петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Таблоидска увертира за антируски заокрет?

Kоментари (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 08 јул 2014 12:28
lakon
To je to.10.
Препоруке:
118
4
2 уторак, 08 јул 2014 12:32
Русија и Србија?!
Уколико Русија изгуби у Украјини постаће неозбиљна у сваком полгеду и у погледу неких будућих војних, политичких,економских и др, и др савеза неинтересанта као неки лидер у свијету.Значи Србија више неће имати разлога да се колеба на коју ће страну?Нажалост али тако је!
Препоруке:
61
23
3 уторак, 08 јул 2014 12:32
све је јасно
Лепо је све речено и сложено. А нарочито оно са покушајем режимског "патриотског спиновања", кад је благе критике на свој рачун прогласио за крунски доказ свог "патриотизма". А заокрет од Руса, наравно, не сме да направи нагло, него га постепено припрема кроз таблоиде који сеју антируску атмосферу.
Препоруке:
101
2
4 уторак, 08 јул 2014 12:40
boban
Antiruski zaokret nije nista prema antisrpskom zaokretu koji je jasno napravljen I od naroda podrzavan I odrzavan jos 2001.
Srbija neprekidno srlja u ponor jos od 2001.
Onog trenutka kada je zatvoren SDK I pocela rasprodaja cementara,banaka ,maloprodajnog trzista I njiva.Totalni krah je neizbezan.
Sta dobro moze da izadje iz prodaje porodicne fabrike ili pekare,kada se novac upotrebi za luksuzne automobile I letovanja?
Srbiju su vodili totalno nesposobni ljudi.Svi do jednog od 2001 . do danas ne bi bili sposobni da uspesno upravljaju ni vecim restoranom a kamoli hotelom,a oni navalili da upravljaju drzavom.
Препоруке:
125
4
5 уторак, 08 јул 2014 12:48
Русија и Србија?!
Може ли руска политика (наизглед овако тренутно слаба?) да гарантује да уколико Запад одлучи да прекомпонује политичко стање на терену, у погледу Републике Српске, да се неће десити сличан сценарио као и са косовом и Метохијом, у смислу апели,резолуције УН-а а фактичко стање је такво какво је?Уколико руска политика ефективно не заштити руски народ у Украјини (којем се већ дешавају ратни злочини и егзодус мање или више?) онда ће се свако бојати у будућности да се поузда у тако "морално слабог савезника2, који поред свих материјаних и војних ресурса нема храбрости да заштити властити руски народ, па како да штити друге попут Срба или Сиријаца и осталих који ће "упријети поглед у Русију као спасиоца".Због тога је Украјина "вага" у погледу Русије?Уколико ту изгубе кредибилитет, изгубили су га стратешки за наредних неколико деценија.Украјина је тест, бити или не бити?!
Препоруке:
65
7
6 уторак, 08 јул 2014 12:53
Русија и Србија?!
О томе је писао Збигњев Бжежински.Уколико Русија изгуби Украјину све ће бити онако како пише у књизи "Велика шаховска табла" на линку:http://www.scribd.com/doc/22358457/Velika-šahovska-ploča-Zbigniew-Brzezinski
Препоруке:
40
5
7 уторак, 08 јул 2014 13:24
за "Русија и Србија"
Слажем се начелно да је Украјина тест озбиљности и снаге руске политике. Али у овом тексту није реч о томе и молим Вас да не скрећете тему. Ради се о овој неспособној и издајничкој власти и њеном наводном "патриотизму" и "русофилству", као и о антируској кампањи и хистерији коју шире неки таблоиди блиски "Његовом Величанству".
Препоруке:
71
3
8 уторак, 08 јул 2014 13:30
Марија
Феноменалан текст, погађа право у мету!Посебно онај део о томе како Вучић подмукло користи таблоиде за обрачунавање са неистомишљеницима јер је превелика кукавица да им се лично супротстави.
Препоруке:
75
1
9 уторак, 08 јул 2014 13:33
маре.
Кад Руси уђу у НИС о њега направе колко-толко профитабилну комапанију то је ок,а кад Немци треба да купе ЕПС то тобоже је "митско зло" јер Запад,русофили то не воле ?? Ако прође Јужни ток Србија ће имати користи од НИС-а,у случају да не ,посао је лош. Та рудна рента је у Русији 22%,а 3 % за овакву Србију је понижавање. Али то су ови наши договорили.
Препоруке:
6
84
10 уторак, 08 јул 2014 13:36
Шумадија и Брда
Морамо да престанемо да узимамо за озбиљно такозване "латиничне" медије. Самим тим што не користе српско писмо и лукаво покушавају да нас полатинче, довољно говори о њиховим намерама. Ко год држи до себе, свог интегритета и националног поноса, сву латиничну агенду треба да третира као окупационо ђубре и средство за преумљење и понижавање српског народа. Ако неко мисли да претерујем, нека ми наведе барем један латинични медиј који има добре намере према Србији.
Препоруке:
64
10
11 уторак, 08 јул 2014 14:05
Зоран Ђорђевић
А ако Русије не изгуби Украјину? И притом се не закрви са Немцима него настави и побољша сарадњу.
Мислите ли да Путин није читао Бжежинског?
Препоруке:
81
0
12 уторак, 08 јул 2014 14:05
Русија и Србија?!
за "Русија и Србија"


Све је то међусобно повезано и неодвојиво.Понашање српске политике је недовојиво везано за међународно стање ствари, односно онолико колико је руска политика потенцијални поуздан савезник на међународном нивоу ,толико ће и српска политика респектовати ту чињеницу.Значи није до Србије,већ до Русије је?!
Да ли је савезник морално спреман да за српске интересе уђе у сваки могући политички или неке друге врсте сукоб?!Уколико није, уколико "изда" кад је најтеже (попут овога у Украјини) онда кога више да волимо?Српске или руске интересе?!Србију или Русију?!
Препоруке:
5
35
13 уторак, 08 јул 2014 14:10
НСПМ Web
Молимо цењене коментаторе да се врате теми текста. Коментари који одступају од теме неће бити објављивани.
Препоруке:
41
1
14 уторак, 08 јул 2014 14:11
kaca
Rusija ce se razvijati,ziveti i bez nas,ali mi bez Rusije i njene podrske:direktne ili indirektne tesko !Tako je bilo kroz istoriju tako je i sada .
Proslost nas uci sadasnjosti a sadasnjost buducnosti!Sto se tice rudne rente,bilo bi interesantno da znamo koliko Farmakom(domaca firma)placa eksploataciju rude,da li je i njena renta 3% ili manja,ako jeste zasto bi rusi trebali da placaju skuplje.Pravila na trzistu su za sve jednaka!Osim toga da li je drzava placala radna mesta u NIS-u kao sto to radi kod zapadnih "investitora".Ocigledno da tim investitorima mi sve placamo i sada nam smeta rudna renta a ne smeta nam 10.000 dolara ili evra koje placamo po radnom mestu (niske tehnoloske vrednosti,sto ovakve investicije cini preskupim).O zakonu o radu koji je potpuno prilagodjen zapadnom nacinu pljacke nemocnih drzava i pretvaranju njene radne snage u robove kapitala da ne govorimo!Spinovanje Kurira i njemu slicnih tabloida samo se nanosi kratkorocna i dugorocna steta svima nama.
Препоруке:
47
3
15 уторак, 08 јул 2014 14:14
Русија и Србија?!
Да ли је савезник морално спреман да за српске интересе уђе у сваки могући политички или неке друге врсте сукоб?!Уколико није, уколико "изда" кад је најтеже (попут овога у Украјини) онда кога више да волимо?Српске или руске интересе?!Србију или Русију?!

Србија има три временски јако блиска и нажалост јако лоша искуства са руском међународном политиком према Србији?
1.Одлазак војног руководства ЈНА да тражи подршку Русије пред распад Југославије?Одбили су их?
2.Санкције Србији, на које Русија није уложила вето у Савјету безбједности (саучесник?);
3.Бомбардовање и агресија на Србију (нису спријечили?);
Препоруке:
15
45
16 уторак, 08 јул 2014 14:16
DR POLITICKIH NAUKA
slazem se da su nama rusi najblizi,i mozda jedini bliski(ovi ostali,zapad su tutori)i da bi mi trebali da budemo u savez sa rusima i da volimo ruse!!! ali:LJUBAV SE ZASLUZUJE!!U POLITICI LJUBAVI NEMA,POLITIKA JE PRGMATICNA I POLITICARI SE OKRECU KAKO VETAR DUVA!!!ja vucica necu da branim,pun mi ga je:RASPRODAJE ZEMLJU ARAPIMA,IZDAJE SRBE NA KOSOVU,ITD ITD!!!moze da kazemo da je okrenut zapadnoj strani!ali kako i zbog cega??ZBOG PRITISKA,ZAPAD GA PRISILJAVA DA RADI KAKO ONI HOCE!!(on kao i ogromna vecina politicara zbog intersa,a ne moze se iskluciti i ucena i direktnih pretnji,radi za najaceg!!)RUSI U ISTO VREME SVE RADE ONAKO,POLUZAINTERESIRANO,NE DAJU NEKU SPECIJALNU PODRSKU,(znate oni nemogu da budu veci srbi od nas)NITI PRISILJAVAJU VUCICA I NIKOLICA DA RADE ONO STA ONI HOCE,TJ TO STO JE I NAMA BOLJE!onda pitanje,kako vucic(ako uopste hoce)da odoli mocnom zapadu,kad nema jaku podrsku rusa???posle svake pobede vucic-nikolic idu prvo u moskvu,ali:MISLIM DA NE DOBIJAJU PODRSKU ODANDE!
Препоруке:
13
26
17 уторак, 08 јул 2014 14:16
Др
У суштини, главни проблем у вези са НИС-ом је што се ради о најпрофитабилнијој компанији у Србији, а налази се у већинском власништву руске државне компаније, и ова чињеница представља сталну ноћну мору свим западним лобистима у Србији, који на разне начине покушавају да упропасте НИС, не марећи за огромну штету која би се тиме нанела привреди Србије.


Све речено!
Препоруке:
45
0
18 уторак, 08 јул 2014 14:18
Русија и Србија?!
Зоран Ђорђевић
А ако Русије не изгуби Украјину? И притом се не закрви са Немцима него настави и побољша сарадњу.
Мислите ли да Путин није читао Бжежинског?


Амин, дао Бог да буде тако! да побједи Велика Русија а уз њу и Србија и српство!
Препоруке:
37
0
19 уторак, 08 јул 2014 14:28
Херцеговац
Сам наслов је све рекао,иде се на чувену промјену свјести.За власт би било најбоље кад би некако убједили народ да су нам Руси вјековни непријатељи, да је Косово састани дио Албаније,да је Војводину најбоље поклонити Саудијској Арабији ,Санџак БиХ,... итд.Понашање српске поитике нема везе са реалношћу јер је то један марионетски режим.Мислим да од Украјине много зависи,ако Руси извуку дебљи крај у Украјини то ће бити сигнал западним лешинарима за коначни обрачун са Србијом.
Препоруке:
49
2
20 уторак, 08 јул 2014 14:38
Saša
Ja ne znam šta treba da se desi da se ljudi probude!

Razočaran i ljut !
Препоруке:
37
1
21 уторак, 08 јул 2014 15:13
Рђосав
- "антируски заокрет"?! - па шта је био Пети октобар?

- на сву срећу, неки нови антируски заокрет је немогућ. Ствари долазе на своје место. До Москве - 2.000 км, до Вашингтона - 10.000? Географија ће одредити геополитику. Тачка.

- Балкан је руско двориште. Јенкији могу полако да се пакују...
Препоруке:
55
8
22 уторак, 08 јул 2014 15:18
Здравка
Брутално тачно разоткривено!
Препоруке:
32
0
23 уторак, 08 јул 2014 15:19
Gordana
Ma sta ima veze sta truca kurir i informer.
Kako stvari stoje Vucicu i bratiji je dogorlo do nokata. Svo ulagivanje, zaklinjanje na vernost do groba, podanicko izvrsavanje i naj ruznijih naloga i izdaja, ne donesose nikave pare od kojih bi se prezivelo i, kako tako, vladalo sledeci mandat. Zima stize, para niodkud, skrgutanje zubima sve jace i glasnije,...
Zna se ko u svetu pare ima; Rusi i Kinezi. Savi Aco siju i idi moli da nam se smiluju , ali i OBECAJ da vise neces da pravis gluposti i izdajes na prvi mig zapadnih "dobrocinitelja".
Препоруке:
31
1
24 уторак, 08 јул 2014 15:46
Goran
Srbi i Rusi su isto po poreklu, samo različiti po izboru: Rusi izabrali Putina, Srbi izabrali Vučića. To je srpski problem: Nedostatak dostojanstva. Ako mi ko prigovori to da smo mali, 'mora se...', stvarno ću da se naljutim...

A 'Informer' i 'Kurir' su kao mozak režima: tanko, bedno, jeftino, nekvalitetno, megatrendovski...

I na kraju, ne slažem se sa mišljenjem da bez Rusije nema Srbije. Kad bi samo Srbi radili svoj posao (a Rusi svoj već rade), gde bi nam kraj bio... jer ne može Putin biti Srbin umesto Vučića, na našu veliku žalost...
Препоруке:
45
2
25 уторак, 08 јул 2014 15:56
KK
Ма могу и режим и таблоиди да се окрећу и заокрећу до миле воље са све интернет снс јединицама, могу и да се погермане у националном и покатоличе у верском смислу , ал ће на крају Србе моћи да ухвате само за ... ствар.
Препоруке:
26
0
26 уторак, 08 јул 2014 16:23
Aleksandar
Све ово указује да је Вучић у потпуности прихватио нове задатке који су му испостављени у Берлину

Zadatak koje dobio je da izvrsi kolektivno samoubistvo srpske ekonomije i drzave, a samo neko najljigaviji na svetu moze tako nesto da prihvati, umesto da izvrsi licno samoubistvo i ostavi resto naroda na miru.
Препоруке:
33
1
27 уторак, 08 јул 2014 17:07
јбгбгд
Како оно беше? Она песмица спаси Србију и итд?
Препоруке:
23
0
28 уторак, 08 јул 2014 17:59
Drago
Stara propaganda nova zrtva.
Antikomunisti su se izvestili u prljavoj propagandi protiv komunizma, tako da im pljuvanje Rusa nece tesko pasti.
Samo ce zameniti izraz "komunista" sa "Rus" i nastaviti po starom.

To se lako vidi po komentarima antikomunista.

A mnogi antikomunisti ovde, kojima smeta ova anti-ruska propaganda i nazivaju je "lazljivom", da ne zaborave da oni ISTO pricaju i za komunizma.
Nema razlike izmedju njih i komentara rusofoba.
Retorika je ista, samo je razlika u reci "Rus" i "komunista".

Samo sto, izgleda, za "Ruse" se ljute na LAZI, a za "komuniste" lupaju pluseve i cestitaju na "ISTINI".

Ali vi ste antikomunisti, tako da vam je licemerje deo karaktera, a nisu rusofobi nastali od Marsovaca, vec od antikomunista.

Rusofobi imaju 85 godina iskustva u antikomunistickoj propagandi, a po tome kako ih je narod lepo slusao 41' i 91' kako ce nam "krenuti" samo da se otarasimo "komunista".
Sada ce nema opet "krenuti", samo da te otarasimo "Rusa".
Препоруке:
13
6
29 уторак, 08 јул 2014 18:06
Saša
Hvala za napokon demistifikaciju rudne rente i profatibilnosti NISa. Te dve brojke treba zapamtiti i ponavljati ispranim mozgovima.
Препоруке:
20
0
30 уторак, 08 јул 2014 18:33
Гамад
То је само доказ до које мере су медији, велики део власти и "елите" Србије корумпирани и бескрупулозно живе на рачун тупавог дела народа истовремено га уништавајући и сахрањујући по налогу споља.
Препоруке:
26
0
31 уторак, 08 јул 2014 18:40
Drago2
A ovi sto pricaju "Kurir i Informem nisu neki faktor", "njih nema puno". itd.
Nisu, nisu faktor. Tako i NIN "nije bio faktor" u SFRJ i "nije bilo mnogo antikomunista".
Ali taj "mali" faktor je zatrovao mozak antikomunizmom dovoljnom broju ludaka da se stvori kriticna masa za slom komunizma.
A posle se zna: ratovi, privatizacije, pljacka.

Tako ce i ovi. Manjina, a ta manjina ce regrutovati dovoljno rusofoba za svoj cilj.

Posle se zna pa kad bude izbio neki rat, svi ce se praviti Englezi kada podje naopako.
Kao i sad.
Svi se prave "mutavi" kad ide prica "ko je kriv za privatizaciju".
Sve neko drugi, obicno neki "komunisti"
Tako ce i sa Rusima.
Ko ce biti kriv kada nas Rusi uzmu na zub?
Rusofobi? Ne, kao sto "nisu" ni antikomunisti bili krivi za ratove i privatizaciju.
Rusija ce biti "kriva" sto su nasi rusofobi cackali mecku tamo gde ne treba.

A ista obecanja Nemacke kao 89'-90'.
"Nemacki standard ako se otarasite komunista", tada, a danas Rusa.
A papci opet veruju.
Препоруке:
13
3
32 уторак, 08 јул 2014 19:12
Мила РС
Наравно, не могу и Ангела и Владимир.
Али им код свих Срба антируска кампања не може проћи.
Можда Руси свој повратак на Балкан планирају не преко Републике Србије, него преко Републике Српске!
Само још да додам за неке коментаторе: Руси су спасили Сирију,па зар мислите да неће спасити и Украјину!
Препоруке:
23
0
33 уторак, 08 јул 2014 19:44
s.p.Lajković
Ko normalan u Srbiji veruje tabloidima? Neka Vučič slobodno uradi nešto antiruko pa če da vidi kako če da prodje...
Препоруке:
13
0
34 уторак, 08 јул 2014 20:13
Драго
Комунизам је дошао главе и Србима и Русима, не изједначавајте комунизам са Русима, то је само једна историјска, наметнута фаза, које су се и они отресли а под комунистима су Срби били систематски уништавани, покрштавани, претварани у нове нације, бошњака, македонаца и Драго у Хрвате и црногорце. Све је то титово комунистичко масло.
Друга је прича што је нестанком комунизма све постало огољено тако и капитализам без икаквих граница и скрупула управо од пада Берлинског зида показује своје право ружно дегенерисано грамзиво лице. Док је постојао Берлински зид макар су морали да се фолирају да маре за социјалну државу и за раднике, сада више немају разлога да не узму све њих 1% од оних 99% сиромашних.
Како видим реч је о различитим стварима и у различитим контекстима посматрано. Лењин је у немачком возу послат у Русију да заустави раст Царске Русије и то ваљда свако зна, е сад што неко мисли да је ако је комуниста Срббин или Рус, то је његов проблем,Коминтерном су владали поражени фашисти
Препоруке:
10
7
35 уторак, 08 јул 2014 21:52
ОЛОШ
Од 2008. године Србијом влада УЛТРА ОЛОШ, БАГРА,
ОЛОШЕВА ОЛОШ.
Препоруке:
24
0
36 среда, 09 јул 2014 07:57
Mладен Шипка
Један од циљева антируске пропаганде је био да се покаже да вођа решава проблеме: Руси, који нас нису бомбардовали, ипак нам стварају веће проблеме него наши традиционални пријатељи са запада.
Препоруке:
10
0
37 среда, 09 јул 2014 08:16
Свако од нас је инвеститор
Ако нас медији већ трују оволико колико нас трују, немојмо свакодневно инвестирати у њих. Немојмо ни ватру ложити са тим папирима. Немојмо се освртати за насловним странама, на којима је измишљен неки нови Непријатељ, чијим кажњавањем ће аутоматски да нам сване, или где је пласирана нека нова гадост, често део интиме неких по друштво потпуно неважних људи. Немојмо хранити тај полусвет, тај антипрофесионализам, немојмо дозвољавати да неко, пљујући по другом човеку и скрнавећи Све што се уопште може оскрнавити "зарађује хлеб", јер како ће неко почети да уважава памет, укус и стварне потребе великог броја пристојних људи у овој земљи, ако га награђујемо за рушење свих вредности које нас разликују од животиња. Људи, ми то нисмо тражили! То нису новине. То није информисање. То нису речи. То је поплава болесних слика, украшена са пар рафала шизофреног булажњења... и то нам штети и квари нас... за Наше Паре.
Препоруке:
9
1
38 уторак, 15 јул 2014 00:04
Светислав Костић
Русија и Србија?!
"autor" antiruskog pamfleta, licemjer, dvolicnjak, tipican rusofobicni drugosrbijanac.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер