петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Неуморни Кустурица

Kоментари (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 12 јул 2014 09:44
Емире Србине!
Драго ми је због Емира што тако добро "котира".И дао бог да буде још таквих "Емира" за почетак на стотине,па на хиљаде, па на десетине хиљада, стотине хиљада ...
Препоруке:
107
4
2 субота, 12 јул 2014 10:42
a gde je država?
Dobro je to Kusta odradio, ali nije dobro da se čitava priča sa državnog nivoa svede na njegov lični entuzijazam i inicijativu.
Препоруке:
71
4
3 субота, 12 јул 2014 10:46
nada petrovic
Била сам у прилици да сваког лета посетим Андрицград и да се дивим енергији и брзини којом напредују радови. Да није Кустурице то не би било могуће! И онда су превазиђена сва моја очекивања. Млади уметници су направили грандиозни мозаик,на коме ће вечно живети дух млладобосанаца. Они ће лебдети изнад новог каменог града и чувати на Дрини ћуприју. Сви градитељи оових споменика су заслужили високо место у српској историји.
Препоруке:
103
3
4 субота, 12 јул 2014 11:45
Veritas Triumphus
super clanak....kosturica je nesto sto srbija nije imala od davnih vremena, moze se porediti sa svakim velikanom srpske istorije, jedna svetla tacka u srpskom drustvu i srpskom narodu koje mozda sada nismo ni tako svesni...mislim da se pojavio u najboljem trenutku za srpski narod...i ako je narod utucen, osramocen, ponizen i u tome uspavan, kusturica je taj koji vodi racuna o nama da ne zaboravimo ko smo i sta smo....nikad mu se necemo niti mozemo oduziti!
Препоруке:
90
4
5 субота, 12 јул 2014 12:07
гаврило
И Теби хвала, прелијепа млада жено, хвала јер си успјела сажети све оно што Кустурица има и представља за разлику оно ште нема државица Србија!Ако смо мали као држава они који је воде не смију бити мали а МАЛИ су духовно и ментално!Зато хвала за свако регистрирање успјеха и дјела који иза себе оставља као прво Човјек а затим као умјетник изузетних вриједности и надахнућа, значаја ако не за нас онда засигурно за поколења и за вијечност!!!Кусто лијепо је бити Србин и дијелити то осјећање када један СРБИН надмашује скоро цијелу нацију, као Тесла на примјер!
Препоруке:
76
4
6 субота, 12 јул 2014 14:21
Марио Калик
Ауторка је све лепо и красно написала, али како са Кустурицом и патриотизмом ускладити њен став да је за рат у бившој СФРЈ, и прогањања и страдања Срба, крива Милошевићева "ратна политика". И да би све било боље да није било тог "злог" Милошевића и његовог "ратног хушкања".

Кустурица и "Друга Србија" у једној личности, врло чудновато па и шокантно. У сваком случају, за мене је био шок кад сам ово чуо, јер ни најмање нисам очекивао да тако нешто може изаћи из уста Кустуричине сараднице и бранитељке...
Препоруке:
33
41
7 субота, 12 јул 2014 14:21
mile.sais
Kusta, Novak,Bećković i još po neko, su naše diplomate,ikone,heroji već za života. Mora li čovek odrasti u multi kulturnoj,multi nacionalnoj,multi vjerskoj i svim ostalim "multi" sredinama da bi kao oni bili svesni ko su, šta su i šta trebaju da rede.
Препоруке:
39
7
8 субота, 12 јул 2014 15:58
Бели Орао
Пријатељи. Стиг`о ""Марио Калик. Сад смо га угасили. Гледд`о нас је и пратио, надрљали смо ко боси по трњу.
Препоруке:
31
12
9 субота, 12 јул 2014 18:43
Tatjana Simonović
Svaka čast Mileni Ristić na divnom prikazu onoga što Kusturica radi za sve nas.
Nerazuman mi je komentar izvesnog Marija Kalika.Kao da je zavidan autoru na dobroj analizi Kusturicinog pohvalnog djelovanja.

Milena Ristić je to uradila fantastično i veoma pismeno
Препоруке:
21
21
10 субота, 12 јул 2014 19:49
Марио Калик
@ извесна Татјана Симоновић

Шта вам је неразумљиво код мене? Причао сам о садржају једног разговора са ауторком. Ах да, није оплела она само по Милошевићу. Било је ту говора мржње и према Радовану Караџићу и његовој "ратној политици", у типичном другосрбијанском жаргону. И истицања властитог опозиционог стажа у БиХ током 90-их против ових "ратних хушкача". Непријатно изненађен и згрожен таквим ставовима, прекинуо сам разговор и контакт...

Ако је нешто неразумљиво, онда је то како ауторки успева да овакво своје политичко уверење искомбинује са Кустурицом, Додиком, Принципом итд. Ево и Додик рече да РС не треба да се одриче Караџића и Младића. А ауторка не да их се одрекла, него их никада није ни присвајала, то су били њени љути противници од самог почетка...

Ал' ко зна, можда сте у праву, можда сам само љубоморан на своју "познатију" и "писменију" студенткињу са Мегатренд универзитета...
Препоруке:
41
23
11 субота, 12 јул 2014 20:21
Tatjana Simonovic
Gospodine Kalik ovdje je riječ o Kusturici ne razumijem šta se vi poturate.
Препоруке:
22
20
12 субота, 12 јул 2014 20:35
фристајло
свакако треба додати и податак да је лакше добити Ролингстоунсе за наступ него чувени хор „Александров“.

Дозволићете, али- поредити "Ролингстоунсе" и "Александров" ипак је мало превише.
Први су комерцијални поп-пројекат, који је направио пар песмица згодних за певушење, за које скоро нико не би ни знао да није иза свега стала огромна рекламна машинерија; ови други су уметничка категорија за себе.
Ко их је чуо- јасно му је о чему говорим.
Препоруке:
25
9
13 субота, 12 јул 2014 21:05
Марио Калик
@ Tatjana Simonovic

Ух, ви све нешто не разумете. И одједном тема није ауторка кад изгледа немате шта да ми смислено одговорите (класично извлачење "то није тема..."). А "потурам се" таман онолико колико се ви потурате да будете ауторкин (дрвени) адвокат...

Тема је не само Кустурица, него и ко пише о њему. Ви и даље живите у обмани, ваша ствар, али ја то не волим. Не желим да ми нико потура Кустурицу, а иза леђа му вири Чеда...
Препоруке:
36
14
14 субота, 12 јул 2014 21:22
n.b.
Svaka čast autorki jer veliča one koji promovišu našu kulturu i umetnost,verovatno zato što zna da nas samo oni mogu izvući iz blata u koje su nas odvukli naši vajni političari(svi pomalo).
Препоруке:
18
4
15 субота, 12 јул 2014 21:59
Osica
Ove Kalikove optuzbe su ozbiljne. Ako su tačne, to baca veliku senku na M. Ristić. Ako nisu, Kalik treba da se stidi što kleveće.

Voleo bih da se Ristić oglasi i kaže o čemu je tačno reč.
Препоруке:
22
12
16 субота, 12 јул 2014 23:07
Цмок Торонто
Куста је Куста и то што ради ради за све нас а ми....немамо идеју,себе...више волимо одуђење у себи него истину о себи.
Такви су увек били Србијанци....
Препоруке:
9
10
17 недеља, 13 јул 2014 01:30
Ернан Кортес
Најзад нам се појавио и филозоф Калик. Алелуја!
Сад ће сигурно онако сажето на 300 страна, како само он то уме, да нам објасни све о Дачићу и Вучићу, о њиховој предаји Косова и Метохије Шиптарима, као што нам је објаснио лик и дело Коштунице. Ко каже да Калик то не сме? Сме, а сме сигурно и да нам напише истину о Мегатренду, онако универзитетски и филозофски, и биће довољно једно 200 страна за ту тему.
А ово његово о Кустурици, па то пише у сваком средњошколском уџбнику из психологије; човека ништа тако не разљути као кад код других види моралне и етичке вредности које сам не поседује.

Драги читаоци НСПМ; реч има филозоф Марио Калик.
Препоруке:
20
24
18 недеља, 13 јул 2014 08:25
Марио Калик
@ Ернан Кортес

Има више разлога да са вама не полемишем (сем овог одговора, првог и последњег што се вас тиче):

1. Фиксирани сте за мене (јер сам вам оскрнавио обожаваног "Вођу", и можда још због нечег), па ме прогањате на сваком месту, чак и кад уопште не коментаришем. Јасно је да се ради о нечему из уџбеника психо(пато)логије које спомињете, а са таквима је нормална полемика немогућа...

2. Када се полемика сведе углавном на лични ниво и вређање, а опонент се "храбро" крије иза nick-а, у таквој прљавој работи не желим да саучествујем. Дакле, ако хоћете са мном да полемишете, јавите се правим именом и презименом, да се може проверити и потврдити, па да видимо ко сте ви и шта се о вама може рећи. Овако подло и подмукло држите за себе повлашћену позицију јер пуцате анонимно из заседе. Будите мушко и човек, па се откријте ко сте, и изађите ми на црту, лицем у лице!

3. Nick вам је мизеран, шпански конквистадорски злочинац. Имате вала чиме да се поносите!
Препоруке:
23
25
19 недеља, 13 јул 2014 08:40
Марио Калик
@ Ернан Кортес

4. Штитите лик и (не)дело човека који је своју државничку каријеру "славно" започео петооктобарским пучем, под диригентском палицом менаџера ДОС-а (Демократска окупација Србије) З. Ђинђића, а исто тако "славно" је завршио бежањем из Косовског боја у тренутку кад је Косово прогласило независност и почело да скупља признања по свету. Онако "мудро", како само он зна, "вратио је мандат народу". Да не спомињем СОФУ и разне друге "патриотске" успехе о којима сам већ писао у тексту који је за вас изгледа ноћна мора. И ја сад треба таквима да се легитимишем, смејурија жива!

5. Боље би било да се бавите питањем шта раде кадрови ваше омиљене странке и њеног дојучерашњег лидера у београдској власти, и на другим местима где им се укаже прилика да направе дил са СНС. И зашто им је тако опала цена па су спремни да се продају и за место градског секретара, заменика овог или оног, или неку комуналну функцију.

"Има ли горих људи од милошевићеваца?" Како не, коштуничинци!
Препоруке:
20
26
20 недеља, 13 јул 2014 08:46
поздрав из Црне Горе
Били смо јуче (други пут, први пут прошле године) у Андрић-граду - потврђујемо да је замисао генијална, да је сјајан спој историје, културе, архитектуре и посебног места на којем се налази, квалитет извршених радова одличан, да је то Град с више кула, тргова, споменика, пролаза, уличица, продавница, да има Цркву, биоскоп, будући хотел, пристан на Дрини (изнад кога је тераса кафића с погледом на Мост и свежином која по топлом дану веома прија), чак се и савремена зграда Електродистрибуције уклапа у целину као веза са савременошћу ... Још није све завршено, још није све оживело, али - расте ту чудесан велики град у малом.

(Чувајте се две девојке с мржњом у очима на улазу у Град које вас сусретну причом о прилогу за хендикепирану децу. Кад им дате новац, добијете летак неке организације из Тузле ... отприлике као да неко скупља прилог за Генерала Младића на улазу у неку џамију или медресу)
Препоруке:
23
1
21 недеља, 13 јул 2014 10:02
принцип
@гаврило
@н.б.
Слажем се у потпуности са горе објављеним коментарима @гаврила i @н.б. и додао бих да су нас као друштво ојадили политичари свих оријентација,једни због мањка политичке визије и мудрости,други због вишка личних амбиција,профитерства,итд...
Зато,капа доле Кусти,а ауторки што увек ствари разобличава ,а што се извесног @Марија Калика тиче,он извесно тешко да ишта разуме.
Препоруке:
18
7
22 недеља, 13 јул 2014 11:28
Марио Калик
@ принцип

Разумели сте ви добро шта причам, зато и реагујете. А био ја "извесан" или "неизвесан", бар се, за разлику од вас, представљам (правим) именом и презименом.

Ето нама још једног "јунака" који пуца из потаје. И крије се иза великих речи и имена. Немате ви везе ни са принципом ни са Принципом који се лицем у лице суочио са Непријатељем...
Препоруке:
20
24
23 недеља, 13 јул 2014 14:24
Dejan Spasić
Odličan tekst gospodjice Ristić.Našli ste prave reči da opišete neumorni angažman Emira Kusturice.Vaš tekst je preko potrebni doprinos isticanju dobrih dela kod nas kao što je dobro sve ono što Kusta radi. Svakako da treba skinuti kapu dole za sve što nam Kusta priredjuje.
Препоруке:
13
6
24 недеља, 13 јул 2014 16:37
Сокенекос (други покушај)
Морам да признам да је теза Г-Калика, о контрадикторности ауторке („културолошкиње“, по радију неслободна јевропа), сасвим валидна. Изван те тезе овде не треба расправљати.

Иста пише за испоставу глобалистичке антицивилизације, тј., назови лист Данас.

Како је Г-Калик навео, њени ставови су на линији екстремног антисрпства, тј., про-глобалистички до коске.
Укратко, за све што им се дешава, криви су сами Срби.

На другој страни имамо Кусту, великана са хиљаду димензија, дрског антиглобалисту, словенофила, убеђеног левичара, по занимању Православног Србина, човекољубца, генија.
Укратко, све оно против чега је „културолошкиња“.

Зар то није противречно? Ако није, који су њени мотиви да брани Г-Кустурицу? Питање је на месту!

Ја признајем да немам други одговор - осим самопромоције „културолошкиње“.
Препоруке:
17
11
25 недеља, 13 јул 2014 18:22
Марио Калик
Да, и мени је било чудно да ауторка, као Кустуричина сарадница, објављује у другосрбијанском "Данасу". Ал' био сам прешао преко тога.

Другосрбијанштина се затим открила у претходном тексту на НСПМ

http://www.nspm.rs/prenosimo/moramo-li-da-se-cepimo-i-dancima.html

Говорећи о неоспорном превртништву ове власти, ауторка звучи типично другосрбијански:

Размишљам, боже кад и како дођоше до ове памети, јер то су они исти ликови из '91.године, па '92. и свих тих деведесетих. А због приче коју данас заговарају и рекло би се накнадне памети, испада да су целе протекле деценије били тег који је вукао уназад. Дакле, прошлост с њима знамо каква нам је била, а можемо ли са истима у будућност!? Помислим, све и да ме сада воде директно у рај, не могу а да се не упитам да ли ће неко од њих да одговара за време које су нам појели?


Али, и тад пређох преко тога.

Трећи пут, кад ми је директно у уши сасула тираду о Милошевићу и Караџићу, било је доста.
Препоруке:
14
19
26 недеља, 13 јул 2014 20:12
....
Ispod tog istog teksta, Kalik je tada napisao sledeći komentar:

Марио Калик
Све честитке колегиници Милени на језгровитом и ефектном тексту!

Треба рђаву стварност разобличавати без компромиса називајући појаве правим именима. Назови културна и политичка коректност у овом конкретном примеру иде само у корист домаћих и ЕУ тлачитеља. На срећу наш народ има богате, а сочне изразе који нису вулгарни, али огољују ствари до саме сржи. Ова студенткиња је то сјајно искористила, а Миленино објашњење на самом крају текста погађа у срце ствари. Одлична завршница!
Препоруке:
17
5
27 недеља, 13 јул 2014 23:35
Марио Калик
Па да, то сам и рекао, прелазио сам преко спорних места, верујући да то није толико страшно, и чак пружао подршку, као што се види. Али, кад сам чуо које то размере има, и да јесте страшно, потпуно сам се дистанцирао од ауторке. Не знам за вас, али мени нико неће продавати рог за свећу...

Причате о културној и политичкој (не)коректности? Нисам сигуран да су другосрбијанске мантре и поштапалице типа "све те деведесете", "прошлост с њима знамо каква нам је била, а можемо ли са истима у будућност!?", или "да ли ће неко од њих да одговара за време које су нам појели?", оличење културне и политичке некоректности? Напротив, мислим да су сасвим на линији домаћих и ЕУ тлачитеља који нам ево већ 3. деценију испирају мозак о "мрачним (снагама) 90-их" које нам спречавају "светлу (ЕУ) будућност".

Толико о њеној "некоректности" и "нонконформизму". Да не говорим да је узела и практичног учешћа у борби против "мрачних снага", чиме је њена одговорност и сумњивост још већа...
Препоруке:
13
19
28 понедељак, 14 јул 2014 08:14
Милован
Марио,
Није само њена коректност упитна, можда је и коректност особе о којој пише упитна. Коректност обје личности треба добро аналиѕирати.Веома је то дискутабилно.
Препоруке:
7
17
29 понедељак, 14 јул 2014 12:21
Bojan Todorović
O...!
Ko nam se javlja!
Mario Kalik.
Da diskredituje autorku kojoj je dugo ( neoprezno ! ) i širokogrudo praštao grehe.
Da kaže PRAVU ISTINU?
Onu koju bezuspešno dokazivahu Šifer, Limonov, Kenedi i ostali polusvet i bašibozuk u režiji njegovog voljenog Vođe, patriote i branitelja vaskolikog srpstva.
Onog za čije vladavine, čijim zločinačkim delovanjem, alavošću i glupošću Srbi prođoše deset puta gore nego za vreme bilo kojih dahija, Hitlera ili Broza.
Sve ODBRANJENI od velikog patriote i njegove još patriotskije gospođe.
A ko je kriv za pokolj na balkanu poštovani i objektivni g. Kalik?
Kao da mi nismo gledali i slušali ratno huškanje, plaćeno mitingovanje, pretnje, najavu i zapodeanje rata ?
Kao da nismo videli kako su njegova vojska, paravojska i horde pljačkaša i ubica išle preko Drine da haraju?
Kao da nisu svi od reda zaglavili debele robije ili se međusobno poubijali?
Nego ćeš ti da nam kažeš kako je neko drugi kriv?
Imperija zla, antisrpska zavera?
Препоруке:
5
18
30 понедељак, 14 јул 2014 12:22
Bojan Todorović
Nemoj misliti da je meni drago da bilo koji Srbin bude suđen i osuđen kao ratni zločinac.
Nije.
Jako mi je žao o teško zbog toga.
Ali mi je žalije i teže kada na mene pokazuju prstom i kažu da sam ubijao nemoćne civile i decu.
E zato ćemo lepo reći ko je to radio ( ili naredio ) a ko nije.

Zato su tvoji obožavani dopali kazamata Mario, zato što su krvoločni zlikovci koji su ubijali civile u Sarajevu, Vukovaru, Srebrenici i diljem bivše SFRJ a ne zato što ih neko mrzi.
Naravno da ih zbog toga mrzi svako ko se gnuša zločinaca i sadista, pa i ja, a da ih voli i poštuje neko sličan njima, ali to ne može izmaniti činjenično stanje niti izbrisati njihovu krivicu i zločine za koje ispaštaju.
Verovatno nisi svestan kako smešno i grotaskno izgleda kada neko ko je tako očigledno opsednut, slepo i beznadežno zaljubljen u mrtvog vođu drži pridike drugima.
Ti si se našao da Kortesu prigovaraš na idolopoklonstvu?!
Reče li bar na kraju sebi „Baš ti Bože hvala što ja nisam takav“
Препоруке:
5
17
31 понедељак, 14 јул 2014 12:27
Bojan Todorović
Inače – po pitanju Koštunice i njegove uloge uopšta nisi u pravu, a ni fer.
Da nije bilo Koštunice, njegove kolebljivosti, povodljivosti, inertnosti, kukavičluka i pokvarenjaštva sve bi bilo znatno drugačije.
Ne bi Miloševićev zločinački aparat imao vremena da posakriva i uništi sve tragove zlodela, da sakrije i iznese novac i dokumenta, da pronađe saradnike i modus da se konsoliduje, preživi i oporavi.
Zahvaljujući Koštunici razvodnjeno je i bagatelisano devedeset posto elana, nade vere i očekivanja od 5. oktobra i od svega što je trebalo da se uradi nije urađano skoro ništa.
Zato treba da mu budeš večito zahvalan kao i mnogi koji bi taj i naredne dane dočekali na nekom drugom mestu i u nekom drugačijem stanju.
Ne bi sada ni bilo takvih kao ti da veličaju zločine, zločince i ubice, da bestidno i otvoreno lažu i pokušavaju da operu njihove krvave ruke.
Zato savetujem da malo manje pljuješ po njemu.
Možda mu i ti lično duguješ mnogo toga...
Budi malo fer...
Препоруке:
5
16
32 понедељак, 14 јул 2014 16:20
Марио Калик
Хвала коментатору Бојану Тодоровићу што је начином одбране ауторке потврдио моју оцену да се ова, као и он, налази дубоко заглибљена у табору "Друге", тачније рећи, "Анти-Србије".

Бољу подршку, да сам тражио, нисам могао добити!
Препоруке:
17
9
33 понедељак, 14 јул 2014 17:25
Mirko
Srbi ko Srbi. Uvijek biraju konvertite, nesrbe i sumnjive tipove da ih vode. Slobo Crnogorac, Tito Hrvat, Šešelj Hrvat, Šimatović Hrvat, Kusta konvertit.

Kada će početi da biraju, da se dive i da vjeruju Srbima. Ja kao Hrvat osobno nikad ne bi vjerovao ne-hrvatima da rade za dobro Hrvatske. Vi ste posebna sorta šta jest jest.
Препоруке:
4
14
34 уторак, 15 јул 2014 00:29
Ернан Кортес
Филозоф Калик, осим пљувања по бољима од себе, друго ништа и не зна. Али, шта да се ради, власт је власт и не треба чачкати мечку. Сачекаш лепо да Американци нападну Вучића, као што су напали Коштуницу, па онда седнеш и као Тодо Куртовић напишеш сабрана дела критике Вучића. Јасно?Иначе, Калкови проблеми са правописом могу да се реше, уз напор, наравно, али то да не разуме оно што чита, то је већ тежа ствар. Рекао бих чак немогућа. Јер, где Ернан Кортес у свом посту од њега тражи полемику? Поздрав редакцији НСПМ, и наравно, пуковнику Јевтовићу.П.С. На полицијски захтев Калика да кажем ко сам па да он види шта о мени може да каже, јављам Вам да нисам студирао на Мегатренду, и нисам био члан СПС, не дај Боже!
Препоруке:
8
8
35 уторак, 15 јул 2014 00:33
Зона
Бојане Тодоровићу,
Мислила сам да више не коментаришем само да пратим кометаре, али толико антисрпске хистерије у нечијем писанију нисам одавно видјела. Оне који су за Вас крволоци за народ пријеко су вође и спасиоци који су успјели да хомогенизују и мобилишу народ против поновљеног геноцида који им се припремао. А не помену крволоке из Лоре, Медаџког Џепа,Госпића, Вуковорске болнице, Дретеља, Казана (Сарајево), Братунца, Скелана, Горажда, Оџака,да не помињем жуту кућу, итд.Ту нису страдали људи, то су "Срби". Замисли да се не досјетисмо да не изабрасмо вође и не узесмо пушке колико би још стратишта било. Међутим на овим просторима је тиха окупација па се не говори о злочинима над српским народом, већ га сатанизују без права да се брани. Што се тиче Хага па и Хитлер је имао своје логоре у које је слао цвијет интелигенције па кад је капитулирао, који су преживјели су ослобођени.
До виђења у слободи.
Препоруке:
14
2
36 уторак, 15 јул 2014 03:42
@Bojan Todorovic
Питам се како је могуће да један народ има толико празноглавих затуцаних ликова попут овог Бојана Тодоровића? Послије свега кроз шта смо прошли сад морамо да слушамо и вас како нам скрнавите и поново убијате наше најмилије. Стиди се безосјећајни.
Препоруке:
9
7
37 уторак, 15 јул 2014 11:25
Bojan Todorović
Eto, nismo ni ušli u raspravu a Mario potegnu univerzalni alibi i pokrivalicu za bežanje iz diskusije.
Slavodobitno objavi da smo mi „Druga Srbija“ i pobeže!
Srećan put Mario.
Tako je i tvoj vođa zapodevao kavgu a onda bežao i ostavljao lakoverne na cedilu.
Ako ta vaša (dis)kvalifikacija znači stepen protivljenja diktatorskom režimu i zlu koje je naneo svima nama onda nisam „Druga“ nego „Dvestotinedruga“ Srbija.
Time se ponosim izuzetno i ne propuštam priliku da to naglasim.
U trenucima kada je režim izgubivši orijentire i razum krenuo da srlja u zločin i pogibelj bilo je nas ( ne malo ) kojima je bilo jasno šta će se desiti i kako će se neminovno završiti njihov pohod protiv stvarnosti, istorijskih tokova, zdravog razuma, čovečnosti i čovečanstva. Na to smo upozoravali, javno iznosili, protestovali i pokušavali da sprečimo ili makar umanjimo štetu koja je bila neminovna i očigledna. U režimu poslednjeg komunističkog diktatora u Evropi to je bili teško i slabog učinka.
Препоруке:
3
6
38 уторак, 15 јул 2014 11:27
Bojan Todorović
Podjarivan i ohrabren indukovanom mržnjom i strahom bezumnih i bezubih, đipajućih obožavalaca užagrenih očiju, mozgova prepariranih ratnohuškačkom propagandom, Milošević je sa prezirom, nipodaštavanjem i podsmehom gledao na to.
Naravno, urođene mržnje prema neistomišljenicima i pametnijima kod provincijskog alavog psihopate nije nedostajalo, pa su represalije bile prilično žestoke i perfidne.

Inače u „taboru“ u koji bi nas ti rado svrstao kako bi stvorio iluziju ravnoteže ili čak većine na strani zločinaca bilo je malo više učesnika.
Činjenica ( za tebe tužna ) je da je protiv Miloševićeve zločinačke klike i politike bila bar polovina Srbije ( urbana, pismena, trezna, bez tragova demencije, elementarnih higijenskih navika - verovatno ta „Druga“ ) svi „narodi i narodnosti“ iz SFRJ i čitav svet uključujući „braću“ Ruse i „nesvrstane prijatelje“.
U vašem taboru pravednika i patriJota osim bezube, ruralne, štrokave i sluđene amorfne mase sa Ušća nije bilo nikoga.
Препоруке:
2
6
39 уторак, 15 јул 2014 11:31
Bojan Todorović
Pardon!
Bio je robijaški krem sa plejadom najodvratnijih ubica, pljačkaša, silovatelja i ostalog taloga u svojoj patriJotskoj svetoj misiji.
Zato smo i došli dotle da ceo svet, što navijajući i seireći, što skrštenih ruku i gledajućo na stranu – mirno stoji i gleda kako nas združena alijansa surovo mlati do kapitulacije.
Koliko god se ti trudio da daš neki drugi ton – to je ličilo na svirepo batinanje besnog psa krvave njuške koga su šinteri privezali za drvo i debelom motkom ga odučavaju od klanja pilića po dvorištu.
Ima li išta sramnije i više ponižavajuće od toga?
Kad ti vekovni i tradicionalni prijatelji i braća svojim ćutanjem i aminovanjem jasno stave do znanja da si zaslužio da ti se motkom polome sva rebra i zubi iz zapenušanih usta?
Za mene nema.
Danas je situacija po pitanju „tabora“ u kome smo „duboko zaglibljeni“ daleko, daleko lošija.
Po tebe i ostale obožavaoce ratnih zločinaca.
Danas vaš „tabor“ ne postoji.
Bar zvanično i na svetlosti dana.
Препоруке:
2
7
40 уторак, 15 јул 2014 12:29
Милан
Ернан Кортес:

Филозоф Калик, осим пљувања по бољима од себе, друго ништа и не зна


А тај бољи сте као ви? Хаха

јављам Вам да нисам студирао на Мегатренду


Грозите се Мегатренда, а управо Мегатренд је завршила М. Ристић која афирмативно пише о човеку, како кажете, са "моралним и етичким вредностима". Како то објаснити?!
Препоруке:
5
14
41 уторак, 15 јул 2014 12:53
!!!
istine radi,autorku poznajem sa Fak.političkih nauka,gde je magistrirala.
Препоруке:
11
2
42 уторак, 15 јул 2014 13:48
драгана
И ја је знам са ФПН
Препоруке:
11
2
43 уторак, 15 јул 2014 14:27
НСПМ Web
Молимо цењене коментаторе да се држе коментарисања текста, јер је више него и очигледно да су се од истог и превише удаљили.

Разуме се, коментаре који немају везе са текстом, нећемо више објављивати.
Препоруке:
4
8
44 уторак, 15 јул 2014 16:19
Марио Калик
@ Бојан Тодоровић

Јесте, "побегао" сам из "дискусије" са Вама јер је она са особом толико огрезлом у идентификацију са агресором и аутошовинизам, савршено немогућа. А немам вољу да, као Ви, "дискусију" поистоветим са пражњењем пљувачних жлезда...

Него, уместо тога, један добронамеран савет. Будући да сте, чини ми се, старији човек, не смете се толико жестити, није добро за срце и мозак, поготово у ове тешке летње дане. Немојте да Вас после носим на души!
Препоруке:
5
10
45 уторак, 15 јул 2014 19:07
Татијана
Немам више речи за све српске парадоксе. Али како г. Кустурица може да буде антиглобалиста и монархиста истовремено?
Препоруке:
6
6
46 петак, 18 јул 2014 09:52
@Татијана
како г. Кустурица може... истовремено?"

Очигледно да може. Такав је, од таквих постао. Како се протеус улива у све калупе, каже антички мит. Још неко време. А после - после га више нико неће ни помињати. Као ни Павића, на пример. Неће имати за шта.
Препоруке:
4
4
47 субота, 19 јул 2014 00:50
Ернан Кортес
Свака част, објавите да нема више коментара који се не држе теме текста, а онда одмах следи коментар филозофа, кардиолога и неуролога Калика, који саветује другог читаоца, објашњавајући му успут да је старији човек итд.Што лепо не кажете нема комантара осим Калика и Јевтовића, и мирна Бачка.
Препоруке:
12
1
48 субота, 19 јул 2014 11:45
Bojan Todorović
Aj'te molim Vas g. Kalik!
Pa da imate iole duše i ljudskosti Vi biste se stideli ubica i zločinaca.

Milošević je direktno izazvao krvave sukobe koji su zemlju gurnuli u građanski rat sa hiljadama ubijenih i stotinama hiljada raseljenih.
Organizovao horde batinaša koje su nezadovoljne građane zlostavljali i premlaćivali u cilju zastrašivanja.
Planski ( brojne sudske presude ) je vršio ubistva političkih protivnika.
Direktno i lično planirao i komandovao ratnim dejstvima uz nebrojene ratne zločine koje je podstrekivao slanjem najtežih kriminalaca i njihovim glorifikovanjem.
Karadžić je optužen za najteže ratne zločine a Mladić je prevazišao sve njih sistematskim ubijanjem petnaestogodišnjaka čime može da se meri samo sa krvolocima iz Jasenovca.

I Vi se „brinete“ za moje zdravlje?!
Nemojte me zasmejavati. Jasno je da Vi želite meni isto što i Vaš obožavani Milošević – sve najgore.
Da se razumemo – tu se ne razlikujemo.
I ja Vama želim isto.
Ali ja to činim s razlogom.
Препоруке:
1
1
49 четвртак, 24 јул 2014 01:02
Татјана Цветковић
Народи и етничке групе којима је циљ био стварање сопствених држава изазвали су рат у Југославији. Наоружавани су и припремани у Европи и Амарици.
То свакако нису били Срби јер су они рат дочекали непремни и без јасног циља.
Радован Караџић је један визионар и храбар човек. Он је имао визију једне Српске републике у оквиру БИХ, па је сасвим јасно да је његова рекција на неуставни референдум о одвајању БИХ из Југославије, била веома исправна. Он је творац једног новог пута којим ће се кретати Срби из Босне и Херцеговине.
Истина је да су многе мајке заплакале јер је на челу војске Републике Српске био Ратко Младић, али су многе мајке и биле срећне што је српска војска извојевала мир и формирала територију слободе.
Тако је то у рату.
Што се тиче Милошевића, он је ћинио све да се рат што пре заустави и то је често било на штету српског народа, јер је он био један хуманиста.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер