Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vlada za suze, smeh i sramotu

Komentari (119) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 05 maj 2014 23:04
1244
Razume se da je teoretski moguće – ne iz nekog uverenja, nego iz puke političke računice. Ali zaista nije mnogo verovatno. Tačnije, to bi predstavljalo prvorazredno čudo i senzaciju, uporedivu jedino sa veličinom i radikalnošću preokreta iz 2008. kada su Nikolić i Vučić okrenuli ćurak, razbili SRS kao najjaču opozicionu i prorusku stranku, i iz anti-EU prešli u evrofilni tabor.



Verovatnoća nemogućeg događaja je jednaka nuli.
Preporuke:
135
4
2 ponedeljak, 05 maj 2014 23:06
Suština
I, kao kruna svega, sledi „rasprodaja porodičnog srebra“, odnosno, preostalih državnih resursa (na prvom mestu Telekoma, pa i delova EPS-a), ne bi li se tako obezbedio novac za opstanak vlasti i ispunila data obećanja. Ali ne obećanja data biračima, nego onima koji su dozvolili raspisivanje vanrednih izbora i ovu koncentraciju vlasti.


Naravno, Imperija očekuje da se sve to završi u prvoj polovini mandata.
Preporuke:
176
1
3 ponedeljak, 05 maj 2014 23:08
Nikad u EU i NATO
Nikada u Srbiji EU propaganda nije bila žešća nego danas i nikada protivnici i kritičari Evropske unije i NATO-a nisu imali manje medijskog i političkog prostora.




Nema povlačenja, nema predaje!


Đorđe, svaka čast na snazi, upornosti, hrabrosti i istrajnosti.



Smrt Fašizmu!
Preporuke:
240
1
4 ponedeljak, 05 maj 2014 23:13
Mile
Da ništa drugo loše nisu napravili, da je sve ostalo bilo nacionalno i državno besprekorno – a daleko je od toga – već ovo što je urađeno na Kosovu i što je urađeno Srbima sa severa KiM više je nego dovoljno da imena Dačića i Vučića budu crnim slovima upisana u istoriji i nacionalnom sećanju. Ali to, na žalost, nipošto nije sve.


Nemam šta dodati. Više no odličan tekst.
Preporuke:
155
0
5 ponedeljak, 05 maj 2014 23:19
Dragan
Ovo je antologiski tekst.

Svako ko ima profil na nekoj društvenoj mreži treba da ga što više proširi.


NIKAD U EU!
Preporuke:
181
0
6 ponedeljak, 05 maj 2014 23:27
SLOBODAN Slobodan
Odlično izneseno i predočeno nadam se da ima i kome, dodao bi još samo ovo:
"I plačem Srbijo jer ko će takvu od koga da Te brani?
Kome će zapasti da Te opoje?Kome da Te sahrani…?!
Majčice naša sa stotinu sisa kog ne podoji sebra
I ko još usta ne obrisa o posna Tvoja rebra?!

Plačem i zbog onih u beskrajnom nizu
što Ti gladnu usnu za doručak grizu

što su se siti najeli sebe
pa ih ni kost u grlu ne grebe…
Jer ko se još nije hranio sa psima
Taj samo jedno srce ima!
I kako Ti jedno jadno može dati
Kada mu ni maćeha nisi niti mati…?!
Voskresni Srbijo i za plač izbori
Ili kao svećica za pokoj dogori
Seme je bačeno iz ruke sejača
Za gladi svakoga Slavskog Kolača…

Kome od noćas bude do plača neka priđe i plače
Jer kada zajedno budemo plakali čuće se sigurno jače!

autor: Živojin Ćelić
Preporuke:
106
2
7 ponedeljak, 05 maj 2014 23:27
.......
najpogubniji rezultat dosadašnje Vučićeve vladavine jeste tiho, ali konstantno „kuvanje žabe“, odnosno prevođenje jednog velikog procenta birača iz evroskeptičke u evroentuzijastičku poziciju



totalna propas ekonomije otvoriče oči mnogima, bar se nadam da će tako biti.



Savršen tekst.
Preporuke:
112
2
8 ponedeljak, 05 maj 2014 23:39
Svaka čast
Alal ti vera, Đorđe. I srećan ti imendan :)
Preporuke:
118
1
9 ponedeljak, 05 maj 2014 23:40
Ljuba
Dragi Đorđe,
Vama je teže biti Srbin, nego svima nama. Užasno sam očajan gde se nalazi naša država. Nek Vam je Gospod u pomoći!!! I svima nama! Ja sam u Egiptu, ostavio sam sve moje telefone i kontakte u Vašoj redakciji. Pozovite samo!!!
Preporuke:
107
2
10 ponedeljak, 05 maj 2014 23:45
Politika aktuelne , stare vlade
Strahota ! Nije prošao Čeda jeste ultra Čeda, kraj srpske priče.
Preporuke:
117
1
11 utorak, 06 maj 2014 00:03
kosta
...za sramotu ili suze:
"...nece valjda da trpi 7 miliona ljudi zbog nekih tamo 20.000 (izvinjavam se, zbog nekh 10.000!)..."
Moze li se ista drugo reci a da bude za teze suze od ovoga gore?
Vidite kako politicki Bog prinosi zrtvu od 20000 dusa vecem politickom Bogu ne bi li ga umilostivio da ne pusta silne gromove!
Kakva je to politicka religija, i iz kakvog drustvenog miljea izlazi?!
Preporuke:
88
1
12 utorak, 06 maj 2014 00:06
Saša
Taman sam skoro prežalio što mi je Zapad pojeo Crnu Goru a sad ode djavolu i Srbija !
Preporuke:
88
1
13 utorak, 06 maj 2014 00:12
Mićko
"Vrijeme je da se krene"? :) Mada, gorki su smajliji..
Svratićemo, dašta ćemo. Valjda će biti nešto što okuplja i što može da vuče napred.
Pozdrav i svako dobro.
Preporuke:
69
0
14 utorak, 06 maj 2014 00:13
Deprogramer
Dobar pregled žalosnog stanja stvari. Zajedno sa zapažanjem da su čak i oni koji su znali ko je i šta je SNS pomalo zatečeni. Bol je ipak bol čak i kada znate da će uslediti, nema tu pripreme.
taj manir da mrtvi-ladni govorite da je crno zapravo belo i očekujete da vam ljudi poveruju pre nego zdravom razumu i sopstvenim očima

Ovo je zaista za zabrinutost. Povećanje entropije za red veličine. Uvod u ono čemu je veći deo ljudi na Zapadu izložen svakodnevno, bestidnim i kako se na prvi pogled čini nepotrebnim lažima svojih političara. Međutim ako se prisetimo obećanja o "promeni svesti", onda stvari postaju jasnije, njima su takve manipulacije stvarnošću itekako potrebne. Primenjivaće ih sve dok zaista svi ne poveruju da je crno belo, ili što je još gore dok svi ne kažu zbogom razumu i vidu i počnu da očekuju da im vlast direktno kaže šta je crno a šta belo.
Preporuke:
83
0
15 utorak, 06 maj 2014 00:13
Vera Nastasovic
Divim se hrabrosti gospodina Vukadinovića da u ovom momentu objavi ovaj tekst i istovremeno brinem za njegovu sudbinu. Ovi sada se ne igraju i vrlo su opasni. Ne sumnjam da će koristiti sva moguća sredstva da obeshrabre i ono malo patriota što je ostalo aktivno na političkoj sceni.
Ova situacija zahteva hitne mere na organizovanju nove opozicije koja će biti spremna da se bori za mesto na političkoj sceni. Mi nemamo više vremena za gubljenje a ulog je previše visok da bi se dalje čekalo. Ako se sada nešto ne preduzme, za vrlo kratko vreme nećemo imati oko čega da se raspravljamo jer Srbije više neće biti u ovom obliku i veličini.
Ovo suludo hrljenje prema EU nije više pokušaj ukrcavanja na Titanik. Titanik je već otplovio a mi u orahovoj ljusci pokušavamo da ga stignemo. Ovo dalje ne sme da se nastavi, zadnji je čas da se nešto čini.
Preporuke:
104
0
16 utorak, 06 maj 2014 00:14
Slobodan Milošević, 2.10.2000.
"...A građani su dužni da znaju da učešćem u subverziji kojoj je cilj spoljna dominacija nad njihovom zemljom, odnosno okupacija njihove zemlje, snose istorijsku odgovornost za ukidanje prava svojoj zemlji da postoji, ali snose odgovornost i za gubljenje kontrole nad sopstvenim životom.
Prepuštajući svoju zemlju drugima, tuđoj volji, prepuštaju isto tako tuđoj volji i sopstveni život i život svoje dece. I mnoge druge ljude.
Smatrao sam kao svoju dužnost da upozorim građane naše zemlje na posledice aktivnosti koje finansiraju i podržavaju vlade zemalja NATO alijanse. Građani mogu da mi veruju i ne moraju da mi veruju. Moja je želja da se u moja upozorenja ne uvere kasno, da se ne uvere tek onda kada bude teško da se isprave greške koje su građani u svojoj naivnosti, površnosti ili zabludi sami učinili. Pa će se te greške teško otklanjati, a neke možda neće moći nikada da se otklone..."
Preporuke:
151
7
17 utorak, 06 maj 2014 00:41
patologija
To očigledno laganje čak i onda kada za tim nema nikakave potrebe, taj manir da mrtvi-ladni govorite da je crno zapravo belo i očekujete da vam ljudi poveruju pre nego zdravom razumu i sopstvenim očima – baš kao i ono bahato saopštenje protiv prema njima više nego uslužnog i servilnog „javnog servisa“ – jasno pokazuje o čemu se ovde radi i sa čime imamo posla.

Kratko i jasno. Ali to ovako precizno i hrabro samo Đorđe i NSPM smeju da kažu.
Preporuke:
87
1
18 utorak, 06 maj 2014 00:56
Srbin obični
Dosta sveobuhvatna analiza G. Vukadinovića i rekao bih da joj je to je glavni kvalitet.

Kod g. Vukadinovića primjećuje se u već duže vremena neke jasnije izražene novine: odmicanje od DSS-promašaja, odmicanje od 5-oktobra, izostavljanje napada na Slobodana Miloševića kao opšteprihvaćene mantre "demokratske Srbije", određeno okretanje Rusiji kao mogućem savezniku Srbije i... vrlo stidljiva kritička analiza domorodačke biračke mase u Srbiji. Na ovom posljednjem valja još poraditi.

U najbolje dijelove analize svrstavam i njegove zajljučke u pogledu politike Zapada, USA i NATO - ne samo prema Srbiji, već srpskom narodu uopšte.

NSPM i g. Vukadinović su jedan o rijetkih preostalih svetionika u mraku Srbije. Istina i ovde se primjećuju tragovi jednog bolesnog antikomunizma (što šteti Srbiji prije svega) ali to je više problem dijela čitaoca NSPM nego orjentacije redakicije.
Preporuke:
61
7
19 utorak, 06 maj 2014 01:08
Peter RV
"Nasuprot tome, čini se kao da su Srbija i Srbi svoje bitke, pobede i poraze, strasti i uzlete ostavili daleko iza sebe, u geopolitičkim urvinama i bespuću dvadesetog veka. I sada, kao poražena država, umor(e)na nacija i dezorijentisana populacija, vegetiraju negde na margini života, istorije i svetskih zbivanja."

Da, i meni se čini isto tako kao i Đorđu Vukadinoviću!
Da sam mlađi tražio bih Rusima pasoš i nastanio se negđe pored Bajkalskog Jezera.
Kad Srpstvo izblijedi, ostaje nam uvijek -Slovenstvo i Pravoslavlje.
Preporuke:
53
4
20 utorak, 06 maj 2014 01:15
Zarja, Zarja
Dotičemo ubrzano dno dna, a, ipak, znam da :"Nije sve propalo, kad propalo sve je!"
Vaše analize poštovani Đorđe Vukadinoviću su nešto što pročišćava i bistri um, a spasava zdrav razum. Koliko puta se desilo da ste mi uzeli reč iz usta ili napisali baš onako kako i sama promišljam, to više nisu samo zaključne rečenice koje delimo, već mogu reći, da ovde delimo i usavršavamo misaoni sistem ljudi kojima je stalo do morala i ne samo u politici. Na pamet mi ne pada da se zbog toga nekom izvinjavam, a nemam nameru da nekom dozvolim da me zbog toga etiketira, a naročito iz svoje bolesne, patološke vizure. Naprotiv!
Verujem da se tako oseća veliki broj ljudi koji se ovde druže iskreno i dobronamerno saopštavaju svoje utiske, komentare, stavove i saznanja povodom burnih događaja koji jedan drugi prestižu.
Dosadno nam, svakako, nije!I svi smo dovedeni do ivice opstanka. E, tu postaje tek izazovno i na ličnom i na kolektivnom planu.
Preporuke:
65
0
21 utorak, 06 maj 2014 01:25
Goran Jevtović
Šta komentarisati posle ovako sjajne analize.
Umnožiću je u jedno 300 primeraka i idem sutra u obližnju srednju školu da je delim đacima.
Znaju deca da smo okupirani ali ne znaju koliko...
Preporuke:
119
7
22 utorak, 06 maj 2014 01:30
Rđosav
To očigledno laganje čak i onda kada za tim nema nikakave potrebe, taj manir da mrtvi-ladni govorite da je crno zapravo belo i očekujete da vam ljudi poveruju ....– jasno pokazuje o čemu se ovde radi i sa čime imamo posla.
- imamo posla sa reinkarnacijom Zorana Đinđića. Taj tip je tako lako lagao da je i sam verovao u svoje laži. Čudo od čoveka.

A ovaj Alek mu se očigledno divio do imbecilnosti, te je - čim mu se ukazala prilika - formirao Drugu vladu Zorana Đinđića. I to nam je to.

Onoga smo preživeli - i ovoga ćemo. Moramo.
Preporuke:
87
4
23 utorak, 06 maj 2014 01:36
Slaviša
E svaka ti čast Vukadinoviću.
Preporuke:
68
1
24 utorak, 06 maj 2014 02:09
Zemunac
Odlican tekst,pre svega zakljucak da nas ovaj model razvoja vodi u propast,APOKALIPSU.Planeta ne moze da izdrzi UNISTAVANJE PRIRODE zbog PROFITA,koji ovi kriminalci,VELIKI BRAT vide kao jedini cilj.Mora se promeniti model,da bi svet preziveo porast stanovnika.Jasno je da su nam,zbog situacije, nametnuli duznicko ropstvo i MMF,no nije potrebno ispunjavati BAS SVE UCENE,od PARADE PONOSA,HAARPA do prodaje TELEKOMA i ELEKTROPRIVREDE zapadu.Doveli su nas u status protekterata i nastavljaju sa TUZNIM,RUZNIM I BOLNIM REFORMAMA,DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
37
0
25 utorak, 06 maj 2014 02:47
Brane2
Mislim da se autor bavi površinskim detaljima.

Nije problem u tome što je iz patriotskog dela izronio SNS.

Ili što Vučić i Nikolić sada nisu ni blizu prijašnjem smeru SRS.

To je samo manifestacija dubljeg problema.

A taj je, da je smer to usmerenje, koje godinama proklamuje SRS u praksi neodrživ na taj način.

Negde je nešto moralo da pukne a sada je potpuno svejedno koje ime kog pojedinca se tu našlo.

Da nisu uradili nešto Vučić i Nikolić, pritisak bi stvorio deformaciju negde drugde.

Direktna odbrana Kosova po svaku cenu ako treba i ratom do poslednjeg čoveka ne dolazi u obzir.

Što je najgore, do toga se moralo doći "trošenjem naroda", koji nije hteo to ni da čuje sve dok nisu došle penzije i opstanak u pitanje.

Što je najgore, narod je sad došao do spoznaje, da mu Kosovo nije vrednije od života - sada kad je u bezizlaznoj borbi potrošio sve što je imao i mnogo više.

U toj situaciji takva erozija patriotizma nije ni čudna.
Preporuke:
8
61
26 utorak, 06 maj 2014 03:24
s.p.Lajković
Za razliku od 5 oktobra ovoga puta će rušenje vlasti početi u unutrašnjosti. Nardod već kuka da nikad propadanje nije takvom brzinom išlo kao posle poslednjih izbora. To će na kraju rezultirati motkom ali prvo u unutrašnjiosti pa će se brzo širiti ka centru. To će biti neodbranjivo. Neka se patriotske stranke spreme za preuzimanje vlasti !
Preporuke:
42
0
27 utorak, 06 maj 2014 04:45
Umešač
1.
Ova sjajna analiza se odnosi na POLITIKU nove vlade.

Elem, politika je samo NAČIN UPRAVLjANjA SISTEMOM. Odatle proizilazi da su mogućnosti i granice jedne politike određene performansama za koje je sistem projektovan.
Ako je sistem klima uređaja projektovan da hladi do +35 i da greje do -5 stepeni, onda ne postoji genijalac koji može da postigne hlađenje iznad i grejanje ispod projektovane veličine podešavanjem dugmića i komandi na tom sistemu. Niti postoji takav genijalac niti postoji takav način podešavanja (tj. politika) koji bi doveli do rezultata drukčijih od onih za koje je sistem projektovan.
Preporuke:
33
0
28 utorak, 06 maj 2014 04:50
Gordana
More Rdjosave, ovaj vise podseca na Krcuna,a bojim se da ce mu i metode biti veoma slicne.
Preporuke:
32
0
29 utorak, 06 maj 2014 04:53
Umešač
2.
I upravo u tome je naš problem. Sistem čije konture su postavljene 2000. a koji je posle toga dograđivan na osnovu iste logike - projektovan je da Srbija postane periferna zemlja ( čitaj kolonija), zemalja EU jezgra, koje su na silaznoj putanji, (tačnije koje se raspadaju), i kojima je uključivanje zemalja sa Istoka (tačnije njihovih resursa, tržišta i rade snage), neophodno kao tranfuzija umirućem.U slučaju Srbije na ovo se nadovozuju razlozi istorijske, verske, geostrateške prirode koji čine da je cilj Brisela i Vašingtona ne samo kolonijalna eksploatacija Srbije već i njeno TOTALNO uništenje – brisanje sa karte sveta. Dakle, u okviru datog sistema neminovno je dalje siromašenje, propadanje i svekolika degradacija Srbije – nezavisno od toga ko podešava dugmiće na sistemu.
Preporuke:
40
0
30 utorak, 06 maj 2014 05:03
Umešač
3.
U tom kontekstu sastav nove vlade i biografije novih ministara su potpuno irelevantni. Jedino mogu da posluže kao pokazatelj žalosnog stanja duha nacije. Isticati kao kvalitet zaposlenje u nekoj svetskoj administraciji me podseća na časne seljake iz sela Zaovine koji su mi svojevremeno sa ponosom pričali kako im je sin mnogo pametan jer radi u SIV-u.

O pominjanju ujaka u zvaničnoj biografiji ne vredi ni govoriti. Zamislite Lazu Paču koji kao podataka koji ga preporučuje za minstarski položaj iznosi šta mu je bila strina. Uzgred, pomenuti ujak je morao da da ostavku na položaj zbog prodaje industrije gasa Amerikancima. Zvali su ga „el gringo“ i „prodavac nacije“.
I šta je zaključak? Bez radikalne promene intitucionalnog sistema - političkog i svojsko -ekonomskog sledi nam neumitna propast.
Za promenu sistema bilo bi potrebno oslanjanje na sopstvenu istoriju i tradiciju i hrabrost da se to sprovede.
Preporuke:
34
0
31 utorak, 06 maj 2014 06:50
Saša
Na žalost sada ljudi u Srbiji imaju mogućnost da u punoj mjeri shvate kako je bilo prije petnaestak godina u Crnoj Gori .

Ucijene vitalnog a nemoralnog političara i on povede svoj narod u ropstvo .

Milova kamarila i Vučićeve horde za trijumf nove svijesti kod Crnogoraca i Srba .

Medjutim , ako je iko imao dilemu na kojoj liniji postaviti branu nadolazećem ludilu mislim da je sada više nego očigledno gdje mora biti težište odbrane i kontranapada .

SVI ONI KOJI HOĆE DA SAČUVAJU SVOJU SVIJEST BEZ OBZIRA NA MEDJUSOBNE RAZLIKE NA ISTOJ SU STRANI I TO MORAJU DA SHVATE ŠTO PRIJE DOK NE "PROMJENE" SVIJEST I NJIMA .

Mislio sam da postoji svijest i nesvijest . Već godinama pokušavaju da mi prodaju nesvjest kao novu svijest .
Preporuke:
38
0
32 utorak, 06 maj 2014 07:20
Forever Jang
Braćo Srbi,

Ovaj manifest je otvoreni poziv svima nama da izađemo iz mišjih rupa, i stanemo u odbranu svoje države. Druge države nemamo, i bez ove koju imamo će nas razvejati po svetu. Bez Srbije nema Srba, što se već dokazalo po srpskim zemljama. Mislimo, ali zaista bez patetike mislimo o našoj deci i unucuma! Kakvu smo im budućnost namenili, i kakvzu budućnost im kreiramo ćutanjem pred otvorenom diktaturom jednog konvertita.
Za početak, pomozimo i pridružimo se NSPM, koja se diktatoru već odupire.
Preporuke:
61
0
33 utorak, 06 maj 2014 08:10
teletabis
Srećna slava svima koji slave Đurđevdan.
Hvala autoru što je ovako jezgrovito izneo ono što i ja mislim, jedino mi pisanje ne ide ovako dobro kao Đorđu.
Možda sam grub ali svako ko je u Srbiji glasao za ove i misli da ovi mogu bilo šta dobro da urade stavrno mora da potraži pomoć specijaliste lekara za mozak, makar da pogleda da li ga uopšte ima.
Svremena na vreme pročitajmo ponovo ovaj članak koliko da ne zaboravimo surovu stvarnost ili možda neće ni trebati jer će nas ista i te kako potkačiti.
Preporuke:
37
0
34 utorak, 06 maj 2014 08:27
Tatjana
Kompilacija najradikalnijih izjava Vučića iz doba radikala (VIDEO)


http://www.teleprompter.rs/kompilacija-najradikalnijih-izjava-vucica-iz-doba-radikala-video.html
Preporuke:
23
0
35 utorak, 06 maj 2014 08:27
Miloš
Kakav narod takva i vlast.
Preporuke:
23
8
36 utorak, 06 maj 2014 08:27
Miroslav
G.Vukadinoviću odličan tekst. Ono što je upadljivo je izraz lica Zorane Mihailović na svim fotografijama, otkad je rokirana u saobraćajce. Nešto tako sam zadnji put video kod M.Amfilohija kada nije postao Patrijarh.
Preporuke:
24
1
37 utorak, 06 maj 2014 08:28
jagodinac
Sto se tice telekoma mozda i treba da se proda,mnogo ih je u toj firmi koji ne rade nista a primaju basnoslovni novac.
Preporuke:
3
46
38 utorak, 06 maj 2014 08:29
fristajlo
u okviru svojih mogućnosti, materijalno i na svaki drugi način podrže našu - uvereni smo u to - ispravnu borbu. Kako dosadašnju, tako i buduću.


Definišite borbu.

Ako je to ovo kao i do sad- beskonačna priča o političkoj travestiji u Srbiji- ne vidim nikakav efekat takve borbe. Nju smo- izgubili, od mnogo gorih.

Ako, pak, imate na umu i neke drugačije vidove delovanja- uveren sam da bi odziv bio ogroman, u kratkom roku.

Sačekaću takav poziv.
Preporuke:
35
2
39 utorak, 06 maj 2014 08:34
boki
Nasuprot tome, čini se kao da su Srbija i Srbi svoje bitke, pobede i poraze, strasti i uzlete ostavili daleko iza sebe, u geopolitičkim urvinama i bespuću dvadesetog veka. I sada, kao poražena država, umor(e)na nacija i dezorijentisana populacija, vegetiraju negde na margini života, istorije i svetskih zbivanja
Ovde je manje vise receno sve. Mi smo porazena drzava i umorna nacija , to i nije lose ako dodje do nekog sukoba mozemo ostati po strani.
Smanjivanje duga je najvaznjije za ovu drzavu ako vucic uspe super,mada sam skeptican a i ce preko grbace naroda a ne drzavne mafije to sam siguran 100%. Za nas evropa nema alternativu kao sto za nedica hitler nije imao takodje. Takvo je stanje stvari ,svako isprsivanje dobili bi po njusci.
i za kraj mesto beograda na vodi bilo bi mnogo vaznije da imamo srpsku luku sa dosta brodova za transport.
Preporuke:
4
29
40 utorak, 06 maj 2014 08:38
boki
i jos nesto vlada je ste za suse smeh i sramotu ,ali sacekajmo da vidimo sta ce rusi u ukrajni uraditi, kakav odgovor imaju da zastite svoje da ih ne ubijaju i kolektivno spaljuju .Bojim se da rusi nece ici dalje od krima
Preporuke:
10
25
41 utorak, 06 maj 2014 09:04
Jeremija
Kao što je SRS ''projekat'' zapadnih službi kako bi pravi patriotizam izvrgnuo ruglu i sprdnji, tako je SNS samo logičan nastavak istog projekta. Prvo, simpatizeri SRS-a su bili mahom bivši članovi ili simpatizeri komunista, uglavnom su u pitanju manje obrazovani slojevi stanovništa. Oni su bez nekog razmiljanja podržavali ''ideologiju'' SRS, koja je imala zadatak da srpski narod poistoveti sa nacizmom, rasizmom i slično, o čemu je Šešelj lupetao. Ti ljudi su palili evropske i američke zastave i sada oni promovišu evroidelogiju. To uopšte nije naivno i pokazuje koliko smo bolesni. Svi oni koji su podržavali neku ideologiju - bilo DSS-a bilo DS-a su zatečeni, a i jedni i drugi su imali vlastiti stav zašto EU ili zašto ne EU. Naprednjaci o tome ne razmišljaju. Kako su zdušno podržavali Šešelja i njegovu nakaznu ideologiju, koja jeste, zajedno sa Miloševićevim komunistima uništila početak obnove ove države, tako će zdušno podržavati i EU, bez razmiljanja o posledicama. To i jeste cilj inžinjeringa.
Preporuke:
28
20
42 utorak, 06 maj 2014 09:05
Jeremija
Imam utisak da se sve ozbiljne države ozbiljno bave ovom teritorijom, osim nas samih. Očigledno su nas toliko provalili, da se sada mogu i sprdati. Zar nije srpdnja, da radikali koji su do koju godinu palili evropske zastave, sada mašu tim istim zastavama. To su isti ljudi, kao oni od pre nekoliko godina. Birači koji podržavaju SNS nisu birači koji su podržavali DS ili DSS, već oni koji su glasali za SRS plus neki novi klinci. Birači DS (i ostalih stranak slične ideologije) ili i dalje podržavaju tu stranku ili odvojene delove ili su apstinenti. DSS očigledno gubi birače. Zar nije farsa i simtomatično da upravo oni koji su zaratili sa NATO paktom oko Kosova sada sa istim tim paktom prave pakt o pr(e)odaji Kosova i to, kao i 1999. godine, prikazuju pobedom. Građani tome veruju jednako kao i 1999. godine. Građani su problem, koji se ne znaju samoorganizovati i odrediti vlastite interese i ciljeve, jer je očigledno da građani ove zemlje ne znaju šta u stvari hoće.
Preporuke:
19
9
43 utorak, 06 maj 2014 09:05
Vucic ne zavredjuje nikakvu analizu!
Treba li analizirati Vuciceve "drzavnicke" sposobnosti i rezultate, vredi li on takvog truda, i da li takav trud uopste doprinosi osvescenju srpske javnosti? Odgovor je negativan - jedini jezik koji Vucic razume jeste direktno imenovanje, bez suptilnih nijansi! I jedino takvo, direktno i "brutalno" saopstavanje istine ima sansu da nesto pomeri, u glavama "naprednjaka" i u glavama njihovih naivnih navijaca! Dakle, samo ovako vredi da se o Vucicu govori: on je smece, ljudsko pre svega, zatim i politicko. Dokaza za to ima nebrojenih! On je stetocina, izdajnik, on izaziva gadjenje kod svakog cestitog coveka. Eto, toliko moze da razume i Vucic, cije mozdane vijuge su uredno slozene u fiokama obavestajne sluzbe Engleske! Sve gadno taj covek je skupio u sebi, i sad seiri u Srbiji, sram da bude Srbiju! Takav da vam zapoveda, takvog da slusate, bedni i kukavni da ste!
Preporuke:
38
0
44 utorak, 06 maj 2014 09:07
Sinisa Bogdanovic
Iako je Dj.V. analiticar (i to do skora vrlo blag cak i kada su veoma lose stvari bile u pitanju), okreni-obrni, situacija je takva da se moramo odluciti. Ili smo za "njih" ili za pravdu i slobodu. Veoma bih voleo da se organizaciono spoje NSPM i DVERI zajedno sa ostalim patriotama, pa da vidimo gde smo i kakve su nam sanse. Ili da odmah sve batalimo i odemo u kafanu, pa sta bude - bude... Srbijo, probudi se!!!
Preporuke:
21
1
45 utorak, 06 maj 2014 09:25
Zoran Simić
Nažalost potpuno tačno.
Preporuke:
16
0
46 utorak, 06 maj 2014 09:27
Srbin obični

... Srbija je, naime, tokom prethodnih godina zaista bila podvrgnuta brutalnom „specijalnom tretmanu“ od strane pobednika u globalnom hladnom ratu, koji je ovde isprobavao ne samo različite vrste konvencionalnog oružja, nego i brojne tehnike specijalnog, medijskog i psihološkog ratovanja. Tako da je trenutno stanje države, nacije, medija i elite umnogome rezultat ovog spoljašnjeg „inženjeringa“, počev od sankcija i „humanitarnog bombardovanja“, pa do nametanja vlada i ključnih političkih i ekonomskih rešenja. Pri čemu gotovo da nije lako presuditi šta je izazvalo teže posledice – pomenute sankcije i bombardovanje tokom devedesetih, ili, pak, ovo kasnije (postpetooktobarsko) „prijateljstvo“ i poluokupacija.


Znam da nije lako presuditi, ali ko rasplete i osvjetli sve gore navedene staze zapadne i srbijanske "opozicione" pa post-oktobarske politike - taj se imao rašta i roditi.
Preporuke:
27
0
47 utorak, 06 maj 2014 09:29
gavrilo
Ovdje više nema proruskih stranaka!Ne može ni biti kada nisu ni PROSRBSKI!Konstatacija da su ovo lobisti stranaca i MMF stoji i tu je problem!Ali ni to nije problem Đorđe,problem je u nama samima!Mene bi više obradovao jedan sociološko-psihološki pristup kameleonstva,mimikrije i depresije velikog broja naših građana.Pitanje koje je za istraživanje je ZDRAVLjE ovoga što je ostalo i što se još može nazvati Srbskim narodom ako je to uvijek još!A mislim da više nije,da postajemo neki drugi i da se u ovoj tranziciji lagano ali sigurno odričemo samih sebe.U cijelom ovom galimatijasu svih vlada,u najcrnjoj varijanti laži,obmana i prevara dešavalo se sve suprotno od racionalnosti i razboritosti.Kako su(SNS)počeli da nas sve više lažu,varaju i obmanjuju narod ih je sve više podržavao!Tu ni sami Bog ne može da kaže zašto? U svemu tome jednu strašno ružnu sliku prikazala nam je naša CRKVA i mislim da je to sve doprinijelo ovoj propasti.Ova moralna propast je teža od bilo kojeg ratnog poraza...
Preporuke:
32
1
48 utorak, 06 maj 2014 09:32
spiritus
Rđosav
Ovo je čista "proleterska" vlada, Đinđić je tu samo karika u nizu. Činjenica da smo saznali ime ministra poljoprivrede tokom "ekspozea", dostojnog Fidelovih (po trajanju i "mudrostima"), hvalospevi novim radnim mestima, govori da će se ova Vlada prioritetno baviti socijalom proletera koji mogu da je ugroze: pre svega Beograđana i delom Novosađana, s tim da Novi Sad mogu da prepuste u skladu sa Ustavom iz 1974 (koji je vratio Koštunica, 2006). Za buržoaziju je proglašen javni sektor: pre svega lekari, kultura i prosveta(i "državni poso"), a seljaci kao kulaci su gotovo istrebljeni i žive po onim enklavama koje još nisu opustele. To što hapsi dosmanlije je u redu, to što ih je razbucao je super. Ali: "ovo" nije Srbija, "ovo" je Titova Jugoslavija: rezultat proleterske pameti, škole, načina razmišljanja i sistema vrednosti. Boljeg sutra. Treba se vratiti na selo i sačekati da se "okrene krug". "Ovo" ne treba popravljati, što se pre sruši - to bolje. Pretrajaće najjači i obnoviti Srbiju.
Preporuke:
37
8
49 utorak, 06 maj 2014 09:37
Turas
Ova Vukadinovićeva retrospektiva samo stvara već pomenutu apatiju ,rezignaciju jer Srbija više ne ide - ona grabi u propast . Dalje Đorđeve analize su još jezivije jer nas podsećaju na svoju istinitost , koja niti je bila niti obećava da ima perspektive za ikakvu budućnost . Jednom ovde napisa neko .Čuvajte baštu ili neko parče zemlje , dolazi vreme gladi i bede .Ja sam kao Srbin razočaran u svoj narod .U njegovu nemoć da se organizuje u nepostojanje avangarde koja je bila u mladima i radnicima .Sada još slave 1 Maj dok mogu ... Vučko zna da je ostalo kao u doba Rima : Rulji dati hleba i igara (pink tv).

Srećan Đurđevdan onima koji slave .
Preporuke:
27
2
50 utorak, 06 maj 2014 09:37
Marko Gay
Ne bih se slozio da smo nad Srbijom vrsili eksperimente, cak mi zvuci blago uvredljivo.

Naprotiv, primenili smo sve najbolje tehnike kontrole, koje su se dokazale kao provereno uspesne u Evropi i nekim drugim zemljama.

Nesto sto Rusija cini mi se jos nije naucila: morate poceti od saveznickih zemalja, i ne mozete se oslanjati na jednog coveka. Morate najpre zavesti totalnu kontrolu svojih satelitskih zemalja, a to znaci zavrbovati ne samo politicare, nego i vlasnike i urednike vecine medija, vojni vrh, sindikalne vodje, predsednike profesionalnih udruzenja, sudije i tuzioce itd.

A koliko je danas Rusija u tome odmakla npr u Belorusiji, ili Kazahstanu? Vrlo malo.

Dok za raliku od Rusa, mi smo prvo stavili sve zemlje EU pod apsolutnu kontrolu, pa tek onda krenuli na Srbiju.

Odmah da kazem da mi je ovo jedini komentar na ovu temu, tako sta god jos procitate na ovoj temi pod mojim imenom, nije moje.
Preporuke:
20
19
51 utorak, 06 maj 2014 09:53
siniša
Gledao sam na ju tjubu jedan snimak Putina i nekog novinara. Taj novinar pita Putina zašto su oni, Rusi, protiv raketnog štita kad on nije protiv Rusije nego protiv Irana. Kad Putin prasnu u smeh, smeje se čovek onako od srca i još kaže novinaru da mu je zahvalan i da ga Bog blagoslovi zbog dobre šale pred spavanje.

Jutros na RTS-u, koji inače gledam vrlo retko novinar voditelj i novinar iz spoljnopolitičke rubrike objašnjava kako je pozicija Srbije u krizi u Ukrajini neutralna. Misli se na vladu i medije u Srbiji, a ja bih dodao i nevladine organizacije. Zaista sam poput Putina u onom snimku onako od srca prasnuo u snmeh.

Hvala im što su me nasmejali.

Srbija kao i srpski narod kao istorijske i filozofske kategorije naravno ne misle kao sadašnje vlasti i mediji.

Ljudskost i humanost se može potvrditi samo i jedino kroz osećaj pravde i istine. Osećaj!

Opstaćemo kao Srbi, ako opstane srpska država, i samo onoliko koliko smo ljudi, a koliko nismo i ne treba da nas bude.
Preporuke:
39
0
52 utorak, 06 maj 2014 09:54
Hrišćanin
Siguran sam da ćemo uskoro dočekati dan kada će se reči gospodina Đorđa, kao i reči ostalih slobodnomislećih ljudi, slobodno širiti po našoj Srbiji. Dan kada ćemo slušati i gledati na nacionalnim frekvencijama sve ono što je danas najstrožije zabranjeno od strane Imperije i kvislinga na vlasti. Daće Bog, taj dan će doći veoma brzo. Mnogo brže nego što to dušmani očekuju. A kada dođe...kada dođe ta "oluja sa istoka" i počisti sav otpad i oduva svo smeće koje zagađuje srpsko nacionalno biće u poslednjih 14 godina (biće naravno potrebna i pomoć svih nas da bi čišćenje bilo uspešno), onda nas tek čeka pravi posao. Posao samočišćenja i samoobnove. Posao zidanja države sa porodicom kao temeljom društva i nacije. Povratak na put ozdravljenja. Zvuči nemoguće i utopijski? E pa nije! Moguće je i ostvariće se! Svakodnevno razgovaram sa mladima i znam da su sposobni da to ostvare. Od nas samo očekuju savete i podršku. Biće to mučan i dugotrajan posao...ali dobrom poslu treba vremena... Živela Srbija!
Preporuke:
31
0
53 utorak, 06 maj 2014 09:58
Žalosna sova
Gospodin Vukadinović je hrabro dao pošten presek stanja u koje smo dospeli zbog spasavanja Nikolića i Vučića od Tribunala u Hagu. Njihov zadatak na urušavanju Srbije pojasnio je Šešelj svojim pitanjem sudijama u Hagu zašto sa njim nisu dvojica njegovih prvih saradnika za isto delo po optužnici.To je bez presedana u sudskoj praksi da je samo jedan čovek odgovoran za postupke jedne čitave organizacije. Što se tiče Rusa, uskoro ćemo se uveriti da će vlada zauzeti izrazito anti Ruski stav kakav se očekuje od zemlje kandidata za EU, što je viđeno sa Crnom Gorom. Kao odgovor na to, Rusi će okrenuti "Južni tok" na Tursku koja je već sama to predložila Rusima. Onda će gasovod preko Grčke i Albanije izroniti ispod Jadrana na Italiju koja će jedva dočekati takav dar sa neba.Time bi Rusi uništili projekat TAP ( Trans Adriatic Pipeline ) naših prijatelja ( i Zorane ) a nas će ostaviti da se sami obračunamo sa Dahijama u Beogradu kao pre 210 godina.Neće nam biti prvi put.
Preporuke:
37
3
54 utorak, 06 maj 2014 10:28
Milos I
U zemlji sa ovolikim, i ovim tempom rastucim, spoljnim dugom, besmisleno je usredsredjivati paznju na kvalitet personalnih resenja u Vladi kao na najbitnije pitanje. Drzava koja zivi na inostrani kredit, ne moze biti suverena ni u jednoj oblasti javnog zivota, a kad stvari stoje tako, ni intelektualni ni moralni habitus njene upravljacke elite jasno da ne moze biti bas od najfinijeg tkanja - sto je vec ocigledno cinjenicom da ona zapravo ni o cemu nece ni odlucivati; kao sto je jasna i neminovnost da ce u izboru ljudi u vlasti jednu od presudnih uloga imati strani poverioci, osiguravajuci izborom pre svega svoje interese. A ipak nasi kriticari ostaju tvrdoglavo uporni u svojoj liniji manjeg otpora - oni bi da razmazeno primenjuju "normalne kriterujume" u izboru i oceni nosilaca vlasti - u situaciji kojom gospodare izopacene i nenormalne prilike. Na taj nacin produzava se samo jedna lakrdijaska predstava.
Preporuke:
10
0
55 utorak, 06 maj 2014 10:34
brm
"čovečanstvo kreće u pravcu mogućeg globalnog sukoba"

usaglašenost poteza imperija u Jugoslaviji, Siriji, Libiji, Egiptu, Ukrajini posle kojih je rezultat uvek isti - još jedan potencijualna nacionalna i potencijalno moćna država je propala a obe imperije (I SAD I RUSIJA) ojačale, pokazuje koliko je ovo ili naivno ili svesna dezinformacija.

Ko i uvek biće "samo" građanski rat u još jednoj potencijalno moćnoj nacionalnoj državi, posle kog će imperije da podele svoje ineteresne zone i teritoriu za pljačkanje...
Preporuke:
9
16
56 utorak, 06 maj 2014 10:37
marlon
istorijsko ne je moguce ako onaj ko ga izgovori iskreno i sa ubedjenjem ima karakter ljudskog bica.... ako je neko konvertit, koristoljubiv, lazov, demagog, ako neko bez i trunke stida sve vreme agilno i odusevljeno kao njegovi prethodnici radi na unistavanju svega sto srbiju veze za tradicionalno, za mudro, za istorijski opravdano, za krvlju predaka potpisano, ako taj neko izdaje najblize saradnike, prijatelje, dojucerasnje uzore... onda ne treba nijedan psiholog ili bolje reci psihijatar koji bi ocas postavio dijagnozu ako se i istorijsko ne izgovori od takvog iz kojih bi pobuda bilo izgovoreno... davno, za vreme broza i njegovog istorijskog ne, kruzio je jedan vic... obican covek pita uniformisanog: da li neko danas moze da se izjasni za ruse a sutra da se predomisli... a odgovor je, moze naravno.... ali ne na slobodi. tako ce biti i ovo.

ko ovu vladu smatra vladom, ko ovu drzavu smatra drzavom, ko veruje u pravo, ko se nada stalno istim obecanjima... taj je zreo za ispitivanje.
Preporuke:
20
0
57 utorak, 06 maj 2014 10:38
idi dok si mlad
Živimo u mimoilaznim svetovima, g. Vukadinoviću.

Od revolucije 5. oktobra, ponovo je sve u rukama hrvatskih i slovenačkih krvnika i njihovih janičara. Ponovo dresura dece, Jadranska liga, ustaška kultura...

u gradu novih idea frikom na svakom koraku
Preporuke:
39
1
58 utorak, 06 maj 2014 10:42
Milos II
Nasa elita koja jasno ni o cemu ne odlucuje, koju ni mi nismo birali, ali ipak zato jeste nas izraz, kritikuju se pod laznim vidom slobode - kao da ona zaista ima neke mogucnosti izbora, a i mi zajedno sa njom.

Slobodnog odlucivanja nema ni kod coveka ni kod drzave dok ne vrate dug. Dok pitanje duga ne postane pitanje nacionalnog dostojanstva, nema nezavisne nacionalne politike, ima samo pukog fantaziranja. Kada ova crta konacno izraste na nasem nacionalnom karakteru, narod ce umesto sarlatana i ispraznih manipulatora, prirodno birati sebi neke bolje vodje, jer ce i sam biti bolji. Lepo bi bilo kad bi nasi intelektualci zaista nesto i pripomogli ovom mukotrpnom ali bezalternativnom procesu, umesto da na jeftin, i ni za koga obavezujuci nacin, samo demonstriraju svoje fantasticne visoke kriterijume i plemenite namere.
Preporuke:
17
2
59 utorak, 06 maj 2014 10:50
Petar Pantelić
Nismo se oglasili na saradnju sa Nato paktom i njihovo slobodno vršljanje po Srbiji. Nismo se oglasili kada je Tadić doveo Euleks na KiM. Nismo se oglasili kada je potpisan sramni Briselski sporazum. Hoćemo li se oglasiti kada se Srbija svrsta uz fašističku huntu u Kijevu i Desni sektor? Kada se Srbija pridruži sankcijama prema Rusiji, ili kada bude slala vojsku u rat protiv Rusije? Kada ćemo se oglasiti?
Preporuke:
28
0
60 utorak, 06 maj 2014 10:56
b.s.
Uvod, zaplet, vrhunac, preokret, rasplet!Ovo je osnovnoškolsko pravilo za pisanje dobrog pismenog sastava. Da analiziramo:
1Uvod:Šešelj, radikali
2.Zaplet:DSS, Koštunica
3.Vrhunac: Milošević, baba Jula
4.Preokret: Hag
5.Rasplet: Vučić, Nikolić, SNS,Tači, Ešton, Dačić, Stefanović, Mihajlović,...... turbo folk politička parada!
Nepomenuti, koji su se u međuvremenu povukli sa političke scene, Labus, pa onaj što je vodio sablju, plus mafijaši, pokeraši, razni Šarići, Radulovići, Subotići, MNE mufljuzi i drpatori.....imamo li mi uopšte nekog od nas a da ima čiste ruke?
Preporuke:
8
8
61 utorak, 06 maj 2014 11:05
Rđosav
spiritus:
"ovo" je Titova Jugoslavija: rezultat proleterske pameti, škole, načina razmišljanja i sistema vrednosti
- more neće biti. Ovo je Srbija skrojena po meri srpskih nacional-intelektualaca, sve zakletih antikomunista, Srbija kolaboracije i poniznosti, Srbija u kojoj su Nedić, Ljotić i Draža pozitivne istorijske pojave. Srbija klerikalizma u kojoj se uči 12 godina veronauke u navodno sekularnom državnom školstvu. Srbija u kojoj pored Predsednika imamo i Kralja, eno ga na Dedinju živi o državnom trošku. Srbija u kojoj se više za Uskrs ne sme igrati ni jedna fudbalska utakmica. Kakve to blage veze ima sa Komunistima (veliko K!) i Maršalom? Dok tebe drma ta antikomunistička groznica - istina ti je nedostižna.

Zaključak - tačan do bola: razlika između Đinđića (velikog antikomuniste) i Vučića (bolesnog od iste bolesti) je samo u sledećem: onome prvom je bio potreban Koštunica. Ovome drugom nije. Tačka.
Preporuke:
20
26
62 utorak, 06 maj 2014 11:16
Miloš Kikić
"Moskva će najverovatnije uspeti da zaštiti Južni tok kao svoj prevashodni i strateški interes u regionu. A sve ostalo će – sem ukoliko neka „oluja sa istoka“ ne poremeti planove – biti u domenu neobavezujuće prijateljske retorike i medijskog dima za unutrašnjepolitičku upotrebu."
Ovaj zaključak Đorđa Vukadinovića izgleda potpuno tačan.
Mnogi kritičari ove a i prethodnih vlada na ovom sajtu gube iz vida da je Rusija neprekidno ponavljala a i danas ponavlja da se potpuno slaže sa svim što su radile prethodne i što radi sadašnja vlada. Rusija čak nije jasno i glasno zvanično izjavila da se protivi ulasku Srbije u NATO već to izjavljuje u njeno ime Leonid Rešetnjikov. Rećiće na neko na ovo da i Zapad odobrava sve što radi naša vlada. Da, ali Zapad to čini zato što ona sve radi u skladu sa njegovim zahtevima koji su nam vrlo neuvijeno ispostavljeni, dok sa Rusijom nije isti slučaj.
Preporuke:
16
3
63 utorak, 06 maj 2014 11:33
Veritas Triumphus
Fenomenalna analiza...znam da je mnogi iz vlasti citaju, mislim da im nece biti bas prijatno...ali samo dok odu na jeftini dorucak ili rucak, koji naravno placa drzava, tj mi.

Brane2

kako samo uspevas da dodjes do takvih zakljucaka....fascinantno glup komentar bez bilo kakvog smisla....zasto to radis...to je vec za neku analizu!

Marko gay ili homoseksualac

od kada si ti amer, i jos kazes 'mi' misleci na vas u usa ste nesto uradili...dakle, dok se jos ne uzivis malo vise, ti si samo homoseksualac koji na ovom sajtu ima sva prava, ali ti nisi ukljucen u neke odluke....molim te vrati se u stvarnost...gde si sad opet odleteo, verujem da i vi homoseksualci imate neko mesto u stilu alisine zemlje cuda, ali ovo je ozbiljna strana gde se ozbiljno pise...ali cestitam adminima na ljubaznosti da ti dozvole da se uzivis u svojoj masti i jos da kazes na glas o svojim fantazijama...nije ti lako...ali, dont give up! :)
Preporuke:
14
1
64 utorak, 06 maj 2014 11:41
Bojan, Priština
Ali oko opisa postojećeg stanja, gotovo da nema spora. Svi se slažu da je zemlja devastirana, država pokradena, privreda uništena, institucije razvaljene, sistem vrednosti poremećen, elita korumpirana, narod apatičan, inteligencija pasivizirana, podeljena i neuticajna.


I pored svega narod i državu u ovako katastrofalnom stanju predajemo u kandže ekspertima za temeljno uništenje čiji je lik i delo g. Vukadinović detaljno razvejao u tekstu.
Preporuke:
29
0
65 utorak, 06 maj 2014 12:07
Hernanes
One koje krvavi majstori muče
i koji ne znaju da se brane i bore,
još krvaviji protomajstori uče
da od zla spasava samo gore:

Da te od sekire sablja oslobađa,
da te iz poplave izvlače čaklje i kuke,
da te u mutnoj vodi, polumrtvog,
iz usta kečige otimaju štuke.

Da se, kada sjaši, dizgini i uzde
oduzmu od plehanog hajduka
zato da ih, uzjahavši, uzme
gvozdena rukavica i ruka.

Da se ruke, vezane naopako,
dreše da bi vezale brata jedinoga,
da se od đavola oslobađa tako
što se crnji đavo proglasi za boga.
Preporuke:
13
0
66 utorak, 06 maj 2014 12:10
SONJA Mihailovic,NS
Evo CITAM sve komentare redom, i citam sve cestitke komentatora upucene gdinu Vukadinovicu, SA PRAVOM, CESTITAM i JA!!!

E, sada pitanje za sve vas:

KO VAM JE ZABRANIO i KADA DA IZADJEMO NA ULICE nasih gradova i da

DEMONSTRIRAMO za NASE...SRPSKO...KOSOVO i METOHIJU !????????????????????

Prestanite sa tim LAGANJEM sami sebe!!!

DA JE SRBIMA u SRBIJI ISTINSKI VAZNO KiM, onda bi smo se kao sto sam

i rekla, VEC ODAVNO to i POKAZALO!!!

Srbi PREKINITE VECNO DA UPIRETE PREST u nekog drugog, IMAJTE BAR,

BAR MALO KARAKTERA, POGLEDAJTE SEBI u LICE i UPITAJTE se ZASTO -

LAZETE ZASTO NE PRIZNATE:

MI smo LENJI, nas intersuje SAMO licno dobro, mi neosecamo NISTA niti za

zemlju Srbiju niti za KiM, mi NE VOLIMO nista i nikoga sem nas samih licno!!!

NAROD kao sto smo mi, NIKO NIKADA NECE POSTOVATI zato sto vide kakvi

smo,ovakve kao sto smo mi, NORMALANI i SVESNI NARODI PREZIRU, sa -

PRAVOM PREZIRU!!!!
Preporuke:
40
6
67 utorak, 06 maj 2014 12:18
Stolpnik
a za tog čoveka koji je prodao kuma i okrenuo se natou i Evropi je glasalo toliko ljudi koliko je glasalo....plači Srbijo. Narod nam je postao izdajnički, to je tužna istina.
Preporuke:
22
1
68 utorak, 06 maj 2014 12:27
Zdravka
Valja pročitati integralni tekst iz Geopolitike. Meni je suštinski razlog zašto tražim pomilovanje Srba sadržan u jednostavnim činjenicama koje su samo Srbi osetili i opstali "Srbija je, naime, tokom prethodnih godina zaista bila podvrgnuta brutalnom „specijalnom tretmanu“ od strane pobednika u globalnom hladnom ratu, koji je ovde isprobavao ne samo različite vrste konvencionalnog oružja, nego i brojne tehnike specijalnog, medijskog i psihološkog ratovanja" slično Vijetnamu, Koreji i ostalim objektima interesovanja zlih hordi. Sa druge strane umovanje jednog od komentatora da je Koštunica vratio Ustav protiv koga se borio sam i jedini 1974 i zato oteran sa Pravnog fakulteta, je najobičnija podmetačina.
Preporuke:
13
3
69 utorak, 06 maj 2014 12:30
spiritus
Rđosav
Pričaš svašta. Ni u jednoj Vladi od 1944, nema sela, kao tradicionalnog stuba srpske privrede i države: sve je "bazirano" na proleteru koji je malte ne oteran sa sela u grad da "lakše" živi, za platu u kombinatu. Kao što je Tito tu "lakoću" plaćao vazalnim odnosom zapadu - tako i Vučić (i obojica srpskim nasleđem). Granice su Titove, sa sve recikliranim tekovinama Ustava 1974. Svaka Vlada, sem donekle Slobinih, imala je za cilj da zadovolji beogradske proletere: one iz JDP i gologuziju ispod mosta, na primer. Kori Udovički sigurno nije četničko dete, kao ni Đinđić, Koštunica, Vanja-franja, Tadić, Vlahović, Latinke, Borke, Vuk... Da ne načinjem temu "zaštićenih vrsta" - oficira JNA (od generala i generalica do zastavnika) koji krljaju ogromne penzije i privilegije po Beogradu, a što sad izdržavamo prodajom "porodičnog srebra" i što je opustošilo srpsko selo. Umesto da satre njih, Vučić, kao i Tito i Đinđić, udara na lekare, kulturu i prosvetu. i poštene sitne privatnike. Buržuji, a?
Preporuke:
24
10
70 utorak, 06 maj 2014 12:44
b.s.@rđossav
Rđosave, pa i Tito je živeo o državnom trošku!
Preporuke:
21
0
71 utorak, 06 maj 2014 13:10
Drago
Vlada je sastavljena od antikomunista, pa ne cudi sto je za sramotu suze i smeh, jer antikomunisti svojim idiotlukom samo to izazivaju, sramotu, suze i podsmeh.

spiritus@ Bulaznjenje deluzionog antikomuniste kojem je fasizam omiljena idoelogija.

"Proleterska" vlada sacinje od antikomunista.
Djindjica koji je bio fanaticni antikomunista i koji je u Nemackoj bio vrlo nastrojen fasistickoj literaturi.
"Kostunica vratio ustav iz 74'?! Znaci neko ga je sklonio. Jer, kako vratiti nesto sto je vec tu? Ako je vracen, znaci da je taj ustavio sklonjen.
Kostunica. Salonski Nedicevac, fanaticni antikomunista je sada postao "komunista", jer deluzioni um antikomuniste i prikrivenog fasiste spiritusa@
O ludilo antikomunizma, ima li ti kraja?
Preporuke:
3
18
72 utorak, 06 maj 2014 13:25
Pesnik i satiričar Grmilko
Neki kažu da sam svu apsurdnost našeg nacionalnog posrtanja izrazio ne samo pesmama u svojoj prvoj knjizi, objavljenoj još 2001 godine, nego je njen naslov najkraća i gorko-najtačnija metafora za našu zbilju.
Naime, knjiga se zove PIROVI PORAZI.
Preporuke:
9
0
73 utorak, 06 maj 2014 13:39
seljak bezemljaš 1
"Ali oko opisa postojećeg stanja, gotovo da nema spora. Svi se slažu da je zemlja devastirana, država pokradena, privreda uništena, institucije razvaljene, sistem vrednosti poremećen, elita korumpirana, narod apatičan, inteligencija pasivizirana, podeljena i neuticajna."

E pa sporan je opis postojećeg stanja. Zato što implicira da smo imali, elitu, privredu, institucije itd. Pa devedesetih došli neki loši pa nam sve razvalili. Neće biti.Ljudski materijal za "promene" stvaran je ranije. Ne namerno.
Sedamdesetih godina u javni život stupa generacija otškolovana u neslobodi i na zbrkanoj ideologiji.
Taj nesposobnjaković (hiljade njih), rasporedio se po celom političkom spektru. Od levih do desnih. I u prvoj i drugoj Srbiji.



Kao kontrolnu možemo uzeti bilo koju godinu i lako dokazati da smo SVE OVO imali i pre devedesetih.
Uzmimo period 1971-1974.Vreme kada se de jure
završava proces razbijanja Jugoslavije i Srbije.
Kako je reagovala inteligencija i "stručna javnost".
nastavak
Preporuke:
21
3
74 utorak, 06 maj 2014 14:00
"Panter" @Rđosav
Ne, Rđosave, vama je istina nedostižna. Prvo zato što ste komunista a drugo zato što ste bukvalista.

Duh vremena u Srbiji nije promenjen od 1945. godine. To je duh ANTISRPSTVA a sastavni je deo komunističke doktrine i politike srpskih komunista.Taj duh se ispoljavao na razne načine od 1945. do danas ali još uvek određuje našu sudbinu. U ono vreme to je bilo, između ostalog, stvaranjem autonomnih pokrajina u Srbiji - Vojvodine zbog navodne kulturne specifičnosti i KiM zbog etničkog sastava, ali ne i u Hrvatskoj, što bi bilo normalno - Dalmacije zbog istinske kulturne specifičnosti a Like, Banije, Korduna zbog etničkog sastava i izvršenog genocida. Ali srpski komunisti su na to ćutali. Zatim donošenjem Ustava iz 1974. po kome je Srbija postala institucionalni fenomen, Srbija van sebe same - ali srpski komunisti su opet ćutali... da ne nabrajam dalje.
nastavak...
Preporuke:
24
7
75 utorak, 06 maj 2014 14:16
Jovan T.
Spisku nesposobnih ministara dodajmo i mladog Udovičića, koji jeste bio sjajan vaterploista (svaka mu čast za to), ali je u prethodnu vladu ušao kao apsolvent, dakle još uvek samo student bez fakultetske diplome. Ne ѕnam da li je u međuvremenu i diplomirao, ali u svakom slučaju nema nikakvog radnog iskustva u svojoj struci za koju se školovao.
Preporuke:
11
0
76 utorak, 06 maj 2014 14:28
“Panter”@ Rđosav
Inače, srpske nacional-intelektualce Nedića, Dražu, Ljotića... su Angloamerikanci likvidirali ili isporučili svom velikom prijatelju, komunisti maršalu Titu. Ti isti Angloamerikanci, veliki prijatelji maršala Tita, su inače posle rata pacovskim kanalima spasavali sav evropski nacistički ološ ali su srpske nacional-intelektualce predali Titu. Zar vam to ništa ne govori? Oni su nam utrapili nazovi prestolonaslednika, oni su nas bombardovali i oni podržavaju sve postpetooktobarske vlade (uključujući i sadašnju) iz isključivog razloga da nastave titoističku politiku rasturanja Srbije.
A zašto se ta politika primila u Srbiji postoje dva razloga. Prvi, sprovodi se pomoću obilato finansirane džinovske mreže NVO u kojima haraju patološki srbomrzci -deca i unuci komunističkih funkcionera. Drugi razlog leži u 40-godišnjoj komunističkoj politici - obrazovnoj, kulturnoj, ekonomskoj... čiji jedini cilj je bio da se Srbi duhovno slome i fizički unište.
Preporuke:
26
8
77 utorak, 06 maj 2014 14:35
Comunac
Ajde, sta kukate! Srbija je nestala onog dana kada je Djindjic izabrane poslanike isterao iz skupstine, i da je to proslo kao nesto sasvim normalno. Sta se to sad zgrazamo, pa ovo je sve samo logicna posledica!
Preporuke:
10
7
78 utorak, 06 maj 2014 14:36
Spiritus
Koštunica je po majci od loze Vojvode Živojina Mišića, radi tačnosti informacije.
Preporuke:
16
11
79 utorak, 06 maj 2014 15:19
@coumnac
Ajde, sta kukate! Srbija je nestala onog dana kada je Djindjic izabrane poslanike isterao iz skupstine,


Ne, nego ranije, kada je banda razularena i divlja, na čelu sa VK i ZĐ palila Skupštinu.
Ako ikada proradi pravna država, robijaće i Koštunica i svi oni iz te bulumente koji nisu otišli Bogu na istinu.
Preporuke:
14
8
80 utorak, 06 maj 2014 15:20
brm
"Od revolucije 5. oktobra, ponovo je sve u rukama hrvatskih i slovenačkih krvnika i njihovih janičara."

u koje spadaju i tebi slični - Srbi iz karikature ..
toliko ste agresivni da se zahvaljujući vama glupost identifikuje sa srBstvom

angloamerikanci i pacovski kanali?
pa kad budete razlikovali engleze od amerikanaca, kao što ne govorite srbohrvati, biće vam jljasnije ko je pomogao a ko se borio protiv pacovskih kanala ..ko je podelio jugoslaviju na jalti a ko ju je ipak obnovio celovitu .. koj je bio za socijalističke republike na tlu Blakana još u doba i sa Štrossmajerom a ko za unitarnu naciju..
no u mraku su sve ovcokrave crne ..a za vas su čak i Nemačka i SAD isto
Preporuke:
4
16
81 utorak, 06 maj 2014 15:41
Miloš Kikić
@ "Panter": Vi pišete: "Inače, srpske nacional-intelektualce Nedića, Dražu, Ljotića... su Angloamerikanci likvidirali ili isporučili svom velikom prijatelju, komunisti maršalu Titu."

Niti su Nedić, Draža, Ljotić... bili nacional - srpski intelektualci, niti su ih angloamerikanci likvidirali ili isporučili Titu.
Nedić je, kažu, izvršio samoubistvo tokom posleratne istrage OZNE, Draža je uhvaćen od iste OZNE i pogubljen, takođe posle rata, a Ljotić poginuo pred sam kraj rata u saobraćajnoj nesreći u Italiji bežeći od te iste OZNE.
Sve ovo istine radi, ali ne može se može poreći da u Vašem komentaru, u ostalome, ima dosta istine.
Preporuke:
9
11
82 utorak, 06 maj 2014 16:04
Ujka Vasa za Rđosava
Cenjeni Rđosave, to sa veronaukom u našim školama nije ništa, nego vi ćete morati da se angažujete da se u Evropi ukinu DEMOHRIŠĆANSKE stranke koje postoje u svim zvanično sekularnim državama. I sve te stranke se zalažu, možete misliti, za poštovanje hrišćanskih-religijskih vrednosti u javnom životu.

Trebalo bi da očitate bukvicu i Britancima sa onom njihovom himnom "God save the queen", pa onda i Amerikancima koji štampaju državni novac (čuj državni!!!) sa natpisom "God bless America", a da ne govorim o zaklinjanju njihovog predsednika na Bibliju. U nemačkom Osnovnom zakonu doslovno piše: "Svesni svoje odgovornosti pred Bogom i pred ljudima...nemački narod usvaja ovaj osnovni zakon u skladu sa svojom konstitutivnom nadležnošću."
nastavak
Preporuke:
13
3
83 utorak, 06 maj 2014 16:06
Peter RV
Zakljucak:Samo Rusi mogu izvadit Srbe ...Buducnost Srpstva se nalazi u rukama Putina.Ako on prevlada u Ukrajini, za nas ima nade. Inace- nikakve!
Preporuke:
12
6
84 utorak, 06 maj 2014 16:10
Ujka Vasa za Rđosava
nastavak
U preambuli kanadske Povelje o pravima i slobodama, usvojenoj pre 25 godina, stoji da ona počiva „na principima koji priznaju supremaciju Boga i poštovanje prava“. Za vašu informaciju premijer Pjer Trido se protivio toj formulaciji da bi konačno rezignirano zaključio da Gospoda Boga verovatno nije briga da li se pominje u tom tekstu ili ne («I don't think God gives a damn whether he's in the constitution or not»!).

Bilo kako bilo, većina evropskih parlamenata počinje svoja zasedanja kolektivnim molitvama Bogu a o Južnoj Americi i da ne govorim.

Eto, Rđosave, tako vam stoje stvari u svetu, hoću da kažem u sekularnim državama.
Preporuke:
14
2
85 utorak, 06 maj 2014 16:29
Istorijski svedok događaja
Pre svega. BRAVO VELIKI ĐORĐE VUKADINOVIĆU!
1) U jedan tekst, na jednom mestu, Đorđe je skoncetrisao sve esencijalne štetne rezultate i karakteristike, u prvome redu, vladavine A.Vučića, sa uporednim kratkim presekom vladavine D(O)S-a. Iz izloženog, i bez toga, sledi da je vlada(vina) A.Vučića najštetnija od svih vlada Srba i Srbije koje su postojale od Prvog Srpskog ustanka do danas.
2) Vučićeva Vlada je obrazovana od ljudi koji nemaju RADNIH rezultata u životu, ni pisanih ni nepisanih, i nisu se ničim dokazali, a stavljeni su u Vladu po naredbi glavnokomandujuće Američke „bulumente“. Oni će najbolje pomagati Vučiću u izvršavanju imperijalnih naloga na uništavanju Srbije (dovoljno je da mu ne smetaju, nego da aplaudiraju, što i čine).
3) Pogledajmo fotografiju Vučićevog obraćanja „spontano“ okupljenim građanima (SNS vojnicima), oko koga su ministri koji mu aplaudiraju. Oni misle da će svojim aplauzima i drugom halabukom na uzurpiranim medijima Srbije sakriti
Preporuke:
13
1
86 utorak, 06 maj 2014 16:31
Istorijski svedok događaja
na uzurpiranim medijima Srbije sakriti svoju NAŠTAVNOST I BEZNAČAJNOST. Oni sebe ubeđuju da su „veliki“ a ne vide da su prozirni kao žabe u plitkim bistrim potocima.
4) Tačno je da u medijskoj pomrčini Srbije jedino postoji USA EU-ropska propaganda, bez ikakve mogućnosti da se čuje glas predstavnika višestruko okupiranog, ojađenog i obespravljenog naroda. I sve to proglašavaju „demokratskim vrednostima“. U suštini, radi se o jednom obliku diktature i fašizma nad potpuno obespravljenim narodom.
5) Vukadinoviću, u „stroju“ sam sa Tobom, koji treba da naraste do bataljona, tako da će naš pukovnik Jevtović imati posla, za šta će ga zahvalna OSLOBOĐENA Srbija unaprediti u generala.
Preporuke:
13
1
87 utorak, 06 maj 2014 16:41
Suljo Zilumbovic
Iako stanje još uvek nije tako alarmantno, istraživanja već drugu godinu beleže određeni pad gotovo svih patriotskih parametara

Da, jos uvek postoji 2.01% Patriota (SRS, Obraz i Nasi).
48% "srba" koji misle na puna creva "izabrase" dusmane koji ce im bacati mrvice s'vremena na vreme.
Cercil je bio korektan kada je zakljucio da "stada zasluzuje, one koje izaberu", pa ma sta to bilo.
Preporuke:
10
3
88 utorak, 06 maj 2014 16:47
Dragoš
Hvala vam Đorđe što budite moje pleme koje "mrtvijem snom spava."
Davno je pisac napisao:
- Vlast korumpira a apsolutna vlast apsolutno korumpira!
Preporuke:
11
1
89 utorak, 06 maj 2014 16:50
Tadić Ljubinka
Poštovani Gospodine,
Pažljivo sam pročitala Vaš tekst.Pored toga što se slažem sa svakom rečenicom i mišlju,volela bih da niste u pravu onoliko koliko jeste.Tužna sam jer smo već vekovima glineni golubovi zapada a ovaj poslenji dvadesetogodišnji odstrel celokupnog nam nacinalnog bića je završnica od koje ,bojim se, nećemo moći da se oporavimo nikada.
Pozdrav Vama i istomislenima.
Preporuke:
9
1
90 utorak, 06 maj 2014 16:58
Bojan, Priština
"Nasuprot tome, čini se kao da su Srbija i Srbi svoje bitke, pobede i poraze, strasti i uzlete ostavili daleko iza sebe, u geopolitičkim urvinama i bespuću dvadesetog veka. I sada, kao poražena država, umor(e)na nacija i dezorijentisana populacija, vegetiraju negde na margini života, istorije i svetskih zbivanja."

Evo ja nisam ni malo apatičan, dezorjentisan a po najviše nisam umoran, nego sam baš nestrpljiv i gorim od želje da nađemo način da zaustavimo pad pa da istovremeno svom snagom krenemo napred.

Zato predlažem vama uvaženi g. Đorđe Vukadinoviću, pošto godinama jedino vama verujem, sa vavašim se sajtom poistovećujem i čitajući nadograđujem.

Zato vas molim i predlažem, kao što ste nas ovde probrali i okupili hiljade nas koji svakog dana posećuju ovaj sajt. Nađite način da nas i napolju kao i u ovom virtuelnom svetu okupite da udružimo energiju znanje i resurse na korist svom rodu i zemlji.

Meni je ova propast, samo veći izazov, da nađemo način da vratimo staru slavu
Preporuke:
27
1
91 utorak, 06 maj 2014 17:43
Jasna*
Da Vucic i NIkolic nisu promenili stranu,do veka bi vladali Zuti(jer Radikali nikad nisu uspevali da formiraju vlast,iz prostog razloga sto niko nije hteo sa njima u koaliciju,kako se to kaze nisu imali koalicioni potencijal),tako da obrni okreni,dodje mu na isto,zuti ili SNS ,a da su ipak bolji SNS govori nedavno glasanje u SAvetu Evrope dve poslanice iz SNS i jedan iz SPSa glasali protiv izbacivanja Rusije iz Saveta Evrope,dve poslanice iz DSa i jedan iz URSa glasali za izbacivanje Rusije iz SE.VLada SNSa i SPSa nije uvela sankcije Rusiji ,a i prima ruske delegacije uprkos pritiscima SAD a.Juzni tok se gradi itd.Kome se ne svidja ima izbor-Zuti ,nek glasa za njih sledeci put ,druga opcija ne postoji.to vam je kao republikanci i demokrate u SADu,hteli ste "demoNkratiju" pa izvolte!
Preporuke:
3
20
92 utorak, 06 maj 2014 17:49
Jasna*@s.p.lajkovic
"Neka se patriotske stranke spreme za preuzimanje vlasti".E bas me nasmeja.A koje to,mislis one tri kombi stranke (Radete,staresine i penzionera Kostunica) sto nisu mogle da se ujedine ni oko zajednickog nastupa na proslim izborima,a pojednicano nijedna nije cenzus mogla da predje?E svasta ce se ovde procitati!
Preporuke:
6
15
93 utorak, 06 maj 2014 17:56
Žaba u loncu
Naslov u Blicu: Rusija je podržavala sve sankcije protiv Jugoslavije

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/463036/Rusija-je-podrzavala-sve-sankcije-protiv-Jugoslavije
Preporuke:
10
1
94 utorak, 06 maj 2014 18:40
Nikola Petković
Bravo majstore!
Preporuke:
7
1
95 utorak, 06 maj 2014 18:41
Da se sluge okrenu Rusiji?
Pa ovo ovde je Kijev. Gledajte slike iz Odese ako nekome nije jasno šta je uvedeno 5 oktobra 2000.
Tada je došao kraj, ne samo Srbiji, već je i kolektivni mozak naroda ugašen. Iz ovoga nema izlaza, sve što ostaje u suženoj svesti pojedinca može da zameni mašina, a pojmovi razmišljanja, slobodne volje i zdravog razuma se genetski brišu nižoj vrsti, svima izuzev sortiranim bogatim upravljačima - klasi manipulatora.
Divićemo se slobodnoj volji u prirodi (pitanje da li taj pojam više i shvatamo), ali povratka nema, gotovo je.
Preporuke:
13
0
96 utorak, 06 maj 2014 18:46
„Panter“ @ Miloš Kikić
Dana 4. oktobra 1944, Nedićeva vlada je raspuštena a on je po odluci Nemaca 6. oktobra prebačen u Kicbil u Austriji gde su bile smeštene sve vlade zemalja koje su Nemci okupirali. Britanske snage su 1. januara 1946. prebacile Milana Nedića iz Austrije u Jugoslaviju i predale ga novim jugoslovenskim vlastima, tačnije OZNI. Beogradske novine su 4. februara 1946. objavile da je Nedić u zatvoru izvršio samoubistvo.

Ljotić je 25. aprila 1945. nastradao u saobraćjnoj nesreći kod Ajdovščine pod nejasnim okolnostima. Britanci su sve ljotićevce koji su prešli u Austriju predali komunističkim vlastima u Beogradu.

Pod uticajem Čerčila kralj Petar II je 12. septembra 1944. preko radija pozvao sve Srbe, Hrvate i Slovence da se stave pod vođstvo Josip Broza Tita. Time su Britanci zapečatili Dražinu sudbinu.
Preporuke:
12
3
97 utorak, 06 maj 2014 18:49
Samuilo prostačina sa zakašnjenjem
Sve je u redu.Komentar Đorđev uverljiv, logičan, uglavnom( u najvećoj meri) tačan.Sravično je nešto drugo:mi nemamo izlaza.Kuda, s kim, gde.Pogledajte ko ostaje na sceni.To nije ni sjaši Kurta da uzjaši Murta.To su kurtomutrovići. Šešelj bi uneo metež.Koštunici bih oprostio neobaveštenost.Milošević bi danas bio veliki. S tim što ja smatram da su ga Ameri uništili a onda kad su ga ubili, oljagali preko naših da bi bili abolirani od bombardovanja.Ajte, sastavite dve druge partije kao alternativu.Napravite vladu eksperata i nađite način da je izvedemo na scenu.Idemo u propast , sve vidimo a spasa nema.Ulica?Ovako bez koncepta, ovako izdeljeni ovako prividno svi za EU grobnicu,ovako bez partije koja neće u EU,mi smo bačeni u čeljust aždaje koja će nas progutati za doručak.Gde i s kim?Mikad nismo tako bili bez alternative, nikad bez snage da igde išta učinimo.Slažem se Đorđe.Ali kuda sad.Kako.Sto dana,proći će četiri godine.Ostaćemo bez cvonjka.Primer za bedu.A nema nikoga da vidi, da povede
Preporuke:
19
2
98 utorak, 06 maj 2014 19:06
Samuilo prostačina dodatak
I samo još nešto:Vučić ne laže.Sve ovo što mi predviđamo, on je rekao da će se dogoditi.Mi žrtvujemo svoj sledći izbor-rekao je.Znate li šta to znači.On će nas baciti na dno jer ne ume drugo.Sa dna sve što vam se dogodi je boljitak.Sve je rekao.Narod je tu sudbinu izabrao.Znate li zašto?Zato što su ubijeni duh Milioševića, Šešelja,Pašića.Krađorđa, Miloša Obrenovića.Zato što nas više nema ,što smo pozobani od Angele i Obame, od Kandićke i Basare, što smo sahranili sve velikane,što ne umemo da veličamo one koji su živi, što smo u sporu sami sa sobom jer su nas namestili, jer su to hteli, to izumeli kao način da uništavaju one koji nešto znače, smeju i mogu.
Preporuke:
15
2
99 utorak, 06 maj 2014 19:29
Suljo Zumbulovic
Rusija je podržavala sve sankcije protiv Jugoslavije

1998 Yeltsinija je podrzavala sankcije, Rusija je OSLOBODJENJA dolaskom Vladimira Velika.
Blic je promovise interese okupatora i neprijatelja Srbstva, to je makar svakom Srbinu jasno.
Preporuke:
10
0
100 utorak, 06 maj 2014 19:39
Umešač @ "Panter"
Posle svega ne bi me čudilo da u srpskoj drami čiji autor je MI6, u poslednjem činu kao spasilac bude krunisan za kralja "prestolonaslednik", a opljačkana, očerupana, predkumanovska Srbija bude proglašena za kraljevinu. Sada verovatno prisustvujemo pretposlednjem činu te drame.

Unezvereni, uplašeni, dovedeni do prosjačkog štapa, ljudi će govoriti - pa tako je možda najbolje. Za koga da glasamo? Svi su isti.
Preporuke:
16
0
101 utorak, 06 maj 2014 21:27
Rade
Bravo Đorđe, kao i uvek, pravi tekst u pravo vreme! Napisano tako da je sve svima jasno. Puno pozdrava.
Preporuke:
7
1
102 utorak, 06 maj 2014 21:51
Dragan Ristić
Sjajna analiza stanja Države i Nacije , mada bi situaciju mnogo plastičnije opisao neki vulgarni teks obogaćen bogatim psovačkim arsenalom .Ali to ne priliči ni gospodinu Vukadinoviću ni nama koji pratimo ovaj sajt .Tekstu nemam šta da dodam niti da oduzmem , sem što ću izneti svoje mišljenje o jednoj dilemi u njemu i dati jedan predlog .
Mišljenje : Poštovani gospodine Vukadinoviću , neuporedivo veća šteta , i materijalna i moralna , je Srbima i Srbiji naneta postpetooktobarskim ,,prijateljstvom,, i poluokupacijom nego sankcijama i bobardovanjem , a vrhunac svega su poslednje dve godine kada je neviđenom prevarom bukvalno uništena narodna nada i sve ono što nas je činilo Srbima .
Predlog :Prdlažem svim ljudima kojima je ostalo bar zrno razuma ,hrabrosti i dostojanstva , da na ovim stranicama , ali i na svim drugim mestima i u prilikama , gde je to moguće ,daju konkretne predloge o tome šta nam je činiti da bi spasli svoj obraz ,Državu i Narod .
Preporuke:
8
0
103 utorak, 06 maj 2014 22:34
Petar Veliki
Tragična istina. Samo budla ne vidi gde nas ovi vode. Ovakav politički salto-mortale može se videti samo u Srbiji. Nacionalisti pa evrofanatici.Totalno ludilo.
Doveli su me u stanje da bih prosto voleo da Rusija ukine sve povlastice i olakšice Srbiji koja se kao i do sad u istoriji Bogu i Rusima obraća se samo kad je gusto. Čim oluja prođe naše vlade okreću se našim neprijateljima. Ljudi to je bolest. O kvalitetu postvljenih kadrova kao i kvalitetu novih SNS kadrova na lokalu i u firmi u kojoj radim a državna je mogao bi se roman napisati. Srbija je autentični predstavnik Orvelove 1984. Ministarstva vode nestručni ljudi,državna preduzeća, zdravstvo i školstvo još gori. Užas. Ovi slepci koji ne vide da pohapšeni tajkuni ne vraćaju pokradeni novac, da ne plaćaju prez i da će sve lopovluke platiti sirotinja smanjenjem i ovako malih primanja prvi će nastradati. A oni nek dalje veruju u bolje sutra. Bojim se da će bolje sutra biti malo sutra.
Opasnije je sad kritikovati vlast nego za vreme Slobe.
Preporuke:
12
1
104 utorak, 06 maj 2014 22:42
Rđosav
Druga vlada Zorana Đinđića se polako kompletira:Blic: Vlada Srbije na jutrošnjoj sednici postavila je direktora beogradskog Instituta za fiziku dr Aleksandra Belića za državnog sekretara u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, - ovaj Belić žut do koske. Već je bio neki "čimbenik" za Đinđićeva vakta, tamo negde 2002. (neki pomoćnik kod Domazeta valjda.) Anegdota iz tih dana: Šijački traži boravak u Izraelu, a Belić se iščuđava: "pa šta će sad u Izraelu kad Izrael kreće ovako (pokret rukom nadole, kao avion u poniranju) a mi krećemo ovako (pokret rukom kao avion u penjanju)?! Tako da - ja bi` kolegi Beliću (opet fizičar? - džaba fizika kad si ...) platio (iz budžeta, nego kako) jedno putovanje do Izraela, da ispita da li je Izrael već opičio o ledinu. A da smo mi uzleteli - pa to se zna, vidi se izdaleka.A Vučko gazi dalje. Reciklira Đinđićeve kadrove. Kompleksi su čudo...
Preporuke:
12
4
105 sreda, 07 maj 2014 00:09
Večito zakeralo
Ovo je nastavak. Dakle, Ministrsvo inostranih poslova je u neku ruku u rangu Vlade.Dačiću je data velika čast, ogromna odgovornost da bude ministar inostranih dela.U velikim zemlja, a i malim, najpoznate političke ličnosti imenovane su za ministre inostranih dela. Greške bilo kog drugog ministrstva su u suštini interne(noramalno mogu biti katastrofalne za narod),ali greške MIP se ne praštaju, one su međunarodnog i unutrašnje karaktera, one se "praštaju" samo ako suprotna strana prihvati izvinjenje,što se retko događa, jer uglavnom ostave velike posledice.Sva unutrašnja politika se oslikava u MIP (MSP), koje je političko i diplomatsko ogeldalo zemlje. Dačić, u normalinm uslovima nikada ne bi mogao biti ministar spoljnih poslova.Nema nijednu predispoziciju za to mesto, pogotovo što ne govori bitne diplomatske jezike. Za desetak dana ministrovanja dao je desetak "ludih" izjava. Ministr inostranih delka se ne pojavljuje svakodnevno u medijima, koji ga izigravaju, odnosno mnogo priča, a u toj
Preporuke:
3
0
106 sreda, 07 maj 2014 00:33
Večito zakeralo
priči kaže i gomilu gluposti, posebno što pokaže totalno nepoznavanje rada MIP i DKP. On se ne može osloboditi od partiijske šatrovštine i mitingaškog rečnika, zato u prvom intervjuu kaže: "Neka mi izađe na crtu ko sme", misleći na strane partnere, a zatim "Dovešću Obamu i Putina u Beograd".Ministr inostrani dela mora da ima diplomatsku, finu terminologiju. Nisu ni Obama ni Putin deca da će ih on uzeti za ruku i dovesti.A šta da ih i "dovede" Zatim javno oduzima prava po Ustavu predsedniku Nikoliću i kaže "da niko neće biti imenovan za ambasadora dok ne odobri Vučić", da bi sutradan, nakon verovatno Nikoilićeve opomene, ponovo u Dnevniku javne televizije spustio loptu i spomenuo Predsenika.Doveo je za genseka Odalovića, što je greška prve vrste. Za genseka u MIP se postavlja diplomata sa tridesetogodišnjim iskustvom, s obzirom na poslove i zadatke koje treba da ovavlja. Nije podneo inauguralni govor, svima zaposlenim i za javnost,jer i ne zna šta rade i šta bi trebalo da rade MIP i DKP.
Preporuke:
3
0
107 sreda, 07 maj 2014 00:55
Mićko
Juče pogrešno shvaćena poslednja dva pasusa. :(
Nema veze, idemo dalje. Dokle stignemo.
Preporuke:
0
0
108 sreda, 07 maj 2014 01:06
Večito zakeralo
Od petooktobarske piromanske revolucije,Srbija je imala nesreću da ministri inostranih,Svilanović, Drašković,Jeremić,Mrkić budu najcrnje karike u vladama.Dačić će počiniti najviše grešaka, iako sam mislio da posle navedenih niko neće moći toliko zla nanijeti srpskom narodu.U doba tog omrznutog socijalizma Mojsov, Minić, Dizdarević (što sam ja bio svedok),pripremali su se po dve godine ranije. Dostavljali smo im sve telegrame, pravlilnike, zapisnike sa kologijuma, sa konferencija za štampu (koje je ukinuo Svilanović,zbog 500 spoljnih politika),putovali su u delegacijama ili predvodili delegacije na mnogim međunarodnim i bileteralnim skupovima.Onda su imenovani za ministra. Ovde su ministri geneijalni svaštari, menjaju resore kao ja čarape.Oni su ustvari sakupljeni s koca i konopca.U Vladi su i ekonomske ubice, što je naređnje američke administracije.Ako je Dačić nečiji izbor, onda je izbor Brisela, sa tim Rusi nemaju nikakve veze. Dačić će otići na političko smetliše posle brzog pada vlade.
Preporuke:
6
0
109 sreda, 07 maj 2014 09:29
ukrajinski sindrom
"Tektonski potresi"su kao zemljotres,cunami,mogu ih osetiti samo najsavremeniji stručni kapaciteti ili šestim čulom obdareni.
Društvo jeste deo prirode,ali se ne mogu automatski,analogijom,kibernetskim principima Norberta Vinera,precizno predviđati politički događaji ili ekonomske krize.
Bez obzira što zakonitosti postoje i inputi u određenim uslovima daju autpute određenih veličina.
Postoje naravno i"kreatori"takvih događanja(npr.javnog mnjenja)ali događaji i pored najbolje volje,truda i sredstava odu često u nepredvidivom ili"pogrešnom"pravcu.
Događaji u i oko Ukrajine,započeti Sirijskom krizom(nadovezanom Arapskim prolećima)uticajem kosovskog problema,predstavljaju vrstu istorijske vododelnice u značajom istorijskom periodu.
Ko se ne snađe i na vreme ne uhvati voz(vetar)promena,zgaziće ga vreme.
Preporuke:
2
0
110 sreda, 07 maj 2014 10:03
@ukrajinski sindrom
Evo,ja bih da uhvatim taj "voz(vetar) promena" da me ne bi pregazilo vreme. Šta mi konkretno savetujete? Za koga da navijam?
Preporuke:
2
1
111 sreda, 07 maj 2014 16:34
Slavomir Srpski, da li je casa poluprazna ili polupuna?
Nasuprot tome,čini se kao da su Srbija i Srbi svoje bitke,pobede i poraze,strasti i uzlete ostavili daleko iza sebe,u geopolitičkim urvinama i bespuću dvadesetog veka.I sada,kao poražena država, umor(e)na nacija i dezorijentisana populacija,vegetiraju negde na margini života, istorije i svetskih zbivanja.

Cak i da se to cini,ipak samrtniku u postelju ne treba reci da vide svi da umire,vec ga ohrabrivati da ostane i da se bori za zivot.Zaista je tragicno da mi samrtniku u postelji pokazujemo kako umire. Bez obzira koliko je to tacno.Radi se o humanitarnom etickom principu.

Jer ako prihvatimo ovu tezu,onda sami sebi vezujemo ruke i noge.Mi JESMO porazena i poluokupirana drzava kojoj vladu prave strane ambasade(i Ruska medju njima).Dosli smo na dno gde cak i oni koji nekada Slobi verovase da smo u Kumanovu pobedili,sami uvidjaju da smo onda malodusno ostavili KIM izvan Srbije i dali tudjincima da "upravljaju".To sto smo ucinili bez da smo fakticki i vojno izgubili je najveci pad.
Preporuke:
2
0
112 sreda, 07 maj 2014 16:59
@@
Ukrajinski sindrom
Mi srbi smo skloni mnogo više da se opredeljujemo prema emocijama nego razumu.
Shodno tome,verujemo da je moguće i ono što izgleda nemoguće.
Neko se naprimer u sklopu"tektonskih potresa"i inače,opredeljuje za srpsko Kosovo.
I pozdravlja Novorosiju.
Preporuke:
1
0
113 sreda, 07 maj 2014 19:05
Srbin
Ovaj put je ocigledna podela izmedju istoka i zapada i ko se "preracuna" i odabere pogresnu stranu, platice ceh kao sto smo ga mi placali u celom proteklom veku pogresnim postupcima. I sad se okrecemo neprepoznatljivom Vucicu tipu, koji od kad je dosao na vlast, ne lici na sebe i sto je najgore, narod koji ga poznaje, naseo je na to sto se prodaje kao Dr Dzekil a znan je kao G-din. Hajd. Covek koji po svaku cenu bira EU i time nas osudjuje na propast.A sudeci po nasim postupcima u proteklih sto godina, i desetkovanja svog stanovnistva, nece zacuditi ako se i ovaj put okrenemo u pogresnom pravcu i tako zapecatimo svoju sudbinu kao veciti gubitnici.Ostaje nam da se pored ovog Vucica na vlasti, samo u Boga uzdamo. Na kraju krajeva mi kao Ortodoksni trebalo bi da se setimo: Ko se u ljude uzda, taj gradi na pesku.Ne znam sta se kaze za one koji se u Vucica uzdaju.
Preporuke:
3
0
114 sreda, 07 maj 2014 19:40
Patnica
Vladari i oni koji im , u svim izborima , daju drzavu da cine s njome sta hoce , imaju jednu zajednicku bolest : 'stokholmski sindrom' . Od mene samo to , jer mi je toliko muka od takvog naroda i inteligencije koja cuti , kada ne bi trebalo da cuti ..., a prozbori post factum...
Preporuke:
2
1
115 sreda, 07 maj 2014 20:10
Bojan Todorović
Dirljiv je autorov žal za „lojalnom izbornom bazom“ Šešelja i Miloševića. Čini mi se uz dosta napora, ali uporno i odlučno Đorđe ih kiti eufemizmima, glanca, šminka i doteruje, ne bi li na kraju delovali kao nešto dobro i vredno, nešto za čim valja žaliti.Nisu se preterano razumeli u visoku politiku, ali su instiktivno voleli ili mrzeli kako treba – reče on.Oni se Đorđe nisu razumeli ni u šta.Bez namere da vređam ( tu je bilo dosta mojih rođaka i komšija ) ali to je bila bezumna masa. Podložna manipulaciji, ratnohuškačkoj propagandi i zastrašivanju do te mere da se njima moglo upravljati skoro do nivoa dresure, a to su beskrupulozni zločinci Milošević i Šešelj obilato koristili.Podilazili su njihovom neznanju, gluposti, sujeti i inatu, zastrašivali ih i ucenjivali nudeći se kao spasioci iživljavajući svoje mesijanske komplekse i naveli ih da čine tako besmislene i ludačke poteze, da podržavaju i hvale sumanute, zločinačke akciije.
Preporuke:
2
4
116 četvrtak, 08 maj 2014 12:17
Sima Mišić
Odličan tekst.

Svaka čast gos. Vukadinoviću!
Preporuke:
3
0
117 petak, 09 maj 2014 19:24
Bare@Micko
Sta si pogresno shvatio, Micko? Tekst je vrh, Vukadinovic car.
I dobro si rekao u prvom komentaru... Sve cesce i meni se cini... Vrijeme je da se krene
Preporuke:
1
0
118 petak, 09 maj 2014 23:06
krčmarica
Po meni, ovaj tekst je nastavak teksta iz avgusta 2013. "Kako se kalio vođa".
Preporuke:
2
0
119 petak, 09 maj 2014 23:54
Dr Jela Bisic
Opis B. Todorovica je dobar, tacan opis srpskog birackopg tela. Za sva vremena. Nisu se oni nista promenili od vremena Milosevica( i od pre) vec su samo, kao " dobri" paraziti-nasli nove domacine. Blago nama.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner