Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tabloidska uvertira za antiruski zaokret?

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 08 jul 2014 12:28
lakon
To je to.10.
Preporuke:
118
4
2 utorak, 08 jul 2014 12:32
Rusija i Srbija?!
Ukoliko Rusija izgubi u Ukrajini postaće neozbiljna u svakom polgedu i u pogledu nekih budućih vojnih, političkih,ekonomskih i dr, i dr saveza neinteresanta kao neki lider u svijetu.Znači Srbija više neće imati razloga da se koleba na koju će stranu?Nažalost ali tako je!
Preporuke:
61
23
3 utorak, 08 jul 2014 12:32
sve je jasno
Lepo je sve rečeno i složeno. A naročito ono sa pokušajem režimskog "patriotskog spinovanja", kad je blage kritike na svoj račun proglasio za krunski dokaz svog "patriotizma". A zaokret od Rusa, naravno, ne sme da napravi naglo, nego ga postepeno priprema kroz tabloide koji seju antirusku atmosferu.
Preporuke:
101
2
4 utorak, 08 jul 2014 12:40
boban
Antiruski zaokret nije nista prema antisrpskom zaokretu koji je jasno napravljen I od naroda podrzavan I odrzavan jos 2001.
Srbija neprekidno srlja u ponor jos od 2001.
Onog trenutka kada je zatvoren SDK I pocela rasprodaja cementara,banaka ,maloprodajnog trzista I njiva.Totalni krah je neizbezan.
Sta dobro moze da izadje iz prodaje porodicne fabrike ili pekare,kada se novac upotrebi za luksuzne automobile I letovanja?
Srbiju su vodili totalno nesposobni ljudi.Svi do jednog od 2001 . do danas ne bi bili sposobni da uspesno upravljaju ni vecim restoranom a kamoli hotelom,a oni navalili da upravljaju drzavom.
Preporuke:
125
4
5 utorak, 08 jul 2014 12:48
Rusija i Srbija?!
Može li ruska politika (naizgled ovako trenutno slaba?) da garantuje da ukoliko Zapad odluči da prekomponuje političko stanje na terenu, u pogledu Republike Srpske, da se neće desiti sličan scenario kao i sa kosovom i Metohijom, u smislu apeli,rezolucije UN-a a faktičko stanje je takvo kakvo je?Ukoliko ruska politika efektivno ne zaštiti ruski narod u Ukrajini (kojem se već dešavaju ratni zločini i egzodus manje ili više?) onda će se svako bojati u budućnosti da se pouzda u tako "moralno slabog saveznika2, koji pored svih materijanih i vojnih resursa nema hrabrosti da zaštiti vlastiti ruski narod, pa kako da štiti druge poput Srba ili Sirijaca i ostalih koji će "uprijeti pogled u Rusiju kao spasioca".Zbog toga je Ukrajina "vaga" u pogledu Rusije?Ukoliko tu izgube kredibilitet, izgubili su ga strateški za narednih nekoliko decenija.Ukrajina je test, biti ili ne biti?!
Preporuke:
65
7
6 utorak, 08 jul 2014 12:53
Rusija i Srbija?!
O tome je pisao Zbignjev Bžežinski.Ukoliko Rusija izgubi Ukrajinu sve će biti onako kako piše u knjizi "Velika šahovska tabla" na linku:http://www.scribd.com/doc/22358457/Velika-šahovska-ploča-Zbigniew-Brzezinski
Preporuke:
40
5
7 utorak, 08 jul 2014 13:24
za "Rusija i Srbija"
Slažem se načelno da je Ukrajina test ozbiljnosti i snage ruske politike. Ali u ovom tekstu nije reč o tome i molim Vas da ne skrećete temu. Radi se o ovoj nesposobnoj i izdajničkoj vlasti i njenom navodnom "patriotizmu" i "rusofilstvu", kao i o antiruskoj kampanji i histeriji koju šire neki tabloidi bliski "Njegovom Veličanstvu".
Preporuke:
71
3
8 utorak, 08 jul 2014 13:30
Marija
Fenomenalan tekst, pogađa pravo u metu!Posebno onaj deo o tome kako Vučić podmuklo koristi tabloide za obračunavanje sa neistomišljenicima jer je prevelika kukavica da im se lično suprotstavi.
Preporuke:
75
1
9 utorak, 08 jul 2014 13:33
mare.
Kad Rusi uđu u NIS o njega naprave kolko-tolko profitabilnu komapaniju to je ok,a kad Nemci treba da kupe EPS to tobože je "mitsko zlo" jer Zapad,rusofili to ne vole ?? Ako prođe Južni tok Srbija će imati koristi od NIS-a,u slučaju da ne ,posao je loš. Ta rudna renta je u Rusiji 22%,a 3 % za ovakvu Srbiju je ponižavanje. Ali to su ovi naši dogovorili.
Preporuke:
6
84
10 utorak, 08 jul 2014 13:36
Šumadija i Brda
Moramo da prestanemo da uzimamo za ozbiljno takozvane "latinične" medije. Samim tim što ne koriste srpsko pismo i lukavo pokušavaju da nas polatinče, dovoljno govori o njihovim namerama. Ko god drži do sebe, svog integriteta i nacionalnog ponosa, svu latiničnu agendu treba da tretira kao okupaciono đubre i sredstvo za preumljenje i ponižavanje srpskog naroda. Ako neko misli da preterujem, neka mi navede barem jedan latinični medij koji ima dobre namere prema Srbiji.
Preporuke:
64
10
11 utorak, 08 jul 2014 14:05
Zoran Đorđević
A ako Rusije ne izgubi Ukrajinu? I pritom se ne zakrvi sa Nemcima nego nastavi i poboljša saradnju.
Mislite li da Putin nije čitao Bžežinskog?
Preporuke:
81
0
12 utorak, 08 jul 2014 14:05
Rusija i Srbija?!
za "Rusija i Srbija"


Sve je to međusobno povezano i neodvojivo.Ponašanje srpske politike je nedovojivo vezano za međunarodno stanje stvari, odnosno onoliko koliko je ruska politika potencijalni pouzdan saveznik na međunarodnom nivou ,toliko će i srpska politika respektovati tu činjenicu.Znači nije do Srbije,već do Rusije je?!
Da li je saveznik moralno spreman da za srpske interese uđe u svaki mogući politički ili neke druge vrste sukob?!Ukoliko nije, ukoliko "izda" kad je najteže (poput ovoga u Ukrajini) onda koga više da volimo?Srpske ili ruske interese?!Srbiju ili Rusiju?!
Preporuke:
5
35
13 utorak, 08 jul 2014 14:10
NSPM Web
Molimo cenjene komentatore da se vrate temi teksta. Komentari koji odstupaju od teme neće biti objavljivani.
Preporuke:
41
1
14 utorak, 08 jul 2014 14:11
kaca
Rusija ce se razvijati,ziveti i bez nas,ali mi bez Rusije i njene podrske:direktne ili indirektne tesko !Tako je bilo kroz istoriju tako je i sada .
Proslost nas uci sadasnjosti a sadasnjost buducnosti!Sto se tice rudne rente,bilo bi interesantno da znamo koliko Farmakom(domaca firma)placa eksploataciju rude,da li je i njena renta 3% ili manja,ako jeste zasto bi rusi trebali da placaju skuplje.Pravila na trzistu su za sve jednaka!Osim toga da li je drzava placala radna mesta u NIS-u kao sto to radi kod zapadnih "investitora".Ocigledno da tim investitorima mi sve placamo i sada nam smeta rudna renta a ne smeta nam 10.000 dolara ili evra koje placamo po radnom mestu (niske tehnoloske vrednosti,sto ovakve investicije cini preskupim).O zakonu o radu koji je potpuno prilagodjen zapadnom nacinu pljacke nemocnih drzava i pretvaranju njene radne snage u robove kapitala da ne govorimo!Spinovanje Kurira i njemu slicnih tabloida samo se nanosi kratkorocna i dugorocna steta svima nama.
Preporuke:
47
3
15 utorak, 08 jul 2014 14:14
Rusija i Srbija?!
Da li je saveznik moralno spreman da za srpske interese uđe u svaki mogući politički ili neke druge vrste sukob?!Ukoliko nije, ukoliko "izda" kad je najteže (poput ovoga u Ukrajini) onda koga više da volimo?Srpske ili ruske interese?!Srbiju ili Rusiju?!

Srbija ima tri vremenski jako bliska i nažalost jako loša iskustva sa ruskom međunarodnom politikom prema Srbiji?
1.Odlazak vojnog rukovodstva JNA da traži podršku Rusije pred raspad Jugoslavije?Odbili su ih?
2.Sankcije Srbiji, na koje Rusija nije uložila veto u Savjetu bezbjednosti (saučesnik?);
3.Bombardovanje i agresija na Srbiju (nisu spriječili?);
Preporuke:
15
45
16 utorak, 08 jul 2014 14:16
DR POLITICKIH NAUKA
slazem se da su nama rusi najblizi,i mozda jedini bliski(ovi ostali,zapad su tutori)i da bi mi trebali da budemo u savez sa rusima i da volimo ruse!!! ali:LJUBAV SE ZASLUZUJE!!U POLITICI LJUBAVI NEMA,POLITIKA JE PRGMATICNA I POLITICARI SE OKRECU KAKO VETAR DUVA!!!ja vucica necu da branim,pun mi ga je:RASPRODAJE ZEMLJU ARAPIMA,IZDAJE SRBE NA KOSOVU,ITD ITD!!!moze da kazemo da je okrenut zapadnoj strani!ali kako i zbog cega??ZBOG PRITISKA,ZAPAD GA PRISILJAVA DA RADI KAKO ONI HOCE!!(on kao i ogromna vecina politicara zbog intersa,a ne moze se iskluciti i ucena i direktnih pretnji,radi za najaceg!!)RUSI U ISTO VREME SVE RADE ONAKO,POLUZAINTERESIRANO,NE DAJU NEKU SPECIJALNU PODRSKU,(znate oni nemogu da budu veci srbi od nas)NITI PRISILJAVAJU VUCICA I NIKOLICA DA RADE ONO STA ONI HOCE,TJ TO STO JE I NAMA BOLJE!onda pitanje,kako vucic(ako uopste hoce)da odoli mocnom zapadu,kad nema jaku podrsku rusa???posle svake pobede vucic-nikolic idu prvo u moskvu,ali:MISLIM DA NE DOBIJAJU PODRSKU ODANDE!
Preporuke:
13
26
17 utorak, 08 jul 2014 14:16
Dr
U suštini, glavni problem u vezi sa NIS-om je što se radi o najprofitabilnijoj kompaniji u Srbiji, a nalazi se u većinskom vlasništvu ruske državne kompanije, i ova činjenica predstavlja stalnu noćnu moru svim zapadnim lobistima u Srbiji, koji na razne načine pokušavaju da upropaste NIS, ne mareći za ogromnu štetu koja bi se time nanela privredi Srbije.


Sve rečeno!
Preporuke:
45
0
18 utorak, 08 jul 2014 14:18
Rusija i Srbija?!
Zoran Đorđević
A ako Rusije ne izgubi Ukrajinu? I pritom se ne zakrvi sa Nemcima nego nastavi i poboljša saradnju.
Mislite li da Putin nije čitao Bžežinskog?


Amin, dao Bog da bude tako! da pobjedi Velika Rusija a uz nju i Srbija i srpstvo!
Preporuke:
37
0
19 utorak, 08 jul 2014 14:28
Hercegovac
Sam naslov je sve rekao,ide se na čuvenu promjenu svjesti.Za vlast bi bilo najbolje kad bi nekako ubjedili narod da su nam Rusi vjekovni neprijatelji, da je Kosovo sastani dio Albanije,da je Vojvodinu najbolje pokloniti Saudijskoj Arabiji ,Sandžak BiH,... itd.Ponašanje srpske poitike nema veze sa realnošću jer je to jedan marionetski režim.Mislim da od Ukrajine mnogo zavisi,ako Rusi izvuku deblji kraj u Ukrajini to će biti signal zapadnim lešinarima za konačni obračun sa Srbijom.
Preporuke:
49
2
20 utorak, 08 jul 2014 14:38
Saša
Ja ne znam šta treba da se desi da se ljudi probude!

Razočaran i ljut !
Preporuke:
37
1
21 utorak, 08 jul 2014 15:13
Rđosav
- "antiruski zaokret"?! - pa šta je bio Peti oktobar?

- na svu sreću, neki novi antiruski zaokret je nemoguć. Stvari dolaze na svoje mesto. Do Moskve - 2.000 km, do Vašingtona - 10.000? Geografija će odrediti geopolitiku. Tačka.

- Balkan je rusko dvorište. Jenkiji mogu polako da se pakuju...
Preporuke:
55
8
22 utorak, 08 jul 2014 15:18
Zdravka
Brutalno tačno razotkriveno!
Preporuke:
32
0
23 utorak, 08 jul 2014 15:19
Gordana
Ma sta ima veze sta truca kurir i informer.
Kako stvari stoje Vucicu i bratiji je dogorlo do nokata. Svo ulagivanje, zaklinjanje na vernost do groba, podanicko izvrsavanje i naj ruznijih naloga i izdaja, ne donesose nikave pare od kojih bi se prezivelo i, kako tako, vladalo sledeci mandat. Zima stize, para niodkud, skrgutanje zubima sve jace i glasnije,...
Zna se ko u svetu pare ima; Rusi i Kinezi. Savi Aco siju i idi moli da nam se smiluju , ali i OBECAJ da vise neces da pravis gluposti i izdajes na prvi mig zapadnih "dobrocinitelja".
Preporuke:
31
1
24 utorak, 08 jul 2014 15:46
Goran
Srbi i Rusi su isto po poreklu, samo različiti po izboru: Rusi izabrali Putina, Srbi izabrali Vučića. To je srpski problem: Nedostatak dostojanstva. Ako mi ko prigovori to da smo mali, 'mora se...', stvarno ću da se naljutim...

A 'Informer' i 'Kurir' su kao mozak režima: tanko, bedno, jeftino, nekvalitetno, megatrendovski...

I na kraju, ne slažem se sa mišljenjem da bez Rusije nema Srbije. Kad bi samo Srbi radili svoj posao (a Rusi svoj već rade), gde bi nam kraj bio... jer ne može Putin biti Srbin umesto Vučića, na našu veliku žalost...
Preporuke:
45
2
25 utorak, 08 jul 2014 15:56
KK
Ma mogu i režim i tabloidi da se okreću i zaokreću do mile volje sa sve internet sns jedinicama, mogu i da se pogermane u nacionalnom i pokatoliče u verskom smislu , al će na kraju Srbe moći da uhvate samo za ... stvar.
Preporuke:
26
0
26 utorak, 08 jul 2014 16:23
Aleksandar
Sve ovo ukazuje da je Vučić u potpunosti prihvatio nove zadatke koji su mu ispostavljeni u Berlinu

Zadatak koje dobio je da izvrsi kolektivno samoubistvo srpske ekonomije i drzave, a samo neko najljigaviji na svetu moze tako nesto da prihvati, umesto da izvrsi licno samoubistvo i ostavi resto naroda na miru.
Preporuke:
33
1
27 utorak, 08 jul 2014 17:07
jbgbgd
Kako ono beše? Ona pesmica spasi Srbiju i itd?
Preporuke:
23
0
28 utorak, 08 jul 2014 17:59
Drago
Stara propaganda nova zrtva.
Antikomunisti su se izvestili u prljavoj propagandi protiv komunizma, tako da im pljuvanje Rusa nece tesko pasti.
Samo ce zameniti izraz "komunista" sa "Rus" i nastaviti po starom.

To se lako vidi po komentarima antikomunista.

A mnogi antikomunisti ovde, kojima smeta ova anti-ruska propaganda i nazivaju je "lazljivom", da ne zaborave da oni ISTO pricaju i za komunizma.
Nema razlike izmedju njih i komentara rusofoba.
Retorika je ista, samo je razlika u reci "Rus" i "komunista".

Samo sto, izgleda, za "Ruse" se ljute na LAZI, a za "komuniste" lupaju pluseve i cestitaju na "ISTINI".

Ali vi ste antikomunisti, tako da vam je licemerje deo karaktera, a nisu rusofobi nastali od Marsovaca, vec od antikomunista.

Rusofobi imaju 85 godina iskustva u antikomunistickoj propagandi, a po tome kako ih je narod lepo slusao 41' i 91' kako ce nam "krenuti" samo da se otarasimo "komunista".
Sada ce nema opet "krenuti", samo da te otarasimo "Rusa".
Preporuke:
13
6
29 utorak, 08 jul 2014 18:06
Saša
Hvala za napokon demistifikaciju rudne rente i profatibilnosti NISa. Te dve brojke treba zapamtiti i ponavljati ispranim mozgovima.
Preporuke:
20
0
30 utorak, 08 jul 2014 18:33
Gamad
To je samo dokaz do koje mere su mediji, veliki deo vlasti i "elite" Srbije korumpirani i beskrupulozno žive na račun tupavog dela naroda istovremeno ga uništavajući i sahranjujući po nalogu spolja.
Preporuke:
26
0
31 utorak, 08 jul 2014 18:40
Drago2
A ovi sto pricaju "Kurir i Informem nisu neki faktor", "njih nema puno". itd.
Nisu, nisu faktor. Tako i NIN "nije bio faktor" u SFRJ i "nije bilo mnogo antikomunista".
Ali taj "mali" faktor je zatrovao mozak antikomunizmom dovoljnom broju ludaka da se stvori kriticna masa za slom komunizma.
A posle se zna: ratovi, privatizacije, pljacka.

Tako ce i ovi. Manjina, a ta manjina ce regrutovati dovoljno rusofoba za svoj cilj.

Posle se zna pa kad bude izbio neki rat, svi ce se praviti Englezi kada podje naopako.
Kao i sad.
Svi se prave "mutavi" kad ide prica "ko je kriv za privatizaciju".
Sve neko drugi, obicno neki "komunisti"
Tako ce i sa Rusima.
Ko ce biti kriv kada nas Rusi uzmu na zub?
Rusofobi? Ne, kao sto "nisu" ni antikomunisti bili krivi za ratove i privatizaciju.
Rusija ce biti "kriva" sto su nasi rusofobi cackali mecku tamo gde ne treba.

A ista obecanja Nemacke kao 89'-90'.
"Nemacki standard ako se otarasite komunista", tada, a danas Rusa.
A papci opet veruju.
Preporuke:
13
3
32 utorak, 08 jul 2014 19:12
Mila RS
Naravno, ne mogu i Angela i Vladimir.
Ali im kod svih Srba antiruska kampanja ne može proći.
Možda Rusi svoj povratak na Balkan planiraju ne preko Republike Srbije, nego preko Republike Srpske!
Samo još da dodam za neke komentatore: Rusi su spasili Siriju,pa zar mislite da neće spasiti i Ukrajinu!
Preporuke:
23
0
33 utorak, 08 jul 2014 19:44
s.p.Lajković
Ko normalan u Srbiji veruje tabloidima? Neka Vučič slobodno uradi nešto antiruko pa če da vidi kako če da prodje...
Preporuke:
13
0
34 utorak, 08 jul 2014 20:13
Drago
Komunizam je došao glave i Srbima i Rusima, ne izjednačavajte komunizam sa Rusima, to je samo jedna istorijska, nametnuta faza, koje su se i oni otresli a pod komunistima su Srbi bili sistematski uništavani, pokrštavani, pretvarani u nove nacije, bošnjaka, makedonaca i Drago u Hrvate i crnogorce. Sve je to titovo komunističko maslo.
Druga je priča što je nestankom komunizma sve postalo ogoljeno tako i kapitalizam bez ikakvih granica i skrupula upravo od pada Berlinskog zida pokazuje svoje pravo ružno degenerisano gramzivo lice. Dok je postojao Berlinski zid makar su morali da se foliraju da mare za socijalnu državu i za radnike, sada više nemaju razloga da ne uzmu sve njih 1% od onih 99% siromašnih.
Kako vidim reč je o različitim stvarima i u različitim kontekstima posmatrano. Lenjin je u nemačkom vozu poslat u Rusiju da zaustavi rast Carske Rusije i to valjda svako zna, e sad što neko misli da je ako je komunista Srbbin ili Rus, to je njegov problem,Kominternom su vladali poraženi fašisti
Preporuke:
10
7
35 utorak, 08 jul 2014 21:52
OLOŠ
Od 2008. godine Srbijom vlada ULTRA OLOŠ, BAGRA,
OLOŠEVA OLOŠ.
Preporuke:
24
0
36 sreda, 09 jul 2014 07:57
Mladen Šipka
Jedan od ciljeva antiruske propagande je bio da se pokaže da vođa rešava probleme: Rusi, koji nas nisu bombardovali, ipak nam stvaraju veće probleme nego naši tradicionalni prijatelji sa zapada.
Preporuke:
10
0
37 sreda, 09 jul 2014 08:16
Svako od nas je investitor
Ako nas mediji već truju ovoliko koliko nas truju, nemojmo svakodnevno investirati u njih. Nemojmo ni vatru ložiti sa tim papirima. Nemojmo se osvrtati za naslovnim stranama, na kojima je izmišljen neki novi Neprijatelj, čijim kažnjavanjem će automatski da nam svane, ili gde je plasirana neka nova gadost, često deo intime nekih po društvo potpuno nevažnih ljudi. Nemojmo hraniti taj polusvet, taj antiprofesionalizam, nemojmo dozvoljavati da neko, pljujući po drugom čoveku i skrnaveći Sve što se uopšte može oskrnaviti "zarađuje hleb", jer kako će neko početi da uvažava pamet, ukus i stvarne potrebe velikog broja pristojnih ljudi u ovoj zemlji, ako ga nagrađujemo za rušenje svih vrednosti koje nas razlikuju od životinja. Ljudi, mi to nismo tražili! To nisu novine. To nije informisanje. To nisu reči. To je poplava bolesnih slika, ukrašena sa par rafala šizofrenog bulažnjenja... i to nam šteti i kvari nas... za Naše Pare.
Preporuke:
9
1
38 utorak, 15 jul 2014 00:04
Svetislav Kostić
Rusija i Srbija?!
"autor" antiruskog pamfleta, licemjer, dvolicnjak, tipican rusofobicni drugosrbijanac.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner