Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Beograd na vodi - kolosalna obmana sa nesagledivim posledicama

Komentari (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 10 februar 2014 00:39
Drinko Končarević
Beograd na vodi može vrlo lako da postane "Beograd pod vodom". Hidrolozi kažu da će se usled otapanja leda na polovima, nivo mora povećati za 63 metra. To znači da će Šabac postati primorski grad. Sve niže od Šapca biće biti pod morem. Dunav i Sava skratiće tok. Tada će doći do izražaja pretovarni kapacitet na kanalu Beograd-Solun. Ja sam Vas upozorio. Nemojte posle da se pravdate da niste znali.
Preporuke:
59
24
2 ponedeljak, 10 februar 2014 01:24
Saša
A šta član privremene uprave Andrija Mladenović kaže na ovo? Valjda bi on trebalo da se oglasi.
Preporuke:
95
11
3 ponedeljak, 10 februar 2014 01:40
Goran Jevtović
Strašan tekst i inzvaredna argumentacija, kako u vezi zakonske regulative, odnosno bezakonja i školskog primera mega korpucije od strane "velikog vođe", tako i onih stručnih, inžinjerskih aspekata.
Svaka čast autoru.

Još jedna vrlo važna činjenica je ovim tekstom ozbiljno potvrđena, a to je da imamo "posao" sa likovima koji ne samo da su ultra lažovčine, ne samo da rade po nalozima zapadnih mentora na razbijanju Srbije, da su veoma bogato nagrađeni (neki su već uknjižili "kućice" na obali Temze, sve u duhu krilatice "grada na vodi") već su poodavno zreli za odeljenje koje se naziva "psihijatrija".
Preporuke:
144
6
4 ponedeljak, 10 februar 2014 01:46
Veritas Triumphus
Posle ovako strucno napisanog i objasnjenog clanka PPV izgleda jos smesniji nego sto je bio....a sad zamislite tek tomine ideje sa kanalima....pa sta smo mi to skrivili sto ovakve imamo da nam kroje kapu....mi smo ga tek na*ebali...a ne mogu da docekam da cujem radomira nikolica ideje....to ce tek da budu biseri....mozda predlozi tunel ispod hrvatske i slovenije, pa se tunelom spojimo sa italijom a ako budemo vredni i sa francuskom.

Mogu da zamislim turisticki slogan: "Posetite Srbiju, zemlju kanala i tunela"!
Preporuke:
78
3
5 ponedeljak, 10 februar 2014 01:48
Igor
Odličan članak, nema šta. Ali činjenica je da Bakarec svom snagom kritikuje Vučića na NSPM, a sedi u stranci koja je tom Vučiću pomogla da sruši Đilasa i raspiše izbore, i koja sada ima predstavnika u "Privremenom organu" Beograda.
Preporuke:
77
39
6 ponedeljak, 10 februar 2014 02:17
micky
Ako ovo bude pocelo da se gradi Srbija dobija jos pet tajkuna lopova tipa Miskovica, Djilasa, Kostica i njima slicnim. Imalo bi da se krade eeej mnogo. E sto ce da bude igranka bez prestanka a sve preko grbace naroda. Pa Dilasov most jedan je kostao 77 miliona evra. Ljudi opametite se.
Preporuke:
38
5
7 ponedeljak, 10 februar 2014 02:20
Marko Gay
Ako hocete da pocnu da vas ozbiljno shvataju, ne smete tolerisati prevare.

Drugim recima, ako vam je do necega bilo stalo, i neka partija vam je to obecala ali je prekrsila svoje obecanje, zakunite se sebi da necete glasati za njih.

Red u drzavi ne uvodi policija, nego ga uvodite bas vi takvim glasanjem. Jer ako politicar zna da mu karijera nece trajati duze od 4 godine ako vas krupno slaze, to vrlo vaspitno deluje na sve politicare. Ne oprastajte prevare, ostavite politicara koji vas je skagao bez posla!

Politicka ponuda u Srbiji je veoma bogata. Postoji jasan i cvrst blok proruskih stranaka (SRS+Obraz+Nasi), kao i pro-americka stranka (LDP). A postoje i razne prelazne opcije izmedu tih polova.

Prema tome, ima se sta izabrati.

U politickoj borbi, glas je vase oruzje. Ako ubacite beli listic, kao da ste polozili oruzje i izdali svoju zemlju. Zato GLASAJTE.
Preporuke:
63
13
8 ponedeljak, 10 februar 2014 02:43
Diktatura u okupaciji
Strašno, živimo u doba vlasti razbojnika, kriminalaca i lešinara - društvu oštećenog morala.Završio bih Prokop i doneo zakon da se u savskom i dunavskom delu ništa sem ozelenjavanja ne sme graditi bar 25 godina posle toga.Da Beograd i Srbiju zaštitimo dok ne postanemo država i dok na scenu ne stupi nova generacija normalnih ljudi umesto ove mafije patoloških lažova i potpuno degenerisanih lopova.
Preporuke:
74
0
9 ponedeljak, 10 februar 2014 04:17
Srboljub Savic
"Projekat" je jos jedan u nizu primera udruzene
prevare i pohlepe bez mere udryuzene sa politikantstvom.
"Prokop rupa" je "pobedio" "Cvetni trg" jos 1971.
Steta te "pobede", je jos nesaglediva, a ni izgradnjom zgrade nad "stanicom na dnu rupe" nece
se zavrsiti. Preko 40 godine traje "prica", a
stara, Glavna zeleznicka stanica je jos Glavna.
Privremena Glavna autobuska stanica, u funkciji,
a zilava logika, potrebe, odrzava je itekako zivu.
Zeleznicka postaja, na ploci, kod "buvljaka", niti,
a tesko da ce ikad postati stanica.
Ceo Novi Beograd je gradjen, bez integralnog resenja, a ni most preko Ade, nije kompleksno resio saobracaj.
Ponosili smo se, navikli i "prigrlili", interkontinentalno-kontinentalno-...-gradski autoput kojim je grad presecen, da bi sada, gradili obilaznicu oko Beograda.
Tzv. "projekat" je visestruko opasan. Ukoliko pocne, Beogradu ce naneti jos jedan udar pameti svih stanovnicima grada i cele Srbije.
[Primer "akva parka" u B. 44, NBG.]
S. Savic
Preporuke:
46
0
10 ponedeljak, 10 februar 2014 08:05
Forever Jang
S obzirom kako nam se patriotski blok organizovao pred ove izbore, Vučić može da nam "proda" i "Beograd u kosmosu", i opet će biti izabran.
Preporuke:
56
1
11 ponedeljak, 10 februar 2014 08:12
Samuilo prostačina
"Strašan tekst"veli Jevtović.Pojma on nema kao ni ja,ali ne voli Vučića,ni Đilasa pa mu ovo odgovara.I sam mislim da je onaj most na adi Đilasova petaljavina.Ali je načinjen,monumentalan tamo gde nije morao takav da bude,preskup,sve je to tačno.Međutim morao bi bar da bude funkciomnalan,ako ni to nije,onda da od svega dižem ruke.
Bakarec se zapleo u akta .Sam kaže da su prekomplikovana,i da ih treba menjati,ali to nije razlog da se takav prostor nikad ne izgradi.Kaže 8 milijardi dolara(Vučić kaže 3) a onda tera Markove konake.Zaključak je da je tio amatersko, ludo, bezglavo, nikakvo.A i on je političar.Nije arhitekta Mitrović.Bojim se da se mi pristrasni i gnevni na sve i svakoga sami zaplićemo,sami sebe kočimo.Nikud ne stižemo sem tamo gde smo protiv.I oko Prokopa se vodile rasprave.Sručnjaci su savetovali da se od toga dignu ruke,drugi da se nasstavi.Čujte, ne znamo,šta na svetu tražimo.I ovaj je amater govori kao da sve zna.Jevta hoće da ruši,ja od svega osustajem,Nismo nizašta
Preporuke:
10
68
12 ponedeljak, 10 februar 2014 09:02
Zoran M.Stanišić, iz Prištine
Stranka koja se odrekne jednog Siniše Kovačevića, stranka koja neguje preletače,stranka koja na gradskim nivoima sklapa interesne koalicije,stranka koja decenijama neuspeva biti stožer principijelne, zrele,odgovorne i dostojanstvene opozicije,..., ne zaslužuje novu šansu i pažnju. JER SVI SU ISTI...!!!
GOGOLj: " LOPOV UZJAHAO LOPOVA I LOPOVOM GONI LOPOVA "
Preporuke:
48
27
13 ponedeljak, 10 februar 2014 10:45
Kiza
Clanak je odlican, kao i obicno od ovog autora. Medjutim, uzimati BnV ozbiljno je glupo. Evo citiram malo o Hitleru i njegovoj ljubavi s Englezima, sponzorima naseg vrlog Vodje. Hitler je tvorac pojma Kolosalna Laz (Große Lüge). U knjizi Moja borba iz 1925. godine Hitler opisuje "to je laz toliko kolosalna da niko ne bi poverovao da neko moze biti toliko bezobrazan da toliko iskrivi istinu". Goebels: "Englezi imaju princip da kad lazete, lazite ogromno i onda se toga drzite. Drzite se lazi cak i ako izgledate smesno s njom." Konacno, engleski psiholoski profil Hitlera: "njegovo primarno pravilo je nikad ne dozvoliti javnosti da se ohladi; nikad ne priznati da ste u krivu; nikad ne prihvatiti da i neprijatelji imaju nesto dobro; nikad ne ostaviti izbor; nikad prihvaititi odgovornost; fokusirati se na jednog naprijatelja u jednom trenutku i besomucno ga napadati; ljudi su spemniji da poveruju u ogromnu laz nego u malu laz; ako je dovoljno dugo ponavljate ona postaje kao istina.
Preporuke:
54
0
14 ponedeljak, 10 februar 2014 10:45
ZR
Brzo će se ovo zaboraviti kada DSS bude ušao u koaliciju sa naprednjacima, nešto se ne sećam da je DSS uspela da se izbori protiv najskulje varijante mosta na Adi iako su načelno bili protiv i bili u vlasti od 2000-08.
Preporuke:
24
27
15 ponedeljak, 10 februar 2014 10:59
drJela Bisic
Postovani g,sve je jasno i pre citanja-ali zasto ste uopste pisali ovaj tekst,trazili citate(iz zakona i podzakonskih akata!)mucili se.Zasto bi se mi mucili i citali ovo-pa to je sve,vec odavno,poznato,i samo mi nije jasno:zasto se oni,koji izmisljaju ove price,uopste trude da ih izmisle,kada valjda,i oni,moraju da znaju da su price glupe i da mi u njih ne verujemo?Nemoguce da to ne znaju.Nemoguce da misle da ce opet,po ko zna koji put,da nas prevare,kad nas,ni sve te puteve pre,nisu prevarili.Trositi impulse i mozak na pisanje o ovome je bacanje energije.To je Beograd u vazduhu,a ne na vodi,na Dunavskoj obali,gde su komarci nekada bili kao vrapci,.a sada su,valjda kao golubovi.Ko je lud tu da stanuje?Ko ce da otkupljuje te kvadratne metre,ko ce da kupuje u molovima?Cela Evropa i svi Emirati da se presele-mnogo im je.A nece se preseliti.Manite to sve-da vidimo mi,svi,individualno i kolektivno(pomazuci se medjusobno)od cega da zivimo.Ovo su sve letitice,koje ni ne lete.
Preporuke:
26
6
16 ponedeljak, 10 februar 2014 11:33
Beograđanin
Vrlo temeljan, detaljan i argumentovan članak, iz koga se dosta saznaje. Čestitam Bakarcu na članku kojim brani grad od neozbiljne i lakomislene Vučićeve manipulacije.
Preporuke:
50
4
17 ponedeljak, 10 februar 2014 11:35
@Drinko Končarević Beograđanin
Ako bude 63 metra onda neće, jer je nadmorska visina Dunava kod Kaleša oko 90 metara.
Preporuke:
23
1
18 ponedeljak, 10 februar 2014 12:16
brm
Marko Gaj, portparol "Imperije" vam pošteno savetuje da glasate
dakle ako ste protov "IMperije" NE GLASAJTE
bojkot bre!!!
posle izbora će se jasno, čak imenom i prezimenom videti ko je za "Imperiju", bio on iz redova rusofilnih ili atlantistčkih stranaka
Preporuke:
13
28
19 ponedeljak, 10 februar 2014 12:37
Drinko Končarević
@Drinko Končarević Beograđanin
Nadmorska visina Beograda je 117 m., a nadmorska visina Save na ušću u Dunav je 67 m. Naučne prognoze ovog tipa moraju se uzeti sa rezervom po pravilu: pi puta oko, plus, minus tri prsta.
Preporuke:
15
0
20 ponedeljak, 10 februar 2014 12:40
1984
U okupiranoj državi na izbore izlaze samo kvislinzi.

Okupator se nikad i nigde nije isterao izborima.

Ko to još nije shvatio živeće do smrti pod okupacijom.
Preporuke:
35
9
21 ponedeljak, 10 februar 2014 12:50
povodanj gubitka razuma
Veoma solidan i potreban članak, hvala g. Bakarecu. On po pravilu piše u svoje ime, a ne u ime DSS-a.

Najbolja osobina ove kolosalne prevare jeste što je neostvariva. Ali, poslužiće dobro za ove izbore, izgleda, i to je sve što je vlastima potrebno.

Arapi koji su je predstavili iste milijarde dolara teške bajke pričaju i obećavaju i na Kosmetu, u Crnoj Gori i ko zna gde još.
Možda oni odnekle i misle ozbiljno, ali pod uslovima koje još ne znamo, a koji će biti sigurno kao za poznate poslove u Srbiji posle kojih smo na kraju ostali gole guzice, bez gaća (Železara u Smederevu, npr).

Neka korumpirana vlast negde uvek pristane na sve, bez obzira na ogromnu štetu za državu, tako da će im verovatno poći za rukom da nekim nesrećnicima uvale muda za bubrege.
Ali, i tada, za ostvarenje bilo čega potrebno je mnogo godina i mnogo prethodno ispunjenih uslova, o čemu jasno govori članak.
Preporuke:
28
1
22 ponedeljak, 10 februar 2014 12:52
fristajlo
Samuilo prostačina
"Strašan tekst"veli Jevtović.

Ne uzimajte mu za zlo; nestrpljiv je i nesiguran. Dobre su mu namere.
Bojim se da se mi pristrasni i gnevni na sve i svakoga sami zaplićemo,sami sebe kočimo.Nikud ne stižemo sem tamo gde smo protiv.

Upravo tako.
Budite strpljivi i čekajte- neće ovo moći još dugo; narod će uskoro početi da radi ono što odavno nije- da misli.
E, tad će da bude zanimljivo...
Preporuke:
27
2
23 ponedeljak, 10 februar 2014 13:14
Aleksandar
Tekst je odličan, ali autora donekle diskredituje članstvo u DSS, iako ne piše u ime stranke. Partija koja je godinama pasivna i "niti smrdi, niti miriše", loše utiče na rejting autora teksta, koga , kao pojedinca, veoma poštujem. DSS može da "zakoči" ovu suludu ideju izvrtanja Beograda na postavu, a ako ne može, onda bar ne treba da učestvuje u tome, već da se povuče iz privremene vlasti u gradu, da ne bude uflekana ovim masnim lažima. To je što se tiče politike. Što se tiče struke, na Saobraćajnom fakultetu je odavno rađena studija koja dokazuje da bi izgradnja autobuske stanice na levoj obali Save bila saobraćajna besmislica, jer preko 70% autobuskog saobraćaja na BAS se sliva sa juga. Tako da bi izmeštanje BAS na NBG bespotrebno opteretilo mostove. Jedno od rešenja može biti izgradnja dve manje stanice u Zemunu/NBG i u zoni Autokomande, na lokacijama koje gravitiraju budućim stanicama metroa.
Preporuke:
19
15
24 ponedeljak, 10 februar 2014 13:36
Vladimir
Beograd mogu samo da razvijaju i spasavaju Beogradjani.
Ako neki misle da primitivnim glasovima, infantlnom politikom, osvoje vlast, seprtljaju po Beogradu, lazu i prenemazu se, neka procitaju malo istoriju. Velike sile, i velika Carstva su lomili zube, a ne sacica partijskih alavaca.
Preporuke:
22
2
25 ponedeljak, 10 februar 2014 13:42
realna politika

ponedeljak, 10 februar 2014 Aleksandar
Tekst je odličan,... Partija koja je godinama pasivna i "niti smrdi, niti miriše", loše utiče na rejting autora teksta, koga , kao pojedinca, veoma poštujem. DSS može da "zakoči" ovu suludu ideju ... bar ne treba da učestvuje u tome, ... da se povuče iz privremene vlasti u gradu, da ne bude uflekana ovim masnim lažima. To je što se tiče politike.


Slažem se s Vama u velikoj meri, ali, suština bavljenja politikom je smisao za stvarnost. Dobrovoljan izlazak iz vlasti je svakom političaru i stranci poslednji izbor, kad više nema (drugog) izbora.

Ove masne (slažem se!) laži i obmane nisu jedine, niti prve, aktuelnih vlasti, tako da je uloga onih koji se ne slažu upravo u tome da otvore oči javnosti, a ne da beže iz ringa. Iz njega mogu da pobegnu samo jednom, prvi put - kako će posle da deluju? To najbolje mogu da čine, ipak, dok su zaštićeni i imaju instrumente (vlasti) da to čine.
Preporuke:
16
2
26 ponedeljak, 10 februar 2014 13:48
doktor raketnih nauka
Usput, da li Predsednik Srbije ima išta legalno: od diploma do kuća ...?
I, kad je sve to stekao u opoziciji, šta li će tek steći sada na vlasti?
Preporuke:
32
1
27 ponedeljak, 10 februar 2014 14:01
Mićunović
Gde vam je Zaključak gosp Bakarac?
Dignite glavu, pokrenite krivične prijave.
Očigledno je da par crnih gavrana guzana treba odmah uhapsiti pod sumnjom podrivanja zakonodavstva Srbije. E, da imamo Javna tužilaštva i sudove,kako bi imali posla i kako bi ga o rokovima završavali.
Krenimo ljudi, oterajmo polupismenu mangupariju.
Preporuke:
19
4
28 ponedeljak, 10 februar 2014 14:28
Jovan Anastasijević
Ne razumem čemu se g. Bakarec čudi i od toga zgražava? U suštini, sve što on kritikuje je savršeno normalno u Srbiji, u kojoj vlastodršci sa Ustavom.... rade šta hoće (iz pristojnosti ne smem tačno navesti šta), i nikom ništa. Zatim - i sam autor,a i svi u javnosti tog istog Vučića uporno titulišu sa Prvi Protpredsednik Vlade, umesto da ono Prvi stave pod znake navoda, jer po Zakonu o Vladi, to mesto ne postoji, postoje samo potpredsednici bez onog "Prvi, drugi, treći, itd.), i opet ništa. A najsmešniji mi je onaj komentator koji zahteva podnošenje krivičnih prijava.... Pa, gde vi, ljudi, pobogu, živite? Zaboravili ste ono o kadiji?
Preporuke:
18
4
29 ponedeljak, 10 februar 2014 14:38
odlično
Dobar Nebojša, po običaju. Ali, naravno, i sa malom slepom mrljom prema DSS-u. Ali stoji uglavnom sve što je rekao.
Preporuke:
9
9
30 ponedeljak, 10 februar 2014 14:46
mrks
63 metara visi nivo?
uzmite kocku leda i stavite u casu vode napunjenu do vrha. Kada se led istopi i postane tecna voda, da li ce ona preliti preko ivice case? Nece, ostace nivo vode do vrha case, ali nece preliti. Tako, sav led koji pliva na planeti Zemlji kada se istopi nece pomeriti nivo mora ni za jedan milimetar. Neka za podizanje nivoa budu pozvani metereolozi i fizicari koji znaju vise od nas u ovom domenu nauke, i neka oni kazu sta bi se desilo.
Preporuke:
13
6
31 ponedeljak, 10 februar 2014 14:53
...
e jesi ti neki pametnjaković.

Pa čoveče, u Europi, se otopi s planina 15 cm snega i potopi pola Evrope, skoro svake godine. Ili tri dana padaju jače kiše i nastanu poplave. Ašta bi tek bilo da nisu napravljeni nasipi? Jesi li ti Marsovac?
Preporuke:
8
10
32 ponedeljak, 10 februar 2014 15:48
Srđa
ali smo protiv toga da se rade sporni projekti koji ili ne mogu biti dovršeni, kao što je bila gradnja „Prokopa“ (koja nije dovršena ni posle 36 godina)


Dobar tekst Nebojše Bakareca. Nedostaju ponuđene alternative.

Kao što je poznato, Prokop je deo zamisli nesposobnih neznalica školovanih u SFRJ i kao takav ne samo što je skup već, što je daleko važnije, nije izplativ i ne služi svrsi.

Generalno (urbanističko-planski) gledano, saobraćaj u Beogradu ne funkcioniše na onom nivou koji jedan veliki evropski grad zahteva. Otežana je komunikacija unutar grada, kao i komunikacija između grada i neposrednog okruženja i susednih država.

To što se uprava upire da grad poveže najpre sa drugim državama, po mom mišljenju je zaostatak averzije komunističke pseudo-elite prema stanovništvu Srbije i to se valja rešiti na ružan način.

Vratimo se tekstu - nedostaje kontra predlog.
Imovinski.
Urbanistički
i iznad svega
Saobraćajni.
Preporuke:
10
1
33 ponedeljak, 10 februar 2014 15:51
Srđa @ Aleksandar
Što se tiče struke, na Saobraćajnom fakultetu je odavno rađena studija koja dokazuje da bi izgradnja autobuske stanice na levoj obali Save bila saobraćajna besmislica, jer preko 70% autobuskog saobraćaja na BAS se sliva sa juga.


To da su stvari koje szv. Saobraćajni fakultet radi - besmislica,
nije potrebno dokazivati - dovoljno je pogledati saobraćaj u zemlji.
Preporuke:
10
4
34 ponedeljak, 10 februar 2014 15:57
Srđa
Uz to Alstom je jedna od najkorumpiranijih firmi u svetu i sudi joj se ili je osuđena za korupciju u desetak zemalja na svetu.


Nije li ovo preterano?

Alstom je u pogledu saobraćaja, daleko manje korumpiran negoli konkurentne firme, bilo one velike transnacionalne ili male nacionalne.

Dovoljno je samo pogledati putarska i železnička preduzeća u Srbiji (pa i luku Bg) te videti da samo taj stepen krađe prevazilazi jedan Alstom... na globalnom nivou.

Alstom gradi jednu metro liniju... godišnje.

Možda su te linije previše skupe, možda su te linije napravljene u paktu sa vlastima (jer istinu govoreći, nema tog metro koji se ne gradi pod šapom vlastodržaca) ali se ne može poreći da Alstom spada u najkompetentnije firme za železnički saobraćaj u svetu.
Preporuke:
3
8
35 ponedeljak, 10 februar 2014 15:58
Slavomir Srpski
Argumentovana analiza Bakareca je svakako pozitivna jer otvara oci i obesmisljava nebuloze Vuciceve ambicije, koji bi da menja svest Srbima, a koristi iste metode laganja i uzurpacije vlasti i zakona njegovih ptedhodnika. Pa da, on bi menjao svest drugima a sam bi nastavio po sopstvenoj ludosti neogranicene svemoci, kojoj ni zakoni ni Ustav ni bilo kakva institucija nisu prepreka.
Bolesna zelja ovog vise nego prosecnog tipa da postane "izgraditelj Srbije" i novi Mehmed Pasa, iako za razliku od Mehmeda ne raspolaze sopstvenim novcem i sredstvima da sebi gradi most na Drini.

On bi da mu most grade braca seici i to bezplatno. Toliko je velika pamet ovog slinavog Vucica. Ipak oko DSS ima dovoljno eksperata i ucenih da ne dozvole Vucicu da postane novi Dahija na Savi.
Preporuke:
12
3
36 ponedeljak, 10 februar 2014 16:25
Soči
Ja verujem u čuda. 50 mlrd je koštalo čudo u Sočiju a opet mu neki manišu. Za mene samo "labudovo jezero" onih ruskih klizača vredi toliko. "To na vodi" može da se napravi. Tu nije najbitnija procedura. Bitan je ugovor koji mora predvideti i najcrnji scenario. Najbitniji je arhitektonski projekat koji mora da aminuje naša arhitektonska elita od npr 10 najvećih stručnjaka i profesora. Sve ostalo je formalizam. DSS će ubiti taj formalizam. Znam ja da nama Vučić prodaje maglu, ali to nema veze sa studijom o izvodljivosti. Znam i da je reč utopija uglavnom vezana za ljudske odnose a manje za fizička dela. To važi i za plovni put do Soluna. Velika dela traže velike žrtve, a za nas se neće žrtvovati konkurencija, pogotovu ne iz EU. Koštunica mora da nauči da "preambula" ne štiti Kosovo. Kosovo štiti " spremnost onih koji su izglasali preambulu da poginu za nju!"
Preporuke:
13
4
37 ponedeljak, 10 februar 2014 16:40
Srđa @ Soči
Odlična primedba koja nije adresirana tekstom.

Zašto su imovinska prava važna? Zašto je važna regulacija koja može biti i odozdo, demokratski podržana (što je za jednu zemlju poput Srbije koja još nije razkrstila sa totalitarizmom presudno) i odozgo od strane gradskih vlasti i inženjerskih stručnih lica (stranih i domaćih, obzirom da se radi o velikom projektu velikog ulaganja)?

Pre svega je važno sve zarad kontinuiteta i održivosti investicije, pravne sigurnosti i odnosa rizika i profita. Jer to je ono što razlikuje pravne i bezpravne zemlje - u prvima je moguće ulaganje sa niskom stopom profita jer su rizici znatno manji.

U pitanju je ulaganje (u pravni sistem) kojim se dobija prvi i mnogo veći benefit od pukog sipanja para u presušeni bunar.

Drugim rečima, ako je regulativa složena i zahtevi skupi, a jesu - ne sme se vlastima dozvoljavati izuzetak a svima ostlima ne. Uništava se ekonomija. Valja se dovesti mehanizam regulacije u red. Nov GUP, demokratski i stručno podržan.
Preporuke:
4
1
38 ponedeljak, 10 februar 2014 16:47
Srđa
Nažalost, Srbija i Beograd su već potpisali međudržavni ugovor sa Francuskom i neke ugovore sa Alstomom, a Đilas se svojevremeno u ime Beograda upustio u nabavku vagona za metro koji ne postoji


Dakle, Grad Beograd iliti Đilas&co su tražili izradu projektne dokumentacije za tačno predodređen tip saobraćaja i trasu. Ideja da se tramvaj (koji je predvišen za gradove do 200k stanivnika) ukopava nije iz Alstoma nego iz kancelarije gradonačelnika. Ono što je Alstom uradio, to je nepoštovanje sobstvenog kodeksa u projektovanju održivih i što je boljih mogućih rešenja. Napravili su kompromis sa teškom finansijskom situacijom firme u tom trenutku. Gradonačelnik je napravio kompromis na uštrb saobraćaja Beograda, zarad proizvodnje tramvaja u Srbiji.
Preporuke:
1
4
39 ponedeljak, 10 februar 2014 17:18
Miloš
Čestitam g. Bakarecu na odličnom tekstu. Ovakvi tekstovi i mediji koji ih objavljuju su poslednja brana jednoumlju i nezakonitom ponašanju vlasti u Srbiji.

Sadašnja vlast nam priča o "Beogradu na vodi" a ne podnosi rezultate istrage u vezi izgradnje "Mosta na Adi", ukoliko su takvu istragu uopšte i sprovodili.

G. Bakarec samo tako nastavite!
Preporuke:
11
2
40 ponedeljak, 10 februar 2014 17:39
koporan
Draga moja braćo!Od ljudi koji pogaziše USTAV,kojima Svetinja nad svetinjama ništa ne znači,netreba očekivati da poštuju ostale zakone. Koje po potrebi i svojoj volji menjaju kao prljave čarape.
Što se Prokopa tiče još 1927 godine je železnica zajedno sa vlastima Beograda uradila idejni projekat buduće prolazne stanice gde se sada gradi.A most na Adi je izgurao pokojni Nenad Bogdanović. Kada je njegov stric kao direktor Beočvora ostavio iza sebe podzemnu železnicu i započeo Prokop ponovo 1998 god. za koji se Nenad posle 5. oktobra zalagao lično da se obustave dalji radovi. Stajao je preko godinu i po bez obavljenih radova na konzerviranju objekta do ponovnog nastavljanja istih.
A najvažnije je draga braćo da imamo prestoni grad veličine,kao da nam država ima 30 miliona stanovnika.
Nama treba razvoj cele Srbije. Sela i male varoši pogotovu na istoku zemlje nam opusteše.Populacija se smanjiva a mi trpamo u Beograd.
Preporuke:
15
1
41 ponedeljak, 10 februar 2014 18:14
Srđa @ koporan
Što se Prokopa tiče još 1927 godine je železnica zajedno sa vlastima Beograda uradila idejni projekat buduće prolazne stanice gde se sada gradi.

Beograd iz 1927. godine nije isto što i Beograd iz 2007. godine a
Beograd iz 2007. godine planira ista kratka pamet iz 1977. godine.
Preporuke:
5
0
42 ponedeljak, 10 februar 2014 18:26
siniša
Sve stranke koje pretenduju da su srpske i Dveri i SRS i DSS treba da povuku svoje liste i da bojkotuju izbore. Time će u slučaju da na izbore izađe manje od 50% sa biračkog spiska izbori biti nelegitimni. Ovako, sa listama DSS-a i SRS i Dveri uz bilo koju izlaznost, može da bude izlaznost i 36%, pogotovo ako svi i Dveri i SRS i DSS pređu cenzus i dobiju po 5% i po deset poslabičkih mesta NATO koalicija sve sa SPS, SNS, DS, LDP, SPO i ostali ne mogu ih od gađenja ni pominjati će odigrati neku igru za publiku, igru sastavljanja vlade, a onda će dobiti spisak iz američke ambasade i proglasiti tu vladu.

Ja bih rado dao svoj glas SRS, samo zato što mije Šešelj rođak, ali što reče jedan, pšod okupacijom nema izbora. Izbore treba bojkotovati, ali ne pojedinci nego stranke.

Razloge imaju. Nepravedna prisutnost u medijima i korumpiranje javnost odgađanjem plaćanja računa za struju i gas. To je razlog da se izbori odgode i da se izglasa zakon koji zabranjuje predizborne koalicije.
Preporuke:
3
7
43 ponedeljak, 10 februar 2014 18:45
robokap@Drinko Končarević
Drinko.!.Odakle ti podatak da će nivo mora da poraste 63 metra.2.Kladovo je na nadmorskoj visini od 67 metara a ispred Kladova je Hidrocentrala visine bar 30 metara.zato ne piši nebuloze.
Preporuke:
2
2
44 ponedeljak, 10 februar 2014 19:14
koporan@srđa
Brate ne bih da polemišem. Sadašnja Glavna stanica kada je građena u 19. veku, projektovana je i izgrađena kao prolaѕna. Svi voѕovi iz pravca austro ugarske prelaѕili su preko starog mosta na Savi a preko kog je tramvaj prešao za NBGD krajem prošlog veka, i pravo u stanicu. Dok su jedni putnici izlazili drugi ulazili voѕ ja dopunjen gorivom i vodom (nije nigde skreta kao sada)i nastavljao putovanj dalje kraće se baveći u stanici nego danas sa elektro vučom. Kada dolazi u Beograd iz pravca NoviSad, Subotica, Šid.Sada putnici probave najmanje oko sat vremena za ulazak i izlazak iz Glavne a koji su na proputovanju. Beogradu kada bude imao novca treba PROLAZNA stanica. A O PAMETI, DA JE IMA NE BI SADA BILI TU GDE JESMO SVE UKUPNO. Pozdrav.
Preporuke:
6
0
45 ponedeljak, 10 februar 2014 19:30
Srđa @ koporan
Beogradu kada bude imao novca treba PROLAZNA stanica.


Zdrav razum govori da oko ovoga nema polemike.
Polemika je izključivo oko toga da nisu sve prolazne stanice iste a da je najveća razlika u njihovom POLOŽAJU.
Preporuke:
3
1
46 ponedeljak, 10 februar 2014 19:30
drJela Bisic
Jedina sreca u svemu ovome je sto Oni ni ne nameravaju da ishta grade,vec samo da uzmu pare,koje dobiju za gradnju.Posle toga ce pasti sa vlasti(nisu oni toliko glupi da misle da ce ostati,takva im je uloga)i mirno krckati taj novac u nekoj daljini.A ko dodje posle njih opet ce pustati istu letiticu,i pricati nam o fantasticnim projektima,koji su tamnan za Barona minhauzena.Laze i paralaze.
Preporuke:
5
1
47 ponedeljak, 10 februar 2014 19:55
budućnost
Reče mi poznanik jutros:
"pročitaj tekst Bakareca,rasturio ih je"
Treba li da budemo zadovoljni što ih je rasturio?
Ne.
Treba da prizivamo novu Vericu Barać(svećom usred bela dana)dok đavo nije odneo šalu.
Preporuke:
8
1
48 ponedeljak, 10 februar 2014 19:56
koporan@srđa
Dragi brate ja joj(stanici Prokop)NISAM birao mesto.A iz Tvojih odgovora meni, da se zaključiti NI TI. A ne bi bilo domaćinski pored već upola sagrađene kuće,čiju gradnju su započeli Tvoj ili moj otac počinjati novu na novom mestu ako si domaćin. Nadam se da jesi. Poѕdrav i svako ti dobro od Boga dato.
Preporuke:
5
2
49 ponedeljak, 10 februar 2014 20:24
drJela Bisic
Od Prokopa je vec odustala jedna firma,cini mi se Grcka.Nisu mogli da shvate da ce da zidaju na zemljistu koje nije njihovo,vec ga uzimaju od drzave(koja je navodni vlasnik)na 50g.Sta biva posle,pitali su se.Nema ni govora o iole velikim projektima kod nas,pa ni o malim,dok se ne resi pitanje vlasnistva nad gradskim,gradjevinskim zemljistem,odnosno dok se ono (u vecini slucajeva)ne vrati vlasnicima,kojima je nacionalizovano.Nijedan ozbiljan investitor nece da zida u vazduhu.
Preporuke:
2
3
50 ponedeljak, 10 februar 2014 20:41
Srđa @ koporan
Dragi brate,

Nisam birao lokaciju a zadovoljan sam da ni ti nisi u toj gluposti učestvovao.

Međutim, ako je kuća na klizištu valja prestati sa gradnjom u svakom trenutku i trezveno, kao što bi svaki domaćin uradio, početi sa izgradnjom na drugom mestu.
Preporuke:
1
4
51 ponedeljak, 10 februar 2014 20:47
Srđa @ Jela Bisic
Od Prokopa je vec odustala jedna firma,cini mi se Grcka.Nisu mogli da shvate da ce da zidaju na zemljistu koje nije njihovo,vec ga uzimaju od drzave(koja je navodni vlasnik)na 50g.


Privatizacija železničkih stanica je vrlo osetljivo pitanje koje bi, obzirom na prirodu okupaciono-uzurpatorske komunističke kaste Srbije, podrilo saobraćajne mogućnosti železnice.
Preporuke:
6
1
52 ponedeljak, 10 februar 2014 22:17
@...
i kad prodje ta tvoja kisa i poplava, koliki je nivo mora? Povecao se za jedan angstrem (ako znas sta je to)?
Preporuke:
3
4
53 ponedeljak, 10 februar 2014 22:32
mrks
@...:
Jeste, ja sam Marsovac, tamo nema slicne atmosfere kao na Zemlji, hocu reci, ni onaj tvoj sneg, ni tvoje kise nisu pale sa Marsa nego su nastale isparavanjem vode sa povrsine planete. Kada se ta para negde na visini, a svakih kilometar visine temperatura pada izmedju 6 do 10 stepeni, pretvori u kisu ili nedajboze sneg, istina je da se na nekoj planini nadje 15 cm snega, a bogami moze i u ravnici, secas se spasavanja dece nedavno u Vojvodini, kazu bilo je i 4 metra snega. I sta sad, neki pametnjakovici kazu da se nivo mora podize, a neki kazu ne, sto meni govori da u majci Prirodi vlada RAVNOTEZA sveg sto je za zivot potrebno. Kad to shvatis, neces morati da prizivas Marsovce da bi ti objasnili ono o topljenju leda, nego uzmi neku literaturu, procitaj nesto o kruzenju tvari H2O u prirodi i izbeci ces opaske koje lice na opaske pametnjakovica (ja cak mogu, ovako sa mojim skromnim znanjem da pogodim za koju politicku partiju glasas iako te nikad nisam video)
Preporuke:
5
3
54 ponedeljak, 10 februar 2014 22:38
drJela Bisic
Za Srdju:iako je Srbija vec cetvrt veka navodno u kapitalizmu-jos nisu ni pocela da se rashchishchavaju najosnovnija pitanja vlasnistva.Zato i tvrdim da smo mi i dalje u specificnoj vrsti komunizma:burazerskom.Koji normalan investitor ce uloziti pare u zgradu,ako nije vlasnik zemljista pod njom?I ako vlasnik(drzava)moze da se predomisli,i za bezveznu naknadu promeni namenu zemljista i srusi njegovu zgradu?Ko ce da zida na zemljistu koje je nacionalizovano,i vlasnici ga traze nazad(dakle sporno je ko je vlasnik?Zato su ovo sve prazne price.
Preporuke:
1
3
55 ponedeljak, 10 februar 2014 23:32
Srđa @ Jela Bisic
Slažem se ja da na sceni "podivljali komunizam" - i to onaj isti koji je Srbiju zadesio između '44-'46 kada su otimačine, pljačke, masovna ubistva i bezpravna pritvaranja bila uobičajena pojava.

Naravno da niko pri zdravoj pameti neće da ulaže sobstveni novac (bio Srbin ili ne) u zemlji koja takvu pljačku veliča i gde se može sutra zadesiti da ti vlasti, po uzoru na Broza i bandite, otmu omovinu.

Sa druge strane (da se razumemo), ja sam pristalica privatnog upravljanja i vlasništva u železnici ali isto nije moguće ukoliko u zemlji de facto ne postoje imovinska prava ili kapitalizam, a klika je produkt Kumrovačke škole (za izpiranje mozga). Dakle, to je fin i pažljiv proces a privatizacija stanice poput Prokopa (koja je položajem ukleta) donosi gubitke (koji bi vlasti fašističlim metodima 'pokrile') i nemogućnost izgradnje na pravilnoj lokaciji.

LOKACIJA PROKOPA JE NEPRAVILNA.
Preporuke:
6
0
56 ponedeljak, 10 februar 2014 23:40
Srđa @ Jela Bisic
LOKACIJA PROKOPA JE NEPRAVILNA IZ BAR TRI RAZLOGA:

1. Ne nalazi se perimetru potencijalnih odredišta niti polazišta - (NALAZI SE U SRED NIČEGA);

2. Ne nalazi se na preseku železničkih pravaca što je osnov modernih prolaznih stanica - nasuprot tome, sama stanica korumpira pravce, dodaje put, oduzima vreme;

3. Rešenje (dopunski prevoz) kojim se nadomešćuju ovi nedostaci predstavljaju dodatne troškove putovanja (vreme i novac) koji relativno brzo sustižu troškove izgradnje nove stanice na novoj lokaciji.

JASNO DA JASNIJE NE MOŽE BITI KOJE JE ŠTETOČINSTVO U PITANjU.

Razlog zašto se insistira na tome je taj da cilj nije unapređenje železničkog saobraćaja (ili saobraćaja uobšte) nego stvaranje još jedne mogućnost da se unovči prostor Savskog amfiteatra a da se troškovi, kao i mnogo puta do sada, prebace na stanovništvo - što je jedan dobro uhodan fašistički mehanizam Brozoidne klike!
Preporuke:
7
0
57 utorak, 11 februar 2014 00:45
Byakuya-sama
"Autor teksta je građevinski inženjer sa višedecenijskim iskustvom u lokalnoj samoupravi."


Istina, vladali ste neprikosnoveno od 2000. do 2008. u Beogradu sa DS, a onda ste plakali(Zajedno sa PiPi) kad vas je ispalio Dači, pa ste se i 2012. nadali da ćete zajahati ponovo, ali Dači opet ispali i DSS i SNS.

I sad ćete u vlast u Beogradu bez ikakvog gađenja, samo ako vas budu zvali.


Inače ceo taj koncept ''prstenja'' je bezvezan, i strašno loš.
Preporuke:
4
8
58 utorak, 11 februar 2014 06:31
kukuruz
Odlican tekst-pun pogodak. Oko je ovaj decko iz DSS, treba da ga stave za nosioca liste. Ima moj glas.
Preporuke:
6
1
59 utorak, 11 februar 2014 11:46
drJela Bisic
Za Srdju:Nisam strucnjak za saobracaj,ali se,kao laik,slazem sa Vama.Uglavnom,kada je bilo sta u Srbiji u pitanju-uvek je u pitanju neki lopovluk,a on ide sa laganjan,Znate kako se kaze:ko laze taj i krade,ko krade taj i ubija.Nema postenog kapitaliste u svetu(koji vodi racuna o svom novcu,a pre svega o svom dobrom glasu)koji hoce sa ovima nasima da se petlja.Znate kako se kaze:trgovac(novosrpski:biznismen)moze sve da izgubi i vrati,sem dobrog glasa.Ko god cuje za kombinacije ovih nasih kombinatora-bezi glavom bez obzira,verujte.Znam za slucaj Arapskog biznismena koji je hteo da ulaze u secerane(i u Srbiji)i koji,kada je cuo da fabriku(makar bila staro gvozdje)prodaju za 25 000E-nije vise hteo ni da misli o tome.To tako lici na neku pevaru da svakoga odbija.Nasi vladari,da ih tako nazovem(a to je kompliment za njih)pojma nemaju o biznisu,svima su smesni.Mislim da se Emiracani lepo zabavljaju,i zamisljam ih,u njihovim palatama,kako se,posle razgovora sa Trojkom,smeju do suza
Preporuke:
4
1
60 utorak, 11 februar 2014 13:25
s.p.Lajković
Čekajte malo, a to što je sve ružno - nema veze? Utući će toliki beton i pare u ružne i neoriginalne zgrade, trgove, platoe koji izgledaju bezveze i jeftino ( na slikama samo nebo izgleda lepo )i ako su skupo plaćeni. Srušiće pola starog Beograda da bi sagradili zgrade kao u Dubaiju ? Ne bi se čudio da sruše i Kalemegdan ako se ispreči arhitekti. Koja je ovo budalaština . Pa samo zbog ovoga treba Vučića na robiju poslati uz prigodan monolog: "Ma daću ja tebi Beograd na vodi ( pa rigodna psovka)"...

Leteće ovaj, još ove godine sa vlasti !
Preporuke:
8
0
61 utorak, 11 februar 2014 15:49
OKVIR
Bojim se da posle ovog idiotskog spina i notorne lazi o Beogradu na vodi - ne dodje do stvarnog Beograda na vatri.
Preporuke:
6
0
62 utorak, 11 februar 2014 16:05
Vladimir
Dodacu jos nesto, posto komentari ocito lutaju, a i botovi se ne snalaze u kritikama autora.
Meni kao Beogradjaninu, a i Nebojsi, malo je vazniji Beograd od neke stranke, kako god se zvala...
Nazalost, STRANKE postavljaju glavesine, sa sve partijskim strukturama, koaliciono, za sta im daje "legitimitet" BROJ glasova...nazalost liste ne mogu da se ocenjuju od strane gradjana, i pojedinci, vec samo PARTIJE.
A Partije(ili mozda jedna, ona stara Partija) se bave prostim tehnikama dovodjenja glasaca, na teritoriju Beograda, prekomponovanjem prostora, prekomponovanjem znacaja odredjenih NASELJA u birackom procesu...
A koliko je to bitno, da Vam bude jasnije, kao primer, Novi Beograd, gradska opstina, ima 240.000 biraca. Naselje Bezanijska Kosa...26.000 glasaca...
Novi Sad je imao 280000 upisanih u biracki spisak...pa napravite razmeru....
I izbornom procesu i sluze razne nebuloze u kampanji, vazno je oteti moc uprave, dovsti svoje verne..i brljati za "nadnicu"..ceo mandat
Preporuke:
6
0
63 petak, 14 februar 2014 21:06
Bob
@Drinko Končarević

Slutim da si nešto zaboravio. Mama Dinara je "malo" viša od 63 metra. A da voda stigne s druge strane, rumunske, prvo treba da potopi pola Evroazije. Nije to baš tako lako.
Preporuke:
0
0
64 subota, 15 februar 2014 00:52
Bob
Kad sam opet pogledao svoj komentar, shvatio sam da se tu i ne radi o vodi! Odlično ')
Preporuke:
0
0
65 ponedeljak, 17 februar 2014 18:45
glavomozid
Interesantan tekst. Interesatno je i kako autor smatra da je teski metro adekvatan projekat za grad sa tricavih 2.5 miliona stanovnika (da se razumemo, Ub je deo Beograda isto koliko i Novi Sad), dok grad na vodi to nije. Licno, mislim da su oba projekta cista glupost. Kada BG bude imao 5+ miliona stanovnika (tada ce BG i NS verovatno biti maltene spojeni) onda mozemo pricati o projektima na vodi i metroima koji bi zapravo bili pozeljni i korisni jer bi spajali desetak miliona ljudi i gomile radnih mesta, a ne da se gradi metro da bi se prelazila distanca od 10km. Svestan sam da je i 10km vremenski zahtevan poduhvat kada ga prelazite automobilom, ali metro vam to nece resiti zar ne? Nas mentalitet je takav da bi kolima isli od dnevne sobe do toaleta, kada bi bilo ikako izvodljivo...
Preporuke:
2
0
66 utorak, 18 februar 2014 17:36
Valentina
Ne verujem nikome ko ne sme da stavi svoje ime ispod napisanog clanka.
Preporuke:
0
0
67 ponedeljak, 24 februar 2014 12:15
Starcevo
Ono sto je najkriminalnije u svemu tome je sto niko nije trazio dozvolu od zavoda za zastitu spomenika i od arheoloskog durstva, za most koji se gradi preko Vince a prolazi direktno kroz najstarije svetsko arheolosko nalaziste u Vinci i gazi trasom celokupno nalaziste u Stracevu.

Za ovo oni znaju da nikada po zakonu ne mogu dobiti dozvolu i zato je nisu ni trazili od Zavoda za zastitu spomenika.

Ono sto me zabrinjava je izuzetno nepoznavanje sopstvene istorije i porekla naseg naroda koja je iznenadjujuca cak i kod akademskih gradjana. Pa otud i totalna indiferentnost i ni jedan komentar u javnosti ili na internet portalima na moguce unistenje nalazista njaveceg grada - prve velike civilizacije Starcevo-Vinca koje datira iz 5 v.p.n.e sto je starije i od Mesopotamije za koju se do sada smatralo da je prva civilizacija.

Ko unistava nasu istoriju i poreklo i zatire sansu da otkrijemo nase pravo poreklo ne zasluzuje da sebe naziva Srbinom i zivi u ovoj zemlji !
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner