уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Некролог побаченом патриотском блоку

Kоментари (137) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 08 фебруар 2014 00:43
BGovac
Bravo!
Iskreno i cestito!
Препоруке:
127
29
2 субота, 08 фебруар 2014 00:59
Горан Јевтовић
она чији је лидер победио комунисте 2000.
Нити су то били комунисти, нити би он то могао да уради, да исте снаге које сада из сенке разарају Украјину, а то су западне субверзивне службе са енормним количинама пара, нису стајале иза ДОС-а са њим на челу и директно, до последњег детаља, руководиле државним ударом и меком окупацијом земље.

Уважени аутору, на лажима, предрасудама, стереотипима, фалсификатима, девијацијама и без јавног покајања за озбиљне промашаје, не само тада већ и годинама касније (демонтирање СРЈ, удварање западном фактору, либерална економија, брутална приватизација, испоручивања Хагу, бежање од Владе националног спаса...), нема искреног помирења и не постоје шансе да се изгради јединствени и снажан фронт.
Препоруке:
189
62
3 субота, 08 фебруар 2014 01:03
BGovac
Mojih "5 centi":

1.radikali su iznedrili Vucica i Nikolica i dan danas mogu da se setim onih njihovih narikaca u skupstini

2. kada neko kao Sinisa Kovacevic izjavi onako nesto, a opste je poznato da u dssu smene generacija nema, covek shvati da je dss kao grupa profesora na nekom fakultetu, koji se ne daju smeniti ni druge propustiti. Marko Jaksic im je trebao biti barem drugi na listi...ali on je previse sirov za njihov debatni klub. Lepo je biti "cistunac" ali nazalost, Srbija je daleko od toga. Uostalom i oni se nisu proslavili kadrovima kao sto je Jocic. Da dodam, moj glas je ranije isao ovoj partiji.

3. dveri sa svim svojim ociglednim manama imaju energiju. Treba imati petlju i skandirati Tacicu sa balkona a isto tako treba imati petlju i prekinuti predsednika usred lazjivog govora. Nekad se mora poceti sa "petljom". Siledzijama se ne persira.
Препоруке:
217
20
4 субота, 08 фебруар 2014 01:11
Милоје
Стварно не знам откуд људима у ДСС толико самопоуздања... Ви нисте велика странка, немате добру организацију, немате чланство, одбори вам нису моћни, речју, НЕМАТЕ НИШТА... Желели бисте да будете главни у патриотском блоку, изједа вас сујета, смете само да причате глупости о странкама које су МАЊЕ ОД ВАС МАЛИХ... Не смете да реагујете иоле бурно на издају, ЈЕР АКО ПРЕТЕРАТЕ, Коштуница је готов, а са њим и многи из ДСС... Бедници једни, згазио вас је један демагошки морон, љигави отпад Александар Вучић... Немате снаге, немате снаге, немате снаге, НЕМАТЕ СНАГЕ... Ударите на друге слободоумне странке, отмите им 2-3 процента, догурајте до 8%, а онда седите у скупштини и стидите се док вас Вучићеве љигаве наказе ГАЗЕ... Бедници...
Препоруке:
184
49
5 субота, 08 фебруар 2014 01:19
Рђосав
Најпрво* - највећа опасност увек прети од сличних странака, сличних програма, сличне реторике. То је Шешељ говорио још тамо деведесетих, када се појавио `Шешељ у фраку` В.К. И показало се. Исто важи и за Дверце - претенденте на гласачко тело ДСС-а, и за остале.

Уосталом - можда је време да се подсетимо: како је уопште настао ДСС? Године 1992-ге се Демократска странка нешто женирала, нешто јој СПО није пасовао, па није `тела у Депос. Ондак се В.К. наљути на ДС те се издвоји и направи ДСС која је `тела (слово Т - нешто је `тела?) са СПО у Депос. Па после ДСС опет није `тела, него је изашла из Депоса. Ерго - прилично бесмислена повијест, ел-да?

Но - било како било - ја сам против уједињења ситне бораније. Странка која се после 20 година постојања бори за цензус ( а и Дверци скоро прославише 25 година?) не треба ни да постоји. Све то треба погасити - СРС, ДСС, ... - и ослободити заробљених 3% - 5% - ... гласова који ничему не служе. Па формирати нешто ново. Ако не - онда ништа.
Препоруке:
38
83
6 субота, 08 фебруар 2014 01:34
Неко
Као некакав трећи фактор Двери су покушале да јавним позивом обједине патриотске снаге и то под Коштунициним вођством. Одбијени су и сад се њима намеће грешка у корацима. А шта је требало да ураде? Да чекају Коштуницин позив? Ко гарантује да би до њега уопште и дошло. Да се разумемо, ДСС овакав какав је овако може вековима на 5 до 7 % подршке, и да тако ушушкан никоме не смета и ништа не покреће. И шта ми имамо од тога што ће Вас у Скупштини бити 25 и што ћете ето нешто протествовати као и до сада када се буде кршио Устав, Закон или пословник. Промашили сте 2000 године, промашили сте када сте вратили мандат, промашили сте и сад и немојте бити изненађени ако Вас народ казни и не пређете цензус.
Препоруке:
116
23
7 субота, 08 фебруар 2014 01:36
фристајло
Шта би с мојим коментаром???
Који пут, већ?
Препоруке:
40
5
8 субота, 08 фебруар 2014 01:46
Marko Gay
Странка нема потребну жустрину и хипнотишућу енергију, нужну за анимирање маса.


A ja mislio da DSS pre svega nema kredibilitet.

Posto je ta stranka cim se dokopala vlasti pocela da izrucuje Srbe Hagu.

Cak i da je, sto vi izgleda preporucujete, izrucivala Srbe Hagu s vise "zustrine", ne verujem da bi joj se kredibilitet kod patriotski orijentisanih biraca u Srbiji ista popravio.

Jer bitna je sustina, a ne forma. Mlako ili zestoko, izrucivanje svojih vojnika neprijatelju je izdaja.
Препоруке:
113
22
9 субота, 08 фебруар 2014 02:06
Драган, Катун
Да је било добнронамерне и озбиљне Државотворне политике, ко ли то стално напомиње, иницијативу за оснивање Патриотског-Отаџбинског покрета-блока је требао да покрене ДСС, али ....., према томе ничег није ,,било,, па нема ни побачаја.
Хелениста инсистира на принципијелности и ..., следи упутства добијена приликом предаје агремана ЊКВ, а вођа је његов човек и нема таласања.
Постоји реална опасност да остану без Скупштинске апанаже.
А за Државу и народ, ма ајте молим вас, али А. Младеновић са ,,снс нестраначким,, експертима у паланачкој принудној управи. Срамота.
Препоруке:
64
13
10 субота, 08 фебруар 2014 02:08
ови су болесни
она чији је лидер победио комунисте 2000

Откуд то по српским селима процентуално бар два пута више комуниста него у Београду :)
Препоруке:
56
10
11 субота, 08 фебруар 2014 02:13
svilene bube
Pre bi se moglo reći da Dveri i DSS imaju isuviše malo toga zajedničkog a ne ko je stariji ili pametniji, svestan svih mana dverjana ipak imam nameru da im dam svoj glas jer su se svi drugi pokazali kao svilene bube na dudovom drvetu - obrstili nas do gole kože!
Препоруке:
87
11
12 субота, 08 фебруар 2014 02:16
YOPA
Kostunica je rusio Slobu u koaliciji sa Cedom,Vesnom,Koracem,ustav(SCG) mu je pisao Solana,ministar spoljnih poslova bio Draskovic,dva puta je pravio vladu sa G17 prvom strankom koja je govorila o Kosovu i realnosti,u pregovore o Kosovu je usao sa koalicijom sa G17 i DS,sada se plasi da ga Dveri ne iskoriste da udju u skupstinu,smesno
Препоруке:
129
25
13 субота, 08 фебруар 2014 02:22
Влада, Србија
Нису то били комунисти ...
Не нису били комунисти јер, да јесу, опоравили би не само Србију већ и читав свет ("па и шире", како су говорили)!
Тако размишља један комуниста све говорећи, па чак и мислећи да је, пре свега, Србин!
Не иде то!
Препоруке:
19
29
14 субота, 08 фебруар 2014 02:26
Драгославић
... желим да кажем како ово нису последњи избори нити последња шанса за Србију. Вучићев слом мора доћи...
Доћи ће Вучићев слом само Србије неће бити да се томе обрадује ако се не успостави патриотски блок. Сва та јурњава за посланичке мандате у диктатури нема неке сврхе, уосталом:
-Срећно вам робовлаништво, ЈУНАЦИ!
Препоруке:
86
4
15 субота, 08 фебруар 2014 02:43
Pavle
Ovi napred izrečeni komentari samo potvrđuju ono zbog čega nije bio moguć patriotski blok. Drvlje i kamenje na DSS i Koštunicu. Neko kaže da DSS uzima postotke nekom drugom, pretpostavljam Dverima. Pa ko je na poslednjim izborima kome uzeo postotke. Razmislite malo. A drugo, da je Koštunica ispravno postupio 2000.godine najbolje potvrđuje i to da i danas pričamo o udruživanju i formiranju patriotskog bloka, sa ciljem da skinemo sa vlasti iste one koji su i tada vladali.
Препоруке:
46
57
16 субота, 08 фебруар 2014 02:44
Jovo
"Patriotske stranke"pojam pod kojim je i SNS nastupao na tom cuvenom skupu u "Sava centru"Koja je to bila parada.Sad je cudno da svi ti koji se guraju pod taj pojam pre skorog vremena su iz petnih zila ubedjivali Srbe iz Kosova da ne izlaze na izbore koje organizuje okupatorska vlast,a sada iako mnogi od njih tvrde da je i Srbija okupirana i time izbore pravi okupatorska vlast,sad iz petnih zila ubedjuju Srbe da izdju na izbore i podrze bas njih "patriote",da izabrani u malom broju u Skupstini daju tim okupatorima privid zakonitosti i demokratije.Teraju i podrzavaju Srbe sa Kosova da prave paralelne ustanove i Skupstine,a sami to u Srbiji ne prave i direktno zakonski podrzavaju one koje optuzuju da su okupatori doneti spoljnim silama,isto kao na Kosovo.Bilo bi logicno da istim merama podrzavaju bojkot ovih izbora i time ne daju zakonitost ovim koji ce skoro sigurno ponovo biti ugurani na vlast.Ako 60 posto ne izadje na izbore ili cak vise,nema ovakve vlade.To je bar neki pocetak.
Препоруке:
23
19
17 субота, 08 фебруар 2014 02:56
Urosh
Odlican tekst, konkretno, tacno. Sve same cinjenice, a to sto nekima smetaju je druga stvar
Препоруке:
28
49
18 субота, 08 фебруар 2014 05:25
Zoran
DS, LDP su totalno zbunjeni. Ono sto oni nisu smeli da ih narod ne lincuje, Vucic je uradio i preveo narod zednog preko vode. Jednostavno ove dve stranke nemaju ideju sta bi drugo ponudili osim ovoga sto Vucic nudi. SRS je poluziv, DSS isto, Dveri su vise pokret nego stranka, Obraz takodje.

Opozicija je zbunjena.
Препоруке:
43
8
19 субота, 08 фебруар 2014 05:59
шта је минимум заједничког?
Колико је неискуство и одсуство инфраструктуре Двери њихова мана,толико је таштина мана у ДСС-у.
Србију не интересују ситне људске слабости.
Србији је неопходан минимум онога што спаја ДСС и Двери и много других појединаца,удружења па и странака.
Тај минимум није изгледа довољан.
Зато је Србија угрожена.
Свако од Вас,као и нас гласача,понеће део одговорности због тога.
Препоруке:
59
1
20 субота, 08 фебруар 2014 06:05
Ружичасти пантер
Лидер ДССа није (уз помоћ страних пара) победио-уколико је уопште победио - комунисте већ оне који су бранили независност земље. Али оно што сигурно јесте урадио то је издаја - изручење војног и политичког врха земље Западу.А све је то радио без жестине, британски хладнокрвно, "млако".
Препоруке:
56
18
21 субота, 08 фебруар 2014 06:08
Lafayette
I toliko o jedinstvu. Vasi kompromisi "ljuti dverjani" se najbolje vidi u vasim komentarima.

Oni koji su do juce trebali biti koalicioni partneri ( Citaj DSS I KOSTUNICA) i koji su vas trebali izneti preko cenzusa ( ponovo citaj, DSS I KOSTUNICA) sada su "trojanski konj", "izdajnci" itd ... Pa ako su takvi sto ste onda uopste nudili koaliciju sa njima? Logican potez je da idete sa onima koji su vam ideoloski najblizi a to je SRS. Zasto nema tesktova o tome? Zasto neko ne kritikuje SRS i Dveri sto nisu napravili koaliciju vec samo DSS sto ne glumi srpski Piemont i sto nece da prebacuji "ljute" dverjane preko cenzusa.

A za kraj pitanje na koje mi ponovo niko nije dao odgovor: Kako to da ste od jedne "underground klerikalne organizacije-casopisa" prerasli u stranku i preko noci skupili novac za kampanju u iznosu vecem i od DSSa i SRS-a zajedno? Odakle je taj novac? Da nije prodaja sveca i meda naprasno porasla?
Препоруке:
31
40
22 субота, 08 фебруар 2014 06:35
Gordana
Odlicna anliza stanja opozicije. I sta sad?
Da se posreci pa da predju cenzus i DSS i Dveri, koji je to broj poslanika koje ce , zajedno, da napabirce? Sta ce se desvati kada dodje do diskusije i glasanja za promenu Ustava?
Cuce se jaka argumentacija zasto to netreba da se uradi, pricace se da je to jedina odbrana Kosova i Metohije, upozoravace se da je sledeca na redu Vojvodina i Raska,...
I sta ce se time dobiti? Da nece SNS, LDP,SPO, SPS,...i ostali koji "duvaju u istu tikvu" ozbiljno da se pokolebaju, potresu, razmisle i odustanu od svojih namera?!
Naprotiv, slvodobitno ce objaviti svoje "uspehe" i "promene" koje ce brze da nas odvedu u inegracije ... truc, truc, truc!

E, pa vi sad vidite koje su slicnosti i razlike u strankama patriotskog bloka!
Препоруке:
16
5
23 субота, 08 фебруар 2014 07:01
Јовиша Видић од Рудинах
Мањи поток се у већи улива - народна пословица - то сам већ неколико пута рекао а по питању уједињења патриотских странака. Но, колико су рестлови комунистичке памети патриотске - које видимо у појединим коментарима - пракса је већ дала свој суд. Забавно питање: који од ревносних коментатора на НСПМ смишљено дезавуише, витопери и подмеће кукавичија јаја на овом сајту? Добронамерном свету је одавно јасно - комунизам је САХРАЊЕН заједно са вођама комунизма. Комунистички систем је неприродан па се због тога не може репродуковати. Покушају да се повампири стоји на путу глогов колац.
Препоруке:
21
9
24 субота, 08 фебруар 2014 08:02
Слободан СЛОБОДАН
Двери су на прошлим изборима биле апсолутна новост, анимирале су значајан број младих, верујућих људи и јурнуле ка цензусу, али нису успеле. Иако је оправдано сумњати у нечасно замешатељство које их је у томе можда омело.

"Двери" су први пут самостално излазили на изборе и као такви освојили око 6,5 % гласова. што преставла најбољи резултат у односу на све странке учеснице избора 2012 г.Ако се узме
у обзир да су први пут учествовали на изборима.
Ви сте написал" Иако је оправдано сумњати у нечасно замешатељство које их је у томе можда омело."што Вам је највреднија реченица у целом чланку, само да појасним да се то"Нечасно замешатељство"зове правим именом "КРАЂА" резултата на штету "Двери " па смо скинути са око 6,5% на око 4,5%.
Спреманссмда се са сваким од Вас кладим да ће двери прећи цензус и остварити бољи резултат и од Вас из ДСС-а и од СРС-а.
Препоруке:
39
16
25 субота, 08 фебруар 2014 08:54
Пуки
Ни аутор, ни странке, покрети, НВО, а пре свега њихови лидери, не схватају суштину тренутка у коме живе.
Од Патриотског блока (реч "патриотски" многи користи у најнегативнијем смислу) део српске јавности очекује, да у тренуцима када држава и друштво срљају у оно у шта срљају, покушају да направе било какву парламентарну противтежу политици која се води. И да, за наредне 4 године, забораве на своје личне, ускопартијске интересе. Ваљда је свима јасно да није исто имати у Скупштини 15 или 60 посланика уједињених око неких истих вредности (Косово, ЕУ, НАТО). А за остале ствари, па нека свако наступа према својим програмима. И онако, у овом тренутку не могу бити власт. Као јакој парламентарној групацији, њихово деловање ће бити много видљивије него до сада, када их и нема (изузев ДСС) у Парламенту. А после 4 године (или раније), па свако онако како мисли да треба.
После свега, човек може да помисли да они само воле да залуд причају и да их је баш брига за све изузев за личну добит.
Препоруке:
28
0
26 субота, 08 фебруар 2014 08:56
Косовац
У потпуности подржавам све ваше ставове и користим прилику да као Дверјанин пошаљем позив нашем старешинству да још једном сагледа сврсисходност својих потеза јер сматрам да није време за партијске егзибиционизам.
Препоруке:
25
12
27 субота, 08 фебруар 2014 08:57
Косовац
У потпуности подржавам све ваше ставове и користим прилику да као Дверјанин пошаљем позив нашем старешинству да још једном сагледа сврсисходност својих потеза јер сматрам да није време за партијски егзибиционизам.
Препоруке:
10
13
28 субота, 08 фебруар 2014 09:24
Јагош Москва
Пасиван текст исто као и ДСС. Права слика отаџбинског професорског блока. Боље би за Србију било да ДСС никада није постојао - јер је мртав по природи свог понашања. Гласни њима не требају. Оде Јакшић, Ковачевић, ко је остао? Руси би рекли ЗА ДЕРЖАВУ ОБИДНО. Књигу под таквим насловом, критикујући Грачова и остале, написо је пок генерал Александар Лебед, прави борац и ентузијаста. Њега је Јелцин преварио, добио гласове и одбацио. Погинуо је у хеликоптерској несрећи.
Једини који су били и остали гласни су храбри РАДИКАЛИ. Зна се шта се са њима десило. Паре кваре. Од њихових НЕвођа, које нарикаче правилно куну, постадоше највећи непријатељи народа и државе српске и целог српства.
Када би именовани од аутора формирали СЛОБОДНУ СРБИЈУ, и када неби били лично амбициозни да се увале у фотеље, тада би били прави национални трибуни.
Србији не требају салонци типа ДСС и млади акцијаши типа ДВЕРИ, зато што вуку на неку своју а не српску страну.
Нећете проћи ни појединачно нити заједно
Препоруке:
22
28
29 субота, 08 фебруар 2014 09:40
Стефан Митров Љубиша
Прије свега, аутору текста треба честитати на искрености и на томе што критикује и странку којој припада. Можда је не критикује онако и онолико колико би требало, али у сваком случају је за поштовање. Анализа односа између несуђених чинилаца несуђеног "патриотског блока" је углавном тачна. Међутим, чини ми се да је аутор погријешио на два мјеста. Прво, написао је да је Коштуница побиједио некакве комунисте 2000. године. Да су то били прави комунисти, вјеријте ми, не би та смјена могла да се деси без грађанског рата. Ослободимо се те приче о комунизму, он је пропао осамдесетих година, а његов пад је озваничен падом Берлинског зида и пропашћу СССР и СФРЈ. Мислим да то понављање како је Коштуница побиједио "комунисте" само може да штети ДСС-у јер подгријава неке старе и превазиђене подјеле и једноставно прецјењује Коштуницину вриједност и улогу. За странку као што је ДСС је погубно стварање ореола славе, непогрешивости и некаквог високог интелектуализма око Коштуницине главе...
Препоруке:
26
5
30 субота, 08 фебруар 2014 09:46
Владимир Ђилас
Могу само да кажем да је ауторова констатација о томе да су Двери једна ад хок група веома погрешна.

Напротив. Да имамо 10% буџетских пара које има ДСС, са енергијом и људима чудо бисмо направили.

И још једна веома важна, можда и најважнија ствар; у ДВЕРИМА нема прегласавања већ се за сваку одлуку тражи сагласност свих сабораца на локалу!

То је она права снага Двери - саборност.
Препоруке:
41
17
31 субота, 08 фебруар 2014 09:48
Reddy
Opet stara antikomunistička retorika. I novi "dokazi". Desnica je bolesna već po svom biću i sudbinski će se koprcati razapeta između bolesne ambicije da predstavlja nekakav narod i sopstvene ambicije da na krilima antikomunizma, s blagoslovom istorijske sudbine, doleti na vlast. Ništa od toga a pre svega što desnica nema gotovo nikakav program koji je ionako ststavljen od ubuđavele doktrine i pohabanih apela, Uz to konstantno se kompromittuje negovanjem pomena na najveće zločince i izdajnike kao što su Draža, Ljotić, Nedić i slični. Kakva iracionalizam!!!Destilisana srbijanština u kojoj od srpstva nema ama baš ni jednog atoma. No, petparačka boranija tvrdoglavo insistira na svojim predrasudama smtarajući da je to i mišljenje običnog naroda. Nikada dalje od istine ni bliže nerazboru.
Препоруке:
7
23
32 субота, 08 фебруар 2014 09:54
Стефан Митров Љубиша
...Коштуница није срушио те "комунисте", већ су се Коштуницом послужиле стране службе и њихови домаћи агенти окупљени у ДОС-у. Треба ли напомињати да су се у том истом ДОС-у налазили већи комунисти од оних који су тада рушени са власти? Друга грешка овог текста је у томе што се говори о томе да ће за Србију бити још много прилика да се на изборима сруши Вучићев циркус. Гледано са стране то стварно јесте циркус, али гледано изнутра то је издаја земље и демонтажа државе. Та ствар изискује што хитнију реакцију, коју очигледно не може да направи овоштали и самољубиви ДСС. Наравно, биће још много избора у Србији, али са сваким даном Србија је под већим теретом иностраног политичког и економског јарма. Мисли ли неко да ће се тај јарам тек тако уклонити неким будућим политичким удруживањем на изборима? Тешко! У окупираној земљи на власт могу доћи само они које окупатор постави. Чини ми се да управо пролази последњи вагон воза у којем се нешти могло промијенити на изборима.
Препоруке:
34
3
33 субота, 08 фебруар 2014 09:55
Радознао @ Marko Gay
Дао сам вам плус за коментар.
У последње време пишете као српски патриота.
Не тако давно писали сте као Империјин службеник.
Које је ваше право лице? Да ли сте увидели своју забуну или желите нас додатно да збуњујете?
Препоруке:
20
1
34 субота, 08 фебруар 2014 10:01
Мисија Двери
Основане су само да би одвукле гласаче радикала. То јест-гласаче који подржавају патриотизам радикала (бар јавно прокламовани, без улажења у њихову искреност)али им се не свиђа радикалска неотесаност.

Из истог разлога је Дамњановић, пардон_Коштуница, основао ДСС. Да би привукао патриотске гласове и онда их испоручио минђушару,
у свакој влади држао Динкића,
узео Дука Драшковића антисрбина за министра,
наложио му да потпише онај срамни уговор са УСА НАТО.

И, када је истрошен, хајде да нађемо нове замке за наивне Србе. То јест- Двери.

И, на прошлим изборима, шта се десило:
Радикали мало испод цензуса
Двери-мало испод цензуса.

Значи, њихови гласови подељени СНС, ДС и осталим, сразмерно. А то је укупно било око 13 %, значи више него појединачно Чеда, СПС итд.

Значи, мисија испуњена. Мисија Двери.
Препоруке:
24
36
35 субота, 08 фебруар 2014 10:16
spiritus
Кад неко 1999, уђе у странку ДОС-а, и потпомогнут Нато снагама, усташама и УЧК, запали Скупштину и РТС, изврши државни удар и пресудно допринесе стању у коме смо, а успут се потпише као Српски културни клуб, што би ваљда требало да асоцира на немушту нво из 1939, те политички промашај звани Слободан Јовановић, морам признати да имам проблем да га сместим у "патриотску опцију". Немогуће је бити антизападњак на западни начин, што никога не спречава да се пројектује како жели. К`о што рекох: и Чеда је патриота, само се прави Тоша.
Препоруке:
32
12
36 субота, 08 фебруар 2014 10:21
Форевер Јанг
Ако је ДСС најпатриотскије што Србија има, зашто није радила на проширењу националног фронта? Другим речима нису Двери требале да иницирају патриотски блок, него ДСС. Али кад неће Мухамед брегу, хоће брег Мухамеду. Двери су иницирале, и дочекане на нож. Е зато ће остати без цензуса, а ДСС ће добити 5,01%. Ако је то довољно за одбрану Србије и њеног Устава онда свака част на процени.
Две су особе личним примером показале храброст у одбрани Србије: Марко ЈАкшић борбом на Косову, и Владан Глишић јавним урлањем на Дачића. Ни једног ни другог нећемо гледати у скупштини.
Препоруке:
35
7
37 субота, 08 фебруар 2014 10:26
Jasna*
Kakav patriotski desnicarski blok?!
Svadjaju se medjusobno ko ce kome uzeti koji procentic,da ne bi ostali ispod cenzusa.Bez patriotske levice nema nista!
Препоруке:
11
30
38 субота, 08 фебруар 2014 10:28
Суворов
"У идеалном случају, ову целину чиниле би три странке: ДСС, Двери и СРС, те мноштво малих организација и угледних појединаца попут, рецимо Кустурице, Антонића, Ђурковића, Вукадиновића, Ломпара, Бранка Павловића, Лазанског, Чавошког итд."

Госп. Симетићу, велики сте идеалиста. Медиокритети и демагози из поменутих странака да се одрекну посланичке апанаже и уступе места овим угледним зналцима и патриотама - мало сутра! Вероватно бисте их ставили на посланичку листу иза броја 100, да вам донесу гласове, а да се политичка ситнеж ухљеби преко њихових леђа.
Препоруке:
28
5
39 субота, 08 фебруар 2014 10:36
ЗОРАН
У Србији и врапци знају да су све странке основане од оне установе која сада себе зове ''БИА''Неке су прешле код страних установа са истим задацима у својим земљама и за њих се зна које су. Неки тзв.патриотски покрети су финансирани од српских неприајтељских земаља ради њихових потреба и да учине и кажу нешто што би употребили против Срба и оценили их као фашисте.Тако су пре неколико година тзв.Гара цара Лазара и њен вођа ухваћени са доказим ада су примали средства од једне западне земље преко оне Кандићке. Толико о тим птариотама. Чим видите да се неко буса у јуначке груди погледајте мало иза њега ко стоји? Нажалост по нас у Србији немамо праву патриотску организацију осим донекле Двери.
Препоруке:
22
10
40 субота, 08 фебруар 2014 10:41
trn
Ja neznam zasto i dalje mnogi insistiraju da ce problemi biti reseni samo ako se stranke patriotskog bloka ujedine. Glasaci moraju da shvate jednu cinjenicu: Da bi se sprecila promena Ustava, u Skupstini morate imati vise od 34% poslanika. Zato moraju da izadju i glasaju za bilo koju stranku patriotskog bloka. Jedino masovnim izlaskom i masovnom podrskom patriotskom bloku moze nesto da se ucini.
Препоруке:
32
1
41 субота, 08 фебруар 2014 10:49
Betelgeuse
Оно што је требало урадити и о чему су писали многи осим мене, је створити патриотску коалицију која би се повезала на најмањем могућем заједничком именитељу: НЕ ЕвРопској унији, и НЕ НАТО! Ваљда је то било довољно! Сујета, неслога, завист, тврдоглавост су ипак надвладали. Мада осећам да неће бити добро, покушаћу да утичем на макар десетак пријатеља да гласају за Двери. Надам се да ће све три патриотске странке (почех сумњати да је ДСС патриотска опција)прећи цензус. Искрено, неће ми бити жао оних који због глупости или незнања бирају своју пропаст. Неће бити довољно контејнера за све да се по њима копа.
Препоруке:
21
5
42 субота, 08 фебруар 2014 10:50
фристајло
Zoran
Opozicija je zbunjena.

Да, марод је збуњен, а он је једина опозиција.
Ове странке то нису, чим се боре да уђу у Парламент, у коме ће да буду само фикуси, који ће само давати легитимитет свим штетним одлукама које ће се ту доносити.
Права опозиција не жели да уђе у Парламент ради посланичких плата, бенефиција и привилегија. Она одбија да учествује у фарси, и остаје уз народ, на улици и на маргини.
А они нека своје издајничке подухвате изводе сами, на- чистини. На брисаном простору, огољено.
Бојкот прецртавањем.
Препоруке:
7
15
43 субота, 08 фебруар 2014 10:56
рент-а скупштина
"Из свега реченог закључујем да би прави потез био молба да се водећи људи Двери и неки угледни појединци укључе на листу ДСС-а уз евентуалну могућност да створе сопствени посланички клуб, како не би „на увору своје име губили“. "

као да је политика естрада па јој требају фронтмени да замајавају народ....могли би да укључе и нешто млађе женско..због нас стријих :-)
ти да направиш своју странку па да крчмиш своје мандатае ..естрадним фронтменима којима је ето дошло да се мало баве политиком
Препоруке:
13
4
44 субота, 08 фебруар 2014 10:56
Bojan Todorović
Koštunica pobedio komuniste 2000. ?!

E svašta Simetiću. Pa Vi kao da niste ni pročitali šta se dešavalo tih dana i meseci, a kamo li da ste učestvovali ili čak bili u stranci.

"Nije došao - DONELI SMO GA !!!" - Đinđićeve reči koje najbolje odslikavaju ukupno učešće Koštunice u svrgavanju Miloševića.
Pa upravo na tom planu je i nastao raskol još početkom devedesetih:

Jedna grupa je znala da za ciljeve mora da se radi, trpi, žrtvuje, rizikuje, da mora postojati tolerancija, širina, vizija i spremnost za popuštanje zarad viših interesa, a druga grupa ( beznačajno mala ) je odlučila da sedi u svojim kabinetima, vrti palčeve, filozofira, izvoljeva i odbija sve što traži iole truda i žrtve.

Tako je nastao DSS.
NIKADA I NIGDE nisu učinili NIŠTA VREDNO za spas zemlje od Miloševićevog ludila.

Upravo ta beznačajnost ga je i zaštitila od satanizacije i brutalnih napada režima, a Đinđiću dala genijalnu ideju da ga tako bezbojnog i bljutavog upotrebi kao trojanskog konja.
Препоруке:
17
36
45 субота, 08 фебруар 2014 10:58
Милисав Бачинац
Добронамеран позив на окупљање Срба, али очигледно немогућ у овом тренутку. Кључно је то, како рече Симетић, што "су Двери у бити десеторо, петнаесторо пријатеља" и "углавном малобројна, ад хок организација" и то што "Двери имају једног, али само једног, вансеријског појединца. То је Бошко Обрадовић."
Ко би разуман прихватио као равноправног коалиционог партнера организацију која нема ништа демократски изабрано у својој структури, нема чланство, а има некакве "старешине" ? Ко тражи старешине, ено му Војска и Полиција са гомолом старешина и не мора да се мучи да их бира: старешине се не бирају, већ постављају.
И са са којом гаранцијом иступају Двери за своје идеје ? Са "мајке ми" и "тако ми Бог помогао" !? Па то смо већ чули и видели од Томе и ЊПВ-а
Коштуничино одбијање понуде се може свести на једноставну поруку:" Кад се уозбиљите, одрастете и упристојите, разговараћемо".
Препоруке:
18
24
46 субота, 08 фебруар 2014 11:33
Дринко Кончаревић
Типично српски. Поред толико памети на обе стране, резултат је НЕСЛОГА. А у неслози се нестаје. Зато драга браћо и сестре сетите се оне наше народне: "паметнији попушта". Попустите. Заједно смо јачи. Ако би заједно ушли у Скупштину то би за обе странке био успех. Уколико освојите велики број места, верујем, да се нико неће љутити ако оформите свако свој клуб. То неће бити распад коалиције већ се то ради, као што знате, због новаца. Али то сада нема везе, важно је да у Скупштину уђе што више патритоских снага. Брод звани Србија тоне. Брод који потоне, не плови, пада у заборав. Зато учините тај мали напор, попуштајте или попушите ...
Препоруке:
26
1
47 субота, 08 фебруар 2014 11:52
оld fashion Србин
Пошто нисам љубитељ ниједе странке већ само своје отаџбине Србије, нећу да кажем ништа ни о једној странци поменутој у овом чланку да не би неко стекао утисак да навијам за некога. Рећи ћу само да дубоко верујем у уједињење као ефикасан метод борбе против еврофашиста а да појединачни наступи неће донети добро никоме. Уосталом, стратешка грешка је већ направљена кад није дошло до уједињења на прошлим изборима и ово сада су само неизбежне закаснеле последице те грешке која је раније начињена. Сада еврофашисти имају моментум, диктирају темпо и имају широко поље да Србију до краја сломе. Мислите о томе док будете Србију испочетка зидали и дизали из пепела, браћо патриотски политичари.
Препоруке:
22
1
48 субота, 08 фебруар 2014 12:07
Београђанин
Аргумент 'ко је старији' је у политици бесмислен. Да је по старости, никада никаквог напретка не би било. Двери, и било ко други, итекако имају права и разлога да прозивају ДСС због неактивизма који обесмиљава сваку политику. Не желећи да увредим никог у ДСС-у, изнећу ипак мишљељње да ће лично Коштуница сахранити властиту странку (као што је и Шешељ сахранио своју). Вучић може бити карикатура од државнка, али својим динамизмом поражава до ногу Коштуничину стерилност. Двери имају енергију, и боље би било да патриоте из ДСС-а, ако им је истински стало до земље, пређу на листу Двери. Али независно од ових питања, да кажем још две ствари: прво, слажем се са Рђосавом да је боље пустити лоше ствари да изумру. И друго, и битније: мислим да је основна, структурална слабост наше патриотске деснице у радикалном одрицању од социјалних питања, дакле од програма класичне левице. Убеђен сам да је излаз у УЈЕДИЊЕЊУ патриотског и социјалног програма у један јединствени.
Препоруке:
26
7
49 субота, 08 фебруар 2014 12:07
Нимбус
Нисам срећан због онога што се догађа са и око ДСС. Сигурно да ту постоје тзв "унутрашње слабости", али је сигурно да је ДСС на удару свих могућих режимских служби.
Истина је, међутим:
- Коштуница је 2000-те Милошевића и камарилу потукао до ногу.
- 2000-те по први пут сва изборна места су покривена контролорима опозиције, тако да комунистичке "ћораве кутије" нису спасле велеиздајника Милошевића.
- "Паре из иностранства" су комунистичка мантра. У стварности, режим СПС-ЈУЛ-СРС је од народа отимао стоструко више за одржавање сопственог пропагандно-репресивног апарата, па и за кампању.
- Ко год брани Милошевића и дружину издајник је.
- После 5.октобра нео-титоисти(Ђинђић, Дачић) и ЕУ су се удружено окомили на Коштуницу.
- Да сам у позицији ДСС ни ја не бих улазио у коалицију са СРС.
- Позиција Двери је отворено контрадикторна. Настали уз помоћ ДСС. На прошлим изборима нанели штету ДСС а себи нису помогли. И они су подложни самодеструкцији. Непоуздани.
Препоруке:
22
35
50 субота, 08 фебруар 2014 12:08
Marko Gay
@ Radoznao

Sluzbenici pisu ono sto im gazda kaze, tj cesto ne mogu da pisu istinu.

Zato manje istine cujete od Natase Kandic, nego od Sorosa, Rothschilda, ili Rockefellera.

Ne bih rekao da sam se promenio, jer i ranije i sada samo nabrajam cinjenice -- posto za razliku od Natase ne zivim od plate, ne moram da lazem.

Ali to sto sam iskren ne znaci da sam presao na vasu stranu. Bar ne dok i Rockefeller i Rothschild to ne urade. :)
Препоруке:
17
3
51 субота, 08 фебруар 2014 12:09
Sten
@Lafayette
Vas problem kao i problem autora clanka ili ako hocete i DSS-a je to sto u svojoj sujeti zaboravljate interes Srbije. I na kraju kada ni DSS ni Dveri ne predju cenzus ili ga DSS predje sa 6% kakvu korist ce Srbija da ima od toga? Radi se samo o licnim interesima kao sto je to eksplicirao i autor clanka naivno verujuci da ce ostati neprimeceno. Ne mogu da verujem da se neko nada uspehu primenjujuci taktiku cekanja dok birackom telu ne dosadi vladajuca stranka. Takva politika od strane glasaca ne moze biti prepoznata kao nesto sto ce Srbiji doneti boljitak. Glasove ce da dobiju oni koji uvere glasace da je sadasnja politika pogubna po Srbiju i da imaju odgovarajuca resenja. Da li na srpskoj opozicionoj sceni u ovom trenutku postoje takvi? Ne treba se zavaravati verovanjem da su citaoci patriotskih portala kriticna masa koja ce odlucivati o izbornom uspehu bilo koje starnke. O izbornim pobedama ce odlucivati oni koji ne citaju nista.
Препоруке:
17
5
52 субота, 08 фебруар 2014 12:32
Мисија Двери
Минусашима саветујем да погледају резултате прошлих избора и да се увере колико су патриотских гласова поделили СНС и ДС
Препоруке:
10
6
53 субота, 08 фебруар 2014 12:33
Драган Раде Торбица
Као неко са стране мислим да је штета што сви иду појединачно,јер ће вјероватно само ДСС прећи праг.Тако ће близу 10% гласова радикала и Двери се претопити напредњацима и ДС-у.Заједно би имали око 20% и били би трећи блок,са јаким утицајем у парламенту,јер трећи је тас на ваги.Због тога,памет у главу,сујета је опасна ствар.
Препоруке:
17
2
54 субота, 08 фебруар 2014 12:35
@Marko Gay Београђанин
Лепо и искрено. Једино што вас исказ о промени стране уколико то учине Ротшилди и слични, ипак сврстава у необјективне и пристрасне, дакле самим тим и неискрене.

Пристрасни сте, дакле, и то не поричете, држите страну богатима. А још нисте за то ни плаћени, ц-ц-ц...
Препоруке:
12
1
55 субота, 08 фебруар 2014 12:43
Simetić-razoračarni DSSovac
Како ниси прогледао Симетићу, када сте добијали апанаже и упуства из Будимпеште?

Када је специјално због ваших мрачних циљева штампано ново издање Тарабића, у коме се "пророкује" "спасилац народа"?

Само ми немој причати о патриотизму ДСС.

Ко је оно ишао на молитвено доручак?

Јесте ППВ био смешан са вођењем ТВ екипе да снимају његово "спашавање" завејаних.
А ко је оно водио чак 2 новинара, да снимају посету Хиландару?
Лепо збори Синиша К. је ли то онај исти који написао ону морбидну представу о Светом Сави?

Једина 2 искрена патриотски настројена интелектуалца у Србији, када Империја није могла да "обради" прогласила их је лудима.
То су Дуци Симоновић и Ристо Кубура.
Мислим, има их још, али меијски нису јаки.

Нема трећег коме се може веровати.

Патриотски блок у Србији не постоји. Нити патриотска странка.
Препоруке:
20
16
56 субота, 08 фебруар 2014 12:44
Jan Janssen
Заиста ценим и верујем у искреност г. Симетића, али наводити ово као пример мудрости Марка Миљанова: „Све је к'о што си рек'о, 'ал није твоје, да ти то кажеш“, није никакав пример мудрости Миљанова (да не употребим неку тежу реч). Ако је заиста “Све је к'о што си рек'о ...“– онда уопште не сме бити важно ко то каже – али је од одлучујуће важности питање: коме он то говори? Е, г. Симетићу – проблем и јесте у томе - коме Ви све то говорите? Поновићу оно што сам дугим посматрањем и животом међу Србима, којима сам веома склон, закључио: Срби никада у својој новијој историји ништа конструктивно нису створили, не могу ни сада, а никада неће ни моћи. Такви су им гени, и то вам је то... А, сада ударајте минусе колико вам воља, али ништа у стварности променити нећете! До виђења код пребројавања гласова - али ни онда вам ништа неће сванути пред очима, јадници, и никада неће.
Препоруке:
12
18
57 субота, 08 фебруар 2014 13:01
Радознао @ Marko Gay
Прво, ви се не бавите набрајањем чињеница већ њиховом интерпретацијом – као и већина коментатора на овом сајту. Конкретно – чињеница да је Коштуница изручио целокупан војни и политички врх Западу може се двојако интерпретирати: (1) за патриоте то је издаја, (2) за остале то је био мудар државнички потез.

Друго, не постоји „наша“ страна. Постоји праведна страна.

Треће, сумњам да ће Ротшилд и Рокфелер икада прећи на ту страну.
Препоруке:
15
0
58 субота, 08 фебруар 2014 14:05
spira
Dverjani se ponasaju kao frustrirani klinci zbog neuzvrace ljubavi .
Sta ste se , bre ,navrzli na dss?
Imate radikale , jaki ste , poletni ,omiljeni , pa sto ne idete sami prema osvajanju glasaca sa tim svojim kvalitetima , nego kritikujete dss sto nece sa vama ?
Dss nece sa vama , jer ste ih jednom prevarili i sada nemaju poverenja u vas!!! Izdali ste prijatelje ,jos na pocetku vaseg razvoja . prema tome ,blizi ste nakim drugim strankama , nikako dss u
Dakle ,o POVERENjU sa radi...zato vas niko nece . niste sigurni , niste pouzdani ,sve bi ucinili da udjete u parlament.
Glasovi dveri su jalovi glasovi ,to su oni glasovi do 5% i oni se ne racunaju , a veoma koriste sns u .
Pustite vi dss, neka svako glasa po volji i savesti ,a vase namere su vrlo jasno procitane na poslednjm izborima na vozdovcu .vas zadatak ste veoma uspesno obavili i sada to zelite uraditi i na nivou srbije .
Препоруке:
17
21
59 субота, 08 фебруар 2014 14:07
влкс
Двери ми нису привлачне. Вишак острашћености ме одбија од њих. Инсистирати да је све истина што каже ваш Вођа или интернет радио је извор свих грешака у српском менталитету. Требате задржати увек једну дозу свог мишљења како за себе приватно тако и за јавност. По мени је кључно што уједињени не би имали снагу о којој се овде прича. ДСС-Двери би имали максимум 9-10 посто. Двери би вукле ДСС превише у десно, а ако до тога не би дошло у правом времену би се окренуле против њега као доста пута до сада.
Препоруке:
13
18
60 субота, 08 фебруар 2014 14:08
Boris
Greska Kostunice i Radikala je kao i propalih socijalistickih drzava, ne mogu da se menjaju (a da ostanu isti). Mana Dveri je sto nisu dovoljno realni, Srbi nisu toliko ocrkovljeni, da bi im odgovarale Dveri (Ovo kazem kao neko ko redovno ide na crkvene sluzbe). Srbiji je potrebna nova snaga ukorenjena u nasoj tradiciji, svesna znacaja i kulture, ali i ekonomije. Imamo sjajnih pojedinaca koji su i u clanku pobrojani. Nema infrastrukture, organizacije i para. Treba krenuti od pocetka, a zemlja je pred raspadom i totalnim porazom. Nisam optimista. Ipak kad budem izasao na ove izbore glasacu za Dveri kao najbolje lose resenje. Necu govoriti sa strascu ni protiv Kostunice ni protiv Radikala i zelim im sve najbolje na izborima.
Препоруке:
18
2
61 субота, 08 фебруар 2014 14:29
конобар
Народе, ови што су расписали изборе сигурни су у победу и имају за циљ да испуне ЗАДАТАК : ИМАТИ ВЕЋИНУ у СКУПШТИНИ И ПРОМЕНИТИ УСТАВ СРБИЈЕ. Народе, изаћи и то масовно на изборе и гласати масовно за било кога само не за потписнике предаје КОСОВА!!
Препоруке:
28
1
62 субота, 08 фебруар 2014 14:39
Peter RV
Simeticev tekst, vidim, kao jasan napor da se sprijeci bjegstvo DSS-glasova prema Dverima, jer je DSS toliko kompromitovan svojom ljigavom nesposobnoscu, da mu predstoji opasnost pada ispod 5%.
Ipak, pored toga, Simetic zahtijeva ' jedinstvo' pod dogmom njegovog nepogresivog vozda koji nas je oslobodio od komunizma, pomazuci CIA-u da srusi njenog neprijatelja- Milosevica! (Originalan koncept patriotizma, nema sto!).
Simetic je zaboravio da pomene Kostunicin zahtjev za stvaranje 'patriotskog fronta'- prihvatanje njegovog 'neutralizma' kao bojni poklik srpskih patriota. Pod komandom osnivaca te ideje , naravno.
Препоруке:
15
15
63 субота, 08 фебруар 2014 14:41
Лола
Читам текст и не налазим разлоге против коалиције ДСС и Двери сем сујете ДСС. Смета зашто су Двери као млађе позвале на патриотски блок. Па зато што ДСС 99% то никада не би учинио. Није се борио за то, као што се свом снагом не бори ни за шта. Даје декларативно принципе и то је то.
Зар је могуће да у једном ДССу, који постоји 20 година не може да се нађе окретних људи спремних да се заложе за идеје. И Марка Јакшића који се свим својим снагама борио, ДСС данас избацује, као и Ковачевића.
Далеко од тога да су Двери савршене и не знам колико да су боље од ДССа (свакако ниво изнад Ррадикала), али залажу се далеко искреније и активније за своју политику.
Дакле, сујета.
Препоруке:
20
9
64 субота, 08 фебруар 2014 14:45
@kONOBAR
Народе, изаћи и то масовно на изборе и гласати масовно за било кога само не за потписнике предаје КОСОВА!!


А који су то? Нема их.
Једино решење је тотални бојкот.

Кад ми неки глупандери кажу: "Изађи па прекрижи листић", одговорим: "Шта њима смета да уместо мог прецртаног, убаце листић на коме је СНС, ДС итд?. Ко то зна? Све то изведу, дође ЦЕСИД који је и основан да прави привид гласања...
А да сви бојкотују, да сва гласачка места зврје празна, онда не би могли да вас обману ни разни Благојевићи ни посматрачи...

Да народ не изађе, како би одна ППВ причао о популарности?
Препоруке:
12
21
65 субота, 08 фебруар 2014 15:11
Јањат Ђорђевић
Много је овде дато "ситних" коментара и анализа политичких процеса у последњих 20-ак година и сви се у суштини своде на једно - за све је крив господин Војислав Коштуница. Разлози зашто су се Србији и Србима десиле многе несреће у овом времену су много дубље природе и о томе се на интернету може наћи подоста одличних анализа људи од струке и ауторитета. Као што сам рекао пре неки дан коментари су само разочарење Двери и НСПМ чији су оснивачи (можда и власници), сад се показало на једној изборној листи. Нико њих није спречавао да обједине све патриоте и патриотске организације и да оставе ДСС и господина Војислава Коштуницу "на ледини" и "ван патриотског блока" и да покажу сву своју ујединитељску патриотску снагу. Одлуке су донете и ДСС својим самосталним изласком на изборе ставио је и Дверима и НСПМ до знања да од лукавог покушаја уласка у Скупштину Србије "преко Коштунициног имена и ауторитета" нема ништа. Једноставно и вама свима је јасно да ваша листа цензус прећи неће.
Препоруке:
11
12
66 субота, 08 фебруар 2014 15:12
Marko Gay
@ Radoznao

Neprijatelji se mogu savrseno slagati u interpretaciji cinjenica.

Da americki predsednik isporuci svoje vojnike neprijatelju, americki mediji bi interpretirali taj potez kao izdaju svoje zemlje, a ne kao drzavnicki potez.

I to ne zato sto su americki mediji prigrlili srpski patriotizam, nego zato sto se prosto takav cin u ogromnom broju zemalja shvata kao izdaja.

Rukovodeci se istom logikom, da sutra kineski predsednik isporuci kineske vojnike neprijatelju, isto bih rekao da je rec o izdaji kineskog naroda, a ipak ne bih time postao kineski patriota. Mogu cak da se radujem sto je izdao svoj narod.

Saglasnost o cinjenicama ili njihovoj interpretaciji nikako ne znaci da smo na istoj strani -- naprotiv.

Cini mi se da u Srbiji ima toliko sluzbenika "imperije" koji za platu dokazuju da je crno belo, da su Srbi poceli da zaboravljaju da imaju i potpuno iskrenih neprijatelja, npr mene.
Препоруке:
14
7
67 субота, 08 фебруар 2014 15:28
Татијана
@Jan Janssen
Није лепо да се појавите овде на српском сајту и назовете Србе јадницима. Друго, ако је Ваше име Jan Janssen, онда сам ја српски Само. Треће, о конструктивном стваралаштву Срба, није Ваше да судите, јер уосталом - ништа није к'о што Сте рекли, 'ал зато није ни Ваше да Ви то кажете.
Осим тога само Вам се успутно јављам.

Оно што ме је навело да се укључим у дискусију је помињање фантомског комунизма. Комунизам у Србији је нестао после Титовог не Русима. Од тога времена, од комунизма није остало ништа зато што се живело не од свога рада већ од америчких и западних пара. То је била тешка издаја проруских предратних комуниста у Србији. На Голом је био све сам Србин. Па, људи дајте више! Данас свет терорише неолиберални капитализам. Тај нема ни идеологију, нема народност, нема патриотизам ни у траговима. Има само зараду и тај систем који штити планетарна полиција. За утеривање другима тог истог система у кости служи приватна војска НАТО.
наставак...
Препоруке:
19
0
68 субота, 08 фебруар 2014 15:29
Татијана
Како се може у било ком облику осмислити равноправно друштво ако је полазна основа неравноправност у сваком смислу? И шта кажу капиталисти - ми свој иметак чувамо тако што задужујемо и вашу нерођену децу, и када се неко роди са дугом то је воља више силе, иначе би се родио у нашој колевци. Предаја и помирење са судбином је главни адут избијања људима сваке воље и сврхе за побуном. Ако се то којим случајем и деси, лако се све скрене на другу страну и представи као нешто сасвим друго. Затворен круг. У једном посту сам написала (Г.С.-у) да не вреди мењати сијалице ако је неисправан осигурач. Нама се то догодило. Под изговором враћања старих вредности и традиције, неки су подржали промене. Е, касно се разумело да су то уствари биле вредности и традиције капиталистичких трустова а не обичног света. Привреда државе је прешла у руке капиталиста. То се звало да треба да се зна газда. Ето, само се баш не зна сасвим тачно како се газда који је купио Србију зове. Уговор ће опет да поништи народ.
Препоруке:
19
0
69 субота, 08 фебруар 2014 16:11
Влада, Србија
Најважнији разлог Империје за миг Вучићу да и формално преузме управу на оперативним пословима у нашој провинцији јесте његово безрезервно пристајање да изврши један важан налог - промену Устава Србије, наравно, по вољи Империје! Дакле, не заборавите главни разлог ових "превремених" избора јесте промена Устава - и коначно отварање Пандорине кутије у земљи Србији.

Сетите се ко је донео тај Устав и ко га највише брани, ко је заслужан за Ј.ток и оснажење Српске ...

Затим се сетите, посебно сви ви који жалите или "жалите" С.Милошевића да су сада на власти управо људи из "његовог шињела"!

Сетите се, посебно сви ви који сте млади, паметни и лепи или сте "млади, паметни и лепи" да су такви били и сви Скојевци, и сви,сви,сви СеПеОвци, LDP-ovci (све са Латинком П. и Ј.Капичићем) ... само, онда их нисмо звали "ботовима"!

Је ли случајно што су сада сви заједно? Има ли разлике између побројаних и ...

Судбинско је питање: хоћете им се придружити или не?
Све остало је маркетинг!
Препоруке:
16
4
70 субота, 08 фебруар 2014 16:53
Горан Јевтовић
Влада, Србија
Сетите се ко је донео тај Устав и ко га највише брани, ко је заслужан за Ј.ток и оснажење Српске ...
Устав је морао да буде донесен након отцепљења Ц.Горе. На њему су сви осим ЛДП-а радили предано. То што је Коштуница као председник Владе маркетиншки највише раубовао резултате тога, не значи да је направио ко зна које чудо.
Иначе, она као стручњак за Уставно право, тај Устав је урадио "с' брда с' дола". Има тамо свег. Пуно минских поља.

За Јужни ток је је једино заслужна Русија и нико више.
Наметнула је тај одличан пројекат и није имао шта Коштуница да бира. Чак је и Тадић био "свим срцем" за њега.

Затим се сетите, посебно сви ви који жалите или "жалите" С.Милошевића да су сада на власти управо људи из "његовог шињела"!
Ово је као када бих ја написао и правио паралелу са вама, да је Коштуница поникао и себе прославио у странци у којој и Ђинђић, Мићуновић, Шутановац, а сада је води Ђилас.
Мало реалности неби било на одмет.
Препоруке:
22
16
71 субота, 08 фебруар 2014 17:36
Викашин
Зашто се стално потенцира прича како неко некоме одузима гласове?Као да су странке власници гласова које су добили на неким претходним изборима.То је потпуно обесмишљавање избо рног система.Нисам никада био симпатизер ДСС-а,а поготову не Радикала,и на прошлим изборима сам гласао за Двери,делом због њиховог програма,а највише због тога што су у питању нови људи.Доста људи из мог окружења,од којих су неки раније били гласачи разних странака,такође је из тог разлога гласало за њих.Све данашње политичаре гледамо већ преко 20 год. и сви су се изређали на власти,уз мноштво афера и нечасних радњи које су ишле уз њихову владавину.Народ би требао да покаже свест тако што ће их казнити на изборима и тако увести осећај одговорности међу будућим политичарима.
Због тога сматрам да су Двери направиле велику грешку самим позивом Радикалима и ДСС-у за стварање предизборне коалиције и тзц. патриотског блока.Тим сврставањем су себи у огромној мери скратили могуће бирачко тело.
Препоруке:
9
7
72 субота, 08 фебруар 2014 18:48
фристајло
@kONOBAR
Једино решење је тотални бојкот.

Н, то уопште није решење, јер је тотални бојкот неизводив; партијска чланства ће послушно изаћи на гласања, и такав бојкот пропадне.

Шта њима смета да уместо мог прецртаног, убаце листић на коме је СНС, ДС итд?. Ко то зна?

Знају чланови изборних комисија и штабова; то увек "процури", те тајне се увек сазнају.
А да сви бојкотују, да сва гласачка места зврје празна

Било би лепо, али није оствариво.
Са друге стране- прецртавањем листића се јасно даје до знања да је понуда испод траженог минимума. То ствара врло непријатан осећај како "изабранима", тако и њиховим "бирачима", и они постају одговорни за све што забрљају.
А забрљају- све.
Тако се уклањају политички субјекти са сцене- и то је једини начин без пушке.
Ја рекох, и спасих душу.
Препоруке:
8
3
73 субота, 08 фебруар 2014 19:03
зрењанинац
У вези са Трећом Србијом и тиме да гласајући за Двери не знамо коме у ствари дајемо свој глас, само да споменем ситуацију у Зрењанину.
Ту је ДСС ишао на локалу на листи СНС на прошлим изборима, добили су три места у градској скупштини, као и место заменика градоначелника које је добио дугогодишњи општински функционер ДСС. То је било 2012., затим је прошле године централа ДСС распустила градски одбор у Зрењанину, и епилог је да су три посланика, заменик градоначелника и преко 500 чланова прешли у СНС.
Дакле, ако су из централе ДСС знали какви људи им воде странку у Зрењанину, зашто их се онда нису отарасили пре избора?
У сваком случају, у Зрењанину је глас за ДСС испао директни глас за СНС, а има и других места у Србији где се исто догодило.
Препоруке:
20
4
74 субота, 08 фебруар 2014 19:25
Urosh
@Lafayette

svaka cast na ovome:

"Oni koji su do juce trebali biti koalicioni partneri ( Citaj DSS I KOSTUNICA) i koji su vas trebali izneti preko cenzusa ( ponovo citaj, DSS I KOSTUNICA) sada su "trojanski konj", "izdajnci" itd ... Pa ako su takvi sto ste onda uopste nudili koaliciju sa njima?"

-pogodio si centar!


A ovi sto tvrde da DSS dzabe postoji kao da nisu culi da je DSS skoro trazio i dobio ocenu ustavnosti statuta vojvodine, a sta to zapravo znaci nek pitaju uciteljice!
Препоруке:
14
2
75 субота, 08 фебруар 2014 19:39
Aleksandar
Problem sa Dverima je religiozna zatupljenost i zaostalost, stvari koje su prevazidjene u 18 veku. Oni ne razumeju sta je to republika kao drzavna tvorevina gde mora da postoji odvojenost drzave i crkve. Ovakve konfuzije u 21. veku su tuzne i otuzne, a takve partije bi trebale biti zakonom zabranjene.
Препоруке:
14
23
76 субота, 08 фебруар 2014 20:47
Форевер Јанг
@Aleksandar
Крајње безобразан и инфантилан коментар. Ко сте Ви да мерите нечију религиозност? Ако сте Ви атеиста, то је Ваша ствар. Али називати некога завере и породице. Сада туцаним, само зато што брани традиционалне државне, породичне и националне вредности, је потпуно безобразно, а на жалост имате много истомишљеника.
Уосталом Србија се деценијама развија на анти хришћанској традицији, и ево до чега је дошла. На најнићу лествицу од свог постанка. У време турске окупације барем је држала до вере и породице.
Шта значи одвојеност вере од државе? Јел то оно постројавање владика на Сабору од стране ППВ-а?
Препоруке:
21
5
77 субота, 08 фебруар 2014 20:47
Радознао @ Marko Gay
„Da americki predsednik isporuci svoje vojnike neprijatelju, americki mediji bi interpretirali taj potez kao izdaju svoje zemlje, a ne kao drzavnicki potez. I to ne zato sto su americki mediji prigrlili srpski patriotizam, nego zato sto se prosto takav cin u ogromnom broju zemalja shvata kao izdaja.“

Па нормално да начин на који амерички медији тумаче поступке америчког председника према америчким војницима нема никакве везе са српским патриотизмом. Уопште не разумем шта сте хтели да кажете том реченицом. Овде се ради о томе како амерички медији тумаче испоручивање српских војника непријатељу од стране српског председника. Елем, опште је познато да амерички медији (државници, политичари, савезници, плаћеници...) тај чин издаје српског председника тумаче као државнички потез. Ја сам само констатовао да се ви (повремено) не уклапате у ту шему. Ако сам добро схватио то је зато што сте искрен непријатељ Срба а искрен пријатељ Рокфелера и Ротшилда. Занимљиво.
Препоруке:
7
0
78 субота, 08 фебруар 2014 20:56
Влада, Србија
Примећујем да сви садашњи и бивши комунисти никако не подносе Коштуницу (између осталог, зато што он то није, па макар и као бивши)! Кад год се са њим упореде, осете извесну непријатност!
Препоруке:
10
11
79 субота, 08 фебруар 2014 21:13
Миша
Нешто не штима код Двери:
1. Прво траже Патриотски блок, па кад ДСС одбије, крене пљување ДСС
2. Јуче М. Обрадовић понуди улазак у блок са СРС, Образом и Нашима, али Двери - одбију (?!)
Мени се чини само једно: Двери су нудиле блок, надајући се да нико неће прихватити (ето разлога за напад за ДСС, "нису патриоте", "тројански коњи" нпр). Волео бих да ми неко из Двери све ово објасни, без теорија завере. Чиста логика и аргументација. Зашто пљување по ДСС, кад су и Двери одбиле коалицију са СРС и другима?
Препоруке:
13
11
80 субота, 08 фебруар 2014 21:33
Klasičan indijanac
Sam ja jer volim te patriote koji su klasični indijanci. Ni indijanska plemena nisu mogla da se dogovore. Svi su imali " razloge". I sad imamo SAD!
Препоруке:
8
0
81 субота, 08 фебруар 2014 21:42
Starac Fočo od stotinu ljeta
Koštunica je sujetan. Valjda bi on trebao biti mudriji od balavurdije zbog Kosova? Tako ga je Đinđić i navukao da će biti glavni, i ovaj mu poverovao... Takve slabosti i zapad traži pa onda ucenjuje.
Препоруке:
13
3
82 субота, 08 фебруар 2014 21:45
Ne trpi konkurenciju
Koštunica se i Rusa plaši, pa hoće u nesvrstane...
Препоруке:
8
8
83 субота, 08 фебруар 2014 21:56
Србенда
“Da americki predsednik isporuci svoje vojnike neprijatelju, americki mediji bi interpretirali taj potez kao izdaju svoje zemlje, a ne kao drzavnicki potez. I to ne zato sto su americki mediji prigrlili srpski patriotizam, nego zato sto se prosto takav cin u ogromnom broju zemalja shvata kao izdaja.“

Оснивање Хашког Трибунала је проглашено за једну од ВЕЛИКИХ ПОБЈЕДА С.МИЛОШЕВИЋА па стављати на ДУШУ Коштуници да је изручио Милошевића,што уоптште није тачно јер је то урадио З.Ђинђић, није нека велика мудрост а није ни истина.
За изручене генерале је Коштуница објективно одговоран ИАКО је ПОШТОВАО ЗАКОН КОЈИ ЈЕ НАРОДНА СКУПШТИНА ИЗГЛАСАЛА.
Дакле ако је нешто закон онда сваки поштени грађанин треба да поштује, ако тај закон не ваља посланици и партије треба да се боре да га промјене, што је Коштуница и радио. На крају је због не слагања са 'КОМЕ ЈЕ ДО МОРАЛА НЕКА ИДЕ У ЦРКВУ' та коалиција и пропала.
Препоруке:
14
7
84 субота, 08 фебруар 2014 22:26
Влада, Србија
"Примећујем да сви садашњи и бивши комунисти никако не подносе Коштуницу."

Погрешно примећујете. Милош Јовановић, Синиша Ковачевић, Сандра Рашковић-Ивић, нису ни бивши ни садашњи комунисти.
Препоруке:
9
8
85 субота, 08 фебруар 2014 22:59
Sima @miloje
Samopouzdanje lezi u cinjenicu da za razliku od dveri ,DSS ce proci izbore.I zasto sa tom cinjenicom ,DSS nebi bila optimisitcna i imala samopouzdanje?ste se tice odbora,infrastrukture suludo je porediti jednu organizaciju tipa dveri i obraza jucer rodjeni sa strankom od 21 godinu.I 21 godinu parlamentarizma.Jedino 97 kad su bojkotvaili izbore nisu usli.Sto se tice snage dovoljan je dokaz ovo kao macka umiljata sto dveri rade sa DSS ,da se zna ko je jaci u tom patriotskom bloku.Jaca je DSS,zato dveri mole kude,krste ,idu u ckrvu da nebi slucajno dss pristo da ih stavi na listu.Jer ovako videce parlamenta nece.I sad logika jednog miloj,ravna debilizmu je sledec.a ha ja sam manji,star sam dve godine,nemam nista al sam baja.Da,da ja sa m bog.U redu je .Drugo,najbitnije u svim normalnim zemljam organizacijam koje za miting mogu da stanu u kafanu u skadarliji se nipradeje ni malo paznje.Tako da je opste smesno o tome i pricati.Smo kompleksi i nista drugo.
Препоруке:
6
9
86 недеља, 09 фебруар 2014 00:06
Peter RV
Ljudi, ako hocete da kaznite Vucica-Nikolica sa vasim glasovanjem- imate jedan jedini pravac- glasajte za Seselja!
Sami prelazak SRS-a, kvote od 5%, bi bila poruka smrti SNS-u, koliko god ovaj glasova dobio.
Uhvatio bi ih kolektivni zivcani napad.
Svaki drugaciji glas nece imat nikakvog drugog efekta, sem da potvrdi da su Vucic- Nikolic 'volja naroda'.
Glasajte razumno. Niko vas ne primorava, ni da se uclanite ,jos manje izjavite za SRS ili Obraz.
Dajte im vas glas- necete se pokajat!
Препоруке:
8
12
87 недеља, 09 фебруар 2014 00:10
Hanibal Lektor
Nepostoji ta politička vijagra koja bi mogla da podigne DSS,oni su mrtva stranka,mogu da računaju na maksimum 5%,mada vrlo lako može da im se desi da ostanu ispod cenzusa,po meni oni već imaju dil sa Vučićem vezan za Beograd pre svega.SRS je od 2008 ispevana pesma,u istoriji moderne politike ne postoji primer da jedna stranka koja sebe naziva patriotskom da toliko izdajnika,narikača i najprimitivnijh politikanata,njihovo udruživanje sa Obrazom i SNP pokazuje njihovu totalnu neozbiljnost,te dve opcije zajedno mogu da donesu 100 glasova,ja Radikalcima predviđam 2% do 3% glasova na izborima.Dveri su organizacija koja ima perspektivu,vidim da su okupili neke zanimljive i ozbiljne ljude,Petra Božovića,Marka Jankovića,deluju najozbiljnije trenutno,mada i oni imaju dosta samoživosti,ja im predviđam od 4% do 6% na prestojećim izborima.Branko Dragaš,čovek na koga niko ne obraća pažnju a trebalo bi,njegova emisija je skinuta sa Hepi televizije,konkretan i korektan,vrlo koristan i potreban čovek.
Препоруке:
6
7
88 недеља, 09 фебруар 2014 00:27
Боб
@Jan Janssen

Срби ништа нису створили. Тако је, ништа осим - што због њих самих, упркос, зауврат или у инат, постоје све данашње државе и границе на Балкану, па и мало шире.

Исто би се могло рећи и за Русију због/упркос које бар пола Евроазије данас изгледа тако како изгледа. А да, и још мало Северне Америке. Заиста слаб историјски допринос...
Препоруке:
12
0
89 недеља, 09 фебруар 2014 00:29
Hanibal Lektor
Petar RV@ 20 godina su ljudi glasali za tog vašeg Šešelja i šta su dobili,od 1993 do 2012 stranka nikada nije imala manje od 70 poslanika u parlamentu,šta smo to dobili,da li su ti ljudi tokom ekonomskog genocida od 2001 do 2012 i jednom izašli na ulicu,podržali radnike,NISU,a šta su radili,lupali cipelama po klupi,polivali se vodom,psovali bivše kolege,koje su oni stvorili i učinili tako politički nakaznim,uzimali dnevnice,kandidovali najsirovije i najprimitivnije ljude,u mojoj su opštini 4 godine vladali i dobro znam o čemu pričam.I posle svega toga vi nas pozivate da glas damo,Šešeljevom sinu,Krasićevoj kćerci,nekom Ivanoviću stadionskom navijaču i autističnom i potpuno pogubljenom Obradoviću i kao šlag na tortu prevarantu i ljubitelju dnevnica i upravnih odbora Šaroviću,možda nam ponude i Šešeljevu domaćicu i Vjevericu Radetu.Ja neću cirkuzante već ozbiljne ljude i prave patriote da gledam u parlamentu,bez obzira iz koje stranke da dolaze a Radikali to nisu.
Препоруке:
14
6
90 недеља, 09 фебруар 2014 00:35
Hanibal Lektor
Vikašin@,to je malograđanski produkt iz doba Komunizma,smatranje glasača za stoku sitnih zuba,jel te postoje moji i tvoji,pa stavite im naušnice žute kao govedima,žig,uterajte ih u tor.To samo pokazuje nivo svesti Srpskih kvazi političkih elita,njihovu arogantnost i bahatost.
Препоруке:
3
2
91 недеља, 09 фебруар 2014 01:17
Обсервантес
Потписујем коментаре @ Петер РВ, @Марко Гау, наравно по овој теми. Не бих да потцењујем друге али су резони димензионално различити. Делирантна предизборна грозница помера циљну представу о битном зато што је прва замка персонални састав странака а чињеница је да су све „депресонализована предузећа“ која остварују унапред зацртану и (од надређеног) наређену политику. Томе нас уче ранија узастопна предизборна обећања која су паперје и немају касније (формирањем нове власти) никакав контакт са животом. Главно питање није шта ћу добити изборима? Ништа нећу добити. Питање је шта (идеја) и ко ће изгубити (ко је дао животну жртву) за поштену и правичну идеју. И без нас и коментаторске агитације резултати ће бити онакви кавим их пројектују ПР агенције...
Препоруке:
6
1
92 недеља, 09 фебруар 2014 01:24
Обсервантес
... У алгоритму гласачког безизлаза гласа се релаксирано и господски, хуманим руковођени. Ко је губитник и ко је дао жртву за нацију и ко жртву није наплатио!Јесте, димензионално гледано, уско грло до сопствене чисте савести! Јутро после избора у којима би сте , раније, сазнавши резултате били јако несрећни овим и оваквим руковођењем за гласање постаје весело. Било ко да победи. Гласањем се борите за своје здравље а не за ваше (од њих пројектовано) незадовољство, збуњеност, беспомоћност, апатију и менталну помереност. Они хоће ваш бес. Ради се о томе да им га елегантно вратите. Нека они буду бесни.
Препоруке:
5
0
93 недеља, 09 фебруар 2014 02:03
Владимир Јанковић
Овај текст Остоје Симетића је из угла једног класичног ДСС-овца који претерано филозофира у празно, без увреде, налик на свог вођу Коштуницу који једно говори а друго ради и који је сав шљам овај прозападни плаћенички довео 2000. године са ДОС-ом чији је предводник био. Недавно је Коштуница изјавио да ДСС иде на изборе сам јер жели у будућу владу са СНС. Такође, пре тога ДСС је два пута одбио позив Двери у Патриотски блок, први кад су му Двери нудиле да буде премијер патриотске владе у сенци и други кад су му Двери и Срби са КиМ нудили да ДСС буде део Патриотског блока на челу са неким Србином са КиМ кога би тамошњи Срби изабрали. Према томе ваша ДСС прича и филозофирање у празно одлази полако али сигурно у прошлост а покрет Двери долази на сцену пуном паром. Исто важи и за СРС која одлази у прошлост са својим понижавајућим понудама Дверима да буду Двери на листи СРС и то у 15 посланика да Двери имају само 3.
Владимир Јанковић
Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели и Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Препоруке:
12
6
94 недеља, 09 фебруар 2014 02:34
s.p.Lajković
Odlična analiza i sad je mnogo toga jasnije !
Препоруке:
1
6
95 недеља, 09 фебруар 2014 02:43
Peter RV
@Hanibal Lektor Petar RV@
"20 godina su ljudi glasali za tog vašeg Šešelja i šta su dobili.."
Znate sto Hanibale, ako hocete da glasate za pobjednicku partiju- glasajte za SNS. Neki Srbi izaberu stranku koja ce im dat licnu promociju- sto ovdje uopste nije slucaj. Sto moze da vam donese glas za 'ovog mojeg' Seselja, je jedino stetu ekipi Vucic-Nikolic. (Tvrdim da nijedan druksi glas to ne moze da uradi). Nikakvu korist vama licno. Ovo treba da bude jasno.
Vi cete naravno odlucit, dali je vasa gadljivost prema nekim clanovima SRS-a (ne poznajem licno ni jednog jedinog, uvjeravam vas), veca nego prema politici ove vlade..
Препоруке:
7
8
96 недеља, 09 фебруар 2014 02:56
Aleksandar
@ Форевер Јанг

...само зато што брани традиционалне државне, породичне и националне вредности,...Уосталом Србија се деценијама развија на анти хришћанској традицији

O kakvim tradicionalnim drzavnim vrednostima pricate, a u istom dahu tvrdite se Srbija razvija na "anti hriscanskoj" tradiciji. To uopste nije tacno, mora da ste stvarno vrlo "jang" pa ne znate. Pravi bezobrazluk je lupetati kao Vi a da nista niste razumeli. Primedba Dverima je pojmovna i principjelna i nema veze koju tradiciju i ciju oni vole. Srbija je REPUBLIKA, a ne teokratija niti monarhija da bi religija (hriscanaska ili bilo koja druga) imala svoje mesto u drzavi. Religija (a ne samo ateizam kako Vi mislite) je privatna stvar.
Препоруке:
1
5
97 недеља, 09 фебруар 2014 04:03
З. Ђ.
Питање за оне који Коштуницу оптужују за 2000. годину: Да ли сте људе које сада читате на страницама НСПМ и уважавате, гледали до 2000. на РТС-у? С друге стране, да ли се сећате тих "моралних громада" из покојниковог окружења? Ко је то могао да спаси режим од пада и да није било Коштунице? Можда би пао годину или две касније, али би можда било крвавије. Шта му замерате за Црну Гору, пропуштену прилику за још један изгубљен рат? Да није урадио то што је урадио 2000. да ли би био у прилици да покрене преговоре о Косову? Неуспешно, тачно, али је бар покушао и душманима украо 10 година. Да га није било ту где је био да ли бисмо имали овај Устав за који смо данас сви забринути. А ко се то више борио за његово доношење? Они који су своју подршку дали минут до дванаест и којима смо у међувремену заборавили имена? Много пута ме Коштуница забринуо и наљутио, али сам временом схватао да ја нисам био у праву. И да не буде зле крви, бићу срећан ако ДСС догура до 10%, нека Двери и СРС освоје 24%
Препоруке:
9
10
98 недеља, 09 фебруар 2014 07:55
Умешач @Aleksandar
За вашу информацију у Великој Британији која се сматра колевком савремене демократије и парламентаризма, председник владе не може да буде католик.Само припадник протестантске ЦРКВЕ може да буде на најважнијој ДРЖАВНОЈ функцији.
Препоруке:
10
0
99 недеља, 09 фебруар 2014 07:59
Godo
Dveri su izranđala Tadićeva prevara (dokaz Novi Sad pre dve godine). Takve viđamo na svakim izborima i cilj im je da mute vodu i oduzimaju glasove. Ko želi da se bavi politikom ima izbor između SRS i DSS ako ga zanima patriotska opcija. Tu se završava svako mudrovanje.
Препоруке:
13
12
100 недеља, 09 фебруар 2014 08:45
Биткоин
Остојин чланак је мотивисан тиме, што је млади пулен планирао да се нађе на листи, а није. Није му довољно што га је странка ухлебила, прво у Необусу а потом у ГРАС-у.
Остоја воли да се бави националном културом иако је за то квалификован колико и Шутановац за одбрану. Али мислио је, пошто сам већ писао и залагао се, ја сам требао да седим у парламенту да парирам Тасовцу.
Катастрофа је што комплетну комисију за културу Градског одбора ДСС у НС чине људи од којих ниједан никада није радио у установи културе. Седе махом економисти, правници и други самопрокламовани борци за националну ствар. Чине више штете него користи.
ДСС на мала врата улази у власт. Двери не могу да нуде ником било шта, јер су најамничка војска. ДСС не жели да се одрекне прихода из Новог Сада и Београда па ће ћутке давати за право Вучићу. Због прихода је Борко Илић постао потпредседник странке. Али управо због тога ДСС иде у пропаст. Сад или касније свеједно. Ето вам га Балаћ, ето вам га Тубић. Ја сам бивши ДСС.
Препоруке:
12
6
101 недеља, 09 фебруар 2014 08:53
Eks clan DSS
S iskustvom nekadasnjeg clana i funkcionera, sa zaljenjem moram da posvedocim da se DSS gramzivoscu i korumpiranoscu ni malo ne razlikuje od stranaka na vlasti ili uz nju. Njihovi biraci jesu patriotski orijentisani, ali podjednako sludjeni i pasivizirani kao i ukupno biracko telo, sto se vidi i iz gornjih komentara.

Preskocice i narednu "izbornu" prepreku, ali konj koji lipsava nema ni snage, ni volje, a ni motiva da povuce vec pretovarena srpska kola. A sa Bubalima, Mihajlovima, Milosevicima, Popovicima (izuzimajuci casnog Aleksandra)i brojnim slicnim njima, moze zavrsiti u kalu istog jendeka sa SPO.
Препоруке:
9
5
102 недеља, 09 фебруар 2014 09:00
Ружичасти пантер@Godo
Ја бирам СРС. Једини лакмус папир за утврђивање ко је патриота је - КАЗАМАТ.
Препоруке:
12
6
103 недеља, 09 фебруар 2014 13:57
Peter RV
Nije li cudno da Kostunica ima konstantni problem da dokaze da ga Zapad 'mrzi'.
Procitajte bilo koji komentar @Slavomira, @Ernana ili @Sime, pa cete se uvjerit da Brisel i Vasington, od koga se najvise 'plase', jeste -Kostunica, bas onaj koji im je isporucio sve i svakog koga su oni trazili.
Da on namiguje Zapadu sa svojom famoznom 'neutralnoscu' (drzat Rusiju -'na daljinu'), ovim njegovim pristalicama, je dokaz drzavnistva i, kako da ne, nekog vizionarskog patriotizma.
(Jedan drugi, koji ima predizbornu potrebu 'Zapadne mrznje', je onaj bosanski Dodik koji je poslusno izbrisao ime Ratka Mladica, iz njegovih mnogobrojnih proslava)
Cudno, isto tako, zar ne- da Vojislav Seselj nema ovakve probleme imidza?
Препоруке:
7
9
104 недеља, 09 фебруар 2014 14:23
влкс
@Биткоин
Пошто себи дајете за право да говорите ствари из мог одбора. Обавестите се да су наши чланови били у Кос. Митровици на бојкоту избора и да се СНС одређеним каналима који су нам отворени НАПАДА иако претендујемо на позитивну кампању. Не разумем шта је Борко требао да уради и како да у једном Новом Саду неучешћем у власти ојача странку у ситуацији када национални гласови одлазе СНС-у. Ако желите да мењате систем, морате прво да се њему прилагодите и победите. Слажем се делимично за одбор за културу...
Препоруке:
5
1
105 недеља, 09 фебруар 2014 16:20
djo
@Peter RV
glasovanje, nema sto, bosanski Dodik
Novi trendovi u SRS ili provokacija? Da nije RV slucajno Republika Vojvodina?
Препоруке:
2
4
106 недеља, 09 фебруар 2014 16:48
Saša Vujičić
Dobar dan dragi moji komentatori.
Od jutros pokušavam da se priključim ovom razgovoru, ali žena, beba, razumete.
Najpre da nešto predložim. Nemojte da nasedate na propagandu kako SNS ima disciplinovane glasače. Nemaju. Nemaju ni onaj rejting koji se plasira na TV stanicima. Sve su to laži i montirani brojevi. Država i nacija su nam opet ugroženi i to zna svaki građanin Srbije.
Nikolić i Vučić su na prošlim izborima dobili glasove na osnovu sasvim drugačije politike koju su obećavali. Ja sam jedan od tih koji su se ponadali da je Nikolić napokon izrastao u pravog srpskog državnika koji će da vodi računa o državi i narodu. Nisam mogao da predpostavim da će današnji Nikolić i Vučić da idu u koaliciju sa Vukom Draškovićem i da će da vode politiku LDP-a i Čedomira Jovanovića.
Uspeh SNS-a na lokalu je posledica izlaska oko 10% od ukupnog broja glasača, tj. partijskih prvoboraca svih stranaka.
Narod je progledao. Treba mu omogućiti alternativu. Patriotsku.
Препоруке:
3
1
107 недеља, 09 фебруар 2014 16:58
Saša Vujičić
Miša Đurković je napisao odličan članak u Politici http://www.politika.rs/pogledi/Missa-Djurkovich/Feketic-u-kampanji.lt.html

Na početku kaže:
- Dugo najavljivani prevremeni izbori za Skupštinu Srbije proglašavani su unapred rešenim. Godinu i po dana vlade Vučić–Dačić rezultovalo je razorenim institucijama, dezavuisanim Ustavom, novim milijardama duga, veoma oslabljenom opozicijom, ali i navodno ogromnim rejtingom SNS-a i njihovog predsednika. Potrebno je međutim istaći činjenicu da ovaj navodno veliki rejting nije posledica bilo kakvih realnih uspeha u ekonomiji ili politici, već u Evropi nezabeležene činjenice da predsednik najveće partije kontroliše i koordinira sve obaveštajne i bezbednosne službe u državi. Dve od njih su odnedavno i obezglavljene (baš u vreme izbora), što dodatno pojačava sumnje da može postojati njihova zloupotreba u unutrašnje političke svrhe.

Da ponovim, svaki građanin Srbije zna ko mu je odgovoran za danas lagodan život. Trebaju nam novi ljudi.
Препоруке:
6
1
108 недеља, 09 фебруар 2014 17:02
Saša Vujičić
Da utvrdim činjenično stanje. Goran Jevtović je precizno definisao zasluge DSS: демонтирање СРЈ, удварање западном фактору, либерална економија, брутална приватизација, испоручивања Хагу, бежање од Владе националног спаса...
SRJ je mogla da opstane odgovarajućim Političkim i Demokratskim delovanjem srpskih partija na vlasti. To nije učinjeno. Zašto? Po nalogu CIA-e? Srpski narod u Crnoj Gori je pušten niz vodu isto kao što današnji vlastodršci pokušavaju narodu na Kosovu i Metohiji da oduzmu građanska i ljudska prava. Ko je ovde spomenuo ratnu opciju? Kakva je to budalaština?
Ostoja Simetić je došao do istog rešenja za ove izbore kao i ja. Citiram:
" У идеалном случају, ову целину(patriotski front) чиниле би три странке: ДСС, Двери и СРС, те мноштво малих организација и угледних појединаца попут, рецимо Кустурице, Антонића, Ђурковића, Вукадиновића, Ломпара, Бранка Павловића, Лазанског, Чавошког итд.
SRS je krenula konkretno da radi na patritskom frontu. Od DSS ne očekujem ništa.
Препоруке:
6
2
109 недеља, 09 фебруар 2014 17:04
Saša Vujičić
Dverjani su mi nepoznati, ali verujem da imaju potencijala, ali sa gordošću neće pomoći narodu Srbije, jer reči Владимир Јанковићa su reči gordosti:
-Исто важи и за СРС која одлази у прошлост са својим понижавајућим ponudama Дверима да буду Двери на листи СРС и то у 15 посланика да Двери имају само 3.
Šta je ovde ponižavajuće? Nisam partijski prvoborac, tako da meni kao čoveku građaninu nije jasno šta je ponižavajuće u mogućnosti da se sa "samo 3 poslanika" učestvuje u svrgavanju NATO plaćenika sa vlasti?

Dolazim do najbitnijeg dela. To su ovi ljudi:
- Emir Kusturica
- Slobodan Antonić
- Miša Đurković
- Đorđe Vukadinović
- Milo Lompar
- Branko Pavlovići
- Miroslav Lazanski
- Kosta Čavoški
- Čedomir Antić

Ja bih glasao za ove ljude . Spisak potrebnih ljudi je otvoren, naravno.Šta je potrebno da se ovi ljudi nađu na jednoj izbornoj listi?
Препоруке:
10
4
110 недеља, 09 фебруар 2014 17:39
ja onako
Niko od njih, to bi trebao biti slogan za ove izbore i nova stranka novi ljudi, djelovati kao pokret,okupiti sve:otpustene iz fabrika,nrzaposlene mlade ljude,penzionere iskoristiti nezadovoljstvo naroda i ici na izbore.Sve ovo ko ce zajedno, ko koga zove su obicne kalkulacije da se uzme neko mesto u Skupstini a patriotizma nema pa nema, nazalost.
Препоруке:
3
1
111 недеља, 09 фебруар 2014 17:57
Aleksandar
@Умешач @Aleksandar

Velika Britanija nije repubika vec monarhija. Ako vas zanima da naucite sta je republika pogledajte kako stoje stvari u Francuskoj, a posebno pojam laicite.
Препоруке:
2
3
112 недеља, 09 фебруар 2014 18:02
Јањат Ђорђевић
већина коментатора као да није обавештена да су одлуке донете и да ДСС, као и СРС као и Двери излазе самостално. Изборна кампања је почела. Пратите и коментаришите програме, страначке кандидате и њихове наступе и сучељавајте аргументе без општих етикетирања.
Препоруке:
2
0
113 недеља, 09 фебруар 2014 18:27
Saša Vujičić
Ne slažem se sa stavom Јањат Ђорђевићa da je sve gotovo. Još ima vremena da pamet dođe u glavu nekima. Još ima vremena da se dogovore ljudi i da se premoste problemi u komunikaciji.
Препоруке:
3
2
114 недеља, 09 фебруар 2014 21:00
Peter RV
@djo
Ne- RV su inicijali imena roditelja i familije.
Sto se tice Seselja, vidite, imam jedno specijalno postovanje prema njemu. Mozda zbog toga jer vidim da njegova sudbina ne zanima patriote kao vas.
Препоруке:
10
1
115 недеља, 09 фебруар 2014 23:19
Gedza
Necu da znam ko je i sta bilo PRE, a i svima vama sa ovog sajta porucujem ;
GLEDAJTE DELA,NE SLUSAJTE RECI !!!
Sve dok je SESELJ zatvoren glasacu samo za SRS,
zato sto fasisti IV-og RAJHA ZNAJU KO JE BORAC ZA SLOBODU SRBIJE, AKO TO SAMI SRBI NE ZNAJU !!!
Препоруке:
9
2
116 понедељак, 10 фебруар 2014 01:10
Bitkoin
@ vlks
Ja se necu pomiriti sa time da se glasovi sticu tako sto zaposlite 150 ljudi u GSP pa vam oni posle placaju delom plate vasu uslugu. Tako se na jaca stranka. I sta to znaci prilagoditi se? Je l znaci priznati Kosovo? I to je prilagodjavanje.
Kako izmsedju DS-a i SNS-a nema nikakve razlike, DSS je trebao da napusti vlast u NS posle prvih potpisa u Briselu. Ali ne DSS je usao i u vlast Beogradu. I bice tamo i posle lokalnih izbora.
Aj sto su u koaliciji recimo u Kosjericu (sko su), ali Beograd i Novi Sad su dva najveca grada u drzavi i biti u koalciji u ta dva grada je tek malo manje nego koalicija u republici. o tome pricam.
Sto se tice Borka, njega je stranka postavila za potpredsednika jer se stranka izdrzava novcem Trznice i GRASA iz NS. Koliko se puta islo na mitinge GRAS-ovim busevima.. Komisija za kulturu je slika i prilika kadriranja. Kadrovska politika u NS DSS-u ne postoji.Vodi se od oka. Dzaba clanstvo popounjava upitnike o strucnoj spremi i kvalifikacijama.
Препоруке:
9
2
117 понедељак, 10 фебруар 2014 01:13
Bitkoin
Tako da sto se tice mene i moje porodice i kruga ljudi na koje imam uticaja, a imam na dosta ljudi, DSS ce u Novom Sadu bar od te grupe ljudi imati oko 70-ak glasova manje.
Verovatno ce nadomestiti ucenjivanjem zaposlenih u dva gradska preduzeca koje kontrolisu. Vec su to radili kada su se skupljali potpisi za ovu kampanju.
Препоруке:
7
2
118 понедељак, 10 фебруар 2014 01:52
Умешач @ Aleksandar
У свим западноевропским државама које имају републиканско уређење постоје ДЕМО-ХРИШЋАНСКЕ партије које се у Парламентима тих ДРЖАВА залажу за поштовање верских принципа у јавном животу.

Званична девиза САД гласи „У Бога ми верујемо“ (In God we trust). На новчаницама које штампа та иста држава такође стоји та девиза. Дакле, то није девиза неке опскурне групице верских фанатика већ АМЕРИЧКЕ ДРЖАВЕ КОЈА ЈЕ РЕПУБЛИКА. Амерички председник полаже заклетву на Библији а не на Уставу.

У Премабули „Повеље о правима и слободама“ (Canadian Charter of Rights and Freedoms) која је интегрални део канадског Устава стоји да „Канада почива на принципима који признају супремацију Бога“. (Whereas Canada is founded upon principles that recognize the supremacy of God and the rule of law).Дакле ДРЖАВА КАНАДА КОЈА ЈЕ РЕПУБЛИКА почива на принципима који признају врховну моћ БОГА и то је званично назначила у свом Уставу.
Препоруке:
5
0
119 понедељак, 10 фебруар 2014 02:07
Умешач @ Aleksandar
2.
Принцип секуларизма је настао пре свега као последица верских ратова који су дуго беснели Европом. Западноевропске државе (без обзира на политичко уређење) су га увеле првенствено ради одржавање равнотеже- и тиме ублажавања антагонизама -између појединих религија, тачније између протестаната и католика, а не да би се у јавном животу укинули верски принципи као такви.

Иначе о секуларизму и лаицизму (што није исто), као и о милитантном атеизму, постоје бројне студије и огромна литература. Немојте се ослањати искључиво на новинске написе из петоразредне штампе или на "размишљања" полуписмених јавних делатника који су нешто начули о томе шта је "напредно" и "модерно".
Препоруке:
5
0
120 понедељак, 10 фебруар 2014 07:26
Умешач @Aleksandar
„Religija ...je privatna stvar.“

Ево како то изгледа у неким савременим државама (републикама) када су у питању ЈАВНЕ ФУНКЦИЈЕ:

1.САД
- Председник САД се на инаугурацији заклиње на Библију и говор завршава речима „Тако ми Бог помогао“. Присуство свештеног лица је ОБАВЕЗНО на церемонији инаугурације, а председник сваке године присуствује "молитвеном доручку" (prayer breakfast) чији коорганизатор је једна верска организација.

- Заклетва америчких маринаца (US Marine Corps) гласи: „Вероваћу у Бога и у Сједињене Америчке државе“ (I will trust in my God and in the United States of America). Судије и неки државни функционери се приликом ступања на дужност такође заклињу Богу, а политички и војни лидери сваки важнији говор завршавају речима „Нека Бог благослови Америку“ (God bless America).

- Црква активно учествује у јавном животу и износи своје ставове поводом бројних питања, посебно абортуса и смртне казне.
Препоруке:
5
0
121 понедељак, 10 фебруар 2014 07:29
Умешач @Aleksandar
2.САВЕЗНА РЕПУБЛИКА НЕМАЧКА
Приликом пријема у адвокатску комору, адвокати у Немачкој полажу заклетву која гласи: „ Кунем се пред Богом свемогућим и свеприсутним да ћу поштовати уставни поредак земље вршећи адвокатску дужност уз Божју помоћ.“
3. РЕПУБЛИКА ГРЧКА
Заклетва Председника Републике Грчке гласи: „Заклињем се у име Светог Тројства да ћу поштовати Устав и законе, да ћу бранити националну независност и интегритет земље, да ћу штитити права и слободе Грка и да ћу служити интересу и напретку народа Грчке.“
4. ШВАЈЦАРСКА
Заклетва народних посланика пре ступања на дужност гласи: „Заклињем се пред Богом свемогућим да ћу поштовати Устав и законе и да ћу савесно обављати своју дужност.“
Препоруке:
5
0
122 понедељак, 10 фебруар 2014 07:37
Умешач @Aleksandar
5.ФРАНЦУСКА
- Мада се сматра да је принцип одвојености цркве од државе најдоследније примењен у Француској, свештеници у Алзасу и Лорени су на буџету Републике Француске. То значи да сви француски порески обвезници, без обзира да ли су верници, атеисти или агностици, морају путем пореза да финансирају плате свештеника у ове две покрајине.

- Позивајући се на уставну одредбу према којој држава „гарантује слободу вероисповести“ а сматрајући да та гаранција подразумева пре свега право на практиковање култа у складу са правилима одређене вероисповести – француски грађани исламске вере успели су да издејствују право на молитву на радном месту и у току радног времена. Послодавац (држава или приватник) дужан је да им обезбеди адекватну просторију за молитву. Тамо где је то апсолутно немогуће ови верници имају право да се моле на молитвеном тепиху који у те сврхе носе са собом.
Препоруке:
5
0
123 понедељак, 10 фебруар 2014 09:42
З. Ђ.
@Saša Vujičić
SRJ je mogla da opstane odgovarajućim Političkim i Demokratskim delovanjem srpskih partija na vlasti. To nije učinjeno. Zašto? Po nalogu CIA-e?

Заиста. Најбоља решења су она најједноставнија. Могао је и рат на Косову 1998. да буде спречен одговарајућим Политичким и Демократским деловањем српских партија на власти. Даље не могу да Вас цитирам, чак ни у шали.
Да се вратимо на распад СРЈ, изненађен одлучним Политичким и Демократским деловањем српских партија на власти, Запад би ускратио своју подршку и Мило би се повукао и демонтирао оно митраљеско гнездо на путу Никшић - Плужине.
Ko je ovde spomenuo ratnu opciju? Kakva je to budalaština?

То што ми нисмо желели рат не значи да га не би било.
Иако су 92 тадашње патриотске снаге направиле конфедерални Устав, иако нисмо ни покушавали да лечимо вишегодишњу разроокост, једини кривац за одлазак Црне Горе је Коштуница и то по налогу Цие.
Препоруке:
2
0
124 понедељак, 10 фебруар 2014 11:15
Saša Vujičić
Nisam rekao da je Koštunica jedini krivac za raspad SRJ.
Препоруке:
0
0
125 понедељак, 10 фебруар 2014 11:47
djo
@Peter RV
Posumnjah da ste provokator, a Vi me "nicim izazvani" optuziste da ne postujem Seselja. Za razliku od Vas, poznajem licno nekoliko radikala, ali ne poznajem ni jednog koga ne bole usi od upotrebe prideva "bosanski". I to je bilo moje pitanje, a o Seselju ste se svadjali s nekim drugim.
Препоруке:
1
0
126 понедељак, 10 фебруар 2014 15:17
Татијана
за @Александра
Религија треба да представља културу једног народа, повезаност са одређеним природним законима и самим тим условима живота на неком подручју. Узмите као пример религију семитских народа и религију народа поларних крајева, али ону изворну и упоредите. Поштовање и примена тих обичаја није ничија приватна ствар, већ је ствар општег добра. Приватно, било ко од припадника тих народа може да верује у постојање ванземаљаца или у било шта друго ако баш хоће. Проблем је у томе што нас све колективно терају да верујемо у све и свашта. О томе, и ничему другом је овде писао у неколико постова @Умешач. Дакле, без обзира што се председник САД-а заклиње над семитским плагијатом древних религија њему мора да се верује. У шта? У месијанску утрипованост верског фанатика или представу као такву? А да се то онако мало боље објасни свим жртвама које су имале то задовољство да их спашавају покрштавајући их или ако неће - убијајући их диљем планете све заједно са нама Србима.
Препоруке:
0
0
127 понедељак, 10 фебруар 2014 17:47
Умешач @Татијана
Јасно сам написао да је девиза САД као државе "У Бога ми верујемо" а нисам написао да ми треба да верујемо у америчког председника. Уосталом, већина Срба му и не верује - с разлогом.
Препоруке:
2
0
128 понедељак, 10 фебруар 2014 19:26
Татијана
Писали Сте како то изгледа у неким савременим државама. Шта треба да буде поента свега што Сте написали? Ја сам хтела да истакнем разлику између религија различитих народа и веровања у нешто или некога. Ово последње је толико заступљено да је стварно феноменално. Тачно је да већина Срба не верује било коме са Запада, али зато верује да ће нпр. СНС без обзира што је радикално направила отклон од радикала наставити са истом или сличном политиком, па се онда пробуде сви разочарани и куну се да им неће више дати свој глас (сиц!), а о томе колико је људи унесрећено таквим празноверјем ништа. Они се воде само као разочарани бирачи, док одговорност због те катастрофе не помиње нико. Када се и усуди на тако нешто, следи тешење са све миловањем по грешним главама јер свако има право да погреши. Па има право, али није погрешан избор политичке власти за неколико наредних година исто што и једном лоше изабран колач у некој посластичарници. Има везе и са ДСС-ом.
Поздрављам Вас
Препоруке:
1
0
129 понедељак, 10 фебруар 2014 21:28
Умешач @ Татијана
Све што сам написао је одговор коментатору са ником "Александар". То сам уосталом и назначио. А поента је да се принцип секуларизма, тј. одвојености цркве од државе, нигде не схвата на примитиван начин на који га схватају и промовишу домаће присталице тог принципа.
И ја вас поздрављам.
Препоруке:
3
0
130 понедељак, 10 фебруар 2014 22:31
Peter RV
@ djo @Peter RV
Ako je tako onda-izvinite.
Препоруке:
2
0
131 уторак, 11 фебруар 2014 01:42
Јеремија
ОВО ЈЕ ТЕШКО СПИНОВАЊЕ.Патриотске снаге се ЈЕСУ УЈЕДИНИЛЕ. Двери су оптирали практично (непризнату) владу КиМ, после тога је СРС оптирали Образ и Наше који су настрадали у чисткама петоколонашких влада. Што се тиче ДСС они су очигледно се помериле према ДС- позицијама покушавајући да покупе про-српске разочаране гласаче ДС-а. Двери и СРС су комплетно различите две патриотске снаге. Да кажем лево и десно крило, где би СРС сигурно био десно крило.
За то исто време ПетаКолона је кренула у пуно колона.
Препоруке:
2
0
132 уторак, 11 фебруар 2014 14:31
влкс
@Биткоин
Странка се издржава од чланарина запослених, а Тржница и ГСП послују боље него пре преузимања од ДСС-а. Са тим да је ГСП подизао цену карте што јесте лош начин побољшавања финансија, док је Тржница то учинила само у последње време и то симболично. Наспрам осталих коалиционих партнера ДСС у Новом Саду је оличење поштења и моралности. Шта ви мислите да страначког запошљавања нема у СНС, Трећој Србији, ДС, ЛСВ, СПС, ЈС... У осталом новине су пуне њихових случајева кадрирања. Смешно. Видим да сте неки продавац гласова који иде од једне до друге странке и мешетари чим спомињете некакве кругове људи на које имате утицај. Борко је добио функцију у странци јер је најзаслужнији што ДСС постоји у Новом Сад! Ако мислите да ћете неког на улици убедити у издају на Косову тако што ћете раскинути коалицију у Новом Саду, мени то звучи смешно. Да је Коштуница хтео власт у Београду добио би је у новембру.
Препоруке:
4
0
133 среда, 12 фебруар 2014 23:31
Турас
Остоја се џаба трудио . Шта има Коштунац заједничко са С. Милошевићем.?Он је симбиоза ДОСа . ДС "агент"у србском бирачком телу коме је "задатак" да га као вирус ослаби. Ово тврдим на основу Вукадиновићевог јучерашњег "да зло не стекне легитимитет",где пребацује Коштуници одбијање стварања удружене опозиције .Што свесно ради на уситњавање бирачког тела а у корист "водеће коалиције".МИ овде посматрамо чињенице. Узроке може свако да измишља по вољи .Друго: Коштуница ово не чини по први пут.! Дакле ко је човек ДСС ?Просто;изоставите задње С .
Препоруке:
2
0
134 четвртак, 13 фебруар 2014 11:03
капетан
Уважени аутор је једино заборавио да напише да је Бошко Обрадовић био један од челника ДОС-а,који је са њима палио Скупштину 5.октобра.Дакле,када се пише о њему,не сме да се сакрије нешто што њему не иде у прилог.Ако Бошко крије своју биографију,нема разлога да је аутор овогтекста крије.Толико!
Препоруке:
3
0
135 среда, 19 фебруар 2014 13:54
Биткоин
@ ВЛКС
Немојте се правити наивни. Новозапослени у ГСП плаћају своје запослење редовним месечним донацијама од своје плате. О томе како фирма стоји питајте запослене. Питајте их да ли им је боље.
Нисам трговац, али за ДСС више гласати нећу. А гласао сам (или негласао ако је био бојкот) редовно од оснивања странке.
Значи смешно је изаћи из власти са странком која продаје Косово у другом највећем граду у Србији. То нема ефекта. Је л` исто тако не би имало ефекта неући у београдску власт.
Ова врста прагматизма је била својствена Ђинђићу. Шта је следеће? Да ми кажете коме је до морала нека иде у цркву. Исто тако ће ДСС или на мала врата ући у власт после избора, или ће прећутно давати неки вид подршке или кворума. 1/1 да ће бити тако. Зашто? ЗАто што гомила каријериста политику види као начин да дође до новца и функције. И пун их је и ДСС. Па и у Новом Саду. Већина људи да није у странци у животу би били 0.
Ја сматрам да се кадрирати ваља другачије.
Препоруке:
1
1
136 среда, 19 фебруар 2014 22:51
DSS NS
@Биткоин

а да сте Ви постали директор или да сте задовољили своју амбицију, онда би било ОК?
Препоруке:
2
1
137 четвртак, 20 фебруар 2014 22:38
Bitkoin
@ DSS NS
Nisam imao, niti imam ambicija da budem direktor. Zadovoljan sam svojim profesionalnim polozajem i perspektivom. Ako me nisi dobro razumeo, bio sam protiv ulaska u gradsku vlast. Ali OK, hajde da srusimo Zutokrate. Mogli smo to da uradimo i ogranicenom manjinskom podrskom. Ali posle Brisela, bilo kakva participacija DSS u novosadskoj vlasti je van pameti. Isto kao i u Beogradu. Uostalom Vucic nije nista bolji od Djilasa. NAprotiv, gori je. A i SNS nam je unistio pet odbora u Vojvodini, a mi se pravimo da ne vidimo.
Ja ti tvrdim da cemo na republickim izborima u NS proci bar za trecinu gore nego 2012. Ako ne i losije. Kompromitujemo se time sto smo u istom kosu sa Trecacima i Bokanovcima i SPO. Ne zna se ko je gori otimac od ovih troje. Naspram njih zaista jesmo olicenje postenja. Vidim da polako pecemo zanat. I to vide ljudi u preduzecima koja smo preuzeli.
Ali lepo je biti ususkan i spokojan. Dok se ne ispadne iz kreveta.
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер