петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Лажне дилеме, или зашто треба подржати Русију

Kоментари (123) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 04 април 2014 13:25
Драган
Треба да подржимо Русију, зато што је Запад, то јест западни пулени, у Украјини као и ономад на Косову, први повукао ногу, пустио духа из боце и покушао да стави Москву пред свршен чин. Није ова драма почела кримским референдумом о прикључењу Русији, као што се покушава представити. Ово је историјска и геополитичка драма/битка око Украјине, а Крим је само последица онога што се догађало и догодило на улицама Кијева, од снајперске ватре на полицију и демонстранте до јавног пребијања председника парламента, посланика и директора државне телевизије.



Слажем се.

Одлична анализа, свака част Ђорђе.
Препоруке:
224
7
2 петак, 04 април 2014 13:27
Mарко Миљанов
Браво Ђорђе
Препоруке:
184
5
3 петак, 04 април 2014 13:30
.....
Постоји једна перфидна врста антирусизма, потенцијално гора чак и од отворене русофобије, која се представља као „реал-патриотизам“



Е ово је срж целе приче. До сада смо могли да видимо, и то небројано пута, какав став о Русији имају водећи играчи у СНС-у. Довољно је, за почетак рећи само једно има - Зорана.
Препоруке:
215
3
4 петак, 04 април 2014 13:34
1244
Дуже време паратим текстове, наступе и изјаве господина Вукадиновића, и имам један велики проблем. Никако не могу да се одлучим на којој позицији би дао свој максимум, односно, са које позиције би могао највише да уради за Србију:

- премијер

или

- председник
Препоруке:
138
12
5 петак, 04 април 2014 13:35
Горан Јевтовић
Браво, браво Ђорђе!
У ослобођеној Србији, предлог - министар спољних послова.
Препоруке:
193
12
6 петак, 04 април 2014 13:37
..........
Нема се шта додати тексту. Све је лепо речено, са правим и тачним паралелама, анализама и закључцима.
Препоруке:
124
1
7 петак, 04 април 2014 13:38
Milan
Bravo! Precizno, koncizno i celovito, ali pre svega logicno.
Препоруке:
123
1
8 петак, 04 април 2014 13:39
Д.Ј.
Драги Ђорђе, свака Вам је ка Његошева!
Препоруке:
118
3
9 петак, 04 април 2014 13:44
јања
Вучић одлично зна какв је доминантан став народа око Русије, каква осећања постоје. Зато и не сме да се отворено стави на страну Запада. За сада је тако. Погледајте само предходни текст Ђ. Вукадиновића и оне табела са подацима како је СНС, тј. Вучић, ''превео'' своје гласаче од евроскептика ка еврофилима, бојим се да му је наредни задатак да то исто уради и око Русије, да смањи подршку/љубав коју Срби осећају према Русији.



Маестралан текст!
Препоруке:
159
1
10 петак, 04 април 2014 13:52
Дринко Кончаревић
Зашто се не формира влада, иако су испуњени сви услови? (уз услов да знамо све услове). Тренутно, много се мање губи без владе. Ако за пар дана Путин крене на Украјину, онда је све решено и без реаговања наше владе. Тада смо избегли сваки сукоб, свако сучељавање и са Истоком и са Западом. Друга ствар јесу новци? Одакле их намакнути? Без новаца Влада и није Влада. формирање Владе у мају, значи оцена "сто дана владе" даваће се у време августовских одмора. Још једна прилика да се влада "провуче" у општој летаргији која нам се увлачи у све поре овог нашег јадног живота. Што год да се деси, није се десило, јер смо постали индиферентни. Или, није се десило нама, већ тамо неким другим људима. А шта ми имамо са њима? Дилеме, трилеме? Нама нема више шта да се деси. Будућност? Од нас, свет не зависи. А опет, може да нам се деси, можда нешто лепо? Никад се не зна. Може да нам се деси нешто лепо а да то не приметимо. Огулали смо. Еј Ви на Истоку и на Западу, огуглали смо, баш нас брига за све.
Препоруке:
83
2
11 петак, 04 април 2014 14:10
Београђанин
Нема вд ппв м. да тако нешто уради.
Препоруке:
89
0
12 петак, 04 април 2014 14:11
istoričarka
Svaka čast Đorđe. Srbija je rupa kojom vladaju polupismeni, korumpirani i nemaštoviti petokolonaši, koji za sve krive neke druge predhodnike.
Препоруке:
128
2
13 петак, 04 април 2014 14:12
Зоран Ђорђевић
Сјајан текст, као и увек.
Ово сам издвојио:
Хоћу рећи да, уместо што се готово извињава, Србија је та која би, бар сада, на петнаестогодишњицу НАТО бомбардовања, требала и морала да тражи сатисфакцију и извињење.
То је прилика коју не би требало пропустити. Па шта буде. Доста је било једностраног извињавања.
Препоруке:
125
1
14 петак, 04 април 2014 14:14
МАРКО
Хвала професору Вукадиновићу на овом одличном тексту, односно анализи. Несрећа по српски народ је што се на његовом челу увијек налазе неке барабе које још веће барабе могу лагано уцјењивати због личних криминалних радњи. Да се на челу Србије нађе неки честити српски домаћин, свакако да би се званична Србија много лакше одредила о овом питању о коме се српском руководству никада није било лакше одредити.
Препоруке:
92
2
15 петак, 04 април 2014 14:22
Vera Nastasovic
Sasvim tačno, ovo nam je poslednja prilika da se konačno osvestimo i počnemo da radimo u interesu Srbije. Odavni je poznato da niko ne poštuje poltrone i ulizice, koristi ih ali ih ne poštuje. Na prvi znak makar najave otpora ovom zulumu koji trpimo od EU u formi molbe Aleksandra Vučića da nas ne teraju da radimo protiv Rusije, Nemačka je ustuknula i rekla da nas razume. Zar to nije znak vladi u nastajanju koji kurs treba da uzme? Ja mislim da je i prosečnom građaninu Srbije jasno šta je za nas racionalno i korisno u ovom trenutku. Ali ne, mi to nećemo uraditi. Umesto toga, trpimo Majkla Devenporta da nam drži lekcije o demokratiji i priča kako nije u demokratskom stilu pravljenje spisaka neistomišljenika! A šta je onda pravljenje spiskova Ruskih građana koji se stavljaju na crne liste EU i Amerike? Zar je to demkoratska procedura? Zar su njihove crne liste opravdane a ove Srpske su opasnije?
Препоруке:
91
1
16 петак, 04 април 2014 14:22
Rade
Bravo Djordje! Kao i uvek, brilijantno i u srz!
Препоруке:
67
1
17 петак, 04 април 2014 14:33
Veritas Triumphus
Vukadinovic je lepo sve rekao...ali, da li bilo ko misli da u ovoj vladi sedi bilo ko, ko bi podrzao rusiju, zar mislite da je to vucic, nikolic, zorana....pa ljudi moji, ti ljudi rade protiv juznog toka, zivi bili pa videli, juzni tok nece prolaziti zbog nas nego zbog evrope, i te pare od tranzita ce nam uzeti, oni ce cak i gas prodavati....koga vi u ovoj garnituri vidite da bi mogao da se eto kao izjasni, pa oni su dali 15% teritorije srbije sa sve narodom, pa kome sad da kazu bilo sta, njih vise niko i ne uzima za ozbiljnio sta god rekli ili ne rekli.
Препоруке:
78
2
18 петак, 04 април 2014 14:47
Ukrajina/KiM
Razgrtati pomrcinu, osvetljavati laz i istinu, to je sebi Djordje stavio u zadatak.
Naravno da ne treba odgovarati na stupidna pitanja i zauzimati stav oko laznih dilema. Nema dileme: Ukrajina je komunitickim zavrzlamama otdvjena istorijska teritorija Rusije, bas kao sto se danas dogadja sa srpskim srcem, KiM. I tacno, Krim je u tako ispravno postavljenoj stvari, isto sto i sever KiM. Srbija treba da podrzi Rusiju i one snage u Ukrajini koje su za prisajedinjenje svojoj matruski, kao sto ce nastojati da u okvire svoje drzavnosti u potpunosti povrati teritoriju svoje svete zemlje Kosovo i Metohiju. Tako ce i biti.
Препоруке:
69
1
19 петак, 04 април 2014 14:55
Zora@Veritas Triumphus
Sve je tako kako kazete. No, verujem, ako Putin ima penicilin za Obamu, ne sumnjam da ima neutralizujucu vakcinu za velicine poput Zorane, Vucica i ostale boranije. Ne izgleda mi verovatno da Rusija ne zna da je njen ogroman interes da ne pusti Srbiju niz vodu. Ako ne jednako, odmah posle Ukrajine, Srbija je prioritet Rusije. Tako da ce se ovi mozda i koprcati, ali u tom slucaju dugo nece potrajati.
Препоруке:
77
1
20 петак, 04 април 2014 15:03
реално

петак, 04 април 2014 1244
Дуже време паратим текстове, наступе и изјаве господина Вукадиновић ... Никако не могу да се одлучим на којој позицији би дао свој максимум, - премијер или - председник


Немојте да се заваравате. За председника/премијера је потребна велика странка, доста пара и (бар) неколико година рада уз подршку медија и страних фактора.
Сем тога, иако је одличан политички аналитичар, г. Вукадиновић није добар у наступу на онај начин на који то захтева савремени политички маркетинг. Нешто као код Коштунице, само другачије.
Препоруке:
17
66
21 петак, 04 април 2014 15:16
boban
Srbija bi morala otvoreno podrzavati pripajanje Krima Rusiji ,zato sto taj stav podrzava ponovno pripajanje Kosova Srbiji.
Kosovo I Krim do 1999. nisu bili u uporedivom statusu.
Kosovo je bilo deo Srbije,gde je I pripadalo.
Krim je bio deo Ukrajine,gde nije pripadao.
Tek kada je Kosovo oteto od Srbije,Kosovo I Krim su se izjednacili u statusu.
Srbi su se na Kosovu tek od 1999. poceli osecati onako kako su se Rusi na Krimu osecali od 1990., kada su odcepljeni od Rusije I pripali Ukrajini.
Krim se vratio Rusiji.Kosovo je ostalo van Srbije.
Iz toga proizilazi da Srbija mora podrzati pripajanje Krima Rusiji.
Препоруке:
82
1
22 петак, 04 април 2014 15:26
Србин
Лажне дилеме су код лажова и превараната, а ми Срби, прави Срби, волимо Русију и подржавамо је без остатка.
Препоруке:
112
1
23 петак, 04 април 2014 15:35
уместо што се готово извињава....
е, наш Ђорђе, живи ви нама били!
Препоруке:
67
0
24 петак, 04 април 2014 15:37
зека
Тачно је и тако је!
Препоруке:
49
1
25 петак, 04 април 2014 15:52
Slavomir Srpski, ko ce kome ako nece svoj svome?
Trba podrzati Rusiju ali neformalno i iza javnosti. Dakle voditi real-politik politicke Neutralnosti, koja je sada kada je DSS ispala iz Skupstine preuzeta bas od naprdnjaka i njihovog Vozda. Bolje ce oni sprovesti ideju politicke neutralnosti, kako sto su ranije bolje sproveli program Tadica od samog Tadica, pa je i Tadic ispao iz vlasti.

Elem, stav da je "svima poznat stav Srbije i da se on nije ni za dlaku izmenuo" je najbolji oblik politickog neutralizma, i to po evropskim vrednostima (ako ste to razumeli).

Drugi dokaz da je ovakav stav Vucica najvise hvaljen upravo od Rusije i ruskog ambasadora u Beogradu, koji su avno objavili (iako ih niko nije vukao za usi), da su potpuno i svesrdno zadovoljni i zahvani Vucicu za ovake lepo i neutralno izrecene stavove. Vucic ima jedrda puna vetra ne samo o post-prdjnaka i naprd-njaka jec i od svemocne Rusije, sto svakako nije malo, pogotovo za ovaj umanjeni preostali deo Serbije. Zar ne?
Препоруке:
16
53
26 петак, 04 април 2014 15:59
Nenad
Djordje ne shvata da A. Vucic ima podrsku stranog faktora. To je danas najvaznije. To ljudi u Srbiji cene. Da je neka sila uz tebe. Amerika je najveca sila.
Narod zeli na stranu pobednika, narod obozava zapad, putovanja na zapad i zapadne vrednosti. Zato, ako treba da osudimo Rusiju neka Vucic to ucini. On ima nas mandat, mandat vecine stanovnika Srbije.
Препоруке:
10
107
27 петак, 04 април 2014 16:08
Форевер Јанг
Ђорђе је један од водећих српских интелектуалаца и подразумева се да кад нешто објави да је то за "браво". Ђорђе и још 5-6 интелектуалаца који са њим држе овај НСПМ, комотно могу да воде ову земљу ка спасењу, а да им не треба никакво браво. Ко тражи праве петриоте, овде ће их наћи. А сад:Браво Ђорђе!
Препоруке:
61
1
28 петак, 04 април 2014 16:21
Млади Џедај
Јесте Руси су у праву, али ми смо острво у НАТО мору и можда није мудро да много таласамо.

Запад већ годинама крцка руске савезнике и независне државице по свету, померајући геополитичку границу ка Русији. А Русија одговара колико може и хоће, али је генерално у дефанзиви, и мање више само купује време.

Русија се двапут одбранила од Запада. Надам се да ће и овај пут.

А ми можемо за промену да пропустимо један глобални обрачун.
Препоруке:
25
48
29 петак, 04 април 2014 17:25
ово треба утувити
Коначно, кад смо већ код историјско-географских паралела, шта мислите о томе да мало променимо перспективу, то јест, да за тренутак одбацимо наметнуту аналогију и не гледамо на Крим као на Косово, него на Косово (или Црну Гору, Босну и Херцеговину) као на Украјину, односно, вештачки отуђени и откинути део органског националног ткива (при чему би онда Крим, у неку руку, био аналогон северу Косова и Метохије). На тај начин се, још боље види зашто је дилема „подржати или не подржати Русију око Крима“ лажна и зашто је та подршка и доследна и праведна и суштински у складу са српским националним интересима.

Ово је суштина, коју треба колико год је могуће раширити по мрежама и српским ушима, запушеним од сапуница и таблоида. Заиста, браво за Ђорђа и НСПМ.
Препоруке:
52
1
30 петак, 04 април 2014 17:28
Драгош
...Понављам: не због „захвалности“, не због дуга или „старог пријатељства“ – већ зато што је Русија у праву...

То је Ђорђе, управо поента. ПРАВО више не постоји, стигло је време о коме је Орвел писао:
-рат је мир
-слобода је ропство
-незнање је моћ!
Народу коме је од ПРАВА и ПРАВДЕ и ПАТРИОТИЗМА важније шта ће вечерас бити на фарми или са Сулејманом - таквом народу се не може помоћи. Власти то највише одговара.
Филозоф Слотердајк је описао наше време речима:
- власт је постала сувишна јер је глупост постала општа.
Препоруке:
68
0
31 петак, 04 април 2014 17:32
Pol Korektan
@Forever JangMožda je Vašoj pažnji promakao jednostavni fakat da G-din Vukadinović uz ''... pet-šest intelektualaca koji vode NSPM'' nije uspeo ništa da *objasni* . Niti on , niti G-din Antonić nisu uspeli da promene tok misli ''naroda'' i da ga ga prosvetle / bar u meri da ne glasa u ovolikom broju ili procentu, kako vam više prija, a za pol. opciju koju sada napadaju/. Dakle, nema ih više na svim televizijama što je dobro na paradoksalan način jer kao da su ranijom inflacijom svoga pojavljivanja pred očima javnosti nehotice podržavali DS koji je pao, ali nikako zbog kritika Đ.V i ''drugih'' već zbog sasvim drugih razloga. Sada, kada bi bilo dobro da na svim televizijama otkriju šta to ne valja u novoj vlasti, sada izgleda nekako prekasno. Ili jednostavno ih novouspostavljeni stil vladanja polako udaljava od javnosti. ''Daleko od očiju, daleko od politike...''.
Препоруке:
15
37
32 петак, 04 април 2014 17:35
Nibor
Sjajan tekst g. Vukadinoviću!Čudi me samo kako se povodom teksta nije oglasila ona čuvena zaštitnica PPV, ona, koju neko ,nedavno, nazva Belom polarnom Lisicom.
O kako se ona lepo uklapa u deo o lažnoj dilemi. Ta Lija je Lija sa stilom. Ne znamo mi još ništa o tome, šta su ovi naši sadašnji, a istovremeno i budući, obećali ili morali da obećaju, onima koji već decenijama sastavljaju naše vlade. Neki novi Vikiliks će, možda, odgovoriti, dokle i kakve su razmere te veleizdaje. Neka nam je Bog u pomoći.
Препоруке:
40
0
33 петак, 04 април 2014 17:36
ел вукадињо
Зато сматрам да је ово ствар у којој Србија не само да не би смела да остане нема, или да то своје (не)изјашњавање представља као неку страшну дилему и античку драму, него би, напросто и недвосмислено, требало да буде на страни Русије. Понављам: не због „захвалности“, не због дуга или „старог пријатељства“ – већ зато што је Русија у праву.
Препоруке:
37
1
34 петак, 04 април 2014 17:49
Петер РВ
Ово одуговлачење да се формира влада указује страх Вучића да се изјави поводом Украјинске кризе.
Једампут састављена влада, биће немогуће Вучићу да сједи на двије столице - мораће да се изјасни на чију је страну -он сврстао Србију.
Ситуација се драстично промијенила са овом кризом. Док се могло, прије ње безконачно фолират нека 'неутралност' ,због детанте НАТО-Русија, одсад то више неће бит могуће.
За НАТО као и за Русију , Србија је одједампут постала главни пропагандни плен, од којега се неће одрећи ниједна страна.
Ставит једну бомбардовану ,распарчану ,православну, словенску државу у фронт против Русије, би дао невиђену предност Обами у пропагандном рату против Путина, што би у исто вријеме , наравно, представљало историјски- најпрљавију српску издају Русије.
Вучић ово осјећа - зато одуговлачи и преклиње Брисел да га не притиска- све у нади да ће се ситуација у међувремену, повратит на стару дво-столичну фарсу.
Препоруке:
49
6
35 петак, 04 април 2014 17:55
Brane212
Mislim, da je to dosta naivno gledanje na stvari.

Međunarodni odnosi nisu stvar pesničke pravde već državnih interesa.

Vučić tu ne manevriše zato što ne bi imao integriteta da im kaže , šta misli na tu temu u lice nego zbog posledica koje bi to moglo da ima po nas.

Baš na prmeru Ukrajine možemo lepo da vidimo, šta znači zapasti u ekonomski haos.

Sad u toj situaciji može Ukrajinci da žele i pričaju šta hoće ali oni uopšte ne upravljaju situacijom.
Krim su efektivno izgubili a SVAKI njihov korak posle toga nije posledica njihove volje nego trenutnog prelamanja odnosa Rusija-USA+EU.

Vučić je svestan toga,d a bi i Srbija mogla veoma lao da padne u taj vrtlog na sto i jedan način i zato gleda da ako je ikako moguće, nekako mimoiđe bar taj problem.

Ako dođe do problema i s njma povezanim žrtava, niko se neće baviti estetikom i time kako im je Vučić u nekom momentu "sasuo sve u lice".

SNS je tu na pravom putu. Čak i ako nas pritisnu a kraju, da zauzmemo konkretan stav.
Препоруке:
16
48
36 петак, 04 април 2014 18:03
srbija je zemlja - koju vode bitange
ovde se radi o world warr 3
a srbija je zemlja propalica i bitangi
nista bolji i ovaj ni onaj

rat je poceo i sad se vidi
pa kuda ce colaboracionisti nego kako se to ucilo u yugoslaviji snage fasisticke nego za evropsku uniju ...nema kud
sve su to nazzi

i na kraju ako neko gleda preko youtuba crno bele iz 1943 i russia videce pobedu ... nasi nazzi i fasistikce sluge to je tako bilo u yugoslaviji , kakvi bre nikolici vucici i ostali ma idi ko njima veruje i srbima uopste od tadica i ostale baljezgarije nemackih slugu ...to je tako dok russsia ne dodje a aj majko mila kad dodje gazice ih tenkovima sve ... neznaju oni sta je crvena armija ko je to .... slabo citaju slabo se zna ..bye i igrajte rusku android igricu first strike v1.02
Препоруке:
48
2
37 петак, 04 април 2014 18:34
Jasna*
Bravo Peter rv,a i Brane212!Dva smislena komentara!
Препоруке:
13
33
38 петак, 04 април 2014 18:50
kao srbin strateg i vucic kao on je ...ma jedan balavac
sve je to objavljeno u dokumentima objavljenim u january 2014 pre dobijanja i otpocinjanja pregovora , koji bre strateg pa taj nikolic i vucic su dva kompletna.... nemaju ni jedan adut u pokeru sve su karte otvorili i izdali yugoslaviju i srbiju i upropastili diplomatski proces i igru ...to su sve najgori banditi koje ce tek srbija videti .... russia je super sila rusija je moc russia oslobadja duh ... koliko vi slabo znate da trazite imate sve to u svim internet komisijama eu i sve pdf.... kakvi su to bednici i smrdjivci ....sad ce ih brissel sve unistiti a zasto zato sto rade sa njima a ko sa djavoilima tikve sadi tako i prolazi kako kaze rt The Expandables: How NATO 'conquered' Europeko vlada svetom ko pa asija ko drzi pare pa asija gde je srbija ama zemlja propalica nevidjenih ...uzas jedan
Препоруке:
19
8
39 петак, 04 април 2014 18:50
Поштвалац НСПМ
Проблем је у томе што овде више и нема ко да се изјашњава, то чине слободне и независне земље и државе а не колоније и сателити. Живела Србија.
Препоруке:
35
3
40 петак, 04 април 2014 18:55
Форевер Јанг
@Pol Korektan
Ви сте прва особа коју чујем да овако нешто изјави. Сетите се само Утиска недеље, где је Ђорђе под патос сатерао Басару. Нажалост, то је била једна од врло ретких емисија где је Ђорђе био 1:1 са опонентом. Углавном је 1:3.
А што се тиче подршке НСПМ ДС-у, верујте први сам који не бих више читао НСПМ, да је то истина.
Препоруке:
42
5
41 петак, 04 април 2014 18:56
Бојан, Приштина
Алал вера, одавно нисам прочитао `вако добар текст !
Препоруке:
41
3
42 петак, 04 април 2014 19:29
Вечито закерало
Уважени професоре,иако се у овом дугом живљењу бавим дипломатијом и спољном политико,после овога текста одлучих да прекинем писање о овој болној теми.Ових дана читам, слушам разна лапрдања, од непријатеља, да Србија уведе снакције Русији (то им је задатак,за то примају апанажу, а кав добар виц, замислите санкције малог Монтенегра Русији или мале Србије,"О темпора, о морес) Али авај, професоре,неки списатељи који себе сврставају у патриоте расписали се, разгламили се на ТВ каналима, како би Србија требало да буде неутрална(да не уведе санкције Русији).Једно је неутралност,како се у класичном смислу сматра неуралност неке земље.Када је Украјина у питању не ради се о неуралности, ради се о томе хоће ли Србија подметнути ногу Русима. Хоће, ако то триумвирату стриктно нареде Империја и ЕУ.Већ би они то урадили да се Њемачка не поставља другачије,јер су Њмци у свим проблемима Србији пресуђивали, наређивали, претворили је по жељи Империје у окупирану земљу. Србија мора стати на стран Русије
Препоруке:
36
2
43 петак, 04 април 2014 19:32
Danilo
Izgleda da ovdje opet treba objasniti da Srbija danas ima 60% BDP od 1990 god,da je Srbija jos u opasnosti bankrota,da kreditima MMF jos uvijek dijeli plate i penzije.
I sta Vucic treba da radi?
Pa da igrom,koju i igra,spasi Srbiju od ek. propasti,a politika je u sasvim drugom planu.

Kao da je Vucic lud da ne zna ko je Zapad,ko mu je pobio porodicu u Bugojnu 1941 i rastjerao je 1992 god,ali,sta ce,mora igrati igru koju je igrao i Milos Obrenovic,sve je isto,samo sto godine,okupatori i imena ljudi nisu ista.

Kao da Vucic ne zna ko je nama Rusija,ali treba znati da Rusija ne moze hraniti 7 miliona Srba i odrzavati joj solidan standard i zato Vucic igra igru koju mora,a ne koju hoce.
SAD i EU su nas sutirali k'o loptu 23 god.

Srbija je 23 u godine u agoniji nametnutih ratova i ek. sankcija,privreda dosla na nulu,DOS je dokrajcio pljackom i korupcijom i sada,odjednom,trazimo od Vucica da podigne BDP za 40%.da se okrene Rusiji i da da nogu Zapadu.Pa,ne ide to tako,ljudi moji.
Препоруке:
16
48
44 петак, 04 април 2014 19:57
Цмок Торонто
Кување ЖАБА.
Препоруке:
12
5
45 петак, 04 април 2014 20:36
Први Понтије Пилат
Браво!

Перу руке као Понтије Пилат док нам разапињу Косово и Метохију!
Препоруке:
36
0
46 петак, 04 април 2014 20:37
Crnoje
Upravo to Vukašinoviću,

Merkale = Majdan

CG, Srpska i KiM = Krim i Mala Rusija

("Mala Rusija" je današnja istočna i južna Ukrajina)

Ras/Š(ka) = Rus(ka)

Ne dajte se RAŠANI!

ps. Čuvajte se "Račka", koga NATO tek treba da organizuje!
Препоруке:
30
2
47 петак, 04 април 2014 20:37
Драган
Да додам још пар разлога осим здраве памети и оних набројаних у чланку. Постоје многе сличности између Старе Србије и Украјине. Такође поступак цепања држава уз неопходност примене авнојевских граница је очигледан. Све остало је наводно у нескладу са међународним правом. Зашто је Брозов режим присиљавао Србе у Македонији да мењају презиме са ић на ски? Зашто је Броз био кум сваком десетом детету у албанским фамилијама? Шта је циљ стварања синтетичких нација и насељавања илегалних имиграната по окупираним територијама? Етничко чишћење аутохтоног становништва?
Препоруке:
37
0
48 петак, 04 април 2014 20:52
ivan3012
Djorde,kao i uvek..Sjajan..Razmisljam,da li je ovo sa Ukrajinom-samo ogromna dimna zavesa u koju je zapad uleteo.A prava stvar je nesto sasvim drugo..1.Putin zna da ce zapad uciniti sve da omalovazi i minira olimpijadu na sve nacine,i da ce im to biti glavna preokupacija..2.Takodje zna da ce tu priliku iskoristiti da naprave nesto debelo protiv Rusije..3.I Putin im tu sansu SVESNO pruza..Ceo svet ima samo ukrajinu pred ocima..Rusija se napada iz svih oruzja..4.Skoro nezapazeno prolazi mala kratka vest da je Rusija u vreme najzesce krize sa Ukrajinom iskrcala ogromne vojne efektive na Arktik,kao i da ubrzano gradi 3 vojna aerodroma na Arktiku..Vest se zavrsava konstatacijom da su Rusi prakticno zauzeli Arktik.A rezerve nafte,gasa i ostalih rudnih bogatstava su nemerljive.Naravno,u zizi je Krim..5. I najnovije,Rusija kupuje Iransku naftu-a ceo Sibir lezi na nafti.Jedini logican odgovor je da se sprema da bude prakticno-gospodar sveta..S kim treba u zajednicu-jasno je svakom pametnom.
Препоруке:
36
1
49 петак, 04 април 2014 21:13
Геџа
Хвала Вам Ђорђе за све шо о ОВОЈ ИСТОРИЈСКОЈ СТВАРИ рекосте.
Верујем у пророчанство :
" Косово ће опет бити Српско", али још од 5-ог октобра 2000-те, када нам се десио Украјински сценарио, не знам КО ЋЕ И КАДА ЋЕ изборити ослобођење КИМ и природно ,нормално везивање у свком погледу за Русију.
Бојим се да ће мо од СНС-а још много понижења и беде дочекати.
Препоруке:
37
2
50 петак, 04 април 2014 21:27
drJela Bisic
A sta ce nama, uopste, Vlada? U maju, na leto, ili na kukovo leto? Kada nemamo drzavu-sta ce nam vlada? I kao da bi se nesto promenilo kada bi smo je imali,odnosno kada je nemamo. Nismo mi,kao Srbi,kao narod, zreli za odoluku o sveznistvu. Kao sto ih ima, bez obzira na godine, koji nisu zreli za odluku za brak. Kada se, zbog raznih okolnosi, takve odluke forsiraju-uvek ispadne naopacke. Pa je bolje da cutimo. Pametni Srbi znaju sta treba raditi. Kao i uvek-oni su(moraju biti)manjina. Sto je situacija teza-to je odluka vecine katastrofalnija. Manjina mora tome, bez ikakve volje i zelje, da se povinuje. Videcemo sta ce ispasti, ali to bas i nije tesko pretpostaviti.
Препоруке:
11
17
51 петак, 04 април 2014 22:14
drJela Bisic
Aman,braco i sestre,MI(ovakvi kakvi smo,kilavi i traljavi)PODRZAVAMO Rusiju!(Ili SAD, svejedno).Mi mozemo da se uzdrzimo da budemo u EU horu(ili ako nas stisnu-da u horu samo otvaramo usta,i ne pustamo glasa).A sve to da bi se ushlihtali Rusima, koji su za nas sila u svakom izdanju.Pa da se oni sazale i kupuju od nas jabuke i shljive.(A imamo ih za izvoz za ovecu Moskovsku samoposlugu). To podrzavanje nije radi Rusuje-vec radi nas, samo sto smo mi glupi, pa to ne vidimo.Nadamo se,jos,necemu,i sa druge strane. Pa koketiramo,dok na obe strane ne propadnemo.
Препоруке:
7
24
52 петак, 04 април 2014 22:16
фристајло
Треба подржати Русију, јер има право на Крим, а и остале руске зоне, отете током комунизма. То није спорно.
А треба наставити борбу за Косово и Метохију, јер и ми на то имамо право. Косметски и "Кримски" проблем су изазвали запад- САД и ЕУ, у покушају да отму од словенских народа територије које су и историјски, и политички и демографски од увек словенске.
Коме се то не допада- не треба да буде ни руски, ни српски проблем. Сваки уступак западу изроди се у превару, у штету на наш рачун коју после веома скупо надокнађујемо.
Са том праксом треба да се прекине једном за свагда, а запад, ако му је до пљачке, нека то ради међу собом.
Са варварима треба прекинути сваки контакт, док се не врате "к' познанију права", које је у ова два случаја јасно на српској и руској страни.
А Украјинаца ми ни најмање није жао; ако су мислили да ће им запад дати више од Русије- заслужују све што их снађе. Учили су историју- нико им није крив...
Препоруке:
37
1
53 петак, 04 април 2014 22:26
Самуило простачина
Шта ако је Вучић схватио у шта се упушта?Једно је водити кампању а друго стати на чело.
Држава,на много страна, не функционише.Пра нема.Кажу за осам месеци банкрот.Лопужетине где год окренеш.И то не 100 , двеста него милоони бато.Идеје сви имају, решење нико.Пробаш да начиниш неку резолуцију, Девенпорт и Кацин ти затварају лабрњу.Где год кренеш, погрешићеш.Грешке се у Вучићевом случају не праштају.Онај ко је добио много, не може да учини мало.А око њега ченгеле на све стране.Трпају му,или се трпају.Зна да нема с ким, а не може сам.Народ је истављао као свој завет.Радићу и дању и ноћу.Ако други неће.Они отуда преже сваки корак.Народ ужагро наду.Сад или никад.У тој ситуацији није лако.Онај ко рачуна на силу, на послушност, на дисциплину, сумња у сараднике, плаши их се.Пође низбрдо, оде воз.Не само овај , сваки.Грчка има ресурсе,ми смо упропастили све.Сумњам да је ВУчић човек кадар да у тим ракљама и ченгелама очува снагу.Он сам није способан.Шта ако други кола крену низбрдо.Све је ту
Препоруке:
12
17
54 петак, 04 април 2014 22:42
Самуило простачина 23
Ми смо упрли поглед у Вукадиновића.Као народ у Вучића.Паметан човек.Али није лако видети све.Крим,Русија,Косово, ми санкције.То је распеће.Само то равно оном митском.А овде није само то.Овде сви фитиљи горе истовремено и само се чека да почне око нас да пуца на све стране.Шта ако онај фонд буде у праву и мора да се скину плате и пензије.Хтели у почетку 50%, сад веле 25%.Брига њих да ли ће погодити.А народ не може да преживи ако му се повећа 50%.
Народ је осетио опасност и одлучио да га изабере.Нема вајде ни од кога, ,дај да ризикујемо једнога.Он се свим својим кључним речима окачио народу о врат.Сад мрдања нема.Мора тамо али не сме да омане овамо.Они вуку ,народ чека ко гладни птићи у гнезду.
А ми овде кунемо се у Вукасдиновића као у бога.Исто као народ у Вучића.Схватате, што год да уради може да погреши.Куда год крене прети му лед да се оклизне.Шта ако се уплашио?Шта ако каже не могу.Не сме али шта ако тако мисли.А ми чекамо да падне плафон.Не навијам. Плашим се.Много нас даве.Сви
Препоруке:
17
17
55 петак, 04 април 2014 23:08
Danilo
@ dr Jela Bisic,

Kad se vec predstavljate doktorkom,volio bih znati,ali,stvarno bih volio saznati,cega ste vi dokrtorka,gdjo dr Jelo Bisic,tako vam Boga jedinoga?
Citajuci vase divne,neodoljive i naucno potkovane komentare,stalno me muci da to saznam,cega ste vi doktorka i gdje ste doktorirali?

Unaprijed zahvalan,ljubiotelj vasih neodoljivih doktorskih misli.
Препоруке:
27
3
56 петак, 04 април 2014 23:28
Турас
Сасвим сте у праву Вукадиновићу ,само ако бих смео да додам вашем закључку на крају - што се тиче више или мање веште петљавине и политичког јајарења које ће да разочара пријатеље а неће да умилостиви (ова класификација домаћих полтрона ми се посебно свиђа) непријатеља -то је зато што имамо праве "хероје" у влади Србије . Којима није важно да ли су у праву или не, већ да ли се то сме или не сме .
Препоруке:
18
1
57 петак, 04 април 2014 23:46
nn
политичко јајарење

Koliko su ovo istinite reci.
Препоруке:
24
1
58 субота, 05 април 2014 00:33
Божидар
Свака част господине Вукадиновићу. Текст уз критику нуди и веома јасно артикулисану поруку односно решење. А то је данас практично немогуће наћи у мору плиткоумног критизерства или дубокомисленог полтронства, да не трошим речи.

Стара изрека каже - не чине нас великим знања и вештине које имамо, већ избори које правимо.

Зато је све једноставно и логично, односно обрнуто, када је избор прави. Још једном, честитам на тексту, који је еволуција неколико Ваших скоријих размишљања на ову тему.
Препоруке:
16
2
59 субота, 05 април 2014 01:49
Обсервантес
Све је врло једноставно. Русију треба подржати по свим основама и не ради Русије него ради Србије. Из искуства знамо колико је интернационална урота против Срба учинила штете Србији, до питања опстанка. Први који се увек јављао у тим неприликама, подршком Србији, био је Роберт Мугабе и Зимбабве па и у УН. Ја бих главну улицу у Београду назвао по Мугабеу! Дакле, свака и безалтернативна подршка братском руском народу!
Препоруке:
28
1
60 субота, 05 април 2014 02:10
Savka B.
@ Mladi Dzheday

Oprezno Oprezno Oprezno jer nisu tek
tako promenili hiljadugodisnje ime carskom
Uroshevcu ti magacini tamo da, primaju
sve drogice celoga sveta ali u njih su
prevezene sve hidrogenske bombe koje su
trovale schwabske zveri okolo manheima pa
tako pleme Srbsko snom mrtvijem spava a
ispod nosa mu curi deuterijumski rasol iz
tristadvadesetdevet hidrogenskih bombi u
silosima ispod Uroshevca jeste jesu Serbi
Rusi koje je odrusio kopitarev agent vuk
ali bez obzira na bratsku ljubav, kada
se magistralni bal otvori, prvi ruski
potez je brisanje Uroshevca i okoline
Препоруке:
4
12
61 субота, 05 април 2014 07:35
Трећепозивац
Нису све Вучићеве присталице еврофили и еврофанатици!
За СНС је гласала огромна већина бирача, али међу тим бирачима је, оријентационо:
- једна трећина локалних јајара који би гласали и за Клинтона само ако за то добију канту нафте за трактор, или камион шодера да поправе пут, или улично осветљење,
- једна трећина тотално неинформисаних и незаинтересованих за свет око себе; њих су СНС-овци на дан избора извлачили из њихових кућа и, ако је требало, "на кркачама" доносили на бирачка места да гласају за њих,
- једна трећина је стварних, активних присталица СНС, нимало гадљивих на власт и новац, који су убеђени да је Вучић нови Милош Обреновић.
Никога од њих више апсолутно не занима ни како изгледа мапа Србије, ни којим правцем плови брод звани Србија, ни да ли ће ударити о неке хридине и разлупати се или ће улетети у "буре и олује".
Ко зна, можда је то добро. Можда баш зато има неке наде.
Кад би постојала само једна ТВ станица и била макар као НСПМ (а требало би много жешће!).
Препоруке:
35
0
62 субота, 05 април 2014 07:37
bog dano vic
jadan ppv nije njemu lako sto je takav...
Препоруке:
12
1
63 субота, 05 април 2014 08:13
@nn
политичко јајарење
Koliko su ovo istinite reci
Не само истините, него и лепе: иде Ускрс.
Препоруке:
16
3
64 субота, 05 април 2014 09:29
drJela Bisic
Postiovani g. Danilo. Mada ne vo;im da budem licna i zabavljam publiku sa privatnim dogodovstinama, moram da vam odgovorim-pitali ste me. Ostalima(u NSPM, a i komentatorima) izvinjavam se. Sta cu? Dakle ukratko, najkrace sto moze, ja sam dr jer sam lekar, penzinisani. Nemam nikakav doktorat nauka, za sada. Moje komEnrare u NSPM( a i inace) mozete smatrati kao komentare jedne domachice,jer ima i obrazovanih domachica, koje citaju novine, i sigurno ih ima medju komentatorkama u NSPM. Bila bih iznenadjena da nema nijedne. NSPM nije strucan casopis-a komentari nisu strucni radovi, nego licna misljenja,citalaca-amatera(i citateljki-amaterki). Dakle jesam doktor, aLi ne nauka. A cak ni ime mi nije sifra(na novopsprskom-nik, nadimak)Ovo je moje pravo ime.
Препоруке:
18
4
65 субота, 05 април 2014 10:10
koviljka novi sad
GOSPODIN VUKADINOVIC KAO I UVEK ODLICNO. STETA STO JE SAMO ANALITICAR. TAKVI LJUDI BI TREBALO DA VODE OVU NESRETNU ZEMLJU. HVALA.
Препоруке:
21
4
66 субота, 05 април 2014 11:23
Jasna*@trecepozivac
Ma da,kako da ne !
Glasaci tj gradjani Srbije mora biti da su ili jajare,ili potkupljeni(rad.mestom isl).,ili neobrazovani,glupi zato sto nisu prepoznali vase vrednosti retrogradne verske sekte Dveri,ili Kostunice nejakog Urosa, ljubitelja neoliberalnog kapitalizma,koji je vec bio na vlasti i pokazao sta ne ume,ne sme ,ili ne moze,ili nepostojece radikalne stranke!
Zapitaj se prvo sta ste to vi imali da ponudite Srbiji da bi sve te jajare,potkupljeni i glupi glasaci prepoznali vase "vrednosti".
Prvo niste uspeli da nadjete zajednicki jezik i da se ujedinite ,a kamoli sta drugo,pa vam sad gradjani krivi!Nisu gradjani jajare ,jajare ste vi!
Препоруке:
7
29
67 субота, 05 април 2014 12:03
Самуило простачина
Неко је анализирао Вучићеве гласаче.А шта мислите о нама који овде коментаришемо догађаје?Да ли су то углавнном или претежно присталице неких странака.Неки се и знају и страначки надгорњавају или слажу.Ко су они који упиру поглед у Вукадиновића?Очито нису странчари.?Траже спас.Осећају да није добро.Али ко су они који ударају негативце за живце чим неко није у неком фронту.Мораш у партијски ешалон и не смеш ништа изван.Зашто?Зар је истина партикуполитизована ако се то тако може да назове.Не, бре људи.Има оних који имју аргуменете, који знају шта хоће а има оних којима је МИлошевић гад како год окренеш, или Јевтовић обавезни сајбија.Да се разумемо.Нисам обавезно против пуковника.Напротив веома често делим његова мишљења.Најчшће нисам за његове епитете "иЗдајниче" и сл.Вукадиновић ми је добар коментартор,али није бог.Може се и другачије.Ако тако није мене људи не занимају.Фронт мислилаца ме љути.Не могу ништа али имам потребу да се противим.Па докле стигнем.Шта да се ради.Ко тражи нађе
Препоруке:
14
7
68 субота, 05 април 2014 13:06
Tomislav
Dajem vam svima slabu ocenu iz istorije.
Setite se svih ratova, pa i onih pre prvog svetskog rata a samog prvog svetskogf rata i uloge Rusije.
Otvorite udzbenike i razmisljajte svojom glyavom.
Препоруке:
1
15
69 субота, 05 април 2014 13:55
за - Самуило простачина
Нико се не куне у господина Вукадиновића, само констатујемо да је у праву ово што пише, односно да су му ставови исправни.
Препоруке:
16
3
70 субота, 05 април 2014 14:39
Анонимус
Све је то лепо - и текст, и коментари... Само, зашто ми толико паметни пропадосмо због ових толико глупих око нас?
Препоруке:
14
1
71 субота, 05 април 2014 15:12
Трећепозивац
@Jasna*
Нисам 'trecepozivac' већ 'Трећепозивац'. Не припадам ни једносј странци, али су моје симпатије на страни патриотских странака. Но то не значи да сам њихов слепи присталица и да ћу их подржавати и бранити чак и онда када цео народ и државу воде у амбис и пропаст - као што ви чините са вашим драгим ДС-овцима и СНС-овцима.
Zapitaj se prvo sta ste to vi imali da ponudite Srbiji da bi sve te jajare,potkupljeni i glupi glasaci prepoznali vase "vrednosti".
Па ја рекох да сте управо ви не само ПОНУДИЛИ, већ ДАВАЛИ: канте нафте, камионе шодера, улична осветљења... а богами и радна места, дакако. Некад сте делили кинеске наочаре, оне са бувљака. Е то су те ваше "вредности" које су ваши драги гласачи које браните препознали (како је умна ова реч из вашег новоговора!) пошто сте им пре тога испрали мозак преко свих ТВ станица и треш-штампе. "Ми" нисмо могли то да им понудимо. Зато и нису могли да препознају наше "вредности".
Препоруке:
22
2
72 субота, 05 април 2014 16:16
drJela Bisic
Za anonimusa: Pa zna se: pametni su uvek manjina. Najpametnije sto vecina(koja nije i ne moze da bude...) moze i treba da uradi je da shvati ko su pametni i koga treba slusati. To kod nas,uopste,ide malo teze. Nismo tako vaspitavani, sto ima svoje mane i prednosti. U ovakvoj situaciji-prednosti su se istopile, a mane narasle.
Препоруке:
9
10
73 субота, 05 април 2014 16:22
Бели Орао
Извињавам се самоме себи што сам Јасни* давао пет звездица.
Препоруке:
19
4
74 субота, 05 април 2014 17:57
Peter RV
@Slavomir Srpski, ko ce kome ako nece svoj svome?
"Trba podrzati Rusiju ali neformalno i iza javnosti.."
Bravo Slavomire!
Znaci, sto je vazno jeste da se Kostunicina fantazija o 'neutralnosti' odrzi, a sto se tice solidarnosti sa bratskom Rusijom, da im posaljemo jedno anonimno pismo- da smo na njihovoj strani?
Nijeste mogli jasnije izlozit ideologiju DSS-a!
Препоруке:
20
3
75 субота, 05 април 2014 18:19
Нина @ Dr Jela Basic
Поштована Јело, схватите мој коментар као додатно појашњење ко може да носи титулу ”др”.

Као што наставници или учитељи у средњим и основним школама не могу да носе титулу ”професор” пошто је то везано за академска звања на факултету, такође постоје правила ко може да носи титулу ”доктор” са скраћеницом ”др”. То што се наставници средњих школа колоквијално зову ”профессори” не даје им право да испред имена користе академску титули и скраћеницу ”проф.”

Ваша титула је ”лекар” или ”лекар специјалиста”. То што се код нас лекари још колоквијално зову ”доктори” не даје им право да користе скраћеницу ”др” која је везана за академску титулу ”доктор наука” или скраћено ”др”.
Препоруке:
9
9
76 субота, 05 април 2014 18:55
Danilo
@ dr Jela Bisic,
Postovana g-djo dr Jelo Bisic,hvala vam na informaciji o vasem zanimanju.Mislio sam da ste titulu Dr i ime tek tako uzeli za nik,ali,sad mi je jasno da ste ljekar,dobro,mi smo navikli da sve ljekare zovemo doktorima,iako se doktorom postaje,kao sto rece @ g-djica/g-dja Nina kad se doktorira i postane doktor nauka,ali,svejedno,to nije sporno,i ja vam se zahvaljujem na odgovoru.
Posto rekoste da ste za sada samo dr,ja vam zelim da uspijete i na tom planu,a od sveg srca vam zelim dobro zdravlje i dug zivot.
Препоруке:
12
4
77 субота, 05 април 2014 19:06
@др. Јелу Башић
субота, 05 април 2014 16:16drJela Bisic Za anonimusa: Pa zna se: pametni su uvek manjina.прочитајте овај краћи чланак (доктора наука), о забрањеној књизи - чији је аутор одлично описао и окарактерисао менталите, махом, тих бедника....лично имам цео живот борбе са њиховом подлошћу,злобом,подмуколшћу....баш како је то Дворниковић....Dr Radojka Praštalo Vladimir DVORNIKOVIĆ ( 1888-1956) “KARAKTEROLOGIJA JUGOSLOVENA”
Препоруке:
8
1
78 субота, 05 април 2014 20:36
Самуило простачина ономе ко тврди да се у никог не кунемо
"Бојан, Приштина Алал вера, одавно нисам прочитао `овако добар текст Његови коментари изазивају највећу пажњу на овом сајту.Чак и кад се појаве у Политици.Такав човек је потребан.Објективан, мудар,разложан.Али политика је много замршена.Може овако а може и онако.Како год да окренеш може наопако.
Препоруке:
14
0
79 субота, 05 април 2014 20:43
Радгост
Е,следеће речи се никако не допадају трговцима, превртачима и малодушнима:Утолико више је бесмислено, а и контрапродуктивно, правдати се због тога што не можемо и не желимо да се придружимо санкцијама против Русијеистинска,искрена СРПСКА наклоност и братска љубав према Русима и Русији нема потребе да се правда.
Препоруке:
10
0
80 субота, 05 април 2014 22:01
Bojan Todorović
Nije srpski „patriJotski“ korpus skoro bio na ovakvoj muci.Tako bi rado i od srca podržao „cara“ ( kako ga u svojim idolopokloničkim izlivima obožavanja zovu ) u sukobu sa mrskim Zapadom, a s druge strane – time mora direktno da skoči sebi u stomak zbog Kosova.Da nesreća bude veća lično „Car“ reče nedvosmisleno da je KRIM ISTO ŠTO I KOSOVO!Jesmo se mi pravili gluvi i slepi, jesmo odmah skočili da objašnjavamo kako nije mislio to što je rekao, i kako to znači nešto sasvim drugo, ali gorak ukus je gorak ukus.Zapad drsko laže i urla na sav glas, ali jasno je da samo seire nad Putinovim problemom i trude se da mu zagorčaju život kako bi ga što više izmorili i stekli prednost – ko zna gde i ko zna u čemu.
Препоруке:
3
9
81 субота, 05 април 2014 22:02
Bojan Todorović
Putin svestan svog propusta u Kijevu i ozbiljnih rizika koje nosi situacija, a dobro opečen činjenicom da je Krim morao da čupa kao vruć kesten – oprezno, bojažljivo i strpljivo pokušava da izgladi stvar i – budimo realni – sasvim principijelno i razumno traži da se njemu odobri ono što je odobreno kosovskim Albancima.Jedino ( za nas ovde, naravno ) su tragikomične uloge Vučića koga sa obe strane vuku za uši ( ali objektivno – ne njegovom krivicom i zaslugom ) i malog veselog patriJotskog društvanceta u ćošku koje se upinje da ceo svet ubedi u nešto u šta ni samo ne veruje:Jedna te ista stvar je ovde neprihvatljiva, a u Ukrajini – ispravna i neophodna. Zašto? Uzgred – i nije baš toliko ista. Albanija nije pripojila Kosovo sebi a Rusija Krim jeste. Lično, mislim da je to, obzirom na okolnosti, jedino realno rešenje. Kao, na žalost, i sa Kosovom, jer bi sve drugo donelo tenzije i sukobe neverovatnih razmera a ishod bi bio isti. Ali baš ovako ?
Препоруке:
3
17
82 субота, 05 април 2014 22:05
Г.С.
Ово је изванредна прилика да се види колико је изванредна наша пословица која каже да "страх образа нема".Ако страх влада,онда човеку измиче реално сагледавање онога што треба или мора да учини.
Пријатељство се поред осталих начина,изражава и речима и прави пријатељи то реално очекују.Сећам се једног кратког приказа борбе маленог Руса Ружичке,власника коња који шепа и корпулентног Викинга.Веровали или не,Ружичка је победио јер "бој не бије светло оружје већ бој бије срце у јунака".
Шта поручити Вучићу?Да скупи храброст и да честиту изјаву,такву да ми Срби можемо да будемо поносни.

При руци ми је цитат Роберта Блоха:"Упркос мојој вампирској репутацији,ја заиста имам срце малог дечака.Држим га у тегли,на свом столу".
Вучићу,разбиј теглу и враћај срце на своје место!
Препоруке:
10
0
83 субота, 05 април 2014 22:15
Драган, Катун
за Ђорђа В.
Без сервилности, Ви сте сублимирали све оно што не раде, а и како би кад су или незналице, купљени и...-председник, влада, академија знаности-намерно, јер није наша, спц са погледом на франциска, удружења ,,књижевника,,- ,,новинара,, ...универзитет све до једног ,,урађени,, расадник кадрова за деструкцију Отаџбине
Ми смо јад и чемер.
Желим Вам да истрајете, да сачувате Образ и душу, ово око нас је луда кућа, животињска фарма.
Препоруке:
18
1
84 недеља, 06 април 2014 00:53
Ернан Кортес
"Ставити једну бомбардовану, распарчану, словенску државу у фронт против Русије, би дао невиђену предност Обами у пропагандном рату против Путина, што би у исто вријеме, наравно, представљало историјски најпрљавију српску издају Русије".

Овако нам лекцију држи монтенегрин Пјетер РВ, а не сме ни да зуцне против свога Мила који је увео санкције Русији. Па јел то црногорска издаја или није? Или само Срби издају? Какав си ти то човек Пјетере РВ, срама немаш, а срце ко у зеца. Сваког дана овде пљујеш по Коштуници и Србији, а о Милу ни речи, ваљда би требало да се ми Срби угледамо на милошевићевца Мила па да Русији забијемо нож у леђа, ко што је твој монтенегрин урадио Србији кад је признао Шиптаре.
А оно "би дао" мора да си научио на катедри за монтенегрински језик, јер то на српском ништа не значи.
Не летуј(ем) у Црној Гори!
Препоруке:
18
3
85 недеља, 06 април 2014 01:58
Crnoje
Sjetite se samo Genšerovih predratnih poruka Hrvatima i ovih nedavno izrečenih u Kijevu, pa će vam sve biti jasno:

"People of Ukraine, this is your moment. The free world is with you, America is with you, I am with you!"

SeRator McCain, Kiev, 15 December 2013.

"If you are successful, the US Senate will stand with you all the way!"

SeRator Murphy, Kiev, 15 December 2013.
Препоруке:
8
0
86 недеља, 06 април 2014 05:03
Crnoje
Evo još malo poređenja gore pomenitih "lažnih dilema" sa naših prostora, koje su skoro identične sa ovim današnjim u Ukrajini:

A što ćemo mi ođe? :o))

http://www.youtube.com/watch?v=cGOx6uIgHu8

ps. Obavezno pogledajte! Mnogo je smiješno! :o))
Препоруке:
2
0
87 недеља, 06 април 2014 11:23
Самуило простачина Црноју
Ја се слатко надосађивах.Шта је ту смешно?Да ви то нешто не пропагирате?Ја прелистао, нека музика испод,они нешто буне али се не чује шта а све траје ли траје, 35 минута.Можда грешим али ми се пара да нас неко у здрав мозак.Доста нам је и нашијех.
Препоруке:
3
1
88 недеља, 06 април 2014 16:25
Зоран са КиМ
Након отцепљења КиМ, што је представљало еклатантан пример кршења у том моменту важећег међународног права, више ништа није исто у међународном праву. Чином признавања Косова* и двосмисленом одлуком Међународног суда правде, ЕУ је у међународно право, на мала врата, увела нови обичај који постаје извор легалитета за све будуће сличне случајеве.
Противити се сада отцепљењу Крима није двоструки стандард, већ - лицемерје!
С друге стране, прихватање Кримске независности не значи примену двоструких аршина и не даје накнадну легитимност и "косоваском преседану", јер је овакав начин стицања независности озакоњен тек након "косовског случаја" и не може се применити ретроактивно.
Дакле, историјски посматрано, Косово* је настало супротно међународном праву, док је отцепљење Крима сагласно том истом "обогаћеном" међународном праву...
Препоруке:
9
0
89 недеља, 06 април 2014 21:43
drJela Bisic
Hvala vam svima, na lepim zeljama, Bog vas sve pozivion/ Inace, Dvornikovica sam citala(imala sam Karakterologiju Jugoslovena, kod kuce)i, do danas (uvek se nesto nauci!)nisam ni znala da je zabranjena. I on, a i Cvijic dobro su nas opisali. Cvijic naprimer nije bas bio nezan u opisivanju mana,kako dinarskog tipa (kome je i sam pripadao) tako i " moravaca". Treba to citati. I kad je zabranjeno. Tada, bas narocito.
Препоруке:
4
7
90 недеља, 06 април 2014 22:29
marlon
gsn vukadinovicu, poentiranje za srbiju povodom krimske krize bi svaki malo obrazovaniji politicar odradio zmurecki kao sto na srpskim greskama stalno poentiraju ama bas svi iz bivse sfrj... nije ovde problem znanja nasih najacih vladajucih politickih ekponenata, vec nesto drugo
Препоруке:
3
0
91 понедељак, 07 април 2014 09:53
синиша бр.1.
Што се тиче правца спољне политике он је приличито јасан и потврђен је на изборима, правац је усаглашавање спољне политике Србије са ЕУ.

Ту баш и нема дилеме, и не знам коме је то дилема и зашто. Мислим на спољну политику владе и садашње и будуће.

Остала су питања садржаја и субординације те политике. И проблеми са којима се та политика може да сусретне. Дилема или Русија или "Европа" практично не постоји једина дилема спољне политике Србије је или Велика Британија или Аустрија.

Европска унија је одредила свога комесара за Србију, односо српског комесара, а то је Јелко Кацин. Он ће креирати сорпску спољну политику и већ је креира.

Прво задатак Србије у том смислу је преумљавањер или промена свести. У циљу да ја лично видим шта је то "промена свести" која се од нас очекује отишао сам мало до Беча да видим шта су садржаји промене свести. И у томе ми је помогла Мојца. Мојца није "српски шпијун" напротив, али јесте део тима "српског комесара" Кацина. Шта каже Мојца шта ће бити?
Препоруке:
3
0
92 понедељак, 07 април 2014 10:09
синиша бр.3.
А сад о поделама у Европи.

Мојца каже да је Марија Терезија била мајка свих њених народа, па и држава као што је Војводина. Још МОјца додаје да је " Марија Терезија највећа царица света свих времена" која је СРЦЕМ била уз све своје народе, ( моја напомена Срби су на пример ако би ратовали могли да постану наредници, а ко би прешли на католичанство и до чина капаетана ).

И скоро да се тиме могле решити сва питања и спољне политике и промене свести да се није умешао у дискусију један млади Енглез који је рекао Мојци следеће. "Можда је за вас Марија Терезија највећа царица свих времена, али за мене је моја тренутна Краљица Елизебате Друга и ја лично сматрам да је она у сваком погледу и као дама и као особа која никоме није начинила никакво зло и која је многима помогла и била на правој страни у Другом светском рату иако га није водила много истакнутија личност од Марије Терезије. И није прихватљиво ни културно да кажете " највећа царица".

Ето то су дилеме које у ствари и нису.
Препоруке:
3
0
93 понедељак, 07 април 2014 13:37
dragan
nisam se uvek slagao sa vasim misljenjem i vrlo cesto bio anti protivan vama ali ovaj put skodam kapu
Препоруке:
3
0
94 понедељак, 07 април 2014 22:23
komendija
Čemu čudjenje što još nema vlade, pa jel ste čuli da čovek piše program, za 20+ godina bavljenja politikom nije imao vremena, pa sad najednom dobio inspiraciju, pa se raspisao...Valjda će u narednih 20 godina da završi to pisanje!
Препоруке:
9
0
95 понедељак, 07 април 2014 22:50
@dr Јела Бисић, Данило, Нина...
Без обзира да ли је неко доктор наука или лекар, уобичајено је да се префикс "др" ставља само у ситуацијама када та околност има значаја за деловање дате особе. Дакле, уобичајено је да доктор наука стави "др" испред свог имена уколико је написао текст у научном часопису, присуствује научном скупу и слично. Нормално је да лекар стави "др" испред свог потписа кад даје рецепт или пише отпусну листу. У свим осталим случајевима то је знак скоројевићлука и у сваком случају смешно.
Препоруке:
5
2
96 понедељак, 07 април 2014 22:59
drJela Bisic
za komendiju:Ako, ako, blago nama, neka nam samo on pise. I 40 godina, ako treba, a ne samo 2o. Snaci cemo se nekako, bez njega, sta cemo, kad moramo. Samo da, opet, ne padne sneg.
Препоруке:
3
3
97 понедељак, 07 април 2014 23:08
Srbi nemaju saveznike
Pa valjda je sad jasno i zasto. Kad je muka tu je Djuka, kad je....,Djuku ne zovete...
Препоруке:
6
0
98 понедељак, 07 април 2014 23:10
@dr Јела Бисић, Данило, Нина...
наставак
Дакле,неписано правило у академским круговима је да се "др" ставља испред имена само у оним ситуацијама које су у вези са професијом. Тог правила се придржава већина припадника тих кругова - бар они који имају осећај мере и укуса. А они други, који немају тај осећај, се понашају двојако. Једни нипошто и никада неће да се одрекну свога "др" па га обавезно стављају увек и свугде, на сваку своју жврљотину. Други пак ни за живу главу неће да ставе ту титулу чак ни када се ради о ситуацијама у којима је то уобичајено. У овом другом случају се не ради о скромности као што би неко помислио, већ о врхунској умишљености. Те особе сматрају да су на нивоу Карла Маркса, Ноама Чомског или сличних величина испред чијег имена -разуме се - нико не ставља "др".
Препоруке:
3
0
99 уторак, 08 април 2014 01:09
Ујка Васа @ dr Jela Bisic
У мом солитеру је председник кућног савета једна дивна особа, назовимо је Пера Перић. Госпон' Пера тврди да је песник и да је члан Удружења књижевника Србије. У сваком случају, сваке зиме, госпон' Пера прави распоред станара за чишћење снега који обавезно потписује са "Пера Перић, песник". Вероватно госпон Пера мисли да ће нам тако бити лакше да чистимо снег него да је ставио оно сувопарно -Председник кућног савета.
Препоруке:
4
0
100 уторак, 08 април 2014 01:37
Др
Ђорђе, било би добро да неко истражи шта је Wikileaks писао о Вучићу. Тамо се, сигурно, могу наћи и чињенице које Ви помињете у овом тексту.
Препоруке:
5
0
101 уторак, 08 април 2014 01:41
Slavomir Srpski, @Peter RV
"Znaci, sto je vazno jeste da se Kostunicina fantazija o 'neutralnosti' odrzi, a sto se tice solidarnosti sa bratskom Rusijom, da im posaljemo jedno anonimno pismo- da smo na njihovoj strani?
Nijeste mogli jasnije izlozit ideologiju DSS-a!"

Nazalost kao uvek Petre pokazujete zamracenost pameti i manjkavost znanja. Ne moze Srbija da formalno podrzi secesiju Krima i prisajedinjenje u Rusiju, jer je to po zakonima OUN neosnovano (iako pravedno resenje), a mi se upravo drzimo r1244 i OUN kao garanta za ocuvavanje KIM u granicama Srbije. Eto sada vam objasnih nesto sto vam je moralo biti pri pameti. Pa stoga rekoh da mozemo neformalno da podrzimo Rusiju (diplomatijom).

To nema veze sa politickom neutralnoscu DSS, koja se ne tice priznavanja secesija u svetu, vec neulaska u ekonomske saveze, pocevsi od EU. I tu ste kratke pameti, pa opet mesate babe i zabe. Zamorni ste u vasoj tupavosti iako na NSPM imate toliko prilika da nesto i naucite. Ili ste isuvise ostareli za to?
Препоруке:
5
6
102 уторак, 08 април 2014 01:47
интересантно
Интересантно како овај текст данас делује још актуелније и убедљивије него само пре неколико дана. А, ако Бог да, кроз неколико недеља ће деловати још боље.
Препоруке:
9
0
103 уторак, 08 април 2014 06:20
@ dr Jela Bisic
Па баш зато што коментари нису стручни радови бесмислено је назначити струку.
Препоруке:
4
0
104 уторак, 08 април 2014 08:03
синиша @ Ујка Васа
Тачно је да се титула пише кад то ситуација налаже, као што је тачно и да човек није "научник" лекар, песник изван амбијента који је од значаја. На пример клиника, или научни институт, или књижевно вече.

Међутим, односно, но међутим. Звање или титула постаје и део личности, па кад кажете Пера Перић, у вашој згради има бар два човека који се тако зову, али један је Пера Перић песник, и он вероватно додаје то своје знање, или титулу, или знак распознавања да би и други знали о коме се ради.

Мени се лично жалио један лекар који је имао у том смислу подељену лилчност. Кад би био на послу и кад би зазвонио телефон он би се јаио Др Пера Перић, и све је било у реду док није почео то да ради и код куће. Зазвони телефон, он се јави, каже доктор Пера Перић, а са друге стране његова мајка.

Почиње понекад да се то двоје испреплиће.

Али, моја примедба вама је да разликујете битно од споредног. Дискутујемо о томе зашто су Руси и праву, а у правуи су, а ви оплели о титулисању.
Препоруке:
4
0
105 уторак, 08 април 2014 08:40
Ујка Васа@ Синиша
У праву сте. Нећу више да плетем мада ми високопарност и надобудност иду на живац.
Препоруке:
4
0
106 уторак, 08 април 2014 08:50
Ујка Васа @ Синиша
P.S.
Опет сам заборавио главно. Разуме се да су Руси у праву, и да их треба подржати. Биће катастрофа ако Вучић спроведе свој наум да минира Јужни Ток. А очигледно је да то спрема. Србија је власник 29% НИС-а а он тражи 50% профита и то назива "одговарајући део".
Препоруке:
5
0
107 уторак, 08 април 2014 12:21
Г.С.
Стичем утисак да је фудбал важнији од Јужног тока?

„Sutra ću izneti predlog kojim će 95 odsto građana biti oduševljeno!“
„Tako će imati oko manje čega neko da se svađa u budućnosti“, rekao je Vučić.


Vučić je na konferenciji za novinare, odgovarajući na pitanja u vezi sa jučerašnjim emisijom u kojoj su gostovali Duško Vujošević iz Partizana i Nebojša Čović iz Crvene zvezde i govorili o novcu koji klubovi dobijaju od države, a pominjali i Vučića, rekao da će sutra na Javnom servisu izneti podatke koliko je ko novca od države dobio.

http://www.dnevne.rs/zuta-stampa/sutra-cu-izneti-predlog-kojim-ce-95-odsto-gradana-biti-odusevljeno
Препоруке:
1
0
108 уторак, 08 април 2014 15:35
брм
"Никако не могу да се одлучим на којој позицији би дао свој максимум, односно, са које позиције би могао највише да уради за Србију"

краљ
Препоруке:
2
2
109 уторак, 08 април 2014 15:41
брм
Србија је била бојно поље од 18. до 21. века скоро непрекидно.. као граница разних зона и царстава.. недопоустиво је да сада, кад су границе царстава и светова померене далеко на исток, ми ипак не будемо опет бојно поље.. врсни анаилитичари и коментатори све чине дља се ни овај путт не извучемо од највећих разарања, следећи видовданску етику великог аве Јустина: "Сваки прави син рода нашег давао је оно што је најдрагоценије на земљи – живот, ради онога што је најдрагоценије на небу – ради правде.... ако не умре за небеску правду, не може створити велика, вечна дела ...душом Српства постало је: страдати за небеску правду и жртвовати се за њу"

напред у славну смрт
Препоруке:
0
5
110 уторак, 08 април 2014 20:43
drJela Bisic
Rusiju treba podrzati: 1. jer je u pravu 2. da pokazemo da smo joj saveznuici, pa da i ona nas podrzi (sto je potebnije nama nego Rusiji)
Препоруке:
4
0
111 уторак, 08 април 2014 22:27
Боб
Што више размишљам, схватам да такозвани геополитичари, српски и руски, страшно греше у једној ствари.

Наиме, начитали су се неких англо брљотина, (о, кад ће се дозвати памети) о некаквој назови борби копна и мора и дођоше до једне самоубиствене мисли да је немачка наш несуђени савезник, чак, гле, само још да су немци са нама, све ћемо решити.

Ах, каква је то лепа еуропа, само да се Руси и немци уједине.

Нешто ми је болесно било у тој идеји чим сам је видео.
Препоруке:
8
0
112 уторак, 08 април 2014 22:37
Боб
Онда им је омиљени први пример борба Ахајаца и Троје.

Тројански рат... ништа им не смета што су Тројанци негативци, наши су, континенталци. Док одмах затим, гле чуда, Ахајци Грци постадоше наши, али заправо, Римљани су наши, они су копно, гле чуда, али ипак, Грци су наши, они су хришћани и православци, Римљани су ватиканци...

Каква брљотина. Као и цела теорија о сукобу копно-море.

Видим годинама неку унутрашњу непријатност у човеку који гура ту теорију. Блесава је као и теорија еволуције. Енглез то смислио? Бљак.

Велики историјски, духовни сукоб постоји, али нема никакве везе са туризмом. Туризам је копно и море. Овде причамо о нечем много озбиљнијем.

Да, одсад ћемо теорију некаквих тзв. геополитичара звати "туристичка теорија".
Препоруке:
4
0
113 уторак, 08 април 2014 22:37
@Боб
Моје честитке за коментар !
Препоруке:
3
0
114 уторак, 08 април 2014 22:59
Боб
Не хвалите ме, мало ми је непријатно. :) Дакле, где је тачка пресека, око чега се води сукоб? То је питање. Заправо, ту се многа питања секу, ту су многи одговори. Одговор је, рецимо у једној речи: ентропија. Илити, кварење.
Препоруке:
3
1
115 среда, 09 април 2014 07:40
синиша @ Bob
Пре свега бих хтео да се захвалим на јасним коментарима и јасним ставовима шта не ваља. Затим бих хтео да се захвалим на јасним и корисним ставовима шта ваља. И коначно много хвала на прецизности којом сте објаснили шта треба, а шта не треба.

Ви сте човек геније. Честитам и још једном хвала. Потпуно сте разјаснили геостратегију Европе у пар реченица. Невероватно, хвала, хвала.
Препоруке:
2
0
116 среда, 09 април 2014 10:10
сељак беземљаш
шта мислите о томе да мало променимо перспективу, то јест, да за тренутак одбацимо наметнуту аналогију и не гледамо на Крим као на Косово, него на Косово (или Црну Гору, Босну и Херцеговину) као на Украјину, односно, вештачки отуђени и откинути део органског националног ткива (при чему би онда Крим, у неку руку, био аналогон северу Косова и Метохије). На тај начин се, још боље види

Ако би смо по савету господина Вукадиновића променили перспективу, развејали би смо многе магле.
Увенуле би многе лагарије. Те лагарије попут снега на дрвећу, притискају и нашу прошлост и нашу будућност.
Промена перспективе била би пролетно сунце, после кога снег слети,а дрво се усправи.Блато од отопљеног снега покрило би многе "светле ликове" као и оне који су их правили и хвалили.
наставак
Препоруке:
6
0
117 среда, 09 април 2014 10:33
сељак беземљаш
наставак
Задња два века наша историја се дешава кроз супростављање напору западних сила да фрагментизују простор Балкана. Као геостратешки важан простор за одржање њихове светске моћи.
Основу тог напора чини растурање српског етничког простора, као и одвајање од Срба оних који су им склони или блиски.

Први светски рат и српске победе на Церу, Колубари и Кајмакчалану отвориле су простор за изјашњавање народа. У новембру 1918 многобројне мале и велике народне скупштине у Црној Гори, Барањи,Банату и Бачкој, у Срему, БиХ, Далмацији, доносе одлуке пре првог децембра да се придруже Србији.

Те одлуке, дакле резултате првог светског рата пништиће комунисти 9 новембра 1944 када у Београду
организују АСНОС којим проглашавају Србију од Београда до Врања. То је време када у Србији стрељају интелектуалце (у Београду у првој групи 105 без суда) а на територији Србије је и бугарска војска преметнута у антифашистичку.А ту је И "ЈУГОСЛОВЕНСКА ЛЕГИЈА"коју води Марко Месић
наставак
Препоруке:
3
1
118 среда, 09 април 2014 10:54
сељак беземљаш
наставак
На том АСНОСУ у Београду 9 новембра 1944 појавио се и говорио и представник Војводине (Јован Веселинов, према званичној биографији недовршени бравар, народни херој, јунак социјалистичког рада, писац књига по којима је снимљена ТВ серија о партизанима)
Појавио се представник Војводине а још се незнају њене границе. Хрватска КП и њен ЦК (Србија има ПК)својатају Срем, Барања ће бити предата Хрватској неколико месеци касније.
Да је само то.
АСНОС 9 новембра 1944 а Тито 25 новембра лист
СЛОБОДНА ВОЈВОДИНА 25 новембра каже:

"Нова Југославија" ће се састојати из шест федералних јединица,и то- Србија,Хрватска, Словенија,
Македонија,Босна и Херцеговина,Црна Гора.
НЕКИ КРАЈЕВИ КАО ШТО ЈЕ ВОЈВОДИНА ВЕРОВАТНО ЋЕ ИМАТИ АУТОНОМИЈУ У СКЛОПУ ЈЕДНЕ ОД ФЕДЕРАЛНИХ ЈЕДИНИЦА"

Кога су они питали? Са ким су се договарали.
наставак
Препоруке:
5
0
119 среда, 09 април 2014 11:16
сељак беземљаш
наставак
Каква је то збрка, глупирање и улизиштво било сведочи и реферат већ спомињаног Јована Веселинова на ЈНОФу (јединственомнародноослободилачкомфронту)
одржаном 11 децембра 1944.г.где он изеђу осталог каже:
"Вољени друг Тито једнако се брине о Србима, и о Хрватима,, и о Словенима, и о Црногорцима, и о Македонцима, и једнако ће се бринути и о интересима аутономне Војводине,
БЕЗ ОБЗИРА КОЈОЈ ЋЕ ФЕДЕРАЛНОЈ ЈЕДИНИЦИ БИТИ ПРИКЉУЧЕНА."

Човек само зна да је представник Војводине.А чека да му кажу,који је делови чине и у састав које државе ће ући.

Да се знало колико је ово проблематично сведочи и сам споменути реферат у коме каже:
" Ништа није погрешније од мишљења да ово значи распарчавање Југославије..да ће живети.. посебно Хрвати, посебно Срби итд..."
Следи заклињање у чврстину Југославије (за коју тврде да је демократска)
Јован Веселинов ће тек 15 априла 1945 у чланку у СЛОБОДНОЈ ВОЈВОДИНИ написати.
"..да би Барања могла да се припоји Хрватској"
Препоруке:
7
0
120 среда, 09 април 2014 13:02
сељак беземљаш
наставак
У оно време важан друг, Аћим Груловић, у листу СЛОБОДНА ВОЈВОДИНА 17 ЈУНА 1945 говорећи о аутономији Војводине узгред се дотиче и Црне Горе:

"Истина је да у Црној Гори углавном живе СРБИ, али се они ипак ЗАТО КАО САМОСТАЛНА НАЦИЈА ОРГАНИЗУЈУ У САМОСТАЛНУ ФЕДЕРАЛНУ ЈЕДИНИЦУ"

Следи објашњење али Ђилас је то објаснио краће. Стигла нова власт.

Зашто је важна та друга перспектива.
Зато што су људи масовно поткупљени у име лагарије.
Неко докторирао, неко дипломирао, добио статус или радно место. Пропала му као несолидна грађевина, зиданица на песку и држава, и радно место, и струка и наука, кућу му запалили, селили га...а он тражи ко је крив а лагарије се држи.

Наша је истина и руска истина. А ови.
Ништа нам горе неће урадити, него што су нам и што ће нам иначе радити ако ово кажемо.
Не вреди то ако један говори. Изгореће узалуд.
Тачније добри и јесу гориво које осветљава пут напретка.
Препоруке:
4
0
121 среда, 09 април 2014 20:07
drJela Bisic
Srpska istorija poslednjih 200-300g je skolski primer rasparcavanja nacije. Prvo su se odvojii katolici(tzv Hrvati).U to vreme, otprilike Srbi islamske vere su sebe smatrali Turcima, i time se ponosili. Medjutim, dolaskom komunista na vlast ovo tako uzima maha, da se slobodno moze reci da su ovi ateisti-internacionalisti stvorili najvise novih nacija i novih crkava u korpusu Srpskog naroda, u istoriji.Njihov rad jos nije zavrsen-nastavljaju ga njihovi potomci-gradjani(pre svega mislim na ideoloske, a ne bioloske potomke. Mada ima i ovog drugoga)Slicno se, posle Oktopbarske revolucije postupalo i sa Rusima. medjutim, posto je ruska nacija brojnija od nase-sa manje uspeha.Bar do sada.
Препоруке:
4
0
122 петак, 11 април 2014 12:05
Goran
Kosovo je Srbija, Krim je Ukrajina.
Препоруке:
0
4
123 петак, 11 април 2014 21:09
Predrag V.
Ova izdajnička bagra će nas dovesti u situaciju da nas i Rusija bombarduje. Niko nam ništa nikad neće dati ali barem da nam ne uzima sve i da nas ne ubija.
Препоруке:
4
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер