Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ratko Dmitrović je prava meta, a ne Vučić i cenzura

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 12 maj 2014 18:37
Jelena
Gospodine Dinicu,svaka cast,istinito,bez uvijanja I retko posteno receno.
Preporuke:
144
7
2 ponedeljak, 12 maj 2014 18:37
glava
Posle 50 godina ideoloskih ubistava deca ubica se proglasavaju kapitalistima .
Preporuke:
107
3
3 ponedeljak, 12 maj 2014 18:38
nada petrovic
Kršio je ruke Krstić, uvijao se Spaić, ali su stvarno ostavili utisak bivših. Ipak mi je najveći utisak da je Vučić gostovao kod Vučka. To mu nekao dođe kao prekonosiranje RTS-u !
Preporuke:
107
3
4 ponedeljak, 12 maj 2014 18:39
Drinko Končarević
"Očito je da su ovde mnoge vrednosti poremećene, da su argumenti činjenica poklekli pred argumentom sile, da su nacionalni interesi Srbije samo i ponekad fusnota, a zaslepljenost putem bez alternative – srpsko ludilo".
U ovakvim uslovima, nema mogućnosti da zdrav razum pobedi. Pogotovo ne kroz komentare čitalaca. Mora se desiti "zemljotres" toliko snažan da sve ovo bolesno, ludo otpadne.
Preporuke:
91
1
5 ponedeljak, 12 maj 2014 18:47
G.G.
Srecom ne pratim Utisak Nedelje i Eurosong kao ni druge show-sund programe sa ekscentricnim likovima ali po nekada prelistam Novosti i stvarno se pitam kako to da Dmitrovic jos nije prosao kroz toplog zeca.
Preporuke:
77
3
6 ponedeljak, 12 maj 2014 18:50
Samuilo prostačina
Čovek je to sjajno srezao.I tačno onako kako svi mi ovde uglavnom mislimo.Čudi me da nije jasnije stao uz toga Ratka Dmitrovića.nagovestio je da ga nameštaju ali se nije mnogo za njega zabrinuo.Ne znam čoveka.Ne mogu da ga branim ali znam njegovog prethodnika i znam da je sve učinio da se obogati.Ovaj valjda to neće ili ne sme pa zato dobija packe od ljudi koji su u ovoj emisiji učestvovali.
Mo kolega Končarević reče da mi komentaori na ovom sajtu nismo kadri da načinimo stres.Zašto kolegaAko pogodimo "u sridu",ako neko pametan i javan sedne i n pokupi čitav niz zddravih ideja, novih rešenja,duhovitih reakcija,pa ih lansira u orbitu javnosti,zašto da se ne dogodi ono što bi nam olakšalo život.Mnogo je napetosti.I ne samo ovde među nama.Svet je ovaj zapao u luk turbulentnog ludila laži, obmana, smaka svih vrednosti.Niko ne bira batinu kojojm će da obezvredi, ili uništi onog drugog.Naredbe,mamuzanja među narodima,gadne podmetačine i srljanja u sukobe s katastrofičnim ishodi
Preporuke:
45
3
7 ponedeljak, 12 maj 2014 18:53
gavrilo
Samo je Srbija - večna!...tako je dok je ne sahrane Toma Diploma i Aca Mali!
Preporuke:
82
6
8 ponedeljak, 12 maj 2014 19:00
sofi
Da se ne udvaram autoru, kratko: potpisujem. Želim nešto drugo da istaknem: lik i delo Olje Bećković. Ona je istomišljenik Kristićev i Spajićev, da se ne zamajavamo.
Preporuke:
111
6
9 ponedeljak, 12 maj 2014 19:15
bilo je mučno
slušati krstića i spaića
Preporuke:
78
2
10 ponedeljak, 12 maj 2014 19:20
Saša
Sada se autor teksta i Dmitrović pretstavljaju kao nekakve žrtve NATO lobija, a svi znamo da su svi oni na istoj strani. Ko misli suprotno, taj će opet, po ko zna koji put, biti iznenađen kad Novosti promene svoj stav o Rusiji, kao što je pod Dmitrovićevom uređivačkom palicom već promenjen stav o Kosovu. Kao što je danas za Novosti "integracija Srba u sistem Kosova" najidaelnija politika, tako će sutra biti uvođenje sankcija Rusiji.
Preporuke:
32
43
11 ponedeljak, 12 maj 2014 20:02
Jovan Đurić
Škoro je u tom razgovoru bio div iz bajke u odnosu na jalovog intelektualca, savetnika Borisa Tadića dok je ovaj maneken bio žalosni predsednik tužne zemlje Srbije, u poreođenju sa onim nedograđenim novinarom bez poimanja profesije kojom se bavio i voditeljkom za koju ne znam šta je ovom emisijom štela da kaže. Čudim se samo zašto je sjajni momak Škoro, koga godinama pratim, i bio bih srećan da je više takvih ljudi u našem novinarstvu, prihvatio da s takvia uopšte razgovara. Šta oni znaju o novinarskoj hrabrosti, poštenju, znanju i spremnosti da se žrtvuju za istinu. Prema onome što su pokazali ne znaju gotovo ništa. A takve su gurale svom snagom sve srpske vlasti dosad i čini će to i ubuduće ako novinarska organizacija ne shvati svoju misiju i odlučno stane u odbranu novinara. Srđan Škoro nije ništa rekao što bi sadašnju vlast bilo u čemu omelo. Rekao je istinu i treba mu čestitati.
Preporuke:
80
4
12 ponedeljak, 12 maj 2014 22:02
Srbija - zemlja kradja i prevara
Valjda je pomenuti Dmitrović, “koji i ne zna da je Srbija na putu u EU”, koji “pojma nema kako treba da vodi “Novosti” (Nebojša Krstić), bio planirana meta za odstrel (koji će tek da usledi),...


ako se mene pita, Novosti su jos jedino sto je u vezi sa Srbijom, a u meni ne izaziva gnev, prezir, ...

http://www.vesti-online.com/Vesti/Tema-dana/402556/Srbija-zemlja-krada-i-prevara-1-Crkotine-za-narod--milioni-za-lopove
Preporuke:
24
2
13 ponedeljak, 12 maj 2014 23:37
Zdravko
Prvo me iskreno obradovalo a potom i malo začudilo kad sam čuo da je jedan iskreni i iskusni patriota i analitičar, specijalista za zločine hrvatskog naroda i njihove crkve protiv Srba, kakav je Ratko Dmitrović, postao glavni urednik Večernjih novosti. Kasnije sam shvatio iz ovoga događaja i način funkcionisanja ovih marioneta što SNS se zovu, u rukama američkih snaga za specijalna dejstva. Princip je jednostavan. Usisati u svoj nepostojeći program sve programe od ljevice do desnice, obećati sve a uraditi samo ono što odgovara Imperiji. Začudilo me to što ovaj djelotvorni fols fleg princip nije uvidio i gospodin Dmitrović. Jedini svijetli primjer je bio i ostao profesor Milo Lompar koji je glatko odbio mjesto direktora Nacionalne biblioteke. Ne možeš nekoga kritikovati a ići mu na jasle da te poji i hrani, ko stoku. Elem, nadam se da je iz zadnjih nevjerovatnih inkvizitorskih dogodovština po pitanju gospodina Škore, najzad i Ratko Dmitrović došao pameti i uvidio s kakvim tipovima je u kolu!
Preporuke:
40
4
14 ponedeljak, 12 maj 2014 23:51
leonidas
Gledajuci Krstica osecao sam bezgranicnu tugu-ako su takvi savetnici predsednika onda nam stvarno nema spasa!Bujica praznih reci i gomila nicega.
A ni o Spajicu ne vredi trositi reci!
Preporuke:
41
0
15 utorak, 13 maj 2014 03:38
nicko
@Zdravko @leonidas

treba takve javne ljude videti izbliza, da bi se videlo koliko su to uglavnom ljudi bez blama i srama; odvratno i tuzno, u praksi, ali je to borba za vlast ili opstanak;

ni ja ne pratim razne "dogadjaje", niti zelim da ih pratim, na pr. utisak nedelje i slicno;

ratko dmitrovic je klin u medijskoj klin corbi, ona moze i bez njega, ali on mora da postoji da bi se corba nazvala: alavost na vlast i moc u borbi za njih;

autor teksta uporno prilikom komentarisanja prenebregava sredstva ucene prema srpskom vodjstvu i drzavi; dovoljno je napisati-reci reci hag, bombardovanje i sankcije da bi se prikazali neki vidljivi instrumenti te ucene; postoje i drugi, koji mogu biti i crnji, i nevidljivi, i to se zna; zato se, evidentno, patriotizam i gusi; mnoge clanke i komentare zbog navedenog otpisem kao neozbiljne; to vazi i za ovaj clanak;
Preporuke:
7
2
16 utorak, 13 maj 2014 06:51
Verica Vuletic,
Komentari izvrsno dopunjavaju tekst. I ja sam se pitala kako su Dmitrovic i Ljiljana Smajlovic,sa njhovim stavovima u uredjivackom politikom u kojoj ipak mozemo da procitamo nesto "pro Srbija", postavljeni na ta mesta. Tesila sam se da se mozda iza "Briselskog Lica Vucica i Co." ipak krije nesto drugo. Ali nazalost i to je bila samo luda nada bez ikakvog osnova... Tesila sam se i uvodnicima Vucelica u Pecatu: on nikako ne napada Vucica,a morao bi da zna vise od nas. Zna li, ili se nada, ili hoce da mu Vucicu) pokaze sta Srbija ocekuje od njega???!!!
Preporuke:
14
1
17 utorak, 13 maj 2014 07:43
Stari Svat
Dobronameran savet običnog građanina budućim gostima Utiska Nedelje bi bio: Ako vam je dosadno i sve potaman uživotu, gostujte kod Olje. Posle toga vam ništa u životu neće izgledati isto...ništa. Ne kaže se džabe u narodu, "Zna se, što se Magarac u svatove zove"
Preporuke:
13
2
18 utorak, 13 maj 2014 07:47
Srbija - zemlja kradja i prevara -02
...da azuriram/dopunim spisak sa najnovijom prevarom, poznatih lazovcna i prevaranata.

Sada menjaju ime svoje sranke u //PROGRESIVNA//

Kako su saznali/provaljeni da su i nacisti imali u nazivu partije tu ideolosku odrednicu.

ps. mada je to imeprimereno ya robnu marku nekog motokultivatora, freze,...
Preporuke:
6
1
19 utorak, 13 maj 2014 08:00
Zdravka
Čemu više čuđenje, na sceni je kontinuitet, dakle cilj je da se Srbija samoizoluje i samoukine time što će otuđiti sopstvenim postupcima jedinog planetarnog i bratskog prijatelja Rusiju. U tome su otvoreni, brutalni i jasno traže rezultate rada onih kojima su čestitali tri sata pre zatvaranja glasačkih mesta. Sve je ovo već viđeno. Setimo se pitanja Slobodana Miloševića amerikancima da mu dostave spisak zahteva na koji su oni odgovorili da nema spiska, već će se činiti sve šta im oni kažu. To je arogancija i otvorenost njihovog delovanja i sem konstatacija ovog stanja koje nije od juče (setite se Holburgove izjave da je on formirao JUL)mi kao ni ostatak porobljenog sveta koga je mnogo, Ukrajina je najsvežiji primer iz slovenske grupe, nemamo odgovor.
Preporuke:
19
0
20 utorak, 13 maj 2014 08:04
zbunjen
Nisam gledao Olju,ali ne verujem da bi i da jesam shvatio,zašto je Dmitrović smenio Škora?
A tako valjda jeste?
Ili nije?
Preporuke:
13
2
21 utorak, 13 maj 2014 08:40
gavrilo
nije džaba rečeno:dajte čovjeku malo vlasti i vidjećete ko je! Dmitrović pade kao trula kruška!a i pad je let!ne daj Bože da ga Kurir postavi na neko ministarsko mjesto!
Preporuke:
13
6
22 utorak, 13 maj 2014 09:29
Vuk
Autor je zaboravio da pomene da je i voditelj emisije Olja Beckovic BIVSI novinar.
Inace slazem se da je u Srbiji postalo opasno i nedopustivo biti patriota.
Mozete da budete i za EU i za US,nema problema ako ste za gay populaciju (cak je i pozeljno).U Srbiji vam nece niko rec reci i da budete za naciste iz Galicije (to je tako euRopski).
Ali ako se izjasnite da ste za samostalnu,suverenu Srbiju koja vodi politiku koja je u njenom interesu e onda ima da vas popljuju,smene,osude.Ma, ima da vas nema.
Preporuke:
10
3
23 utorak, 13 maj 2014 09:53
Srbija - zemlja kradja i prevara -03
utorak, 13 maj 2014 09:29
Vuk
Autor je zaboravio da pomene da je i voditelj emisije Olja Beckovic BIVSI novinar.
Inace slazem se da je u Srbiji postalo opasno i nedopustivo biti patriota
.

Sasvim ste u pravu, samo sto mislim da je vec odavno preci od konstatovanja stanja, na nesto konkretnije. Slusam jako g. Misu Djurica u Cirilici. Sve je brilijatno konstatovao, ali nije ponudio resenje.

SAVEZNISTVO SA RUSIJOM, RUSKOM FEDERACIJOM, EVROAZIJOM

ps.time se otklanjaju i najveci fiskalno-ekonomski problemi. Dobijate zajam, kojim se onda //sutnu// zelenasi, krvopije, destruktivni...MMF - kao st je to uradila Madzarska. A ovako vam sleduje rasprodaja EPS-a, Telekoma,....i posle put u totalno duznicko ropstvo i propast.
Preporuke:
8
1
24 utorak, 13 maj 2014 11:16
Srbija - zemlja kradja i prevara -05
konkretan primer. samo konstatovanje stanja, analize..ja sam se toga ovih godina naslusao preko glave...gde je resenje, izlaz,...

http://youtu.be/7j9lgqN1rt0?t=48m45s
Preporuke:
2
1
25 utorak, 13 maj 2014 11:34
Saša
Nastavak i epilog

Sačekao sam da vidim reakcije na moj mali post. Dobio sam 35 minusa, zanimljivo. Valjda zbog toga što sam izmislio da Novosti pod Dmitrovićevim uredništvom maksimalno podržavaju Vučićevu politiku prema Kosovu. Ustvari, Dmitrović kritikuje Briselski sporazum, samo što ja i slični meni to ne možemo da shvatimo, kao što ne možemo da shvatimo da to što je odmah pojurio da smeni Škora čim je dotični od strane SNS kritikovan da ne pokazuje dovoljno ulizništva prema gospodaru Vučiću ustvari predstavlja dokaz njegovog moralnog integriteta i velikog zalaganja za srpske nacionalne interese.
I da, mnogo je bitnije šta je besposleni Krstić rekao u jedoj emisiji od onog što Dmitrović svaki dan radi kao urednik Novosti.
Dakle, svi na sajt Novosti i po jedan plus na sve vesti o velikom vođi. I to pre pola osam ujutru.
Preporuke:
13
8
26 utorak, 13 maj 2014 11:59
Proanti
Vrlo vesto ovaj tekst muti vodu. Ko je ovde zrtva, a ko produzena ruka vlastodrzaca? Da li je R. Dmitrovic dobio nalog ili je proradila autocenzura, pa je smenio nepocudnog novinara? Bilo jedno ili drugo, rec je o manjku integriteta, o tome da srpskim novinarstvom cirkulise najgori drustveni mulj i da su novinari saodgovorni saucesnici u svemu sto se radilo sa zemljom Srbijom i njenim narodom svih ovih sedamdeset godina, kako su je komunisti okupirali i sada se ropacki i nogama i rukama bore da ostvare zapoceto- unistiti Srbiju. Novinari su, secamo se, bili deklarisani kao "drustveno politicki radnici" i do danas to su ostali. Da se ne lazemo. Uvek, naravno, cast izuzecima koji idu uz pravila. Bez novinara ne bi im uspelo ovo sto rade. Zato su oni ne samo saodgovorni, vec najodgovorniji. Oni bi mogli da preseku grlo azdahi. Ali nece, jer su deo uvezanog sistema. Uloge su podelili kako projekat nalaze na "pro" i "anti" rezimske, pa imaju i dva udruzenja. A sve isto drustvo.
Preporuke:
10
4
27 utorak, 13 maj 2014 12:16
Nikom ponikose
Ajd Vladane, sto si hotio reci? Da je Dmitrovic jadan bio primoran da smeni novinara koji se zamerio SNS? Inace je on patriota, profesionalno dosledan i ljudski stamen. Na muci se poznaju junaci. I, da, Srbija jeste vecna. Ali dok su joj deca verna. Sustiglo nas vreme "da sa reci predjemo na dela". Uskoro cemo morati da pokazemo kome cemo se carstvu privoleti i kome su Srbi verni. Zato tolika zurba i jurnjava. Bicovanje svakodnevno toplim zecom da se delom opredeli. A mi stisli. Pa ni pisli. A moracemo. I to brzo, ubrzo.
Preporuke:
10
5
28 utorak, 13 maj 2014 13:24
Ala@Vuk
Napravili ste,bojim se, materijalnu gresku:Olja od Beckovica je balerina i glumica po profesioji. Spaic i Krstic su podobni lobisti bivse vlasti-svemirsko nepoznavanje novinarstva. Nista drugacija nije ni Gordana Susa. Valjda su vazda u igri/ i po tri placena posla/zato sto su poslusni. Dinic i Dmitrovic su novinari.Retki preostali.
Preporuke:
10
6
29 utorak, 13 maj 2014 19:13
Valentin
Vladan Dinic.
Uvek prvi protiv svake vlasti.
Uvek prvi da kada svi idu u jednom pravcu, ukaze na drugi.
Samo - koja je cena toga? Moze li se ziveti od tapsanja po ramenu?
Ili Dinic misli da je Ratko Dmitrovic covek koji je potpuno samostalan u radu i da on nije morao da savije kicmu, sto se bas videlo smenjivanjem Skora (koga je mogao da smeni i za 3 meseca, na diskretniji nacin, tako sto bi nekog drugog unapredio)? Ili Manjo? Ili Smajlovicka, Kesic, Popovic, Simonovic...
Preporuke:
5
2
30 utorak, 13 maj 2014 19:33
Barbaroanarh
Ratko Dmitrović je toliki patriota da u svoje Novosti otkako je postao glava te novinske kuće nije pustio niti jedan jedini novinarski tekst kojim bi kritikovao vlast u vremenu kada ona bukvalno predaje Kosovo na tacni i čija je zaluđenost Evropom negde u ravni sa Čedomirom Jovanovićem ili Nenadom Čankom !? Toliko je inače nepokolebljiv u svojim uverenjima i protiv ove vlasti da je smenio Škora samo par dana pošto se SNS oglasio svojim saopštenjem. Ekipa Ratko Dmitrović, vidovnjaci Anđelković i Radun, Vučelić i njegov Pečat ili Željko Cvijanović su deset puta pogubniji nego Blic ili b92 zato što sa potonjima makar znaš ko su, šta su i na čijem su platnom spisku a oni prvi kao glume nacionaliste i velike rodoljube. Ima li danas većeg rodoljublja nego javno iskazati pogubnost politike sadašnje vlasti a ekipa medijskih kvazipatriota se na protiv uvek svojski trudi da ih ili opravda ili da kritiku skrene negde za Goleš planinu umesto tamo gde treba.
Preporuke:
10
6
31 utorak, 13 maj 2014 21:44
ana
sve porpisujem....meta je Dmitrović..neće da rizikuju s njim i te novine treba da kupe neki Nemci,pa da čitamo što oni kažu,da nam cenzurišu komentare,da snimaju raspoloženje naroda,beleže podobne i nepodobne...na sceni je "kombinovani"rat:medijski,ekonomski,psihološki....u timu imaju više psihijatara nego vojnika...svakoj naciji nadju "rupice" za delovanje,sa nekim stvarima se niti ne igraju,a to je da narod koji glasa i manje razume ne sazna to što intelektualci po sajtovima razglabaju..otmi svake novine,istina da se zaustavi na sajtovima koje većina glasača i ne gleda
Preporuke:
10
2
32 utorak, 13 maj 2014 23:25
@
Ako ste 5. oktobra bili na strani "revolucionara", bageraša i otporaša, onda ste sigurno bili i u društvu Ratka Dmitrovića.
Tako da sigurno znate koliko je "dobrog" učinio za Srbiju.
Preporuke:
5
8
33 sreda, 14 maj 2014 11:26
Rđosav
- Dmitrović ne zaslužuje podršku. Navodno je "poćiriličio" sajt Novosti, ali samo kao opciju. Redovno ga prozivam: ka-će ćirilica po difoltu, ali se on pravi Englez. Verovatno misli da je i ovo što je napravio - već previše ćirilice?!

Jeste nešto bolji od onog Crnogorca (svako je bolji od Crnogorca!) - ali u suštini ne valja. Smeniti, nego šta.
Preporuke:
9
7
34 sreda, 14 maj 2014 15:55
Ala
Dmitroviceve "Novosti" za tri klase su bolje u odnosu na "Politiku" i predjasnje,Manjove i Miskoviceve "Novosti".
Smeta im sto Dmitrovic objavljuje clanke i feljtone o stradanju Srba u proteklih 100 godina.
To ih boli-ostavio im Tita amanet da i dalje kriju istinu.Da se Vatikan ne uvredi.Rvati su samo "korisne budale".
Hvala i Dinicu i Dmitrovicu na ocuvanju knjizevnog srpskog jezika,kulture i istorije.
Preporuke:
8
5
35 sreda, 14 maj 2014 23:55
Nenad
Ne vidim kako je to Dmitrović meta, da li je neko možda izmislio to da je smenio gospodina Škora?!
Još jednom bih da istaknem, gospodin Škoro je primer poštenog srpskog intelektualca.
Preporuke:
9
3
36 petak, 16 maj 2014 17:01
veroslava p
pa i ti si, izgleda, jako BLAG kad pises da 'Nikolic, Vucic i Dacic za sada odolevaju', a i kad gledas udvoricku novinarku Beckovic.

Ova troica 'odolevaju' samo narodu koga su odavno izdali; a ta novinarka je najveca ulizica vlasti vec dvadeset godina;

zato dinicu, ako si kao kazes 'naivan'; ne gubi vreme pisuci ovakve tekstove, ne sluze nicemu.

Narod sve ovo zna, jer on nije naivan.
Preporuke:
2
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner