, Dinkić, Đelić, Tadić... učinili na štetu srpskog naroda, predstavlja težak zločin. Nažalost, nema krivaca za propast Srbije kojа još uvek traje.
Препоруке:
41
1
20 субота, 02 август 2014 18:31
Veritas Triumphus
Autor je totalno u pravu, ali narod je dao glasove sns-u koji je jos gori od ds-a, i gle, tako najgori dobiju apsolutnu vecinu....cak i autor dobija kritiku ovde ako napomene nesto protiv eu-a, i znate od koga, od korisnika android telefona, to je nova generacija, ne, to nije generacija, to je neka VRSTA kojoj odgovara ovakvo stanje idiotluka...zamislite kad lik kaze da rumuni i bugari rade po nemackoj za grdne pare i ima ih tamo na milione....zamislite taj mentalni sklop, dodajte mu android i imate glasaca za evropa nema alternativu....kolika pomama protiv svoje drzave a zbog pustog i decijeg obecanja boljeg zivota...pa sta mislite ko upisuje megatrend, novopazarski i ostale banane fakultete...pa upisuju ih android vrste KOJE SE NADAJU BOLJEM ZIVOTU :)...i vi njima hocete da kazete koja je prednost biti slobodan...to je odmah velika greska....mi nismo porazeni u ratu, mi smo porazeni sto smo dozvolili da genaracije postanu vrste koje se "nadaju boljem zivotu u eu"...do bola zalosno!
Препоруке:
45
1
21 субота, 02 август 2014 18:37
НЕ ТРЕБА ДИРАТИ АУТОНОМИЈУ
s.p.Lajković


Није у питању поређење Војводине и Косова у том смислу, већ у смислу да не треба дирати аутономију, а не то што ви пишете.Још нешто Мађарска је чланица НАТО пакта и ЕУ која "и шаком и капом" даје држављанства Мађарске и Србима и Мађарима и другима који то желе у Војводини (а зашто не би узели када је мађарски пасош пасош ЕУ и отвара врата према Западу и ЕУ?),а кад имаш држављане имаш и обавезу према њима?
НЕ ТРЕБА ДИРАТИ АУТОНОМИЈУ И ТО ЈЕ ПАМЕТНИЈЕ!
Препоруке:
0
51
22 субота, 02 август 2014 18:54
Трећепозивац
@thinking maizeКако сте то маестрално извели! Како су се одмах препознали и вриснули ко пнеуматска сирена!
Препоруке:
52
0
23 субота, 02 август 2014 19:06
Pat pozicija
s.p Ljaković:U svakom slučaju sve je bolje od ove pat pozicije!


Koja je to pat pozicija?
Препоруке:
0
35
24 субота, 02 август 2014 19:16
Аутор можда ако постане предсједник?
Није у питању поређење Војводине и Косова у том смислу, већ у смислу да не треба дирати аутономију, а не то што ви пишете.Још нешто Мађарска је чланица НАТО пакта и ЕУ која "и шаком и капом" даје држављанства Мађарске и Србима и Мађарима и другима који то желе у Војводини (а зашто не би узели када је мађарски пасош пасош ЕУ и отвара врата према Западу и ЕУ?),а кад имаш држављане имаш и обавезу према њима?
НЕ ТРЕБА ДИРАТИ АУТОНОМИЈУ И ТО ЈЕ ПАМЕТНИЈЕ!


Непотребно би се интернационализовало питање мађарске мањине, која више није само мађарско питање већ и питање Европске уније!То паметном политичару као што је Александар Вучић не треба, и он то неће ни учинити.Аутор можда ако постане предсједник а можда ни тада?!
Препоруке:
0
49
25 субота, 02 август 2014 20:14
Nenad Pivaš
@Aleks

To o čemu govorite je takođe još jedan naprednjački spin, čim se neko protivi Vučićevom poltronstvu oda znači da bi da objavi rat NATO-u.


Za ovog koji se plaši ukidanja Vojvodinde. Ona nije mađarska autonomija niti su planoti Zapada tu vezani za pripajanje Mađarskoj već za novi regionalni identitet, nezavisnu državu kao deo Evrope regija. Mađari su tu tek pomoćno oružije, što se vidi i po tome što su najglasniji zagovornici autonomije (bivši) Srbi. Da je ukinemo Čanak bi malo besneo u Briselu bi rekli da ne možemo u EU (puste li štete) i to je to.
Препоруке:
49
1
26 субота, 02 август 2014 21:56
ivan seljak
često pročitam da mi nebi mogli preživeti bez kredita sa zapada. prvvo kredite moramo vratiti ito sa kamatom. a drugo, što se tiče pomoći, nije srbija zemlja invalida da joj stalno treba nečija pomoć.
Препоруке:
28
1
27 субота, 02 август 2014 22:26
драгослав павков
Текст је добар и аналитичан све до
Чак и многи добронамерни српски политичари су веровали да се пријатељство Вашингтона може купити тако што би се са њима направио неки компромис на штету свог народа, због чега би они требало да нам буду захвални и да нас прихвате као равноправне партнере.
јер политичар, "српски" нарочито, не може бити добронамеран ако је спреман на компромис
на штету свог народа
. То је једино на шта ни један српски политичар сме да пристане. Нико и никад га није овластио да доноси одлуке на штету народа кога представља.
Одбијање Венс-Овеновог плана и наставак српске борбе у БиХ довели су до далеко повољнијег Дејтонског споразума.
Дејтонски споразум је данас испао "знатно повољнији"; у то време сматрали смо га издајом прекодринских Срба и управо он је изазвао највећи одијум према Милошевићу који је (наводно)у бази Рајт - Петерсон уз чашу вискија и под надзором оног зомбија Кристофера поклањао нешто што није његово.
Препоруке:
10
6
28 субота, 02 август 2014 22:36
драгослав павков 2
отпор за време бомбардовања 99. довео је до Резолуције 1244, која је, уз све своје мањкавости, ипак далеко боља од свих пакета и договора након 2000. Одлуке да је пут у ЕУ безалтернативан, да треба изручити све оптужене Хагу, „реформисати“ војску, пустити Косово и Србе на њему низ воду нису довеле до престанка западне подршке свакоме ко је у сукобу са Србима.
Отпор је био одлучан али недовољан;Милошевић није имао право да пристане на капитулацију, а Кумановски споразум то јесте ма како га ови са кокошијом меморијом данас називали. На основу те документоване слабости, представницима администрација земаља НАТО је постало јасно да Србима (скоро) сваки рог могу да подвале као свећу. Данашња влада Србије је рог и то овнујски.
Део који говори о Војводини, Р.Српској и Ц.Гори је коректан, с тим што како ми се чини, Београд неће ни приметити одлазак Војводине из Србије... Ако и примети, биће то када из ЕПСа и Пореске управе закукају како им не стижу уплате;
Препоруке:
14
7
29 субота, 02 август 2014 22:46
thinking maize@ СНС-ботовима
Ваша "цијена" ме ИНТЕРЕСУЈЕ зато што СНС "обнаша" "власт" у "Сврбији", па ја као ГРАЂАНИН ове земље имам ПРАВА да ЗНАМ где ОДЛАЗИ МОЈ НОВАЦ који ми се ОДУЗИМА од ПРИХОДА по основу разно-разних пореза и доприноса!? Хоћу то да знам зато што хоћу НА КРАЈУ ЦЕЛЕ ТЕ Ваше "НАЗАДЊАЧКЕ ПРИЧЕ" да ГАЊАМ ОДГОВОРНЕ за Ваша БОТОВАЊА& СПИНОВАЊА зато што ме ПОТКРАДАЈУ!? Јер, шта је ФИНАНСИРАЊЕ Вашег СПИНО-БОТОВАЊА, ако не ЗЛОУПОТРЕБА БУЏЕТСКИХ ПАРА за те ПАРТИЈСКЕ АКТИВНОСТИ СНС-а, што је ПОТКРАДАЊЕ ОДГОВОРНИХ ГРАЂАНА Србије који РАДЕ и ПЛАЋАЈУ ПОРЕЗ!? Сама Ваша "активност" је ЗАСНОВАНА на КРИВИЧНОМ ДЕЛУ КРАЂЕ!? Ви сте само СИТНИ ИЗВРШИОЦИ (тј. јајаре, кокошари и слични "лумени" ПОЛУСВЕТА), али неко други, као ОРГАНИЗАТОР и "мозак" ове СНС-овске БОТОВСКО-СПИНЕРСКЕ КРАЂЕ ИМА да ПЛАТИ и то ДЕБЕЛО!
Препоруке:
48
2
30 субота, 02 август 2014 22:47
драгослав павков 3
до тада, ко шљиви Војводину и пречане заједно с њом... Имате ви својих брига, бусплус, платане, још пар слојева асфалта у центру Београда, да госпоје не поломе штикле...
следи и окретање оним државама које су нам наклоњене, пре свега Русији, али и покушај успостављања добрих односа са Бугарском и Румунијом, и то такође спада у наш регион
Можемо ми да им се окрећемо као вентилатори али они су у ЕУ и (колико ми је познато) немају намеру да из те организације иступају. А ЕУ има своје прописе који знатно ограничавају спољне политике земаља чланица; посебно издржаваних земаља чланица. Румуни и Бугари да су хтели да се ослањају на своје и на нашу пропалу економију, не би ни тражили чланство у ЕУ. Ко то не схвата, не схвата ништа, а бугарско скањерање око Јужног тока је речит пример како то функционише.
да укине аутономију АП Војводине
Нажалост, очигледно је да Србија не би знала шта да почне са Војводином.
Препоруке:
10
9
31 субота, 02 август 2014 22:59
драгослав павков - крај
Од давне '88. године и смене партизанера из баба Ју%D
Препоруке:
4
5
32 субота, 02 август 2014 23:20
Нимбус
1.
У напису има пропуста који појединачно не изгледају значајни, али удружени много отежавају да се ситуација јасно види.

Пера Луковић снажно подржава Вучића (док се друкчије не нареди). На истом је задатку са г. Радуном и "Видовданом", па што га се помиње у контексту било какве анти-режимске револуције?

Прескочићемо друге непрецизности, па да конкретизујемо бар нешто:

Није питање шта би Вучић могао да уради, већ шта ради.

Ничим изазвано постављање тајкуна Бека и Костића на важне државне позиције јесте лупње шамара народу и јасно стављање до знања да је "угаони камен" наводне политике СНС - "борба против корупције" чиста демагогија, иза које се одигравао сукоб тајунских група и у којој је победила она са веће надморске висине. Добили смо спрегу државе и приучених олигарха каква никада није постојала, поготово не у тако огољеној форми.

Види се да Вучићи не мисли да вади Србију "из буле", али се никога у Србији не боји јер су језгра патриотизма темељно разбијена.
Препоруке:
32
1
33 субота, 02 август 2014 23:42
Нимбус
2.
Такође, није питање да ли би требало укинути аутономију Војводине. Свакако ДА, јер САПВ није израз старе тежње Срба са слободом у Аустроугарској, већ супротно, била је и јесте инструмент цепања српског народног корпуса и непрестани генератор сукоба.

Овде ваља раздвојити питање националних мањина/заједница, јер оно постоји те постоји са или без аутономије Војводине. Исто тако, не постоји веза између судбине Војводине и РС. Они који кроје судбину БиХ, у опште се не обазиру на такве "тривиалије". Наша последња предност је што још немамо, бар не отворено и формално, неког Калаја за губернатора, па би могли покушати да сачувамо јединство онога што је остало од државе.

Међутим, ми знамо да у потаји Вучићеви експерти спремају нови устав, који је ће бити у потпуној супроутности са животним интересима Срба у Србији, па последично и свих Срба.
Препоруке:
23
1
34 субота, 02 август 2014 23:43
драгослав павков - крај
Од '88. и смене фрушкогорских партизанера, у новосадској Бетанији родиле су се генерације мрзитеља Србије.Не мрзе они Србе јер су већином и сами Срби, али мрзе оно што Србија представља у њиховим несметано испираним мозговима: Низак животни стандард и општу бесперспективност, немогућност одласка на "наше" море јер их је "Србија посвађала са Хрватима и Црногорцима", а нарочито мрзе "србијанске политичаре" који се уграђују и тале међусобно, притом не водећи рачуна ни о чему другом осим о рођачко-земљачким комбинацијама и лојалности страначким централама које су све до једне у - мрском Београду. Као неко ко живи међу тим људима, стварно морам да питам: Кад је задњи пут председник државе или премијер био неко из Војводине? Зар је могуће да међу 3 000 000 србијанаца из прека нема ни једног за кога би гласала већина грађана Србије? О чему то говори? Али, не слушајте мене, ја сам стари аутошовиниста; држите се гуслара и попова - до истраге и моје и ваше :( Крај
Препоруке:
15
7
35 субота, 02 август 2014 23:59
Обсервантес
Да бре, тематици о ботовима никад краја. Онај општи аспект говори о томе докле је страначко пропагандистичко организовање досегло. Не само страначко већ и оно, јаче, антисрпско из окружења. Лепљење плаката за ситне паре као мануелно иживљавање и визуелна пресија већ је постало превазиђено. Сада је оно решило да преплави и коментаторске рубрике. Обични, аутентични и слободномислећи ауторски текст или коментаторски поглед (пошто буде испљуван, или омаловажен извртањем чињеница или понављањем антисрпске већ виђене пропаганде ) треба да постане реткост све до одустајања или сврсисходне обесмишљености. Једног дана многи овде ће схватити да новац није вредан онога лошег што чине свом народу. До тог увида стигне се пре или касније. Јефтиније или скупље за нацију.
Препоруке:
11
1
36 недеља, 03 август 2014 00:00
Нимбус
3.
Велика је заблуда ослањати се на демографски податак да у Војводини живи 70% Срба. То је само демографија.

Поновићу "причу" о општини Темерин. И у њој живи 70% Срба, све колонисти, "љути крајишници". Темерин био највеће упориште радикала. Ни данас нећете чути некога да куди Шешеља а хвали СНС и Вучића. Међутим, на последњим изборима СНС је остварила најбољи резултат који је икада од увођења вишестраначја остварила једна партија. "Сликовито", у општини Темерин има 30-40% Вучића по српској глави више од општег стања. Одакле онда било коме идеја да "Вучићев устав" колико год био штетан и поразан, неће глатко проћи, а најглаткије у Вјводини, без обзира на последице?

Овај проблем, ова тема је врућ кромпир са којим аутор, лично сам се уверио, није спреман да се суочи. То одбијање да се види главница проблема,није само његово већ је масовно и све упорније што више тонемо.
Препоруке:
18
1
37 недеља, 03 август 2014 00:35
thinking maize@ драгослав павков
Има и зове се Милорад Додик!? По мојој СУБЈЕКТИВНОЈ ПРОЦЕНИ глатко би могао као КАНДИДАТ за Председника СВИХ Срба да уђе у други круг!? Ако ћемо ПОШТЕНО Председници Владе Србије 1990-92 Драгољуб Зеленовић и 1992-93 Радоман Божовић, иако СТРОГО ГОВОРЕЋИ ДИНАРЦИ, дошли су из Војводине, да не помињемо што је Мирко Марјановић КНИЊАНИН, тј. ДИНАРАЦ& ПРЕЧАНИН!? Обашка што је БТ рођен у Босни (ОПЕТ "из прека") од оца Црногорца и мати Хрватице, као и Ђинђић чија је мајка БОСАНКА!? И Београђанину АВ-АВ-у мајка је са Косова, а отац из Босне, док се не докаже супротно!? Значи, што се тиче "РОЂЕНИХ" "УЖАС"-оваца на власти у Србији од 1990 "спаде књига на 4 слова": Милутиновић, Коштуница, Тома-диплома и Драги.. пардон Мирко Цветковић, Живковића не рачунам, он је "фртаљ-премијер"!? СТРОГО ГОВОРЕЋИ и Слоба је као Црногорац по оцу и мајци "вансрбијанац"!? Чини ми се да је у Србији ГЛАВНИ ПРОБЛЕМ у ПАРТОКРАТИЈИ, не у регионалној заступљености!? Сад, што СВЕ ПАРТОКРАТЕ ТЕЖЕ ПРЕСТОНИЦИ, жалим случај!?
Препоруке:
26
2
38 недеља, 03 август 2014 01:31
Nenad Pivaš
@Nimbus

Slažem se da je bitno šta Vučić radi a ne šta bi mogao da uradi ali ovde sam se dotakao ovog drugog jer sam hteo da odgovorim kvazi-patriotskom spinu koji polazi od toga da je Vučićev cilj dobro celog srpskog naroda ali da mu okolnosti ne daju da deluje u pravcu u kom bi želeo. Naravo da ne očekujem da on lično pročita moj članak i posluša me.
Препоруке:
10
2
39 недеља, 03 август 2014 02:01
Не клепећи нанулама
Актуелна политика, ова дискусија неког симпатизера "напредне камариле" више личи на монолог вође у седишту партије .Аутор је поставио доста конкретних питања која су од виталног интереса за државу, која имплицирају још много тога есенцијалног.
Шта може још да направи тај бедни " напредни клуб" против интереса Србије да би сачувао власт. Србија је са Вучићем остала без радника, индустријска производња ове године бележи пад 9,5 одсто, буџет се мора крпати продајом " породичног накита" (Телекома)и даљим падом животног стандарда исцрпљеног народа, шта је ту " напредно", Косово је сређено... са " Заједницом општина", више се није могло постићи на " Бриселском споразумму" ју, ју,ју.Слажем се са аутором да опстанак Вучића зависи од америчког амбасадора и бриселских сатрапа, он је њихов клијент!
Препоруке:
10
0
40 недеља, 03 август 2014 07:35
драгослав павков
Има и зове се Милорад Додик!?

Стварно, што да не? Нисмо баш неискусни у регрутовању странаца ѕа највише државне функције; имали смо Милана "мир, мир, мир" Панића, што не би и Миле узјахао кад се већ сами седламо. Интересантно како се сећате Радомана Божовића а не сећате имена лика и дела Миле Додика из тог времена. А вук длаку мења...
1990-92 Драгољуб Зеленовић и 1992-93 Радоман Божовић,
Значи, то је по мишљењу Србина "из УЖАСа" како рекосте, права мера представљања највећег региона Србије, "локомотиве развоја" (како рекоше неки други) - двојица полтрона и каријериста сваких 20-25 година?
И друго, нису Божовић и Зеленовић у Београду представљали Војводину већ своје кланове који су у оно време размишљали слично нашем аутору: Укинути аутономију и сви проблеми ће бити решени. Па што је не укидоше? Имали су све што им је било потребно: И плебисцитарну подршку широм "српских земаља" и инструменте силе у својим рукама. Једино, нису имали представу шта
Препоруке:
2
7
41 недеља, 03 август 2014 07:57
драгослав павков 2а
би почели са севером Србије, као што уосталом не знају ни данас. Ови други које сте навели нису пречани у правом смислу речи,а нарочито нису "војвођани". Они су "београђани" и у највишим државним органима представљали су Београд, свој крај, своју гимназију, а никако Динару или Војводину.
Оно што Србији и Војводини треба није укидање аутономије, већ укидање "националних мањина". Тај правни ентитет исхалуциниран у болесним умовима старих интернационалаца је оно што у Србији онемогућава заједништво и залагање за исте циљеве. Истовремено, треба радити на стварању србијанског идентитета за све грађане лојалне Србији, без обзира на њихово етничко порекло. Данас је на снази нека врста подељене лојалности, па добар део Срба држи задњицу у Србији а главу у неком "завичају", док се припадници мањина у Србији осећају као странци који смисао живота виде у борби за своја "национална" права. На такав начин, Србија и СВИ њени грађани пропадају јер нам национално ткиво непрестано пропада и смањује.
Препоруке:
6
4
42 недеља, 03 август 2014 08:22
драгослав павков 3а
Мада сумњам да ће то икада проћи, јер "знам ја нас..."
Да би неко пожелео да постане део новог идентитета у промени мора да види барем најаву бољитка. Са начином размишљања какав је данас доминантан, ми не мислимо добро ни својој деци а камоли неком дојучерашњем "издајнику" и "страном плаћенику". Зато смо осуђени на тапкање у месту и промене ради промена (да би се намирили сви заинтересовани колективитети),а не ради националног јединства и поправљања квалитета живота грађана. Србија мора да постане држава на коју може да се ослони сваки њен грађанин (Србијанац), уместо садашње која личи на гуску која се у животу одржава ради черупања.
Наравно, највећи противници овог концепта су управо Срби који су "вековима крварили за српство", па ништа друго не можемо очекивати ни од несрба.

Али, све наведено је неминовност јер је алтернатива масовна резигнација, пропаст, и подела земље између веома заинтересованих суседа. Јер, ако наша земља не треба нама, има коме треба.
Препоруке:
5
4
43 недеља, 03 август 2014 09:02
Rex
Vecina vas ne razume da Vucic zaista radi onako kako vecina misli. Vecinau Kosovo ne zanima, ni Rusija.
Препоруке:
5
0
44 недеља, 03 август 2014 09:42
Ђорђе Вукадиновић
Одличан, озбиљан, па и, с обзиром на ситуацију, храбар текст г. Пиваша. И на важну тему, поготово унутар тзв. патриотског окружења. Мислим да је поштено то констатовати, пре него што се пређе на конкретне замерке и неслагања, о којима се увек може расправљати. Дакле, шта није тачно у његовој основној тези? Да ли имамо на делу готово незамисливу издају и распродају последњих националних добара и националних интереса, а да "квазипатриотски залуђивачи" то покушавају да правдају и релативизују? То је суштина. а после можемо да причамо о детаљима, шта са Војводином и сл. Што се тиче коментара, камо среће да су у питању само "снс-ботови", мада има и њих, разуме се, и биће их овде све више у наредном периоду. Но, чини ми се да да је један део озлојеђених и "хејтерских" коментара резултат једне шире националне фрустрације и безнађа, због којег се онда неки са вишком агресије и мањком толеранције окрећу међусобном разрачунавању, правећи више штете од правих "ботова". И то је део наше муке.
Препоруке:
30
2
45 недеља, 03 август 2014 09:55
Petronije
"Не би ваљало, јер би радикализовало и међународно интернационализовало питање Мађара.

Покушало се са укидањем аутономије Косова и Метохије и било је само горе!"

Čovek je lepo objasnio a toliko minusa! Nama spasa nema jer ništa nismo u stanju da naučimo. Ne da bi vodilo ovome gore, već bi vodilo nastanku Vojvođana, vojvođanskog jezika i internacionalizaciji vojvođanskog pitanja.
Препоруке:
4
3
46 недеља, 03 август 2014 09:59
thinking maize@ драгослав павков
Г-дине Павков, БОРБА се НАСТАВЉА, јер САМО ОНА НАМ ЈЕ ОСТАЛА!? Ако не због нас, а оно због деце!? Него, има ту једна друга ствар НА КОЈОЈ ВАЉА ДА ПОРАДИМО, а то су баш НАША ДЕЦА!? Наиме, ова КЛИКА РАЗНИХ БОЈА, а ЈЕДНЕ, Брозове провенијенције, УБРЗАНО "ствара" свој "ПОДМЛАДАК"& "ИНТЕЛИГЕНЦИЈУ"!? Јер, ствар са Мићом Јовановићем и Стефановићем је МНОООГООО ОЗБИЉНИЈА него што је УВРЕЂЕНА СУЈЕТА тзв. академске јавности, у коју и сам спадам!? Из више ЛИЧНИХ ИЗВОРА знам да се сви ти "мастераји" a la "прешједник Сврбије" раде да би се ЊИХОВОМ ПОДМЛАТКУ ОДМАХ ОБЕЗБЕДИО ПОСАО, а потом и СТАБИЛНО НАПРЕДОВАЊЕ!? Знате, ПАРТОКРАТИЈА би као и било који ПАРАЗИТ да се УМНОЖИ!?
Препоруке:
8
2
47 недеља, 03 август 2014 10:11
spiritus
T.Maize
Зашто мислите, поштовани, да је реч само о СНС-ботовима? Начин на који исти реагују је потпуно другачији и то сам видео у коментарима на другим сајтовима. Можда је, једноставно, реч о посетиоцима којима је мука од пропагандних и идентичних текстова? Моје је право да коментари које упућујем аргументовано казују да сам против агит-пропа (за ДС и њене фракције), тим пре што уочавам исту матрицу која је била против СМ 90-их. Шта Србија има од тога што је г. Павков признао да је он и море његових истомишљеника погрешило што је било против Дејтона? Зашто бисте били бот, ако нисте са фракцијама ДС-а, или Пешчаником и Блицом?
Препоруке:
3
5
48 недеља, 03 август 2014 10:15
thinking maize@ драгослав павков, addendum 1
Даље, кажете да су Драгољуб Зеленовић и Радоман Божовић "дођошки" каријеристи!? У чему се ОНИ СУШТИНСКИ РАЗЛИКУЈУ од нпр. "старинца" Чанка!? Бошко Крунић је био Сремац, ergo ПРЕЧАНИН, зар не!? Као и добар део Вама "омиљене" "Neovisne Udruge Novinara Vojvodine"!? Знате, ПОНИЗНОСТ ПРЕМА Шицеру НИЈЕ БИТНО РАЗЛИЧИТА од ПОНИЗНОСТИ према Брозу!? Јер И Броз И Шицер су K und K "ПРОДУКТИ" која НА НАШЕ ОЧИ ВАСКРСАВА и ДАВИ НАС!? Можда ће нас Рује ИЗБАВИТИ од Амера, али "Каканија" је ПРИЛИЧНО ЖИВАХНА, независно од тога да ли ЊЕНЕ ИНТЕРЕСЕ БРАНЕ "Дане и Мане" или неко a la Ивица Хајтл!? Даље, БЕЈОГРАДСКА ПОЛИТИКАНТСКА ЧАРШИЈА НЕ БРАНИ НИ Београд, а камоли "УЖАС" или Војводину!? Мали пример, до пре неку годину ишло ми дете на пливање и питам њене тренере ЗАШТО су ВОЈВОЂАНСКА ДЕЦА УСПЕШНИЈА од београдске у пливању!? Одговор (од пре 2-3 године): "Месечна чланарина за коришћење базена у Панчеву по детету је 2000 динара, а у Београду 5000 динара!? Знате, треба НАМИРИТИ све те ПОЛИТИЧАРЕ!?" Све јасно!?
Препоруке:
8
2
49 недеља, 03 август 2014 10:27
небитан
Баш не волим овакве текстове који се устежу од помињања конкретних имена. У реду, лепо сте описали ту општу групу "криптоаналитичара", али КОГА УБРАЈАТЕ У ЊИХ? Волели бисмо да знамо мало конкретније ко нас вуче за нос. Мислим, неће вас нико од њих тужити ако их поменете у тексту, ваљда ће бити поносни ако их доведете у везу са њиховим вољеним вођом, зар не? Ево, да ја предложим пар имена (исправите ме ако сам се огрешио о некога):
Мирослав Лазански, Бранко Радун, Жељко Цвијановић, Јово Бакић, Милорад Вучелић (условно), можда чак и Петар Луковић који је самодекларисани мрзитељ свега српског али је и новопечени љубитељ вучића па у нашој типично шизофреној јавној сцени можда и он спада у лажне патриоте, ко зна?
Препоруке:
3
2
50 недеља, 03 август 2014 10:45
thinking maize@ spiritus (sancti)
Ако ПАЖЉИВИЈЕ прочитате видећете да је ова преписка између мене и г-дина Павкова на нивоу РАЗЈАШЊЕЊА између двојице РАЗНОМИСЛЕЋИХ ПАТРИОТА!? Што се тиче СНС-ботова, не бавим се "текстолошком анализом" њихових СПИНОВА, а немам ни времена да идем на друге сајтове!? Користим друге сајтове, ако неко од коментатора ПРЕПОРУЧИ НЕКИ ЛИНК и то је отприлике то!? Што се тиче тога да ли је "већи враг" "жути" или СНС бот, знате, "назадњаци" су САДА на ВЛАСТИ!? То је то и свако добро!?
Препоруке:
7
2
51 недеља, 03 август 2014 11:14
Дринко Кончаревић
Читам коментаре и намеће ми се закључак: развили сте нову спортску дисциплину "бацање прашине у очи".
Препоруке:
4
1
52 недеља, 03 август 2014 11:14
Нимбус
Очување физичке целине је Србије од животног значаја. На страну што је врло глупо цепати државу у којој не можеш ући у авион без пасоша јер је следећа станица у иностранству. Међутим, овде се ради о коначној реализацији идеје (коју ми по обичају багателишемо) од пре почетка распада СФРЈ да је српско-српски сукоб гарант мира на Балкану. Будите сигурни, нови устав ће бити гори од оног из 1974. У таквом стању држава никада неће моћи да се економски опорави и бићемо вечито робље које биолошки нестаје, како већ доживљавамо.

...
Г. Павков, прилично контрадикторно размишљате. За Божовића не знам, али Д. Зеленовић је убеђени титоиста. Био је члан ВАНУ итд. Његова влада је била превасходно састављена према земљачком и интересном приципу. Што се тиче Војводине, њему је свакако била најбоља она коју је Тито смислио.

И, како мислите да у Војводини (па и у Београду, коначно) развијате дух јединства, кад влада Војводине скупа са НЕД финасира Динкову "Аутономију" и сл.?
Препоруке:
6
1
53 недеља, 03 август 2014 11:19
thinking maize@ Rex
Ви написасте: "Vecina vas ne razume da Vucic zaista radi onako kako vecina misli. Vecinu Kosovo ne zanima, ni Rusija.", па бих у том смислу да Вас УПИТАМ: А јел МИСЛИ ВЕЋИНА ГРАЂАНА Србије ШТА ће СУТРА да ЈЕДЕ, где ће (евентуално) да РАДИ, ЖИВИ, ЛЕЧИ се и ШКОЛУЈЕ ДЕЦУ!? Знате И Косово И Русија су У ТОМ КОНТЕКСТУ, а не ПО СЕБИ ВАЖНИ!? Размислите!?
Препоруке:
7
2
54 недеља, 03 август 2014 11:40
spiritus
T. Maize
Пажљиво сам прочитао. Ваш први коментар - (на који сам одреаговао) нема везе са касније започетом преписком са г. Павковим (у коју се нисам ни укључивао) - почиње речима: "Раде СНС ботови пуном паром!" Моје размишљање, упућено Вама - као неком ко није део гомиле, гласило је: Ако имате 100% идентичних текстова против Вучића (потписаних од различитих аутора) и ако је реч о агит-пропу, да ли морате бити СНС-бот да бисте одреаговали? Од кад је то патриотизам = опозиција? Или тај принцип важи само кад су СРС (СПС) на власти? Морам да Вас подсетим на обавезни протокол приликом скидања "издајника" са власти (потврђено са Недићем, Милошевићем и Шешељем): 1. англо-америчко бомбардовање, 2. наћи довољно бескрупулозну појаву која ће да глуми борца за слободу и "нашу" ствар, 2. стрељање/изручење "издајника", 3. пљачка Србије и братимљење са усташама и балистима. 4. Не можемо против целог света, дај да видимо од чега се живи (у Београду).
Препоруке:
7
3
55 недеља, 03 август 2014 11:54
Не треба укидати аутономију
Petronije
"Не би ваљало, јер би радикализовало и међународно интернационализовало питање Мађара.

Покушало се са укидањем аутономије Косова и Метохије и било је само горе!"

Čovek je lepo objasnio a toliko minusa! Nama spasa nema jer ništa nismo u stanju da naučimo. Ne da bi vodilo ovome gore, već bi vodilo nastanku Vojvođana, vojvođanskog jezika i internacionalizaciji vojvođanskog pitanja.


не контају они то пријатељу, мисле само силом, мисле да нико други нема интелигенцију своје политичке пројекте и стратешке циљеве,већ да су само они на овом свијету.Мађари би се веселили да се укине аутономија.Зашто?То они не контају?
Ко год им на то укаже у најбољој намјери,они одмах издајник,кукавичије јаје, шпијун,бот,СНС-овац?Не знају они много тога...
Препоруке:
3
1
56 недеља, 03 август 2014 11:56
thinking maize@ драгослав павков, addendum 2
Што се тиче тог, како рекосте "стварања србијанског менталитета који ће карактерисати СВЕ ГРАЂАНЕ Србије", па то је ВЕЋ ПОСТОЈАЛО у СТАРОЈ Србији, делом у Краљевини Југославији (мада већ НАЧЕТО, краљевим ПОДИЛАЖЕЊЕМ Хрватима& Словенцима), чини ми се и да је рахметли Слоба са његовим "поштеним Мађарима& Шиптарима", МА КАКО НЕСПРЕТНО, био на том трагу, али оно о чему причате, БЕЛОДАНО се види у ПУТИНОВОМ "РОСИЈАНСТВУ", које НИЈЕ против Святае Русь, ни против ЦАРСТВА, па ни против Великой Отечественой Войны, већ АФИРМИШЕ како Русе, тако и СВЕ НАРОДЕ и ВЕРЕ те земље, укључујући и најбезначајнија сибирска племена од пар стотина душа!? Што се тога тиче, немам ништа против! То би МОЖДА могао бити ПУТ да СЕБИ ПОВРАТИМО, не само Косово и Црну Гору, већ МОЖДА и ДЕО муслимана, као и Дубровник, у смислу НАКНАДЕ за по СВЕМУ СУДЕЋИ ЗАУВЕК ИЗГУБЉЕНУ Крајину!? Чини ми се ДА БИ НАС ДОТЛЕ Руси ТОЛЕРИСАЛИ у контексту ЊИХОВОГ ДИЛА са Немцима!? Више од тога би их ПРЕВИШЕ ПОДСЕЋАЛО на наш рат са Бугарима!?
Препоруке:
4
3
57 недеља, 03 август 2014 11:59
thinking maize@ драгослав павков, addendum 3
Наравно, све претходно изнето, БИЋЕ МОГУЋЕ без неких посебних РИЗИКА по нас, САМО и ЈЕДИНО уколико дође до УРУШАВАЊА Империје!? То је ваљда јасно сваком добромислећем српском патриоти!? Уосталом, за ДОГАЂАЈЕ који ће НАСТУПИТИ, ваља се ПРИПРЕМАТИ!?
Препоруке:
2
3
58 недеља, 03 август 2014 12:06
thinking maize@ spiritus (sancti)
Упоредите Ваше ТАЧКЕ: "3. пљачка Србије и братимљење са усташама и балистима. 4. Не можемо против целог света, дај да видимо од чега се живи (у Београду)." са Вучићевим "Београдом на води"& "Славимо Београд", "Законима" о "раду", "приватизацији" и "медијима", ПОСТАВЉАЊЕМ ТАЈКУНА за ДИРЕКТОРЕ Јавних Предузећа (чуш, Беко ће МАЊЕ да КРАДЕ од чика Сеље!?), као и ПРЕПУШТАЊЕМ ПРОЦЕСУИРАЊА ОВК злочина на Косову ИСКЉУЧИВО Америма, обашка "пуштање низ воду" СРПСКОГ севера Косова, па ми пренесите Ваше закључке!? Свако добро у ЛИЧНОМ животу!?
Препоруке:
4
2
59 недеља, 03 август 2014 12:29
Moglo bi to
thinking maize@ драгослав павков, addendum 2

Ovo što si naveo u vezi sa muslimanima.To bi se moglo uraditi, da dođe do saveza država, političkog sporazuma, samo da se malo smire strasti, da se malo ide na razumjevanje.Takav je raspored teritorija na terenu da ne može biti samostalnosti ni jednih ni drugih, ukoliko ne idu zajedno u jednu koaliciju.
Препоруке:
2
3
60 недеља, 03 август 2014 12:33
драгослав павков Нимбус
како мислите да у Војводини (па и у Београду, коначно) развијате дух јединства, кад влада Војводине скупа са НЕД финасира Динкову "Аутономију" и сл.?

Био бих срећан да је то једино што је спорно у мојим коментарима... Јер и влада Србије спонзорише много веће и утицајније штеточине од Дине и Недима. Знате ли на пример, да муфтија Зукорлић има дипломатски пасош и приватну паравојску потпуно легално наоружану дугим цевима, јер је регистрована као приватна компанија за обезбеђење имовине и лица? Па су јој за рад потребне аутоматске пушке? Док се ми бакћемо са Дином и Недимом, овамо се уздиже неки "Ел Пазари"... Значи, хајде да барем на кратко заобиђемо лична надгорњавања и покушамо да се посветимо стварним проблемима.

Надам се да није спорно да су НДНВ и њима слични обични муфљузи који се гребу за новац, и да својим "акцијама" не могу да утичу ни на шта битно. Није проблем што нас са свих страна нападају којекакви. Проблем је што не пружамо организован отпор.
Препоруке:
7
2
61 недеља, 03 август 2014 13:01
Svetislav Kostic
Patriotima ne preostaje nista drugo nego da antisrpskom dijelu komentatorskih ucesnika opaljuju minuse.

Kao da Srbiji nije dosta vec antisemita koji se nevjerovanim tempom namnozili, sada gotovo veca polovina Srbije presla u antisrpski tabor.

Doslo vec dotle da glavni Urednik, cijenjeni gospodin Vukadinovic osjeti se ponukan da duhove malo primiri. Tako sam blagu intervenciju shvatio
Препоруке:
3
9
62 недеља, 03 август 2014 13:55
Gasiš vatru benzinom
Svetislav Kostic


"Vatrogasac" (vatroraspaljivač) koji "vatru "gasi" benzinom!
Препоруке:
2
1
63 недеља, 03 август 2014 14:04
Piši jasnije
недеља, 03 август 2014 12:33 драгослав павков Нимбус

Šta predlažeš?
Препоруке:
1
1
64 недеља, 03 август 2014 15:04
Нимбус
Г. Павков, што се тиче "личних надгорњавања" или тако нечег, Ви сте моја лака мета. Искрено, не знам колико сам дуплих доктора "победио". Један ми је остао дужан 2 л чешке палинке. Шта да радимо, живот иде даље. Није то у питању. Када се појавио НСПМ, био је права екскузива. И знало се како се обраћа опонету. Овде се први пут чуло/прочитало да није дозвољена дискусија ад хоминем. Па смо се бацили на речнике да разумемо шта је то. Ја сам рецимо коментатор из "другог таласа", који су се укључили пре 5-6 година. Ноћивали смо и дањивали овде. Али, знало се да је пристојно у једној теми да се коментатор јави три пута. Преко тога сматрало се сељачење.
Сад, зашто су у редакцији оценили да је добро смањити број карактера са 2000 на 1000 у коментару је деликатна тема.
Али, једноставно, немојте у скучености коментара тражити снагу свог става.
Препоруке:
3
3
65 недеља, 03 август 2014 15:21
Нимбус

недеља, 03 август 2014 14:04
Piši jasnije
недеља, 03 август 2014 12:33 драгослав павков Нимбус

Šta predlažeš?

Погрешна адреса. Не предлаже Павков ништа.

Елем, гонити комунисте на челу са Вучићем и његовим тајкунима. Како? Опшетенародним отпором који би ослонац имао у Шумадији.

Вратити МОНАРХИЈУ!

Мооолим???

НВО обрадити тако да за следећих сто година немају маенталних потомака.

Врло јдноставно.
Препоруке:
2
3
66 недеља, 03 август 2014 15:33
драгослав павков@Piši jasnije
Šta predlažeš?

Ми овде нисмо у прилици да било шта предлажемо. Да бисмо дошли у ситуацију да нас ико ишта пита, најпре бисмо морали да се организујемо, ако не у странку, а оно барем у Удружење грађана. Господин thinking maize се већ изјаснио да би "могао да прихвати" оно о србијанству што сам помињао у једном од претходних постова. Морам да истакнем да је он један од ретких који су схватили шта сам хтео да кажем, тј. да постигнем. Вероватно је до мене и недостатка талента за објашњавање...

Дакле, грађанском иницијативом тражити промене политичког система и самог Устава, у делу где се говори о државном устројству (унитарна или федерална држава), изборном систему (вратити већински), људским и мањинским правима, итд.
Унитарна држава која у свом саставу има географски и политички одређену аутономију има проблем у самом свом темељу. Ако се грађани на референдуму одлуче за унитарно устројство државе, потребно је укинути све аутономије и земљу поделити на управне округе,
Препоруке:
2
3
67 недеља, 03 август 2014 15:49
драгослав павков 2б
пажљиво водећи рачун о томе да привредни потенцијали нових територијалних јединица буду што боље и равномерније распоређени, тј. да у административној подели буде што мање тзв. неразвијених подручја, неспособних да се издржавају.

Ако се грађани одлуче за федерално уређење државе,и остатак земље испарцелисати по угледу на Војводину, у заједничку касу свако ће доприносити према својим могућностима, итд. Овако како је данас, грађани на грбачи имају само још једну бескорисну администрацију чије надлежности се често преклапају са државном, што погодује искључиво политичарима и њиховим спонзорима склоним муљању.
Да не помињемо како тзв. "српске земље" у некој будућности лакше прикључиле се федералној него унитарној Србији; поменути Миле Додик би вероватно пристао да буде још пар мандата председник Р. Српске са могућношћу да убрзо постане и председник Србије. Сумњам да би се кандидовао за начелника бањалучког округа - дела из Београда централизоване Србије.
Препоруке:
3
4
68 недеља, 03 август 2014 15:59
драгослав павков 3б
Пропорционални изборни систем је генератор политичког криминала у земљи. Овако како је данас, скупштина и посланици су чист луксуз јер не одлучују практично ни о чему, све се решава у кулоарима и договором страначких челника. Већински изборни систем има много недостатака, али је поштенији утолико што грађани тачно знају ко је њихов представник у парламенту и ко је одговоран што за њихове потребе нико не мари. Значи, већинским изборним системом потребно је вратити одговорност у политику, и спустити је до сваког појединца.
И коначно најспорнији део - "националне мањине".
Као што рекох, етничке мањине су данас по много основа супротстављене већинском народу. Уместо да се заједно боримо за што квалитетнији и садржајнији живот, ми се препуцавамо на теме треба ли у Београду још која џамија и кад је задњи пут у Тутину могла да се купи свињетина а да крме није обрађено моторком :( Спорних питања је превише и о њима треба озбиљно разговарати, а тон разговору треба да дају научници.
Препоруке:
4
3
69 недеља, 03 август 2014 16:20
драгослав павков 3в
Оно што грађани који нису "политички идиоти" могу да ураде, могу да покрену иницијативу за измену устава у делу где се каже да је "...Србија држава српског народа и свих грађана који у њој живе...", што треба изменити у : "...који имају држављанство Р. Србије и називају се Србијанцима". Онај ко мисли да је довољно да "...у њој живи..." па му аутоматски припадају сви бенефити које доноси држављанство, али да има суверено право да избегава обавезе које из истог проистичу (јер је етнички повезан са неком нацијом из суседства, често супротстављеном Србији) се грдно вара. Јасно ми је зашто актуелна формулација из Устава не смета припадницима "мањина" али ми је енигма зашто то не смета припадницима већинског народа. О глупостима попут "позитивне дискриминације" нема смисла тупити плајваз. Једино у Србији постоје државни пројекти за запошљавање мањина, док се припадници већинског народа упућују на њиве и бауштеле транзиционих добитника и бувљаке.
Препоруке:
3
2
70 недеља, 03 август 2014 16:31
драгослав павков 3г
Дакле, данас нам је више него икад потребно национално јединство и сваки пар руку који може да допринесе... Након свега што се у прошлом веку дешавало - илузорно је очекивати да би неко чиста срца и без задњих намера пожелео да постане Србин. Србин је данас само онај ко не може да буде ништа друго... Дотле смо догурали. Реч "Србијанац" је компромис који би морао да помири географско и етничко одређење сваког држављанина Србије. По узору на поменуте Русијане, Американце, французе... Дајмо мањинама понуду која се не одбија. Онај ко одбије понуђену потпуну равноправност и инсистира на свом привилегованом положају, треба да добије отпуст из држављанства Србије, али га наравно не треба присиљавати да напусти земљу, већ му издати дозволу боравка какве у целом свету имају странци. Као код наших нових најбољих пријатеља - Арапа из Емирата.
Све ово на први поглед изгледа екстремно, али нажалост - друге нема. Ако овако наставимо - обрали смо бостан.
Препоруке:
3
3
71 недеља, 03 август 2014 16:47
DD
Gospodine Pavkov, da li mislite da će se pripadnik bilo koje nacionalne manjine u Srbiji (a to je jedan dobar procenat)složiti da se naziva Srbijancem? On je gradjanin i državljanin Srbije ali nije Srbjanac.
Препоруке:
4
0
72 недеља, 03 август 2014 17:42
драгослав павков@DD
Ако ово икада дође на дневни ред, наравно да ће бити отпора, али од стране Срба пре свега. Ово што надуго и нашироко написах, није ми пало напамет јутрос уз кафу, већ се за то залажем годинама на разним местима и разним поводом. Докле смо стигли - видите и сами. Нажалост, код нас све мора на тежи начин.
Препоруке:
2
3
73 недеља, 03 август 2014 18:32
Reddy
Gospodine Pavkov, ravnopravnost se ne nudi, za nju su u ovoj zemlji prolivene tone krvi i znoja. Vi to sa prezrenjem odbacujete i nalazite solomonsko rešenje u formi ponude!?!?!? Sa kojih pozicija, molim vas, to nudite? Pozicije države i naroda koji su toliko demonizovani/na stranu pravedno ili nepravedno, naravno, nepravedno/. Uvažite makar stvarnost jer ona je uvek odskočna daska za realnu politiku za koju pledirate. Izgleda da vi ne shvatate dublje poremećaje u globalnoj ekonomiji koji kače i Srbiju i Srbe ali i ne samo njih. Ta kriza otvara nove probleme i zahteva apsolutno druga rešenja, sasvim izvesno daleka od vašeg predloga. Zavirite malo na finansijska tržišta gde su prinosi na reperne/10 g./ deonice evropskih ekonomija pale ne na onaj nivo iz vremena velike depresije već na nivoe iz vremena "Humanizma i Renesanse", Znate o kakvoj se cifri radi? Svega 1,11 odsto na nemački BUND. Govori li vam to nešto ili ste "heavy metalist" kao i vaš il compagnone, "trinkend case".
Препоруке:
4
4
74 недеља, 03 август 2014 18:48
thinking maize@ драгослав павков
Драгославе, па Ви имате РАЗРАЂЕНИ ПРОГРАМ око нечега што је У СУШТИНИ СПОРЕДАН ПРОБЛЕМ у овој земљи!? Ето, ШТА ЋЕМО нпр. са, онима које ја зовем "Југословени српског порекла", а има их тушта и тма, од крајње левог дела спектра, па све до разно-разних про-Империјиних НВО са ЕКСТРЕМНО НЕОЛИБЕРАЛНИМ ставовима, као нпр. групица око Чеде Јовановића!? Како бисте нпр. ОДУЗЕЛИ ДРЖАВЉАНСТВО Ненаду Прокићу са његовим "чувеним ставом": "Србија ће бити демократска СА или БЕЗ Срба!?" Знате, "србијанство" НИЈЕ само ИДЕОЛОГИЈА, а посебно ДРЖАВНА, то је ПРЕ СВЕГА КУЛТУРНИ ПРОЈЕКАТ!? Уосталом, ДОБРИ Срби у СТАРОЈ Србији су били Јосиф Панчић, Хрват, Бранислав Нушић, Цинцарин, Владислав, Дарко и Слободан Рибникар, Словенци, Станислав Винавер, пољски Јеврејин, Ђорђе Вајферт и генерал Павле Јуришић-Штурм, да не помињем КОМПОЗИТОРА и данас актуелне химне Србије Словенца Даворина Јенка и полуХрвата Иву Андрића!? Као што ДАНАС имамо и Емира Кустурицу, али Латинку Перовић и Весну Пешић, као АНТИПОДЕ!?
Препоруке:
4
9
75 недеља, 03 август 2014 18:59
thinking maize@ драгослав павков, addendum 4
Знате, СРПСТВО са њеним Сретењским и Уставом из 1888 је У СУШТИНИ БИЛО ЕМАНЦИПАТОРСКО, са његовим ЕГАЛИТАРИЗМОМ ситног поседа и херојством граничарског друштва!? Читајте само о томе са КОЛИКО је ОДУШЕВЉЕЊА Панчић ПРЕГАО на РАД у маленој и заосталој Србији, а за њим толика колона ДИВОВА је кренула да крчи пут!? Поред осталих читаве колоне Ваших Сремаца, Бачвана и Банаћана!? ПРОБЛЕМ у Србији су ПРЕ СВЕГА "Југословени српског порекла", она ЈАЊИЧАРСКА МАЊИНА БИВШИХ Срба, пореклом из ПРАВОСЛАВНИХ ПОРОДИЦА који "продадоше веру за вечеру" Брозу, неки и раније још за краљевог вакта!? Ту не убрајам само комунисте, такав је био и један Светозар Прибићевић, узгред, ПРЕЧАНИН!? И ту АКЦИЈА не може да буде само политичка, већ и КУЛТУРНА!? Тако нпр. било би интересантно видети ЗАШТО је у погледу КУЛТУРЕ "Ruski vjesnik", редакција RT на hrvatskom БОЉИ и то ЗНАТНО у односу на "Глас Русије", редакција на српском!? Даље, ЗАШТО само доводити MAINSTREAM људе из Русије, зашто не и алтернативу ЗБОГ МЛАДИХ!?
Препоруке:
4
7
76 недеља, 03 август 2014 19:10
thinking maize@ драгослав павков, addendum 5
Знате, пажљиво читам шта пише Богдана Кољевић и не слажем се са њеним, понекад комсалонским ставовима, али она ПРАВИЛНО ПРИМЕЋУЈЕ да је НАЧИН АГРЕСИЈЕ Запада ка незападном свету сад СВЕОБУХВАТАН кроз парадигму БИОПОЛИТИКЕ!? Јер, то је постмодерним језиком речено библијско: "Не бојте се оних који ће вам погубити тело! Бојте се оних који ће вам узети ДУШУ, а са њом и тело!?" А коме Запад ЖЕЛИ у данашњој Србији да "УЗМЕ ДУШУ"!? Пре свега МЛАДИМА!? Зато се морамо БОРИТИ и НАСТУПАТИ РЕЧНИКОМ и СТИЛОМ МЛАДИХ, наравно без бекељења типа "волим све што воле млади" како нпр. ради ЈУЛ-овски ГАУЛАЈТЕР Вулин!? У том смислу, ми смо ПРЕОЗБИЉНИ, а млади воле СМЕХ и ДУХОВИТОСТ!? А ови НАЈНОВИЈИ Империјини "извршиоци радова" су ДУШУ ДАЛИ за ПОДСМЕВАЊЕ и у мартовским мећавама, а још више и ОЗБИЉНИЈЕ у мајским поплавама се видела РУПЧАГА од НЕКОМПЕТЕНЦИЈЕ "назадњака"!? Смехом треба НАПАСТИ ове и друге КОМПРАДОРЕ, а после ћемо их ДОКУСУРИТИ политиком!? А СМЕХ је ЉУДСКИ и Божански! Свако добро.
Препоруке:
5
8
77 понедељак, 04 август 2014 13:30
Пречанин
@thinking maize
"ДОБРИ Срби у СТАРОЈ Србији су били Јосиф Панчић, Хрват, Бранислав Нушић, Цинцарин, Владислав, Дарко и Слободан Рибникар, Словенци, Станислав Винавер, пољски Јеврејин, Ђорђе Вајферт и генерал Павле Јуришић-Штурм"

Да ли је то неко рециклирано братство и јединство као последица новог налета егзалтације, ничим изазване? Сви набројани су били поштовани, и данас су. Ништа им се не оспорава. Нико од њих није дао никакав пресудан допринос, ни у својој области, нити уопште.[/b]
Препоруке:
8
0
78 понедељак, 04 август 2014 18:10
thinking maize@ Prečanin
Написасте: "Нико од њих није дао никакав пресудан допринос, ни у својој области, нити уопште." Јосиф Панчић ЈЕ ПИОНИР СРПСКЕ НАУКЕ, напосе ботанике!? То је човек који је нашао више десетина НОВИХ биљних врста на територији ОНДАЊЕ Србије!? То је човек који је УСТРОЈИО наставу ботанике, зоологије, географије, минералогије, геологије на Великој Школи чији је ректор био у више наврата, човек који је био ПРВИ Председник Српске Краљевске Академије, човек који је био и срески лекар на почетку каријере, али је чак стигао да буде и Велики Мајстор масонске ложе Србије у 24-том степену!? Читајте његове редове о Копаонику, са колико ЉУБАВИ пише о ЊЕГОВОЈ ИЗАБРАНОЈ Домовини!? Па је чак, ИАКО то НИКО од ЊЕГА НИЈЕ ТРАЖИО, ПРЕШАО у ПРАВОСЛАВЉЕ у ПОСРБИО ЊЕГОВО крштено име JOSIP у "српскозвучећи" ЈОСИФ!? И да не ПОМИЊЕМ ЧИМЕ су ОСТАЛИ ПОМЕНУТИ ДОПРИНЕЛИ Србији!? Узгред, сви ти људи које сам поменуо су ДОБРОВОЉНО ПОСТАЛИ Срби по НАЦИОНАЛНОСТИ (етнички-народносно, они су били то што су били рођењем)!?
Препоруке:
2
9
79 понедељак, 04 август 2014 18:26
thinking maize@ Prečanin, наставак и крај
Кажеш "југословенство"!? Што би ратовао ЗА Србију Paul Sturm, ЧИСТИ Немац (а не Лужички Србин како гласи популарна легенда!?), да није ИСКРЕНО ВОЛЕО ту земљу и народ и то преко НАШЕГ краља Пере!? И што би Georg Weifert сређивао финансије у Србији, бавио се добротворним радом и финансирао из сопствених средстава геолошко-рударска истраживања по Србији, напосе источној (где нађе и Бор!?), ако је није ИСКРЕНО ВОЛЕО!? Што би браћа Рибникари оснивали НАЈСТАРИЈИ ДНЕВНИ ЛИСТ на Балкану и ОБНОВИЛИ ЛЕПУ ТРАДИЦИЈУ КОЊСКИХ ТРКА у Србији и на крају двојица њих дали и животе за њу, да нису ИСКРЕНО ВОЛЕЛИ Србију и постали ДЕО НАС!? О Аликибијаду Нуши стварно не треба трошити ни речи, толико пута смо га за живота наружили, да нам је он све враћао ЗАСМЕЈАВАЈУЋИ нас и УВЕСЕЉАВАЈУЋИ, успут нас ПОУЧИВШИ о НАЛИЧЈИМА наших нарави на један леп начин!? Стварно ти људи БАШ НИШТА НИСУ УРАДИЛИ за Србију, сем што су ЖИВЕЛИ, РАДИЛИ и УМРЛИ за њу!? Ах, да, СВИ СУ СЕ ПОТПИСИВАЛИ ЋИРИЛИЦОМ, за РАЗЛИКУ од НЕКИХ!?
Препоруке:
2
9
80 понедељак, 04 август 2014 19:27
SCENSKA ADAPTACIJA
онедељак, 04 август 2014 18:26

....Што би браћа Рибникари оснивали НАЈСТАРИЈИ ДНЕВНИ ЛИСТ на Балкану и ОБНОВИЛИ ЛЕПУ ТРАДИЦИЈУ КОЊСКИХ ТРКА у Србији и на крају двојица њих дали и животе за њу, да нису ИСКРЕНО ВОЛЕЛИ Србију и постали ДЕО НАС!?


Skeptičan sam spram pobuda Hazara (Aškenazi). Nisam ja kriv, već me takvom "refleksu" nateralo iskustvo, stvarnost....

A Šturma je jugosovenska štetočina "Kralj Alek I.", prevremeno penzionisao- da bi bili namešteni neki ...nešto kao danas partijašenje...

Slično je prošao pod tim jugoslovenskom štetočinom i Živojin Mišić.

Hteo je u Peći da izvede vliku kontraofanzivu, nalik na Kolubarsku bitku - ali ga je jugoslovenski fanatik zbog toga na Krfu pritvorio, ili sl.

Stiče se utisak, da to bilo zbog SRPSTVA !

On i Broz su bili slična sorta.
Препоруке:
3
1
81 понедељак, 04 август 2014 20:15
Пречанин
@thinking maize
"Paul Sturm ИСКРЕНО ВОЛЕО земљу и народ и то преко НАШЕГ краља Пере!? Georg Weifert ИСКРЕНО ВОЛЕО!? браћа Рибникар дали и животе за њу, ... ИСКРЕНО ВОЛЕЛИ Србију"

Па ово звучи као читанка за четврти разред!
Они су радили што су најбоље знали и умели, између осталог и у Србији. Њихови интереси су се понекад поклапали са коришћу српског народа и државе у једном тренутку. Њихова лична мотивација је сложенија него што Ваше запрепашћујући наивно виђење може да пружи.
Србија је онда, упркос заосталости киптела од живота и пружала много могућности. Ти људи су код нас били прихваћени и поштовани. Нису гладовали и злопатили се као Дис, Божа Кнежевић па ако хоћете и Скерлић једно време, и много - авај превише надарених поморавских Срба. Идемо редом.
Препоруке:
11
1
82 понедељак, 04 август 2014 20:19
Пречанин - наставак
браћа Рибникар дали и животе за њу,."
Мушки се одазвали мобилизацији. Нашли су се на путањи пројектила. Жао ми је. Чему патетика. И Дис је страдао. Владислав Петковић из Заблаћа, крај Мораве, а није знао да плива. Целог живота је имао кошмарне снове како се дави у води. Утопио се када је брод торпедован у Јонском мору. Претходно је објавио збирку "Утопљене душе". Долазили су добровољци из Париза, Цириха, Америке, који су прекинули школовање (хиљаду триста каплара). Близу једанаест хиљада њих. Елзи Инглиш и шкотске болничарке (неке, кажу, са посебним задацима). Др Провазек, Чех, умро у ваљевској болници, од пегавца, пошто је претходно изоловао узрочника (Riketsia Prowazeki). И Надежда Петровић, такође.
"О Аликибијаду Нуши стварно не треба трошити ни речи".
Ту се потпуно слажем.
Ко овде показује "колонијални менталитет"?
Препоруке:
11
1
83 понедељак, 04 август 2014 20:28
Пречанин - други наставак
@T. maize
Ђорђе Вајферт се добро сналазио у финансијама. Паметан, агилан ("време је новац") истраживао је налазишта бакра у Бору. Зарађивао, искоришћавао, увећавао капитал. Питање је колико би то могао да ради негде у Европи, тако успешно. Наравно да треба да му будемо захвални, бар као Индуси Енглезима за невероватну мрежу железничких пруга коју су им (или себи?) изградили док су их држали као колонију.[/b] Претпостављам да схватате шта хоћу да кажем?
Препоруке:
10
2
84 понедељак, 04 август 2014 21:43
драгослав павков @thinking maize Prečanin, наставак и крај
и шта кажете - "споредан проблем" ?! :)
Препоруке:
0
2
85 уторак, 05 август 2014 00:33
vandeja

@Жеље и сиромаштво су у колизији
Можда опште сиромаштво и финансијска и свака друга зависност од Запада?Како не можеш разумјети да те брат,орац,мајка и најближа фамилија не воле ако немаш новац?


Da li ti volis svoju decu, ako ih imas, samo zbog novca? Da li se deca vole zbog novca?!

I ti se necije dete zar ne? Da li tebe tvoj otac i majka vole zbog novca!?

Da li se najbliza familija, deca roditelji vole zbog novca?

Voleo bih da cujem odgovor.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер