петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Синиша Ковачевић: Због лидерске сујете – ДСС није постао кохезиони фактор националних снага

Kоментари (113) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 23 март 2014 09:58
чисто онако
Вероватно је било и сујете, али мени се чини да је главни разлог био то што је ДСС рачунао да ће добити који комад власти од СНС-а у Београду. Да су били у коалицији са Дверима или Радикалима то не би било могуће.
Препоруке:
154
30
2 недеља, 23 март 2014 10:09
Ент
Жалосно, али тачно од речи до речи.
Препоруке:
189
28
3 недеља, 23 март 2014 10:20
где сте раније?
Немојте се распуштати уинат.
Они што су прелетели,пожелеће да се врате,са њима многи други.
Размислите о томе.
Није вам потребно масовно чланство,већ масовност бирача.
Реците где се може дати подршка да истрајете(ово јесте подршка)и потпис на ауторство ставова из интервјуа.
Јер све што износите као критику рада странке и њеног лидера,износили смо на страницама НСПМ,добронамерно.
Господин Коштуница нека не рачуна на читаоце аутибиографије из Белановице.
(Некадашњи симпатизер и поштовалац Вас,странке и јединог демократе из редова дос-а,Коштунице.)
Препоруке:
97
15
4 недеља, 23 март 2014 10:22
Тоша
Ретко антипатичан човек.
Препоруке:
41
229
5 недеља, 23 март 2014 10:27
Зоран Ђорђевић
Имам утисак, не знам зашто, да је Коштуница једва дочекао ову ситуацију и оправдани разлог да се мане политике.
Препоруке:
118
13
6 недеља, 23 март 2014 10:29
Самуило простачина
Да,да.Поштен човек , слаб политичар.Сам и бојим се пуст.Штета.Шансе изгубљене а полоитикчка оријентација одлична.
Препоруке:
82
11
7 недеља, 23 март 2014 10:50
Суворов
И даље тврдим да је Коштуница тројански коњ Запада. Он им је направио кључне услуге, што сигурно није из незнања.
Препоруке:
140
78
8 недеља, 23 март 2014 10:55
ЗР
Иако му је свака на месту, сада је лако бити генерал после битке, ово је морао много раније да каже.
Препоруке:
80
37
9 недеља, 23 март 2014 10:58
Jasna*
Kaze S. Kovacevic "Evroskepticna politika lose se pakovala,DSS ju je zastupao na prevazidjen nacin!"
Ma nije Sinisa,niste u pravu,evo DSSsimpatizeri ovde tvrde da ne valja narod,a ne DSS jer je narod glup i neobrazovan koji nije mogao da prepozna svu velicinu DSSa i Kostunice.
Naravno da je S. K. u pravu.Jasno je bilo kao dan da prevazidjena, desnicarska, nemusta politika DSSa,koji je uzgred vec bio na vlasti i vec pokazao narodu sta moze tj sta ne moze,tako da su ljudi vec bili upoznati sa dometima ove partije,kojima ocigledno nisu bili fascinirani,jer jedno govore ,a drugo rade,dakle jasno je bilo da ta politika DSSa ili bilo koje druge desnicarke partije(verska sekta Dveri), ne uziva poverenje u narodu.Druga je stvar sto su ove desnicarske sekte toliko posvadjane i nepoverljive medjusobno da nisu mogle da ni da se udruze ,makar zbog cenzusa.Medjutim isto tako ce proci i SNS ako izigraju poverenje naroda,jer niko nece da glasa za ispusenu mustiklu.A onda sledi interesantno.
Препоруке:
25
129
10 недеља, 23 март 2014 11:02
Gordia
"* Где је излаз из велике српске драме?

- Немам разлог да сумњам у виталитет нашег народа. Претекли смо и прошли гора времена. За срећу је нужно да радиш посао који волиш, да проведеш живот са женом коју волиш, да будеш здрав и да волиш отаџбину или град у којем живиш. Пети и неопходни услов за срећу је да човек буде слободан. Слободан!"
Uz duzno postovanje ljubav prema zeni, otadzbini ili briga o zdravlju, nece biti suvisli odgovor Srbina kada ga izvuku ispod jorgana. Gospodine, STA BISTE VI REKSLI KACINU KONKRETNO KADA VAS POVUCE ZA UVO? Hriscanski skromno i iskreno ocekujemo od Vas da nam, kao iskusan politicar i vispren pisac, covek jasne analitike sve do kobnog casa kada narodu treba dati pametnu podlogu za slobodan izbor, kazete STA NAM JE CINITI?! Inace smo prepusteni milickama, biserkama, kandickima, cedicama, vukovima. SLOBODA I UMNOST su dva Janusova lica, ali SLOBODA JE DELO, CIN. Ona nije ukras ljudskog bica da ga prti kroz snegove i pepeo.
Препоруке:
44
4
11 недеља, 23 март 2014 11:16
Jasna*
"Ova vlast je germanofilicnija od kralja Milana".
E ovo je netacno.Demantovao ga juce Vucic."Ova vlast nece biti neprijateljska prema Rusiji",rekao je Vucic.
A Samardzic pre neki dan kaze "prisajedinjenje Rusiji je takodje sarena laza".
Препоруке:
17
103
12 недеља, 23 март 2014 11:16
leonidas
Apsolutno je u pravu!Cak da je DSS i presao cenzus ne moze se jedna ozbiljna partija odreci S.Kovacevica,S.Raskovic i M.Jaksica!Nadam se da ce oni ostati u politici i pristupiti stvaranju jakog patriotskog bloka i pokusati da sprece ovaj pakao koji nam spremaju!
Препоруке:
103
21
13 недеља, 23 март 2014 11:26
Дринко Кончаревић
Да нам долазе тешки дани, наговестио је и Вучић. ММФ даје нам највише 9 месеци живота. Нема новаца а немамо ни газду, домаћина. Сви су нешто причали али правог вожда нема. Чудан је и народ. И поред васколиког образовања, народне мудрости, умних људи, знања Историје и Философије, народ би да седи на две столице. Или, народ још увек живи у тој "титоистичкој концепцији", " и са истоком и са западом". Ова концепција није лоша али време није за њу. И Исток и Запад знају Историју. А знају и да "читају" време. Према томе, мора се појавити неки нови лик, пред којим ће да уступе и Вучић и Николић и сва остала булумента. Да ли ће то ускоро бити? Ако се не деси ,прогутаће нас ала звана "еу срећа" која води у несрећу. Тада ће то ваистину бити крај у којем ће царовати парола, "баш ме брига за друге али и овако мени је боље него да се са другима удружујем".
Препоруке:
57
2
14 недеља, 23 март 2014 11:27
spiritus
На страну сад све друго што ДСС искључује из клуба родољубивих организација. Али, ви чак ни сами не умете да сакријете оно што вас бламира: на званичном сајту ДСС (www.dss.rs), у рубрици програм, стоји да сте усвојили много програма, а да сте Начела политичке неутралности усвојили на Скупштини странке 19 јануара 2014. Програма, који је, ваљда, још увек важећи, нема. Некако га пронађох на сајту дсс Кикинде, ево адресе: http://media.dsskikinda.com/2012/05/program_dss.pdf
У рубрици "спољна политика" пише: "Чињеница да је Србија европска земља упућује нашу државу
на што тешњу сарадњу са европским државама, учешће у раду европских организација и укључење у европске интеграционе процесе с крајњим циљем да наша земља, под равноправним условима, постане пуноправни члан Европске уније.
Остајући у стратешком смислу окренута европским
интеграцијама, Србија ће систематски неговати пријатељске односе са Русијом, као и са ваневропским великим силама, Кином, Индијом и САД."
Препоруке:
60
15
15 недеља, 23 март 2014 11:36
spiritus
2
Има ли шансе да ова српска "патриотска" теленовела: "Лако ћемо без Србије, како ћемо без ДСС" - доживи свој завршетак? Могао бих да наведем мноштво имена оних који су ЗАИСТА били против запада и ЕУ, а које сте, принципијелно, изурчили, или су ликвидирани током ваше власти. Они нису могли да се повуку из политике и "оду у заслужену пензију". Море, има Бога! Још ћемо да се питамо за јуначко здравље.
Препоруке:
53
18
16 недеља, 23 март 2014 11:39
Jasna*
"Stranacki Riselje,siva eminencija ...o predsednickim ekspozeima nije se raspravljalo ,kao da ih je pisao Bakaric...Kada sam to izneo izbacili su me iz svih stranackih organa".
E silnih "demokrata" ,a ovamo borili se protiv komunisticke diktature srusili "diktatora" Slobu,Kostunica "oslobodio" narod.Kakvi licemeri!
Препоруке:
35
60
17 недеља, 23 март 2014 11:51
Nepatološki Rusofil
Dodjoh do dela inervjua gde vrli dramski pisac govori o patoloskom rusofilstvu(!?)i germanofilstvu. Svako germanofilstvo kod Srba moze biti SAMO i nikako drugacije do PATOLOSKO. Biti germanofil/anglofil (ali narocito ovo prvo) u narodu koji je tokom vekova jedva preziveo njihova unistavanja, ratove genocide, preumljivanja, materijalna razaranja; ma zar je iole obavestenom coveku potrebno da se nabraja,moze biti rezultat ozbiljnih poremecaja i nepostojanja izgradjenog i nacionalnog i licnog identiteta. Kako rusofilstvo i germanofilstvno mogu biti stavljeni u istu ravan? Koji je to mozak i koja logika. Onaj ko sebe dozivljava kao Sribna (cak i oni odrodjeni) znaju ili moraju znati da su deo slovenskog, pravoslavnog plemena sa Rusima, da osim nasledja dele iste patnje, sudbinu. Da ne govorim da je potpuno van pameti stavljati ono sto smo 'dobili' od Rusa i Germana/Angla u istu ravan. Da,'trojanski konji'-inace redovni gosti UK ambasade za kraljicin rodjendan-mislite o tome...
Препоруке:
72
12
18 недеља, 23 март 2014 12:07
Anka Krajina
@ Jasna*

Jasna, čini mi se da moram i vas da naručim kod okuliste a ne samo Danila.
Otkud toliko ushićenje, tolika radost zbog jedne kontradiktorne izjave "Ova vlast nece biti neprijateljska prema Rusiji"?! Otkud?

Sedam dana ćute k'o zaliveni jer su "tehnička Vlada" a onda, čim prođu izbori, i kad im Moskva "snizi krvni pritisak", šalju protesnu notu Ukrajini jer ih je Jacenjuk izbrisao sa karte?!

Ne znam ko se više obradovao Vučićevom izbornom pobedom, Srbija ili EU?
Dežurni lešinari, Kacin & com. već kruže nad Srbijom a vi se hvatate za slamku?

Kovačević je rekao gorku istinu, s kome to još nije jasno, shvatiće kad bude prekasno:
"Брисел неће трпети тај систем јорган планине о коме је маштао и Недић у Другом светском рату. Колико сутра, неки Кацин или Ромпеј, наредиће нам да се изјаснимо и Москви уведемо оштре санкције."
Samo nemojte posle tražiti opravdanje, tipa, morao je.
Препоруке:
92
4
19 недеља, 23 март 2014 12:13
igor ct
Pa cesh sada sa Milanom i Mishkom da u ugasish stranku,sa chijim osnivanjem nemate nishta.Nek ti se pohvale kako su proshli u "svojim"gradovima.Koshtunica je zbog 4,24%podneo ostavku,a tvoji pajtosi na to ne pomishljaju,iako je Vojin rezultat za njih misaona imenica.Mislite ako nas(chlanove DSS)uvedete u neke nove dveri,da ce te kupiti liderska mesta.Idite vi u dveri sami,srecno vam bilo.Zar vec zaboravi rezultat u Zemunu,gde si vodio listu DSS-Dveri.Imao si manje nego Aca Popovic na izborima za Beograd,koji je protiv sebe imao Vuchica i Djilasa.Ova matematika je strashno jednostavna,razmisli malo.
Препоруке:
35
23
20 недеља, 23 март 2014 12:14
влкс
На страну што је овде отворено рекао оно што смо сви у ДСС-у знали, овако не говори један политичар. Након изгубљене битке није храброст пљунути генералу у лице. Након партије карата пружаш руку противнику. Ваљда сам тако васпитан, те стога ми је ово што човек прича након одласка Коштунице морално дно. Нека иде код Вучића или Ђиласа да тамо види демократију.
Препоруке:
54
29
21 недеља, 23 март 2014 12:27
Jasna*@Anka Krajina
A sta biste vi Anka ,da izvuku masinke i da pripucaju u one koji ih pritiscu,a onda da zaigraju kozaracko kolo?
E ajde ,da cujem kako biste se vi postavili u takvoj situaciji,kad je zemlja potpuno zavisna od zapadnih kredita(zahvaljajuci DOSu).Ziva sam se u uvo pretvorila.
Nije nikakvo ushicenje ,vec samo konstatujem da je izjava dobra,patriotska i odmerena.Smatram da ono sto je dobro treba istaci.Potrebu da se uvek vice uaaa mogu da razumem samo kao svojevrsnu patologiju da li neciju licnu ,ili stranacku ,nebitno..
Sta je u toj izjavi kontradiktorno?Ja tu ne vidim nista kontradiktorno,vec naprotiv dobro odmereno.
I naravno da ce da ih pritiscu i usi im zavrcu ,ali ja sam uverena da je Vucic sastavljen od cvrseg materijala od DOsovaca.U svakom slucaju gori od njih ne moze biti.
A sta ako ne popusti?Ocete li se onda izviniti?
Cisto sumnjam.
Препоруке:
7
60
22 недеља, 23 март 2014 12:27
Koњец дело краси
"Није човек оно што се може сместити у гроб, већ оно што се не може сместити ни у васиону."

До само синоћ, могли смо говорити: Време ће показати оправданост политике коју је заступао В. Коштуница, а, век колико од синоћ, можемо тврдити да је то време НАСТУПИЛО!!!
Препоруке:
61
5
23 недеља, 23 март 2014 12:34
опет за ДСС
Више јако добрих и тачних ствари је изречено у овом разговору. Подржавам све, и надам се ДСС-у за који ћу опет гласати. А нисам - због Коштунице, морам да признам. И то не због ставова, већ због начина, недемократског и аутистичког, на који је водио странку и представљао њену политику.
ДСС је ипак српска грађанска странка, док то друге тзв. патриотске странке нису.
Препоруке:
35
27
24 недеља, 23 март 2014 12:41
Jasna*@Anka Krajina
"Ne znam ko se vise obradovao Vucicevom izbornom pobedom Srbija ,ili EU.Dezurni lesinari vec kruze Kacin...a vi se hvatate za slamku"!
A za koju biste se vi Anka slamku uhvatili,za Djilasovu,Kostunicinu,Tadicevu,Radikalsku, Dversku...ili...Ajde izjasnite se jedva cekam da cujem.Sa kojom to slamkom od nabrojanih nam lesinari ne bi kruzili nad glavom,koja bi ih to vasa slamka spasa oterala.
Molim za konkretan odgovor ,a ne tipa mi treba da... ,nama treba ovo ,nama treba ono...
Препоруке:
8
42
25 недеља, 23 март 2014 12:59
Србин обични
Читам ојађеног Синишу и коментаре, и оне са расплакивањем и оне ликујуће. Мање-више сви пате од заборава и сљепоће. Тачно је да се Синиша нашао на олупини, али та ДС-олупина била је таква готово од самог почетка. Шта се то са Синишама догађа па нису примјетли да их води ДОКТОР без иједног валидног научног рада, да су их Американци најмили у листопаду 2 тисућите и то за мале паре. О каквом то патриотизму Синиша збори када је његов предсједник странке предводио паљевину Скупштине, Какав то профил људи може да води Воја "Гарави"?

Што Синиша не признате народу да сте се скупили као анти-комунисти, да сте све што је иза комуниста остало упропастили, да сте у својој неизграђености заговарали приступање Франкофонској организацији (какво лудило!). Што се брате Синиша не сјетиш свих оних патриота које је твој "легалиста" послао у Хаг? Ви сте Синиша били гумица за једнократну употребу и сада сте одбачени.

Какве ви везе уопште имате са патриотизмом човјече!? Имате само везу са Тројом.
Препоруке:
27
54
26 недеља, 23 март 2014 13:01
Lola
- Много је теже реконструисати трошну кућу која хоће да се сруши, него на ливади направити нову

Pogrešna konstatacija ...ja koji se bavim tim stvarima tvrdim da je poseban osećaj kad od nečega što su drugi odbacili napraviš novo , a opet sa šarmom onoga starog ......toliko ima 'materijala ' da se vrlo uspešno može 'renovirati ' sve ono što se hoće .
Najlakše je praviti novo , ali ono nosi u sebi opasnost da se drugima ne svidi ......ali kad se srede sve 'instalacije' , kad se stavi nova 'stolarija ' , kad se udari 'izolacija ' , to ume da bude prelepo , samo treba hteti i umeti .
Препоруке:
39
3
27 недеља, 23 март 2014 13:04
Miloš
"Проблем је што нам прође време и живот."
Препоруке:
49
0
28 недеља, 23 март 2014 13:07
Odličan intervju
Odličan intervju Siniše Kovačevića, mislim da zaslužuje da se nađe u rubrici Prenosimo!
Препоруке:
19
21
29 недеља, 23 март 2014 13:13
hmmm
postoje neki sustinski pozitivni rezultati ove stranke, pa i VK u prethodnom periodu, kakav takav ustav, na pr.; medjutim, hriscansko civilizacijsko poimanje je u principu afirmativno, dok su ostala neutralisticka, negativna ili kompleksna; zakljucak: verovatno je dss kompleksan, a sto znaci i nedosledan; zato postoji u dss program sa strateskom namerom i zalaganjem za evropske integracije, a da pritom onda pricaju da su neutralni, ili cak za rusiju; po tome se, ipak, ne razlikuju od sns-a; ako se biraci shvate kao trziste, a glasovi kao novac, njihov multi-level marketing, medjutim, nije dobro pozicioniran upravo zato jer nemaju dobru ekonomsku bazu, odnosno, ljudi ne vide interes koji bi mogli da imaju (na stranu to sto njihov interes moze biti i lazan-pogresan); nacionalizam i evropska unija? dobra sala;
Препоруке:
17
2
30 недеља, 23 март 2014 13:19
Никола 025
@Суворов
Можете ви и даље тврдити да је земља плоча...
@Јасна
Који то ДСС-овац криви народ?
Сви до једног прихватају грешку ДСС-а да добру идеју и политику нису приближили грађанима на добар начин...
Накад је НСПМ имао квалитетне коментаре и озбиљне дискусије у коментарима текстова...
Данас се то свело на странчарење војника разних партија...
Препоруке:
52
7
31 недеља, 23 март 2014 13:24
Anta
Политика ДСС а је од доласка ДОС а на власт сва из противуречности типа, врели снег, сува вода, мекан гранит...... Испоруче се сви генерали који су бранили Косово да буду осуђени на по 20 година робије, па се потом буде против потписивања бриселског споразум... Целокупна економска политика се да у руке Млађи, па се потом нариче над тешком економском ситуацијом...Доведе се Тијанић на чело РТС а , па се потом кука над чињеницом да је у Србији медијски мрак...
Препоруке:
47
13
32 недеља, 23 март 2014 13:33
Anka Krajina
@ Jasna*
Rezultat tih "dobrih i patriotskih" izjava je Briselski sporazum!
Ko je to zaboravio, nije kompetentan proglašavati protivnike takve političke orijentacije za "svojevrsnu patologiju"!
Jedno su reči a drugo su dela!

"Sta je u toj izjavi kontradiktorno?"

Ne može se, draga Jasna, i u duduk i diple!
Ulaznica za EU je članstvo u NATO-u.

ja sam uverena da je Vucic sastavljen od cvrseg materijala od DOsovaca.

A tu tvrdnju dokazujete - čime?!
Sa 45 minuta za kroćenje Severa KiM?

Hic Rodhus, hic salta! Sačekajmo! Pa ćemo se posle izvinjavati. Ko preživi njegov patriotizam!
Препоруке:
51
2
33 недеља, 23 март 2014 13:43
Краљ
Јел он беше написао ону срамотну представу "Свети Сава", са Лаушевићем као Савом, у којој је приказан српски двор пун курви?
Препоруке:
34
6
34 недеља, 23 март 2014 13:45
Karl Marx
Prvi veliki test za DSS jeste formiranje vlasti u Beogradu. Ne moze se iz koalicije sa SNS u Beogradu kritikovati SNS u republici. A samo ta kritika moze vratiti DSS iznad cenzusa. Uostalom, ako SNS svesno radi protiv nacionalnih interesa, nije moralno sa njim formirati vlast u prestonici.

Siguran sam da je vecina clanstva protiv ovakve koalicije i da zeli da je spreci. Nadam se da ce se funkcioneri jasno podeliti za one koji su za koaliciju sa SNS i one koji su protiv, da bi clanstvo znalo za koju grupaciju da glasa na izbornoj skupstini.

Ako DSS udje u Beogradsku vlast a zatim grupacija koja se zalagala za tako nesto pobedi na izbornoj skupstini, mogu da zatvore stranku i stave katanac. Ali, ako stranka pre ili makar posle izborne skupstine odbije koaliciju sa SNS, verujem da DSS ima buducnost.
Препоруке:
28
6
35 недеља, 23 март 2014 13:54
@Никола 025
Накад је НСПМ имао квалитетне коментаре и озбиљне дискусије у коментарима текстова...
Данас се то свело на странчарење војника разних партија...
Otkud vi ovde a ne u koštuničinoj sekti na Novom Standardu? Zad vam tamo nije lepše, svi jedni drugima ližu junačke DDSovske rane.
NSPM je slobodan portal dok tamo ne sme da se zucne protiv slepog vodje.
Препоруке:
17
33
36 недеља, 23 март 2014 14:07
Никола 025
@ Карл Маркс
Емотивно и људски сам сагласан са тобом... А онда погледам шта су и како говорили напредњаци и СПС пре прошлих или претпрошлих избора... шта су после тога радили... и како су прошли на гласању, не могу а да се не питам: Има ли ишта везе?
Препоруке:
24
3
37 недеља, 23 март 2014 14:14
Рђосав
Да евидентирамо лоше ставове:

Кад смо русофили онда смо патолошки русофили ...
- ово један русофил никад не би рекао.
Од политичке неутралности коју је заступао ДСС, бољи је термин - самосталност.
- значи, само је проблем у терминологији?!

Брисел неће трпети тај систем јорган планине о коме је маштао и Недић у Другом светском рату.
- тачно до бола, само се не помиње да је управо Коштуница најизразитији савремени "недићевац".

Истраживања показују да 80 одсто грађана подржава Русију, а главни предизборни адути победничких странака су њихови сусрети са западним државницима.
- народ гласа више у стилу "ја верујем" него "ја знам." То је некад функционисало за В.К. "ја верујем да је он поштен човек." А сада не ваља?

П.С. Јасна* опет неумољиво тачна. Ништа јој не промиче. Скенерски поглед на ствари, оно што ваља - похвали, што не ваља - растури у парампарчад. Све труле ставове С.К. је евидентирала...
Препоруке:
10
28
38 недеља, 23 март 2014 14:17
Никола 025
За непотписаног...
"NSPM je slobodan portal dok tamo ne sme da se zucne protiv slepog vodje."
НСПМ јесте слободан портал... И зато није лепо злоупотребљавати његову слободу...
Некад су на том слободном порталу коментарисали слободни људи - као појединци... а не као извођачи страначких политика...
А на Новом Стандарду нисте скоро били очигледно - тамо међу коментаторима владају Дверјани (или се бар тако представљају)...
Препоруке:
28
6
39 недеља, 23 март 2014 14:18
Anka Krajina
@ Jasna*
Ajde izjasnite se jedva cekam da cujem.
Molim za konkretan odgovor...

Najkonkretnije: NI ZA JEDNU OD PONUĐENIH!
Ne pripadam ni jednoj političkoj partiji, ne izlazim na izbore već više od 20 godina!

Zato i mogu slobodno i hladne glave, bez strasti i navijanja, da analiziram postojeće političke opcije, bez straha da će me neko "isključiti" ili, što je najčešće, da ću izgubiti radno mesto!

Nikakvo začikivanje, kojim se tako često poslužujete, ne može nadoknaditi nedostatak argumenata.
Svrha komentara nije navijanje kao na utakmici već ocena i analiza rečenog i napisanog!
Spustite ton za dve oktave pa ćemo moći razmenjivati mišljenja i ubuduće.
Препоруке:
22
5
40 недеља, 23 март 2014 14:44
@ Никола 025
Жељко Цвијановић је пре две године бановао све који су се супротстављали Вучићу а сада се само прешалтовао за ДСС. Где су нестали Челекетић, Савановић и ко зна колико још њих раније са Новог Стандарда ? Банују људе, бришу коментаре а коме ? Онима што су против Коштунице а ти мора да си неки дссовац када то не видиш јер тебе не дирају. НСПМ се једини увек борио против Вучића и на време критиковао Коштуницу а Цвијановић дува у ону тикву која му даје паре за рекламне банере на Стандарду. Некада Вучић сада Коштуница и Трећа Србија
Препоруке:
21
11
41 недеља, 23 март 2014 14:59
Нимрод
Нема никаквог смисла полемисати са ставовима господина Ковачевића. Уколико је текст објављен у "Вечерњим новостима" ауторизован, он представља збир његових ставова на које има право. Ипак, ако се не може полемисати, можда је могуће запитати се над неким изреченим ставовима и констатацијама. Синиша Ковачевић је годинама уназад био један од најактивнијих промотера политике ДСС у Скупштини и јавности. У светлости те чињенице, није могуће избећи питање о његовој одговорности за дебакл те политике. У тренутку када је дошао у лични сукоб са Коштуницом, г. Ковачевић је на свом Фејсбук профилу најавио излазак из странке. Сада га "Вечерњак" најављује као члана посаде избушеног брода који само што није потонуо и коме је сам капетан махнуо и рекао збогом. Изгледа да г. Синиша остаје на сплаву "Медуза", али није познат разлог зашто. Да ли ви знате?
Препоруке:
27
0
42 недеља, 23 март 2014 14:59
Karl Marx
Pitanje kritike DSS-a ne mozemo gledati izolovano od pitanja Srpske politicke scene. Ako ne treba podrzati DSS, koga onda treba podrzati? Ne postoji niti jedna savrsena politicka opcija. Sama cinjenica da sam ja kao socijalista i veliki protivnik 5-og Oktobra glasao za DSS najbolje govori o tome koliko je siromasna nasa politicka scena.

Ako ste za bezuslovnu saradnju sa Briselom i Wasingtonom, onda imate veliki broj opcija. Ali ako ste protiv Brisela i Wasingtona, onda vam preostaju samo DSS i Dveri.

Uz sve osnovane kritike, smatram da je DSS ipak bolje resenje od Dveri. Zasto? Pre svega zato sto DSS nije privatna firma u vlasnistvu osmorice osnivaca, dakle clanova staresinstva, koje donosi samostalno donosi odluke o svim strateski vaznim pitanjima. Bez obzira sto je i Kostunica autoritativno vodio stranku, sve vreme je postojao institucionalni nacin da se on smeni. To sto taj nacin nije iskoriscen je vec drugo pitanje.
Препоруке:
31
8
43 недеља, 23 март 2014 15:02
Живорад
Ех, брате. Чему тешке речи..
Препоруке:
15
0
44 недеља, 23 март 2014 15:09
spiritus
Рђосав
Поткрала ти се грешчица: Коштуница НИЈЕ Недићевац. У Слобино време, (ISBN 86-82273-08-X) 1993, Недић је ушао међу 100 најзнаменитијих Срба. То су касније "копи пејст", ови из Дос-а, негде 2009. Слоба је, као прави национал-бољшевик, рехабилитовао све српске патриоте, без обзира на партијску припадност и идеолошко опредељење. Коштуница ти је нека нова и исто тако неуспешна верзија Слободана Јовановића. Србија треба да заслужи новог Недића. А до тад...
Препоруке:
16
7
45 недеља, 23 март 2014 15:18
brzi
Kapu dole ispred Siniše. Veoma nazorno opisano zašto je propao ne samo DSS nego i ceo patriotski blok jer i Dveri i radikali fukcionišu veoma slično.
Препоруке:
6
17
46 недеља, 23 март 2014 15:18
Данило
Главни разлог за неуспех је сујета партија. Гласачи националне опције су били разочарани што је национални блок ишао у три колоне, и то се видело по броју апстинената. Чека се личност која ће ујединити националну опозицију, као што је Вучић ујединио проевропску. Немојмо се заваравати некаквим дубоким анализама - програми и идеје у Србији не вреде ни пишљива боба ако нема ЈАКЕ ЛИЧНОСТИ која ће испред ње стајати.
Препоруке:
19
4
47 недеља, 23 март 2014 15:21
sale
Ja mislim da je krivica iskljucivo do nasih elita, tu se ne bih ogranicio samo na vreme posle milosevica vec I njega ukljucujuci. Politika vodjenja zemlje dja tamo dja ovamo I nije mogla da nas dovede u blagostanje I sigurnost. Narod je samo pazljivo osluskivao sta se valja iza brda pa je tako I glasao. Sto sme tice Kostunice misljenja sam da on licno nije bio veliki politicki kalibar tako I da nije mogao nista ozbiljnije da uradi, bez obzira na okolnosti spoljne I unutrasnje. Jedini plus od mene dobija jer se jedini ozbiljnije zalagao za izgradnju institucija i pravnu drzavu.Trebao je da napusti politiku ranije, a ne na ovako ako smem da kazem bedan nacin.
Препоруке:
8
8
48 недеља, 23 март 2014 15:29
Биљана Николић
Ајде прво да прокоментаришем наслов - због лидерске сујете Вучић и Николић су основали СНС, одрекли се не само Шешеља већ и одбране Шешеља у Хагу, од екстремних радикала постали екстремни еврофанатици, прекршили Устав потписивањем Бриселског споразума, упали на бирачка места у косовској Митровици, наставили сарадњу са ММф, задужили Србију боље и брже од свих предходних..... Тако да они који Вучићу и Николићу све заборављају, праштају и оправдавају, морају за то имати НЕКИ СКРИВЕНИ ИНТЕРЕС, а тај интерес је НАДА У ПОВРАТАК ЧВРСТЕ ЛЕВИЦЕ НАКОН ХАОСА КОЈИ ЋЕ НАПРАВИТИ СНС.

Е сада о ДСС. ДСС је дозволио себи да буде АПСОЛУТНО и НЕАТРАКТИВНО НЕДЕФИНИСАН (потпуно супротно од СНС који је иделано запаковао своју недефинисаност у своју свемогућност).

Остало наведено у тексту је тачно, али ништа није типично само за ДСС, прелазак у странке на власти, прелазак посланика, централно страначко одлучивање... свака странка у Србији тако функционише.
Препоруке:
38
1
49 недеља, 23 март 2014 15:39
Milos Stankovic
Sumnjam da ce clanovi DSS prihvatiti ovo objasnjenje. Na dan izbora je Kovacevic na svom profilu na nekoj od drustvenih mreza napao Kostunicu. Koliko je meni poznato, postoje neutralne drzave, a Kovacevic je skovao svoj termin - samostalne drzave! Pri tom ocekuje da valjda ceo svet prihvati upravo njegov izum! Postojao je blok nestvrstanih drzava kojem je pripadala SFRJ, cime je htelo da se stavi do znanje da, pored NATO-a i Varsavskog ugovora, postoji i grupa zemalja koje nisu clanice niti jednog bloka, pa prave treci blok. Neutralne zemlje nisu clanice nikakvih blokova, politickih ili vojnih, poput Svajcarske. Kovacevic je verovatno u pravu kada kaze da bi blok DSS, SRS, Dveri, Obraza potpomognut intelektualcima usao u parlament. Jedino nije jasno kako bi izgledalo da u kampanji jedan deo koalicije propagira neutralnost, a drugi savez sa Rusijom. To je potpuno besmisleno. Kostunica i DSS su gradili politiku neutralnosti punih 6 godina i nisu uspeli. Kovacevic je sve vreme cutao.
Препоруке:
31
4
50 недеља, 23 март 2014 15:47
Milos Stankovic, nastavak
Ostace zabelezen sraman Kovacevicev napad na tri novinarke RTS-a, Natasu Miljkovic, Oliveru Kovacevic i Oliveru Jovicevic. Bar dve od te tri novinarke, a mozda i sve tri, su jako mnogo ucinile za DSS tokom vise od 10 godina, pogotovo u vremenu kada je na vecini medija DSS mogao da se pomene samo u kontekstu politicke odgovornosti za ubistvo Djindjica, paljenje ambasada i sl. Redovno su zvale fukcionere DSS u svoje emisije i omogucavali prokazenoj stranci da joj se glas cuje. Cija je sujeta tad bila u pitanju? Pa Kostunica nije reagovao na onoliku hajku medija protiv sebe koja je trajala od 6.10.2000. do 16.03.2014. i tu je, naravno, pogresio. Zar je Kovacevic morao da napadne bas one novinare koji u tome nisu ucestvovali, a sigurno su trpeli pritiske mocnog NATO-EU lobija u Beogradu!?
Препоруке:
22
12
51 недеља, 23 март 2014 15:50
Биљана Николић
Има она народна, ко не плати на мосту, плати на ћуприји. У нашој политичкој историји од увођења вишестраначја, политичке партије нису плаћале ни на једном мосту, али су зато сви наишле на непремостиву рампу на (мањој или већој) ћуприји. Кад је ко од нас сматрао да је рампа на ћуприји незаслужено спуштена, друго је питање.
Препоруке:
15
2
52 недеља, 23 март 2014 16:16
thinking maize
А ја ко Љуба Мољац само "седим у ложу и једем бурек с трешње" (тј. оригинални турски ратлук, који од пре неки дан донесох из Анталије) и припремам се за сутрашњи КИШАН& ХЛАДАН ДАН, што је ОДУВЕК БИЛО НЕУГОДНО за СВАКОГ ко се на овај или онај начин БАВИ ПОЉОПРИВРЕДОМ!? Али смислићу и УРАДИЋУ већ нешто! Даље, спремам се да полако "уводим санкције" мом ЈЕДИНОМ, али НАДОБУДНОМ детету, јер НЕ СХВАТА да се у гимназији НЕ МОЖЕ на начин основне школе и да се НЕ МОЖЕ тек-тако ређати двојке-тројке, уз понеког аса, а успут ТВРДИТИ да ће бити одлична на крају... И LAST BUT NOT LEAST старам се да будем бар од мале помоћи старој мајци, сестри која ради У ПРИВАТНОЈ ФИРМИ, као и ЉУБАВИ МОГ ЖИВОТА, мојој Веци... "Ко има уши ЧУЋЕ, ко има очи ВИДЕЋЕ!" Следеће године у Призрену, оне друге у Книну!
Препоруке:
25
2
53 недеља, 23 март 2014 16:28
Slavomir Srpski
Од политичке неутралности коју је заступао ДСС, бољи је термин - самосталност. Неутралност значи незаинтересован, инертан, по страни.

Nazalost, mnogo pausalnih izjava Sinise u stranci gde treba da preovladava jasan i profesionalan stav intelektualaca i profesora. Sinisa je dobar za SNS gde su pausalnosti dozvoljene a ne u stranci koja ima intelektualnu elitu Srbije.

Gore navedeno recimo nije ispravno> jer Neutralnost ne znaci bitoi po strani, vec na svim stranama, i na EU i na Rusiju i na Kinu, dakle bez svrstavanja u bilo ciji savez. TO je Sinisa neutralnost ako vas nisu naucili. Samostalnost u danasnoj globalnoj svestkoj pozirnici NIJE moguca, jer su ekonomske i druge veze toliko uvucene u politiku svake drzave da NIKO nije samostalan, ni SAD nije samostalna, a pogotovo ne EU, pa ni male drzave kao Srbija ne mogu biti potpuno samonstalne. Ali mogu da budi IZVAN postojecih saveza u bilateralnoj saradnji sa SVAKOM posebnom drzavom. Toliko od mene.
Препоруке:
28
6
54 недеља, 23 март 2014 16:35
Slavomir Srpski, @Jasna*
citiram:"Ma nije Sinisa,niste u pravu,evo DSSsimpatizeri ovde tvrde da ne valja narod,a ne DSS jer je narod glup i neobrazovan koji nije mogao da prepozna svu velicinu DSSa i Kostunice. "

Bravo Jasna*, bez da ste me pitali procitali ste mi misli, svaka cast. Jeste, ne valja narod i to je svima poznato, kao i nemoral koji je provladao u duhovno i moralno oslabljenoj Srbiji. Ali taj pad nije najbveci kod najmanje obrazovanih! Naprotiv, on je najveci kod intelektualaca, pocevsi od vas ovde na NSPM. Pad moralni je najveci kod onih koji su dovoiljno kvalifikovani i pametni, ali 47% bas tih mislecih ne odose na izbor da bi Aleksandar Veliki dobio apsolutisticku vlast. U tome Jasna* Vi ste svakako uspeli sa vasim naprdnjacima preletacima.
Препоруке:
22
4
55 недеља, 23 март 2014 16:39
Aleksandar
Au, a ovaj drami.
Препоруке:
15
2
56 недеља, 23 март 2014 16:50
луди скретничар
#Рђосав#

Што се тиче кандидата за савременог Недића, ја не видим бољег од Вучића.
Препоруке:
21
1
57 недеља, 23 март 2014 16:54
Pedja
Najveci pad na izborima zabelezen je kada je Sinisa radio kampanju i za velike pare sprovodio svoju medijsku strategiju.
Treba pogledati spot koji je on pravio i sve ce biti jasno. http://www.youtube.com/watch?v=OhfDmi7Dq94
Препоруке:
17
0
58 недеља, 23 март 2014 17:08
@sećaš li se Jasna, da li možeš da za boraviš šta si pisala
Bumerang pitanje koje je nekad Jasna sa zvezdicom postavljala drugima. Evo joj njenih pitanja i komentara iz 2011-2012, neka odgovori na njih sada.
"A pa da naravno ,bilo kakvo objasnjenje od ljudi koji u okupaciji zemlje od strane MMFa i kompradora na vlasti vide "sansu",je uzaludno ocekivati,bitne su suplje parole"moderna"Srbija,"sansa"za Srbiju","svetla" buducnost i sl...za supljoglavu publiku,pa ko se zalepi."

Jasna je itekako kritikovala narod,
"Prema ovoj anketi Vlada nije ispunila nijedno obecanje, (po nekim pitanjima samo delimicno),vecina ubuduce ocekuje goru situaciju kako u zemlji tako i u vezi svog materijalnog polozaja,ali i pored tako ocajnih ocena, vecina vidi Djilasa kao buduceg premijera,a vecina bi podrzala Tadica u drugom izbornom krugu,itd.Sta reci,zalosno sta ostade od nekad ponosnog naroda.I ja sad nesto razmisljam ,ustvari mislim da bi najbolje bilo da ostane ova vlast da gazi i dalje,da nas dotuku i satru ,sto pre to bolje"
Препоруке:
16
0
59 недеља, 23 март 2014 17:08
Jovana
Једино са чиме се слажем јесте маркетиншко предстаљање програме ДСС-а. Мада,реално гледано медијску сцену Србије, ове иѕборе је требало бојкотовати. Пошто имамо искуства са бојкотом (једни оће, други као неће па иѕађу и гласају)то се искључује. Искључује се јер сви ипак нешто очекују. Мрвицу, а то је улаѕак у парламент (да пређу "целзијус").
Шта је, по мени, ту се слажем са Синишом, проблем са том формучлацијом "политичка неутралност". Проблем је само у томе што је то требало на једноставнији начин презентовати, једноставним речима које ће већина људи разумети (мада не потцењујњем перцепцију наших људи и да знају о чему се ради). Да ли је могуће рећи "самосталност" и да све буде другачије? Да ли самосталност заиста значи више, боље, даје више простора за одлучивање, од "неутралности"? Да ли је реално да се Србија данас позива на самосталност? Шта је она у стању да уради самостално, ако нема подршку ових или оних? Дакле, Србија би,пре могла бити "неутрална" него "самостална"
Препоруке:
11
2
60 недеља, 23 март 2014 17:15
Јована
Будимо реални. Да ли је могуће да искаже свој став по питању Крима, била "неутрална" или "самостална" узимајући у обзир статус Косова? Да ли ће Русија бранити своје интересе, или интересе Србије које ни она сама пар година уназад не штити, практично изневривши став Русије у СБ УН-а?.
Мислим, да је најједниставније било исказати, у кампањи, ако се о томе ради, све само на један начин: "Србија, изнад и испред свега"
Синиша, указује на прелазак читавих одбора ДСС-а у СНС. Ни први, ни последњи пут. Колико је одбора ДС-а прешло у СНС? Увек је то тако било: " Ћу гласам за вас, кад доћете на власт". Не верујем да Синиша не зна колико је тешко већини граћана Србије? Они који немају посао, већина младог света, то су они који нису изашли и нису гласали.Они немају шта да изгубе. Они који су гласали, то су државни службеници, запослени у јавним и државним предузећима.
Препоруке:
16
2
61 недеља, 23 март 2014 17:18
Јована
Ево нпр. радим у предузећу чија је судбина неизвесна, за сада има нешто посла, примају се плате редовно, праве се губици, фирма живи као многи граћани. изнад својих могућности, на кредитима. И феноменална је мета за манипулацију у време избора. Дан после избора, у аутобусу који превози путнике на посао била је неуобичајена тишина (иначе је увек галама, жене посебно гласне). У ваздуху се осећала неизвесност, баш због те убедљиве победе. Овде су цензус прошле само две странке, СНС (преко 60%) и СПС?!
Да ли је за то крив Коштуница, да ли ДС, да ли одвратно уцењивање, подмићивање и претње граћанима?.
Колика је одговорност локалних одбора ДСС-а? Од када постоји ДСС, одбори су увек чекали на ВК да доће и допринесе њиховом рејтингу. Шта онда треба они да раде? Да Воја заврши посао, а они после деле функције?
И на крају, шта си ти Синиша лично урадио? Заложио своје цењено име, с времена на време искористио време предвићено за странку у Скупштини Србије одржавши говоре (мене лично одушевљ
Препоруке:
18
2
62 недеља, 23 март 2014 17:23
Joвана
Ali који су за већину света заморни, треба то јасно кратко и ј......чно. А не оно "колоквијално", па бескрајна прича о Косову... Ово сам сада саркастична.
Увек се може неко оптужити за сујету тј вишак сујете, иначе је она нормална и добра када је стимулативна. Обично се уметницима најчешће спочитава, мада ја верујем да је то у природи човека, ма којом се професијом бавио.
Да ли је заиста цео проблем у вишку сујетете код ВК. Не верујем. Мислим да је ипак у питању више пута доживљено изневеравање поверења од стране коалиционих партнера (ДОС, Нова Србија,.. )
Препоруке:
20
2
63 недеља, 23 март 2014 17:24
Јована
Говорити о уједиљељу патриотских снага, мислим да је било бесмислено, сем ако није циљ био освајање макар неколико мандата у скупштини?. Нико, искрено, није желео у коалицију са ДСС-ом, СРС одбили без дискусије, Двери ( програмски против свих партија уопште) неискрено, у задњем тренутку а зарад свог уласка у скупштину РС-е. Дакле, нико искрено није веровао у то да патриотске странке, у садашњој ситуацији, могу било шта да ураде. Осим неки мали гласић. Први и најважнији циљ што се тиче страног фактора је остварен, ДСС није парламентарна странка, Војислава Коштуницу неће више морати да слушају а нарочито је битно да то неће моћи ни граћани Србије.
Оно што није одраћено 2008-е тј разбијање ДСС-а надам се да неће бити ураћено данас, и поред одласка Војислава Коштунице?!
Уосталом, кад се БТ вратио (а и то је део сценарија) што не би и ВК:)
Препоруке:
23
2
64 недеља, 23 март 2014 17:41
Самуило простачина опело
Навијао сам за оне који су против ЕУ ,нато пакта и Бриселског споразума.Навијао сам да се удруже.Нико ме наравно није слушао.Ко сам ја да ме неко слуша.Сад кукњава.Да су се удружили прешли би цензус.Ко зна шта би било?Није у скупштини довољно сада прећи цензус.Ко зна да ли је добро победити?Тврдим: нама је потребна не само та оријентација, него и јака личност.Неко ко уједињује а не неко ко слуша милион гласова.Морамо створити земљу тврђаву, у којој не сме да ти падне наум да крадеш, да пљачкаш.За милионе украдених или погрешно позајмљених или бачених у потрошњу евра оде глава.Знам како се штеди?Нарочито кад мораш.Не да обуздаваш потрошњу, него да не даш разбацивање.Матор сам али такви људи постоје.Те треба наћи.А онда екипе за оспособљавање посрнулих фирми и гиганата.Опорављати једну по једну.Кад други виде образац, кренуће сви.Треба учити од онога с кравама који ни од кога ништа није зајмио а начнио богатсво.Ово са зајмовима није ишло.Дајте да радимо, да стварамо а не да дугујемо
Препоруке:
11
0
65 недеља, 23 март 2014 17:50
Драган
Самозаљубњеност рађа нереалне амбиције, неостварене нереалне амбиције фрустрирају сујетне и тако се од сјајног писца, који је по "кардљевском Статуту" како он каже, дошавши ниоткуда, постао функционер ДСС и народни посланик, стигне до малог човека. Војислав Коштуница, државник, а несумљиво и човек који је правио грешке, као и сви људи, поднео је оставку на функцију председника странке после изборног неуспеха. Морално. Часно. Ковачевић сада, по старом српском обичају "мртвом курјаку мери реп", изричући при томе неколико ординарних неистина. Неморално. Нечасно.
Препоруке:
26
5
66 недеља, 23 март 2014 17:53
Биљана Николић@Јована
Разложно, објективно и са смислом написано.
Одлични коментари.
Препоруке:
13
3
67 недеља, 23 март 2014 18:02
Елита продаје сиротињу и Србе у ропство и понижење
Очекујем да смене Ђиласа и да "просрпски" Тадић, после СНС-у наређене амнестије пљачке, преко Ђинђићке, Мићуновића, аутономаша или сличних врати лажно леви прозападни антисрпски блок ослоњен на део Црногорца и Војвођана, коме би се у Скупштини придружили пребези после унутрашњег расцепа СНС. Зато се сада преко компромитованог Дачића слабе СПС и пензионери који исто траже спас на левици.

Тако се конструише двопартијски систем - део СНС-а са националистима као Конзервативци и остали (лажна левица) као Демократе, обоје прозападни. И то је крај. Дачић је добро одиграо своју улогу, као уосталом Вучић, Николић, Ђилас и Коштуница.

Ни у блоковима, са валутама чије прихватање обезбеђују војном силом и која банкстере кошта само колико папир, земље нису самосталне, а "неутралне" морају имати заштиту и великог новца и бар једног блока.

Изгледи лаког богаћења, мамци шарене лаже и неморала, те слугерањство елите код нас надвлађује и гуши интересе сиромашне већине, српског народа и државе.
Препоруке:
13
2
68 недеља, 23 март 2014 18:03
Realno
Uesto da prozivaju VK kome nisu ni do kolena oni se njime bave. Kao kada bi Stanija kritikovala kako Dostojevski pise.
Препоруке:
17
4
69 недеља, 23 март 2014 18:08
Akcija
Svi komplimenti za Jovanin komentar,Moze ga samo VK dobiti nikako ni Dveri niti iko drugi.
Препоруке:
8
2
70 недеља, 23 март 2014 18:08
Петер РВ
@ Jasna*@Anka KrajinaЈасна побогу, што се дешава са вамСви ваши аргументи се своде на то " да се не може боље" него што то раде Дачић и Вучић! Познајете ли случајно, неког ефикаснијег опортунистичког слогана од овог 'не може се боље'? Ако околности одлучују све, зашто онда и мислит уопште, а да и не говоримо о критицизму или протествовању.Анка вас је ставила у ћорсокак са 'бриселским споразумом'-не видите да сте матирани?(Подсјећате све више и више на оног Славомира Српског! Штета.)
Препоруке:
9
4
71 недеља, 23 март 2014 18:25
Slavomir Srpski, kokoske jure gde se zito baca
Драмски писац за “Новости” о последицама избора, фијаску српског евроскептицизма,..

Sinisa me jako razocarao, pre svega kao covek pisac i intelektualac. Pre svega o tome da jos nije procitao barem jednu knjigu Kostunice o tome sta znaci "politicka neutralnost". Elem, ako obicni ljudi nisu pismeni da citaju, niti su duzni da prate syta misli, pise, objavljuje njihova stranka, mislim IPAK da jedan funkcioner stranke je barem duzan da procita koju knjigu za koju je predsednik stranke morao provesti diboko u noc vise meseci da to sroci! Pa i Sinisa je izgleda pisac, pa bi morao to da razume.

Elem ako nije procitao to nije u skladu sa stranackim funkcionerom da ne prati razvojni program i misli, za koju je cak i knjige bilo potrebno pisati da bi se boilje razumelo! A ako je procitao, a sada pokazuje da to nije rzumeo, onda mi daje razloge da sumnjam u njegove intelektualne kapacitete! Ako ih ima sto knjigu ne napisa o "samostalnosti"?
Препоруке:
20
5
72 недеља, 23 март 2014 18:49
Нина
Захваљујем Синиши Ковачевићу који је отворено рекао оно што се знало годинама у вези ДСС, а то је да су се све одлуке доносиле у уском кругу Коштуничиних ”саветника”, да је постојала огромна сујета и арогантност те групе око Коштунице, која није дозвољавала промене и уношења корекција у програм странке и наступ странке. Моји ставови су били критиковани испод чланка о оставци Коштунице, зато што сам тврдила да је Коштуница најкривљи за то што је ДСС константно губио гласове.

Не верујем да Александар Поповић може ишта да промени на боље, јер је он политички одрастао у Коштуничиној сенци. Кроз године, због инертности и сујете групе око Коштунице, многи родољуби су отишли из ДСС, а Санда, СИниша и Јакшић су малте не избачени из странке пред изборе јер су се усудили да кажу да је политика странке погубна.
Препоруке:
7
22
73 недеља, 23 март 2014 19:01
Stef
Poštujem intelektualni i pedagoški rad S. Kovačevića, ali ovaj tekst, osim verbalnih poskočica i profesorske nadmenosti ne donosi ništa konstruktivno u smislu predloga šta i kako dalje. Eto, otišao je VK, ne vidim prepreku da se on preko OO kandiduje za predsednika stranke, pa da vidimo kakvu podršku uživa među članstvom (da ne bude sve svedeno na lični odnos sa VK). Patriotski blok, to je nešto što ne postoji, jer je prepuno šarenih laža i kvazipatriotskih šećerlema. ''Oj, Turčine, za nevolju kume'' - neka hvala, od toga ogrbavismo.
Препоруке:
17
6
74 недеља, 23 март 2014 19:03
LaFayette
Nije sramota pasti, sramota je ne podići se. Prema tome, ovo nije i ovo ne sme biti kraj ni za DSS ni za Srbiju. Situacija izgleda ocajno a izlaz se ne nazire. Ipak, srpski narod je kroz istoriju u takvim situacijama pokazivao neverovatnu upornost i prkos. Upravo u tom prkosu i uporonsti leži naša snaga u budućim vremenima. Bez obzira na sve što se dogodilo, DSS je i dalje svetlo u tami koje sa smanjenim intenzitetom i dalje sija u našoj nesrećnoj Srbiji.
Препоруке:
17
3
75 недеља, 23 март 2014 19:14
Jasna*@Nikola025@Anka Krajina
#Nikola 025
ako ste redovno pratili komentare ,lako ste mogli da uocite da je dosta bilo DSSovskih komentara tipa,nas narod je ovakav ,narod je onakav (glup,neobrazovan,prodane duse,samo gleda Farmu isl.)jer da nije takav,Kostunica i DSS bi imali daleko veci broj procenata.Znaci narod je kriv ,sto ne uvidja velicinu DSS ,a ne DSS .
#Anka
znam da ne pripadate nijednoj pol.opciji,zato sam vas to i pitala,i zato bas i ne razumem tu vasu stalnu potrebu da vicete uaaa.Ajde razumem ove sto strancare,ali znam da vi tu ne pripadate.Zato me i cudi.Koliko se secam ni Milosevic vam nije bio po ukusu.Pa sta biste vi hteli onda Anka? U cemu je smisao vecitog negodovanja,pogotovo ako nema alternative.Po meni to mu dodje samo kao nekakav ventil za frustracije.Jedno je konstruktivna kritiku ,a drugo je kritizerstvo.Ja zaista ne mogu da vidim nikakav smisao u vecitom kritiziranju.
Препоруке:
5
14
76 недеља, 23 март 2014 19:17
Младен Шипка
А ко је творац политике неутралности?
Препоруке:
9
0
77 недеља, 23 март 2014 19:35
Jasna*@Peter RV
Ja ne mogu da podsecam na Slavomira srpskog jer on slepo obozava jednog politickog lidera sada vec bivseg,a ja slepo ne obozavam nikoga.Ja sam samo pohvalila jednu Vucicevu izjavu,koja je po meni dobra,i ovde su mnogi sto strancare graknuli zbog te moje pohvale ,kao da sam im opsovala nekog ,a sutra cu ako mi se nesto ne svidi da se pridruzim i vama i Anki u kritikovanju,bez problema.E to se kod Slavomira S.i slicnih ne moze dogoditi.
Imali ste do sada valjda prilike da vidite da ja i hvalim i kudim.Ali nikada nisam bila ,niti cu biti kritizer!Ja to nisam bila cak ni prema zutim ,koje inace ne mogu ocima da vidim.
Ja samo ne vidim smisao u vecitom kritiziranju politickog protivnika.
Samo kad se setim koliko je u ovoj zemlji bilo strancarenja i kritiziranja protiv Milosevica,meni je to uvek bilo odvratno.I gde nas je to odvelo???Kazite gde?
Препоруке:
2
17
78 недеља, 23 март 2014 19:37
Milos Stankovic
Nije mi jasno odakle dolazi tolika bujica napisa da je Marko Jaksic napustio stranku, odnosno njen kurs? Pa sam je to toliko puta demantovao.
Препоруке:
18
2
79 недеља, 23 март 2014 19:56
Рђосав
spiritus:
Рђосав
Поткрала ти се грешчица: Коштуница НИЈЕ Недићевац. У Слобино време, (ISBN 86-82273-08-X) 1993, Недић је ушао међу 100 најзнаменитијих Срба.
- ја сам чуо да је портрет Милана Недића постављен у Влади Србије за мандата пишкићу-какићу-Коштунице.

Може бити да грешим? Да није неко од Слобиних премијера турио слику Недића у кабинет? Ко? Мирко Марјановић? Знаш добро да није.

Дакле: нема нама бољег недићевца од Коштунице - немој се правиш брљив!
Препоруке:
7
17
80 недеља, 23 март 2014 20:06
Милутин
- Одавно је јасно да је странка у дубокој кризи и да је лоше вођена. Сви су то видели. Цели одбори излазили су из ДСС и прелазили најчешће у СНС. Напуштали су нас покрајински посланици, потпредседник странке и републички посланик... Од дванаест локалних избора на девет смо били испод цензуса. Маркетиншка презентација странке била је никаква. Од 50 конференција за новинаре, 46 је посвећено Косову и Уставном суду. Председника није било у медијима. Једина километража коју је прелазио је на релацији Београд - Белановица. У Панчеву и Кикинди не памте кад је био, а у Ниш се није удостојио да дође ни на 20 година странке


Синиша је у праву!

Врх ДСС је био ригидан, неактиван, тром, без идеја, без борбеност,...једноставно осуђени на пропаст!

Промените се ДССовци док није касно, ...нови приступ, начин рада, медијског представљања... !
Препоруке:
10
10
81 недеља, 23 март 2014 20:13
Петер РВ
Кућа је била 'трошна' јер је била саграђена на ђубришту које се зове 'пети Октобар' .
Ковачевић, очигледно, избјегава да говори о томе.
Препоруке:
10
10
82 недеља, 23 март 2014 20:20
Jasna*@Biljana Nikolic
"Neki imaju interes da podrze SNS.A to je nada u povratak cvrste levice,zbog haosa, koji ce za sobom ostaviti SNS".
E to ste dobro primetili i pored tipicnog selektivnog pamcenja jednog tipicnog DSSovca,jer haosu ste i vi DOSOVCI ne samo doprineli,vec ste neprevazidjeni u proizvodnji istog.Mislite vas udeo se ne racuna???
Medjutim,naravno da se uvek posle desnicarskog haosa ,jalovosti i nesposobnosti,jedne takve prevazidjene politike pojavi levica koja je jedino sposobna da pocisti nered koji ste ostavili za sobom.To je istorijska nuznost.
Toga se vi desnicari najvise plasite.
I treba da se plasite.
Препоруке:
5
10
83 недеља, 23 март 2014 20:37
Jasna*@secas li se Jasna...
Pa dobro jesam to pisala komentarisuci NSPM anketu i Antonicev tekst o zutim kompradorima na vlasti, ali ja nikad nisam pisala da je narod glup,neobrazovan zato sto ne uvidja velicinu SNSa,vec i dalje glasa za Djilasa,kao sto ste vi DSSovci sada pisali da je narod glup i neobrazovan pa zato glasa za SNS ,a ne uvidja velicinu DSSa.To je ipak razlika i to velika.Nice try.
Препоруке:
4
12
84 недеља, 23 март 2014 20:52
Jasna*@Slavomir srpski
Ha ,ha Slavomire u pravu si neki su bas skloni moralnim padovima.Evo ja sam vec dva puta moralno posrnula ,prvi put sto sam podrzavala Milosevica i bila antiDOS i njihovog preds.kandidata Kostunice,a sada sto ne uvidjam velicinu DSSa i Kostunija velicanstvenog!
Препоруке:
6
13
85 недеља, 23 март 2014 20:53
Бојан, Приштина
Све ово са ДСС-ом је по мени прородан, логичан и закономеран след догађаја.
Стављајући по страни то дали је Коштуницина политика добра или лоша.
Чињеница је да су он и партија коју је он водио, нису изнебуха дошли на место председника ондашње СРЈ и најјаче партије уз помоћ Коштуницине енергије, умешности и личне борбе којом се он наметнуо као лидер и изборио за те позиције него је неко са стране помоћу идеја и новца које су стигле преко Будимпеште све то урадио за њега и искористио га само за тренутни циљ рушења Слободана, а затим се веома лако обрачунао са њим и са 70% потукао га на 4% што је враћење на реално место онога што је стварно био њихов домет.
А то су ових пар процената подршке које су они имали пре него их је неки центар моћи из сенке истурио испред ДОС-а, а јака пропагандна машинерија од њега направила некога ко може да "Спаси Србију из луднице" како су му онда певали.
Препоруке:
13
9
86 недеља, 23 март 2014 21:03
Г.С.
За звездицу и све који су у екстази:

Прилику да сачува част има искључиво онај обманути члан и гласач ДС, СНС, СПС… који се јавно побунио против велеиздаје коју су починили председник, премијер, влада, скупштина и парламентарне странке Србије.
ВЕЛЕИЗДАЈА ОНИХ НА ВРХУ МАЊЕ ЈЕ ЗЛО ОД НАШЕ ТИШИНЕ.
ВРЕМЕ ЈЕ ДА ИСТИНА ГРМИ!
http://www.youtube.com/watch?v=cxtfPXv6KcU
Препоруке:
7
1
87 недеља, 23 март 2014 21:06
Рђосав
Jasna*:
Medjutim,naravno da se uvek posle desnicarskog haosa ,jalovosti i nesposobnosti,jedne takve prevazidjene politike pojavi levica koja je jedino sposobna da pocisti nered koji ste ostavili za sobom.To je istorijska nuznost.
Toga se vi desnicari najvise plasite.
I treba da se plasite.

- одлична идеја, Јасна*! Значи, убудуће цинично подржавамо СНС као последњу десничарску странку. Кад они прсну - десница ће бити дефинитивно мртва, пошто неће бити ни ДСС, ни СРС, ни Двери, ни... - а ДС-у желим успешно размножавање деобом, нека их буде бар 4-5, хехе... И још: Дачке је лажна левица, тзв. "социјалдемократија" - за коју тврдим да је гуја у недрима левице.

Дакле: само опуштено. Ми смо објективни, похвалићемо све што је за похвалу - са`ранићемо сваку глупост, како актуелних тако и бивших. А ја ипак мислим (ceterum censeo Carthaginem ...)- да је много добро што је ДСС прсла, хехе...
Препоруке:
4
10
88 недеља, 23 март 2014 21:07
Бојан, Приштина
Па то је и Хитлеру била основна идеја, која се сада спроводи другим средствима. Да ли је пут да нам деца раде на туђим њивама? Да ли је пут да нам деца заврше факултете и да раде као магационери у холандским или арапским латифундијама. Да гледамо како нам оранице које су нам дедови орали сада наводњавају Немци или Холанђани? Вишак прихода из немачке фабрике сигурно неће ићи у Лапово.


Е браво, ово је први корак у еволуцији свести.
То што Синиша Ковачевић и многи наши најбољи родољуби и интелектуалци схватају сада, председник Слободан Милошевић је деведесетих не само одлично схватао него се и храбро против тога борио и томе одупирао

Е, само још да крене и еволуција у правцу левичарских и социјалистичких идеја и Срби су поновно враћени на место прогресивних народа које им припада.

П.с. погледајте чешће визионарски говор, и све ће бити лакше.

У оовом делу наше историје Слободан је камен међаш, коме се са кривог пута треба вратити.
Препоруке:
14
9
89 недеља, 23 март 2014 21:35
патолошки русофил
Одакле г. Синиши Ковачевићу, познатом "демитологизатору" Светог Саве (и не само Св. Саве)право да Србе подучава о пожељном правцу у коме треба да мисле и да се крећу? Са којих се то позиција овај човек јавља? Да није са позиција драматуршке еквилибристике и релативизаторске вештине (насупрот јасноће, неизвештачености и врлине), са које је увек био, и увек ће бити, спреман да нас увери да је мислио нешто друго од оног што смо чули, или пак, да је мислио управо оно што сада желимо да чујемо? Ипак, има и оних које памћење служи, чија етика није растегљива и слинава попут гуме за жвакање и који су уверени да српско национално настројење никада неће обликовати флексибилна драматургија.
Препоруке:
10
3
90 недеља, 23 март 2014 21:36
Самуило простачина поводом паметне и добре Јоване
Лепо сте ви то.И разумно и онако инспирисано а скромно.
Но, нешто ми је у последњем вашем делу коментара дало повода да кажем коју реч више.Доста сте смело одрезали осибоне странака које су биле у орбити са ДССом.Нарочито сте Двери, ако се не варам, назвали неискреним.Чак и да јесу неискрене или било какве, све те странке су биле против ЕУ,НАТОа и Бриселског споразума.Кад је неко искусан политичар, мудар инателектуалац,морао би у овим приликама да тражи савезнике.Не само да их тражи, него да размене аргументе,па да претегне онај став који неко од њих убедљивије брани или има изгледније шансе.Партије нису заковани сандуци.Ако ту ти људи окупљени око неке идеје имају неки осећај блискости зар није могуће да се с снеким удруже из истих разлога,чак ако прихвате нешто што мало мења њихов поглед на ту ствар.То није ни покушано.Нису хтели да се сретну.И да знате баш ме брига за њих, они су бандоглави, али сви од реда.Брига ме за тај отпор ЕУ, Натоу и Споразуму.И за Србију најпре
Препоруке:
5
3
91 недеља, 23 март 2014 21:56
Ниче, визионар
СеПеО, Правда, ДСС ... -> Двери, ...
Овакви каријеристи и гребатори су најгоре ткиво у политичким партијама!
Препоруке:
5
7
92 недеља, 23 март 2014 22:01
Jasna*@Rdjosav
Bas tako Rdjosave!Da su ista valjali ne bi prsli!A i stigla ih kazna za 5.oktobar!
Препоруке:
3
12
93 недеља, 23 март 2014 22:43
Lola
auuuuuuu , a pre neki dan kada sam napisao povodom ostavke da je to lepa vest .....bilo ko na zvezdinom severu , sve crveno .....a sad trt mrt ovo ono .
I svi drve o ostavci dr Volislava a niko nije ukapirao da će njegovim odlaskom otići i onaj što ga je naš Pukovnik Jeftić okarakterisao kao špijuna i što bi u stvari i predstavljalo najače pojačanje , ako tako mogu da kažem , DSS-a
Ovaj intervju je najavljen mnogo ranije i bila je vest o tome .....Kovačević je izjavio da će se povodom problema oglasiti NAKON izbora , kao što je i uradio da nebi kvario kampanju .
Inače ovde je bila poprilično živa rasprava povodom 'izbacivanja' pojedinih kadrova .
PS Meni se ponekad učini da smo mi svi ovde bili veći DSS-ovci od onih u samom predsedništvu iako mnogi poput mene nisu njihovi direkni glasači , nego onako simpatizeri pojedinih njihovih ideja .
Препоруке:
8
2
94 недеља, 23 март 2014 23:18
влкс
@Бојан, Приштина
Одувек су ме фасцинирали Приштевци слобисти. Вас је он оставио Шиптарима, а и дан данас га славите. Могао је пре примирја 1999. године да постави питање опстанка Срба на Косову да нам се не деси оно што се десило, а то је да Косово напусти 150 хиљада Срба. И опет Коштуница дошао помоћу Запада... Написах негде скоро Слоба патриота, Тадић патриота, Вучић патриота, а Коштуница жмири док прича мора да је издајник. То је логика просечног Србина.
Препоруке:
17
6
95 недеља, 23 март 2014 23:28
влкс
Јакшић Марко, Косовска Митровица http://dss.rs/dss-izbliza/organi-stranke/glavni-odbor/
Молим да се објави линк како би већ једном људи престали да пишу глупости да је Марко Јакшић "избачен"... Уопште нико није избачен на крају крајева. Неки су изгласани у Главни одбор(Марко јесте), а неки не. Лично са данашњим искуством ми жао што нисам подржао Воју у смени Синише. Човек се скроз разоткрио са овим интервјуом као крајње сујетан и личан, а странци је оставио дугове. Грех је што се не расправља на Скупштинама странке отворено и то се показало као штетно. Треба дозволити расправу да свако покаже своје право лице.
Препоруке:
15
4
96 понедељак, 24 март 2014 00:15
Бојан, Приштина
@ влкс

Пре Слободана ми смо доле били робови. У остатку Србије је владао мир и релативно благостање тако да се од 1945 слабо ко и сетио како ми доле остајемо под шиптарима којима су комунисти дали сву власт и одрешене руке да са нама раде шта хоће. Косово је било део Србије ето колико да би Београд слао паре од којих су се Шиптари насељавали и запошљавали.

Једини ко се за нас заузео и ко се борио за нас и то парче лепе земље био је тај Слоба. А могао је као сви пре и после њега од стамболића до тадића да буде инертан кооперативан, и њему длака с главе неби фалила а ми сигурно небисмо много боље прошли.

Рат је био тежак, ја лично сам много изгубио, свој крај и људе, породица растурена, имовина узурпирана, смуцарање по колективним центрима итд, али како да замерам Слоби кад ни он није ништа боље прошао.
Препоруке:
14
4
97 понедељак, 24 март 2014 00:27
Бојан, Приштина
@ влкс

Немам ја ништа ни против Коштунице, једноставно се као и у свему трудим да имам правичан став. Не свиђа ми се што је упао у дружину која је умешала странце (и то западњаке у промену Српске власти), не свиђа ми се што се и у његово реме одвијала приватизација, што му ДС "реформисао" војску.

Али са друге стране имао је добре намере око Србије, трудио се и око Косова, борио и Коштуница, али једноставно његови су домети танки, слаби, није он калибар за наше проблеме, а учествовао је у скидању лава који се са тим проблемима много боље борио.
Препоруке:
10
5
98 понедељак, 24 март 2014 00:43
Обсервантес
ДСС има један проблем, елитистички је импотентан и манипулативан. СПС и СРС су платиле родољубиви цех. Милошевића су убили и отели му странку, Шешеља убијају до танчина и поцепали су му странку. ДСС би да се петља у стратешке послове нације и да се из тога извуче без одговорности или да неда жртву. ДСС нико није обавестио да се за вођење нације „глава ставља на пањ“. Сам Коштуница је до 5. октобра држао патриотску тенденцу. Онда се десила окупаторска револуција. Све после тога није Коштуница у изворном смислу. Коштуница је постпетооктобарски покајник који се креће уназад. Коштуница је родољуб али није талентовани политиколог. Коштуница је посвећеник али недаје жртву за идеју.Рационално животарење искључује одбрану идеје. Идеја тражи жртву. Шешељ је идеја и живот за то. Херој нације. Милошевић је државнички господин што се једном у сто година роди малом народу. ДСС је утопија поред СПС и СРС понуде деведесетих. Овај режисер је умислио да је интелектуалац. Импотентна патетика.
Препоруке:
16
7
99 понедељак, 24 март 2014 01:10
Рђосав
- ооо, ево нам га један Високообавештени, из самог врха Необавештених! Са`ће он да нам објасни:

влкс:
Јакшић Марко,
- ја говорим о томе да је било извештаја у становитим таблоидима да дотични Јакшић има некретнину у Лондону. И да то није демантовано. И да је - по мојим нагађањима - вероватно Јакшић склоњен са листе и ућуткан (није пружио никакав отпор накнадним изборним циклусима у Митровици.) Логичан закључак: проваљен је, па га ДСС склонио да не би претрпели пропагандну штету. Зашто би се иначе одрекли тек промовисаног "хероја"?!

Одувек су ме фасцинирали Приштевци слобисти. Вас је он оставио Шиптарима, а и дан данас га славите.
- е добро да сте пропали. То је то антимилошевићевско лудило које делите као "заједничку вредност" са осталим ДОС-ом. Слободно останите при томе - више ништа не можете ни добити ни изгубити. Сад сте "капут", кога брига шта ви мислите о Слободану?
Препоруке:
6
10
100 понедељак, 24 март 2014 02:18
Турас
Слажем се са углом посматрања ствари у Србији Синише Ковачевића .Али не што се Коштунца и ДСС тиче .Зар је требало толико времена да се увиди један политикантски комформиста ? Србија је као и ДСС на промашеном путу .Нема, Синиша Бечког валцера и тегет одела и љубави за плотове шумадиске оплетене прућем - заједно не иде. То је исто као онај што је волео више жена подједнако Истина је да није волео ни једну Стара истина је да оно што не ваља треба порушити и градити ново. ДСС никада неће бити као у почетку . Зато треба ДСС , Бакарца и остале као што је он заборавити . Србија је једина љубав нас националиста. Нама не требају ни покрети ни странке . Нама треба народ који осећа као ми .Да изградимо ИСТИНСКУ Србију. У супротном десиће се (у току је)оно што нам је А. Рајс предвидео .
Препоруке:
6
7
101 понедељак, 24 март 2014 05:43
ДРАГАН
као и увек Срби знају да критикују и да се свакоме противе АЛИ НЕ ДАЈУ НИКАКВО РЕШЕЊЕ! нији добро ово или оно, није добар тај или онај КАЖИТЕ КО ЈЕ ДОБАР ? и Ковачевић каже да се није слагао са Коштуницом! зашто? паметан човек каже " немој никога критиковати АКО НИСИ СПРЕМАН ДА ГА ЗАМЕНИШ" дајте предлог шта и како да се ради ,ко је тај политичар или партија која најбоље преставља Србе и српске интересе? по одговорима који су пристигли видимо да дежурни другосрбијанци и даље дежурају и користе сваку прилику да блате националне странке , тако је било и сад ,што се тиче самог Коштунице волео би да пратите шта кажу западни политичари и њихове медије у последњих 15 год о њему, Коштуница је имао својих "слабости"! био је антикомуниста , школован и образован и исувише поштен да води политику , са таквом особом запад не може разговарати и водити политику,запад тражи полуписмене , неписмене ,лопове и преваранте то су за њих прави "политичари"
Препоруке:
9
2
102 понедељак, 24 март 2014 07:52
Lola
Рђосав- e .......ne pratiš fabulu radnje ....te nekretnine u londonu su poklonjene od strane vlasnika onome ko ih pronađe .Dakle vest je demantovana na najbolji mogući način ......postoji Jakšićeva izjava povodom toga .....daj prati malo fabulu radnje :))
Препоруке:
6
3
103 понедељак, 24 март 2014 10:39
Naknadna pamet
То га везало за Војислава Дамњановића, све ове године.
О чему ли је размишљао господин Синиша, када је писао ону сатанистичку "драму" о Светом Сави?
Шта је било онда?
Представу прекинули неки типови, који су хтели да искале бес на недужном глумцу Лаушевићу.
И тај Лаушевић испрепадан, набавио пиштољ.
Којим је побио оне момке.

Ко је кривац за све то?
Синиша.
Испаштао глумац, а "писац" "драме" нам соли памет.
Покриј се ушима.
Је ли се Синиша огласио после паљења Скупштине?
Препоруке:
4
3
104 понедељак, 24 март 2014 10:39
Nenad
Ovaj covek razmislja srpski i voli svoj narod.A to je velika stvar.Nije slucajno sto je Kostunica pukao kad se odrekao Sinise a zadrzao onu malu iz Cajetine.Sad mogu samo da se ceskaju po glavi,za bolje i nisu.
Препоруке:
2
6
105 понедељак, 24 март 2014 10:54
Рђосав
Naknadna pamet:

То га везало за Војислава Дамњановића, све ове године
- ДамЉановића. Буди прецизан.

А Синиша је само још један у низу српских салон-националних интелектуалаца узалудног смера. Масовна појава.
Препоруке:
3
7
106 понедељак, 24 март 2014 11:15
влкс
одговор рђи
А Вучићева кућерина у Лозници, друга жена и рекет који лупа тајкунима?
Маните ме жутила. Могу ја да напишем да сте педер и не пустим ваш деманти.

одговор Приштевцу
Није Слоба изгубио само Србе са Косова. Пре њих су тако прошли и Срби у Хрватској. Погрешно је било борити се у ситуацији без савезника односно тренутку највеће економске кризе у Русији. Сада колика је ту његова кривица, сигурно мања од осталих актера. У вашем случају сам дао пример да је потписао нешто нетражећи ништа за људе који су живели на Космету, да сте због тога морали да се иселите или да страдате.
Знам ја све око Косова, али ми опет неразумно што га подржавате. Његова политика је била неодржива на дужи рок у том односу снага.
Препоруке:
5
2
107 понедељак, 24 март 2014 12:05
Mesto Pecata
Gospodin bi trebalo da izbegava termine kojima pozdravlja svoje prijatelje iz Nisa-Oooo, lopino...No,ta olupina i dalje je vidljiva-bar kao olupina, a svi srafovi,daske,gredice i zakivci koji ste u medjuvremenu sa nje otpali nalazite se na dnu.To sto vas koji talas ili pokrenut mulj kad kad ponese ne znaci da se krecete.Novu kucu na livadi neka zidaju oni koji su na tu praznu livadu i dosli,na primer iz Blaca u Nis,a mi cemo dedinu kucu da krpimo,stezemo i na kraju nadzidamo...gledace se u njoj i lcd televizor!:-D
Препоруке:
2
3
108 понедељак, 24 март 2014 13:05
Бојан, Приштина
@ влкс
Погрешно је било борити се у ситуацији без савезника

Слажем се да јесте, али шта је била алтернатива-предаја?
Бора Јовић је скоро код Марића признао да је Уставом из 1974, Косово могло легално да сазове скупштину попут Хрватске и Словеније и да прогласи независност, а да Скупштина Србије није имала надлежност да то поништи. Имајте у виду да је Косово имало и покрајински СУП коме Београд такође није био надређен и да је полиција практично била шиптарска.

У тако тешком времену је Милошевић морао да вади кромпире из ватре које су други убацили.

Шта је у тим тешким околностима успо Слободан - па доста, преко свих очекивања.
Ми смо и уз нашу војску полицију и извршну власт једва опстајали поред албанског терора,а без тога би се све једно брзо раселили.

Борили смо се буквално сами против свих, и тиме оставили траг и посејали семе из кога пре или касније мора да никне ослобођење.
Јер тај степен храбрости из 1999 просто обавезује, као некад Косовска битка
Препоруке:
5
3
109 понедељак, 24 март 2014 13:20
Бојан, Приштина
@ влкс

Скоро је и Додик који редовно у својој набусости ниподаштава Милошевића изјавио да је Крим Легално а Косово нелегално прогласило независност и прекршило како повељу УН тако резолуцију Савета безбедности.

Е види сада, тако се Милошевић и мртав бори и за Косово и против њих, и зато га они толико мрзе и клевећу а ја опет толико величам.

Да имамо слободу и своју власт ти адути које нам је Слоба оставио би били тешка артиљерија којом би тукли евро-атлантисте боље и финије него прагама и норама.

Када би сваку прилику у обраћању УН и сусрету са било којим стр. званичником искористили да питају :
1. Како је прогласило независност за време када га је на управу Србија поверила УН.
2. Како је прекршена резолуција 1244 којом су саме западне силе ставиле своје потписе да гарантују територијални суверенитет Србији.
3.Како је Нато без дозволе УН повео агресију у којој и дан данас од уранијума гину људи.
4. Како су под управом УН, у свим градовима Срби истребљени до последњег
Препоруке:
6
2
110 понедељак, 24 март 2014 13:32
Бојан, Приштина
влкс

Западни сатанисти, воле да даве мале земље у мраку, написа неко на НСПМ. А свако ово и низ других питања би била јако незгодна и непријатна јер би осветљавала њихова недела и рушила њихов само успостављени култ да су они ти који у свету деле правду и памет.
То је исто оно оружије које и Путин користи када води своју битку за Крим и Украјну и то много више него ово стварно оружије.

Ја само знам, да смо се ми борили на страни добра и на страни правде а против огољеног и побеснелог зла.
А то што сам и ја лично до сада у нечему пропатио и што сам понешто изгубио, не да жалим него се просто осећам почаствовано јер ако је било зарад добра онда је било на Христовом путу, и зато би када би могао да бирам све тако исто поновио.
Поздрав.
Препоруке:
7
1
111 уторак, 25 март 2014 05:46
Aндро Лутак
Неописиво ми је драго што је странка београдске и србијанско-варошке реакције, чији је сада већ бивши председник унео слику квислинга Милана Недића у зграду Владе, заувек отишла у историју.

ДСС је била стожер тзв. грађанске деснице у Србији, а данас је то партија која буквално нестаје пред нашим очима.

Зато сам срећан и пресрећан резултатима ових избора. По први пут од почетка вишестраначја, у скупштинским тв преносима, тв гледаоци ће као опозициона излагања слушати искључиво и само она опозициона излагања која ће долазити из уста левице тј. од стране посланика са листе левичарске коалиције окупљене око Демократске странке друга Драгана Ђиласа, а која је данас једина опозиција "народњачком" режиму СНС.
То у преводу значи да ће после урушавања "напредне" куле под карата, кормило над залуталим бродом који се зове Србија, преузети левица, а не десница.
Препоруке:
0
2
112 уторак, 25 март 2014 19:12
влкс
Раширили сте тему. Нико не оспорава једину ствар коју је Слоба урадио на добро српства. Мислим на укидање аутономије Војводини и Косову.
Међутим, највећа грешка је та да се није изборио за Косовце да добију неке општине, неку самоуправу која их може одржати на том простору и након 1999. године. Што су људи тамо где су опстали као на пример у Косовској Митровици и Грачаници морали сами да се организују не би ли се одржали.
Препоруке:
0
0
113 среда, 26 март 2014 15:04
Поштовалац НСПМ
Господин С. Ковачевић је у праву, Коштуница је јака интелектуална личност, али не и довољно одважна и мудра да створи поред паметних и храбре људе око себе. Слобода се отима и брани не само памећу већ и храброшћу, то је оно што је Коштуници након претње ЦИЕ 2008. да ће га ликвидирати недостајало. Једноставно није створио људе који га могу наследити, и водити Србију на обећани начин а не на НАТО начин. Живела Србија.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер