Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na slavu i čast - i nama i njima!

Komentari (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 23 mart 2014 18:04
Drinko Končarević
Nisam baš za realizaciju ideje iznete na kraju teksta. Ali ako ideju shvatimo kao pitanje ljudima na vlasti, dali imaju osećanja prema žrtvama bombardovanja, uništavanja, ubijanja itd., onda je "ideja" apsolutno prihvatljiva.
Preporuke:
56
3
2 nedelja, 23 mart 2014 18:09
Crnoje
Amen!
Preporuke:
51
2
3 nedelja, 23 mart 2014 18:39
Verica
"Znam sigurno, hteli mi to da priznamo ili ne, sa ili bez saglasnosti bilo koje naše vlasti, i taj sramni napad najmoćnijeg na našu malenu, siromašnu, ali časnu domovinu, prethodno izgladnjavanu, oslabelu i izmučenu dugogodišnjim sankcijama, postaće trajan i važan deo našeg identiteta i svesti, i imaće svoje svete mučenike i heroje, koje će naši potomci dostojno opevati i postaviti na mesto koje zaslužuju, na pijedastal slobode, samo dok dođe generacija vlasti i naroda koja će biti dostojna tog uzvišenog čina! A do tih vremena, koja sigurno dolaze, i koja će mnogi i od nas dočekati, moraće sećanja na te događaje da budu sačuvana na dostojnom i najsigurnijem mestu na svetu, duboko u narodnom srcu i duši, u koje ne može nikakva izdanička vlast da uđe i da njihovu večnu slavu uništi!"

SVAKA ČAST!
Preporuke:
87
3
4 nedelja, 23 mart 2014 18:42
leonidas
ONI su nasi pravi prijatelji jer su nas gadjali osiromasenim uranijom i kasetnim bombama,inace bi mas gadjali obogacenim uranijom(onim iza koga se vidi oblak u vidu pecurke)!
Preporuke:
60
2
5 nedelja, 23 mart 2014 18:52
Đura Pletikosić
Na slavu i čast - i nama i njima!

Hvala na tekstu koji se godinama već ne može, a i ne sme napisati. Neka sve poginule u ovom krvničkom ratu koji se protiv Srba vodio, Bog primi pod svoje okrilje, a zločince nagradi po zasluzi.
Preporuke:
87
2
6 nedelja, 23 mart 2014 19:00
Goran Jevtović
Bravo gospodine Šekler!
Preporuke:
85
2
7 nedelja, 23 mart 2014 19:33
Milanko Šekler
Hvala vam svima, i Drinku, i Crnoju, i Verici, i Đuri i Goranu na rečima podrške. Nadajmo se vremenu, ono nas nikada nije izdalo. Pozdrav iz Kraljeva!
Preporuke:
80
1
8 nedelja, 23 mart 2014 19:42
MR
U razgovoru sa jednim našim zemljakom devedesetih godina u Americi reče on da su sve ono što je izgrađeno posle Drugog svetskog rata, izgradili Amerikanci (Mislio je naravno na jeftine kredite). Da, da, rekoh ja, upravu ste. Živeo sam tamo do 1960. godine i gledao sam kako Amerikanci nose malter, liju beton, prave asfaltne puteve, grade fabričke i stanbene zgrade. Drugim rečima, da ostavimo politiku po strani, sve je to naš čovek, naš radnik, naš inženjer izgradio. Moj sagovornik nije to znao jer nikad posle rata nije bio u poseti svojoj staroj otadžbini.
Preporuke:
55
7
9 nedelja, 23 mart 2014 20:04
Verica
@MR
Sram da te bude. Bez persiranja kazem svesno. Pricas o betonu i malteru sramoto ljudska a ne razmisljas o zrtvama ljudima rukama deci.... srami se sebesamog zauvek. Sem ako nisi napredni ds ldpeovac sa spo u osnovi i spsom u supljini mozga.
Preporuke:
12
25
10 nedelja, 23 mart 2014 20:07
fristajlo
Naša vlast se žalila našim prijateljima kako teško ide ta promena svesti kod nas, i kako je narod užasno primitivan i težak po svojoj naravi

To više nije problem.
Rezultati izbora pokazuju uspeh tih promena.
Preporuke:
52
1
11 nedelja, 23 mart 2014 20:29
Retko
Retko ćeš od našeg čoveka čuti da se ratovalo za teritorije, da Srbija nije Karlovac,niti Srebrenica i da niko nije napadao Niš,Kragujevac i Beograd.
Lako je drugima lagati ali laž nama smeta.
Preporuke:
2
66
12 nedelja, 23 mart 2014 20:49
Milan čačak
@ RETKO...

Retko, nisam davno čuo nišra gluplje, ali hvala Bogu i retko glupo je dobro...ako ništa retko je...ko ovo tvoje... U Srbiji Niko nikada nije tvrdio da je karlovac srbija...možda samo ti tako tvrdiš retko...retko pametni mladi hrvoje... I kada kažeš Srebrnica isto.. Niko nikada nije tvrdio da je Srebrnica u Srbiji... Znači, zaboravljaš elemnetarno pravo istorije i istorije prava... koje kaže da ne možeš jednom narodu konstitutivnom uzeti ta prava nakdando... A to je Srbnima uzela Hrvatska i Bosna i hercegovina... I oni su se samo i jedino i zato borili... I ni zbog čega drugog.. Jel tu nešto tolko nejasno ili je retko tolko retko pametan da mu nije jasno..pa i ako nije necu mu objasnjavati... A lupetanja povodom gradova u srbiji i napada celog NATOa na nas... zapamti retki čoveče...to je nepravda..jer je srbija sama u sebi bila tada..i nigde više.. Što si toliki zlotvor tvoje dece retki čoveče da govoruiš gluposti... Redak pozdrav za retku glavu i još ponešto..
Preporuke:
61
1
13 nedelja, 23 mart 2014 22:01
Retko
@Milanu Čačak

Zato g.Milane čim se družina zaigra ponovno u prve redove na ratište.
Takvi su nas i doveli tamo gde smo sada.Gledajući iz Srbije sve je tako kako Vi kažete pa bujrum opet.
Preporuke:
1
63
14 nedelja, 23 mart 2014 22:08
Hvala g. Šekler
Strašno je ovo vreme. Voleo bih da bar vidim ovaj tekst u Politici. Gledam danas RTS Dnevnik. Kao da gledam CNN. RTS je od izbora sve bezobzirniji prema narodu u bojenju i skraćivanju informacije i silovanju svesti naroda. Pod Tijanićevim naslednikom (nemam pojma ko je taj) u nastavku onog sramnog uticanja na izbore, sada tu nema više ni trunke stida! Gde će narod od sada da saznaje istinu?
Verujem i nigde više, došla je era gde će nam ovakvi intelektualci nasilno zatvoriti sve izvore istina.
Preporuke:
42
1
15 nedelja, 23 mart 2014 22:24
Dragovan
drugu retkom kad vec ne moze cesce...

Razumem vas...I to retko vam je mnogo... sta cete...

ps. A o ratištu su se brinuli oni kojima su Srbi trebali da odu iz sosptvene zemlje... Tuđman je rekao nekoliko puta... Hrvtaska je htela rata, ili da Hrvastka nije htela rat, ne bi ga ni bilo! Ali ne.... Gospodinu retkom to nije tačno...njemu su Srbi krivi za sve... Lupetas, veze nemas...nijedan argument ti nije dobar....
Preporuke:
37
1
16 nedelja, 23 mart 2014 22:25
@Retko
Najjači su mi ovi likovi što se lažno predstavljaju kao Srbi nadajući se da će tako da nas ubede da lakše prihvatimo njihovu ustašku propagandu :)Inteligencija na nivou amebe.
Preporuke:
44
2
17 nedelja, 23 mart 2014 22:27
Hrvoje iz Zagreba
...Retkom..

Gospodine dragi retko... dodjte na ratište u prvi red i možete pucati na Srbe do mile volje sa nasih najnovijih oruzja.. Uzivacete.. ionako vidim da ste blizi nama nego toj stoci i krmadi vizantijskoj... Dodjite... Pusti te Cacane...
Preporuke:
2
47
18 nedelja, 23 mart 2014 22:29
Mile
Tekst za ponos. Čestitam autoru! Čitam vas od pre par meseci i zaista uzivam. Sve najbolje. ps. vaš prijatelj iz Vrnjačke Banje
Preporuke:
31
1
19 nedelja, 23 mart 2014 22:35
Milanko Šekler
Hvala Vam na tom Hvala g.šekler (jer se niste predstavili..verujem slučajno)

Slažem se sa vašom konstatacijom o javnom servisu...ali sve je u tom duhu...i štampa cela... Pa na kraju krajeva ništa čudno.. ali ipak znajte. Sve to će se promeniti nabolje odjednom, naglo, iznenada i bez ikakvih naznaka predhodnih.... ne bojte se. Evo, vi se ipak informišete i preko NSPM-a. Nije baš da nema intelektualaca koji misle isto kao vi i ja..ima ih... i oni su..znjate, većina, i to ubedljiva u srbiji. No, povukli smo se i skoncentrišemo se! kad Srbija bude ustala, to će svi čuti...a oni dotašnji pomagači okupatiora će za noć nestati... živi bili.. Pozdrav
Preporuke:
49
1
20 nedelja, 23 mart 2014 22:56
Sad je jasno ko je ko@Crnoje
Amen!
A nije "amin"?
Preporuke:
24
0
21 nedelja, 23 mart 2014 23:25
Zarja, Zarja
Autoru je malo reći HVALA za iskreno i ljudsko glasno razmišljanje o ludilu u koje hoće, a nikako ne mogu, da uteraju jedan ceo narod. I to kakav narod!
Ludilo je, pak, samo njihovo, toliko da je prečesto i groteskno - isto tako je i kod pojedinih gostujućih komentatora na ovom retko civilizovanom i spontanom sabranju.
Hvala i za optimizam u odgovoru na naše utiske o njegovom tekstu. Živeli!
Preporuke:
35
1
22 ponedeljak, 24 mart 2014 00:23
Milanko Šekler
Hvala Zarja, Zarja.
verujem iskreno da će svega biti, i kad treba i koliko treba i gde treba. To je uvek tako kada se radi o narodu. Sa rekacijom naroda je isto kao i što je sa principom atomske bombe. Mora postojati pretpostavka da će cepanje atoma da počne uzlaznom krivom progresivnom geometrijski... da bi se to desilo potrebna je određena kritična masa... potrebno je da se skupe ljudi na jednom mestu u jednom trenutku i da su istih karakteristika..i onda jedan treba da bude upaljač... U Srbiji se to uvek desi...niko ne zna kako... jedina zemlja na Balkanu sa dve narodne dinastije dok su svuda okolo to bili neki ispijeni i preživeli nemci bezžovotni..kod nas dve seljačke porodice dale kraljeve...Kod crnogoraca srba isto....Odete malo dalje... u istoriju...kod nemanjića isto... znate... neki narodi to mogu..a nekim ase šalju da upravljaju sa njima.. Doduše, trenutno i sa nama upravljaju koristeći nam ove domaće papkare..ali ovo je prvi put da smo i mi upali u tu evropsku modu..za još malo !
Preporuke:
32
0
23 ponedeljak, 24 mart 2014 02:01
mladen
Moje najdublje poštovanje!
Preporuke:
23
0
24 ponedeljak, 24 mart 2014 03:12
SiM
Poštovani g. Šekler,

Nisam zaboravio pretstavljanje, nikad se nisam ni pretstavio. Slažem se da nije učtivo, ali mi nije do reklame, a i pisanje mi nije struka.
Nekad kao SM, kasnije SiM, javio bih isključivo u Politici (dok je to bila) ogorčen uništavanjem spolja i iznutra. Politiku više ne pratim, najbolji pregled svega je NSPM, ne znam dokle će izdržati.
Vama svaka čast na izvanrednoj rekapitulaciji, koja nam zbog ispiranja mozgova mladih (ali i nas starih i zaboravnih) mora uvek biti na umu. Ima tu još mnogo tužne istorije unutar nas samih sa kojom ćemo teško ikad izaći na kraj u društvu kakvo nam je zavedeno.
Voleo bih da mogu da delim Vaš optimizam.

Pozdravljam Vas
Preporuke:
17
0
25 ponedeljak, 24 mart 2014 03:15
Zdravko
Gospodine Milanko, veliko hvala za ovaj VELIKI tekst. Ovi izbori nisu prava krvna slika raspoloženja narodnog. Svi mediji, upadljivo kontrolisani iz američke ambasade, iznudili su ovakvu krivotvorinu. Oni koji su imali šta da kažu i kako da kažu crnim listama su zabranjeni za emitovanje i štampu. Balon smrdljivih laži će pući kada se uvidi da vučićevci namjeravaju prekrojiti ustav i pustiti Kosmet niz vodu, kad od Beograda na vodi ostane samo šeikovo govno, kad ovi veleizdajnici podrže cjelovitost Ukrajine i osude Rusiju, kad ozakone novi zakon o radu i radnike stave van zakona, kad Vojvodini daju neslućene ingerencije i najzad zbog toga svega sami sebi ne izgrade vješala. A onda će iznevjerene nade i očekivanja pokrenuti bujicu. Kad se to desi, gospodine Milano, mi, iskrene patriote ćemo se prepoznati i stati pod naš tradicionalni barjak istine i časti. Kad budemo ponovo osvojili slobodu i ovaj će Hrvoje htjeti da omiriše čojstvo, ali sva sreća Josipa Groznog više nema da nas prevede žedne!
Preporuke:
17
0
26 ponedeljak, 24 mart 2014 05:21
stannoje
Svaka cast, bravo za tekst, potpuno she slazem I podrzavam.St ETA sto to he mode da she cube I profits nigde drugde. Jos jednom, bravo za g. Sellers.
Preporuke:
6
0
27 ponedeljak, 24 mart 2014 05:46
ivan Nis
Nije lako citati ovakav tekst...jer vrlo brzo osetis da ovo nije izmedju tebe i autora vec izmedju tebe i samog sebe... Hocu reci da je tekst brzo postao moj i uhvatio sam sebe da sve to mislim i ja... Ili sam umislio nocas ili je autor tako dobro pogodio nit koju sam nosio u sebi a vidim i mnogi drugi. Odlican tekst. Postovanje veliko za autora.
Preporuke:
19
0
28 ponedeljak, 24 mart 2014 06:54
Lako je za nas
Mi ovde na NSPM smo svi ili nacionalisti ili rusofili u dovoljnoj meri. Ali niko ozbiljno nije protumačio razliku između Putinove i Šešeljeve ili Koštuničine ideologije. Čega će "šešeljevci" ili " demokratski disidenti" morati da se odreknu ako krenu za Putinom? Koliko je taj put trnovit? Kolike su mu šanse zbog zapadne neofašističke politike? Primer Ukrajine je uticao na srpske birače. Naš narod je mučki bombardovan i ozračen. Ne zaboravite da je " veliki Sloba" prebacio deo odgovornosti na Rusiju za svoj poraz. Uzgred, nije objasnio njen doprinos npr za Republiku Srpsku. Narod je zaplašen. Nema slobode. Samo nama kojima je sloboda na 1. mestu smo 100% rusofili. Pa čak i sa tog aspekta laički svet misli da bi "ruski jaram" bio teži od ovog ustaško-švapskog. Srbi su 80% rusofili SAMO U SRCU! U glavi su 95% germanofili sa patološkim problemom žrtve koja se identifikovala sa zlikovcem.Sami smo sebe okrivili što smo žrtva. E to je najveća Đinđićeva tekovina.Kako narod privoleti Rusiji?
Preporuke:
15
0
29 ponedeljak, 24 mart 2014 06:59
Dve stvari
Vučić je sa dve ozbiljne stvari pridobio birače. Prva je reč stabilnost. Druga je (strane) investicije. Ima doprinos i hapšenje. I to je jedino što je rađeno.
Preporuke:
3
12
30 ponedeljak, 24 mart 2014 07:30
Ljuba
Auh! Kakav teks! Bravo! Toliko duše i pameti je uneto u sdržaj. Iskreno sam dirnut.
Preporuke:
19
0
31 ponedeljak, 24 mart 2014 08:59
el hipinjo
ma nemojte. vi ste se našli da nam batalite nasušna prijateljstva i da nas odvraćate od svetle budućnosti. baš ste neki mrzovoljko, za razliku od gosn Vučića, koji nas čovek miri sa vekovnim neprijateljima. jer je čovek vizionar i razume istoriju. doajen naše real-politike zna da će 21. vek da bude vek prijateljstva sa sve atomskim bombama u starom gvožđu. zato će gosn Vučko da promeni našu svađalačku svest. u škole će da uvede prijateljstvo kao obavezan predmet. novi državni prazanik biće Dan Prijateljstva, koji će da se obeležava rukovanjem celog naroda u svim prilikama. vence više nećemo polagati, nego ćemo ih paliti, jer podsećaju na stara neprijateljstva. umesto polaganja istorijskih venaca stavljaćemo venčiće na glavu. Ale će od Srbije da napravi hipi komunu kao najsavršeniji oblik države u 21. veku. e sad, druga je stvar što vi ne razumete viziju.
Preporuke:
16
0
32 ponedeljak, 24 mart 2014 09:52
Trampizam
Trampimo nasu krvavu istoriju za hotel. Trampizam kao poslednji stadij srpske politike.
Preporuke:
18
0
33 ponedeljak, 24 mart 2014 10:09
Apis2k
Svaka čast za tekst.
Preporuke:
14
0
34 ponedeljak, 24 mart 2014 11:27
Nikola Radovanović
Izuzetno dobar i poučan tekst. Nisam u stanju sada ništa dodati, ali ni slučajno ništa izbaciti.
Preporuke:
9
0
35 ponedeljak, 24 mart 2014 12:03
Stanic Milan
Zasto volim citati(a ponekad i nesto napisati,pa makar i glupost)NSPM?Upravo radi neskrivenog patriotizma,hrabrosti i rodoljublja,gde saradnici potpomognuti armijom citalaca - saradnika vracaju veru da mora biti bolje sutra,koje ce docekati generacija iza nas stari.Jer,jednostavno mora biti bolje-dotakli smo dno u cemu je bez sumnje izdaja nacionalni interesa kruna uspeha politicki patuljaka koji su trenutno na politickoj sceni.
Grad - drzava Atina je bila poznata kao velicanstven primer najnaprednijeg mesta na majci Geyi,ali i njena demokratija i patriotizam nisu bili dovoljni da sacuvaju slobodu." Nema bedema veliki i cvrsti oko Atine,koje ne bi preskocio magarac natovaren zlatom"A.Makedonski
Preporuke:
11
8
36 ponedeljak, 24 mart 2014 12:33
Stanic Zasto volim ponekad i nesto napisati,pa makar i glupost? Upravo radi neskrivenog patriotizma
Dno je dotakla i ona famozna Ibzenova divlja patka, pa šta joj fali - to je otrežnjujuće. A što se tiče "mesta na majci Geyi" - nejasno je. Da li se njeni stanovnici zovu gejaci? A makedonskog sam znao. Držao je vulkanizersku radnju kod Štipa, "Dončo Štipjančeto" registrovanu na sina.
Preporuke:
10
6
37 ponedeljak, 24 mart 2014 14:01
Stanic Milan2
Stanic M.-"Ibzenova patka"

Hvala na ispravci.Mislio sam ba bozicu zemlje Geju.Staljin je jednom prilikom metaforicki na kongresu Boljsevicke partije ponovio pricu iz grckog mita,sta znaci kad se politicko rukovodstvo odvoji od naroda i koje posledice ima to za jednu zemlju.

Uvek su mi bili simpaticni ti sitni,mali malogradjanski cincari.Sta mislite da nije spaljena njegova biblioteka u Aleksandriji - sta bi bilo danas i kako bi svet izgledao?Verujem jedino, da Vam ne bi bio potreban vulkanizer.
Preporuke:
6
10
38 ponedeljak, 24 mart 2014 14:11
Dragan
Stani'Milanu i sa i bez dvojke... i ovom koji se dopisuje sa ovbim stanicem...

Kakve vas dvojica imate veze sa ovom temom. pricamo o zrtvama srpskim, a vas dvojica udarili u vas humor odvratnoi iditoski i to na opvom mestu...da vam kazem...to je kao da se neko na pogrebu vama bliske osobe neko upisaqvaq nod smeha i naqslanja na vas dok se cereka. Sram vas bilo. Imajte postovanja za ovu uzvisenu temu i ljude koje ova tema zanima. razmenite mobilne pa se muvajte negde i ostavite normalne ljude i ovo mesto na miru.
Preporuke:
4
11
39 ponedeljak, 24 mart 2014 14:47
Đurđica
Svaka čast!
Preporuke:
6
1
40 ponedeljak, 24 mart 2014 14:48
Stanic Milan 3
Stanic M.- Dragan

Izvinjavam se Vama i kolegama.Stvarno nije ni mesto ni vereme za ovakvu moju reakciju pogotovo sto sam bio aktivni ucesnik i jednog i drugog rata ( u RS i SRJ).Godine i licna patnja kroz koju sam prolazio(ipak) na kraju slome coveka.
Preporuke:
6
9
41 ponedeljak, 24 mart 2014 15:04
Dragan
Neverovatno. I to ti je sada razlog da se uzdizes i da te mi ovde trpimo ...gledaj HEROJA! Sramota je da zbog toga mislis da mozes da se ponasas kako hoces... Ne zanima me tvoje herojstvo. Milunka Savic, zena, ranjavana toliko puta, koja je bila nosioc tolikog ordenja pa je bila skromna i vredna citav zivot, nie bila tako ili ovako nadobudna. I usput, bio sam i ja ucesnik rata, pa sta. TO JEDNOSTAVNO NIJE TEMA OVIH KOMENTARA OVDE....A TVOJO PREDHODNI KOMENTARI SU VISE ZA NEKU PORCVARU KAFANU I VULKANIZERSKU RADNJU... iMAJ PIETETAS PREMA 3000 MRTVIH...prema 1000 mrtvih vojnika kolega...bar to imaj!
Preporuke:
7
11
42 ponedeljak, 24 mart 2014 18:23
Johnny
@ M Sekler..Postovani Doktore.. mnogo ste ih unapredili .. Papkari..to je kompliment .. nisu oni nista vise nego metiljave Ovce! Dajete sebi sliku metiljave Pramenke..! To je to !!
Preporuke:
5
0
43 ponedeljak, 24 mart 2014 22:04
Forever Jang
„Ne mogu da staloženo i bez suza pišem ili govorim o srpskoj državi i srpkom narodu, o srpskoj zemlji i srpskoj geopolitici. Skoro o svemu mogu da govorim staloženo, i bez suza, samo o tome ne.“

“Srbija – to je jedan od najlepših i najhrabrijih stranica istroije čovečanstva. Srbija, to je potpuno junaštvo.“

Aleksandar Vasiljevič Kolčak, ruski admiral

Da ništa gospodin Šekler nije napisao, nego da je samo citirao reči velikog ruskog junaka i borca protiv komunizma, bilo bi dovoljno. Hvala gospodine Šekler!
Ko nije, neka obavezno pogleda ruski film Admiral. Film je sjajan, a sjajni su i mnogi filmoi novije ruske produkcije. Daleko ispred holivuda.
Preporuke:
13
0
44 utorak, 25 mart 2014 10:56
teletabis
Čitajući ovaj tekst shvatio sam da nisam lud jer još neko mili isto što i ja. Hvala autoru što je napisao ovaj članak i rasteretio moju dušu i smanjio moj bol za sva stradanja koje smo preživeli.

Niko od nas nije Bog da može bilo šta da oprašta i niko od nas ne sme da zaboravi ove strašne zločine. Jer ako ih zaboravimo znači da ne postojimo.
Preporuke:
9
0
45 utorak, 25 mart 2014 20:12
Katastrofa, Mićo, katastrofa!
Ako je imalo neke koristi imalo od NATO agresije je to što je Rusima došlo iz d..... u glavu da smene svoj marionetski režim, u Kremlju.
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner